Češi prohráli baráž s Nizozemskem a po dvanácti letech opouští Světovou skupinu Davisova poháru

  • DAVIS CUP - Čeští tenisté vedli díky dvěma pátečním výhrám v baráži o návrat do Světové skupiny Davis Cupu v Nizozemsku 2-0. Domácí ale snížili po sobotní čtyřhře na 1-2 a stav utkání po první nedělní dvouhře vyrovnal Robin Haase, když v souboji jedniček přehrál Jiřího Veselého. O postupujícím rozhodl duel mezi Lukášem Rosolem a Thiemem de Bakkerem, v němž uspěl Nizozemec. Česko tak po dlouhých dvanácti letech a teprve podruhé v historii opouští Světovou skupinu.
    17. 9., aktualizováno 18. 9. | Aktuality |  278 komentářů
    © Česká sportovní/Pavel Lebeda (sport-pics.cz)© Česká sportovní/Pavel Lebeda (sport-pics.cz) 
     

Čeští tenisté v pátek vstoupili do utkání o záchranu mezi elitou Davisova poháru výtečně. Veselý vydřel pětisetové vítězství nad dvojkou Nizozemců de Bakkerem a v pětisetové bitvě uspěl také Rosol, když porazil jedničku soupeřů Haaseho. V sobotní čtyřhře však měli navrch Nizozemci a udrželi naději na obrat.

V první nedělní dvouhře uspěl v souboji jedniček Robin Haase, který po velmi dobrém výkonu přehrál 6-1 1-6 6-3 6-4 Jiřího Veselého. Spoléhalo se tak na Lukáše Rosola. Aktuálně 192. muž světového pořadí Rosol ale nedokázal 408. hráče světa Thiema de Bakkera ani přes dobrý start porazit a prohrál 6-3 4-6 4-6 4-6.

Veselý musel hned v prvním servisovém gamu odvracet brejkbol. Šanci domácího hráče zlikvidoval esem a udržel si podání. V další hře ale už o podání přišel. Haase hrál výborně. Údery k základní čáře si připravoval dobrou pozici pro zakončení ze silnějšího forhendu a výtečně servíroval (16 ze 17 trefených prvních podání). Veselý ve výměnách na Nizozemce jasně nestačil, i ve třetím servisovém gamu ztratil podání a v úvodní sadě nakonec uhrál jedinou hru.

Ve druhém dějství se ale vývoj zápasu kompletně otočil. Chybovat začal Haase a naopak Veselý se rozehrál k výbornému výkonu. Český tenista tentokrát nečelil jedinému brejkbolu, byl na kurtu agresivnějším hráčem, využil obě brejkbolové příležitosti a srovnal stav utkání na 1-1.

Veselý pokračoval ve zlepšeném výkonu také ve třetím setu. V jeho první polovině byl aktivnějším hráčem, ovšem koncovku absolutně nezvládl. Od stavu 3-3 neuhrál jediný game, zbytečně chyboval, prohrál si servis a manko brejku už dohnat nedokázal.

Haaseho evidentně zisk třetí sady povzbudil. V té čtvrté byl totiž opět lepším hráčem. První dva brejkboly v páté hře sice nevyužil, nicméně o dva gamy později slavil brejk po využití hned prvního brejkbolu. Veselý se pokoušel chodit v průběhu setu na síť, ale Nizozemec vždy vytáhl skvělý prohoz. Výhodu brejku si Haase pohlídal až do konce utkání, přičemž první mečbol měl již na returnu.

"Bolí to. Šel jsem na kurt s tím, že bych to rád dotáhl a udělal třetí bod," řekl Veselý serveru iDnes. "Po brejku ve třetím setu jsem trochu znejistěl. Zápas se tady bohužel trochu zlomil. I když jsem bojoval dál, on narostl, začal hrát ještě víc u čáry, byl jsem překvapený, že mi to rychle kontroval zpátky," řekl Radiožurnálu.

Veselý nestačil na Haaseho; © Česká sportovní/Pavel Lebeda (sport-pics.cz)

Rosol měl hned v úvodním gamu tři brejkboly, De Bakker ale všechny tři hrozby odvrátil. V páté hře ovšem český tenista sebral Nizozemci podání čistou hrou a znovu se mu povedlo prorazit soupeřův servis v devátém gamu, díky čemuž šel do vedení 1-0 na sety. Zatímco Rosol hrál výborně a na podání ztratil jen čtyři fiftýny, domácí hráč se trápil a trefil celkem 20 nevynucených chyb oproti pouhým pěti z rakety Rosola.

V páté hře druhé sady přišly první problémy Rosola na servisu. Dvaatřicetiletý Čech se nemohl opřít o první podání a na druhý brejkbol Nizozemce už odpověď nenašel. Rosol začal chybovat a spadl na úroveň domácího hráče. Ve druhém setu měli oba tenisté podobně negativní poměr winnerů a nevynucených chyb. De Bakker si náskok brejku pohlídal a druhé dějství ukončil esem.

Další krizi na podání si Rosol vybral v sedmém gamu třetí sady. Tři brejkboly domácí naděje dokázal smazat, ale ten čtvrtý už výborně hrající Nizozemec proměnil a rázem měl k výhře blíže. Stejně jako v předchozím dějství se už Rosol zpět do setu vrátit nedokázal a s českým daviscupovým týmem to vypadalo hodně špatně.

Rosol se i nadále trápil na servisu a na returnu se absolutně neprosazoval. Hned v první hře čtvrté sady ztratil další podání, když vyrobil chybu z bekhendu. Dalším dvěma hrozbám čelil hned v následujícím gamu na servisu, tentokrát je ale zvládl odvrátit a stále živil naději na obrat. Ten však nepřišel, přestože si Rosol v závěrečné hře celého zápasu vypracoval vůbec první brejkbol od prvního setu. De Bakker jej ovšem zlikvidoval a využil hned první mečbol.

"I když jsme vedli dva nula, nedorazili jsme to. Měli jsme všichni šance to udělat, tak nevěšme hlavu. Jedeme dál do dalších zápasů příští rok. Zkusíme se hned vrátit do Světové skupiny," řekl aktuálně 192. hráč světa Rosol na facebooku českého týmu a dodal: "Moc děkujeme fanouškům, kteří nás podporovali tady i na dálku."

"Nemyslím, že můj zápas byl úplně nejhorší. Tohle byl nadstandard oproti mým turnajovým výkonům. Jemu se všechno dobře sešlo, nehraje takhle vždycky," řekl Rosol serveru tenisovysvet.cz. "Měl jsem to dohrát - a nedohrál. Holt nejsme kapela, abychom pořád vyhrávali. Jede se dál. Uvidíme, jestli nám bude trochu přát štěstí a jaký poskládáme tým. Šance je a budeme bojovat," doplnil.

Rosol nepotvrdil roli favorita; © Česká sportovní/Pavel Lebeda (sport-pics.cz)

V Nizozemsku se museli čeští tenisté obejít bez svých největších opor Tomáše Berdycha a Radka Štěpánka, kteří se zasloužili o triumfy v letech 2012 a 2013.

Čerstvě dvaatřicetiletý Berdych se baráže vzdal, jelikož se chce soustředit na individuální kariéru a usiluje o kvalifikaci na Turnaj mistrů. Po brzkém vyřazení z US Open měl navíc problémy se zády. Štěpánek kvůli problémům se zády předčasně ukončil letošní sezonu.

Ze světové skupiny sestoupili Češi teprve podruhé v kariéře, poprvé se tak stalo po domácí prohře s Německem před dvanácti lety, a poprvé pod křídly kapitána Navrátila. Nizozemsko se naopak po dlouhých čtyřech letech do Světové skupiny vrací.

"Teď je obtížně to hodnotit, protože je to poprvé, co v roli kapitána za jedenáct let ve funkci zažívám sestup," řekl Navrátil na webu daviscup.com. "Je jisté, že hráči, kteří tady hráli, bojovali a nechali na kurtu všechno," doplnil Navrátil, který na daviscupové lavičce začínal právě proti Nizozemsku v baráži a v roce 2006 jeho tým uspěl.

"Takový je sport, kluci v Holandsku makali, ale o Světovou skupinu se budeme muset společně porvat příští rok!" napsal Štěpánek na facebooku.

Ve středu je sice na pořadu los příštího ročníku soutěže, ale los evropsko-africké zóny, do které nyní čeští tenisté patří, bude možná odložen.

Také Argentina se mezi elitu nevrátí. Loňský vítěz byl v Kazachstánu s Diegem Schwartzmanem a Guidem Pellou jasným favoritem, ale barážové utkání v kazašské Astaně prohrál 2-3. O třetí postupový bod domácího výběru se postaral Michajl Kukuškin, který porazil Diega Schwartzmana a vyhrál oba singly. Argentina se stala teprve třetí zemí po Francii (1997) a Švédsku (1999), která po celkovém prvenství o rok později sestoupila.

BARÁŽ O SVĚTOVOU SKUPINU DAVISOVA POHÁRU
Nizozemsko - Česko 3-2 | Haag (Nizozemsko), antuka (hala)
de Bakker (Niz.) - Veselý (ČR) 6-4 3-6 6-4 4-6 4-6 ... 0-1
Haase (Niz.) - Rosol (ČR) 7-6(5) 3-6 2-6 6-3 5-7 ... 0-2
Haase/Middelkoop (Niz.) - Jebavý/Pavlásek (ČR) 4-6 6-4 7-6(1) 6-4 ... 1-2
Haase (Niz.) - Veselý (ČR) 6-1 1-6 6-3 6-4 ... 2-2
de Bakker (Niz.) - Rosol (ČR) 3-6 6-4 6-4 6-4 ... 3-2
Kazachstán - Argentina 3-2 | Astana (Kazachstán), tv. povrch (hala)
Kukuškin (Kaz.) - Pella (Arg.) 6-7(5) 7-6(5) 6-2 6-4 ... 1-0
Popko (Kaz.) - Schwartzman (Arg.) 4-6 2-6 2-6 ... 1-1
Chabibulin/Nědovjesov (Kaz.) - M. González/Molteni (Arg.) 5-7 6-4 7-5 6-4 ... 2-1
Kukuškin (Kaz.) - Schwartzman (Arg.) 6-4 6-4 7-6(2) ... 3-1
Popko (Kaz.) - Pella (Arg.) ... 3-2 / Pella vítězem bez boje
Kolumbie - Chorvatsko 1-4 | Bogotá (Kolumbie), antuka
A. Gonzáles (Kol.) - Čilič (Chorv.) 1-6 4-6 1-6 ... 0-1
S. Giraldo (Kol.) - Škugor (Chorv.) 6-4 4-6 5-7 6-4 6-2 ... 1-1
Cabal/Falla (Kol.) - Čilič/Mektič (Chorv.) 7-5 7-6(5) 4-6 2-6 4-6 ... 1-2
S. Giraldo (Kol.) - Čilič (Chorv.) 3-6 4-6 4-6 ... 1-3
A. Gonzáles (Kol.) - Galovič (Chorv.) 4-6 6-2 2-6 ... 1-4
Švýcarsko - Bělorusko 3-2 | Biel (Švýcarsko), tv. povrch (hala)
Laaksonen (Švýc.) - Shyla (Běl.) 4-6 2-6 6-7(3) ... 0-1
Chiudinelli (Švýc.) - Žyrmont (Běl.) 6-3 4-6 6-4 6-3 ... 1-1
Bodmer/Margaroli (Švýc.) - Mirnyj/Vasilevskij (Běl.) 6-7(6) 6-7(4) 6-7(3) ... 1-2
Laaksonen (Švýc.) - Žyrmont (Běl.) 6-2 6-2 5-7 6-2 ... 2-2
Chiudinelli (Švýc.) - Shyla (Běl.) 6-4 6-3 6-4 ... 3-2
Portugalsko - Německo 2-3 | Oeiras (Portugalsko), antuka
J. Sousa (Portug.) - Stebe (Něm.) 6-4 3-6 3-6 0-6 ... 0-1
P. Sousa (Portug.) - Struff (Něm.) 6-2 7-5 7-6(4) ... 1-1
Elias/J. Sousa (Portug.) - Puetz/Struff (Něm.) 2-6 6-4 7-6(5) 4-6 4-6 ... 1-2
J. Sousa (Portug.) - Struff (Něm.) 0-6 7-6(3) 6-3 6-7(6) 4-6 ... 1-3
Domingues (Portug.) - Hanfmann (Něm.) 6-3 7-6(8) ... 2-3
Japonsko - Brazílie 3-1 | Ósaka (Japonsko), tv. povrch
Sugita (Jap.) - Clézar (Braz.) 6-2 7-5 7-6(5) ... 1-0
Soeda (Jap.) - Monteiro (Braz.) 3-6 6-4 6-3 6-7(1) 6-4 ... 2-0
McLachlan/Učijama (Jap.) - Melo/Soares (Braz.) 7-6(2) 6-4 6-2 ... 2-1
Sugita (Jap.) - Monteiro (Braz.) 6-3 6-2 6-3 ... 3-1
Soeda (Jap.) - Clézar (Braz.) / nehráno
Maďarsko - Rusko 3-1 | Budapešť (Maďarsko), antuka
Fucsovics (Maď.) - Rubljov (Rus.) 6-2 6-4 5-7 2-6 6-3 ... 1-0
Balázs (Maď.) - Chačanov (Rus.) 6-3 2-6 6-7(12) 1-6 ... 1-1
Balázs/Fucsovics (Maď.) - Kravčuk/Medveděv (Rus.) 7-6(4) 6-4 7-6(4) ... 2-1
Fucsovics (Maď.) - Chačanov (Rus.) 7-5 6-4 6-4 ... 3-1
Balázs (Maď.) - Rubljov (Rus.) / nehráno
Kanada - Indie 3-2 | Edmonton (Kanada), tv. povrch (hala)
Schnur (Kan.) - Ramanathan (Indie) 7-5 6-7(4) 5-7 5-7 ... 0-1
Shapovalov (Kan.) - Bhambri (Indie) 7-6(2) 6-4 6-7(6) 4-6 6-1 ... 1-1
Nestor/Pospisil (Kan.) - Bopanna/Raja (Indie) 7-5 7-5 5-7 6-3 ... 2-1
Shapovalov (Kan.) - Ramanathan (Indie) 6-3 7-6(1) 6-3 ... 3-1
Schnur (Kan.) - Bhambri (Indie) 4-6 6-4 4-6 ... 3-2
TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (278)
18.09.2017 14:30Od: Stan_Borowitz Ještě malé retro k únavě po pátečních zápasech...
0:3 - Marin Čilič/Lovro Zovko - Tomáš Berdych/Radek Štěpánek 1:6, 3:6, 4:6

Když se daří tak i regenerace jde lépe. Radek Štěpánek (po šestihodinovém pátečním maratonu) i Tomáš Berdych (po zápase který skončil o půlnoci) nejen že do čtyřhry nastoupili, ale podali navíc vynikající výkon a Chorvaty smetli ve třech setech. Naši tenisté proměnili 5 brejkbolů, sami neprohráli jediný servis. Postupujeme do finále Davis Cupu 2009!
[ Reagovat ]
18.09.2017 14:42Od: Krisboy
Jj, legendární zápas Karlovič - Štěpánek. Pamatuju si to jako by to bylo včera :) 78 es, tehdy rekord.
[ Reagovat ]
18.09.2017 14:43Od: janek_da
Tak dopadá střet gynekologie s praxí
[ Reagovat ]
18.09.2017 14:57Od: a.magerova
Já si zas přesně pamatuji, jak Radek po zápase řekl, že ten eso-rekord nezapomene, protože se narodil v roce 78.... :-))
[ Reagovat ]
18.09.2017 13:18Od: Stan_Borowitz Tak všechno je jinak...
https://sport.aktualne.cz/tenis/jebavy-neni-opilec-brani-daviscupovy-tym-tenistu-podle-alter/r~fdc425729c4d11e7867b002590604f2e/

Kola se solí má evidentně stejný účinek jako slavná Whiscola, je alkoholická a přitom lihuprostá...
[ Reagovat ]
18.09.2017 14:19Od: a.magerova
No... celkem vzato, mně cola moc nechutná čili chápu, že si ji někteří zkouší vylepšit, ať už alkoholem nebo solí... i když proč TO kazit colou, že... -)))

http://nd06.jxs.cz/120/159/98cfd7a223_93929128_o2.jpg

https://1gr.cz/fotky/idnes/15/102/org/FIH5e94c4_pralinky.jpg

https://www.la-vin.cz/image/eshop/images/items/20608_40828.jpg
[ Reagovat ]
18.09.2017 14:39Od: janek_da
A ví se jistě, že to byla kola?
[ Reagovat ]
18.09.2017 14:55Od: a.magerova Re: Jéééžiš.... zas komplikace... :-P
OK, poupravím:

Český deblista Roman Jebavý upíjel nápoj z láhve od Coca Coly.

:-))
[ Reagovat ]
19.09.2017 01:10Od: Stan_Borowitz
Jinak to video s Jebavým popíjejícím ten záhadný životabudič už nechali z youtube stáhnout. Asi proto, že by ho mohly napodobovat děti a taky si pro rozveselení míchat kolu se solí...
[ Reagovat ]
18.09.2017 15:52Od: a.magerova
Ale teď zjišťuji, že celoživotně inklinuji k čtyřprocentním... :-))

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/494479/cechy-zabiji-ve-velkem-presto-ho-miluji-kolik-litru-alkoholu-rocne-vypijeme.html
[ Reagovat ]
18.09.2017 08:14Od: George_Renel Trocha historie nikdy neuškodí
´Když už se narazilo na to Maďarsko:
https://technet.idnes.cz/asboth-tenis-madarsko-pred-100-lety-dl3-/pred-100-lety.aspx?c=A170914_092447_pred-100-lety_vov
[ Reagovat ]
17.09.2017 23:40Od: Davor1 Jebavý :DDD
http://sport.lidovky.cz/video-ceska-ostuda-na-davis-cupu-jebavy-behem-zapasu-popijel-a-rval-do-vymeny-1vh-/ostatni-sporty.aspx?c=A170917_213731_ln-sport-ostatni_lar
[ Reagovat ]
18.09.2017 00:00Od: skott
tak to je moc, jak tam doslova svítí:-)) toho jsem si vůbec nevšimnul:) to byl nápad brát Jebavýho do týmu...
[ Reagovat ]
18.09.2017 01:56Od: slacker
sem to rikal ze je to zjev co ma problemy ze zivotospravou. takovy "reprezentant" me v TV vytaci.
[ Reagovat ]
18.09.2017 02:10Od: Kytka
Kvůli jeho chování přišel i superviser, osobně ho napomínal a ještě se obrátil na Navrátila, aby si ho ukáznil. Ten na něj jen 2x zahrozil prstem a něco na něj zakřičel. Jestliže byl opilý, měl ho poslat do šatny.
[ Reagovat ]
18.09.2017 09:29Od: Stan_Borowitz
Konečně máme taky svého Rebela!
[ Reagovat ]
18.09.2017 10:02Od: Fandina
:-)))
[ Reagovat ]
18.09.2017 11:58Od: VlS
No, na rebela teda nic moc, skutečnej rebel by to nemaskoval petkou od coly:-)
[ Reagovat ]
17.09.2017 23:32Od: skott Kanada/Indie
Klobouk dolů před Shapovalovem, jak ve svém věku zvládl pozici jedničky, bez Milose nebo Vaska v singlech. Zvládl těsný pětiseťák i rozhodující singl, k tomu přidává i obrovské charisma. Kanada bude v plné síle velkým favoritem v následujícíh letech DC.
[ Reagovat ]
17.09.2017 23:39Od: Davor1
Tak zase tí indovia a ešte k tomu vonku, to zase nie je až také merítko, ako Bhambri, tak Ramanathan sú challengeroví hráči a nebezpeční zvyknú byť hlavne doma.
Shapovalov je supertalent a určite budú s Milošom extrémne silní, ale či to bude stačiť na titul, to by som si netrúfal tvrdiť...
[ Reagovat ]
17.09.2017 23:54Od: skott
pro osmnáctiletého kluka je to naprosto super výkon, takhle utáhnout tým. Indové možná nejsou tím nejlepším měřítkem, ale pořád je to psychicky náročné hrát za svojí zemi. Na salátovou mísu to asi nebude hned, ale věřím, že jí v nejbližších letech získají. Není to jen o Shapovi a Milosovi, jsou tam i další talenti Auger Aliassime, Sigouin.
[ Reagovat ]
18.09.2017 02:25Od: Kytka
Je to borec. I když je to "jen" Indie. Pamatuji, jak hráli s Indií baráž naši a výkon našeho Jirky už tehdy staršího než Šapovalov dnes, tak mu Jirka nesahal ani po paty. Bohužel. Tahle baráž jasně ukázala, kde se momentálně český mužský tenis, po odchodu Radka a Tomáše, bude nacházet.
[ Reagovat ]
18.09.2017 12:19Od: lars
jenze nasi hrali v "pradelne" v Indii
[ Reagovat ]
18.09.2017 11:55Od: EllNino
Super to zvládl, už se těším, až bude v týmu Denis, Miloš a Felix, a Vašek samozřejmě :)
[ Reagovat ]
18.09.2017 12:17Od: VlS
No, to je sestava na výhru
[ Reagovat ]
17.09.2017 23:27Od: Forehand
Predpokladam, ze CZE bude nasadené a SVK nenasadene, takze sa mozeme dostat?..

Uz sa vie nasadenie a termin zrebu?
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:53Od: peggy
Toto se dalo cekat,kluci dokazali hodne I bez pana Berdycha,DC jej obtezuje.Potom je to zdarma/kam se chce dostat?/.I pan Navrati tam byl jak pantata ruce slozene na brise.Mylim,ze jiny kapitan by kluky povzbudil a oni do toho stejne dali vse.Nasi fanousci Hnus Ti se tak hodi na pralesni fotbal,ty kluky jen nervili.Nu proste musime zacit znovu.Hosi dik,dali jste do toho vse.
[ Reagovat ]
17.09.2017 22:00Od: FulnekUltras
;))) jj, celkově v hledišti zklidnit, pupek pryč, na maloburžoazní kostenlosery už definitivně zapomenout - a příští rok se z toho pralesa možná opět vyhrabeme
[ Reagovat ]
17.09.2017 22:19Od: Pedronegro
no teda, vy dva jste pravá světová dvojka :))
[ Reagovat ]
18.09.2017 06:44Od: Krisboy
Bože ty seš fakt tupá jak poleno. Když už chceš jako cizinka říkat "naši", tak se aspoň nauč pořádně česky. Takhle to působí celkem komicky. Jako ostatně skoro všechny tvoje příspěvky.
[ Reagovat ]
18.09.2017 08:13Od: Pe3k
A to je mezi Nadalovcema jedná z těch lepších :D
[ Reagovat ]
18.09.2017 15:38Od: Forehand
Tak ste si troška s Krysa Boy pomastili brušká, zahundrali a váš deň falošných moralistov pokračuje dalej...
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:21Od: VLK----1GSL Ja si myslim, ze nema cenu
brecet nad rozletym mlekem, je treba hledet dopredu. Za posledni leta je videt, ze nam failuje hlavne strategie...ktera se ted v tom DC neda opravdu podcenovat, a musi se naopak na ni hodne zapracovat.

Trebas priklad Francouzi...tak Yannick Noah vidi soupisku Srbu a je mu jasne, ze je zle...jak by to dal na hard, tak by to byl samy vecirek, pohodicka, ze to jako kluci daji, blbinky, chlastani, huleni, snupani...a mohl by z toho byt poradny prusvih...
Poslal kluky ostrazite na antuku, no a prosim. Chlapi se museli soustredit, jejich pozornost na zapas se hned zvysila o 200%!!! a dokonce antukarske jelito (krom RG) Tsonga momentalne mimo formu vyhral!!!.
Je to proste o velmi rozvinute strategii.

Hodne ztracime doma, ze proste nevybirame travu jako povrch... velka chyba. Tady by stacilo pustit pred zapasem Rosolovi jeho zivotni wimbledonske dilo, a byl by namotivovany jeste do dalsiho kola...

Jasne, ne vzdy vybirame povrch, ale posledni leta nase slabina jsou take trubaci na tribunach...vubec se nereflektuje ta zmena v tymu...Vesely je proste extremni introvert, a ty trubky ho rusi...tohle je vic nez jasne. On potrabuje klid na pracu a ne, aby mu do toho nekdo troubil. Dneska uplne viditelne, po prvnim setu trubky vadnou, Vesely zacina drtit, potom trubaci zacinaji silet s troubenim, no a je to v troube...takze behem zapasu Veseleho, proste povel od nasi lavky - trubky zastrcit do trencli! No a cely zapas by meli hlavne fandove utisovat tribuny tim psssst. Vuuubec nepochybuji, ze potom by Vesely drtil vsechno, a mohl by prijet i ten slavny Nadal.
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:21Od: VLK----1GSL
Naopak Rosolovi - evidentne extremni extravert, ktery pri tichu musi silet, tomu proste troubit do roztrhani plic...a nee jen tak ojedinele,,,behem zapasu neustale divaky k tomu troubeni vybizet. Singly bychom vubec nemohli prohravat...nooo a kdyby nahodou, tak zalozni plan na debla...troubit pouze, kdyz souper ziska bod, zmast tak klasicky nepritele, ktery zacne byt desorientovany a o vitezstvi bychom se tolik obavat nemeli i s Pavlaskem.

Je videt, ze tohle proste nehrajici kapitan musi vsechno zaridit. Odvolani Navratila je proste nevyhnutelne! Ale nemusime se vubec niceho bat...Janekda, ty vysledky z kurtu ma, a jako strateg je svetova spicka spicek...podle me by do dvou let dovedl tym opet k salatove mise a vpoho by trumfl i toho Noaha.
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:59Od: Pedronegro
hezké :))
[ Reagovat ]
18.09.2017 06:47Od: Krisboy
Navrátil přece před pár lety sám říkal, že až skončí Tomáš s Radkem, skončí taky. Tak nenastal už onen čas?
[ Reagovat ]
18.09.2017 09:16Od: baggik
Jestli vůbec nějakej kvalitní travnatej kurt máme. :-D Rosol udělal bod, víc se od něj čekat nedalo.
[ Reagovat ]
18.09.2017 09:33Od: Stan_Borowitz
A kdo mluvil o KVALITNÍM travnatém kurtu?
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:11Od: skott ;-)
Shapo jde na to. Let's go Canada!
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:24Od: EllNino
snad to dá :D
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:45Od: skott
Ramanathan se ke konci setu začal držet jako klíště, ale jinak to tam sází Shapo výborně.
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:46Od: EllNino
Jj, odolával ... ale naštěstí se nenechal vyvézt Denis z míry
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:53Od: skott
při vší úctě ke Kumarovi, tohle snad nebudou 4 hodiny, ten bekhend má hodně slabý.
[ Reagovat ]
17.09.2017 22:34Od: EllNino
no, ale je to těšné :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 22:39Od: skott
strašné nervy 2.set, neskutečně to udržel Denis před tím TB..:-)
[ Reagovat ]
18.09.2017 11:29Od: turista
Teda já nerozumím tomu jak můžete fandit chlápkovi, který francouzského rozhodčího málem připravil o oko když ten míček vzteky napálil vší silou.
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:53Od: Frick Aspoň Adam
si něčím spravil náladu.

A já taky.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:48Od: Davor1
Dosť prekvapujúca otočka, ale tak trošku som to po tej včerajšej štvorhre aj čakal. Haaseho výhru s Veselým určite a z Rosola som zase nebol taký odvarený kvôli piatkovému zápasu s Haasem, a v jeho dnešnom zápase s Bakkerom som to videl 50 na 50. Nakoniec sa Holanďania hecli a otočili to, podobne ako to vyzerá aj v Belgicku, kde Darcis pravdepodobne pridá tretí bod a dokoná otočku.

Myslím, že svetová skupina už nie je pre Vás reálnou možnosťou, bez Berdycha je ten tím na podobnej úrovni ako náš či maďarský a tam je skôr tá druhá liga v súčasnosti odpovedajúca kvalite hráčov, Maďarom sa to teraz tak zišlo, že postúpili hore, ale viac ako jednú sezónu tam nepobudnú a tak skoro to ani nezopakujú, podobne Holanďania.
Veselý neprekvapil ani nesklamal, nikdy to zrejme nebude ťahúň a jednotka, ktorá by mala ten tím niekam potiahnúť. Rosol na tú tohtoročnú tragédiu určite prekvapil a viac sa od neho ani nečakalo, v štvorhre rozhodla celkovo vyššia kvalita oboch holanďanov v porovnaní s českou dvojkou.

Myslím, že je zbytočné nadávať hráčom či Navrátilovi, ten tím momentálne hrá len to, na čo má, skôr si na to treba zvykať...
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:58Od: Jan
Už po včerejšku jsem si spočítal, že to takhle může dopadnout.
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:15Od: Lina
Jen to přirovnání k Maďarům nesouhlas.
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:40Od: Davor1
Tak čisto v DC je Fucsovics možno kvalitnejší hráč ako Veselý a Balasz ako dvojka je na podobnej úrovni ako Rosol či Pavlásek. Ak už nerátam do toho tímu Berdycha, tak tam naozaj nie je v porovnaní s Maďarmi až taký rozdiel...
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:04Od: lars
Pochybuji, uvidime pristi rok
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:12Od: lars
Stepanek v deblu bude asi lepsi jak ti Madari
[ Reagovat ]
17.09.2017 22:08Od: darek.vrana
Jasně, úplně vidím Balasze, jak poráží Zvereva, Tsongu nebo Nadala:).
[ Reagovat ]
17.09.2017 22:16Od: Davor1
Myslím súčasného Rosola, ktorý je takmer v tretej stovke rebríčka, za celú sezónu neuhral ani prd, a s tým Balaszom prehral na domácom turnaji hladko 0-2. Čo tu pletieš nejaký zápas s Nadalom z pred X rokov, čo to má spoločné so súčasným stavom?
[ Reagovat ]
17.09.2017 22:22Od: darek.vrana
Současný Rosol v DC je ten, co hrál tenhle víkend a tenhle víkend hrál podle mě skvěle. Pochybuju, že by proti němu měl Balazs šanci.
[ Reagovat ]
17.09.2017 22:57Od: Davor1
Hral skvele a prehral s De Bakkerom. Prečo by nemohol prehrať s Balazsom? Ten potrápil v piatok Khachanova, tento rok porazil aj Džumhura, Bolleliho, set zobral aj Goffinovi a ako som spomínal, Rosolovi dal v Ostrave hladko dvakrát 6-3. Rosol hral skvele proti Haasemu, ktorého štýl mu sedí a porazil ho 5 zo 6 zápasov. Dnes už zase tak skvele nehral, keď prehral s hráčom na úrovni cca toho Balazsa, či?
[ Reagovat ]
17.09.2017 22:28Od: lars
ve Wimblu uhral neco.
Kdyby tam promenil MB proti Mullerovi , tak mohl porazit Nadala
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:33Od: babolat.cz
Aspik..ty voe, my stavíme na 200. hráč...
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:34Od: babolat.cz
a on prohraje se 400
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:48Od: Frantz
Důležitý je, že umí dobře flusat ;-)
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:48Od: Kytka
To umí dobře i jeho protivník.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:39Od: Herbert_Hoover
Měli jsme draftovat Rafu, aby si před Laver Cupem zlepšil češtinu :)))
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:49Od: Kytka
No tak česky promluvil v reklamách jen Roger. tedy co jsem viděla. A docela dobře.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:22Od: letityfanousek kluci hráli dobře
snažili se. Holanďani prostě hráli o něco líp
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:13Od: EllNino
Maďaři ve světové skupině :D ... Pro Rusy opravdu blamáž, ikdyž Fucsovics se opravdu vytáhnul
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:16Od: FulnekUltras
Taróczy, Szöke, Gyulász, Blamász...
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:17Od: historik
jj, ale tak oba jak Rubljov a Chačanov mají ještě dost nevyrovnané výsledky. Asi taky zahrálo, že z tvrdýho šli na antuku. Ale oproti našim jsou to nadějní mladí hráči. To u nás bohužel nic takového.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:18Od: Herbert_Hoover
Vrbenský :D
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:20Od: historik
jj registruju ho, ale ještě toho má před sebou hodně práce s nejistým výsledkem. Zatím je ve druhé tisícovce a musí zlepšit servis.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:27Od: VLK----1GSL
Jo, nove casy!
Madari ve svetove skupine...
Argentina, CR mimo ni:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:50Od: Davor1
Škoda, že Fučovič nie je na turnajoch schopný predviesť ani polovicu toho, čo v DC, bol by to top50 hráč...
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:37Od: FulnekUltras
Holt někdo se umí hecnout jenom za peníze v individuální turnajové úrovni - a jiní si kolektivně národnostní cítění dosud uchovali. Celkem se to pozná i na vztahu k OH.
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:01Od: skott
Blamáží bych to nenazval, to byli jiné zápasy Rusů pár let zpátky. Tentokrát to Maďaři zvolili chytře, předvedli výborné výkony a zaslouženě postoupili. Tahle prohra se s ohledem na věk Karena a Rubleva dá ještě omluvit. Ale je to určitě promarněná šance se udržet ve světové skupině, los byl prostě ¨papírově¨ přívětivý.
Jinak je celkem zvláštní, že ani Karen ani Rublev nehrají po DC domácí turnaj v Petrohradu.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:01Od: martinek37 Davis cup
Bohužel, sestup ze světové skupiny se dal čekat. Zřejmě skončila jedna éra české reprezentace. Je to obraz současného stavu našeho mužského tenisu. Veselý je prostě nerv a Rosol zahraje dobře jen někdy. Ono ani s Berdychem či Štěpánkem neni jistý, že by to bylo lepší. U Štěpánka je to otázka zdraví, u Berdycha tak nějak otázka stavu jeho ochoty přijet na ten který zápas. Navíc jeho forma v poslední době taky není nic moc. A mládí zatím výrazně pokulhává.

Další otázkou je prestiž této týmové soutěže, když je úspěch týmu daný účastí či neúčastí nejlepších hráčů daného státu. Uvidíme do budoucna, ale mě osobně Davis cup zajímá čím dál tím míň.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:14Od: VLK----1GSL
Pristi rok si zahrajeme s Argentinou, budou vylety do Buenos, bude hrat Potro s Panterem, se zase zvedne zajem:)
Ten se jeste muze zvysit, jak by se jelo do Brazilie...do Ria...
A nebo muze byt pekna premiera s Kolumbii!:)

Skoda, ze tam jeste neni nejaky Africky tym...takove pekne vylety do Afriky. To by bylo super. Tam by byl asi zajem nejvyssi, ale na tomhle by fakt kluci museli maknout.
[ Reagovat ]
18.09.2017 02:08Od: Kytka
DelPo prohlásil nedávno, že s DC skončil.
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:43Od: Jan
S Veselým, který prohraje každý zápas se toho moc uhrát nedá. Rosol aspoň něco, dřív mě štval, že zkazil i to co nešlo, později se ukázal v pár DC zápasech a už ho hodnotím dobře. Ale má svou úroveň hry a chybovost, takže vždy to nejde. Debl také slabý, takže když by padali ještě hlouběji, ani by mě to nepřekvapilo.
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:52Od: svetova.dvojka
J1rka porazil de Bakkera, nebýt jeho výhry, byli bychom již dávno bez šance, takhle to bylo díky J1rkovi drama až do posledního míčku.
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:59Od: Herbert_Hoover
Drama to bylo díky oběma. Pokud by jeden z nich ztratil svůj zápas, tak by bylo hotovo 1:3 a dost možná i 0:3, protože bylo taky zásadní, že šel Rosi do zápasu při našem vedení. Od obou se čekal bod, takže mají splněno.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:03Od: svetova.dvojka
Čekalo se, že Haase jako elitní hráč mezi těmi všemi... udělá 2 body neudělal..., o to větší škoda, že se to nepovedlo. Ale prostě nebylo kde brát. V Euro-africké zóně jsme po zásluze, ta kvalita prostě teď není...
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:05Od: Ondra979
od Veseleho se cekalo 1,5b
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:14Od: Herbert_Hoover
Kdo to od něj čekal? Já teda ne. Zvlášť, když je Jirka schopen uhrát 0-0.5 bodu. Přeci jen v pátek nepředvedl žádnou velkou hitparádu..i když nakonec vítězně, tak jsem moc nepočítal s tím, že by šel do debla. I když s Adamem by to mohlo mít kvalitu, ale třeba taky ne, přeci jen Holanďani nejsou žádní nazdárci a z Veselky jeden vyhranej ATP turnaj v deblu - proti víceméně challengerovým hráčům - krále nedělá.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:18Od: Ondra979
ja se priznam, ze ano - cekal jsem ze minimalne do debla nastoupi, je to jednou tymova jednicka, tak musi prispet nejvic, nebo se o to aspon pokusit, dnes to byl od nej klasicky nijaky vykon..kdyby hral debla a presto prohral, tak by to bylo za me ok
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:25Od: Herbert_Hoover
To je taky loterie. Kdyby hrál debla, mohlo to jít třeba do pěti setů, které by prohrál a byl by úplně na dně, dnes by dostal 0:3 a de facto bychom byli tam, kde jsme teď. Takhle byla alespoň větší šance, že předvede v singlu lepší výsledek. To už je risk kapitána, zdali pošle do debla singlistu, který může být klíčovým článkem v neděli. Holanďani to měli jasné, poslat to nejlepší. To se kapitánovi rozhodovalo. Já říkám, že neviním nikoho z týmu. A je fajn, že dostal Roman příležitost se "ovlažit".
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:30Od: Ondra979
ano, ale podle jeho dnesniho vykonu jsem presvedcen, ze v tom deblu by ta sance byla vetsi,a kdyby to nevyslo, tak bysme stejne prohrali..sice by pak nekdo rikal ze se mel setrit na singl, ale ja urcite ne, byla to chybka ale co uz
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:32Od: Herbert_Hoover
Právě, nezavděčíš se. Já bych teda tím kapitánem nechtěl být ani za zlaté prase ba dokonce ani za večeři s Julčou Goergesovou :) Jsme urýpaný národ nejlepších koučů na světě a říkám si, že i kdyby nastoupil veselka s Adamem a vyhráli ten debl, tak by se našel někdo, kdo by řekl, že to byla chyba, že se měl zkusit Roman, když už byl nominovaný :))
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:34Od: Ondra979
:) i to je mozne, ale ja bych to nikomu nevycital, zpetne videno byla nejvetsi sance na treti bod v deblu..a na Juru jako jednicku tymu mam o neco vyssi naroky, bohuzel na tu roli nedorostl a kdo vi, jestli nekdy doroste
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:24Od: VLK----1GSL
ja jsem v tom celem ocekavani pred DC netrefil skoro ani jeden bod:D)
Trefil jsem jen toho J1rku na zacatku.
Se opet potvrzuje, ze v DC se ranking stira, a muze se stat cokoliv.
Prvni den J1r1 vyhral po boji...tak DC, tam se daji tyhle veci i cekat. Nejak me to nerozhodilo...
Ze Rosol uhral bod, no vazne, to jsem opravdu necekal:) A na konci to klidne mohlo dopadnou jinak...
Prohru v deblu jsem take necekal:) A necekal jsem ani tuhle sestavu.
Cekal jsem, ze J1r1 bude s tim Robinem zapasit, ale nejak to upinka, takze neupinkal...
Paty zapas jsem necekal, ze bude rozhodujici, tipoval jsem si, ze bude uz rozhodnuto v nas prospech.
Bylo to vyrovnane, rozhodl debl...
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:30Od: Herbert_Hoover
Počítalo se s tím, že rozhodne debl, ale nakonec rozhodl singl. Přeci jen 2:1 po sobotě bylo stále celkem hratelné na to, abychom přesně určili, že debl byl tak zásadní. Možná v deblu chyběl kvalitnější singlista, protože Roman je sice celkem slušný deblista, ale nemá ten singlový říz a navíc nováček, možná by to kluci projeli i tak, protože Veselka navzdory páteční výhře v laufu není. Vlastně má docela problém se do toho laufu dostat, třebaže vítězí. No je to zvláštní křehká schránka.
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:31Od: Ondra979
imho nemate uplne pravdu - rozhodl debl i singly, Holandani museli vse vyhrat a taky vyhrali, takze to nebylo jenom o deblu nebo jenom o singlech
[ Reagovat ]
18.09.2017 11:34Od: turista
Veselka má ten vyhranej turnaj v singlu, ne v deblu.
[ Reagovat ]
18.09.2017 13:17Od: Stan_Borowitz
To taky, ale v deblu vyhrál dokonce 2 turnaje ATP, jeden právě s Jebavým.
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:41Od: EllNino
Maďaři míří do světové skupiny mílovými kroky :) ...
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:37Od: Dobry-den :D
Neviděl jsem ani míček a vůbec toho nelituyu.
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:39Od: svetova.dvojka
Venku pršelo celý den, byl jsem doma a koukal na tento fantastický tenis..., nemohl jsem vyjet ani s kabrioletem, nejide mi zatáhnout střecha :-(
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:48Od: FulnekUltras
yyy ;)))
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:50Od: svetova.dvojka
To je typické pro tzv. "slušnočechy" nám vytýkají, že jako rodilí Romové neumíme česky a podívej se na ně na dikh gádžo...
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:10Od: Dobry-den
A yéye, to ysem se bála.
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:34Od: svetova.dvojka
No nic pondělí na krku, návrat zpátky do práce, zítra jdu na přednášku o zdravé výživě, budu tam přednášet také o romské zdravé výživě, což je vepřový bůček,halušky a perkelt občas do toho nějaký hamburger,žebírka a pizza. :-)
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:54Od: FulnekUltras
a jsem dneska po večeři ;)))
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:24Od: gigin
Nezapomeň na psy, kofolo.
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:32Od: Herbert_Hoover
Dvanáct let ve světové skupině a dvě salátové mísy, přitom tým stál na dvou hráčích..to je na metál, řekl bych. Za víkend nelze přitom nikoho obzvlášť vinit. Od Rosiho se více než bod nečekal, od Veselky objektivně taky ne. Maximálně se v to doufalo. Debl byl loterií. Mohlo být hotovo po dvou dnech, ale kdo tak trošku před pátkem nepočítal s prohrou? Nebyl to propadák, kluci bojovali.
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:32Od: annah
Co mají říkat Argentinci? Loňští vítězové Davis Cupu - a opouštějí světovou skupinu po porážce v Kazachstánu!
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:34Od: svetova.dvojka
Jaktože nehrál David Nalbandian... :-(
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:40Od: a.magerova
Přesně tak... svět se točí dál... navíc Švýcaři nám nesestoupili, takže aspoň nějaká náplast... ;-)
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:23Od: annah
Tak tak. Naše druhá tenisová vlast se drží (i bez těch nejlepších v týmu), radujme se... :-))))
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:33Od: lars
meli lehciho soupere
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:23Od: Pedronegro
hm, taky bych k tomu všemu řekl svůj názor, ale odrazuje mě, jak jste tady po boji všichni strašně kompetentní :))
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:39Od: Pedronegro
no teda, kam ty na to chodíš :D
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:12Od: svetova.dvojka
Příští rok souboj tenisových velmocí v Euro-africké zóně, Česko vs Slovensko, nastoupí Miloslav Mečíř,Ivan Lendl,Petr Korda a Karol Kučera :-)
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:26Od: fialka
Keď pôjdu zápasy Česko vs Slovensko, to aby sa sk fans z TP pakovali, lebo budú ukameňovaní. :D
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:27Od: EllNino
většina Sloaváků tady stejně svoje krajany hejtuje ...:D
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:29Od: fialka
ale no, nie je to tak hrozné. Na opačnej strane je to podobné či...?
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:25Od: annah
Žádné pakování! Jsme přece bratři, ne? :-)
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:04Od: EllNino
Jinak Berďa má dneska narozeniny, 32 let, všechno nejlepší :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:08Od: Lunej..
To je krasnej vek, hned bych ho brala. Tak az se mu ve vsem dari:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:09Od: Lunej..
At
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:10Od: VlS
Tak ať se mu daří, až se ucho utrhne:-)
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:44Od: Jan
Brala bys Berďu nebo ten věk ? :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:02Od: d@ve
O tom si už můžeme nechat jen zdát.. :/ ;)
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:30Od: a.magerova
Hlavně zdraví a pohodu... jo a Alexandr Ovečkin je na tom dnes úplně stejně... :-))
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:02Od: mahycek
No co, snad se za rok vrátíme.
Nevíte nějaký STREAM na SLAVIE - SPARTA ?? Děkuju moc.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:53Od: fialka Slovensko - Poľsko 3 - 1
tak to naši ubojovali. Na debl sme nemali, ale single boli super.
Noro dnes zahral azda najlepší duel, aký som s ním videla. Veľmi sa zlepšil a konečne zafungovala aj hlava. Tie jeho delovky z FH to bolo niečo. Súper také tintítko, v 1.sete jeden winner, ale inak sa snažil.
Chlapci, ďakujeme!
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:55Od: EllNino
tak se tam za rok sejdem :D
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:56Od: fialka
ok :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:05Od: d@ve
Blahoprajem. Blahoželám. ;)
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:48Od: VlS
No a těch 12 let to táhl Tomáš, já bych mu za to piděkoval s hlubokou úklonou, ale kde jakej trotl mu bude nadávat.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:49Od: EllNino
přesně ...:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:52Od: FulnekUltras
Zase na druhou stranu - byly tady i doby, kdy pokud na to tenisti výkonnostně měli, reprezentovali v DC až do konce aktivní kariéry, a žádné fyzické ani jiné postižení z toho dodnes nemají.
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:01Od: VlS
No, tak si porovnej turnajovou a zápasovou zátěž Kodeše, Franty Pály, Zedníka, Hřebce a spol a Tomáše. Nemluvě o tom, že v těch dobách měl DC úplně jinou prestiž. A ta parta ho stejně nikdy nevyhrála, čekalo to až na Šmída a Lendla a ti zas DC do důchodu nehráli, že?
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:29Od: Lina
Kdo chce pochopil a kdo nechce, nikdy nepochopí.
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:53Od: FulnekUltras
tak Ivanek se sám zavčas postaral, aby se ho to netýkalo - ostatní odehráli, co mohli
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:07Od: Lunej..
Jeste sem nezapomen napsat, jak Kaja spatne reprezentuje a tvoje onanie bude uplna.
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:08Od: d@ve
https://m.youtube.com/watch?v=jfBv6wWee08
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:03Od: Forehand
Tak tak...Holt to je tá povaha československá.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:57Od: Jan
Táhl to se Štěpánkem, který také uhrál spoustu památných zápasů. Bez něho by to nedal.
[ Reagovat ]
18.09.2017 08:40Od: VlS
Ne celou dobu, Štěpec jeden cas trucoval
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:44Od: petr123 Tak
i kniha všech knih píše o tučných a hladových letech. Tak už to v životě chodí.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:42Od: George_Renel
Myslím, že jsme sestoupili po zásluze. Prostě výměna generací tohle přináší. Buďto se hoši zvednou a vybojují to zpět nebo, a to spíše, to odráží momentální situaci v kvalitě našeho mužského tenisu a budeme muset počkat na generaci další.
Ale celkově to byl pěkný týmový zápas, jen ty konce :-/.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:42Od: aligo ...den po dni...
:DDDDDDD
:(((((((
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:42Od: aligo
:DDDDD
:DDDDDD
:(((((
:((((((
:(((((((
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:38Od: VlS
No, myslím, že si Navrátil může drbat hlavu s tím včerejším deblem. S tím Romanem to nebyl šťastnej krok. On teda z lavičky žádnej kapitán neuhraje ani point a svádět všechno na Navrátila by tudíž byl nesmysl, holt má co má, je vidět jak Tomáš s Radkem strašně chybí, ale s tím se nedá nic dělat.
Na druhou stranu, stavět novej tým by měl i novej kapitán. Co ty na to hecíři Radku?
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:35Od: EllNino
Tak, a teď se slezte, krysy z kanálu, u tohohle být nemusím :D

Chlapci nevadí, prostě na světovou skupinu nemáme stabilní jedničku, tahouna týmu, bez Tomáše samozřejmě ...Jirka jím evidetně není, a Lukáš se sice v pátek blejsknul, ale tam zase není ta stabilita ...
Debl byl naše přednost, bohužel musí na to být hráči ... nedá se nic dělat ...
Tak třeba se Sloavákama v Euroafrické zóně, to by se mi líbilo :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:40Od: Lina
Jedni z přijatelných soupeřů. ;)
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:33Od: com
hlavne ze se na ne Berdych vysral a za tyden bude trapcit na Laver Capu.. Doufam, ze tam Berdych nevyhraje ani set!!!
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:36Od: EllNino
jj sveďme to na Berďu :D ...kdo chce psa bít, hůl si najde :D
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:37Od: petrulinka
Já nechápu to navážení do Tomáše, Tomáš udělal už pro DC dost, není už nejmladší, tak nevím, proč by se nemohl rozhodnout nehrát. Všichni se do něj pořád navážejí, že je takový a onaký a nikdo si neuvědomuje, že je to náš nejlepší hráč a dlouho takový nebude. Nemůže nás reprezentovat věčně a musíme si bohužel zvyknout na to, že dobré časy u mužů prostě končí. Ti, co si Tomáše, tak jako vy, berou neustále do úst, tak budou na Tomáše ještě vzpomínat, až se rozhodne skončit, jak dobrý to byl hráč.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:01Od: Lina
Naváží se naštěstí menšina, ale i to je smutné. Bohužel jsou lidé, kteří pro svou spokojenost budou kritizovat vždy.
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:54Od: Torn
Já doufám, že ti někdo nalije lepidlo do trenek...:D
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:11Od: d@ve
Tomu říkám věrný fanoušek.. :D
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:17Od: Lunej.. Jeezis
Nezblaznete se, vcera si rozhodci smlsla na Romanovi s chybami nohou, tak ted umpire po pravu priznala bod Lukasovi.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:30Od: Lunej..
Skoda no, tak nase dlouholeta era v DC na nejakou dobu skoncila....
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:11Od: svetova.dvojka Davis Cup
I Euroafrická zóna je dobrá :-)
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:13Od: svetova.dvojka
Slováci jsou v ní už půl dekády :-)))
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:33Od: FulnekUltras
musíme si zvykat ;)
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:00Od: Ondra979
jestli to Lukas neotoci, tak bohuzel, jde to za Navratilem a taky za Jirkou, od nej se proste cekalo vic, Lukas si svoje splnil v patek
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:13Od: EllNino
tak za Navrátilem nevím proč ... jel tam s tim, co měl, lepší nemáme ... Jirka zahrál, na co v momentální formě má ... a už výhra Lukáše byla spíš zázrak, spíš jsem myslel, že prohrajeme 1:3 ..
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:16Od: Ondra979
spatne vyhodnotil situaci a vsadil vse na dnesni singly, coz se ukazue (pokud Lukas zazracne nepovstane) jako chyba a je to jeho chyba..jinak vsechna cest co driv dokazal, to mu nikdo nebere
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:18Od: EllNino
a koho měl dát na debl ? oba singlisti byli po pátku uplně hotoví ...
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:32Od: Kozoroh
No přeci Veselého chytráku, s Jebavým jsou sehraní.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:32Od: EllNino
no, ale Veselý hrát nechtěl, to ho měl nutit ?
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:36Od: Kozoroh
Měl ho přesvědčit, od toho je kapitánem. Jinak ta funkce nemá smysl.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:37Od: EllNino
tak lepší tam dát Adama, který už v DC 2 dely vyhrál, který chce hrát, než Veselku, který hrát nechtěl ... když se necítím, tak tam nelezu, to je snad normální :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:03Od: Ondra979
hele ale ko Jirku trochu zna, tak vi, ze se mu bude lepe hrat za stavu 2:0, jeste s partakem, nez dnes, on tyhle situace bohuzel moc nezvlada, a kod jiny nez Navratil by to mel vedet a vyhodnotit, takze pokud se jen citil unaveny, tak ho mel presvedcit aby sel debla hrat
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:38Od: Ondra979
presne tak, tohle je jeho prace
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:51Od: Gulbis
profesionální tenisti hotoví po jednom pětisetáku? jeste bych pochopil kdyby to bylo na GS a měl hrát debla za 2 hodiny, ale nastoupit po 20h a podat 100% vykon by neměl být problém pro zadneho hrace co se na okruhu pohybuje...
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:52Od: EllNino
jak vidíš, tak je :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:04Od: Ondra979
ano, presne tak to vidim taky, je to profik tak by to mel zvladnout
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:19Od: Lunej..
A koho mel dat do debla? Lukase bolela ruka a Jirka neni jiste, co byv deblu uhral. On je najednou kazdy chytry....
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:23Od: Ondra979
Lukase nebo Jirku, pokud Lukas nemohl (to jsem nevedl) tak Jirka prece vyhlasil, ze je pripraven hrat vsechny tri dny..pak to vypada divne kdyz tohle rekne a nehraje
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:25Od: EllNino
no nehrál, protože sám nechtěl ...Navrátil neměl jinou možnost ... jo a když nic nevím, tak radši nepíšu, pro přístě
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:31Od: Ondra979
tak je to lemra a nema machrovat :) a mc nevyhrozuj, ty urcite vis vsechno ze ano, byl jsem proste zklaman..ted uz je to v pohode
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:31Od: Ondra979
tak je to lemra a nema machrovat :) a mc nevyhrozuj, ty urcite vis vsechno ze ano, byl jsem proste zklaman..ted uz je to v pohode
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:33Od: EllNino
nikdo nemachroval ... noviny dokáží s lidmi divy koukám
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:32Od: Kozoroh
Tak nemá před zápasem machrovat, podělaný lůzr.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:33Od: EllNino
nikdo nemachroval ! ... odpověděl na otázku novináře ...to měl říct, ne nejsem ready, jsem podělanej ?
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:26Od: Lunej..
To je porad same kdyby.... Kdyby v deblu prohral Jirka, zase bys tu mudroval, ze ho nemel do debla davat. Tak se smir s tim, ze holt prohrajeme, ja s tim problem nemam, nez tu vytvaret nesmyslne konspiracni teorie.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:29Od: Ondra979
v klidu, uz jsem s tim smiren..ale kdyby hral debl Jirka, tak by to bylo podle me ok, i kdyby prohrali..pokud se necitil, tak ok, ale nemusel hlasit, jak odehraje vsechny tri dny, o nic jineoh mi neslo
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:32Od: EllNino
on nic nehlásil, prostě odpověděl na otázku novinářů ... to je slušnost, to , že z toho udělali titulek, je věc druhá
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:35Od: Ondra979
z toho prohlaseni bych pochopil, ze to pro nej tedy nebude problem odehrat i se ctyrhrou..bohuzel byl, budiz mu to poucenim pro priste, mohl odpovedet jinak
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:36Od: EllNino
a jak ? ... nevěděl, že bude hrát 5 setů v pátek ...
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:39Od: Ondra979
tak se proste precenil..ale to ho neomlouva :) ja cekal ze do debla nastoupi
[ Reagovat ]
17.09.2017 18:18Od: Lina
Zajímavý nápad, poslat do čtyřhry, hráče co se na to necítí a ještě s možností nedělího zápasu. Ještě že nejsi kapitán! Není si přiznat, že už to nepůjde, tak hladce a nekritizovat. Kluci nehráli špatně,od Jirky se dnes bod moc nečekal a de Bakker chytil slinu.
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:01Od: Ondra979
ano, prave proto, ze se jak pises se od nej bod dnes dal cekat o trochu mene, tak mel hrat debla, takovy Haase to zvladl a dnes jak zahral, proc toto nemuze Vesely je mi zahadou
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:05Od: Lina
Nic nevíme,tak nemáme právo soudit. Navrátil dával v potaz pocity hráčů a jestli se Jirka víc cítil na dnes,tak proč ne a navíc ho dobře zná. A jak psala lunej kdyby ji hrál a prohrál? Nebyli za favority propad byl ve hře a bohužel může být i hůř.
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:31Od: Ondra979
vsechno beru, nevime na zaklade ceho se nakonec rozhodl, ale vychazim z toho, ze Jirka je jednicka a navic prohlasil, ze se citi na to odehrat vsechny dny, tedy mam na nej opravnene o neco vyssi naroky, navic dnesni vykon skoda mluvit, bohuzel na tu roli nema, neda se nic delat
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:58Od: Jan
Včera byl někde titulek: Nizozemci vykřesali jiskřičku naděje. Pěkně se rozhořela.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:21Od: VLK----1GSL
jo, jak by se uz historicky nemelo tu zkusenost,
ze z jiskry vzejde plamen...
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:58Od: Lunej..
Uz jsem zde a jen ziram... No nic, jeste je sance.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:04Od: Lunej..
Holandan chytne nerva a Lukas to dá v 5. Snad:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:52Od: EllNino
Bože to je zeď ...
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:52Od: com
a je po aspiku
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:41Od: George_Renel
Mám pocit, že Lukáš začíná trochu podléhat tomu prostředí.
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:46Od: EllNino
nojo, není to nic lehkýho ... nehraje nijak špatně ...
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:02Od: George_Renel
Lukáš hraje určitě nad svůj standart, ale soupeř je dnes, bohužel, outstanding.
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:37Od: Kozoroh Konec Navrátila
Pokud Rosol prohraje, očekávám od Navrátila rezignaci.
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:44Od: EllNino
tenis není fotbal ... a tady to opravdu není o trenérovi, prostě není tam ta kvalita, ač se Lukáš i Jirka, a vlastně i Adam a Roman snaží ...

Ale už o tom mluvil dříve, to je pravda, že bez Berdi a Štěpce už se mu do toho moc nechce
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:04Od: Kozoroh
Nehrající kapitán nese za výsledky zodpovědnost. Pokud jeho tým sestoupí z nejvyšší skupiny, ačkoliv vedl 2:0, měl by z toho vyvodit důsledky.
[ Reagovat ]
17.09.2017 17:10Od: EllNino
vedení 2:0 bylo ale s velkým štěstím, oba zápasy mohly klidně skončit naopak, a po sobotě to mohlo být klidně 0:3 ...

Jak říkám, Navrátil lepší nemá, takže na něho bych to nesváděl ... navíc je to nehrající kapitán a ne trenér
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:32Od: EllNino
Začíná být zle
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:26Od: Ahoj200 Jebák
Tak co, zapíjí tam prohru nebo výhru? :D

https://www.youtube.com/watch?v=iDQX-dsZrrI
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:10Od: VLK----1GSL Francie
ve finale...
V tomhle roce by se uz Yannick mohl dockat:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 15:58Od: Kytka
No Lukáš jde nějak zase dolů. Doufám, že to ustojí. Už toho mám ale dost. Vadí mi hodně to vyřvávání o pauzách. proto mám asi radši turnaje, tam se tak neřve a netroubí.
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:11Od: Stan_Borowitz
Tenhle nesmysl dělají naši fandové. Je to fakt nanejvýš otravné, hlavně v hale.
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:16Od: aligo
nebrečte... Vám to vadí a jiné země nám to závidí...
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:17Od: Stan_Borowitz
Které, prosím tě? Pobřeží slonoviny?
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:24Od: Kytka
Nevím co závidět, než se vyřvou a vytroubějí tak pak náš dostane napomenutí za zdržování. Jako včera Jebavý.
[ Reagovat ]
17.09.2017 15:47Od: Tuttovka
Koukáte tu někdo taky na Goffina s Kyrgiosem :)?
[ Reagovat ]
17.09.2017 16:06Od: Tuttovka
Chápu, že to nejsou naši, ale oba hrají fakt dobře a pak koukněte alespoň na highlighty :).
[ Reagovat ]
17.09.2017 15:16Od: Lina
Tak snad to Lukáš ustojí a nebude mít letecký. Pokud nebude hrát zbrkle a s přehnaným sebevědomím,věřím v postup.
[ Reagovat ]
17.09.2017 15:11Od: Krisboy
Jestli Lukáš vydrží takhle, smázne ho ve třech. Ale známe to...:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:51Od: Davor1
De Bakker môže byť pre Rosola paradoxne ťažší súper ako Haase, na ktorého hrať vie a x krát ho porazil, s Bakkerom sa ešte nestretol a ten hrá úplne ináč ako Robin...
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:26Od: Krisboy
Nu což, pro Lukáše příležitost vyniknout. Věřím mu, dá to.
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:16Od: George_Renel Je to marné
Překročit svůj stín je pro Jirku velký problém. Přitom soupeř hraje určitě hůře než v pátek.
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:24Od: EllNino
to si nemyslím, skoro nechyboval od 3. setu
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:25Od: Krisboy
Haase hrál dobře. Neporazitelnej určitě nebyl, ale hrál solidně, výborně podával.
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:28Od: Davor1
Haase hral rozhodne lepšie ako proti Rosolovi, ale predovšetkým, Veselého herný štýl mu sedí oveľa, oveľa viac, ako Rosolov...
[ Reagovat ]
17.09.2017 15:08Od: George_Renel
To je jednoduché Jirkův styl sedí tak 90% soupeřů. Bohužel....
[ Reagovat ]
17.09.2017 15:10Od: EllNino
posledné dobou na českých tenistech nenecháš nit suchou :) ... to, že neaplňují očekávání druhých je jedna věc, na co reálně mají je vec druhá
[ Reagovat ]
17.09.2017 15:17Od: George_Renel
Snad ještě mohu napsat svůj názor. Píšu prostě jak to vidím a netvrdím, že musím mít pravdu. A že je Jirka měkoň mi těžko někdo výmluví. Řekne že je připraven na tři dny hraní a pak sám požádá o uvolnění z debly.
[ Reagovat ]
17.09.2017 15:23Od: EllNino
Názor jo, ale minulej tejden si tu kritizoval Pavláska, teď Jirku... oni ty kluci nemužou za to, že z nich chtějí všichni druhého Berďu, Štěpce nebo i toho Lukáše ... koukni se, kde byl Radek ve 23 letech ... kde byl Rosol, kde byl Hájek ... kde krom Tomáše byli skoro všichni Češi ... kteří většinou dozrávají později, ukáš se myslím do stovky dostal až v roce 2011, Radek taky kolem 25 let ...
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:51Od: gigin Ale v Leningradě
se dějou velké věci.
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:53Od: Lunej..
Aurora?:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:57Od: gigin
Dá se to tak říct. Dala pokyn k útoku :D
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:03Od: gigin
https://youtu.be/tD2VXTfM9HY?t=119
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:08Od: VLK----1GSL
necekal jsem zazraky, ale imperialiste by se zaradovali...:D)
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:30Od: Pedronegro
no, je to jen komedie s nadsázkou dotaženou až k absurditě, ve skutečnosti byli těmi největšími blbci spíše ti generálové ...
[ Reagovat ]
17.09.2017 19:27Od: gigin
Jednou přijel na kontrolu major z okruhu a říká, pokud do dvou let nebude válka, tak jsem se já a můj syn narodili zbytečně. Dodnes mi to zní v uších...
[ Reagovat ]
17.09.2017 20:52Od: FulnekUltras
tak takovéhlé údy jsem viděl opravdu jenom ve filmech dle Hřebejka
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:08Od: Pedronegro
jj, asi ZVO, čím vyšší velitelství, tím větší byl výskyt blbů :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:20Od: gigin
Fakt nekecám. Mariánské Lázně a pán přijel ze Zbirohu.
[ Reagovat ]
17.09.2017 21:54Od: Pedronegro
věřím, v Mariánkách byli nějaký bigoši ne?, jen si nepamatuju, co za okruhové zařízení bylo ve Zbirohu ...
[ Reagovat ]
17.09.2017 22:49Od: gigin
Byli tam u bigoši. My jsme byli bokem, malý útvar, odposlech pozemních sil USA na území NSR. Vozili nás na Dyleň.
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:01Od: VLK----1GSL
A ja myslel, ze velke veci se deji v Islamabadu, kde Pakistanci slusne vali...
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:49Od: EllNino Lajovic
Hraje skvěle, už proti Pouillemu to byl mazec, doteď nechápu, proč neantukářům Tsongovi a Pouillemu nechali kurt zasypat cihlou, když Dušan své zdaleka nejlepší výsledky získal na antuce ... navíc, když následují asijské hardy a evropské haly ...
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:53Od: Lunej..
Protoze Tondach:) zbyly mu tasky, tak to musel nekde udat:D
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:54Od: dunphy
Tsonga možná aji celkem jo, ale Lucase mám nasledovaného a není to žádný neantukář. Antuka je i podle statistik jeho zdaleka nejlepší povrch, i když umí samozřejmě dobře zahrát prakticky na čemkoliv a titul má i z haly a trávy. :)

Ale i podle mě je to dosti divné rozhodnutí, no. :D
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:01Od: Davor1
Puj má percentuálne najlepšie čísla na antuke, ale to predovšetkým vďaka tomu, že tam odohral najviac futures turnajov. Ináč je to typický francúz, ktorému je jedno, na čom hrá, všade má prakticky rovnakú kvalitu...
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:17Od: dunphy
Děkuji.
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:57Od: Davor1
Sú to neskutoční blbci, Tsongu v tejto antiforme poslať na antuku proti ortodoxným antukárom v podstate... a pritom hneď zajtra začína vo Francúzsku AT/ turnaj v hale, kde je Tsonga najsilnejší a Pouille rovnako... keby sa im to tak chcelo vypomstiť... :D
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:04Od: VLK----1GSL
Francouzi si rekli, jak si precetli tu soupisku, ze je treba to zvladnout hlavne dobre marketingove...aby jim tam jeste v nedeli nekdo na zapasy prisel a nehrozilo, ze uz v sobotu bude poloprazdna hala. Aby lide meli hlavne dramaticky souboj.
Frantici musi delat vzdycky neco extra:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:06Od: VLK----1GSL
*soupisku souperu
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:23Od: EllNino
Hecovat se po zkažené smeči na 0:15, na nevím teda ...
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:29Od: EllNino
forhend odešel a třetí set je za námi
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:40Od: VLK----1GSL
Ctvrty set bude 6:3 pro J1rku...
...a vitezne J1r1ho rozuzleni pateho prijde nekdy pred pulnoci, jak uz vsichni skoro usnou...
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:42Od: EllNino
bohužel, hraje se tiebreak v 5. setu, takže smůla :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:47Od: Pedronegro
uf, už jsem se lekl :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:49Od: VLK----1GSL
aha, tak to je opravdu smula:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:49Od: Lunej..
Haase zase zacina hopsat po kurtu jak klokan, tak to pro Jirku nevesti nic dobreho:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:57Od: Fandina Ještě
Dva sety a je to!!!
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:40Od: Ondřej.Jirásek
Jirka se nám nějak moc hecuje, na to u něj nejsem zvyklej, asi se snaží rozhodit Haaseho :D
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:43Od: insanezy_
Nemůžu si pomoct, ale jak u něj, tak i u Haaseho to vypadá pateticky až jako nepovedenej hereckej výkon
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:22Od: Pe3k
Jsi mimo, ostatně jako vždy. J1RKA si naopak získal můj respekt, tím jak se od druhé setu hecuje.
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:54Od: VLK----1GSL
Ale pomaha to...J1r1 je proste skvely strateg:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:56Od: Lunej..
Mel by rvat jako Haase s Rosolem:):) jinak tedy je to spravna houpacka.
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:31Od: Jan
Říkal jsem si bude to na 5 setů ten Veselý s Haasem, ale asi ne :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:24Od: VLK----1GSL Minulorocni vitez
visi doslovne nad propasti a odchodu ze svetove skupiny...
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:27Od: com
..ty prvni svetova skupino!
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:55Od: VLK----1GSL
...no a uz jsou venku:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:00Od: lars
Nevis, proc nehral L.Mayer v DC?
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:18Od: VLK----1GSL
nevim...predpokladam omluvenky typu unava po NY.
Neni ani Delbonis, Zeballos, Panter...
Zajimave je ze hraje Kvido, ktery odjel z NY drive a nenastoupil uz do deblu kvuli zraneni nohy, jel rovnou do nemocnice...
...no a hraje...
[ Reagovat ]
17.09.2017 11:21Od: VLK----1GSL OT - Top 10 Reasons why everyone loves him:) uz je novy...
Juan Martin del Potro - Top 10 Reasons why everyone loves him PART 2
https://www.youtube.com/watch?v=N002Dg3q9J4

starsi
Juan Martin del Potro - Top 10 Reasons everyone loves him
https://www.youtube.com/watch?v=R_i3q3NbTxI
[ Reagovat ]
17.09.2017 11:15Od: Krisboy
Překvapí J1rka? V pátek moc přesvědčivej nebyl a Haase včera debla odehrál velice dobře. Takže bych to spíš viděl, že Haase srovná na 2:2 a rozhodující bod přidá Luky. Tak pojďte chlapci, jen do nich!!!
[ Reagovat ]
17.09.2017 11:41Od: Pe3k
J1rka neVesely, nám znechutí nedělní odpoledne svou spavou hrou a nulovým zápalem pro zápas. Raději bych Štěpce nebo Ulihracha, ale co už i takový je DC.
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:36Od: Lunej..
Zlaty Lukas, popravde nechapu jak nekteri mohli videt Jirku jako nastupce Tomase.
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:43Od: lars
vzdyt porazil Jokerovice v jeho nejuspesnejsi pulsezone, coz se jinymu tenistovi nepovedlo promenit MP.
[ Reagovat ]
17.09.2017 12:55Od: Lunej..
Tak podle jednoho zapasu prece nemuzu soudit, ok je to fajn, ale byla bych radeji, kdyby se zlepsil ve hre a ziskal sebeduveru. :)
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:04Od: VLK----1GSL
ranking
Vesely 59 (24 let) karierni max. 35 (2015) top 100 nejaky +/- 4 roky
Rosol 192 (32 let) karierni max. 26 (2014) top 100 nejaky +/- 4 roky

J1r1 ma jeste dost pred sebou a maji to uz ted slusne vyrovnane.
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:10Od: Lunej..
Ja ale psala o srovnani s Tomasem:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:19Od: VLK----1GSL
ale pises zlaty Lukas:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:32Od: Lunej..
Jo tak. Mne se Lukasova hra libi mnohem vic a ma i vetsi DC zkusenosti a neni tak svazany jako Jirka:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 13:56Od: VLK----1GSL
No mozna pro DC ok, ale jinak...proste takova strilecka....hra asi pro mnohe zabavna a efektni, ale casto dost neefektivni, jak nema svuj den, tak (s nadsazkou) je schopny mickem postrilet vsechno kolem kurtu...a produravet sit a jak ma spatne obdobi, tak potom ho neuvidis ani v hlavni soutezi na GS. A muzes byt rada, jak ho vubec muzes sledovat aspon na tech Challengrech, pokud nevyhucio hned v prvnim.
Ale jak se rika... proti gustu:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:48Od: Lunej..
Jo souhlasim, jsem rada, ze ho obcas vidim a ze hraje v DC. Jsem skromna:)
[ Reagovat ]
17.09.2017 14:58Od: Lina
Jirka moc chce a to ho svazuje a že se nepotvrzuje jako náhrada za Tomáše se stává. Plnohodnotná náhrada bude kdoví kdy a předvídat ve 20 letech kam se hráč byť talent posune nejde. Podle mě Jirku sráží povaha, kdyby se rvával a věřil si,tak jako v prvním zápase s Djokem byl by asi jinde,ale co není, může být, je mladý.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist