Kvitová nestačila na hráčku druhé stovky a končí už v prvním kole

  • WTA TIANJIN - Petra Kvitová roli jedné z největších favoritek na titul na akci WTA International v čínském Tianjinu nesplní. Nasazená dvojka se s turnajem rozloučila překvapivě už v prvním kole, když po třísetové bitvě podlehla až 113. hráčce světa Lin Zhu.
    11. 10., aktualizováno | Aktuality |  92 komentářů
    Petra Kvitová; © WTAPetra Kvitová; © WTA 
     
  • Profily hráčů

Petra Kvitová končí na turnaji WTA International v Tianjinu překvapivě již v prvním kole. Nasazená dvojka v něm nestačila 4-6 7-5 4-6 na domácí Lin Zhu, které v žebříčku WTA patří až 113. příčka.

Česká tenistka se dnes hodně trápila na servisu. Za celý zápas trefila jen 48% prvních podání a celkem pětkrát servis ztratila, navíc zaznamenala osm dvojchyb.

Úvodní sada se rozhodovala až v samotné koncovce. Číňanka si v devátém gamu vypracovala náskok 40-0 na returnu a třetí šanci proměnila. Set poté i přes brejkbol Kvitové úspěšně dopodávala.

Ve druhém dějství se dvojnásobné wimbledonské vítězce podařilo dvakrát zlikvidovat manko brejku. Kvitová prohrávala 3-5, ale čtyřmi hrami v řadě vývoj druhé sady otočila a vynutila si rozhodující set.

V něm se Lin Zhu ujala rychlého vedení 5-1 a s Kvitovou už to vypadalo hodně špatně. Po dvou odvrácených mečbolech se ovšem soupeřce přiblížila a snížila na 4-5. Domácí hráčka si však druhou šanci zápas ukončit na podání pohlídala.

Lin Zhu si o třetí letošní čtvrtfinále zahraje se Su-Wei Hsieh, s níž oba předchozí vzájemné duely prohrála.

Kvitová tak v Asii potvrdila nevyrovnané výkony. Ve Wuhanu nezvládla roli obhájkyně titulu a vypadla hned v prvním kole. Vše si vynahradila postupem do semifinále v Pekingu. Další neúspěch zaznamenala dnes v Tianjinu.

Sedmadvacetiletá Češka není oficiálně přihlášena na žádný z dalších turnajů, a nejspíše tak definitivně přišla o možnost startovat na WTA Elite Trophy v Zhuhai, kde loni triumfovala. Sezona pro ni s největší pravděpodobností skončila.

Z nasazených hráček vypadla také Irina Beguová, jež se mezi nasazené vešla až po odhlášení turnajové jedničky Garciaové. Rumunka neměla v duelu s Marií Šarapovovou šanci a prohrála 4-6 2-6. Hned v prvním kole se rozloučily i Donna VekičováLesja Curenková a Alison Riskeová.

Dál naopak suverénně postupuje rozjetá Maria Sakkariová. Řekyně se dnes představila poprvé od senzačního semifinále ve Wuhanu a v prvním kole deklasovala 6-2 6-1 domácí Fangzhou Liu. Prvním kolem po třetísetové bitvě prošla pětka Julia Putincevová.

Loňská šampionka Shuai Peng odstartovala svou pouť na turnaji WTA International v Tianjinu, kde loni získala svůj premiérový titul na okruhu WTA, vítězstvím 6-2 7-6(5) nad krajankou Hanyu Guo. Její další soupeřkou bude další krajanka Xiyu Wang.

• WTA INTERNATIONAL TIANJIN •
Čína, tv. povrch, 426.750 dolarů
středeční výsledky (11. 10. 2017)
• Dvouhra - 1. kolo •
Lin Zhu (Čína) - Kvitová (2-ČR) 6-4 5-7 6-4
Shuai Peng (3-Čína) - Hanyu Guo (Čína) 6-2 7-6(5)
Haddadová Maiaová (Braz.) - Vekičová (4-Chorv.) 6-7(4) 6-4 6-2
Putincevová (5-Kaz.) - Davisová (USA) 7-6(2) 4-6 6-2
Sakkariová (6-Řec.) - Fangzhou Liu (Čína) 6-2 6-1
Ying-Ying Duan (Čína) - Curenková (7-Ukr.) 6-4 7-6(2)
Yafan Wang (Čína) - Riskeová (8-USA) 6-3 6-3
Šarapovová (Rus.) - Beguová (9-Rum.) 6-4 6-2
Sorribesová (Šp.) - Ar. Rodionovová (Austr.) 6-2 6-7(3) 6-4
Sabalenková (Běl.) - Xin-Yun Han (Čína) 6-3 6-3
McHaleová (USA) - Hibinová (Jap.) 6-3 6-3
Linetteová (Pol.) - K. Bondarenková (Ukr.) 3-6 6-3 7-5
Xiyu Wang (Čína) - Koviničová (Č. Hora) 6-3 7-6(8)
Su-Wei Hsieh (Tchaj-wan) - Jia-Jing Lu (Čína) 6-2 6-2
Erraniová (It.) - Kozlovová (Ukr.) 6-2 6-1
Vögeleová (Švýc.) - Ahnová (USA) 6-3 6-3
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (92)
11.10.2017 23:25Od: Pavlis
Petra se vrátila, zahrála si s pár soupeřkami z To10, nepřišla o sérii s Češkami, dala jeden titul, překonala prokletí Američanek, na závěr sezóny zaválela na US Open, v Pekingu. Na druhou stranu zase nevěděla, kdy bude ve Wimblu hrát další zápas, kde, byl to navíc prokletý kurt. Taky jí odešel v říjnu servis, kupila hodně dvojchyb, stále neumí s vracečkami, projela tiebreakový maratón na svém turnaji ve Wuhanu. Obdržela jednu jednu cenu, byla vítězkou nějaké ankety v létě. Super účet za letošek. Podstatná je pro mě pohoda v jejím týmu, přípravu na další sezónu určo nepodcení. Bude to mít ale těžké, v prvních kolech lepší hráčky. Zase ale nic do konce května neobhajuje.

Někdy letos na jaře mi už její absence fakt vadila. Nemohl jsem se dočkat, až se vrátí, nakonec nezklamala. A tenis jsem v té době vůbec nesledoval.
[ Reagovat ]
11.10.2017 21:25Od: Roger_Federer
:), Peto diky jsi format, vratilas me to aj z urokama:)))
[ Reagovat ]
11.10.2017 21:36Od: janek_da
:)
[ Reagovat ]
11.10.2017 23:45Od: Fandina
Patří ti to!!!
[ Reagovat ]
12.10.2017 00:27Od: Roger_Federer
No to to si pis, ze me to patri..uz jsem letos na Petre tekl asi -1,8 %, po dnesku jsem se konecne dostal z cervenych na zelene cisla :):)
[ Reagovat ]
12.10.2017 00:29Od: Fandina
Hlavně, že ses nedostal na bílá čísla, to by bylo k ničemu.
[ Reagovat ]
12.10.2017 07:02Od: Roger_Federer
To uz bych mel stejnou barvu jak ty v hlave :)
[ Reagovat ]
12.10.2017 11:51Od: Fandina
Vždyť ty ani nevíš, jak to v hlavě vypadá u sebe, natož u druhého.
[ Reagovat ]
12.10.2017 12:11Od: Fandina
Vzdělávej se.
https://cs.wikipedia.org/wiki/B%C3%ADl%C3%A1_hmota
[ Reagovat ]
12.10.2017 17:52Od: Roger_Federer
Koli, ze mas letos roku ??
[ Reagovat ]
12.10.2017 17:56Od: Fandina
To si ani nedovedeš představit kolik.
[ Reagovat ]
11.10.2017 20:09Od: brixner Ajaja...
Zase až taková ostuda to nebyla, co měla asi tehdy říkat Steffi, když rupla v 1.kole Wimblu...Věřím, že Petra brala léčbu svého zranění hodně vážně, i když netvrdím, že zrovna tady jí to nutně limitovalo. Ale možná by bylo dobré pomalu letošní sezónu ukončovat a ještě více se soustředit na všechny ty rekonvalescence, protože v hlavě může mít pořád nějaký blok z toho, že třeba neví, zda tělo vydrží na 1OO%. Ale je to jen má domněnka. Jel bych se vyráchat do Mrtvého moře, pak drobet potrénovat na Floridu, dát si párkrát dobré papů a údržbu a v Melbourne bych rozpoutal peklo!
[ Reagovat ]
11.10.2017 19:56Od: r176 :-)))
Tak to je ostuda prohrát na Internationalu už v prvním kole!!
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:21Od: LukasH
Naprosty souhlas s Jabadu. I doktori, co lecili Petrinu ruku potvrdili, jak je vytrvala a poctiva. Ze se vratila letos v pulce roku ukazuje, jak moc chtela. Ma po navratu slusny vysledky...titul, ctvrtfinale na GS, semi na P Mandatory. Porazila hracky z prvni desitky, navic ne uplne oblibeny - Mugu, Wozejk...od USO zadnej propadak (dneska jsem to nevidel). Ze nejde podani? To se da zas zlepsit..navic nevime, jak to ovlivnuje ta ruka...s Vankem poradne ani nemeli cas jet podle nejaky koncepce, aby to prineslo vysledky. A ze resite zebricek, kdyz pul roku nehrala? Taky mohla bejt ted Xsta...
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:24Od: slacker
ja myslel ze se tady resi dnesni prohra a ne zebrizek
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:26Od: EllNino
tak ty nic jiného ani neřešíš, po výhře prakticky nic nepíšeš
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:27Od: triatlet
+ 1000
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:44Od: slacker
no vidis, zarid at nejsou prohry a uz tu nic ode me nemusis cist, pac nic nenapisu :-D
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:46Od: EllNino
prohry byly, jsou a budou, jinak by naše holky byly všechny seřazené na TM
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:54Od: Jabadu
Trochu začínám tušit, že máš blízko k hazardu a sázkám.
Pěšák.
Někde jsem četl, že kdo se do toho soukolí dostane, není cesta zpět.
Nebudu to rozvádět, ale pokud je to tak, nemáš lehký život.
[ Reagovat ]
11.10.2017 18:02Od: EllNino
není to sázkař
[ Reagovat ]
11.10.2017 18:13Od: Jabadu
Vcelku se mi ulevilo.
Pokud je to ovšem pravda! (jako že ho znáš a tak)
Pavel Novotný to není.
Ačkoli ...
Já, jako člověk který ctí společenské hodnoty - nebýt poserou, neutíkat, když někdo napadne ženu, dítě ... také proto cvičím a chci být ve formě, až tato situace třeba jednou nastane a já budu na autobusové zastávce jediný muž, který napadeným pomůže, až se ostatní "muži" rozprchnou jako hejno vrabců.

(To nejsou moje slova, to řekl herec Ondřej Vetchý při nějaké debatě v divadle a já s ním souhlasím)
Proto cvičím.
[ Reagovat ]
11.10.2017 18:15Od: EllNino
A co s tím má cvičení zase společnýho ? :D Tvý myšlenkový pochody jsou občas mimo
[ Reagovat ]
11.10.2017 18:24Od: Jabadu
Musíš mne omluvit, mám státnici i z určitých oborů matematiky.
(geometrie, stereometrie, množiny, výroková a predikátová logika ...)
A mé příjmení není Grznár!
:-)
[ Reagovat ]
11.10.2017 18:36Od: Krisboy
Myslím, že Grznár ani neví, co je to příjmení.
[ Reagovat ]
11.10.2017 18:40Od: Jabadu
Možná pochází z méně podnětného prostředí. Každý nemůže mít rodinu jako Marek Eben - třeba.
:-)
[ Reagovat ]
11.10.2017 23:59Od: Mr.Pink
Ondra Vetchy je drzitelem cerneho pasu v judu - 1.dan, venoval se i taekwondu a dalsim bojovym sportum. Jen svaly ti nepomuzou.
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:42Od: Jabadu
"Mě nikdy neumlčíte! ... Já jsem věčná!!"

(Jiřina Bohdalová v roli ...)
:-)
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:20Od: triatlet Petra
Pojď!
I když byly v minulých dvou třech sezonách zápasy, kdy jsem fandil x ní (FO - Timea, utkání s Luckou), tak loni před Vánoci mi zatrnulo, když hrozilo, že by už nemusela hrát.
Že letos získá titul?
Že bude ve čtvrtfinále GS?
Tomu jsem nevěřil.
Užíval jsem si její letošní zápasy. Bylo mi jí líto ve Wimbledonu x Brengle, když jí ve 3. setu došly síly.
Když se po Wimbledonu 2014 objevili experti, kteří předpovídali, že druhý gs titul přinese zlom a uklidnění, říkal jsem si, že bude stačit, když Petra udrží tu laťku jako v letech 2011 - 2014.
Věřím, že sbírku titulů rozšíří a možná i o nějaký grandslamový.
POJĎ!
[ Reagovat ]
11.10.2017 16:50Od: Jabadu For Meine liebe "slacker" & comp. ...
Petra je vrcholová sportovkyně, která vzhledem ke svým zdravotním limitům dře jako mezek.
Ne že bych u toho byl a viděl do toho, ale já její vůli chápu.
Není dcerou vrcholového atleta a volejbalistky (nejčastější genetický model) - to já také ne. A právě proto možná rozumím, co je její motivací.
Nevyvolenost!
I když já sám rád o ní mluvím jako o "vyvolené".
Je dcerou sportovních nadšenců, kterým se asi ani nesnilo, že jednou ...
A vo tom to je!
Ano, její forehand bude navždy legendární a je to souhra dovedností, fyzických předpokladů (výška, rozpětí a uvolněnost ramen ...) a jakéhosi talentu.
Ovšem pořád to není žádný genetický projekt. Je to mladá žena, která nemá nějaké extra atletické předpoklady a přesto je extrémně úspěšná ve sportu číslo 2.
Jak je to možné? Nevím.
Ale vím, že má jakýsi x-faktor navíc, který mají pouze šampióni.
:-)
[ Reagovat ]
11.10.2017 16:56Od: slacker
je to mrhacka a prave proto ze extremne uspesna neni, je jen nadprumerne uspesna.
extremni uspesnost = svetova jednicka a sberatelka GS. v pulce kariery poctem blizici se 5-10
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:00Od: Jabadu
"Ty se mi líbíš. A proto ti slibuji, že tě zabiju až jako posledního!"
:-)
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:04Od: slacker
ty mas svaly, ja mam cary!
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:06Od: Jabadu
"Pročpak ty klacky nespadnou zpátky na zem?"
"Počkejte do zimy, loupežníčkové, spadnou. ... Tak, tak."
"Do zimy? ... Ten člověk musí mít ukrutnou sílu! ..."
:-)
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:27Od: Krisboy
Tó jóóó. Tóó jóóóóóóóóóó...
[ Reagovat ]
11.10.2017 16:44Od: vrabejka
Petra zpátky ve staré formě :)
[ Reagovat ]
11.10.2017 16:49Od: EllNino
že jsi minulej tejden nic nepsal, když kosila jednu za druhou :D
[ Reagovat ]
11.10.2017 16:00Od: Haitik Maria
Konečně dneska taky vítězství ve dvou, už jsem myslel, že se nedočkám :D Výkon v prvním setu takový nic moc, bojovala hodně s returnem a vlastně zapla, až když Begu získala brejk.. Ve druhém setu už to bylo mnohem lepší! :-) Chválím první servis, když ho dala, tak to byl hodně často vždy bod pro Maruš!
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:53Od: marekv
A Shuai odpadla další soupeřka..!
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:48Od: VlS Lunej
tak konečně dárek od Sam. Hezky hrála, Aga ve třetím jak zombík.
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:54Od: Lunej..
Děkuju, však jsem se nahledala živé vody :) Aga po tom zranění se v těch tříseťácích trápí..
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:43Od: VlS Lucíku
je mi líto, že máš zas potíže se zdravím, tak se hlavně uzdrav. A kdyby s tím byl problém i dál, tak si ba Pálavě otevři tu kavárnu, jak jsi kdysi psala, a budu tvým věrným občasným zákazníkem (tedy pokud budu smět na kafe se psem).
[ Reagovat ]
11.10.2017 21:41Od: janek_da
+1
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:33Od: Andrew89 Lucka ukončila sezonu
https://sport.idnes.cz/lucie-safarova-konec-sezony-dph-/tenis.aspx?c=A171011_151553_tenis_rou
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:03Od: Hector21
Sammy omg doraž jí :))))))

pojď ty klokane bláznivej
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:12Od: Hector21
super
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:15Od: Lunej..
Sam moc pěkně, Agu opravdu tříseťáky nebaví a ani neměla nějak snahu to otočit. Bylo pěkné je zase vidět hrát spolu, takový trochu retro :)
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:29Od: Lina
Zhu jako zeď, vše vrátila. Petře nešlo opět podání, bojovala, ale síly došly. Teď to chce pořádný relax, připravit se na novou sezónu a ukázat všeem, že se s Petrou Kvitovou musí stále počítat. Díky i Va?kovi a Vydrovi.
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:51Od: tommr
síly došly? A kde je vyplýtvala pokud se smím zeptat? Vždyt hrála jen půlku sezóny a v Číně odehrála během tří týdnů jen 6 zápasů ...
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:54Od: Fandina
A co třeba síly v zápase, v tom jednom konkrétním, to se nesmí, aby došly?
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:11Od: Krisboy
Ne.
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:14Od: Fandina
Tak to potom ano, to chápu.
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:15Od: tommr
pak to ale nesvědčí o dobrý práci kondičního trenéra ...
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:18Od: Fandina
Jedině ho vyměnit :-)).
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:21Od: Fandina
Já nevím, jestli jí došly síly v zápase, ale dovedu si to představit. Někdo je na maratony a jiný zase na sprinty, jak tu někdo nedavno psal a přirovnával k sobě somatotyp Petry s Caro. A tam to platí s tím maratonem doslova a do písmene :-)).
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:27Od: tommr
dneska mi to nepřišlo o chybějících silách v závěru. Petra prostě hrála mimořádně špatně od samýho začátku zápasu ...
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:32Od: Fandina
Jj, nebylo to dneska ono.
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:28Od: slacker
no u spatne trenovanych jedincu se to smi, ale pak se i smi rikat ze netrenuji nebo nehraji dobre
[ Reagovat ]
11.10.2017 15:33Od: Fandina
ty jsi špatně trénovaný, že to znáš
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:00Od: Lina
Ale netrénovala ani půlku. Sám píšeš špatná na podání, nedůrazná. Souhlasím, ale proč asi. Bojovala, prostě to nešlo. To tě tak žere, že nevyhrála Wuhan a nebude titul ani zde? Sice jí přeji vzestup a ne pád žebříčkem,ale tím že vypadne z 20 ti něco způsobí,leda že bys sázel. Možná bude mít větší motivaci?
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:11Od: tommr Petra Kvitová
sezónu bohužel zakončila nejhorším zápasem od návratu po zranění. Dneska jí nefungovalo vůbec nic: špatný podání, špatnej return, nejistá a nedůrazná mezihra ...
Dnešní nečekaná porážka znamená, že Petra poprvé od roku 2010 skončí mimo top-20 a dokonce jí hrozí, že na AO nebude nasazená ...
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:23Od: pivrnec
Nejhorším zápasem??Si moc nedovoluj nebo tě zdejší advokátní kancelář Petry K. rozcupuje!!!))))
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:39Od: tommr
já už jsem na to zvyklej ... :)
[ Reagovat ]
11.10.2017 17:43Od: lvicek
To jsem si rikala taky, ze je skoda zakoncit sezonu takovym zapasem. A to jsme tu vcera psali o par vyhranych zapasech na konec. No, je to fakt skoda... Ja jsem videla prvni dva sety a Peta nehrala vyslovene blbe, v tom prvnim setu to porad vypadalo dobre, az se to na konci pokazilo, druhej vyhrala. Aspon to teda nebyla takova ta prohra, kdy se uplne vystrili do aleluja a ta druha tam skoro ani nemusi stat... Dneska hrala souperka dobre a nekolikrat mela i dost stesti. Naopak Peta mela celkem dost tesnych autu nebo tesne do site a vetsinou chybel kousek. Vypadala taky takova nejaka pomalejsi, asi ji to tam nejak nesedlo. Treti set nevim jak vypadal. Doufam, ze do nove sezony bude mit lepe natrenovano, lepe zahojenou ruku, se kterou se dobre szije, ze ji to bude na kurtu bavit a ze bude mit i trochu toho stesti. Kazdopadne jsem moc rada, ze ji muzu dal sledovat a verim tomu, ze prijdou zase super zapasy a skvele vysledky.
[ Reagovat ]
11.10.2017 12:29Od: baggik
Tak čekat na jeden zápas dva dny, to by se na to vykašlal kdekdo. Finále se beztak bude hrát příští úterý.
[ Reagovat ]
11.10.2017 12:28Od: Krisboy
Pozitivní je, že zahrála jenom 8 dvojchyb. To je na tři sety úplně super, pojď Petroooooo!!!
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:07Od: com
a kam by jako mela jit, kdyz uz vypadla.. ted pujde leda tak do pr..
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:39Od: Lina
Petra s kariérou ještě nesekla a doufám, že hned tak nesekne.
[ Reagovat ]
11.10.2017 12:12Od: Dobry-den
Gdo by to byl řekl -_-
[ Reagovat ]
11.10.2017 12:14Od: Fandina
Každý, kdo ví, jak to v tenise vypadá. Obvzlášť, když je to hlavně u žen hodně vyrovnané. Každá může porazit každou. Nikdo nemá nic jistého.
[ Reagovat ]
11.10.2017 12:18Od: insanezy_
Neni to spis labilitou nez vyrovnanosti?
[ Reagovat ]
11.10.2017 12:20Od: Fandina
Proč labilitou? Hrají všechny přibližně stejné, jednou vyhraje jedna, podruhé druhá.
[ Reagovat ]
11.10.2017 12:29Od: pivrnec
To nemyslíš vážně..vyrovnanost tam určite je ale vždy jen v určité části žebříčku.Pokud je Petra v Top 20 a prohrahje se 113 hráčkou tak to s vyrovnaností nemá nic společnýho..spíš s ostudou..kolikátou letos? Jsem jeji velký fanoušek ale v tomhle ji rozhodně omlouvat nebudu.Jsem velice zklamán z jejich výkonů..
[ Reagovat ]
11.10.2017 12:30Od: Grape
Proboha, všichni můžeme být rádi, že letos vůbec nějaké zápasy odehrála...
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:11Od: pivrnec
Ano,jsem strašně rád že se vrátila ale co to má společnýho s dnešním propadákem???Nic..
[ Reagovat ]
11.10.2017 12:35Od: Fandina
Zřejmě tenis nesleduješ a nevíš, že se tam holky nejen do stovky běžně vzájemně porážejí. Favoritky hlavně s novými jmény častokrát končí. Já byla včera v Linci a žádná z favoritek nevyhrála. Většinou prohrávaly i s holkama daleko za nima na žebříčku. Jinak předpokládám, že si zápas Petry viděl a že uznáš, že protihráčka hrála dobře.
[ Reagovat ]
11.10.2017 12:48Od: freeteepek
Viděl jsem kousek třetího setu, ale soupeřka hrála fakt dobře. Vůbec si nebrala žádné servítky. Chodila do toho a šlapal jí i servis. Zato Petře nefungoval, ale byly tam i zbytečný chyby ze hry. Myslím, že to opět nezvládla ukočírovat v hlavě. Jestli teda neměla nějaký zdravotní problém...
[ Reagovat ]
11.10.2017 13:26Od: Fandina
Škoda těch dvou podání ve třetím setu o které přišla a pak když to dotahla na 4:5, tak zase, že to nestihla ještě otočit.
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:16Od: insanezy_
Mozna to tak je, uprimne ja zensky tenis neuznavam
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:18Od: pivrnec
Takže na tvoji domněmnku že zřejmě tenis nesleduji ti můžu odpovědět že já sem sledoval tenis už v době kdy tenisu vládl Ivan Lendl..A že se holky nejen do 100 běžně vzájemně porážejí??to je snad vtip,ano porážejí se ale určitě ne běžně..proč je tedy mezi světovou 1 a 100 hráčkou světa propastný rozdíl 5500 bodů když se vzájemně porážejí a ještě k tomu běžně...považuji se za obrovského fanouška Petry ale proti vám jsem nula..ale vy mě spíš jak fanoušky Petry připomínáte její advokáty,člověk si dovolí kritiku po zpackaném zápase a hned se do mě pustíte..sem netušil že se Petra nesmí kritizovat)))
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:21Od: Krisboy
Od tý doby, co sem nechodí tykve, se Petra kritizovat už může. Dříve ne, dříve to bylo tabu.
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:25Od: pivrnec
Nevypadá to že by se mohlo,pěkně se do mě pustili...
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:34Od: Fandina
Jestli tenis sleduješ, tak se ti v tom případě divím, že tě tak rozhodilo, že hráčka z 20 místa prohraje s hráčkou ze 113. Takových proher už tu bylo a nejde jen o Petru.
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:38Od: pivrnec
Já vím že takových proher už tu bylo víc a ne jen v případě Petry ale každá taková prohra je tak jako dnes propadák..a hotovo.Kdyby mě v tenisu nemělo rozhodit že 20 hráčka světa prohraje se 113 tak pak vlastně nevím k čemu WTA ten žebříček dělá,vždyt všechny hráčky hrají přece stejně dobře..
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:47Od: Fandina
Dělá se proto, že se pozice hráček mění, podle toho, jak se hráčkám daří. Ale počítat s tím, že hráčka ze 113 místa musí prohrát s tou z 20, tak to by nemělo smyslu vůbec na kurt chodit.
[ Reagovat ]
11.10.2017 12:37Od: VlS
Já jsem to neviděl, tak nebudu soudit. Dnešní 112 může být příští rok v desítce.
[ Reagovat ]
11.10.2017 13:20Od: fretek
Jestli to půjde jako v pingpongu, tak v budoucnu v první desítce bude většina Číňanek.
[ Reagovat ]
11.10.2017 13:41Od: George_Renel
Pokd najdou vhodné somatotypy, ani bych se nedivil.
[ Reagovat ]
11.10.2017 13:51Od: d@ve
Třeba se vrátí i Li Na. :)
[ Reagovat ]
11.10.2017 13:50Od: Lina
Co takhle být realista a nečekat zázraky. Místo kritiky zaslouží spíš ocenění za to co podstoupila, aby se mohla vrátit, tak brzy. Hra mohla být horší. Ten titul je nic nebo ztráta paměti? Za mě spokojenost a Petře hodně štěstí.
[ Reagovat ]
11.10.2017 14:21Od: pivrnec
Já jsem realista(dokonce fandím i RealuMadrid))),a zázraky nečekám,no pokud budeme nazývat zápas s hráčkou ze druhé 100 čekání na zázrak tak to teda sorry...
[ Reagovat ]
11.10.2017 16:02Od: Lina
Hráčka 2. stovky nehrála vůbec špatně. Ano, Petra hrála špatně,jde ale o to že nebereš v potaz kolik má natrénováno ani zranění a už ji odepisuješ. Rekonvalescence jejĺho poranění je dlouhodobá záležitost a navíc nemusí být léčba 100%. Ani operace tenisového lokte nemusí být účiná a to u něj nejsou přeřezané šlachy. Navíc každé favoritce(ovi) se stane nejednou taková prohra. Petřiny zápasy bývají jako detektivka. ;)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist