Kvitová ve Stanfordu končí s výpraskem, s Bellisovou uhrála pouhé dva gamy

  • WTA STANFORD - Petra Kvitová skončila na prvním přípravném turnaji před US Open na druhé soupeřce. Ve čtvrtfinále podniku WTA Premier ve Stanfordu prohrála jednoznačně s domácí osmnáctiletou nadějí CiCi Bellisovou, když teprve potřetí v kariéře neuhrála víc jak dva gamy.
    5. 8., aktualizováno | Aktuality |  88 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Petra Kvitová se koncem května vrátila na kurty 5 měsíců po operaci pořezaných prstů a zatím na všech čtyřech turnajích zvládla první kolo. Na trávě v Birminghamu dokonce triumfovala, na dalších třech akcích však ztroskotala na raketě své druhé soupeřky. Pokaždé nestačila na Američanku. 

Na French Open podlehla ve dvou tie-breacích Bethanii Mattekové-Sandsové, na French Open padla ve třech setech s Madison Brengleovou a včera ve Stanfordu nenašla recept na CiCi Bellisovou. S osmnáctiletou americkou nadějí prohrála snadno 2-6 0-6 a utrpěla tak jednu z nejjednoznačnějších porážek kariéry.

Hůře dopadla jen v Torontu 2009, kdy uhrála jediný game proti Rusce Marii Kirilenkové. Jen dva gamy pak získala v Miami 2010 proti Kim Clijstersové.

Dvojnásobná wimbledonská vítězka v úvodním duelu ve Stanfordu s Ukrajinkou Katerynou Bondarenkovou nečelila ani jednomu brejkbolu, v pátečním čtvrtfinále však dala soupeřce hned devět šancí na zisk svého servisu. Bellisová jich sedm využila a za 62 minut druhou nasazenou Češku deklasovala.

Sedmadvacetiletá Kvitová udělala v zápase 26 nevynucených chyb včetně šesti dvojchyb a zaznamenala na své poměry nízký počet 12 vítězných úderů. V prvních pěti gamech si hráčky vzájemně braly podání a pak už si připisovala vítězné gamy jen Bellisová.



"Je to jedno z mých největších vítězství v kariéře. Neřekla bych, že Kvitová hrála svůj nejlepší tenis, ale z mé strany to byl neskutečný zápas," komentovala mladá Američanka.

Kvitová má nyní před sebou sérii turnajů v Torontu, Cincinnati, New Havenu a US Open. Příští týden na kanandském Rogers Cupu začne svěřenkyně Jiřího Vaňka proti Španělce Carle Suárezové.

Jedna z nejtalentovanějších tenistek současnosti Bellisová si loni ve Stanfordu zahrála poprvé ve čtvrtfinále turnaje WTA a letos na stejném místě postoupila do svého druhého semifinále a prvního na podniku WTA Premier. Díky tomu druhá nejmladší hráčka v Top 100 vylepší své maximum ve světovém žebříčku, v němž se posune ze 44. na 35. místo.

O premiérové finále si Bellisová zahraje s krajankou Coco Vandewegheovou.

• WTA PREMIER STANFORD •
USA / Kalifornie, tv. povrch, 776.000 dolarů
páteční výsledky (04. 08. 2017)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Bellisová (8-USA) - Kvitová (2-ČR) 6-2 6-0
Muguruzaová (1-Šp.) - Konjuhová (5-Chorv.) 6-1 6-3
Keysová (3-USA) - Curenková (7-Ukr.) 6-4 6-3
Vandewegheová (6-USA) - PavljučenkovOvá (4-Rus.) 6-2 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (88)
05.08.2017 20:19Od: historik Voráčová + Aoyama získali titul ve Washingtonu
a hráli fakt velmi pěkně. Tenhle pár by mohl mít velmi dobrou budoucnost
[ Reagovat ]
05.08.2017 20:23Od: Dobry-den Re: WOW
A mně se tady budou smát za gramatyku. Opravdu legrační.
[ Reagovat ]
06.08.2017 22:28Od: d@ve
Ne, za gramatYku rozhodně nee.. :D
[ Reagovat ]
05.08.2017 20:30Od: EllNino
akorát je škoda, že nemá Renata stálou partnerku, dost to střídá, Tchajwanka, Ninomiya, Aoyama :) ... jinak by měly třeba i šanci na TM, protože Renata hraje debla velmi pěkně
[ Reagovat ]
05.08.2017 19:28Od: Nola prezyvky hracov
zapas nejdem hodnotit - nevidela som, ale z diskusie som sa dozvedela, ze Coco je vlastne Colleen , co som dodnes netusila, vdaka za info, prijde mi uletene, aby boli pouzivane prezyvky hracov na vysledkovej tabuli v zapasoch,pokym nemaju meno oficialne zmenene v dokladoch, zistujem, ze to je zrejme vysadou amikov a britov, tiez Murray je vlastne Andrew, snad sa tato mlada baba tiez nezblazni a nebude pozadovat, aby jej pri oficialnych zapasoch pisali meno CiCi, brr
[ Reagovat ]
05.08.2017 20:49Od: horska.kraslice
Tak Amíci si to troufnou použít i u prezidentů, např. Bill (de facto William) Clinton.
[ Reagovat ]
06.08.2017 16:18Od: Kozoroh
Ke zvykům anglosaské kultury patří zkracování jmen nebo jejich nahrazení přezdívkou. Uvedu přehled známých tenistů s plným jménem:

Jimmy Connors - James Scott Connors
Pete Sampras - Peter Sampras
Andy Roddick - Andrew Stephen Roddick
Stan Smith - Stanley Roger Smith
Rod Laver - Rodney George Laver
Ken Rosewall - Kenneth Robert Rosewall
Tony Roche - Anthony Dalton Roche
Bob Bryan - Robert Charles Bryan
Mike Bryan - Michael Carl Bryan
[ Reagovat ]
05.08.2017 17:01Od: drabona
Z Petřina výkonu je patrno několik věcí. První podání není takové kvality /pokud se vůbec podaří/ jak bylo před zraněním, není ani tak prudké, ani tak dobře umístěné proto se dá na rychlém povrchu ret. Po druhém podání, které není k zahození, nemá dobrou mezihru zvláště když soupeřka odpoví nátlakově, což se Bellis dařilo a na to dříve Petra nebyla zvyklá. Petra bude muset malinko přizpůsobit svou hru aktuálnímu stavu, jinak se z ní stane dáma jednoho utkání. Vstupovat na kurt pouze s tím / jsem ráda že jsem se vrátila, každé utkání je pro mne svátek/ to budou sice mnozí chvíli chápat, ale stačit to nebude ani na první dvacítku, natož na boj o pocty nejvyšší.
[ Reagovat ]
05.08.2017 15:40Od: Dobry-den Petra
co to je? Dva gemy proti neznámé namachrované vosumnáctce, to si snad dělá p*del?!!!!!

Já ji nechci nijak kritizovat, ale doufám, že WTA ten zápas pořádně prošetří, protože tohle není normální!!!!! Ani jeden udrženej servis, to za ni hrála Eranyjová nebo co? Nebyla zhulená nebo vožralá? Jinak to nechápu. A pokud jí nebylo dobře, tak neměla hrát.

Pro tuhle ostudu prostě nemám pochopení a stydím se, že jsem Čech!!!!! A to nejsem žádný Petřin fanoušek!!!!!

Hamba. Styď se, Petro!!!!!
[ Reagovat ]
05.08.2017 15:44Od: EllNino
prej "Já ji nechci kritizovat" a pak "Stydím se za to, že jsem Čech" :D "Ostuda" :DD
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:08Od: Jabadu
Nejsi náhodou podobný typ?:
"Aby ti nevypadly voči, mladej!"
"Bez starosti."
"Jaktože ti ten smrad tyká?!!"
"Tykáme si odmalička!"
"Vem si plavky, pojedeme k rybníku. Teď tam nikdo nebude."
"Já se nemohu koupat!"
"Tak se budeš dívat, jak se koupu já!"
:-)
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:34Od: lars
Hamba je tvuj komentar. Styd se, a "nedelej si z toho dobry den"
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:44Od: Jabadu
Já bych ho uvalil do dočasné klatby. Sice neznám podrobnosti, ale přeptal bych se třeba Halíka - ten jistě bude vědět, jak se to provádí.
Hanebně napadl "Nedotknutelnou". Napadnout panovnici byl vždy trestný čin, pokud mě paměť neklame.
Vyzývám tě na boží soud, "Dobrý dne"!
:-))))
[ Reagovat ]
05.08.2017 17:23Od: blixa
Já myslím že utratit ... nebál bych se toho ;-)
[ Reagovat ]
05.08.2017 17:37Od: Jabadu
Navrhl bych mu zápas.
A v tom jsem pořád dost v kramflecích.
:-)
[ Reagovat ]
05.08.2017 18:48Od: blixa
Tak to bude prakticky to samé ... jen ho to bude víc bolet ... :D ;-)
[ Reagovat ]
05.08.2017 19:08Od: Dobry-den
Njn, když nerozumíte tenysu, tak vám nezbývá nic jiného, než se dětinsky pošklebovat
[ Reagovat ]
05.08.2017 20:30Od: blixa
Ne, tenysu fakt nerozumím. O co jde ?
[ Reagovat ]
05.08.2017 21:07Od: Dobry-den
Nemusíš všemu rozumět.
[ Reagovat ]
05.08.2017 19:39Od: janek_da
dočasně utratit
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:44Od: Dobry-den
Jestli si z nás někdo dělá dobrý den, tak je to nevyrovnaná slečna z Monaka, a ne já.
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:49Od: Jabadu
"Dej si lázeň. To tě uklidní."
"Co to je?"
"To je levandulová sůl."
"Sůl?!!! ..."
:-)
[ Reagovat ]
05.08.2017 19:14Od: d@ve
Hanba je ta tvá čeština, měl by ses stydět, ty haMbo.. :D
[ Reagovat ]
06.08.2017 22:26Od: d@ve
A ten tenYs raději už nesleduj.. ;)
[ Reagovat ]
05.08.2017 19:42Od: triatlet
NRP...
[ Reagovat ]
05.08.2017 21:42Od: sprchon
To je co? :)
[ Reagovat ]
05.08.2017 22:21Od: sprchon
Ash první set otočila z 1:4 na 6:4. ;)
[ Reagovat ]
05.08.2017 19:47Od: Dobry-den
Vidím, že tu realistickou kritiku vůbec nedáváte. A to mě moc těší.

Úsměv.
[ Reagovat ]
05.08.2017 22:39Od: lars
to neni real. kritika , ale haterstvi
[ Reagovat ]
05.08.2017 22:41Od: Dobry-den
NESMYSL
[ Reagovat ]
05.08.2017 14:34Od: tommr šokující debakl
Petra utrpěla jednoznačně nejtěžší porážku ve svý kariéře. Od stavu 2:2 existovala na kurtu jen jedna hráčka a Petra působila jen jako statistka. Bellisová sice zahrála velmi dobře, ale Petra jí svým špatným výkonem výrazně pomohla ... :(
Neúspěch ve Stanfordu sice sám o sobě nic neznamená, ale takovej debakl může hodně nalomit Petřino sebevědomí. Důležitý proto bude, aby se Petra co nejdřív zase chytla a nebyla z toho nějaká delší černá série. Bohužel hned na dalším turnaji v Torontu má Petra už v prvním kole neoblíbenou soupeřku CSN a bude to tak mít velice těžký ... :(
[ Reagovat ]
05.08.2017 14:51Od: Frick
Těžko říct. Myslim, že s Rogers to bylo horší. Na GS, dva kanáry... jasně, 2. set získala, ale i tak...
[ Reagovat ]
05.08.2017 14:59Od: slacker
jednou pukla s Dominikou 6:0 6:1, Tommr se opet teatralne priposira
[ Reagovat ]
05.08.2017 15:01Od: EllNino
nikdy s ní takhle nepukla :)
[ Reagovat ]
05.08.2017 15:01Od: sprchon
6:1, 6:1. Stejně jako loni s Agou.
[ Reagovat ]
05.08.2017 15:19Od: slacker
no tak neco aspon neco trosku pozitivniho :-D, tenkrat me ta porazka strasne sokovala
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:12Od: tommr
ty porážky s Cibulí nebo s Agou Radwanskou byly sice taky těžký, ale aspoň se jednalo o porážky od zkušených hráček z top-20 resp. z top-10. Tak těžká porážka od 18-letý juniorky je o hodně bolestivější ... :(
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:19Od: EllNino
tak nová krev, podívej se, jak kosila v mládí soupeřky třeba Genie, nebo právě Petra :)
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:33Od: tommr
nechci nějak snižovat výkon Bellisový - je to nesporně velice talentovaná hráčka a hrála opravdu dobře. Nicméně výprask, kterej dneska Petra utržila byl prostě strašnej a pro hráčku v jejím postavení až nedůstojnej ...
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:37Od: EllNino
je to tak, takové porážky byly, jsou a budou :) snad jich bude, co nejméně, ale lepší teď než na GS ... tenhle turnaj byl spíš na seznámení se s podmínkami v USA, aby nebyla v Torontu tak vyjukaná a nejela z fleku na Premier 5...pořád je v období zkoušení, nikdo neví, jestli jednoho dne začne ruka bolet, otékat, nikdo neví :) ... Petra je teď tak trochu mimo žebříček a mimo okruh, spíš tak jako po dovolených zkouší návrat na kurty, a tyhle lapsy měla i před zraněním, takže jsem na ně zvyklý :)
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:38Od: Jabadu
Jenom Petra ví, jak je to s rukou.
Nevěřím, že může hrát na úrovni Wimbledon 2014.
A těch zdravotních omezení má víc.
Hlavně ať se vyzdraví a bude moci sevřít ruku v pěst.
Trvat to bude možná roky.
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:56Od: tommr
ano, jenom Petra ví jak to s tou její rukou opravdu je a my o tom můžeme jen donekonečna spekulovat. Pokud Petra sama neřekne, že jí ta ruka nějak limituje tak musíme vycházet z toho, že může hrát bez omezení a příčina tý krutý porážky je někde jinde ...
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:29Od: lars
Tobe spis "puklo" v hlave :)
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:33Od: slacker
no ty tam mas jen nasrano
[ Reagovat ]
05.08.2017 16:44Od: lars
nevymyslej si.
Uz tu neser !!Nebo tu bude jeste vic nasrano. :)
Ser na WC
[ Reagovat ]
05.08.2017 19:44Od: triatlet Re: slacker
teatrální tommr +1 :-)
[ Reagovat ]
05.08.2017 12:09Od: EllNino
Jsem tu po 5 dnech, nic jsem neviděl ....

Petra s Karličkou v 1. kole Toronta, to je peklo
[ Reagovat ]
05.08.2017 12:14Od: sprchon
Vítej, táborníku. :D

U Petry je to jedno, koho má, ne? Buď má den nebo nemá den...
[ Reagovat ]
05.08.2017 12:19Od: EllNino
no Petra dneska den neměla evidentně ... :)
[ Reagovat ]
05.08.2017 12:24Od: sprchon
Naopak den před tím jo. :D Prostě Petra.
[ Reagovat ]
05.08.2017 11:42Od: Bloody13
Já ten zápas viděl celej. Je sice fakt, že Bellis hrála skvěle a byla jako stěna, několik míčů měla dokonce fantastickejch, ale Petra si to vlastně prohrála sama, když drtivá většina míčů končila bud v síti nebo v outu. Mno a ve chvíli, kdy Berdych prohrál v tiebreaku druhej set, jsem to vypnul, protože mi bylo jasný, jak to skončí, a šel jsem spát.
[ Reagovat ]
05.08.2017 12:17Od: Pedronegro
tak tak, Petra se porazila sama, odhadem kdyby polovina UE byly winnery, tak asi vyhrála ...
[ Reagovat ]
05.08.2017 12:29Od: dadaft
Když se dostaly do výměny, dopadalo to až na vyjímky stejně -- Cici doběhla úplně všechno a zároveň dokázala hrát se stejnou razancí jako Petra a navíc s perfektní délkou až k základní čáře, takže Petra buď po dvou sprintech na jednu stranu a na druhou už třetí sprint nedávala a hrála pozdě a na náhodu nebo to napálila po pár míčích do sítě nebo autu.
Těch prvních možností (vynucených chyb) bylo dost, možná víc než těch nevynucených.
Na druhou stranu si neumím představit, že tohle Bellis zopakuje.
Petřin servis k tomu všemu špatný, takže proč to neříct - prostě dostala nakládačku no...
[ Reagovat ]
05.08.2017 12:31Od: EllNino
ano, i to se stává ... ale tak, bude lépe, je na začátku
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:47Od: slacker
sobotni rano a misto dvou radostnych zprav, dve hodne spatne. Kvitova uz frekvenci prujmovych zapasu zvysuje k 50%
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:40Od: Pavol Jednotka.
Teraz je vidno aké ťažké je stať sa jednotkou a udržať to. Karolína do konca roka to musíš vydržať.
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:33Od: bIbec
GaMug dostala podobný klepec od Strýcové a pak vyhrála Wimbledon. Tím nechci říct, že Kvítko vyhraje USO, ale takové prohry se stávají. Nesloží ji to, pohoda jazz. Nedělal bych z toho vědu. Hráčka, která fandům nepřináší radost moc často, ale když už, tak to většinou stojí za to.
Já už se těším na pořádné turnaje v Torontu a Cinci. Tohle je jenom lehká zahřívačka.
[ Reagovat ]
05.08.2017 12:44Od: Pavol
Lenže to bola dobrovoľná kontrolovaná prehra pred GS na oklamanie súperiek.
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:30Od: peggy
Petra,by mohla schodit trochu tuku,proti souperce byla jako tank.Kdyz prohrava tak jsou to rozhodci,nikdy spatna hra.
[ Reagovat ]
05.08.2017 12:21Od: Pedronegro
aspoň vypadá jako ženská a nemá hrudníček jak dvoutýdenní kuře :)
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:18Od: letityfanousek to se hrálo v Moskvě?
hádejte proč
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:16Od: sprchon Přihlášky na ITF turnaje
Nevíte někdo, jestli neexistuje nějakej portál, kde si najdu hráčku a podívám se, na jaký ITF turnaje je v nejbližší době přihlášená? U WTA turnajů to není problém, třeba i na http://live-tennis.eu/en/wta-schedule nebo na jiných webech je to hezky přehledně vidět.
Ale na ITF musím procházet turnaje, rozkliknout si jejich entry listy a v nich hledat, jestli tam náhodou ta hráčka, která mě zajímá, není.
[ Reagovat ]
05.08.2017 11:41Od: sprchon
Díky.
[ Reagovat ]
05.08.2017 18:28Od: Fandina
Například tady na TP, klikneš na jméno například Kilnarová a je tam nejbližší zápas http://www.tenisportal.cz/hrac/kilnarova/ nebo na http://www.tenislive.cz/wta/monika-kilnarova/, ale tam já moc nekoukám.

Jinak uspořádané u ITF turnajů, jako jsou WTA turnaje na http://live-tennis.eu/en/wta-schedule u jednotlivých hráček nevím, kde je.
[ Reagovat ]
05.08.2017 18:34Od: sprchon
Díky za snahu. Jde mi o ty turnaje, kam jsou přihlášené. Tak nejspíš nic takovýho neexistuje.
[ Reagovat ]
05.08.2017 08:59Od: pivrnec
Tak po hladké výhře nad Bondarenkou sem si říkal že má zřejmě formu ale tenhle výsledek mě šokoval..to je megaostuda!!!!!..a nechcu slyšet žádný výmluvy na rozhodčí,na počasí..
[ Reagovat ]
05.08.2017 08:39Od: sprchon
Wow, tak takovej masakr jsem fakt nečekal. :D
[ Reagovat ]
05.08.2017 08:29Od: Pavol Kurz.
Bolo to očakávané a bol dobrý kurz.
[ Reagovat ]
05.08.2017 08:31Od: Pavol
Už aj Caro mala s Cici problém. Dievča ide hore a doma to bola brnkačka.
[ Reagovat ]
05.08.2017 09:07Od: pivrnec
Co bylo očekávané???Na výhru Kvitové 1.40 a na Bellisku 3.13...na tom nevidím nic očekávanýho...
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:31Od: Pavol
Na kurzy nikdy nepozeraj. Obyčajné fakty boli že Kvitová je po zranení. Belisová je vo forme a je doma. Ak Cici udrží medzihru je koniec. Kurzy zvyknú klamať.
[ Reagovat ]
05.08.2017 11:00Od: pivrnec
jo tak sázkovky neví co víš ty a proto vypisují takové kursy...teď si mě rozesmál..
[ Reagovat ]
05.08.2017 11:34Od: Pavol
Ja som to na tikete mal a ešte aj Philipa proti namachrovanému talianovi. Aj tam klamali.
[ Reagovat ]
05.08.2017 08:25Od: r176 :-)
Tak to je ostuda
[ Reagovat ]
05.08.2017 08:03Od: monty25 CiCi - Kvitová 6:2, 6:0
Včera jsem přijel pozdě domů a přestože jsem si nastavil budík, tak jsem vstávání na čtvrtou fakt nedával. Vstal jsem v pět a už bylo skoro po zápase. Viděl jsem akorát poslední čtyři výměny... :D

Tak doufám, že bude na youtube nějaký záznam (od šesti na SuperTennisu se mi to nehodí, to je fotbal)... Každopádně už před zápasem jsem věděl, že pokud tam Petře nebude všechno padat, tak má CiCi slušnou šanci na výhru. Ale takovým poměrem bych to teda nečekal ani s pověstnými růžovými brýlemi. :D O titulu pro CiCi bych ale zatím nemluvil. Už to semifinále je super úspěch, ale pořád tam zbyly silné soupeřky a CiCi je taková černá kobylka turnaje. Pravda, někdy může taková docválat až na vrchol... :)
[ Reagovat ]
05.08.2017 08:23Od: Kvitule
Tak kdyz jsi to nevidel, tezko muzes posoudit, jak hra vypadala. Hra byla velmi vyrovnana, skore neodpovida. A jak to tak u Petry byva, je jedno, kdo stal na druhe strane, PK si to prohrala dvojchybami sama. Ale rozhodci opravdu nebyli zrovna nestranni.
[ Reagovat ]
05.08.2017 08:30Od: monty25 Re: Kvitule
Já jsem snad napsal něco o tom, jak hra vypadala? Skóre hovoří jasnou řečí a to vymlouvání se na rozhodčí, to je nějaký společný znak Kvitovců? :D
[ Reagovat ]
05.08.2017 08:35Od: vibbi
Omg rikas zrovna ty, kterej tu fnuka jak maly decko, kdyz mu prohraje nekdo z jeho haremu.
[ Reagovat ]
05.08.2017 08:36Od: monty25 Re: vibbi
Já fňukám nad rozhodčími? :D
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:13Od: dadaft Re: monty25
Cici hrála skvěle a zas tak vyrovnané to nebylo.
[ Reagovat ]
05.08.2017 08:47Od: a.magerova
Tak jsem koukla na statistiky (protože jsem zápas taky neviděla)... jakože ani jednou si neudržela své podání čili 7x podání ztratila a dvojchyb udělala v každém setu po tři čili 6 dohromady, což by nemělo být zas až tak fatální... tomu říkáš vyrovnaná hra s nepřízní rozhodčích?

Oni tam neměli Jestřába, aby Petra dokázala zákeřnost rozhodčích okamžitě napadnout?
[ Reagovat ]
05.08.2017 09:48Od: gigin
Tak prej, aspoň co jsem vyčetl z jiné diskuze - "Autů bylo k vidění hodně, ale hlásily se jenom jedné straně.. "

:DDD
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:01Od: a.magerova
Tož to joooo... když TO bylo psáno jinde, tak to MUSÍ být pravda.... :-)))

Jen nechápu, proč ta Petra tak nedůvěřuje Jestřábovi a bezmezně věří těm černým hnusným sviním (pardón, to není fotbal) tedy rozhodčím, to TAM JINDE nepsali, proč to tak furt je?
;-)
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:07Od: janek_da
Asi pisatel jemně naznačuje, že Petra umí akorát bušit do míče, zato přemýšlení u hry je jí cizí.
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:19Od: a.magerova
Aha.... takže to je nějaký pisatel, který ji nemá vůbec rád, když ji takhle, mezi řádky, napadá... tak to nemá cenu řešit, já myslela, že je to nějaký její přející fanoušek... ;-)
[ Reagovat ]
05.08.2017 10:42Od: slacker
Jaký klapky? Píšete nesmysly, za to já nemůžu
[ Reagovat ]
05.08.2017 13:08Od: Torn
Tak nepřející, Petra skutečně moc u hry nepřemýšlí a prostě pálí, její hra rozhodně není založená na extrémní promyšlenosti, jde si za body.
[ Reagovat ]
05.08.2017 07:51Od: janek_da
zase se nemusí sprchovat
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist