Federer odtajnil karty. V Monte Carlu hrát nejspíše nebudu, po Miami se rozhodnu, co dál

  • Zda Roger Federer stejně jako loni vynechá celou antukovou část sezony včetně grandslamového French Open, je zatím velkou neznámou. Šestatřicetiletý Švýcar však na právě probíhající akci Masters v Indian Wells odtajnil, že minimálně na Masters v Monte Carlu, které začíná 15. dubna, startovat kvůli své charitativní činnosti v Africe nejspíše nebude. Jestli se letos světová jednička na antuce vůbec představí, zveřejní nakonec až po Masters v Miami.
    13. 3., 10:41 | Aktuality |  57 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Roger Federer zatím stále celý tenisový svět napíná, zda se letos představí v průběhu antukového jara, které loni kompletně vynechal. Šestatřicetiletý Švýcar plánuje svůj program velmi opatrně, a proto si prodloužil čas na rozhodnutí. Další program měl totiž zveřejnit už po skončení právě probíhajícího Masters v Indian Wells, nakonec se ale rozhodne až po tom nadcházejícím v Miami.

Aktuální světová jednička s velkou pravděpodobností vynechá minimálně úvodní antukový podnik série Masters v Monte Carlu, který startuje 15. dubna. "Hned od začátku nejspíše hrát nebudu, myslím tím Monte Carlo. Mám totiž v té době naplánovanou charitativní činnost v Africe," odtajnil Švýcar. "Po Miami se rozhodnu, jestli letos na antuce vůbec budu hrát," dodal.

Federerovi se loni vyplatilo vynechat celé antukové jaro. Majitel 20 grandslamových vavřínů totiž na trávě podeváté dobyl podnik v Halle a poosmé triumfoval ve Wimbledonu. Na turnajích se mu dařilo i v dalším průběhu loňské sezony.

Rodák z Basileje má letos velkou šanci uspět i na oranžové drti. Antukový král Rafael Nadal totiž už od konce ledna bojuje se zraněním kyčle, Andy Murray se teprve bude na kurty po dlouhé pauze vracet a Novak Djokovič nedávno podstoupil malou operaci na pravém lokti a v Indian Wells nezvládl hned první zápas.

Federer je tak v tuto chvíli jediným členem Big Four, jemuž zdraví stále drží a mohl by si dělat zálusk na druhý titul z French Open. Pokud by letos antukové turnaje odehrál, mohl by navýšit náskok v čele žebříčku.

TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (57)
15.03.2018 10:27Od: Krisboy [ Reagovat ]
15.03.2018 10:28Od: Krisboy
Sakra, to mělo být níže pod peggy.
[ Reagovat ]
15.03.2018 08:34Od: peggy
Rafa,take ceka neni blby.Pro neho je antuka kralovstvi,ale mesi byt zdravi.
[ Reagovat ]
13.03.2018 22:13Od: annah
Právě vypadl Čilič. Prohrál s Kohlim. To je fakt úplné TOP pohřebiště. Snad není na řadě Roger...
[ Reagovat ]
14.03.2018 11:06Od: Krisboy
Kohli je ale skvělej a zkušenej hráč. Vzpomeň si, jak se s ním nedávno Roger pěkně nadřel.
[ Reagovat ]
14.03.2018 11:38Od: annah
To je fakt, ale nic to nemění na skutečnosti, že IW je zatím úplné propadliště těch nejvýše nasazených. Čilič byl dvojka!
[ Reagovat ]
14.03.2018 12:18Od: a.magerova
Filip má dlouhodobě smůlu na los, na to, že se roky pohybuje kolem 30-40 místa, ho Osud vůbec nešetří.... :-/

Uvedu namátkou jen soupeře prvních kol:
Wimbl 2017 - Čilič
FO 2017 - Kyrgios
AO 2016 - Nishikori
Wimbl 2015 - Djokovič
Halle 2015 - Federer

Mám ho ráda, proto vždy s obavou čekám, koho mu zas strčí do cesty...
[ Reagovat ]
14.03.2018 15:53Od: Krisboy
Otloukánek :)
[ Reagovat ]
13.03.2018 20:06Od: mahycek
A to je co....................
[ Reagovat ]
13.03.2018 20:03Od: Forehand
My vsetci Rafovci dufame, ze Federer antuku vynechá. Federer je starý antukový démov, Goat, otec stvoriciek a mediálna tvár "pomoz Afrike". A to nie je málo!
[ Reagovat ]
14.03.2018 08:10Od: spaniel
Je jasne ze doufate...mozna se i modlite :)
[ Reagovat ]
13.03.2018 20:02Od: mahycek
No, je to lákavé Monte Carlo vynechat a i Řím obětovat, ale Roland Garros by mohl dát, ale s testem ještě s jedním
turnajem na antuce. Asi vyhrát Madrid a pak...... Byla by to bomba, ale musí se cítit naprosto zdravej, aby R G dal. Ale, to neví nikdo z nás, jen on a jeho tým.
[ Reagovat ]
13.03.2018 18:12Od: steve79
Roger by se měl rozhodnout podle Rafy. Když uvidíme, že Rafa není fit, tak by se
měl přihlásit do Říma a na French Open a vynechat trávu ve Stugartu.
[ Reagovat ]
13.03.2018 20:04Od: Forehand
Boh vie, ci sa aj Rafa rozhoduje na aky turnaj sa prihlasit podla Rogera :-)

Ale kedze ho uz vsade porazil, tak zrejme to má na háku.
[ Reagovat ]
14.03.2018 14:56Od: r.Fever
Holt, aj keby Real Madrid porazil Barcelonu doma aj vonku hoc aj 5 rokov po sebe, ráta sa to, či Barcelona získala na konci roka titul alebo nie.

Zvyšok je len taká útecha pre porazených.
[ Reagovat ]
14.03.2018 23:05Od: Franky
nikdy ho neporazil v Basileji ani v Chine/Shanghai (samozrejme pre Peta z Petrzky doplnam ze ratal som turnaje kde sa stretli)
[ Reagovat ]
15.03.2018 06:12Od: Forehand
Pre deb1lov doplnam, ze na vsekych podstatnych turnajoch
[ Reagovat ]
15.03.2018 10:36Od: Roger_Federer
Jsi nejaky zduty :), nervozny, upjaty.Rozchazi se stebou zena?:)
[ Reagovat ]
15.03.2018 14:27Od: Franky
Stary dobry FH :) sam si kategorizuje turnaje a robi falesne vyhlasenia a ked ho niekto poopravi uz je unho de.bil :D zumpa z petrzalky co dodat :)
[ Reagovat ]
14.03.2018 09:53Od: Ondra979
houby podle Rafy, hlavne podle toho, jak se bude citit a aby to neovlivnilo pripravu na W. V Rime bych ho videl nerad, tam to moc nedava smysl..to uz spis ten Madrid. A RG taky asi ne..trava by mela mit prednost :)
[ Reagovat ]
13.03.2018 17:54Od: Labi
myslím, že by neměl spekulovat a antuku zase vynechat...ikdyby odehrál nějaký turnaj úspěšně, už to je v jeho věku jeden turnaj navíc, ztráta sil a navíc úplně jiný tenis než na jaký je za poslední rok a půl zvyklý...raději pohodička, dovolená a v plné palbě pak Wimbledon
[ Reagovat ]
13.03.2018 18:18Od: janek_da
ty děláš jak kdyby mu bylo 60
[ Reagovat ]
13.03.2018 18:43Od: Marduch
Tak samo, že ho člověk na té antuce rád uvidí, ale aby si tam nakonec ještě neublížil. Kdy na ní stál naposled? Kdo chce moc/všechno, nemá nakonec... :)
[ Reagovat ]
13.03.2018 19:29Od: Smazaný účet
Az mu bude 60, tak bude slavit ve Wimblu svuj jubilejni 30 titul.
[ Reagovat ]
13.03.2018 15:26Od: Bloody13
Viděl bych to na Madrid, jelikož tamní podmínky nahrávají agresivnějším hráčům. Pak bych po očku pokukoval po Nadalovi, jak se mu bude či nebude dařit, no a podle toho bych se na poslední chvíli (ne)přihlásil na FO :)
[ Reagovat ]
13.03.2018 16:58Od: safi1313
Skoda ze si to neprecte Roger , hned by te určitě angažoval do svého týmu poradců :))) ale souhlas !
[ Reagovat ]
13.03.2018 15:13Od: Jiri Federer odtajnil kartY
"Zda Roger Federer stejně jako loni vynechá celou antukovou část sezony včetně grandslamového French Open, je zatím velkou neznámou."

Trosku mi nesedi nadpis s obsahem clanku (?) Cekal jsem, ze tedy odtajnil jak bude jeho antukova sezona vypadat. Tak snad priste :)
[ Reagovat ]
13.03.2018 15:17Od: Fandina
:-)) jj moc je neodtajnil, i když ty pro Monte Carlo docela ano. Možná proto, že MC jsou karty, coby hrací prostředky, celkem příznačné.
[ Reagovat ]
13.03.2018 15:29Od: Jiri
Ja bych si docela pral, aby zkusil aspon FO. On je dost zkuseny, aby se pripravil bez ostreho turnaje a pokud Rafa nebude 100pro ok, tak by mel sanci (jako dalsich min 10) vyhrat.
[ Reagovat ]
13.03.2018 15:35Od: blax
No s tou zkušeností bych ho nepřeceňoval. Příprava na US Open dle jeho slov nebyla optimální a jak to dopadlo.
[ Reagovat ]
13.03.2018 15:40Od: Fandina
Máš dojem, že je nezkušený? :D
[ Reagovat ]
13.03.2018 15:59Od: Marduch
Hrát hned po odskoku můžeš, jen když jsou odskoky balonu správný, což se na antuce většinou neděje. Fedrův současný způsob hry je anti-antukový.
[ Reagovat ]
13.03.2018 16:00Od: blax
Tak jenom parafrázuju, co sám řekl, že bez pořádné přípravy nemůže grandslam vyhrát. Takže si nedokážu představit, že by se jen tak přihlásil na FO.
[ Reagovat ]
13.03.2018 16:06Od: Jiri
Poradna priprava ale prece nemusi znamenat hrat pred tim nejake turnaje. Muze je vynechat a soustredit se na trenovani. Navic usetri hodne sil. Jinak problem nevidim ve stylu jeho hry, ale antuka je zktratka pomala a tak zapasy trvaji dele a je treba i vice vymen k ukonceni zapasu. To mu urco vyhovovat nebude. No nic, uvidime jak se rozhodne. Je to jen me prani, aby FO hral.
[ Reagovat ]
13.03.2018 15:52Od: Jiri
To je priprava od pripravy. Je to nejvetsi profesional tohoto sportu. Nevim, jak to videl s USO, ale nemusel tim nutne myslet, ze pred tim nehral pripravny turnaj. Treba i mene trenoval. To bych opravdu neporovnaval.
[ Reagovat ]
13.03.2018 16:00Od: JamesWeak.revival
Ta příprava před US Open nebyla skoro žádná kvůli zranění zad, ne?
[ Reagovat ]
13.03.2018 14:12Od: J-Gat
čeká, jak se vyjádří Nadal a pak se rozhodne, lišák jeden chytrej :D
[ Reagovat ]
13.03.2018 14:16Od: a.magerova
Anebo by mohl antuku komplet dopředu odpískat a na poslední chvíli si říct o divokou kartu na FO a postarat se o další rozruch ala Goran... :-)))

http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/12--s-divokou-kartou-az-k-triumfu-na-tuhle-bitvu-wimbledon-nikdy-nezapomene
[ Reagovat ]
13.03.2018 16:58Od: DORSCH
este vacsi rozruch by potom vyvolali organizatori,ak by ziadost zamietli s oddôvodnenim,nech zo seba nerobi ko"ota
[ Reagovat ]
13.03.2018 20:56Od: a.magerova Re: :-)))))
[ Reagovat ]
13.03.2018 13:55Od: Kamilos88 FO
Já si myslím, že French Open Roger zkusí. Stačí mu potrénovat pár dní na antuce, nebo si zahrát nějaký méně vyznamný turnaj ATP250 a pak to prostě risknout.
[ Reagovat ]
13.03.2018 13:04Od: Mayo
To je nuda v tom tenise. Veď tam sa jedna iba o to kedy sa Roger zľutuje a da šancu aj menejcenným.
[ Reagovat ]
13.03.2018 11:47Od: letityfanousek dělá to chytře
Dal bych si Řím a pak podle situace kdo bude(nebude) ze slavných hrát i možná FO. Ale vše bych směřoval na Wimbledon a pak USO
[ Reagovat ]
13.03.2018 14:05Od: r176 Re: :-)))
Řím bych vynechal.Hodně pomalá antuka ala oraniště mu sedět nebude.Madrid by prubnout mohl :-)
[ Reagovat ]
13.03.2018 14:13Od: a.magerova
To jsem si taky myslela, ale koukla jsem do historie a v roce 2015 byl ve finále s Nolem, v roce 2013 byl taktéž ve finále, ale s Rafou, 2012 SF (Nole)... a za Řím 2014 máme co vracet Chardymu !!!

;-)
[ Reagovat ]
13.03.2018 11:26Od: JamesWeak.revival
V Mirčině lůně se asi nechází nějaký elixír svěžesti a superskillu, Federer moc dobře ví, proč je vhodná samice. :)
[ Reagovat ]
13.03.2018 11:08Od: ttopi Neuvěřitelný
Je úžasné, jak si Roger může dovolit vynechávat a pak stejně někam přijede a vyhraje. Bez něj mě to bavit nebude ten tenis.
[ Reagovat ]
13.03.2018 10:54Od: a.magerova .... asi určitě...
Tak asi nebo určitě.... :-))

By byl dobrý fór, kdyby letos dal ten kalendářní.... ;-)
[ Reagovat ]
13.03.2018 12:04Od: annah
Tak nějak na závěr kariéry to tam konečně dát a připojit se k Rodu Laverovi! Je to sci-fi, ale moc hezká...
Případně by si ji mohl nechat na rok 2020 - že by k Velkému GS přihodil ještě titul z Tokia. :-))
[ Reagovat ]
13.03.2018 12:48Od: a.magerova Re: :-))
Ale tak, proč závěr... řekněme střed kariéry, přece chceme v LA ten zlatý olympijský hattrick... jo a ještě 9x porazit Rafu, ať máme od Rafafans klid s H2H... ;-)
[ Reagovat ]
13.03.2018 19:22Od: annah
Doteď jsem místo konání OH 2028 nezaznamenala. Tak jo. Souhlas. Hattrik beru... :-))) Mohl by taky být LA vlajkonošem. Jako v Athénách. Ještě mu nebude padesát. To dá... :-)
[ Reagovat ]
13.03.2018 20:55Od: a.magerova
Jsem četla, že Paříž měla mít LOH 2028 a LA 2024, ale protože v Paříži byly OH v 1924, tak aby jako oslava 100 let, tak LA svůj termín s Paříží vyměnilo... ;-)
[ Reagovat ]
13.03.2018 22:25Od: annah
Doufejme, že do her v Paříži stihnou tu zatahovací střechu, aby se furt nečekalo, až přestane pršet...
[ Reagovat ]
13.03.2018 22:27Od: janek_da
Tak to už by si mělo LA vyměnit za 2032 aby i tam byla oslava 100 let od 1.olympiády
[ Reagovat ]
13.03.2018 23:05Od: Smazaný účet
Střecha na RG by měla být za 2 roky -

v odkazu je i vizualizace - tennis stadium -

https://www.archdaily.com/804986/watch-the-construction-of-roland-garros-new-tennis-stadiums-in-these-animations
[ Reagovat ]
14.03.2018 00:05Od: a.magerova
Na LOH 2032 má zatím zálusk Německo, konkrétně - Severní Porýní-Vestfálsko.... nejpozději v roce 2025 musí být MOV vybráno pořadatelské město.... ;-)
[ Reagovat ]
13.03.2018 13:05Od: a.magerova
Jo a konečně vím, který je který u kluků... ten, jak já mu říkám "malý Roddick", je Lenny a "malý Roger" je Leo... :-))

http://img24.cz/images/47915961611074705159.png

http://img24.cz/images/48793902592149997681.png
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist