Kvitová finále v Lucemburku nezvládla, Niculescuová ji dorazila kanárem

  • WTA LUCEMBURK - Petra Kvitová turnaj v Lucemburku ziskem 19. titulu nezakončila. Nejvýše nasazená Češka v dnešním finále prohrála hladce 4-6 0-6 s Rumunkou Monicou Niculescuovou, s níž prohrála i druhý vzájemný duel v hale.
    22. 10., aktualizováno | Aktuality |  192 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Petra Kvitová mohla v Lucemburku přidat druhý letošní a celkově devatenáctý triumf v kariéře, ale nedokázala si poradit se skvělou obranou soupeřky a příliš chybovala. Ve svém 25. finále teprve posedmé prohrála. Monica Niculescuová, která je na žebříčku o 40 míst níže, vyhrála třetí turnaj v životě, když navázala na tituly z brazilském Florianópolisu (2013) a čínského Guangzhou (2014).

Kvitová má nyní s Niculescuovou vyrovnanou bilanci 2-2 na zápasy, přičemž letos už spolu hrály potřetí. Ve Fed Cupu, který se hrál stejně jako dnes v hale, Češka prohrála, ve Stuttgartu zvítězila.

Dnes Kvitové nevyšel úvod. Ztratila první servis a po druhém zkaženém gamu na podání už prohrávala 1-4. Proti skvělému pohybu a čopovaným úderům soupeřky marně hledala zbraň.

Zkoušela i servis-volej a chodit do míčů, ale údery kazila a obranný tenis Rumunky čím dál víc nahlodával její sebevědomí. Zvládla sice dvě dobré hry, snížila na 3-4 a za stavu 3-5 odvrátila dva setboly, ale sadu už nezachránila.

I na začátku druhého setu působila Kvitová po dalších chybách a ztrátě podání frustrovaně. Ve druhém gamu pak vedla při podání Niculescuové 40-0, ale ani jeden brejkbol nevyužila a rychle prohrávala 0-5. Zkoušela odvrátit potupu a měla šanci alespoň zahnat 'kanára', ale před zraky svých rodičů se jí to nepodařilo.

Kvitová hrála počtvrté v kariéře turnaj z pozice jedničky. Zvítězit dokázala v Linci před pěti lety, v Katovicích v roce 2013 prohrála stejně jako nyní ve finále.

Bronzová medailistka z olympijských her v Riu de Janeiro Kvitová slavila premiérový letošní triumf na začátku října ve Wuhanu. Rozšířit svoji sbírku ještě může na turnaji WTA Elite Trophy v čínském Zhuhai, v listopadu ji pak čeká ještě finále Fed Cupu.

 

• WTA INTERNATIONAL LUCEMBURK •
Lucembursko, tv. povrch / hala, 250.000 dolarů
sobotní výsledky (22. 10. 2016)
• Dvouhra - finále •
Niculescuová (Rum.) - Kvitová (1-ČR) 6-4 6-0
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (192)
23.10.2016 15:04Od: misa Jsem-tady-dnes-prvne
Škoda, že tak málo píšeš, včera jsi byl nějak vytočený :) Ne vždy je nutné brát internetové diskuze vážně.
[ Reagovat ]
23.10.2016 17:33Od: FulnekUltras
ale píše ;) - zrovna dneska pod nickem mnohem známějším... ;)
[ Reagovat ]
23.10.2016 11:57Od: janek_da JTDP
jak by napsal FU. Pregnantně vyjádřený názor maloměšťáckého čecháčka, který posluhuje anglosaskému vidění světa. Čili pochvala.

Až na tommra. On by za české holky i dýchal. Tams trošku vedle.

1GSL žil, žije a bude žít
[ Reagovat ]
23.10.2016 12:00Od: janek_da
btw: občas si tě pletu s JMDP
[ Reagovat ]
23.10.2016 12:26Od: a.magerova
Jo, ta zkratka mě taky vždy splete... :-))
[ Reagovat ]
23.10.2016 12:32Od: sprchon
Taky jsem si říkal, jestli ses nespletl. :D
[ Reagovat ]
23.10.2016 12:33Od: a.magerova
Po těch letech, co tady chodím... jsem KONEČNĚ pochopila, že:

http://www.citaty-o-lasce.com/wp-content/uploads/2015/03/cit%C3%A1ty-P%C5%99ijmout-lidi-takov%C3%A9-jac%C3%AD-jsou-605x605.jpg
[ Reagovat ]
23.10.2016 12:40Od: blixa
Myšlenka je to krásná ... ale s některými lidmi to prostě nejde, nejde, nejde .... :D
[ Reagovat ]
23.10.2016 12:45Od: a.magerova
Tak mně TO tu trvalo 8 let, než jsem na TO přišla... a to jen ve virtuálu... v reálu se mi to nedaří, nedaří, nedaří...
[ Reagovat ]
23.10.2016 20:44Od: VlS
Když já nejsem tak hodnej, abych se moh až tak obdarovat :-)
[ Reagovat ]
23.10.2016 23:30Od: a.magerova
Jsem hodna obdarování i přesto, že jsem zlobivá holka.... ;-)
[ Reagovat ]
24.10.2016 00:41Od: blixa
Já měl za to, že jsi už "obdarovaná" vcelku dostatečně ... :D
[ Reagovat ]
24.10.2016 10:43Od: a.magerova
Ale jooo, nestěžuju si, příroda byla ke mně velkorysá, však víš..... ;-) , ale teď řeším záležitosti duše... :-))
[ Reagovat ]
23.10.2016 12:47Od: janek_da
Někteří za to stojí, jiné neřešim.
[ Reagovat ]
23.10.2016 15:21Od: Krisboy
Po letech, co SEM chodím, ne TADY chodím! Chudák čeština...
[ Reagovat ]
23.10.2016 16:30Od: Fandina
To je nelepší moudro na to, jak vycházet s druhými lidmi. A platí beze zbytku. Souhlas.
[ Reagovat ]
23.10.2016 10:36Od: Kozoroh Iqe na idnesu
http://sport.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A161022_133641_tenis_ald&vlakno=81261666

Ačkoliv Petra uhrála jen čyři gemy, soupeřka vyhrála jen díky tlačence rozhodčích. Iqe se své obcese evidentně nikdy nezbaví.
[ Reagovat ]
23.10.2016 10:42Od: PetaM
Vzhledem k tomu, že na turnaji není jestřáb, nemůže mu to nikdo vyvrátit žádným důkazem :D Takže si stejně bude myslet, že má pravdu.
[ Reagovat ]
23.10.2016 10:43Od: Krisboy
:D
[ Reagovat ]
23.10.2016 10:44Od: PetaM
I když vlastně jestřáb je k ničemu. I kdyby ukázal dobrý míček, tak stejně technika není 100% a i jestřáb chybuje, takže důkaz na ho-vno :D
[ Reagovat ]
23.10.2016 10:26Od: Tony No...
..je to nahoru a dolu Petro :-) Dostat ale kanára s touto hráčkou...?? No, nevím....asi se to stává :-) GOOD LUCK !! :-)
[ Reagovat ]
23.10.2016 10:26Od: aape
ta trofej je dost podivná, třeba si tím nechtěla doma kazit vitrínu, opravdu by mě zajímalo, proč na většině těch turnajů nemůžou oslovit nějakého kvalitnějšího designéra, vždyť by se tím i mohli pochlubit, ale většina trofejí dnes vypadá, jako by to splácali někde ve školní družině.
[ Reagovat ]
23.10.2016 07:11Od: petr123 Jsem-tady-dnes-prvne
Ty jeden troubo, na co si tady hraješ.Chováš se a píšeš ve stejném stylu jako ty které kritizuješ.Považuješ se za spasitele TP, ubožáku.
[ Reagovat ]
23.10.2016 08:51Od: sojka
tak ja si z anglickeho humoru rozhodne vybiram odlisne, coz je samozrejme zasadni postoj k zivotu, a presto JTDP nenurazim, protoze to unesu.. ;-) Co je uboheho na vysloveni nazoru, vzdyt nic jineho nespachal a sam na to uvodem upozornuje.
[ Reagovat ]
23.10.2016 10:27Od: Lunej..
No dovolil si moc. Tady je aspon videt, jak kdo unasi svou kritiku. Misto, aby se clovek nad sebou zamyslel, ze treba neco dela spatne, je prece jednodussi kritizovatele sproste napadnout a urazet ho. Navic virtualne, kdo by odolal....
[ Reagovat ]
23.10.2016 21:05Od: Daffit
když to tak čtu, tak zásadní problém bude v tom pohárku. Záleží asi čím byl naplněn. Zřejmě to bude nadšenec rumunské kultury, tak třeba se příště dozvíme něco víc z tohoto regionu. Možná měl také špatný den a celé to nějak popletl a potřeboval se svěřit. Rozhodně jsem tam žádný anglický humor nenašel.
[ Reagovat ]
24.10.2016 00:28Od: FulnekUltras
i maloměšťáčci mají své dny... ;)
[ Reagovat ]
23.10.2016 07:10Od: Frick Jsem tady dnes prvně a Dobrý den
Předně je třeba říct, že jsou to poetická nickname. Při mé omezenosti by mě to nenapadlo dát si jako nick dvou slovný pozdrav nebo dokonce celou větu o čtyřech slovech. Má/měla (původně) to jako být omluva, pro nějaké chyby, případné?

Já píšu tak, jak to cítim. Chválím to, o čem si myslím, že je třeba pochválit. Krytyzuju to, co si, dle mého, krytyku zaslouží. Mám nestandartní smysl pro humor. Jako například že jsem udělal ty děsivé pravopisné chyby v předchozí větě. Deal with it!
[ Reagovat ]
23.10.2016 01:07Od: slacker HMMM
To teda PK posrala
[ Reagovat ]
22.10.2016 23:49Od: FulnekUltras Gratulace Monče
Její styl zkrátka Petře nesedí, navíc je momentálně ve formě - a i když jsem zápas neviděl ;), dokážu si celkem živě představit, jak to dneska už od začátku asi vypadalo. Čím víc Peťa chtěla, tím hůř ve výsledku bylo... Nic to však nemění na faktu, že k ET můžeme vzhlížet se střízlivým optimismem. Normu aspoň dvou vyhraných turnajů ročně lze ještě pořád klidně splnit.
[ Reagovat ]
22.10.2016 23:49Od: Fandina
Ta trofej je dost zvláštní. Třeba proto Petra nevyhrála, že se jí nelíbila ... úsměv.
[ Reagovat ]
23.10.2016 09:54Od: Krisboy
Dobrej postřeh! Petra je prostě nejvíc :)
[ Reagovat ]
23.10.2016 14:18Od: Fandina
:-))) to byl žert.
[ Reagovat ]
23.10.2016 15:06Od: Krisboy
Třeba ne, třeba ten krám opravdu domů nechtěla :)
[ Reagovat ]
23.10.2016 16:35Od: Fandina
:-))) na druhou stranu, zase to upoutá :-)))
[ Reagovat ]
22.10.2016 22:19Od: Jirajsw Jsem dnes tady prvně
Však frick to napsal úplně v pořádku má svůj názor a pravdivý......
[ Reagovat ]
22.10.2016 20:48Od: brixner No jo no, Petra to posrala...
Ale Melbourne patří jí!!
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:54Od: Targaryen123 Mé hrubky - vysvětlení
Asi jste si ani nevšimli že nějaké chyby vůbec dělám ale máme tu pár učitelů polštiny jak se ukázalo. No víte jak se ukázalo já jsem vysoce inteligentní osobnost a proto píší rychleji protože rychleji myslím takže proto píši rychleji protože rychleji myslím takže proto píši rychleji protože rychleji myslím, takže proto občas tu hrupku udělám, ale věřte že jsem vysoce kvalifikovaná kuchařská češtinářka takže i/y shoda přísudku s podmětem BFMLPSVZ to já umím perfektně
[ Reagovat ]
22.10.2016 20:28Od: A.R.R.
co sem pleteš učitele polštiny, tu píšeme česky :-D
[ Reagovat ]
22.10.2016 22:38Od: Jabadu
A to by mě zajímalo, jak si poradíš s tímto češtinářským oříškem:

Měl jsem dobré bydlo (domek). O to bydlo jsem měl opřené bidlo (dlouhá hůl). O obě b.i/y.dla jsem přišel.

Jaké i/y mám napsat?

(Řešení znám, ale pochlub se, "kuchařko".)
:-)
[ Reagovat ]
22.10.2016 22:56Od: Targaryen123
To je jasné že bidla, jako bydlo bez bidla pán bez pána bydlit, bidlo, být, Přibyslav, množné číslo 3.osoby takže bidla. Tak "prezidente" řešení
[ Reagovat ]
22.10.2016 23:11Od: Jabadu
Poznal jsem tě, Jasná ...!
:-)
[ Reagovat ]
23.10.2016 17:18Od: Pedronegro
to je asi chyták, ne? bydlo a bidlo není totéž, takže nemohou být brána jako obě :)
[ Reagovat ]
23.10.2016 17:36Od: Krisboy
Taky si myslím, že je to blbost. Bydlo je abstraktní pojem, o to si ani bidlo ani nic jiného opřít nemůžeš.
[ Reagovat ]
23.10.2016 17:37Od: FulnekUltras
bidýlko je obojetné ;)
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:46Od: triatlet Petra Kvitová prohrála! A s kanárem!
-Co to znamená?
Že prohrála jednoznačně.
-No tak si nesmí myslet, že když dá jeden gól, že vyhraje, no.
:-DDD
Logika sedmiletého dítěte je odzbrojující.
A stydět by se měl Frick, tommr a další hateři, ne Petra...
[ Reagovat ]
22.10.2016 20:27Od: A.R.R.
Souhlasím s Lunej - Petra do důchodu :-D

Ať furt nedělá po světě ostudu :-D
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:39Od: Targaryen123
Jinak na Nikulesku se vylámalo hráček, ještě se divím že si Niculescu nezlámala tu její hnátu, vždyť jí musí mít úplně překroucenou na druhou stranu
[ Reagovat ]
22.10.2016 23:52Od: FulnekUltras
zato představce jí to bohatě vynahrazují... ;)
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:33Od: brixner Ou máj gááát...
Jsi-tady-dnes-prvne
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:29Od: Targaryen123
Nedělala bych z toho velký závěry, Petra tento turnaj vzala jako takový treénink a myslím že je tak nějak spokojená, Petra je už hodně unavená a musí ještě našetřit nějaké síly na Fed Cup. Zhuhai může vypadat úplně jinak
[ Reagovat ]
22.10.2016 23:53Od: FulnekUltras
přesně tak - navíc Čína Lvici už dlouho vyloženě sedí
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:24Od: Jsem-tady-dnes-prvne Rant
Já už sem moc nepíšu, protože to tady už moc v diskuzích o tenise není, ale ty kecy co tu někteří mají...dneska můj pohár přetekl...takže řeknu pěkně od plic, co si o některých myslím.

@ Dobrý den --- ty cikánský kecy ti lidi brzy prokoukli, tak se teď snažíš trolovat jinak a stejně ti to nejde, vykašli se na to, nemáš na to.

@ Tommr-------dokud jsi dělal žebříčky byls aspoň něčím užitečný. Od té doby , co je neděláš jen otravuješ vzduch. Nemyslím ten předzápasový pesimismus, ten je až pábitelsky úsměvný, ale ty kecy po prohře. Ostudná a tragická já nevím jaká ještě... Upřímně doufám, že nemáš a nikdy nebudeš mít děti. Protože nedejbože, aby přišly s horší známkou, než ses ty rozhodl, že by měly mít. Byl bys přesně ten typ rodiče jejichž školáci páchají sebevraždy (pokud jsou submisivní) nebo tatínkovi odkuchnou hlavu dranžírákem.(pokud submisivní nejsou). Taky mě sere jak mluvíš o hře některých hráček. Petko: odporná obranářka. Monica: o tý mluvíš ještě hůř. Každá holka hraje jak nejlíp umí na základě toho, co jim geny nadělily. To, že se ti jejich styl nelíbí, ještě neznamená, že je musíš urážet. BTW loni v IW měla s Monicou co dělat i Serena. Monice fandím právě proto, že je jiná. Neni lehký se lišit. Jakmile jsi jiný najde se banda Tommrů, co se ti začne smát.... Mám rád když je tenis rozmanitý.
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:24Od: Jsem-tady-dnes-prvne
@Fulnek----on se vždycky na něco upne (Kotyza zpět, Petra momentální no.1, zlá Amerika a hodný Rusko) a pak s tím votravuje vduch víc, než Spolana Labe v Neratovicích. Dlouho jsem si myslel, že to myslí vážně, poslední dobou ho začíním podezřívat z trolingu (Dobrý-den, takhle se to dělá a ne to tvoje průhledný romale) Jestli to ovšem myslíš vážně tak řekni, koupím ti jednosměrnou letenku do Moskvy abys mohl Rusákům líbat prdele osobně ty pošahanej komouši... Jo a když píšeš ty tvoje politický žvásty, něco tak šroubovanýho, rádobychytrýho, ovšem s nulovou vypovídající hodnotou se jen tak nevidí. P.S. zkus nepoužívat slovo maloměšták pokaždý, když něco píšeš, už to působí směšně.

@Kvitovka Targaryen----je mi jedno jestli jsi 17 letá holka nebo 40 letý Havlát. Jsi super zábavná ve stylu tradic nejbláznivějšího britského humoru. Jak ti člověk přijde na chuť jsi návykovější než Červený trpaslík a IT Crowd dohromady. Věž mi máš tu víc fandů než jen mě. Keep going.
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:26Od: Jsem-tady-dnes-prvne
@Frick-----pro mě jsi ultimátní zlo, rakovina tenisportálu, nesnáším tě do morku kostí a myslím si že jsi ubožák a zlej člověk. Myslím si taky, že jsi velice inteligentní a o to je to, co jsem řekl na začátku horší. Jako člena 1GSL mě neskutečně sere, že ses nalepil zrovna na Lucku. Ty tvoje konstrukty o tom kde, co a jak by měla hrát a proč to jak nehrála jsou ubíjející.Jednak ukazujou, že o tenise víš kulový a pak taky že o životě víš ty kulový dvě. Asi by mě tě mělo bejt líto. Evidentně nemáš zádný vlastní život, bez holky bez přátel, trávíš dny a noci vysedáváním u tenisportálu a hrabáním se v sociálních sítích. Všiml jsem si, že pozdě v noci se tvoje oplzlosti a stupidita otázek stupňuje. Je to zoufalé volání po reakci, jen aby ti někdo napsal, že jsi debi.l a ty jsi měl aspň chvilkový pocit, že na tobě někomu záleží? To by byl i důvod k tomu tě litovat, ale jindy jsi ču.rák bezdůvodně. Jako třeba s Taylor Townsend. Dlouho jsem doufal, že na tebe ostatní přestanou reagovat a ty odtáhneš, ale jsi rafinovaný a vždycky někoho vyprovokuješ. Takže jsem se rozhodl ti říct, co si o tobě myslím nejen tady v anonymitě internetu ale jako chlap chlapovi z očí do očí. V dubnu budu v Praze na turnaji, vím, že tam taky chodíš. Vyzývám tě tam k rozhovoru. Neboj nehodlám ti rozbít hubu, nejsem agresivní. Jestli na to máš koule dost mě stoupneš. Jesli ne, jen si tě vyfotím a pověsím sem ať můžou všichni zhodnotit tvůj zevnějšek tak jako ty tu hodnotíš holky.....nevím, jak vypadáš, ale on tam jistě bude i někdo další z tp, kdo tě pozná a řekne mi.
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:26Od: Jsem-tady-dnes-prvne
@všichni, kdo urážejí hráčky po prohře. Je sranda vidět jak to prožíváte víc než samy holky. Prostě nemáte ve svém životě nic, co by stálo za to, tak žijete životy cizí. Vždycky když to čtu naseru se ale pak mě uklidní, že holky jsou úspěšné, známé a bohaté, ti co je uráží nejsou ani jedno z toho.

@ všem normálním a slušným diskutérům, díky za to, že jste jací jste. Díky vám se tu ještě dá být. Chtěl jsem vás vyjmenovat, ale zjistil jsem, že je vás hodně moc (příjemné zjištění) a nerad bych na někoho zapomněl.
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:37Od: Krisboy
Zajímavý. Za sebe k tomu řeknu jen jedno - na Targaryen mám stejnej názor, taky mě baví. K ostatnímu se vyjadřovat nebudu. Snad jen, že docela hojně využívám funkci ingorace - doporučuju všem, komu tady někdo vadí. Od té doby, co jsem to začal používat, si tady diskuse opravdu užívám.
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:38Od: Targaryen123
Já jsem nejlepší xDDDD oh yes
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:40Od: Targaryen123
Ale jsem i vážná, když jde o Petru jsem vážná, ostatním podřadným tenistkám tvz dělnicím se vysmívám to ano ale pokud jde o naši bohyni u té jsem velice vážná jako správná soudružka
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:42Od: Krisboy
:D
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:38Od: Grape
Tak to je krásné zhodnocení, souhlas prakticky se vším.
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:42Od: blixa
Člouvěče, já měl dneska chuť, po těch blábolech na Petru vyplodit něco podobnýho ;-) Sice se někde drobně rozcházíme (já si třeba myslím že ultimativní zlo je Fulnek-StalinUltras), ale jinak hodně, hodně dobrý !!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:43Od: Lunej.. Re: JTDP
Krome Havlata souhlas. Protoze i on je sprostej a nadava hrackam, takze me teda rozhodne nebavi. a zmen si nick:)
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:47Od: Targaryen123
Já že nadávám hráčkám?????!!!! Nadávám podřadným dělnicím, ale naší bohyni PETŘE KVITOVÉ to sloužím jako členka KSPK (Komunistické srany Petry Kvitové) výborně a prostá nejsem jen v mezích zákona, jednou jsem byla sprostá tak že mě vyhodili z trolejbusu, ale pár lidí mi zatleskalo
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:52Od: Lunej..
Prosimte Havlate, reaguj na me jen minimalne a co se tyce tenisu. Pro nektere jsi vtipny cerveny trpaslik, ja mam rada jiny humor.
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:54Od: Targaryen123
Já červený trpaslík ani neviděla, ale kouknu se už jsem dříve moc chtěla, já jsem nejlepší tenisová experta na TP
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:58Od: Targaryen123
A jaký humor máš ráda.
1. Socialistický: Dobrý den paní Dvořáková já dneska stála 3 dny ve frontě na toaleťák no to máte ještě dobrý já jsem stála frontu na vložky a už nezbyli HAHAHAHAHAHAHAHAHA
2. sprostý: **** ***** **** ********* ***** HAHAHAHAHAHAHAHHA
Víc jich neznam tak nevim
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:50Od: sojka
ja se uz jenom ze samotne podstaty 1GSL pripojuju s kladnym hodnocenim tveho vstupu, mile, ale tommra ja vnimam jinak a timto se ho verejne zastavam.. :-)
[ Reagovat ]
22.10.2016 23:00Od: tommr
díky za zastání sojko. Aspon někdo je tady ještě normální. Člověk aby se tu jinak už pomalu bál něco napsat, protože ho vždycky nějakej arogantní blb, kterej si myslí, že jeho názory jsou ty jediný správný začne veřejně pranýřovat ...
[ Reagovat ]
23.10.2016 00:19Od: FulnekUltras
To je přece normální na každém podobném fóru - dříve či později se všude najdou tací, kteří se mylně domnívají, že jde o jejich soukromý majetek - a začnou z tohoto samozvaného titulu povýšenecky "hodnotit" všechny, kteří jim do této zvrácené sebestředné představy nezapadají. Tomuto virtuálnímu ukájení vlastní duševní impotence a pokryteckého šosáctví (typického pro všechny maloměšťáčky, na kteréžto označení jsou právě proto tak hákliví) se nelze než soucitně zasmát. V reálu bych s těmito šmejdy nechtěl mít společného nic.
[ Reagovat ]
23.10.2016 19:08Od: triatlet
do množiny arogantních patříš i ty, minimálně tím, jak hnusně hodnotíš tenistky
[ Reagovat ]
22.10.2016 23:20Od: VlS Re: Jsem tady dnes prvně
Dobrej koment, u tommra to vidím trochu jinak, jeho pesimismus a jeho adjektiva mě taky nebaví, ale je tam jeden velkej rozdíl - u něj v tom není zlomyslnost a jeho ty prohry našich holek opravdu trápí. Asi to není omluva, ale mě to už přestalo rozčilovat. A oceňuju, že má věci opravdu nastudovaný.
[ Reagovat ]
23.10.2016 01:23Od: tito
Souhlas
[ Reagovat ]
23.10.2016 01:25Od: tito
s tommrem, ostatní nehodnotím
[ Reagovat ]
22.10.2016 20:59Od: marekv
K Frickovi - já sem ho nenechával v diskuzi vydechnout, viz turnaj ve Stromovce. Pak mi ho ukázali v Praze na turnaji a úplně jsem toho nechal. Tvůj popis tohoto jedince je naprosto výstižný (ta prostřední stať je absolutní trefa)...skoro si říkám, jestli si ho už také neviděl...
[ Reagovat ]
23.10.2016 08:55Od: rusedski
Taky mi Kvitovka vůbec nevadí...a možná jsem naivní, ale fakt si myslím, že to je holka a žádnej Havlát :)
[ Reagovat ]
23.10.2016 12:06Od: VlS
Nevím kdo to je a je mi to fuk, určitě to není 16 letá kuchtička :-), ale dobrá provokatérka a umí dost lidí vytočit a evidentně jí to baví.
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:42Od: Targaryen123
Ale hezký nápad, něco takového musím prostě taky napsat, sice tam bude gramatických chyb že by se jeden pozvracel ale třeba si jich nevšimnete
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:44Od: Krisboy
No já si jich určitě všimnu, jsem na to dost citlivý a ty tvoje hrubky a překlepy občas bijou do očí. A se zvracením si nedělej starosti, pozvraceli bysme se z tvých omelet, ne z hrubek :)
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:49Od: Targaryen123
Mé černé omelety jsou vyhlášená žádné jídlo se nevrací tak často :) ale mé zelené brambory (skladované podle tradiční receptury) jsou vážně skvělé, vařím pro váženou klientelu pro školáky co chtějí být zítra doma ale nechtějí střevní potíže předstírat tak umím třeba čokoládo-majonézové piré nebo špagety s vaječnou kaší po tom nepůjdeme do školy dva týdny. Asi zavolám Zdeňkovi
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:45Od: Targaryen123
Jinak IT Crowd ani Red Dwarf jsem neviděla i když Red Warf plánuji, za to jsem viděla každou epizodu South Parku min. 6x, pak i Family Guy, Brickbleberry, ženatý se závazky a samozřejmě Simsponovi kdo by je neviděl.
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:48Od: triatlet
Od tommříka očekávej nějaké pejorativní deminutivum...
[ Reagovat ]
22.10.2016 23:02Od: tommr
ty aby sis nekopnul. Jestli jsi v reálným životě taky taková zákeřná krysa tak lituju všechny okolo tebe ...
[ Reagovat ]
23.10.2016 19:09Od: triatlet
jestli jsi v životě ke všem soupeřům tak férový, tak lituji tvé okolí...
[ Reagovat ]
22.10.2016 20:09Od: Pedronegro Re: JTDP
no ale ty jsi se taky povedl, takový ukrutně demokratický cenzor názorů jiných, namísto svých mdlých, blízkých Havlátovým a podobných pitomečků, blahopřeji ;)
[ Reagovat ]
22.10.2016 20:44Od: Dobry-den Re: Jsi-Tady-Dnes-Naposled
Zdravím.

Nemohl jsem si nevšimnout, že si mě bezdůvodně bereš do úst (do klávesnice). A protože jsem slušný člověk a slušně se chovám ke všem ostatním, tak se nenechám od kdekoho napadat v jinak kultivované diskuzi.

Proto tě žádám, abys mi vysvětlil/a, jaké cikánské kecy a jaký trolling máš na mysli, jsem na to totiž hodně zvědavý.
[ Reagovat ]
22.10.2016 20:52Od: Targaryen123
Slušný člověk xDDDDDDD ty a slušný člověk xDDDDDD L
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:24Od: Jsem-tady-dnes-prvne Re: Omluva
Panebože promiň, já si tvůj nick v návalu nasranosti spletl se světovou dvojkou. Velice se tímto omlouvám. Mea culpa
[ Reagovat ]
23.10.2016 00:59Od: Dobry-den
No přiznám se, že takové rozuzlení jsem tedy nečekal :-D
Omluva OK ;-)
[ Reagovat ]
23.10.2016 10:10Od: Krisboy
Tak jste se mýlili oba - slušný člověk je totiž něco úplně jiného než ty: https://www.youtube.com/watch?v=yHa6x3kK1hg
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:47Od: Serpens
Podepisuji se pod hodnocení Fricka :) Opravdu odstrašující příklad, jak v životě nedopadnout :)
[ Reagovat ]
22.10.2016 23:16Od: tommr Re: Jsem-tady-dnes-prvne
a já zas doufám, že takovej arogantní blbec jako si ty nemá v reálným životě žádný rozhodovací pravomoci o ostatních lidech. Kde bereš ve svý nadutosti právo veřejně komentovat a hodnotit ostatní nicky? Tvůj příměr o mých dětech je vyloženě nechutnej a ukazuje jasně, že pod tou maskou jedinýho spravedlivýho jsi neskutečnej ubožák, kterej neunáší jiný názory. K tenisu se tady vyjadřuješ minimálně takže ani nevím jaký máš vlastně názory a postoje, ale voraženej si jak koukám neskutečně ...
[ Reagovat ]
23.10.2016 00:27Od: FulnekUltras
Předpokládám, že mnohem častěji se v tomto prostředí pohybuje pod nickem úplně jiným - a možná ne jen jedním. Jinak k Tvému výstižnému hodnocení této virtuální kreatury není co dodat... ;)
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:49Od: Patri.k
Teď jsem si uvěodmil, že Strýcová vlastně má žebříček na to jet na WTA elite, což je takovej Béčkovej turnaj mistrů, což je paráda
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:36Od: George_Renel Oh my Gooood
Konec světa. Petra prohrála....
Nechápu ta kvanta negativních příspěvků. O co jde? Petra prohrála ve finále méně významného turnaje s neoblíbenou soupeřkou. Přesto jede výkonnostně nejlepší část roku. Asi nejsem tak náročný....
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:41Od: George_Renel
A Petr to asi vidí podobně: https://twitter.com/Petra_Kvitova
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:49Od: sojka
to je osobni a moc pekna stranka veci, po te sportovni byl vsak titul pro nasazenou jednicku nachystany temer na podnose, podle me se svet na druhou stranu jiste neroztoci, ale takova normalni skoda to je.. :-)
[ Reagovat ]
22.10.2016 19:08Od: George_Renel
Škoda ano, katastrofa nikoliv. .-)
Kdyby všechny turnaje vyhrály nasazené jedničky, byla by to nuda.
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:01Od: d@ve
Souhlas.. :)
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:25Od: sojka
pisu snad o katastrofe? Videla jsem az druhy set Petry, prisla mi takticky i prakticky v haji, nic jsem tu necetla, nejak se vyjadrila a takto vytrzene z kontextu (zrejme) zjistuju, ze se tu uz snad nesmi ani hlesnout o tom, ze ac se stava, bylo to celkem zbytecny.. :-(
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:31Od: d@ve
Šak mám dojem, že tě George jen doplňoval.. ;) Napsala jsi to Sojka podobně.. :)
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:39Od: sojka
aha, nooooo, ja jsem u Renela preventivne ostrazita, je s kazdym hned hotovy a vetsinou jinak, nez bych si predstavovala. Ta nahla blahosklonnost mi nesedi.. :-))
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:43Od: d@ve
:))
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:49Od: George_Renel
Přesně tak...
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:33Od: sojka Petka
si dneska nabehla, videla jsem jen zaver, bez sve agresivity s tou Moni hrat nemuze. Tu musi prispendlit na BL a posleze rozmetat do stran ve hre, na servisu to klidne muze obratit.. :-)
[ Reagovat ]
23.10.2016 01:30Od: freeteepek Re: agresivita
Já jsem to viděl celé. Petra hrála agresivně, slušně podávala, ale bylo jí to houby platné. Bohužel to tam po svém kvalitním servisu párkrát parádně zazdila na síti. Tam byla dnes doslova tragická. Ale zpět k té agresivitě. Ve druhém setu právě až za stavu 0:4 0:40 Petra ubrala na tempu a zkusila Rumunku vyprovokovat k útoku. Myslím naopak, že by to byla správná taktika, ale bylo už pozdě. V prvním setu si Petra neměla prohrát hned úplně své první podání. Od začátku zápasu tak prohrávala a soupeřka se časem stále víc a víc rozjížděla...
[ Reagovat ]
23.10.2016 07:50Od: sojka
ja jsem videla ze zapasu malo a tak liknave, ze jsem se asi vubec nemela ozyvat.. :-)) Ale i ve volne vymene se Petra nakonec vyhodila, nez Moniku provokovat k utoku, to bych ji spis tlacila balonama ostre na telo, ona by se uz casem ustrelila. Nebo nedobehla zkraceni. Petra vsak asi mela co do jistoty vubec horsi den, co uz.. :-)
[ Reagovat ]
23.10.2016 09:25Od: George_Renel
Viděl jsem to celé. A nedá se říci, že by se Petra nesnažila něco změnit. Rumunka však měla opravdu den, kdy jí tam padalo skoro vše a ty zázračné kraťasy bez odskoku byly hodně frustrující, protože často přišly po výborně připraveném útoku jak blesk z čistého nebe.
Co Petra vyloženě nezvládala, byly voleje u sítě z těch "podkroucených" forhendů soupeřky. To by měla natrénovat, snad je někdo schopen jí ty míčky nasparingovat.
[ Reagovat ]
23.10.2016 09:56Od: sojka
jo, diky moc za doplneni.. :-) Je videt, jak chybi porada s trenerem, na takovy volej je jina technika, musi se vic projit. Petra to jiste vi, stacilo ji jen tuknout do podvedomi. Ale to je pouze dilci moment... uz to nechavam.. :-)
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:28Od: petr123 Niculescu
vypráskala Kvitovou a někteří jedinci tady kvešujou do aleluja. Jste směšní.
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:01Od: petr123 Trochu jinak
K dokonalosti americké prezidentské kampaně mi ještě chybí prohlášení sester Williamsových, že jim před dvaceti lety Trump osahával penisy?
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:10Od: Pedronegro
divnej vtípek nebo mi něco uniklo?
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:00Od: Jabadu Čím dál více se mi zdá ...
že u Petry je to hlavně o povrchu. V Číně jí fandí, tak jí přichystají "nalakované parkety" a na těch je "nehratelná".
Na superrychlém povrchu se totiž ukáže, o kolik je v základních úderech dál, než ostatní. Soupeřky nemají čas ...
:-)
[ Reagovat ]
23.10.2016 00:35Od: FulnekUltras
zato jinde už surfaces cíleně směřují spíš k filcu... ;)
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:48Od: Lunej.. Kvitko
skonci opravdu radeji s tenisem. Sice nekteri jedinci ztrati smysl sveho zivota, ale to nevadi, aspon bude klid. Ty prece moc tenis neumis, tak bud soudna a ukonci to trapeni. Mas na TP obrovskou konkurenci, ktera by Moncu a vsechny hracky, ktere te porazily, rozmetala na kurtu raz dva. Ta ostuda, kterou predvadis, ti za to prece nestoji.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:48Od: Dobry-den
Trapné.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:51Od: Jabadu
To je sarkasmus, wole.
:-)
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:51Od: Lunej..
Od tebe sedi viz tvuj koment v 17.00.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:52Od: Lunej..
To je na DD.
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:39Od: d@ve
To jsme Lunej pochopili. :D I tu tvou ironii v úvodu.. ;)
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:55Od: Lunej..
No jo porad, i tupouni chteji zit :D
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:44Od: Pedronegro
no, k nějakému hodnocení se mi jaksi nedostává slušných slov, ale přece s touhle mantačkou nemůže hrát tohle, to by při svých zkušenostech mohla vědět i bez trenéra, který tím ale zřejměji chybí ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:39Od: Jabadu
"Vy se musíte vyrovnávat ještě s tím, že na vás jsou kladeny vyšší nároky, než na vaše kolegyně. Prostě wimbledonská vítězka je wimbledonská vítězka a my chceme vidět další tituly! ... řekne si člověk před obrazovkou ...
Spousta lidí vidí tenisty z té absolutní špičky jako úspěšné, bohaté lidi, kteří si cestují po světě, spoustu toho vidí, spoustu toho zažijí, ale to je často jenom obal - dovnitř se nevidí. ..."

(Jaromír Bosák, rozhovor s Petrou, Rio 2016)
:-)
[ Reagovat ]
23.10.2016 00:37Od: FulnekUltras
na Bosáka ;) více než trefné... ;)
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:38Od: senpolia
Petra, ty, ty, ty! Videla som iba 1.set a verila, že to otočí. Prídem domov a nemilé prekvapko. Stále sa mi nechce veriť, že dostala kanára. To musel byť kolaps, inak si to neviem vysvetliť. Som jej fan, ale o5 sa ukázalo, že Petra vie výborne zahrať, ale aj prehrať s hanbou. neva, nabudúce...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:37Od: petr123 Berte to jak chcete
ale tato prohra není ostuda, ona na víc nemá.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:48Od: Dobry-den
Proč lžeš?
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:48Od: Dobry-den
Proč lžeš?
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:35Od: bIbec
Krásnej zápas od Moniky, Petru rozebrala na molekuly. Rozhodně bych z tohohle finále nedělal žádné závěry... protože ona je prostě úplně jiná, jak všecky ostatní. Petře se proti ní hraje očividně dost blbě.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:44Od: tommr
ale proč to tak je? Proč s hrou Niculescu nemají problémy i ostatní špičkový hráčky?
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:47Od: Jabadu
To je jednoduchý. Protože jsou většinou o hlavu menší, pohyblivější a hrají údery s větší horní rotací. Pro ty je Metelescu neškodná.
:-)
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:49Od: bIbec
neznám H2H statistiky proti ostatním špičkovým hráčkám, ale věřím, že proti ní spousta top hráček nehraje ráda. Stačí se podívat na její tenis..
on i ten Štěpánek je taky nepříjemnej, protože hraje jinak. Řadě hráčů jeho hra nevyhovuje. A taky z toho nic moc neodvodíš.. je příliš specifický.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:59Od: tommr
většina špičkovejch hráček má z Niculescu leda tak srandu, protože pokud hráčka proti ní příliš nechybuje tak je Niculescu úplně neškodná. Vždyt ona ani nedokáže normálně ukončit výměnu jako to v případě potřeby umí ostatní obranářky a musí slajzovat tak dlouho dokud se soupeřka nevyhodí ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:06Od: bIbec
tak proti Kvítku je dobré slajzovat dokud se soupeřka nevyhodí. Super taktika podle mě. Za to zaslouží Monika pochvalu. Petra dělá chyby, hraje tenis na riziko, jinak to neumí.
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:10Od: bIbec
i když měla tam několik nádherných zakončení, které si poctivě připravila.. takže to není úplně pravda, co říkáš .-)
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:11Od: tommr
však já taky Niculescu nic nevyčítám. Dneska to prostě Petře nandala se vším všudy ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:19Od: Hector21
tak když mají tenistky říct, proti komu nejméně rády hrají, tak Metelescu je jedna z nejméně oblíbených..

ten styl je jedinečný a Petra se rozhodně nemá za co stydět
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:22Od: EllNino
důkazem budiž to, že v rozpisech treninků je vždy "Niculescu - coach" ...nikdo s ní nechce ani trénovat :))
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:24Od: Hector21
:)))
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:29Od: d@ve
No možná by toho Petra měla naopak využít , aby se jí mohla dostat "na kobylku". :)
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:16Od: PetaM
Teď se hlavně soustředit na Zhuai, tam takové ... "tenistky" ... nebudou. Tam se zase bude hrát normální tenis (jo, jen do mě!). Třeba takové finále s Barčou by se mi líbilo ... No ale aspoň jedna aby v tom finále byla :D
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:17Od: Frick
Největší favoritky Carol a Petra, možná Konta či CSN. Pokud budou všechny fit.

Nečekáte nějaký odhlášky i?
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:19Od: PetaM
Možná se odhlásí CSN. Ale nevím, jak je to její zranění vážné. Jinak by tam mohly hrát všechny. Třeba na duel s Venus bych se i těšil :)
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:24Od: tommr
po dnešku už pro mě Petra není favoritka. Nevěřím tomu, že by mohla postoupit ze skupiny a spíš čekám, že oba zápasy ve skupině prohraje. Zachránit by jí mohlo jedině kdyby dostala do skupiny Báru, která je ted na tom podobně špatně ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:27Od: PetaM
Pokud nebude mít ve skupině Niculescu a Niculescu, tak strach nemám.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:28Od: EllNino
spíš tohle je alibisus, předčasný, abyses po případném neúspěchu mohl klepat po rameni, jak jsi to skvěle uhádl :)
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:33Od: PetaM
V pohodě. Když prohraje, očekával to. Když vyhraje, bude moc rád, že se mýlil. :D Já už tohle neřeším :D Prostě si připravuje půdu, aby každopádně vyhrál :D
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:37Od: Grape
Asi tak. Ono to co píše dole VlS Frickovi, to přesně sedí i na tommra. Oba dva jsou teoretici, co žijí hlavně žebříčkem a jakmile jim někdo nabourá jejich stereotypy (což Petra dělá často), tak z toho vyvozují nesmyslné dalekosáhlé závěry.
Já už Petru dávno před turnaji netipuji, u ní je možné úplně stejně prohrát ve skupině oba zápasy 0:2 jako to, že projde celým turnajem bez ztráty setu. Však uvidíme :-)
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:35Od: misa
Nepřeháněj.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:41Od: bIbec
záleží na tom, s kým bude hrát. Karlička, Timea a třeba Roberta.. to sou typy nepříjemných hráček, s kterými by mohla mít problémy.. pak ještě Venus. Tu bych možná nenazval "nepříjemnou", ale spíš "těžkou", vzhlem k tomu, že podmínky by jí tam měly maximálně vyhovovat.. ale to i Petře. Polde mě pořád lepší Venus, jak třeba ta Karlička.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:50Od: tommr
já tam kromě Báry nevidím jedinou hráčku, kterou by Petra v její současný formě mohla porazit. Dokonce i ta Čínanka, která tam bude hrát na divokou kartu je letos v dobrý formě a navíc bude hrát před domácím publikem ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:54Od: bIbec
na větších turnajích od Ria hrála slušně. Jeden zápas (nebo tento turnaj) ti nečeknou absolutně nic o její "formě".
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:55Od: bIbec
neřeknou
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:36Od: misa
Čekám, turnaj moc prestižní není.
[ Reagovat ]
23.10.2016 06:45Od: Frick
ale sype to tam slušně....
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:10Od: tommr ošklivá prohra
na závěr celkově nevydařený sezóny. Dneska se bohužel potvrdilo, že Petra si letos hrát na TM opravdu nezasloužila. Jeden vydařenej turnaj ročně je prostě málo ... :(
K dnešnímu zápasu se toho moc napsat nedá. Petra hrála velice špatně, nic se jí nedařilo a s hrou téměř nechybující soupeřky si vůbec nevěděla rady. Řek bych, že to byla její nejtěžší porážka v letošní sezóně ... :(
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:11Od: EllNino
tolik pesimismu v jednom příspěvku, mám chuť si podřezat žíly :D
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:20Od: Jan
Tos měl napsat něco optimistického a ne to ještě zhoršovat :)
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:32Od: Grape
Jeden vydařenej turnaj? A to který? Já vidím minimálně Wuhan a Rio. Ale za vydařený bych považoval i Stutgard, snad i New Haven (byť prohra s Agou jednoznačná) a US Open (celkem těsná prohra s pozdější vítězkou). Ani ten Lucemburk se snad nedá brát jako nevydařený, pořád je to finále...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:41Od: tommr
samozřejmě Wuhan. Rio se nebodovalo takže to v boji o TM nemělo žádnou váhu. A považovat finále slabě obsazenýho Internacionálu za úspěch je u hráčky Petřina formátu pořádnej úlet ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:56Od: Grape
Finále není neúspěch, tři hráčky prostě musela porazit. Že nechápeš, že ani žebříčkově hůře postavené tenistky se neporazí samy, to je jen tvoje věc. Nicméně pořád zde kromě Wuhanu zůstavají další turnaje + ten Peking jak poznamenal lars - výsledkově průměr, ale ta bitva s Madison...:-)
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:09Od: tommr
ted už vyloženě překrucuješ to co jsem řek. Nikdy jsem netvrdil, že finále v Lucemburku je neúspěch. Není to ale ani žádnej úspěch, protože dojít do finále v tak slabý konkurenci je pro hráčku Petřina formátu prostě povinnost ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:26Od: Grape
Tak pokud napíšeš, že považovat to finále za úspěch je pořádnej úlet, tak logicky předpokládám, že to považuješ za neúspěch. Protože pokud to teda považuješ dejme tomu za "normální výkon" nemělo by být zas až takovým úletem považovat to za úspěch. A pokud chceš takhle slovíčkařit, tak první jsi překrucoval ty, já napsal, že Lucemburk není nevydařený... No to je jedno, já myslím, že tady zas ty názory tak rozdílný nemáme, mně tam spíš od tebe neseděl ten "jeden vydařený turnaj". A jako už poněkolikáté (no prakticky po každé Petřině prohře), děláš z jednoho zápasu takové dalekosáhlé závěry pro další turnaj, který může být úplně jiný. Zvlášť když třeba taková Venus hraje v poslední době daleko hůř než Petra...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:48Od: lars
NH nepovazuji za vydareny
Peking byl vydareny
[ Reagovat ]
23.10.2016 06:39Od: Frick
Asi jo. S přhlédnutim, že Petra měla v nohách celej Wuhan, tak to ČF v Pekingu bylo slušný.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:06Od: Frick Špatný, no...
Asi měla ten Lucemburk vypustit.

Osobně si myslim, že přecijen ten turnaj vzala v lehce odpočinkovějším modu.

Zase tu Niculescu nepřecenovat. Kdyby byla tak skvělá, tak je někde jinde.

Obecně mám poněkud výhrady k tomu, že když nějaká z našich favoritek překvapivě prohraje, tak se vytáhne, že ta hráčka XY z 35. (40., 50., 60.) místa je nebezpečná má skvělý údery, hraje chytře, dobře se hýbe atp.

OK - může mít dobrý den, ale dlouhodobě a stabilně zkrátka ta hráčka ty kvality není schopna ukazovat, tak je legitimní hovořit o zklamání.

Já osobně dnes zklamán jsem, skutečně jsem čekal, že už to Peta dorazí. Místo toho zcela nedůjstojný výsledek, kterým si pokazila jinak skvělý podzimní diniš.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:09Od: EllNino
OK - může mít dobrý den, ale dlouhodobě a stabilně zkrátka ta hráčka ty kvality není schopna ukazovat, tak je legitimní hovořit o zklamání.

To je přesně to, co ty nikdy nepochopíš ... že na daném místě v tu a tu dobu jdou nějaké dlouhodobé předpoklady absolutně stranou, kor ve finále turnaje ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:10Od: Dobry-den
Sorry, ale vůbec tomu nerozumíš :-(
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:12Od: EllNino
dík, nashledanou
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:12Od: Frick
A ty sis myslel, že Petra prohraje? Já tedy ne. S tou její finálovou bilancí....
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:14Od: EllNino
spíš nemyslel, ale věděl jsem, že tohle riziko může přijít, že nevyjde den a Petra se vyháže ...proto mě to nepřekvapilo ... a Niulescu je prostě ošemetná, když jí to sedne a dneska prakticky nechybovala ... to nic nemění na tom, že tyhle výkony málokdy pravidelně opakuje
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:16Od: Frick
Pak je ale na místě si i říct, zda je neopakuje, jen pokud její soupeřka je neshopna hrát "to své"...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:12Od: tommr
to jsou od tebe jen alibistický kecy ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:15Od: EllNino
no to říká ten pravej ...:D alibistický kecy by to byly, jen kdybych Petru obhajoval, já říkám, že prohrála zaslouženě, nezvládla to, ale Niculescu hrála dobře ... tady rozhoduje teď a tady a ne nějaký dlouhodobý předpoklady ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:21Od: tommr
píšeš, že cituju: na daném místě v tu a tu dobu jdou nějaké dlouhodobé předpoklady absolutně stranou, kor ve finále turnaje. To je podle mě těžkej alibismus, protože tím vlastně říkáš, že elitní hráčka má ve finále stejný šance na výhru jako průměrná ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:25Od: EllNino
no ve finále turnaje jsou většinou šance velmi otevřené, protože obě hráčky mají na turnaji formu ...když se dostaly do finále
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:35Od: tommr
většinou to tak může bejt, ale na tomhle turnaji to moc neplatilo. Petra rozhodně nebyla v dobrý formě. Už v předchozích kolech se hodně trápila a ve finále podala žalostnej výkon. A Niculescu jak správně poznamenal monty by se do finále nikdy nedostala kdyby jí nevzdala Wozniacká ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:39Od: Grape
To právě nemůžeš vědět. Čímž nepopírám, že by Caro v tom zápase byla jasná favoritka.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:10Od: Misa13
Takže říkáš, že to bude za 3, jo?
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:12Od: Frick
Ano.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:15Od: Frick
Finále to sice je, ale na malém turnaji, v R32, R16 i SF to zaskřípalo, přestože soupeřky to byly ani ne z TOP 80 a na závěr těžký direkt od sice nepříjmné, leč jen lehce nadprůměrné soupeřky.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:27Od: Misa13
Nevím, mně se zdálo, že tu Petra celý týden hrála špatně. Pořád jen dotahovala a otáčela zápasy. Ono i to čtvrtfinále začalo dost špatně. Těžko říct, co za tím hledat. Ale myslím si, že je potřeba ocenit to, že se s kombinací špatné formy a tlaku z toho, že je favoritkou na titul, vypořádala velice dobře.

To, že to ohodnotíš za tři mě nepřekvapuje. Kdyby se jednalo o Lucku, tak to je minimálně za dva.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:41Od: misa
Kdyby dnešní Lucka došla do finále nějakého turnaje, tak je to na jedničku.
[ Reagovat ]
22.10.2016 18:23Od: Misa13
To asi ano, ale verim, ze to jeste prijde. Kazdopadne nedokazu hodnotit ucast ve finale jako prumer, podle me to uspech je. Asi proto, ze tenis pro me znamena vic nez cisla a statistiky. Dokazu zohlednit i radu dalsich faktoru.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:10Od: Frick
Resp. ještě jinak.

Když ta hráčka z 35. - 60. místa zaskočí naší favortiku a porazí jí, tak je i na místě si položit otázka, zda ta outsiderka nehrála dobře i proto, že ji naše favoritka, tak říkající, nevnutila tu "svou" hru.

Nicméně dneska to bylo i o Petřiných UE. Sakrkasticky - dnes to byla ta stará dobrá dobrá Petra, co nám ničí nervy.
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:29Od: VlS
Fricku, úplně vážně, bez ušklebování - věnuj trochu času a peněz tenisu a běž se to aspoň trochu naučit a občas hrát. Bez toho to prostě nepochopíš, protože o tom žebříky vůbec nemluví. Uděláš pár chyb a začneš bejt opatrnej, hraješ vejš nad síť a víc do kurtu a soupeř ti to lehce zabíjí a jak na potvoru mu tam všechno spadne. Tak pozor změna - začneš to víc řezat - a střídáš síť a aut a je vymalováno. Je úplně jedno, co v pohodě umíš, protože prostě nejsi v pohodě. Naopak, soupeř je těžce v pohodě. Tohle vymaže jakýkoliv H2H, jakejkoliv ranking a podobně. Ony to ty holky umí všechny a rozdíly mezi desítkou a stovkou jsou steašně malý. Ale znovu, dokud si to nevyzkoušíš, tak to nepochopíš a furt budeš zbytečně hledat nějaký pravděpodobnostní výpočty. Na velkejch číslech to funguje, pro konkrétní jednotlivej zápas absolutně ne. Věřím, že Davis by Niculescu dneska mohla klidně porazit. Třeba, ale taky by mohla dostat ty kanáry dva. To je tenis.
[ Reagovat ]
22.10.2016 20:40Od: fujtajblick
tak tak..
[ Reagovat ]
22.10.2016 21:17Od: d@ve
+1 Souhlas.. :)
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:00Od: Dobry-den
Na tuhle ostudnou prohru neexistuje žádná omluva. Je to hanba a Petra by se nad sebou měla zamyslet, zda jí to za to stojí letět se zesměšňovat někam do Čuchaye, nebo jestli nebude lepší se vodhlásit a pustit tam někoho, kdo si toho bude víc vážit!!!
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:15Od: tommr
no jestli Petra hodlá předvádět podobný výkony i na ET tak by tam opravdu snad ani neměla jezdit. Tam jí totiž budou čekat podstatně těžší soupeřky než je Niculescu ...
[ Reagovat ]
22.10.2016 16:58Od: monty25 Niculescu
Může poděkovat Caro, že onemocněla...
[ Reagovat ]
22.10.2016 17:27Od: tommr
jj proti Wozniacký by si s těma jejíma šaškárnama ani neškrtla ... :(
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist