14. den na US Open: Dokáže Anderson v souboji o titul zastavit Nadala? O deblovou trofej hrají Hradecká se Siniakovou

  • Poslední hrací den závěrečného grandslamového turnaje sezony US Open nabídne mužské finále. V něm se utkají světová jednička a dvojnásobný šampion Rafael Nadal a Kevin Anderson. Poslední dvě české zástupkyně se představí ve finále ženské čtyřhry. Lucie Hradecká s Kateřinou Siniakovou vyzvou favorizované Yung-Jan Chan s Martinou Hingisovou. Na programu jsou také finále juniorských soutěží.
    10. 9., 14:00 | Previews |  234 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Arthur Ashe Stadium - denní program (Start ve 22:00 SELČ)

Rafael Nadal (1.) - Kevin Anderson (32.)
Ve finále mužské dvouhry letošního US Open proti sobě nastoupí světová jednička a vítěz amerického grandslamu z let 2010 a 2013 Rafael Nadal a debutant ve finále grandslamu Kevin Anderson. Zatímco Nadal bude útočit již na 16. grandslamový vavřín, Anderson se ve svém prvním velkém finále popere o premiérovou nejcennější trofej.

Hráči se dnes potkávají popáté. Všechny čtyři předchozí duely vyhrál dnešní favorit Nadal. Naposledy se z vítězství radoval letos na antuce v Barceloně. Anderson byl k výhře nejblíže před dvěma lety v pařížské hale Bercy, kde se koná podnik série Masters. Jihoafričan tehdy získal první set, druhý prohrál nejtěsnějším možným rozdílem v tie-breaku a v rozhodující sadě již dominoval Španěl.

Nadal je letos jediným hráčem, jenž se dokázal do grandslamového finále probojovat třikrát. Španěl prohrál finále na Australian Open s Federerem a fantastické antukové jaro korunoval ziskem jubilejního 10. titulu z French Open.

Jednatřicetiletý rodák ze španělského Manacoru v prvních kolech nenarazil ani na jednoho hráče z první padesátky žebříčku. Až v pátečním semifinále přišel první těžší soupeř - vítěz US Open 2009 Juan Martín Del Potro. Nadal sice prohrál první set, nicméně poté Argentince, který v předchozím kole uštědřil první letošní grandslamovou porážku Federerovi, totálně rozebral.

"Zpočátku turnaje jsem nehrál dobře, ale postupně jsem se zlepšoval a dnes to musel být můj nejlepší tenis, protože jsem měl dosud nejtěžšího soupeře, který navíc výhrami nad Thiemem a Federerem získal sebevědomí," řekl Nadal. "Po prvním setu jsem trochu změnil taktiku, snažil jsem se být méně předvídatelný, a to pomohlo. Jsem šťastný, že po několika sezonách s mnoha zraněními jsem znovu ve finále," dodal vítězný Španěl.

Stejně starý Anderson dosáhl na letošním US Open životního úspěchu. Stejně jako Nadal využil snazšího losu, prvního nasazeného hráče potkal až ve čtvrtfinále, v němž vyřadil poslední domácí naději mezi muži Querreyho, a v semifinále si poradil se Španělem Carreñem.

Stal se tak v open éře prvním jihoafrickým finalistou US Open a prvním takto nízko postaveným finalistou od roku 2008, kdy se do finále Australian Open probojoval nenasazený Francouz Jo-Wilfried Tsonga. Grandslam ovládl nenasazený hráč naposledy v roce 2004. Tehdy na French Open triumfoval Argentinec Gastón Gaudio.

"Čím déle jsme dnes hráli, tím jsem se cítil lépe. Nedovolil jsem mu diktovat hru. Byla to dlouhá cesta a tvrdá práce se spoustou pádů, než jsem se dostal do finále," řekl Anderson a připomněl zdravotní problémy i změny v realizačním týmu, které ho v této sezoně provázely.

"Proti Kevinovi to nebude vůbec snadné," řekl jasný favorit dnešního finále Nadal. "Má neuvěřitelný servis a tím, jak se dokázal po zranění vrátit, je skvělým vzorem pro děti. Znám ho od dvanácti let. Finále je pro něj ohromným úspěchem. Rozhodně mu to přeju," dodal ke svému dnešnímu soupeři.

Letošní finále mužské dvouhry obstarají Nadal s Andersonem

Patnáctinásobný grandslamový šampion Nadal ukončil kvůli problémům se zápěstím loňskou sezonu předčasně a dobře udělal. Tu letošní totiž zahájil vítězstvím na exhibici v Abú Zabí, na prvním ostrém turnaji v Brisbane skončil ve čtvrtfinále a na Australian Open byl nad jeho síly až ve finále Federer.

Další neúspěšný souboj o titul absolvoval v Acapulku, kde podlehl Querreymu, a ve finále v Miami mu opět vystavil stopku Federer, stejně jako v osmifinále Masters v Indian Wells.

Přišlo antukové jaro, jasně nejoblíbenější část sezony jednatřicetiletého Španěla. A antukový král znovu potvrdil svou pověst, když podesáté triumfoval v Monte Carlu a doma v Barceloně, popáté dobyl antuku v Madridu a na French Open kraloval podesáté v kariéře, tentokrát beze ztráty setu. Jedinou porážku zaznamenal ve čtvrtfinále v Římě, v němž prohrál s Thiemem.

Po zisku jubilejní 10. trofeje z French Open se však rodákovi z Manacoru přestalo dařit. Ve Wimbledonu vypadl již v osmifinále, ve kterém prohrál pětisetovou bitvu s Müllerem poměrem 13-15 v rozhodující sadě.

Ani generálka na US Open Nadalovi nevyšla. V Montréalu si na něj v osmifinále vyšlápl domácí talent Shapovalov a o kolo později v Cincinnati další talent Kyrgios. I přes brzké vypadnutí v Cincinnati se Nadal po více než třech letech vrátil na tenisový trůn a bez ohledu na výsledek se na něm udrží i po skončení letošního US Open.

Ve Flushing Meadows zatím Nadala nikdo pořádně neprověřil. Španěl měl pět soupeřů, kteří jsou dokonce v žebříčku mimo první padesátku. Světová i nasazená jednička losu dokonale využila a bez větších potíží si poradila postupně s Lajovičem, Danielem, Leonardem Mayerem, Dolgopolovem a smetla senzaci turnaje Rubljova. Očekávalo se, že Nadala v semifinále minimálně potrápí Del Potro. Nestalo se tak. Španěl po prohrané první sadě na kurtu dominoval.

Po výpadku Federera se Nadal automaticky stal největším favoritem na celkové vítězství. Šampion US Open z let 2010 a 2013 si v New Yorku poprvé od posledního triumfu zahraje finále. V něm byl na grandslamech již 22krát a má bilanci 15-7. Porazit ho dokázali jen Federer s Djokovičem (třikrát) a jednou Wawrinka.

Rafael Nadal - sezona 2017
Nejlepší výsledky: French Open,  Monte Carlo,  Barcelona,  Madrid (vítěz); Australian Open,  Acapulko,  Miami (finále)
Letošní bilance: 55-9
Největší úspěchy na betonech: Australian Open, Acapulko, Miami (finále)
Letošní bilance na betonech: 28-7
Výsledky na grandslamech: Australian Open (finále), French Open (vítěz), Wimbledon (osmifinále)

Rafael Nadal - US Open
Kariérní bilance na turnaji: 52-10
Nejlepší výsledek na turnaji: vítěz (2010, 2013)
Loňský výsledek na turnaji: osmifinále
Cesta turnajem: Lajovič (7-6 6-2 6-2), Daniel (4-6 6-3 6-2 6-2), L. Mayer (6-7 6-3 6-1 6-4), Dolgopolov (6-2 6-4 6-1), Rubljov (6-1 6-2 6-2), (24) Del Potro (4-6 6-0 6-3 6-2)
Generálka: Montréal (osmifinále), Cincinnati (čtvrtfinále)
Bilance ve finále grandslamů: 15-7

Nadal je jasným favoritem a má na dosah 16. grandslamovou trofej

Anderson se nemohl na začátku letošní sezony dlouho dostat do formy. Na prvních pěti turnajích vyhrál jen dva zápasy a chytnul se až s příchodem antukového jara. První výraznější výsledek přišel, když se na začátku května probojoval do semifinále v Estorilu.

Povedenou antukovou část sezony završil postupem do osmifinále French Open, v němž pro zranění vzdal Čiličovi. Také na zbylých čtyřech antukových akcích včetně zmíněného Estorilu byl nad jeho síly až opravdu kvalitní soupeř (Nadal, Müller, A. Zverev, Nišikori).

Další úspěch přišel ve Wimbledonu. Tráva agresivní hře a tvrdému servisu Jihoafričana sedí a bylo z toho další letošní grandslamové osmifinále. Anderson dokonce sahal po premiérové čtvrtfinálové účasti v All England Clubu. Ta mu ale na poslední chvíli utekla, když prohrál pátý rozhodující set s Querreym.

Skvělou formu si rodák z Johannesburgu přivezl i na americké betony. Ve Washingtonu porazil mimo jiné Thiema a Socka a poprvé letos postoupil do finále. V něm nestačil na rozjetého Alexandera Zvereva. Ten byl jeho přemožitelem také ve čtvrtfinále Masters v Montréalu.

Jediné opravdové zaváhání přišlo v Cincinnati, kde Anderson vypadl již v prvním kole s Dolgopolovem. Na US Open ovšem hraje vítěz tří titulů na okruhu ATP zatím výtečně, využívá příznivého losu a zahraje si poprvé v kariéře grandslamové finále.

Anderson odstartoval letošní ročník závěrečného grandslamu sezony povinnou výhrou nad domácím Aragonem. Set neztratil ve druhém kole s Gulbisem ani o kolo později s Čoričem, přemožitelem Alexandera Zvereva. Jako první proti Jihoafričanovi set uhrál Lorenzi. Mnohem těžší zkouška přišla ve čtvrtfinále, ve kterém se Anderson poprvé nadřel. S posledním domácím mužským zástupcem Querreym neměl daleko k další pětisetové bitvě. Čtyři sety mu stačily také v semifinále proti Carreñovi.

Kevin Anderson - sezona 2017
Nejlepší výsledky: Washington (finále); Estoril (semifinále)
Letošní bilance: 31-15
Největší úspěchy na betonech: Washington (finále)
Letošní bilance na betonech: 15-6
Výsledky na grandslamech: Australian Open (nehrál), French Open (osmifinále), Wimbledon (osmifinále)

Kevin Anderson - US Open
Kariérní bilance na turnaji: 19-7
Nejlepší výsledek na turnaji: finále (2017)
Loňský výsledek na turnaji: 3. kolo
Cesta turnajem: Aragone (6-3 6-3 6-1), Gulbis (6-3 7-5 6-4), Čorič (6-4 6-3 6-2), Lorenzi (6-4 6-3 6-7 6-4), (17) Querrey (7-6 6-7 6-3 7-6), (12) Carreño (4-6 7-5 6-3 6-4)
Generálka: Washington (finále), Montréal (čtvrtfinále), Cincinnati (1. kolo)
Bilance ve finále grandslamů: premiéra

Anderson se dnes pokusí o velkou senzaci

Čeští fanoušci jistě zavítají na centrální dvorec Arthura Ashe nebo k televizním obrazovkám již v 19:00 SELČ. Ryze české duo Lucie Hradecká, Kateřina Siniaková totiž bude ve svém prvním společném grandslamovém finále bojovat proti favorizovaným Yung-Jan Chan s Martinou Hingisovou.

Hradecká se Siniakovou se daly dohromady před startem letošní sezony a již dosáhly mnoha úspěchů. Hned čtyřikrát byly ve finále (Tchaj-pej, Indian Wells, Charleston a Praha), ani jednou však neuspěly. Dalším velkým úspěchem byl postup do semifinále French Open.

Yung-Jan Chan a Hingisová spolu začaly hrát na konci února a spolupráce jim funguje náramně. Hned svůj třetí společný turnaj v Indian Wells přetavily v první společný triumf a ovládly také podniky v Madridu, Římě, na Mallorce, v Eastbourne a nedávno v Cincinnati. Letos mají vynikající bilanci 43-6 a již devětkrát v řadě neprohrály. V grandslamovém finále jsou spolu poprvé.

Oba páry se spolu utkaly dvakrát. Ve zmiňovaném finále v Indian Wells uspěly Yung-Jan Chan s Hingisovou a další porážku českým tenistkám uštědřily o pět dní později v prvním kole v Miami. Jak Hradecká se Siniakovou, tak jejich dnešní soupeřky letos v New Yorku ještě neztratily set.

Hradecká v minulosti vyhrála dva grandslamové tituly po boku krajanky Hlaváčkové, před šesti lety na French Open a před čtyřmi roky právě ve Flushing Meadows. Siniaková je ve finále grandslamu poprvé. Tchajwanka Yung-Jan Chan bude ve svém čtvrtém finále usilovat o první grandslamovou trofej. Nejvíce jich má na kontě z aktérek dnešního finále Hingisová (12).

Hradecká se Siniakovou mají na dosah obrovský úspěch

Dívčí finále bude ryze americké. Dnes se v něm utkají turnajová čtyřka Amanda Anisimovová a nenasazená Cori Gauffová. Znovu po roce tak bude mít americký grandslam domácí juniorskou vítězku. Obě hráčky budou bojovat o premiérový grandslamový titul.

Američanky letos ovládnou třetí grandslam v řadě. Na French Open triumfovala Whitney Osuigweová a ve Wimbledonu Claire Liuová. Na programu je také finále čtyřhry.

V chlapecké juniorce uspěli největší favorité. O trofej pro vítěze budou dnes usilovat turnajová jednička Axel Geller z Argentiny a nasazená dvojka Yibing Wu z Číny. Vítěz zvedne grandslamový pohár nad hlavu poprvé.

Posledního juniorského šampiona se argentinský tenis dočkal v roce 2010, kdy Agustín Velotti dobyl French Open. Čínský tenis bude naopak v případě vítězství svého tenisty oslavovat prvního šampiona chlapecké dvouhry.

US OPEN 2017 - PROGRAM 14. HRACÍHO DNE
• ARTHUR ASHE STADIUM • (od 19:00 SELČ)
1. Hradecká/Siniaková (7-ČR) - Y. Chan/Hingisová (2-Tchaj-wan/Švýc.)
2. Nadal (1-Šp.) - Anderson (28-JAR) / nejdříve ve 22:00 SELČ
• GRANDSTAND • (od 18:00 SELČ)
1. Gauffová (USA) - Anisimovová (4-USA)
2. Geller (1-Arg.) - Yibing Wu (2-Čína) / nejdříve ve 20:00 SELČ
• COURT 17 • (od 18:00 SELČ)
1. Danilovičová/Kostjuková (1-Srb./Ukr.) - Boškovičová/Xiyu Wang (Chorv./Čína)
Kompletní program 14. hracího dne
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (234)
11.09.2017 00:56Od: VLK----1GSL tito
Tak posilam tu gratulacni notu.
Pekny vykon, dobry turnaj, tezke finale ustal, dalsi zaslouzeny GS!
Gratuluji, uzij si to...:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:12Od: tito
Díky :-) Hele víme, že těžké nakonec nebylo, že se splnily úvodní předpoklady a k překvapení se Kevin ani nepřiblížil. Na druhou stranu proč ne, že -D
[ Reagovat ]
11.09.2017 09:14Od: tito
....splnily úvodní předpoklady (většiny) a k překvapení( můj pesimistický scénář) se Kevin ani nepřiblížil...
To jen aby mne někdo nechytal za slovo
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:40Od: VLK----1GSL UE - Kevin 38
Rafa - 10
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:45Od: janek_da
Tak snad to zaokrouhlí na 40. Což je číslo, které když vidělíš dvěmi, odečteš tři a pak přičteš násobek 50x40, tak to vychází přesně na letošní rok.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:47Od: VLK----1GSL
Ja si myslim, ze ted prislo momentum, Kevinova mama mu ukazovala jak mu drzi pesti, Kevin se siroce usmal...
...no..dat by to mohl
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:47Od: janek_da
Hele a je tady nová rivalita. Naan, to zní celkem i bursky.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:48Od: janek_da
... nebo anal
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:49Od: VLK----1GSL
tak ta 40cata byla famooozni!!!
Dal to! Machr...
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:50Od: janek_da
jo, super
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:52Od: VLK----1GSL
a jeste jako bonus shoda...jak na zavolanou:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:58Od: janek_da
Ale stihl to tak, tak.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:23Od: .vorlik.
Jsem tu jedinej, kdo má jako 2 nejoblíbenější hráče Nadala a Federera?

... přijde mi, že pokud má někdo rád jednoho z nich, druhého zákonitě nesnáší. Při čtení těch hádek tady mi už kolikrát chybí jenom popcorn.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:26Od: FulnekUltras
;) každopádně zvlášť letos před oběma klobouk dolů... starší páni už potřebují delší regeneraci, ale pak ostatní opotřebovaní honiči jen čumí ;)
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:26Od: janek_da
Ahoj. Ještě řekni, že máš nejoblíbenější u tenistek nejoblíbenější Serenu, Muguruzu a teď Sloane a jsi můj člověk.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:29Od: VLK----1GSL
No to je tady na TP dost smrtelna kombinace teda:)))
Myslim, ze jsi asi prvni, ktereho jsem tady zaznamenal s timhle odvaznym napadem.
Ale ja se pohybuji na tenisove periferii, takze mi mohlo neco uniknout... ten popcorn si vystih presne. Ikdyz ja si tady k tomu davam spis Nachos.:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:57Od: .vorlik. Re: VLK----1GSL
Mně je asi úplně jedno, co si o tom lidi tady na TP myslí. Roger a Rafa jsou "nejlepší rivalové" možná i celý historie tenisu. Oba mají jeden oproti druhému dost odlišný styl hry, každý je doma na jiném povrchu, jejich bitvy jsou opravdová lahůdka. Pokud proti sobě stojí a jsou oba při chuti (naposled AO), vidí člověk během jednoho zápasu snad všechno, co lze v tenisu vidět.

Myslim, že nám jednou budou oba hodně chybět. A to nejenom svejm fanouškům, ale i právě tomu druhýmu táboru...
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:32Od: Fandina
Já mám vypozorováno, že fandové Rafy nesnáší Rogera, narozdíl od fandů Rogera, kterým Rafa nevadí.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:40Od: DORSCH
asi mas pravdu,ja som vsak Rogera neznasal uz ked mal 19 a hral so Samprasom,urcite k tomu prispela jeho neskorsia dominancia,ale zaklad tvorilo to,ze mi bol prirodzene nesympaticky,postupom casu to dotiahol nato,ze mi je uz len lahostajny:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:34Od: safi1313
Já jsem na tom stejne...Rafa nebo Roger a je mi jedno kdo...nejlepší vidět je spolu ve finále!!
[ Reagovat ]
11.09.2017 18:13Od: triatlet
:-)
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:19Od: cejo
Rafa sa tuším začína nudiť.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:18Od: VLK----1GSL Nadal me stylem tenisove hry
pripomina spickove maratonce...
...Ti to hned od startu napali na plno, potom postupne pridavaji a ve finisi sprintuji jak Carl Lewis...
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:08Od: Forehand
Druhý set už lepší, hlavne menej rozkúskovaný a pozeratelnejší, pre nezaujatého diváka. Takych tu ale moc nie je, ze?..:)

Anderson má momentálne už len 2% šancu na vyhru.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:06Od: D@nny
Uz se numuzu dockat az si Rafa po MB
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:06Od: D@nny
lehne na kurt a bude se radovat:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:11Od: Mayo
A zakusne sa po 16 x do GS trofeje (:
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:05Od: VLK----1GSL UE - Kevin 27
Rafa 7

Kevin se zlepsil, to je treba ocenit, no ale Rafa se take jeste zlepsil:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:09Od: janek_da
:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:10Od: janek_da
Rafa mě nezajímá. Důležitý je pro mě Kevin
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:23Od: VLK----1GSL
Tak to kazdopadne, ja ty vpisy kvuli tobe zohlednuji,
jiste sis vsiml, ze Kevinovy vykony davam do nadpisu prispevku, a potom az ten vykon Rafy.
Zase jako pofiderni milovnik perifernich tenistu vim, co se slusi a patri...
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:27Od: janek_da
Aha. Teď jsem si všiml, že dáváš UE i u Rafy... pěkné
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:34Od: VLK----1GSL
Tak myslim, ze Rafa uz ho neprehraje, ta ztrata na Kevina je uz obrovska.... davam to vic nenapadne ten vysledek byka,,,nechci zase tady zbytecne nastvat Nadalisty.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:04Od: Monaco
Letošní nejlepší grandslam jednoznačně AO. To byl krásná tenis od prvních kol až do finále. Snad bude ta konkurence příští rok lepší. Pokud ano, tak už to pro Federera i Nadala nebude tak "snadné" jako letos.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:58Od: Jabadu
Úplně stejný průběh jako finále Wimbledonu 2010. Od začátku ani stín naděje. V tom je Kevin Tomášovi podobný.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:06Od: casper01
A Rafa si je v tom podobný. :)
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:58Od: Frick Cameron tam je, že jo?
Nebo to se mi zdálo?
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:56Od: VLK----1GSL No nevim Kevine
jako spatny napad to neni hrat takticky na otocku,
ale z 0:2, to uz snad zavani podcenenim soupere:)
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:55Od: Fandina
Tiger se tváří nějak jako by byl nesvůj.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:52Od: Fandina
Ježiš Kevine, zase podání v háji.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:43Od: Fandina
Třeba se Kevin zvedne, první set s Bustičkou taky prohrál a pak dominoval.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:31Od: VLK----1GSL tak mame za sebou
hodinovou rozcvicku, a ted bud Kevin zacne hrat bez zbytecnych chyb nejen na saku, nebo to uz pujde jak po toboganu...:) A zmaknem to finale jeste do pulnoci...
...ted prijde par rozhodujicich gemu, ktere asi hooodne napovi.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:42Od: janek_da
Tady je výhoda Rafovy dlouhé přípravy na servis. I celkem pohodový zápas s jasným skore podle času vypadá jako bitva.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:52Od: VLK----1GSL
Ja mu to jednou meril...ma to vymakane, celkem to drzi na hrane...vyuziva to do poslednich setin sekundy... je to takove living on the edge...nebo lepe receno serving on the edge...
...podle me zboznuje riziko a adrenalinovy sport, a protoze hraje ten klidny bejslajnovy tenis, tak si to kompenzuje tou pripravou na serv...:)
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:55Od: janek_da
a do té hry chytře zatahuje i soupeře
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:56Od: insanezy_
Jo no napomenuti Kevin :D
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:57Od: VLK----1GSL
:D)
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:28Od: Mayo
Akonáhle zahrá Rafa slajz BH, tak Anderson sa vyhodí
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:26Od: Forehand
Nemyslim si, ze hra Rafa dobre. Nevie nájst svoje tempo, rytmus. Citit tam nervozitu. Snad sa po prvom vyhranom uvolní...
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:29Od: stopan
anderson hraje dlhsie udery ako del potro, ktory hral na tecko a nadal hned forhandoval do rohov. Drzi Nadala na baseline ale sam kazi ako vol
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:40Od: janek_da
jak tě tak čtu, tak kromě pár zápasů Rafa v podstatě celou karieru nehraje moc dobře
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:42Od: VLK----1GSL
:D)
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:45Od: Fandina
Rafa nehraje moc dobře a tolik titulů. Co kdyby hrál dobře, to bychom se nedopočítali.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:48Od: stopan
nadal je obranar ako v podstate je to o tom ako super dokaze sa vyrovnat s jeho agresivnou obranou, ak super kazi minimalne tak nadal je bezmocny.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:53Od: Fandina
co má vlastně agresivně bránit, že, když není co
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:25Od: Ondra979
tohle Murraymu neodpustim, s dost velkou pravdepodobnosti nas obral o Fedal finale
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:29Od: casper01
Na to finále jsi ale žádný nárok neměl, nijak tě nepoškodil.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:31Od: Ondra979
ale ano, poskodil, zkazil turnaj, protoze v druge pulce by Roger nemel soupere a meli bysme tady o tridu lepsi finale a sanci na nr. 1 takze Murray timto velmi ovlivnil rozlosovani a to negativne, bylo mu jasne ze hrat nebude. howg
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:44Od: Frantz
Jdi už do prd3le, ufňukanej elegoune, to už je fakt demence.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:46Od: Ondra979
ty jdi do pr..jsi klasicka nula ktera je silna pouze za klavesnici, meli by te odtud co nejdrive vykopnout, sup s tebou do ignoru
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:51Od: Frantz
Tak to jsi mě potrestal :DD Nuly jste vy - FFF, furt budete fňukat kvůli losu a egoista hrál stejně houno..
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:58Od: Ondra979
za prve jsi to nepochopil, jsem nastvany na Muru protoze svym rozhodnutim velmi ovlivnil vysledne rozlosovani a za druhe koncim debatu, je smutne vizitka tohoto portalu ze sem takove frustraty jako ty vubec pousti
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:06Od: Frantz
Ano, jsem strašně frustrován z toho, že Rafa vede 2:0 ve finále USO, zatímco arogatní egoista doma kleči na hrachu :-D
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:09Od: Fandina
Tak proč si z toho hrachu nestoupneš, musí tě tlačit.
[ Reagovat ]
11.09.2017 00:14Od: Ondra979
takove individuum jako ty neni skutecny fanda, ty zijes z radosti z neuspechu toho, koho nenavidis a takovy clovek bude mit v zivote problemy, za klavesnici velky silak a jinak nicka
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:22Od: VLK----1GSL Kevin UE - 22
Rafa - 5
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:26Od: stopan
velmi vela zbytocnych chyb, zbytocne to tam bije ako kon bez rozumu.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:27Od: stopan
dibre rozihrane fiftiny nezmyselne zahrava do stredu na baseline alebo splasene bije z prvej do autu.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:17Od: Frick Game, Schett, Matts
Nevíte - to je něco jako Šimek s Bubu, kdy Matts je tam jako chytrý inteligent s brýlemi a Šetová je "blbá blondýna"?
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:19Od: casper01
Není.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:22Od: babolat.cz
Skoro
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:14Od: Mayo
Kks Serena Williams hra ping pong so Stephom Currym.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:13Od: com
a mame hotovo, vitezem se stava Nadal.. trapny jako vcera
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:12Od: babolat.cz Vamos
Těšil jsem se na finále. Tak neatraktivni tenis s tak nesympatickym tenistů z Mandela mi za nedostatek spánku nestojí. Dobrou
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:12Od: babolat.cz
Zlatý Roger
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:14Od: Ondra979
diky, s Rogerem by to byla rozhodne vetsi zabava..varioval by to a proste skoda mluvit..Kevin se snazi ale nema na to , bohuzel je to tak
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:19Od: janek_da
Jak někdo psal. Jakoby dneska hrál i kousek Berdi.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:08Od: Mayo
Rafu prišiel povzbudiť opäť Tajger Wúc
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:08Od: janek_da
Zaplať panbu tam nehraje Karen, to by byla fackovaná
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:09Od: Ondra979
jo ale mohl tam byt Roger..kdyby se jeden nejmenovany tenista odhlasil za vcas..fakt bych ho tam rad videl i kdyby prohral
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:12Od: VLK----1GSL
No to opravdu zaplat pan bu...
nastesti Kevin nejancil v tom SF.
Ted je jeste stale trochu nervozni...na saku obcas mimo, ale verim, ze se ve druhem setu zvedne.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:04Od: Ondra979
tohle nemuze Anderson dlouho vydrzet, tkahle bojovat o kazdy servis
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:05Od: janek_da
nebo Rafa :D
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:06Od: Ondra979
zatim se hralo pouze o Kevinuv sevis...ted uvidime
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:03Od: Mayo
Bude fuška brejknúť toho dlhana
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:02Od: Mayo
Bycek asi najďalej na returne, čo som kedy videl
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:59Od: Mayo
Rafa je čo sa týka jastrabieho oka z B4 jednoznačne najlepsi.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:04Od: janek_da
myslíš, že to stačí?
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:56Od: Mayo
Rafa skvele z BH
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:44Od: Ondra979
nojo, tak se bude asi cekat az Rafa brejkne..protoze micky co se normalne nehraji se s Nadalem naopak hraji..ale stoji fakt daleko chce to obcas zkratit
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:30Od: janek_da
To je celkem rozumná taktika. Vyhrávat servis gemy přes esa.
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:31Od: sprchon
Tak když tam soupeř není, tak jak jinak by je mohl vyhrávat?
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:31Od: sprchon
Spíš jsem zvědavej, co předvede na returnu...
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:32Od: sprchon
resp. co bude returnovat. Jestli se bude čekat, až se soupeř uráčí přijít nebo jestli bude kontumace...
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:46Od: VLK----1GSL
Kevin je famozni strateg, ted utaha na servu Rafu prez 20 shod...a pak vpoho brejne:)
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:28Od: janek_da
Kde je Rafa? Já ho na tom returnu nikde nevidim.
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:24Od: D@nny Rafa
6:4 6:2 6:2
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:28Od: a.magerova
Rafovi je kurt malej... chvílemi málem mimo záběr kamer... :-))))
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:41Od: D@nny
Taky si rikam 15nasobny GS vitez a neprodlouzi kvuli nemu kurt. HANBA:D
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:46Od: a.magerova
Taky si říkám 15násobný GS vítěz a ještě nezná velikost kurtu. HANBA... :-P
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:51Od: D@nny
Dostala si me:)
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:59Od: a.magerova
Navíc chudák kameraman, musí vyosit záběr, aby Rafa nebyl skryt za grafickým skóre... :-P
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:05Od: D@nny
Njn, kdyz nad tim tak premyslim, tak ten Rafa by uz vazne mel jit do duchodu radeji:)
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:13Od: a.magerova
Žádné takové utíkat před zodpovědností... pěkně se naučit TO co ostatní... :-P
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:20Od: D@nny
Ty jsi ale hodne prisna:)
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:29Od: stefankelner
6:7(5) 6:7(1) 0:6
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:17Od: mahycek
Tak jdeme na to finále 0,1 % na Andersona a taky přídavek k semif. podle někoho tady.
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:19Od: a.magerova
No... nejvyšší finalista GS v historii... už se ani hrát nemusí, vítěze máme... :-)))
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:42Od: turista
No nejvyšší finalista GS tady je. Anderson má 203cm. Nadal 182cm. To je rozdíl o hlavu.
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:04Od: svetova.dvojka
Snad to nebude parodie na tenis, jako včerejší ženské finále nebo druhé semifinále mužů...
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:21Od: Krisboy
Nedokáže!
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:19Od: Mayo 7-6, 7-5, 6-4
Býk vs Kevin
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:29Od: Herbert_Hoover
7:5 6:4 6:2
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:28Od: stefankelner
6:7(5) 6:7(1) 0:6
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:41Od: dunphy
10:0 5:7 3:11 69:68 1:1,5
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:44Od: sprchon
Souhlas až na ten poslední set. Tam to vidím na 1:(3^7-1)+sin(pí)
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:49Od: dunphy
To teda nevím. Ještě se uvidí, kdo z nás má pravdu :D
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:52Od: sprchon
Já si stojím za svým. A ano, pravda se ukáže. :)
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:52Od: janek_da
jsem si to přepočítal a máš tam chybu. To sin(pi) jsi zapomněl derivovat. Je tam cos(pi)
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:32Od: Pedronegro
to bys mohl vědět, že ne ... ale vlastně ty ne :)
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:33Od: Pedronegro
to mělo být Tornovi :)
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:26Od: stefankelner A:N 7:6(5) 7:6(1) 6:0
A:Na 7:6(5) 7:6(1) 6:0
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:26Od: tommr Lucka Hradecká / Katka Siniaková
tak ubohej a odevzdanej výkon jsem už dlouho neviděl. Proč vůbec do toho finále nastupujou když to už předem vzdaly? A to ještě Hingisová dneska nebyla stoprocentně fit a působila na kurtu jako živá mrtvola. Kdyby byla zdravá tak se vsadím, že by ty naše neuhrály ani hru ... :(
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:28Od: Fandina
Ta živá mrtvola ale nechybovala a měla super reakce. Na to, že to byla mrtvola až moc živé :-)).
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:31Od: tommr
o to větší ostuda pro Lucku s Bárou když na ně stačí i indisponovaná důchodkyně, která hraje na 50% svých možností ...
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:36Od: Fandina
Dělala jsem si legraci, že hrály s mrtvolou, byla to ironie. Hingis hrála jako obvykle, dobré reakce na síti a nechybovala. Včera s Murryam to bylo podobné a také vyhrála. Kdyby hrály všechny důchodkyně jako ona, to by byl pěkný tenis.
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:48Od: tommr
Hingis rozhodně nehrála jako obvykle a bylo na ní jasně vidět, že jí není dobře. Na ty naše to ale i tak bohatě stačilo ...
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:50Od: Fandina
Tak dobře, já ji zase tak nesleduji. Ale hrála dobře, nechybovala.
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:28Od: EllNino
ty už jsi jich podle tvých slov viděl tolik těch ubohých, že ubohost začíná pozbývat svého původního významu a stává se z ní neutrální podstatné jméno ...
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:30Od: tommr
a tobě se ten jejich dnešní výkon líbil?
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:31Od: EllNino
nelíbil :) spíš jsem už tohle slovo od tebe viděl v posledních týdnech několikrát, že jsem si na ně nějak zvykl a připadá mi jako 'průměr' nebo tak :D
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:35Od: tommr
ty máš poslední dobou pořád nějaký problémy s určitejma slovama. Je vidět, že vám dneska ve školách velice úspěšně vymývají mozky tou PK propagandou ...
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:39Od: EllNino
PK ?
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:43Od: Fandina
politicky korektní?
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:49Od: janek_da
primary key
https://en.wikipedia.org/?title=Primary_key&redirect=no
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:51Od: dunphy
Pákistán
https://cs.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1kist%C3%A1n
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:09Od: VLK----1GSL Re: jste vedle jak ta jedle...
tommr mel na mysli psychokinezi -
z kontextu to celkem jasne vyplyva...

...Ovsem...pokud pisatel nechtel naznacit slabinu skolnich osnov,
tak potom pochopitelne to PK znamena
Plavecky Krouzek,
...si pamatuji, ze delali na zakladce na to slusnou propagandu...ze vsichni museli v ramci jako TV (nejde o televizi) a ti co nechteli stejne do bazenu nahazeli a postrkovali tyckou...a jeste lidem vymyvali mozky, ze jsou zelvicky, kaprici, delfinci a pry k tomu jen staci kdyz uplavou urcity pocet metru, tohle se asi nezmenilo...a tommr zdviha varovny prst... rozhodne je to k zamysleni, to nemohu rict:)
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:23Od: FulnekUltras
;))))) do bazenu nahazeli a postrkovali tyckou...

přesné... dneska by to kdekdo hnal rovnou k soudu... ;)))
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:24Od: triatlet
:-)
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:30Od: a.magerova
Tož buďme rádi za české školství... ;-)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=LNGvDQafrlQ
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:20Od: sprchon
Polykarbonát.
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:23Od: a.magerova
Jsme na sportovním webu, takže nechápu, že tápete... :-P

http://media0.nolimit.cz/images/media0:50fd20d1defae.jpg/49.jpg
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:37Od: janek_da
Jak tě vidím, tak mi došlo o čem tommr psal. Polohy kamasutry
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:39Od: a.magerova Re: :-))))
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:42Od: a.magerova
Konečně ve škole pro Život praktický předmět... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:45Od: janek_da
Ale trošku propagandy v těch polohách je. To má tommr pravdu.
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:00Od: a.magerova Re: ;-)
https://sofismo.files.wordpress.com/2009/09/kamasutra1.jpg?w=1400
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:01Od: janek_da
:)))
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:32Od: Fandina
mně se líbil výkon Chan a Hingis, hrály suprově, nechybovaly, na síti všechno vybraly, naše holky na ně neměly
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:25Od: Fandina Škoda
Hráďa s Katkou na Martinu s Chan nestačily. Škoda.
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:23Od: com
Hradecká prohrála = nečekaně a Hlaváčkova v Quebecku vyhrála, taky nečekaně :D
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:09Od: Liska-Brno Hradecká jdi se zabít
Škoda Lucky s Bárou. tahle dvojce může tak akorát na itf blbky dvě fuj to je humus ty český držky co tam předvádí
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:11Od: PetaM
Proč by se zabíjela? Peněz dostane dost :D To ať Bára si jde vymáchat hubu.
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:16Od: casper01
Myslíš tady, co předvádí.
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:28Od: triatlet
Nesázej!
A radši nepiš.
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:07Od: Torn
Ten Nadal mluví divně i ve španělštině. :D...má asijskej přízvuk, jak to dělá. :D
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:13Od: Pedronegro
píšeš blbosti, jak to děláš? :)
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:22Od: Torn
Nadalův onanista? :D
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:03Od: paprikovygulas1
Neviem koho môžu take nezmyselne kraviny napadnúť, vybehni niekedy aj von,počítač ti lezie už na mozog
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:06Od: kada.tom Finále - tip
Nadal > Anderson (6-4 6-3 6-4)
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:02Od: aligo
ta Hradecká je, s prominutím, úplně k hovnu...
[ Reagovat ]
10.09.2017 19:53Od: Fandina
Tak bohužel, Hingis s Chan jsou lepší a mají první set. Naše holčiny víc chybují a obávám se, že teď už si to Hingis s Chan pohlídají.
[ Reagovat ]
10.09.2017 19:51Od: tommr Lucka Hradecká / Katka Siniaková
zatím hrajou žalostně. Celej turnaj hrajou skvěle a ve finále se jako obvykle ze soupeřek podělají ... :(
[ Reagovat ]
10.09.2017 19:54Od: Dobry-den
KARMA
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:00Od: aligo
přesně
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:01Od: PetaM
Karma na kurtu není. Pokud ano, není to čtyřhra.
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:02Od: Frick
Třeba je tam bojler....
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:02Od: aligo
je v Hledišti..
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:08Od: Herbert_Hoover
Karma Karmitch?
[ Reagovat ]
10.09.2017 19:54Od: Jabadu
Nedá se čekat, že vyhrají. Hráďa nic nevrátí a Katka nemá dost zkušeností.
Ale pár hezkých výměn vyhrály.
:-)
[ Reagovat ]
10.09.2017 20:28Od: tommr
já jsem nečekal, že vyhrajou, ale mohly aspoň prohrát po boji se ctí. To co tam dneska předváděly byla ostuda ... :(
[ Reagovat ]
10.09.2017 19:42Od: Labi
80% ze Rafa vyhraje v treninkovem tempu a pohode, 15% ze to bude bitva ale stejne Rafa vyhraje a 5% ze vyhraje kevin ale to pouze za predpokladu ze bude mit smrtici servis a rafu zlomi ve dvou setech po sobe pac jeden set nic neznamena jak bylo videt s Del Potrem
[ Reagovat ]
10.09.2017 19:39Od: Frick Katka
Nepřijde vám, že má outfit jak z cirkusu? :-D

Ale sluší jí to, vynikne tak to, že "je za co vzít"
[ Reagovat ]
10.09.2017 19:37Od: skott USO - juniorky
Amanda se dočkala, naplno využila svých ¨zkušeností¨ v porovnání s Coco a s mírným zaváháním v posledním gemu, získala vytoužený GS titul. Gauff má ohromný potenciál, ale konzistencí úderů se Amandě rovnat nemohla. Také mi přišlo, že se potřebuje ještě koordinačně srovnat se svým tělem. Roste jako z vody. Dva a půl roku byli znát, ale je třeba spravedlivě uznat, že Amanda už víceméně hraje ženský tenis, přes svůj také mladičký věk. A tak víč než slabší celková kvalita utkání, mě zklamala atmosféra na novém Grandstandu. Na to že hrají dvě domácí dívky, byla návštěvnost ubohá a obě tak neměly ani možnost na konci poděkovat divákům.
[ Reagovat ]
10.09.2017 19:29Od: Jabadu
Tak už 1:3. Škoda, no.
[ Reagovat ]
10.09.2017 19:05Od: Fandina
Hráďa s Katkou na place a na EurosportPlayeru a Eurosportu 2. Tak držím palce. Přeji pevné nervy, hodně odvahy a pojďte na to!!!
[ Reagovat ]
10.09.2017 19:19Od: Fandina
A také na O2 TV Tenis
[ Reagovat ]
10.09.2017 18:53Od: VLK----1GSL Kevin
ma sanci prepsat historii TP... forehandovo procento by se stalo jen pouhou historickou vzpominkou, nebot by se zaclo rozhodne pouzivat:
jedna desetina procenta kozoroha...

Je fajn, ze nejen sportovci dokazi posouvat hranice a psat rekordy, ale take fanousci, hlavne fans Big4 patri podle me mezi spicku spicek.

jeste par zajimavych rekordu, ktere by Kevin mohl prepsat...

- Byl by to prvni hrac tenisove periferie, ktery by urval GS.
- Prvni hrac kteremu by predal pohar GS souper, nebot jak jsem si vsiml, uz Rafovi ho tolik lidi predalo, ze z toho ten chlap musi byt uz unaveny...
- Byl by to prvni Jihoafrican, ktery by porazil ve finale USO No.1
- prvni Jihoafrican, ktery by porazil ve finale 10nasobneho RG viteze...
- prvni Jihoafrican, ktery by ve finale USO porazil levorukeho hrace
- prvni Jihoafrican, ktery by vyhral USO.
- prvni Jihoafrican, ktery by ve finale USO porazil Spanela
- prvni Jihoafrican, ktery by vyhral USO a byl zaroven v LTC Cvokhausen

a plno dalsich... asi jde o jedno z nejdulezitejsich finale tenisove historie...

motivace pro Kevina obrovska, hlavne ta jedna desetin procenta kozoroha, to slusny motor, ktery ho urcite bude hnat k vitezstvi...

Ale jsem oatrny, mam pripravne dve gratulacni noty, jednu pro tita a druhou pro janka...

Tak clovek nikdy nevi:)
[ Reagovat ]
10.09.2017 18:40Od: mahycek
No, už jsme to probírali s manželkou, protože je Nadalistka už 12 let, tak tomu nevěří, že by to musel Rafael hladce vyhrát. Mnohokrát hrál Nadal ze slabším a nebylo to snadné. Takže, pozor žena má někdy pravdu.
[ Reagovat ]
10.09.2017 18:57Od: Fandina
:-)) říká se, že žena má vždycky pravdu :-))
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:14Od: mahycek
Dobře si to řekla Fandino. Jen tak dál.
[ Reagovat ]
10.09.2017 18:37Od: skott juniorky
Cori dostává znova slušný kartáč od Amandy. Zatím docela krutá lekce po všech stránkách, až je mi jí trochu líto. První set 20 minut a 6-0 pro Amandu.
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:09Od: Kozoroh Double Hard Slam
Rafa lednovou prohrou s Rogerem ve finále AO přišel nejen o zisk dvojitého kariérního GS, ale i možnost ucházet se o dvojici hardových majorů AO+USO, který jsem nazval Double Hard Slam. Ten se doposud podařilo získat Wilanderovi (1988), Federerovi (2004, 2006, 2007) a Djokovičovi (2011, 2015). Díky Rogerovi tak Rafan (ikdyž dnes vyhraje USO) nedosáhne na záznam, který 2x vlastní Novak :)
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:28Od: Forehand
Nedosiahne trofej, ktoru vytvoril samotný Kozoroh?...Tak to rovno moze zavesit raketu na klinec...

Snad mu postaci double RG+W, a sezóna s troma GS z roznych povrchov :
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:42Od: Mayo
tieto rekordy všelijaké to by ma v živote nenapadlo :D
[ Reagovat ]
10.09.2017 17:01Od: safi1313 Re: Je dobře...
že aspoň v jedné disciplíně bude Novak lepší:-) Gratulace Nole!!!;-)
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:52Od: turista
No tak aby Rafa dohnal Noleho v počtu týdnů na místě světové jedničky tak by se tam musel momentálně udržet rok a půl což je nepravděpodobné.
[ Reagovat ]
10.09.2017 17:33Od: Herbert_Hoover
To nás mrzí no :))
Ten double kariérní slam je škoda. Škoda je i toho, že nyní mohl usilovat Rafa o 17. GS, zatímco by měl Roger 18..to je opravdová škoda, ale rozhodně nás nemrzí nějaká pseudostatistika.
[ Reagovat ]
10.09.2017 23:49Od: turista
Novak Djokovič bude mít po Novém roce co dohánět. Myslím si ale, že 16GS na které se dnes Rafa Nadal dostane už Novak asi nedá. V GS už to má asi ztracené. Měl by oživit svého robota a pokusit se aspoň dohnat Rafu v počtu titulů celkově a pohlídat si ty tisícovky. Škoda té letošní mizerné sezóny.
[ Reagovat ]
10.09.2017 15:39Od: Kozoroh Nadal-Anderson
Dnešní finále je důsledkem nevyváženosti losu a zaváhání několika málo favoritů v dolní půlce pavouka. Kdyby byli favoriti rovnoměrně rozloženi, tak by se Anderson do finále nedostal. O titulu se rozhodlo v semifinále Nadal-del Potro, Rafan svým výkonem po ztrátě prvního setu dal najevo, že letošní USO je jeho. Šance Kevina na vítězství jsou pramalé, jen 0,1 %.
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:26Od: Forehand
Mam pocit, ze si z tej 16ky vo vacsom strese, nez Rafa fans...Holt, takto pred rokom to mohlo byt 13 vs 14...To boli časy.
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:50Od: Kozoroh
Aký stres, kámoško? Vždyť je nad slunce jasné, že Rafa dnes vyhraje 16. majorový turnaj. Opravdové finále se hrálo v noci z pátku na sobotu, dnešní mač je jen přídavkem :)
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:41Od: casper01
Jedna výhra z tisíce? To je přestřelené, nicméně sdělení je jasné. :-)
[ Reagovat ]
10.09.2017 17:04Od: safi1313
Přestřelené to není - když vycházíme ze statistiky H2H tak je to ještě nadhodnocené :-))
[ Reagovat ]
10.09.2017 17:48Od: casper01
:D No jo, i když takto rozšířit čtyři zápasy na tisíc by nebylo v pořádku, čtyři není vzhledem k tisícovce reprezentativní.
[ Reagovat ]
10.09.2017 15:31Od: Liska-Brno Lucka a Katka
Dnes podle mě zhori jak papír a pokud vyhrají tak snad jen omylem..
[ Reagovat ]
10.09.2017 15:03Od: Mayo
Rafovi verím dnes, mrzí ma však, že zápas neuvidím. Teda max hodinu.
[ Reagovat ]
10.09.2017 14:37Od: Kozoroh Chyba v článku - týká se Andersona
"Stal se tak v open éře prvním jihoafrickým grandslamovým finalistou"

A to je omyl. Finále GS si už zahráli Jihoafričani Johan Kriek (vyhrál AO 1981) a Kevin Curren (prohrál finále AO 1984). Oba dva sice později přijali americké občanství (pod vlajkou USA vyhrál Kriek AO 1982 a Curren postoupil do finále WCh 1985), ale svá první finále odehráli s jihoafrickou státní příslušností.
[ Reagovat ]
10.09.2017 14:45Od: Ondřej.Jirásek
má tam být prvním na USO, omlouvám se. opravím.
[ Reagovat ]
10.09.2017 14:31Od: skott US Open - finále juniorek
Jak je napsáno v článku, Američanky letos dominují a potřetí v řadě zabraly na GS obě finálová místa. Ale tentokrát si finále zaslouží opravdu velkou pozornost, Coco Gauff může doslova psát historii. Na začátku roku zazářila Marta Kostyuk, když vyhrála v Melbourne jako čtrnáctiletá, ale Gauff je dokonce pouhých 13 let a hraje teprve svůj čtvrtý turnaj v juniorkách. Může se stát nejmladší vítězkou od Martiny Hingis. Dokonce i mladičká Amanda, usilující o svůj první grandslam oproti ní působí jako veteránka. Nicméně Amanda by to snad měla zvládnout, v jejich jediném předchozím zápase ji roznesla na kopytech a jelikož je možné, že to bude její juniorská derniéra, bude se chtít jistě loučit titulem.
[ Reagovat ]
10.09.2017 14:40Od: EllNino
Coco je fakt dobrá ... neuvěřitelný, ve 13 letech :) ... Ale Amandě to přeju, protože jak píšeš, příští rok už asi juniorky hrát nebude, a to je dobře :)
[ Reagovat ]
10.09.2017 14:53Od: skott
no, víc než o pár měsíců už to ani pod současnýma pravidlama ztlačit nelze. Je to vážně ohromný úspěch. Taky to přeju Amandě, hlavně proto že už jedno finále prohrála a byla by škoda kdyby taková hráčka titul z juniorských GS neměla.
Myslím, že Amanda končí s juniorkama už po US Open, vlastně i letos je hrála sporadicky, snad jen účast na Masters v Chengdu, by ji mohla zlákat.
[ Reagovat ]
10.09.2017 15:59Od: EllNino
uvidíme :) vyhrát GS ve 13 letech je poněkud rarita :) přál bych to oběma ... ale bojím se, aby to Coco pak moc nesemlelo
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:05Od: sprchon
A jéje, další Coco? :D
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:16Od: skott
bylo by to unikum, ale zas Gauff by měla výhodu, že v USA teď mají těch talentů nespočet a mohla by se relativně ¨schovat¨... luxus který nebyl třeba dopřán Lauře Robson, když ve 14 vyhrála Wimbledon. Obzvlášť když mezi ženami domácí letos v New Yorku tak kralovaly.
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:20Od: EllNino
jojo, ale Coco vypadá na 13 celkem vyspěle a má i vyrýsovaný ruce celkem :) Jojo, schovat by se mohla, teď bude všude Sloane, to je jasný ...jak říkáš, USA je plná mladých talentovaných tenistek, takže by mohla trochu 'splynout' ...:)

No, kde je Laura teď :/ trochu smutný příběh
[ Reagovat ]
10.09.2017 17:51Od: triatlet Re: Laura
Radši nevzpomínat. Od zisku titulu zase nic pořádně neuhrála :-(
[ Reagovat ]
10.09.2017 14:19Od: Forehand
Hans Christian Andersen uz svoju rozprávku napísal. NY rozprávka Kevina Andersonova snad neskončí happyendom...Zenske finále bolo jasnou záležitostou, vacsinou je aspon jedno dramatické. Tak jako tak, verím, že si to Rafa postráži, tlak na jeho strane bude enormný. Ale keď zschytí úvod a bude hrať to, čo vie hrať, Kevin bude v problémoch.

Posledné dve sezóny ukázali, ze Grandslamy nepadajú z neba, kazde finále je obrovskou prilezitostou a bola by velka skoda, ak by si to dnes Rafa nechal vziať...
[ Reagovat ]
10.09.2017 14:20Od: Forehand
*Andersona :)
[ Reagovat ]
10.09.2017 14:39Od: Kozoroh
Čeho se bojíš? Pro Rafu je titul připraven na stříbrném podnose :-)
[ Reagovat ]
10.09.2017 14:59Od: a.magerova
Tak tak... spíš bychom mohli tipovat: vezme-nevezme Kevin Rafovi set... dá-nedá Rafa Kevinovi kanára... kolik DF v zápase, kolik es v zápase... první vítězný míč pro koho... komu bude přát mince při losování... s kým bude hrát síť... :-)))
[ Reagovat ]
10.09.2017 15:03Od: janek_da
Neco jako finale FO s Davidem. Řekl bych ještě s výraznějším rozdílem.
[ Reagovat ]
10.09.2017 15:04Od: Mayo
Zase kľud. Myslím, že 3-0 je reálne ale tie sety zrejme nebudú jednoznačne, Kevin má dobrý servis.
[ Reagovat ]
10.09.2017 15:09Od: a.magerova
Jakože 3:0 pro Kevina... noooo odvážné tvrzení... ale tak máš Rafu asi víc přečteného než já... :-P

:-))))
[ Reagovat ]
10.09.2017 15:25Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
10.09.2017 15:34Od: Forehand
Nole mal dva tituly na podnose s Wawrinkom :)

Rafa je velký favorit, samozrejme...

Ale tieto víťazné chorály (predovsetkým jeho nefanusikov) pred zapasom su mimo...

Snad to Nadal zvládne a bude mat 16 GS a vzdiali sa Novakovi na pohodlný rozdiel. Obaja budeme spokojní, ty že si mal pravdu, čo sa predzápasovej predikcie týka. Aspoň :)
[ Reagovat ]
10.09.2017 15:52Od: skott Re: čistě pro zajímovost:)
názory už po čtvrtfinále Wimbledonu...

Od: Forehand
V semifinále dvaja W. semifináloví debutanti, v podstate tridsiatnici, Berdych a spolu s nimi Federer?..Lol

Neviem prečo ma to prekvapuje, Roger vyhral takto vacsinu svojich GS, ale myslel som, že túto fázu uz máme za sebou...Exotický turnaj ten Wimbledon.

a další po semifinále...

Berdych potvrdil svoju povest otloutánka...

Apropos, vyhral niekto za posledných 10 rokov GS bez skalpu top 4 hráča s menom iným ako Federer?

Resp. top 5, nech som zhovievavejší..
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:05Od: a.magerova Re: ;-)
Jakože cesta ke GS vede přes.... 85 - 121 - 59 - 64 - 53 - 28 - 32

:-))
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:17Od: Kozoroh
Roger všech svých 19 GS titulů získal se skalpem alespoň jednoho hráče TOP 10, Rafan dnes vyhraje majorový turnaj, na němž neporazil nikoho z TOP 20. A pak že Roger získával tituly lacino...
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:22Od: Forehand
To by malo zmysel tvrdit, ak by Roger nemal rovnaku vychodziu pozíciu...Nestretol sa na turnaji so ziadnym hrácom top 20...A nedal to..Takze vsetko v cajchu..
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:20Od: Forehand
Ale áno, veď ja s tým nemám problém, ze tento GS je čo sa konkurencie týka jeden z tých poslabších...

Konečne sa aj Rafa dočkal..Este takých 4-5 a može dorovnat Rogera..
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:22Od: EllNino
máš neuvěřitelnou vlastnost vybruslit z maléru, nebo ho zlehčit :D
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:04Od: Franky
Je to dilinko :D necital ze kozoroh napisal ze Fedex pri kazdom GS porazil niekoho z Top10 co Nadal nema a trollo napise ze este take 4-5GS a dobehne Fedexa...tu vidno ze je mimo
[ Reagovat ]
10.09.2017 14:47Od: janek_da
Vítězství Kevina bych řadil k Miracle On Ice. Ale tak zázraky se dějí a lidé je chtějí.
[ Reagovat ]
10.09.2017 15:56Od: tito
Tak já se třeba díval na vzájemný zápas z Paříže (hala, 2015), kde sice Rafa vyhrál, ale otočil až ve druhém setu v TB (8:6), kdy první prohrál 4:6.
[ Reagovat ]
10.09.2017 16:19Od: Kozoroh
Dnes asi v NY pršet nebude, aby byla zatažená střecha.
[ Reagovat ]
10.09.2017 17:50Od: Herbert_Hoover
Hlavně na kurtu nebude Rafa ze sezony 2015.
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:14Od: Marduch
Vzájemný zapas v hale v Parizi, GS finale v New Yorku...nemuzu si pomoct, ale ja tam proste vidím určitý rozdíl ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:48Od: tito
Tak se podívej na vzájemnou bilanci Noleho a Vávry od roku 2007 ve Vídni do 2014 na AO. 14 x vyhrál Nole. Kdekoliv. Byl to ten samý Nole, který následně v IW porazil ve finále Rogera a poté v Miami Rafu. A byl to ten samý Wawrinka, který se sice dostal do SF USO, ale jiného většího úspěchu v předchozím roce nedosáhl. Nutno říci, že na USO odehrál vyrovnaný duel s Nolem, ale ten ho následně vymazal na TM. Predikce byla tenkrát jasná. Favorit Nole porazí na AO ve QF Wawrinku. Jak to dopadlo víme. Vím, že Wawrinka je jinde, než Anderson. Ale 14 vs 4 ve vzájemné bilanci také.
[ Reagovat ]
10.09.2017 21:57Od: Ondra979
tohle nesedi - Wawra uz na AO2013 Novaka malem porazil, ten zapas byl top celeho turnaje, a o rok pozdeji si to zopakovali ale tentokrat uz vyhral Stan a pak vime co nasledovalo..Kevin za sebou takove vysledky nema, i kdyz tady zase porazil Murrayho, ale to bych uplne nesrovnaval. Jestli chce mit aspon nejakou sanci, tak musi nejen vyborne podavat, ale taky returnovat Rafuv levacky servis a samozrejme vyhybat se dlouhym vymenam, ale to se lehko rekne..no vypada to skoro jako mission impossible
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:06Od: tito
Ondro, já si myslím, že to srovnání sedí. Právě v mnou zmíněné Paříži byl Kevin 2 body v TB od vítězství nad Rafou. Rafa je favorit, to bezpochyby, ale to byl Novak taky.
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:13Od: Ondra979
ok, ja ti to neberu, ale byla to hala, za relevantnejsi bych bral napriklad AO15 - tam Rafa nebyl v buhvijale forme, ale celkem v pohode vyhral, je mozne ze Kevin ted hraje lepe, a taky kazdy zapas je jiny..ale myslim, ze kdo Stana trochu sledoval behem r 2013, tak na jeho zapas s Novakem na AO14 se tesil a cekal bitvu, ktera prisla..to se ted asi neocekava, Kevin je jasny outsider, premiera v GS finale si casto vybira novackovskou dan, ale uvidime, treba se pochlapi
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:16Od: tito
Brzy se dočkáme odpovědí. Byl bych velmi rád, kdyby mé obavy byly zbytečné :-)
[ Reagovat ]
10.09.2017 22:19Od: Ondra979
tak tak, ale jedinou sanci pro Keva vidim pres TB, jenze to by musel vyhrat minimalne 2, mozna i 3..nebo by musel mit Rafa nejaky kolaps ale to ani nahodou neocekavam
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist