13. den na US Open: Plíšková má na dosah první grandslam, v cestě stojí Kerberová

10. 9. 2016, 11:00
Aktuality 318
Karolína Plíšková může po dvou letech navázat na Petru Kvitovou a stát se další českou grandslamovou vítězkou. A ve finále US Open dnes nebude bez šance. V semifinále vyřadila úřadující světovou jedničku Serenu Williamsovou, v New Yorku hraje výtečně a nyní jí v cestě za prvním vavřínem z turnajů velké čtyřky stojí nastupující první hráčka světa Angelique Kerberová z Německa.
Angelique Kerberová a Karolína Plíšková (© WTA)

"V Cincinnati začala tahle moje úspěšná šňůra. Tam jsem pomalu nabírala formu, hrála jsem tam moc dobře a jsem ráda, že jsem to dokázala přenést i sem. I zkušenost z finále s Kerberovou bude plus na mojí straně," řekla Plíšková, jež má na kontě už 11 výher v řadě, Radiožurnálu.

Německá soupeřka ale prožívá životní rok. V lednu získala na Australian Open první grandslamový titul, pak sice vypadla na French Open v 1. kole, ale ve Wimbledonu prohrála až ve finále. Její levačka je pevná a příliš s ní nechybuje.

"Bude to něco jiného než zápas se Serenou. Nebude na mě vyvíjet tlak a musím hrát, co jsem hrála celý turnaj. Pak mám šanci," plánovala Plíšková.

Vzájemnou bilanci vede Němka 4:3. Poslední tři vzájemné zápasy se konaly ve finále turnajů a zatímco v Cincinnati uspěla Plíšková, loni v Birminghamu a ve Stanfordu slavila úspěch Kerberová. "Musím na Cincinnati zapomenout, vybavit si předešlé výhry a pokusit se na to navázat. Mám šanci na odplatu za minulý měsíc," řekla Kerberová směrem k finálovému klání.

"Dobře se známe, jednou vyhraju já a jindy ona, takže je potřeba čekat všechno. Bude to grandslamové finále a svoji roli budou hrát i nervy," uvedla Plíšková, která překvapila, jak zvládla zápas se Serenou Williamsovou v klidu a soustředěně. "Šanci vyhrát máme obě stejnou a já udělám pro titul maximum," řekla Češka.

Právě po psychické stránce je Plíšková jedinečná. Z ničeho nemá strach a z ničeho si nedělá těžkou hlavu. Naučila se i méně vztekat, už tak často nehází raketou o zem a více si věří. "Že teď můžu porazit kohokoliv, což je důležité. K tomu je důležitá hlava a zvláště v ženském tenise, který je víc o mentální stránce," řekla čtyřiadvacetiletá Plíšková,

Pro Kerberovou je před finále obrovským povzbuzením, že se bez ohledu na výsledek poprvé stane světovou jedničkou. Naváže tak na svoji slavnou krajanku Steffi Grafovou a bude první Němkou v čele žebříčku od roku 1997. "Je to neuvěřitelné. Budu světovou jedničkou, to zní nádherně," rozplývala se Kerberová.

Poslední českou grandslamovou vítězkou ve dvouhře je Kvitová z Wimbledonu 2014. Loni hrála finále French Open Lucie Šafářová, ale proti Sereně Williamsové na pařížské antuce neuspěla. Na US Open naposledy vyhrála Hana Mandlíková v roce 1985. Martina Navrátilová zde slavila titul v roce 1987 jako Američanka.

Zápas se na centrálním dvorci Arthura Ashe ve Flushing Meadows uskuteční od 22:00 SELČ. Zápas budou vysílat televizní stanice Eurosport a O2 TV Sport, práva na finále ženské dvouhry zakoupila také Česká televize.

Sobotní program US Open:
Kurt Arthura Asheho:
18:00 J. Murray, Soares (4-Brit./Braz.) - Carreňo, García-López (Šp.)
22:00 Kerberová (2-Něm.) - Plíšková (10-ČR)

Komentáře

318
Přidat komentář
Empe
Fantastická výměna!
Reagovat
vrabejka
Neskutečný top tenis hrají obě hráčky :)
Reagovat
Nancy_z
Už teď jsem na Káju pyšná. A mám trochu nervy za ní :-) Asi poprvý, co jí sleduju. Petru mám radśi, ale takový úspěch Káje přeju.
Reagovat
Empe
Rodačka zLoun poprvé!
Reagovat
mendrit
Komu asi budou fandit domácí fans na kurtu ?
Kerbrová střídá no.1 v žebříčku a Karolína je obě dvě vypráskala :-)
Reagovat
tommr
Karolíně je naštěstí tohle úplně jedno. Když zvládla zápasy s Venus a se Serenou tak už jí ze strany diváků nerozhodí nic ... :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Nakonec to vypadal, že fandili spíš Karolíně, ale bylo to hodně vyrovnané.
Reagovat
Frick
Vůbec nevědí, že připomínají 15. výročí 9/11
Reagovat
Nancy_z
Na kterém kanálu to budete sledovat? Neumím se rozhodnout :-D asi budu přepínat podle toho, kde to Káje půjde líp :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
To je skvělá strategie, když tak sem průběžně hlaš správnou sekvenci.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Fandina
mám puštěné všechny tři
Reagovat
Stan_Borowitz
Přiletěl zpátky, nebo fandí z postele s Puhajkovou po boku?
Reagovat
tommr
kéž by ho vzal čert ... :)
Reagovat
a.magerova
No ale popravdě, co s ním je teď po těch Karlových Varech, tak ona hraje bez bázně... kouzelník s čarovnou hůlkou... :-)))
Reagovat
Jabadu
A je to tady!
Reagovat
vrabejka
Tak a je to tady. Po zlomení GS kletby šokovala Kája celý svět a postoupila do finále USO.

Jedno je jisté. Tak lehké jako v Cincy to Angie mít nebude. Tam byla totálně utavená z OH podobně jako Murray teď.

Taky nemůže Kája doufat, že se Angie bude vyhazovat stejně jako Serena. Bude bojovat o každý míč, donutí Káju hrát další 2,3 míčky.

Angie navíc bude chtít potvrdit roli 1ky vyhraným GS na USO.

Kája bude zase mít podobně stats jako proti Sereně. Angie ma ten servis o dost slabší ta šance přijde. Důležité bude mezihra musí hrat agresivně, dominatně a hlavně ne ustrašeně.

Kája bude muset hrát podobný top tenis jako v 1.setu proti Sereně nebo 3.setu proti Venus.

V ženské části WTA jsme neviděli moc velkých bitev. Tady čekám 3setovou řežbu a ať zvítězí ta lepší.

At už vyhraje Kája nebo Angie tak vítězka bude zasloužená.

Tip - Kája 6-4 5-7 6-2 Angie.
Reagovat
tommr
v tom druhým odstavci jsi asi chtěl napsat, že Karolína to nebude mít tak lehký ...
Jinak tvůj tip se mi líbí i když bych radši kdyby Karolína vyhrála ve dvou ... :)
Reagovat
Jabadu
"Milane, bárka se potápí, Titanic jde ke dnu .... já jsem z toho úplně v prde ... ... jestli mi rozumíš."
:-)
Reagovat
Nancy_z
Game set and Mats here! Za chvilku to vypukne! Držím palce, pěsti! Ať je to vyrovnanej zápas a vyhraje ta lepší!
Reagovat
Nancy_z
Mats se neumí rozhodnout mterá vyhraje :-D zajímavý
Reagovat
blixa
Nechce tipovat, kdyby to nevyšlo už by nevypadal tak expertně :D
Reagovat
vrabejka
http://live.robinwidget.com/streamvideo8/free-live-video-streaming-wawrinka-nishikori-arthur-ashe-stadium.html
Kdyby někdo chtěl odkaz na českou verzi Eurosportu :)
Reagovat
Empe
Kájo, prosím! :)
Reagovat
Jabadu
...VOPOVAŽ SE!
:-)
Reagovat
blixa
Fotbal do 22:00 určitě neskončí. Co myslíte, uříznou fotbal nebo tenis ?
Reagovat
Stan_Borowitz
To je nad slunce jasné, že tenis. Ale mají snad dva programy, ne?
Reagovat
kada.tom
teni předpokládám
Reagovat
A.R.R.
Doufám,že fotbal, ten nás nezajímá ;-)
Reagovat
mendrit
Už nám to pomalinku začíná na čt sport :-)
Reagovat
Kozoroh
Samotné tensové utkání začne v 22:15, takže o samotný tenis nepřijdeme ;-)
Reagovat
a.magerova
Jsem v té eufórii málem zapomněla označit ve Fantasy vítězku finálového souboje... no uff uff... na poslední chvíli !!!
Reagovat
Jabadu
"Vasquézová! ... Udělej to správně!"
(Sgt. Apon - Vetřelec II)
:-)
Reagovat
Empe
A nefunguje to tak, že v takovém případě systém automaticky vybere jako tip výše postavenou hráčku? :)
Reagovat
blixa
Funguje ;-)
Reagovat
a.magerova
Csss.... mám svůj vlastní názor, nebudu se řídit systémem... :-P
Reagovat
blixa
Tak o tom, že máš svůj vlastní názor ani v nejmenším nepochybuji !!! :D
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis-us-open/279969/trenerka-ktera-ucila-sestry-pliskovy-rikala-jsem-jim-mali-vojaci.html

Že prý byly holky poslušné. To mne překvapuje. Asi je Radek občas seřezal.
Reagovat
Jabadu
U normálních děvčat to tak většinou nefunguje.
Petra se musela sebevědomí naučit. A to se dá naučit výsledky, ale hlavní je klidné rodinné zázemí.

Většina hvězd z něho nepochází.
Tam je úspěch naprogramován (většinou psychopatickými otci).

Nevím, jaký je případ sester Plíškových, ale někde jsem četl, že maminka je hodně v pohodě a klidnější typ.
Reagovat
blixa
Řezali doma tebe a zanechalo to na tobě následky. Jinak článek je opravdu zajímavý, hlavně pro ty kteří se domnívají, že tenis je z 5% talent a zbytek dřina. Naprostý nesmysl. Všichni tenisté/tky, kteří patří mezi širší špičku jsou ve skutečnosti nesmírně talentovaní. Bez toho je to nemyslitelné.
Reagovat
Jabadu
Nutno ale dodat, že většina hvězd pochází z mimořádně geneticky a fyzicky disponovaných rodin. Typické je spojení volejbalistka + něco ...
:-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Ano, třeba Federer je celý tatínek.
Reagovat
Jabadu
Elegán a Petra jsou výjimky potvrzující pravidlo.
:-)
Reagovat
Stan_Borowitz
To se pořád nevylučuje s tím, že je 5 % talent a zbytek dřina... Pořád jde o to, že i ten velký talent dělá v konečném součtu jen 5 % a když k tomu nepřidáš ty balíky dřiny, tak je ti k hovnu. .
Reagovat
blixa
Já teda vůbec netuším, jak ty procenta porovnávat či tvořit, nicméně dřina bez velkého talentu bude také absolutně k prdu ;-) Prostě oboje je zcela nezbytné a když už, tak teda 50 na 50.
Reagovat
Jabadu
Velkým dříčem "bez talentu" byl prý kdysi Stanislav Birner. Ale také to dotáhl dost daleko.
Reagovat
Stan_Borowitz
Já spíše nějak nevím, jak poměřit ten talent, jako kdo ho má větší a kdo menší. Ta dřina se dá změřit celkem snadno.
Reagovat
Frick
No ale japato, že se ti talenti rodí u nás a ne třeba v Dánsku nebo Portugalsku...?
Reagovat
brixner
Dneska by Kája opravdu potřebovala, aby jí šel servis a najebala Endží pár těch esíček či aspoň přímých bodů! Jistě, Endží už má zkušenosti s velkými finále, což by mohlo "papírově" hrát pro ní. Ale myslím, že pokud Kája nasadí ten svůj osvědčený "mamtovpitchinoaco", mohlo by to na Endží zabrat! Ona asi bude v podvědomí myslet na to, že prohrát první velký zápas jako No.1 je EE, to by jí mohlo trošku svázat! Netroufám si tipovat, jen vzkazuju do Yorku: Endží, miláčku, kurav dneska ne!!!

Jo a hele, Svale, na bonbóny a tyčinky seru, ale co EarlGrey-je povolen??
Doufám, že mi nepovolí svěrač, až Kája promění mečbol :-)))
Tak Kájo, vyjebej to tam a šup do sprchy s pohárkem!
Nebo mi jebne :-))
Reagovat
Jabadu
"mamtovpitchinoaco" = zlověstný klid
Tedy pane Brixner, vy máte dnes ale výrazy!
:-)
Reagovat
brixner
No, tohle by asi pomoct mohlo, né? Trošku mi tím připomíná Borga, až na ty kozy, to je jasný :-)))
Reagovat
tommr
http://www.tennis.com/pro-game/2016/09/us-open-womens-final-preview-angelique-kerber-vs-karolina-pliskova/60934/
Reagovat
Jabadu
Podívej se, Karolínko, když získáš US Open a budeš pilná, trpělivá ... tak si jednou možná zahraješ i ve Znojmě.
:-)
Reagovat
Kozoroh
http://bleacherreport.com/articles/2662442-us-open-2016-womens-finals-pliskova-vs-kerber-preview-predictions
Reagovat
smazaný uživatel
By me zajimalo, kde vidi ti autori clanku tu predikci;)
To ta sojcina nekolik komentaru nize je opravdovou predikci...
mozna jim to prelozit a poslat...;)
Reagovat
Nancy_z
No a taky tam vynechali Kvítko se dvěma GS, když zahrnuli i Azarenku a ta má 2 stejný AO :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to jsem ti take vsiml...
Reagovat
Nancy_z
Zkrátka znalci :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Merlisa Lawrence Corbett asi nema rada Petru;)))
Reagovat
tommr
promarnila v Quebecu v prvním setu s Davisovou 5 brejkbolů a prohrála ho 4:6. Vypadá to bohužel na konec už v prvním kole kvaldy ... :(
Reagovat
Frick
http://zpravy.idnes.cz/hillary-clinton-donald-trump-volby-stoupenci-trumpa-jsou-ubozaci-10p-/zahranicni.aspx?c=A160910_183558_zahranicni_jkk

Inu, kavárníci jsou všude stejní,
Reagovat
FulnekUltras
v USA mají ovšem tu kavárnu trochu naruby... ;)
Reagovat
tommr
pár zajímavých statistických údajů před dnešním finále:

http://www.wtatennis.com/news/article/5877735/title/10-things-to-know-kerber-vs-pliskova

docela mě zarazil ten druhej bod. Ani jsem nevěděl, že má Karolína tak špatnou finálovou bilanci. Snad si jí dneska aspoň trochu vylepší ...
Reagovat
Nancy_z
Jo jo. Má to podobně jako dřiv Kerber. Ale snad ten průlom na GS bude se vším všudy :-)
Taky už počítám minuty :-)
Reagovat
Nancy_z
Taky vám ten čas tak pomalu utíká? Trochu to vylepšuju červeným vínem, ale už aby bylo deset!
Reagovat
Jabadu
Doplněk bodu 3.
:-)
Reagovat
Mayo
už aby byla jedna hodina
Reagovat
svetova.dvojka
Doufám, že nějakým kvalitním, nebo šató krabice...
Reagovat
Nancy_z
Jasně že kvalitním :-) Španělské oblast Rioja :-)
Reagovat
svetova.dvojka
Španělsko mám rád. +1
Reagovat
PetaM
Koukám na Pevnost Boyard. Jakmile skončí, začíná finále, já jsem spokojen :D
Reagovat
Nancy_z
Tak to taky mrknu, ještě jsem neviděla :-D
Reagovat
Nancy_z
Doteď jsem koukala na opáčko Karoliny se SW :-)
Reagovat
Frick
A hádejte, kdo ji moderuje!
Reagovat
Nancy_z
:-DD
Reagovat
a.magerova
Jsem teď koukla na kousek, zrovna tam Vendula telefonovala (fůůůj had)... ten Rosák mi tam nesedí.... :-/
Reagovat
Nancy_z
No je to šílený, ale na ukrácení chvíle před tenisem to stačí :-)
Reagovat
PetaM
Mně jde hlavně o ty úkoly :D Otec Fura tam stejně nic nedělá :D :D
Reagovat
PetaM
A mimo to, Rosák mi nevadí, mám ho i rád, takže jsem v klidu :D
Reagovat
a.magerova
Otec Fura má být tajemný a né takhle moc profláklý.... něco jako Stig v Top Gearu... :-)))
Reagovat
Nancy_z
Taková nenáročná zábava na sobotní večer. Celkem mě to zabavilo :-)
Reagovat
a.magerova
Já si zpívám se Zagorkou... :-)))
Reagovat
mahycek
Na pesimistické řeči si dnes napotrpím, budu fandit a šustění sáčků už vůbec ne. Dal jsem si proto 6 Plzeňských, abych netrpěl trémou a doufáme, že odstřelím šampáňo. I na Jacka Danielse může dojít. Tak doufejme, že do půlnoci bude příjemně jasno o Karolíně. Takže na zdraví a po delší době budu držet snad všechno, abys uspěla. Howgh - domluvil náčelník Vinnetou.
Reagovat
Jabadu
"Vzkažte bílému otci do Washingtonu, že jsem živ a zdráv."
"Pokaj mu, náčelníku, ale od těch dob se hodně změnilo ..."
:-)
Reagovat
FulnekUltras
;)))
Reagovat
Mayo
Priatelia,

už sa teším na zápas, budeme fandiť spoločne Karolíne?
Reagovat
FulnekUltras
ze Slovenska jsi zatím první... ;)
Reagovat
Jabadu
Tys nečetl bod 4?!!
:-)
Reagovat
Jabadu
Ještě před velkým finále si zopakujeme některá pravidla, holoto venkovs ..:
1. Bůh je trojjedinný, takže se vyjadřujeme výkřikem "Ježíšmarjájosef"!
2. Pesimistické kecy si pro dnešek odpustíme, protože si to Karolína nezaslouží - včetně mě, pochopitelně.
3. Šustění sáčky od bonbónů, tyčinek ... a obžerství se zakazuje.
(Chlastání jest milostivě povoleno).
4. Hlasití fanoušci Angelique budou nemilosrdně exkomunikováni.
5. ...
:-)
Reagovat
FulnekUltras
Za věrné skalní fanoušky Petry musím přiznat, že sólokapr vyhraného USO se skalpy obou elitních domácích černošek jsme jednoho dne čekali právě od ní, no ale když už ji ta Angie tedy klepla, tak...stejně jsi dobrá tenistka, Kájo! ;)
Reagovat
blixa
Ještě že jsi včas připomněl bod 3), musím se obežrat s předstihem :D
Reagovat
PetaM
Seru na bod č. 4!!!!!!! :D :D
Reagovat
PetaM
3 .... :D :D Ne 4 :D
Reagovat
A.R.R.
Bod 3 zahájen :-D Kuwa ještě hodinu, ten čas se dneska vleče...hrozný :-D
Reagovat
Nancy_z
Zahájení bodu 3 nepomáhá zrychlit čas :-D
Reagovat
A.R.R.
:-D POzoruji, maximlně se za tu hodinu vožeru a tu slávu zachrápu :-D
Reagovat
Frick
Ivoš?
Reagovat
tommr
bez problémů zvládla první kolo kvalifikace v Quebecu proti domácí outsiderce ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Tak Pavlásek 48. hráče světa zatím neporazil.
Reagovat
Fandina
Škoda. Ve třetím přišel o podání a pak sice dotahoval, ale Almagro si to pohlídal. Bohužel.
Reagovat
Hector.Salamanca
Já vám nevim ten Roman Jebák.. On konečně vyhraje challenger a jde mu žebříček nahoru a on místo aby do toho šlapal dál, tak zas pauzíruje, nebo hraje ligu, nebo je u babičky nebo co já vim. smile
Reagovat
smazaný uživatel
Karolínko ještě znovu -
zasloužíš absolutorium,
díky a nevšední úctu,
za zpráskání mouřenínů.
Co jsi s nimi prováděla,
jak je po kurtu vodila,
bylo jedno dobrodružství,
zaslouživší mistra pera.

Jak královna nyní určuješ,
koho na nejvyšší stupeň pošleš:
v Cinci tvá laskavost ještě,
chlapákovi pár dnů dala,
poté řekla jsi - stačí obludo -
a z trůnu s ním vy.ebala.
Čas střídání prostě dozrál,
trůn jsi Polce propůjčila.

Ať si tam chvíli pohoví,
vše lepší než mutant černý,
avšak lhůta pohovění,
musí doznat omezení.
Pochybuju že budeš mít,
přespřílišnou náladu,
dlouho nechávat ji sedět,
coby první na trůnu.

Ušlechtilý pohyb gazely,
dokonalá pastva oční,
srovnávat se nedá s marným,
těžkopádným slonem v křeči:
Jak mutant námahou hekal,
odporné zvuky vydával,
úsilí kroutilo prudce,
kejty zdopovaného svalnatce.

Skřetem vyluzované zvuky,
byly téměř k popukání,
zdalipak si toho všimli,
pubescenti, kaďáci věrní?
Názor můj doufám podpoří,
i Jabadu virtuos,
každý hudebník přece zná,
co je alt a co je bas.

Zajímavé: řev mužatské stvůry,
ten kaďáky nerušil,
však zpěvavý hlas Mášeňky,
´nesnesitelně´ vadil.

Co včil zbývá? Karolínko -
dort jen polít glazurou,
pro vítězství si dokráčet,
vyběhnout z kurtu s Polkou.
Slamový dortík ozdobit,
příslovečnou třešničkou,
no a poté triumf slavit.
Ať jseš brzo jedničkou!
Reagovat
svetova.dvojka
Jaký je váš názor na Andreje Babiše ?
Reagovat
FulnekUltras
na rozdíl od premiéra ví, co je to pracovat - navíc i sám na sebe
Reagovat
Nancy_z
Nechci si kazit náladu v předvečer velkýho finále. Takže no comment :-)
Reagovat
Jabadu
Ve srovnání s Rittigy a comp. této zemi něco dává. Někdo řekne, že tu má své investice. Ano má a proto zřejmě nechce žít na Bahamách.
Neřeším, jestli je to slovenský frajer ... řeším, kolik lidí zaměstnává.
To bych vypíchl já.
Kýble špíny od jeho oponentů jsou jen kecy a beďary = pro mě nepodstatné.
Reagovat
Nancy_z
No, ono je dost sporný jestli něco dává... Podle mě mnohem víc bere... Ale každý vidí to, co chce.
Reagovat
Jabadu
Tady si myslím, že bude velký rozdíl mezi občanem Prahy a třeba občanem Znojma. A oba to přitom mohou vidět logicky - jenomže každý z jiného úhlu.
:-)
Reagovat
Nancy_z
Tak to samozřejmě, ale je otázka, jestli je dobrý se upínat na politiky, že za nás všechno vyřeší. Většinou na obyčejný lidi se stejně kašle...
Reagovat
Jabadu
To ano, to je přirozené a nic jiného od politiků nelze čekat.
Ale jak říkám - má zde investice a asi mu na nich záleží.
Těm, co nikdy nepracovali, je to fuk.
Reagovat
Nancy_z
To ale není žádný předpoklad k tomu, aby byl dobrý politik... To je prostě byznysmen a nic víc. Prostě mě nepřesvědčil, že to myslí upřímně :-)
Reagovat
blixa
Nezlob se na mě, ale tvůj názor je neskutečně naivní, asi na úrovni výroku "Hitler dal dělníkům práci, proto nebyl špatný". Babiš je neskutečná megasvině a žene tenhle stát mílovými kroky do jakého si Babišistánu, což bude jen méně krutá (ale stejně svinská) obdoba Putinstánu. A nejhorší na tom je, že to dělá zatraceně dobře.
Reagovat
FulnekUltras
mega??? ;))) tyhle rozměry snad už definitivně zůstaly hluboko v 90. letech... ;)))
Reagovat
Hector.Salamanca
blixa plus 1. Málokterý politik je svatý, ale taky málokterý jde do politiky s tím, že zastaví kradení, přitom tam jde jen proto, aby si lépe nastavil podmínky pro svoje podnikání, pokryl si svoje zájmy. Je to populista, člověk, který kdyby zrovna byl v kurzu satanismus, tak si jako první běží koupit kostým. Je to člověk, kterej uměl fungovat v jakýmkoliv režimu, pragmatik bez ideálů. Navíc kumuluje nebývalou moc skrz vlastnictví médií. Známá pro něho pracovala a mluvila o něm hezky, on něco umět zjevně musí, prý je hodně pracovitej. Ale vše ostatní špatný, špatný.
Reagovat
Ondra979
stopro souhlas, hlavne Babis ma komunistickostb skolu, to je na nem proste videt, a to jak kumuluje moc, prihrava si zakazky, optimalizuje dane...to je velehnuj, a jeste se tvari, jakej je to chudak ze to musi delat tu politiku
Reagovat
Jabadu
Pozor, já nejsem jeho obdivovatel ani volič.
Všechno co píšeš, je zřejmě pravda = slovenský frajer.
Ale pořád je mi to milejší, než úlisné, pokrytecké a farizejské kecy těch ostatních.
:-)
Reagovat
blixa
No, není. Proti Babišovi jsou i naši komunisté v podstatě ryzí demokrati :D. Babiš demokracii nechce, nepotřebuje, nesnáší. Parlament je pro něj nepotřebná žvanírna. A já teda radši tu žvanírnu, byť mnohdy úlisnou, pokryteckou a farizejskou než se jednoho dne probudit a zjistit, že Babiš už ovládá úplně všechno.
Reagovat
smazaný uživatel
Amen! Pravdu díš.
Reagovat
Jabadu
"Osvícený diktátor" - netvrdím, že je to zrovna on - si nenechá zemi zaplevelit Mulisáky, kteří tu zem zničí.
:-)
Reagovat
blixa
Osvícený diktátor je v podstatě protimluv. Ještě tak osvícený panovník (král) jenže ten vycházel ze zcela jiného principu. A jestli si myslíš, že se dá zemička jako jsme my uchránit před "Mulisáky", pokud ti zaplaví zbytek Evropy, tak jsi opravdu neuvěřitelně naivní. S diktátorem i bez něj.
Reagovat
Jabadu
Podívej, já jsem v podstatě apolitický člověk, kterého to moc nezajímá.
Srandičky, píčov ... a bigbít. To je můj obor. To by mi celkem šlo.
:-)
Reagovat
Nancy_z
Promiň, ale viděl jsi tady nějakého? Protože jestli je tohle jedinej důvod, proč ho lidi volí, tak pánbu s námi...
Reagovat
blixa
Myslím že to není ten důvod. To by bylo na dlouho ale v totální zkratce, lidem (tedy jejich části) chybí nějaký ten panovník, diktátor, šéf a je jim jedno jakej je, hlavně že je silnej. Prostě ho potřebují, stejně jako zase jiná část potřebuje věřit v nějakého boha. A nahoře teď nastalo jakési vakuum které Babiš efektivně vyplnil. Skvěle pochopil situaci a zneužil ji.
Reagovat
FulnekUltras
Po poslední zoufalé fosilii devadesátek Kalouskovi to zase nebylo nic tak těžkého... ;)))
Reagovat
Frick
Mekavej Slovák. Vždyť nemůže mít žádný charizma. A ani u mne nebudí dojem nějakýho extra inligentního člověka. Sice můžete řikat na adresu Miloše že je starej ochlasta atp., ale prostě oproti tomu Bačovi je to úplně jinej level.
Reagovat
Fandina
OT ... Janov Pavlásek hraje s Almagrem třetí set, zatím si oba vzali podání. Píši to ale proto, že na streamu je slyšet bavení se nějakých malých dětí.
Reagovat
Jabadu
Ten pocit, kdy si Karolína může uvědomit, že mít tolik titulů jako Petra, mohla hrát dnes ve Znojmě.
:-)
Reagovat
FulnekUltras
Třeba se ještě dočká - a třeba to vyřeší jako Šafi... ;)
Reagovat
Jabadu
Myslím, že Černošek ji má ve své stáji. Ale nejsem si jistý.
Reagovat
kada.tom
Vidím to tak, že když Karol neměla bobky z Venus v OF, z pozice ultrafavoritky v QF ani z výzev největší Sereny v SF, tak by nemusela mít nervy a strach ani z finále na grandslamu, navíc ví , že Kerber umí porazit i ve finále i na velkém turnaji. Kerber už je číslem jedna, určitě bude chtít získat i titul, ale Karol se mi v New Yorku přeci jen zdá o něco lepší. Ale bude to finále na GS, to ještě Karol nezažila, no ... a pozice favoritky je jednoznačně na straně Němky.

Osobně tipuji vítězství jedné či druhé, a to ve velmi vyrovnaném průběhu, takže ... něco na způsob 7-5 7-6 nebo 6-4 7-5 - kdo ale vyhraje, nemám ponětí a neodvažuji si tipovat :-)

Samosebou budu přát Karol jako Češce a taky proto, že když už musela porazit sestry, tak ať má i pohár :-))
Reagovat
Nancy_z
Bude to hlavně o hlavě. Když Kája udrží jakžtakž klid, tak by mohla mít šanci. Moc jí to přeju :-) Angie už letos jeden GS má :-)
Reagovat
tommr
sice první zápas v kvalifikaci na turnaj v Quebecu zvládla, ale proti 342.hráčce světa měla nečekaný problémy. Ve druhým setu v TB neproměnila dva mečboly a zápas rozhodla až ve třetím setu ...
Reagovat
smazaný uživatel
dá se sehnat záznam utkání
Reagovat
darek.vrana
A kde?
Reagovat
Fandina
Když to bude dávat ČT Sport, tak pak na jejich webu.
Reagovat
svetova.dvojka
Co začala randit s Hrdličkou, tak vidíte jak jí to jde, jde pouze nahoru, jen zápas jí zbývá od grandslamové titulu...
Reagovat
horska.kraslice
je naplánováno na zítřek už na 7.00 hod. našeho času. Co to je za nesmysl, začínat finále v jednu hodinu po poledni? Jedině snad, že by byla tak špatná předpověď počasí a hrozil opět déšť. :-(
Reagovat
Frick
Bože, co vyváděla v tom druhym setu!
Reagovat
horska.kraslice
Třetí zvládla. :-).
Zato Adam Pavlásek uhrál v 1. setu pouhých 6 fiftýnů. Ale z toho dva v posedním gamu, takže náznak zlepšení?
Reagovat
horska.kraslice
Adam se velmi snaží. Ve druhém setu na úvod vydřel svoje podání.
Reagovat
smazaný uživatel
dobre, tak ja uz se divam.. :-))
Reagovat
horska.kraslice
Adam se ve druhém setu stále zlepšoval, Almagro trošku odcházel kondičně, a tím i herně. Doufám, že ve třetím setu bude tento trend pokračovat a Adam to dá.
Reagovat
Frick
A to neuhádnete, kdo tam dělá moderátora :-D
Reagovat
blixa
Tak nás nenapínej, na hokej nekoukám.
Reagovat
Frick
Zkuste hádat. Určitě uhádnete.
Reagovat
Fandina
kamarád zloun
Reagovat
blixa
Vidim tam nějakýho holohlavýho šmudlu, jméno neznám.
Reagovat
FulnekUltras
Slépka?... ;)))
Reagovat
Frick
ne, probůh
Reagovat
kada.tom
vzhledem k tomu, že tu opakovaně kritizuješ Libora Boučka, tak očekávám, že to moderuje on - ale tak na takovéhle akce tu prostě nikoho lepšího nebo srovnatelného nemáme, no ... a Libor není vůbec špatnej :-)
Reagovat
blixa
https://soundcloud.com/wta-insider/us-open-final-preview-kerber-vs-pliskova#t=0:00
Reagovat
Jabadu
Jak tady sleduji ty prognózy, tak si říkám, že bych si měl asi jít preventivně kleknout na hrách.
:-)
Reagovat
blixa
I malý fazole by šly ;-)
Reagovat
a.magerova
Pohanka je TO PRAVÉ OŘECHOVÉ... :-)))
Reagovat
blixa
Noooo ... i takový paraořechy by nebyly špatný :D
Reagovat
a.magerova
No... klečet na čemkoli dlouho, je celkem otravné... :-/
Reagovat
blixa
No pokud je to dostatečně bolestivé ... tak bych neřekl že to je otravné :D
Reagovat
a.magerova
Měla jsem na mysli třeba na zemi rozsypanou strouhanku... :-P
Reagovat
Chrenda
v případě výhry zase poputuje do první stovky na 95. příčku. Tak snad to dají obě a bude to sesterský víkendový double.
Reagovat
tommr
zajímavý je, že zítra bude ve finále ITF turnaje v Praze bojovat i Magdalena Pantůčková, mladší ze sester Pantůčkových a jedna z velkých nadějí českýho tenisu. Bylo by hezký kdyby se poved vítěznej hattrick ... :)
Reagovat
Fandina
Káje moc přeji výhru a doufám, že se jí bude dařit a pojede jak dosud tady v turnaji. Takže přeji dobré podání, esa a dobrý pohyb. Raději moc nevyměňovat, protože Angel je zeď. Držím palce Kájo pojď!!!
Reagovat
Chrenda
je v Číně ve finále. Tak snad vítězné mentální spojení se ségrou zafunguje a urve titul.
Reagovat
Chrenda
spláchni tu Angí do newyorského kanálu a dokonči první kapitolu ságy DLOUHOLETÁ SVĚTOVÁ JEDNIČKA S NEJVÍCE GS TIUTULY Z ČESKA.
Reagovat
misa
Někteří megarapli už jí předpovídají kariéru lepší než měla Martina Navrátilová...
Reagovat
EllNino
přesně ... tohle je naprosto předčasné, Karolína má zatím jediný vyhraný turnaj větší než International a už se zapomíná na Petřiny úspěchy, která je "jen" o 2 roky starší a titulů má 3x tolik, a navíc to nejsou žádné pouťáky :D
Reagovat
misa
Petra hrála ve Znojmě a Karolínu čeká finále US Open :-)) To je slušný propad. Myslel jsem, že dnes bude i finále čtyřhry, času na odpočinek mezi US Open a Tokiem bude mít Lucka minimum.
Reagovat
tommr
v deblu se Lucka tak neunaví a ten týden volna před Tokiem by jí měl bohatě stačit. Hlavně aby zase něco špatnýho nesnědla nebo neprovedla nějakou jinou hloupost ... :)
Reagovat
tommr
jenže Karolína je stále ještě na vzestupu zatímco Petra už je na sestupu. Je logický, že se ted do Karolíny vkládají naděje, který už Petra asi nikdy nedokáže naplnit ... :)
Reagovat
misa
Petra se zlepší.
Reagovat
tommr
Petra se určitě může zlepšit oproti letošku a zase se vrátit do top-10. Na výhry na GS už ale asi nikdy mít nebude ... :)
Reagovat
EllNino
Tak už to 2x dokázala, pokud si to srovná v hlavě a začne pořádně trénovat, tak klidně zase GS vyhrát může :)
Reagovat
misa
Teď nechápu, proč tam máš ":)" Když bude mít Petra motivaci, může ještě dokázat velké věci. Vždyť má teprve 26.
Reagovat
tommr
protože jsem s tím už tak nějak vnitřně smířenej ... :)
Reagovat
Kozoroh
Nejsi sama, komu tommrův smajlík připadá nepatřičný :-)
Reagovat
bIbec
misa není holka :D
Reagovat
smazaný uživatel
Petra už nikdy nevyhraje zápas na GS? I ty odborníku :-)
Reagovat
FulnekUltras
i 7 za sebou jich ještě bude...len ten servis tomu teraz chýba, len ten servis... ;)
Reagovat
tommr
pro tupce jako si ty upřesnuju: Petra už nejspíš nikdy nevyhraje GS = už nikdy nezíská GS titul ...
Reagovat
FulnekUltras
als eine klassische Tommerung scheint es sehr hoffnungsvoll... ;)
Reagovat
tommr
pokud Petra ještě někdy v budoucnu vyhraje GS tak mi to klidně můžeš omlátit o hlavu ... :)
Reagovat
FulnekUltras
se možná připomenu s nějakým jiným fantem... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Urážky a nadávky, to jde veleváženému pesimistovi ještě líp než žebříčky :-).
Reagovat
tommr
normálním diskutérům nikdy nenadávám. Se zákeřnejma hajzlíkama jako si ty se ale jinak jednat nedá ...
Reagovat
blixa
Tvl. ty začínáš bejt fakt Tykvákův klon. Jako bych četl jeho ...
Reagovat
tommr
přečti si pár posledních příspěvků triatleta na mojí adresu a pak možná pochopíš proč na něj takhle reaguju ...
Reagovat
smazaný uživatel
Slackera na tebe. Nikoho jinýho si nezasloužíš.
Reagovat
bIbec
nevím jestli se "zlepší" ve smyslu, že se stane třeba konzistentnější hráčkou, že bude hrát "lépe", než byla schopná hrát v minulosti.. ale věřím, že nějaký opravdu dobrý rok mít ještě bude. Věřím, že do desítky se ještě jednou vrátí.
Reagovat
EllNino
Tak Karolína bude mít, co dělat, aby vůbec Petru někdy dohnala si myslím :)
Reagovat
Nola
vazne? Kukal nevidi ziadnu osobnost v TOP10 WTA, Karolinu pasuje za buducu NO1
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis-us-open/280044/ve-spicce-chybi-osobnosti-pliskova-muze-byt-jednicka-veri-kukal.html
Reagovat
misa
Různé osobnosti z řad trenérů a bývalých hráčů mají často neuvěřiteně špatný úsudek. Pamatuju si, jak Kukal opěvoval Petru. Např. před OH 2012 přímo řekl, že jediné hráčky, které ji můžou porazit na trávě jsou Serena a Šarapova. Pamatuju si, jak všichni opěvovali Kvitovou po druhém wimbledonském titulu, kolik vyhraje gs. Řeči, řeči, řeči...
Reagovat
EllNino
přesně :) ... řečí má každej spoustu, ale důležitější jsou činy
Reagovat
tommr
ty činy ale musí dělat hráčka, ostatní o tom můžou jen mluvit ... :)
Reagovat
EllNino
No ...byl bych s timhle hodně opatrnej :)
Reagovat
bIbec
celkem i souhlasím, že tam chybí osobnosti.. pak to srovnání s Kvitovou. Karolína má lepší kontrolu úderů od BL, to jo. Otázkou je, jestli to povede k těm velkým úspěchům jako ta "explozivita" Kvitové. To jak si na týden (nebo dva) sedne, tak je těžké si s tím poradit pro kohokoliv. Jó jak si to nesedne, tak to exploduje do všech stran ta Petřina hra :-)
Zatím.. ZATÍM.. se mi jeví jako dobré srovnání Kvitové s Wawrinkou a Plíškové s Berdychem (jasně, tito pánové sou mnohem konzistentnější, tady to srovnání trošku tápe). Ale třeba nás Karolína přesvědčí o opaku. Může začít už dneska večer :-)
Reagovat
FulnekUltras
dobře napsáno... ;)
Reagovat
darek.vrana
Kukal to samé říkal o Jirkovi Novákovi a o Kližanovi, takže bych to nepřeceňoval:). Co se týče Petry, tak nevím, proč by ještě nemohla udělat super výsledek. S Kerberovou hrála ve druhém setu naprosto vyrovnaně, sokonce ji rozhodčí ošidili o tiebreak a kdo ví, jak by to všechno dopadlo, možná byla dnes ve finále. Určitě se zvedne a nějaký turnaj ještě vyhraje, je pořád mladá.
Reagovat
tommr
i to by byl ale velkej úspěch ... :)
Reagovat
EllNino
to nepochybně, Petra má vpodstatě všechno, čeho lze v tenisovém světě dosáhnout, vyhrála GS a to dokonce 2x, má Premier Mandatory, Premier 5, Premier i International, Turnaj mistryň, Fed Cup, Hopman Cup, medaili z OH, chybí jen to 1. místo, ale tak to od ní asi chtt nemůžeme, 2x byla 2. no :D
Reagovat
Jabadu
V roce 2011 byla třeba padesátá hráčka proti Petře nula, hadr na vytření.
Od těch dob se ale hodně změnilo.
Karolína to bude mít mnohem těžší.
Reagovat
FulnekUltras
za půl roku uvidíme ;)
Reagovat
bIbec
nechci Karolínu nějak podceňovat, moc jí fandím, ale tohle je dle mého názoru prostě sci-fi.
Reagovat
tommr
první kapitolu týhle sci-fi už ale právě Karolína píše ... :)
Reagovat
Nola
mozno ani nie, ma vysku Marus, Safiny... mna skor zaraza, jeho nazor na ostatne hracky v TOP10, ziadna osobnost....nemam rada podcenovanie ostatnych hracok, napr. taka Halep moze byt tou osobnostou pre Rumunov, Kerber pre Nemcov, Muguruza v Spanielsku, vsetky su naviac zatial v uspechoch pred Karolinou...
Reagovat
bIbec
to asi záleží, jak kdo vnímá to slovíčko "osobnost".. je to takový pojem, pod kterým si každý může představit něco trošku jiného.
Reagovat
mahycek
Je to stejně zajímavé, sázkové kanceláře po celém světě, mírně favorizují Kerberovou, např. 1.68 a Plíškové v průměru dávají 2.30. Ale zase tenisoví odborníci, trenéři a např. bývalí hráči, včetně Matse, tak favorizují Karol. Ale dnes je to stejně jedno, zase máme po pár letech, šanci na významný úspěch, bílého sportu v ženském singlu. Taky jsme si doma řekli, s manželkou, že otevřeme sekt. Pravé šampaňské nemám, to leda Jacka Danielse. Tak, hodil by se také , na vítězství Karolíny. Při tak velkém zápase v drtivé většině, sem nic nepíšu, jsem u TV, ale z okna ještě neletěla. Jednou ovladač, ale už se ovládám.
Reagovat
FulnekUltras
;)))
Reagovat
a.magerova
Jde o to, jestli to hážeš z okna v přízemí nebo třeba z dvanáctky... :-P
Reagovat
mahycek
Hodil jsem ho do trávy a pak jsem ho musel potupně hledat, ale to sranda, hlavně ať do půlnoci máme další šampionku.
Reagovat
George_Renel
na letošním USO mi hodně připomíná příběh Puig na olympiádě. Tuším a doufám, že dojde i stejného naplnění.
A když ne, Čert to vem, to co dokázala, kam se posunula, je přece super.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale Petra nehrála na olym. finále, ona prohrála v semi.
Reagovat
Jabadu
Historie nás učí:
V roce 2014 vzala Venus titul Petra, o tom žádná!
V roce 2016 vzala Venus titul ... ...

Už se to stalo. ... A stane se to znovu. ... Je to jen otázka času!
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
To je blbost, já přehlídl ,že se jedná o Puig
Reagovat
smazaný uživatel
Me to spis pripomina prvni Wimblas Petry, ktery vyhrala...
...se vsim respektem k Monice, tak ten potencial, ktery ma musela na turnaji rozsirit do nevidanych moznosti. A aby tohle zopakovala, tak by se musela specialne namotivovat na kazdy GS, ale jak vidno, asi to tak lehke nebude.

U Karoliny je ten potencial konecne zurocen na turnaji bez trenerskeho zasahu behem hry. Proste to v sobe mela, no...;) V tom vidim asi ten rozdil.

Karolina by Angie mela herne udelat. Souhlasim nize ze sojkou, ma vsechno k tomu, jestli jde o styl hry a moznosti, aby USO dnes brala.

Jedine, co mi tam dela potize je, ze hraly nedavno spolu...vzdycky je narocne zykon proti nejake hracce zopakovat, a jeste jak jde o finale GS...

Pokud Angie nic nezmeni, a rodacce Z111oun vydrzi hlava, bude opet dobre namotivovana trenerem, tak ve dvou vitezstvi;)

Pokud Angie zkusi neco zmenit v taktice, muze to byt dramo jako hrom, ale stejne si myslim, ze rodacka Z111oun bude brat GS...

Horsi bude, pokud se rodacka Z111oun uspokoji s tim, ze je ve finale, ze uz to, co dokazala je super atd. Tak muze hrat i pekne, ale podle me Angie bude brat GS,;)

Takze staci, aby dnes rodacka Z111oun zahrala jak tehdy Petra proti Marii, myslim ze nepotrebuje rozsirovat az tak potencial, ten by mel byt uz OK, a dostacujici;)

Tezke na tipovani, ale doufam, ze budeme mit opet jinou vitezku na GS v tomto roce...ale jen nezakriknout;)
Reagovat
tommr
Kerberka prej plánuje hrát mnohem aktivněji než hrála v Cincinnati ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak planovat muze;)
Hlavne, aby Karolina neplanovala uspokojeni...
Reagovat
blixa
Tak to myslím že hrozí ledacos, ale uspokojení rozhodně ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Do tech lidi nevidim;)))
A doufam, ze to vyjde!
Reagovat
smazaný uživatel
coz ale muze vyustit v castejsi chyby. Taky vidim uzasnou vyhodu Z111oun rodacky, ze odjakziva hraje se segrou levackou a nejake ty tanecky snadno prokoukne a zpracuje.. :-)
Reagovat
Jabadu
Vše je v rukách Karolíny.
Endží pod tlakem to v poslední době moc nedává.
Její psychika vykazuje typické slovanské rysy.
Líbí se mi termín pro Karolínu - ZLOVĚSTNÝ KLID - to se emerickým novinářům opravdu podařilo.
A pokud bude psát servis - klidně může Endží zase ZKOUŘIT.
:-)
Reagovat
PetaM
Problém je, že Angie teď pod tlakem vůbec není. Světovou jedničkou bude, i kdyby se dnes stalo cokoliv. To jí může jen pomoct - bohužel.
Reagovat
blixa
Pod tlakem určitě bude. Jako čerstvá světová jednička nebude chtít za žádnou cenu prohrát.
Reagovat
EllNino
pod tlakem je, prohrála poslední 3 velká finále, Wimbledon, Cincinnati, OH :)
Reagovat
Frick
A co kdyby jí zastřelili?
Reagovat
blixa
A co kdyby nám na hlavu spadnul obří meteorit ? Tvl. ty seš fakt megamagor ....
Reagovat
tommr
o takových věcech se nežertuje. Zvláště když si člověk vzpomene na Selešovou ...
Reagovat
EllNino
je to Šulai, co bys čekal :))
Reagovat
vrabejka
Hrdlička ma job na digisport :D
Reagovat
Fandina
bude komentovat tenis?
Reagovat
Jabadu
Ne, jenom "chodbal".
:-)
Reagovat
blixa
http://www.wtatennis.com/news/article/5878278/title/insider-debates-who-wins-the-us-open
Reagovat
slacker
skvele fotka u clanku, dve sane dsti ohen proti sobe :_d
Reagovat
Frick
https://www.instagram.com/p/BJvoHV2gtCk/

Vyhraj, ať tvá nebohá matka již nemusí hledati obživu v šití panenek.
Reagovat
smazaný uživatel
cim vic nad tim premyslim, ;-) tim se mi zda pravdepodobnejsi, ze vyhraje Karolina. Sice jsem Kerber hrat ted nevidela, :-)) ale kdyz Kaja bude drzet stavajici level, neni o cem. Na servisu Kerber vystrili. Nebo preskace. (Odskok druheho servisu je neuveritelne a paradne vysoky.) V kurtu si ji podrzi delkou a pak vymete do stran. Kdyby doslo nedejboze k vymenam, bude mit na udery i dobeh k saku dost casu. Psychicky ji prevalcuje, je v zone. Navic je tu naplneni pravidla "do tretice" - porazit jednicku byvalou, soucasnou i budouci. Zaver: USO bere Z111oun rodacka! :-)))
Reagovat
sprchon
Z111oun, to je super. :) Tak kez by. Ja Angie videl a je taky v dobry forme. V Cincinnati byla vystavena. A ma vic zkusenosti samozrejme. Kaja se nesmi sesypat, pak by to mohlo klapnout.
Reagovat
lars
spis z1oun a jeji segra z11oun
Reagovat
horska.kraslice
Jestli jí půjde servis, tak šanci má. Pokud jí nepůjde, je bez šance.
Reagovat
tommr
ten tvůj závěr se mi sice moc líbí, ale nerozumím tý formulaci, že by Karolína mohla "porazit jednicku byvalou, soucasnou i budouci". Asi jsem natvrdlej, ale kdo je ta bývalá jednička? :)
Reagovat
blixa
Tak bereme-li v úvahu aktuální žebříček i ten budoucí, tak bývalá by mohla být Venus, současná je ještě pořád je Serena a budoucí je Anděla, ne ?
Reagovat
tommr
no jo je to tak. Venus sice nikdy nezakončila sezónu jako jednička, ale v roce 2002 se na trůn krátce dostala než jí zase předstihla její mladší sestra. To už je ale tak dávno, že jsem si to vůbec z hlavy nevybavil ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Venuse - Serena - Kerberka :-)
Reagovat
tommr
jj už mi to došlo. Tu Venus jsem si ale musel najít na netu. To bylo ještě v době kdy jsem tenis tolik nesledoval ... :)
Reagovat
Frick
https://www.youtube.com/watch?v=xFcjgJh0EeE

Ten zápas tenkrát prohrála, to ostatně před 7 lety Dr. Ivo taky, ale že někdo takovej se vrací a vypadává z TOP 100, tak to je prostě bllllbý.
Reagovat
Frick
http://www.frekvence1.cz/radio/zaznamy-poradu/tenistka-pliskova-u-pokondru-hekani-tenistek-je-neprijemne-ale-i-ja-trochu-hekam-15354

No, s tim deblem s Týnou to nějak... HODNĚ! nevychází. Byť na GS by to šlo určitě...
Reagovat
blixa
Aby u ní debl dával vůbec nějaký smysl, musí hrát s někým s kým se standardně bude potkávat na turnajích, ne jen na GS. Kristýna by se musela vyšvihnout aspoň někam k padesátce a držet se tam.
Reagovat
Frick
Tak teoreticky by mohlo stačit umístění, jenž zaručuje kvaldu na PM/P5, co tak ta TOP 100 je...
Reagovat
blixa
Teorie je v tomto případě zcela k hownu ;-)
Reagovat
Frick
http://sport.idnes.cz/serena-williamsova-cesky-pliskova-dtg-/tenis.aspx?c=A160909_075806_tenis_ten

Kolik jí v tom Španělsku tenkrát mohli dát, že se tam hnala. Dobitá z Miami. :-D
Reagovat
EllNino
Ten zápas jsem viděl ...Serena měla tehdy takovej obrovskej fáč kolem nohy, dodnes to nechápu, ale Kláře už tu výhru nikdo nevezme :D
Reagovat
Frick
Tak vidíš, konečně jsi dala na mne a vybrala nějakej turnaj, kterej je ti na míru....
Reagovat
horska.kraslice
Spíš se poradila s Djokovičem, jak na to, tomu vzdali rovnou tři :-)
Reagovat
Fandina
:-))
Reagovat
Jabadu
Karolína i Kristýna ve finále!
Pravda, odborníci by tam jistě našli nepatrný rozdíl, ale ...
:-)
Reagovat
Frick
To Káje zprovoznily jeden z Concordů, že takto lítá mezi NY a Čínou?
Reagovat
blixa
Udělala si piloťák na F16 ;-)
Reagovat
Frick
Ale ten dolet, ten dolet!
Reagovat
blixa
Tankuje ve vzduchu ;-)
Reagovat
Jabadu
Tak mi to teda nandey ...
Říkal mu Hurikán
Já ti jednu fláknu
:-)
Reagovat
Jan
Tak nandej, na sebe modrý džíny, ...
Reagovat
EllNino
Kristýna si měla původně 1. kolo zahrát s Misou Eguchi, po revizi pavouka ale dostala Chang Kai-Chen ....teď se s původní soupeřkou pro první kolo utká ve finále :)

Pokud by to Týna dala, rozhodně by to byl zatím její největší úspěch kariery :)
Reagovat
Frick
Je to tak. 160 bodů nemá odnikud, pokud bychom to chtěli brát takto.
Reagovat
horska.kraslice
Moc nadějí nevkládám, ale i finále WTA je už jakýsi stupínek. Jen aby to dál pokračovalo směrem vzhůru a ne zase skluzem nazpět, jako je u Kristýny bohužel zvykem.
Reagovat
Frick
Není to WTA je to jakýsi pseudo-mezistupeň.

Možná by stálo za to trochu vzdálit od ITF 100.00(+H)

Vítězce dát 200 bodů a dotovat to 150.000 USD....
Reagovat
Mayo
Ahoj priatelia,

Je to sympatické a zaujímavé finále (narozdiel od mužského) pre mňa. Pozriem si ho veľmi rád s tým, že ak vyhrá Angie alebo Karolína bude to fajn. Čiže mi je jedno, ktorá vyhrá. Možno o nejaké to 1% viac prajem Karolíne. Myslím si však, že vyhrá Angelique pretože ss mi nechce veriť, že by s ňou prehrala druhé finále v rade. Každopádne si prajem veľkolepé divadlo na 3 sety, tak snáď zápas nesklame.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som za Angie. Tri sety by sa zišli. Dúfam, že zápas bude kvalitnejší a vyrovnanejší ako včera Gael. Ak Karolíne bude písať servis ako posledne, tak bude mať čo robiť. To sú bomby, ktoré sa ani nedajú vrátiť.
Reagovat
George_Renel
Kristýna by opět mohla jít příkladem. Zatím vede s potvrzeným brejkem a soupeřka si vzala MTO.
Reagovat
George_Renel
No a vypadá to, že soupeřka skrečla.
To asi Angelika neudělá .-).
Reagovat
Frick
Třeba se složí poté, co jí Kája sdělí, že je Žofré mrtev.... nebo zahejbá...
Reagovat
Fandina
:-))
Reagovat
horska.kraslice
Zápas byl nejprve odložen kvůli dešti. Pak se začalo a musím s potěšením napsat, že Kristýna tam měla několik dobrých momentů, kdy se snažila hrát agresivně. Ale i ty její slabé tam byly, tak nějak na střídačku. Byla jsem zvědavá, jak si povede dál, když soupeřka si náhle vzata MTO a po nějaké době byl konec.
Reagovat
Frick
Překecej Kellnera, ať nasype. :o)
Reagovat
A.R.R.
Těším se neskutečně na parádní bitvu :-)
Reagovat
PetaM
Bude to boj! A to doslova. Nedá se očekávat, že to Angi "odchodí" jako v Cincy. Bude bojovat - stejně, jako bojovala ve Stanfordu, v Birminghamu ... Tohle je GS finále, Kája je v něm poprvé - velice, ale velice by mě překvapilo, kdyby v něm neměla hluché místo, nebo se v něm nesložila. Nebyla by první, ani poslední. Záleží, jak moc si to bude připouštět. Hlavně ve vypjatých chvílích. Zbývá popřát jen pevnou ruku a povaha snad zařídí zbytek. Uvidíme, jestli je zrovna Kája schopná vystoupit ze stínu Petry - Lucce se to bohužel nepodařilo, i když prala se statečně. Snad se statečně bude prát i Kája!!! Angi dneska oběhá všechno, vypustí tam duši, jen aby musela Kája zahrát další a další míček navíc. Už se na to těším, bude to super zápas, tomu věřím.

Tak Kájo, do toho!!!! :)
Reagovat
Frick
Tak Káje se to povedlo i díky tomu, že Petra hraje pendrek...
Reagovat
VlS
netahej do toho Petru, ta jela do Znojma, nevíš?
Reagovat
PetaM
No, myslel jsem jako vyhrané finále GS. Ne pozici české jedničky. Po dnešku se uvidí, jestli bude stále Petra jedinou hráčkou z ČR, která vyhrála GS ...
Reagovat
EllNino
co ? :D Jedinou hráčkou z ČR ?
Reagovat
Kozoroh
Aktivní hráčkou, pokud ti to nedošlo.
Reagovat
EllNino
no to tam ale chybí :) ...
Reagovat
Frick
Ale pořád platí, že 2 > 1
Reagovat
bIbec
ona Kája i kdyby vyhrála ty grand slamy dva, tak by byla pořád za Petrou, co se úspěchů týče.
Reagovat
PetaM
Ale na počet GS by byla nastejno. V ostatních turnajích pokulhává, to je fakt. No ona zatím pokulhává i na těch GS :D
Reagovat
blixa
No hlavně že zatím nepokulhává ;-)
Reagovat
PetaM
To jsem sice nepochopil ... No ale ať se holka snaží. Příští rok touhle dobou už může být ve všem lepší, než Petra :D
Reagovat
blixa
No myslím skutečně, fyzicky, nepokulhává. Nic za tím nehledej :D
Reagovat
PetaM
Jo, tak jsem si to aspoň myslel dobře. Ale radši jsem to nepsal, ať nevypadám za úplnýho krypla :D :D
Reagovat
PetaM
Ostatní to snad vyhrály, když ještě existoval ten mišmaš se Slovenskem ...
Reagovat
PetaM
I když možná někdo vyhrál něco kolem roku 93 ... Ale na to si nepamatuju. To jsem zrovna cucal prso.
Reagovat
Kozoroh
V 98 vyhrála Novotná Wimbledon. Po ní brala GS až Petra.
Reagovat
PetaM
Tak uvidíme, jestli dneska bude Petra pokořena :D
Reagovat
aligo
Blahožehnám ČéTé sportu
Reagovat
Jabadu
Čistě věcná:
Je ČT sport dostupný na netu i v jiných zemích? (například na Slovensku)
Reagovat
aligo
Myslím že ne,ale nevím jistě
Reagovat
blixa
Není ale mělo by to jít obejít nějakou proxy nebo VPN.
Reagovat
VlS
Není, ale běžně je tam v televizích.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja mám ČT sport.
Slovensko. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Radšej však pozerám Eurosport. Ich komentátori mi viac sedia.
Reagovat
Ravik
přesně ...Komentář Svačiny je něco co rád vynechám. Nejhorší komentátor ever .
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, neumím to popsat, on čistě technicky nekomentuje vůbec špatně, ale prostě ho nemusím. Nevím, co to je. Možná to, že mi přijde jako by tenis na něho zbyl, kdežto u těch komentátorů na Eurosportu (u většiny) do toho cítím velký zápal, do to komentování. Jde vidět, že je to jejich koníček. V tomhle je ale jednička Basa. Jde vidět, že ten by mohl tenis sledovat 24/7.
Reagovat
VlS
Když si pustím na Slovensku ČT sport na tabletu, tak mi tam naběhne hláška, že na území kde jste není dostupný. Ale běžně bývá na kabelovkách a satelitech.
Reagovat
smazaný uživatel
hej, pochopila som.
Reagovat
Fandina
Stahni si do tabletu aplikaci ČT Sport, to v zahraničí funguje.
Reagovat
Jabadu
Vzhledem k tomu, že bydlím asi 100 m vzdušnou čarou od kurtů v Leskách ve Znojmě, v cca 10,15 se můj tep výrazně zrychlil.
VIDĚL JSEM JI!!!
Srandamač se mi sledovat nechtělo, páč mi v batůžku tálo máslo a kolo nebylo kam dát.
Program:
1. Moderátor pozval nejprve k mikrofonu Miroslava Černoška, který vychválil Andreje a nazval ho OSOBNÍM PŘÍTELEM (jak jinak, když ročně dá Prostějovu 20 mio - jen tak, aby řeč nestála)
2. Pak už Mirda pozval na kurt Barunku a za velkého potlesku a řevu Bravóóóó také "dvojnásobnou" ...
3. Pak si vzal slovo Andrej a nejprve oznámil, že jako ministr financí navyšuje podporu českému sportu ze 4 mld na 6 mld a že by chtěl dosáhnout ročně pravidelně 9 mld ... díky mu za to
4. Zvukový záznam zdravice Lucky Šafářové z NY. Omlouvala se, že nemohla přijet, protože prý má v NY ještě nějakou práci ... :D:D:D
5. Moderátor potom ještě popřál Lucce a Karolíně a tak ...
Petra měla na sobě ty hadry z NY, ale vypadá fakt báječně a velmi štíhle.
Přátelé, kamarádi ... prostě jsem JI viděl!
:-)
Reagovat
Roger_Federer
Mala poznamka..
Tech milionu bude urcite mnohem vic.
A urcite to nejsou penize primo pro Cernoska na osobni potrebu;)(pro Fricka).
Reagovat
Frick
Reagovat
Fandina
Kolik tam bylo lidí?
Reagovat
Jabadu
Ona je tady taková malá tribuna tak pro 100 lidí. Ale dá se koukat i z druhé strany a bylo to obsypané. Odhaduji tak 300 lidí.
Reagovat
Fandina
Tak třeba nějaké hlasy ve Znojmě navíc dostane ... úsměv
Reagovat
Jabadu
Asi takto:
V pohraničí hlasuje pro "zavedené zloděje" pouze ten, kdo to s nimi táhne a cucá ze státního.
Babiš má proti "megazlodějům" jednu velkou výhodu - dává lidem práci!
Kalous a comp. to tady ani nezkouší. Ti mají Prahu.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nad Znojmem se vždy line "rudá" zář KSČM. Snad nejrudější velké město široko daleko.
Reagovat
Jabadu
Bohužel, musím souhlasit. Tohle město bylo vždy "kované". Zdejší důchodci většinou pečou s Bohoušem z Bratrstva kočičí pracky, protože je tam nejvíce rudochů.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Přitom město je to nádherné. Podle mě po Mikulovu a Valticích nejhezčí město jižní Moravy. Vůbec se o něm nemluví, ale je působivé.
Reagovat
Fandina
A jinak k tomu osobnímu příteli, tak na tom asi něco bude, když už leta nese prostějovský tenisový klub název Agrofert.
Reagovat
Jabadu
Tak určitě. Jinak sledoval jsem rozehrávku a Mirda je levej, jak turecká šavle. Ale Andrej to určitě jako dítě v ruce držel - celkem stylové údery.
Mirkovi ovšem patří dík od fanoušků největší. ON dal nadějím z běžných rodin podmínky, ke kterým by se nikdy nedostaly, ON umožnil, že z nich vyrostly světové hvězdy. To je prostě fakt.
Reagovat
Fandina
Jo jo. Vím, vyhledával po tenisových soutěžích naděje a vložil do nich kapitál. To je jasné, že na jejich úspěších má zásluhu.
Reagovat
FulnekUltras
parádní report ;)))
Reagovat
Frick
Je to zhruba podobný jako měla Petra ve Wimbledonu 2011...
Reagovat
UnrealTom
Karolína vyhraje :)
Reagovat
a.magerova
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist