Kar. Plíškovou nezachránily ani tři odvrácené mečboly. Česká jednička prohrála bitvu s Bartyovou

  • WTA WUHAN - Karolína Plíšková ve čtvrtfinále turnaje WTA Premier 5 v čínském Wuhanu neudržela vedení 1-0 na sety proti Ashleigh Bartyové, přestože v závěru rozhodující sady odvrátila tři mečboly Australanky. V tie-breacích druhého a třetího setu však byla lepší Bartyová, která si připsala premiérové vítězství nad hráčkou Top 5 a postoupila do svého největšího semifinále.
    28. 9., aktualizováno | Aktuality |  108 komentářů
    Karolína PlíškováKarolína Plíšková 
     

Karolína Plíšková končí na turnajích potřetí v řadě ve čtvrtfinále. Stejně jako na US Open a v Tokiu dopadla také na právě probíhající akci WTA Premier 5 v čínském Wuhanu, když dnes sice odvrátila tři mečboly Ashleigh Bartyové, nicméně na Australanku ve třetím vzájemném duelu nakonec nestačila 6-4 6-7(3) 6-7(2).

Česká tenistka vstoupila do utkání výtečně. Na servisu ztratila v úvodní sadě jen pět fiftýnů a koncovku zvládla výborně, když v devátém gamu slavila první brejk a set dopodávala čistou hrou. Obě hráčky pokračovaly ve skvělém výkonu i ve druhém dějství. Plíšková měla v páté hře brejkbol, který však nevyužila. Ve dvanáctém gamu musela likvidovat dva setboly Australanky. První potíže zvládla, ale set nakonec v tie-breaku zaslouženě získala Bartyová.

Plíškovou evidentně ztráta druhé sady rozhodila. Na začátku rozhodujícího setu kupila nevynucené chyby a hned na úvod přišla o servis. Bartyová naopak pokračovala v takřka bezchybném výkonu. Bývalá světová jednička si dokázala ztracené podání vzít zpět, nicméně brejk nepotvrdila. Za stavu 5-4 měla Australanka tři mečboly v řadě. Tlak ovšem nezvládla, Plíšková se blýskla několika vynikajícími údery a skóre srovnala.

Nalomenou Bartyovou ale nakonec udolat nezvládla, přestože ve dvanácté hře byla dva míčky od postupu do premiérového semifinále ve Wuhanu. 37. hráčka světa Bartyová si vynutila tie-break, v něm rodačku z Loun opět suverénně přehrála, připsala si premiérový skalp hráčky Top 5 a celkově třetí nad členkou Top 10 a stejně jako v minulém kole proti Radwaňské dokonala obrat.

Statistiky zápasu

Jednadvacetiletá talentovaná Australanka ve svém největším semifinále nastoupí proti Jeleně Ostapenkové. Dvacetiletá Lotyška v souboji dvou vítězek letošních grandslamů zdolala 1-6 6-3 6-2 Španělku Garbiñe Muguruzaovou a proti světové jedničce připsala svůj první skalp hráčky Top 3.

Plíšková měla možnost se v pondělí vrátit na tenisový trůn, na němž v létě strávila osm týdnů. K tomu ale potřebovala celý turnaj vyhrát. Po dnešní porážce zůstane česká jednička na čtvrtém místě. Světovou jedničkou zůstane Muguruzaová, Bartyová se díky dnešnímu vítězství poprvé v kariéře posune do první třicítky.

"Byla jsem hodně blízko prohře, a pak jsem se najednou ocitla hodně blízko k vítězství. Od toho okamžiku však soupeřka hrála mnohem lépe, vůbec nechybovala a neudělala nic špatně," uvedla Plíšková, kterou v rozhodujících fázích nepodržela její obvyklá silná zbraň. "V tie-breacích jsem nedokázala trefit první servis, to byl největší problém," řekla pětadvacetiletá Češka.

Druhou semifinálovou dvojici utvořily Caroline Garciaová a Maria Sakkariová. Obě hráčky se střetnou poprvé. Francouzka i Řekyně dosáhly velkého úspěchu, jelikož se ve Wuhanu probojovaly do svého největšího semifinále v kariéře.

Světová dvacítka Garciaová ve čtvrtfinále porazila 7-6(3) 6-4 Jekatěrinu Makarovovou a snížila vedení Rusky ve vzájemné bilanci na 2-1. Pokračuje tak ve Wuhanu ve skvělé formě, kterou v předchozích zápasech odnesly Kerberová, McHaleová a loňská finalistka Cibulková.

Sakkariová si po skalpech Putincevové, Wozniacké a Vesninové poradila 7-6(2) 7-5 s Alizé Cornetovou a krajanku své příští soupeřky přehrála stejně jako letos na Australian Open. Tentokrát jí sice stačily dva sety, nicméně na kurtu strávila téměř dvě a půl hodiny.

• WTA PREMIER 5 WUHAN •
Čína, tv. povrch, 2,365.250 dolarů
čtvrteční výsledky (28. 9. 2017)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Bartyová (Austr.) - Kar. Plíšková (3-ČR) 4-6 7-6(3) 7-6(2)
Ostapenková (8-Lot.) - Muguruzaová (1-Šp.) 1-6 6-3 6-2
Garciaová (Fr.) - Makarovová (Rus.) 7-6(3) 6-4
Sakkariová (Řec.) - Cornetová (Fr.) 7-6(2) 7-5
• Čtyřhra - čtvrtfinále •
Y. Chan/Hingisová (1-Tchaj./Švýc.) - Grönefeldová/Peschkeová (6-Něm./ČR) 6-1 6-0
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (108)
28.09.2017 21:30Od: gigin Netuším
jestli jste to tady nějak už řešili, ale Anička je ve čvrtém, víte?
[ Reagovat ]
28.09.2017 22:18Od: sprchon
Super! :)
[ Reagovat ]
28.09.2017 22:26Od: Frick
Zato Klárka si s Petrem pořídili maximálně tak psa :-(

https://www.instagram.com/p/BZBNMFDH5IO/

"Naše miminko" - jako může to znít roztomile, ale u dívčiny, která už je nějakou dobu ve "vážnym vztahu" a za chvíli jí bude 36, to zkrátka vzbuzuje otázka, jestli náhodou "moc by chtěli, ale nedaří se"....
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:35Od: Fandina
Nejen O2 TV Tenis, ale teď i SuperTennis začal s opakováním mače Kája Barty. A zase se budu dívat, jak nakonec prohraje. Škoda veliká. :((
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:35Od: tommr průběžnej singlovej žebříček WTA
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném čtvrtfinále turnaje ve Wuhanu ...
Všem hráčkám už byly odečteny body za lonské výsledky z Wuhanu ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka je ve Wuhanu ve semifinále a za výhru v něm může získat dalších 235 bodů do žebříčku ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Karolínu Plíškovou ...

1. Muguruza 6245 (+640)
2. Halep 5645 (+40)
3. Svitolina 5640 (+35)
------------------------------------
4. Plíšková, Karolína 5605
------------------------------------
5. Williams, Venus 4652 (-953)
6. Wozniacki 4640 (-965)
7. Konta 4435 (-1170)
8. Ostapenko 4130 (-1475) *
9. Kuznetsova 4115 (-1490)
10. Cibulková 3330 (-2275)
11. Radwanska, Aga 3250 (-2355)
12. Kerber 3236 (-2369)
13. Keys 3213 (-2392)
14. Mladenovic 3036 (-2569)
15. Vandeweghe 2764 (-2841)
16. Stephens 2712 (-2893)
17. Garcia 2430 (-3175) *
------------------------------------
18. Kvitová 2357 (-3248)
------------------------------------
19. Sevastova 2295 (-3310)
20. Vesnina 2190 (-3415)
...
26. Barty 1800 (-3805) *
...
50. Sakkari 1119 (-4486) *
...

Karolína Plíšková propásla obrovskou šanci na návat do čela žebříčku a zůstane i nadále na čtvrtém místě. Její pozice se díky postupu do čvrtfinále ale přesto mírně zlepšila - má menší ztrátu na druhé místo a větší náskok před pátou Williamsovou ...

Petra Kvitová po nečekaném vypadnutí už v prvním kole neobhájila lonský titul a klesla na 18.místo ...

Světovou jedničkou zůstává i nadále Muguruza, která si i přes vypadnutí ve čtvrtfinále o něco navýšila náskok na druhé místo ...

Ostapenko stoupá žebříčkem a pokud by získala titul posune se na 5.místo. Před Karolínu se ale nedostane ...

Barty se posunula už na 26.místo a v případě zisku titulu by se dostala do první dvacítky na 19.místo. Před Petru se ale nedostane ...
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:09Od: Pedronegro
škoda Mugu, ale Penko to zvládla s převahou, a když jí to tam padá, tak asi nemá nárok nikdo :(
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:43Od: gigin
Penko je super. Proč ten zamračený smajlík?
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:47Od: Pedronegro
fandil jsem Mugu, no :)
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:52Od: gigin
Jas :)
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:48Od: Fandina
Titul přeji Garcii, je to moje oblíbenkyně a když teď porazila Makarovou, tak věřím, že by to mohla vyhrát. Pokud to vyhraje Ostapenko, tak se asi kvalifikuje na TM a bude zbývat jedno místo a to by mohlo připadnout na Sloane, myslím, že je tam možnost WC, i když asi ještě nikdy na TM nebyla použita.
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:51Od: aligo
Nepoužil bych ji ani teď, bylo by to nespravedlivé, vůči té, která celý rok dřela, aby se tak kvalifikovala a předběhla by ji hračka jednoho turnaje...
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:54Od: Fandina
U kluku to ale je, že vítěz GS, myslím, pokud je do dvacátáho místa, tak se na TM kvalifikuje také.
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:57Od: aligo
Sloe není kluk
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:59Od: Fandina
Není, ale to neznamená, že když se tohle pravidlo aplikuje v ATP, nemůže se obdobně uvažovat i ve WTA.
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:59Od: aligo
A oproti Johance by to nebylo fér, vyhrála Sydney, Miami, byla ve finále malé trávy a vs SF Wimbledonu a další dobré výsledky... Jak by k tomu potom chudák přišla
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:14Od: slacker
a jak k tomu prijde SLoane kdyz pul roku nemohla hrat?
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:45Od: aligo
Smůla prostě, TM je za body za celý rok ne za jeden turnaj, byla zraněná, to je politovanihodne, ale nikdo za to nemůže, proč by měla být Johana trastana?
[ Reagovat ]
28.09.2017 21:49Od: Fandina
TM je za body do sedmého místa, na to osmé může být udělena WC.
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:11Od: Nola
rada by som Jelenu sledovala na TM, moze ju este niekto ohrozit?
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:15Od: bIbec
podle live rankingu může.. ale je to extrémě nepravděpodobné.
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:45Od: lars
zajimavy, ze na TM nechces videt Cibuli :)
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:46Od: gigin
Ona to tvrdí?
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:37Od: tommr
k oficiální jistotě postupu potřebuje ve Wuhanu získat titul. Prakticky se ale už kvalifikovala ...
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:03Od: dunphy
Turnaj bude mít celkem nečekanou vítězku. Těžko říct jestli zrovna Jelenu, protože už musí být fakt unavená a má ještě potenciálně dva zápasy před sebou. Já tipuju Garciu.
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:14Od: Lunej..
Ja to preju Barty nebo Jelene, ale spis Barty.:)
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:16Od: bIbec
já to přeju všem. Pěkné SF složení :-)
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:22Od: Nola
hlavne zaujimave, vsetky hracky v SF ziskali na tomto turnaji cenne skalpy
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:39Od: tommr
jj všechny zbylý hráčky by si titul z nějakýho důvodu zasloužily ... :)
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:20Od: lars
A ja Sakkari, at to " ma grady" :)
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:26Od: sprchon
Rozhodně zajímavý SF na Premier, titul bych přál komukoliv z tý čtveřice. Taky tipuju Garciu.
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:01Od: Lunej.. No vida
Tak jsem se trefila, Mugu bali fidlatka. Blixo nebrec, musi mit sanci taky ostatni:)
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:15Od: blixa
MBSH !
( na víc se nezmůžu, od rána pláču ... )
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:35Od: Lunej..
Ty toho naděláš, Mugu ti vyhrála Wimbledon, mně Simona vypadla, Sam hraje blbě, Petra vylítla, bych se musela ubrečet.
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:47Od: blixa
Šak já si taky celkově nestěžuju, ale dneska, dneska pláču ... ! ;-) :D
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:53Od: Frick Plzeň - Beer Ševa
Hádejte, kdo komentuje.
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:00Od: svetova.dvojka
Hrdlička ?
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:09Od: Fandina
Že by to bylo něco na pivo, když už je řeč o Plzni.
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:26Od: Frick
Je to takový pivní zápas :-D
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:33Od: Fandina
tak, pivaři proti sobě, jeden s pivem komentuje a co rozhodčí, kdo to je, minimálně ho pije
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:34Od: Fandina
Na O2 TV Tenis teď opakují zápas Káji s Barty.
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:15Od: slacker
by tentokrat mohla vyhrat ta z Loun
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:23Od: Fandina
:-)) jj, to by se mi líbilo, ale první set už to nebude :(
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:10Od: Fandina
Tak to jsem spletla, první vyhrála, ale druhý právě teď prohrála v TB :(((
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:22Od: svetova.dvojka
Co to je za turnaj Premier 5... a v semifinále hráčky z okruhu Futures, kromě Ostapenko...
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:33Od: aligo
No Garcia ani Barty už dávno nejdou hračky z itf... A Sakkari jde taky nahoru, a někde se začít musí
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:51Od: lars
neblabol, nebo chces byt svetova jednicka v blaboleni ? :)
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:22Od: Torn
Nevyhraje každej turnaj a je špatná. Karolína je trochu jako Tomáš, dokáže podívat konstantní solidní výkony. Ona se nikdy do role jedničky sama nepasovala. Stejně jak už padlo X krát, hrají v tom roli okolnosti. Kdyby to a to....to jsou prostě konspirační teorie. Kája v Asii ani loni nehrála nic extra, letos rozhodně líp. Ano, působí lehce vyčpěle, každopádně když jste v TOP10, tak prakticky dle místní logiky by měla prohrát jen s hráčkami v TOP10, což je prostě blbost.

Stejně ty spekulace s Kotyzou atd. Mohl mít na ní negativní vliv, ale nemusel, stejně tak u Petry. Je otázkou, zda by vyhrála nějaký GS bez něj nebo naopak. Jsou to obě dospělé ženy, tak snad jsou za své rozhodnutí zodpovědně samy. Kdyby Kája řekla Kotyzovi, napiš mi papírky i na ostatní GS, myslim si, že by to udělal, svůj efekt to mělo. Karolína začíná dělat to, co dělá Tomáš, nechce vyjít z komfortní zóny. Dneska minimálně ve 3. setu 2 míče by stihla doběhnout. Neříkám, že by vyhrála, ale každý přehozený míč na stranu soupeřky dává i mizivou šanci na bod.
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:19Od: Pavlis
Ostapenko gratuluji. Mazec! Teď jsem trefil začátek zápasu na tom ukrajinským streamu, ale málokdy mi ty opakovačky jdou korektně.
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:18Od: Nola Penko
ma bavi, ak jej to tam pada, dokaze zdolat kohokolvek, ten GS nebola ziadna nahoda, je to hracka buducnosti, s dnesnou hlavou by aj na AO dosla velmi daleko, pomalicky stupa na rebricku a to ma iba 20 rokov
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:26Od: lars
A cim zdola ranarku , ktery to do kurtu bude padat vic nez Ostap?
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:49Od: gigin
Ježíš ty si debílek.
[ Reagovat ]
28.09.2017 20:59Od: sprchon
Je to Šmudla
[ Reagovat ]
28.09.2017 23:18Od: lars
aut.
Neoslovuj me jako nekteryho clena svy rodiny ! :)
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:10Od: com
Ostapenko se nam po tom prvnim setu nejak oklepala, zrejme bude mit skalp svetovy jednicky :D
[ Reagovat ]
28.09.2017 17:56Od: misa Lucka
odepsala i Peking:
https://www.instagram.com/p/BZlwYg6Hh0l/?taken-by=lucie.safarova

Takže stejně jako v roce 2015 přišla o všechny asijské turnaje a vzhledem k charakteru zranění je velká šance, že letos už hrát nebude :(
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:22Od: d@ve
Tak to je smutné..:(
[ Reagovat ]
28.09.2017 19:27Od: misa
Jsem hodně smutný. V dubnu se Lucie dostala na 28. místo a přišla spálová angína, která ji pokazila obhajobu v Praze a vlastně celou antuku. V září se vrátila zase na 28. příčku a vyřadilo ji pochroumané zápěstí.
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:44Od: Frick
Tak uvidíme. Už by hrála asi v neděli, daleká cesta... V Linzi by mohla hrát až za 13 dní, třeba se to umoudří.
[ Reagovat ]
28.09.2017 16:54Od: Frick Co myslíte
Mohlo se na Káje silně projevit už to prohraný finále US Open? Třeba fakt, že si GS titul prohrála jen a jen sama se jí dostal do hlavy víc než si myslíme..
[ Reagovat ]
28.09.2017 17:06Od: Dobry-den
Určitě. Měla by ukončit kariéru a věnovat se Hrdličkovi. -_-
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:32Od: EllNino
jak jen a jen sama ?
[ Reagovat ]
28.09.2017 16:45Od: aligo Muguhrůza
Jako by nestačilo že ta hrůza heká... Ona si vymyslí ještě pískání s podrážkama, aby byla jo úplně otravná...
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:31Od: bIbec
to její šlapání ne returnu je srandovní, to jo.
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:31Od: aligo
Dost mě to sere :DD
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:39Od: tommr Karolína Plíšková
velká škoda tý dnešní prohry. Karolína propásla obrovskou šanci vrátit se do čela žebříčku ...
Zápas se pro ní přitom vyvíjel dobře a dvakrát byla blízko výhře. Poprvé to bylo v pátý hře druhýho setu kdy měla brejkbol na 3:2. Tou dobou jí ještě fungoval první servis a tak by zřejmě po brejku zápas dopodávala. Brejkbol ale bohužel neproměnila a od tý doby byla Barty lepší hráčkou. Karolína měla přesto ještě druhou velkou šanci v závěru třetího setu kdy byla za stavu 6:5 30:0 dva míčky od výhry. Získat mečbol se jí ale bohužel nepodařilo i když k tomu měla dvě velký příležitosti a v TB už pak Bartyová dominovala ...
Bartyová dneska podala mimořádnej výkon a téměř nechybovala. Její bilance W:UF=46:22 mluví za všechno. Je to takovej malej buldoček a když se jednou zakousne tak nepustí ...
[ Reagovat ]
28.09.2017 14:44Od: pepin Re: Plíšková
Ahoj, již tady jen čtu, ale podobnost sestupu podání u Plíškové s Petrou, které svého času podání také odcházelo je divně stejné. Navíc věčné omílání, že mohla nebo může být světovou jedničkou je již docela trapné. Když se podíváme na výkony těch co v posledním čase stály nejvýše, tak to spíše svědčí o tom, že ty ostatní hráčky stagnují než, že by "světové" jedničky nějak udivovaly. Navíc hra Karolíny je lehce čitelná a pokud ji nejde první podání v podstatě ji může porazit jakákoliv hráčka. Je to škoda, ale šance, že by Karolína mohla na nějaký delší čas obsadit číslo jedna je si myslím dosti nereálné.
[ Reagovat ]
28.09.2017 15:43Od: tommr
společným jmenovatelem u Petry a Karolíny byl Kotyza. To prostě není trenér, kterej by byl schopnej vylepšit u hráčky nějaký údery a na podání je to vidět nejvíc ...
Petra se ho sice zbavila a angažovala Vanka, ale pak přišla ta tragédie na konci minulýho roku a je otázka jestli se Petra ještě někdy dostane aspoň na tu původní výkonnost ...
U Karolíny naštěstí Kotyza nebyl tak dlouho, aby napáchal tolik škod a Karolíně nic nebrání v tom aby se ještě zlepšovala, ale musí si urychleně zajistit nějakýho kvalitního trenéra ...
[ Reagovat ]
28.09.2017 16:52Od: Fandina
Kotyza trénoval Petru osm nebo kolik let, vpodstatě jiného trenéra neměla a kam došla. Dva tituly atd.. To si myslím, že je něco jiného, než krátký trénink u Káji.
[ Reagovat ]
28.09.2017 16:52Od: Fandina
Dva GS tituly atd..
[ Reagovat ]
28.09.2017 17:36Od: Lunej..
Skvěle tu zastupuješ iqe.
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:31Od: sprchon Caroline Garcia
Má formu. Konečně. :) Viděl jsem už její třetí zápas na turnaji a krásně jí to tam padá. Možná už se konečně sžila s tou novou raketou. A další kolo bude taky hratelný. Alizé i Sakkari teda překvapujou. Finále Garcia vs Barty nebo Penko (ale ta už bude asi unavená) by bylo super. :)
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:23Od: Fandina
Jupíííí moje Garcia porazila Makarovou ve dvou setech a je v semi a tam proti Cornet nebo Sakkari a ani tam není bez šance. Neviděla jsem to sice, musím vařit, ale mám velkou radost, když už ty naše holčiny takhle vypadaly, tak alespoň Caro(line). Nádhera. Allons-y.
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:02Od: Frick Kdoví
Zda ten nečekaný titul Katky v Bastadu nebyl posledním letošním. A vlastně i posledním letošním finále. :-( Období srpen-říjen bývalo přitom vždy plodné v posledních letech...
[ Reagovat ]
28.09.2017 12:59Od: Frick Quebec, Tokyo INT, Soul, Tokyo Premier, Taškent, Wuhan
Rozhodně jsem čekal. Klidně třeba i dva tituly :-(
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:00Od: Frick
*čekal víc
[ Reagovat ]
28.09.2017 12:23Od: kada.tom
No, jestli chce být Karolína opět Nr. 1, tak hráčky jako je Barty musí vymetat z kurtu ...
[ Reagovat ]
28.09.2017 12:48Od: aape
souhlas, po 1. setu odešlo podání a byla pasivnější
[ Reagovat ]
28.09.2017 14:14Od: bIbec
dovedu si představit, že tohle tvrzení jednou bude vyznívat strašně komicky.
[ Reagovat ]
28.09.2017 14:17Od: bIbec
ono aby se jednou neříkalo:

No, jestli chce být Barty Nr. 1, tak hráčky jako je Plíšková musí vymetat z kurtu
[ Reagovat ]
28.09.2017 14:43Od: EllNino
ano
[ Reagovat ]
28.09.2017 15:37Od: lars
ono to je komicky uz ted
[ Reagovat ]
28.09.2017 15:41Od: lars
A tebe Kadaku by meli vymest z TP :)
Serina nikdy neprohrala z hrackou mimo top30?
[ Reagovat ]
28.09.2017 18:30Od: triatlet
Tvůj problém, žes neviděl tak pěkný zápas.
Kdybys Ash sledoval, nenapsal bys takovou hloupost.
[ Reagovat ]
28.09.2017 12:04Od: Jiri Nevadi.
Verim, ze lepsi obdobi brzy prijde. Kazdopadne media (min nase) by se mela uklidnit a ne psat porad clanky o vyhlasovani utoku na post jednicky. vyhlasuji to jen oni. Kaja je zdrave sebevedoma a tak samozrejme mluvi, ale media vzdy zbytecne prilivaji, ze je nej favoritka, ze utoci na to a to a lide se toho zbytecne chytaji a hatuji danou hracku misto medii, ktere se snazi udelat senzaci ze vseho.
[ Reagovat ]
28.09.2017 12:33Od: horska.kraslice
Souhlas.
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:07Od: Pavol
Ale vadí. Nejde o tento zápas ale o nasledujúce. A tie zlyhania sa dookola opakujú ako u Halepovej.
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:29Od: Frick
To neni jako u Halepový. Halepová dokázala za poslední rok dojít 4x do finále na velkym turnaji. To Karolína ani jednou.
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:45Od: tommr
on ale mluvil o selhání v důležitých zápasech a v tom si jsou Karolína a Halepová bohužel podobný. Viz porážky Karolíny v lonským finále USO s Kerberovou a letos s Lucicovou na AO, Rybárikovou ve Wimbledonu a ted s Bartyovou ...
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:38Od: Fandina
Neviděla jsem to, ale Barty jsem se bála, je to agresivní ranařka a pořád stoupá výš a výš. Až budu mít čas koukunu na to ze záznamu, škoda Káji. Co nadělám.
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:29Od: triatlet Timea po operaci
https://www.instagram.com/p/BZhGeoYBWmX/?taken-by=timea.official
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:07Od: sprchon
Snad se dá do kupy a v únoru dorazí do Prahy. :)
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:29Od: freeteepek grand slam
Začínám mít obavu, že Kája ten GS nikdy nevyhraje. V každém případě bude potřebovat dost štěstí, aby to dokázala. Krikeťačka jí dnes přehrála jejími vlastními zbraněmi. Hrála to co Kája, jenomže líp. První podání na 67% oproti 55% u Káji, což je bohužel její obvyklé číslo. Průměr za sezonu má 58.
Podmínky ve Wuhanu přitom pro Káju byly příznivé - rychlý kurt, vysoko odskakující balóny, teplo, bezvětří...Troufnu si říct, že Kája dnes hrála blízko svého maxima, jenomže soupeřka jí ve výměnách postupem času začala přehrávat a jí se nedařilo umísťovat první podání. To rozhodlo ve finálním tiebreaku a možná už v tom předchozím.:-/
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:34Od: Ondra979
taky si to zacinam myslet..pomalu nastupuje nova generace a prestoze byla loni relativne blizko, tak bude muset sakra pridat, s touhle hrou nevyhraje, to mel Kotyza pravdu, jeste bude jednou litovat ze ho kvuli Hrdlovi vykopla
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:34Od: littlegeorge Re: kaja
To, že Kaja nikdy GS nevyhraje jsem psal již loni,proto s vámi ve všem souhlasím
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:57Od: Faddova
Nesouhlasím, že hrála blízko maxima, dost kazila (chlavně čopy a kraťasy), špatně se hýbala, hrála předvídatelně a neumísťovala míče dostatečně k lajnám. Prostě nebyla ve své kůži. Servis taky nic moc. Krikeťačka hrála razantněji, rychleji a efektivněji, kromě toho zaváhání při dopodávání měla jasně navrch. Kájin výkon neslaný nemastný, bez energie... takového zaváhání soupeřky se musí využít. Šampionky umí vyhrávat, i když nemají zrovna den, škoda.
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:47Od: tommr
to je ale právě ten problém kterej Karolíně brání vyhrávat velký tituly. Prostě ze sebe v důležitých zápasech nedokáže vymáčknout maximum ... :(
[ Reagovat ]
28.09.2017 16:50Od: Fandina
S tím s tebou docela souhlasím. Možná, že to tak vypadá, ale připadá mi, že Kája hraje, vyhraje a tím to končí. Jakoby nezačne tlačit na pilu, když se jí nedaří a prohrává. Pořád se mi zdá, že ona má na to, aby to tam narvala nebo dala eso a ona nic. Samozřejmě, z gauče se mi to takhle vidí, třeba to tak není, ale já z ním mám tenhle pocit. Ona prohrává a nezačne tlačit.
[ Reagovat ]
28.09.2017 17:00Od: lars
A ktera tenistka (mimo Williams) v dulez. zapasech dokaze se sebe vymacknout maximum ?
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:26Od: triatlet Ashle1gh
\^.^/
Pokora,
pokerface,
příběh ještě nekončí.
Vítej v top 30. V race poskočila na no.20.
Poprvé jsem Ash zaznamenal loni v Notthinghamu a viděl jsem i vyrovnaný ČF s Karol.
Doufám, že Wuhan ji posune nejen žebříčkově.
Ty neproměněný mb by měli s trenérem rozebrat...
Těším se na sf.
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:34Od: Fandina
To já Barty zaznamenala v roce 2013 v Ostravě, když jsem tam byla na FEDu, tak ona sice hrála debla s Casey Dellacqua s Háčkama za rozhodnutého stavu, ale při jejím mládi mi připadala dost nadějná a jen to potvrdila teď přerušení kariéry.
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:35Od: Fandina
mládí a teď po přerušení
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:22Od: EllNino
Škoda ... zase těsná prohra, jako by nestačila tento týden Petra a Maky

Jinak tenis celkem fajn, ale měla to dorazit, když měla 6:5 30:0, tam to zbytečně vyhodila a Ash se pak chytla, do konce zápasy už jen 2 míče od toho momentu ... zbytečně naštvaná, možná přemotivovaná ... nebo nevím, ale je to škoda, vyhrát mohla

Ash hrála dobře, všechna čest, nějak mi k srdci nepřirostla, ale tenis hraje pěkně ...

Už aby tahle sezona skončila :) Jsem přesycen
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:34Od: freeteepek Re: 6:5 30:0
To vůbec nebylo zbytečně. Takhle ona hraje. Bere míč rychle po odskoku a pálí plochou dráhou letu. Bylo to kousek za, ale takový míče se opravdu špatně kontrolují...Byla tam i spousta balonů, který jí spadly na lajnu v její prospěch.
Kdyby měla 40:0, tak už by to dorazila, ale Bárty dnes hrála výborně. Skoro bez nervů.
[ Reagovat ]
28.09.2017 11:20Od: petr123 Prý útok
na světovou jedničku...
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:03Od: sprchon
Co se stalo? Někdo zaútočil na Garbine?
[ Reagovat ]
28.09.2017 13:08Od: sprchon
Snad ne zase nějakej lupič.. Nebo zlej pes.
[ Reagovat ]
28.09.2017 15:49Od: petr123
troubo
[ Reagovat ]
28.09.2017 15:58Od: dunphy
troubo
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist