Lendl znovu zafungoval. Murray porazil Raonice a podruhé dobyl Wimbledon

  • Andy Murray získal třetí grandslamový titul v kariéře a znovu i díky obnovené spolupráci s Ivanem Lendlem. Ve finále domácího Wimbledonu britský tenista zdolal 6-4 7-6 7-6 Kanaďana Milose Raonice a navázal na svůj londýnský triumf z roku 2013 a vítězství na US Open 2012.
    10. 7., aktualizováno | Aktuality |  251 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Andy Murray letos vyhrál na trávě všech 12 zápasů. Stejně jako v roce 2013 po triumfu v Queen's Clubu dobyl i Wimbledon. V All England Clubu ztratil pouhé dva sety ve čtvrtfinále s Jo-Wilfriedem Tsongou, ostatní soupeře přehrál 3-0 na sety.

Po snadné páteční semifinálové výhře nad Tomášem Berdychem si devětadvacetiletý Brit poradil v dnešním finále i s debutantem ve finále grandslamového turnaje Milosem Raonicem. O čtyři roky mladšího Kanaďana porazil zaslouženě 6-4 7-6 7-6 a vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 7-3.

Murray dnes dominoval především díky skvělému pohybu, téměř bezchybné hře a famóznímu returnu. Podání na něj létalo rychlostí až 230 km/h, přesto povolil Raonicovi jen osm es, přičemž před finále měl Kanaďan průměr 25 nechytatelných servisů na zápas.

V prvním setu dokázal Murray prorazit soupeřovo podání v sedmé hře a jelikož byl sám na podání neohrožen, měl sadu v kapse. Ve druhé měl Murray čtyři brejkboly, ale ani jeden nevyužil a rozhodl tie-break poměrem 7-3. "Yes!" zakřičel si se zaťatou pěstí a hlediště centrkurtu bouřilo.



Až ve třetím setu přišla Raonicova šance. Za stavu 2-2 měl své první a poslední dva brejkboly v utkání, ale Murray ukázal svoji sílu. Podání udržel a znovu rozhodl ve zkrácené hře. V té rychle vedl 5-0 a mířil za triumfem. Murray nakonec proměnil druhý mečbol a po svém čtyřicátém vyhraném utkání v sezoně se na lavičce rozplakal.

"Tohle je pro mě každý rok nejdůležitější turnaj. Zažil jsem tady nádherné chvíle i těžké časy, ale dnes jsem hrál opravdu dobře," řekl Murray při přebírání trofeje.

Bilance s Lendlem 3-1, bez Lendla 0-7
Murray hrál ve svém 11. grandslamovém finále a poprvé v něm nečelil Rogeru Federerovi, či Novaku Djokovičovi. První čtyři finálové zápasy prohrál, než v roce 2012 angažoval do svého trenérského týmu Ivana Lendla. Pod jeho vedením prakticky okamžitě získal olympijské zlato, na US Open 2012 vybojoval premiérový grandslamový titul a v sezoně 2013 ukončil 77 let dlouhé čekání na britského vítěze Wimbledonu. 

Na jaře 2014 Lendl z časových důvodů u Murrayho skončil a britský tenista od té doby prohrál všechny tři grandslamová finále. Před letošním Wimbledonem se však Lendl ke Skotovi po dvou letech vrátil a Murray si hned dokráčel pro svůj třetí grandslamový titul. I tentokrát pod dohledem Lendla, s nímž prohrál jen ve finále Australian Open 2013. Třemi triumfy z turnajů velké čtyřky se vyrovnal mimo jiné Janu Kodešovi.

"Když jsem tu vyhrál poprvé v roce 2013, byla to taková úleva po tom všem stresu a tlaku, že jsem neměl šanci si to pořádně užít," uvedl Murray po prvním grandslamovém titulu v roli manžela a otce. "Nyní si to rozhodně vychutnám," dodal.

Raonic, který ve čtvrtfinále proti Čiličovi poprvé v kariéře otočil zápas z 0-2 na sety a v semifinále vyhrál další pětisetovou bitvu se sedminásobným šampionem Rogerem Federerem, věří, že jeho chvíle ještě přijde.

"Nevyšlo to, ale doufám, že to brzy zažiju znovu. Dnes jsem udělal maximum. Chtěl jsem ho dostat pod tlak, ale on hrál ze základní čáry mnohem lépe než já. Hrál jsem s ním vyrovnaně, ale v důležitých okamžicích jsem prostě nedokázal zahrát lépe," řekl rodák z černohorské Podgorici.

• WIMBLEDON 2016 •
Velká Británe, tráva, 13.163.000 liber
nedělní výsledky mužů (10. 07. 2016)
• Dvouhra - finále •
Murray (2-Brit.) - Raonic (6-Kan.) 6-4 7-6(3) 7-6(2)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (251)
11.07.2016 12:58Od: steve79
Na jakém povrchu se hraje Olympiáda? Četl jsem, že je to stejný kurt jako v Cincinatti.
[ Reagovat ]
11.07.2016 13:11Od: Mayo
Na pomalom harde.
[ Reagovat ]
11.07.2016 13:14Od: steve79
Já jsem našel tento odkaz:https://en.wikipedia.org/wiki/DecoTurf

To není tak pomalý povrch.
[ Reagovat ]
11.07.2016 13:45Od: a.magerova
Kdyby Nole vyhrál Wimbl, tak by kurt "šili" pro něj... takhle se můžou rozhodnout jestli pro Noleho nebo Rogera.... prostě co víc přitáhne prachy do kasy... :-)))
[ Reagovat ]
11.07.2016 14:26Od: Daffit
S těmi povrchy je to složitější, ale bude se hrát na greensetu.

https://www.youtube.com/watch?v=Yz9ItBRrmes
- čas 0:48
zde je odkaz na turnaje, kde je aplikován.

http://www.greenset.net/en/tournament.html

V podstatě něco podobného, jak na Turnaji mistrů.
Osobně neočekávám jiného vítěze, než je Novak.
[ Reagovat ]
11.07.2016 16:07Od: Kozoroh
Jupí, skvělý povrch, takový má No1e nejraději :-))
[ Reagovat ]
11.07.2016 16:08Od: Kozoroh
Společně s australským Plexicushionem :-)
[ Reagovat ]
11.07.2016 16:39Od: Stan_Borowitz Re: No tak to se ani
NOvak nemusí obtěžovat tam jezdit, ať mu pošlou medaili domů do Monte Carla a ostatní se utkají o stříbro, bronz a bodovaná místa do soutěže národů
[ Reagovat ]
11.07.2016 21:45Od: Daffit
Novak to může zkompletovat v jeden rok najednou - Career slam, Golden slam, a nakonec i Career Super slam. I ten povrch mu vyhovuje.
[ Reagovat ]
13.07.2016 13:03Od: spaniel
To nezní špatně. Podle referencí to bylo na TM do 2010 a tehdy to bylo rychlejší než teď.
[ Reagovat ]
11.07.2016 12:29Od: Mayo
Len aby zase nestratil motiváciu ako po prvom Wimby :D
[ Reagovat ]
11.07.2016 11:55Od: anakin01 Murray can be world number one - Tim Henman
http://www.bbc.com/sport/tennis/36759783
[ Reagovat ]
11.07.2016 12:24Od: anakin01
a v DC se taky nakonec nejspíš neobjeví.
[ Reagovat ]
11.07.2016 11:00Od: Haitik OT - Maria
Tak CAS o Mashe nerozhodne tento týden, ale posunuli to až na září.. Konkrétně do 19. září by měl být vynesen rozsudek..

https://pbs.twimg.com/media/CnEjaCvWcAARCF6.jpg
[ Reagovat ]
11.07.2016 08:23Od: steve79
Čekal jsem od Raoniče mnohme lepší tenis. Vítězství 3:0 na sety vypadá jednoznačně. Každopádně je dobře, že vyhrál někdo jiný než Djokovič. Ted nás čeká 14 dní pauza a pak Montreal.
[ Reagovat ]
11.07.2016 13:44Od: Kiske007
Milos byl naprosta jalovej na returnu, od základní čáry zdaleka nedosahoval kvalit Berdycha, držel se jen díky bum bum servisu a solidní hře na síti
[ Reagovat ]
11.07.2016 06:04Od: Stan_Borowitz Moc hezká debata
se zde níže rozvinula ohledně tenisu, homosexuality fotbalových hvězd, spikleneckých teorií, údajného utlačování menšin většinami (např. Romů ze strany neRomů) a většin menšinami (například žen ze strany mužů), konspiračních teorií o dopingovém blitzkriegu Západu na nevinné ruské sportovce, ohledně intelektuálů, kteří se stali filosofy (například Marx a Engels) nebo vrahy (například Lenin a Che Guevara)... někdy by snad chtěl tak krásnou výměnu různých názorů cenzurovat? Proboha proč? Vždyť to by byla sebevražda demokracie... nemusíme přece se všemi názory souhlasit, ale je dobré je znát a udělat si obrázek o tom, co si myslí lidé z jiného okruhu než s nimiž se bezprostředně stýkáme... cenzura urážek, budiž, ale cenzura názorů je cesta do pekel.
[ Reagovat ]
11.07.2016 11:44Od: anakin01
člověk hnedka ví, co se probíralo a k čemu si má sehnat poznámky, díky :-)
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:51Od: Davor1 gratulka Andymu
Finále som bohužiaľ kvôli iným povinnostiam nemohol sledovať, ale Andyho som v mysli tlačil a nakoniec to vyšlo úplne easy, čo som až tak nečakal, aj keď som mu veril. Z jeho strany parádny turnaj, až na chvíľkové zaváhanie s Tsongom absolútne suverénny výkon od prvého po posledný zápas a konečne ten zakliatý tretí GS na konte :-)) Že sa nestretol s Djokovičom či Federerom ten titul ani v najmenšom neznižuje, porazil druhého najlepšieho hráča trávnatej sezóny, možno budúceho viacnásobného Wimbledonského víťaza Kyrgiosa a dlhoročných top10 členov a výborných travárov Tsongu a Berdycha. Myslím, že celkom slušné kombo, bohužiaľ, Federer a Djokovič na tráve tento rok nemali formu a kvalitu ani ako títo vyššie spomenutí, takže proti finálovému zloženiu sa nedá povedať ani mäkké f...

Andy dnes tretí titul v jedenástom GS finále. Čo sa týka počtu finálových účastí, tak je pred ním len 8 hráčov open éry, z toho traja jeho rovesníci a traja z piatich najlepších hráčov histórie, ktorí sú aj príčinou tých biednych 3 GS titulov v porovnaní s inými legendami. Nikto nemá tak zápornú bilanciu vo finálových zápasoch GS ako Andy, snáď to v zvyšných rokoch kariéry ešte trochu napraví a tú (ne)úspešnosť vylepší :-)) Ja ho už teraz radím na úroveň Beckera, McEnroa, Edberga a Wilandera, s ktorými sa delí o rovnaký počet GS finále (Becker má ešte o jedno menej), pretože nikto s troma, štyroma a piatimi GS titulmi podľa mňa v celkovom kontexte nemôže byť pred ním v historickej hierarchii. Tak snáď ešte dokončí na Wimbledone aspoň hattrick a raz výjde aj tá zakliatá Austrália, RG by bol len taký príjemný bonus, ale vôbec nie nereálny, uvidíme, kde a na akých číslach sa nakoniec Andy zastaví :-))
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:39Od: Frick CR7
Co myslíte, je teplej?
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:44Od: a.magerova
Doufám, že NE !!!

Ať si jsou teplí hnusní chlapi !!!

Kuwa, pěkní chlapi maj být pro baby a né pro jiné chlapy... :-/
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:52Od: anakin01
máš jich 96%, tak si nestěžuj :D
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:58Od: a.magerova
No, je to určitě míň jak 96%.... navíc jsou v tom započítáni i ti oplzloni, o které by si člověk ani kolo neopřel.... :-/
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:52Od: Davor1 Re: wtf?
A čo je na ňom akože pekné ?? :DD Si snáď robíš srandu? :D Som myslel, že máš trochu vycibrenejší vkus :/
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:56Od: a.magerova
Hele, když na mě takhle koukne, tak co mám dělat... :-))

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/02/16/19/314AC36A00000578-3449732-image-a-24_1455650281932.jpg
[ Reagovat ]
11.07.2016 01:05Od: Davor1
No neviem, mne príde ako klasický metrosexuál, ktorý má od poriadneho chlapa ďaleko, ale ženy to možno vidia ináč :D Ja celkovo na tých futbalistov nemôžem pozerať, v posledných rokoch sa z nich stávajú neskutočné kreatúry a radšej by som si vpálil guľku do hlavy, ako spravil zo seba trebárs niečo také :DD ( BTW, Robeto Firmino z Liverpoolu)
http://m0.joe.co.uk/wp-content/uploads/2016/07/08194617/CkwpJQQWsAESW8H.jpg
[ Reagovat ]
11.07.2016 01:21Od: Frick
Zas před 20 lety měli "vpředu byznys, vzadu party"

:-D
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:58Od: Frick
Většina žen by k sobě chtěla galantního, pohledného chlapce s dobrým vkusem pro módu.

Bohužel, tací už svého chlapce mají.
[ Reagovat ]
11.07.2016 01:06Od: cheeky
Sakra my taky chceme nějaký hezký, když už je nás tak málo. :-D Ale Ronalda ti nechám, z fotbalistů beru Cantonu.
[ Reagovat ]
11.07.2016 01:09Od: anakin01
:DD
[ Reagovat ]
11.07.2016 05:38Od: Stan_Borowitz Re: Ano, v tomto
jsou naši 4% spoluobčané skutečně diskriminovaní a ani sebeintenzivnější lobbying a nátlak jim v tom asi nepomůže. Výběr ze 4 % bude zákonitě v absolutních číslech vždy menší než z 96 %. Ale na druhou stranu je menší i konkurence...
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:13Od: svetova.dvojka
To byl den nervové vypětí maximální, jde se na zasloužený odpočinek , dobrou noc.
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:16Od: FulnekUltras
dobrou bez kobry... ;)
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:09Od: Mayo Olé
Pred finále som prial POR ale ako sa zranil Cristiano , tak som im prial ešte viac, bolo mi ho ľúto, zraniť sa vo finále ME, je katastrofa.

Som veľmi rád, že to dotiahli a z nenápadného tímu až na vrchol a konečne sa dočkali titulu na veľkom trunaji lebo oni dali veľakrát SF, čo nie je zlé al evždy chýbal ešte nejaký ten krok. Francúzsko bolo totálne vyguomované v zápase. Tréner POR Santos je taktický mág.

S víťazom spokojnosť ale celkovo toto Euro slabota. Čakal so rozhodne viac, najslabšie Euro za veľmi dlhú dobu.
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:10Od: Mayo
a ešte niečo...Cristiano vyhral na klubovej úrovni všetko, takisto aj individuálne a teraz konečne aj s repre. Je to nesmrteľná legenda (:
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:11Od: svetova.dvojka
Dříve se také nehrál o moc lepší fotbal, nechápu v čem bylo tohle Euro slabší než to před 4 roky...
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:42Od: FulnekUltras Jožka Vengloš by měl radost
Remízová taktika letos opět ;) slavila evropský úspěch. Portugalcům to celkem přeju - Španělů, Francouzů, Němců a Italů už bylo dost. Jiná věc je, že našim expertům ); ve studiu ČT porážka extramultiteamu příliš nevoní - a náladu jim nezvedly ani obnažené prsní svaly CR7, vřele doporučované hajným Bosákem... ;)))
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:41Od: tito
Mutademe, Tomasinho, i tobě GM gratulace. Dobrá práce během celého turnaje.
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:35Od: svetova.dvojka
Takže Quaresma to má...
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:19Od: svetova.dvojka
LOL ...
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:20Od: anakin01
No tak nebudou penalty. Ten černej kluk si tam z nich udělal kašpary.
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:36Od: svetova.dvojka
romský fotbalista André-Pierre Gignac na plac...
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:11Od: anakin01
můžou být ve finále penalty?
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:12Od: svetova.dvojka
no jistě..., co píšete za nesmysly..., to by pak taky bez penalt mohli hrát ještě 2 dny...
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:34Od: cheeky Redakce
Jak se člověk stane redaktorem tenisportálu? Mě by to bavilo psát články o tenisu. Taky bych nepsal takovéhle hrubky......"prohrál všechny tři grandslamová finále"
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:37Od: a.magerova
Redaktor taky může mazat kraviny v komentech, měl bys práce nad hlavu... :-))
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:00Od: cheeky
To by mě taky bavilo. Věechny kecy o politice, daních, cikánech a anglosaských protiruských spiknutích by šly jako první. Hned po nich by šly kongové, hejkalky a primitivní poezie. Některým by tu moc komentů nezůstalo. Na sruhou stranu neschopnost čárových a jestřába se týká tenisu, takže to by holt muselo zůstat. :-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:05Od: FulnekUltras
a rázem bys tu devalvoval svobodu projevu na úroveň nejmenovaných serverů, které považují za korektní a svobodné jen samy sebe... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:36Od: cheeky Re: To přísloví o porefený huse funguje :-D
Svoboda projevu je krásná věc. Když se svobodně projevují kultivovaní lidé na úrovni. Polorasistické urážky Sereny jsou hluboce pod úrovní bodu mrazu. Uvědomuješ si vůbec, že tak mluvíš o ženě? Přirovnáváš ji k opici jen kvůli jejímu vzhledu. To je opravdu gentlemanské. Dej si to do životopisu. Jak by se ti líbilo, kdyby si nějaký cucák vybral nějaký vzhledový atribut tvojí tvojí holky nebo matky a začal ji zesměšňovat? Asi moc ne, co. A tohle je totéž, i když si to ta Serena tady nikdy nepřečte.

K tomu ostatnímu...zkus si jít na mladikomunisti.cz nebo putinisbest.ru plevelit diskuzi tenisem. Poženou tě svinským krokem. Vším ostatním bys tam ale zapadl. Napadat jiné ale ohánět se korektností jen se něco nelíbí jim. Psát pseudopolitické poloparanoidní bláboly o chudákovi Rusku a zlém Západu. To se opravdu hodí mnohem víc tam než sem.

P.S. Kromě Lenina si přečti taky Solženicina, zísskáš třeba
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:37Od: cheeky
.S. Kromě Lenina si přečti taky Solženicina, získáš třeba lepší perspektivu
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:00Od: FulnekUltras Re: cheeky
Serena už se tady řešila mockrát - asi jsi při tom chyběl... Tvůj výklad totiž přesně kopíruje názory mnohých před tebou. S "rasismem" a "školením správného vidění světa" si účelově operuj na Kavčích horách, tam jsou na to stavění... ;) Můj přístup k SW je snad dostatečně patrný už jenom z příspěvků za poslední dva dny - a nic na něm měnit nehodlám. Jen tak mimochodem - není to tak dávno, co jsem tu byl podobně zle potírán za "navážení se" do Šarapovové (kvůli řevu, zdržování atd.), zatímco řada těch, kteří tehdy mlčeli nebo ji bránili, dnes patří k jejím nejhorlivějším rádobykritikům za "strašlivý doping" v podstatě silnějším energitem. Takže já opravdu nemám potřebu si tady dokazovat vůbec nic, ani bych z toho neměl dobrý pocit. Ten mám naopak z možnosti vyjádřit zde pořád ještě relativně svobodně svůj názor, nevyskytne-li se pochopitelně proti tomu nějaký naturelem fízl, o čemž možná Solženicyn ;) píše taktéž.

Tímto bych chtěl poděkovat redakci, že do zdejší často i velmi živelně se vyvíjející, ale pořád v prvé řadě necenzurované diskuze zasahuje pouze v případě skutečných vulgarit - především na adresu samotných přispěvatelů, kteří jsou už ostatně také na ledacos zvyklí... ;)
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:52Od: cheeky
Nechyběl, jen ještě nepřetekl můj pohár. Nejde o rasismus, tobě toziž nevadí, že je Serena černá. Kdyby byla bílá najdeš si jinou její charakteristiku, kterou využiješ k jejímu zesměšňování. Barva pleti a její muskulatura je prostě jen nejvíc na ráně. Že Serenu nesnášíš je patrné velmi. To je tvoje právo a taky ti ho neberu. Vadí mi, jakým způsobem to, že ji nemáš rád dáváš najevo. Dá se to totiž dát najevo bez primitivních urážek. Navíc na adresu ženy. (Jsem asi zastaralý, ale myslím si, že k ženě by se měl člověk chovat jako k dámě.) Je tu spousta jiných o kterých se ví, že nemají nějakou hráčku rási a kteří ji ani přesto neuráží. Kdybys konga použil jednou za uherák, ještě bych to vzal, ale ty to děláš prostě pořád. V reálu by sis jí to říct netroufl, ale anonymita diskuze krásně odhaluje tvojí opravdovou úroveň. To jak se člověk chová, když se mu za to nemůže noc stát, ukazuje jaká doopravdy je. Svoboda slova znamená, že se můžeš projevit beze strachu z perzekuce. Taky znamená, že když se projevuješ jako primitiv ostatní ti to můžou dát sežrat. Všimni si, že v zemích s nejdelší tradicí svobody projevu se k sobě chovají nejslušněji. Říká se tomu kultura projevu a je skoro stejně důležitá jako ta svoboda.

Nepamatuju si jak přesně ses do Marie navážel, ale už jen to, že ty sám jsi použil slovo navážel místo kritizoval dává tušit jakou to bylo formou. Jinak proč ten, kdo kritizuje Marii za doping je rádobykritik? Proč ne jen kritik? Co dělá to rádoby?

Jesli je meldonium "strašlivý doping" nebo jen "silnější energit" nevím, nejsem farmaceutický odborník. Z jakého důvodu se dotalo na seznam, do toho taky nevidím, prostě se tam dostalo. Marie ho brala i poté. Takže od ledna 2016 brala zakázanou látku. Tak je to prostě nastavené a je to stejné pro všechny. Je zajímavé jak Serenu obviňuješ z dopingu a Marii bráníš. Jsi prvotřídní demagog.

A toho Solženicina si fakt přečti o fízlech a svobodě projevu tam toho najseš dost.
[ Reagovat ]
11.07.2016 01:12Od: FulnekUltras
Svůj pohár (slov) máš skoro plný, ale už v té litanii obsahově skoro nic nového nevidím. Primitivnost projevu vnímá každý jinak - ty ji vidíš třeba v Kongovi, já zase ve vršení elitářských frází o "úrovni" člověka a "správném" či "kultivovaném" ;))) myšlení. Rádobykritika je kritika pro kritiku, taková, kterou se chce autor zavděčit nebo splynout s většinovým davem. A tohle dnes v případě honu na Šarapovovou i další ruské sportovce platí v zatuchlém českém rybníčku jednoznačně. Mysli si o tom, co chceš, toto právo máš a neber ho ani mně.
[ Reagovat ]
11.07.2016 02:18Od: cheeky
No jestli základní slušnost je pro tebe elitářská fráze, tak to jsme fakt každý na jiné lodi. Pro mě je třeba "zatuchlý český rybníček" fráze nejfrázovatější. Zajímalo by mě, jak poznáš, kdo má skutečně nézor shodný s většinou a kdo se chce jen zavděčit a splynout s davem. Nebo jen ty menšinové názory jsou ta opravdová kritika? Mylíš, že lidi kritizují Marii, protože je Ruska a kdyby chytli Serenu, Petru nebo Feredera, že by je nekritizovali? A proč si myslíš, že je to hon na ruské sportovce? Jo, meldonium možná zakázali, protože ho brali hlavně sportovci ze zemí bývalého SSSR, ale nebyl to zákaz se dne na den, měli dost času ho vysadit. To, že to neudělali, je jejich hloupost. Já třeba nesouhlasím s plošným zákazem pro ruské atlety, protože je to presumpce viny, ale než k tomu došlo dostalo Rusko spoustu varování a podmínky, které měli splnit, aby se zákazu vyhli. Proč to tedy neudělali? Pokud jsou čistí, neměl by to být problém, ne?
[ Reagovat ]
11.07.2016 02:36Od: FulnekUltras
Takže už jen opravdu to podstatné (i když se zase opakuju): Ukrajina (protiruská kampaň) prostě Západu (přesněji USA) spát nedá a nedá, letos LOH - celosvětově významná a mediálně sledovaná akce, "doping" (např. meldonium) a doping (steroidy, růstové hormony apod.) určuje a vyhodncuje komise s převahou západních, resp. USA poplatných členů, do jejíž starších záznamů ještě komplexně nikdo zvenčí nenahlédl, tudíž západní i US sportovci většinou v pohodě (jejich "energity" se na černou listinu při daném rozložení sil nikdy nedostanou) načasování jasné, metoda provedení zřejmá, účinek na veřejné mínění (ovcí) dostatečný, čili proč to nerealizovat? A právě na snahách o plošné tresty také dobře vidíš, oč a komu tu vlastně jde.
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:06Od: a.magerova
Stejně jako chvála vizuální podoby tenistů a jejich protějšků či tenisová móda.... ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:11Od: cheeky
Jistě, móda na kurtu je multimiliardový byznys, to sem patří. A bez svých těl by tenisté hráli jen těžko, takže to sem patří taky :-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:08Od: svetova.dvojka
Mimochodem dnes je výročí romského holocaustu, to máte na svědomí tak vy gádžové..., takže nějací bestiální vrazi a tyrani, mně tady budou cosi říkat o slušném chování... , já jsem nezplynoval 6 miliónů Židů a milión Romů , nikoho jsem netýral v koncentračních táborech jako vy gádžové, takže asi tak...
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:16Od: FulnekUltras
a jak to vidíš s komunisty?
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:19Od: Lunej.. Re: FU
Ty se chyť se světovou zakomplexovanou dvojkou za ruku a běžte si rozebírat své dost bláznivé myšlení do vypolstrovaného bílého pokoje.
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:29Od: FulnekUltras
;))) no chtěl jsem mu jenom nabídnout nějaké tvůrčí (pracovní) ;) řešení, které by všechny ty současné uměle vytvářené romsko-genderové ;) spory zase jednou vymazalo z povrchu zemského... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:34Od: svetova.dvojka
Radikální komunista nejsem, nejsem vrah, ale mezi mé oblíbené autory patří Karl Heinrich Marx a Friedrich Engels, což jsou zakladatelé moderní filozofie, ale četl jsem i Hitlerovu zpověď.
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:39Od: svetova.dvojka
Ale samozřejmě jsem proto , aby všichni měli stejná práva,možnosti a šance, nelíbí se mi např. diskriminace žen v ČR, kolik žen je např. v čele velkých firem atd..., v minulosti jsem i spolupracoval s feministickými organizacemi.
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:55Od: FulnekUltras
Občas nějaká ta povinnost by taky neškodila. ;) Jinak špatná není ani pozdější filozofie jakéhosi Uljanova, který Marxe s Engelsem solidně rozvinul - a dodnes můžeš každý den kolem sebe vidět, že i naprosto pravdivě. ;) No a ženy taky můžu - přinejmenším v čele Británie i USA by jim to teď hodně slušelo... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:57Od: svetova.dvojka
Toho jsem také četl a ještě Ernesto Rafael Guevara de la Serna také patří mezi mé oblíbené autory.
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:02Od: FulnekUltras
jj, to byl hlavně praktik... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:04Od: a.magerova
Já zas četla Harry Pottera (všechny díly) a musím si postěžovat, že ve filmové podobě byla nepostradatelná role Hermiony značně upozaděna (seškrtána) oproti knižní podobě... :-/
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:05Od: svetova.dvojka
Copak Harry Potter to je nějaká filozofie, to je literatura pro malé děti... a ne pro vzdělance.
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:09Od: a.magerova
Víš kolik dětí a mladých lidí přivedl Harry Potter zpátky k četbě ?!!
Nepočítaně !!!
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:11Od: svetova.dvojka
to je na druhou stranu pravda.
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:39Od: a.magerova
Jj musíme začít u dětí a mládeže, takže role knižního Harryho Pottera je záslužná a nepřehlédnutelná... ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:58Od: DORSCH
ja som niekedy cital slávnu patku od Enid Blyton,bavilo ma to teda viac ako mein kampf
[ Reagovat ]
11.07.2016 00:32Od: a.magerova
Zajímavý seznam.... :-))
Vypíchla bych pro účely TP:

vše o dvojčatech, trable s kluky, Hádanka chlapce ze sousedství, ten dutý strom - to bych tady taky užila, Kam zmizel Čert či jakýkoli jiný nick, Nejprotivnější holka..., Noc ohňů - asi dnes zažívá Andy, a vlastně celé TP je takový Tajemný cirkus založený na Tajemství podivných vzkazů.... a mimo TP - pro Šebrleho - Záhada ukradených medailí.... ;-)

http://www.databazeknih.cz/vydane-knihy/enid-blyton-36
[ Reagovat ]
10.07.2016 23:00Od: svetova.dvojka
Kdo nečte je blb, to je staletími prověřená pravda...
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:17Od: Lunej..
Já taky ne, tak tady přestaň psát kraviny. Portálů pro blázny je na netu dost.
[ Reagovat ]
10.07.2016 21:59Od: svetova.dvojka
Portugalsko do toho, ukažte vůli , že to půjde i bez CR7...
[ Reagovat ]
10.07.2016 21:40Od: Forehand
Smutný den pre nagelovaných..Jeden padol v Londýne a druhý v Paríži..
[ Reagovat ]
10.07.2016 21:14Od: baggik
Gratulace Murraymu. Zaslouženě.
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:58Od: svetova.dvojka
Už to jede...
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:39Od: brixner svetova.dvojka
Ty si změň nick na cigánskej úchyl!
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:58Od: armstrong
To musí být cílený trolling, poněvadž pokud už se cikán naučí číst a psát zhruba na úrovni uživatele svetova.dvojka, i když je to díky genetickým predispozicím vyjímka potvrzující pravidlo, tak si dává spíš bacha na slovní či jiné zastání poskytované "soukmenovcům". Pokud tedy není napojen na neziskový sektor, že.
[ Reagovat ]
10.07.2016 21:57Od: svetova.dvojka
Co to melete , jaké genetické predispozice, vy zase máte v genech rasismus a uplatńování kolektivní viny... a vzdělaných a inteligentních Romů je dostatek, jen nechtějí být medializování, vzhledem k tomu jak majorita vždy hulvátský reaguje, např. romský právník Milan Holomek, patří mezi naprostou elitu v ČR... nebo zakladatelka Romea.cz , romská intelektuálka, novinářka a moderátorka Jarmila Balážová, na Nově moderovala Áčko , pak přešla na Českou televizi, mimo jiné dostala také cenu Karla Havlíčka Borovského za celoživotní přínos v oblasti žurnalistiky. Tyhle řeči o genech a nějakých hloupých předsudcích, to je váš celoživotní folklór a jenom tím ubližujete lidem...
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:00Od: panzer.dragon
A nejakyho romskyho tenistu mate?
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:02Od: svetova.dvojka
na anglické wiki jsem se dočetl, že Ilie Nastase má z části romské kořeny, což je celkem pravděpodobné, když už v 19.století, žilo v Rumunsku 2 milióny Romů.
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:04Od: FulnekUltras
šak aj Ion Tiriac...
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:03Od: FulnekUltras
jj, i té Samkové to chvílema myslí...pokud ji zrovna nenapadá privatizovat domy dražbou apod. ... ;)
[ Reagovat ]
11.07.2016 11:51Od: armstrong
Tak tohle je jasný trolling. Usvědčený stamilionový podvodník Holomek a vysávačka státních prachů Balážová.
[ Reagovat ]
11.07.2016 13:46Od: svetova.dvojka
závist je hrozná věc...
[ Reagovat ]
11.07.2016 13:53Od: armstrong
Sice ti tvou identitu nevěřím, ale pěkně demonstruješ hodnoty cikánstva - nakrást si, parazitovat, přechcat gádža. To je jejich a tvůj "obdiv" Holomkovi a dalším k tomu patří.
[ Reagovat ]
11.07.2016 14:03Od: svetova.dvojka
A jaké jsou vaše hodnoty ? To by mě vážně zajímalo, ještě snad v 1.polovině 19.století jste pořádali pogromy na Romy na Moravě, perzekuce Romů za Rakouska-Uherska a 1.republiky,holocaust, potlačování romství během tzv.socialismu. Pokud tohle jsou vaše hodnoty, tak teda fuj hnůj, vrazi a zločinci si hrají na moralisty, to je gól teda..., víte jak to zpíval Karel Kryl, na rohu ulice vrah o morálce káže, za ty zločiny který jste vy Češi páchali na Romech, byste nás měli alespoň nějak odškodnit ale to ne..., na gádže si musí dát člověk pozor. Romské hodnoty jsou lidství,humanita,porozumění, vaše hodnoty no o těch radši pomlčím ...., už jste těch zvěrstev tady napáchali hodně.
[ Reagovat ]
11.07.2016 14:11Od: svetova.dvojka
Ale rozhodně neuplatňuji kolektivní vinu, existují i slušní gádžové, kteří nám Romům pomáhají překonat ten rasismus a diskriminaci a distancují se od všech těch rádoby slušných občanů, kteří nám Romům jen házejí klacky pod nohy..., kdyby majorita totiž neměla Romy, tak si je musí vymyslet, na koho by pak obrátila svojí zlobu že..., já jako Rom moc dobře vím, jaký je tady rasismus, jaké tu panuje nepřátelství a jak nám tady všichni ti nenávistní človíčkové znečišťují ovzduší, Romové jsou hrdinové dnešní doby, musí snášet neustále verbální posíláni do plynu,rasismus,diskriminaci,pohrdání atd... a přesto se dokážou prosadit, kdyby někdo takhle zacházel s gádžema, tak ti bílí "nepostradatelní" by akorát brečeli v koutě...
[ Reagovat ]
11.07.2016 14:17Od: Stan_Borowitz Re: Amen, pravím vám!
Slyšeli jste slovo Boží...
[ Reagovat ]
11.07.2016 14:15Od: armstrong
To je další problém, cikánstvo se nepovažuje za příslušníky národa, jehož území obývá, ale za svou vlastní entitu. Z toho pramení spousta nepřizpůsobivosti, jež je daná generačně.

Druhá stránka věci je, zda cikánstvo i v případě, že by bylo součástí zdejší kultury, by díky nízkému původu, absence hodnot a všeobecné nevyužitelnosti k ničemu, nepoutalo i tak negativní pozornost.

Z toho vyplývá, že pogromy a nevraživost vůči cikánstvu vycházejí z logiky věci. Oni zde žít neumějí a nechtějí, my s nima žít neumíme a nechceme.

Toť vše k cikánům, zahlcovat to tady OT by nebylo co k čemu.
[ Reagovat ]
11.07.2016 14:21Od: svetova.dvojka
Nesmysl..., každý si může žít jak chce i Romové, máme demokracii, to co jste napsal je v rozporu s liberálními hodnotami, jako je humanismus,tolerance a nenásilí..., už i vzdělaní Romové minulosti tvrdili, že gádžo je hanebná, nečistá bytost, která nedodržuje lidské mravy a tradice... toť vše ke gádžům pěkný den , ale vím, že ubližovat nám budete dál..., jinak to ani nejde.
[ Reagovat ]
11.07.2016 14:29Od: svetova.dvojka
Abych to ještě rozvinul nakonec, tak v západní Evropě a v Americe, gádžo znamená nečistý, což vychází z logiky věci, protože právě západ Evropy konkrétně Německo a Rakousko bylo iniciátorem romského holacaustu, a bílý vrah a tyran je skutečně hanebná a nečistá bytost. Na východě Evropy a na Balkáně, gádžo znamená, sedlák,vidlák, ten kterému čouhá sláma z bot, ten co bydlí v domě, popřípadě nepotřebný, bílé elitě Romové vždy říkali slovem raj což v překladu znamená pán..., gádžo je polygamní označení má desítky významů, hlavní význam slovo gádžo je samozřejmně nerom. Miluji naši kulturu.
[ Reagovat ]
11.07.2016 14:29Od: Stan_Borowitz Re: Be HateFree
kámo...
[ Reagovat ]
11.07.2016 14:42Od: svetova.dvojka
Ale děkuji vám pane armstrong za diskusi, alespoň jsem potkal dalšího rasistu trpícího předsudky, je vás tu jak smetí v celé Evropě, opět si budu dávat alespoň větší pozor a ty zkoušky na zbrojní pas taky dodělám, není možné ,aby tady byli slušní lidé napadání bílými primitivy.
[ Reagovat ]
11.07.2016 18:30Od: svetova.dvojka
A jaký nízký původ prosím tě, toho jsem si všiml až teď, jaký vysoký původ máte vy gádžové, vždyť jste obyčejní sedláci a vidláci..., původ Romů je mnohem vznešenější např. olašstí Romové mají královský původ, jsou to synové romského krále, který přišel do Evropy ve 13.století. https://www.youtube.com/watch?v=FcsvgkG9JdU&list=LLy8UdwEXde-1brj3SN-GWhA&index=3 Umíte se hezky povyšovat,nadřazovat, ale v botách máte slámu..., děkuji za obohacující diskusi.
[ Reagovat ]
11.07.2016 18:58Od: a.magerova
Nějak ti ten dějepis vůbec nejde....

http://brno.idnes.cz/olassti-romove-maji-svuj-uzavreny-svet-patri-do-neho-i-rvacky-a-unosy-1kz-/brno-zpravy.aspx?c=A090227_1147720_brno_taj
[ Reagovat ]
11.07.2016 19:31Od: svetova.dvojka
článek na objednávku, aby gádže mohli plivat v diskusi..., čím víc příspěvků tím víc peněz, víc kliknutí na reklamy atd, idnes ví jak na to,jak vydělat. Romové prostě lákají, kdyby někdo udělal článek o bílém podvodníkovi co se živí nelegálně, tak na diskusi by nevkročila ani jedna bílá noha...
[ Reagovat ]
11.07.2016 19:36Od: a.magerova
Celkem 87 příspěvků v diskuzi.... to to moc nevytrhli....nějak ty tvé argumenty nepadaj na úrodnou půdu.... :-P

To tys tady na TP nakydal o mnoho víc... :-/
[ Reagovat ]
11.07.2016 19:31Od: a.magerova
Navíc.... král a žebral o sociální dávky.... :-/

https://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Lipa
[ Reagovat ]
11.07.2016 19:42Od: svetova.dvojka
o mrtvých jen dobře...
[ Reagovat ]
11.07.2016 19:44Od: a.magerova
Ne ne... o mrtvých jen pravdu !!!
[ Reagovat ]
11.07.2016 21:54Od: Ondra979
Ano, toto je ukazkovy trolling, trikrat fuj a uz nekrmit!!
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:39Od: horska.kraslice Mix.
Heather se po vyhraném finále mixu radovala jak malá školačka, která dostane poschoďový dort za vysvědčení :-) Každopádně, s Finem Kontinenem vytvořili zajámavý pár, na cestě do finále porazili Hingis s Paesem, takže gratulace ne na místě!
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:46Od: horska.kraslice
je na místě
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:22Od: Forehand
Aj v rámci pomerne nudných posledných dvoch rokov, nam zatial kazdá sezóna priniesla aspoň jedno epické, fantastické finále. Takze tento rok to logicky vychádza na USO16...
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:14Od: FulnekUltras Makarov, Fetisov, Krutov...a branka.....
Slepičkovsky sterilní ročník Wimbledonu je tedy za námi - a nezbývá, než vzít ho takový, jaký byl, a věřit, že rok příští by mohl po 2011 a 2014 stát zase konečně za to... ;)

Debly jako víceméně společenskou událost nemá ani smysl hodnotit. V singlech všichni jen trochu sympatičtí nakonec zůstali pod vrcholem, tituly berou nabubřelá hrubá síla a nezáživný kilťák Gotfrey s jeho hadím maskotem. Angie a Ranhojič však svá finále prohráli se ctí a mohou jít leckomu příkladem. Naše holky nepředvedly nic navíc a výsledky tomu logicky odpovídají. Berďa opět splnil tradiční tabulkovou normu, semifinálové vystoupení by však měl co nejrychleji vymazat z hlavy, je-li toho vůbec schopen. I prohrát lze přece důstojně (viz výše). Takže jediným českým pozitivem zůstává Jiřin Seren Veselý, který potvrdil snad již definitivně se lepšící psychiku a poprvé při GS prodal naplno svůj potenciál. Věřím, že v budoucnu se od něj máme ještě opravdu na co těšit.

No a teď už snad jenom plnou parou do léta... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:45Od: armstrong
Slepičkovsky sterilní...pěkný bonmot. :) Kdepak je mu konec. Jeho komentář byl sice suchý, ale nijak odpudivý. Ještě před pár lety Slepička komentoval na Sport 1 a 2, naposledy jsem zaregistroval jeho kondolenci po smrti Poláka, ale co dělá jinak...
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:47Od: svetova.dvojka
furt tam komentuje házenou...
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:54Od: armstrong
Ta jde absolutně mimo mě, čili tím se to vysvětluje.
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:05Od: FulnekUltras
za mě leda stará národní s Pěchoučkem, Bénou a bratry Kohouty... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:31Od: tomasinho Koupel s pohárem :D
https://www.facebook.com/andymurrayofficial/photos/a.231935561965.134843.16814976965/10153729887451966/?type=3&theater

Sorry, teď budu pár dní otravný jak Kozoroh po výhrách Noleho :-))))
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:40Od: Stan_Borowitz
V pohodě, užívej si to!
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:45Od: Roger_Federer
To nezvladnes.
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:53Od: Nola
aspon ho konecne pochopis :D
dufam, ze to nalezite oslavis
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:30Od: a.magerova
Hoď sem ještě fotku, jak s pohárem vylízá z vany !!! ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:28Od: tomasinho Mayko
V pátek Sir Alex, dneska José Special One, se není čemu divit, že to Andy vyhrál :-))
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:37Od: Mayo
Ako inak legenda utd a terajší pánko utd (:
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:42Od: tomasinho
Máš u mě vroubek za ten 2. set, zžes chtěl srovnání ale :D
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:20Od: panzer.dragon rodick hezky
Sets won in Wimbledon men's finals, 2003-2016 26 Federer 10 Nadal 9 Djokovic 7 Murray 3 Roddick 0 Everyone else
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:10Od: tomasinho
Jinak, pokud Andy vedl na GS 2:0 na sety, tak jeho bilance je 124:1. Jeho jediná porážka z 2:0 přišla ve Wimbledonu 2005 v 18 letech s Nalbandianem.
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:11Od: Forehand
Rafa to mal este do minulého roku snad 150:0, ale prisiel den dé :)
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:55Od: Stan_Borowitz
A Fognini ef...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:58Od: svetova.dvojka
Základem každého skutečného sportovního fandy je kvalitní velká televize, o Romů to platí obzvlášť i kdyby nebylo co jíst, televize přes celý obyvák musí být na místě.
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:00Od: a.magerova
Tak tak a navíc, oni dokonce ani neřeší energetickou nákladnost velké plazmy, jako my ostatní, protože jim to platíme my.... zatímco nám oni nikoli...:-/
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:50Od: DORSCH
cigani nas povazuju za hlupych,pretoze ich zivime,to oni by nikdy neurobili,v tomto pripade s nimi suhlasim
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:54Od: svetova.dvojka
Tohle je všeobecně zažitý hoax tedy výmysl , lež..., majorita neživí žádnou menšinu, ale pouze sebe..., já znám třeba Romy, který na daních odvedou víc než 150 pracovníků z majority, takže podle této vaší "logiky", bych pak mohl tvrdit, že Romové živí majoritu...
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:59Od: Stan_Borowitz
Takoví Romové jistě existují, ale silně pochybuji, že jich je více než 1 na 150 čistých příjemců veřejných prostředků z romské komunity... takže to je pořád jen "malá domů".
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:56Od: armstrong Gratulace murrayovcům, jimž titul určitě dopřál satisfakci
Po těch několika hořkých zklamáních z předchozích tří let. Murray dneska absolutně jistý, soustředěný výkon herně i psychicky. Snad jen škoda, že Raonic neprodal vše, co umí v množství větším. Na první finále žádná ostuda, nicméně jsem po pátečním výkonu čekal více. Roger by tomu finále slušel, ale ke smířlivosti mě vede fakt, že Murray byl dnes tak konzistentní, že by to nejspíš nedopadlo.

Čili letošnímu Wimblásku díky za to, že přetnul djokovičovskou nudu na pokračování a udělal tenis opět zajímavějším.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:53Od: tomasinho
Hlavně se tedka vyser na DC na antuce, zbytečné síly ztracené na povrchu, na kterém už jinak hrát nebude letos.
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:07Od: Kozoroh
Evidentně chce obhájit DC, proto účast neodřekl.
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:08Od: tomasinho
Jo, ale tedka bude kalit a do pátku se těžko připraví na antuku. Měl by se na to vykašlat, možná uspějou i bez něj.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:53Od: horska.kraslice
Tak Andy má teď dva vyhrané Wimbledony a jinak žádný jiný GS, stejně jako Petra Kvitová. "Jen" tu zlatou olympiádu má jaksi navíc :-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:53Od: tomasinho
a US Open za něj vyhrál dvojník?
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:19Od: FulnekUltras
a Petra má na USO co dohánět... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:53Od: horska.kraslice
Jé pardon, ještě USO, jsem to ale zapomětlivec....
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:54Od: anakin01
a x dalších turnajů a vítězství, se kterými se Kvitová nemůže rovnat.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:55Od: horska.kraslice
spíš sklerotik, nemohla jsem si rychle vzpomenout na to slovo :-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:55Od: Nola
ma USO, tento je 3-ti, uz ho nikto sudny nemoze zrovnavat s Hewittom, alebo Roddickom....
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:59Od: Kozoroh
Nebo s Wawrinkou :-))
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:00Od: svetova.dvojka
nebo s Rafterem
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:02Od: tomasinho
Akorát škoda, že tihle díky slabé éře byli jedničky a Andy nejspíš nikdy nebude. Ale má víc titulů než tihle všichni, 11 GS finále, 12 Masters nebo kolik. Ačkoliv bilance ve finále je 3:8, pořád je to ohromný pán.
[ Reagovat ]
10.07.2016 21:11Od: baggik
V letošním race ztrácí na jedničku asi 600 bodů.
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:01Od: Kozoroh
Petra zas má pro změnu TM, Andy přes všechnu snahu v O2 aréně nehrál finále.
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:21Od: MartinPa
Bohužel za Lendla nevyhraje nikdy nic jiného než Wimbledon - vzhledem k tomu, že ho Ivan nikdy nevyhrál, tak ho má bezvadně takticky a teoreticky nastudován a umí to pak naučit jiného (dle hesla kdo umí umí, kdo neumí učí). Na FO by musel překecat třeba takového Peta Samprase, ten ti bude mít taky dokonale nastudováno :-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:41Od: tomasinho
Je to tam a můžu říct, že je to úleva, společností s radostí je úleva asi tím nejsilnějším z pocitů po finále. 3 roky, další 3 finále prohrané. Možná i sám Andy začínal pochybovat, ten komplex z Noleho musí být fakt obrovský už. A i když je to turnaj, kde ho nepotkal, nemůže se říkat, že to bylo nezasloužený. Naopak byl na něm daleko větší tlak, protože po vypadnutí Noleho byl poprvé v životě na GS v roli nejvýš nasazeného hráče a největšího favorita. A krom menší krize s Tsongou to zvládl perfektně.

Co se týče dnešního zápasu, tak i přes docela vyrovnané skóre setů to byla docela jednostranná záležitost. Sice jsem byl pořád hrozně nervózní, ale krom jednoho gamu nedal Andy Milošovi na servisu vůbec čuchnout a sám měl dost šancí. Nakonec stačil 1 brejk a 2 TB, které mimochodem zahrál fakt famózně. Jak jsem se TB bál, tak to zvládl bravurně.

Všechna čest Milošovi, byl nervózní a přišel mi trošku utažený, přesto jak bylo řečeno při ceremoniálu, zkusil všechno a nevyšlo to. I tak ale parádní turnaj od něj, věřím, že si určitě ještě finále zahraje a taky i někdy GS vyhraje, minimálně na trávě ty šance mít bude ještě. A počítám, že i na hardu, na antuce tomu moc nevěřím.

Teď se bude opěvovat zásluha Ivana, možná se Andy cítí s ním sebevědomější, kdo ví, ale tohle bylo konečně první finále, kde mohl hrát proti někomu "slabšímu", takže by ho zřejmě vyhrál i bez něj. Ale kdo ví, každopádně spolupráce funguje a to je důležité. OH a USO nečekám zázrak, byl bych rád, kdyby došel do závěrečných kol, ale OH si podle mě pohlídá motivovaný Nole. Wimbledon je sice top a je úžasné ho vyhrát, ale rád bych konečně viděl Andyho i s trofejí z AO.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:47Od: Stan_Borowitz Re: A z FO
snad ne?
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:52Od: tomasinho
Jo, ale FO by byl bonbónek, tam zatím bylo jedn jedno finále, na AO už 5.
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:03Od: Stan_Borowitz
No to jo, za pět finále už by jeden titul měl dát. Ale ten kariérní slam by měl dát, aby se posunul historicky tam, kam patří, to jest mezi legendy kategorie II.
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:04Od: svetova.dvojka
Andy udělá příští rok kalendářní Grandslam...
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:14Od: Stan_Borowitz
A to ho katapultuje mezi legendy 1. kategorie...
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:05Od: tomasinho
No kéž by, ale bude potřebovat, aby zas někdo odklidil Noleho nejspíš :D
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:40Od: svetova.dvojka
Neřešte laskavě politiku na tenisovém fóru , děkuji...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:41Od: panzer.dragon
s tim začal Andy
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:42Od: svetova.dvojka
kdepak ta reportérka...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:39Od: Stan_Borowitz No tak faktem, je, že s Rogerem
by to finále mělo nejspíše vyšší úroveň, ale stejně by asi vyhrál Andy.

Navíc Roger tam mohl a měl hrát, ale pokazil si to jen a jen sám.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:44Od: Nola
kazdy zapas je iny, nikdy nevies ako to nakoniec dopadne, Fedex by mal psychicku vyhodu, Andy hernu, pohar je v spravnych rukach, isiel si za tym titulom bez zavahania, nakrajsi duel zviedol s Tsongom, dnes Milos nemal cim prekvapit, stravil na kurte podstatne viac casu, Fedex mu vyhru daroval tym skratom vo stvrom na zlatom podnose
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:34Od: UnrealTom
Takovej zoufalec jako Raonic nemá co dělat ve finále Wimbledonu!
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:35Od: svetova.dvojka
sám jste zoufalec...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:36Od: UnrealTom
nebreč :)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:34Od: panzer.dragon
Na djoka v racu ztraci andy pouze 800 bodu! To je sakra hratelny
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:37Od: Kozoroh
500 Peking, 1000 Šanghaj a Paříž, TM - No1eho oblíbené turnaje, které se hrají na podzim. Na nich si Djoker pojistí pozici jedničky :-))
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:40Od: panzer.dragon
v shanghaji padne :-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:28Od: Kozoroh Murray-Raonič 6:4, 7:6(3), 7:6(2)
V třetím setu se sice Miloš dostal ke svým prvním šancím, ale nedokázal je zužitkovat. Jak se posléze ukázalo, ty dva brejkboly z páté hry třetího setu byly pro Raoniče i jedinými v zápase. V TB měl Andy opět skvělý start a vypěstoval si vedení 5:0, které už nepustil.
Pro Andyho je vyhrané finále Wimbledonu satisfakcí za letošní prohry ve finále AO a RG s Novakem. Již jsem to po ČF proti Tsongovi psal, že z Andyho čišelo odhodlání vybojovat zpět do svých rukou wimbledonský pohár. Blahopřeji. Blahopřeji i tomasinhovi a dalším zdejším fandům Andyho, po zklamáních v Melbourne a Paříži jste dnes v sedmém nebi :-))
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:29Od: tomasinho
Díky :-)) Čekám, že v New Yorku nás zas budete ponižovat co? :D
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:41Od: Kozoroh
V New Yorku si samozřejmě přeji úspěšnou obhajobu a vyrovnání Fedexova rekordu v počtu majorových triumfů z hardu.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:58Od: Kozoroh
A ještě doplním dvě věci -
1. Jsem rád, že Andy nevyhrál na úkor No1eho
2. Andy se osamostatnil před Stanem, protože bylo divné, že dva výkonnostně rozdílní hráči měli stejný počet majorů; nemluvě o tom, že Andy má daleko víc finále
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:25Od: panzer.dragon :-)
https://pbs.twimg.com/media/CnA_LVwW8AAAHt2.jpg

andymu gratulace
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:27Od: svetova.dvojka
zase jednou vystoupil ze stínu Djokoviče , který ho neustále šikanoval , porážkami ve velkých zápasech, kolikátýpak skončil Djokovič ?
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:28Od: a.magerova Re: :-))))
Tak aspoň nějaká radost v našich řadách.... i když, jak říká Agassi, lépe prohrát SF než finále.... asi bychom dnes nevyhráli.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:30Od: panzer.dragon
Asi ne no :(, andy byl dneska tvrdej jak kamen, lepsi hrac tenhle rocnik nestartoval
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:30Od: svetova.dvojka
to je blbost ... Andre asi vážně bral kokain.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:38Od: a.magerova
Je to naprosto logické.... SF prohraješ a můžeš vzápětí do šaten a do sprchy a v klidu a samotě si pobrečet... po F tam musíš půl hodiny sedět jak na hanbě a čučet, jak se raduje soupeř.... emocionálně hodně zátěžové.

Samozřejmě to neplatí pro ty, co jsou ve finále poprvé a proti výraznému favoritovi... ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:40Od: anakin01
pokud to nejsou egoisti a arogantové, ti by to možná těžko zkousávali :-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:42Od: a.magerova
Hele čerpám ze zkušeností Agassiho.... a ty?!
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:41Od: Stan_Borowitz Re: Je to tak
čím blíže jsi velkému úspěchu, tím víc ta porážka mrzí. Potvrdil to i Rafa a tuším i Roger někdy.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:43Od: svetova.dvojka
finále je nepoměrně víc než semifinále, je to o level výš, tam jde spíš o to pocitové vnímání, ale i finančně finále je finále...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:47Od: a.magerova
Né pro hráče velké čtyřky.

Pro ostatní samo že jo.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:44Od: panzer.dragon
vnímam to taky tak, konec konců Roger mi přišel spíš naštvanej než smutnej, u finále by to bylo naopak
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:45Od: a.magerova
Rafa po W 2007 brečel půl hodiny ve sprše.
Roger nestihl do té sprchy na AO 2009 ani dojít....
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:07Od: Stan_Borowitz
Na tom AO2010 řekl pak něco ve smyslu "Brečet už umím jako Roger, kéž bych taky uměl hrát tenis stejně dobře jako on..." Jeden z jeho nejlepších bonmotů, které říká spatra podobně jako Pan Prezident...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:24Od: svetova.dvojka
Vážně to finále za moc nestálo, poslouchal jsem u toho romskou hudbu a přikusoval brambůrky, vůbec jsem se do toho nevtáhl, to finále 2007 až 2009 nebo i to 2014 to byla jiná liga...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:21Od: carodejka_s.r.o. :/
Tak přesně takhle jsem to nechtěla.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:22Od: svetova.dvojka
S tím běžte za svým partnerem.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:50Od: carodejka_s.r.o.
Jako proč? Postrádám logiku tvého příspěvku.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:54Od: a.magerova
Sranda.
Já TO pochopila hned... :-)))
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:55Od: carodejka_s.r.o.
Já to nechápu ani teď.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:58Od: a.magerova
Tak chápu, že není po 22. hodině.... navíc já jsem na toto téma chytlavá, takže ho vidím všude.... ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 19:04Od: carodejka_s.r.o.
Jo, takhle. Tak to je hodně trapnej fór, ale co čekat od tohodle blbečka.
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:24Od: FulnekUltras
bezny cigansky humor
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:34Od: a.magerova
Jste nějak úzkoprsí.... :-P
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:25Od: anakin01
Zaslouží si to, já mu to přeju.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:21Od: kada.tom Ples
Jsem zvědav, jak to bude Andymu a Sereně slušet :-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:27Od: FulnekUltras
uffffffffff... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:18Od: kada.tom Andy X Milos
Finále z kategorie nedramatickým, Andy si to docela pohlídal, až jsem se divil. Ceremoniál pěkný, jsem rád, že zmínil Camerona, je vidět, že Andy se toho nebojí :-)

Ivanova reakce překvapila, o to hezčí byla :-)

P.S.: Andy má 10 195 bodů, není to vůbec poprvé, co má pětimístný počet bodů?
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:19Od: kada.tom
A jsem rád, že Andy po finálových prohrách konečně zase GS získal :-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:21Od: anakin01
Zrovna se mi sekl stream, když mluvil o Cameronovi, co o něm říkal?

Lendl vyskočil a zaťal pěsti, nějvětší emoční vzrušení posledních let :D
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:23Od: tomasinho
Že hrátfinále Wimbledonu je těžké, ale být premiérem v dnešní době ještě těžší. Tak něco.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:25Od: anakin01
Díky.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:26Od: Stan_Borowitz
To jo. to mě mrzí, že jsem se na jeho řeč nedíval, mívá zdaleka nejlepší závěrečné řeči ze všech tenistů. Takže Camerona podržel? To je od něj hezké...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:29Od: anakin01
Pak Camerona publikum tuším vybučelo, pokud jsem to správně pochopil?
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:33Od: svetova.dvojka
Ten Brexit se neměl stát , je to komplikace i pro Romy, kteří se budou muset vrátit do Čech, přestože odsud utekli, kvůli rasismu,diskriminaci a taky kvůli tomu, že je bílá majorita ohrožovala na životech, ale máme organizace které snad nějakou pomoc nabídnou.
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:32Od: FulnekUltras
Pro tyto cikány je vůbec nejhorší, že mají navždy zaevidováno zaměstnání s nenulovým příjmem, takže u nás už se jim důchod v žádném případě nebude počítat z celostátní průměrné mzdy... ;)))
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:37Od: a.magerova
Ale houby.... oni berou podporu tam i tady čili 2x.... mluvila jsem s některými.... vždy jednou za půl roku si sem přijedou pro dávky půl roku zpětně a zas frčí zpět do Anglie a za půl roku opáčko.
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:46Od: DORSCH
maju to dobre osetrene
[ Reagovat ]
10.07.2016 21:10Od: FulnekUltras
Pokud jim to takto bude fungovat v Británii i nadále...
[ Reagovat ]
10.07.2016 21:12Od: FulnekUltras
a pořád mluvím o důchodu, nikoliv podpoře... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 21:21Od: a.magerova
Důchod nebo podpora, prachy jako prachy... to je jim jedno, oni žijí dneškem nikoli zítřkem... navíc léky zadara, kočárky zadara, kuchyňské spotřebiče zadara, bydlení zadara, popelnice nemusí platit.... na vše dostávaj od městských úřadů prachy nebo úlevy. Aspoň u nás to tak funguje.
[ Reagovat ]
10.07.2016 21:26Od: FulnekUltras
Tak u nás a myslím i ve VB ;) se jich snad i pár pracujících najde. Nemůžu tady samozřejmě dělat příliš velkou reklamu, ale bouračská a kopáčská firma Bombič je vyhlášená a má po Moravě i několik regionálních filiálek... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 21:36Od: a.magerova
Tak i u nás ve městě funguje vyhlášená firma vlastněná Romem... a hádej koho zaměstnává?! Neromy, protože prý nemá nervy na to, čekat jestli ráno přijdou nebo nepřijdou do práce. Samo, že jsou i slušní pracující Romové, znám dost takových (pracují mnoho let ve fabrice), ale znám i hodně těch vychcánků (i příchozích ze Slovenska), nemakačenků s nataženou rukou.... :-/
[ Reagovat ]
10.07.2016 22:15Od: FulnekUltras
Tak ten poměr robi-nerobi je samozřejmě jasný... ;) Jinak u Bombiča robi hlavně jeho široka familija, a např. připravne prace na sanace sklepu apsolutne bes problemu - šecky baraky dodnes stoji... ;) Na druhou stranu takový Oláh - pro toho by bylo získávání peněz jakousi robotou ta nejhorší možná potupa...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:34Od: kada.tom
no, on Andy nejdřív poděkoval do královské lóže a zmínil i Camerona, natož publikum trochu bučelo, pak Andy dodal, že on jen hraje tenis, že být ministerským předsedou v dnešní době je mnohem těžší - na to už publikum nebučelo :-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:35Od: anakin01
Ok, díky. Sekal se mi stream, tak jsem to nestačil dobře pochytit :-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:36Od: svetova.dvojka
ty si na to koukal na streamu..., to nemáš pořádnou televizi lol.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:52Od: Stan_Borowitz
Třeba na to koukal na streamu, aby to bylo aspoň trochu drama.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:38Od: Stan_Borowitz
To se mi na něm líbí, ta pohotová schopnost improvizace, díky tomu jsou ty jeho řeči tak dobré. Je vidět, že je to chytrej kluk.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:35Od: Kozoroh
Jojo vybučelo, Londýn je pro EU a brexit těžko zkousává...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:37Od: anakin01
no tak Cameron pro brexit zrovna nebyl, ale je pravda, že se o to referendum zasadil.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:50Od: Stan_Borowitz
Oni mu hlavně nemůžou zapomenout to, jak hanebně se zachovali, když se ve své zlenivělosti a bohorovnosti neobtěžovali v dostatečném počtu dostavit k volebním urnám.

To jim mohl klidně Andy říct, že on taky nečekal na titul z Wimbledonu doma u Fejsbúku.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:53Od: anakin01
:-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 20:29Od: FulnekUltras
No už aby se toho ujala pořádná ženská... ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:32Od: Kozoroh
Ještě nikdy neměl Andy tolik bodů, ani po Wimbledonu 2013, kdy byl zároveň úřadujícím vítězem US Open a finalistou Australian Open 2013 (konkrétně měl 9360 bodů).
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:18Od: svetova.dvojka
nudný předkrm máme za sebou a ted už jen velké finále.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:16Od: Mayo
Predturnajové tipy na víťazov Wimby mi vyšli ako inak.

Pre Andyho po 3 rokoch dlhého čakania zaslúžený 3. GS , veľká úľava pre neho určite. Vyhral GS podľa môjho očakávania tento rok. USO uvidíme, čo prinesie. Teraz olympijský turnaj.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:12Od: anakin01 Zajímavý ceremoniál,
možná víc než zápas. Andyho komentář na Lendla a pak vybučení Camerona.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:11Od: Jirajsw
Ale jinak gratulace můra je velký hráč!
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:13Od: svetova.dvojka
No tak třeba Raonič je větší.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:11Od: a.magerova Rafa
Jako jediný z velké čtyřky ještě nemá GS titul jako taťka.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:04Od: RFtheGOAT
No ne, slzy Andyho a dokonce i Ivana :)) Gratulace Můrovcům ;)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:04Od: Stan_Borowitz Skvělý Andy
titul je ve správných rukou, naprostá dominance na trávě letos.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:07Od: svetova.dvojka
éra Djokoviče je u konce a tak to má být.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:04Od: a.magerova tomasinho vyjíždím :-)))
Jen kouknu na předání ananasu.... ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:17Od: Mayo
asi 2 sekundy rozmýšlam, že aký ananás :D ale už viem
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:19Od: a.magerova Re: ;-)
Bystrý hošík.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:20Od: tomasinho
No val, val, už čekám!
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:23Od: a.magerova
Tož valím.... a koukám, že už máte jistý TM... my zatím na 9. místě, tak snad to bude už jen a jen lepší.... ;-)

http://live-tennis.eu/race
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:23Od: tomasinho
No musíte máknout, TM bez vás by bylo divné jaksi.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:30Od: a.magerova
Jj proberem osobně.... ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:04Od: anakin01
A to jsem myslel, že letos se brečet nebude :-)

Jinak ta nucená konverzace se sběrači na mě působí docela úchylně :D
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:03Od: tomasinho
VAMOOOOOOOOS! COME OOOOOOOON! Obsáhlejší komentář po ceremoniálu.
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:02Od: Jirajsw
Lendl aby se nedostal zrádce strašně brečí...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:06Od: Stan_Borowitz
Zkoušel jsem tvůj příspěvek dát do Google překladače, ale ani on z něj nedokázal dostat nic,srozumitelného...
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:07Od: a.magerova
:-))
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:08Od: sojka
:-)))
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:12Od: kada.tom
:-))))
[ Reagovat ]
10.07.2016 18:01Od: sojka
tak gratulace.. :-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist