Berdych se k finále Wimbledonu vůbec nepřiblížil, s Murraym prohrál 0-3

  • Tomáš Berdych si podruhé ve finále grandslamového turnaje nezahraje. Ve Wimbledonu ho do něj nepustil domácí šampion z roku 2013 Andy Murray, který nad českou jedničkou zvítězil snadno ve třech setech a vyhrál tak už pátý vzájemný zápas v řadě. O třetí grandslamovou trofej se britský tenista utká s Kanaďanem Milosem Raonicem.
    8. 7., aktualizováno | Aktuality |  342 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Třicetiletý Tomáš Berdych si wimbledonské finále zahrál před šesti lety, ale do dalšího grandslamového boje o titul se nedostal. V semifinále turnaje velké čtyřky prohrál popáté v kariéře a již potřetí ho v něm zastavil Andy Murray. Dnes Britovi podlehl třikrát 3-6.

"Na trávě je to nebezpečný hráč. Má tvrdý servis i údery odzadu a nemá co ztratit. Je devátý na světě a už tady byl ve finále. Proč ne?" říkal před zápasem trojnásobný wimbledonský šampion Němec Boris Becker o Berdychových šancích.

Český hráč ale naplnil tuto představu jen místy. Diváci se po pětisetové výhře Raonice nad Švýcarem Rogerem Federerem ještě občerstvovali a Berdych začal na příjmu. Zkoušel vymetat rohy, ale teprve se zastřeloval. Po Murrayho výborné obraně a dvojchybě ztratil servis a prohrával 0-2. Pak ukázal, co může fungovat. Hrál nátlakově, posílal tvrdé míče z forhendu i bekhendu po lajnách, což se vyplatilo a ve třetím gamu získal brejk zpět.

Berdych se dál snažil o agresivní pojetí, ale přibývalo chyb. V osmé hře ho navíc zradil první servis. Povzbuzení z tribun "Tome, pojď!" nepomohlo a po autu z forhendu ztratil podruhé v utkání podání a poté po esu britského tenisty i set. Diváci zabouřili, ale jinak dál sledovali průběh spíše v poklidu, jakoby si vědomi převahy svého hrdiny.

V páté hře druhého setu Berdych odvrátil dva brejkboly a vzápětí mohl jít do trháku. Při výhodě zahrál těžký forhend do sítě a zaklonil zklamáním hlavu. Jinak se trápil na podání, netrefoval první a po druhém získal ve druhé sadě jen jedenáct procent výměn. Brit z toho těžil, a i proto Berdych od stavu 3:3 dvakrát ztratil podání.

Vedení 2-0 na sety Murraymu zvedlo ještě více už tak vysoké sebevědomí. Po kurtu doslova létal a Berdych nemohl najít účinnou protihru. Wimbledonský šampion z roku 2013 tradičně střídal tempo hry, dokázal míč čopovat, tvrdě poslat k lajně, ale i zkrátit za síť a hrát ven z dvorce. Při jedné výměně naopak doběhl "kraťas" a Berdycha přesně přeloboval.

Třetí sadu rozhodla ztráta podání českého hráče ve čtvrtém gamu. Sice už víckrát podání neztratil, ale při soupeřově servisu se k brejkbolu nedostal. Při prvním mečbolu Berdych pod tlakem nevrátil míč přes síť a prohrál za necelé dvě hodiny.

Jediným českým vítězem Wimbledonu dál zůstává Jan Kodeš. Grandslamový titul z českých mužů naposledy získal Petr Korda před 18 lety na Australian Open.

Murray postoupil do finále grandslamu pojedenácté v kariéře. Zvítězit dosud dokázal jen v roce 2012 na US Open a o rok později ve Wimbledonu.

"Jsem teď samozřejmě moc šťastný. Dnes to byl dobrý zápas, klíčová byla prostřední část druhého setu, kdy jsem odvrátil brejkboly," řekl Murray. "Finále Wimbledonu je skvělý úspěch, ale ještě je přede mnou jeden zápas a to ten nejdůležitější. Nikdy nevíte, kolik šancí zahrát si velké finále ještě budu mít, tak je potřeba ty šance využívat," dodal svěřenec Ivana Lendla.

O třetí grandslamový titul si Murray zahraje v neděli od 15:00 SELČ s Milosem Raonicem, kterému pomáhá jiný bývalý nejlepší tenista světa John McEnrore. S o čtyři roky mladším Kanaďanem, který dnes udolal v pěti setech Rogera Federera a do finále grandslamu postoupil poprvé, vede ve vzájemné bilanci 6-3. Naposledy ho porazil před třemi týdny ve finále travnatého turnaje v Queensu, byť byl set a brejk dole.

• WIMBLEDON 2016 •
Velká Británe, tráva, 13.163.000 liber
páteční výsledky mužů (08. 07. 2016)
• Dvouhra - semifinále •
Murray (2-Brit.) - Berdych (10-ČR) 6-3 6-3 6-3
Raonic (6-Kan.) - Federer (3-Švýc.) 6-3 6-7(3) 4-6 7-5 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (342)
09.07.2016 08:49Od: letityfanousek krásné zápasy
Pro Berdycha je SF super úspěch (šťastný los). Potvrdil, že svojí nudnou hrou patří do top20 (ano dvacet) a Milos jede jak mašina, jde za svým cílem a patří minimálně do top5. Titul přeju Andymu, hraje vyzrálý chytrý tenis. Pojď Andy pojď pojď pojď :)
[ Reagovat ]
09.07.2016 23:03Od: carodejka_s.r.o. Re: "šťastný los"
Skončil mezi čtyřmi nejlepšími a patří do TOP20? Trochu divný počty.
[ Reagovat ]
09.07.2016 23:05Od: carodejka_s.r.o.
A to, jak se neustále operuje s tím šťastným losem, už mě taky štve. Berdych měl štěstí pouze v ČF, jinak byli jeho soupeři adekvátní kolu, ve kterém se s nimi utkal. By co víc, mnohdy patřili spíš do té těžší skupiny. Jirka možná žebříčkově na OF nevypadal, ale asi všichni víme, jak hrál.
[ Reagovat ]
10.07.2016 01:25Od: FulnekUltras
a bohužel jsme taky všichni viděli, jak hrál Berďa v semifinále...
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:50Od: svetova.dvojka
Byli jste někdo ve žlutých lázních ?
[ Reagovat ]
09.07.2016 01:05Od: Fandina
v těch co myslíš asi ne, ale jednou jsem byla v bílých
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:29Od: panzer.dragon
Nechci malovat andymu certa na celo, ale roger prohral 6 z poslednich 7 gs jen z celkovym vitezem..
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:31Od: svetova.dvojka
Já bych nejdříve porovnal jak hraje Kanada a Skotsko lední hokej.
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:35Od: panzer.dragon
Je to jasny, andy ma proste problem :)
[ Reagovat ]
09.07.2016 09:25Od: Herbert_Hoover
A co takhle porovnat, jak hraje Kanada a Skotsko fotbal? :) To by lépe reflektovalo rozložení zápasových šancí.
[ Reagovat ]
09.07.2016 09:48Od: svetova.dvojka
No tak Kanada-Skotsko ve fotbale to by byla arcinuda..., v hokeji by to byla zábava...
[ Reagovat ]
09.07.2016 10:25Od: Herbert_Hoover
Jojo 20:0 :)
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:47Od: svetova.dvojka
Andy Murray se stane legendou jestli obhájí olympíjské zlato, to se ještě nikomu nepovedlo...
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:49Od: spaniel
lol
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:34Od: spaniel
Nerozumim, proc Berdych nezapracuje na servisu. Na svou vysku ma velice mizerne podani, coz byl hlavni duvod jeho dnesni prohry. Prvni ma sice razanci, ale umisteni moc ne. Druhy je vyslovene tragicky, daleko od lajn a zadny kick.
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:39Od: FulnekUltras
On by dnes třeba podával i líp, ale před Můrou se mu prostě klepaly ruce...
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:40Od: spaniel
On tak podava vzdy. Kdyz trefuje prvni, je to lepsi, ale Murray, Nole jsou na returnu skveli a poradi si s nim. Jak musi pres druhe, je to bida.
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:43Od: FulnekUltras
Tak to rozhodně. Plus hrozně moc místy až kvitovsky zbytečných UE. Holt Berďa je po dnešku zase na svým...
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:36Od: svetova.dvojka
Mě by Berdych porazil 6:0,6:0,6:1, ale bohužel Murray není já.
[ Reagovat ]
09.07.2016 00:00Od: FulnekUltras
ten gem ve třetím by mohla být taková první vlaštovka... ;)
[ Reagovat ]
09.07.2016 01:04Od: Fandina
to ano, kanár to nebyl
[ Reagovat ]
09.07.2016 01:09Od: FulnekUltras
stejně mě Berďa dneska dost zklamal - a nebylo to ani tak nedostatkem umu, jako hlavou...
[ Reagovat ]
09.07.2016 01:13Od: Fandina
Já tyhle řeči o hlavě nemám ráda. Lidi jsou komplexní tvorové. celkově byl zřejmě horší než Andy. Řeči o hlavě neuznávám.
[ Reagovat ]
09.07.2016 01:17Od: FulnekUltras
Mohl prohrát trochu důstojněji - nebýt té děsné spousty UE už skoro na úrovni Petry. Ta je ale obvykle nedělá v závěrečných kolech a takhle důležitých zápasech. U chlapa bych přece jen očekával větší odolnost, zvláště při Berďových zkušenostech.
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:34Od: Frick Košíkáři
slušnej kouř dostávaj.

Takže LOH bez kolektivu.
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:37Od: FulnekUltras
kolektivní cítění je v dnešním Česku beztak v pérdeli... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:24Od: mahycek
Už nebudu rozebírat proč Roger prohrál, ač to mohl ukončit ve 4 setu. Níže už jsem psal, co Roger, fandím mu, ale co dál?? tento víkend nic nemám, tak se půjdu uklidnit prvním dílem Vinnetoua. Viděl jsem ho asi 80x , ale že na těch místech jsem vloni byl a mám snímky i filmový materiál, tak se uklidním. A to 80 x se se nedivte, jsem členem německého klubu Karla Maye, tak místa natáčení mapujeme. Takže jdu se uklidnit na řeku Rio Pecos ( Zrmanja v v Chorvatsku), kde si Old Shaterhand vybojoval svobodu na děravé kánoi. Ale, to všichni znáte, já to procházím. Čautě, jdu na to, abych rozehnal žal s Fedexem.
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:27Od: FulnekUltras
jedině správný přístup... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:35Od: brixner
Mňo, taky si myslím, že by Mílovi Olda Šetrnejch natloukl!
Ale nebul, kua, Roger té plnoletosti jednou dosáhne !
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:40Od: brixner
Já si udělal karamelový čaj a zapíjím žal...
Je to ale hnus - čaj i dnešní vejsledky :-(
Nechci být špatným prorokem, ale chvíle Rogerova pomalého odcházení už začala...
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:42Od: spaniel
Ta zacala uz davno. Toto ctu uz od 2011, uz tak 3 roky je to vyslovene otravne. Byl na operaci, htal dva pripravaky, ani jeden nevysel, forma zatim neni. Stejne se dostal do semi, ale experti mu uz zas ukoncuji karieru.
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:46Od: svetova.dvojka
Federera uvidí hrát ještě i naši vnukové, nedokážu si představit , že by Federer někdy ukončil kariéru, to je nemyslitelné...
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:19Od: Frick Bez šance dnes
Co se dá dělat. Umění dostat ze sebe to nejlepší v ten nejdůležitější čas, to je to, oč tu běží. A v této umělecké činností dnes propadl. :-(

K zisku GS by na tomto turnaji stačil jen jeden skalp člena Big four. Těžko někdy bude stačit tak "málo".
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:25Od: carodejka_s.r.o.
Nejblíž tomu byl před 6 lety, druhou velkou šanci promrhal před 2 lety na AO. Tenkrát jsem byla přesvědčena, že třetí už nedostane. Dostal, ale naložil s ní stejně jako s tou předchozí.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:48Od: Marduch
Velká šance.. těžko říct. Bohužel tenis neni fotbal, kdy hrajete odzadu, po aktivnější pěti či desetiminutovce a odraženém balonu proměníte šanci a pak to opět zavřete a "čekáte" na 93. minutu. V tenise se ta kvalita musí potvrzovat pěkně game po gamu nadpoloviční část zápasu, takže opravdu málokdy v takto důležitých zápasech, posledních kolech GS, vyhraje hráč horší ve většině herních činností.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:56Od: carodejka_s.r.o.
Já rozhodně nepopírám, že byl Tomáš dneska slabší. Po 1. setu se mi zdálo, že drží krok, ale pak to s ním šlo z kopce a totálně ho dorazila ta přetahovaná o Murrayho podání (tuším) v 6. hře 2. setu.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:12Od: brixner Mňó...asi taklenc:
Proti Andymu dohromady nic nemám, takže...
Míla je mi vcelku sympatický, takže...
Že to nedal Roger mě mrzí mrzí...
Že to nedal Tom mě mrzí...
Že to nedal Srb mě těší doteď a to tak, že velmi!
No a zítra?
Endží toho Američana musí porazit!
PROSTĚ MUSÍ!
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:14Od: FulnekUltras
přesně tak... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:21Od: Stan_Borowitz
https://youtu.be/RcZn2-bGXqQ
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:15Od: Stan_Borowitz
Ty chceš asi od WTA vyfasovat pokutu 10000 USD, že...
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:33Od: brixner Re: Mňó, asi taklenc:
Pokutu bych vyfasovat fakt nechtěl a strávit třeba noc s tím Amíkem taky ne - přiznávám bez mučení!
A teď mi, Stane, napiš - skoľko bys mi naparil Ty? Ešče dajakú nulku k temu? Nieje to voľaké čosik absurdné? Čo, Ty stará halapartno? :-)
Ale Endží to dá, neboj se nic ;-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:10Od: kada.tom Andy na TM
Andy si postupem do finále zajistil místenku na Turnaji mistrů :-)
A v neděli můžeme znát dalšího účastníka ... i když - uvidíme :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:02Od: Mayo
pred sezónou som tvrdil, že Andy GS vyhrá, uvidíme po nedeli
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:11Od: FulnekUltras
po řadě dřívějších finálových porážek by mu druhý "domácí" titul celkom pristal...
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:44Od: panzer.dragon
Ja bych chtel pro andyho letos silver super slam, to nikdo nema a andy by mohl bejt vyjimecnej
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:57Od: FulnekUltras Co už...
Opravdu jsem věřil, že Béda dnes když tak prohraje se ctí...

Tak že by ještě jeden dvouletý vyčkávací cyklus? ;)

(Tankista s Rosickým to už prý zapíchli... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:58Od: carodejka_s.r.o.
Jo, no :( Poslední dva čeští zástupci v reprezentaci, kteří věděli, jak se ten fotbal vlastně hraje.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:02Od: FulnekUltras
Mládí by už chtělo od PC rovnou do Ligy Mistrů - a ono to kupodivu nějak nefunguje... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:43Od: Stan_Borowitz Re: Líp už bylo...
https://youtu.be/pN7Y_L1M-8E
https://youtu.be/AR8eurcLK1E
https://youtu.be/D8TP3bzaIJw
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:00Od: anakin01
Rosický už i kariéru nebo jen repre? On toho stejně moc nenahrál.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:05Od: FulnekUltras
repre zcela určitě
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:55Od: svetova.dvojka
Zápas tisíciletí v basketu se blíží...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:51Od: svetova.dvojka
Rio bude důležitější než US Open, to bude turnaj kde se ukáže kvalita, drsné podmínky..., a v Brazílii kromě Nadala , žádná současná legenda ještě nehrála..., Nadal tajný favorit zná klima :-)))
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:53Od: anakin01
Jenom aby se tam vůbec představil.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:54Od: svetova.dvojka
Nadal je pořád pojem, to se ohlídá...
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:33Od: spaniel
Federer tam mel snuru exhibici.
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:56Od: turista
US Open je důležitější. V Riu bude tenis ve stínu atletiky, cyklistiky a mnoha jiných sportů jako vždycky.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:51Od: peggy
Pane Berdych dobry los,pak Jirka Vesely,to Vam pomohlo dostat se tak daleko.Blahopreji Marrymu k vitezstvi.Vy papa do Vaseho Monaca.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:53Od: RFtheGOAT
konečně někdo, kdo mě zvedne náladu :D :D :D
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:50Od: Grigor_Murray Murray - Raonic
Hlavně aby se teď Andy neuspokojil nesmírně snadným postupem do finále. Musí to hrát poctivě, protože Raonic mu nic nedaruje, tím jsem si jist. Podle mě to bude úplně jiný průběh než ve Queensu.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:54Od: RFtheGOAT
pro Raoniče to bude první GS finále, může hrát roli nervozitka ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:58Od: Marduch
jj, hráči svý finálový GS premiéry většinou nevyhrávají.. nebo nemám pravdu?
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:43Od: Kozoroh
Když se podíváme na open éru, tak třeba Connors, Borg, Becker, Sampras, Federer a Nadal své první finále vyhráli, naproti tomu Vilas, Lendl, Agassi, Djokovič a Murray v premiérovém finále neuspěli.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:53Od: Marduch
No vidíš, tak nakonec je to cca fifty-fifty. Já si totiž vybavil jen pokusy Djokera (nedávno jsem totiž projížděl jeho kariérní vývoj;), Murrayeho, Tsongy, Bedřicha nebo Nishiho.
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:56Od: tito
2,4 3:0 Podle mne tutovka. Rozdíl na returnu a od BL bude propastný, Andy vstoupí do zápasu koncentrovaný a nic nepodcení. Haluz se může stát v úvodních kolech turnaje, nikoliv ve finále. Fakt bych se divil, kdyby Miloš získal i jeden set.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:36Od: carodejka_s.r.o. Tomáš na Wimbledonu 2016
Neustále čtu, že Berdych se dostal tak daleko jen díky šťastnému losu. Jistě, štěstí - letos poprvé (!) - skutečně měl, přesto mu ani jeden z protihráčů nedal ten zápas zadarmo, nikdo mu neskrečoval apod. Narážel převážně na mladé pušky, které umí být sakra nebezpečné a vzpomeňme, že se tu řešilo, že strach může jít už z Dodiga.
Dále často čtu, že je škoda, že se dál nedostal na Tomův úkor Jirka, který by byl jistě (?!) lepší. Hm... toť otázka, na kterou neexistuje odpověď, protože Jirka se přes Berďu nedostal. Jirku by úspěch zcela jednoznačně posunul dopředu, měl by lepší výchozí podmínky a tak, na druhou stranu tuhle injekci potřeboval i Berďa, který se tak vrací do první osmičky i do hry o závěrečný TM, což je taky skvělé. Jirka má nyní skvělou možnost potvrdit, že toto jeho tažení nebyla náhoda a že se skutečně dere dopředu.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:38Od: svetova.dvojka
Veselý - Murray to byl match jako víno, to uznej..., Berdych to prohrál už v šatně, Veselý by hrál jako s Djokovičem v Monte Carlu.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:40Od: carodejka_s.r.o.
To nemůžeš vědět. Stejně tak by se mohl Jirka sesypat z atmosféry i tíhy boje o tak velké finále. Tohle jsou spekulace zcela nevhodné pro někoho, kdo tvrdí, že je realista. Realita je taková, že Jirka nedokázal porazit ani Tomáše.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:42Od: svetova.dvojka
bohužel..., ovšem po tom co dnes převedl Tomáš, by to ani horší být nemohlo :-) dvakrát škoda, že to Veselka nedal...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:45Od: carodejka_s.r.o.
Můžeš škodovat jak chceš, bude ti to prd platný. Tomáš došel přes Veselku a Pouilleho do SF. Nikde není psaný, že by Jirka Lucu porazil. Prostě zcela nemístné spekulace.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:46Od: svetova.dvojka
spekulace ano ted máte pravdu...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:40Od: anakin01
myslíš jako tak antukově?
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:42Od: Mayo
možno by hrál ako s Djokovičom ale nemuselo by to na Murrayho stačiť...myslím, že variabilná hra škóta by mu príliš nevoňala...aj Rosol vyfackal RAfu a potom prehral s KOhlim :/
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:43Od: anakin01
Berďa si chytře připravil půdu pro US Open.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:45Od: carodejka_s.r.o.
Myslíš, že nám dá Tomáš zase šanci snít? :D
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:47Od: svetova.dvojka
To už bude dávat Eurosport, takže těžko...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:48Od: carodejka_s.r.o.
Ona existuje nějaká spojitost s Tomášovým výkonem a stanicí, která to přenáší?
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:49Od: svetova.dvojka
tohle motto vymyslela Novasport..., na Eurosportu nevymýšlejí takovéto nesmysly...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:51Od: carodejka_s.r.o.
Sám jsi nesmysl.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:52Od: svetova.dvojka
je to hloupost..., člověk by měl snít o jiných věcech než o tenise.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:55Od: carodejka_s.r.o.
Nevidím důvod, proč by si jednou za rok nemohl český fanoušek na pár dní naivně přát, aby český reprezentant vyhrál Wimbledon. Vždyť je to hezký. Což je zřejmě pocit, který ty neznáš.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:57Od: svetova.dvojka
No dobře bylo to fajné..., geniální upoutávka .-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 22:59Od: carodejka_s.r.o.
Jo, mně teprve teď došlo, co myslíš. To jsem viděla jednou a i mně to přišlo divný.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:49Od: anakin01
Proč ne :-) Slabší soupeře stále dokáže porážet a letos hraje na grandslamech víc než spolehlivě - ČF, ČF, SF. Když bude los milosrdný, třeba se zase SF dočkáme :-) ale měl by do té doby natrénovat podání a psychiku! :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:50Od: carodejka_s.r.o.
Tak, jestli hodlá pokračovat v této řadě, tak semíčko je jistý :D
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:51Od: anakin01
to abysme se pak těšili na 2017 :-D
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:52Od: carodejka_s.r.o.
Mám strach, že Tomáš tohle neumí přesouvat mezi sezonami :D
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:57Od: anakin01
pár věcí ho nový trenér bude muset naučit :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:59Od: carodejka_s.r.o.
Já bych to nehrotila. Tomášovi je evidentně bez trenéra fajn :)
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:13Od: Lina
Kdybyste tam vecpali OH, možná by to F na US mohlo být. :))
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:15Od: anakin01
ty jsi hlava! Tak plán bychom (opět) měli. :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:15Od: carodejka_s.r.o.
Tyjo, to je fakt! :D
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:31Od: Nola
Murray si titul zasluzi, ci sa to paci niekomu, alebo nie, dosiahol 3 GS finale tento rok, aspon tu bude konecne s tomassinhom klud...
Lendl nasadol do rozbehnutej lode, beriem to ako uplne zbytocny krok so strany Andyho, Lendlova hodnota stupne, celkom bez ocividnej zasluhy :D
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:34Od: Mayo
Aký Lendl? Sir Alex! ho zase raz privedie k titulu, keď tak!
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:34Od: anakin01
Lendl si teda vybral příhodnou dobu :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:35Od: Kozoroh
Angažování Lendla zbytečným krokem rozhodně není. Murray potřebuje mít tvrdého kouče Lendla, aby vyhrával majory.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:35Od: svetova.dvojka
slavný rodák z Ostravy, tam jsem se narodil i já...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:44Od: Marduch
Vtip je v tom, že nikdo teď nemůže říct, jak by to dopadlo, kdyby tam s nim Lendl nebyl a nepřipravoval ho mentálně na Wimblas. Vypadá to jak banalita, ale sám Murray prohlásil, že je pro něj Ivan v hledišti dost důležitej, že mu dodává sebevědomí. Na RG (ač ano je to jinej, pomalej povrch) v prvních kolech Andy vyváděl blbosti a zbytečně tak ztrácel síly. Tady na bitvu s adrenaliňákem Tsongou procházel koncentrovaně kolo za kolem. Fuckující spratek nad sebou potřebuje IMO cítit autoritu ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:00Od: Mayo
je to šéfko :D, podobne ako Kouby Brajent legendárny, ten tiež potreboval nad sebou tvrdú ruku až ho legendárny Phil Jackson skrotil (:
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:46Od: Marduch
A jinak souhlas, titul bude v Andyho rukou zasloužený, jak za tento turnaj, tak hlavně za předcházející GS performance si ho zaslouží. Prohrával jedině po bojích s Djokovičem, který tu ale vypadl velmi brzy, takže...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:58Od: Nola
k Nolemu - nejde stale vyhravat a ustat to cele psychicky, nejde stale otacat zapasy s 0:2 na sety, proste karma, presne ako dnes Fedex, Andyho pohana adrenalin s tych finalovych neuspechov na GS, tentokrat dokonale tazi z totalneho prepadu BIG4, ale uplne zasluzene, ja mu to dokonca prajem, pocitam, ze aj na neho casom s tym otacanim zapasov pride rada....
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:10Od: Marduch
Však ano já rovněž s Murrayem alias šampionem problém nemám. No ta zmínka o Djokerovi byla myšlena jakože byl Andy vzhledem k bojím s Djokerem v pořadníku na GS titul hned za Djokerem a pak dlouho nic..takže teď bez Djoka bere jakoby přirozeně trofej. Vůbec tím Andyho úpsěch nesnižuju..
Nole letos doplatil možno na horší aklimatizaci na trávě, bez přípravy, přičemž ta rychlost adaptace na jiný povrch se dost možná s věkem o nějaké to procento zhoršuje, možno doplatil na určitou pocitovou kocovinu a ztrátu té nejostřejší koncentrace po zisku nesčetněkrát vybojovávaného RG titulu, a možno také na nějaké bolístky z náročného maratonu zápasů za poslední cca rok a půl..
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:03Od: turista
Asi tak. Nikdy jsem neviděl Novaka Djokoviče tak šťastného jako po vítězství na legendárním RG. To byl splněný sen na který dlouho čekal. Strašně mu to přeju to vítězství na RG 2016.
[ Reagovat ]
09.07.2016 10:43Od: baggik
Tak Djoker měl pro letošní sezonu jasné cíle RG + OH. Olympiáda je za měsíc, potom US open, ve Francii se hrálo před pár týdny. Murray má největší šanci proti No1emu na trávě a vyhrát 6 grandslamů v řadě plus olympiádu, to by chtěl i Novak moc. I tak ten rekord 30 vítězství na GS v řadě je neskutečný. Prostě zkusil Wimbl bez přípravy, bez té touhy a nenasytnosi, která ho hnala za vítězstvím na RG. Nevyšlo to a jestli uvidíme v Brazílii odpočinutého a opět hladového Novaka, kterému bude moci konkurovat opět snad jedině Murray, čerstvě uspokojený výhrou na Wimbledonu, tak si budeme moci říci, dobře udělal chlapec jeden.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:24Od: svetova.dvojka
No jedno je jisté, že finále nebudu mít takovou kvalitu jako v roce 2008... :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:18Od: Lina
Gratuluji finalistům, bohužel ani jeden není podle mých představ. Roger i Tom si to prohhráli hlavou. Dvakrrát škoda pro Rogera, byl lepší hráč velkou část zápasu. 18. GS už asi nepřidá? Ale ne každý má 17 GS. :)) Tomáš se snad umí, víc vyhecovat na Novaka než Andyho.

GS teda přeji Raoničovi.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:31Od: Kozoroh
" Tomáš se snad umí, víc vyhecovat na Novaka než Andyho."

S Berďou má No1e bilanci 24:2, poslední střetnutí na RG ovládl No1e skórem 6:3, 7:5, 6:3. Berďa tehdy na Novaka uhrál o dva gemy navíc než dnes na Andyho.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:51Od: Lina
Že s ním má děsivé skóre, to jo, ale mám ten pocit z herního projevu v několika posledních zápasech. Škoda, že dnes neudržel laťku po celý zápas, jakou nastavil na začátku. Asi by nevyhrál, ale mohlo, to být vyrovnanější.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:15Od: Pedronegro
díval jsem se jen chvílemi, mám pocit, že když se dívám, hraje Tomáš mizerně, ale jak to tady čtu, tak hraje tužku i když se nedívám, jaký rozdíl mezi oběma zápasy dnes, no nic, semi je vlastně max úspěch ...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:11Od: tomasinho
Tolik k šancím Berdycha. Andy pohodový trénink, vůbec nemusel zapnout na vyšší level jak s Tsongou, stačilo využít své šance na returnu a bylo hotovo. Definitivní zlom přišel v půlce druhého setu, po skoro 10 minutách udržený servis na 3:3 a pak hned brejk. A bylo hotovo. Berdych dělal příliš mnoho chyb, ale nehanil bych ho nějak moc. Šel tam s tím, že prostě musí hrát na absolutní riziko, jinak hráče jako Andyho neporazí. Když proti němu stojí hráč, který mu vrátí skoro všechno, musí do těch úderů dát ještě víc a ne vždy to vyjde. Pro něj je SF dobrý výsledek, i když nepotkal top 20 hráče po cestě do něj.

Pro Andy paráda, po těžkém čtvrtfinále pohodový zápas docela a může se připravovat na finále. Poprvé proti někomu jinému než dvojici Federer&Djokovič. Milšo hraje skvěle a bude to ohromně těžké, ale kdy jindy, když ne teď? V Queensu to Andy zmáknul, ale nesmí si tak nechat utéct úvod. Na turnaji returnuje nejlépe ze všech, takže by měl mít na returnu víc šancí jak Roger dneska. Věřím, že to zvládne. Come on! Vamos!

Tímto ještě zdravím komedianty Pe3ka a toho nového ocasa, co se do mě naváží a nevím proč. Přeju hezký večer. Věřte, že já ho po těch dvou dnešních zápasech mít budu.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:15Od: Mayo
+1 presne tak ako píšeš, veľmi slabý tréning dnes (:
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:19Od: kada.tom
taky mám dneska velmi příjemný večer :-)))
[ Reagovat ]
08.07.2016 21:09Od: Roger_Federer Re: Kadlec
Co ?sis stahl z netu fotku Miloska a budete spolem popijet vinecko??..Z pribivajicim vecerem se vic odvazes a prijde cas na muckani.
???
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:19Od: Kiske007
Tak jako Berďa dělá sparring partnera Andymu, Andyho děla Djokerovi???.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:26Od: tomasinho
Jo, tak nějak, i když pořád ne až tak moc. Ale v podstatě jo no. Radši dělat sparing jednomu hráči než čtyřem ale.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:49Od: Kozoroh
První Andyho finále, v němž bude favoritem.
Miloš bude v neděli víc kousat než Tom, ale pokud Andy předvede to, co proti Tsongovi v ČF, tak myslím, že víc než jeden set neztratí a zpět do svých rukou vybojuje wimbledonský pohár. V ČF proti Jo-Willíkovi z něho čišelo odhodlání získat druhý titul z Wimbledonu.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:59Od: FulnekUltras
Petra bude mít nejspíš na USO co dohánět... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:11Od: lukassb
Je to skoda, konecne grandslam, kde v poslednich kolech nebyl Djoker, Nadal,.. a Tomas to takhle zazdi :/ Cekal jsem uprimne mnohem vic. Na druhou stranu semifinale je paradni vysledek, jen tam holt chybi ten posledni krucek.
Taky sem hodim odkaz na novou stranku o ceskym tenisu, ktera se pred par dny rozjela, tak mrknete
www.ceskykoutek.wordpress.com
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:12Od: svetova.dvojka
Nadala na trávě by porazil i Berdych, ještě se bylo potřeba zbavit pár lidí.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:16Od: Mayo
a další :D Berdychov problém je dalších xy hráčov a ne iba Nadal a Djokovič :D bez nich dvoch na turnaji nič nezazdil lebo tam boli další topfavoriti! zazdil by to vtedy keby tam neni Murray a FEderer ešte
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:09Od: svetova.dvojka
huráá na basket Srbsko-ČR...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:06Od: Chrenda
Kdo to tady plkal, že hrál Tomáš blbě s Poulliem, protože Lucas hrál blbě? Dnes hrál Andy tužku a Tomáš jako obvykle dvojitou tužku. Velmi chabé semifinále Wimbledonu na které se fakt vzpomínat nebude. je jasné, že je to Tomášův zenit a Lendl chytře vsadil na šampióna, jelikož Tom ten potenciál něco velkého vyhrát už nemá.

Tak teď jen doufám, že Miloš Andyho ve finále rozstřílí na padrť. Podle výkonu Skota, by to neměl být problém. Lepší Raonič než Murray.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:07Od: anakin01
Začátek a konec příspěvku je hloupost. :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:10Od: Chrenda
A potrefená husa se ozvala.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:13Od: anakin01
Necítím se ani jako husa, ani jako potrefený. Stojím si za názorem, že první a poslední část tvého komentáře je vzdálená pravdě, což mi neumíš vyvrátit.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:17Od: Chrenda
No odpovídal jsem ti posledně, že uvidíme, jak se popasuje s Andym a viděli jsme, že? Tak teď uvidíš jak ve finále se s Andym popasuje Miloš a bude to jiná písnička. Nejsem žádný fanoušek Raoniče, ale furt mu přeji víc než Skotovi.

A nevím co je špatně na začátku mého komentu. Nebo snad myslíš, že hoši hráli hvězdný tenis? Pak fakt nevím co jsi sledoval za zápas.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:08Od: svetova.dvojka
jeden velký titul už má. na co jich mít plnou vitrínu...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:11Od: Mayo
jojo, podľa dnešného výkonu :D až nato, že každý zápas je iný
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:14Od: Nola
s Lendlom suhlasim, aj so zapasom co sa kvality tyka , proste Tsonga vs Murray to bolo nieco pre fajnsmekra, dnes Andy zrejme hral co potreboval, a to proste stacilo, Milosovi davam tak 5 percentnu sancu, nema ziadne skusenosti s finalovymi zapasmi na GS....
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:37Od: Kozoroh
K výkonu Tsongy se dnes Berdych nepřiblížil, Murray tak nemusel vyvinout takové úsilí jako předevčírem.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:14Od: Kiske007
Andy hrál co potřeboval, soupeř ho nezatlačil k tomu, aby musel pžedvést lepší tenis
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:17Od: anakin01
To je podle jeho logiky hloupost :D
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:03Od: Mayo dosnívané
Andy skvele ani to nebolelo. Tie reči, že po vypadnutí Djokoviča je tu veľká šanca ako keby len on vedel hrať tenis. No pre Berďu tam boli další dvaja neriešiteľní hráči Andy a Roger plus vlastne možno aj Miloš. Andy je trieda a je inde ako Berďa a nevie to na neho. Každopádne SF je dobrý výsledok môže byť spoko, na viac nemá, čo už no.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:05Od: svetova.dvojka
Jak je na tom nejlepší slovenský tenista jen tak mimochodem... ?
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:08Od: Mayo
mňa nezaujímajú slovenskí tenisti, takže neviem, prepráč
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:09Od: anakin01
Dobře. Není to negr.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:06Od: agrez
piš česky idijote.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:08Od: Chrenda
Murray je sralbotka a ve finále dostane nakládačku od Miloše. Už se těším na ty kyselý ksichty v publiku.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:09Od: Mayo
nevadí, Murray úlohu splnil , vyradil Berdycha...Miloš je celkom fajn, no aj tak mu neverím vo finále ale určite nejaký set narozdiel od Berďu urve
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:11Od: FulnekUltras
Přiznávám, že jsem se letos Berďou nechal trochu unést... ;) Relativně těsná prohra s Murraym na AO je zřejmě jeho labutí písní... Dnes nejenže nepřekročil svůj stín, ale ještě si ho dobrovolně zvětšil...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:11Od: Mayo
+1
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:20Od: Chrenda
Trefné :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:22Od: carodejka_s.r.o.
Taky jsem dnes čekala od Toma víc :(
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:02Od: DORSCH
skoda Tsongu
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:09Od: Chrenda
Tož ÁNO.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:02Od: tommr Berdych vs. Murray 3:6 3:6 3:6
Tomáš zase dostal od silnýho soupeře už skoro tradiční nakládačku. Na ty nejlepší prostě nemá ... :(
Jinak je ale semifinále Wimbledonu velkej úspěch. Tomáš se díky tomu zase vrátí na 8.místo v žebříčku a v boji o letošní TM si značně polepšil ... :)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:03Od: carodejka_s.r.o.
Tak tak. Pohádka se nekoná, ale i tak je třeba brát to jako velký úspěch :)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:12Od: Chrenda
Bezesporu úspěch jako řemen, dává mu to naději na turnaj mistrů, pokud nepokazí zbytek sezóny. Nakonec měl štěstí, že ho nasadil, tak jak ho nasadili. Každopádně gratulace k semifinále.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:00Od: anakin01
Počkat, počkat, dostávám expres zprávu z Londýna, že prý Toma zařízli lajnoví. Neviděl někdo? To by totiž bylo na žalobu! :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:57Od: ReadyTeddy Berďa
Neverending story. Překvapuje výsledek někoho? Berďovi prostě sudičky nenadělily do vínku, aby vyhrál grandslam :(
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:58Od: anakin01
stačilo nadělit servis alá Raonic.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:58Od: svetova.dvojka
nikdy neříkej nikdy, jednou sedne štěstí i na vola.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:58Od: kada.tom
dneska to bylo žalostné, a to je slabé pojmenování Tomášova výkonu ..
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:58Od: carodejka_s.r.o.
Dneska se ukázalo to, co spousta lidí říká, že na to nemá především hlavu. Herně v 1. setu ukazoval, že by to jít mohlo.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:00Od: FulnekUltras
Jana Novotná si to nakonec taky "vyčekala". Ale čas běží...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:56Od: svetova.dvojka
tak nakonec 9 gemů. no zas takový propadák to nebyl...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:02Od: Stan_Borowitz
:-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:55Od: babolat.cz
poprava skončila
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:55Od: kada.tom UE
30/9 ... co dodat
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:54Od: anakin01 Tomáš
je moc moc slabý na servisu, tam to první podání prostě chodit nebude, to už máme vyzkoušené, a když se nemůže opřít ani o svoje hry, pak už se těžko pracuje i na returnu. Necítím, že by přišel už předem poražen, ale prostě ten zápas nezvládl, tak si finále nezaslouží. On to ale časem překousne, já si z toho taky beru jen pozitiva, dokonce mě jeho prohra nějakým způsobem motivuje, ale co bude s místními troly, o to bych se vážně bál, pro ty se jejich ubohá situace nijak nemění :-D
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:58Od: Roger_Federer
Murray je o level jinde.
Berdych opet strojova hra, kterou uz maji vsichni top hraci nactenou.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:54Od: carodejka_s.r.o. Bohužel
Kromě 1. a začátku 2. setu se Tomáš svému snu o finále ani nepřiblížil.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:57Od: carodejka_s.r.o.
A zpátky do reality. Ale jak nemám Miloše ráda, budu mu v neděli fandit.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:51Od: FulnekUltras Trapné...
Nechci nikoho urážet, ale Berďovo myšlení je bohužel přesným produktem současného čecháčkovského vnímání světa - na "slabé" (někdy i jen teoreticky) si troufáme, sotva však narazíme na taktéž třeba i jen teoretickou "sílu", stěhuje se srdce rychle do gatí... Fuj tajksl, tavárišč Gável...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:53Od: babolat.cz
to není čecháčkovské myšlení, to je myšlení Havlovo...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:56Od: FulnekUltras
to se nevylučuje... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:57Od: babolat.cz
50:50
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:08Od: Stan_Borowitz
Ale no tak... za tohle Havel opravdu nemůže (jakože jinak může za leccos). Češi naposledy opravdu bojovali někde na Bílé Hoře. A minulém století jsme jen v krátkých obdobích nebyli buď okupovaní Německem a Sovětským svazem, nebo rovnou součástí cizí monarchie...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:17Od: FulnekUltras
To, že Havlovo a Klausovo čecháčkovské maloměšťáctví nakazilo po roce 1989 velkou část populace s logickým následným přenosem na další generace, zůstává tvrdým faktem.
[ Reagovat ]
08.07.2016 23:14Od: Stan_Borowitz
Jakože před rokem 1989 tady čecháčkovské maloměšťáctví nebylo masově rozšířené? To si děláš prdeI, že jo?
[ Reagovat ]
09.07.2016 12:33Od: FulnekUltras
Po roce 89 se ovšem bohužel stalo státní politikou a oficiálně povoleným návodem ke "svobodnému" a "spokojenému" životu.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:53Od: dadaft
"Toníku, nepij tu kořalku..."
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:54Od: svetova.dvojka
trefné, na chudé utlačované Romy z ubytoven to si Čecháček troufne, ale když potká Roma mého ražení, tak sklopí zrak k zemi..., krásně jste to vystihl.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:01Od: misa
Myslíš, že těm tvým kecům někdo věří? :)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:01Od: PetaM
Hlavně, že jsi tu nedávno odmítal, že jsi negr :D :D
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:02Od: svetova.dvojka
taky nejsem...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:12Od: DORSCH
indocech?
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:14Od: svetova.dvojka
řekněme , že nejsem Gádžo nebo Goro ...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:49Od: dadaft
je to tak, jak to prostě je.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:49Od: babolat.cz
alespoň to dnes zachránil Milos...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:53Od: FulnekUltras
bude zajímavé sledovat jeho BOJ ve finále...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:49Od: blue Škoda
Opravdu škoda, že semifinále nehraje Veselý. Ten by se o postup porval, Berdych svůj stín nepřekročí, má proti těm nejlepším mentální blok. Veselému je jedno, jestli proti němu stojí Djokovič nebo Murray, zkrátka by bojoval... není z nich vystrašený, sotva vleze na kurt.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:50Od: carodejka_s.r.o.
Jenže nehraje. Nedokázal překročit stín Berdycha.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:52Od: babolat.cz
doufám, že letos naposled nepřekročil stín Toma, protože Tom je už smolíček pecháček a nevím co ještě
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:49Od: misa
No jo, když seděla v Berdychově boxu jedna milá dívka, vypadalo to wimbledonské semifinále jinak :)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:55Od: FulnekUltras
tak tak... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:49Od: miguel23 comeback z 0-2
Má Berdych za svou kariéru nějakou otočku z 0-2 na kontě? (v jeho prospěch samozřejmě)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:49Od: svetova.dvojka
2x říkal to Vojta.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:48Od: kada.tom
Tomáš mi připomíná Elenu. Pouhá role komparzisty, jen o něco lepšího než byla včera Elena.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:59Od: FulnekUltras
malý ten, kdo ztratil v sebe víru... ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:47Od: miguel23 Berdych x Raonic
Je celkem smutný, když srovnáme dva v podstatě typologicky stejný hráče a to jak zvládli dnešek na podání i celkově herně. Proč Berdych se svojí výškou nikdy nedosahoval takových kvalit na podání?
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:50Od: DORSCH
lebo je malo agresivny,nema to v sebe
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:51Od: misa
To je námět pro jeho bývalé trenéry.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:51Od: Marduch
Typologicky stejní hráči? Píšeš z hospody?
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:58Od: Marduch
Sorry beru zpět, překouknul jsem se, myslel jsem že srovnáváš Berdycha a Murrayeho. ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:47Od: Stan_Borowitz Dnes večer bude celé
Monte Carlo zahaleno do smutku...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:50Od: svetova.dvojka
co Walmez ?
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:45Od: d@ve
Pozitivum tu nějaké je. Tomáš dneska asi odejde od Andyho bez kanára.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:49Od: d@ve
..a bude osmý ve svět. žebříčku. :)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:45Od: svetova.dvojka
Djokovič dojel na los, chtěl bych vidět Murrayho ve 3.kole s Kvérym...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:47Od: Mayo
Vyfackal by ho Andris ako inak
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:42Od: anakin01
Skreč.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:42Od: Kozoroh Berdych-Murray 3:6, 3:6, 1:4
Od 6. gemu 2. sady, v němž měl Berďa dva brejkboly (přičemž ten druhý byl hratelný, Andy ho odvrátil s vypětím všech sil), je Berďa v silném útlumu...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:41Od: Mayo
Džinjus
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:41Od: RFtheGOAT
Co jsem říkala? To bylo jasný, že si ho Muzza namaže na chleba :P
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:42Od: Mayo
Tak Goatko, veľká skoda Rogiho :/
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:45Od: RFtheGOAT
mi ani nemluv :( nevyužil tolik šancí, což už je u něj klasika, a ke všemu si myslím, že odcházel fyzicky, proto se nechával namasírovat a ten pád potom, i to mohlo mít vliv, ale hlavně si to prohrál sám, docela mě naštval, jak říkáš, co už ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:49Od: RFtheGOAT
"I can't believe I served a double fault twice," lamented Federer. "Inexplicable for me really. Very sad about that and angry at myself because never should I allow him to get out of that set that easily. I mean, he deserved it. He earned it at the end. But I helped him so much to get back into that game."

aspoň že to umí objektivně zhodnotit a uznal, že si to prohrál sám :P
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:42Od: svetova.dvojka
máte na to, jste znalec.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:43Od: RFtheGOAT
:D
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:43Od: Kiske007
to říkala většina, jen naivní snílci si mysleli něco jiného.

Ale myslím, že jeho manželka je spokojená, na konto přistánou pěkné love, kdo to bere ???
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:48Od: RFtheGOAT
kdo by to nebral, že, ale myslím, že se Béďa vyjádřil, že semifinále už zná a rád by šel dál, no Lendl asi věděl, co dělá ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:40Od: Kiske007 Berdych se hrozně divil, že ho Lendl nechce trénovat a Andyho zn
Je mu bylo naprosto jasné, že by to byla ztráta času?.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:42Od: carodejka_s.r.o.
Jsem nějak nezaregistrovala, že by se Berdych divil. Oba po vzájemné schůzce veřejnosti řekli pouze to, že se nedohodli. Nebo tys snad byl u toho, že znáš podrobnosti?
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:44Od: Kiske007
Jo divil se, že se vrátil k Andymu a jeho odřekl
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:46Od: carodejka_s.r.o.
Kdes to četl? Já četla rozhovor s Berdychem, kde se ho na to ptali a tam se teda vyjadřoval zcela neutrálně. Nečetl jsi pouze titulky? Ty ten dojem navodit mohly.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:54Od: Marduch
"...řekl mi, že na trénování absolutně nemá čas". A za pár týdnu vzal Andyho".
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:56Od: Marduch
"Nevím, co si o tom mám myslet" ;)
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:00Od: carodejka_s.r.o.
To sis mohl vymyslet. Ptám se, kde to bylo. Když cituješ, jistě můžeš uvést zdroj, máš-li ho při sobě.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:05Od: Marduch
No dovol:) Proč bych si vymýšlel?
Zdrojem je dnešní článek o programu Wimbledonu:
http://www.tenisportal.cz/zpravy/12-den-ve-wimbledonu-finale-chteji-vybojovat-berdych-a-deblistka-pliskova-18644/#comments
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:12Od: carodejka_s.r.o.
Dobrá, dobrá, uznávám, ačkoli jsem na seznamu četla něco radikálně jiného.
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:12Od: Stan_Borowitz
Tak to je slušnej stěr...
[ Reagovat ]
08.07.2016 20:24Od: FulnekUltras
U Lendla mě podobné jednání vůbec nepřekvapuje. On sám je klasickým maloměšťákem, kterého odchoval socialismus.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:37Od: kada.tom
A vše spěje k hladké Andyho výhře. Jak jinak :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:35Od: freeteepek
Proč Berdych nehraje aktivněji a kazí i jednoduchý míče? Já v jeho hře absolutně postrádám tah na branku:-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:34Od: Kiske007 Nedustojné semifinále
Jsme si jistý, že Veselka by předvedl lepší výkon a urval i set
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:35Od: FulnekUltras
moje řeč
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:36Od: anakin01
Veselý se ale do semifinále ani neprobojoval.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:37Od: carodejka_s.r.o.
To nezjistíme, protože Veselý se dostal "jen" do osmifinále.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:34Od: d@ve
Škoda, že Andyho Tsonga nevyřadil. S ním by to měl Tomáš možná malinko vyrovnanější.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:35Od: anakin01
S Tsongou by Tomášův výkon pravděpodobně vypadal úplně jinak.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:36Od: FulnekUltras
přesně tak - dnes je to předprogramovaný děs...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:36Od: tommr
s Tsongou by moh Tomáš klidně vyhrát. Proti němu by určitě tolik zbytečných chyb nedělal, protože by si víc věřil ...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:43Od: d@ve
Zřejmě to tak je. Tomáš to patrně prohrál v hlavě min. už při prvním ztraceném podání.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:30Od: svetova.dvojka
díky megašťastnému losu se dostal takhle daleko Berdyč ,ale myslím si, že Andy by si zasloužil důstojnějšího soupeře...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:31Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:31Od: pockerface
například? Hráč top10 není důstojný?
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:33Od: svetova.dvojka
Dyť to má Murray úplně bezbolestné, sledujete ten zápas vůbec...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:34Od: PetaM
Ale on přece nepotřebuje důstojného soupeře. Protože s důstojnými soupeři prohrává. Proč myslíš, že se jeho hloupá matka smála, když viděla Novakovu prohru?
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:35Od: Mayo
Tak možno by uz Djokovic uhral konečne s Andym jeden set na tráve (:
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:38Od: kada.tom
+1
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:41Od: PetaM
No, naštěstí už ho nikdy neporazí ve finále GS, takže pohoda.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:43Od: Mayo
Chudák Djoki, veru , co uz taký je šport (:
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:34Od: freeteepek
Je to strašný pro českýho fanouška. PRakticky se na to nedá dívat...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:38Od: FulnekUltras
umíme si to živě představit...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:39Od: carodejka_s.r.o.
I ty znalče a realisto.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:23Od: tommr Berdych vs. Murray 3:6 3:6
a je po zápase. Tomáš dělá - jak je u něho v zápasech se silnejma soupeřema zvykem - kvanta neskutečně hloupejch chyb a s tím se Murray opravdu nedá porazit ... :(
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:25Od: FulnekUltras
nad linií teoretického ponoru už jsme prostě na suchu - a změnit myšlení neumíme... ;(
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:28Od: Nola
Murray ma lepsi return, 2.servis, aj pohyb, s tym sa neda zial nic robit
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:32Od: tommr
daly by se omezit ty zbytečný chyby, ale na to je Tomáš příliš nervózní ... :(
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:36Od: Nola
nieco na tom bude, v klucovych momentoch sa proste vyhodi, ale nie je sa co divit, Murray vsetko vrati aj z prveho radu tribun, ten start na lopticku je neskutocny, Tomasovi chyba Raonicov servis, maju rovnaku vysku....
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:30Od: anakin01
možná Murrayho trošku přecenil, on zas není tak dobrej. Řekl bych tedy, že prohrává 0:2 kvůli přecenění sil soupeře.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:30Od: misa
Těch chyb je fakt hodně...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:32Od: misa
Lehké chyby při nejdůležitějších míčích.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:35Od: tommr
Tomáš dneska chybuje podobně jako Petra. Jemu se to ale stává jen proti silnejm soupeřům na který si nevěří. Petře se to v poslední době stává skoro proti všem soupeřkám ... :(
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:21Od: Stan_Borowitz No, škoda toho osmifinále,
Jirka by jistě nedopadl o moc hůř.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:21Od: anakin01
Takže lidi, rychle na zahrádku a vrátit se až povede Tomáš v 5. setu s doublebrejkem. Tohle bude obrat, kterej Wimbledon nepamatuje!
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:22Od: carodejka_s.r.o.
:D Kéž by!
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:23Od: Mayo
Skôr uz prestanete snívať :D
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:26Od: PetaM
Odkdy ty koukáš na tenis?
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:29Od: Mayo
No uz to bude tak 14 rokov a 88 dni cca
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:33Od: PetaM
Hm, nevím nevím. U skoro každého turnaje píšeš, jak budeš rád, když uvidíš aspoň hodinu tenisu ...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:34Od: Mayo
Aha, tak to hej :D neni času pozerať cez týžden tenis
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:20Od: Mayo 6-3, 6-3
Andy sa ani nezapoti, skvele.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:19Od: kada.tom 6-3 6-3
Andy si dělá s Tomášem co chce ...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:21Od: FulnekUltras
bohužel - jako obvykle podle síťového grafu...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:19Od: svetova.dvojka
No to je mi překvapení... :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:20Od: carodejka_s.r.o.
Co je tohle za k*eténa?
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:22Od: svetova.dvojka
spíš za znalce a realistu...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:25Od: carodejka_s.r.o.
Je tu pár znalců a realistů, dokonce si jich i vážím. Ty jsi pouze prudič a de*il.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:27Od: svetova.dvojka
Respektuji váš názor.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:28Od: brixner
Jsem Realista!
Ahoj, těší mne!
:-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:18Od: patriks Tomáš
má v závěru setu určité problémy, potřeboval by si vzít timeout.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:14Od: Mayo
Výborne na returne od škótskeho tenistu
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:13Od: carodejka_s.r.o. Je to smutný
Rozhodně nemám pocit, že by byl Berďa horší hráč, přesto ty klíčové míče tam padají pro Murrayho. Škoda těch nevynucených chyb.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:14Od: carodejka_s.r.o.
Abych byla přesná, nemám pocit ani že by byl lepší, prostě herně vyrovnaný.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:15Od: misa
Murray je jasně lepší.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:16Od: d@ve
Nevím, jestli jasně, ale je..
Tomáš bude rád aspoň za jeden set.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:18Od: anakin01
Spíš je tam vidět, že by se Tomáš mohl hodně zlepšit a pak by to vypadalo jinak. Ukázal, že na to má, ale prostě nepředvedl dostatečně dobrý výkon, nepřeměnil možnost ve skutečnost a seká jednu chybu za druhou.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:19Od: carodejka_s.r.o.
Teď v koncovce 2. setu jo, ale jinak bych řekla, že teda ne.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:19Od: kada.tom
Andy je úplně někde jinde ..
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:24Od: FulnekUltras
Kdyby Tomáš místo něj vnímal třeba Andersona, vypadalo by to úplně jinak. Tohle je bohužel čecháčkovská psychika...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:27Od: tommr
to není jen o psychice. Murray Tomášovi vrátí minimálně dvakrát tolik míčků co by mu vrátil Anderson a tak ho nutí k chybám ... :(
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:30Od: FulnekUltras
Samozřejmě - ale ten už předem rezignovaný přístup reálný výkonnostní rozdíl zmnohonásobuje...přesně za tohle si Berďa v of postup nezasloužil...
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:38Od: carodejka_s.r.o.
No, dobře. Teď už je to katastrofa.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:11Od: kada.tom
Nedáš? Dostaneš!
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:13Od: d@ve
Resp. nevezmeš, odevzdáš. :)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:09Od: anakin01
To je strašně těžký takhle, Berďa se dost snaží, běhá na síť jak nikdy, ale k ho*nu je to, pardón :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:02Od: Kozoroh Berdych-Murray 3:6, 3:2
Jakmile musí jít Berďa přes druhý servis, tak ho Andy silně zatlačuje.
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:01Od: Rafan.Nandal Berdych - Lendl ?
Ahoj,
víte někdo, proč nedošlo ke spolupráci Lendla a Berdycha ?
O co šlo ? O peníze nebo ho Lendl nechtěl trénovat ?
Prosím jen o komentáře zasvěcených :-)
Díky !
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:04Od: FulnekUltras
Do Lendla jsem zasvěcen už skoro 40 let - takže jako obvykle o prachy (v tomto případě hlavně z potenciální prestiže).
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:05Od: Mayo
Lebo Berda je slaby
[ Reagovat ]
08.07.2016 19:13Od: tomasinho
Prestiž, prachy, čas. Berdych hledal pokud vím full time coache, Murray je domluvený na okleštěnou spolupráci, na grandslamy a něco v USA třeba, Evropu a menší turnaje odjezdí Delgado.

A určitě taky výzva. U Berdycha zřejmě necítil šanci ho někam posunout, u Andyho je pořád kam, je jen krůček od vrcholu. A taky už se znají a ví, co může čekat, což sehrálo taky roli tedka.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:59Od: Mayo
Ukazujú Rodzu Federu
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:57Od: Jirajsw Mayo
Aby ten tvůj Murray ještě nezaplakal....
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:56Od: anakin01
Důležitý gem! Hned jde vidět ten rozdíl, když se první podání daří.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:56Od: d@ve
Uf, už jsem se obával, že tu pátou hru prohraje ze stavu 40:0. :/
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:48Od: Mayo
Najrýchlejšie nohy na okruhu v plnej parade
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:45Od: Mayo
Uvidíme kedy Andy hodí aspoň druhý stupeň , tipujem, ze až vtedy , ked to bude potreba (:
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:45Od: Jirajsw
Můra začíná mamrat Tomáš srovná stav pojď Tome
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:41Od: Jirajsw
Květák sbírá fiftyny jen po Tomášovch chybách
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:44Od: svetova.dvojka
tak mu zavolej , ať tolik nekazí.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:39Od: Mayo
Andy hra dost slabo a aj tak to stačí , Berda jak chce uspieť potom,
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:40Od: anakin01
jo jo, Andy vypadá hodně hratelně, o to horší, že tam Tomáš seká jednu chybu za druhou.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:45Od: brixner
Kurwáááááá, Tómas, co je s tebou ?
To necháš vyhrát toho blba?
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:52Od: Marduch
Nevim, cos čekal, když Můrák je kromě FH ze stoje ve všem o level jinde.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:38Od: misa
neuvěřitelné smeče Berdycha :-))
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:37Od: anakin01
Tomášův vítězný kraťas! Jako až se dostane do psychické výhody, bude to stát za to :-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:36Od: FulnekUltras Všechno je to zatím jen o hlavě
a jakémsi pofidérním pocitu papírové převahy. Skot nehraje nic extra, Béda bohužel v 7. gemu místo na 30:30 práskl klíčovou smeč do sítě a od té doby zůstal dole. Kwa Tome, zahoď už konečně tu valmezácko-monackou odevzdanost !!!!!
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:39Od: svetova.dvojka
Spíš o herní kvalitě, aby Berdych měl šanci porážet hráče jako je Andy Murray, musel by svou hru posunout o jeden nebo spíše o dva levely dopředu...
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:58Od: FulnekUltras
dneska žádnou herní kvalitu nevidím...ovšem posranost ano...
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:35Od: tomasinho
No Andy nehraje dobře zatím, hraje moc krátké míče a spoléhá na chyby Berdycha, bude muset trochu přidat. Ale pokud bude Berdych bez servisu, bude to i tak docela easy, protože bez 1. servisu nemá šanci držet servis.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:35Od: Kiske007
Průněh zatím přesně podle očekávání. Berdych pár gamů hral dobře a pak se začal sypat?jsme zvědavej co ukáže ve 2. setu. Na výkon Tsongy ale těžko naváže
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:33Od: Mayo 6-3
Anooooooo, výborne Andy!
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:33Od: Noleman
to je taková škoda, ten můra žije jenom z chyb Tomáše a že mu zas nejde servis
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:33Od: kada.tom
Andy bere set, nutno dodat, že vcelku pohodovým způsobem, moc se nenadřel.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:32Od: anakin01
Přesně podle plánu - odevzdat první set, to se nevyplácelo ho vyhrávat. Ale teď konečně začít zase hrát, to není hezký, jak to Murraymu padá do klína - kdyby si to aspoň vybojoval, ale on nemusel.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:30Od: Jabadu
A zase chyby, jak na začátku. Ten je vodvařenej. Hlava.cz
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:30Od: d@ve
Ne ne, bez prvního podání to půjde jen horko těžko..Jestli vůbec. :(
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:32Od: d@ve
To by musel mít servis jako Raonič.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:29Od: anakin01
Pako.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:25Od: FulnekUltras Škoda té chyby nad hlavou v 7. gemu
Ale máš na něj, Bédo - poď poď poď...
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:24Od: Jabadu
Kurwáááááá! Kdyžs ty balony nedával zadarmo Veselému, tak proč je dáváš zadarmo Skotákovi?!!
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:22Od: Mayo
Andy si zatiaľ pinka.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:16Od: anakin01
Tomáš začal znamenitě, vidím od něj skvělý bojovný tenis. Ale na podání to prostě budou nervy, tam jak se blbě začne...
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:14Od: vrabejka
Výborně a nebát se chodit na síť pro winnery.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:11Od: Jabadu
Čovek aby to měl furt pod kontrolou. A ... a lidi si ještě myslej, že se ten tenis snad nějak udělá sám nebo co!
:-)
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:10Od: vrabejka
Důležitý ribrejk. Ted už hrál hodně dobře. Snad začne víc dominovat i na servisu.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:10Od: anakin01
Poooooooooooooojď!!!!!
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:10Od: Mayo
Typicky Murray, nedokáže potvrdiť brejk, :D neskutocne
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:10Od: Mayo
Treba agresívnejšie a dlhšie údery hlavne
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:09Od: carodejka_s.r.o. Jooo
Ono to půjde a ne že ne!
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:04Od: carodejka_s.r.o. Ach jo
Co to zase předvádí?
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:09Od: anakin01
on se tím uklidňuje. Teď ukázal bojovnost.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:10Od: carodejka_s.r.o.
Berďa prostě asi nemá jinou šanci než jít na riziko. A buď to klapne nebo ne.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:03Od: svetova.dvojka
Berdych na Murrayho nemá ani náhodou , nevím co si to tu všichni namlouváte...
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:04Od: patriks
Berych zazdil první set už při svém prvním servisu.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:09Od: svetova.dvojka
je zpátky tak že by...
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:03Od: Jabadu
Všechno špatně. nic nefunguje. Čím dál se dostane, tím hraje hůř.
:-(
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:05Od: Lunej..
Prosím tě, začali hrát a ty už tady brecis, to je hrozná vlastnost.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:10Od: anakin01
tohle je klasicka, takové začátky u něj. S tím se počítá.
[ Reagovat ]
08.07.2016 18:11Od: Marduch
Nová taktika Tom je kujón.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist