Andy Murray bude v pondělí jako první Brit v historii světovou jedničkou ve dvouhře

  • Andy Murray postoupil do finále turnaje Masters v Paříži bez boje, jelikož k druhému semifinálovému duelu dnešního programu nebyl schopný kvůli zranění pravé nohy nastoupit jeho soupeř Miloš Raonič. V pondělí se díky postupu do finále po 122 týdnech vlády Novaka Djokoviče posadí jako první Brit v historii na singlový tenisový trůn.
    5. 11., aktualizováno | Aktuality |  161 komentářů
    Andy MurrayAndy Murray 
     
  • Profil hráče

Britský tenista Andy Murray se stane poprvé v kariéře světovou jedničkou. Páteční přemožitel Tomáše Berdycha potřeboval k posunu na první místo žebříčku účast ve finále turnaje v Paříži, kam dnes prošel bez boje po odstoupení semifinálového soupeře Milose Raoniče z Kanady.

Devětadvacetiletý Murray vystřídá v pondělí v čele pořadí ATP Tour Srba Novaka Djokoviče, jenž byl světovou jedničkou nepřetržitě 122 týdnů od července 2014. Předtím vládl žebříčku ve dvou obdobích v letech 2011-2012 a 2012-2013.

Dvojnásobný olympijský vítěz a trojnásobný grandslamový šampion Murray se stane 26. světovou jedničkou od zavedení současné podoby žebříčku v roce 1973.

"Stát se světovou jedničkou nebyla otázka tohoto týdne nebo několika posledních dnů. Bylo to dvanáct měsíců tvrdé práce," uvedl Murray na tiskové konferenci. "Na začátku kariéry jsem toužil po grandslamovém vítězství. Jak jsem stárnul, chtěl jsem se pokusit dostat se na první místo žebříčku. Musel jsem ustálit svou výkonnost a podařilo se mi to. Jsem hodně hrdý," dodal.

Murraymu pomohla k posunu na tenisový trůn Djokovičova čtvrtfinálová porážka v Paříži s Chorvatem Marinem Čiličem. Rodák z Glasgow pak potřeboval ke splnění svého snu dvě vítězství.

To první zaznamenal v pátek nad Berdychem a druhé dnes bez boje s Raoničem, jenž nenastoupil kvůli zranění pravé nohy. Shodou okolností nehrál Murray semifinále ani před týdnem ve Vídni, kde prošel do finále díky zranění Davida Ferrera.

Andy Murray bude v pondělí novou světovou jedničkou

"Je to samozřejmě trochu zvláštní a nešťastné, jak k tomu došlo. Raději bych si to vybojoval na kurtu, ale i tak jsou za tím léta dřiny," řekl Murray k posunu do čela pořadí. Pozici světové jedničky bude přespříští týden hájit na Turnaji mistrů v Londýně, který ještě nikdy nevyhrál. "Musím teď resetovat své cíle a najít další věc, která mě bude motivovat a nutit ke stále lepším výkonům," řekl.

O titul na čtvrtém turnaji za sebou se ve skvělé formě hrající Murray utká v neděli s Američanem Johnem Isnerem, jenž v semifinále zdolal 6-4 6-3 Čiliče.

Brit má na kontě 42 turnajových titulů, ovládl tři grandslamové turnaje: US Open 2012, Wimbledon 2013 a 2016, před čtyřmi lety v Londýně a letos v Rio de Janeiru získal zlatou olympijskou medaili.

Murray se v roce 2013 stal prvním britským vítězem mužské dvouhry ve Wimbledonu od roku 1936, kdy zvítězil legendární Fred Perry. Letos se v Rio de Janeiru stal prvním tenistou historie, který získal druhou zlatou olympijskou medaili z dvouhry.

Tenis hraje i jeho o rok starší bratr Jamie, který byl světovou jedničkou ve čtyřhře.

Celkový počet týdnů v čele žebříčku ATP Tour
1. Roger Federer 302
2. Pete Sampras 286
3. Ivan Lendl 270
4. Jimmy Connors 268
5. Novak Djokovič 223
6. John McEnroe 170
7. Rafael Nadal 141
8. Björn Borg 109
9. Andre Agassi 101
10. Lleyton Hewitt 80
11. Andy Murray 1

 

TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudi
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (161)
01.12.2016 16:34Od: janek_da
1Il
[ Reagovat ]
06.11.2016 15:41Od: kada.tom Sir Andy Nr. 1
Baví mě některé zdejší komentáře, které se snad snaží Andyho veleúspěch dehonestovat a snižovat :-D

Ať si říká kdo chce co chce, Andy si to zaslouží jednak za letošní rok, ve kterém prostě přidal, ustálil se a v létě a na pozdim sklízel vavříny a slávu. Teď to "jen" vygradovalo. A jednak si to Andy zaslouží za ta léta dříny, kdy byl ve stínu Federera, Djokovice a Nadala. Konstatnní výkonností a tak trochu i využitím situace dokázal usednout na trůn. To, že mu k tomu pomohli i soupeři je jasné, ale tak tomu je téměř vždycky :-)

Jsem za Andyho moc rád, že se mu to povedlo. Chtělo by to ještě využití šanci za pačesy a vyhrát v Paříži (prozatím je to 5-2 v 1. setu) a odskočit trochu. Zatím je to jen 5 bodů :-D
[ Reagovat ]
06.11.2016 13:30Od: gigin Hlavně
Můro dnes smeť 1111ho, bo se tu sojka bude narcisně čepýřit, že klepou zbrusu novou jedničku. A to se pak fakt nedá.
[ Reagovat ]
06.11.2016 09:03Od: sprchon Andy vs sběrači [ Reagovat ]
06.11.2016 09:21Od: gigin
https://twitter.com/NickKyrgios/status/795065729934467072?s=09
[ Reagovat ]
06.11.2016 09:32Od: sprchon
Nick: "Taky bych mohl bejt jedničkou, ale nechce se mi..." :)
[ Reagovat ]
06.11.2016 12:36Od: Haitik
Nejlepší ten servis ve 3:29.. :DDD
[ Reagovat ]
06.11.2016 12:59Od: Krisboy
Možná nějaký vyřizování účtů s kolegou ball-boyem :)
[ Reagovat ]
05.11.2016 23:26Od: Marduch
Málem bych ze samého žalu z Djokera zapomněl.
Takže Andymu a jeho fans, a taky Ivanovi, velká gratulace! Užívejte každého jednotlivého dne na trůnu WORLD´S NUMBER ONE!
[ Reagovat ]
05.11.2016 23:24Od: Lopuch nadál
si akorád potřebuje drobet vodpočnout po náročný sezoni a zase se bude drapád nahóru jakje jeho zvykem myslim že tendle muray tam moc dlouho nebude ještě je v záloze rogr takže nemam strah žeby tam byl tendle dlouho víte
[ Reagovat ]
05.11.2016 23:15Od: horska.kraslice
K Andymu jsem si našla cestu až časem, ale v posledních letech si jeho chytrý, jakoby upachtěný, ale velmi vypilovaný tenis stále užívám. Takže samozřejmě gratulace a těším se na další zápasy.
[ Reagovat ]
06.11.2016 01:15Od: FulnekUltras
Po Rogerovi, Nadalovi a Nolem je ten celkový "umělecký dojem" Starýho Brůny ;) samozřejmě strašlivý, ale na to se v tenisu nehraje. ;)
[ Reagovat ]
05.11.2016 22:40Od: EllNino
Gratulace, Andy mi moc nesedí, ale za letošek si to plně zaslouží :)
[ Reagovat ]
05.11.2016 22:21Od: sprchon Andy
Upřímná gratulace Andymu a jeho fanouškům.

Přečetl jsem si ten pozdrav od tomasinha. Dík za něj. ;) Mně byl Murray vždycky volnej, jeho zápasy jsem nevyhledával a asi nikdy nebudu. Ale zaslouží si to, měl skvělou sezonu a uhrál si to. Djoker se může trápit ještě nějakou dobu a i kdyby ne, Andy ho může občas porazit a třeba si tuhle pozici ještě dlouho hájit.

Nerad to píšu, ale Roger a Rafa už nejspíš nikdy nebudou tak konkurenceschopni jako třeba před 5 lety, na první místo se nevrátí a stěží vyhrajou nějakej ten GS. Andy s Djokem jsou mladší a příštích pár let se nejspíš budou tahat hlavně oni dva.

Nám, fanouškům Rogera, zbejvá doufat v zázrak a nebo se jen těšit z Rogerových zápasů, dokud ho to ještě naplňuje. :)
[ Reagovat ]
05.11.2016 22:23Od: gigin
Na tebe jsme čekali.
[ Reagovat ]
05.11.2016 23:06Od: sprchon
Mám toho teď hodně, tak nestíhám, promiň...
[ Reagovat ]
05.11.2016 23:25Od: gigin
:-D:-DDDD jen šťoucham tvl
[ Reagovat ]
06.11.2016 08:16Od: sprchon
Já vím, proto píšu, ať se nezlobíš, že jsem tě nechal čekat. :D
[ Reagovat ]
06.11.2016 09:08Od: steve79
To bych zase nevrdil. Když se podíváš na Head to Head, tak v posledních několika letech se Fedexovi na Andy daří. Posledních pět zápasu jasné ovládl Federer.
[ Reagovat ]
05.11.2016 22:02Od: Tornes Andy
Gratulace Andymu. Za jeho konzistentně vynikající výkony v tomto roce si #1 zasloužil a po US Open dokázal, jakým je tenistou. GS, (snad) 3 Masters, OG, 2 finále GS - to jsou statistiky hodné světové jedničky. Krásně využil Djokovičova výpadku a ukázal, že kdo si počká, ten se dočká. Deset let vrcholové kariéry žil ve stínu těch z nejlepších, kteří kdy hráli tenis, ale letos se zpod něj dokázal vymanit a dosáhnout na nejvyšší stupeň tenisové hierarchie. Ať už si první místo udrží jakkoli dlouho (a má solidní šanci i na delší období), už jen to že se tam dostal je skvělý úspěch a nenapadá mě nikdo, kdo by si to za svou kariéru zasloužil více. Takže ještě jednou a naposled gratulace Andymu i všem jeho skrytým místním fandům.
[ Reagovat ]
05.11.2016 22:00Od: gigin No1
https://youtu.be/xbycI8uJo9I
[ Reagovat ]
05.11.2016 21:53Od: Jirajsw
Že by berda si zahrál turnaj mistrů? raonic zraněný neze bych to miloskovi přál ale vůbec se nezlobim:-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 21:08Od: Davor1 nr1 Andy Murray
Veľká gratulácia novej svetovej jednotke. Za tie roky v absolútnej špičke, za to množstvo veľkých titulov, finále a neskutočnej driny vynaloženej pri snahe držať úroveň s troma najlepšími hráčmi histórie si to zaslúži ako nikto, nech už sú okolnosti aké sú. Ešte vyhrať v Melbourne a môže kľudne skončiť ako veľká legenda. Lets go Andy!
[ Reagovat ]
05.11.2016 21:02Od: Holahej
Roger FedererOvěřený účet @andy_murray We have a new in town. Congrats Sir @andy_murray

..za new.. je obrázek královské koruny.../zde nejde nic než písmenka/

Těším se na vaše domluvené zápasy v Rogerově domovině.
[ Reagovat ]
05.11.2016 21:10Od: a.magerova
Lze dodat i originál... ;-)

https://twitter.com/rogerfederer?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:43Od: Holahej
Gratulace Andy, zaslouženě, kreativita, plná škála úderů, pohyb, chytrost, variabilita, hity z totální nouze, ukazuješ krásu tenisu...držím palce!

Pro mě důležité, že máš dobré srdce /viz aktivity a chování mimo kurt/

Dle ohlasů ze světa Ti to je i přáno...

mimo jiné i......@KensingtonRoyal Congrats @andy_murray - Wimbledon champ, Olympic Gold, and now #1! What a year!..., že by Sir..
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:20Od: Pe3k tomasinho
Teatralne odejit, kdyz se nedari a pak tady posilat ultra dlouhe komenty pres gigina, kdyz se neco povede je dmnce, hlavne kdyz jeste priznas, ze tu stejne celou dobu chodis...rovnou si tu mohl zustat a nechovatvse jako ukrivdene decko (jako Murray). Jeste kdyz vemu v uvahu, ze jsou tu (prekvapive fajn lidi) kterym tu chybis.

Andymu tp preju, ale ty si zdejsi Zagorka :D
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:20Od: Pe3k tomasinho
Teatralne odejit, kdyz se nedari a pak tady posilat ultra dlouhe komenty pres gigina, kdyz se neco povede je dmnce, hlavne kdyz jeste priznas, ze tu stejne celou dobu chodis...rovnou si tu mohl zustat a nechovatvse jako ukrivdene decko (jako Murray). Jeste kdyz vemu v uvahu, ze jsou tu (prekvapive fajn lidi) kterym tu chybis.

Andymu tp preju, ale ty si zdejsi Zagorka :D
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:34Od: gigin Podzrav z tábora (Fucking Murray Fans) nové světové jedničky mad
Ahoj všichni, věřil jsem, že zde už nebudu nic přispívat, ale okolnosti se změnily a takhle alespoň přes vizovického cypa, kterému tímto děkuju, že ty moje plky předá dál, se musím vyjádřit (snad se to vleze aspoň do 3 příspěvků). A ne, dotazy, jestli se vrátím, směřovat nemusíte, nevrátím se. Bez TP je mi fajn, občas to tady přijdu pročíst se zvyku a abych se i pobavil. Jsem ale rád, že už nepřispívám, mám ušetřené nervy a některé ty příspěvky, co ti jistí uživatelé vyzvrací, to fakt nepotřebuju.

Co jsem i příspěvky o mém odchodu a pak i během něj (ať už díky Andymu nebo čemukoliv), občas jsem se nestačil divit. Koho bych chtěl fakt srdečně pozdravit, je a.magerova, která jediná tady přesně pochopila mé pocity a dokázala to interpretovat, jediná mě tady trošku lidsky zná a věděla, jak jsem na tom byl. A ještě to zabila skvělým přirovnáním ke Svěrákovi z Vratných lahví (taky trefená nota, oblíbený film). Na oslavu Andyho úspěchu se stav zítra, bude velká žranice jako vždy, však ty víš, co a jak :-))))))))))))))))))))
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:35Od: gigin Re: Nadpis znovna
Podzrav z tábora (Fucking Murray Fans) nové světové jedničky made by Tom a podepsáno Mutem
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:35Od: gigin
Teď už konečně k tomu, proč jsem se rozhodl napsat. V záplavě všech septiků, smrtí tenisu, odpadů, zdí a podobných nesmyslů, kterých se tady člověk dočká, je třeba trošku vyvážit misky vah a trošku nám vyzdvihnout Andyho. Protože s dehonestací, jaká probíhá tady, jsem se nesetkal na žádném ze zahraničních fór, na twitteru, dokonce ani na troll tennisu. Je až neskutečné, jak moc negativních reakcí se tady sešlo. Hráč vám nemusí být sympatický, nemusí se vám pozdávat jeho herní styl, ale upřít kvality mu nemůžete.

Ano. Andy není ofenzivní mašina a nikdy taky nebude, nemá na to hru (především FH), v začátcích, v Barceloně v pubertě hrával se staršími kluky, a aby je přehrál, musel prostě vymýšlet jiný způsob, jak je porážet, když je nepřetlačil. A chytrá hra mu zůstala, ač se to lidem líbí ne, takticky je to dost možná nejlépe připravený hráč na okruhu, který se dokáže přizpůsobit tomu, jak zápas probíhá, vymyslet něco nového. Techniku má vypilovanou k dokonalosti a na returnu je dost možná i druhý nejlepší hráč historie za Nolem.
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:36Od: gigin
Ano, často působí pasivně, ale kdo v tom vidí jen vracení a čekání na chybu, tak tomu sportu zřejmě vůbec nerozumí. Občas je to prostě špatné a je pasivní moc, ale většinou je to prostě příprava, rád si výměnu připraví tak, jak potřebuje, dokáže rozhodit soupeře i psychologicky tím, že ho donutí zahrát ještě jeden úder navíc. Vůbec to není tak, že by neuměl přitlačit, poslední roky to právě bylo v tomhle ohledu lepší, a kdo čekal, že někdy bude válet jako Federer, tak je to jeho problém. Proti Rogerovi bude prostě vždycky vypadat jako zeď a víc upracovaně, ale to vypadá každý.

Sranda, že se tady předhazuje, že je na pozici jedničky kvůli špatné konkurenci a kdo ví čemu. A hodně často z úst fanoušků, kteří asi nepamatují, kdy dominoval jejich oblíbenec, protože jinak by něco podobného nemohli ani vypustit z klávesnice. Andy bude historicky vždycky horší než Rafa, Roger, Nole, v jejich stínu. Ale patří prostě k téhle velké generaci, která tomuto sportu dominuje neskutečně dlouhou dobu. Každý z nich by v jiné době trhal rekordy, o tom jsem přesvědčen.
[ Reagovat ]
06.11.2016 16:19Od: turista
Ano, ale i Rafa stejně jako Andy má své úspěchy tvrdě vydřené. Rafa vyhrával silovým tenisem, Roger kreativním tenisem a Novak strojovým tenisem.
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:36Od: gigin
Neměl talent těch tří, ale svou pozici si vydřel a i přes to, že byl od těch tří ponižován, nevzdal a dřel jako blázen, je opravdový dříč, skvělý sportovec, který tomu sportu dává všechno. Jasně, na kurtu se nechová příkladně, ale na rozdíl od jiných hráčů jen málokdy měl problém s jinými hráči nebo empiry, je to prostě perfekcionista, kterého rozčaruje každý ztracený bod. Mohl by u toho používat vhodnější slovník, ale kdo z nás nenadává.

Když přikročím k téhle sezoně, tak to je jako sen. Pominu krach v New Yorku, což byl jediný slabší bod sezony. 7 titulů (dost možná 8), 1 GS, 1OH, antukový masters, další finále antukového masters, finále RG (kdo by to kdy byl řekl). Co zdobí tyhle 4 hráče, je konzistence. Letos byl Andy v tomhle neskutečný, jako jediný nepovolil a i proto si to 1. místo zaslouží. Nole byl a je lepší tenista a zřejmě se na to 1. místo vrátí, přesto to vše stálo za to a pro nás fanoušky je to neuvěřitelná satisfakce za promarněné stovky hodin fanděním a klidně i nadáváním, když to vezmu na sebe.
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:36Od: gigin
Jak tady spousta lidí ví, k Andymu jsem musel časem dospět a nikdy jsem ani na vteřinu nezalitoval toho, že jsem se od Noleho vydal k němu. O to víc si cením každého úspěchu po těch všech bolestných prohrách. Ještě letos jsem nevěřil, že jedničku Andy někdy dá. Věřit jsem začal před US Open, po něm trošku méně, poté po Šanghaji. Ale čekal jsem to stejně jako samotný Andy až třeba na jaře příští rok a ne teď. Je to zásluha nejen skvělého podzimu, ale hlavně zlepšených výsledků na antuce.

Spousta lidí tady pindá na to, že neporazil Noleho, nehrál Roger a bla bla. Koho to zajímá? Uhrál si ty body? Uhrál. A kecy, které jsem zmiňoval jako ?RIP tenis? a podobně. Že Andy byl kariérní ve stínu 3 nejlepších hráčů historie neznamená, že si to nezaslouží a že není znamenitý tenista. Kariérní dokázal daleko víc než jedničky jako jednopovrchový Kuerten, Ferrero, Hewitt, Roddick, Safin. To beru jen jedničky z 21. století.
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:37Od: gigin
Dokázal daleko více než kdokoliv z těchto hráčů. Má 11 grandslamových finále, finále na všech površích, 13 (možná 14) Masters, 2 olympijská zlata v řadě, 42 titulů, něco, o čem si kdokoliv z těchhle hráčů může nechat zdát. A nikdo tady jejich účast na čele žebríčku nezpochybňoval.

Já osobně jsem neskutečně šťastný. Stačil by mi i ten týden, ale i tak je obrovský úspěch a mám z něj radost stejně tak jako z 1. GS nebo z první výhry ve Wimbledonu. Už teď je Andy živoucí legenda tohoto sportu a neodmyslitelně se zapsal do dějin tohoto sportu. Rád bych, aby se někdy dočkal většího uznání, ale zřejmě chci moc.

Chci říct, že reakce některých mě zklamala (Forehand třeba), některých překvapila (troll Pe3k třeba), někteří svou tragédností nepřekvapili (tommr). Rád bych pozdravil ještě tita, sojku a taky Davora, který mi názorově chybí odsud asi nejvíc. To je asi vše, mějte se tu hezky, fanděte tenisu, užívejte si ho, těšme se na návrat Rogera a další skvělou sezonu okořeněnou právě bitvou o 1. místo.

S pozdravem Tom (podepsán Mutademus)

Come on Sir Andy Murray!
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:38Od: gigin Re: Stay tunned, jdu na pivo.
Já jako.
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:43Od: triatlet
Hezky napsáno.
PS: Andymu nefandím a doufám, že na 11. místě fakt Stefana nevystřídá :-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:54Od: Nola
Mutadema som fakt mala rada, hlavne jeho nezabudnute vyroky... preco berie osobne vyroky niektorych diskuterov? maju na to pravo, mal by byt v siedmom nebi, ak ma nejaky problem, nech si spomenie na tvoje haterske prispevky na adresu Noleho......
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:01Od: a.magerova Re: Ahoj Tome, samo že zítra přijedu, už se těším moc.... :-)))
V pondělí mám dovču, takže to bude i ohnivá noc.... ;-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:03Od: VlS
Dal sis s tím Mute práci. S tvým pohledem souhlasím.
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:14Od: gigin
To sesmolil tomasinho.
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:30Od: VlS
Sorry, starci už obtížně drží moč, vlastně pozornost ;-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:51Od: gigin
:-D
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:06Od: vencapeRF
Zdravím Toma. Hlavně to nebrat tak vážně, vždyť je to jen tenis. :) A neříkej mi, že na menstennisforum nebyly daleko horší hejty. Všechno, co tady proběhlo, bylo k tenisu, žádné nebylo osobním útokem na něho (jako například špinavá noha, nebo že by nějak řešily jeho rodinu), ale prostě na styl, který hraje. Když vyhrával Fedex, tak se tady objevovaly i od tvých oblíbených uživatelů (kteří tě ale zklamali) hejty jako kráva Mirka a podobně. ;)

Já jsem samozřejmě RIP Tennis a septik nemyslel doslova, ale prostě v zápalu emocí a samozřejmě, že tu na netu se vyjadřuju jinak, v reálu bychom se určitě dobře pobavili. To je asi problém spousty lidí tady, že berou útoky na jeho oblíbence doslova a jako útoky na sebe. COž je škoda a zbytečné. Já to tu celé beru jako relax a prostě vypnutí z normálního života. Ať se ti daří a užívej si post jedničky.

A ještě něco. Murray by klidně jednička mohl být, ale ty okolnosti, za kterých se tam dostal, byly nešťastné. LEtošní sezonu měl prostě lepší podle mě Nole a Andy si to uhrál na míň významných turnajích, kde nečelil hráčům TOP 10. Ale to jsem psal už jinde.
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:14Od: Forehand
Ahoj Tome, pozdravujem...

Za názor sorry, nie vždy sa dvaja zhodnú...

Pekný večer a pozdrav Muta..;)
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:22Od: sojka Re: ahoj Tome!
;-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:34Od: tito
Tome, Mutademe gratulace :-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 23:18Od: Marduch
Jedno je jisté. Autorem musí být některý z těchto tří. Mutademus, Tommasinho, Gigin.
[ Reagovat ]
05.11.2016 23:27Od: gigin
Já vůbec, neumím psát takové slohy.
[ Reagovat ]
05.11.2016 23:52Od: Marduch
Hm, a jak ti mám věřit, že teď za tebe nepíše Thommasinho nebo Mut? Hm? Chlapci děláte v tom guláš!:p
[ Reagovat ]
05.11.2016 23:58Od: a.magerova
Ani Tommasinho ani Thommasinho, ale tomasinho.... ;-)
[ Reagovat ]
06.11.2016 00:19Od: Marduch
Vážně? Pro mě je to Fantomasinho. Náhle se pod cizí identitou zjeví, udělá rozruch a zase zmizí. To be continued?
[ Reagovat ]
06.11.2016 00:30Od: gigin
Trollmasinho.
[ Reagovat ]
06.11.2016 00:42Od: a.magerova
Pro mě spojení: úspěch Andyho plus tomasinho, aktivuje slinné žlázy.... protože vždy následuje velkolepá žranice čili já bych i mohla Tomovi říkat odvozeninou slova ŽRASO čili Žramasinho nebo Žrasinho.... :-))
[ Reagovat ]
06.11.2016 00:35Od: a.magerova
Proč hledat složitosti..... napsal to tomasinho, Mutademus si to přečetl a přidal svůj podpis, celé to pak chlapci poslali giginovi (to je taková spojnice mezi reálem a virtuálem), no a gigin to sem zkopčil.... z toho plyne jednoduchá poučka.... budeš-li chtít něco vzkázat z virtuálu do reálu, můžeš přes gigina a samozřejmě to platí i naopak.... :-)))
[ Reagovat ]
06.11.2016 08:35Od: gigin
Aj do vesmíru umím být mostem.
[ Reagovat ]
06.11.2016 10:15Od: Marduch
Takže něco jako Ovčáček.
[ Reagovat ]
06.11.2016 10:27Od: VlS
Tak hlavně abys přitom nepřekročil rychlost světla, to bys moh bejt nespojitej :-))
[ Reagovat ]
06.11.2016 12:33Od: a.magerova
Kdyby jen do vesmíru.... mohu-li takto na plnou hudu - Tvé skutečné jméno je Charón.... ;-)
[ Reagovat ]
06.11.2016 13:28Od: gigin
Tichučko!! ;)
[ Reagovat ]
05.11.2016 20:19Od: Targaryen123
to píšeš román nebo píšeš novou svatou knihu?
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:18Od: Nola
Andy nech si v pohode uziva NO1, ale pan Kukal ma dnes celkom prekvapil
http://sport.aktuality.sk/c/244861/priama-rec-jana-kukala-cibulkova-ma-na-post-svetovej-jednotky/
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:26Od: bIbec
má na to. To je jasný. Ale těch hráček, co na to mají, je tam víc.
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:16Od: DORSCH
tak Andy bude 25.,nie jedenasty,konecne tu redakcia dala aj rebricek No.1,ked Novak predbehol big Maca,alebo ked sa dostal cez 200 tyzdnov,tak to za zmienku nestalo
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:19Od: Nola
+ 1
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:21Od: DORSCH
aspon v niecom sa zhodneme:),nic proti Andymu len som bol sklamany ignoranciou specializovaneho tenisoveho webu,nech su uz sympatie akekolvek
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:24Od: Nola
my sa urcite zhodneme, z BIG4 mam podobne preferencie ako ty, iba opacne....
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:22Od: vencapeRF
Nechci rýpat, ale podle té tabulky je Murray jedenáctou světovou jedničkou. :))
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:54Od: Kozoroh
Já jsem na milník 200 týdnů nezapomněl a připomněl jsem ho. Že si toho zdejší redaktoři nepovšimli vypovídá o jejich úrovni.
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:03Od: tommr
z twitteru Petry Kvitový:

05.listopadu 2016 v 16:23, příspěvek archivován: 05.listopadu 2016 v 18:55
Congratulations @andy_murray on No.1! You worked so hard to get there the looong way. You are a true inspiration!

doufám, že to Petra s tou inspirací myslela vážně ... :)
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:07Od: bIbec
to tam napsala Katie. Kdo ví, jestli Petra vůbec ví, že se to na jejím twitteru objevilo :D

Asi spíš jo :-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:11Od: tommr
Petra je v poslední době na Twitteru docela aktivní a myslím si, že všechny svoje příspěvky píše sama ... :)
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:15Od: bIbec
mm, Petra myslím nedávno v rozhovoru říkala, že v průběhu turnajů na soc. sítě nekouká.

Ale věřím tomu, že aspoň schvaluje, co se tam objeví.
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:18Od: Fandina
Říkala, že nečte diskuse, protože je to děs, ale neznamená to, že neví, co se tam dějě. Naopak, jinak by nevěděla, že je to děs.
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:45Od: Fandina
Tak to je hezké. Petra byla dvojkou v roce 2011 Andy 2009, tak snad ji to inspiruje v čekání a když to bude dřív než v roce 2018, tím lépe. Peti pojď!
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:54Od: a.magerova OT - když TO má přijít, tak TO přijde....
https://www.facebook.com/1553497808299893/videos/1691521624497510/
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:50Od: gigin
http://trolltennis.com/andy-murray-world-no-1-twitter-reactions/

Za chvíli vám něco velkého postnu.
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:56Od: bIbec
vzkaz od Můrovce, kterého to tady nebaví? :-)

To by byla škoda. Bylo by pěkné, kdyby se tady ukázal osobně a pogratuloval.
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:31Od: Forehand
Andy Murray svetovou jednotkou bez boja.

Kolkáto symbolika...
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:33Od: gigin
Jj za celý rok nemusel uhrát nic.
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:36Od: PetaM
No vidíš, jak jsi chytrý :D :D
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:39Od: gigin
Tak ale tohle ví snad každej :-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:42Od: PetaM
Já jenom tak, kdybys to náhodou sám nevěděl ... :D
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:43Od: gigin
Šuldo :-D
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:39Od: Forehand
Ale musel.

Veď ja mu to za tie všetky roky driny v podstate aj prajem. Len mi to príde celé také obklukou, bez nejakých výraznejších víťazstiev nad Djokovicom, trocha nedostojné. To je vsetko..
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:40Od: gigin
Aj taký je šport.
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:45Od: Marduch
Jedno je jasné. Kdo chce být jedničkou, musí v sezoně šestkrát za sebou porazit Raoniče. Ať už v boji nebo bez boje :DD
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:19Od: Marduch
Konečně se to Můře poskládalo! Možná nejlepší ruka a hlavně aktivní defenziva na okruhu, Hroznýšem právě včas dodaná houževnatost, ambicióznost a stabilita výkonů a o ostatní se postaral amortizovaný a mimo kurt nedisciplinovaný Djoker.
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:17Od: gigin Tak jsem ho konečně našel, bobánka
https://mobile.twitter.com/jessica4stein/status/794937646682279940?s=09
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:06Od: mahycek
ANDY, ano, za poslední půlrok ano. Ponechejme mu chvilku světovou jedničku. A nebudu se do hloubky teď zajímat statistikami, znám je, ale Andy je světvá jednička. Obr, na hliněných nohou. Neudrží dlouho. Pojdme Roger, od ledna, alespoń na ten 18 titul. Je to smutné v tenise bez tebe i Nadala.
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:01Od: mrakvrak Berdych na turnaji mistrů možná hrát bude
Je to velmi pravděpodobné. Ranoic je zraněn - natržený sval - 5 až 10 dnů. Zraněný Monfils, Djokovič unavený s malou motivací, Thiem také momentálně v podivné formě. Počítám, že jeden z těchto 4 se nakonec odhlásí ;-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:05Od: peRFect
Pokud umíš vyléčit natržený sval (a nejde ani o zadní stehenní) za 10 dní,zcela jistě dostaneš Nobelovu cenu ;-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:13Od: 123
Raonic si poranil stehenní sval v pátečním čtvrtfinálovém utkání s Francouzem Jo-Wilfriedem Tsongou. ?Před půl hodinou jsem byl na magnetické rezonanci a ukázalo se, že mám sval natržený,? uvedl Kanaďan na dnešní tiskové konferenci. Kvůli zranění je ohrožena jeho účast na Turnaji mistrů, který začíná 13. listopadu. ?Stále je šance, že to stihnu, ale bylo mi řečeno, že to je na pět až deset dnů, takže to bude tak-tak,? řekl pátý hráč světa.
Zdroj: http://sport.idnes.cz/tenis-turnaje-0dw-/tenis.aspx?c=A161105_153237_tenis_rou
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:24Od: Marduch
Tvl můžou se s Nishim chytnout za ruce. Raonič snad každý třetí turnaj nedokončí.
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:34Od: gigin
Málo gelu a bez rukávu, si koledoval.
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:08Od: Marduch
tohle by si takovej Rafa nedovolil. Třeba šlápnout na čáru nebo položit tu třetí lahev jednou jedinkrát mezi první a druhou. Pravý šampion by tohle nikdy nepodcenil.
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:00Od: Fandina Gratulka Andymu
V roce 2009 byl druhý na žebříčku, mezitím dvakrát vyhrál Wimbledon, jednou USO, dvakrát zalto na OH a má lví podíl na Davis Cupu. A teď jednička. Takže kdo, když ne on.
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:54Od: Kozoroh Chyba v tabulce!
Murray není v počtu týdnů na 1. místě 11., nýbrž bude 25. (společně s Rafterem, který byl na 1. místě jeden týden v sezóně 1999, která je rekordní co do počtu hráčů na TOP postu - postupně se vystřídali Sampras, Moya, Kafelnikov, Agassi a Rafter). 11. je Edberg se 72 týdny.
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:07Od: a.magerova
Zde všichni:
http://www.atpworldtour.com/en/rankings/former-no-1s
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:42Od: FulnekUltras Suchý britský humor
mě nechává zcela v klidu.
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:32Od: Kozoroh Murray novou světovou jedničkou
Nový žebříček, který bude vydán 7. listopadu přinese tenisu dvě novinky - po 734 týdnech z TOP 10 vypadne Roger Federer a coby 26. muž v historii usedne na TOP post Andy Murray. Federer tak přijde o možnost překonat rekordní období Jimmyho Connorse z let 1973-1989, který mezi 10 nejlepších vydržel 788 týdnů. Murray je po 279 týdnech (od 4. 7. 2011, kdy se na vrchol poprvé dostal No1e ) zbrusu novou 26. jedničkou, čímž zůstane nepřekonáno období z let 1983-1988, kdy po nástupu 6. jedničky Ivana Lendla (28. 2. 1983) na 7. jedničku Matse Wilandera (na 1. místo usedl 12. 9. 1988) čekal mužský tenis 289 týdnů.

Novakovo třetí vládnoucí období tak definitivně končí. Se 122 týdny bylo delší než předcházející dvě období dohromady (53+48=101), během něj No1e nejsilněji dominoval tenisu. V celé historii zůstane čtvrté nejdelší za érami Federera (237 týdnů, 2004-2008), Connorse (160, 1974-1977) a Lendla (157, 1985-1988). Všechna tři Novakova období ukončili zbývající členové BIG 4 - Federer přeťal první, Nadal druhé a Murray třetí, což je symbolické. Konec Djokovy třetí šňůry zapříčinila slabší polovina roku po RG, kde Djok oslavil historický triumf. Vyhrál jen jeden turnaj, zatímco Andy v létě a na podzim jel jak mašina. Murrayho o možnost letos usednout na trůn nepřipravila ani prohra s Keiem ve ČF US Open, pomohla mu totiž výhra Wawrinky nad Djokerem ve finále, která No1eho obrala o 800 bodů a Djokerovi nyní citelně chybí.

Na závěr gratuluji Andymu a jeho fandům k faktu, že se stane 26. jedničkou. Dovoluji si však jednu věc připomenout - je rozdíl dostat se na 1. místo a jako tenisový král působit. Jak dobrou jedničkou Andy bude a jak moc bude snášet nový tlak uvidíme nejprve na TM.
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:41Od: Marduch
"Všechna tři Novakova období ukončili zbývající členové BIG 4 - Federer přeťal první, Nadal druhé a Murray třetí, což je symbolické."
Vzrušující éra!
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:56Od: mahycek
Tohle vše , vím, jsem ročník 1959. Ale, znovu, říkám Murray ???? Nechme mu to, žádné rekordy nemůže překonat.
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:30Od: a.magerova Ten Ivan má patent na přepisování historie... :-)))
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:26Od: Pe3k tabulka poctu tydnu jako svetova jednicka
Velice dobre reflektuje, jak skutecne dobri byli jednotlivi hraci.
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:34Od: Marduch
Djokovič ukončil kariéru? Nu co naděláme.
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:32Od: Pe3k
Noleho nikdo neodepisuje, naopak ocekavam ze bude top 3.
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:42Od: Forehand
Jak dobrí boli a v akej dobe.

A v akej dobe naopak dobrí neboli :)
[ Reagovat ]
05.11.2016 18:52Od: dappe
A Nadal z toho moc dobře nevyjde, že?
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:05Od: Pe3k
Nadal byl dobry v dobe nejslabsi antukove konkurence historie...
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:57Od: PetaM
Fuj.
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:49Od: tommr Murray a Kerberová jako světový jedničky
to je jako zlej sen (nebo noční můra) pro každýho kdo preferuje aktivní útočnou hru ... :(
Oba se navíc na trůn dostali jen díky podcenění situace nebo určitýmu nezájmu o post jedničky dosavadních jedniček Djokovice a Sereny.
Djokovicovi věřím, že si pozici jedničky brzo vybojuje zpátky - ideální by bylo kdyby to zvlád už na TM, aby Murray nepřezimoval jako jednička ...
Kerberová na postu jedničky zůstane nejspíš i po AO a k jejímu sesazení dojde asi až se chytne nějaká mladší hráčka (kéž by to byla některá z našich). Sereně už nevěřím a ani bych si její návrat na trůn nepřál ...
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:51Od: gigin
Djokovič je typický představitel aktivní útočné hry tvl.
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:52Od: tommr
no pořád je to menší zlo než Murray ... :)
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:53Od: Misa13
Nevím, co je na Andyho inteligentní hře zlého.
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:10Od: sojka
a je navic bezpecne technicky zvladnuta.. ;-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:54Od: gigin
Je to změna, oživení. Je to dobro pro tenis a Kozoroha.
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:58Od: a.magerova Re: :-))
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:51Od: Marduch
.. a možná, že i samotnému Djokovi.
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:12Od: Targaryen123
Jako Trump menší zlo, Sfetovaná jaderná lhářka Killary je větší zlo
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:45Od: FulnekUltras
největší zlo (FBI, CIA, Pentagon) nakonec bude rozhodovat jako obvykle místo kohokoliv z nich
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:54Od: VlS
Můžu jen doporučit dát si budíka na pondělí a přesvědčit se, že to není sen. Prostě nahráli nejvíc bodů. U Angie to je definitivní pro letošní rok a u Andyho se uvidí po TM. A co?
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:07Od: tommr
a nic. Jen jsem z toho otrávenej a doufám, že se to co nejdřív nějak změní. Ideální by bylo kdyby v tom měly prsty naše holky, ale jsem realista a budu rád i za kohokoli jinýho kdo tyhle dvě živý zdi vystřídá ... :)
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:18Od: VlS
Nepřeháníš to s těmi zdmi? Andy si umí dojít pro body i na síť, má šikovnou ruku a prostě umí. Protože je rychlej, tak si může dovolit prodloužit výměnu a prostě si pozici k zakončení vypracovat. Prostě umí. A Angie taky umí i vystřelit, i když k týzídce má určitě blíž, než Andy. Holt je nikdo nepřehrál tak jasně, aby byl před nimi. Jasně, Andymu pomohl pokles formy Novaka ( ale novak útočí ještě míň než Andy a kdo tam tedy je fakt útočník - Miloš?) a Angie propad Sereny, blbá forma Petry na dobu 3/4 roku, flastr Marie, těhotenství Viky .... , ale to je sport.
Taky bych přál Káje a Petře ( a jistě i Lucce), aby jí to sebraly, ale nechme to osudu, ono to bějak dopadne.
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:29Od: sojka
nechci podcenovat cestu na spici ani u jednoho z nich, ale Kerber se toho seslo rozhodne mnohem vic, u toho Andyho mi to vyusteni prijde mnohem logictejsi.. :-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:30Od: blixa
Mě přijde, že u obou se to sešlo tak nastejno ;-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:40Od: sojka
ja bych moc nemrkala, Andy je minimalne dobrych 8 let v top 5, legitimni cekatel.. ;-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 22:16Od: VlS
Taky myslím, ale je to jedno, prostě se to sešlo. Jinak u Andyho je to zcela zasloužené
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:31Od: Marduch
Co? Andrew Barron Murray že útočí více než Djoko? Djoko si proti hráčům s horší úderovou jistotou vítězství často jen vypinká, neříkám. Ale Murray tohle praktikuje i proti nejlepším.
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:22Od: Nola
sranda, ze sam Fedex sa vyjadril, ze Nole je utocnym hracom, mozno nezakoncuje vymeny ako Fedex, ale urcite nie je pinkalom....
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:39Od: tommr
Murray i Kerberová jdou na sít jen když dostanou od soupeře pozvánku a základem jejich hry je jen lítání na BL a vracení míčků tak dlouho než se soupeř vyhodí. Nijak nepopírám, že oba tenis hrát umí, ale jejich styl hry se mi prostě příčí. A Murray je mi navíc extrémně nesympatickej ...
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:47Od: FulnekUltras
gotfri mari
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:21Od: blixa
Můru sesadí Delpo a Angelika mi herně nevadí, ba naopak mě docela baví když má formu. Ale kdyby na post jedničky šlo koťátko nebo ještě lépe Kája, vůbec bych se nezlobil.
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:28Od: VlS
Delpo odehraje tři turnaje a bude zas půl roku zraněnej. Spíš se probere Nole.
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:29Od: blixa
Doufám že už si to vybral na 10 let dopředu. Intergalaktický FH panuje !!! :D
[ Reagovat ]
05.11.2016 19:48Od: triatlet
Noční můra jsou některé tommrovy komentáře.
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:48Od: Targaryen123
No jo Novak out, Rožér out, Nadal out...
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:37Od: Dobry-den Mari světovou jedničkou
To je snad ještě horší, než kdyby Wozniackiová vyhrála grenclem :-(((
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:49Od: FulnekUltras
asi tak
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:32Od: HECIS
Skvěle !!!! Velka gratulace :)
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:35Od: HECIS
D@nny nezapomen na nasi sázku slivovice je moje :P
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:31Od: Grigor_Murray Andy no1
Konečně! Ani nevíte co to znamená pro Andyho fandy(mě :D ). Takového čekání, neustále změny mezi Rogerem Rafou Novakem, Andy stále 4,5,3,2. Po zhruba 10 letech se sen stal skutečností a Andy se stal tím, kým se zrodil- Andy vítej mezi jedničky :D
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:15Od: Mayo
Tak Andy to dokázal. Kto by to bol povedal, že Nojeho vystrieda. Dával som tomu tak 1%, že to niekedy príde a hen. Uvidíme dokedy mu to vydrží. Tak polroka maximálne tomu dávam ale to je jedno. Zaslúžene za tie roky v špičke.
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:31Od: Pe3k
Jeste v kvetnu mel Novak o 9000 bodu vic nez Murray!
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:33Od: Krisboy
Jojo, to bylo až děsivé. Měl o nějakých 2000 bodů víc, než druhej Můra a třetí Roger dohromady. To je náskok jednoho vyhraného GS :D
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:13Od: letityfanousek Je to machr, gratulace
kdo by to byl řekl na začátku roku, že Andy bude no1!! NIKDO. On na tom makal celý rok a taky díky absenci Rogera, to musím přiznat, se mu to nakonec podařilo. Tvrdá práce a víra ve své schopnosti dělá výsledky
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:41Od: mendrit Re: no1
Ve výsledku mu šlo štěstí naproti a jako jediný z top 4 ještě popohnal výkon nahoru. Druhá věc je, že z top 4 už Nole klesl na jeho úroveň a Roger s Nadalem jsou už kvůli zraněním a věku kus za ním.
Uvidíme kdo z nové vlny ho dokáže pořážet, ale pokud si udrží tuto formu a Nole se sebou něco neudělá, tak tu bude Můra no.1 i za rok.
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:06Od: Krisboy
Tak gratuluju. Sice ho nemám rád (hodně jemně řečeno), ale to je můj problém. Fakt je, že si to za těch deset let v absolutní špičce zaslouží. Ale přece jenom doufám, že tam nepobude moc dlouho. Ale kdo ho sesadí? Novak? Roger vstane z mrtvých? Rafa asi ne, tak někdo z mladých?
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:14Od: Pe3k
Tak Novak se na ten post vrati a mozna dost rychle...Mura ma jiste jen 2 tydny.
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:18Od: Krisboy
No nevím, Novak obhajuje v Londýně 1300 bodů, Můra jenom 200. Na AO v lednu Novak 2000, Můra 1200...
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:22Od: Nola
body z TM v pondelok budu vynulovane, preto sa stal Andy NO1
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:31Od: Krisboy
Jj, máš pravdu. Ale stejně toho Novak na začátku příští sezony obhajovat víc, takže to bude mít hodně těžké. Můra tam klidně může být až do Wimbledonu, po kterým ho vytřídá Roger, kterej Wimblas vyhraje a ve zbytku sezony nebude nic obhajovat a jenom navyšovat náskok :D
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:57Od: VlS
No, s Rogerem bych byl opatrnej. Už je přece jen trochu starej na to, abychom mu plánovali takhle těžký domácí úkoly.
[ Reagovat ]
05.11.2016 17:00Od: a.magerova
Hlavně je dost starej na to, abychom mu plánovali život... ;-)
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:17Od: d@ve
Cítím to podobně.. Gratuluju mu, i když je mi nesympatickej. Snad tam opravdu dlouho nepobude. To raději zpět Novaka a nebo třeba i sympaťáka Keie. :)
Páčil by se mi tam i DelPo a nebo i Tsonga.. :))
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:06Od: luksatka První Brit ve dvouhře
Když už tak první Brit ve dvouhře, jelikož hráčem číslo jedna už dříve byl jeho starší bratr Jamie, který to dokázal ve čtyřhře.
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:10Od: letityfanousek
to je jiný druh sportu
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:10Od: Ondřej.Jirásek
Dobrý den, díky za poznámku, opraveno :)
[ Reagovat ]
05.11.2016 16:04Od: EugeneGoostman Zaslouženě
Andy!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist