Djokovič odehrál v New Yorku zatím jen jeden zápas, přesto je už v osmifinále

  • Novak Djokovič odehrál na letošním US Open zatím jen jeden zápas, i přesto je však už v osmifinále. Ve druhém kole proti Srbovi nenastoupil Jiří Veselý a dnes mu za stavu 4-2 v první setu skrečoval utkání Rus Michajl Južnyj.
    2. 9., aktualizováno 3. 9. | Aktuality |  254 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     

Novak Djokovič má za sebou poměrně náročné období. Poté, co jako pravděpodobně největší favorit mužské dvouhry překvapivě vypadl na olympijském turnaji v brazilském Rio de Janeiro již v prvním kole, ho trápilo zraněné zápěstí, kvůli kterému přišel o turnaj Masters 1000 v Cincinnati.

Na US Open však vedoucí muž žebříčku ATP nastoupil a úvodní duel s Polákem Jerzym Janowiczem i přes viditelné bolesti a potřeby ošetření zvládl. Od pondělí má však srbský tenista překvapivé volno. Ve druhém kole měl hrát s Jiřím Veselým, který z turnaje odstoupil kvůli zraněnému předloktí, a dnes Djokoviče vyzval Rus Michajl Južnyj.

"Je těžké to nějak komentovat. Nikdy jsem nic podobného nezažil, ale je to asi něco, co člověk nemůže nijak ovlivnit. Je to samozřejmě dost zvláštní zkušenost být s jedním vyhraným zápasem v osmifinále, ale vzhledem k tomu, že jsem letos odehrál už tolik zápasů, je vlastně dobré mít pár dní volna navíc," konstatoval Djokovič.

Južnyj však utkání se světovou jedničkou za stavu 2-4 v úvodní sadě skrečoval a obhájce titulu Djokovič tak postoupil bez boje už do osmifinále. V něm vítěze z let 2011 a 2015 vyzve Brit Kyle Edmund, jenž ve třetím kole vyřadil dvacátého nasazeného Johna Isnera 6-4 3-6 6-2 7-6.

Do osmifinále postoupil v New Yorku také šampion z let 2010 a 2013 Rafael Nadal, který si poradil s Rusem Andreje Kuzněcovem 6-1 6-4 6-2. Španělský tenista prošel do 4. kola grandslamu poprvé od loňského French Open, kde prohrál až ve čtvrtfinále s Djokovičem. "Jsem spokojený s tím, jak jsem hrál. Myslím si, že zejména úvodní sada byla na hodně vysoké úrovni, což mě těší," konstatoval po utkání aktuálně pátý hráč žebříčku ATP.

"Ve druhém setu jsem několikrát přišel o podání, protože on začal hrát mnohem lépe. Já jsem ale lépe zvládnul klíčové momenty, proto jsem nakonec vyhrál," dodal Nadal k utkání. "Jsem moc šťastný za to, že tu mohu být. Postup do čtvrtého kola je úspěch, ale tak to já teď neberu. Pro mě je důležité, že jsem v pořádku a že jsem zpět na tour."

O postup do čtvrtfinále si Nadal ve Flushing Meadows zahraje s dvaadvacetiletým Francouzem Lucasem Pouillem, jenž přehrál v pěti setech Španěla Roberta Bautistu. "Je to skvělý mladý hráč, proti kterému není snadné hrát. Má výborné údery a je velmi nebezpečný. Už jsme spolu jednou hráli, ale to už je celkem dlouhá doba. Znám ho spíše z tréninků, několikrát jsme spolu trénovali," řekl směrem k utkání s Francouzem Nadal, jenž vede ve vzájemné bilanci 1-0.

• US OPEN 2016 •
USA / New York, tv. povrch, 18.162.048 dolarů
páteční výsledky mužů (02. 09. 2016)
• Dvouhra - 3. kolo •
Djokovič (1-Srb.) - Južnyj (Rus.) 4:2 skreč
Nadal (4-Šp.) - Kuzněcov (Rus.) 6:1, 6:4, 6:2
Baghdatis (Kypr) - R. Harrison (USA) 6:3, 7:6 (7:4), 1:6, 6:1
Sock (26-USA) - Čilič (7-Chorv.) 6:4, 6:3, 6:3
Tsonga (9-Fr.) - Anderson (23-JAR) 6:3, 6:4, 7:6 (7:4)
Monfils (10-Fr.) - Almagro (Šp.) 6:4, 6:2, 6:4
Pouille (24-Fr.) - Bautista (15-Šp.) 3:6, 7:5, 2:6, 7:5, 6:1
Edmund (Brit.) - Isner (20-USA) 6:4, 3:6, 6:2, 7:6 (7:5)
Petr Pokorný, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (254)
04.09.2016 08:18Od: rod_laver
Stan!! Mel namale, hral dost pasivne a prvni servis moc nepsal. Libila se mi Evansova nebojacnost a super voleje. Pripadal mi ale roztekamy, jak na poradne davce efedrinu :D jak se psalo nize, rozhodla hlava
[ Reagovat ]
04.09.2016 01:39Od: Tuttovka
Koukám, že ten Evans docela hraje :). Se Stanem je to pěkný zápas :). Mahut s Nishikorim je taky dost koukatelné.
[ Reagovat ]
04.09.2016 02:19Od: vaclavsubrt
Stan končí... bohužel... takže to bude zase jen o těch dvou a jejich nuda tenistu
[ Reagovat ]
04.09.2016 02:22Od: Tuttovka
Já nevím, jestli končí, ale tenis je to parádní :). Nějakej Evans hraje docela pěkně. Stan mu sice pomáhá, ale je to hodně i o něm.
[ Reagovat ]
04.09.2016 02:49Od: Lina
Evans si to tou dvojchybou v TB 4. setu asi podělal. Wawrinka by to, už pustit, neměl. Každopádně má to grády.
[ Reagovat ]
04.09.2016 02:39Od: Tuttovka
Tak teď měl Stan štěstí jako prase. To haluzní eso z druhého servisu přesně na lajnu v tiebreaku asi rozhodlo zápas. Podle mě to v pátém už ubojuje. :)
[ Reagovat ]
04.09.2016 02:57Od: vaclavsubrt
Stan měl kliku jako kjáva... za ten 3 set si postup nezasloužil... ale rozhodla v koncovce makovice obou.. Stan mentální král a na Danielovi se podepsala nezkušenost a velikost okamžiku.. poslední set pohoda
[ Reagovat ]
04.09.2016 10:48Od: EllNino
Evans se hodně zlepšil, začal trénovat jako chlap a je to :D hraje super
[ Reagovat ]
04.09.2016 11:28Od: spaniel
Trochu mě včera začal rozčilovat. Hodně zdržuje a furt haluzil s jestřábem. Ale zlepšil se hodně a je super, že se objevují nové tváře v této fázi GS.
[ Reagovat ]
04.09.2016 00:53Od: kada.tom
Andy to nakonec dal, ale úplně jednoduchý to nebylo :-)
[ Reagovat ]
04.09.2016 00:42Od: VLK----1GSL Tak
Mikulas Bouda zatim famozne...jen jestli vydrzi do konce zapasu...;)
[ Reagovat ]
04.09.2016 00:08Od: Stan_Borowitz Tak
Steve Buscemi ml. bojuje, ale ten jeden set bude asi jeho strop.
[ Reagovat ]
04.09.2016 00:22Od: Mayo
Kto je to Steve Buscemi?
[ Reagovat ]
04.09.2016 00:34Od: Stan_Borowitz
http://www.thefamouspeople.com/profiles/images/steve-buscemi-3.jpg
[ Reagovat ]
04.09.2016 01:51Od: spaniel
http://www.sadanduseless.com/2011/04/celebrities-with-steve-buscemis-eyes/
[ Reagovat ]
04.09.2016 03:52Od: Stan_Borowitz
Neuvěřitelný, to jsou vesměs úplně jiný lidi. Oči dělají člověka...
[ Reagovat ]
04.09.2016 00:36Od: Stan_Borowitz
Pro srovnání Lorenzi:

http://www.sportface.it/wp-content/uploads/2015/12/Lorenzi_RayGiubilo-750x460.jpg
[ Reagovat ]
03.09.2016 22:50Od: Mayo DelPo
Super, v troch setoch bonus (:
[ Reagovat ]
03.09.2016 22:44Od: VLK----1GSL Juan... simply too good;)
Tak ukoncil komentator zapas Juana s Davidem...
...nic dodat, nic ubrat.

Je v nem videt fakt radost, ze vubec muze hrat, a ta ho nese...dal turnajem.
Vamooos;)
[ Reagovat ]
03.09.2016 21:45Od: Pe3k Gigin gej heaven [ Reagovat ]
03.09.2016 22:07Od: gigin
Díky. Já se za to nestydím.
[ Reagovat ]
03.09.2016 21:03Od: sprchon
No řekněte, neni to od Ferrera hnus, že hraje DelPovi pořád do bekhendu? :D
[ Reagovat ]
03.09.2016 21:37Od: Stan_Borowitz
Je. Měli by ho za to diskvalifikovat. Zahraje jednou do bekhendu - warning, podruhé - trestný fiftýn, potřetí - kontumační porážka.
[ Reagovat ]
03.09.2016 22:45Od: panzer.dragon
je, ale stejně mu to bylo prd platný, delpo je brutální, jak mu to jednou přistane na forehand tak trestá
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:46Od: Mayo
Thiem Vs Busta dobrý zapas aj ked ani jeden hráč mi nic nehovorí ale aj taký je zivot
[ Reagovat ]
03.09.2016 20:09Od: rafaholic009
Přesně řečeno, zajímavej zápas, oba dřeli, ale ani můj šálek kávy ani jeden z nich úplně není, Thiem je dobrej, ale něco zásadního mu prostě chybí, aby byl jedním z nejlepších, možná bude, ale až skončí velká čtyřka, Stan a DelPo.
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:46Od: HECIS pouille x nadal
mám pocit že muže byt překvapení :)
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:47Od: D@nny
ty drogy uz neber kamo:D
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:01Od: HECIS
no uvidíme zítra ...:)
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:03Od: Pe3k
Tak překvapení je, že se Nadal na grandlsamu dostal až do 4 kola, to se mu nepovedlo už 9 gs v řadě...i když s tím jeho pavoukem by se tam dostal i strýček Pony :)
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:06Od: rafaholic009
O jakých 9 GS v řadě to žvaníš?
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:10Od: rafaholic009
Ty už z tý svý patologický nenávisti asi ztrácíš i paměť.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:58Od: Pe3k
Klíííd děti :)
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:33Od: Kozoroh
Tak to si přestřelil Pe3čku - Nadal byl před USO 2016 naposledy v 4. kole na FO 2015 (kde skončil v ČF), což je 5 majorů bez OF-účasti. A to nemluvím o tom, že ve WCh 2016 vůbec nestartoval a na FO 2016 byl nucen odstoupit.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:45Od: rafaholic009
Když někdo takhle patologicky nenávidí tak jsou mu fakta ukradený, co bys chtěl, možná to ale má bejt provokace, u něj člověk nikdy neví.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:52Od: Amputace
Tak on už tady několikrát psal, že více než samotný Nadal mu vadí jeho fanoušci. V tomhle ho naprosto chápu - já to mám úplně stejně. Se samotným Federerem jsem nikdy neměl sebemenší problém, ale mnozí jeho fanoušci jsou nesnesitelná, arogantní lůza. A když tě vytáčí fanoušci nějakého sportovce, nepřímo se to může projevit i v přístupu k tomu sportovci samotnému. Například tak, že se člověk snaží za každou cenu argumentovat proti jeho fanouškům a ono to pak vypadá, že vlastně hejtuje toho sportovce.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:00Od: rafaholic009
Řekl bych, že to tak u něj není, on ho fakt nenávidí, neustálý výpady a urážky za každou cenu, vyžívá se v tom, takže to není v první řadě kvůli fanouškům, jemu vadí asi i to, že se Nadal vůbec narodil.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:01Od: Roger_Federer
Proc nepouzivas puvodni nick rafaeoli25?
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:03Od: spaniel
Nadal vyhraje pár zápasů a už to vylézá z děr.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:04Od: Roger_Federer
Presne...
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:12Od: rafaholic009
Tak já nemám v povaze brečet tu nad jeho porážkami, k čemu by to jako loni bylo říkat pořád dokola tak snad už to příště bude lepší? Že nehrál dobře viděli všichni tak proč to dál a dál rozpitvávat?
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:54Od: Roger_Federer
Nee, dojdes vzdy jenom kdyz se Rafikovi relativne dari.
[ Reagovat ]
03.09.2016 19:41Od: rafaholic009
Tak ano, mám z toho radost a tak jí projevím, co je na tom špatnýho? Když se mu nedaří tak jsem zklamanej a psát se mi nechce, nic víc, to víš, že trpim když prohrává a o to víc nemám náladu číst tu úsměšky a narážky v každým třetím komentu, to snad chápeš.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:03Od: Pe3k
Jsi tupec, že? Njn fanda Nadala...jistě, že je to k vůli fanouškům, nebo si snad myslíš, že tu chodí Nadal si číst komentáře?
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:05Od: Amputace
:D To už je moc.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:07Od: Pe3k
to je tak akorát...na tu dmnci z Vašeho kepmu se ani nic jiného nehodí...na hrubý pytel, hrubá záplata.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:10Od: Amputace
Není to akorát, je to moc. Když někdo vůbec nepochopí smysl příspěvku a pak se ohání demencí. Prostě FFF klasika. Sežrali moudrost světa, a přitom ani neumí číst a psát ve svém rodném jazyce.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:21Od: Pe3k
Neurážej FFF, to je to jediné co dává tomuto portálu úroveň. Bez magerky Stana a jiných by tu zbyla jen banda psycho fanoušků Kvitové, váš kemp kýblů ovčích hovínek a nějaký zbytek pseudo-fanoušků...
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:27Od: rafaholic009
Ty si fakt myslíš, že něčemu dáváš úroveň? Tak to trpíš chorobnym sebeklamem jako Zeman s Ovčáčkem, ti si to o sobě taky myslí :D
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:28Od: Pe3k
Nauč se číst, nepsal jsem nic o sobě...
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:37Od: rafaholic009
Tak aspoň, že si to nemyslíš o sobě, to by byl fakt vrchol.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:58Od: Pe3k
To všechno samozřejmě vím...
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:01Od: rafaholic009
Takže provokace, já si to myslel, no co taky jinýho od tebe čekat že..
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:05Od: Pe3k
omg však to je jasná, prvoplánová a ničím nezakrytá provokace, navíc založená na pravdě...prostě moje klasika
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:13Od: rafaholic009
Jak založená na pravdě když to byl výmysl? Ty fakt nemáš strop..
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:15Od: Amputace
Socialistická pravda, znáš to :) Soudruh Petříček má svoji vlastní ideologii pravdy, s tím nic nenaděláš.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:17Od: Pe3k
prý soudruh :D
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:19Od: Amputace
"však to je jasná, prvoplánová a ničím nezakrytá provokace, navíc založená na pravdě" - Sorry, nemohl jsem si pomoct :)
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:22Od: Pe3k
V poho, mě se nemusíš omlouvat...
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:24Od: Amputace
Mně*

Úrovni tohoto portálu.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:26Od: Pe3k
tak teď si mě dostal, ježišmarjájosef pravopisná chyba, neodpustitelné...
Btw. já se za FFF nepovažuji, jsem tu a vždy jsem byl jen sám za sebe!
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:28Od: Amputace
Dostal jsem tě na to, že jsi demenent, který neumí číst a psát, a přitom nazývá ostatní dementy.

Sám za sebe tu jistě jsi. Za nás ostatní se přihlašuje a píše správce. Pokaždé trochu jiným stylem, aby tě to co možná nejvíce mátlo.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:29Od: Amputace
dement*
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:30Od: Pe3k
Už to uklidni, nenadávej, aby jsi taky nedostal ban, jako většina tvého kempu...Nedostal jsi mě na nic, to si hodně pleteš dojmy a pojmy ty H2H.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:33Od: Amputace
Abys*
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:26Od: rafaholic009
Petříček je hlavně ubožák, takhle nepochopitelně provokovat to se jen tak nevidí, nechápu proč tohle někdo dělá. Já taky nemám Federera v oblibě, ale rád ho vidím hrát a uznávám ho maximálně, nikdy by mě nenapadlo ho jakkoli uboze napadat a vysmívat se mu, jemu se taky nepovedl rok 2013, to mě ale vůbec nezajímá, beru, že každý si může vybrat slabší období, je to normální.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:28Od: Pe3k
nebreč a jdi do holiče, třeba tam bude Rafa ty agente 009 :D
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:40Od: rafaholic009
Nic jinýho neumíš než dokola urážet chudáku?
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:44Od: rafaholic009
Já ale svůj férovej názor na Rogera nezměnim ani kdyby byly miliony blbečků jako jsi ty, lepší pro mě je a vždycky bude Rafa, Federera ale nesmírně uznávám, každý kdo uráží toho či onoho je d.bil.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:44Od: Pe3k
divoký bill?
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:50Od: rafaholic009
Bez komentáře, ty fakt nemáš strop, dokážeš člověka jen znechutit jako Zeman s Ovčáčkem, z nich se chce člověku taky neustále blít, můžeš si s nima podat ruce, máte totožnou úroveň.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:58Od: Amputace
Přesně. Mně je taky připomíná.
[ Reagovat ]
03.09.2016 20:01Od: rafaholic009
Petřík s Nadalem je jak Zeman a Ovčáček s Peroutkou, podoba velmi věrná.
[ Reagovat ]
03.09.2016 19:01Od: Pe3k
Bez komentáře znamená, že k tomu nic nenapíše, nikoliv naopak...
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:27Od: a.magerova Tož už to píše i Blesk...
Jsem zvědavá, jak TO (jinovztah nebo pomluvu) Nole ustojí...

http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/279467/tenisova-svetova-jednicka-v-prusvihu-randi-zenac-djokovic-se-sexy-hereckou.html

Jako RFanynka jsem ráda, že Roger odolal nebo ututlal... :-)))

http://media.newindianexpress.com/DEEPIKA_FEDERER.jpg/2014/12/11/article2566127.ece/alternates/w620/DEEPIKA_FEDERER.jpg

http://s3.india.com/wp-content/uploads/2014/12/roger-federer-deepika-padukone-and-amitabh-bachchan.jpg
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:39Od: blixa
Rogerovi nedá Mirka ani milimetr volnosti, takže nemusí nic řešit. Ale zase tvoje šance jsou prakticky nulové :D
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:01Od: a.magerova
Však správně !!!
Chlapovi jak člověk jednou povolí, už nikdy neutáhne... :-P
I když.... se mnou by ututlal, mám domácí pohodu, kterou bych nerada narušovala veřejnými pletkami s Rogerem... ;-)

Anebo.... ještě je jedna varianta.... KAM ČERT NEMŮŽE NASTRČÍ ŽENSKOU... třeba je to past, kterou vymysleli kluci R&R... za udržení vedoucích pozic TO stojí... :-)))

http://images.indianexpress.com/2015/12/rafael-nadal-deepika-padukone-759.jpg
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:51Od: shealtiel
No tak když to píše už i Blesk, tak to už je vážný teda :D
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:57Od: Herbert_Hoover
Blesk a topky.sk! confirmed by the tabloid!
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:24Od: Stan_Borowitz
Co chceš, dva nezávislé zdroje, základní princip investigativní žurnalistiky...
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:59Od: Pe3k
JJ první byl Pe3k a týden na to blesk :D
Btw. už se těším zase přileze Kozomrd a napíše, že jsou to pomluvy :D
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:22Od: Lina
Tak i náš tisk musí, napsat takovou velkou novinku. Co bysme, to měli jinak za novináře, nebo jak se nazývají? :)
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:15Od: mrafe
Tak naši novináři musí být za každou cenu originální :D "Bollywoodská hvězda"
[ Reagovat ]
03.09.2016 19:00Od: Stan_Borowitz
Co je na tom originálního?
[ Reagovat ]
03.09.2016 21:25Od: a.magerova
Odpověď na tu otázku nechám mrafe.

Ale mě to donutilo, kouknout do Wikipedie a upřesnit si, že Bollywood není vše kolem indického filmu (jak jsem si roky mylně myslela), ale ejhle... Kollywood, Tollywood, Malluwood.... ovšem - hlavně, že se tancuje... ;-)

https://cs.wikipedia.org/wiki/Bollywood
[ Reagovat ]
03.09.2016 21:36Od: Stan_Borowitz
Tak je to obrovský trh plný milovníků kvalitní kinematografie.
[ Reagovat ]
03.09.2016 21:50Od: a.magerova
Njn... ale ono někdy neuškodí tanečně-oddychové NĚJAKÉ NĚCO... např. na konci filmu Million Dollar Baby by TO bylo víc než vhodné, kdyby hlavní hrdinka vstala a začala křepčit, předešlo by se tomu slzavému údolí, které pak u mě nastalo....
[ Reagovat ]
03.09.2016 22:05Od: cheeky
Bollywoodské filmy jsou moje quilty pleasure. Jsou prostě fascinující

http://9gag.com/gag/a578bWG

a tančí sse tam o 106

http://giphy.com/gifs/dance-fight-bollywood-xTcnT1NyU61Fpk75WU

btw ta slečna uprostřed je velmi podobná mojí platonické lásce ze střední. Mají i úplně stejný úsměv

http://giphy.com/gifs/dance-fight-bollywood-xTcnT1NyU61Fpk75WU
[ Reagovat ]
03.09.2016 22:25Od: a.magerova
Takže díky tomuto vláknu sis vybavil pěkné vzpomínky... a to je moc fajn... :-)

https://www.youtube.com/watch?v=-wV5kyzB3wM&feature=youtu.be&t=3m56s
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:22Od: Stan_Borowitz
Krasavice je vysazená na tenisty a ty nejlepší k tomu... a tak je to takový příjemný bonus k té dřině a odříkání a hromadě peněz k tomu.
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:26Od: Herbert_Hoover
Thiem - Busta 3:2
Sousa - Dimitrov 3:1
Delpo - Ferrer 3:0
Lorenzi - Murray 0:3
Evans - Wawrinka 1:3
Karlovic - Donaldson 1:3
Nishikori - Mahut 3:1
Gyros - Marchenko 3:0

na jedničce Eurosportu by měli být Thiem s Pablem, což? :)
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:47Od: kada.tom
Thiem ve 4, Dimitrov ve 4, Del Potro v 5, Murray ve 3, Evans ve 4, Karlovic v 5, Mahut ve 4, Kyrgios ve 3
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:00Od: Pe3k
Grigor a Del Po musí vyhrát!
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:13Od: Herbert_Hoover
Delpo v suchém (snad)..Ferrer ho sice trápil v minulosti ale jejich GS zápasy vždy o třech setech a Davidovu současnou pohodu známe..leda, že by se vymkl standardu :)) O Dimu se bojím, Sousa je velmi nepříjemný houževnatý soupeř, který ho před třemi roky na USO vyřadil :)
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:21Od: brixner Ten Srb
Má neskutečně zlý pohled!

Kéž by letos vyhrál Vámos, fakt mu to přeju, i když...Mohl by dát Andyho s jeho formou?
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:24Od: Mayo
Finále GS medzi Rafom a Andym by sa mi veľmi páčilo. Títo dvaja ešte vo finále GS nikdy nehrali, síce tomu dávam tak 1% šancu ale aj taký je tenis. Inak by som doprial aj DelPovi kľudne nech to tam celé vyhrá ale jemu dávam minimálne šance (zatiaľ to ešte na 3 víťazné na GS nevidím).
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:32Od: Herbert_Hoover
Ferrer i případně Thiem (cha, anebo to klidně může být Busta) jsou při jejich aktuální formě dobrý match-up, Wawrinka/Kyrgios v QF už horší ale je to v Delpových silách..proti Andymu bych mu nevěřil stejně jako v Riu :) navíc dá-li se očekávat že případné čtvrtfinále by bylo nejspíše časově výživnějšího charakteru požírající mnoho jednotek fyzičky..

Rafa dost možná neporazí ani Gaela :) tam je to na dlouhé lokty nějaká progńoza
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:40Od: Faddova
recht, ale Gael je labil, stačí si vzpomenout na Monte Carlo, i když je fakt, že to byl jiný povrch, každopádně dobrý match
[ Reagovat ]
03.09.2016 15:16Od: rafaholic009
Gael hraje letos výborně, bezpochyby, ale tak moc s nim zase nestraš, s top4 on vyhrávat neumí i když má skvělou formu, rozhodně ho nelze porovnávat s DelPem, takže Nadal max.3:1.
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:35Od: brixner
Jo, chlupatej Chuan by něco velkého zase vyhrát mohl, je to bojovník!
Ale obávám se, že v momentální formě Andyho asi nemá zbytek moc šancí a to i včetně Srba, i když síly pošetřil. Vámos se pomalu do formy dostává, ale pořád mi něco říká, že Andy je na tom ze všech nejlépe, prostě momentálně konzistentní forma a na to by musel i Býk hóóódně zafunět!
Myslím ale, že v případě utkání Andy vs. Rafa budou Američané na straně Vámose a to by mohlo třeba i pomoci. Uvidíme!
Kde by mě ještě před pár lety napadlo, že budu fandit Vámosovi, kurav :-))
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:41Od: brixner
Je to docela podivné...Byli hráči, které jsem skoro nenáviděl(Becker), které jsem měl mnohem méně rád než jiné(McEnroe, Sampras), později Rafa...No a když se jim blížila ta zlomová třicítka, najednou jsem je začal vidět v úplně jiném světle a začal jim i fandit! Nevím, čím to, možná to podvědomí, že se pomaličku blíží konce jejich kariér, všichni tu historii psali, takže...Ale v případě Srba tohle asi nehrozí, prostě takový můj osobní "superpocit..."
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:49Od: Kozoroh
Jasně, protože dle tebe nemá ten Srb ani auru jedničky blablabnla... Odporné.
[ Reagovat ]
03.09.2016 14:02Od: Faddova
Vidím, že všichni, kdo nefandí Srbovi, jsou odporní, tož nevím... ;-)
[ Reagovat ]
03.09.2016 14:14Od: Tuttovka
Já si nemyslím, že je to o aury jedničky. Hraje dobrý tenis, ale bez debat koukat na něj je prostě nuda. Navíc má podle mě dost protistátní ksicht, který lidi odpuzuje :D. Vím o tom své. První dojem dělá svoje a ďábelský efekt prostě funguje :D.
[ Reagovat ]
03.09.2016 14:27Od: Faddova
:-D ...a já tam navíc cítím takovou trochu křečovitou urputnost vyrovnat se v divácké oblíbenosti dvojce Fedex, Rafa. Nelze mu upřít, že je sympaťák, ale mně to občas připadá takové trochu násilné.
[ Reagovat ]
03.09.2016 15:21Od: rafaholic009
Co znamená protistátní ksicht?:). Min.v Srbsku protistátní určitě neni, když by tam dost možná vyhrál prezident.volby.:)
[ Reagovat ]
03.09.2016 15:55Od: Kozoroh
Ale jaká nuda? Většina TOP zápasů současné dekády je spojena s No1eho jménem - USO 2010, 2011, WCh 2014 s Fedexem; USO 2011, AO 2012, FO 2013 s Rafou; USO 2012, FO 2015 s Andym; AO 2013, 2014 se Stanem, WCh 2013 s Delpem a další moře zápasů. No1eho tenis vyprodukoval skvělé a pamětihodné zápasy, takže tvrzení o nudných dueech jsou zavádějící.
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:40Od: rafaholic009
Tvrdit, že Djoker hraje nudně je pitomost, jeho tenis je stejně poutavý a zajímavý jako Nadalův a Federerův, všichni tři jsou skvělí a každého skutečného fandu baví koukat na ně na všechny, vždycky je to strhující zážitek.
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:47Od: Tuttovka
Federer a Nadal můžou zahrát pohledný zápas s kýmkoliv. Záleží na jejich formě, ale pokud jim to jde, je to oslava tenisu. Nole sám dobrý zápas prostě neudělá. Koukat na něj, jak čeká většinu zápasu na chybu soupeře se prostě nedá. Fakt to není pohledné. Jeho krásné zápasy jsou spojené s tím, že jeho soupeř ho donutil něco hrát. Bylo snad semifinále Wimbledonu 2013 krásné kvůli tomu co hrál on, nebo kvůli tomu co předváděl Juan s bolavým kolenem. Viděl jsem pár zápasů, kde hrál skvělý tenis od začátku, protože věděl, že na jeho soupeře ta údržbová pinkaná, co běžně hraje, stačit nebude, ale bez pořádného soupeře je jeho herní styl velmi nezáživný. Myslím si, že je to určitě skvělý hráč, který už vstoupil do dějin tenisu a dlouho se o něm bude mluvit, ale jeho herní styl si podle mě nikdo pamatovat nebude.
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:54Od: rafaholic009
Tak v r.2011 ale předváděl fakt neskutečnej tenis, proti tomu se skoro nedalo hrát, to byly úžasný mače a výměny.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:00Od: Tuttovka
Já neříkám, že všechny jeho zápasy jsou nudné. Tak to rozhodně není. Je pravda, že když byl mladší, byl pro mě jeho tenis přitažlivější. Třeba se to opět vrátí, ale za poslední tři roky to opravdu příliš velká zábava není.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:33Od: Faddova
souhlas
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:36Od: Ondra979
vidim to uplne stejne, Novak zpravidla neni ten, kdo dela zapas atraktivnim, ale spis je to ten, s kym hraje
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:25Od: spaniel
Lol. Nole hraje mnohem utocnejsi a atraktivnější tenis než Nadal. Ten tam jen zoufale běhá a vrací metr za síť.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:40Od: Amputace
A stejně má pětkrát tolik fanoušků než Djokovič.. Asi to taková nuda pro lidi nebude, protože jakkoli ti jeho tenis může připadat jako pouhé vracení, je to člověk, který má charisma šampiona, jeho chování na kurtu, jeho vítězné reakce, jeho totální soustředěnost a odhodlání vyhrát, to vše lidi baví. A především ta obliba vychází z toho, že tehdy ve svých začátcích Nadal přinesl něco úplně nového a neokoukaného - najednou tady byl tenista, který vrátil úplně všechno, pro kterého žádný míček nebyl ztracený. Lidi to dostávalo do úžasu a získal si tak hodně fanoušků. Zato Djokovič v podstatě jen navázal na Nadala a vypiplal jeho styl k ještě větší dokonalosti - vrátí toho ještě víc, je ještě rychlejší, nadto má výborný také útok. Ale nikdy tolik fanoušků mít nebude, protože se "pouze" veze na vlně současného pojetí tenisu, zatímco Nadal toto pojetí prakticky definoval. Lidi pokaždé ohromí něco nového a Djokovič jim nic takového nedává. V tom vidím ten zásadní rozdíl v přístupu fanoušků k oběma tenistům.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:49Od: Amputace
Jinak souhlasím s tím, co se tady nahoře napsalo. Djokovič (podobně jako Nadal) k tomu, aby předváděl pěkný tenis, potřebuje stejně odhodlaného a kvalitního soupeře. Například loni to tak ale nebylo. 99% svých soupeřů přejel, i když hrál na půl plynu. Nedalo se na to vůbec dívat. Naopak jeho památné bitvy s Nadalem z let 11-13 byly většinou oslavou tenisu; lidi to zvedalo ze sedadel.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:52Od: spaniel
Já nemluvil o charisma, počtu fanoušků a chování. Čistě o tenisovém stylu.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:56Od: Amputace
Ok. Jak bys tedy vysvětlil, že je Nadal všeobecně daleko, daleko oblíbenější než Djokovič, když má přitom tak nudný styl, který vlastně spočívá jen ve vracení míčku přes síť? Bylo-li by tomu opravdu tak, nemohl by být jedním z nejoblíbenějších tenistů všech dob.. To je přece jasné už z principu.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:06Od: spaniel
Došel dřív, s tou obranou byl první, velká rivalita s RF a má několik předností, které má hodně lidí rádo, jako bojovnost a emoce na kurtu.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:08Od: Amputace
Souhlasím. Na druhou stranu přece víš, že pouze obranou se nedá vyhrát 14GS. Tenista, aby mohl vyhrávat GS, musí mít něco navíc než jen obranu. To by potom Grandslamy mohl vyhrát třeba takový Simon.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:14Od: spaniel
Dá, pokud je to obrana z jiné dimenze. Simon? O pár levelů níž. Vrátil ne dva winery ale klidně pět. A když ho šel soupeř dorazit na síť, vytáhl parádní prohoz. Navíc Nadal v top letech dělal v zápasech méně než 10 nevynucených chyb.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:16Od: Amputace
Ale bez přechodu z obrany do útoku ten GS nikdy nevyhraješ. A můžeš mít obranu sebedokonalejší.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:52Od: Roger_Federer
Dost oblivnilo,,ve velkem mnozstvi velkych zapasu byl jehonsouperem prave Federer, hrac na ktereho umel hrat, verol si
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:57Od: Amputace
Jo, Nadal-Federer byl vynikající match-up. Tím si bezesporu oba získali hodně fanoušků.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:56Od: rafaholic009
To myslíš vážně? Metr za síť vracel loni když byl na dně, letos už zase má velká většina úderů výbornou délku, kterou dostává soupeře pod tlak, vyhrává defenzivou i ofenzivou, teď na USO to jasně ukazuje, atraktivní jsou ale opakuji všichni tři. Jinak po zápase s DelPem v Riu jsi ho chválil teď už ho zas stíráš, to ti to uznání moc dlouho nevydrželo.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:03Od: Amputace
Ten zápas s Delpem byl krásný, nechybělo mu vůbec nic. Dlouho jsem nějaký zápas tolik neprožíval. Také to pro mě byla jedna z nejbolestnějších porážek od doby, co Nadala sleduji.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:06Od: Pe3k
Takže ho sleduješ už měsíc?
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:07Od: Amputace
Jj. Od OH.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:09Od: Pe3k
:D
no a prohru z Čoričem si nesl v poho? V minulosti jsi zde psal, že H2H je extrémně důležité, tak nevím jak tedy bereš, že má Nadal 3 negativní bilance jen z hráči balkánu...
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:12Od: Amputace
Potřetí ti už vysvětlovat nebudu, jak jsem to s tou H2H myslel :) Dvakrát jsem to udělal, dvakrát jsi na to tradičně nezareagoval. Takže nazdar :)
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:23Od: Pe3k
aha, no já ty vaše žblepy většinou nečtu...
[ Reagovat ]
03.09.2016 19:36Od: rafaholic009
H2H mají vypovídací hodnotu když je mezi hráči odehraných aspoň deset zápasů, jinak dobře víš jak se obě Čoričovy výhry nad nim upekly, jedna kvůli Nadalovu slepáku, v Cinci kvůli jeho únavě, nevím proč zrovna tohle vytahuješ.
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:11Od: spaniel
Stačí se podívat nahoře na highlight. Už tam je spousta úderů metr za síť a to měl dobrý den. Záleží v jakém je rozpoložení, přijde zápas kde jich je většina. A třeba ten slajs je příšerný.
[ Reagovat ]
03.09.2016 20:20Od: rafaholic009
Slajs že je příšerný, proč? Soupeřům jím pozici nijak neulehčuje a žádný chyby z něj nedělá, mně se naopak celkem líbí, že ho začal víc používat a nepere tam jen obouručák naplno. Jinak ještě ten metr za síť, tak párkrát se to stane, ale to jen když je v hraniční defenzivní pozici, většina výměn je o dlouhých úderech, byla tam spousta nádherných přestřelek, kdy trefoval skoro jen k base, celkově ty zápasy pohledné byly až na druhý set jak s Kuzněcovem tak se Seppim.
[ Reagovat ]
03.09.2016 21:08Od: spaniel
Těžko se bavit...buď máš růžové brýle nebo tomu prostě nerozumíš.
[ Reagovat ]
03.09.2016 22:07Od: Roger_Federer
Bryle
[ Reagovat ]
03.09.2016 19:00Od: Mayo
Tak áno teraz možno zoufale behá a vracia, ked išiel dole výkonnostne. Uvidíme ako na tom bude Djokovic, ked pôjde tiež dole.
[ Reagovat ]
03.09.2016 19:11Od: Marduch
Možná zapomínáš na jednu věc, a tou je trvanlivost těla hráčů na dnešních površích, kdy na winner potřebuješ mnohem kvalitnější úder na kdy dřív a často rovnou několik takových úderů za sebou v jedné výměně. No1e hraje už několik sezon v podstatě nejvíce zápasů ze všech, do kterých hráč jeho rankingu vstupují s tím, že "musí" vždy vyhrát a přitom se mu zatím vyhýbají zásadnější zranění, což je pro mě skoro záhada;). Řekl bych, že s jeho zkušenostma prostě často volí v prvních kolech takovou takovou intenzitu hry, která mu dává co největší šanci na úspěch v celém turnaji, v celé sezoně, v celé kariéře. Pro 99% tenistů z tour je cílem vyhrát jediný GS, takže každý jejich GS zápas jedou jako o život, nižší kvalitu se snaží kompenzovat silou, vůlí a vytrvalostí, každé kolo totiž pro ně může být posledním.
[ Reagovat ]
03.09.2016 19:39Od: Roger_Federer
Ten konec je super napsany, prave proto jsou ty granslemi tak zajimave, hraci se vybicuji..
Sice si pak budou nekteri (Forhendove :) ), brat ty Baghdatisy, Safiny,,Ginzalese, Roddicky do huby, ale pritom je to presne otom cos popsal.
[ Reagovat ]
03.09.2016 15:35Od: Marduch
Jestli ti tvoje podvědomí našeptává správně, tak je to skvělé, protože tím pádem Noleho kariéra bude ještě dlouhá! ;)
[ Reagovat ]
03.09.2016 15:09Od: rafaholic009 Re: Mayo
1%?! Vždyť Murray je skoro jasnej, takže Djokera vidíš 95:5 proti Rafoví?
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:44Od: Faddova
Zas bude dělat, že umírá, a nakonec to jako vždy celé vyhraje, hééérec ;-)
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:50Od: Kozoroh
Zátopek by dle tvých měřítek byl taky herec, že? :-P
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:55Od: Faddova
Tak daleko má paměť nesahá, takže nemůžu posoudit ;-)
[ Reagovat ]
03.09.2016 15:39Od: Marduch
Přesně, opět ze sebe vyhrabe ty nejposlednější promile sil i ve stavu, kdy ostatní by to už vzdali. Idemo!;)
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:50Od: Faddova
Neuvěřitelný haluzák, to se svini protiví...
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:55Od: Kozoroh
Odporný závistivý příspěvek...
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:09Od: Faddova
Tak to jsi vedle, závist není můj styl, jenom fandím někomu jinému, tak je v příspěvku trochu víc emocí ;-) Můžeš snad popřít, že uhrát jeden zápas a být v osmifinále je haluz? Navíc když tě bolí zápěstí a potřebuješ odpočívat...
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:40Od: Kozoroh
No1e se dokázal mnohokrát vyhrabat ze složitých situací, třeba AO 2012 (pětiseťáky s Andym a Rafou), USO 2011 (čelil dvěma mečbolům proti Fedexovi), AO 2015 (ve finále proti Andymu se cítil fyzicky špatně a měl problémy s pohybem) a další, teď mu to osud/karma (jak si to chceš nazvat) ulehčuje. A proč by na takový lehčí průběh turnaje nemohl mít právo? Stát se tohle Fedexovi za jeho vrcholného období, tak by jen jeho vyložení hateři vykřikovali o haluzi atd.
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:54Od: Faddova
Mít právo na haluz je vtipný způsob myšlení ;-) Spousta tenistů se vyhrabalo ze spousty složitých situací, o tom tenis je. Prostě má na můj vkus celkově poslední dobou dost štěstí, tohle se nestalo poprvé. Ale to je o úhlu pohledu. Prostě mu nefandím, tak je mi to trnem v oku (to ovšem neznamená, že ho neuznávám). Navíc se mu oproti jiným hráčům vyhýbají zranění, to může být částečně haluz, částečně predispozice, částečně způsob přípravy (je obecně známo, že on velice dbá na strečink atd.) a částečně styl hry, který je mnohem ergonomičtější než třeba u jistého nejmenovaného hráče, kterému fandím já ;-).
[ Reagovat ]
03.09.2016 14:09Od: a.magerova
Kozorohu, když se bavíš s nickem Faddova, tak mluv o haluzích Rafy nikoli Rogera... jestli chápeš co tím myslím... ;-)
[ Reagovat ]
03.09.2016 14:24Od: Faddova
good point ;-)
[ Reagovat ]
03.09.2016 14:28Od: Faddova
to by musel ale fest zapřemýšlet ;-)
[ Reagovat ]
03.09.2016 15:46Od: Kozoroh
Rogera jsem nadhodil proto, že podobně jako Djoker dominoval celému okruhu. Faddovu jsem neznal, pro příště už budu reagovat s poukazem na Rafu ;-)
[ Reagovat ]
03.09.2016 15:54Od: a.magerova
Tak tak, chytrej kluk.... Cimrman by ze mě měl radost, uplatnila jsem jeho úskok stranou... čili odvrácení pozornosti od Rogera... :-)))
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:27Od: senpolia
pekne, Rafa. V druhom sete zaváhanie, ale bolo vidieť veľa úžasných výmien. Neuveriteľné, čo dokázal vrátiť. Súper pomohol svojimi chybami. Aj to k tomu patrí. Obdivujem jeho obrovskú radosť z každej ťažko vyhratej výmeny. Som spokojná.
[ Reagovat ]
03.09.2016 11:43Od: Kozoroh No1eho vyjádření po postupu do OF US Open 2016
?It?s difficult to pick the words now. I don?t think I?ve ever had this situation ? a second round walkover and 30 minutes only in the third round. Obviously I wish Mikhail a speedy recovery. He carried the injury into this match, that?s what he said. I?ll try to get the positives out of these six games. I started well, with good intensity, so I?ll try to carry that into the next match.?
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:21Od: a.magerova
A tak užijme si hry Noleho a Michala aspoň takto... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=CDPwGVcdrp0

https://www.youtube.com/watch?v=Fd_rB_Q-sqE
[ Reagovat ]
03.09.2016 10:31Od: Tuttovka
Mě Rafa dnes v noci opravdu pobavil. Hrál dobrý agresivní tenis. Sice to furt není ono, ale určitě nehraje špatně. Důležité je, aby si zase začal věřit a vydrželo mu zdraví. Jinak v tom zápase bylo pár opravdu skvělých úderů jak z forhendu tak bekhendu.
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:03Od: Stan_Borowitz
Taky jsem koukal asi set a půl a Rafa hraje opravdu dobře. Ale Kuzněcov je pro hráče Rafova formátu spíše tréningový sparingpartner než reálný soupeř. Uvidíme, až narazí na hráče s kvalitním servisem a rychlejší hrou.

Nicméně Rafa je rozhodně jeden z horkých favoritů na titul. Favorit číslo jedna je u mne nadále Andy. U Novaka vůbec není jasné, jak na tom herně i mimoherně je, zatím vlastně na turnaji v podstatě nehrál.
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:14Od: Mayo
Potom, keď zistíš ako na tom Novak je, tak napíš.
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:17Od: Stan_Borowitz
Ok, budu ho pozorně sledovat a dám včas vědět.
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:51Od: Marduch
Souhlas, Andy je momentálně ve fázi, kdy i díky návratu Šéfa a selhání či zranění největší protivníků hledá soupeře, je na vlně, daří se mu vrchovatě zúročovat svý bohatý zkušenosti z tour, v zápasech nemá "odpočinkové výpadky" jako dřív, takže na kurtu stráví minimum setů. Tak uvidíme, kdo ho vyzve ve finále.
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:07Od: a.magerova
Přemýšlím ke komu je ten Osud tak přívětivý.... jestli k Andymu nebo Ivanovi... za sebe myslím, že k Ivanovi.... takže ještě AO 2017 a FO 2017 a jejich spolupráce může skončit, protože ani Osud se nemá moc pokoušet... ;-)
[ Reagovat ]
03.09.2016 09:29Od: Mayo
Vamos El Matador. Ten lob v závere bol z kategórie intergalaktickych (:
[ Reagovat ]
03.09.2016 09:33Od: Herbert_Hoover [ Reagovat ]
03.09.2016 10:23Od: Nikkki
O mama mia, proste genialni :-)
[ Reagovat ]
03.09.2016 11:37Od: VLK----1GSL Re: HH
Jo pekne, ale vcera vecer bych dal HOT SHOT Lucasovi Pouillemu... pekne provedeny tweener, a nasledne skvele vyhmatnuti prohozu Aguta, tak ze mu tam preciznim a technickym forehandem zahral winner zpet po lajne...
...jedinym problemem zapasu byl, ze se to nehralo na centru;) Ze hral Pouille a Agut... Jinak bysme uz meli urcite z toho pekny highlights...
[ Reagovat ]
03.09.2016 09:57Od: mats23
nádhera, tá atmoška.... :)
[ Reagovat ]
03.09.2016 08:20Od: mihate
Aj tak sa možno dá vyhrať GS, že mu všetci odstúpia. Mne sa ten tenis už nezdá.
[ Reagovat ]
03.09.2016 08:02Od: Kozoroh VLK
Škoda, že Izzy prohrál, na No1eho zápas s ním jsem se tak trochu těšil ;-)
[ Reagovat ]
03.09.2016 10:27Od: Forehand
Nole?...Ten je tiez na turnaji?...
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:03Od: a.magerova Re: :-))))
[ Reagovat ]
03.09.2016 11:40Od: VLK----1GSL Re: Kozoroh
Tak skoda to je, ale Edmund taky neni spatny...
Tedy pokud nastoupi do zapasu
a nekde to s nim nesvihne, ze porazil 1111ho...;D)
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:31Od: blixa
Johne, tos posral !!!
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:04Od: Forehand
Rafíček hladá svoj FH slowly slowly, do piatka času dosť...
[ Reagovat ]
03.09.2016 08:35Od: Roger_Federer
Jde si pro titul
[ Reagovat ]
03.09.2016 10:26Od: Forehand
Vykon v prvom sete bol vyborny. Ale s tym druhym setom by dostal s Nolem taký debakel, ze by to v dalsom priebehu zapasu nerozchodil..
[ Reagovat ]
03.09.2016 11:45Od: rafaholic009
Snad máš pravdu.
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:32Od: spaniel
Jde si pro tři kovy ;)
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:04Od: Forehand
Tak ako si siel Roger po 18. titul na W14, ze áno :)
[ Reagovat ]
03.09.2016 14:50Od: spaniel
Já jsem to nepsal, na rozdíl od jednoho 1% odborníka, co psal o 3 kovech ;)
[ Reagovat ]
03.09.2016 22:46Od: Forehand
Práveže psal :)...Sám si sa z toho potom vykrúcal, ze si bol privelký optimista...

Za troma kovmi bol smajlík, zbytočne ma teraz chytas za slovicko, ak si nepochopil tón, skor ja by som ta mal chytat za mozgové závity :))
[ Reagovat ]
03.09.2016 01:14Od: kada.tom Bryani
Už 3. kolo, jen vydržet :-)
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:46Od: VLK----1GSL 1111
na kurtu,
...dnes dulezita treningova priprava na No1eho...;)
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:49Od: VLK----1GSL
dulezite je chytnout zacatek zapasu. Prohozy micku na servisu mezi nohama vporadku, tak by to melo byt vsechno v cajku.
[ Reagovat ]
03.09.2016 00:02Od: VLK----1GSL
Noooo, tak 1111 to opravdu pomjima treningove, ovsem nevim jestli to je ten spravny smer;D)
A Edmund hraje zatim velmi dobre...
...a sojka si lita buh vi kde.
[ Reagovat ]
03.09.2016 00:03Od: VLK----1GSL
*pojima
[ Reagovat ]
03.09.2016 00:11Od: VLK----1GSL
hmmm 1111 kilometry za BL, tak to je supa...
[ Reagovat ]
03.09.2016 00:19Od: VLK----1GSL
prvni set v haji...:)
[ Reagovat ]
03.09.2016 00:30Od: VLK----1GSL
tak konecne...sice minela na siti, ale potom nadherny BH winner...famozni return na vyhode, a brejk...tak snad ve druhem setu to uz 1111 podrzi...sakra:)
[ Reagovat ]
03.09.2016 00:59Od: VLK----1GSL Re: 4:6; 6:3
tak druhy set mnohem lepsi. Uz tam 1111 tak za lajnou neblbne:)
skoda nevyuzitych BP na konci setu, mohl otevirat servem treti...
[ Reagovat ]
03.09.2016 01:03Od: VLK----1GSL
tri nevyuzite BP...na uvod...uf...
[ Reagovat ]
03.09.2016 01:09Od: VLK----1GSL
snad ne...:)))
1111 tri bp zahodi, a pak zahodi svuj serv...sila. takova darovacka...asi chce hrat pet setu...
[ Reagovat ]
03.09.2016 01:28Od: VLK----1GSL Re: 4:6; 6:3; 2:6
tak to byla trochu hruza:)))
no, ted uz ztracet nemuzem...
...jinak Agut dost drsny ulet v patem...
[ Reagovat ]
03.09.2016 01:52Od: janek_da
Nevím o co 1111mu jde, finále je daleko a síly pošetřit musí. Jinak Edmund hraje dost pěkně a krosový fh moc pěkný
[ Reagovat ]
03.09.2016 01:59Od: janek_da
1111 pěkně zareturnoval 2DF a měl to 0:30, ale Edmund se pěkně drží ve výměnách, fh 1111ho naklepe na bh a pak pošle pěkný kros, který nemůže mít ani 1111
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:03Od: janek_da
z 15:30 se vyhrabal 3esy. Co už, když nešlape halfvolej.
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:08Od: janek_da
nádherný záběr zeshora na všehcny dvorce ve Flushing Meadows
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:09Od: janek_da
jejda, aby tenhle pokažený volej nebyl klíčový bod
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:10Od: janek_da
a teď halfvolej :-(
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:11Od: janek_da
geniální hv a pak ještě volej 30:30
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:11Od: janek_da
jestřáb je slepý, to bylo eso!
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:13Od: janek_da
A zase slepý. Ale 1111 teď čaruje na síti.
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:15Od: janek_da
A 1111 se vzteká, nemá čelendže a to nebylo eso od Edmunda!
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:22Od: janek_da
hmm, edmund letos TB 9:3, 1111 26:27. tak snad ...
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:27Od: VLK----1GSL
1111 se blizi k 500stovce tajbrejku v kariere...
toho Pinda Calounik nedozene:)
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:29Od: janek_da
nějaký ten rekord bych Pinďovi přál, no nevim
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:22Od: VLK----1GSL
a jsme v TB... ale nejaky problemy tam 1111 ma... casto se chytal za bok...:(
Edmund hraj pekne...
...jo a ten zapad slunce paradni...:)
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:28Od: janek_da
jestřáb je dneska nejslabší článek zápasu
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:31Od: janek_da
konec, konec, konec

Big Upset, smůla, že se ti dva střetli tak brzo.
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:33Od: VLK----1GSL
tak ten nastup 1111ho do tretiho setu byl fakt fatalni...tam to zavaril, a uz se varil...
no nic...
ale Kyle hral pekne, prejme mu to:)
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:35Od: janek_da
jj, vést 0:40 a nebrejnknout. Kyl hrál dobře, vo tom žádná.
[ Reagovat ]
03.09.2016 02:52Od: VLK----1GSL
zkousim cekat na CiCi s Angie...
Jinak jsem chytl Pouilleho s Agutem, zaverecny set...Pouille zivotka...tweener s kombinaci s winnerem, neskutecne prohozy, slajsy...Aggut nemohl uverit, co se v tom patem setu deje...no ja taky ne. :D)
Je to noc prekvapeni...a ted se schyluje k dalsimu...Kuznetsov tece s nejakym spanelem...:-O
[ Reagovat ]
03.09.2016 11:49Od: rafaholic009
Tak Pouille se neustále zlepšuje, kampak až to dotáhne, ani desítka se nezdá být utopií.
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:42Od: VLK----1GSL Juznyj
...jako to je fakt pripad. Ty jeho skrece, podivne vysledky...nevim, u mne na black listu;D)
Zlati Fognini, Gulbis, Kyrgios, Tomic...
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:32Od: D@nny Pohádka nebo realita
Jak slepý k houslím přišel...
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:01Od: gigin NoWALKOVER Djokovic
[ Reagovat ]
02.09.2016 22:53Od: Nikkki
Fajn, Rafito by mohl tim padem nastoupit driv na kurt....aspon o hodkuuuu pls :-)
[ Reagovat ]
02.09.2016 22:59Od: kada.tom
bez šance, night session má jasně zakotvený čas
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:15Od: Mayo
:D prečo by mal skôr začať?
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:25Od: Nikkki
Protoze do pul druhy nevydrzim, jsem marod :-p :-(
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:30Od: Nikkki
Koukam, ze zacinaj uz v jednu, ale i tak je to na me moc pozde. Jeste jsem ho nevidela od Ria hrat...
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:31Od: gigin
Tak tam zavolaj, ať to posunú.
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:41Od: Nikkki
Prosim te, tak tam zavolej ty, ja hrozne chraptim :-D
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:43Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:44Od: gigin
Já zase nemám kredit.
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:50Od: Nikkki
Takze kvuli tomu, ze ty nemas kredit, ja neuvidim Rafu? To je zklamani kamarade...;-)
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:56Od: gigin
Opět jsem selhal.
[ Reagovat ]
03.09.2016 00:00Od: Nikkki
Odpoustim ;-)
[ Reagovat ]
02.09.2016 22:51Od: Stan_Borowitz Djokovič pozvedl tenis
na úplně nový level. Soupeře už nedrtí, oni sami raději rovnou nenastupují nebo zápasy rychle skrečují.
[ Reagovat ]
02.09.2016 22:53Od: Nikkki
To je Nole no...
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:02Od: Marduch
jj až taková hrůza z NO1eho jde, důkaz bezprecedentní dominance světovému tenisu.
[ Reagovat ]
03.09.2016 11:47Od: rafaholic009
Tak Veselý skrečne možná každý další zápas s Djokerem, aby mohl kariéru zakončit s pozitivní bilancí s nim :).
[ Reagovat ]
03.09.2016 11:54Od: Stan_Borowitz
Tak to není úplně špatná strategie. Stane se z něj nesmrtelná legenda jako z Dominika Hrbatého.
[ Reagovat ]
02.09.2016 22:39Od: Mayo
Vsetko ide podľa mojich očakávaní, ze v turnaji stratiuz len 1 set. Ušetrí množstvo síl.
[ Reagovat ]
02.09.2016 23:53Od: Marduch
Nebudeš to tu postovat i po odstoupení No1eho z OF během 1.setu, viď že ne Mayko? ;))
[ Reagovat ]
03.09.2016 00:41Od: Mayo
prečo by som mal? veď by mi to v tom prípade nevyšlo (:
[ Reagovat ]
03.09.2016 00:58Od: Marduch
Jajjj tak, jakože ještě jeden teprve ztratí..takže první prohraje a odstupi na zač. druhého. Može byť takto?;)
[ Reagovat ]
03.09.2016 11:43Od: rafaholic009 Re: Mayo
Ty Djokerovi tak věříš při současným stavu? Já ne, myslím, že do finále neprojde.
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:17Od: Mayo
mna nezaujíma nejaký stav, to je proste Noje, jasný favorit..že sa aj čuduješ :O
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:45Od: rafaholic009
Tak do června to jasný favorit byl, počínaje Wimblem je to ale jiný, zranění, asi osobní problémy a podepsalo se to na něm, takže je jeden ze tří největších favoritů :).
[ Reagovat ]
03.09.2016 12:40Od: Kozoroh Re: rafaholic
Proč by neprošel? Hraje na "svém" povrchu, je odpočatý, během včerejšího utkání ho netrápily bolesti, ale je pravda, že z nedohraného prvního setu se moc usuzovat nedá, uvidíme v utkání s Edmundem.
A krom toho - kdo by Djokera mohl zastavit? Jedině Jo-Willík a Rafa. S Jo-Willíkem má bilanci 16:5 a nad Rafou vyhrál posledních sedm duelů.
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:01Od: Herbert_Hoover
S Kvérym měl bilanci 8:1 a s Delpem 11:3 :) Tsonga na to rozhodně má, aby ho zastavil a stal se letos třetím hráčem s kvalitním servisem, který na velké akci porazí šampiona :) pokud ovšem přejde přes Socka.
[ Reagovat ]
03.09.2016 13:47Od: Kozoroh
Má, nemá... Vezmi si Čiliče, nejen tady se predikovalo, že časuje formu a opět zaútočí na titul z FM a jak to dopadlo ;-)
Samozřejmě Jo-Willík může Djoka zdolat, pokud bude hrát výborně a naopak No1eho bude trápit zápěstí a kupit chyby. Ale pevně věřím tomu, že ve ČF bude No1e 100% fit fyzicky i psychicky.
[ Reagovat ]
03.09.2016 14:10Od: Herbert_Hoover
Djoker se bude muset modlit, aby Tsonga podlehl Sockovi a když už se nestane, tak aby neměl Baby Ali svůj top den :) protože si myslím, že ho může prověřit daleko více než případně Rafa v semi :) Čiličovi nevěřím ani nos mezi očima, navíc po hostině přichází srajda :) navíc si myslím, že s Djokerem by shořel, Tsongič má největší šanci z celé té větve, současné i původní.
[ Reagovat ]
03.09.2016 14:38Od: Forehand
Nezabúdajme na Monfilsa priatelia, Noleho mal minuly rok na lopate a v NY hra vyborne
[ Reagovat ]
03.09.2016 14:44Od: Herbert_Hoover
jj o Gaelovi výše píšu, že rozhodně může Rafu porazit :) ale přeci jen má o kolo více před sebou..zatímco Tsonga porazí Socka a hned bude hrát s Djokem..tak Gael musí porazit Baghdatise (to by neměl být problém) ale pak ještě Rafu.
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:51Od: rafaholic009
Trvám na tom, že Gael nemá na GS proti Rafovi šanci ať se hraje kdekoli, 3:1 max.:). V sf s Djokerem čekám drama, mohlo by to být pět setů.
[ Reagovat ]
03.09.2016 15:31Od: Kozoroh
" Noleho mal minuly rok na lopate a v NY hra vyborne"

Loni se No1e s Gaelem nestřetli, Forehande. Evidentně narážíš na zápas z před dvou let v Torontu, kde Gael byl dva míče od vítězství, ale Djok měl tehdy po druhém wimbledonském triumfu a svatbě výpadek, který se táhl přes celý severoamerický hardový úsek.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:04Od: janek_da
No a za 2 roky budeš psát i o dalším výpadku v letě 16.roku, protože ...
[ Reagovat ]
03.09.2016 16:48Od: rafaholic009 Re: Kozoroh
Tak nad Rafou už ale jednou sedm zápasů vyhrál, v r.2011, pak to ale Nadal utnul, žádná série netrvá věčně :). V tuhle chvíli to vypadá, že je skoro v optimální formě takže sf je otevřený, od Tsongy toho na hardu tolik nečekám jako na trávě, tam bych mu věřil.
[ Reagovat ]
03.09.2016 17:14Od: Mayo
Kto je v optimalni forme? dúfam, ze si nemyslel Rafu...stale viac a viac si myslím, ze si aj Nikkki :D
[ Reagovat ]
03.09.2016 18:07Od: rafaholic009
Takže v lepší formě je Djok jo, kterej v Riu prohrál s DelPem 0:2, zatímco Rafa byl pár míčků od postupu? Nevím kde bereš přesvědčení, že je v lepší formě když v Riu to tak nebylo a tady odehrál jeden částečně nepřesvědčivej zápas..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist