Kvitová vyhlíží nejlepší sezonu, o postu jedničky nahlas nemluví. Udržet formu se pokusí odpočinkem a drilem

  • S třiceti vyhranými zápasy a čtyřmi tituly je tenistka Petra Kvitová nejúspěšnější hráčkou sezony. Rok nikdy lépe nerozjela, ale nechce mluvit nahlas o cílech - grandslamových titulech či pozici světové jedničky.
    15. 5., aktualizováno | Aktuality |  136 komentářů
    © j48tennis.net© j48tennis.net 
     
  • Profil hráče

V sobotu Kvitová ovládla turnaj v Madridu. Navázala tím na týden starý triumf z pražské Stromovky, předtím uspěla v Petrohradu a v Dauhá. Pokud by pokračovala ve stejném duchu, překonala by svůj dosud nejlepší rok 2011.

Porovnávat výkonnost před sedmi lety, kdy vyhrála šest turnajů včetně Wimbledonu a Turnaje mistryň, ale se současnou formou nechtěla. "Od té doby jsem zažila spoustu věcí na kurtu i mimo kurt, Už nikdy nebudu stejná. Každý se měníme, i já jako hráčka a jako člověk," pronesla Kvitová na tiskové konferenci.

Už tehdy říkala, že doufá, že snová sezona přijde. "A jestli to bude tahle nebo snad nějaká jiná, to nedokážu říct," prohlásila a na dotaz, čeho by v ideálním tenisovém roce měla dosáhnout, odpověděla: "Vím, co chcete slyšet. Promyšlené to nemám, ale každý asi tuší. Nechci se svazovat výsledky nebo číslem před jménem. Nejsem člověk, který by se tady tím prezentoval. Čeká mě další turnaj a uvidíme."

Nevyslovené cíle jsou zřetelné, jak naznačila Kvitová. Dvojnásobná královna Wimbledonu by ráda přidala další grandslamový vavřín a ve světovém pořadí dvouhry WTA byla nejvýše druhá. O jedničce už jednou nahlas mluvila na konci roku 2016, ale pak přišel tragický atak lupiče, pořezané prsty a pět měsíců nejistoty.

Po loňském květnovém návratu na kurty se sešitými prsty i nervy levé ruky, v které drží raketu, ale Kvitová rozkvetla. Udivila už jen samotným rychlým návratem a dohromady má pět titulů. Navíc zhubla, lépe se hýbe a je uvolněná.

I Martina Navrátilová v Praze uvažovala, že nepříjemná pauza kvůli zranění mohla Kvitové tenisově prospět. "Zdá se klidnější. Život je jedna věc a tenis je jen hra, to jí nejspíš došlo. Tenis je možná trochu lehčí," uvedla Navrátilová.

Kvitová řekla, že má vlny, kdy bere tenis moc vážně, je z něj špatná, a jindy si hru užívá. "Trošku se to ve mně občas mísí, mám nálady jako u každé ženské, nic výjimečného," usmála se. Neví ale, jestli je to dáno incidentem z prosince 2016. "Každopádně tenis a kariéra od mého návratu jsou jiné než předtím."

Jisté je, že po jedenácti výhrách v řadě bude jednou z favoritek Roland Garros. Do Paříže si přiveze především kupu sebevědomí. "Že i na antuce můžu odehrát dobré zápasy. Cítím se na kurtu fyzicky i tenisově dobře," řekla Kvitová.


Kvitová se pokusí udržet formu odpočinkem a drilem
Kvitová se potřebuje zbavit únavy ze zápasového kvapíku. V sobotu získala na pokraji vyčerpání v Madridu titul, když vyhrála jedenáctý zápas ve dvanácti dnech. Proto nyní plánuje pár dnů volna a pak zkusí udržet formu i na grandslamové French Open, které v Paříži začne za dvanáct dnů.

Nejprve musí Kvitová vyléčit bolavý pravý stehenní sval, s kterým hrála semifinále a finále v Madridu. "Kontaktuju profesora Pavla Koláře, abych za ním mohla přijet," plánovala dnes na tiskové konferenci v Praze, na kterou přijela z letiště.

V Madridu vyhrála v sobotu, v neděli se jela odhlásit z turnaje v Římě a návrat domů se protáhl z pondělí na úterý. Kvůli špatnému počasí musela přespat ve Frankfurtu. "Jsem unavenější," prohlásila, ale chybějící energie se jí dala snadno vyčíst i z očí.

Trenér Jiří Vaněk počká na rozhodnutí lékařů a po nezbytném odpočinku zkusí Kvitovou naladit na Roland Garros. Hlavní bude udržet světovou osmičku ve stávající herní pohodě. "Nechceme se v tom moc pitvat," řekl kouč. "Základem bude trénink jako na každý turnaj, dělat svoji práci jako doposud. To je celé," dodal.

Nejlepší výsledky Kvitové na antuce vycházejí z jejího pohybu. Tolik míčů na klouzavém povrchu nikdy nedoběhla. "I soupeřky musí být překvapené, že musí hrát míče navíc," usmála se osmadvacetiletá tenistka. "Globálně jsem na tom dobře od začátku sezony, cítím se lépe a nejsem extra zraněná," vyjmenovala důvody.

Za herní pohodou je podle Vaňka vysoký počet odehraných duelů. Jeho svěřenkyně má za sebou 36 soubojů a z toho třicet vyhraných. "Je zápasový typ a její kondice a pohyb vzrůstá úspěšností na turnajích. Porce zápasů jí dodá sebedůvěru. Když si věří, nohy nejsou zase tak ztěžklé. Jedno jde s druhým," uvedl Vaněk.

I zvládnutých jedenáct zápasů ve dvanácti dnech je pro Kvitovou obdivuhodných. "Jsem sama za sebe překvapená, jak jsem zvládla psychickou i fyzickou nálož," upozornila. Titul v Praze před plným hledištěm byl podle ní náročný po mentální stránce a ten madridský zase fyzicky, jelikož měla kvalitnější soupeřky. "Je to dobrý. Jsem spokojená," prohlásila.

Už třetí den je dvojnásobná vítězka Wimbledonu bez tenisu. "To je divný," řekla Kvitová s pousmáním a při pohledu z okna na sparťanský tenisový areál ve Stromovce ještě dodala: "Jsem ráda, že kurty aspoň vidím."

TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (136)
16.05.2018 07:58Od: EllNino
Zajímavý, jak Petr Šulai Petr Modrý Blueflash Frick každou otázku na to, kolik odvádí on, zahraje do autu a dělá mrtvýho brouka a odpoví na úplně něco jiného, jako nějaký autista neustále opakuje svoje mantry, ale jakmile někdo zabrousí do soukromého života, najednou dostane strach :)) To je jeho slabé místo ...
[ Reagovat ]
16.05.2018 10:32Od: Fandina
Je to normální závistivý člověk, který vyčítá lidem, že mají peníze a pod pláštíkem pseudomorálky s lidským zdravím na ně útočí.
[ Reagovat ]
16.05.2018 10:49Od: Linka
Souhlas. Jen místo člověk bych použila ubožáček!
[ Reagovat ]
16.05.2018 12:49Od: slacker
kolik odvadis ty ellnino, a nezkousej to zahrat do outu
[ Reagovat ]
16.05.2018 12:52Od: Fandina
Asi studuje, proto s pokorou mlčí a nereje do druhých jako Fricek.
[ Reagovat ]
16.05.2018 13:44Od: misa
Tak dlouhé jméno má jistě člověk urozeného původu :)
[ Reagovat ]
15.05.2018 21:41Od: Andrew89 Otázka zní
na kolik % dneska hrála Elina...no, odpovím si sám. Dneska bych to viděl na takových 40% :D
[ Reagovat ]
16.05.2018 07:00Od: kada.tom
tos možná ještě přestřelil :-)
[ Reagovat ]
15.05.2018 21:03Od: Haitik OT
Alize Cornet za vynechání tří dopingových kontrol potrestána nebude..
https://www.itftennis.com/news/285133.aspx?utm_source=t.co&utm_medium=referral
[ Reagovat ]
15.05.2018 20:49Od: Frick Čtení pro Káju, Lucku, Petru i Báru
http://www.zdravotnickenoviny.com/facebook-autenticke-pribehy-sester-o-podminkach-jejich-prace/

Ať mají dobrý pocit z toho ušetření na odvodech.
[ Reagovat ]
15.05.2018 20:51Od: EllNino
Bože ty jsi had ... Petra vyhrává a tak zase vytahuješ tohle :) Každoročně to samé ... Štvanice/Sparta, daně, Lucky osobný život ...
[ Reagovat ]
15.05.2018 21:32Od: Frick
Kdybych byl had, tak bych po operaci psal, že najednou je jí naše zdravotnictví, do kterýho odmítá odvádět, dobrý.

A bylo by to tvrdé, necitlivé, netaktní, ale bohužel pravdivé.
[ Reagovat ]
15.05.2018 21:46Od: Fandina
Každý člověk si zdravotní pojištění platí, ten kdo si vydělává, tak sám a za ostatní stát. Takže neříkej, že někdo odmítá platit zdravotnictví. Pokud si tu neplatí zdravotní pojištění, tak to musí uhradit jinak. Pleteš páté přes deváté.
[ Reagovat ]
16.05.2018 02:34Od: Frick
Fandino, my žijem v zemi, kde se platí určitým podílem ze svého příjmu.

Je to kvůli tomu, aby i ti méně (nebo vůbec) vydělávající měli dostupnou veškerou a vysoce kvalitní péči.

I astronomicky vydělájavící člověk by tuhle okolnost měl přijmout a odolat svodům se tomu vyhnout a stát se soukromým pojištěncem pomocí fitivních rezidentur v zemích, kde je soukromé pojištění akceptováno.
[ Reagovat ]
16.05.2018 10:03Od: Fandina
Je věcí každého člověka, kde chce mít svoji daňovou rezidenci. Nikdo vůči nikomu nemá žádné povinnosti. Pokud se někdo rozhodne, že bude mít daňovou rezidenci v Monacu a bude splňovat zákonné povinnosti, tak mu nikdo nemá co vyčítat.
[ Reagovat ]
16.05.2018 10:18Od: Fandina
A sám sis odpověděl. Jsou lidi, kteří mají astronomické příjmy a nehodlají se o ně tady dělit s ostatními. A je to jejich věc. Do hrobu si je nevezmou a kam je dají, je na nich.
[ Reagovat ]
16.05.2018 10:28Od: Fandina
Navíc, když se jedná o osoby, které svoje peníze vydělávají ve světě. Nikdo nemá žádnou povinnost platit daně tady. Je to na nich, jak se rozhodnou.
[ Reagovat ]
16.05.2018 11:13Od: Fandina Re: Fricku
A už naposledy. Záleží na tom, jak má která země nastavené podmínky a zákony. Například ve Francii snad nedaní žádný z tenistů, většinou jsou ve Švýcarsku. A tam jsou zřejmě zákony pro ně přijatelnější. Nestudovala jsem to, ale vyplývá to z logiky, protože tam danili i jiní, třeba ze Srbska.

Pokud by v ČR byla třeba pro tenisty a jiné sportovce, kteří jsou celosvětově známí, udělená výjimka, měli třeba na zdravotní pojištění strop, jako je tomu u sociálního, tak by nehledali místa pro zdanění, která jsou k přívětivější.
[ Reagovat ]
16.05.2018 16:56Od: Frick
A jak přijde k tomu člověk, co dělá za medián a každý měsíc jde z jeho vydělaných 36000 asi 3800 (= 10,6%) do zdravotní pojišťovny. Neboli 45 000 ročně. Proč by měla Petra platit (se stropem) třeba jen 2,5%? Proč by měla mít prvelegium jen kvůli tomu, že je bohatá?
[ Reagovat ]
16.05.2018 17:14Od: George_Renel
Už s tím jdi do hajzlu!
Nikoho zde nebavíš.
[ Reagovat ]
16.05.2018 17:20Od: tommr
za tyhle nikdy nekončící špinavý pomluvy by si Frick zasloužil ban ...
[ Reagovat ]
16.05.2018 17:34Od: Frick
Nikoho nepomlouvám. Jen vysvětlují skutečnosti, co mi vadí na rájích.
[ Reagovat ]
16.05.2018 18:07Od: Fandina
Tvůj problém je, že kdybys ty byl obyvatelem Monaca, tak ti nebude vadit, že tam má někdo daňovou rezidenci. Takže tvoje vadění na rájích pak vypadá jako čirá osobní závist.
[ Reagovat ]
16.05.2018 18:13Od: Fandina
A vlastní prospěchářství.
[ Reagovat ]
16.05.2018 18:28Od: Frick
Já jen se snažím trpělivě uvádět ty %.

Bohatý člověk jako Petra má tu možnost zlepšit neideální situaci našeho zdravotnictví xnásobně vice než normální člověk s prům. platem. Místo toho kličkuje. Bohužel k tomu přidává (nejen ona) i pokryteckou hru na to, jak je Češkou, co se mimo turnaje snaží žít v Česku.
[ Reagovat ]
16.05.2018 18:45Od: Fandina
To by musela mít Petra biliardy, aby mohla něco řešit. Nech už ji být, vydděla poctivě svoje peníze a nech na ní, kam je umístí.
[ Reagovat ]
16.05.2018 19:00Od: Fandina
vydělala
[ Reagovat ]
16.05.2018 19:09Od: George_Renel
Ty jsi fakt cocot všech cocotů. Už jsem nedávno myslel, že jeden slovenský cocot tě překonal, ale mýlil jsem se.
[ Reagovat ]
16.05.2018 20:09Od: Frick
No jo, pro pravdu se každý zlobí. Já se jen snažím uvést důvody, proč chování našich tenistek kritizuji. Ty na mne uboze vulgárně útočíš. Chudáku.
[ Reagovat ]
16.05.2018 20:13Od: George_Renel
Omyl, jen tě nayývám správným jménem. Vedle toho jsi taky největší hnojíř.
Byl jsem ticho hodně dlouho, ale ty neznáš míru, tak tě trošku postavím před yrvadlo reality. Kdybys chodil do hospody a trousil tam tz tvoje moudra, jdeš pokaždé domů s roybitou hubou, to mi věř.
[ Reagovat ]
16.05.2018 20:18Od: Fandina
Fricku, ty nekritizujš níčí chování, protože tenisti a jiní sportovci se chovají podle zákona. Ty odkrýváš svoji nenávist vůči lidem, kteří mají velké příjmy.
[ Reagovat ]
16.05.2018 20:19Od: blixa
Tak ještě jednou, ty prolhanej blbe.

Náš stát umožňuje každému (nejen bohatému, prostě každému), kdo tu žije méně než půl roku (a splní ještě pár drobností) aby si zvolil, kde chce mít daňovou rezidenci. Profesionální tenista žije na okruhu včetně exhibicí a treninkových kempů minimálně tak 90% svého času. Nežije tedy nikde. Žije v práci po světě.

Pokud má někdo daňovou rezidenci jinde než v ČR, nevytváří tu žádný základ pro ZP.

Tobě, ty zmetku jak ses už několikrát přiznal nevadí to, že tenisté neplatí tady, tobě vadí že prostě neplatí protože jsou rezidenti v Monaku. Tobě prostě vadí, že nejsou okradeni (kýmkoliv). Tak kdo je tu amorální šmejd ?

Jenže oni jsou okradeni. PM mají, minimálně ve státech EU, ale nejpíš i mnohde jinde nejen zdaněny, ale platí tam i ZP. Ale amoránímu šmejdovi Frickovi to nestačí, on by chtěl aby byli okradeni ještě aspoň 2x.

Svobodný člověk ve svobodném státě by nikdy neměl být nucen k takovým nesmyslům, jako je povinné zdravotní pojištění. Stav, jaký byl v USA přes nástupem toho blba Obamy. Je každého věcí, zda se nechá pojistit, jak se nechá pojistit a u koho. Bohužel, o tom si v evropském socializmu můžeme nechat jen zdát. Ovšem , to, že se někdo je schopen tomuto okrádání alespoň částečně !!! bránit, aby bylo takovým zlodějským zmetkem, kterej žije jen díky tomu, že na něj ostatní makaj ještě využíváno k takové vytrvalé dehonestaci, to je skutečně o přesdržku !
[ Reagovat ]
16.05.2018 20:41Od: Linka
Amen
[ Reagovat ]
16.05.2018 21:14Od: gigin
Blixo kúpil jsem si nový monitor, vidím tě konečně žlutě. Měls pravdu díky.
[ Reagovat ]
17.05.2018 00:04Od: Frick
Tak já si předně myslim (a nepíšu to prvě), že takovej zákon je nekvalitní a mimo nestrávení 183 dní v Česku by měla dotyčná osoba být i schopna prokázat existenci země, se kterou má větší množství vazeb (pracovních, osobních...) než s Českem. Pak bychom se taky mohli dočkat situace, že by český občan se stal somálským rezidentem a to jen na základě toho, že by si tam koupil za 1 000 dolarů chýši zatíženou 20 000% daní z nemovitosti (aby z toho měla něco tamní vláda), přičemž by se tam nemusel ukázat jak je rok dlouhej (nebo třeba 1x za rok na hodinu). 183 dní byl lítal různě po světě a 182 dní by trávil v Česku, kde by měl rodinu, přátele, vlastnil tam byt atp. Měl by někdo takovej bejt somálskym rezidentem? Myslím, že ne.

Ať prostě ty tenistky řeknou (resp. byly k tomu nucený okolnostma) podívám se strašně málo do Česka, bohužel na to nemám čas, protože jako monacká rezidentka tam musím strávit určitý počet dní když nejsem na turnajích (možná ne 90, ale třeba 60). Ať se prostě ukáže, zda třeba Petra dá nebo nedá na ČR dopusit, jak psala onehdá v rozhovru pro MF Dnes, když by jí to stálo nějakej ten milion. Že by tim mohla ztratit reputaci "milý skromný český holky z Fulneku"? Její problém.

Ok, vadá ti českej zdravotní systém, protože je veřejnej. Mne ne. Dožíváme se skoro stejně jako v USA a nominálně to stojí 4x méně.
[ Reagovat ]
17.05.2018 01:33Od: Fandina Re: Fricku
A proč by měla Petra něco takového říkat. To je přece její věc, kde bydlí, co dělá, kde platí daně.
[ Reagovat ]
16.05.2018 17:29Od: Fandina
Protože na světě chodí, že někdo má peněz víc a druhý méně. Petra si určitě nějaké zdravotní pojištění platí, nemusí to řešit v ČR.

To, že by mohl dávat stát strop pro tyhle hodně vydělávající lidi jsem psala jen proto, že když mají tihle lidi zaplatit neúměrně velké částky, tak si najdou takové prostředí, kde to nehrozí.
[ Reagovat ]
16.05.2018 17:33Od: Fandina
Takže stát, když by stál o to, aby tihle lidi alespoň něco odváděli tady, tak je může zastropovat, takhle nemá nic.
[ Reagovat ]
16.05.2018 17:34Od: Fandina
A opravdu se k tomu už nechci vyjadřovat. Psala jsem to jen proto, že si myslím, že Fricek princip nechápe.
[ Reagovat ]
15.05.2018 21:54Od: EllNino
takže jsi had :D
[ Reagovat ]
15.05.2018 22:31Od: Frick
Teď už je v pořádku.
[ Reagovat ]
16.05.2018 07:07Od: LukasH
Pokud neodvadi ZP, musela si operaci platit sama.
[ Reagovat ]
15.05.2018 22:01Od: Frick
https://abload.de/img/untitle4446dtvu5e.png

Tady (abych "kopl" i do Lucky, jak si přeje Linka) přidám rozhovor z února 2015, kde se nezapomněla pochlubit, že ušetří na odvodech.

Jako já si myslim, že by to měl tady člověk schytat. Já si nemyslim, že je důvod, aby nemělo být požadováno od ní (Petry, Báry, Karolíny), aby zaplatila, byť miliony, do zdravotního systému. Že je to jistá oběť? Je to oběť vzniklá na základě jejich astrnomických výdělků. Je to oběť zemi. Někdo obětuje zemi život, zdraví a třeba 60 km na jih od Brna jsou nucenu mladí muži obětovat svůj civilní život na půl roku armádě nebo na 9 měsíců pomáhat někde v nemocnici.
[ Reagovat ]
15.05.2018 22:10Od: triatlet
Frick myslí? Oxymoron.
[ Reagovat ]
15.05.2018 22:12Od: PetaM
Mně nic nechybí, já jejich peníze nepotřebuji.
[ Reagovat ]
15.05.2018 22:40Od: Frick
Jseš si tak jist, že nikdy nebudeš potřebovat velice sofistikovanou a velice nákladnou zdr. péči?
[ Reagovat ]
15.05.2018 23:47Od: PetaM
Myslím, že je tady dost lidí, kteří to platí.
[ Reagovat ]
16.05.2018 01:52Od: Frick
Ano. Dost lidí se bude muset složit na to, co nechtěly zaplatit odkláněčky.
[ Reagovat ]
16.05.2018 01:57Od: blixa
Ne. Dost lidí se bude muset složit na to, aby nahradili parazitní neplatící šmejdy, jako jsi ty. "odkláněčky" zaplatí do ZP skrze své dobře placené zaměstnance tolik, že se ti o tom ani nezdá.
[ Reagovat ]
16.05.2018 02:28Od: Frick
To je Vydrovo nebo Vaňkovo ZP. Mi jde o Petřino.
[ Reagovat ]
16.05.2018 02:38Od: blixa
Jenže bez Petry by byli nejspíš ve službách zahraničních hvězd a žili a platili někde úplně jinde. Všechno spolu souvisí. Jde to z Petřiných peněz ne z nějaké imaginace.
A kolik že si to ty zaplatil do fodu ZP, případně i kolik si vyčerpal ? Ne ti bohatí, ale paraziti jako ty jsou ten problém.
[ Reagovat ]
16.05.2018 02:59Od: Frick
Pokud by žili a platili v normální zemi, co neni daňovým rájem, tak no problem.
[ Reagovat ]
16.05.2018 03:17Od: blax
Fricku můžeš laskavě odpovědět na otázku, kolik si na zdravotním ve svém životě odvedl ty?
[ Reagovat ]
16.05.2018 03:46Od: Frick
Já nejsem celebrita s astronomickými příjmy. Až jí budu, sdělím.
[ Reagovat ]
16.05.2018 04:03Od: blax
Úžasný argument, opravdu. A víš, že transparentní příjmy a věci kolem toho mají ze zákona pouze politici? Ne sportovci a celebrity. Tím se ti snažím říct, že právní systém je nastavený tak, že co se svými penězi dělají celebrity a sportovci může být všem naprosto ukradené.

I kdyby všichni čeští sportovci a celebrity měli rezidenci v ČR a ty bys byl konečně spokojený, tak to nevynahradí parazity, kteří ze systému jen čerpají a nic neodvádějí. Nevím, jestli se do toho počítáš i ty, ale proč se raději nezaměříš na ty parazity? Vyviň nějakou aktivitu, vymysli nějaké řešení, sepiš petici, snaž se, aby ji podepsal předepsaný počet lidí, aby se s ní museli zabývat v Senátu. Kontaktuj svoje komunální politiky, zkus si domluvit schůzku nebo si vyměň pár emailu s nějakým poslancem nebo senátorem. Nic ti nebrání.
[ Reagovat ]
16.05.2018 04:28Od: Frick
1) Protože to morální břemeno jednotlivce je násobně vyšší u Petry, která si za minulej tejden vydělala třicet melounů než u nějakýho Pepka Vyskoče, co bere dávky a do toho támhle u Franty si občas vydělá nějakou tu kačku za to, že tam zamíchá cement.

2) Protože když Petra narve do zdr. systému 5 mega (na druhou stranu ušetří za režii ohledně monacký garsonky - kor když jí má třeba jen pronajatou - nevim), tak se jí "nic" nestane. Pepek Vyskoč si bude moct koupit v Lidlu kuřecí prsa, aby mu furt stará nemusela dělat jen buřt guláš.
[ Reagovat ]
16.05.2018 04:31Od: Frick
A samozřejmě - Pepa Vyskoč (resp. typově takový jedinec) nebude veřejností vynášen do nebes, naopak bude zatracován.
[ Reagovat ]
16.05.2018 06:13Od: blax
S tímhle prostě nemůžu souhlasit. Pokud chceš debatu stočit na morální břemeno, tak MORÁLNÍ břemeno je prostě pořád stejné a nedá se násobit s rostoucí částkou. To je snad princip morálního břemena.
Podle mě je problém v tom, že ty pořád nerozumíš té podstatě, kterou se ti snažil už vysvětlit blixa. Jsem přesvědčen o tom, že absolutně hlavním důvodem, proč nemají rezidenci v ČR je ta šílená byrokracie, která se během posledních let rozrostla do monstrózních rozměrů. Co by za to jiní jedinci dali, kdyby nemuseli komunikovat s finančními úřady, živnostenskými úřady, katastrem nemovitostí, atd. Plus navíc u Petry, díky tomu útoku, bych úplně chápal, kdyby se jí do ČR už obecně nechtělo vracet.
[ Reagovat ]
16.05.2018 16:48Od: Frick
Co Petra změnila je to, že už nebydlí v Prostějově. Pokud na ní bylo zaútočeno jako na tenistku, tak si bohužel nemůže být jista nikde, bohužel. Nicméně závěr vyšetřování je ten, že útok to byl náhodný.
[ Reagovat ]
16.05.2018 16:51Od: Frick
Já myslim, že to morální břemeno roste. Pro mne osobně je morálně přijatelnější to, když instalatér bude dělat "bez papíru" a díky tomu si zaletí na 14 dní do Řecka místo na tejden busem do Chorvatska. Než když někdo ušetří na daňovym ráji a koupí si náhrdelník za 3 miliony místo za 300 000.
[ Reagovat ]
16.05.2018 17:15Od: George_Renel
Jsi špína, hrabeš se ve špíně a chceš mluvit o morálce? Ty? Amorální člověk co žije z práce druhých?
[ Reagovat ]
16.05.2018 19:56Od: Fandina
Fricku, tobě nejde o morálku, tobě jde o peníze. Protože pro tebe je morálnější, když někdo porušuje zákony, dělá bez papíru, než když má někdo daňový ráj v rámci zákonů.
[ Reagovat ]
16.05.2018 06:22Od: Linka
No a jsme u toho, konečně!!Tobě prostě vadí, že je Petra vynášení do nebes. To si mohl říct hned s odpustit si těch milion slintů kolem!
[ Reagovat ]
16.05.2018 10:41Od: Fandina Re: Fricku
A to si vážně myslíš, že naše daně a zdravotnictví odvisí od toho, co si vydělá Petra hraním tenisu a konto ani ne v ČR? To jsi tak hloupý, že ani to nectíš, že ona vlastně do finančního koloběhu nepatří.
[ Reagovat ]
16.05.2018 12:39Od: Fandina
Myšleno do koloběhu ČR, protože obecně platí, v které zemi vyděláváš, tam daníš. A nejedná se jen o tenisty.
[ Reagovat ]
16.05.2018 17:05Od: Frick
Proč by nepatřila? Žila tu, žije tu, a dle všeho tu i chce žít. Ruku jí též dali dohromady čeští lékaři. Nevidim důvod, proč by neměla tady odvádět zdrávko.
[ Reagovat ]
16.05.2018 17:23Od: Fandina
Petra se pohybuje po celém světě a nepochybuji o tom, že ve smyslu zdravotního pojištění má tuhle situaci vyřešenou.
[ Reagovat ]
16.05.2018 21:42Od: Fandina
Sice tu žila a bude žít, ale tady jde o to, že finance se zdaňují v těch zemích, kde se tvoří, tam jsou součástí finančního koloběhu.
[ Reagovat ]
15.05.2018 22:18Od: Fandina
A proč bychom to od nich měli požadovat. To je jejich věc, jak s vydělanými penězi naloží. Peníze které mají jsou zdaněné a zcela určitě si nějaké zdravotní případně důchodové pojištění platí nebo budou platit. Nemají k nikomu povinnost dávat něco navíc.
[ Reagovat ]
15.05.2018 22:41Od: Frick
Evidentně nechápeš zdejší zde. systém. To je smutné.
[ Reagovat ]
15.05.2018 22:49Od: Fandina
Zato ty tomu rozumíš. Asi jako všemu, co tu píšeš. Jedna ubohost na druhou.
[ Reagovat ]
15.05.2018 22:56Od: Fandina
Kdybys byl inteligentní, tak bys pochopil, že do zdravotnictví můžeš dávat peníze donekonečna. Pořád je co zlepšovat. Ale tady jde o to, že ty požaduješ na někom, aby ze svých peněz do něj dával, když nemusí a ani tě nenapadne, že je to jeho věc, kam svoje vydělané peníze bude dávat.
[ Reagovat ]
16.05.2018 00:04Od: Frick
Ano je to jeho věc. Chovat se lakotně, hamižně, pokrytecky, amorálně.
[ Reagovat ]
16.05.2018 00:32Od: blixa
Hovoříš o českém státu, blbečku ?
[ Reagovat ]
16.05.2018 00:38Od: blixa
A ještě bys nám mohl prozradit, jakou čáskou si za svůj mrzký život přispěl do zdravotního pojištění, parazite. Brát a brát a ještě řvát, že dávaj málo, viď , šmejde odpornej.
[ Reagovat ]
16.05.2018 06:26Od: Linka
+1000
[ Reagovat ]
16.05.2018 10:50Od: Fandina Re: Fricku
Přesně jsi to vystihl, chováš se hamižně, lakotně a amorálně, protože vyčítáš druhému, že má peníze a chceš na něm, aby je rozdal.
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:57Od: Gogiska
S odretymi usami, ale je to tam, Dominika v druhom kole, to by malo byt o nieco lahsie. :)
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:58Od: Haitik
Myslíš, že nastoupí? Přišlo mi, že se opět ozývá to levé předloktí..
[ Reagovat ]
15.05.2018 20:00Od: Gogiska
to som si nevsimla, videla som len prvy set, tam bolo vsetko ok a treti, ale len tak zbezne, takze netusim.
[ Reagovat ]
15.05.2018 20:44Od: Haitik
První set byl v poho, až v tom třetím si to předloktí zase začala tak nějak divně masírovat, procvičovat a tak.. Uvidíme, třeba to není nic vážného.. :-)
Ale v tom 3. setu hrála celkem slušně, hlavně FH fungoval parádně!
[ Reagovat ]
15.05.2018 21:53Od: Gogiska
asi mas pravdu :/

https://twitter.com/WTA_insider/status/996472498827952131
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:59Od: Nola
nekric radsej hop, Dominika uz Mashu par krat porazila, Masha konecne vyhrala trojsetak, obe sa potrebuju chytit
[ Reagovat ]
15.05.2018 21:33Od: Gogiska
ale zase nelietajme tu v oblakoch, domca bola rada, ze vobec porazila francescu ;)
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:32Od: Haitik
Tak pojď Maruš!! Tenhle gem jí snad povzbudil..
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:16Od: VLK----1GSL Lucy je zpět v tréninku!
Šafářová předávala zkušenosti. Zatrénovala si s nadějnou tenistkou, ta setkání oplakala...

Návrat Lucie Šafářové k tréninku je pro všechny její příznivce výbornou zprávou! Česká tenistka překonala zdravotní problémy a připravuje se na návrat do turnajového kolotoče. Opravdu doufám, že budu hrát na French Open. Mám na tenhle grandslam jen ty nejlepší vzpomínky, připomněla Šafářová finálovou účast z roku 2015.
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:16Od: VLK----1GSL
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/6351--safarova-predavala-zkusenosti-zatrenovala-si-s-nadejnou-tenistkou-ta-setkani-oplakala
[ Reagovat ]
15.05.2018 20:37Od: Frick
Je to strašný. Po třech měsících doufá (rozuměj: snad, doufám, nic neslibuju), že bude moct nastoupit za 14 dní.

Někdy na začátku přelomu března/dubna si tak člověk mohl říkat, že sice odpískala IW, Miami a Charleston, ale tak aspoň bude mít 3 (resp. 4) týdny se připravit na Stuttgart (resp. Prahu) a místo toho o 6 tejdnů pozdějc pořád neví, kdy bude hrát.

Délka její rekonvalence překonává všechny nejpesimističtější odhady.

Na podzim 2015 se podívala na kurty pouhej měsíc potom, co kulminovalo to bakteriální svinstvo.

Nicméně rozhodně mne Lucka nepřesvědčila v tom, že dělala všechno možný, aby se dala dohromady. Samozřejmě - třeba jen nechce mluvit o tom, že lítala po všemožnejch doktorech, ale co když jen nechtěla tim "zrácet čas"? Že se nepokusila dát dohromady někde v teple, to už ale fakt nechápu.
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:09Od: VLK----1GSL Extremistka Petra Kvitova:)
Petra je prostě extremistka. Věděl jsem, že to v Madridu nevzdá, leda by ji odvezli v sanitce...:D) řekl s úsměvem Jiří Vaněk

http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/6353--kvitova-po-zdrcujicim-zaprahu-zpatky-doma-trener-ji-ma-za-extremistku

?Petra je obecně zápasový typ. Díky spoustě zápasů se cítí být ve větší pohodě, a to jí pomáhá k vlastní sebedůvěře,? věděl trenér Vaněk, který si také pochvaluje, jak se jeho svěřenkyně mění ? na trénincích se zajímá o vlastní hru a není pouhou pasivní vykonavatelkou rozkazů. ?To na začátku nebývalo. Přemýšlí o svém tenisu hodně, na zápase už to pak jen pálí,? usmíval se Vaněk.
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:09Od: triatlet Ashl3igh
Come on!
Vydržet...
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:21Od: dadaft
yeah
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:56Od: triatlet
Bohužel.
Důležitý zápasy (zatím) nezvládá.
Snad se to zlomí...
[ Reagovat ]
15.05.2018 20:02Od: FulnekUltras
chybí ji zatím (?) víra šampionky, které má naopak Mařa víc než dost
[ Reagovat ]
15.05.2018 17:56Od: FulnekUltras Je krásné vidět... cokoliv...
Vím, že teď už to taky tak vidíš, Lásko. Nepotřebuješ se zatěžovat žádnými nadbytečnými blbostmi, a v tenisu je pro Tebe důležitý jenom nejbližší následující zápas, holčičko NAŠE...
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:37Od: Mercury
Jezisi, tohle je docela patologicky obdiv :D
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:28Od: Fandina
To vůbec, jen fandění, herecká etuda, nic závažného ani patologického to není.
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:37Od: FulnekUltras
Jak už jsem tady řekl, paní doktor, Vám důvěřuji plně... ;-)
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:45Od: Fandina
Srandičky, srandičky, na to tě užije ... úsměv
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:51Od: FulnekUltras
;-)
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:35Od: FulnekUltras
jj, s patologií už musíme všichni tak nějak předem počítat... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=2v6tgcDyY5o
[ Reagovat ]
15.05.2018 17:27Od: dadaft Sharapova - Barty
můj zápas dne je zde. )))))))))

tohle by měl být sekec mazec,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
15.05.2018 17:38Od: triatlet
Hmm. Nedáš - dostaneš...
Nevyužité 2 bb a ztracený servis...
Hlava!
Ruku (ruce) i nohy má Ash stejně šikovný jako MaSha. Poker face srovnatelný. V řevu jí konkurovat nemůže :-)
Rozhodne hlava...
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:07Od: dadaft
už jsem myslel že je set v háji, ALE ONO NE. ))))))))))

přesně tak to musí proti vysoké Šarapovové hrát, pořádně míček roztočit, položit se do čopů,,,,,,,,,,,, jinou vysokou hráčku, Muguruzu, tím dohnala k slzám.
na Marii by to mělo platit taky.
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:09Od: dadaft
ach jo.
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:40Od: triatlet
A 4 nevyužitý bb. Škoda. MaSha občas zahraje dva tři míčky luxusně, ale jinak je hratelná.
Come on, Ash!
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:50Od: annah
Strašné je to její řvaní na kurtu. To se nedá poslouchat. Vypadá to, že Šarapovová trénuje na druhou dobu porodní. Příšerné...
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:52Od: FulnekUltras
proti Rafovi skoro ani nepípla... ;-)
[ Reagovat ]
15.05.2018 17:25Od: dadaft Petra
Že na to Petra má,
víme všichni.
Jestli se to stane,
nevíme nikdo.

V Paříži a na USO bude patřit mezi širší okruh favoritek, na trávě ve Wimbledonu mezi ty nejžhavější.

Nepochybuji o tom, že se Petra pokusí tyhle trofeje vyhrát,,,,,,,,,,,, a nechám se překvapit, jak to dopadne...
[ Reagovat ]
15.05.2018 17:43Od: Marduch
Ještě docela nedávno avizovala, že určitě není typem, který by chtěl hrát vrcholový tenis déle než jen několik málo let, nedejbože po třicítce.
S Vaňkem ji ale věřím, s ním po boku zvládá všechnu tu dřínu a celý ten kolotoč akceptovat, takže šance, že ještě něco velkého vyhraje a že si možná chvíli pobude tam úplně nahoře, tady určitě je a ne malá..
[ Reagovat ]
15.05.2018 16:15Od: Linka Celá tiskovka
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/primy-prenos-kvitova-je-ve-forme-pred-novinari-rozebira-posledni-uspechy-47149?dop-ab-variant=&seq-no=2&source=hp
[ Reagovat ]
15.05.2018 15:43Od: com
jojo česká světová jednička byla jen Karolína, o tom si Kvitová může nechat zdát :D
[ Reagovat ]
15.05.2018 15:53Od: Andrew89
ježiš ty jsi ubožák. to je tak možná jediné čeho dosáhla. Až vyhraje to co Petra, tak přijd něco řikat.
[ Reagovat ]
15.05.2018 16:07Od: Gogiska
jj najslabsia svetova jednotka v historii, to by sa Petre nestalo :P
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:26Od: Dobry-den
Neber si laskavě do úst rodačku z Loun, vítězku turnaje v Cincinnati ;-)
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:34Od: Gogiska
kralovnu International-ov :)
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:09Od: lars
neplet si tenisove umeni s umenim van Gogha :)
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:51Od: lars
neblabol
[ Reagovat ]
15.05.2018 16:11Od: LukasH
Zatim je to pravda. Karolina mela j stesti na hluchy obdobi. Mela jako jednicka min bodu nez tenkrat Petra jako dvojka. Nikdo se na to sice nepta, jednicka je jednicka, ale zminuju to rad, pac tehdy mela Petra jako dvojka v zadech GS, TM, Mandatory plus dalsi turnaje.
[ Reagovat ]
15.05.2018 17:41Od: milik254
Také ale bylo jiné bodování.
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:35Od: Nola
ine bodovanie bolo od roku 2009, Petra bola dvojkou v roku 2011, mam pocit, ze odvtedy sa bodovanie zasadne nemenilo
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:39Od: lars
v 2011 bylo jine bodovani GS nez v 2016-2017
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:45Od: lars
A proc to zminujes rad ?
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:52Od: LukasH
Protoze mam rad Petru :-) Ne, brat se to tak neda. Napr. nebyt Sereny, mely by Maria a Vika kazda tak o 2 GS vic.
[ Reagovat ]
15.05.2018 20:38Od: janek_da
Zas to pak dává otázku "A proč s tím nebyla jedničkou?"

Protože 6x prohrála v prvním kole
[ Reagovat ]
16.05.2018 10:54Od: bella
A proc nemela Kajuska vic bodu, kdyz byla jednickou?
[ Reagovat ]
16.05.2018 12:11Od: janek_da
ptotože body co měla na jedničku stačily
[ Reagovat ]
16.05.2018 12:48Od: bella
Tak vidis, tak neporovnavej hrusky s jabkama. Petra si klidne prohravat v prvnim kole mohla dovolit, i tak mela mnohem mnohem mnohem vic bodu nez Kaja s jednickou. Asi tak. Navic od jednicky byla fakt kousek, dva zapasy.
[ Reagovat ]
16.05.2018 12:21Od: Fandina
Pokud to není řečnická otázka, což se nabízí :-)), protože Petra to umí vyhrát turnaj a pak prohrát na začátku druhého.

Ale bylo to tak, že na začátku 2012 prohrála v semi v Sydney s Nalinkou a pak v semi na AO s Sharapovou. Nevím přesně, jestli jí v Sydney chyběl jen ten jeden zápas nebo dva. Ale o první kolo tenkrát nešlo ... úsměv

Navíc, tenkrát vyhrála s Berďou Hopmann Cup, což je super samozřejmě, událost, ale neboduje se to. Takže konkurentky na dalších turnajích zaačátku roku bodovaly, Petra vyhrávala, ale nic.

Takže zas až tak Petra v prvních kolech nevypadávala.
[ Reagovat ]
15.05.2018 17:15Od: Jabadu
...
Všichni vy na Slezské, všichni vy, dím,
hlubokých páni vy dolů,
přijde den, z dolů jde plamen a dým,
přijde den, zúčtujem spolu!
:-)
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:37Od: Nola
Kvitova vs Pliskova mi zacina silne pripominat tunajsie debaty na temu ATP GOAT :D
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:52Od: bIbec
stačí si přečíct Fulneka nahoře a je jasné, že v té vaší ATP GOAT debatě na takového pacienta nenarazíte.
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:55Od: Nola
tak necitas tie debaty :D priznam sa, ze niektore siahodlhe prispevky uz nezvladam ani ja, ale takych pacientov ako je zmienovany je tam pozehnane, za zmienku stoji Pe3k, Frantz, Kamilos88...... poniektori, nemenovani su dokonca vulgarni
[ Reagovat ]
15.05.2018 18:58Od: Nola
dodatok
predpokladam, ze Fulnek je chlap, tak ta virtualna laska je ovela viac pochopitelna :D
[ Reagovat ]
15.05.2018 19:04Od: FulnekUltras
nepotřebuju se navenek zastřešovat univerzálním "češstvím" a "veřejnoprávní" "nestranností", jenom když se to hodí
[ Reagovat ]
15.05.2018 15:38Od: Lasicka ROLLAND G.
Rozsekej je všechny na sračky Peťule.
Hlavně ty černý namyšlený Williamsky.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist