Kr. Plíšková v Katovicích postoupila přes Watsonovou

4. 4. 2016, 20:36
Aktuality 351
Kristýna Plíšková na úvod halového turnaje v polských Katovicích potvrdila svou vzrůstající formu. Čtyřiadvacetiletá Češka porazila Britku Heather Watsonovou a postoupila do 2. kola. V něm narazí na Ostapenkovou, nebo Hantuchovou.
Kristýna Plíšková

Kristýna Plíšková se dnes po třech letech vrátila do Top 100 a za týden by měla vylepšit i své dosavadní nejlepší umístění, kterým je 86. příčka. Čtyřiadvacetiletá Češka totiž úspěšně vstoupila do turnaje WTA v polských Katovicích, když porazila 55. hráčku světa Heather Watsonovou z Velké Británie.

V prvním setu Plíšková odvrátila všechny čtyři brejkboly, sama pak využila obě možnosti na brejk a ujala se vedení. V druhé sadě ale podání třikrát neudržela a rozhodnout muselo třetí dějství. V něm si česká tenistka vypracovala náskok dvou brejků a postup už nepustila. Za necelé dvě hodiny zvítězila 6-2 3-6 6-4.

Plíšková vylepšila svou letošní bilanci na turnajích všech kategorií na 19-6 a třetí ze čtyř letošních startů v hlavní soutěži podniku WTA odstartovala výhrou.

O své první čtvrtfinále na okruhu WTA se juniorská vítězka Wimbledonu z roku 2010 Plíšková utká buď s třetí nasazenou Jelenou Ostapenkovou z Lotyšska, nebo se zkušenou Slovenkou Danielou Hantuchovou. Na jméno soupeřky si musí počkat do úterý.

O první letošní postupu do 2. kola a ukončení série čtyř porážek bude v Katowicích usilovat čtvrtfinalistka posledních dvou ročníků Klára Koukalová. Čtyřiatřicetiletá Češka, jež naposledy chyběla v Miami kvůli problémům s ramenem, se utká s ruskou kvalifikantkou Jekatěrinou Alexandrovovou.

Třetí českou zástupkyní bude Jesika Malečková, která si v Polsku
zahraje hlavní soutěž turnaje WTA poprvé v kariéře. Jednadvacetiletá Češka dnes sice prohrála ve třetím kole kvalifikace, ale mezi elitu se dostala jako lucky loser místo zraněné Slovenky Rybárikové. V úvodním kole 223. hráčka světa Malečková vyzve sedmou nasazenou Maďarku Timeu Babosovou.

• WTA INTERNATIONAL KATOVICE •
Polsko, tv. povrch / hala, 250.000 dolarů
pondělní výsledky (04. 04. 2016)
• Dvouhra - 1. kolo •
Kr. Plíšková (ČR) - Watsonová (Brit.) 6-2 3-6 6-4
Vögeleová (Švýc.) - Curenková (6-Ukr.) 6-4 6-0
Flipkensová (9-Belg.) - Vekičová (Chorv.) 6-1 6-4
Kuličkovová (Rus.) - Lapková (Běl.) 7-6(4) 6-0
Mituová (Rum.) - Oprandiová (Švýc.) 4-6 6-2 7-5
• Čtyřhra - 1. kolo •
Kalašnikovová/Schuursová (2-Gruz./Niz.) - Minellaová/Voráčová (Luc./ČR) 6-2 6-.
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

351
Přidat komentář
blixa
Bože Kikino, ty seš pako ...
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
brixner
Fricek je cajk.
Nechtěli byste, chlapi, raději řešit, proč je VVV tak odporně hnusně primitivně nestravitelně...škaredá?
By mě zajímalo.
Reagovat
vrabejka
Mladenovic-Lucic 2.set - 1.udržení podání :D This is WTA :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nakonec i pěkný psycho tie-break a z výsledku mám škodolibou radost... :D
Reagovat
VlS
Zaslechl jsem cvrdlikat vrabce, že Masha dostane fakt tu 4 v plný parádě. Mám mít škodolibou radost
Reagovat
VlS
radost???
Reagovat
smazaný uživatel
Neprovokuj. Ty víš, proč mě Kikina naštvala, tak čemu se divíš...
Reagovat
VlS
Ale nevím, proč to tady tak hloupě ventiluješ.
Reagovat
smazaný uživatel
Protože se tady o tom zápase psalo, tak jsem si trošku "zakadlecoval"... :D
Reagovat
VlS
No já vím, ale pak budeš celej ublíženej, když ti to někdo jedovatě pinkne zpátky. To jsou takový ty krátký loby metr za síť, z těch se krásně smečuje:-))
Reagovat
vrabejka
Mladenovic se od rozchodu s Montym strašně zhoršila. Ale patří to té krávě za ty keci k Marii.
Reagovat
smazaný uživatel
+1

Akorát mě štve, že Carina to dneska tak podělala s Cibulí. :D A taky mě štve, že jsem dneska propásl Monču Puig...
Reagovat
George_Renel
se dnes tedy moc nevycajchnovala. Alespoň že to nebylo ukončeno kanárem.
Reagovat
tommr
Lucka se letos v Charlestonu opravdu nevyznamenala. Že to špatně dopadne napověděla už včerejší jasná prohra se Španělkama v deblu. Dnešní porážka znamená pro Lucku i rozlučku s první stovkou - a obávám se, že to může bejt už natrvalo ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Loni Lucce vyšly parádně první čtyři měsíce, pak paběrkovala. Třeba se letos situace obrátí.
Pokud bude zdravá a bude mít chuť do tenisu, tak top 100 a přímou účast na GS si snad pohlídá. Ale osobní maximum asi už neposune.
Reagovat
George_Renel
Nějaký funkční link na Lucku Hradeckou máte?
Reagovat
George_Renel
Tak už mám bez toho rušení.
http://www.sportingvideo.org/20160404/vv57026b183cc409.45672504-1305940.html
Reagovat
blixa
Já se omlouvám všem zúčastněným, ale prostě mi to občas nedá a znovu a znovu se pokouším zjistit, jestli se v té podivné osobě neobjeví pod nánosy bahna nějaké stopy lidství, nějaké zbytečky cti, hrdosti, smyslu pro povinnost. Ale vše marno, ať už odkryju jakoukoliv archeologickou vrstvu, stále jen malý hajzlík a zmetek, který je hluboce přesvědčen že on nic nemusí, on může jen využívat a zneužívat vše co se jen trochu nechá ale že všichni mají naopak povinnosti k němu, tedy zejména platit daně ;-). Sám nevím, proč to dělám, možná že ze začátku jsem měl dojem že by se tam něco objevit dalo, ale čím déle tu působí, tím je to s ním horší. Asi nemohu slíbit, že mě už nikdy nějaký takový záchvat nepostihne, ale budu se rozhodně snažit, aby intervaly mezi nimi byly co nejdelší ;-) :D
Reagovat
VlS
Hoď si ho do ignoru a máš to.
Reagovat
blixa
Já ho tam mám, ale občas se mrknu co slintá ;-)
Reagovat
VlS
tak nemrkej :-))
Reagovat
blixa
Njn :D
Reagovat
sprchon
Má pravdu, předsedo. ;)
Reagovat
blixa
No má pravdu, dyk nic neříkám :D Ale ve mě je prostě skrytá vášeň archeologa-průzkumníka :D
Reagovat
sprchon
Tak proti tomu nic nemám. :D :)
Reagovat
Frick
Jojo, řikal mi to mr. Blixa, že si mne dává do ignoru, poté co nedokázal akceptovat můj názor na to, že Gábinu o medaile z MS připravila střelba, která zkrátka v Oslu nebyla tak dobrá jako ve zbytku sezóny.

Já byl vlastně za to rád, než se s ním neustále hádat.

Ale evidentně jsem pro něj jako droga a chytl ho absťák.
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
Frick
Já bych to řekl takto - je to oznámení (obvykle menšího) přečinu proti psanému zákonu či řádu, k jehož sankcionování se drtivá většina společnosti staví negativně.

Pokud bych si na FB vytipoval jednoho známého člověka, který je na FB pod pseudonymem a pak dalším svým přátelům sdělil úmysl ho udat za nepoužívání svého vlastní jména, tak sklidim údiv, posměšky a opovržení.

vox populi, vox dei
Reagovat
Fanda67
Fricku promiň, ale to jsi opravdu tak blbej? Blixa si tu z tebe udělá srandu že tě nechá zrušit face účet a ty to poženeš snad až do Štrasburku :-) I kdyby se mu to podařilo tak si můžeš založit deset dalších a vysmát se mu. Facebook se sice tváří že má nějaká pravidla, ale určitě nebude jen tak rušit účet na návrh nějakého Blixy - to je proti jeho zájmům - více uživatelů - více peněz za reklamu atd. Řada sportovců dva účty má - jeden pro své fanoušky, druhý soukromý takže je to zcela běžná věc ... Prostě na tebe udělal bububu a ty jsi mu na to skočil ... Tímto neříkám že kdyby tě někde potkal , že tě nedá přes hubu, to tedy zase jo :-)))
Reagovat
gigin
Já jsem teda byl dnes schválně v Bille. Pokladní mi nenabídla tu Billa Club Card a hned jsem letěl za vedúcím, ať ju ztrestá. Teď jdu psát Zuckerbergovi, že mám účet na FB cajk. Tak snad su fajny synek.
Reagovat
Fanda67
A já hlupák myslel, že ty pokladní mají o mě takovou starost, abych nepřišel o bodíky a oni se musí zeptat , ještě že toho Fricka tady máme, jinak bych žil v bludu :-))
Reagovat
Frick
Tak já nevim, mne to tedy přijde dost 500 Kč. Nějaká 1/30 už jinak dost nízkýho platu za tu náročnou práci.

Kdyby se mne pokladní nezeptala, a obratem za ní přišel šéf, že -500 Kč z platu, tak budu říkat, že se paní ptala, akorát to zřejmě neslyšel.
Reagovat
blixa
Šlaka ... jsem prozrazen !!! :D :D :D
Reagovat
Frick
1) Účet by mi přímo nezrušili, ale mohl bych najít FB zablokovanej, dokud bych jim nenahrál doklad, který nemám.

2) Nechci přicházet o kontaky ani o skupinu, kterou spravuju.

3) Samozřejmě že mne napadla i možnost toho, že si Blixa dělá legraci, ale ruku do ohně bych si zato nedovolil dávat. Tak dobře ho neznám. A dle toho, jak se mnou jedná, určitě nejsem jeho chráněnec.
Reagovat
Fanda67
Ok.
Ale pochybuji že by to zablokovali na zakladě nějakého anonymu, takže by se musel také odhalit a za to mu asi nestojíš. ... ale nastudované to nemám, střílím od boku jako on :-)
Reagovat
EllNino
jaj, ty seš hrozná citlivka :D :D
Reagovat
VlS
Ale jen na sebe, na druhý klidně udělá jakoukoliv prasečinu a ještě je mu z toho dobře.
Reagovat
PetaM
Začínám si myslet, že nemáš penis.
Reagovat
skott
Dasha hraje tak sebevědomě a přesně, že Vlado Pláteník ani neměl mezi sety, co by jí poradil:-) Její topspinovej forhend je na anutce ještě násobně účinější než byl na hardovém začátku sezony.
Reagovat
skott
A nakonec velmi pohodové a rutinní, vyjma chvilkové ztráty koncentrace při servírování na zápas. Dasha se prakticky ani pořádně nespotila o odehrála celý zápas v bundě:) Mám takový pocit, že zelená antuka možná pr ní bude do budoucna ještě lepší povrch než ta klasická evropská. Už loni na ní měla při svém turné po amerických itf-kách na začátku roku úspěch.
Reagovat
tommr
pro Lucku Šafářovou a její vyhlídky na úspěch v Charlestonu to nevěstí nic dobrýho ... :(
Reagovat
Frick
Je mi líto fakt :-(

Tak v tý druhý sadě bojovala, ale když to i tak nestačí na to, aby jí získala, když proti ní stojí hráčka, co nikdy nebyla v TOP 200 a nevyhrála v MD na WTA turnaji ani jeden zápas...

Moc lehčí to mít nemohla.
Reagovat
Haitik
Ana Ivanovič ukončila kariéru v FC..

http://bolamarela.pt/ana-ivanovic-retira-da-fed-cup-estar-farta-da-imprensa/
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře ale pokud to správně chápu a ona se do FedCupu prostě už nikdy nevrátí tak Rio je její poslední OH .
Reagovat
VlS
1) nikdy neznamená skutečně nikdy
2) OH 20 už možná bude sledovat v tv se 2 dětma
Reagovat
smazaný uživatel
Teď jsi mě vylekal. :D Jo, to už jsem vlastně četl dneska na Twitteru (tvůj RT :D). Jako asi to bude znít strašně blbě, ale Ana už na to má věk. Taky se jí nedivím, že se nechce plácat po barážích, protože po dočasném ukončení Jeleny (po finále v Praze 2012) tam na ty body zůstala sama. Teď možná Jelena zase bude hrát (i když skrečovala v Miami, tak nevím) a zase Ana skončila. Určitě toho spolu mohly dosáhnout víc, škoda toho pražského finále... Taky to asi znamená, že Ana už neplánuje OH v Tokiu 2020, což se ale nedivím. Letos v létě se bude vdávat a Bastian už taky není nejmladší (navíc má teď trable se zraněním), takže Ana už asi plánuje život po kariéře. Snad teda vydrží aspoň ještě 2-3 roky, protože bez ní už nebude tenis tak hezký. :(
Reagovat
George_Renel
Škoda pražského finále byle ale jen a jen pro tebe.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já to myslel tak, že škoda pro Srbsko a jejich fedcupový tým. Pro mě jako fanouška Any (ne Srbska) byla škoda jenom ten její zápas s Luckou, naopak s Petrou to bylo fajn. :D
Reagovat
smazaný uživatel
jj porazit nemocnou Petru je strašně fajn :D Naopak vyjímečně zápas s Luckou škoda nebyl. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vím, že Petra byla předtím na té exhibici s Mashou nemocná a při Fed Cupu ještě asi nebyla úplně stoprocentní, ale den předtím porazila Jelenu a co si pamatuju, tak ve 2. setu s Anou to málem otočila z 2:5. Takže určitě nesouhlasím s tím, že výhra Any by měla nějakou menší hodnotu. Kdyby Petra nemohla hrát, tak by nenastoupila.
Reagovat
dadaft
opět vypadá skvěle (moc hezký outfítek Adidas, jen bych zvolil i červené boty),,,,,,,,,,, a dokonce dnes nehraje ustrašenou obrannou kopcovanou, jenom trošku. (???)
Reagovat
VlS
Tak tady se asi vkusem nepotkáváme, mě vůbec nepřipadá hezká. Camila je úplnej blázen, jak dokázala vyházet 40:0, to se nevidí ani u Petry. Nejde o to že, to není ve WTA zas takovej zázrak, ale jak.
Reagovat
smazaný uživatel
Sašenka je roztomilá. :)
Reagovat
VlS
No, tobě připadá i Vika krásná, takže už dávno vím, že vnímáš jen tu krásu, která je hnusně slyšet :-)
Reagovat
Fanda67
A hlavně taky musí být arogantní :-)
Reagovat
dadaft
tvl dneska hraje dobře Sašenka, tak jak jsem ji párkrát už viděl,,,,,,,,, střední razance a výborné umisťování do kurtu.

ale minule hrála jako trubka.

navíc je labilka.

no, vyhrožoval jsem vyhazovem ze širšího kádru, ale ještě možná počkám...
Reagovat
dadaft
tak, teď bude muset Saša 2x odpodávat na tajbrejk,,,,,,,,,,,,, a nedivil bych se, kdyby to nezvládla...
Reagovat
miledus
za 21 minut 6-0, fuj
Reagovat
historik
by už asi vážně měla začít uvažovat o konci kariéry. Nejde jí to, ale hlavně jí to taky už delší dobu vůbec nebaví. A tohle je až nedůstojný.
Reagovat
smazaný uživatel
Kláro hrůza.
Reagovat
Frick
http://abload.de/img/20104ajmj.jpg

No, byla svýho času taková "více spravená"...
Reagovat
VlS
Koukáte na to někde? Ta Šiniková hraje na svůj ranking hodně dobře. A prej je poprvé v MD WTA turnaje.
Reagovat
dadaft
pravda, hrála jako hráčka druhé padesátky (z forhendu možná kousek výš).
Reagovat
VlS
Taky jsem si říkal
Reagovat
VlS
Ale ty tady žalobníčkuješ pořád, jen jak někde o někom něco vyňucháš, už to tady práskáš a to i tehdy, když ti lidi neporušili nic, jen tvou představu o tom, co je a co není OK. Jsi v tomhle nepřekonanej darebák. Jak ty chčeš někoho moralizovat? Slyšel jsi někdy o zametání před vlastním prahem?
Jako nechápu, čí by tě mohlo poškodit zrušení fake účtu, všude přece můžeš vystupovat pod korektním. Důvod to neudělat může být jen páchání nějakejch čuňáren, a to FB pravidlo je jen proto, aby páchání čuňáren ztížilo.
Reagovat
Frick
Kdybych v tenisový diskuzi vystupoval pod svym jménem, tak by jste si mne okamžitě zpárovali díky názorové shodě.
Reagovat
VlS
No a?
Reagovat
Frick
Došlo by k tomu, co nechci - přišel bych o částečnou anonymitu.
Reagovat
VlS
A ty si myslíš, že to někoho zajímá natolik, aby někde hledal na diskusích a něco porovnával?
Reagovat
Frick
Ano, to rozhodně.
Reagovat
VlS
A co by s tím kdo dělal?
Reagovat
Frick
No, tak se podívej tady na Blixo, jak má strašnou potřebu řešit, že jsem v nezávazný tlachací diskuzi k jedný blbý malůvce nepoužil svoje jméno a že mne musí za to udat.
Reagovat
blixa
Hele, nelži zmetku. Vysvětlil jsem ti, že to je za to že porušuješ základní pravidla a že si vyzobáváš jen to, co se ti hodí a co se ti nehodí prostě ignoruješ. Jde o princip. A navíc to s neuvěřitelnou samozřejmostí obhajuješ, jako by to byly snad nějaké tvoje speciální práva nebo co. Prostě si překročil Rubikon a víš to, tak nežvaň nic o nějaké diskuzi k obrázku.
Reagovat
slacker
Nelzi TY, FB pravidla jsou nezavazny a tobe a blixovy je po tom ho-vno
Reagovat
smazaný uživatel
chyba
Reagovat
sprchon
+1
Reagovat
Krisboy
Jestli dneska nevyhraješ, tak si mě nepřej! Ale vážně, jestli to nedá, bude to už na vážné zamyšlení o konci kariéry :-(((((((
Reagovat
miledus
http://live.robinwidget.com/livematches/free-live-video-streaming-alexandrova-koukalova-wta-katowice-tennis-291059.html
Reagovat
miledus
tak to bude asi rychlý
Reagovat
Frick
Tak mi aspoň popište rozdíl

a) Nějaký povedený vejlupek ve třídě, který hlásí učitelkám prohřešky proti školnímu řádu typu:

- nepřezouvání se
- opisování domácích úkolů
- taháků při písemce
- kouření na záchodě
- lepení zvýkaček do lavice

b) Udávání za nepoužití vlastního jména na FB

Mne to přijde na úplně totožný úrovni.
Reagovat
slacker
c) udavani za odkloneni prijmu do Monaka nebo Panamy :_D
Reagovat
blixa
To je ale chasníčku čistě tvůj problém že ničemu nerozumíš. Už je docela zajímavé, že člověka typu a) označuješ jako "vejlupka", to mnohém svědčí. Nicméně je tu jeden zásadní rozdíl. Zatím co za oznámení typu a) hrozí konkrétní osobě nepříjemný postih, v některých zemích možná i s fatálními následky na setrvání ve škole, za b) ti hrozí pouhé smazání fake profilu. Vždy je třeba pečlivě vážit příčinu a následek. To je ovšem něco co tobě asi nikdy nedojde.
Reagovat
Frick
Pro mne by ztráta toho pofilu rozhodně nepříjemná byla.

Tobě jde jen o to mi "ukázat". Docela mrzutý, že se v nějakých 60 letech snížíš k žalování na úrovni 8 letýho děcka.
Reagovat
Frick
Ok, tak "podělanej žalobníček"
Reagovat
blixa
Ano, typický přístup malého "čecháčka". Se vším vyjebat, všechno obejít, ohnout, klasický malý podvodníček a když někdo vyžaduje dodržování pravidel, tak je to podělanej žalobníček. Není ti ze sebe smutno ?
Reagovat
slacker
a tobe ze sebe smutno neni urcite , tvrdy modry bolseviku
Reagovat
blixa
:D :D Tak 60 mi ještě není. A jde mi o to , aby sis uvědomil že život není nějaká cochcárna a za porušování pravidel se prostě platí. Tebe evidentně nikdo nevychovával a jestli ano, tak hodně bídně.
Reagovat
Frick
Jasně. Takže půjdeš do Billy. Pokladní se tě zapomene zeptat na to, zda máš Billa Club Card. Za to prý dostane pokladní sankci 500 Kč.

Půjdeš to udat vedoucímu, aby si pokladní uvědomila, že se pravdila mají dodržovat?

Nebo až bude EET, tak budeš někde na famrářskym trhu práskat ty, co ti nedaj účtenku.
Reagovat
blixa
Tvl. ty seš fakt odporně slizkej kličkující úhoř. Dva "jakoby logické" příklady, přitom oba jsou úplně mimo. Tohle ti jde mimořádně dobře, v tom máš evidentně kvalitní letitý trenink. Neznám interní pravidla zaměstnanců Billy, ani je nemám co znát, tak nemám co oznamovat. Stejně tak, nemusím znát pravidla EET, nic mi do nich není, nemám co oznamovat. Pravidla FB znám, každý by je měl číst když na FB vstupuje, a poskytuju FB nějaké nutné informace o své osobě. Aby sociální síť mohla fungovat, požaduje FB to samé i po ostatních. Ti, co to nerespektují tuto síť znehodnocují a uvádějí mě v omyl. To se mi nelíbí a pokud to zjistím, budu chtít nápravu.
Reagovat
Frick
Jen ti to úplně u p.rdele... Hledáš jen záminku, jak mne zasáhnout. Aspoň to řekni na plný koule a nezeseměšňuj se.
Reagovat
PetaM
Já nevím, ale zesměšňuješ se tady tak akorát ty ...

PS.: Blixo trhej :D :D
Reagovat
Frick
No, mne přijde docela síla tady adrovat žalobníčkování.
Reagovat
PetaM
Pravda je krutá. Proto jí každý zesměšňuje, protože se jí bojí.
Reagovat
blixa
Takže když uvidíš souseda jak zabil sousedku, nenahlásíš to policii abys nebyl podělanej žalobníček ? Nebo kde máš tu hranici která říká kdo je žalobníček a kdo už ne ? Máš vůbec nějakou ?
Reagovat
PetaM
Jeho hranice je snad jasná :)

Všechno na všechny řeknu, ale zkuste říct něco proti mně.
Reagovat
blixa
Ten chlapec je fakt megavychcánek. To se i našich zemích tak často nevidí, přestože jsme v tom sakra dobří :D
Reagovat
Frick
A když uvidíš souseda, jak dá svýmu 17-letýmu synovci napít slivovice, tak to poběžíš prásknout, že tam podává alkohol nezletilému?

Já myslim, že člověk tu hranici tak nějak pozná.
Reagovat
PetaM
Pod dohledem rodinného příslušníka snad pít můžeš ne? :D
Reagovat
Frick
No to pochybuju.
Reagovat
VlS
Fricku, slibuju, až někoho uvidím, jak ti rozbil hubu, tak o tom ani nepípnu.
Reagovat
smazaný uživatel
"Samotné "pití" zakázané není, je zakázaný prodej a podávání alkoholu - ten se vztahuje na prodejce alkoholických výrobku (379/2005 Sb.), pokud by alkohol podal dítěti rodič bude se odpovědnost řešit přes zákon o rodině a trestní zákoník."
Reagovat
VlS
No, hlavně by byla zavřená celá republika ( čest výjimkám) a tím to trochu ztrácí smysl.
Reagovat
slacker
a zbytek zavreme za poruseni pravidel FB
Reagovat
George_Renel
Fejsbůůk nebo život.
Já se fakt bavím :-DDD
Reagovat
misa
bude místo Fed Cupu v brněnské ZOO :)

https://www.facebook.com/safarovalucie/videos/vb.437408476323975/1124186400979509/?type=2&theater
Reagovat
bIbec
jestli bude hezky, tak zajdu. Mám to kousek :-)
Reagovat
Krisboy
KRistýnka KRásně - KRálovna KRytých Kurtů v Katowicích!
Reagovat
slacker
Rekl KRatura KRisboy
Reagovat
Frick
Plánuje závodit až do ZOH 2018!!!!
Reagovat
Frick
Navíc zaznamenal přesný zásah i mimo střelnici (prý to vyjde na říjen), takže Vikina pozice největší ženské sportovní hvězdy nebude ani v příštím roce ohrožena. Asi.
Reagovat
smazaný uživatel
On fakt chodí s Darjou?
Reagovat
blixa
Nechodí, žijou spolu. Takové skoromanželství.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, jen jsem se zeptal jako biatlonový analfabet... :)
Reagovat
smazaný uživatel
V klidu, já to taky až do dneška nevěděla :D
Reagovat
Frick
Jo.

BTW: Zrovna její poslední tweet patřil právě jí https://twitter.com/DaryaDomracheva/status/711642921687060480
Reagovat
smazaný uživatel
Hmmm, zajímavé. :)
Reagovat
Holahej
Ole Einar Bj?rndalen announced today that he will continue his career till Pyeongchang 2018! He and Darya Domracheva are expecting a baby in October......
Reagovat
slacker
Gabrialke Soukalova dekuje EBM za eliminaci konkurence v dalsi sezone :=D
Reagovat
skott
Po včerejším WTA debutu Very Lapko, která předvedla velmi dobrý výkon, čeká dneska WTA premiéra hned čtyři další tenistky: Shinikovou, Malečkovou, Shoshynu a Ekaterinu Alexandrovou.
Je to sice dáno shodou náhod a okolností, ale i tak bych řekl, že vcelku nezvyklé, zvlášť u evropského turnaje, který má jinak i po odhláškách kvalitní entry list.
Z výše jmenovaných mě nejvíce zaujala Anastasia Shoshyna a jsem tak velmi rád, že její utkání s Magdou bude jako hlavní zápas programu. Anastasia dostala svojí wild card za odměnu po únorovém triumfu na halovém mistrovství Polska v singlu i deblu v Zielene Gore. Jinak se Anastasia připravuje v akademii Angelique Kerber v polském Puszczykowu pod dohledem Olgy Brozdy se kterou občas hraje i čtyřhry. A vzhldem k tomu, že jsem zatím z této akademie žádnou hráčku ještě hrát neviděl, tak se jsem vcelku zvědavý, jak na tom je.
Reagovat
janek_da
hm, pěkné.

Koukl jsem se na tu akademii
http://www.akademia.angie.com.pl/zawodnicy-akademii/

Anastasiya Shoshyna
Witold Konopko
Zofia Kromolicka
Mikołaj Kończal
Zuzanna Kubacha
Marcel Jaskuła

Tak uvidíme, co z nich vyroste
Reagovat
skott
no, pro mě naprosto neznámá jména:) vypadá to, že se pořád zatím rozjíždí a prioritou je hlavně podpora dětí a mládeže, než profi za každou cenu.

Shoshyna vypadá, že je nejdál, ale zase nemám přehnané očekávání. Je jí přeci jen 18 let a určitě to nebude supertalent jako mldaší Ukrajinky Kosytuk, Lopatětská nebo Dajana Jastremská.
Reagovat
horska.kraslice
Pokud mě paměť neklame, tak Alexandrova před dvěma lety porazila v Praze Lucku Šafářovou v 1. kole (tehdy to byl ještě turnaj ITF, od loňska už WTA).
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím o hlas pro marka částka, byla by to historicka chvile http://fotbalunas.cz/sestava-kola/2680/sestava-kola-16-kolo-vysocina-zdar-nad-sazavou-iii-trida-2015-2016/
Reagovat
janek_da
http://sport.idnes.cz/tenis-viktoria-azarenkova-d00-/tenis.aspx?c=A160404_160219_tenis_tny

Tak proto vypadala před rokem a něco na kurtu celkem pokorně.
Reagovat
smazaný uživatel
Zase takový článek s bulvárním nádechem. Nějak se nemůžu dopátrat, kde tam Vika říká, že měla deprese. Jasně, že rozchod asi nikomu nepřidá, ale zase mi to přijde moc nadsazené... No nic, jdu se na to optat autora na Twitter. :D
Reagovat
janek_da
to se spíš zeptej titulkáře
Reagovat
smazaný uživatel
Ten tam není uveden... :D
Reagovat
VlS
Deprese není pohlavní choroba Monty, proč to zas řešíš? Jsi malinko přecitlivělej, abys z toho nechyt depku :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Řeším článek o mojí oblíbené tenistce, protože mě to zajímá. Divný, co? :D
Reagovat
VlS
No, a ty víš, že neměla deprese? A kdyby měla, tak co? Je to nemoc a má ji čím dál víc lidí, ani sportovcům se nevyhýba , ale ty děláš, jak by jí někdo nařkl z vraždy.
Reagovat
smazaný uživatel
Vůbec nic nedělám. Jenom se ptám, protože mi to z toho článku není jasné...
Reagovat
VlS
Tobě fakt nedochází, že těma tvejma přehnanejma reakcema si vždycky vymodlíš spoustu reakcí a příspěvků, který tě točej? Zkus to někdy mlčky přejít.
Reagovat
smazaný uživatel
Co bylo na mojí reakci přehnaného? Prostě janekda tady dal odkaz, tak jsem se vyjádřil. Já bych ho sem nedal a jenom se zeptal autora...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak už jsem dostal odpověď. Vika opravdu mluvila o depresích, akorát to ve svém článku neuvedl...
https://twitter.com/novotnyon/status/717314898020208640
Reagovat
gigin
A z Viky má zase deprese brixner.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře mu tak! :D
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/reflexcz/posts/10153538638452263
Reagovat
blixa
Ty aby sis nepřisadil šmejde. Proč vůbec přispíváš pod svým fake jménem a ne pod pravým ? Z čeho máš takovou hrůzu ? Stejně tě už všichni znají. Mám tě nahlásit ?
Reagovat
Frick
Dlouho ti ten ignore nevydržel.
Reagovat
Frick
A vůbec, proč tady nemáš místo nickame svoje vlastní jméno, když tak strašně máš potřebu řešit, zda někdo mluví na webu pod svým jménem?
Reagovat
blixa
Protože na FB jsou nějaká striktní pravidla, které určil majitel. Ty to dobře víš, protože už jsem ti to psal. TP je anonymní, FB není anonymní. TP je nezávazná kecárna, FB je sociální siť. Ještě nějaké nejasnosti ?
Reagovat
blixa
Navíc ty máš na FB jak účet pod svým pravým jménem, tak pod fake jménem. To je další porušení pravidel a dva účty se myslím nepovolují ani v diskuzi jako je TP.
Reagovat
Frick
Já ale FB účet používám jako account do nezavazných kecáren...
Reagovat
blixa
To není žádné zdůvodnění a už vůbec tě to neomlouvá. Prostě porušuješ minimálně dvě základní pravidla FB.
Reagovat
Frick
Ono je docela zajímavé, že pravicový liberál má manýry PS VB....
Reagovat
blixa
Ty drzej zmetku !!!! Tvl. já tě slušně upozorním, že porušuješ pravidla a ty ještě budeš kopat ? Tak teď jsi mě nasral. Takže podívej, chasníčku, teď si sedneš a účet Petr Modrý (BlueFlash) zrušíš ! Protože jestli ještě uvidím jediný příspěvek pod tím jménem, tak jsi na FB skončil ! A nemysli si že mě och.čiješ nějakým dalším fake profilem. To se zase provalí. Já jsem dlouho trpělivej ale co je moc je moc. Co sis vykoledoval, to máš !
Reagovat
Frick
Upozorníš + přidáš výhružku, že mne nahlásíš.

To mi přijde, že je to na úrovni toho, jak kdyby ve škole někdo žaloval učitelce, že si spolužák neudělal domácí úkol nebo, že se nepřezul.

Tak si prosím uvědom, co děláš.
Reagovat
blixa
Já vím velmi dobře co dělám zmetku. Ale tobě to zjevně nedochází. Takže koukej konat.
Reagovat
Frick
Já taky vim, co děláš. Žene tě touha mi uškodit.

BTW: Znám spoustu lidí ve svém okolí, které na FB nemají svoje vlastní jméno.
Reagovat
blixa
Kdybych ti chtěl uškodit , mohl jsem to udělat už dávno. Ty sis to prostě vykoledoval. Jinak mě nepřekvapuje, že máš v okolí podobné existence jako jsi ty. Vrána k vráně sedá.
Reagovat
Frick
OK - ještě jednou. V typech komunikace, kde je třeba uvést svoje vlastní jméno, svoje vlasní jméno uvedu.

Ale jinak mi prostě vyhovuje možnost částečné anonymity.

Zrovna člověk s tvým smýšlením by to přeci měl chápat a naopak kritizovat Facebook, že prakticky bere lidem právo na jejich soukromí.
Reagovat
Frick
A mne samotnému ten tvar toho jména určitě nevyhovuje. Vadí mi, že to vypadá jak skutečné jméno. Byl bych raději, kdyby tam byla moje přezdívka.
Reagovat
Frick
Tedy ROZHODNĚ není mým úmyslem se vydávat za někoho jiného.
Reagovat
Frick
Už z toho důvodu, že monstróznost této sítě nabyla takových rozměrů, že nemít účet na FB = značně stížená život ve světě internetu.
Reagovat
blixa
FB má nějaká pravidla. Pokud se ti nelíbí , tak tam nelez. Je to sociální síť, tudíž logicky vyžaduje skutečnou identitu. Všechno jsou to jen trapné výmluvy. Že ti zkomplikuje život to že nebudeš na FB je mi srdečně jedno. To jsou jen kecy. Ještě ses nesmazal tak makej. Nebo přijdeš o všechny účty.
Reagovat
Frick
A ty jsi Zuckenberg, že tě tak strašně trápí, že někdo není na FB pod svým vlastním jménem?

Blixo, tohle prostě je udávání. Čin, který většinou budí ve společnosti opovržení.
Reagovat
Fanda67
To ale nebude tento případ - já to třeba uvítám :-)
Reagovat
VlS
A co děláš ty? Slídíš po informacích a fotkách sportovců ( a jindy jiných lidí) absolutně nerespektuješ ničí soukromí, drbeš, vyrábíš kauzy a podobně. A to je jako v pořádku?
Reagovat
slacker
VIS, blixa a dalsi co resi identity FB . Jake jsou vase profily na FB?
Reagovat
Frick
No, tak to udělejte to. Když tak strašně vyžadujete, aby lidi byli vidět na internetu pod svym jménem. Byť se jedná o komentování internetovýho memu.
Reagovat
blixa
Hlupáčku, nikdo nevyžaduje abys byl "na internetu" pod svým pravým jménem. Ale nemůžeš pak být členem sociální sítě. Je to něco za něco. Nauč se rozlišovat aspoň ty základní věci.
Reagovat
Frick
Jenže FB už je takové monstrum, že když ho člověk nemá, tak je fungování člověka na netu značně stížené.

Tak mi aspoň vysvětli...

https://www.facebook.com/reflexcz/posts/10153538638452263

Proč je tady tak důležité, abych tento mem komentoval vlastním jménem a ne přezdívkou?

Pro ty ostatní diskutující je tak strašně důležité vědět moje jméno? Jak moc je poškodím, když moje jméno vědět nebudou?
Reagovat
blixa
No to je přesně ono. Ty si vyzobneš jen něco a to je to co ale nejde. Buď všechno a nebo nic. O tom to je. Ty si myslíš, že můžeš vykrádat jen střípky které chceš. Ale to se pleteš.
Reagovat
slacker
ty se pletes, druzi se nebudou ridit tvymi pravidly
Reagovat
Frick
Ale OK - abys byl klidný, tak ten FB účet nebudu užívat ke komentování "monacké problematiky"
Reagovat
Frick
Spokojen?
Reagovat
blixa
Ne, ten účet prostě zrušíš. To, že nedokážeš pochopit, co je to sociální síť a že bez pravých identit ztrácí smysl, to je tvoje smůla. Ty si prostě ve svým ubohým životě myslíš, že můžeš ze všeho vyzobávat jen to co se ti líbí a hodí, a na všechno co se ti nelíbí se můžeš vykašlat. Občas ale prostě musíš narazit, aby sis nemyslel že všechno můžeš jen beztrestně zneužívat.
Reagovat
slacker
Udej ho ty pokryteckje a bolsvicke prase
Reagovat
Frick
Opakuji - já FB nevyužívám jako sociální síť. Využívám ho jen jako univerzální účet pro internetovou diskuzi.
Reagovat
blixa
A to je právě ono. Nemůžeš si "vyzobávat" jen to co se ti hodí. To je ale obávám se celý tvůj život, že ? Nepracovat, žít na úkor druhých, vybírat si ze všeho jen to co ti vyhovuje a že existujou i povinnosti, na to srát !
Reagovat
slacker
Mam Na FB 4 ucty, v kazdem pres tisice pratel pod bizarnimy jmeny jako Tomas Biatlon, LUla Biatlon, KArel BM, a odkopane modrobolsevicke prase se bude bit v prsa a bude druhym cpat cizi pravidla.
Reagovat
janek_da
Když se ti nelíbí Facebook pravidla
https://www.facebook.com/legal/terms
v sekci
Registration and Account Security

Tak proč se tam prosím tě cpeš?
Reagovat
slacker
Ja se tam necpu, je to vyzadovano jistou online hrou. pokud to neudelas budes ve hre diskriminovan.
Reagovat
VlS
A hru porušující pravidla tě nutí hrát kdo?
Reagovat
slacker
Kdo tebe nuti po druhych vyzadovat pravidla tretich? :-D
Reagovat
janek_da
a co? tak bohužel nemůžeš tu hru hrát, nebo jenom s omezeními. Na výběr máš.

Já nejsem nějak extra kritik fakových účtů. Moc se mi nelíbí "dobrovolné" spoutání s reálnou osobou. Ale FB si to tak udělal, tak nebudu horlivě kritizovat někoho, kterého štve porušování tohoto pravidla.

No, ale to už není tema tenis :-/
Reagovat
slacker
Ja nechapu proc se snazite byt papeztejsi nez papez. At si to zajisti FB a proc se v tom angazujete vy?
Reagovat
Frick
Protože chtějí "vyhrát"
Reagovat
janek_da
Nechápu to přirovnání v tomto kontextu. Blixa chce, aby se F. řídil pravidly FB. Čili nic navíc.
Nerad se vtírám do party, kde porušuji její "pravidla" a dokud mi někdo nedá přes hubu, tak nezmiznu. Ty jsi asi jiný případ.
Reagovat
slacker
Tak to vas hosi ceka sysifofska prace s tim cistenim FB od ucelovych profilu.
Reagovat
janek_da
Nic mě nečeká. Ozval jsem se jenom kvůli toho, že mít fakový profil jako ty, tak jenom šoupu nohama. A ne že ještě budu agresivně blixovy nadávat, co si to jako dovoluje.
Reagovat
slacker
Ja blioxoby nedavam kvuli FB ale kvuli cele jeho ubohe existenci pokrytce a modreho bolsevika.
Reagovat
slacker
Kdyz mi da nekdo pres hubu tak mam pochopitelnou chut mu pres hubu taky vrazit, nebo to upgradovat na bejzbolkou pres krk. tak pozor s tim davanim pres hubu
Reagovat
Frick
Ok, tak mu to vadí. Ale to ještě není důvod k tomu, aby udával ty, co se snaží si zachovat jistý soukromí.
Reagovat
blixa
"Já vás neudám. Já vás oznámím !" ;-)
Reagovat
George_Renel
Bylo by potřeba trocha sebereflexe.
Není to tak dlouho, kdy NĚKDO porušil osobní data zveřejněním jeho soukromé fotografie......
Reagovat
Frick
To byla veřejná fotografie. Ve veřejném albu. Na účtu, jehož spojitost se svým nickem iqe, resp. starým nickem quesh tuším Jiří potvrdil.

Kdyby já měl na svém Twitteru nebo FB účtu fotografii tohoto typu, tak byste se jistě nerozpakovali mi ji předhazovat. A byla by to jen moje chyba, protože si nejsem schopen střežit soukromí.

Já osobně bych tyto fotky, jako má Iqe, rozhdoně nechtěl mít ve veřejném galerii. On se rozhodl jinak.
Reagovat
Frick
Nicméně dobrá. Bylo to hloupé to na Jiřího vytahovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinými slovy jsi totální pokrytec, když se na jednu stranu úzkostlivě bojíš o své soukromí a na tu druhou se cpeš do soukromí ostatním a ještě to obhajuješ.
Reagovat
gigin
Otázka je, proč se bojí odkrýt svou identitu. V mnoha věcech s tebou nesouhlasím, ale tady určitě ano.
Reagovat
blixa
To je jednoduchý. Jako anonym má svaly jako Muhammad Ali, ale kdyby svou anonymitu ztratil, tak zbude ustrašenej šmudlíček :D
Reagovat
Frick
Tak sem sděl svoje vlastní jméno.
Reagovat
gigin
Ale tak já jsem tady stejně už poodhalený :DD Jinak tady s některýma lidma jsem se potkal, s některýma jsme v kontaktu, kde o své identitě víme. Nevidím v tom problém. A pokud se tady dohodneme, že všichni řekneme své jméno, tak proč ne. Ale proč bych to měl říct jenom já, to nechápu. To nejsou stejná pravidla pro všechny. Tady vlezl woytha a basa, to jsme věděli kdo je a celkem jsem je za to obdivoval. Kdo je iqe taky víme a určitě ho za to obdivuju, že to ustojí.
Reagovat
Frick
Tak co se pak divíš mne, že i já tady nechi sdělovat informace o sobě.

V internetové komunikaci považuji právo na určitou míru soukromí za věc, o které se nespekuluje.

Jestli někdo chce zevřejňovat svou identitu, ať tak učiní, kdo nechce, ať je to respektováno.
Reagovat
janek_da
Tady to je o jak každý chce. Ale jestli FB v pravidlech vyžaduje tvoji identitu, tak je to něco jiného. Buď jejich pravidla přijmeš a založíš si účet nebo ne.
Reagovat
slacker
Ale to je mezi FB a Frickem, nechapu co je do toho tobe Visovy a blixovy jaky maji druzi vyjimky z pravidel
Reagovat
Frick
a proč to svoje soukromí pak dáváš na odiv? Já třeba osobně nechápu, proč jsi ty alba okamžitě nezablokoval.
Reagovat
baggik
Vem si prášek a nech ho bejt. Jsi vypatlanější než prázdná zubní pasta.
Reagovat
slacker
Fricku, Blixa neni a nebyl zadny pravicovy liberal (prohlasovat se za neho muze ale neni jim), to je ten prototyp modrobolsevika a pekne se to v tomto vlakne projevilo.
Reagovat
bIbec
Znamená to, že se stydíš za svoje vlastní názory?
Reagovat
bIbec
myslím to tak, že pokud máš opravdu 2 účty na FC, proč nediskutuješ tedy pod tím pravým účtem. Takhle to opravdu vypadá, že se za ty svoje názory stydíš.
Reagovat
bIbec
na FB :-) Už mám ty zkratky popletený.
Reagovat
Frick
Nestydim, ale zdejší koumáci by si mne, dle shody názorů, "spárovali"
Reagovat
EllNino
tak on tam Peťa má i svůj opravdový profil, že ? ;)
Reagovat
bIbec
jináč mě osobně obecná diskuze na téma daňových rájů nějak nerozhořčuje. Co mi ale, přiznám se, vadí, tak fakt, že Petra Kvitová je brána jako střed vesmíru daňových úniků. Jakoby ona jediná byla nějaká kriminální svině.
Reagovat
FulnekUltras
pozor na hlavu... ;)
Reagovat
Frick
Jenže Petra je dobrý lakmusový papírek. Vyčítat daňovej ráj nějakýmu pochybnýmu zbohatlíkovi, to jde lehce.

Ale přiznat si, že to dělá někdo, ke komu člověk vzhlíží jako k hrdince, skvělý reprezentantce a skromný holce z Fulneku, to prostě trochu bolí.
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
Frick
Jak se říká - o mrtvých jen dobře

Tady Topol udělal dobře.
Reagovat
FulnekUltras
Myslím, že ten nenávistným amokem posedlý agresivní antikomunistický šašek stejně jako Topolánek (Macek atd.) bohužel pořád žijí mezi námi. A jejich uvedené výlevy doopravdy bolí elementární kulturu celého nynějšího společenského systému. Na rozdíl od zcela neopodstatněného účelového špinění jedné úspěšné sportovkyně...
Reagovat
smazaný uživatel
Bolí to tak leda tebe.
Reagovat
bIbec
co bolí? Jak bolí?
Např to, že se nemluví o českých tenistech všeobecně, ale pouze o Petře, je podle tebe v pořádku? Je to tak dobře? Nepřijde ti to takový jakože tak trochu nefér? Když už teda má někdo potřebu řešit ty daně?
Reagovat
smazaný uživatel
Nefér to je. Ale z pohledu bulváru je to logické. Vždyť co průměrný čtenář blesku ví o dalších Monačanech?
- Berdych: občas něco vyhraje, ale na ty nejlepší nemá (ale taky se na něj nadává, i když ne v takové míře)
- Šafářová: je celkem dobrá ve čtyhře, ale tím si asi tolik peněz nevydělala (tzn. čtenáře bulváru tím tolik nedráždí)
- Plíšková: má pěkný kozy, ale nevěděl jsem, že taky hraje tenis

Takže to odnáší Petra.
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
Frick
Vlastně nevíme důvody jejich odhlášek...
Reagovat
Frick
No ale snad to nic nebude. Hlavně u Báry.

No ale pokud by Denča nemohla, tak by asi Lucka H. povolána byla...
Reagovat
tommr
já si myslím, že Karolína a Bára se už připravujou na FC. U Denisy nevím ...
Reagovat
skott
oficiálně se Allertová odhlásila kvůli změně programu, Strýcová kvůli zraněnému ramenu.
Reagovat
lars
co to zmenou programu mohlo byt ? FC ?
Reagovat
bIbec
Bára dneska bere rohlík Karolíně na trénink, podle jejího instagramu, takže to asi bude ok.
Reagovat
bIbec
https://www.instagram.com/p/BDyjKALRPmK/
Reagovat
tommr
když vypadly už v prvním kole s průměrnejma Španělkama což je pro nasazený dvojky pořádně studená sprcha ... :(
U Lucky Hradecký to nevěstí nic dobrýho ani pro singla ve kterým obhajuje z lonska obrovskou porci bodů (210) a pokud se jí to nepovede tak nejspíš vypadne z první stovky ... :(
Reagovat
PetaM
S "průměrnejma Španělkama", které jsou v Race na 6. místě ... Jakože slušný. V takovém průměru by rády byly asi všechny.
Reagovat
tommr
pořadí v letošní Race není zatím moc vypovídající o skutečný výkonnosti. Háčka byly dneska každopádně favoritky a jejich vypadnutí je velký zklamání ... :(
Reagovat
PetaM
To řekni o Vice Montymu a jsi mrtvý muž :D :D
Reagovat
brixner
Monty a VVV = dvojka k pohledání!
Reagovat
bIbec
ajo, Lucka tam vlastně ještě hraje singla. Na to sem ani nepomyslel.
Reagovat
brixner
To proto, že umí úplné houno!
Parodie na tenis...
Chjo.
Reagovat
EllNino
Háčka vyloženě oxcelujou koukám ...
Reagovat
blixa
Co že to dělají ? Není to něco neslušného ? :D
Reagovat
sprchon
Oscilujou. :D
Reagovat
EllNino
:D jaj ...ne asi ne, ale asi zachvíli vyhučí z kurtu :D
Reagovat
blixa
Hvízd, hvízd, a želvy jsou pryč ... ;-)
Reagovat
PetaM
Bez komentáře tohle.
Reagovat
bIbec
nechtějí se tam nějak zdržovat kvůli FC.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja tedy doufam ze pokud bude Kaja s Barcou v pohode tak uhraji vsechny zapasy pripadne i ten debl jen ony dvě
Reagovat
bIbec
hmm netroufám si tvrdit, která varianta je lepší. Nebo méně horší :D

Ideální by bylo, kdyby k té čtyřhře nedošlo a uhrály naše holky ty 3 body v singlu. Žádná prča to asi nebude.
Reagovat
tommr
s touhle formou asi nemá cenu, aby Háčka na FC jezdily ... :(
Reagovat
brixner
By jeden blil!
Reagovat
Haitik
https://twitter.com/DatGoneIt77/status/717077527924252672

Další díl, tentokrát v hlavní roli Garcia.. :D
No, holky se v této sezoně nějak rozjely.. :D tak je aspoň sranda no..
Reagovat
blixa
Kdepak, Garbine má pravdu :D :D
Reagovat
lars
ma pravdu v tom, ze vi vsechno ?? :)
Reagovat
sprchon
Že se hráčky navzájem nenávidí... :D
Je fakt, že třeba ti Španělé, Francouzi a nebo Italové takoví jsou. :)
Reagovat
sprchon
Specielně teda Španělé, co jsem měl možnost poznat osobně. :) Plní nenávisti a nevíry.
Reagovat
sprchon
"nedůvěry" mělo bejt to poslední slovo. :D
Reagovat
lars
aha, ale debla spolu hraji :)
Reagovat
blixa
Jen ty viš všecko, Ruprt ;-) :D
Reagovat
lars
Nevim
Reagovat
lars
to byla narazka na:
"Řekni mi něco, co nevím," štěkala Španělka na svého kouče před několika týdny, když na turnaji v katarském Dauhá prohrávala s Němkou Petkovicovou. "Vypadá to, že víš všechno,? nenechal se Sumyk zatlačit do defenzivy. "Samozřejmě!" zakřičela Muguruzaová a raději přešla plynule do španělštiny.
Reagovat
blixa
Jojo, koťátko je silně nevrlé když se mu nedaří :D
Reagovat
lars
to jsi mel napsat driv misto sveho komentu v 22:57
Reagovat
blixa
A to proč ? Jsem netušil, že neznáš Arabelu :D
Reagovat
lars
Co ???
jakou Arabelu ?
Reagovat
blixa
Bože, co dneska ty mladý v tě školách učí ???!!! :D

https://cs.wikipedia.org/wiki/Arabela_(seri%C3%A1l)
Reagovat
lars
O tom neco vim.
Ale co sem na TP pletes Arabelu ?
Reagovat
blixa
Používám některé citáty, které tak říkajíc "zlidověly". To neřeš, ty seš strašlivě nedovtipnej, to bychom zase řešili měsíc :D
Reagovat
lars
pochybuji, ze "zlidověly"
Reagovat
blixa
Tvl. ty seš fakt exot :D :D Říkám ti, neřeš to, některý věci prostě nepochopíš ;-)
Reagovat
lars
spis Ty jsi dal "aut" . a snazis se to zmenit podobnym zpusobem jako zdejsi iqe meni auty carovych :))
namitku "zlidověni " Ti zamitam
nevymyslej si
Reagovat
blixa
:D :D :D Hele, a víš vůbec, o čem se bavíme ? Nebo jinak, mohl bys mi nějak podrobně a polopatě vysvětlit, v čem spočívá ten můj "out" ? Protože záhyby a zákruty tvého myšlení jsou pro mě věčnou záhadou, tak potřebuju nějaký překlad ;-)
Reagovat
janek_da
Není "arogantní"?
Reagovat
sprchon
:D :D
TB jsem viděl, bylo to dost vyhrocený, no...
Reagovat
EllNino
Soudě podle úborů Sabine, Garcíi, Any Konjuh bych řekl, že Antuka se ponese ve znamení fialové od Nike :) a Lucky a Petra budou nosit právě tohle :) a nevypadá to vubec zle :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://img.tennis-warehouse.com/watermark/rs.php?path=NWSUDST-PU-1.jpg&nw=400

Strašně nudný :D -_-
Reagovat
blixa
Ženská a nerozumí módě ... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Zato nudě rozumí dobře. No, konec s trestancema alespoň ... plavčíkama? Zázaz kouření na tenisu, mj.fajfek!
Reagovat
smazaný uživatel
Zákaz:))
Reagovat
EllNino
nojono, lepší je Adidasácká zebra, to je fakt :)
Reagovat
sprchon
Mě zase štvalo tohle:

http://www.wtatennis.com/javaImages/ca/60/0,,12781~13525194,00.jpg

Během jednoho dne bylo k vidění třeba několik zápasů, kde měly obě soupeřky tohleto. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Móda dnes = co sneseš:)) Opakování je matka sledovatelnosti - růžová kecka.
Reagovat
smazaný uživatel
Druhý set už byl přece jenom lepší než první, ale pořád to bylo od Donny strašně slabé se spoustou chyb. Možná měla radši podle původního losu hrát proti Giorgi, to by byl asi jiný zápas. Ale stejně musí Donna hodně přidat, pokud se chce aspoň udržet v Top 100...
Reagovat
smazaný uživatel
Monty, nevím jak, ale Flipku jsem si oblíbil na IPTL. Zvaž to též...
Reagovat
smazaný uživatel
Je to kamarádka Aničky, ale já vyhledávám jiné typy... :D
Reagovat
sprchon
Což ovšem s tenisem nemá moc společnýho. :D
Reagovat
smazaný uživatel
:)))) šmídi jedni milí.
Reagovat
smazaný uživatel
Řekněme, že si nevybírám favoritky podle stylu hry. :) Ale nějak mě zaujmout musí i tenisově, to zase jo...
Reagovat
sprchon
Já považuju za důležitý obojí a poslední dobou převyšuje spíš ten tenis. :) Na ATP koukám víc než kdy jindy. :D
Reagovat
sprchon
Mohla by to tam vyhrát celé. :) Úplně něco jinýho než předchozí zápas, krása. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nádherná Flipka ... a soustast Montymu. Jo, asi je Wawroch jak Ráďa.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím si, že problém je úplně někde jinde...
Reagovat
smazaný uživatel
Snad né Ty, Monty? To bych měl gratulku!!! :))
Reagovat
smazaný uživatel
No, po dnešním výkonu Donny nějak nemám náladu na vtipy...
Reagovat
smazaný uživatel
Dlouhodobě neoslňuje žádná, Siuírin stárně, Maruš v pasti, jen Tvoje Baroko momentálně kraluje. Safryš, už aby 18 něco předvedly - Béla. Kosatka, Kulička, Alona ... dlouhodobě ... déledobě spíš:)
Reagovat
smazaný uživatel
No i Kiki ... přehlédnu Maruš, jináč je bájo.
Reagovat
sprchon
To by mohly trochu prorazit, no. Ale Kosatka by teď mohla nejpozději ve 2. kole odpadnout. :D Tam fandím Aně. :)
Bela je teď nějaká přibržděná, naposledy v Miami skreč... :(
Reagovat
blixa
Asi už dlouho nezfackovala pana otce :D
Reagovat
sprchon
Poslední dobou mi přišel drsnější než dřív. Aby se ty role nakonec přece jen neprohodily. :D No, mají v týmu Martinu, tak snad si s Belindou nějak poraděj. ;)
Reagovat
blixa
Proto je možná v depresi :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty 18 žeru, ale ale ... hladný sousto zatím.
Reagovat
lars
A jakou jsi mel dnes k obedu ? :))
Reagovat
skott
Zrovna po výhře nad Vekic bych závěry nedělal:) Ta byla naprosto neškodná, v prvním setu to bylo snad 0-5 po 13 minutách a i Flipkens to občas pálila všude možně.
Reagovat
sprchon
Tu první větu ber s nadsázkou, je to fenomén. :D
Jinak ale proč ne? V hale hraje dlouhodobě dobře, uvidíme, co předvedou ostatní. ;)
Reagovat
Frick
Dá si v květnu to Japonsko, nedá si v tom květnu do Japonsko?

Asi by měla. Obávám se, že by si s ní na antuce vytíraly zadek.
Reagovat
EllNino
:) jestli hrála dobře v IW a Miami, tak antuka už takovej rozdíl není :D
Reagovat
Frick
No ale tak jde i o pohyb, ne? Taky tam může bejt i psychickej blok...
Reagovat
EllNino
pohyb má z dětství na antuce naučenej daleko víc než na hardu, navíc to pro ni bude i trochu pomoc, že bude moct doklouzávat a třeba nebude tak daleko u míču, na hardu klouzat nemuže žejo :) ...já myslím, že pokud chce jít vejš, tak se prostě tu antuku musí naučit mít ráda .) Kája to taky celkem zvládla :)
Reagovat
lars
mit rada antuku asi tezko, ale bude muset na ni hrat turnaje
Reagovat
VlS
Elnino - máš pravdu, na antuce vyrostly vlastně všechny češky.
Reagovat
smazaný uživatel
těžko říct no, ale spíš tu antuku, musí tam prostě začít hrát a čím dřív, tím líp...
Reagovat
Frick
Tak hrála by Stuttgart a Prahu, no..
Reagovat
rusedski
Když si teď nahraje body na Wimbledon, tak tam podle mě nepojede.
Reagovat
smazaný uživatel
Je někde záznam?
Reagovat
darek.vrana
Jirka Veselý dnes jednou taky okusil výhru v hodně dramatickém zápase, i když jen v deblu.
Reagovat
sprchon
1. set! :) Bohužel to není k vidění.
Reagovat
smazaný uživatel
Supr :) I procenta prvního podání má celekem slušný, takže zranění zad snad nebylo tak vážný...
Reagovat
sprchon
Čekal jsem, že rozehranější Sesil bude větší oříšek... Ale ještě není konec. 4:2 pro Anu ve 2. setu. :)
Reagovat
sprchon
Ale asi je to docela o nervy. :D Kdykoliv zahlédnu skóre, tak má některá z nich výhodu.
Reagovat
smazaný uživatel
Dopodávat, Ani :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tam a ani to nebolelo :D Sice to byl asi psycho zápas, ale výhra ve 2 setech se počítá :)
Reagovat
sprchon
Ani jsem nestačil přepnout na skóre a je hotovo. :) Super, nečekal jsem to.
V dalším kole nepříjemná soupeřka. Buď Kasatkina nebo Saisai. To bude další test. A snad bude na kamerách. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad Sasai, protže z Kasatkiny mám strach :D porazila Anu na posledních GS...

Jinak fotka po zápase :)

https://twitter.com/TennisAtlantic/status/717076472758931456

Ale jestli tohle je nový outfit Nike pro všechny hračky včetně Petry, tak to fakt potěš koště. Nuuuuda :D
Reagovat
sprchon
Asi raději Saisai, no. Spíš ale čekám tu Daryu.

Dobrá fotka, teď se mi líbila tahle :)

https://scontent.fmad3-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1505505_464234547033327_439718277_n.jpg?oh=426b7c814fbb3032bfc9a40282495ee0&oe=577DC055

No, všechno lepší jak ta loňská růžovo-bílá. :D
Reagovat
smazaný uživatel
:))) To mohlo být Aně tak 13-14? :D A kdo je ta druhá?
Reagovat
sprchon
Trefa. :) Objevilo se to u ní na FB, vzpomínková fotka.

Kvarner Open 2011 (Rijeka) - Teniski Klub Kwarner (U-16)

Final vs. Eva Zagorac (SLO) 62 60
Reagovat
sprchon
Asi to byl velkej úspěch, ve 13 letech porazit ve finále o dva roky starší hráčku. :)
Reagovat
EllNino
Pěkný postup, nicméně tenis jako zpomalený film občas, trochu do toho řízni, připomíná mi to trochu tenis Jirky Veselýho, taky levák a ten forehand mají podobně rozrozovaný a bekhend taky oba drží jako prase cvičku :) ...a oba se do toho bojí říznout a pinkaj ...:)
Reagovat
skott
Těžko do toho Plíšková může říznout, když je u tolika úderů pozdě, že je ráda, když je vůbec odehraje. Potom z toho jsou všechny ty atypický slajsy. Dneska měla štěstí, že zrovna Heather s tím má problémy, a hlavně z forhendové strany je nedokáže potrestat, přestože je téměř vždycky doběhla.
Reagovat
EllNino
to je pravda, ae nutno říct, že ten pohyb byl dřív podstatně horší než teď :) ale pořád tam je obrovskej deficit, kterej třeba Kája překonala celkem slušně, ikdyž to taky není uplně ono a nikdy nebude
Reagovat
VlS
Ale ona to hrála i v situacích, když jí míč přiletěl na raketu.
Reagovat
sprchon
Však to tu já i EllNino píšeme, zpomalenej film. Prostě ji to trvá, než se odhodlá vyběhnout.
Reagovat
tommr
když si po solidním výkonu dokázala poradit se silnou Watsonovou. O tom jak je skalp Watsonový cennej svědčí i to, že žádná z našich top-hráček s ní nemá aktivní bilanci ...
Dnešní výhra posune Kristýnu v žebříčku na průběžný 83.místo což je její nové kariérní maximum. Doposud byla nejvýš na 86.místě v roce 2013 ...
Doufám, že Kristýna v Katowicích ještě neřekla poslední slovo. Po odstoupení Agy Radwanský se jí otevírají zajímavý možnosti na další postup ... :)
Reagovat
darek.vrana
Ale bohužel zrovna ta její čtvrtina je dost silná... Ostapenko a pak asi Babos, ty jsou zrovna docela na vlně, na rozdíl třeba od nasazené dvojky Schmiedlové. Já jsem doufal, že Watsonová byla nasazená a že se to Kristýně otevřelo víc.
Reagovat
sprchon
Ostapenko má rozjetou Danku. Ať ta či ona bude pro Týnu nepříjemná. Ale uvidíme... ;)
Reagovat
tommr
no pořád lepší Ostapenko než Aga Radwanská. A třeba překvapí Hantuchová, kterou bych si ve druhým kole jako soupeřku Kristýny velice přál ... :)
Reagovat
lars
Ostapenko posledni 2 zapasy prohrala. Neprosla kvaldou v Miami
Reagovat
darek.vrana
Ale přece jen letos má formu.
Reagovat
blixa
Ale teď by jí mít třeba nemusela ;-)
Reagovat
lars
Asi 1 turnaj ve forme.
Reagovat
lars
Nase top hracky s ni hraly malo
Petra s ni nehrala a Safar ma 1:1
Karol s ni prohrala v Praze na antuce 2014. Watson ten turnaj vyhrala
Reagovat
tommr
Karolína Plíšková, Klára Koukalová, Lucka Hradecká a Andrea Hlaváčková s ní v H2H prohrávají; Lucka Šafářová, Bára Strýcová a Kristýna Plíšková s ní mají vyrovnanou bilanci. Celkově s ní naše hráčky odehrály dost zápasu na to, aby se dalo říct, že jim její hra moc nešmakuje ...
Reagovat
lars
zahrnovat H+H do nasich top hracek ??
Watson je lepsi tenistka , kdyz byla na 38. a loni malem porazila Serinu
Reagovat
tommr
Háčka si takový označení rozhodně zaslouží - jsou to GS vítězky a Lucka Hradecká je momentálně naše 6. nejlepší singlistka ...
Reagovat
lars
ale v deblu maji GS
H+H maji spatnou bilanci v deblu s Watson ?
Reagovat
lars
nejak neodpovidas na: H+H maji spatnou bilanci v deblu s Watson ?
Dosla Ti "stava" ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
To zas bude klepec... :(
Reagovat
Frick
za absenci jestřába, to je fakt šílený bez něho...
Reagovat
lars
tak jenom int a 1. rocnik se hral na antuce
Proti lonskymu Wuhanu to je skoro nic
Reagovat
PetaM
No jo, ale tam ten jestřáb nefungoval :D Tady vůbec není :D :D
Reagovat
VlS
Výsledek stejnej, ne?
Reagovat
PetaM
Okolnosti ale jiné :D
Reagovat
lars
1. P5 proti intu . me by prekvapilo, kdyby tam jestrab byl.
2. asi behem tydne nezajistili nahradni obsluhu jestraba ve Wuhanu :((
Reagovat
sprchon
Docela jsem zvědavej na obnovený statistiky, už je tam měsíc stará verze. Jestliže Týna dává něco kolem těch 9 es na zápas, tak bych řekl, že v současnosti tu tabulku es povede. :) Letos na WTA odehrála už 16 zápasů, takže něco ke 150 esům by tam mohlo bejt. A v tomto ohledu největší konkurentky neodehrály tolik zápasů.
Reagovat
Acier
Jestli jsem pocital spravne, tak Tyna letos nastrilela celkem 258 es ve 25 zapasech (vcetne turnaju ITF a kvalifikaci)a z toho v hlavnich soutezich turnaju WTA to bylo 95 es v 8 zapasech.
Myslim, ze WTA do statistik kvalifikace pocita, takze bude mit jen 95 es.
Reagovat
smazaný uživatel
Kristýna pěkně, jen tak dál....
Reagovat
smazaný uživatel
Zdá se mi, že oproti Káje je taková podstatnější teď? Nebo jen zkresluje kamera? Jinak je fajn, že přenos dávali na eurosportu, občas jsem mohla mrknout.
Reagovat
sprchon
Každá kamera přidává nějaký to kilo a na Tyndu jich dneska možná mířilo víc než posledně na Káju. :P :)

Nee, jako rozdíl minimální. Ale poslední dobou se mi líbí víc než Kája. Nejen herně. ;)
Reagovat
blixa
Je podstatnější ;-)
Reagovat
tommr
nechápu jan něco takovýho můžeš tvrdit když nemáš přímý srovnání. Já si na takový soudy počkám až je uvidím na kurtu vedle sebe ... :)
Reagovat
blixa
Kouknu a vidím. Už nějakou dobu je "podstatnější" ;-)
Reagovat
horska.kraslice
Souhlasím, všimla jsem si toho, když spolu hrály loni čtyřhru. Ale není to nic proti ničemu, obě jsou "pěkně rostlé".
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist