Azarenková bojuje o syna. Kvůli soudním sporům už vzdala turnaj v Cincinnati

  • Viktoria Azarenková na konci loňského roku porodila syna Lea a na tenisové dvorce se po mateřské pauze vrátila až na konci června. Od té doby však odehrála jen dva turnaje a nad dalšími plány bývalé světové jedničky nyní visí otazník, neboť je momentálně zaneprázdněna spory s bývalým partnerem Billym McKeaguem, který chce usilovat o to, aby byl jejich syn Leo svěřen do jeho péče. Běloruska již nyní oznámila, že bude chybět na turnaji v Cincinnati.
    11. 8., aktualizováno | Aktuality |  160 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Ještě ve Wimbledonu, druhém turnaji Azarenkové po návratu na kurty, přitom vše vypadalo bezproblémově. "Máme sice chůvu, ta tu ale není, proto se o Lea ve chvílích, kdy jsem na kurtu, stará přítel. Moc mi tím pomáhá a on sám si to moc užívá. Lea miluje a moc rád s ním tráví čas," konstatovala v Londýně bývalá světová jednička.

Po Wimbledonu se však Azarenková s McKeaguem rozešli a namísto domluv provází rozchod tahanice o syna. Bývalý přítel běloruské tenistky a otec malého Lea totiž zažádal o svěření syna do vlastní péče. Kvůli tomuto opatření nyní nesmí Azarenková s Leoem odcestovat mimo Kalifornii do té doby, než bude případ vyřešen. Soudní spory by podle zahraničních médií mohly trvat až do konce října.

Již dnes Azarenková oznámila, že kvůli rodinným důvodům bude chybět na turnaji v Cincinnati. "Je mi to moc líto, ale bohužel se letos nemohu z rodinných důvodů zúčastnit turnaje v Cincinnati," okomentovala své odhlášení z turnaje bývalá světová jednička, jež zatím další turnaje neodřekla.

 

Petr Pokorný, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (160)
12.08.2017 09:16Od: brixner Děkuji za vysvětlení!
Myslel jsem, že NRP je nějaký Národní park a někdo mě tam chtěl vodstavit a tudíž se mě, de facto, zbavit! Ale držím se jako klíště rodné hroudy:-)

Ale VVV to asi pojala jaksi intuitivně a geny jí kapku popostrčily kupředu, Nač Rodit Pozdě!

Moje NRP!

Jakožto občasný konspirativec všeho druhu!
:-))
[ Reagovat ]
12.08.2017 06:20Od: petr123 Tak jsem
to tady poctivě prošel a musím opět konstatovat, že největší kráva na diskusích na TP je opět fandina. Lituji její rodinu, žít s takovou nánou, to musí být očistec.
[ Reagovat ]
12.08.2017 09:18Od: brixner
Hele, Peťane, mě se Bábinka zdá naprosto v pohodě!
Střes se stát někdy na příjmu při jejím servisu!
Tak.
;-)
[ Reagovat ]
12.08.2017 10:53Od: Fandina
Ale ne, já jsem mirumiulovný člověk, já jsem hodná jako nikdo na světě. Určitě bych ho nesestřselila :-))).
[ Reagovat ]
12.08.2017 10:50Od: Fandina
Až budeš žít 41 let ve spokojeném manželství, tak začni něco vykládat o litování druhých. Ozvi se.
[ Reagovat ]
13.08.2017 07:11Od: Roger_Federer
Nelzi
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:21Od: Fandina
Zalez blbe.
[ Reagovat ]
12.08.2017 03:10Od: freeteepek
Nevíte proč v Cincy nebude hrát Markéta Vondroušová?
[ Reagovat ]
12.08.2017 03:20Od: Frick
Kvůli střídavce to asi nebude.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:15Od: Fandina Stan
Ano, matky jezdí na služební cesty, ale těžko se to dělá, když je soudní příkaz.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:19Od: Fandina
Hrát může, to víme naprosto jistě. Nemůže sebou tahat dítě, kterému možná bude v péči chůvy lépe doma v Kalifornii než v péči chůvy po hotelech v Cincinety.

Tím jen potvrzuješ, že Vice je bráněno hrát tenis a mít u sebe dítě.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:28Od: a.magerova
Mě spíš nejvíc zaráží, že tak bojuješ proti otci Lea... přece jako dlouholetá manželka a matka musíš mít napozorováno, že dítěti je nejlíp s oběma rodiči... sama žiješ v dlouholetém spokojeném svazku a tady brojíš tak razantně proti otci dítěte a stavíš se JEN na stranu matky... proč se na TO díváš tak jednostranně?
Pochopila bych to, kdybys sama byla rozvedená a měla soudní tahanice o děti, ale takhle mi to nějak nejde na rozum... :-/
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:35Od: Fandina
Já o nic nebojuju. Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:43Od: a.magerova
Tak upřednostňuješ zájmy matky na úkor otce...
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:44Od: Fandina
Ne, jde mi o to, že kvůli sporům o dítě jeden rodič nemůže pracovat.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:56Od: a.magerova
A druhý se bojí, že už své dítě neuvidí nebo v lepším případě uvidí párkrát za rok... z toho mi vychází horší pozice pro otce.
Vika pracovat nemusí, je to její volba, zatímco otec si zvolit, zda dítě uvidí či nikoli, nemůže.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:58Od: Fandina
Ale jdi ty brepto, dítě je obou, záleží jak se domluví a je vidět, že tihle to neumí, když se kvůli tomu soudí.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:42Od: Fandina
Ale jinak, abys neřekla, tak já jsem měla vždycky jako matka ve svém manželovi oporu a nikdy jsem neměla žádný problém s ním, co se týká dětí. A dovedu se představit, jak je těžké skloubit péči o dítě a k tomu povinnost. Když jsem chodila do posledního ročníku na vejšce, tak jsem měla mimino a nic lehkého to nebylo, protože třeba manžel jezdil se mnou a hlídal v autě a já chodila o přestávkách kojit. A když jsem dělala diplomku, tam u nás bydleli moje rodiče a hlídali. A nikdy jsme se s manželem nehádali kvůli dětem a neměli spory. Nádhera.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:52Od: a.magerova
Takže víš, že chlap/otec se umí a může kvalitně postarat o dítě, tak proč ho "sprostě" odstavit... kolikrát je chlap lepší rodič než žena.... jak to má Vika nevím a je mi to i celkem jedno... jen jsem chtěla vědět proč máš takový radikální postoj k dané situaci.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:54Od: Fandina
Kdo koho sprostě odstavil? Co to meleš.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:56Od: Fandina
A jinak nesouhlasím, že chlap je lepší rodič než žena. Můj manžel sice hlídal, ale neznamená to, že z toho byl na větvi. Líp se cití v jiných situacích.
[ Reagovat ]
12.08.2017 02:19Od: Padme Re: Mně tak trochu přijde
Že tím že si pořídil potomka s aktivní sportovkyní tak se zavázal cestovat s ní a s dítětem... Samozřejmě že na to žádný právní nárok není. Připravovala se dlouho na návrat a ještě před pár týdny to respektoval. Pro takhle malé dítě je matka až na výjimky lepší volba. Každopádně na výhradní péči právo nemá nikdo nárok pokud není dítěti ubližováno... Mezinárodní vztahy jsou šíleně komplikované a jestli má ještě Leo jiné občanství...
[ Reagovat ]
11.08.2017 20:24Od: brixner NRP - co to qurva je???
Já jen, abych věděl, kam ještě patřím!
Jsem takový světoběžník bez domova...
V podstatě jsem chudák...
Chápe to tu vůbec někdo?
:-)))
[ Reagovat ]
11.08.2017 20:34Od: Stan_Borowitz
Náhradní rodinná péče? Jen hádám...
[ Reagovat ]
11.08.2017 20:36Od: sprchon
Já to vím, heč. :)
[ Reagovat ]
11.08.2017 19:27Od: Padme Je mi jí líto
Jsem si říkala, že to může být inspirace pro ostatní, že není potřeba čekat do konce kariéry... a teď to vypadá jako odstrašující příklad :(
[ Reagovat ]
11.08.2017 20:04Od: Stan_Borowitz
A tak to je snad každému jasné, že není potřeba čekat do konce kariéry.

Kariéru je přece možné ukončit kdykoli.
[ Reagovat ]
11.08.2017 18:48Od: Krisboy
Zřejmě je pan McKeague trošku pomalejší. Že mu trvalo měsíce, než pochopil, co je ta d..ka zač.
[ Reagovat ]
11.08.2017 17:05Od: monty25 No ty vole...
Nějak ty moje oblíbené sportovkyně nemají štěstí na partnery. Jako by nestačilo tohle... :(
http://www.bezfrazi.cz/mama/
[ Reagovat ]
11.08.2017 17:08Od: Lunej..
A jak vis, ze jejich partneri nemaji smulu na tve sportovkyne?:)
[ Reagovat ]
11.08.2017 17:11Od: monty25 Re: Lunej
U Viky do toho nevidím, ale každopádně je dost blbý, když ani ne roční syn nemůže vidět mámu... A co se týče Čaky, tak chlap bijící ženu je pro mě čůůůůrááááák.
[ Reagovat ]
11.08.2017 17:20Od: Lunej..
Tohle jsem četla. Každá mince má dvě strany, já osobně vůbec nechápu, že zůstává žena s mužem, co jí bije, myslím to všeobecně. Ale to je už jiné téma.
[ Reagovat ]
11.08.2017 17:43Od: Stan_Borowitz
To by mne zajímalo, kde jste vyčetli, že by jí někdo bránil v přístupu k synovi?
[ Reagovat ]
11.08.2017 18:39Od: dunphy
Já to tedy viděl v příspěvku na twitteru.
[ Reagovat ]
11.08.2017 19:55Od: Stan_Borowitz
A jo, takže to je asi výmysl.
[ Reagovat ]
11.08.2017 21:56Od: dunphy
Vypadá to, že podle tebe je všechno výmysl.
[ Reagovat ]
11.08.2017 22:01Od: Stan_Borowitz
No tak nezlob se na mne, ale ty považuješ nějaký příspěvek na twitteru za seriózní zdroj? To snad ne...
[ Reagovat ]
11.08.2017 22:39Od: dunphy
Ne. Ale nemusí to nutně hned znamenat, že to není pravda. Jako mně je to celkem fuk, jen jsem se zmínil o tom, kde jsem to viděl já.
[ Reagovat ]
11.08.2017 22:45Od: Stan_Borowitz
Ok, chápu, já jsem to rozhodně nemyslel tak, jako že sis to vymyslel ty.

Jen mi připadá divné, že by o něčem takovém nebyla ani zmínka v "mainstreamu".
[ Reagovat ]
11.08.2017 22:47Od: a.magerova
Tam to bude nechutný masakr... boj o dítě i ušlý zisk...

https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/907697-tenisovou-hvezdu-ceka-podle-medii-soudni-boj-o-syna.html#hp-artcl
[ Reagovat ]
11.08.2017 22:50Od: Stan_Borowitz
Ten boj o ušlý zisk je kachna. Není koho žalovat a ušlý zisk je čistě virtuální...
[ Reagovat ]
11.08.2017 22:53Od: a.magerova
Ale předhazovat mu to může i mimo soudní síň... znám baby, jsme potvory... ;-)
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:02Od: Padme
Pořídí si dítě s tenistkou a pak jí zakáže cestovat... Takhle malé dítě má být s matkou...
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:06Od: Stan_Borowitz
On jí nezakázal cestovat a dítěti nikdo nebrání být s matkou. Naopak, teď si ji užije daleko víc.
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:21Od: Fandina
V podstatě jí to zakázal, protože chce dítě do vlastní péče a důsledkem je že ona nemůže cestovat.
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:31Od: a.magerova
Měli mít dvojčata a bylo by.... :-)))
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:32Od: Stan_Borowitz
Ale to rozhodně ne. Rozhodl o tom soudce (nebo soudkyně) v Kalifornii, a ten se rozhoduje zcela nezávisle, ani prezident Spojených států nemůže jeho rozhodnutí nijak ovlivnit, natož nějaký nýmand.
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:38Od: Fandina
Kdyby chtěl, tak se dohodnou a nebudou se soudit. V podstatě jí svou žádostí o svěření do své péče brání v cestování.
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:43Od: Stan_Borowitz
Ne, soudce nic takového soudce nemusel nařídit a obvykle se to ani nedělá. Může si za to sama Azarenka tím, že požádala o svěření do péče běloruský soud a ten jí jako kamarádce Lukašenka pochopitelně vyhověl. A rozhodně nikdo nevíme, jestli se s ní otec nesnažil dohodnout než podal žalobu...
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:49Od: Fandina
Je to úplně jedno, jak to bylo, ale ona je postižená v tom smyslu, že nemůže cestovat na turnaje a kdyby její přítel dítě nechtěl do své péče, tak by mohla na turnaje cestovat. Na vině je otec.
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:56Od: Stan_Borowitz
Otec snad nemůže chtít dítě stejně jako matka? Proč?
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:59Od: Fandina
Otec je na vině, že nemůže cestovat.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:03Od: Stan_Borowitz
Ale ona může cestovat, jak tě vůbec mohlo napadnout, že ne?
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:07Od: Fandina
Přečti si článek a pochopíš to.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:10Od: Stan_Borowitz
Pořád z toho vychází, že za to,že nemůže cestovat, si může jen ona sama.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:17Od: Fandina
Ne, vyplývá z toho, že otec žádá o dítě do vlastní péče a důsledkem toho je, že ona nemůže hrát tenis.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:25Od: Stan_Borowitz
Žádná taková přímá příčinná souvislost neexistuje, soudce v takových sporech obvykle zákaz vycestování dítěte nenařizuje. Pouze když hrozí riziko únosu a to vyvolala samotná Azarenka tím, že si sama (ještě před otcem) nechala dítě svěřit do péče běloruským soudem. Takže na konci příčinného řetězce je ona sama.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:32Od: Fandina
Konec toho, že nemůže hrát je žádost otce o svěření do jeho péče. Kdyby to nebylo, tak může hrát.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:33Od: Stan_Borowitz
Ona může hrát, nikdo jí v tom nebrání.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:36Od: Fandina
Co když kojí, také může jet hrát bez dítěte?
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:37Od: Stan_Borowitz
Podle vlastního prohlášení už delší dobu nekojí.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:40Od: Fandina
V tom případě jde o to, že má dítě v péči a tímhle rozhodnutím jí je bráněno s ním vycestovat a tedy vykonávat svoje zaměstnání.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:42Od: Stan_Borowitz
Nemá dítě v péči, soud ještě nerozhodl. Vycestovat může, nikdo jí v tom nebrání.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:43Od: Fandina
Vždyť si psal, že běloruský soud rozhodl, že ho má v péči.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:45Od: Stan_Borowitz
Běloruský soud nemá v USA žádnou pravomoc, tomu snad rozumíš.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:46Od: Fandina
Vika je běloruská občanka.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:48Od: Stan_Borowitz
Leo je americký občan a o toho tady jde.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:49Od: Fandina
To ale nemění nic na situaci, že Vika je jeho matka.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:51Od: Stan_Borowitz
To nic nemění na tom, že to s tím nesouvisí.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:52Od: Fandina
Nejsme u soudu.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:54Od: Stan_Borowitz
Na rozdíl od tebe si na něj ani nehraju. Respektuji suverenní rozhodnutí věcně příslušného soudu.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:38Od: DORSCH
ved ti to Stan vysvetlil,ze burku spustila Vika tym,ze na súd sa prva obratila ona,ak by to neurobila,tak mohla s dietatom ameriku opustit,teraz hrozi ze ho vezme do Bieloruska,kde dany súd uz vyhrala a bola by podla zakona v prave
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:43Od: Fandina
Ona nic nespustila. Rozešli se a nedohodli se o dítěti, tak požádala o péči a dostala ji. To je trestné?
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:46Od: Stan_Borowitz
Nedostala, běloruský soud nemůže rozhodnout o americkém občanovi na území USA.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:48Od: Fandina
Psal jsi, že ho do péče dostala od Lukašenka.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:49Od: Stan_Borowitz
Nepsal.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:50Od: Fandina
Ovšem to nemění nic na situaci, že Vika je jeho matka.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:55Od: Stan_Borowitz
A Billy McKeague jeho otec.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:59Od: Fandina
A nejsou schopni se domluvit o svém dítěti. Musí se soudit. Smutné.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:00Od: Stan_Borowitz
Ano, souhlasím. Ale k (ne)dohodě musí být vždy dva.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:01Od: Fandina
A důsledkem toho nemůže dítě vycestovat s matkou.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:09Od: Stan_Borowitz
Jiné matky také jezdí na služební cesty bez dětí. Pět dní není tak dlouhá doba.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:10Od: Stan_Borowitz
Tedy nejvýše pět dní. S vysokou pravděpodobností jen dva až tři dny.
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:56Od: a.magerova
Dítě je jeho stejně jako její, takže má stejné právo jako ona, chtít mít dítě u sebe.
Vina je na obou stranách.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:00Od: Fandina
Otec je na vině, že matka nemůže vykonávat své zaměstnání.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:03Od: Stan_Borowitz
Ale může. Cestovat na turnaje jí nikdo nezakázal, to je její rozhodnutí...
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:07Od: Fandina
Tady jde o důsledek jeho žádosti. Není podstatné, že to někdo zakázal, ale co z toho toho vyplývá.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:11Od: Stan_Borowitz
Není to důsledek jeho žádosti, ale rozhodnutí soudce.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:12Od: Fandina
A soudce rozhodl na základě jeho žádosti, není-li žalobce, není soudce.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:21Od: Stan_Borowitz
Soudce je ve svém rozhodování zcela nezávislý. Na základě kroků Azarenky usoudil, že hrozí riziko únosu dítěte do Běloruska, kde již místní soud přisoudil dítě bez jednání Azarence, a zakázal jeho vycestování (nikoli Azarenky). Otec na to neměl žádný vliv. Samotná žaloba o stanovení péče k zákazu vycestování pro dítě obvykle nevede.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:24Od: Fandina
Důsledkem je ale to, že ona nemůže vykonávat svoje zaměstnání. Je úplně jedno, jak k tomu došlo.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:26Od: Stan_Borowitz
Může ho vykonávat, nikdo jí v tom nebrání.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:33Od: Fandina
Brání jí v tom cestovat se svým dítětem, které má v péči.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:34Od: Stan_Borowitz
Takže jí nebrání hrát.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:35Od: Fandina
Samozřejmě, že brání. Tomu snad rozumíš.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:38Od: Stan_Borowitz
Samozřejmě nebrání. Tomu snad rozumíš.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:45Od: Fandina
Samozřejmě, že brání, tomu snad rozumíš. Jsou věci, které nemusí nařizovat žádná instituce a brání ti ve vykonávání zaměstnání a tady je to nasnadě, že tomu tak je, protože dítě nemůže vycestovat. Nedělej se, že tomu nerozumíš.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:48Od: Stan_Borowitz
Samozřejmě, že nebrání, nedělej, že tomu nerozumíš. Dítě může na dobu, kdy bude pryč, svěřit otci, on se o ně jistě dobře postará.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:51Od: Fandina
Jak to víš, že se o něj dobře postará?
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:53Od: Stan_Borowitz
Stara se o něj podle prohlášení Azarenky dobře celou dobu, co ona si pinkala. Tak to vypadá docela logiky, že by se staral dobře i nadále.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:58Od: Fandina
Tak kde je problém, když je to všechno podle tebe OK. Proč se nedohodnou? Proč se soudí?
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:01Od: Stan_Borowitz
K dohodě je vždy potřeba dobrá vůle obou stran. My nevíme, která strana tu dobrou vůli neprojevila.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:02Od: Fandina
Víme, že Vika nemůže hrát.
[ Reagovat ]
12.08.2017 01:07Od: Stan_Borowitz
Hrát může, to víme naprosto jistě. Nemůže sebou tahat dítě, kterému možná bude v péči chůvy lépe doma v Kalifornii než v péči chůvy po hotelech v Cincinnati...
[ Reagovat ]
12.08.2017 06:49Od: Kuzzie
Hodně dobře ty:D
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:07Od: DORSCH Re: Fandina
ked chcela dieta len pre seba,mala sa nechat oplodnit umelo
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:09Od: Fandina
Dítě pro sebe chce otec, ne ona.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:12Od: Stan_Borowitz
Dítě pro sebe chtějí oba. Ona ho odnosila a porodila, on se o něj staral, když pinkala tenis. Nechme na soudci, ať je rozsoudí.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:20Od: Fandina
A kdo se o to dítě staral, když otec byl v zaměstnání?
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:24Od: a.magerova
Jeho matka čili babička z otcovy strany.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:25Od: Fandina
Nelži.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:32Od: a.magerova
Opravdu.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:12Od: DORSCH
moment,teraz je dieta v jej opatere,otec dietata ho chce do svojej,znamena to ze teraz ho ma pre seba iba matka?
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:16Od: a.magerova
Tak, když ona ho nechce, tak ona může cestovat, v čem je problém?
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:18Od: Fandina
Problém je v tom, že ona cestováním vydělává, on ne.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:20Od: a.magerova
A co vlastně on dělá?
Nějak ho neleduji, takže nevím čím se živí.
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:21Od: a.magerova
opr. nesleduji
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:06Od: DORSCH
je to dost cynicke-nech si urobia este jedno a rozdelia fifty-fifty,viem ze je to malo mozne,ale je to momentalny napad ako obe strany uspokojit,nakoniec by sa to aj tak zvrhlo a kazdy by chcel obe,o deti ide niekedy az na poslednom mieste
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:14Od: a.magerova
Proto má Roger dvoje dvojčata, tomu by se TO dělilo hravě, zvláště u holek, ty jsou jednovaječný.... u kluků už by si musel hodit korunou.... :-))
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:17Od: DORSCH
ten Roger ma udivuje cim dalej tym viac,najskôr presne vyratane 1111 vitaztvo a teraz aj toto,este nieco do tretice a bude GOAT aj pre mna:)
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:19Od: a.magerova
I jeho ségra má dvojčata, ale holku a kluka.... :-P
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:25Od: DORSCH
to sa nepocita,ved on za to nemôze,teda dufam
[ Reagovat ]
12.08.2017 00:31Od: a.magerova Re: :-))))
Víc už nevím, čím bych HO ještě vyzdvihla, prostě průměrný chlap.... :-P
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:15Od: a.magerova
Ale i s otcem... ;-)

Taky by se dalo napsat: "Pořídí si dítě s chlapem a pak ho chce mít jen pro sebe a diví se, že se on ozval."

Navíc nemám moc pochopení pro to, když spolu dva lidé nedokážou žít ani do prvních narozenin dítěte, pak mě logicky napadá otázka: "Proč si ho pořizovali?"
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:22Od: DORSCH
nesledujem tu story,ale mozno to nebolo planovane
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:30Od: a.magerova
Zas že by 28 letá tenistka neměla TOTO pod kontrolou?! Dost hazard.
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:32Od: DORSCH
pravda,ze je to 28-rocna tenistka,som pozabudol,je TO stale komplikovanejsie:)
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:37Od: a.magerova
Nevím, jestli to myslíš v ironii... prostě není to puberťačka nezodpovědná... ;-)
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:41Od: DORSCH
ziadna ironia(bohuzial),je TO stale komplikovanejsie a komplikovanejsie,ten technologicky pokrok nas zabije:-P
[ Reagovat ]
11.08.2017 23:37Od: Stan_Borowitz
No, já to vidím asi tak, že když se zblázní chemie, tak i ten, kdo má vše pod kontrolou a chová se po vzoru Sexmise, najednou může ztratit půdu pod nohama. Ostatně je to v tom filmu hezky zpodobněno. Akorát ten happyend se nemusí konat, když si včas vezmeš prášek. Nebo pro jistotu rovnou dva...
[ Reagovat ]
11.08.2017 16:39Od: Frick 9 měsíců
A už je dítětem z rozvrácený rodiny, chudák.
[ Reagovat ]
11.08.2017 16:20Od: sprchon
Když se tu píše o těch dětech... New balls please. ;)

https://twitter.com/TennisTV/status/895897336370548736
[ Reagovat ]
11.08.2017 16:10Od: blixa
Někdo ty právníky uživit musí ... co by dělali kdyby se všichni milovali až do smrti ;-)
[ Reagovat ]
11.08.2017 16:11Od: gorecki
Tak nějak.
[ Reagovat ]
11.08.2017 16:07Od: PetaM
Big love ... Forever ... No, až tak forever ne.
[ Reagovat ]
11.08.2017 15:03Od: brixner Asi taklenc to vidím:
Já mám hromadu kousků, různě se potulujících po vlastech českých a jejich maminky po mně nic nechtějí, protože vše bylo už vykompenzováno a vyřčeno ve chvílích dlouhých minut při předávání genů! Já v tom fakt umím chodit a vím, jak na to!
VVV měla se spratkama počkat až po kariéře, jako to udělala veliká Serena! Možná, když zahouká na paní soudkyni...
Příjde mi, že vůbec nic neví vo životě...To je samý houk sem a houk tam a nakonec jí vobere nějaký plejboj, kterej na ní upadl docela náhodou...Smutnej příběh todle...
[ Reagovat ]
11.08.2017 19:38Od: triatlet
NRP
[ Reagovat ]
11.08.2017 19:49Od: misa
Znám jenom NPR ... Národní přírodní rezervace
[ Reagovat ]
11.08.2017 20:04Od: triatlet
No, tak do nějaký hodně vzdálený a nepřístupný by patřily podobné NRP :-)
[ Reagovat ]
11.08.2017 20:00Od: sprchon
:)
[ Reagovat ]
11.08.2017 14:24Od: Lunej..
Nevim, co mezi nimi je, tak to nechci hodnotit, kdo vi, kde je pravda. Jen je docela smutne, jak malo spolu lidi vydrzi a mnohdy kvuli kravinam jdou od sebe a pak to odnese dite. Jeste, ze uz mam tohle vse za sebou.:)
[ Reagovat ]
11.08.2017 14:27Od: George_Renel
Jestli na něj houká jako při hraní na kurtu, tak se mu nedivím....
[ Reagovat ]
11.08.2017 14:27Od: Fandina
A jsem zase ráda, že jsem nikdy s manželem problémy neměla. A tyhle spory o děti jsou mi cizí.
[ Reagovat ]
11.08.2017 15:57Od: Nola
moj znamy ma deti v striedavej opatere, na prvy pohlad ideal, realita - deti su vlacene ako psici od jednoho rodica k druhemu, vlastne ani netusia, kde je ich miesto, kde maju domov, samozrejme to ma vplyv na ich spravanie.... deti maju mat jeden domov, byt u rodica, ktory sa im venuje sustavne, ci uz je to matka, alebo otec, boj o deti je najvacsia tragedia, esteze to toto batola nemoze vnimat
[ Reagovat ]
11.08.2017 13:51Od: Haitik
Chudák Vika.. Četl jsem, že nějakou dobu Vika dokonce Lea nemohla vůbec vidět.. :-/ To pro matku musí být něco strašného..
Jsem zvědavý jak ten proces skončí.. Myslím, že střídává peče je tabu, když je Vika téměř každý týden v jiném státě.. Ale její advokát věří, že mají velmi vysoké šance, že vyhrají.. Tak uvidíme.. :-)
[ Reagovat ]
11.08.2017 13:56Od: misa
Pošle nějaké dolárky a bude klid.
[ Reagovat ]
11.08.2017 14:01Od: gigin
Taky to tak vidím.
[ Reagovat ]
11.08.2017 15:14Od: Stan_Borowitz
No tak chudák je především to dítě, ne???
[ Reagovat ]
11.08.2017 15:40Od: a.magerova
Zrovna jsem na Tebe myslela a hledala ten článek, kde jsi ji odhalil dřív než všichni okolo... ;-)

http://www.tenisportal.cz/zpravy/azarenkova-jsem-pripravena-zase-vyhravat-pro-sebe-ale-i-pro-sveho-syna-21045/#comments
[ Reagovat ]
11.08.2017 19:18Od: Stan_Borowitz
Už jsem v životě leccos zažil...
[ Reagovat ]
11.08.2017 15:45Od: Stan_Borowitz
Jinak ale její advokát je samozřejmě za to dobře placen, aby věřil... reálně to ale zdaleka tak jednoduché nebude. Leo se narodil v USA, má tedy americké občanství, stejně jako jeho otec. Azarenka mé běloruské občanství, navíc nechala o americkém občanovi přednostně rozhodovat běloruský soud, a to rozhodně nebylo dobré rozhodnutí...
[ Reagovat ]
11.08.2017 13:16Od: Pe3k Maria o Serene (of topic)
"When the match (Wimbledon 2004) was over, Serena hugged me. She said something like "Good job." And smiled. But she could not have been smiling on the inside.

What I heard when I came in the locker room was Serena Williams bawling. Guttural sobs. I got out as quickly as I could, but she knew I was there.

People often wonder why I have had so much trouble beating Serena; my record against her is 2 and 19. To me, the answer was in this locker room. I think Serena hated me for being the skinny kid who beat her, against all odds, at Wimbledon. But mostly I think she hated me for hearing her cry. Not long after the tournament, I heard that she told a friend - who then told me - "I will never lose to that little b.... again."
[ Reagovat ]
11.08.2017 13:43Od: Haitik
Ta její knížka bude něco! :DD
[ Reagovat ]
11.08.2017 17:08Od: monty25 Re: Haitik
Tak od toho sportovci ty autobiografie píšou, aby tam zmínili takové pikošky. Kdyby jenom suše popisovali svou kariéru, kde jak hráli a kde co vyhráli, tak by to byla docela nuda...
[ Reagovat ]
11.08.2017 14:29Od: sprchon
To není moc hezký... Ale kdo ví, jak to bylo. "Serena řekla kamarádce, která to pak řekla mě..."
[ Reagovat ]
11.08.2017 14:30Od: George_Renel
Hm, to by mohlo vycházet na pokračování v Blesku, má to tu úroveň.
[ Reagovat ]
11.08.2017 15:21Od: Stan_Borowitz
Ještě větší pizda, než jsme doufali...
[ Reagovat ]
11.08.2017 15:29Od: Pe3k
A teď která?
[ Reagovat ]
11.08.2017 15:36Od: a.magerova
Zrovna jsem na Tebe myslela a hledala ten článek, kde jsi ji odhalil dřív než všichni okolo... ;-)

http://www.tenisportal.cz/zpravy/azarenkova-jsem-pripravena-zase-vyhravat-pro-sebe-ale-i-pro-sveho-syna-21045/#comments
[ Reagovat ]
11.08.2017 15:39Od: a.magerova
To patřilo výš, k reakci na Viku.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist