Kvitová a Kr. Plíšková v Madridu začaly úspěšně, Strýcová a Siniaková vypadly

  • WTA MADRID - České tenistky měly dnes v Madridu poloviční úspěšnost. Petra Kvitová na antuce ve španělské metropoli pouhý den po triumfu v Praze smetla Ukrajinku Lesju Curenkovou, Kristýna Plíšková krátce předtím porazila v souboji dvou kvalifikantek Rusku Vichljancevovou. V té době už byly ze hry Kateřina Siniaková, která nestačila na Rumunku Soranu Cirsteaovou, a Barbora Strýcová, jež podlehla domácí Carle Suárezové-Navarrové a připsala si tak již sedmou porážku v řadě.
    6. 5., aktualizováno | Aktuality |  175 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Petra Kvitová na úvod zápasu s Lesjou Curenkovou přišla o servis, ale pak vyhrála šest her za sebou a za půl hodiny získala první set pro sebe. Ve druhé sadě pak povolila ukrajinské soupeřce pouhé dvě hry.

Ve druhém kole se utká s olympijskou vítězkou z Ria Monikou Puigovou z Portorika, s níž oba vzájemné zápasy včetně olympijského semifinále prohrála. Na antuce však spolu ještě nehrály.

Kristýna Plíšková v zápase s Nathalií Vichljancevovou třikrát ztratila podání, ale pětkrát ho sebrala soupeřce. Ve druhém setu si zkomplikovala cestu za vítězstvím, protože nechala Rusku snížit z 1-5 na 4-5, ale pak na returnu uspěla.

V dalším kole Plíškovou čeká Španělka Sara Sorribesová, která startuje na divokou kartu. Domácí tenistka v prvním kole porazila 7-5 6-2 světovou čtrnáctku Madison Keysovou z USA, která tak užpátý z osmi letošních turnajů opustila po úvodním vystoupení.

Kateřině Siniakové vstup do antukové sezony příliš nevyšel. Na turnaji v Charlestonu prohrála již v prvním kole s krajankou Kristýnou Plíškovou, minulý týden v Praze se pak ale rozehrála do lepší formy, když došla až do čtvrtfinále, v němž pak padla až s pozdější šampionkou Petrou Kvitovou.

Na turnaji WTA Premier Mandatory ve španělském Madridu však česká tenistka svou zlepšenou formu nepředvedla a s prestižním turnajem se tak znovu loučí již v prvním kole.

Siniaková, jež v Madridu bránu prvního kola překročila jen v roce 2017, kdy došla do druhého kola, čelila ve svém úvodním utkání na španělské antuce Rumunce Soraně Cirsteaové a úvodní sadu prohrála kvůli jednomu ztracenému podání poměrem 4-6, v následující sadě ale Češka zabojovala, získala dějství na svou stranu poměrem 6-2 a srovnala tím stav setů na 1-1.

V rozhodujícím setu už ale Siniaková znovu dvakrát přišla o podání, čímž pustila Cirsteaovou do vedení, které už si zkušenější Rumunka pohlídala, a nakonec po více jak dvou hodinách hry zvítězila 6-4 2-6 6-4.

Hned v úvodním kole se s turnajem v Madridu loučí také další Češka Barbora Strýcová. Aktuálně 26. tenistka světa v prvním kole nestačila na domácí Carlu Suárezovou-Navarrovou, které podlehla dvakrát 3-6, a připsala si tak již sedmou porážku v řadě. Naposledy zvítězila Strýcová na okruhu WTA v polovině února v prvním kole turnaje v Dauhá.

Siniaková i Strýcová si mohou v Madridu spravit chuť ještě ve čtyřhře. První jmenovaná ještě dnes nastoupí po boku Barbory Krejčíkové k zápasu prvního kola. Strýcová bude hrát s Andreou Sestini Hlaváčkovou a jako turnajové dvojky jsou nasazeny přímo do druhého kola.

Siniakovou ještě dnes odpoledne čeká první kolo čtyřhry po boku Barbory Krejčíkové. V singlu dnes do turnaje v Madridu vstoupí další Češky Kristýna Plíšková a Kvitová.

• WTA PREMIER MANDATORY MADRID •
Španělsko, antuka, 6,685.828 eur
nedělní výsledky (6. 5. 2018)
• Dvouhra - 1. kolo •
Kvitová (10-ČR) - Curenková (Ukr.) 6-1 6-2
Kr. Plíšková (ČR) - Vichljancevová (Rus.) 6-4 6-4
Cirsteaová (Rum.) - Siniaková (ČR) 6-4 2-6 6-4
Suárezová (Šp.) - Strýcová (ČR) 6-3 6-3
Halepová (1-Rum.) - Makarovová (Rus.) 6-1 6-0
Wozniacká (2-Dán.) - Gavrilovová (Austr.) 6-3 6-1
Muguruzaová (3-Šp.) - Shuai Peng (Čína) 6-4 6-2
Stephensová (9-USA) - Solerová (Šp.) 6-3 6-2
Sorribesová (Šp.) - Keysová (13-USA) 7-5 6-2
Kontaová (Brit.) - Rybáriková (16-SR) 6-3 7-5
Šarapovová (Rus.) - Buzarnescuová (Rum.) 6-4 6-1
Puigová (Portor.) - Dijasová (Kaz.) 6-4 2-6 6-2
Stosurová (Austr.) - Pavljučenkovová (Rus.) 6-1 6-7(7) 6-3
Peraová (USA) - Sabalenková (Běl.) 6-4 2-6 6-3
Azarenková (Běl.) - Kruničová (Srb.) 6-3 6-3
Sevastovová (15-Lot.) - Schmiedlová (SR) 6-3 4-6 6-3
Sasnovičová (Běl.) - Collinsová (USA) 7-5 6-2
Shuai Zhang (Čína) - Ósakaová (Jap.) 6-1 7-5
Bartyová (Austr.) - Erraniová (It.) 6-1 6-4
Mertensová - Van Uytvancková (obě Belg.) 6-4 6-4
Vekičová (Chorv.) - Garcíaová (Šp.) 6-2 6-4
• Čtyřhra - 1. kolo •
Krejčíková/Siniaková (6-ČR) - Adamczaková/Kičenoková (Austr./Ukr.) 6-2 6-2
Petr Pokorný, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (175)
08.05.2018 08:36Od: Fandina
Ještě ke Štvanici, centr byl otevřený v roce 1986 na FED, tam bylo plno. Pak jsem tam byla ještě na několika turnajích kluků, které se tam pořádali a to centr nikdy nebyl zaplněný. Lidi se tam ztráceli.
[ Reagovat ]
08.05.2018 08:47Od: Fandina
pořádaly
[ Reagovat ]
07.05.2018 05:17Od: Frick No, tak to vidíte
Člověk napíše pár postů a hned je na TN.cz

http://sport.tn.nova.cz/clanek/co-je-se-safarovou-fanousci-resi-proc-je-porad-nemocna.html#g_645235
[ Reagovat ]
07.05.2018 12:00Od: blixa
Přijdeš na TP nástěnku "Naši slavní blbové" ;-) :D
[ Reagovat ]
07.05.2018 12:09Od: EllNino
kdybys tam aspoň byl pod svým pravým jménem, když už :D
[ Reagovat ]
07.05.2018 17:48Od: Frick
Já jsem byl počítačově vychován ve starých dobrých "00s", kdy základní pravidlo znělo - "nedávej na internet své vlastní jméno". Tak se to snažím dodržovat.

Mimoto jde jen o FB. Na Twitteru a IG je přezdívka místo jména běžná.
[ Reagovat ]
07.05.2018 18:12Od: blixa
Porušuješ pravidla pro používání FB, někdo by to měl nahlásit ;-)
[ Reagovat ]
07.05.2018 18:25Od: Torn
Myslíš "atraktivní a sexy dívka"?:D
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:56Od: Dobry-den
Co to zas je za ptákoviny v tom článku?

Kristýna Plíšková ... Ve druhém setu si zkomplikovala cestu za vítězstvím, protože nechala Rusku snížit z 1-5 na 4-5, ale pak na returnu uspěla.

Kristýna zápas ukončila na servisu, nikoliv na returnu. Viděl jsem to na vlastní oči...

U Berdycha v článku je zase obráceně výsledek...

A to jsem ani nečetl všechno, určitě je toho víc...
[ Reagovat ]
06.05.2018 23:04Od: gigin
Týna to ukončila na returnu.
[ Reagovat ]
06.05.2018 23:06Od: gigin
A Berdych taky cajk.
[ Reagovat ]
06.05.2018 23:55Od: Dobry-den
Nepsal jsi ty články náhodou ty? To by tak odpovídalo.
[ Reagovat ]
07.05.2018 06:42Od: gigin
Ty budeš zase asi nějaký, předčasně zmoudřelý chlapec.
[ Reagovat ]
06.05.2018 23:10Od: gigin
Tak ne, omluva, Plech podával.
[ Reagovat ]
07.05.2018 08:36Od: J-Gat
A tebe to ještě překvapuje? :D
[ Reagovat ]
07.05.2018 12:07Od: EllNino
tady jsou v právu :)
[ Reagovat ]
07.05.2018 12:07Od: EllNino
oni měli totiž na livesportu přehozený servisy, tak proto ... když podávala Týna, tak tu měli, že podává Natalka a naopak :)
[ Reagovat ]
07.05.2018 12:33Od: gigin
Přesně tak EllNino, jsem si to pak ještě ověřoval, dal Dobrému dnu za pravdu, omluvil se, ale marně.
[ Reagovat ]
07.05.2018 16:46Od: Dobry-den
fňuk fňuk
[ Reagovat ]
07.05.2018 16:54Od: gigin
Mne nevytočíš šulíne.
[ Reagovat ]
07.05.2018 17:39Od: Dobry-den
Už neotravuj, je tu dost trollů i bez tebe.
[ Reagovat ]
07.05.2018 18:00Od: gigin
:)) jsi srandovní piča
[ Reagovat ]
07.05.2018 19:33Od: Dobry-den
Nahlášeno. Měj se.
[ Reagovat ]
07.05.2018 20:46Od: gigin
Fňuk fňuk :)
A že se chováš jak osel jsi též nahlásil doufám.
[ Reagovat ]
07.05.2018 20:48Od: Dobry-den
Furt nebul. Chováš se jak puberťák. Že ty jsi příbuzný paní F.? ;-)
[ Reagovat ]
07.05.2018 20:57Od: gigin
Vzdálený.
[ Reagovat ]
07.05.2018 22:16Od: Dobry-den
A jéje.
[ Reagovat ]
08.05.2018 08:23Od: Fandina
Já jsem v životě nikoho nenahlásila. Mlč.
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:56Od: FulnekUltras Tak hlavně doufám, milí teoretici,
že jste dnes zaznamenali, jak vámi podceňovaná Žang Šuaj spláchla Osaku. Hodnotu letošního pražského titulu to jen podtrhuje - bez ohledu na to, že Mihaela měla jen minimum času na regeneraci, a proto jde dál Meldonmaša.
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:23Od: tommr
taky jsem to zaregistroval. Ten kdo tady včera psal že Zhang je neškodná nula by se měl chytit za rypák ... :)
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:32Od: dunphy
Pls. Nikdo tu o žádné neškodné nule nemluvil. K takovým výrazům ohledně jiných se tu uchyluješ jen ty a pár dalších pacientů.
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:55Od: tommr
jestli tě už uráží i výraz "neškodná nula" ty chudinko jedna útlocitná tak bys měl místo na sportovní diskuse spíš chodit na fóra o háčkování apod. ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:59Od: dunphy
Ale mě to neuráží, jen říkám, že takto se tu nikdo kromě tebe a pár jiných nevyjadřuje. A je škoda, že označovat někoho jako "neškodná nula" ti po lidské stránce připadá úplně normální. Já když už bych měl ten termín použít, tak jej aplikuji spíš na tebe a ne na někoho kdo to dotáhl mnohonásobně dál než jen na bulení a nadávání za monitorem počítače.
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:03Od: tommr
tak proč to komentuješ když tě to neuráží ty demente ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:06Od: dunphy
Copak se komentuje jen když někoho něco uráží? :D Proboha, ty jsi ještě víc odtržený od reality než jsem si myslel.
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:42Od: Torn
Neškodná nebyla, ale rozhodně do SF hratelná. Letos ta sezóna u ní není nějak zázračná a na antuce taky nemá poslední roky moc úspěch, takže pro ní i to SF v Praze je víc než úspěch.
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:38Od: Torn
Kdy pochopíš, že podmínky se mění v rámci turnaje a dokonce i mezi turnaji jsou rozdíly. Osaka letos kromě IW nehrála zase nějakou extra třídu. Navíc na antuce nemá žádné skvělé výsledky, pokud se nepletu :). Z toho vyplývá, že to nic nepodtrhuje. Je fakt vtipné, že to napíše někdo, kdo tvrdí, že na turnaje pod 500 tisíc USD nekouká. Ve chvíli, kdy tam hraje jeho oblíbená hráčka SF nebo F, tak ihned má turnaj v Praze vysokou kvalitu. Ten turnaj měl vysokou kvalitu už jen tím, že tam měl 2 TOP10 hráčky. Pokud tam hráčka po cestě porazí ty vysoce nasazené, není kvalita finále rozhodně nižší. A Maruna hrála dneska slušně, třeba únava z Prahy hrát váhu mohla, ale i Petra přiletěla do Madridu teprve včera a vyhrála. Hráčka se může odhlásit, když je unavená.
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:40Od: slacker
nemuze se odhlasit, musi fingovat zraneni
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:43Od: Torn
Ano, já píšu pravý důvod, ne oficiální důvod pro pořadatelé. :D
[ Reagovat ]
07.05.2018 00:04Od: FulnekUltras
když už, tak jsem napsal, že "podřadné akce pod 500 000 USD zásadně nekomentuji", abych trochu podráždil místní "nadřadné" ;-) - ale jasně, že jsem Prahu na půl oka ;-) vnímal - a když jsem viděl soupeřku Petry v sf, s velkou pravděpodobností se mi to už zdálo jako konečná - tím líp, jak to dopadlo, přičemž žebříčkové pozice účastnic opravdu o aktuální kvalitě až tolik nenapovídají
[ Reagovat ]
07.05.2018 18:10Od: Torn
Ale já nemluvim o žebříčku, se podívej, jak Zhang hraje a a co uhrála na antuce. :D To na antuce mají 100% větší úspěchy Petra s Kájou. :D
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:53Od: Andrew89
:D :D :D meldonmasa :S
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:38Od: Frick Pro Blixu
Proč furt řikáš, jak tam Kaderka nikoho nechce pouštět na ten centr, když tam byla spousta akcí? Pustil tam házenkáře, MMAčkaře, filmaře, florbalisty...
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:39Od: EllNino
ale ne oknkurenci od tenisu :D
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:58Od: Frick
Eh? Pro ČTS jsou konkurencí kluby, který zastřešuje?
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:13Od: blixa
Ale on pustí, zase chce prachy, že, ale pokládání antukového kurtu mu není moc po chuti, páč to trvá dlouho. Pro něj jsou ideální akce, které nezdržují. Na ten beach se taky cukal, ale nakonec kejvnul, protože to je jen písek a ne kurt a rychle se to naveze a odveze.
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:29Od: Frick
Ty to pises stylem, jakoby se Cernosek fakt zkoušel s Kaderkou domluvit. Což se nezdá.
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:51Od: blixa
Černošek určitě ne, ten nemá důvod se cpát na Štvanici.
[ Reagovat ]
07.05.2018 04:18Od: Frick
Ale proč ne? Proč by nemohl mít touhu oživit centrkurt, který předhozí roky měl katastrofální problém v nevyužití? Proč by nemohl mít touhu se prezentovat jako "ten, co vrátil do tenisového chrámu život?"

A věřim, že existence ČLTK by od šla nějak "ofiltrovat". Tak při Fed Cupu 86 tak asi ČLTK nikoho nezajímalo atp.

Nicméně tam už byla udělána chyby v začátku (tj. 2015), kdy bylo JTB Prague open prezentováno jako nástupnický turnaj původního SPO - tj. bylo to nastaveno jako "klubový turnaj", místo toho, aby to bylo od toho odproštěno. Kupříkladu jako původní pražský challenger, který nebyl vázán na klub a do r. 2013 byl na Štvanici a od r. 2014 na Spartě

http://www.tenisportal.cz/praha-challenger/2013/atp-muzi/

...od roku 2017 se již nehraje....
[ Reagovat ]
07.05.2018 07:24Od: George_Renel
Protože se tak rozhodl a řekl to. Vždyť jsi to sám viděl. Pochop, že v 70 člověk své názory na určité věci nemění, zvláště pokud jsou jeho.
[ Reagovat ]
07.05.2018 12:03Od: blixa
Prostě to musíš udělat sám, Fricku. Ono je pohodlnější, když to za tebe někdo udělá, ale vždycky to nevyjde. Zvedni prdel a makej !
[ Reagovat ]
07.05.2018 12:31Od: Smazaný účet
Fenomén Štvanice, ale musíš vnímat v širších souvislostech, kdy zakonzervovanost hlavního kurtu, je odvislá, co se bude dít s celou lokalitou.

https://www.lidovky.cz/trauma-jmenem-stvanice-ostrov-kde-se-poradaly-zapasy-divokych-zvirat-se-psy-1vh-/design.aspx?c=A170116_135909_ln-bydleni_ape

https://praha.idnes.cz/navrh-reseni-rozvoje-uzemi-ostrova-stvanice-fne-/praha-zpravy.aspx?c=A131210_150850_praha-zpravy_bur

Že už se tam nepořádají ani challengery, je důsledek toho, že tam nainstalovali hard court. Ani se nedivím, že se tam Černošek necpe, jelikož je do areálu špatná dostupnost, a na centrkurtu je patrná dobovost vzniku. Asi to celé vystihuje moment, kdy se tam natáčel filmový snímek finále Wimbledonu z roku 1980, kdy kulisy byly zvoleny právě pro svou historickou hodnotu. Tohle železobetonové monstrum by muselo projít nákladnou rekonstrukcí, a pro své omezené využití (jaro-léto) by se nejspíš musela udělat i střecha. Momentálně to slouží jako sklad a vitrína úspěchů českého tenisu. Studie ale ukazují, že do budoucna se s tímto kurtem moc nepočítá, a zřejmě půjde k zemi, i hokejový stadion v této lokalitě, který měl historicky daleko větší hodnotu, potkal takový osud. Navíc investice by nešla pouze do stadionu a zázemí, ale celé lokality(viz. odkazy), aby alespon částečně mohla přilákat hráče a diváky z celého světa. A to je při tempu a vytížení českého(pražského) stavebnictví otázka desítek let.
[ Reagovat ]
07.05.2018 18:44Od: Frick
Tak i kdyby byla na centru antuka, tak na ITF/Chall. je prostě tenhle stánek předimentovanej. To je prostě celosvětová tenisová realita.

I když loni finále ITF turnaje hrála Vondroušová (= domácí hráčka a největší český talent), tak malý centr byl třebas zaplněn slušně, ale taky ne ze 100%.

Třeba v roce 2013 na centru ještě antuka byla a challenger se celý odehrál také jen na malém.

Argument, že Štvanice je stará a tak se tam natáčel film Borg/McEnroe mi přijde zcela diletantský. Řekl bych, že filmaři prostě potřebovali kurt, co má kolem sebe tribuny odspoda a tak jim na to Štvanice přišla vhodná. Zbytek je počítačově dodělaný. https://youtu.be/IgfFdEOGUqE?t=2m

Zastřešení jasně, bylo by super, najednou by se tam daly hrát pořádat koncerty i třeba nějaké halové sporty.

Na druhou stranu - kolik takovejch tenisovejch stadionů po světě existuje, že by byly zastřešený a víceúčelový?

Jelikož je areál v centru města a vede přes něj magistrála, tak jeho dostupnost je vynikající. Od loňska je tam nově i vlastní zastávka tramvaje.

Co uznávám, že by mohl být problém, je parkování. Ale věřím, že přechodně by se to dalo unést parkováním třeba pod oblouky Hlávkova mostu atp.

To, že centrkurt VIZUÁLNĚ vypadá určitě lépe než když byl o polovinu mladší, zatím si stojím. Asi jako holka, co měla v 16 nadváhu, akné, nosila brýle a v 32 je to štíhlá sexy baba, která by každýmu mohla říkat, že jí letos bude 25...

https://mapy.cz/s/2CAN3 - zřejmě rok 2002, před povodněmi.
[ Reagovat ]
07.05.2018 19:32Od: Smazaný účet
Vůbec nic jsi nepochopil, pouze jsi zopakoval to, což už tady píšeš poněkolikáte. ITF můžou hrát na vedlejších kurtech, na to nepotřebují takové monstrum. Pokud na něm nebudou hrát velké turnaje, tak k čemu tak může asi sloužit.
Ano grafika je ve filmovém průmyslu celkem běžná věc, taky to mohli dělat přímo v Anglii. A nebo taky na nějakém plácku někde v ateliéru a pouze to graficky dodělat.

Podívej se na kalendář a turnaje ATP/WTA, kde to funguje po všech stránkách a pak na tohle monstrum, které nechali zchátrat. Po nákladné sanaci, ani není jisté, zda se to vyplatí a bude nějaká návratnost. Zkušenosti říkají, že to půjde k zemi.
[ Reagovat ]
07.05.2018 20:33Od: Frick
Předpokládám, že filmaři potřebovali mít spodek krtu (a jeho hldiště) reálnej, vršek pak už CGI.

To řikáš ty, že ho nechali schátrat. Realita je ta, že rekonstrukce hlediště byla (resp. probíhala) v roce 2009 - důkaz zde https://screenshotscdn.firefoxusercontent.com/images/f5293e6d-7c9c-4d85-870f-ed3a0db58de6.png

..rekonstrukce dlažby ochozů v roce 2012
https://mapy.cz/s/2CBSn - stav z konce léta 2011, ale spíše z léta 2012, je tam jasně vidět stará červená, dnes je tam šedá.

Ad "půjde k zemi": A co jako půjde k zemi? Ty snad žiješ v tom, že je to samostatná, volně stojící stavba centru kurtu. Asi ti uniká skutečnost, že pod východní tribunou je využívaná tenisová dvojhala, pod jižní tribunou je zbrusu nová restaurace a částečně zrekonstruované hráčské zázemí a pod západní/severní tribunou je sídlo svazu. Plus celistvě je s tím v JV části spojen malý centrkurt v jehož útrobách jsou prostory, které využívá ČLTK a též - prošly nedávno rekonstrukcí a na ochozu probíhá nástavba.
[ Reagovat ]
07.05.2018 20:50Od: Smazaný účet
Četl jsi studii?
Může to trvat několik let, až se rozhodne co dál. Ledaže by z toho udělali muzeum. Nové sídlo si můžou postavit vždycky.
[ Reagovat ]
07.05.2018 21:44Od: Frick
Studie :-D :-D :-D
[ Reagovat ]
07.05.2018 21:49Od: Smazaný účet
A proč myslíš, že si ji město zadalo? Pokud jsi tedy ještě schopen, nějaké myšlenky.
[ Reagovat ]
07.05.2018 22:13Od: FulnekUltras Re: Daffit
Proč tak zarputile obhajuješ současné kapitalistické diletanty, kteří by Prahu nejradši zbourali celou a na vzniklou planinu "s novou perspektivou rozvoje a růstu" ;-))) nahnali osvědčené komando miliardářských developerů s jejich dvorními projektanty-parazity (autory všelijakých předražených "studií") a zahraničních stavebních dělníků? Frick dává objektivní argumenty, z tebe čpí akorát posthavloidní "novátorství" za každou cenu.
[ Reagovat ]
07.05.2018 22:18Od: Smazaný účet
Zase jsi tady sesmolil spoustu nicneříkajících frází, stejně jako Fricek. Ten tady obhajuje pouze betonové monstrum, které je ve fázi, kdy nemá žádnou perspektivu a využití. Proč se tam tedy žádný tenis nehraje, když je to vše podle tebe v pořádku?
[ Reagovat ]
07.05.2018 22:20Od: FulnekUltras
Protože se lidi kvůli přemrštěné moci peněz nedokážou (nebo ani nechtějí) dohodnout - v systému, jehož dny jsou už beztak sečteny.
[ Reagovat ]
07.05.2018 22:33Od: Smazaný účet
Ještě dodám, že soudruzi, také bourali, města ulice a ti se na nikoho neptali.

Co je na to nelogického, že město, jako vlastník, chce s objekty s územím, naložit tak, aby to bylo prospěšné a smysluplné pro všechny?
Kdyby ti, jako vlastníkovi do hospody přestali chodit lidé, tak co podnikneš?
[ Reagovat ]
08.05.2018 00:20Od: FulnekUltras
vyřadím ze hry toho, kdo je od chození zcela záměrně odrazuje vylhanými manipulacemi a zákulisními intrikami - kterými se u nás po roce 1990 cíleně zlikvidovala řada věcí, které by bez ideově zaslepeného havloidního ksindlu mohly bez problémů normálně fungovat dodnes
[ Reagovat ]
08.05.2018 00:22Od: Smazaný účet
Dobrou fulnek, nech si to do krčmy.
[ Reagovat ]
08.05.2018 00:29Od: FulnekUltras
tam, kde ještě funguje normální tržní prostředí, zajdu rád ;-)
[ Reagovat ]
08.05.2018 08:29Od: Fandina
U centru na Štvanici nikdy nešlo o tržní hospodářství. To postavili komouši jako demostraci svojí síly. Pořádně využito to bylo jenem jednou, když se hrál FED v roce 1986 a to se v podstatě proti komunistům otočilo, když české publikum fandilo Martině Navrátilové proti našim holkám. Stal se z toho politický protest proti režimu.
[ Reagovat ]
08.05.2018 00:45Od: Frick
Proboha, neber za bernou minci kdovíjakou studii. Papír snese všechno.

Vem si, jak dlouho se "nestaví" rychlodráha/metro (dobře si pamauju, jak se to řešilo před volbama 2006 a po 12 letech jsme pořád na stejnym bodě) na letiště nebo třeba metro D.
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:47Od: VlS
Fricku, ty seš umanutej. Turnaj je na Spartě a ne na Štvanici, tečka, není co řešit. Kdybys tu energii věnoval radši sbírání odpadků v přírodě, to by mělo smysl a pozitivní efekt. Jakej je efekt tvýho prudění se štvanicí za poslední tři roky?
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:04Od: Frick
https://www.tyden.cz/obrazek/201606/576015355bc3b/crop-1005745-stvanice1.jpg

Štvanice dříve. Těžko říct kdy. Tak mezi lety 2001 až 2006. Možná před podovodní, možná po ní. Ale i kdyby po ní, tak i mikdy nezatopený části hlediště vypadaly určitě o dost více neutěšeně než nyní.
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:12Od: VlS
No a ?
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:31Od: Frick
To jen pro ty, co dělají ze Štvanice tu nejhorší ruinu.
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:53Od: VlS
Fricku, to není o ruinách a neruinách. Ten turnaj někdo získal za peníze, který na to sehnal a když ho místo ba Spartě bude hrát v Prostějově, tak je to jen jeho věc. Jestli chce nějdo mít turnaj ba Štvanici, tak si ba to musí sehnat prachy a získat ho. To je celej krám a jen ty nechápeš, že je to tak a furt tady házíš do placu pseudoargumenty a na ně tady dostáváš protipseudoargumenty a navzájem tady melete prázdnou slámu.
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:02Od: tommr
Frick je s tím už možná otravnej, protože to cpe i tam kam to nepatří, ale v jádru má pravdu. Tomu turnaji by určitě slušel lepší centrkurt pro víc diváků a je smutný, že lidi, který mají rozhodující vliv v českým tenisu se nedokážou smysluplně dohodnout ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:10Od: VlS
Vem to s Frickem do ruky a zařiďte to, jinak můžete jen brečet dalších X let. Mě je úplně fuk, jestli je to tam, nebo tam, jsem rád, že se aspoň někdo postaral o to, aby tady turnaj WTA byl a dokonce obětuje příjmy ze vstupnýho tomu, aby byl diváků plnej dům. A místo ? zaplať pánbů Černoškovi? by si tady mohl číst leda kecy, jak by to měli dělat jinak. Černošku, vyprdni se na Prahu a přehoď to do Prostějova a bude.
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:17Od: tommr
takhle se dá odpálkovat jakákoli kritika. Mě osobně je to koneckonců taky fuk, protože se na to stejně vždycky dívám v televizi jelikož nemám nervy na to vystávat si nekonečný fronty. Pro českej tenis by ale asi bylo lepší kdyby se ten turnaj moh odehrávat v důstojnějším prostředí než je jedna provizorní tribuna z lešenářskejch trubek nebo ne?
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:58Od: Frick
Tak ti to snad fuk neni, ne? Třeba by ses jinak měl šanci tam dostat.
[ Reagovat ]
07.05.2018 13:26Od: Fandina
Já bych se dočasným tribunám nevysmívala. Tribuny se staví běžně na akcích a pak se zase rozeberou. Nejde o lešení, zabývají se tím profesionální firmy. Podobnou tribunu, jaká se staví v Praze mají na turnaji na centru v Monte Carlu. Když jsem byla v Římě, tak tam je také druhý největší stadion postavený takhle.
Co se týká front, tak ty jsou všude kde jsem byla. Problém ve Stromovce nastal v úterý, když byl svátek a lístky nebyly předem v předprodeji, jako na finále. Takže lidi tam šli a nedostali se tam. Když máš předem koupený lístek, tak máš jistotu, že máš kde sedět a to v Praze kromě finále není.
[ Reagovat ]
07.05.2018 13:39Od: Fandina
A jinak fronty do areálu jsem zažila všude. Největší ve Wimbledonu, kde jsem předem žádný lístek koupený neměla, takže jsem si to vystála, ale to je něco jiného, tam je to takový pěkný kolorit, dostaneš číslo a čekáš, ležíš na louce, ale s tím už každý počítá. Ale fronty před otevřením do areálu jsou všude, v Paříži, Římě, Madridu, Halle, všude a to tam jdeš a máš předem vstupenku.
[ Reagovat ]
07.05.2018 14:34Od: Linka
Tak ono šlo především o Petru, většina přišla na ni. Když odehrála, pak se dalo do areálu dostat v pohodě. Loni na Karolinu takovej nával nebyl.
[ Reagovat ]
07.05.2018 22:15Od: FulnekUltras
trefné ;-)
[ Reagovat ]
07.05.2018 18:38Od: VlS
Odpálkovat kritiku - a proč nekritizujete pána Štvanice, že tam dělá prd a kritizujete pána Sparty, že něco udělal? Jste fakt majzlípolenem!
[ Reagovat ]
07.05.2018 19:40Od: Frick
Tak samozřejmě, že je Ivoš *******, že tam p*dnul hard.
[ Reagovat ]
06.05.2018 23:11Od: Frick
Ty příjmy ze vstupnýho by stejně byla marginální věc.

A co třeba teprva nižší turnaje, kde vstupný by už bylo úplně mimo realitu a i přesto má bezesporu ten podnik svoje náklady.

Kolik třeba mohla stát Prosperita? Jen na PM to bylo 1,6 mil., dále to bylo s hospitality, honoráře rozhodčim, sběračum atp.

Nakonec z toho vyjde finále s účastí dvou cizích hráčů mimo TOP 200, který bude v TV "milostivě" puštěno ze záznamu v pondělí dopoledne.
[ Reagovat ]
06.05.2018 23:14Od: Frick
Ano, obětuje pár set tisíc ze vstupnýho a následně mnohem snáze získá silnýho partnera, kterej mnohem radši propůjčí svý jméno podniku, jenž se těší "nevídanému zájmu diváků".
[ Reagovat ]
07.05.2018 19:02Od: turista
Centrkurtu na Štvanici s antukovým povrchem je škoda. Otevřeli ho v roce 1986 a hned se tam hrálo finále Poháru federace. Byl to tehdy velký zážitek. Pak se tam hrával Davis cup než centr pro 8000 diváků upadl v zapomnění.
[ Reagovat ]
07.05.2018 20:44Od: Frick
Tak 8 000 kapacitu by mohl mít spíš celý areál (tj. všechny kurty), centr má 6300 (i tak je to třeba více než fotbalový stadion v Ďolíčku nebo na Žižkově).

A další nepřesnost - poslední velká tenisová akce proběhla r. 2010 (ECM Prague Open). Ty to píšeš tak, jako kdyby se tam nic nepořádalo posledních 25 let.
[ Reagovat ]
07.05.2018 21:23Od: VlS
8, nebo 25, to už je fuk, neboť nic není staršího, než včerejší den. Je úplně fuk co bylo, protože se na tom už nedá nic změnit, důležitý je, co bude. A to co bude, to záleží na schopnostech lidí, ne na tunách betonu.
[ Reagovat ]
07.05.2018 21:47Od: Frick
Super. Rádoby filosofický pindy tu ještě chyběly.
[ Reagovat ]
07.05.2018 22:18Od: FulnekUltras
to víš, od fanatických antikomoušů se kromě prázdných řečí o betonových monstrech a milionech mrtvých věcné argumentace dočkáš jen těžko
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:34Od: EllNino Jinak Týnu čeká Sorribes
to si myslím, že je hratelné do 2. kola, ale dneska překvapila výhrou na Madison ... není radno podcenit domácí tenistky :)

Od Charlestonu jsou výsledky Týny poměrně solidní, antuka ji zachraňuje ve stovce :D ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:48Od: com
jo a ve tretim kole nase antukova specialistka Krityna vyradi Halepku :D
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:52Od: tommr
pokud se tam ovšem Halepová dostane přes Mertensovou, která se zdá být momentálně na antuce nezastavitelná ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:32Od: tommr naši dneska špatnej začátek, skvělej konec
jak naši špatně začali (Siniaková, Strýcová, Berdych) tak skvěle skončili (Krejčíková/Siniaková, Kristýna Plíšková, Kvitová) ...
Zápas Kristýny jsem neviděl, protože jsem sledoval Petru, ale musela hrát slušně. V každým případě je postup do druhýho kola solidní úspěch a první stovka je tím zachráněná ...
Petra příjemně překvapila. Nečekal jsem ani ve snu, že bude s nebezpečnou Ukrajinkou tak brzo hotová. Hektickej přesun z Prahy na ní nebyl skoro vidět ... :)
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:35Od: horska.kraslice
Já jsem občas na Kristýnu přeblikla, ale žádný zázrak se nekonal, hrála jako obvykle, ale naštěstí se Vichljanceva moc nepředvedla.
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:41Od: Linka
No v prvním gamu přesun znát byl!! :))
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:43Od: Andrew89
jojo nebylo to znat:) krom tech prvnich gemu. Ale Tsurenko byla tragicka cely zapas:D Peta odehrala solidni zapas. ideal na prvni kolo:)
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:46Od: tommr
nečekal jsem, že bude Tsurenko tak slabá, ale bylo to daný i tím, že jí Petra nepustila do zápasu. Bůhví jak by to vypadalo kdyby se Petře nepoved ten rychlej rebrejk na začátku zápasu ... :)
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:51Od: horska.kraslice
První set se mohl ještě vyvinout jakkoliv, taky nutno zmínit, že si v pravý čas zavolala Vaňka a ten dobře poradil :-)
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:55Od: Andrew89
diky bohu za to,jak to dneska bylo...ma idealni los...tak snad ho vyuzije:)
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:59Od: tommr
los má slušnej. Ideální je trochu silný slovo. Vždyt hned ve druhým kole narazí na Puigovou se kterou oba dosavadní zápasy prohrála ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:13Od: Andrew89
ta bude rada kdyz uhraje nejaky gem....je marna hroznym zpusobem:D
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:21Od: tommr
když spolu hrály posledně tak to po prvním setu, kterej vyhrála Petra 6:1 taky tak vypadalo a nakonec to Puigová ještě otočila. Já bych jí rozhodně nepodcenoval. Proti Petře si bude věřit ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:33Od: Andrew89
to jo...ale necekam neco podobneho. uvidime v utery:)
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:43Od: tommr
taky doufám v odvetu i s úrokama (hlavně za ty OH), ale u Petry nikdy nevíš dne ani hodiny ... :)
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:27Od: Pavlis
Petře gratuluji k další výhře. Dneska bez komplikací. Ideální čas k hraní, na kurtu již byl stín. pár velkých minel u sítě, ale nemělo to vliv. Povedlo se jí několik famózních úderů. Super. Druhé kolo, soupeřka těžká, no. Nyní má Petra den volna, to je stěžejní.
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:43Od: tommr
jj ten den volna už Petra nutně potřebuje, aby si trochu odfrkla. Přece jen 6 zápasů v 6 dnech je strašnej záhul i když se až na jednu výjimku jednalo jen o zhruba hodinový záležitosti ... :)
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:20Od: bIbec
Skoro bych řek, že Kvítko ani "lepší" (ve smyslu lepší pro Petru) soupeřku do prvního kola dostat nemohla.
Fajne, že má teďkom den volno. Pica bude těžší soupeřka.
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:21Od: EllNino
no úplně se toho zápasu děsím s Monicou, s tou má bilanci 0:2, ale obě porážky tedy v ne moc úspěšné sezoně 2016, teď je v mnohem větší pohodě bych řekl :)
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:25Od: Andrew89
vubec bych se knirate Monci nebal. 2016 to byl tvrdej povrch a jak jsi psal...Petra v tom roce byla v krizi. Puig je od Oh do poctu
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:36Od: triatlet
ignor
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:39Od: tommr
aby si se nepotento ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:05Od: dunphy
Nepotento co? Neponentoval jako ty pokaždé, když náhodou česká hráčka podá tvými slovy "ostudný" výkon?
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:07Od: dunphy
Pardon, ty tou svou ubulenou pražskou hantýrkou vlastně píšeš "ostudnej".
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:24Od: tommr
no hlavně že do toho musíš zamontovat i svojí nenávist vůči Pražákům ty demente z Balíkova ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:27Od: dunphy
Já ale proti Pražákům vůbec nic nemám, zas si jen domýšlíš co není. A jak víš, že jsem z "Balíkova"? Nebo snad trpíš až takovým komplexem, že vše mimo Prahu považuješ za "Balíkov"?
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:42Od: tommr
jen dement z Balíkova může dělat vědu z toho, že někdo píše "ubulenou pražskou hantýrkou" ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:46Od: dunphy
Já z toho vědu nedělám. Jen jsem se prostě opravil, abych byl přesný. Píšeš ubuleně? Píšeš. Píšeš pražsky? Píšeš. Takže si nic nevymýšlím.
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:55Od: tommr
nedělej ze sebe svatouška. Jsi dementní hater a když už na mě nemůžeš vytáhnout nic jinýho tak aspoň buzeruješ kvůli tomu jak píšu. Jdi se už bodnout ty ubožáku ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:00Od: dunphy
No původně jsem na tebe vytáhl to, že se někomu posmíváš a přitom jsi tu sám největší plačka. Ale ty sis z toho zase vzal jen to co jsi chtěl a ještě to okořenil pár osobními urážkami, což mě jem utvrdilo v tom, jak moc jsi nemocný.
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:01Od: dunphy
*jen
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:20Od: tommr
duševně nemocnej jsi ty protože na mě neustále útočíš i když jsem tě nesčíslněkrát slušně žádal aby si na mě vůbec nereagoval že o žádnou komunikaci s tebou nestojím. Kdybys byl normální slušnej člověk tak bys to vzal na vědomí a přestal by si otravovat. Protože jsi ale dementní hater tak nemůžeš přestat a musíš využívat každou záminku k tomu abys na mě zase nějak plivnul ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:23Od: dunphy
"slušně žádal" :DDD
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:56Od: tommr
na dementa jako si ty jsem byl slušnej až moc ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:39Od: slacker
Na první pohled takřka není patrné, že chodí do praktické školy, vývojově je však na úrovni zhruba šestiletého dítěte. ?Má atypický autismus, takže neumí lhát a všechno bere absolutně vážně. Když mu ve škole některé z dětí řekne, že ho zabije, bojí se o život,?
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:56Od: triatlet Re: tommr
Na rozdíl od tommra a Andrew88 si nepotřebuju zvyšovat testosteron narážkami na hráčky.
Pokora ani jednomu z vás nic neříká.
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:40Od: Frick
Ježíš, dyt to je jen taková sranda.
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:55Od: Andrew89
nebrec mi tu....knira ma i Erani :)))
[ Reagovat ]
06.05.2018 21:58Od: Andrew89
a nevim co na tom je....konstatuji holej fakt...nic vic.Nekdo si ho maluje ( Samkova) a nekdo ho ma od prirody....tak to proste je:)
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:06Od: tommr
dunphy a triatlet jsou politicky korektní hovada před kterejma se nesmí prostě ani takhle zavtipkovat, protože hned dostávají záchvaty a musí ostatní umravňovat ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:17Od: Torn
Tak každá hráča má něco. Šarapka řve, Niculescu forhend, Puig knír...
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:20Od: Andrew89
presne tak...kazda je necim.charakteristicka....Niculescu rikam Harry Potter...vzdy jak krasne mava pri forhendu tou jeji hulkou :D
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:23Od: Torn
Chudák. :( Náhodou s takovým úderem to dotáhla daleko a je to příjemná změna. :D Já mám atypické hráčky rád. :D Sice to není moc estetický tenis, ale o to zajímavější to je.
[ Reagovat ]
06.05.2018 23:01Od: Andrew89
jojo nerikam ze je to spatne...ja osobne bych proti ni hrat fakt nechtel:D...nikdy nevis co prilitne
[ Reagovat ]
06.05.2018 23:13Od: Torn
Přivolá Voldemorta. :D
[ Reagovat ]
06.05.2018 23:52Od: Andrew89
:D jo no
[ Reagovat ]
06.05.2018 22:21Od: dunphy
https://www.bohnice.cz/kontakt/

Co do toho zas taháš jakousi politickou korektnost? Zavolej si tam. Třeba s tebou něco zmůžou, i když tomu nevěřím.
[ Reagovat ]
06.05.2018 23:41Od: triatlet Re: tommr
Jsi ubohý nick, ale máš kolem sebe silnou partičku.
Gratuluji.
[ Reagovat ]
07.05.2018 00:10Od: FulnekUltras
spíš bych řekl, že tommr prostě jen píše, co si opravdu myslí ;-) - a s ním díkybohu ;-) i hodně dalších lidí
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:25Od: Linka
Snadná, rychlá výhra. Ideální!
S Puig to bude horší, no
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:37Od: tommr
docela mě překvapilo jak byla Tsurenko neškodná. Velkej podíl na tom měla ale i dobrá hra Petry, která se tak nevyhazovala jako obvykle a párkrát zaskočila soupeřku skvělým pohybem a famózním forhandem v běhu když jí Tsurenko chtěla rozběhat ...
[ Reagovat ]
07.05.2018 11:26Od: bella
Jako obvykle??? AHA!!!!
[ Reagovat ]
07.05.2018 18:11Od: Torn
A Petra se nevyhazuje?:D
[ Reagovat ]
07.05.2018 19:44Od: bella
Jo nekdy dost drsne, ale nemuze nikdo napsat, ze se jako OBVYKLE vyhazovala. Protoze to se obvykle fakt nedeje ;-).
[ Reagovat ]
07.05.2018 19:56Od: Torn
No s ohledem k jejím kvalitám se vyhazuje víc než ostatní, ale to je dáno dsot tím herním stylem no. Já bych řekl, že Petra prostě trefuje nebo netrefuje kurt. :D
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:04Od: com
no co tam na konci Kristyna zas vyvadela, hruza.. jeste to nakonec zvladla :) a i pristi kolo ma hratelny:)
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:48Od: tommr
v prvním setu vedla 5:2, ve druhým dokonce 5:1, ale ani jednou se jí nepodařilo dopodávat napoprvé. Ale jak se říká konec dobrej všechno dobrý ... :)
[ Reagovat ]
06.05.2018 18:52Od: Andrew89 Petra
První se v pohode..začátek strašidelne..ale Tsurenko je ještě strašidelnější...Petra v pohode hraje co potřebuje...je vidět, že nevydává zbytečně energii. Snad druhý set půjde stejně hladce jako první i když si to nemyslim, protože Tsurenko tak příšerně jako v prvním setu už asi hrát nebuee
[ Reagovat ]
06.05.2018 18:30Od: r176 :-O
Týnu trénuje Čermák? Tak to je pro ni cesta do pekel :-(
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:19Od: horska.kraslice
Myslím, že to nebyl Čermák, co za ní přišel k lavičce.
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:29Od: Fandina
V Praze jí radil taťka, ale říkala, že zkouší Devothyho, který trénoval Štěpánka a dělal sparinga u DC týmu.
[ Reagovat ]
06.05.2018 20:22Od: Fandina
Podívala jsem se na záznam a po prvním setu jí někdo radil a opravdu vypadal jako Čermák. Neviděla jsem ho zepředu a bylo to bez mikrofonu. Třeba výpomoc, když už netrénuje Katku :-)).
[ Reagovat ]
06.05.2018 19:29Od: lars
mel by to byt Devoty
[ Reagovat ]
06.05.2018 17:06Od: dadaft
s takovou to Barčo vidím na titul z Birminghamu. ))
[ Reagovat ]
06.05.2018 16:55Od: triatlet Ashleigh
1. set v pohodě.
Sice slabší první podání, ale jinak jistá ruka (až na pár kousků u sítě) a velmi dobrý pohyb.
Tak udržet hlavu.
Come on, Aussie!
[ Reagovat ]
06.05.2018 17:05Od: dadaft
let´s go baby!
[ Reagovat ]
06.05.2018 17:46Od: triatlet
Pěkně!
Těch 5 odvrácených bb Saru naštěstí vyčerpalo.
V dalším kole Caro.
A Sloane x Sam.
[ Reagovat ]
06.05.2018 16:51Od: Haitik
KOukám na Maruš od 2. setu a celkem slušný.. :-) Už jen dva gemy..
[ Reagovat ]
06.05.2018 17:06Od: Gogiska
Marus super, hlavne ten servis je paradny, snad jej to vydrzi! :)
[ Reagovat ]
06.05.2018 18:05Od: Haitik
Jj, ve druhém setu myslím, že fakt hrála super! Tak teď jen tu výkonnost udržet i proti Begu.. :D
[ Reagovat ]
06.05.2018 16:00Od: tommr Karolína Plíšková
takže Karolínu čeká ve druhým kole přece jen Azarenka. Neviděl jsem sice celej její dnešní zápas, ale z toho co jsem viděl se Azarenka zdá být fyzicky i herně v pohodě. Karolínu určitě nečeká nic lehkýho ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 16:03Od: com
no z toho co sem videl ja, Krunic nehrala nic extra.. takze pokud Karoline poslape servis, tak ma urcite velkou sanci, kdyz je ted na vitezne vlne :)
[ Reagovat ]
06.05.2018 16:08Od: George_Renel
Souhlas, Azarenka dnes zase až tak nezářila.
[ Reagovat ]
06.05.2018 15:17Od: EllNino Bára
si ty losy poslední dobou opravdu vyžírá ... buď je to hráčka na vlně, nebo domácí miláček, nehraje vyloženě špatně, ale něco tomu chybí, sebevědomí po 7 porážkách v řadě na nule a to je před ní pomalá antuka v Římě a RG, kde se jí dost nedaří :/
[ Reagovat ]
06.05.2018 15:21Od: tommr
na to, že je CSN její žebříčková sousedka byla ale průběh zápasu až příliš jednoznačnej ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 15:28Od: EllNino
tady ale vůbec nejde o žebříček :) Carla je v Madridu domácí hráčka, Bára s ní má bilanci 1:6, jediná výhra z dost dávné doby, přijela s hrozivou šňůrou proher a dostat Carlu do 1. kola na jejích domácích kurtech není zrovna dobrá šance, jak tu šňůru porážek přetrhnout ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 15:37Od: tommr
sice máš v mnohém pravdu, ale ta hrozivá šnůra 7 porážek v řadě se jen smůlou na los vysvětlovat nedá. Bára je prostě v krizi a má trenéra na baterky, kterej jí z tý krize nepomůže ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 15:39Od: EllNino
tak já neříkám, že je to jen smůlou na los, ale rozhodně by teď potřebovala dostat někoho "hratelného", kde by se chytla, a ne Siegemund, Giorgi, Suarez atd. :) ... a ve 32 letech už stejně trenér moc nesvede, natož s Bárou :D
[ Reagovat ]
06.05.2018 16:49Od: triatlet
Jestli je někdo na baterky, tak tommr.
Jak píšeš - smůla na soupeřky. S Camilou po kanáru nehrála špatně...
Třeba to vyjde v Římě.
[ Reagovat ]
06.05.2018 17:01Od: Smazaný účet
Ono je celkem zvláštní, že tady nezbrojí a nevede kampan za lepší trenéry, pro mnohem mladší hráčky, které mají kariéru před sebou, a evidentně stagnují a nemají výsledky na turnajích. U 32-leté veteránky, která už v zásadě může cestovat bez trenéra, je to pouze účelové.
[ Reagovat ]
06.05.2018 13:39Od: tmora trener?
Nevite, jeste ji trenuje Cermak?? V Praze jsem ho nevidel.
[ Reagovat ]
06.05.2018 13:42Od: horska.kraslice
Údajně ukončila spolupráci s Čermákem i se Sukovou.
[ Reagovat ]
06.05.2018 14:34Od: tommr
v Praze i v Madridu jí koučoval táta ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 13:36Od: Dobry-den
Pořád ta samá písnička. Katka je prostě hráčkou malých turnajů.
[ Reagovat ]
06.05.2018 13:32Od: tommr Katka Siniaková
čtvrtej česko-rumunskej souboj během několika dnů pro naše barvy nedopad dobře. Katka dneska působila mátožným dojmem a vůbec nepřipomínala zarputilou bojovnici ze Stromovky. Cirstea naproti tomu hrála velice dobře a výhru si zasloužila ...
Katce se po další nepříjemný porážce v prvním kole začíná první padesátka trochu vzdalovat ...
[ Reagovat ]
06.05.2018 13:26Od: George_Renel
Katka dnes podala bezkrevný výkon. Přitom umunka rozhodně byla soupeřkou k poražení. :-/
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist