Berdych doufá, že důvod skákat radostí teprve přijde

  • Díky stotřicáté grandslamové výhře se Tomáš Berdych dostal podruhé v kariéře do semifinále Wimbledonu. Čtvrtfinále s dvaadvacetiletým Francouzem Lucasem Pouillem zvládl bravurně a po postupu se na kurtu spokojeně zeširoka usmál. Je skvělé být znovu v semifinále, ale turnaj ještě nekončí, konstatoval po utkání.
    6. 7., 21:50 | Aktuality |  97 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

"Je úžasné postoupit takhle daleko, ale už jsem to zažil. Mám to za sebou a ještě není konec turnaje," řekl Berdych po jasné výhře nad Pouillem 7-6 6-3 6-2 s tím, že proto není nutné skákat metr vysoko radostí. "Tohle už mám za sebou a doufám, že třeba ještě bude nějaký zápas, po kterém budu moct skákat," usmál se.

Ve třiceti letech je v šestém grandslamovém semifinále. Poprvé se do této fáze na grandslamu dostal před šesti lety v Paříži, o měsíc později hrál finále Wimbledonu. "Když člověk udělá první krok, tak je to něco jiného," řekl.

Už se jednou v grandslamovém finále ocitl, ale vavřín mu unikl. "Teď jsem v semifinále a zkusím jít ještě dál." Šanci má, vždyť už v turnaji není první hráč světa Srb Novak Djokovič, na druhou stranu ale v semifinále narazí na domácího Andyho Murrayho a ve finále by ho asi čekal sedminásobný vítěz Wimbledonu Švýcar Roger Federer.

Je otázkou, zda by jeho kariéra byla neúplná, pokud by grandslamový titul nezískal. "Těžko říct," pokrčil dvojnásobný daviscupový vítěz nejdříve rameny, zamyslel se a doplnil: " Hlavní je, abych si mohl říct: Udělal jsem všechno, co jsem mohl. Pokud se mi to jednou povede, paráda. Když ne, co nadělám? Spousta výborných tenistů se ani do toho finále neprobojovala. A já mám ještě nějaký čas."

Jisté je, že grandslamové čtvrtfinále zvládl bravurně. Hrál ho popatnácté a v duelu s nováčkem v této fázi turnaje velké čtyřky Pouillem to bylo znát. Zkušenosti mu dodaly klid. "Bylo na něm vidět, že do zápasu vstoupil dost rozpačitě. I když člověk není v ideální pozici, tak musí vydržet, protože ostatní na tom nemusí být taky dvakrát nejlíp. Proto se mi to tak dobře podařilo zvládnout," hodnotil nejlepší český tenista.

V první sadě Berdych podle svých slov hledal rytmus. S třicátým hráčem světa se ještě neutkal a Francouz hrál úplně jiným stylem než o kolo dříve Jiří Veselý. "Na konci prvního setu jsem se do toho dostal a pak už to běželo dobře. Diktoval jsem tempo výměn, hrál jsem dostatečně agresivně, co jsem chtěl a potřeboval," řekl Berdych.

Vzhledem ke zpoždění turnaje kvůli dešti hrál čtvrtý den po sobě a postupy prožíval poněkud hekticky. "Všechno běželo strašně rychle. Měl jsem jiný program než obvykle," uvedl Berdych a těšil se na volný den. "Ani nevím, co budu dělat," smál se a hned dodal: "Ale vážně, už ho potřebuju. Podařilo se mi pár těchto těžkých dní přežít, bude to zasloužené volno a doufám, že to pomůže."

Petr Pokorný, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (97)
08.07.2016 07:37Od: panzer.dragon
Berdychu jestli neuhraješ ani set tak to bude trapný
[ Reagovat ]
08.07.2016 10:00Od: pivrnec
Trapný je tvůj příspěvek...jestli si tohle vymyslel do rána tak klobouk dolů...
[ Reagovat ]
08.07.2016 10:04Od: pivrnec
ty máš vůbec perly,před čtvrtfinále jsi psal-- Jestli berdych nevyhraje tak nemuze pomyslet na zisk gs..takže si pamatuj že to stejný platí i dnes)))))))))
[ Reagovat ]
08.07.2016 01:20Od: anakin01 VD#1 Taktická příprava
Velký den (VD) nadešel! Tomáš si jistě pečlivě připravil taktiku a vymyslel plán, jak eliminovat všechny Meryho zbraně, tak např.:
- nechodit na síť, aby ho Mery nemohl prohazovat;
- nezkracovat výměny, aby to Mery nemohl senzačně doběhnout;
- podávat jen esa nebo dvojchyby, aby Mery nemohl dobře returnovat;
- hrát to přesně na Meryho, aby nemohl předvést svou skvělou obranu;
- občas zahrát míč milimetr na lajnu, aby si Mery vyplácal hawk eye;
- pohřbít Meryho kreativitu brutálně stereotypní hrou;

Další podpůrné vychytávky:
- být milý na lajnové (alfa a omega, rozhodně je nemlátit jako Petra);
- servírovat zásadně s novými míči;
- při Meryho fakování se ptát empajra, co Mery říkal;
- s empajrem se hádat jen za stavu 1:6 v tiebreaku;
- okázale neznačovat, že už ve své lóži nemá Valverdua;
- v případě potíží volat 738 602 486.
[ Reagovat ]
08.07.2016 01:43Od: FulnekUltras
;))) plus totálně ignorovat Hroznýše... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 09:43Od: HECIS
:D
[ Reagovat ]
08.07.2016 10:22Od: Lasicka Re: Copa to je za číslo?
....snad nějaký kur*vy?
[ Reagovat ]
08.07.2016 11:11Od: spaniel
:)
[ Reagovat ]
08.07.2016 00:09Od: a.magerova OT - Federčata.... :-)))
https://pbs.twimg.com/media/Cmnfl0CWYAAobS0.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CmOdUUnWgAAwpmZ.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CmOdUVGWMAEfAm2.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CmOdUXyWMAEoj0h.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CmOdUUoWAAE8uec.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CmcjdymUcAISfPz.jpg
[ Reagovat ]
08.07.2016 00:16Od: a.magerova
http://media.gettyimages.com/photos/mirka-federer-and-twin-daughters-myla-rose-federer-and-charlene-riva-picture-id543308812

http://media.gettyimages.com/photos/mirka-federer-and-twin-daughters-myla-rose-federer-and-charlene-riva-picture-id543308796
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:13Od: Frick GS
Je zřejmě nejblíže, co kdy byl v poslední době, ale i tak je horzně daleko.

Zřejmě přes dvě výhry na soupeři, které Tomáš dokáže porazit, ale ne porážet...
[ Reagovat ]
08.07.2016 01:23Od: lars
pred 2 lety dokazal porazit
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:46Od: mahycek
A to si představte, že Berdych měl před turnajem kurz 60 !!! na celkového vítěze. Já na něho nedal, ale stačí dvakrát vyhrát. Tak blízko se to zdá a zároveň neskutečně daleko.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:53Od: FulnekUltras
tipoval jsem jako vítěze Berďu a Šafi - samozřejmě s přející nadsázkou...ale zítra uvidíme, jestli Béda vážně dokáže něco změnit...
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:11Od: rusedski
A furt je ještě kurz 20, i když chybí "jen" dvě výhry:D
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:38Od: panzer.dragon
Andy hraje taky o hezkej zarez, muze se priradit do elitniho klubu hracu co daji 3 finalove ucasti na gs v jednom roce
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:55Od: panzer.dragon
Btw koukam ze to byl zrovna djoker co prekazil rogerovi snuru gs finale v rade v roce 2008, by mel roger na konte roger 19!!! finalovych ucasti na gs v rade :) wtf to by bylo opravdu sileny, zdrcujici dominance rogera
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:41Od: anakin01
To rozhodně ne, 19 gs finále v řadě by určitě neměl.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:50Od: panzer.dragon
Cerpam odsud https://en.m.wikipedia.org/wiki/Roger_Federer vim neni to zadnej extra zdroj, ale proc to zpochybnujes?
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:54Od: anakin01
Federer has reached 27 men's singles Grand Slam finals, including 10 in a row from the 2005 Wimbledon Championships to the 2007 US Open, both statistics being records.

To číslo se mi zdálo strašně vysoké, tak jsem se podíval do historie na TP. Měl by 11. v řadě, kdyby mu tehdy neprohrál s Djokovicem.
[ Reagovat ]
07.07.2016 22:57Od: panzer.dragon
On mel dve serie! A ano to cislo je opravdu strasne vysoke :) ta druhe serie navazuje primo na porazku od djokera v roce 2008 a nebejt toho ao 2008 tak ma skutecne fedex 19 neskutecnych finalovych ucasti na gs v rade
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:00Od: anakin01
Máš pravdu, to mi nedocvaklo :-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:06Od: panzer.dragon
To je fakt zdrcujici, 18 gs z 19 v rade melo fedexe ve finale, to je skoro 5 let v kuse jeden ze dvou gs finalistu byl fedex, fakt haluz
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:40Od: Stan_Borowitz
Tohle se bude dost těžko překonávat...
[ Reagovat ]
07.07.2016 23:00Od: panzer.dragon
Oproti tomu je djoker nebo rafa nobody :)
[ Reagovat ]
08.07.2016 00:21Od: spaniel
Tak Rafa se nikdy konzistenci krome antuky chlubit nemohl.
[ Reagovat ]
08.07.2016 11:52Od: Kozoroh
Pokud Andy nevyhraje Wimbledon, byl by daleko raději za jednu jedinou finálovou úćast - vítěznou, než za tři prohraná...
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:37Od: letityfanousek to je snad poslední šance vyhrát GS - pro Berdycha
ale doufám, že to Andy zvládne a vyhraje to celý
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:14Od: FulnekUltras Soupeře je třeba nenávidět
V semifinále má Berďa výjimečnou příležitost použít tento přístup proti jeho autorovi samotnému...
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:39Od: anakin01
"Berdych mocně touží po finále. Odhodlání z Čecha čiší, Murrayho chce šokovat změnou taktiky."

Titulek, co mě pobavil, že by Berďa mohl šokovat změnou taktiky :D
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:39Od: Mayo
sakra a ja neuvidím tú zmenu taktiky :(
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:41Od: anakin01
zkus zavolat mahycekově ženě, ona ti to nahraje :-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:43Od: Mayo
to si môžem pozrieť aj hajlajt, teda ten si pozriem...inak ma nebaví pozerať zaáznamy
[ Reagovat ]
07.07.2016 21:59Od: Pe3k
Tak to jsem opravdu zvědavý na tu změnu :D asi bude hrát jednoručák a čopy z forehandu :)
[ Reagovat ]
08.07.2016 00:24Od: Marduch
Zákulisní info hovoří o tom, že proti returnu Můry, jeho parádní disciplíně, vytasí při bigpointech svůj kalibr z nejtěžších - podání spodem.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:42Od: Jirajsw
Myslím si že finále Roger Andy raonic Andy bude nejspíš určitě.tomas andyho neporazí ale s tím odhodláním ho může potrápit.muze prohrát ale s zvednutou hlavou po boji a s tím že na hřišti udělá dobrý dojem.hlavne aby to nebylo 3×6:3 to zase by bylo řečí že ho květák smaznul.
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:39Od: Mayo
Andy Vs Tomas až ako druhý zapas, co je fajn aj ked aj tak nic z neho neuvidím sakra
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:31Od: panzer.dragon finále
v eventuelnim finále rogera s andym bude favorit andy?
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:38Od: Stan_Borowitz
To je úplně jedno. Hlavně aby v každém eventuálním finále, ve kterém bude hrát Roger, byl i vítězem...
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:42Od: Herbert_Hoover
Samozřejmě, že Andy, na rozdíl od Fedexe není zázrakem okamžiku :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:46Od: Pe3k
Jo jenže Fedexovi ten okamžik trvá už 15 let, co? :D
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:50Od: Herbert_Hoover
To ne, zdánlivě jeden turnaj v rámci letošní sezony, ale skutečně je to pár minut :) Pár minut zázraku, které ho teleportovali do wimbledonského semifinále a vystřelily jej opět do "hlavních zpráv"... :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:52Od: Stan_Borowitz
To už tak u velkých šampiónů bývá, že umějí překvapit tehdy, když už to od nich nikdo nečeká...
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:59Od: Herbert_Hoover
Nebo překvapí malí "šampioni" v době, kdy to od nich nikdo nečeká, třeba při vedení 2:0 3:3 40:0 :) Ale horší je to, jak se z toho dělá velké haló, to už je takový folklór, že Roger vyhraje (je jedno jak, kdo proti němu stojí, jaký předvedl výkon), ale opět je jako César nesen na zlatém podnose chrabrými zhypnoptizovanými služebníky...to vážně skončí snad až s jeho koncem, že bude slepě vynášen do nebes, i když je jeho výkon značně rezervní a bude už už focen s trofejí pro vítěze v ruce. :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:06Od: Stan_Borowitz
Jenže varianta B se nestala, takže nemá moc smysl o ní spekulovat. Na AO 2014 se stala a to zase měli hateři svátek. Dnes ho holt mají fandové, tak to v životě chodí, smiř se s tím. Nebo si jen počkej, třeba budeš mít svátek už zítra...
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:15Od: Herbert_Hoover
Tak já stejně věřím minimálně tomu, že by mohl Roger urvat titul, nicméně Marinovi jsem přál, protože měl ze zápasu víc, ať už to bylo zapříčiněno tím, co vyzdvihoval Kozoroh, že ho nechal opticky vyniknout. Však nechal, s tím se tak nějak počítalo (i když s tím menšina počítala), že by mohl mít Marin vysoké šance, vzhledem k tomu, že tu Rogera nikdo ještě pořádně neproklepl, k Marinově prezentaci v Londýně i v vzhledem k Rogerově bídné letošní sezoně.
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:51Od: panzer.dragon
Roger loni porazil andyho 3:0 ve wimblu, na gs to maj 5:1 pro fedexe, 3:0 ve finále gs pro rogera
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:53Od: panzer.dragon
+ z posledních 5 zápasů uhrál andy jeden set a to pouze v TB
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:54Od: panzer.dragon
sem v šoku, oni spolu nikdy nehráli na antuce :-) to je zajímavý
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:57Od: Stan_Borowitz
Bo antuka dříve nepotřebovala Andyho a teď zase nepotřebuje Rogera...
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:03Od: Herbert_Hoover
No to je super a co z toho jako? :) Včera není dnes a kočka není pes. :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:06Od: panzer.dragon
pokud se roger do finále dostane tak to bude tak nějak šul nul, spíš favorit roger, přijde mi že roger neni hlavnim adeptem na titul jen kvůli tomu raonicovi v semi
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:20Od: Herbert_Hoover
Proč by měl být favoritem? Kvůli sedmi titulům z Wimbledonu? :) Byla doba, kdy Andy zle zatápěl Fedexovi ve vzájemných duelech a to byl Fedex v mnohem lepší pohodě, dokonce se začínalo mluvit o tom, že na Andyho Fedex začíná neumět zahrát. 2014 ho Fedex třikrát porazil, ale ta sezona byla pro Andyho značně ovlivněna zraněním a nehrál v pohodě, prohrával s "odpadlíky"...letos prostě musí být Andy favorit. Má výbornou sezonu, Fedex vlažnou, je světová dvojka, má v zádech titul z grassu, polovina letošních proher s Djokovicem, jedna s králem na antuce...pokud by byl Fedex chápán jako favorit, hodně bych se divil :)
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:23Od: panzer.dragon
tak uvidíme, snad ho raonic nesundá :-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:35Od: Herbert_Hoover
Jako což o to, finále Fedex-Murray by nabízelo slušnou podívanou s nejistějším koncem než u finále Raonic-Murray
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:38Od: panzer.dragon
jestli bude jedinou překážkou pro získání rogerova vysněnýho 18gs (8w) porazit andyho tak mi to prostě zní jako věc co prostě spíš dopadne než nedopadne
[ Reagovat ]
07.07.2016 20:39Od: Mayo
bodaj by vyhral Andy nad Rogim v prípadnom finále, bolo by mi to aj jedno ale to podcenovanie Andyho je des
[ Reagovat ]
08.07.2016 11:17Od: Kozoroh
Podceňování Andyho? S tím, čeho všeho Andy doposud dosáhl, má aspoň dle mě respekt dostatečný.
[ Reagovat ]
07.07.2016 19:08Od: Stan_Borowitz
Přesně tak, hlavně aby Tomáš Andyho pořádně vyšťavil...
[ Reagovat ]
07.07.2016 16:28Od: Fandina Zápasu
s Andym se bojím, ale pamatuji na doby, kdy to Berďa na Andyho celkem uměl, tak si přeji, aby se na to rozpomněl. Držím palce Berďo pojď!!!
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:01Od: Marduch
Aktuální kurz na výhru Andyho 1,13, na výhru Andyho 3:0 je kurz 1,8 :-O
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:11Od: Marduch
Šance by snad byla, jestli si Mumraje nenechá utéct do vedení o dva sety a v pátym to ubojovat vůlí a plícema, v závěru dlouhých zápasů Murray někdy ztrácí koncentraci. Jenže Můra výměnář teď bude mít za sebou publikum, takže to bude ještě o dalších 25% těžší, takže si neumim Toma jako vítěze nějak představit, ladaže by vytáhnul nejlepší tenis, pohyb a fyzičku kariéry..
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:21Od: Marduch
Jo, a servis. Hlavně servis min. 65 %, jinak ho Můra vyreturnuje s prstem v noce.
[ Reagovat ]
07.07.2016 15:09Od: Krisboy Tak.
Právě jsem na tebe vsadil, Tome. Tak mě nezklam. Ale čert vem to kilo, prostě vyhraj! Kvůli sobě, ne kvůli mý blbý sázce!!!! Pojď, rozkopej Kvjeták po kurtě! Ať se Ivan Hrozný má proč mračit!
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:36Od: Jirajsw
Tome já bych ti to strašně přál ale co dokáže pinkalista vrátit zpátky a co doběhnout tak je prakticky nemožné ho zdolat!tady je jediné řešení prát to do rohů a doufat že to tam spadne jinak fakt nevím:-)
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:36Od: Frick Tomáši
Rozmašíruj tu vohyzdnou zeleninu!
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:35Od: carodejka_s.r.o. Bude to ještě strašně těžký
Na druhou stranu si myslím, že Tomáš má jednu z největších možností, kterou kdy měl. Ano, Andy i Federer/Raonič budou dvě velice tuhá sousta, ale to v téhle fázi nemůže být jinak. Tomáš je porazit dokáže. Jeho momentální hra je silná. Možná to bude chtít i trochu toho tenisového štěstí. Ale kruci, už by si na toho Berdycha taky mohlo jednou sednout.
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:38Od: FulnekUltras
tak tak... ;)
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:42Od: anakin01
Zázraky se dějí :-)
[ Reagovat ]
06.07.2016 23:56Od: carodejka_s.r.o.
Myslím si, že v boji o GS titul není šance alespoň jednou, spíš dvakrát nenarazit na hráče TOP4. Když to tak vezmu, nejhorší je pro Toma Djokovič a Nadal. S Federerem a s Murraym mi přijde, že má Tom o krapet větší šance. Tak kdy jindy???
[ Reagovat ]
07.07.2016 00:22Od: FulnekUltras
závory jsou nahoře jen chvilku... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=RBGj3DJAYvI
[ Reagovat ]
07.07.2016 01:32Od: turista
Berďa má velkou možnost vyhrát Wimbledon. Kdysi uměl občas porazit všechny ze semifinálových soupeřů. Musí teda znát způsob jak na ně. Djokoviče mu odklidil Querrey. Navíc proti Pouillemu Tomáš po přípravě odzadu často a prakticky bezchybně zakončoval na síti. Come on!
[ Reagovat ]
07.07.2016 14:13Od: anakin01 Re: nikdy?
Snaha o odpověď na tvou řečnickou otázku. Nechci vám brát iluze, spíš krotit přehnaná očekávání. Tomáš je v semifinále, to je paráda a zítra se popere o finále - ale pořád je tu Murray, nemusíme ho mít rádi, ale stále je to hráč té nejužší špičky - čímž nechci říct, že je neporazitelný, to ne. Ale že Tomáš s ním třeba na 70% prohraje a nikdo se na něj nemůže zlobit, ovšem pokud tam nechá všechno :-) Jistěže my budeme tlačit těch 30%, ale aby ten zápas vyhrál, bude potřebovat asi víc, než jen štěstí. Bude muset Murrayho přehrát, což bude ohromně těžké. Za sebe to proto nevidím jako ohromnou šanci, ale jako šanci. Upřímně bychom potřebovali jeden z těch bláznivých tenisových dnů, jako když Serena vypadla na Us Open s Vinci. Takže já to uzavírám s tím, děj se vůle boží :-)
[ Reagovat ]
07.07.2016 14:26Od: Stan_Borowitz
Hlavně ale když nevyhraje, tak to, že porazil J1rku bude úplně k hovnu, ba dokonce naprosto kontraproduktivní, protože pro Tomáše semifinále nic neřeši, zatímco J1rkovi mohlo výrazně urychlit kariéru, bo by se vyšvihl někam k 15 místu ATP a měl by na turnajích o dost lepší výchozí pozici.
[ Reagovat ]
07.07.2016 14:50Od: anakin01
no, reálně by to bylo zhruba 27. místo.
[ Reagovat ]
07.07.2016 17:59Od: Stan_Borowitz
No, navíc!
[ Reagovat ]
08.07.2016 02:22Od: lars
blbost.
Tomasovi SF pomuze lepsimu nasazeni na OH a asi k TM
Jirik by mozna Pouilleho neporazil
[ Reagovat ]
08.07.2016 02:28Od: FulnekUltras
všechno hezké - historie si však pamatuje jenom vítěze...raději už nebýt nikde nasazený, ale jednou jedinkrát vyhrát Wimbledon (což jsou jak známo 2GS ;) - ať se Hroznýš třeba po... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 15:30Od: Marduch
15:85
[ Reagovat ]
07.07.2016 17:56Od: carodejka_s.r.o.
Já jsem nemyslela, že je to nějaká ohromná šance, ale že je možná jedna z největších, jaké kdy on sám měl. Samozřejmě jsem taky realistka a vím - ostatně to tu několikrát píšu - že Murray je extrémně těžký soupeř.
[ Reagovat ]
07.07.2016 17:59Od: Stan_Borowitz
Největší šanci měl před 6 lety, když hrál ve finále s Nadalem.
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:03Od: carodejka_s.r.o.
Rozumíš spojení "jedna z největších" nebo to potřebuješ podrobně rozebrat? :/
[ Reagovat ]
07.07.2016 18:06Od: Stan_Borowitz
Někde rozporuju něco, co ty tvrdíš? Nebo proč se tak rozčiluješ? Nerozumím ti.
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:23Od: panzer.dragon
Berďo, holku máš hezčí tak zaber a ještě se na tomhle turnaji proslavíš :-)
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:19Od: FulnekUltras Letitý stín nevěřícího Tomáše
Pokud ho Berďa v pátek dokáže překročit - a na tomhle Wimblu k tomu má jak se zdá všechny předpoklady -, nemám obavy, že ten sf singl zůstane v "obvyklém" zajetí síťových grafů, žebříčků, "silných" čtyřek a pětiletek.

Máš na něj, Tome, a podle toho na kurtu konej !!!!!
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:09Od: panzer.dragon
Berďo, chladnou hlavu, do zápasu jdeš jako outsider, což je tvoje výhoda, vyfackej ho
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:04Od: anakin01
Navrhuju navštívit londýnskou zoo a snažit se přeřvat všechny paviány a lvy, co se tam vyskytují. Nebo zajít na tenisportál. Pořádně se hecnout a v pátek ho nekompromisně zadupat do země! On taky nebude mít slitování.
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:12Od: Lunej..
A co by ho na TP mělo motivovat? Aby tady četl, že to nedá, je labil a neschopný? To by ho spíš otrávilo ne? :)
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:18Od: anakin01
myslím, že by tu mohl přeřvat ty trolly, číst by to opravdu neměl :-)
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:22Od: Lunej..
Tomáš je introvert, moc neřve, maximálně na rozhodčí :D
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:30Od: Kytka
Jako pavián řve Murray. Má na to dostatečně velikou tlamu. Ale i Tomáš si někdy zařve.
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:36Od: anakin01
jo, to máme docela společný, ale aspoň vnitřně se naburcovat určitě dokáže :-)
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:22Od: Jan
Dělala bys mu průvodce, co číst a co ne :)
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:30Od: FulnekUltras
;)))
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:32Od: Lunej..
Proč já?
[ Reagovat ]
06.07.2016 22:34Od: FulnekUltras
Máš cit pro ochranu před ofouknutím... ;)
[ Reagovat ]
07.07.2016 09:32Od: Herbert_Hoover
Londýnská zoo byla přítomna v ochozech při duelu Fedex-Cilic :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist