Azarenková přerušila kariéru. S přítelem čekáme miminko, oznámila

  • Bývalá světová jednička Victoria Azarenková přerušila kariéru kvůli těhotenství. Šestadvacetiletá dvojnásobná vítězka Australian Open oznámila na sociálních sítích, že s přítelem očekává narození potomka na konci roku. Po mateřské pauze se chce k tenisu vrátit.
    15. 7., 18:27 | Aktuality |  117 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Viktoria Azarenková nehraje od května, kdy vzdala na grandslamovém French Open zápas prvního kola kvůli zranění kolena. Stejný důvod uvedla, když se později odhlásila z Wimbledonu. Mezitím se dozvěděla, že je těhotná a bude muset přerušit kariéru.

"Mám pro vás úžasnou novinku," začala Azarenková své oznámení fanouškům na sociálních sítích. "Už pár týdnů jsem se neozvala. Zatímco jsem se zotavovala ze zranění kolena, doktoři mi oznámili, že na konci roku se s přítelem staneme rodiči. Nemohli jsme být šťastnější. Jsme velmi požehnáni, že můžeme společně budovat rodinu," pokračovala šťastná tenistka.

Aktuální šestka světového žebříčku se chce každopádně na tenisové kurty zase vrátit. "Inspiruje mě množství sportovkyň, které se vrátily po porodu opět na světovou úroveň, a přesně to mám také v úmyslu," uvedla  šampionka Australian Open z let 2012 a 2013. Napodobit by mohla například Kim Clijstersovou.

Běloruská tenistka měla parádní začátek letošní sezony, když z prvních 27 zápasů prohrála pouze ve čtvrtfinále Australian Open s pozdější šampionkou Němkou Angelique Kerberovou. V druhé polovině března a na začátku dubna ovládla jako teprve třetí tenistka v historii oba prestižní turnaje v Indian Wells a Miami. A někdy v té době zřejmě otěhotněla.

Pak ještě výrazně pomohla Bělorusku k postupu mezi fedcupovou elitu a vyhrála dva zápasy v Madridu, ale kvůli problémům se zády z turnaje ve španělské metropoli odstoupila a od té chvíle už další výhru nepřidala. V Římě ji stále limitovaly bolesti zad a prohrála s Rumunkou Beguovou, na French Open si pak hned v prvním zápase poranila koleno a vzdala.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (117)
16.07.2016 13:20Od: COMEON Olympics
Tak olympiáda bez Marii, Viki a Simony bude fiasko, plus to , že nedostávajú hráčky žiadne body ani žiadny prize money.
[ Reagovat ]
16.07.2016 07:55Od: George_Renel Velká gratulace
Miminko je rozhodně nad všechny grandslamy.
Jen lituji jejího porodníka, protože to budou decibely. .-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 06:59Od: Frick Ale co je fakt
Tak Vika je tenisová osobnost, ale žádná "celébrita". Tou je Maša, Serena, Ana, Caroline, Genie, Sabine, v jistém měřítku i Dominika

Naopak vedle Máši ještě jsou "jen" osobnostmi tenisu - Angie, Mugu, Roberta, Carla... U Simony a Agy nevim - jak častou jsou propíraný rumunskym, resp. polskym (případně i globálnim) bulvárem?

P.S.: https://pbs.twimg.com/media/CnJTC5mWAAAiJPq.jpg:large

Jak byl slovenskej tisk zblbnutej Cibulčinou svatbou. Kdyby si Petra brala Meidla (tj. slavná tenistka si bere "kluka z lidu" - svatbu Radka a Nicole jakožto svatbu dvou sportovců za příklad nedávám), tak by z toho taký haló nebylo.

No, ale myslim si, že jedna potencionální svatba sportovní osobnosti, ze který by českej bulvár nespal, tu samozřejmě je. :-D Bo na ní čeká tak 25 let. Vlastně třeba Blesk od chvíle, co vůbec začal vycházet, he he...
[ Reagovat ]
16.07.2016 12:52Od: iqe
Meidl má do "kluka z lidu" dost daleko.
[ Reagovat ]
16.07.2016 06:40Od: Frick Kája M.
Trochu mi připomíná Evertovou. Jako očima.
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:31Od: brixner VVV
To jako na todlencto fakt někdo vlez???
No, chvíli bude tahat buben, pak to (snad) povije, pak přibere tak 20 kilo, pak vezme pálku a dvakrát třikrát to zkusí a zase pálku odloží, páč slonice moc rychle neutíkaj, žáno...
A nadobro zmizí ze scény a z našich srdcí...
Úleva!
Fakt že jo!
Čau Monty :-)
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:43Od: blixa
Prej "pálku" :D :D Brixner, brixner ....
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:48Od: brixner
No jo, byl tady jeden, co hrával s pálkou! A občas(tedy velmi zřídka) to šoupl i do síťky :-) Kde je mu konec, chudáčkovi...
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:20Od: Krisboy
Nejlepší zpráva z WTA za dlouhou dobu!
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:06Od: LukasRosol congratulation
happy nation
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:05Od: PetaM
:O
[ Reagovat ]
15.07.2016 21:01Od: Haitik OT
Halep nebude hrát na OH..

https://www.facebook.com/simonahalep/posts/1149770261750234
[ Reagovat ]
15.07.2016 21:07Od: kada.tom
hmm, tak ta mně tam chybět nebude, ale pro turnaj jako takový je to škoda
[ Reagovat ]
15.07.2016 21:10Od: anakin01
jde vidět, že olympiáda je pro mnohé tenisty záležitostí ne tak prestižní, jako pro jiné sportovce, a nakonec snad udělají nejlíp ti, co tam nepoletí.
[ Reagovat ]
15.07.2016 21:14Od: iqe
Prize money žádný, body taky ne. Není moc čemu se divit.
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:48Od: Haitik
Wow, tak gratulace a ať je děcko zdravý! :D
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:53Od: monty25 Re: Haitik
Mohla by to být holka a budoucí tenistka. :D Ale jinak samozřejmě souhlas, hlavně ať je to zdravý. :)
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:48Od: Frick Blixo
To bude teprva baťůžek, co?
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:44Od: blixa
Já to věděl ;-) Jsem vždy o krok napřed :D
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:45Od: Frick Návrat 2017
Co tipujete? Paříž? Wimbledon?
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:47Od: Frick
Ladies and gentlemen, mother Azareka takes breast-feeding timeout.
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:51Od: Haitik
USO.. jestli vůbec.. :-)
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:11Od: Frick
Ty jsi s ní mluvil?
[ Reagovat ]
16.07.2016 05:51Od: Haitik
Ne :D Ptal jsi se, kdy si myslíme, že se vrátí.. Já tipuju, že se vrátí na USO, ale třeba přijde hned druhé děcko, tak proto to "jestli vůbec".. :D
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:44Od: Frick Vika
Bude mít v prosinci stále 3060 bodů, což by klidně mohlo stačit na pozici v TOP 10. To by pak do sezony 2017 měla status hráčky TOP 10 nebo ho bude zbavena?
[ Reagovat ]
15.07.2016 21:06Od: kada.tom
nevím proč by ho měla být zbavená, pokud bude v TOP 10, tak prostě bude hráčkou TOP 10
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:25Od: anakin01
jak jednoduchá odpověď na tak "zapeklitou" otázku ;-)
[ Reagovat ]
15.07.2016 21:09Od: iqe
Vzhledem k tomu, že v roce 2017 bude doma s prckem, je to dost jedno.
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:12Od: Frick
Tipuju 1/2 rok...
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:16Od: Frick
Těžko říct tedy. Má to stránku zdravotní (tj. jak dlouho po, předpokládejme, bezproblémovém těhotenství a porodu, je tělo schopne plné fyzické zátěže) a rodičovskou (kdy a na jak dlouho bude pro ni únosné nebýt s malym)
[ Reagovat ]
15.07.2016 22:16Od: iqe
Tipuju nejdřív rok 2018. A to jsem optimista.
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:02Od: Lunej.. Vice
gratulka, nemusím ji, ale její tenis bude chybět. Nuž což :)
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:49Od: lilly
Velká gratulace. Jenom škoda že přijde o Rio.
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:44Od: Herbert_Hoover
Sergej Bubka zase skočí z okna, ne?
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:12Od: a.magerova
Ale musím pochválit Viku, za to, že i těhotná v květnu hrála a předpokládám, že i trénovala.... dnešní mladá děvčata sotva zjistí, že jsou v tom, okamžitě seknou s prací, zleniví a ztloustnout.... :-/
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:15Od: iqe
To je spíš na pár facek, takhle nesmyslně riskovat.
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:28Od: mates.t
píše ale, že se to dozvěděli až po Roland Garros, takže tehdy to nevěděla
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:40Od: Frick
Že "to nedostala", to snad vědět musela, ne?

Já myslim, že to musela vědět už dříve. Asi.
[ Reagovat ]
16.07.2016 02:12Od: MorusRubra
Krvácet může žena i v několika prvních měsících těhotenství.
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:40Od: iqe
No jasně...
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:15Od: monty25 Re: a.magerova
Tak jenom dva příklady z basketu: Eva Vítečková to loni taky věděla a přesto ještě odehrála dost důležité zápasy, dokud to šlo. Totéž letos Katka Elhotová.
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:18Od: a.magerova
Šikulky.
Není nic horšího, než se přestat hýbat a začít jíst za dva.... :-/
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:08Od: Kozoroh
Anebo potratí....
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:06Od: blixa
Napřed Darja, teď Vika, nějaký běloruský sportovní baby boom ? Nemají nějaké speciální premie od Lukašenka ? :D
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:00Od: monty25 Vika
Velká gratulace! :) Čtyři dny zpátky jsem tady vyjádřil obavu o účast Viky v Riu, protože se od zranění na RG prakticky neozvala. Tohle je pro mě překvapivá zpráva asi jako pro všechny, ale jsem fakt rád, že Vika nepřijde o Rio kvůli zranění. Jak už jsem psal vedle, je to podobný případ jako moje oblíbená basketbalistka Katka Elhotová, která je taky těhotná. Ta měla jít do WNBA a místo toho taky přišla nečekaná změna plánu... :)

Co se týče návratu Viky, tak o něm nepochybuju, ale teď je asi předčasné to řešit. Ať si užije tu radost společně s partnerem a pak se uvidí. Zrovna dneska mám doma ani ne půlročního synovce, takže vím, jak je to fajn. :)

Takže v Riu opravdu budou chybět obhájkyně stříbra i bronzu z Londýna (Vika navíc mohla obhajovat i zlato v mixu), což znamená, že budu mít v Riu jenom tři oblíbené tenistky. Stát se může cokoliv, ale medaili od nich asi očekávat nemůžu, tak snad to vyjde v jiných sportech... Jak už jsem tady několikrát psal, tenis se u mě mezi sporty přesouvá na vedlejší kolej a kor teď, když nebude hrát ani Vika. Rozhodně ale nemůžu vyloučit, že se to zase změní... :)
[ Reagovat ]
15.07.2016 18:52Od: jackiec
huráááááááááááá!konec uječené pipiny
[ Reagovat ]
15.07.2016 18:50Od: pockerface
Jééé to bude pro Montyho důvod k pláči. Jedna z jeho oveček opustila mu odpadla :-). Koukám, že se ti ten harém nějak rozpadá (kdyby někdo nepoznal je to citace ze seriálu Sanitka). Šarapka out, Vika out. To si bude muset monty dát panáka :-). Jinak s tím návratem nevím. Žádná tenistka "máma" se už nevrátila, ještě to zkusila Kim, ale pak zjistila, že asi ta dřina za to už nestojí, že už má jiné priority a taky toho nechala. Ostatní se snad o návrat ani nepokoušely. Nevím jestli Justine, ale mám pocit, že Kim byla jediná, která se po mateřské zkoušela vrátit.
[ Reagovat ]
15.07.2016 18:54Od: kada.tom
Kim se vrátila 3 GS a výhrou na TM ... ale jasně - to vlastně vůbec nebyl návrat :-D
[ Reagovat ]
16.07.2016 08:55Od: pockerface
Já jsem nepsal, že to nebyl návrat. Zkusila to, vyhrála, ale dlouho u tenisu po mateřský nezůstala. Návrat by znamenal, že by po porodu hrála dalších 5-10 let což Kim pokud si pamatuji nehrála.
[ Reagovat ]
15.07.2016 18:56Od: a.magerova
Tak tento měsíc bude mít 27 let, to už je na děti čas tak akorát.... no... mámy tenistky to maj těžký, ale tátům tenistům ty děti jdou k duhu... :-)))
[ Reagovat ]
15.07.2016 18:56Od: skott
Clijsters zdaleka nebyla jediná, která se dokázala úspěšně vrátit po mateřství. Je to docela častý jev nejen v tenise, že sportovkyně jsou po narození potomka stejně úšpěšné nebo ještě lepší než předtím. I v současnosti je na okruhu několik matek.
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:10Od: iqe
Na té nejvyšší úrovni je Kim fakticky jediná, které se návrat v moderní éře tenisu podařil. V tenise fakt není příliš obvyklé, aby se hráčka po mateřské vrátila na nějakou top úroveň. Aby se vůbec vrátila.
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:33Od: skott
Většina tenistek to ale ani neplánuje se vrátit. To je poměrně zásadní rozdíl. A také Azarenka je stále velice mladá. Což samozřejmě ale nevylučuje, že svoje plány přehodnotí, až se jí dítě narodí jako změnila názor třeba Ashley Harkleroad.
Jistě mateřství neudělá zázračně z obyčejné hráčky první stovku grandslamovou šampionku, ale ty co se vrátily byly podobně úspěšné jako před těhotenstvím (tzn. +/- úměrně svým předchozím výsledkům). Není proto sebemenší důvod se domnívat, že Azarenka to nezvládne.
viz. namátkou: Goolagong, Davenport, Court, Cara Black, Bammer, napříč sporty pak Radcliffe, Jana Pittman, Anna Čičerová, Julia Čepalová, Dara Torres + spousta dalších včetně našich sportovkyň jako Katka Neummanová nebo Špotáková.
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:46Od: iqe
Spekulace. A i kdyby, to, že se po porodu nechtějí vracet, jenom potvrzuje, co říkám. A vzhledem k tomu, kdy se může Vika reálně vrátit, zas až tak mladá není.
[ Reagovat ]
15.07.2016 21:35Od: skott
Logicky se nechtějí vracet, když drtivá většina tenistek si mateřství plánuje až po kariéře. Ale na příkladu těch, které jí jen přeruší nebo z jiných důvodů končí dostatečně mladé (případ Kim), je jasně vidět, že se poté obvykle vracejí na velmi podobnou úroveň a dětí na jejich kariéru mají pozitivní vliv. To jsou snadno potvrditelná fakta viz. seznam jmen.
[ Reagovat ]
15.07.2016 21:44Od: iqe
Logicky si většina tenistek plánuje mateřství až po kariéře, neboť si jsou vědomy toho, jak náročné je skloubit mateřství a tenis. Nakonec kolik těch matek dneska na okruhu je a do jaké spadají výkonnostní kategorie..
Jen málo tenistkám se povedl návrat na tu úplně top úroveň a pouze dvěma se povedlo vyhrát GS, přičemž té první v osmdesátých letech. To dokazuje, že jde o velice vzácný jev, v porovnání s ostatními sporty určitě.
[ Reagovat ]
16.07.2016 13:16Od: janek_da
Jaké tenistky, co vyhrávaly grandslamy, nebo aspoň byly ve finále, se po porodu neúspěšně vrátily?

V opačném případě vím o 3 vítězkách GS za dobu WTA.
[ Reagovat ]
16.07.2016 13:32Od: iqe
Pouze dvě v open éře dokázaly coby matky vyhrát GS. Jinak řečeno většina z nich po porodu nebyla tak úspěšná jako před ním. A s výjimkou Kim se ty vámi zmiňované návraty proběhly v už poměrně dávné minulosti.
[ Reagovat ]
16.07.2016 14:16Od: janek_da
byly 3. Schválně jestli to zjistíš, která ti chybí.

ALE já se ptal, které vítězky po porodu zase nezvítězily. Na TO jsi mi neodpověděl a podle mého cucáš z prstu.
Já takovou neznám. Takže mi vychází, že porod nějaký extra pokles nemá. ALe možná mě překvapíš a zasypeš mě jmény.
[ Reagovat ]
16.07.2016 14:25Od: iqe
V open éře jsou dvě. Jestli znáš třetí, sem s ní.
A já si nic z prstu necucám, nemám k tomu důvod. Fakta hovoří pro mě.
[ Reagovat ]
16.07.2016 14:39Od: janek_da
Jaká zas fakta hovoří pro tebe? Tak dodej ty tenistky s neúspěšným návratem, co už nedokázaly vyhrát major.

Margaret Court. Za mě je to 3 návraty GS vítězek, co dokázaly znova vyhrát. Takže 100% úspěšnost.
[ Reagovat ]
16.07.2016 14:54Od: misa
Lindsay Davenport už gs. nevyhrála.
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:03Od: janek_da
Dík. No, je to tak, ale zas její poslední vyhraný major byl v 2000 a porodila někdy okolo 2006, tak to ani tak moc neberu. Naopak u Kim je fantastické, že dokázala vyhrát 3 ze 4 GS právě po porodu.
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:05Od: iqe
Jsem říkal, že byly dvě.
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:08Od: janek_da
Kdo byly dvě? Vítězky? Ne, byly 3. Court, Goolagong-Cawley, Clijsters
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:11Od: iqe
Bavíme se o Open éře.
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:16Od: janek_da
ano, bavíme :DDD
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:20Od: iqe
Tak co do toho motáš Goolangovou?
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:21Od: janek_da
W 1980 :DDD
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:27Od: iqe
No jo, máš recht. Popel na hlavě a omluva.
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:03Od: iqe
Že drtivá většina holek se po porodu vůbec nevrací. Že ty tebou jmenované patří do tenisového dávnověku (čest Kim, to je jediná výjimka ze současnosti). Že moc mamin na okruhu není. A žádná z nich nepatří mezi ty, co by měly GS ambice.
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:06Od: janek_da
Ale my se bavíme o NĚČEM jiném. KDYŽ se vrátí GS šampionka, tak jakou má úspěšnost znovu vyhrát Major. Po započtení Lindsay Davenport, která i tak měla už sestupnou karireru, je to 3:1 pro úspěšnost návratu GS šampionek.

S tím, že se už třeba ani nevrátí, naprosto souhlasím.
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:15Od: iqe
Ne, celou dobu se bavíme o tom, že po mateřské je návrat extrémně náročný a zdaleka ne vždy úspěšný.
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:20Od: janek_da
cituji iqeho : "pouze dvěma se povedlo vyhrát GS".

1. byly 3
2. chtěl jsem vědět, kterým šamionkám se už nepovedlo vyhrát ZNOVU major. na to mi odpověděl až misa. Pořád je to 3:1 pro ty, co vyhrály před i po mateřství

O tom, že návraty jsou těžké nebo nemožné se nebavím.
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:28Od: iqe
Byly tři. Ovšem dvě už hodně dávno..
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:30Od: janek_da
šampionky zůstanou šampionkami v jakékoliv době
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:48Od: iqe
To rozhodně. Já to beru spíš podle toho, jak moc je to relevantní vzhledem k šancím Viky.
[ Reagovat ]
16.07.2016 16:00Od: janek_da
Bavíme-li se konkretně o Vice, tak netuším, jaké jsou její šance.

minus: psychiku by si mohla zlepšit, jenomže ona ji už teď má hodně dobrou, takže moc prostoru ke zlepšení není.
plus: vypadá to, že za 2 roky se nenajde nějaká nová tenistka aspoň na úrovni Šarapky. Na všechny tenistky tak nějak umí zahrát.
[ Reagovat ]
16.07.2016 16:29Od: George_Renel
Jde taky o to, jaký je typ a zda se jí vůbec podaří shodit těch 15 kilo co přibere.
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:02Od: monty25 Re: pockerface
Možná kdyby sis nejdřív přečetl vedlejší diskusi, tak sis mohl ušetřit tenhle komentář...
http://www.tenisportal.cz/zpravy/siniakova-v-destivem-gstaadu-vyhrala-nervozni-bitvu-s-veterankou-schnyderovou-18681/
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:13Od: Kozoroh
"ještě to zkusila Kim"

Tou zkouškou myslíš 3 majory a TM???

A v historii Margaret Courtová a nejsem si jistý jestli Evonne Goolagongová se po těhotenství vrátily do špičky.
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:14Od: iqe
Dvě jména. Možná tři. Není to málo, Antone Pavloviči? Aspoň teda podle toho, jaké terno mateřství pro tenistku podle vás je..
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:12Od: Kozoroh
Dalšími jmény jsou Davenportová, Blacková, Bammerová.... Není to ojedinělý úkaz a jak dokazují příklady Clijstersové nebo Davenportové, stalo se to i v moderní éře tenisu.
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:51Od: iqe
Kromě Kim žádná z nich po porodu až tak úspěšná nebyla. Takže ano, v tenise jde o zatraceně vzácný jev.
[ Reagovat ]
15.07.2016 21:00Od: PetraFans.
Taky bych chtěla být tak "neúspěšná" jako ona...
[ Reagovat ]
15.07.2016 21:01Od: PetraFans.
Ježiš sorry, já to blbě pochopila, beru zpět... :)
[ Reagovat ]
15.07.2016 21:02Od: iqe
Porovnávám výsledky před a po porodu.
[ Reagovat ]
15.07.2016 18:42Od: misa Vika
Přeju jí, ať si všechno pěkně užije. Sereně rázem ubyla velká konkurentka v cestě za 23. gs. titulem.
[ Reagovat ]
15.07.2016 18:48Od: iqe
Já myslím, že jí jich ještě zbývá dost a dost.
[ Reagovat ]
15.07.2016 18:41Od: Kataaa
Vice gratulace. I když jí nemám ráda co se týká chování na kurtu, její tenis na okruhu určitě chybí. Kde jsou ty doby, kdy jedničkou byla Serena, o pozici dvojky a trojky bojovaly Vika a Masha a pak pod nima byl zbytek... Teď je tenis takový nijaký...
[ Reagovat ]
15.07.2016 18:37Od: Forehand
Ako Monty prichádza o manželky a matky svojich detí, časť druhá...

Trpké leto tenisového nadšenca.
[ Reagovat ]
15.07.2016 18:40Od: a.magerova
To jo...

Ale zas TO TICHO... ;-)
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:05Od: monty25 Re: a.magerova
Koment level idnes...
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:10Od: a.magerova
Pravda, tam i tady.
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:11Od: monty25 Re: a.magerova
Dementi v diskusích, tam i tady... :D
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:16Od: a.magerova
No... na tvém místě bych volila opatrně slova... protože to, co ty tady od provalení dopingu Máši předvádíš, to mi zůstává opravdu rozum stát.... :-/
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:23Od: monty25 Re: a.magerova
A co tady předvádějí její hateři, to ti nevadí? Mám dost důvodů a argumentů, proč se jí zastávám a jestli se ti to nelíbí, tak je to tvůj problém. Ale máš pravdu v tom, že by mi tady zase někdo mohl smazat komentář...
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:50Od: a.magerova
Mně ani tak nevadí, že ses Máši zastával, i když jsi to už fakt neskutečně přeháněl a vyjížděl nesmyslně po každém, kdo neměl tvé názory, ale... jak to napsat... prostě, kdybys byl můj brácha, tak bych ti řekla: "Brácho, neztrapňuj se na netu, nevypisuj tam úplně vše co tě napadne, třeba, že se už nebudeš tolik na tenis dívat, dokud Máša nepřijde zpět. Nepiš, že se díváš na zápas Dimitrova jen proto, že v hledišti je Máša a semtam je v záběru kamer, jo a nevypisuj ani, žes fandil německým fotbalistům jen proto, že jeden uspokojuje tvou favoritku či žes koukal na golf jen kvůli příteli jiné tvé favoritky !!!"
Hele, kdybys měl o 10 let míň nebo o 50 víc, tak by se to možná dalo pochopit, ale takhle.... vždyť máš nejlepší věk na užívání si reálného života... ale je to tvůj život, tvé rozhodnutí.... ;-)
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:54Od: monty25 Re: a.magerova
A zase ty pindy, že nemám reálný život... Lunej mi stála za to, abych si to s ní vyříkal ve vzkazech, ale ty mi za to nestojíš.
[ Reagovat ]
15.07.2016 20:07Od: a.magerova
Komu není rady, tomu není pomoci.
A dík, že si se mnou nechceš psát vzkazy, na to mám svůj čas příliš ráda, než abych ho s tebou ztrácela ještě mimo veřejnou diskuzi.
[ Reagovat ]
16.07.2016 13:26Od: tomasinho
:-)) Já vím, proč tě tak miluju :-))
[ Reagovat ]
16.07.2016 13:42Od: misa
Dobrý komentář. Monty se poslední dobou radikalizuje :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 13:54Od: mrafe
Spíš se z Montyho stává pěkný morous. Takhle bezdůvodně dřív po nikom nevystartoval :-P
No asi se ho dotklo, že Magu trefila hřebíček na hlavičku.
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:20Od: monty25 Re: mrafe
Na eurofotbal.cz nejsem morous, čím to asi bude? Ty ani Magerová mě osobně neznáte, tak si svoje rozumy s reálným životem strčte za klobouk.
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:52Od: blixa
Hele, fakt ale poněkud IQovatíš. Zamysli se nad tím, přece nechceš skončit jako on ...
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:57Od: iqe
Já dopadl celkem dobře :-P
[ Reagovat ]
16.07.2016 15:59Od: misa
V poslední olympijské sezoně zvládla Petra získat na severoamerických betonech víc než 2000 bodů. Taková porce by se jí letos náramně hodila. Doufám, že jsi zajistil přízeň rozhodčích.
[ Reagovat ]
16.07.2016 16:03Od: monty25 Re: blixa
Vždycky jsem se tady choval tak, jak se ostatní chovali ke mně. Myslím, že ty o tom taky něco víš...
[ Reagovat ]
16.07.2016 16:48Od: blixa
To je taky oblíbené tvrzení mistra iqe. Zdá se, že v tobě proběhly nějaké nevratné změny nebo co ;-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 16:59Od: monty25 Re: blixa
Já si Kvěše moc nečtu, když nemusím a co se týče názorů, tak sám víš, že tady patřím mezi jeho největší oponenty... Mně jenom sere, když jsem na sportovní diskusi a někdo mě tady začne poučovat o reálným životě, aniž by mě znal.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:42Od: a.magerova Re: monty25
Ale já tě přece na větším prostoru svého komentu "poučovala" o tom, jak se máš chovat nebo spíše nechovat na netu.... ale tak tvůj problém, že se v pětadvaceti chováš na netu jako třináctiletý nevyzrálý vzdorovitý puberťák.... tvůj reálný život je mi opravdu fuk, zvláštní ale, že ses právě toho reálu chytil víc než toho vytýkaného netového projevu...

Znám tvé působení na TP už mnoho let, ale opravdu se mi zdá, že jsi rok od roku agresivnější.... :-/
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:16Od: monty25 Re: a.magerova
Jaký mám "netový projev", to je snad moje věc. Mně prostě nepřijde nic divnýho třeba na tom, že přeju úspěch Bastimu, protože chodí s Anou. Jestli tobě a pár dalším lidem jo, tak je to váš problém... Jsou lidi, co mě tady berou úplně v pohodě. Na druhou stranu chápu, že některým lidem nejsem po chuti (taky jdu se svými tenisovými názory dost často proti proudu), ale co to jako vypovídá o mým osobním životě? Vůbec nic. Lunej ti potvrdí, že na mě měla taky nějaký názor a když jsme se poznali osobně, tak ho trochu změnila... Ono kdybych měl já tebe soudit podle projevu na TP, tak by to taky nebyly žádný lichotky. Třeba tvoje "boje" s Fandinou, to je vskutku znak dospělosti. :D Když to tady s ní rozjedete, tak si taky říkám: "Ježíši, mají to zapotřebí na to, kolik jim je?" A ještě poslední věc: Víš, jaký je rozdíl mezi TP a zmiňovaným eurofotbalem? Tam si mě taky kolikrát dobírají kvůli podobným věcem jako ty, ale je to většinou v dobrým, zatímco tady je to přesně naopak. Potom sem taky chodí pořád míň lidí, co píšou něco zajímavého a naopak se množí komentáře level idnes apod. To všechno způsobuje, že mě to tady čím dál víc nebaví a je to asi poznat...
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:34Od: vencapeRF
Je fakt, že úroveň TP šla neskutečně dolů. Stejně jako skončila zlatá éra tenisu, skončila i zlatá éra Tenisportalu. Kde jsou všichni ti JM, giginové, Sonje, Mutademové atd.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:37Od: monty25 Re: vencapeRF
Sonja a gigin jsou na Twitteru. :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:53Od: mrafe Re: Monty
v reálném životě, tě neznám, ale tady na TP jsi na mě působil, jako pohodový kluk, co má svoje favoritky, které si tvrdě brání, ale většinou si se nepouštěl do nějakých kontraverzních diskusí. Ale promiň, já jsem příspěvek a.magerove pochopila, úplně jinak. Místo, abys ses zamyslel, nad tím co napsala tak na ní začneš plivat, kvůli nudlovce. To si má podle nechat nesmyslně pomlouvat, nadávat a urážet, a jak se říká držet hubu a krok. Magu napsala slušné zhodnocení a ty hned začneš kopat okolo sebe. To jsi klesl teda hodně hluboko.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:56Od: monty25 Re: mrafe
"Ale promiň, já jsem příspěvek a.magerove pochopila, úplně jinak."

No, to bude asi tím...
[ Reagovat ]
15.07.2016 19:05Od: monty25 Re: Forehand
Ale no tak, znáš to s tím opakovaným vtipem... Navíc se to netýká jenom tenisu, letos je těhotná moje nejoblíbenější basketbalistka i dvě oblíbené fotbalistky. To je holt život. :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist