Allertová v Lucemburku končí ve čtvrtfinále

  • WTA LUCEMBURK - Denisa Allertová v Lucemburku končí ve čtvrtfinále. Dnes nestačila na favorizovanou Kiki Bertensovou 0-6 4-6. Turnajová trojka v semifinále vyzve Monicu Niculescuovou, nebo nasazenou dvojku Caroline Wozniackou.
    20. 10., 14:05 | Aktuality |  70 komentářů
    Denisa Allertová; © Rick GleijmDenisa Allertová; © Rick Gleijm 
     

Kiki Bertensová si po šesti prohrách v řadě spravila na halovém turnaji v Lucemburku chuť. V roli nasazené trojky si poradila beze ztráty setu s Beckovou i Slovenkou Annou Karolínou Schmiedlovou.

Úvodní dva zápasy zvládla i Denisa Allertová, která musela oba duely otáčet. Proti Bouchardové ztratila první sadu, a v zápase s krajankou Smitkovou dokonce čelila třem mečbolům.

Roli favoritky potvrzovala Bertensová hlavně v prvních osmi gamech, které suverénně získala. Nizozemce se dařilo vše, na co sáhla, naopak Allertová byla na kurtu bezradná a hodně kazila.

Poté přišel zlom, kdy si Allertová poprvé v zápase udržela podání. Přibylo také nevynucených chyb z rakety turnajové trojky a česká tenistka začala favoritce konkurovat.

Rodačka z Prahy vedla ve druhém setu 4-3, závěrečné tři hry ale jasně patřily Bertensové, jež v nich prohrála pouhé tři fiftýny.

Allertová tedy stejně jako v Linci končí ve čtvrtfinále. Se svými výsledky v závěru sezony může být však spokojená a je to pro českou hráčku příslib do další sezony.

Bertensová stále bojuje o účast na WTA Elite Trophy v Zhuhai. Pokud v Lucemburku získá titul, pojede si zahrát do Zhuhai místo Strýcové.

22. hráčka světa si o finále zahraje s Rumunkou Monicou Niculescuovou, která měla postup do semifinále zcela bez námahy. Její favorizovaná soupeřka Caroline Wozniacká, s níž v sedmi vzájemných duelech neuhrála ani set, totiž z turnaje kvůli nemoci odstoupila. Dánská šampionka z roku 2013 tak neprodloužila svou sérii sedmi vítězství.

• WTA INTERNATIONAL LUCEMBURK •
Lucembursko, tv. povrch (hala), 226.750 dolarů
čtvrteční výsledky (20. 10. 2016)
Dvouhra - čtvrtfinále
Kvitová (1-ČR) - Larssonová (8-Švéd.) 6-2 6-0
Bertensová (3-Niz.) - Allertová (ČR) 6-0 6-4
Niculescuová (Rum.) - Wozniacká (2-Dán.) bez boje
Davisová (USA) - Petkovicová (Něm.) 2-6 7-5 6-2
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (70)
20.10.2016 16:46Od: Frick Bertens
Ale že v tom létě tak šíleně paběrkovala. Sedm porážek v řadě, kurzy na soupeřky byly 2,10 až 4,10 (celkový součin u Tipáče 1126,10), tedy se nedá říct, že by ji třeba nějak fackoval los...
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:51Od: EllNino
prostě to na ní padlo, Petra měla po prvním semifinále Wimbledonu něco podobného ...
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:29Od: tommr Petra Kvitová
začátek dnešního zápasu mě trochu vyděsil, ale Petra se naštěstí po dvou prohraných podáních vzpamatovala a pak už na kurtu existovala jen jedna hráčka ... :)
Večer budu držet palce Davisový se kterou by si Petra v semifinále měla bez potíží poradit. Otravnou Petkovicovou bych jí rozhodně nepřál ...
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:34Od: Pavlis
Začátek jsem propásl. Viděno od stavu 2-2. Fíha. Jj, taky jí přeji Davis.
[ Reagovat ]
20.10.2016 18:25Od: triatlet
Kam na ty trapný přívlastky chodíš? :-D
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:20Od: Pavlis
Dnes to bylo jednoznačný, super. Jen tak dál Peti. Už 41 výher, do konce října to bude ještě zajímavý.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:31Od: tommr
pokud Petra přidá do konce roku ještě dalších 7 výher tak by to ještě mohla bejt docela slušná sezóna ... :)
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:18Od: pivrnec Petra
Začátek trochu rozpačitý ale pak se nad kurtem přehnal uragán Petra!!
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:18Od: Hector21
cifix Světlíku bojuj...

to mělo být 2:0 a ne 1:1 do pytle už
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:16Od: Fandina Petra super
v prvním setu se ze začátku nemohla najít, pak se našla a pokračovala v druhém setu. Nádhera.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:18Od: pepin Re: Fandina
Ahoj, začala totiž v poslední době používat hlavu a nepere to tam za každou cenu. Ukázkou byl ted poslední gem.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:30Od: Fandina Re: pepin
Ahoj, jj, hezky se na to kouká, když hraje takhle s přehledem a jak říkáš za každou cenu to tam nepere. Tak třeba jí prospívá, když je odpovědná sama za sebe a ne za to, co jí říká trenér, když žádného teď nemá.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:07Od: Frick Taškent, Linz, Lucemburk
Ovšem stále bych nejvíce negatitvně, dnešní kanár ne-kanár, hodnotil tu prohru s Hibino. To je hráčka, co v druhý půlce sezony hraje pendrek, prohry s kdekym, byla to výborná příležitost, jak si uhrát "levných" 70 bodů (SF 110 b., F 180 b.) navíc.

O tom, že české finále by bylo hezkou ozdobou turnaje, ani nemluvim.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:10Od: Fandina
Je potřeba pořád brát v úvahu, že Denča je náchylná k nemocem, zraněním, takže kdyby to nebylo, všechno vypadá jinak. Spoustu zápasů kvůli tomu musela vzdát nebo vůbec nenastoupila.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:18Od: Frick
To ale nebylo tématem mého postu.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:41Od: Fandina
Je to možné, já jsem jen koukla na to, že bodovala na posledních třech turnajích.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:18Od: EllNino
Hibino se v Taskentu daří a obhajovala titul .... něco jako génius loci ale twnisovemu teoretikovi nebudu vysvětlovat ... tyhle věci ti totiž absolutne nedochází
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:39Od: Frick
Jo, že jsme to mohli vidět letos a loni u Petry ve Wimbledonu.

Kdybych třeba napsal, jak nechápu, že Denisa mohla prohrát v Kanotnu "vyhraný" zápas s Golubic, když je Kanton místo jejího nejlepšího turnajového vystoupení, tak si dokážu představit, jak bys mne, pane důležitý, začal povýšeně poučovat o tom, jak nelze srovnávat loňskou a letošní sezónu a kolik faktorů se změnilo.

Ano, obecně si myslim, že by hráčka měla jet na turnaj, kde zaznamenala přetím úspěch, znovu, ale rozhodně považuju za nesmírně laciný a povrchní hledat hlavní příčinu prohry Denisy v tom taškentskym SF v tom, že tam Hibino loni vyhrála.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:44Od: EllNino
Jojo povýšeně ... já aspoň chápu základní fakta a to, že Hibino na tom turnaji prostě hrála dobře, Denisa ten zápas nezvládla, hrála blbě, ale Hibino prakticky nechybovala ...já teda nevím, na co si stěžuješ upřímně ...na posledních 3 turnajích hrála minimálně čtvrtfinále, což je super, má dobré skalpy hráček jako Bouchard, Kasatkina, Flipkens, Kontaveit, není zraněná a vrátila se do stovky ...
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:02Od: Frick
No "stěžuju" si na tu prohru s Hibino, protože to byla nevyužitá příležitost, která se už v mnohem lépe obsazeném L+L neopakovala (byť bodové ohodnocení i dotace všech tří turnajů byly shodné).
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:05Od: EllNino
prostě prohrála no ... já nevím, neviděl jsem ji jako favoritku a Hibino ji celkem jasně přejela ... Denisa má ve výkon velké výkyvy
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:11Od: Frick
Ano, kdyby ne (+ zdraví lépe drželo), tak je v TOP 30.

Ostatně já jsem jen napsal, že mne ta prohra s Hibino mrzí nejvíce, nic jinýho. Tak snad v tom, že CSN i Kiki jsou lepší hráčky než Hibino asi ve sporu nebudem, že?
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:18Od: EllNino
jsou, ale ve fázi semifinále turnaje už žebříčkové předpoklady schovej, protože jsou hráčky na vlně a hrajou obě dobře, navíc jde o postup do finále ... a jde o to, která se s tím popasuje lépe
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:29Od: Frick
Hibino měla haluz los. Do SF tam odehrála jedinej relevantní zápas proti navíc poprůměrný Ozaki. Denisa tři regulérní mače. Rozhodně tam tedy Denča šla mnohem lépe prověřená/rozehraná než Hibino.
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:06Od: Frick
Ale jinak je samozřejmě dobře, že se Denise začalo konečně zase relativně dařit, byť rezervy jsou pořád, hlavně to podání by pro ni mělo být při její výšce a tvrdších površích větší zbraní.
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:55Od: Fandina
Set je doma, tak ještě jeden Peti a hezky jako v druhé polovině prvního setu. Peti pojď!!!
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:08Od: Fandina
Jinak se mi líbí jak na Eurosportu komentuje zápas pan Šíma. Vždycky se něco zajímavého dozvím.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:10Od: Lunej..
No mne prave pan Sima zrovna moc nebere, snazi se sice vtipkovat, ale odborne to moc nekomentuje.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:12Od: Fandina
Podle mě přesně naopak, vždycky přidá něco, co je k tenisu, je vidět, že ho sám hraje. A nevšimla jsem si, že by se snažil vtipkovat.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:15Od: Lunej..
Ne? Jak tam mel poznamku o Haskovi atd. Mne tam chybi komentovani uderu atd. Jsem rozmazlena Basou, woythou a tim Slovakem Ivanem Petrem nebo jak se jmenuje.:)
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:18Od: Fandina
Tak to nevím, že by něco říkal o Haškovi. Podle mě se nesnaží vtipkovat, spíš komentuje hru z pohledu hráče.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:27Od: Lunej..
Tak jsi to nepostrehla. To je jedno, jen pisu svuj nazor. A Ivan Petr neni Slovak, blbnu.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:31Od: Fandina
Já také píšu svůj názor, nikomu ho nenutím.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:15Od: Lunej..
Ne? Jak tam mel poznamku o Haskovi atd. Mne tam chybi komentovani uderu atd. Jsem rozmazlena Basou, woythou a tim Slovakem Ivanem Petrem nebo jak se jmenuje.:)
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:15Od: Lunej..
Sorry, proc to mam dvakrat?:) Petre gratulka
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:27Od: blixa
Protože moc piješ a vidíš i píšeš dvojmo ;-)
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:28Od: Lunej..
Prave ze jsem dnes nepila :)
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:32Od: blixa
Źe by už trvalý stav ? A ohnout se stále můžeš ? :D
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:41Od: Lunej..
Dedku drza :D
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:42Od: blixa
:D :D :D
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:53Od: Frick No ale
Denisa udělala na posledních 3 turnajích 230 bodů, což je plná polovina bodového zisku z ostatních 16 turnajů sezony.
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:33Od: Frick 25 ztracených servisů
To je na tandem turnajů L+L s celkem 6 zápasy asi skutečně moc. 4,16 servisu na zápas, 1,66 servisu na sadu, přestože 9 sad vyhrála....
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:33Od: freeteepek rozdíl v podání
Zatímco Denisa měla poměr esa dvojchyby 0/9, Bertensová 8/3 s úspěšností prvního podání 61% zatímco Denisa měla 51%. S takovým podáním to vážně nemohla vyhrát, i když ve druhém setu hrála jinak dobře.
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:30Od: Krisboy
No Petra začíná taky pěkně.
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:34Od: Lunej..
Zatim je to vyrovnane:D
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:55Od: Krisboy
No zdá se, že teď už snad není :)
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:55Od: Lunej..
Od dlouheho 6. gemu Petra zacala hrat svuj demolicni styl :)
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:03Od: Lunej..
Dve DF od Larsson jsou pekny darek.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:10Od: Krisboy
No jo, vypadá to opravdu na demolici...styl Evža/Wimbl, Domi/Wuhan :)
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:28Od: bIbec
neva, AO už vypadá celkem nadějně. Kiki to tam vyhraje celé.
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:40Od: Frick
Nevím, jak by o něj přišla.

Bez 12 kvalifikantek a 8 WCMD je cut na 108. místě, tak i kdyby tam byly ještě tři SR (a nikdo jiný se kvůli zranění neodhlásil), tak je cut na 105. a na 106. má Denisa náskok 114 bodů a už nic neobhajuje.
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:25Od: Fandina
Denča škoda. V prvním setu si ani neškrtla, ve druhém hrála dobře, ale bohužel nestačila na lepší Bertens. Ta hrála dneska výborně.
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:22Od: Praguna
Tak v práci vidím ve 2. setu 4:3 pro Denisu,rychle běžím domů na 3. set ...a ono 4:6 ve 2.a vidím jen sestřih..Snad to Péťa napraví
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:22Od: Lunej.. Kviti
Kurt premeren, sit akorat zvednuta :)
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:30Od: Lunej..
Zatim brejkovana.
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:19Od: Frick Opět jen ČF
Navíc herně evudentně šlabší než v Linzi. Co se dá dělat. TOP 100 na konci je dle všeho zajištěna, nicméně na začátku sezony tam budou obhajoby jako prase, bylo by fajn, kdyby se Denča ještě pokusila něco uhrát do "zásoby". V Poiters (100k) je stále na seznamu, tak snad se tam objeví. Chtěl jsem připsat něco o tom, že je to "při cestě", ale koukám, že z Lucemburku do Poitiers je to stejně jako z Lucemburku do Prahy (cca 700 km) :-D. Kr. Plíšková (asi už si dá off-season) a Terka M. (zápěstí) se odhlásily.
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:42Od: tommr
u Terezy Martimcový to odhlášení chápu, ale Kristýna si mohla ještě ten jeden turnaj zahrát. Případný body z Poitiers by se jí velice hodily ...
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:55Od: Frick
Asi už tam neni moc motivace. Vyhrála WTA turnaj. Je hluboko v TOP 100, na jejiž zajištení až do US Open 2017 (!!!) jí stačí v prvních 3/4 nový sezony uhrát asi 150 bodů...
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:08Od: tommr
no pokud Kristýně opravdu chybí jen motivace tak to s její budoucností nevidím moc dobře. Hráčka bez ctižádosti neustále se zlepšovat to asi moc daleko nedotáhne ...
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:36Od: Frick
Myslel jsem to tak, že tyto posezónní turnaje hrají obvykle hráčky, co se třeba chtějí "last minute" dostat do TOP 100 a tím i do MD na AO, či si obecně chtějí napravit dojem z nevydařené sezony (nebo hráčky, co v těchto turnajích vidí dobrou příležitost, jak se třeba z hloubi druhé stovky trochu přiblížit té první). Týna má jak TOP 100, tak bude tuto sezonu hodnotit doszajista pozitivně 1,5 WTA titulu musí být pro ni sakra dobrý výsledek. Asi už jí v květnu do Japonska na trávu nebudu hnát ani já. :-D
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:51Od: tommr
no mohla si ještě trochu vylepšit kariérní maximum a nasyslovat pár bodů navíc, který by jí vydržely až do konce příští sezóny. Když se jí už ale nechce hrát tak se nedá nic dělat. Není to nic co bych jí nějak extra vyčítal ...
[ Reagovat ]
20.10.2016 18:01Od: VlS
Ty jsi fakt neskutečnej, furt vymejšlíš nějaký důvody, který jsou vedle. Tak Světlana a Karlička mají důvod ještě zabojovat o TM, to jsou 2. Další 2, možná 3 mají důvod zabojovat o dvacítku. A ty a všechny ostatní stejně hrají normálně turnaj, protože ten turnaj je a hrát je jejich práce. To je celej krám.
[ Reagovat ]
20.10.2016 18:13Od: Frick
Nejsi ve špatným vlákně? Já psal o turnajích 50-125k, co jsou po tomto týdnu.
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:14Od: tommr Denisa Allertová
se dneska moc nepředvedla. V prvním setu byla úplně mimo a po zásluze schytala kanára. Ve druhým setu se Bertensová naštěstí přizpůsobila její bídný hře takže to nakonec neskončilo úplným debaklem. Dnešní výkon Denisy ale zanechal hodně špatnej dojem ... :(
Výhra Bertensový mj. taky znamená, že Bára Strýcová ještě pořád nemá zajištěnou účast na ET ...
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:34Od: freeteepek
Sám seš mimo. Bertensové tam padalo všechno a Denisa se nedokázala dostat do rytmu.
[ Reagovat ]
20.10.2016 14:39Od: slacker
a proc ji tam padalo vsechno? To mela 0 UE?
[ Reagovat ]
20.10.2016 15:58Od: VlS
Ty, a proč se nedokázala dostat do rytmu? Tak asi něco dělala blvě, ne?
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:15Od: freeteepek
1. servis Bertensový 2. Holanďanka trefovala lajny, což není normální. Není Kvitová:-)Kdyby B. chybovala, tak by se D. mohla dostat do rytmu. Takle bez servisu těžko...
[ Reagovat ]
20.10.2016 16:17Od: slacker
jedna se o dve osoby nebo o jednu? Bertensova a Holandka
[ Reagovat ]
20.10.2016 18:30Od: triatlet
:-D
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist