Djokovič v Londýně prolétl do finále. S Murraym si zahraje o post jedničky

  • TURNAJ MISTRŮ - Novak Djokovič na Turnaji mistrů deklasoval Japonce Keie Nišikoriho a pošesté v kariéře postoupil do finále Turnaje mistrů, v němž dosud neprohrál. Sérii se čtyřnásobný obhájce titulu pokusí prodloužit zítra proti Andymu Murraymu, s nímž si to rozdá nejen o celkové vítězství, ale i o post světové jedničky.
    19. 11., aktualizováno | Aktuality |  353 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     

Sezona 2017 na okruhu ATP vyvrcholí tím nejlepším možným duelem. Ve finále Turnaje mistrů se utkají Novak Djokovič a Andy Murray, kteří svedou přímou bitvu o post světové jedničky. Brit Srba minulé pondělí z trůnu sesadil, ale už po dvou týdnech může klesnout zpět na 2. místo.

Zkrátka, vítěz zítřejšího souboje získá trofej pro vítěze Turnaje mistrů i nejlepšího hráče roku 2016.

Djokovič vede ve vzájemné bilanci dvou devětadvacetiletých tenistů 24-10. A zatímco 23 zápasů neporažený Murray půjde do nedělního finále (od 19:00 SEČ) unavený, neboť v dnešním semifinále udolal Kanaďana Milose Raonice až po 3 hodinách a 38 minutách vyčerpávajícího boje, Djokovič ve večerním duelu příliš sil neztratil. Japonce Keie Nišikoriho přehrál snadno za 66 minut dvakrát 6-1.

Statistiky zápasu
Djokovič - Nišikori
2 esa 4
1 dvojchyby 1
66 % 1. podání 'in' 64 %
79 % úsp. 1. podání 51 %
47 % úsp. 2. podání 20 %
14 winnery 10
12 nevyn. chyby 24
9/9 hra na síti 3/4
6/11 brejkboly 1/3
čas: 1:06

Srbský tenista nedal Nišikorimu šanci. Předvedl řadu skvělých úderů, naopak japonský soupeř se trápil. Servis si udržel až na šestý pokus za stavu 1-6 a 0-4, ale nic platné mu to nebylo. 

Djokovič tak zvýšil vedení ve vzájemné bilanci na 11-2, když vyhrál devátý souboj v řadě, z toho šestý v této sezoně. Na Turnaji mistrů si s o tři roky mladším Asiatem poradil třetí rok po sobě a až na jeden set to byli vždy jednoznačné záležitosti: 6-1, 3-6, 6-0, 6-1, 6-1, 6-1, 6-1.

Na Turnaji mistrů hraje Djokovič podesáté a domů si z něj odvezl už pět trofejí. Čtyři z nich vybojoval v předchozích čtyřech sezonách. Z posledních 23 zápasů v londýnské O2 areně má bilanci 22-1, celkovou bilanci na Turnaji mistrů má 31-10.

• TURNAJ MISTRŮ 2016 •
Velká Británie / Londýn, tv. povrch / hala, 7.500.000 dolarů
sobotní výsledky (19. 11. 2016)
• Dvouhra - semifinále •
A. Murray (1-Brit.) - Raonic (4-Kan.) 5-7 7-6(5) 7-6(9)
Djokovič (2-Srb.) - Nišikori (5-Jap.) 6-1 6-1
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (353)
21.11.2016 13:18Od: spaniel
21.11.2016 12:29Od: FulnekUltras
Ti, kteří by měli platit místo 12.000 už dávno dvacet, si ze svých 40, 50, 60 a výš a výš dobrovolně neutrhnou nic - to je neokapitalistický "management" - ta pravá ostuda současné doby, kterou tady mnozí spanielové a jim podobní nevnímají možná i proto, že se jedná o ně samotné

Ty rudé howno, už konečně zalez. Víš prd. U nás mají dělnící 40-70tisíc a přesto nemůžeme sehnat schopné lidi. To proto, že je všude takového póvlu jak jsi ty.
Lhář, magor, zavistivec a hlvaně líná rudá svině.
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:21Od: FulnekUltras
tak se ještě něčím pochlub, ať se ti uleví... ;)
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:28Od: spaniel
Nejde o chlubeni, jde o uvedeni lzi na pravou miru. Kdyz nekdo neco umi, nema problem si praci najit a dobre si vydelat. Je jen tvoje chyba, ze jsi tak chudy, ze ti kachny hazi chleba. Je to jen tvoje vizitka - tve neschopnosti a z ni pramenici zasti vuci vsemu. Chtel by ses mit lip a nehnout pro to prstem. Nic nebude!
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:36Od: FulnekUltras
z koho tady vychází víc zášti, ať si každý přebere sám - jen mě těší, že se to tady může naplno a bez cenzury projevit
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:40Od: spaniel
Najednou se ti hodi, ze neni cenzura, co? Pokrytce...
Ja mam zast jen vuci zrude jak jsi ty, ty vuci vsem. Opet pokrytecke, zruda co podporuje vrahy a nenavidi svobodu jde kazat o zasti.
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:42Od: FulnekUltras
dej si radši mokrý hadr na hlavu - vždyť už vzteky sotva píšeš
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:45Od: Fandina
Proč by měl být vzteklý? Nemá důvod ti něco závidět.
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:46Od: FulnekUltras
je to oboustranné ;)))
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:47Od: Fandina
Takže si závidíte vzájemně? Chápu, že ty jemu závidíš, ale co on by měl tobě?
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:49Od: FulnekUltras
naopak - nemáme si co závidět ;)
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:53Od: Fandina
tak proč tak o něm píšeš, s takovou záští?
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:55Od: FulnekUltras
že by mi to někde až tak ujelo? ;)
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:58Od: Fandina
Když někdo píše několik let tady o druhých, jací jsou to ubožáci, maloměšťáci, ostudy současné doby, tak nějaký problém mít musíš. To neutajíš.
[ Reagovat ]
21.11.2016 14:01Od: FulnekUltras
ten čas hrozně letí - a čecháčci skáčou pořád stejně
[ Reagovat ]
21.11.2016 14:05Od: Fandina
Čím se vlastně živíš? Co děláš, že máš pořád čas tu v jakoukoli dobu psát?
[ Reagovat ]
21.11.2016 14:09Od: FulnekUltras
ještě žes mi to připomněla - musím se zase chvíli odpojit... ;)
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:41Od: Fandina
jestli tu někdo trpí záští, tak on to není, on si pochvaluje, jak je úspěšný
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:30Od: VlS
Jen ho nech, ať se pěkně odkopává sám?
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:32Od: VlS
Neokapitalistický management = v 90% zaměstnanec - námezdná síla za plat. Tak jak je to s tím vykořisťováním.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:58Od: spaniel
Pěkně se blázen odhaluje. Celé je to o tom, že závidí a je nezaměstnaný.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:02Od: FulnekUltras
vůbec se neboj být tady dnes prvně... ;)))
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:03Od: spaniel
? Už se mentálně rozpadáš?
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:05Od: spaniel
Jen blázen dělá pořád to samé a čeká jiný výsledek. I těm nejpomalejším už došlo,že to nefungovalo. 40 let je dost dlouhá doba, ale pro tebe asi ne. Tobě nebude stačit ani celý život.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:08Od: FulnekUltras
místo 40 tam sice má být 27 - ale u tebe to velkoryse přejdu ;)
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:10Od: spaniel
Nene, od 48...pak uz se jen pritvrzovalo.
Kazdpadne je mne lito, ze si nedokazes vydelat ani na chleba a vodu. Asi nejsi tak chytry jak si myslis.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:16Od: FulnekUltras
místo 48 tam má být 90 - ale to už mě u tebe nepřekvapí vůbec ;) stejně jako další hlubokomyslné dedukce
[ Reagovat ]
21.11.2016 05:33Od: Stan_Borowitz
Tohle by nebylo vtipné ani v podání žáka základky, je to až trapně křečovité...
[ Reagovat ]
21.11.2016 07:12Od: FulnekUltras
na trapné podněty se jinak reagovat ani nedá
[ Reagovat ]
21.11.2016 11:48Od: Fandina
Problém je v tom, že trapně reaguješ ty.
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:23Od: FulnekUltras
trapné
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:24Od: Fandina
Trapný jsi ty s tím, co tu píšeš. A nečil se kvůli tomu. Bohužel se tak chováš.
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:30Od: FulnekUltras
za pravdu se tady čílíte jedině vy - zdejší pravičácká klika - já jsem naprosto v klidu
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:36Od: Fandina
Já se nečílím, to ty si pořád stěžuješ, jak je všechno špatně a jak za socialismu bylo všehno super. Ale každý kdo to prožil, tak může porovnávat. A ví co a jak bylo tenkrát a co teď. Tenkrát když si něco potřeboval, tak si musel uplácet. To teď nehrozí.
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:40Od: FulnekUltras
https://video.aktualne.cz/dvtv/smucler-nemocnice-ktera-nema-protekcni-pacienty-skonci-bez-k/r~2f9c1306ada811e6af6e002590604f2e/
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:49Od: Fandina
Já ale nepíši o zdravotnictví. To je kapitola sama pro sebe. Já píšu o běžném zboží denní potřeby.
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:51Od: Fandina
Zdravotnictví je obrovský problém, protože se to týká lidského zdraví a to je choulostivá věc. Zdravotnictví nelze brát jako normální podnikání. To je potřeba řešit na jiných základech než klasickou výrobu zboží.
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:59Od: FulnekUltras
ono to všechno souvisí - pokud se dneska prostřednictvím peněz dá dosáhnout zdánlivě všechno, třeba i zkroutit myšlení člověka, není to nic, co by stálo za nějakou tichou toleranci
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:03Od: Fandina
V každé společnosti musí být nějaký řád. A ten je třeba ctít a dodržovat. Jako je třeba přijmout fakt, že socialismus dojel na neschopnosti hospodaření.
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:05Od: FulnekUltras
Ta neschopnost byla asi tak stejná, jako dnešní "neschopnost" dostat za práci řádně zaplaceno.
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:11Od: Fandina
Jenže od někoho dostaneš zaplaceno a od druhého ne. Takži principiálně je to nastaveno v pořádku, jen někdo neprosperuje. V socialismu byl špatný celý princip, kolektivní vlastnictví kde každému je jedno co bude a ví, že svůj díl dostane vedlo nakonec ke krachu celého systému.
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:17Od: FulnekUltras
tak hlavně že je to dobře nastaveno ;)
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:27Od: Fandina
podle mě to funguje a mělo by být snahou lidstva věci lepšit a podle mě se to i děje
[ Reagovat ]
21.11.2016 10:37Od: spaniel
Ty jsi retard. Co tady předvádíš je ostuda.
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:17Od: FulnekUltras
jak pro koho
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:15Od: spaniel
Pro lidskou rasu.
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:19Od: FulnekUltras
aspoň se nemusíš zdržovat s "hodnocením" ostatních ;)))
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:11Od: Fandina
Bohužel je to tak. Za 40 let kolektivního vlastnictví a hospodaření klesla životní úroveň v socialistickém táboře oproti západu a nakonec to vedlo ke krachu socialismu. Žít na dluh se na věky nedá.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:17Od: FulnekUltras
fráze, klišé...to je přesně ono
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:21Od: Fandina
Realita čtyřiceti let socialistického hospodaření. Všechno patřilo všem, hospodářství zaostávalo za západem až to krachlo.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:26Od: FulnekUltras
nevšiml jsem si, že - až na dovoz konzumu a výrobu v cizím - bychom se za 27 let k onomu Západu nějak zvlášť přiblížili
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:27Od: VlS
Tak to by chtělo otevrít na chvilku oči.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:35Od: FulnekUltras
jj, v nějakém tom konzumním chrámu, kde prý ta životní úroveň jede ve velkém a někteří tam pořádají i celodenní výlety, jsem už dlouho nebyl ;)
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:41Od: Fandina
A to svědčí o tom, že když se pořádají někam konzumní výlety, tak asi tam bude pro naše lidi levněji, takže naše životní úroveň co se týká konzumu jde nahoru.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:50Od: FulnekUltras
Poměry ve vězení ;) se - jak by řekl Švejk - rozhodně zlepšily ;) ovšem jen v průměru a "díky" už dlouhá léta blahobytně chrochtající elitě...
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:56Od: Fandina
Vězení bylo zbořeno. Je volný pohyb lidí zboží a práce. Můžeš jít kam chceš a vydělávat si kde chceš.
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:03Od: FulnekUltras
zkrátka "svoboda" jak má být... ;)
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:05Od: Fandina
Svoboda bez toho, aby ses bál, že tě na hranicích někdo zastřelí.
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:14Od: FulnekUltras
vskutku chabá útěcha
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:15Od: Fandina
Pravdivá.
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:18Od: FulnekUltras
naivní
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:25Od: Fandina
pro konzumenty naivní
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:37Od: Fandina
Vzhledem k tomu, že jsme byli socialismem čtyřicet let zbržděni, tak máme pochopitelně deficit, protože bývaly před socialismem doby, kdy jsme paatřily k těm nejúspěšnějším ekonomikám na světě. Ale stačí si vyjet za hranice teď a těsně po roce 1990. Tenkrát tam bylo všechno pro mě hrozně drahé, teď je tam něco i levnější než tady.
A to nehodnotím, že tam byly obchody plné zboží a krásné barevné ulice. Tady prázné obchody a šeď v ulicích. Nedá se to srovnávat, jaký byl tenkrát pohled na naše města a jaký je teď.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:44Od: FulnekUltras
V cenách jsme Západ už opravdu předehnali... ;) ...větší důkaz míry vykořisťování našich pracujících při dlouholeté stagnaci většiny mezd už snad ani neexistuje. Hlavně že se můžeme kdekoliv podívat na grafiti počmáranou novou fasádu a v regálech očima zkontrolovat bohatý výběr... ;)
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:54Od: Fandina
Jsi úplně mimo mísu. Termín vykořisťování mi připadá jak z předminulého století. Uvědom si, že ač to nevypadá, tak existuje v naší zemi a není jediná takzvaný istitut minimální mzdy. Zaměstnavatel si nemůže dovolit platit zaměstnance víc než pod touhle částkou. A uvědom si, že jestli chce nějaký zaměstnavatel prosperovat, tak musí se o svoje zaměstnance starat tak, aby mu pomohli v prosperitě. Bez nich nic neudělá. Máš úplně zkreslené pojmy o životě.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:59Od: Fandina
samozřejmě míň než je stanovená částka
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:02Od: FulnekUltras
Minimální mzda je jen dalším opatřením systému, jak legalizovat naprosto nedostatečné a nedůstojné platy. Dnes se pohybuje cca na dvou třetinách reálné minimální potřeby člověka vzhledem k cenám a životním nákladům - to však na penězích sedící vrchnost z pochopitelných důvodů "nezajímá" - vždyť v opačném případě by musela ubrat sama sobě.
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:04Od: Fandina
Minimální mzda je stanovena právě proto, aby bylo zabráněno velkému množství lidí, které nedosahují životního minima a pravidelně se upravuje podle inflace. Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:15Od: FulnekUltras
podle inflace je i tak 30% pozadu za realitou - vím své
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:18Od: Fandina
Ano, máš pravdu. Beru důchod a kdybych neměla manžela, tak bych si nemohla ledacos dovolit. Protože důchod vyjde tak akorád na bydlení a potraviny. Výlety za tenisem by určitě nebyly.
[ Reagovat ]
20.11.2016 17:03Od: kada.tom Murray X Djokovic
Zápas o všechno. Jsem zvědav, jak to dopadne. Většina zdejších diskutérů tu vcelku logicky favorizuje Novaka (H2H, halové prostředí, forma na TM, únava, tlak obecenstva), ale tenis není logický. Vůbec bych se nedivil, kdyby to andy všem vytmavil.

Dnes bych to viděl tak 60 na 40 pro Novaka.
Jinak je ale jistý, že i když přeju Andymu, budu spokojený. Ať bude na konci roku jedničkou ten nebo ten, budu rád. Navíc Andy se na trůn pravděpodobně vrátí po začátku nové sezóny, tam toho moc neobhajuje - narozdíl od Novaka.

Na zápas se těším a rád bych viděl 3 sety :-)
[ Reagovat ]
20.11.2016 14:56Od: spaniel
Novak vyhraje. Můra nenarazil na pořádného protivníka už pěkně dlouho a s tím zbytkem se trápil. Navíc se zdá, že se Novak dostává do obratek a hala je jeho silný povrch.
[ Reagovat ]
20.11.2016 09:02Od: sprchon Rozhovor s Barčou =)
https://video.aktualne.cz/dvtv/strycova-kdyz-se-nastvu-jenom-sakra-rict-neumim-rozhodci-ces/r~ccd0e788ae3d11e6871b0025900fea04/?redirected=1479628931

Ještě jsem neviděl, jdu na to. :)
[ Reagovat ]
20.11.2016 10:01Od: Praguna
dobrý, hlavně vědět, že Krupa je nekompromisní profík
[ Reagovat ]
20.11.2016 10:35Od: sprchon
Jojo, mám z něj a z Barči radost. :)
[ Reagovat ]
20.11.2016 06:56Od: Mayo
Noje dnes v pohode v dvoch setoch nad vystavenym And1m.
[ Reagovat ]
20.11.2016 07:15Od: Krisboy
Doufejme. Snad poprvé v životě mu budu fandit.
[ Reagovat ]
20.11.2016 01:37Od: Holahej
Nishi neměl energii, to se těžko hraje a vyhrává..., ale sezóna mu ještě nekončí..

IPTL i s Luckou Šafářovou !
Japan Warriors:
Kei Nishikori
Martina Hingis
Kurumi Nara
Marat Safin
Fernando Verdasco
Lucie Safarova
Fernando Gonzalez
Jean-Julien Rojer
[ Reagovat ]
20.11.2016 19:05Od: Fandina
A ostatní týmy? Kdo tam bude hrát?
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:58Od: Haitik Re: Fandina
Já vím Singapore slammers..
https://pbs.twimg.com/media/Cxom3DpXgAARnWO.jpg:large

Čtyřhra Maruš/Kyrgios by mohla být sranda.. :D
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:00Od: triatlet
Lazaret team :-D
Belinda ať se dá radši dohromady...
[ Reagovat ]
20.11.2016 00:53Od: kada.tom Andy na letošním TM
Cilic = jednoduchá práce
Nishikori = bitva
Wawrinka = jednoduchá práce
Raonic = bitva
Djokovic = ???

Kéž by to pokračovalo v nastalém trendu :-)
[ Reagovat ]
20.11.2016 00:54Od: spaniel
Aby nebyla jednoduchá práce...pro Novaka.
[ Reagovat ]
20.11.2016 09:24Od: baggik
2* jednoducha prace, 2* bitva a jako tresinka na vrchu potupa.
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:45Od: PetaM
For the first time in ATP World Tour history the year-end world No.1 will be decided by the final match of the season ...

Super, bude sranda :) Tak třeba další Novakovo prvenství ...
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:57Od: PoPPy123
neumim anglicky tady
[ Reagovat ]
20.11.2016 00:13Od: FulnekUltras
to je v dnešním protektorátu bezmála zločin... ;) ...jen ať to zítřejší slovansko-anglosaský souboj rozsekne... ;)
[ Reagovat ]
20.11.2016 00:20Od: VlS
Bože, už zase? A co je na tom tvoje zásluha?
[ Reagovat ]
20.11.2016 00:29Od: FulnekUltras
o žádné nemluvím
[ Reagovat ]
20.11.2016 13:45Od: Stan_Borowitz Re: VlSi
Všimni si, jak se komunisti zase paktují s nacisty, aby podrývali demokracii. Zatím sice "jen" jako beranidlo používají nestoudné příměry, ale oni přitvrdí, když ucítí šanci. Jen aby se jim to nakonec nevymstilo podobně jako když se paktovali s Hitlerem...
[ Reagovat ]
20.11.2016 20:35Od: FulnekUltras Re: Stan a spol.
Co neexistuje, nelze podrývat, což plně platí i pro onu soudobou iluzi otrokářské demokracie - a lidé už na to evidentně reagují dokonce i v jejím hlavním semeništi, vzhledem k prozatím udržovaným mocenským pákám ovšem s výsledkem poněkud nejistým. Aspoň že normální komunikace s vaší "říší zla" by se mohla brzy obnovit - a vlastně už začala. Jinak pevně věřím, chlapci moji kovaní pravicoví, že kult osobnosti v letech 1990-97 u inženýra Klause vám nijak nevadil - zvlášť pokud jste se praktickou aplikací jeho zvrácených monetárních dogmat dokázali také obohatit penězi bez ohledu na jejich původ.
[ Reagovat ]
20.11.2016 20:37Od: spaniel
:D
Generátor náhodných plků v akci.
[ Reagovat ]
20.11.2016 20:40Od: FulnekUltras
Tak v tvém vnímání náhodných zcela určitě... ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 20:42Od: spaniel
Jistě. Zas ty tvé masy chytráků z Novinek :) každý má z tebe jen prču.
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:18Od: FulnekUltras
Nevím, jestli každý ze mě, ale já z tebe rozhodně... ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:44Od: Stan_Borowitz
Z nezávislého pohledu je to vlastně pochvala, ne?
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:53Od: FulnekUltras
nechám na každém ;)
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:57Od: Stan_Borowitz
Jo, to bude nejlepší ;-)
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:17Od: Stan_Borowitz
No, ať je po tvém, náhodné asi nejsou, ale o to hůř...
[ Reagovat ]
20.11.2016 13:50Od: Stan_Borowitz
Jo a všimni si taky, že se ve jménu své svaté ideologické války nestydí špinit památku a zlehčovat utrpení obětí skutečného protektorátu.
[ Reagovat ]
20.11.2016 14:27Od: VlS
Víš, jákdyž tady tu propagandu. skvělým socialismu a otrokářích v kapitalismu čtu, tak vždycky přemejšlím, proč bylo potřeba tolik lidí a psů na hranicích, protože kdo vy z takovýho ráje zdrhal za kopečky že? A jak to ti otrokáři dělali, že důchodce u nich měl cca 2 a vícekrát vyšší kupní sílu, než produktivní špičkovej pracovník v socíku. Odpovědět rozumně na tohle, to je těžká písemka i pro Goeblse :-)
[ Reagovat ]
20.11.2016 14:45Od: Stan_Borowitz
Ne tak ale pro Fulneka. Dokonce si myslím, že skoro do písmene vím, jak bude případně reagovat, ale nechme to na něm... třeba překvapí.
[ Reagovat ]
20.11.2016 14:46Od: Stan_Borowitz
Samozřejmě pomíjím ten požadavek "rozumně", bo s ním je to úloha, která nemá řešení.
[ Reagovat ]
20.11.2016 15:56Od: Daffit
Tak dneska lze již v klidu dohledat a dočíst, jak se obě zmíněné ideologie vyvíjely. A že Sovětský svaz a Hitlerovské Německo by bez otroků ( dokonce bez nároků na mzdu ) dlouhodobě nepřežily, je zřejmé. Ač obě ideologie vznikly po rozpadu monarchie, postavené na králi, paradoxně obě vznikly a byly budovány také na kultu osobnosti. Obě vznikly na nespokojenosti většiny a říše stavěli na rozpínavosti, likvidace třídního nepřítele a vojenské síle k udržení vnitřního pořádku. Technická převaha nakonec byla k ničemu, protože zvítězila masa sovětských vojáků, která byla později dovybavena technikou srovnatelnou k soupeři. Nakonec pro Německo to bylo jenom dobře, protože za 70 let dokázali, že to jde i bez kultu osobnosti a udávají tempo Evropy. A Sovětský svaz s jeho satelity, přes prvotní nadšení a úspěchy, dospěl ke svému vnitřnímu rozkladu a rozpadu. Osobně mi Fulnekova glorifikace komunismu nevadí, protože se občas zasměju a je to takové osvěžující téma a připomínka nedávné minulosti. Ostatně existuje hodně nadšenců tehdejší doby, kteří připomínají vojenskou techniku a myšlení lidí.
[ Reagovat ]
20.11.2016 17:02Od: VlS
No, ano, ale Fulnek ti teď vysvětlí, jak jsi obětí prozápadní propagandy :-). Jinej protiargument totiž nemá, proto ta má jednoduchá otázka - proč z toho ráje sakra ti lidi beali roha a v protisměru přišel ta celou éru jen jeden mizernej herec a country zpěvák :-)).
[ Reagovat ]
20.11.2016 17:39Od: Daffit
Tak propagandy byly jsou a budou a slouží podprahově k ovlivnění myšlení člověka. Nicméně komunismus jako takový ve své podstatě přestal existovat. I samotní Čínané se vydali rozdílnou cestou, kdy můžou sami podnikat. A samotná země a trh je větší než celá Evropa. ( co do počtu lidí ).
A proč brali roha? V zásadě bych viděl průlom v helsinském procesu, který měl vliv na vznik skupin a spolku, která se zabývala lidskými právy, která byla samozřejmé potlačována.
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:42Od: VlS
Ale prd Helsinský proces. Normálně šli za lepším životem, to je celý, protože když dělali i dělnickou profesi, tak se měli řádově líp a zajistili lepší budoucnost děckám. Menšina emigrantů zdrhala z nějakejch ideovejch důvodů. Socík nebyl schopnej zajistit ani hajzl papír, natož elektroniku, hadry, volnej pohyb po světě a tak dál.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:35Od: Daffit
Samozřejmě, že se utíkalo i v 50-60 letech, ale v té době je stříleli jako zajíce a nebo využívali jako levnou pracovní sílu za stravu.

Helsinským procesem se režim zavázal, že bude dodržovat základní lidská práva, v zemích komunistického bloku. Ne každý chtěl za hranice, ale pro občany v těchto zemích měl zaručit určitá lidská práva. V zásadě je využívali lidé co odporovali režimu.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:39Od: FulnekUltras
lidská práva podle představ americké (dnes už i naší) "svobody a demokracie" ;))) klasický výtah ze současných učebnic "dějepisu"
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:42Od: Fandina
Ano, lidská práva, na kterých se dohodly různé země světa. A co má být?
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:43Od: FulnekUltras
Lidská práva, která dnes u nás můžeme "obdivovat" dnes a denně... ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:47Od: Fandina
Lidská práva jsou úmluva platná na celém světě. Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:51Od: FulnekUltras
na včasnou a úplnou platbu za práci už jsem měl papír taky mockrát
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:54Od: Daffit
Tak možná jenom stačí se vyhýbat zlodějům a podvodníkům. Takovýmto obdobím si možná prošel každý.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:55Od: FulnekUltras
zkus mi poradit, jak se to dělá... ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:03Od: Fandina
Musíš to zkoušet. Kdo chce, tak si práci najde. Třeba ne, podle vlastních představ, ale něco určitě.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:53Od: FulnekUltras
myslel jsem předem rozeznat, kdo ti včas nezaplatí ;)
[ Reagovat ]
21.11.2016 02:36Od: VlS
Každej novej partner je považován za toho, co nezaplatí s výjimkou státních institucí, ty zaplatí.
[ Reagovat ]
21.11.2016 07:18Od: FulnekUltras
někdy stačí i "flexibilní" oddalování - aby člověk dokonale poznal, v jakém bordelu dnes žijeme a co všechno si tzv. "právní subjekty" mohou dovolit
[ Reagovat ]
21.11.2016 11:03Od: Fandina
V tom případě pak nezbývá než si sám sobě přiznat, že podnikání mi nejde a poohlédnout se po jiném způsobu živobytí. A věř, že něco si najdeš.

Já vím o čem mluvím, před pár lety mě přestala rodinná firma bavit. Zkusila jsem dělat něco jiného a po krátké době jsem zjistila, že to neumím. A bohužel jsem tu práci i když mě hodně bavila musela nechat, protože jsem si skoro nic nevydělala.
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:22Od: FulnekUltras
tady jde o normální všeobecnou kulturu mezilidských vztahů - a tu bohužel přeskakováním kamkoliv nezměníš - hlavně zvrácená klausovská filozofie neomezené obchodní "svobody" utrhla zastydle nadržené maloměšťáky ze řetězu natolik, že to podle toho taky vypadalo a stále vypadá
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:27Od: Fandina
A s tím souvisí si přiznat, na co člověk má a na co nemá. Když nejsi schopen si sám na sebe vydělat, obrať se na někoho, kdo tě zaměstná. Výmluvy na Klause jsou k ničemu.
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:34Od: FulnekUltras
nepodsouvej mi něco zcela mimo podstatu, o které se tady bavíme - poslušný zotročený zaměstnanec je přesně to, co novodobým zbohatlíkům vyhovuje, aby si na něm nahrabali ještě víc - už jim však pomalu začíná docházet, že tohle si nikdo nenechá líbit donekonečna
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:45Od: Fandina
Asi nechápeš, že když chce nějaká firma prosperovat, tak zaměstnance potřebuje a musí jim zaplatit. Jinak by nic nevyrobila. A když není schopen zaměstnavatel platit svoje lidi, tak mu odejdou a firma lehne. A takhle je to pořád dokola. Moc teoretizuješ ve smyslu Marxe a Engelse a následného socialismu. Tam také došlo ke svržení zaměstnavatele a pak to vedlo ke krachu socialismu. Protože nebylo zaměstnavatelů, nebyla odpovědnost, byl stát, který bez ohledu na výsledky práce rozděloval všem stejně a to postupně vedlo ke krachu socialistického hospodaření.
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:03Od: FulnekUltras
Lidi neodejdou, pokud jsou existenčně závislí - čím víc takových je, tím pro novodobou pakáž líp. Je to velmi prosté. Pak se ovšem nikdo nebude moci divit, až tenhle přetlak zdola jednoho dne exploduje se všemi důsledky.
[ Reagovat ]
21.11.2016 15:01Od: Fandina
To bylo v minulém století a v Rusku to vypuklo ve VŘSR a pak čtyřicet let u nás. Ale nikam to nevedlo.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:05Od: Daffit
Neříkej mi, že ty jako sečtělý a znalý člověk, se nevyzná v lidech.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:13Od: FulnekUltras
i ten nejslušnější zákazník může nečekaně krachnout - prostě proto, že mu další nezaplatil - a mnohdy právě ti, co mají ke krachu nejdál, zdržují platby taky nejdéle - to si nevybereš, pokud tedy nejsi někde uvázaný "na jistotu" - máš např. šajnu o tom, o kolik se oproti roku 1990 zcela běžně prodloužila průměrná REÁLNÁ doba splatnosti obyčejné faktury, která bývala za těch kom. "zločinců" a ještě i pár let po nich standartně 14 dní?
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:15Od: triatlet
standartní jsou trenky na Zemanově hradě :-D, ty zákazníku
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:18Od: FulnekUltras
zaběhni si 42.195m na jeden rohlík a pak tady můžeš aspoň jakž takž odborně přicmrndávat ;)
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:52Od: triatlet
já odborně, ty odporně...
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:54Od: FulnekUltras
od hrdiny přicmrndavačské práce to skutečně sedí ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:56Od: triatlet
nezáviď
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:57Od: FulnekUltras
není co
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:16Od: Fandina
jenže za socialismu vůbec nešlo o splatnost faktury, tam to bylo úplně jedno, kdy kdo co platil, tam nefungoval normální obchod, ceny byly umělé, nadiktované, neodráželi vůbec hospodářskou situaci
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:16Od: Fandina
neodrážely
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:19Od: FulnekUltras
hlavně že ji odrážejí dneska
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:22Od: Fandina
Dneska ji odrážejí. Nikdo nikomu nic nediktuje. Každý si stanoví cenu podle svého a za to prodává. Je to na každé firmě, jak to udělá.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:28Od: FulnekUltras
hlavně v Praze a s dostatečnou rezervou za zády
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:34Od: Fandina
Kdekoli na světě. Vyrábíš proto, abys měl zisk, z toho zaplatil daně a mohl žít. A pořád dokola. Pokud toho nejsi schopen, tak tě čeká krach.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:39Od: FulnekUltras
není nad schopné restituenty ;)
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:43Od: Fandina
Já jsem nic nezrestituovala, takže nemohu sloužit. Ale předpokládám, že ti a moc jich neznám, co něco zrestituovali, tak dostali zpět to, co jim bylo ukradeno a mnohdy to bylo v dezolátním stavu. Viz budovy atd..
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:25Od: Daffit
Záleží co prodáváš, práci a nebo zboží. Ve stavebnictví bývalo 30 dnů, pak 90 dnů dneska už zase 30 dnů. U některých zákazníku můžeš dostat zálohu na materiál, ale záleží na odběrateli.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:29Od: FulnekUltras
jen práci - a půl roku dnes není žádnou výjimkou, spíš lze ještě mluvit o slušném jednání
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:35Od: Fandina
A to si představ, že někteří výrobci ti prodají jen, když nejdřív zaplatíš. A co má být?
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:41Od: FulnekUltras
takhle to v mém případě nefunguje
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:44Od: Fandina
Nevím, co děláš, ale znám hodně výrobců, co to aplikují.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:48Od: FulnekUltras
při nejbližší příležitosti to nevyzkouším ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:49Od: Fandina
Ale můžeš, máš na to právo, nikdo ti nebrání se na nakupujícím o tom dohodnout.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:56Od: FulnekUltras
přesně tak - jedná se o jedno z těch mnoha ehmmm rozmanitých ehmmm lidských práv, o kterých tady TEORETICKY kdekdo tak vzletně blábolí ;)))
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:05Od: Fandina
Já neblábolím, já to znám. Je x našich dodavatelů, kteří nám zboží pošlou až po jeho zaplacení.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:06Od: Daffit
A jakou práci prodáváš, že dostáváš zaplaceno po 180 dnech?
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:09Od: FulnekUltras
vlastní - nic hotového ani předhotoveného
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:11Od: spaniel
Proc se nedomluvis s bankou ma factoringu?
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:24Od: FulnekUltras
kde nic není...předem zaplatit můžu s nulovým efektem i Ukrajincům
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:11Od: Daffit
:D takže nic konkrétného
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:23Od: VlS
To se od Fulneka nedozvíš, konkrétní je snadno rozbitelné a on miluje mlhu. Mě můj hlavní odběratel platí do 30 dnů, já platím mým dodavatelům většinou ve lhůtě 15 - 30 dnů. Když někoho neznám, chci zálohu, která mi pokryje náklady. Když nechce, tak není kšeft. Když po mě někdo chce zálohu a dodávku chci, musím zaplatit, jinak není kšeft. Platby 180 dnů jsou specifické pro velké kšefty a holt se musíš rozmyslet, jestli tak dáš dohromady cash flow. Když ne, tak to nedělej. Jak prosté. Zkus si dát auto do servisu a říct, že zaplatíš za půl roku. Budeš půl roku bez auta, protože dokud nezaplatíš ti ho nevydají. Druhotná platební neschopnost vyla bolest před deseti lety.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:57Od: FulnekUltras
nic, na co by bylo možné si předem sáhnout
[ Reagovat ]
21.11.2016 02:34Od: VlS
Milý Fulneku, má denní realita, sahám si na ní denně. A ty jsi OSVČ, nebo zaměstnanec?
[ Reagovat ]
21.11.2016 05:38Od: Stan_Borowitz
Přesně, on tady vytahuje realitu možná někde z poloviny devadesátých let. Těch 180 dní splatnost je blbost, možná ve výjimečných případech, mně platí (i Rusové) do 30 dnů max.
[ Reagovat ]
21.11.2016 07:16Od: FulnekUltras
to buď rád
[ Reagovat ]
21.11.2016 07:21Od: FulnekUltras
osvč
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:49Od: Daffit
Tak samozřejmě, že je to svým způsobem postaveno na ideii, protože ve finále by rozhodly tanky a technika. Nicméně tvé citace z rudého plátku, které zde prezentuješ, působí daleko úsměvněji.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:53Od: FulnekUltras
když myslíš, že jde jen o citace a se současnou realitou to nemá vůbec nic společného, nebudu ti to samozřejmě vymlouvat ;)
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:41Od: VlS
Myslím, že si reálný dopady Helsinskýho procesu notně idealizuješ.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:45Od: Fandina
Tehdejší režim sice Helsinky podepsal, ale neznamenalo to, že toho využívali lidi, kteří odporovali tehdejšímu režimu. Naopak, ti, kteří se k Helsinkám hlásili byli pod větším dohledem StB a víc sledovaní.
[ Reagovat ]
20.11.2016 20:39Od: FulnekUltras
za vším hledej konzum - a komu už Tuzex přestal stačit...
[ Reagovat ]
20.11.2016 20:50Od: VlS
Vzhleďem k tomu, že v Tuzexu nakupovala především komunistická elita kovanejch soudruhů vysílanejch pracovně do shnilého kapitalistického světa ( + pár sportovců a zpěváků ) a za jejich přebytky prodávané veksláky za 6 korun za bon si toho normální člověk moc dovolit nemohl, tak je to vedle. Ale nahazuješ principiální otázku - a proč vůbec ten Tuzex existoval? Proč se nedalo spotřební zboží nijak výrazné kvality koupit normálně za normální peníze? Že by pokus soudruhů prostřednictvím plánovaného pětiletkového hospodářství převychovat čecháčky od konzumu ke studiu Marx Leninské filozofie? Tak to asi soudruzi někde udělali chybu a ne jen v NDR:-).
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:22Od: FulnekUltras
řeknu to tedy úplně jednoduše - motivace drtivé většiny těch, co ze socialismu zdrhli, byla stejná, jako u těch, kteří dnes proudí do Evropy z jihu a východu po statisících - tentýž konzumní ksindl
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:29Od: Fandina
A co volnost a svoboda? To ti nic neříká? Za vším vidíš jen konzum. Nic jiného neznáš.
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:33Od: FulnekUltras
nesvobodou tady ve skutečnosti tenkrát nikdo netrpěl
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:34Od: FulnekUltras
stejně jako v případě pocitu ohrožení válkou zůstane každý normální uprchlík co nejblíž své země, aby se do ní mohl zase vrátit
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:39Od: gigin
Dean Read třeba.
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:37Od: VlS
A proč tedy nemohl nikdo normálně cestovat jak chtěl, koupit si co chtěl, dělat to co chtěl, založit si spolek jakej chtěl, říkat a psát co chtěl atd?
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:49Od: FulnekUltras
Určitý limit v politickém extrému byl tehdy mnohem menší (a týkal se minima lidí) než dnes ve vlivu financí. Spotřebu si samozřejmě každý představuje různou - já třeba vycházím ze základu tohoto slova a úplně mi stačí to, co k základnímu žití potřebuju, čili Tuzex ani hrabošení není nic, co by mě kdy lákalo. Pokud se ale našli jedinci, kteří by kvůli pocitu možnosti urvat o trochu větší žvanec než má druhý, byli schopní někoho i zastřelit, pro to nemám ani nejmenší pochopení - a z tohoto pohledu byla tehdejší opatření na hranicích z naší strany zcela ok. Dneska by se aspoň něco z toho zase hodilo, ale to mnoho lidí zmítaných falešnou "svobodokorektností" nikdy nepřizná.
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:52Od: Stan_Borowitz
Ale vždyť na hranicích nestříleli ti prchající, střílelo se po nich, máš to nějaké popletené.
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:54Od: FulnekUltras
máš to nějaké jednostranné
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:56Od: Stan_Borowitz
Nemám. Stačí se podívat na čísla. Každopádně střílet po někom proto, že prchá za lepším kusem žvance než má ten střílející, je mimořádně odporné.
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:59Od: FulnekUltras
jsi odporně jednostranný - ale to je dneska u "demokratické" elity běžné
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:02Od: Fandina
Nerad slyšíš pravdu, viď? Ano, tenkrát si vzít pár švestek a jit přes hranice znamenalo zastřelení, připadně když si chtěl vycestovat s cestovkou tak vědomí, že tě zbaví občanství, když se vrátíš třeba pro svůj majetek, tak třeba i vězení anebo možnost, že nikdy už neuvidíš svoji rodinu. To jsou hezké vyhlídky, že?
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:03Od: Stan_Borowitz
Nejsem, ale ty jsi odporně prolhaný šmejd, což je ovšem o lidech tvého typu známo desítky let...

Kdybyste nechali ty lidi v klidu odejít, tak by na hranicích nepadl ani jeden výstřel. Tak proč jste to neudělali?
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:07Od: FulnekUltras
konflikt začal hned po 2. sv. válce - a SSSR ho rozhodně nevyvolal - takže i s Mašíny a spol. laskavě šoupej nohama
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:12Od: Stan_Borowitz
To je samozřejmě otázka, kdo začal, ale to neřeš. Jak to souvisí s tím že jste mohli nechat odejít ty, kteří odejít chtěli, a nestřílet po nich? Stejně to podle vás byli zrádci, nebo ne?
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:20Od: FulnekUltras
těsně po válce se věci řeší obvykle dost jinak než po 40 letech, kedy bol "žiaľbohu" henten mier - současně bych chtěl znova upozornit na způsob současné ostrahy východní hranice EU nebo jižní hranice USA - takže to hodíme do klidu... ;)
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:28Od: Stan_Borowitz
Co to zase plácáš za lži, ty klide... Na hranicích "tábora míru" se prchající lidé stříleli dlouho po válce. A hranice EU nebo USA se chrání před lidmi snažícími se ilegálně proniknout DOVNITŘ, nikoli utéct VEN, a že by se tam po nich standardně střílelo, o tom se možná zdají tobě sny v tvé komunistické palici, jak tě vnitřně tíží svědomí. Kdoví, jestli jsi taky nestřílel...
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:37Od: FulnekUltras
Tomu už se opravdu musím jen zasmát. Status quo čehokoliv trvá často desítky let a studená válka fakticky neskončila dodnes. Kdo chtěl, mohl z ČSSR vypadnout se zájezdem celkem snadno. Kdo zas tak moc nechtěl, seděl rád doma na prdeli a čas od času si zaremcal nad nějakou konzumní prkotinou. ;)
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:38Od: Fandina
Na západ jsi vypadnout jen tak nemohl. Nelži.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:40Od: FulnekUltras
kdo chtěl, všechno si nakonec vyběhal - tedy pokud ho už někdo z rodiny nepředběhl ;)
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:49Od: Fandina
Máš zkreslený pohled na život v socialismu. Nemohl ses odsud v podstatě bez následků dostat. Neustále jsi byl pod kontrolou a běda, kdybys odešel. Byl jsi vyhoštěn a rodina aby trpěla. To si každý rozmyslel. Bylo to vězení.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:54Od: FulnekUltras
pro mě a miliony dalších ne
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:01Od: Fandina
V podstatě pro každého, jen málokdo si to ale uvědomuje.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:01Od: Stan_Borowitz
No, ale zjevně vás byla výrazná menšina, asi to nebyly ani ty dva miliony členů KSČ, o kterých zjevně mluvíš. Jinak by se nic nezměnilo.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:03Od: FulnekUltras
zvenčí, resp. zevnitř ÚV KSSS ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:08Od: Stan_Borowitz
Ani tak...
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:49Od: triatlet
Ultrazabedněný...
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:57Od: FulnekUltras
trivago
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:56Od: Fandina
Já jsem žila třicetčtyři let v socialismu a život teď a tenkrát se nedá srovnávat. Tenkrát se stáli fronty na banány a když jsi neměl známého řezníka, tak jsi neměl ani maso, které jsi chtěl. Ty nejlepší léky se sháněli přes známé na západě a když jsi třeba nešel k volbám a k tomu si měl rodiče soukromé zemědělce, tak tě poslali pracovat do uranových dolů. Tenkrát a teď se konzum ani svoboda nedá srovnávat.
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:57Od: Fandina
stály
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:04Od: FulnekUltras
zrovna dneska jsem tedy u banánů žádné pozdvižení neviděl - do včerejška předražené za 40,- už dneska shnilé za 30,- nechtěl opravdu nikdo - přibližně stejně bych mohl vyvrátit i další tvé pseudoargumenty, ale nemám na to teď čas
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:07Od: Fandina
Dneska si můžeš koupit co chceš a nemusíš trpět komplexem, že nemáš známé, když něco potřebuješ.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:08Od: FulnekUltras
takový komplex jsi opravdu mívala? ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:11Od: Fandina
Ano, moc příjemné ti není, když víš, že potřebuješ banány pro dítě, co mi jednou doporučil lékař malé dceři přidávat do jídla, protože moc jako malá nepřibírala a bylo potřeba nají známého zelináře, protože to jinak nešlo.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:23Od: FulnekUltras
Dneska je něco podobného pro mnohé zásadní otázkou peněz, takže se jen těžko nutím k jakémusi soucitu.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:28Od: Fandina
Bylo to ponižující se doprošování. Se současnou dobou se to nedá srovnávat.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:42Od: FulnekUltras
Předpokládám, že s dostatkem peněz se tě dnes něco podobného zatím opravdu netýká.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:52Od: gigin
Od zítřka jsou v Penny za 16,90 kaček kilo.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:54Od: Fandina
Tenkrát nebyla svoboda možnosti si vydělat víc peněz a koupit si za ně co chceš. Zboží bylo v obchodech jen omezené množství, to teď neexistuje, všeho je dost. Takže si ani neměl možnost si to koupit.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:51Od: triatlet
Blbost!
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:09Od: VlS Re: Fulnek
Píšeš:
Určitý limit v politickém extrému byl tehdy mnohem menší (a týkal se minima lidí) než dnes ve vlivu financí. Spotřebu si samozřejmě každý představuje různou - já třeba vycházím ze základu tohoto......

Mohl bys říct normálně co chceš říct? Tý změti frází není rozumět.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:11Od: FulnekUltras
stačí mi jeden druh chleba - a nejsem nervózní, když jich v regálu nemám předražených deset
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:13Od: Stan_Borowitz
Chleba je dnes levnější než za vás, tak to sis nevybral nejlepší příklad.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:25Od: FulnekUltras
čtyři vzorně zabalené průsvitné krajíčky "svačina" za 8,90 - tomu tedy říkám láce
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:29Od: Stan_Borowitz
To je ale úplně jedno, čemu ty jak říkáš, bochník chleba je dnes levnější než za vás.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:31Od: Fandina
A víš o tom, že za socialismu byl chléb v přepočtu s inflací jednou tak drahý, jako nyní?
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:32Od: Stan_Borowitz
Tak co, proč ty neemigruješ do Severní Koreje nebo Číny, když je ti dnes tady tak zle?
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:15Od: FulnekUltras
viz níže
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:34Od: VlS
No a? A jen chleba ti stačí? Tak to jsi reprezentant asi tak 0,0001 % populace, tak co s tím?
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:39Od: VlS
A jinak, jistě všichni vnímají, co vlastně do budoucna v tvém modelu nabízíš. A jednotný montérky a la Mao taky nabídneš? Jeďen druh chleba, jednotný montérky, osvobození od samostatnýho myšlení a všichni se za odměnu mohou naučit citáty z děl veljýho Fulneka.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:46Od: FulnekUltras
uvedl jsem to jako příklad - auta, letadla ani pc každý týden nekupujeme - kdo chce, ví velmi dobře, oč tu jde
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:58Od: Stan_Borowitz
Ale tobě o ten konzum přece vůbec nejde, tak proč se tady vlastně dohaduješ o tom, co kolik stojí...
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:07Od: FulnekUltras
nejde mi o ceny toho, co až tak moc nebo vůbec nepotřebujeme
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:12Od: Fandina
tak to se na tom shodneme, já také nic moc nepotřebuji, ale cením si toho, že když něco potřebuji, tak si to koupím, což za socialismu nešlo, v obchodech to chybělo
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:15Od: Stan_Borowitz
Tak to je dobře, protože to, co opravdu potřebujeme, může mít dnes minimálně v úrovni jako za vás prakticky každý, kdo jen trochu chce. Ostatní mohou mít i daleko víc, když se trochu snaží. Takže z tvého pohledu je vše v pořádku, ne?
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:22Od: FulnekUltras
takže co mi řekneš třeba na obyčejnou vodu?
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:31Od: FulnekUltras
koukám ticho po pěšině ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:34Od: Stan_Borowitz
Někdo dnes nemá na vodu?
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:43Od: FulnekUltras
řeč je o srovnání s cenou 1990
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:46Od: Fandina
Samozřejmě, tenkrát ceny byly stanoveny uměle, nevyjadřovaly skutečnou hodnotu.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:49Od: FulnekUltras
;)))))
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:46Od: Stan_Borowitz
Pitná voda je velmi obtížně obnovitelný přírodní zdroj a i při dnešních cenách se s ní nehorázné plýtvá, takže by klidně mohla být ještě dražší.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:50Od: FulnekUltras
Frantíci nám to určitě ještě předvedou...dokud nebudou zcela po zásluze vyvlastněni.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:54Od: Fandina
Takže závidíš Frantíkům? Tak tos měl napsat hned.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:01Od: FulnekUltras
snaha zabránit neoprávněné příživě není závist - a snad tady ani nebudu ventilovat, kde také "zásluhou" jistých správních rad skončily některé peníze z EU, původně určené jako dotace na čističky
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:06Od: Stan_Borowitz
U nás je VHS majetkem města a voda výrazně levnější než od Francouzů není...
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:14Od: FulnekUltras
monopolní tlaky ovlivňují ceny vody v Česku skoro všude, až na pár obcí, které to vzaly do rukou skutečně zgruntu samy a mohly si to hlavně dovolit
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:14Od: Fandina
Pokud je ta cena u různých vlastníků podobná, tak těžko může jít o monopol.
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:17Od: FulnekUltras
skrytý
[ Reagovat ]
21.11.2016 11:14Od: Fandina
žádný
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:08Od: Fandina
Pokud žiješ v představě, že každý to co vlastní a dělá je neoprávněné, tak se nemá s tebou cenu o čemkoli bavit.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:02Od: Stan_Borowitz
A začne se znova plýtvat vodou ?zadarmo?? Chraň nás toho mumie Lenina...
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:42Od: Fandina
Voda je drahá a pokud stojí její dopravení do tvého kohoutku tolik peněz, kolik stojí, tak to má nějaký důvod. A že to bude dost, o tom nepochybuji.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:46Od: FulnekUltras
Hledači a vysvětlovači oněch údajných důvodů jsou dnes placeni skutečně královsky. Fuj tajbl nejmíň 20krát...
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:47Od: Stan_Borowitz
Takže nakonec jde jen o závist?
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:50Od: Fandina
Začínám mít ten dojem. Ze zastánce socialismu se stává ukřivděný konzument.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:52Od: FulnekUltras
ze zastánce socialismu pro všechny se už dávno stal nesmiřitelný odpůrce socialismu jen pro hrstku nenažraných parazitů
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:04Od: Fandina
Nenažrené parazity nemá rád nikdo, to nejsi jediný. Otázkou je, koho tím myslíš.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:32Od: FulnekUltras
ty, kteří to o sobě v současných poměrech samozřejmě nikdy nepřipustí a budou se naopak donekonečna zaklínat svými "nezbytnými investicemi" a "nevyhnutelnými náklady"
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:49Od: Fandina
a co je na tom zvláštního, já neznám člověka, který by podporoval nepoctivce
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:53Od: triatlet
Asi tak. Závistivec.
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:06Od: FulnekUltras
jsi jednoduchý
[ Reagovat ]
21.11.2016 19:09Od: triatlet
V jednoduchosti je síla, závistivče!
[ Reagovat ]
22.11.2016 11:56Od: FulnekUltras
jak píšu výš, šmejdům nemám CO závidět - jestli jim jejich rozlišovací schopnosti napovídají něco jiného, je mi to srdečně u prdele
[ Reagovat ]
22.11.2016 12:30Od: Fandina
A jiným lidem nezávidíš?
[ Reagovat ]
22.11.2016 13:40Od: FulnekUltras
Tobě závidím klid v důchodu. ;)
[ Reagovat ]
22.11.2016 13:46Od: Fandina
Důchod je super, všechno už máš za sebou. Ale přece jenom, kdo by nechtěl být mladší a hezčí, že?
[ Reagovat ]
22.11.2016 14:14Od: FulnekUltras
"mladší" a "hezčí" jsou reletivní pojmy, které si absolutizuje nanejvýš nějaký ten konzumní nedošuk - a "všechno za sebou" zrovna tak... ;)
[ Reagovat ]
22.11.2016 14:30Od: Fandina
Ale vůbec. Jsem v pohodě.
[ Reagovat ]
22.11.2016 14:41Od: FulnekUltras
Však já vím - to taky nebylo myšleno jenom na Tebe... ;)
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:48Od: Fandina
Stačí počítat. Kolik stojí provoz takové vodní nádrže, čističky, vodovodního systému. A co zdroje, kde je hledat. Levné to asi nebude, že?
[ Reagovat ]
21.11.2016 00:39Od: FulnekUltras
jako všechno v době, kdy se dá zcela beztrestně nejvíc ušetřit na platech za práci
[ Reagovat ]
21.11.2016 02:39Od: VlS
A jak, v době, kdy je problém sehnat lidi? Jsi mimo realitu.
[ Reagovat ]
21.11.2016 07:24Od: FulnekUltras
problém sehnat lidi je právě proto, že se jim za práci guwno platí - z 50tisícových a vyšších příjmů zato nechce slevit nikdo
[ Reagovat ]
21.11.2016 10:51Od: Fandina
Nějak si protiřečíš. Když má každý plat padesát tisíc tak nemůže dostávat nic za práci.
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:29Od: FulnekUltras
Ti, kteří by měli platit místo 12.000 už dávno dvacet, si ze svých 40, 50, 60 a výš a výš dobrovolně neutrhnou nic - to je neokapitalistický "management" - ta pravá ostuda současné doby, kterou tady mnozí spanielové a jim podobní nevnímají možná i proto, že se jedná o ně samotné
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:32Od: Fandina
Pokud firma prosperuje, tak si nikdo od úst utrhovat nemusí. Smyslem je takové hospodaření, aby byl zisk a zaplatily se daně. Je to jednoduché a kvůli tomu se nemusíš zlobit. Proto se podniká.
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:38Od: FulnekUltras
Popisuješ ideální stav, jak by to mohlo vypadat nebýt věčné nenažranosti už dávno přežraných
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:56Od: Fandina
Ano popisuji, jak by to mělo vypadat. A také vím, že to tak funguje. Pochop, že každý není nenažraný.
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:07Od: FulnekUltras
každý opravdu ne
[ Reagovat ]
21.11.2016 13:23Od: VlS
Za 40, 50, 60 nebudu podnikat, to nemá smysl, 40, 50, 60 se da vDělat v pracovním poměru, jen ne všude a ne každej. Když chceš nadstandardní peníze, musíš projevit nadstandardní snahu a třeba se za prací přestěhovat. A jistě, musíš mít co nabídnout - znalosti a schopnosti, jinak budeš rád za standard kolem průměru, teď tuším 25 až 30 tisíc. Když máš půlku, tak musíš něco udělat sám, pokladnímu v supermarketu 30 nikdo nedá. Jako vysokoškolák, nevím tedy v jakým oboru, bys neměl mít problém s tou třicítkou.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:34Od: VlS
Tobě neteče?
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:46Od: triatlet
:-D
Jemu kape (co kape!) na maják...
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:52Od: triatlet
+1 "změť frází"
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:51Od: Fandina
Nesvobodou trpěli všichni, protože byli v socialistickém vězení, za hranice socialistického tábora se těžko dosávalo, protože se režim bál, aby tam lidi neuviděli, jak je to tam lepší.
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:47Od: VlS
Ovšem to, že lidi někam zdrhají, aby se měli líp, je normální a není to ani tak vizitka těch lidí, ale je to jasná vizitka režimu, ze kterýho zdrhají. A klidně tomu říkej konzum, mě konzum nijak neuráží, všichni jsme konzumenti. A alternativa konzumu je co? Smrt hlady?
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:51Od: Stan_Borowitz Re: To přece zpíval už Kryl
Vesele, vesele, do továrny dělník jde...
Vesele se usmívá,
když mu soustruh zazpívá
Vesele vesele, do továrny jde.

A o tu radost, o tu jde Fulnekovi především...
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:52Od: FulnekUltras
Proč jsi vlastně z ČSSR nezdrhl?
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:55Od: FulnekUltras
a to platí i na další antikomunisticky zanícené pamětníky
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:58Od: Stan_Borowitz
Proč nejdeš ty teď do Severní Koreje nebo do Číny?
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:01Od: FulnekUltras
odpověz mi na jasnou otázku
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:03Od: Fandina
A kam měl jít, když věděl, že se zpět vrátit nemůže a má tu rodinu a majetek?
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:09Od: FulnekUltras
jiní se na tyto věci s přehledem vyflákli
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:14Od: Fandina
A také proto trpěli. Sebrali jim občanství, do země se nepodívali až pro roce 1989, jejich rodina byla pod dohledem STP. Příbuzní nemhli studovat a byli na pranýři.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:27Od: FulnekUltras
o to víc si cením např. Kryla, který ani po roce 1989 ve všeobecné antikom. hysterii u nás neoslepl
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:30Od: Stan_Borowitz
Ten musí v hrobě rotovat rychleji než míček po topspinu Nadala...
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:41Od: gigin
tvl :DDDDDDDDDDDD
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:37Od: Fandina
Nevšimla jsem si nějaké antikomunistické hysterie. Žádný komunista kromě jednoho ani nebyl zavřený. To v jiných socialistických zemí Německo, Rumunsko to dopadlo mnohem hůř.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:18Od: Stan_Borowitz Re: Fulnek
byl jsem ještě moc mladý a nezkušený, neuměl jsem žádný jazyk.

A teď odpověz ty.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:31Od: FulnekUltras
Už jsem tady několikrát psal, že nemám potřebu ve své zemi (bez ohledu na momentální stát) čemukoliv ustupovat. Po pravdě řečeno je až k popukání, že právě na to snad někteří oponenti čekají... ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:34Od: Stan_Borowitz
Ale kdeže, oponentům jsi úplně šumák, jen nechtějí nechat tvoje lži bez odezvy...
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:35Od: Fandina
Já myslím, že ani nikdo nechce, abys někam ustupoval, to je tvoje věc, co děláš.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:36Od: Stan_Borowitz
Taky to možná bude tak trochu tím, že si dnes můžeš veřejně říkat co chceš a nic se ti nestane. On je ten odboj daleko jednodušší v demokracii než v totalitě, že...
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:50Od: FulnekUltras
Vůbec nejjednoduššší je tam, kde opravdu o něco jde - a tím rozhodně nemyslím rozežraná panděra maloměšťáků v listopadu 1989...
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:55Od: Stan_Borowitz
To říká ten, který nemá představu o tom, co to byl protektorát... nevím, jestli je to víc tragické, nebo komické.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:01Od: FulnekUltras
Nechci to slovo zlehčovat - ale stav opasků v roce 1989 znám prostě osobně.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:12Od: Stan_Borowitz
Už jsi ho dneska zlehčil... ale když tvrdíš, že se dnes lidi mají ekonomicky hůř než za vás, tak asi jen o ty opasky nemohlo jít, jinak by dnes měla KSČM ne 12 % ale 82 % hlasů...
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:20Od: Daffit
Tady je celkem zajímavý článek o hospodaření za komunistického režimu>
http://petrcech.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=284881
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:26Od: FulnekUltras
ještě něco z ČT by nebylo? ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:29Od: Fandina
Trapné.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:29Od: triatlet
A z tvý ultranemocký makovičky?
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:59Od: triatlet
UF-ty jsi jedno velký klišé, ty panděro prohnilých keců.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:33Od: FulnekUltras
zameť si před vlastním prahem - ještě se ti tam válí nějaká floskule
[ Reagovat ]
20.11.2016 21:59Od: Fandina
A ty by ses chtěl nechat zastřelit na hranicích?
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:05Od: VlS
A měl jsem zlikvidovat bráchu, kterej měl tři děcka? Udělat problémy rodičům ? Měli by totiž těžkej život. Nebo jsem se měl nechat zastřelit? Nešlo o to, že se rozhodnes a soudruzi tě pustí a potřesou ti ba čáře rukou. Fakt to máš pomotaný.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:16Od: FulnekUltras
Beru jako zatím jedinou věcnou odpověď. Vypovídající pro mě o tom, že ve skutečnosti to tak děsivě nesnesitelné nebylo. Čedok, Jugoslávie apod. existovaly pořád...
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:21Od: Stan_Borowitz
Kdyby nebylo, tak by to tady vesele fungovalo dodnes. Lidi jsou obecně pohodlní a když už se rozhodnou pro nějakou radikální změnu, tak už musí mít daného stavu už opravdu plné zuby.
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:37Od: FulnekUltras
v podstatě souhlas
[ Reagovat ]
20.11.2016 23:51Od: VlS
problém je, že velký procento tvejch nespokojenejch NEHODLÁ pracovat. Práce je dost, i za slušný peníze, ale firmy nejsou schopné sehnat lidi. Za socíku by šli sedět na základě paragrafu " příživnictví".
[ Reagovat ]
21.11.2016 01:13Od: FulnekUltras
zase jednostranný pohled, jako kdyby pracovní síla musela pokorně přijmout jakékoliv podmínky, jen aby proboha nepřestala "fungovat" - firmy dnes především nejsou ochotny zvýšit platy, a fronty za dvěma pokladnami ze šesti se pochopitelně prodlužují
[ Reagovat ]
21.11.2016 02:45Od: VlS
fronty mě netíží , nakupuji v časech, kdy nejsou. Smlouva je dohoda stran o platu. Víš kolik vidělavá kamioňák v zahraniční přepravě? 40 - 50 + diety. A na trhu nejsou, sociálka na to platí rek alifikačmi. kurzy
[ Reagovat ]
21.11.2016 05:42Od: Stan_Borowitz
Za totalitní vlády komunistické strany ale "pracovní síla musela pokorně přijmout jakékoliv podmínky", jen aby ji proboha nezavřeli, tak co bylo jako lepší?
[ Reagovat ]
21.11.2016 07:31Od: FulnekUltras
za té tvé "totality" nikomu nešlo o existenci - což víš sám nejlíp, jen tady přehráváš jak stará Vajtingrová... ;)
[ Reagovat ]
21.11.2016 10:46Od: Fandina
Jsi na omylu. Kdo se postavil proti totalitnímu režimu, tomu šlo o život. A o existenci šlo všem, protože kdyby to socialistické hospodářství, kde každý dostal přibližně stejně peněz ať dělal co dělal, kdyby bylo funkční, tak by trvalo dodnes. Což se ale nestalo, protože nebylo už z čeho brát. Takže o existenci šlo hlavně socialistickému způsobu hospodaření a tím pádem všem, kdo v něm žili. Proto to krachlo.
[ Reagovat ]
21.11.2016 12:43Od: FulnekUltras
musím taky něco dělat... ;) naše postoje jsou jasné... ;)
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:22Od: Fandina
Máš zkreslené představy o možnostech cestování za socialismu. Mohl jsi jen do socialistického tábora. Do ostatních zemích to bylo velmi omezené a kontrolované.
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:25Od: janek_da
není to maloměšťácké emigrovat přes cestovku? Daleko lepší je zemřít na komunistických drátech, asi
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:50Od: VlS
Nebo v zubech Supa - SUP byl Samostatně Útočící Pes. Otevřeli se dva kotce a proti sobě vyrazili dva vlčáci vycvičení na zabíjení. Pro tenhle účel byl šlechtěnej pes plemene Československý vlčák - kříženec ovčáka a vlka.
[ Reagovat ]
21.11.2016 07:35Od: FulnekUltras
na ke všemu odhodlané zabijáky v lidské podobě optimální chlupaté kladivo ;) jenže oni to byli podle současných "korekto-demokratů" samí v socialismu tak šíleně trpící bezbranní chudáčci...
[ Reagovat ]
28.11.2016 02:35Od: Stan_Borowitz
Lháři prolhanej, v 99 případech ze 100 to byli neozbrojení chudáci, kterým šlo jen o to dostat se tady z toho "ráje".
[ Reagovat ]
29.11.2016 23:30Od: FulnekUltras
Marketingově lukrativnější je prý dneska "zdivočelá země" ;))) ale už ani tyhle pomstychtivé lži stále zoufalejší pseudoelity na holátka moc nezabírají - s tím, jak sama postupně poznávají, v čem reálně žijí tady a teď.
[ Reagovat ]
28.11.2016 11:23Od: VlS
Míra tvýho cynismu je Fulneku neuvěřitelná. Ale krásně ukazuješ, co by bylo, kdyby ...,,
[ Reagovat ]
20.11.2016 22:03Od: janek_da
nezpomeň na babky z Prajzka, co brali důchod po veteránech od Stalingradu
[ Reagovat ]
20.11.2016 08:44Od: Jsem-tady-dnes-prvne
Poněkud tě ta zášť k západu zaslepuje. Slovansko anglosaský opravdu ten souboj fakt není. A máš štěstí, že to tu Námořníček nečte, vyfuckoval by tě až za Ural a možná se tě pokusil uškrtit na řetízku od sporranu.
[ Reagovat ]
20.11.2016 11:34Od: FulnekUltras
Tak nejdřív bys mu to musel - jistě s radostí - přeložit do spanielstiny... ;)))
[ Reagovat ]
20.11.2016 12:22Od: Jsem-tady-dnes-prvne
Proč do španělštiny?
[ Reagovat ]
20.11.2016 13:40Od: Stan_Borowitz
Pozor, je tam jemný rozdíl v hláskování...

Náš proletář zamilovaný do miliardářky z Monte Carla zase očekává vzplanutí poslední bitvy...
[ Reagovat ]
20.11.2016 00:24Od: blixa Re: PoPPy123
A jinde než tady anglicky umíš ? ;-)
[ Reagovat ]
20.11.2016 00:39Od: spaniel
V rodinném kruhu je v angličtině nejlepší...
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:21Od: Denis92
Murray bude zajtra prilis unaveny nato, aby Djokovica porazil.
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:26Od: PoPPy123
nebude Murray vyhraje celý zápas protože nebude unavený easy win :-)
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:13Od: Kozoroh
Zítra nás čeká souboj titánů. Novak bude mít hned několikanásobnou motivaci zítra zvítězit. Snad bude opět úřadovat, náš Serbinátor :-)))))
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:27Od: PoPPy123
podle mě nemá žádnou šanci vyhrát Murray má totiž dobrou formu :-)
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:27Od: Targaryen123
Fox Sports lvl 1000
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:30Od: PoPPy123
to je dobrý nebo špatný?
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:54Od: Marduch
Muraj je jak moralni zed, kdyz si Lendl dívá. Nepustí zápas i kdyby mel na placu umřít. Proto ho vidím zitra na 65/35.
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:56Od: PoPPy123
nevim nevim má dobrou formu to stačí hrál jsem tenis 10 let :)
[ Reagovat ]
20.11.2016 00:40Od: spaniel
Morální zeď (facepalm)
[ Reagovat ]
20.11.2016 01:28Od: Marduch
Dobre vis, jak to myslím.
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:11Od: Lopuch čorkovič prohraje
čau
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:28Od: PoPPy123
Novak vyhraje protože dnes vyhrál
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:28Od: Targaryen123
Tohle je level TV Nova
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:31Od: PoPPy123
tv hov*na
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:06Od: Kiske007 Nole vs Andy
Myslim, ze Nole bude zitra ponizovat
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:12Od: tito
Vzhledem k tomu, co dnes Andy naběhal, je to pravděpodobné. Ale pokud by to náhodou urval, tak všechna čest.
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:06Od: kada.tom
Novak si dal sushi :-D
Zítra bitva o titul a trůn. Vítěz bere vše.

Těším se :-)
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:17Od: Kozoroh
Zítra se střetnou dvě šňůry - Novakova série 4 titulů z TM a Andyho řada 23 vyhraných zápas 4 titulů ATP. Bude to jejich 35. duel. 5. v letošním roce.
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:30Od: PoPPy123
zítra vyhraje Murray protože má 6 hodin k dobru :)
[ Reagovat ]
19.11.2016 22:50Od: Targaryen123
Žokoviš naprosto v pohodě, teď toho květáka vypráskat
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:32Od: PoPPy123
květák bych si dal :)
[ Reagovat ]
19.11.2016 22:49Od: gigin
ATP Year End top 10
1/2. Murray/Djokovic
3. Raonic
4. Wawrinka
5. Nishikori
6. Cilic
7. Monfils
8. Thiem
9. Nadal
10. Berdych
[ Reagovat ]
19.11.2016 22:51Od: Targaryen123
1. Žoko
2. Květák
[ Reagovat ]
19.11.2016 23:34Od: PoPPy123
to se budeš ještě divit :)
[ Reagovat ]
19.11.2016 22:53Od: d@ve
To že bude Miloš světová trojka bych teda ještě před časem neřekl, ale je pravda, že dneska se tak i prezentoval.. :)
[ Reagovat ]
20.11.2016 09:29Od: baggik
Za letošek Miloš zaslouženě, hodně se zlepšil, teď ještě postupně nabrat zkušenosti a sebevědomí s těmi nejlepšími a může je časem porážet, ma tenis na Murraye.
[ Reagovat ]
19.11.2016 22:45Od: d@ve
Téda No1e, přál jsem ti to, ale že takhle smázneš Kei, to jsi teda zase nemusel.. :) Chudák Kei..
Ale aspoň budeš mit zase více sil proti Andymu. Myslím, že s takovouhle hrou to zvládneš a vrátíš se zpět na trůn. ;)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist