Kvitová prohrála s Kerberovou a čtvrtfinále na US Open neobhájila

  • US OPEN - Petra Kvitová svůj nejlepší výsledek na US Open neobhájila. V boji o čtvrtfinále česká tenistka podlehla ve dvou setech světové dvojce Angelique Kerberové, jež vyhrála už třetí vzájemný duel po sobě. O semifinále si Němka zahraje s Italkou Vinciovou.
    5. 9., aktualizováno | Aktuality |  155 komentářů
    Petra KvitováPetra Kvitová 
     

Petra Kvitová dorazila do New Yorku nachlazená, přesto si zahrála své první grandslamové osmifinále v sezoně. Čtvrtfinále, kterým si loni vytvořila své nové maximum, už však na US Open obhájit nedokázala. Němce Angelique Kerberové podlehla za hodinu a půl 3-6 5-7 a ve vzájemné bilanci poprvé prohrává (4-5).

Bronzová medailistka z olympijských her v Riu de Janeiro Kvitová neztratila do duelu s majitelkou stříbrné medaile Kerberovou ani set, proti favorizované Němce však od začátku dotahovala. Šestadvacetiletá Češka v úvodní sadě hned třikrát přišla o podání a set prohrála 3-6.

Angelique Kerberová a Petra KvitováDruhé dějství bylo vyrovnanější. Kvitová za stavu 2-3 dokázala otočit stav z 0-40 při svém servisu a naopak o game později měla sama brejkbol. Ten však nevyužila a ve dvanácté hře jako první v druhé sadě přišla o podání, což zápas rozhodlo. Na mečbol zahrála česká žebříčková dvojka dvojchybu.

Kvitová udělala v utkání 43 nevynucených chyb, zatímco Kerberová jen osm. "Měla jsem pocit, že hraju strašně, abych řekla pravdu," uvedla Kvitová na tiskové konferenci. "Nebyl to z obou stran moc hezký tenis. Snažila jsem se, vypracovala jsem si i šance, ale bohužel je nevyužila."



Vítězka letošního Australian Open Kerberová prochází posledním grandslamem sezony bez ztráty setu a stále může snít o tom, že po turnaji sesadí z pozice světové jedničky Serenu Williamsovou. Ve čtvrtfinále narazí na loňskou finalistku Robertu Vinciovou (h2h 2-2), která si poradila s Ukrajinkou Lesjou Curenkovou.

Z českých tenistek zůstává ve dvouhře ve hře už jen Karolína Plíšková, kterou čeká osmifinále proti starší ze sester Williamsových Venus v pondělí.

Krejčíková v mixu vyřadila nasazené jedničky
Českým tenistkám se tradičně daří ve čtyřhře. Barbora Krejčíková postoupila do čtvrtfinále smíšené čtyřhry, když společně s Marinem Draganjou z Chorvatska vyřadili první nasazený indicko-chorvatský pár Sania Mirzaová a Ivan Dodig. Vítěze letošního French Open porazili 6-3 6-4.

Dvacetiletá Krejčíková, jež hraje mix teprve podruhé v kariéře, se tak v New Yorku představí v programu posledního grandslamového turnaje sezony ve druhém týdnu ve dvou soutěžích. S Kateřinou Siniakovou postoupily do třetího kola čtyřhry, kde je čeká stejně jako ve čtvrtfinále Roland Garros duel s krajankami Andreou Hlaváčkovou a Lucií Hradeckou.

Jiný český souboj třetího kola v ženské čtyřhře už zvládla lépe Lucie Šafářová. S americkou partnerkou Bethanií Mattekovou-Sandsovou vyřadily Karolínu Plíškovou s Němkou Julií Görgesovou. Dvanácté nasazené dvojici se povedl proti turnajovým osmičkám obrat a zvítězily 2-6 7-5 6-3.

• US OPEN 2016 •
USA / New York, tv. povrch, 18.162.048 dolarů
nedělní výsledky žen (04. 09. 2016)
• Dvouhra - osmifinále •
Kerberová (2-Něm.) - Kvitová (14-ČR) 6-3 7-5
Vinciová (7-It.) - Curenková (Ukr.) 7-6(5) 6-2
Wozniacká (Dán.) - Keysová (8-USA) 6-4 6-4
Sevastovová (Lot.) - Kontaová (13-Brit.) 6-4 7-5
• Čtyřhra - osmifinále •
Matteková-Sandsová/Šafářová (12-USA/ČR) - Görgesová/Kar. Plíšková (8-Něm./ČR) 2-6 7-5 6-3
• Smíšená čtyřhra - 2. kolo •
Krejčíková/Draganja (ČR/Chorv.) - Mirzaová/Dodig (1-Indie/Chorv.) 6-3 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (155)
05.09.2016 18:49Od: Mayo Karolína Vs Venus
Teším sa na ten zapas, snáď to bude velkolepe divadlo.
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:05Od: tommr Petra proti Kerberový neměla šanci
nechápu jak někdo může říct, že Petra sice prohrála, ale hrála dobře nebo dokonce že šlo o vyrovnanej zápas. Kerberová měla zápas pod kontrolou od začátku až do konce a nemusela ani hrát naplno. Stačilo jí trpělivě vracet a čekat na Petřiny chyby, kterých včera Petra vyráběla ještě víc než obvykle. Statistika nevynucených chyb 43:8 ve prospěch Petry mluví ostatně za všechno ...
K těm chybám mám ještě jednu malou poznámku. Nejde jen o to kolik jich Petra dělá, ale důležitý je i kdy je dělá. V prvním setu jsem si schválně dělal svoje statistiky a z nich vyplývá, že Petra začala 8 z 9 her v prvním setu tím, že se prostě vyhodila a darovala tak soupeřce úvodní fiftýn na uklidněnou. Ještě zajímavější je to, že v tom jediným případě kdy se jí povedlo získat úvodní fiftýn pak dostala soupeřku pod tlak a poprvé a naposledy jí v zápase brejkla. Ve druhým setu to bylo obdobný i když už ne tak extrémní - Petra se na úvod vyhodila "jen" v 8 případech z 12 ...
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:15Od: EllNino
tak to nechápej dál, každej má právo říct, svůj názor :)
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:36Od: Forehand
Nebreč furt :)
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:37Od: EllNino
:D
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:38Od: lars
A podle ceho si poznal , jest-li chyba Petry byla UE nebo FE ?
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:44Od: tommr
tak mám oči a vidím, ne? Ve všech případech se jednalo o jasně vyhozený balóny od Petry a dvakrát dokonce na úvod hry udělala dvojchybu ...
[ Reagovat ]
05.09.2016 18:12Od: pepin Re: tommr
Po dlouhé době jsem se díval na celý zápas a v podstatě s Tebou souhlasím. Ty co to nechtějí vidět stejně nepřesvědčíš. Petra úplně ztratila servis, ten je pro ni v současné době spíše překážkou než že by si s ním pomáhala. O druhém, v podstatě trafickém zde již někdo psal. Petry servis je v posledním čase hodně čitelný a ztratil veškerou účinnost. Nepamatuji si, zda v noci zahrála vůbec nějaké eso. Je zajímavé, že o servisu speciélně po prohraném utkání Rafy hodmě mluvil Mats v nočním pořadu, kde přesně upozornoval na velmi dobrou možnost jeho servis číst a tím získávat velkou výhodu. Jak zde již také bylo napsáno Petra je pravděpodobně spokojená s tím, jak to v současnosti vypadá a pomalu se zařazuje do týmu k Jeleně a spol. O její chuti tvrdě a poctivě trénovat zde bylo již také napsáno a v kruzích okolo tenisu se o tom dávno ví, jen se nemluví. Včera se ve druhém setu na chvilku zvedla, ale bylo jen otázkou času, kdy při svém servisu o který se většinou bojovalo jej ztratí. Což se také stalo a potvrdilo a zakončila to klasicky. Naděje, že vše se změní Wimblasem se ukázalo jako mylné a bepředmětné. Ale až další pokračování ukáže zda se to zastaví či změní.
[ Reagovat ]
05.09.2016 18:20Od: misa
Není náhoda, že si Petra nejprve v únoru ani nehledala trenéra, a když už jí přišly dotazy na něj protivné, vzala Čermáka, který nemá s trénováním žádné zkušenosti a je hlavně "hodný".
[ Reagovat ]
05.09.2016 18:27Od: tommr
jj její servis je už delší dobu tragickej. Včera neudělala žádný eso zato měla 7 dvojchyb. Ty dvojchyby si navíc nechává na nejdůležitější momenty jako třeba včera při mečbolu ... :(
Všechno se to dá převést na společnýho jmenovatele a tím je malá úderová jistota. Ta je způsobená nedostatkem tréninkovýho drilu. Trénink ale Petře moc nevoní. Je to bohužel začarovanej kruh ... :(
[ Reagovat ]
05.09.2016 18:38Od: misa
Kdyby tady ještě psal iqe, ten by nás hned poslal do ... :)
[ Reagovat ]
05.09.2016 19:44Od: pepin Re: misa
Tak toho bere vážně snad jen blázen, ale bohužel pravda je bohužel vidět. Petra stagnuje či spíše jde dolů a dnes se bere za úspěch když dá tři kola. Nařikání na únavu je zcestné, protože i ostatní to mají nastavené stejně, ba naopak postupují a hrají déle než ona.
[ Reagovat ]
05.09.2016 18:53Od: PetaM
Nechápu - k čemu ten smutný smajlík? Jestli jí trénink nevoní, tak nebude trénovat, to z části znamená, že už nebude tak dobrá, což znamená, že klesne. Aspoň už se o ni tolik nebudou lidi zajímat. A bude chvíli taky klid.

Náhodou, být bez tréninku na 21. místě v Road. Kdo to má?
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:40Od: Fandina
Kdyby Petra neudělala tolik UE hrozné by to nebylo a třeba byl i set a ve třetím třeba i výhra. Druhý set byl dobrý, až na tu koncovku. Škoda dabláku, odvrácený MB by vypadal lépe.
http://www.tennis-arena.cz/mela-jsem-pocit-ze-hraju-strasne-rekla-kvitova-14112cz/
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:53Od: LukasH
Proti Angelice měla Petra vždycky hromadu UE, i když byla v lepší formě, tak to vždycky byla tahanice - Tokyo 2013, TM 2013, Fed cup 2014...i Serena dělá s Angelikou spoustu chyb.
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:15Od: Fandina
Jo jo, FED v Praze v roce 2014 si pamatuji, byla jsem na něm a byla to tedy tahanice. Angel se výborně pohybuje a má důrazné rány, navím málokdy chybuje a je dobrá na returnu. Petra tam musela hrát hodně soustředěně a nakonec slavila úspěch.
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:23Od: Fandina
A pro Angel hraje ješto to, že stejně jako Aga dost hraje z podřepu.
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:17Od: blixa
No to je logické, vzhledem ke hře a pohybu Angie musíš hrát lajny a tlačit míče k BL a to pochopitelně plodí chyby. Buď máš den kdy ti to tam padá, a nebo nemáš a prohraješ.
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:47Od: tommr
Petra ale hraje často na lajny i v případech kdy to není nutný nebo kdy je to vyloženě zbytečný ...
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:54Od: LukasH
Petře chyběla ta motivace z Fed cupu a OH.:-)
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:18Od: lars
V noci kvitko nerozkvete :))
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:32Od: misa Petra & Lucie
Obě skončily svou pouť turnajem dvojchybou, obě si zapsaly ve dvou setech přes 40 UE. Jsou to tenisová dvojčátka :)

Petra po letech nebude na TM a ukazuje se, že by opravdu potřebovala nějakého zkušeného trenéra, který by ji donutil k soustavné práci. Pochybuju, že někoho se zkušenostma ze současného velkého tenisu a vedením gs. šampiónů by našla v Česku. Kondičně a pohybově je na tom dobře. Angličtí komentátoři se občas rozplývali nad jejími údery, talent v ruce má opravdu velký, dobře zkracuje hru a výborně hraje na síti. Bohužel si vůbec nepomáhá servisem. Tam musí zapracovat. Plíšková má jen o pár cm víc a podává optoti Petře skvěle.
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:02Od: FulnekUltras
nehledat - dohledat - oba už jsou teď zase volní, tak o co tady ještě jde? ;)
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:13Od: misa
:)
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:00Od: Targaryen123
Doufám že letos Petra bude hrát v Linci nebo v Lucemburku, titul by se hodil, Petra hlavně musí zůstat v Top 20, příští sezona může být úplně, ale úplně jiná.
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:12Od: Fandina
V road je teď 21 a body potřebuje, teď ve Wuhanu a Pekingu, kde je přihlášená. Linz jednou vyhrála, tak by to chtělo zopakovat.
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:12Od: misa
Ještě horší než letošní :)
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:14Od: Fandina
horší to být muže vždycky
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:53Od: LukasH Petra
Vlastně ani moc nevím, co k Petře napsat. Zápas s Kerber jsem neviděl. Bez ohledu na výsledky se mi Petřin tenis docela líbí, když nepočítám ty úplně propadový chvíle, kdy vyhodí úplně všechno. Ve výměnách se držet umí, pohyb zlepšila neskutečně, to jsem občas čuměl, co dokáže doběhnout. Pak se vesměs všechno střídá podle toho, v jakým rozpoložení hraje. Takhle to ale u ní bylo vždycky. Co mi ale připadá letos horší, je servis. Ten dost dlouhodobě nefunguje, jak má. Při Petřině výšce a síle by mohl být mnohem lepší. Třeba mě dost překvapilo, jak Petra na OH po zápase s Keys prohlásila, že jí šel servis. Mně se tedy vůbec nezdálo a Petra měla štěstí, že Keys špatně returnovala. Stát tam třeba zrovna Kerber, tak má všechno a Petra by asi byla v pr.... Taková Azarenka zlepšila po návratu servis neskutečně oproti tomu jako podávala, když byla světová jednička.
Zdá se mi, že je Petra na dobrý cestě. Od olympiády je Petra taková "berdychovsky" stabilní, nekonal se žádnej úlet. Dravost tam ale zůstala, zdá se mi, i když prostě to nízký sebevědomí z nevydařený sezóny asi trvá. Bylo by hezký, kdyby se do budoucna z Petry stala konzistentnější hráčka, ale zároveň i vyhrávala turnaje jako předtím.:-):-) Tak nějak cítím, že by to mohlo být...
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:06Od: Fandina
Souhlasím, Petra se mi také zdá víc vyrovnanější než dřív. Na turnajích dochází v pavouku dál a není to taková blázniviny, prohra pod psa a pak super výkon. Je to vyrovnanější a pořád se na její mače hezky dívá. A na kurtu působí v pohodě. To se mi líbí. Snad se dočkáme i nějakého titulu. Peti pojď!!!
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:01Od: Targaryen123
Tady je zase expertů a tenisových odborníků, co do Petry chcete? Aby hrála na jistotu 2 metry před základní lajnou? To by ji Angie nadělila 2 kanáry a za 50 minut by bylo hotovo. Petra nemůže ubírat, musí jen omezit UE o tom to celé je, jen to UE, není to jako u Lucky která fyzicky nemůže, ale u Petra se prostě netrefuje je to 5 cm
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:06Od: PetaM
Co od Petry chceme? Přesně to, co píšeš. Aby omezila nevynucené chyby. Nejhorší je, když si perfektně připraví výměnu, běží k síti, má to zakončit relativně lehkým úderem a ten jí vyletí úplně někam do pejči.
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:11Od: Targaryen123
do očí bys to Petře neřekl co? By ti rozbila hubu :)
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:16Od: PetaM
Nevidím důvod, proč by mi měla rozbít hubu za pravdu :D To musíš vidět sama. To, že má nevynucené chyby, budiž, to k ní patří. Ale když celou výměnu dře a pak to nesmyslně zahodí, to musí štvát i ji.
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:20Od: Targaryen123
To k tenisu patří
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:21Od: PetaM
Vzhledem k tomu, že ho hraju, si to nemyslím.
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:23Od: Targaryen123
No vidíš, hraješ tenis tak proč sedíš na TP musíš trénovat, na Wimbledon se jen tak nedostaneš, tak se neflákej a jdi běhat nebo tě donutim
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:27Od: Targaryen123
Co tak ty ještě netrénuješ? To z tebe mát být Federer děláš si prd..
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:29Od: PetaM
Zastávám Petřinu teorii, že kdo má talent, nemusí tolik trénovat.
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:30Od: EllNino
přesně :D :D ... tu zastávám už pul roku :D a docela se mi to vyplácí, v letošní sezoně samá výhra :D
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:31Od: PetaM
My, výjimeční lidé, jsme prostě dokonalí i bez tréninku ... :D
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:35Od: EllNino
:D ... to není jako spodina Kerber :D
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:35Od: EllNino
:D ... to není jako spodina Kerber :D
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:39Od: janek_da
By se kromě dopingu měl zakázat i trenink. No, jak k tomu přijdou ti, co si nechtějí huntovat tělo treninkem?
A Petra jde příkladem naprostým. Nebere léky, netrenuje.
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:02Od: VLK----1GSL Re: PetaM
Me by celkem zajmalo, jak nabihas na sit, jestli vzdy ten uder (jedno jaky) kontrolujes;)
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:09Od: PetaM
Se přijď podívat :D
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:14Od: VLK----1GSL
Tak cas by se mozna nasel, s prostorem hure...daleko. Me staci odpoved;D)
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:13Od: dappe
Nedostatek herní inteligence, s tím se toho moc dělat nedá. :)
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:16Od: PetaM
Spíše bych řekl, že je tak naspeedovaná, že si to v tu chvíli neuvědomí, že by to měla zahrát trošku volněji :D
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:44Od: Fandina
Dneska by mělo být české derby v deblu k vidění, i obě Báry v deblu Strýcová a Krejčíková v mixu.

Tak jsem zvědavá, jak si Háčka s Mladicemi poradí.
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:25Od: bIbec
Když tak nějak kouknu na ty zahraniční fóra, celkem mi přijde, že lidé z Petry dělají až moc velké jelito ve srovnání třeba s tou Angelikou.
Jenom bych podotknul, že Kvítko kromě těch 2 Wimbledonů vyhrálo i relativně dost dalších velkých turnajů. Teď myslím P-pětek a nějaké ty P-Mandatory + samozřejmě YEC. S tím se třeba Angelika rozhodně zatím pochlubit nemůže. Ona má vlastně "akorát ten jeden GS"..
Každý rok je tak trochu jiný. Příští rok to může být zase kompletně jiné. Za posledních 12 měsíců je Angie o dost lepší hráčkou než Petra.. ale za dalších 12 měsíců může být zase všecko jinak.
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:33Od: Fandina
Angelika letos jede a Petra ne, takže není divu, že je v kurzu. Jinak samozřejmě souhlas, Angel nemá tolik titulů co Petra.
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:13Od: bIbec
ono je to asi něco podobnýho jako s tím Nadalem a Federerem. Oba tábory říkaj, jak je ten druhej hrozný a nemožný kopyto, ale ve skutečnosti, tam někde uvnitř, sou všeci nasraní a vědí, že i ten druhej má něco, s čím se může chlubit. A to asi ty lidi štve. Federerovce vytáčí vzájemná bilance h2h a Nadalovce počet vyhraných GS Federera.
Kerberovce štve, že Kvitová toho vyhrála tolik, Halepovce, že Simona sice vyhrála 5 velkých turnajů, ale GS-ka zatím nic, takže je to strašně nespravedlivý (to samý Aga), Kvitovce že jim jejich hvězda upadá a že sou tu další holky s velkým potenciálem, které ji brzy můžou překonat. Třeba taková Serena nikoho neštve (teda nepočítám honiče na steroidy/doping).. vona nám totiž nikoho neohrožuje.

No nakonec sou to všecko výborné hráčky, které toho hodně dosáhly a ještě hodně dosáhnou můžou.
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:54Od: misa
Mě štve, že Lucie přišla o mnoho měsíců ne-li celý nadějný zbytek kariéry kvůli pár dní dovolené v Řecku s chlapem, který je už dávno v háji.
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:44Od: makro99
kdyby jela do jižního sudánu tak neřeknu, ale je normální, že sportovci jezdí regenerovat k moři a většinou do mnohem exotičtějších destinací..
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:48Od: tommr
no Řecko je v dnešní době už hodně riziková destinace ... :)
[ Reagovat ]
05.09.2016 17:02Od: blixa
Ano, slyšel jsem že uzavřeli bilaterální smlouvy a Papuou a hodlají obnovit své znalosti kanibalizmu (rituály, nástroje, recepty ...). Já bych tam teda radši nejezdil ;-)
[ Reagovat ]
05.09.2016 17:08Od: Fandina
no vidíš a moje dcera s rodinou měla zařízenou dovolenou v Turecku a sama cestovka to tam zrušila a poslala je do Řecka, takže si nevybereš
[ Reagovat ]
05.09.2016 18:07Od: misa
Řecko na podzim 2015 zaplavené uprchlíky a ekonomicky kolabující je vhodná destinace pro profesionální sportovce?
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:55Od: cheeky
Serena je obrovský fenomén a absolutně nemá konkurenci. Sem tam ji některá porazí, ale porážet ji nedokáže žádná. Vědí to hráčky i jejich fanoušci. Za ty roky dominance už si prostě vybuduvala respekt i u těch, kdo jí nefandí. Je to královna a doufám, že ještě nejaký čas bude vládnout.
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:02Od: blixa
No to si nemyslím. Konec dominance je myslím zřetelný. Věk nikdo neoblafne, ani Serena ne.
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:11Od: misa
Těch různých zdravotních problémů je u ní už hodně a dá se čekat, že to bude stále horší. Letos vyhrála jen 2 turnaje, což je na Serenu málo. Ale když jí šlape servis jako ve finále Wimbledonu... Ani Kerber, která má skvělý return, nemohla dělat nic.
[ Reagovat ]
06.09.2016 00:44Od: cheeky
Tak samo, Serena stárne a už není tak dominantní. Ale kdo by před 4 roky řekl, že dneska bude pořád vyhrávat grandslamy.

A to, co jste řekli jen potvrzuje, že je jiná klasa. Vyhrála 2 turnaje, jeden z toho Wimbledon, a byla ve finále AO a FO. U každé jiné holky by se to bralo jako mega úspěch, u Sereny jako pomalý konec dominance. To ukazuje, jak moc je pořád před ostatními.
[ Reagovat ]
05.09.2016 15:03Od: misa
Tak jistě, když pošle servis rychlostí 200 km/h a return má taky drtivý. Pak ani nedojde k výměnám, ve kterých má už často problémy.
[ Reagovat ]
05.09.2016 16:08Od: FulnekUltras
přičemž nad příčinami se v "lepší společnosti" doporučuje moc neuvažovat - to by muselo jít o Rusku
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:43Od: Andrew89 Petra
zápas jsem bohužel nevidel. Viděl jsem až sestřih a teda rozhodně to nějak tragicky nevypadalo. Angelika je v této sezoně neskutečná. Prožívá životní sezonu, takovou už mít podle mě nebude. Ale zpět k Petře. Od OH hraje lépe...o hodně a kdo říká, že ne tak je slepej a nebo to vidět nechce. Chce to čas....nejhorší sezonu už má skoro za sebou. Koukněte na Agu, Viku,..Marii, Caro...každá měla určitou fázi kdy šla dolů. Na Petru to přišlo ted. Byla tragická...ale od OH mám z ní úplně jiný pocit. Myslím, že jí pomůže i to, že bude mít kratší sezonu. Přístí rok půjde nahoru...:)
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:46Od: lars
proc by mela mit kratsi sezonu ?
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:50Od: Andrew89
na TM se asi nedostane...:)))
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:51Od: PetaM
Jenže finále FC je až po TM ne? Takže o nic kratší nebude. Jen bude mít týden volna před FC :D :D
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:51Od: PetaM
Vlastně i více ... Nejdříve je TM, pak ET a až pak FC ...
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:58Od: EllNino
no ET ještě klidně vyjít může :)
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:01Od: bIbec
tak u Petry je reálně možný, že bude hrát právě to ET, takže by to pak bylo cca stejný jak minulý roky.
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:03Od: lars
ET je po TM
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:04Od: EllNino
jo to už jsme slyšeli
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:05Od: bIbec
proto píšu cca. Ono to ani nebylo vždycky stejný, tak jak je to teď ty termíny těchto turnajů.
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:31Od: lars
ten rozdil je vetsi nez cca :)
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:51Od: lars
FC je po TM
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:53Od: Andrew89
FC je po TM, ale nebude nikam cestova, trénovat na to taky extra nemusí a celkově to bude o hodně uvoněnější než kdyby musela do asie...pak zpět atd. A pokud Garcie a Mladenovic nebudou strartovat...tak to ani taková práce zas nebude.)
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:57Od: lars
poleti do Francie na FC
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:54Od: SubOptikT
Snad se tam dostane aspoň Karolína, dnešek hodně napoví ...
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:50Od: Fandina
Asi, že nebude hrát TM.
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:18Od: VLK----1GSL Re: vsichni
Tak hlavne me napiste, jestli stale budou Vanoce po TM, a ne pred, abych to nezaspal;)
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:25Od: VLK----1GSL reporter Plasil s Petrou
Tak jsem si pustil ten odkaz, co nam tady postnul nas oblibeny Fandina... ono je to vzdy zajimavejsi, nez kdyz se delaji ty prepisy do novin...;)

Ja udelal priblizne doslovny prepis, nechce se me s tim uplne bavit, a take ji je obcas hur rozumet.

...myslim si, ze ja mam takovou hru, ktera ji nevyhovuje, a proste by ji mohla porazit, ale bohuzel to tam dnes nepadalo.
Me to bavi, mela jsem spoustu otazek jestli mne to jeste stoji za to hrat. Nebylo to uplne jednoduche obdobi letos, ale hodne mi v tom pomohla ta olympiada.
Moje hra se posledni dobou zlepsila, a verim ze pujde dal nahoru.
tesim se na novou sezonu, na pripravu, az ty turnaje zase zacnou.
Ta motivace tam je, neni to tak, zebych tam v te sezone nic nenasla, tesim se na finale FC pochopitelne, bo je o co hrat, porad je na cem pracovat a zlepsovat se chci takze budem muset pracovat...usmev;)

***

jako holka furt krok od maleru;) ne ze ne, tak hraje na riziko, zije svym zpusobem na riziko;)
...ale myslel jsem, ze problem motivace byl hlavne otazkou minuleho roku, a ne letosniho. V hlave ty turnaje na podzim po GS jaksi odbourala, krom FC. Dale se tesi na neco, co vlastne neni jeste poradne aktualni...
hovori ne o tom, ze ji muze porazit, ale JEJI HRA ji muze porazit.
Prijde me trochu odosobnena od vlastni hry, a trochu crejzy a zmatena...

Tak snad se najde;)
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:42Od: Fandina
Hlavně, že ty nejsi vlčice. To je podstatné.
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:04Od: vrabejka
Chudák Petra takovou kritiku si od vás nezaslouží.
Angie prostě byla lepší, úřitom Petra nehrála vůbec špatně. Těch chyb tam sice bylo hodně. Ve 2.setu měla dokonce 26 chyb ale take 25 winnerů a proto Angie tak dlouho trápila.
Bohužel nezvládla bigpointy a proto prohrála.
Kdyby ale stála hrála jako ve 2.setu tak by v top 10 byla v pohodě.
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:09Od: Fandina
Jo jo, je to chudinka, konečně si to pochopil.
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:55Od: Fandina
http://www.rozhlas.cz/zpravy/tenis/_zprava/kvitova-vypadla-na-us-open-s-kerberovou-takhle-nastvanou-jsem-se-dlouho-nevidela-rika--1646941

Moc chyb Peti, škoda.
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:57Od: Fandina
A tady audio
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3698154/embedded

A ještě zajímavý rozhovor o Vydrovi
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3697999/embedded
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:51Od: EllNino Peťule
Nic no, co se dá dělat, zápas jsem samozřejmě zaspal ...ale podle toho, co se tu píše, to opět prohrály Petře nevynucené chyby, což je takový kolorit ...moomentálně je to strop, ale bude líp, to vím jistě ,,,,,
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:35Od: vrabejka
Myslíte že má Anna šanci proti Age
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:36Od: blixa
Zcela zanedbatelnou ;-)
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:51Od: senpolia
nie
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:11Od: senpolia
ups, reakcia na vrabejku, to robí to ponocovanie :-)
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:30Od: Krisboy
Ne.
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:32Od: bIbec
šance je vždycky.
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:36Od: Krisboy
Samozřejmě, ale šance zápasy nevyhrávají.
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:58Od: VLK----1GSL
6-2; 4-6; 9-7
To je vysledek jedineho vzajemneho utkani z travy, a to je dost oblibeny povrch Agy...souhlasim s blbcem, sance je vzdycky, sice se na sance nevyhrava, ale mame to tady aspon o co oprit;)
Ale pokud by ses me zeptal jestli Ana vyhraje!
Nooo tak bych rekl, ze ja bych se o ni moc neopiral, ale sance tady je;)
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:03Od: Krisboy
Jo, to byl vlastně ten letošní Wimbl, jak Ana v závěru šlápla na ten míček, že? Tak to opravdu Aga ani nevěděla, jak to vyhrála, to bylo supermegaultra těsné! Jde o to, jestli si z toho Ana něco vzala a na druhej pokus jí dá, nebo jestli se Aga poučila a tentokrát se nenechá zaskočil. Osobně tipuju variantu B, ale možné je fakt všechno...
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:32Od: Mayo
Petra nesklamala. Práveže prekvapila, ze sa dostala tak ďaleko. Angelika sa zmenila na veľkú tenistku.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:34Od: blixa
Mě taky překvapuje, jak všichni brečej. Vždyť Petra prohrála s aktuální světovou jedničkou.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:54Od: PetaM
S virtuální.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:58Od: Stan_Borowitz
S výsledkově nejlepší hráčkou letošního roku.
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:00Od: PetaM
V Race je lepší Serena. A na GS je taky Serena úspěšnější.
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:03Od: PetaM
Resp. v Road ...
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:27Od: darek.vrana
Copak že Petra prohrála, to se dalo čekat. Ale já mám strach o iqeho, už se tu dlouho neukázal, jestli si nehodil mašli nebo jestli není v Bohnicích.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:30Od: blixa
Klid, řádí na iDnesu ;-) :D
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:31Od: darek.vrana
Tak to mi spadl kámen ze srdce.
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:40Od: janek_da
Zápas jsem viděl.
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:45Od: spaniel
Kolik bylo chyb lajnových?
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:47Od: Deamonic
43 přesně. :D
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:49Od: spaniel
Já myslím že víc. Spousta winnerů Angie bylo jistě v outu. Správný vzorec teda je UE (PK) + W (AK)
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:52Od: Hector21
a výsledek vzorce?
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:52Od: janek_da
Je jedno kolik chyb bylo. Ale musím uznat, že poslední byla fatální. Lajnový i empajr zahlásili Petře out u míče, který šel Angie pod nohy. A pak už vyhrála Angie 2 míče za sebou + Petra tam fikla pak ještě DF.

Zápas to špatný nebyl. Obranář x útočník, to mám rád. Petře se nedařilo na servisu. Tuším ani jedno eso. Hrůzyplné procento úspěšnosti 2.podání. Kdyby měl takovou úspěšnost Puj, tak by to schytal 3x 6:2

Kromě vyhazovaných returnů, ale ve hře bych Petře neměl, co vytknout. Naopak. Jenže je to asi její strop, teď.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:01Od: Stan_Borowitz
Konečně by měl iqe jednou pravdu a on tady není...
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:04Od: janek_da
Ten se zprofanoval, protože viděl v každém outu správný míč a obrovskou nespravedlnost.
Myslím si to, co kdysi psal vlk. Rozhodčí spíš nadržují střelkyni. Řeknou si, ať si to obranářka uhraje, ale u míče pod nohy, kde Angie neměla moc šancí prostě ten aut zařvali.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:18Od: cheeky Re: Ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit
řádí na iDnes, tak ticho nebo až tam všem vysvětlí, jak to bylo s těma rozhodčíma a nechutným vracením Angie, která si sama nic neuhrála, dozazí i sem.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:23Od: janek_da
jo, hlavně jak nechutně nechávala Petřiny returny padat do autu :D
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:33Od: cheeky
K tomu určtě dojde, teď byl u volejů a Petra je nekazila vlastní vinou, ale protože Angie míče létaly moc rychle a obtížně na zahrání voleje. A Petra má smůlu, protože útočný tenis je momentálně na ústupu a dominují vracečky, co si nic samy neuhrají jako Kerber.

Dál jsem nečetl a utekl jsem sem a koukám taky je klid :-) Snad ne ten před bouří.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:27Od: janek_da
Jsem si chtěl pročíst jeho komické reakce na idnes. Ale řekl bych, že se držel. O lajnových jsem nic neviděl.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:31Od: blixa
Jo, a oproti TP snížil aroganci tak o 80% ! :D
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:43Od: Fandina
Znáš to, vždycky záleží na tom, s kým se bavíme.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:36Od: cheeky
Lajnové už nemůže ani tam. Když bylo Rio tak se s nima rozjel a ostatní ho poslali tam, kde záda ztrácí slušné jméno.
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:48Od: Fandina
Záleží na něm, o čem a kde píše. Je to jeho věc.
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:25Od: VLK----1GSL Re: janek_da
No jo, hlavou strop neprorazis;)
Chce to posunovat ty stropy necim jinym...
...jenze kazda rada tady draha, az se chce rict, a ted babo rad.

No, je treba se zeptat Lunejky;)
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:27Od: janek_da
LEda žirafka ten strop prorazit může
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:19Od: VLK----1GSL
Tak hlavne aby prorazila divackou kulisu, nebude to lehke.
Snad ji to vyjde...pripadny souboj Zirafka x Bourak by byl rozhodne pro me zajimavejsi alternativou.
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:24Od: janek_da
Ovšem Žirafka proti Slávě by bylo skvělé. Snad se Sláva nezesere z toho máchání raketou při losování servisu.
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:34Od: Deamonic Vše hovoří
ve prospěch Venus, přesto je Karolína kurzovou favoritkou. Nechápu.
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:49Od: SubOptikT
Tak vsaď na Venus, to se oplatí ;)
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:17Od: Misa13
Petra v noci nepřekvapila. Bohužel předvedla svojí letošní klasiku. Na druhou stranu, vypadla s kvalitní hráčkou a po třech úspěšně zvládnutých zápasech. Celkově ta šňůra posledních několika turnajů dopadla dobře, na Petřiny poměry je to sice průměr, ale na letošní sezonu je to skvělý výsledek. Vypadá to ale, že někteří tu žijí v představě, že má snad Petra šanci na návrat do první desítky. Ovšem ta sezona je taková, jaká je, z určitých důvodů. Petra letos není tou hráčkou, jakou byla dřív, už není schopná vypadnout dvakrát v prvním kole a další turnaj vyhrát. Po celý rok má problémy vyhrát několik zápasů za sebou. Jak si tedy někdo může myslet, že by se snad mohla vrátit do první desítky?

Samozřejmě to neznamená, že příští rok nemůže být jiný. Záleží na tom, jak se Petra k tomu postaví. Bohužel se mi zdá, že je se svými výkony smířená a dokonce spokojená, což ostatní řekla po zápase. Navíc to opravdu vypadá tak, že se jí nechce trénovat. Vezměte si Kerber, ta před zápasem trénovala tři hodiny, Petra 45 minut. Nakonec to dopadlo tak, že nasekala sedm dvojchyb. Zase se jednou ukázalo, že talent není všechno, ale je to hlavně o dřině a ochotě se zlepšovat. Je sice pěkný, že ji údajně tréninky teď baví, ale koho by nebavili, když pořádně netrénuje? Obávám se, že ale Petra svoje rozhodnutí nezmění a pořádně trénovat nezačne nikdy.
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:34Od: SubOptikT
Já jsem to tu psal před pár měsíci, že Petra začíná padat na úroveň Jankovič, Ivanovič, Lisicki, Wozniacki a Kuzněcovové a dostal jsem vynadané. Ale přesně to se děje. Takže se může stát, že občas vyhraje nějaký turnaj, ale na desítku už to podle mě nevypadá, léta není v její hře skoro žádný posun a ty časy, kdy se jí sejde sedm zápasů a sedm soupeřek, už jsou asi taky pryč. Trénovat se prostě musí. Já nevylučuju, že zase nějaké výsledky udělá, ale dlouhodobě už to asi bude neudržitelné pro tu desítku.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:15Od: cheeky
Já když před časem napsal jak se Petry kariéra začíná nápadně podobat té Světlanině, tak mi nikdo nevynadal. Teda kromě Voldemorta, ale od něj jsem to čekal.

Doufám, že Petra se vzepře, protože má na to být na špici a vyhrávat grandslamy a ne jen menší turnaje jednou za pár let nakouknout na chvost top ten ajko Světlana.

Vždycky jsem se Petry zastával, když jí bylo vyčítáno, že málo trénuje, ale od té doby, co vyhodila Kotyzu si to myslím taky. Mívala lepší servis a ten je hlavně o drilu.

A myslím, že se začíná ukazovat že David věděl moc dobře, proč ji podporoval v bum bum vabank tenise na dva údery. Když jí to padalo vypráskala každého. Co na tom, že se dneska udrží ve výměně 5 míčů místo 2, když nakonec stejně zkazí. Mě se líbí její lepší pohyb a celkově je vidět, že u toho víc myslí, ale přijde mi, že zbytečně opustila svojí největší zbraň.
[ Reagovat ]
05.09.2016 10:45Od: Stan_Borowitz
Souhlasím s každým písmenem, interpunkčním i diakritickým znaménkem...
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:18Od: VLK----1GSL
Stane a taky ty odstupy od odstavcu...
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:21Od: Stan_Borowitz
Máš pravdu, na úpravu jsem zapomněl...
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:30Od: bIbec
možná, že ta snaha o malinko konstruktivnější tenis si časem sedne.. a možná je to krok zpět. Já na to, přiznám se, názor ani nemám.

Každopádně Kvítko bude mít určitě ZBRUSU NOVÉHO trenéra od nového roku.. tak uvidíme, co vymyslí :-)
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:37Od: VLK----1GSL
Je to zichr s tim trenerem?
[ Reagovat ]
05.09.2016 11:45Od: bIbec
jo tak na jisto nic nevím. Ale že by jela ještě příští rok bez trenéra.. a nebo že by se k někomu vracela, s kým třeba trénovala před tím.. to si nemyslím.

Takže mi z toho logicky vyplývá to, co sem napsal. Ale jako ok, měním "určitě" na "skoro určitě" :-) Ta stoprocentní jistota tam není, žádné info nemám.
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:35Od: VlS
Cheeky, většina holek na okruhu by pro Světlaninu a Pětinu kariéru byla ochotná vraždit. žádnej průšvih se nekoná. Atřeba ještě ukáže pár majsterštiků. hodnotím, co je vidět eď, budoucnost nechám prognostikům.
[ Reagovat ]
05.09.2016 14:03Od: VLK----1GSL
No... je treba se zeptat pana prezidenta;) Ten to bude vedet;)
[ Reagovat ]
06.09.2016 21:57Od: VlS
Třeba to vyčte z trenclí :-))
[ Reagovat ]
05.09.2016 07:28Od: nostradamuss tady je pravda.
Miloš Netolický, Cerekvice nad Loučnou
dnes 05:54
Vždy, když Petra vyhraje pár zápasů, vidí jí tu někteří jako vítězku turnaje, ne-li první v žebříčku WTA jenže pak narazí na hráčku z "10" a vypadne. Taky jí fandim ale chce to mít nohy na zemi i ta desítka je dost vzdálená.
[ Reagovat ]
05.09.2016 08:58Od: themimone
+1
[ Reagovat ]
05.09.2016 07:16Od: VLK----1GSL Angie x Petra
Tak neco jsem videl, a neco jsem cetl pod jinym clankem. Nebyl bych tak kriticky k Petre...podle me zahrala dobre, a asi v tuto chvili ukazala tak max. na co ma. Angie je proste jinde. Neni to muj salek kavy, ale je ted proste lepsi.
Take bych nebyl kriticky k tomu poctu UE Petry...to je presne ten zapas, kdy by se mely rozvijet vic stats, tech vynucenych chyb, a poradne.
Porad nejaky procenta...cisla, ale nejaka hodnota stylu hry vzhledem k vynucenym chybam...vlastne zadna...Asi jedini Anglicani stale k tomu prihlizeji, a tak tech nevynucenych je vzdy u tech hracu vypsanych a pocitanych zakonite mene...

Podle me nektere chyby proste pramenily z toho, jak Angie dokaze tzv. vnutit tu svou orezavacku. Ale trebas na siti to Petre i slo;)

Mozna to mohlo jit do tretiho setu, to asi ano, a mozna to je skoda, byl by to pekny night session se vsim vsudy. Ale i tak si myslim, zeby asi dnes Petra Angie nezvladla.
Na divaky se nemuzem vymlouvat, ty uz zname...a vime, ze v NY jsou proste vzdycky svihli a mimo;D)

Celkem jsem zvedavy, jak si A. poradi s Bobinou;) Ktera by ji trochu mohla znechutit svou slajsovanou hrou...ale zda se me, ze Kerber je proste ted drzak v ramci WTA, jen tezko se prehrava...prekvapit by ji mohla vic Carolajna, tedy pokud ji ten lauf vydrzi a nevyseka se na Anastazii.;)

Pokud chce Petra byt konkurencyschopna s tema nejlepsima, nemuze proste spolehat jen na ten svih, a zkraceni vymen na minimum...ja vim..lehko se rekne, ale tezko se provadi no;))) sakra uz...;)

Uvidime, jak si povede dnes Karolina Zirafka rodacka z Loun proti Vee...jednoduche to nebude...
[ Reagovat ]
05.09.2016 08:25Od: VlS
ahoj Vlčku ,
Souhlas s tím, že Petra hrála co včera mohla a mě se zápas líbil. nesouhlas s tím, že ty UE vlastně ani nejsou tak hrozný .... .
UE dělají všichni, někdo trochu víc, někdo trochu míň a Petra zatraceně hodně. to jí prohrálo včerejší druhej set a tím i zápas.
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:17Od: VLK----1GSL Re: Vls
Nazdar, uz jsme meli o tebe obavy, tulaku;)
Tak Petra je produkuje furt, o tom to casto je...vzhledem k stylu...

...jde me o to, ze v tom zapise je nejakych 45 nebo kolik, podle je to nerealne cislo. Anglani by ji zapocitali tak 30...
...nevim jestli ji to uplne prohralo zapas, nebot jak autuje, tak nevime jak by se dal vymena rozvinula. Na nektere by si urcite Angie nesahla, na nektere si myslim, zeby mela...
[ Reagovat ]
05.09.2016 09:28Od: VLK----1GSL
ale delat ty na beton nevynucene...to nemela:D) to je jas jasu...
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:29Od: VlS
no, hlavně return byl až na pár hezkejch výjimek zmatenej, pokud už to šlo do dvorce, tak to byla často nahrávka Angie. Pořád tam ty záblesky geniality jsou, ale bohužel je to stroboskop a ne světlo :-(
[ Reagovat ]
05.09.2016 12:04Od: lars
servis Petry nebyl dobry. 7 df je moc.
maximum proti Kerber nehrala
kdyby zopakovala vykon proti Svitoline, tak alespon 1 set musela vyhrat .
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:24Od: VlS Re: Lars
Bohužel ta druhá kočka do toho má taky co žvandát a 1. serv Eliny nic moc a 2. Serv Eliny je docela srandovní, to se pak hned hraje líp.
[ Reagovat ]
05.09.2016 13:45Od: lars
zvandat je zapoctet v toleranci :)
[ Reagovat ]
05.09.2016 06:50Od: patriks Kurz
před zápasem byl Angie-Petra 1,47-2,70 takže žádné překvapení se nekonalo. Smutné je, že Petra naprosto zkolabovala, když servírovala proti mečbolu. Celkem za stavu 5:6 40-A podávala 4x: 1. NEC, 2.do sítě, 3. NEC, 4. 1 metr dlouhé. Okopírovala tak Babošovou, která stějně zkolabovala v závěru utkání s Halep.
[ Reagovat ]
05.09.2016 06:40Od: Krisboy
Ach ti zpropadení rozhodčí!
[ Reagovat ]
05.09.2016 06:24Od: Jirajsw
Ta Petra nám berdychovati bo co zápas z lépe nasazenou to jistá prohra!ať jde do dupky!!!
[ Reagovat ]
05.09.2016 07:32Od: George_Renel
Ty to musíš vědět, ty to tam znáš.
ale má zpoždění, podle tebe tam měla jít již v 1. kole :-b.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist