Nadal Turnaj mistrů opět nevyhraje. V Londýně podlehl Goffinovi a odstoupil!

  • TURNAJ MISTRŮ - Rafael Nadal zakončí sezonu 2017 jako světová jednička, na její závěr ale rád vzpomínat nebude. Kvůli obnovenému zranění kolena odstoupil ze dvou turnajů a přišel tak o šanci poprvé v kariéře vyhrát Turnaj mistrů. Boj vzdal po svém prvním zápase, v němž včera večer prohrál třísetovou bitvu s Belgičanem Davidem Goffinem.
    14. 11., 06:51 | Aktuality |  141 komentářů
    Rafael NadalRafael Nadal 
     
  • Profily hráčů

Rafael Nadal si před dvěma týdny definitivně a počtvrté v kariéře zajistil přezimování v čele světového žebříčku, ale také kvůli zranění kolena odstoupil z turnaje Masters v Paříži.

Turnaj mistrů sice stihl, jenže stoprocentně zdravý ani zdaleka nebyl a v zápasovém zatížení se bolesti nohy zhoršily. I když jednatřicetiletý Španěl proti Davidu Goffinovi bojoval do poslední výměny, vítězství na svou stranu strhnout nedokázal a bylo mu jasné, že soutěž i sezona pro něj skončila. 

"Moc jsem se snažil. Udělal jsem, co jsem musel, abych byl připraven hrát. Ale vážně nejsem. Hodně jsem na kurtu bojoval, zvlášť když jsem tušil, že to je asi poslední zápas sezony," řekl Nadal na tiskové konferenci po utkání.

V prvním setu Nadal dvakrát dohnal manko brejku, ale v tie-breaku stejně prohrál a za stavu 6-7 a 3-5 jeho belgický sok podával na vítězství. Španěl však své trápení bojovností i díky zbytečným chybám Goffina prodloužil. Povedl se mu rebrejk, v dalším gamu při svém podání přežil mečbol, další tři zlikvidoval za stavu 6-7, 5-6 a 0-40 a vynutil si třetí sadu.

Nadal však očividně nebyl ve své kůži, nezvykle často chyboval. Od stavu 1-4 prohrál čtyři gamy v řadě a ani další rebrejk ho už nezachránil. Nakonec po více než dvou a půl hodinách trápení prohrál 6-7 7-6 4-6 a bylo mu jasné, že dál pokračovat nebude.



"To nebylo o rozhodnutí. To bylo o bolesti. Nedokážu dostatečně zabrat, abych mohl hrát. Snažil jsem se, ale upřímně řečeno to byl tak trochu zázrak, že bylo skóre tak těsné," řekl Nadal k porážce, která byla s Goffinem jeho první ve čtvrtém vzájemném střetnutí"Dneska jsem si to na kurtu vůbec neužil, takhle hrát není žádná zábava. Mám ale za sebou nezapomenutelnou sezonu," konstatoval.

Šestnáctinásobný grandslamový šampion Nadal si tak premiérovou trofej z Turnaje mistrů neodveze ani na osmý pokus (navíc pětkrát se prestižního turnaje kvůli zranění vůbec nezúčastnil). Levou rukou hrající rodák z Mallorky postoupil dvakrát do finále (2010 a 2013), ale ani v jednom neuspěl. V hale získal jen dva ze svých celkově 75 titulů - v Madridu 2005 a na antuce v Sao Paulu 2013.

Nadalovo odstoupení dává šanci Rogeru Federerovi, že se v případě triumfu bez porážky přiblíží o pět let mladšímu Španělovi ve světovém žebříčku na pouhých 140 bodů.

Goffin má první skalp světové jedničky
Goffin, který se na Turnaj mistrů kvalifikoval poprvé, ale už loni si zahrál jeden zápas jako náhradník, si připsal teprve třetí skalp hráče Top 5 a vůbec premiérovou výhru nad světovou jedničkou.

"Porazit Rafu, to je samozřejmě největší výhra mé kariéry. Ale musím přiznat, že jsem si všiml, že on dnes trochu bojoval s pohybem a bolestí kolena," řekl Goffin, který loni v Indian Wells porazil tehdejší světovou čtyřku Stana Wawrinku a letos v Monte Carlu dvojku Novaka Djokoviče.

"Ale bylo to těžké, i když nehrál na sto procent. Trefoval velmi razantní údery. Nebylo vůbec snadné proti němu ukončit zápas, ukončit set. Ale i když jsem ve druhém setu nevyužil čtyři setboly, nelitoval jsem a bojoval dál," uvedl šestadvacetiletý Belgičan, který má nyní solidní šanci dostat se do semifinále.

"Jsem opravdu šťastný, že jsem dnes našel vysokou úroveň své hry. Cítil jsem, že míčky trefuju čistě. To je na začátku turnaje dobré, dodá mi to sebevědomí do dalších bojů. Musím takhle pokračovat dál, pokračovat ve své hře a soustředit se na to, co mám na kurtu dělat. Nyní mě čeká další těžký zápas, což je tady každý zápas," dodal Goffin.

Ve středu se utká s Grigorem Dimitrovem, který v odpoledním utkání zdolal Dominica Thiema. Rakušana čeká španělský outsider Pablo Carreño-Busta, který si jako náhradník za Nadala odbude svou premiéru a navíc má ještě teoretickou naději na postup do semifinále. Musí však vyhrát oba zápasy a doufat, že Goffin projde skupinou bez porážky.

• TURNAJ MISTRŮ 2017 •
Londýn, tv. povrch / hala, 8.000.000 dolarů
pondělní výsledky (13. 11. 2017)
• Skupina Peta Samprase •
Goffin (7-Belg.) - Nadal (1-Šp.) 7-6(5) 6-7(4) 6-4
Dimitrov (6-Bulh.) - Thiem (4-Rak.) 6-3 5-7 7-5
• Skupina Woodbridge a Woodforda •
B. Bryan/M. Bryan (5-USA) - J. Murray/Soares (4-Brit./Braz.) 7-5 6-7(3) 10-8
Kubot/Melo (1-Pol./Braz.) - Dodig/Granollers (7-Chorv./Šp.) 7-6(2) 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (141)
14.11.2017 21:34Od: Mayo
Super rozhodnutie El Matadora. Z TM som nevidel ani sekundu aj tak.
[ Reagovat ]
14.11.2017 22:17Od: spaniel
Dobre rozhodnuti. Proc by se mel vegetarian a majitel civavy divat jak ji lvi trhaji na kusy.
[ Reagovat ]
14.11.2017 19:07Od: Ondra979
tak Rafa muze za nr 1 podekovat hlavne Rogerovi, kdyby mel stejnou naturu tak jede do Parize a odstoupil by taky..ale neni to fer a Roger tohle nedela
[ Reagovat ]
14.11.2017 19:24Od: Nola
ak by siel do Pariza, je mozne, ze dopadne podobne ako Rafa, na to si nepomyslel? kazda minca ma dve strany....
[ Reagovat ]
14.11.2017 19:28Od: Ondra979
myslim, ze dva zapasy by v pohode zvladl i v treninkovem tempu..ale co uz je to jedno, jen jsem chtel poukazat na tento celkem dulezity povahovy rozdil
[ Reagovat ]
14.11.2017 20:33Od: Franky
Nadalovci to nevidia...
[ Reagovat ]
14.11.2017 20:47Od: Nola
? si vedle, jak ta jedle
vy vsetci viete co je pre Fedexa najlepsie. lepsie ako on sam....
skoda, ze ma tak blbych radcov, trenerov, fyzioterapeutov, poniektorym na TP nesiahaju ani po clenky :D
mne este pamat sluzi, vybavuje sa mi pamatne finale na TM z roku 2014....
[ Reagovat ]
14.11.2017 21:24Od: Mayo
Tu je veľa trénerov (:
[ Reagovat ]
14.11.2017 20:46Od: spaniel
Proto zkusil Montreal podle me a vymstilo se mu to.
[ Reagovat ]
14.11.2017 20:52Od: Ondra979
Montreal byla jina situace - nechal se zlakat pritom rozhodujici bylo jak dopadne USO, tady bylo jasne, ze potrebuje mit mensi ztratu nez 1500b aby mel vubec sanci a pri pochybnostech o tom, jak na tom Nadal je, nebylo vubec nepravdepodobne, ze neuhraje na TM nic, coz se ted ukazalo, ja jsem to dokonce nekde tady predikoval. Ale nevadi, snad ta sance jeste prijde v pristi sezone
[ Reagovat ]
14.11.2017 21:01Od: spaniel
Do antuky obhajuje maximum. To nejspis neda a ztrati spoustu bodu.
[ Reagovat ]
14.11.2017 21:33Od: Ondra979
to bude moc tezky, chce to lonskou formu ale i Rafa nemusi vse obhajit
[ Reagovat ]
14.11.2017 20:25Od: Forehand
Ten bol dobrý!!

Dnes najlepší :-)
[ Reagovat ]
14.11.2017 18:25Od: peggy
Nechapu,ze jsou tak zli lide,kteri dokazi rici,ze Rafa hral divadlo.Je jediny,ktery dokaze bojovat dokud to jde.Co,kdyz asi pred dvema lety v Basileji hral pod antibiotiky a nemohl vyhrat.Potom sel hned pod kudlu.Rafa je bojovnik,to neni fnukna.
[ Reagovat ]
14.11.2017 14:02Od: McEnroe Hlas rozumu
No jasně, když nejsem fit, tak je rozumný odstoupit, než převádět nedůstojné divadlo např. jako ve finále AO 2014.
[ Reagovat ]
14.11.2017 14:14Od: Franky
to bolo fakt trapne divadlo :P prehravam tak sa snazim vyviest z miery supera tvarenim sa ze sa neviem pohnut..lebo na druhej strane bol Wawra ktory ho predtym este neporazil
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:18Od: Pe3k
A nejsmutnější bylo, kolik lidí Nadalovi to divadlo uvěřilo...
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:20Od: J-Gat
Smutný je hlavně, že existují lidi jako jsi ty Pe3ku :-)))
Registruju u tebe dosti velkej problém
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:32Od: Franky
jeeesis dalsi FFN bez padnych argumentov? matkozem...
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:37Od: Pe3k
JJ klasika vždy přijde někdo nový, předstírající morální nadřazenost a jediné co sám předvede je kopání, vulgarismy a podobně... přitom ja píšu jen pravdu.
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:43Od: Amputace
Jakou pravdu? Ty máš důkazy?
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:48Od: Pe3k
A ty máš důkazy potvrzující opak?! Ne? Tak se zase odmlč...
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:50Od: Amputace
Já ale nerozhlašuji, že mám pravdu. Takže - důkazy nemáš, pravdu nemáš. Easy.
[ Reagovat ]
14.11.2017 16:07Od: Franky
vid Forehand ktoremu ked som ukazal jeho vlastne argumenty povedal ze sme skoncili s tenisom a ze som hlupy :D je to ako politik ktoremu ked polozis jednoduchu otazku a cakas priamu odpoved zacne konfabulovat a kopat okolo seba :) je jasne ze svoje argumenty pritahuje za vlasy a ohyba fakty ...
[ Reagovat ]
14.11.2017 16:10Od: Amputace
Ty jsi ale skutečně hloupý a hloupým lidem obyčejně nemá smysl na cokoli odpovídat - to je taková nepsaná zákonitost, víš?
[ Reagovat ]
14.11.2017 16:55Od: Franky
Fakty?
[ Reagovat ]
14.11.2017 16:19Od: jaja
Neboj, já tě pořád sleduji. Akorát se mi nechce na každý tvůj blábol reagovat.
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:35Od: Amputace
Nadal by nikdy nevypustil finále GS, aby si klauni jako ty něco mysleli. Nebuď tak naivní.
[ Reagovat ]
14.11.2017 16:08Od: Franky
ved prave...keby to bolo vazne tak by skrecoval ale nic mu nebolo len hral divadlo aby Stana rozhodil...
[ Reagovat ]
14.11.2017 16:09Od: Amputace
No tím, že podával asi 120km na prvním podání a vůbec neběhal, ho musel šíleně rozhodit, to je pravda.
[ Reagovat ]
14.11.2017 16:12Od: Pe3k
LoL ty ovca.
[ Reagovat ]
15.11.2017 01:40Od: Amputace
Kdo fandí tomu nejpopulárnějšímu? Tedy tomu, komu fandí a koho zdá kdejaký analfabet? No já ne. Ovečko :)
[ Reagovat ]
14.11.2017 16:55Od: Franky
Fakty?
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:34Od: Krisboy Takže finále
David - Pablo?
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:04Od: Davor1 Nadal a TM
Je mi Rafaela trošku ľúto, že mu zas a znova ďalšia parádna sezóna skončila takýmto neslávnym spôsobom. Treba ale povedať, že to nie je ničia chyba, len a len jeho a síce môže byť o 100 parníkov najlepším antukárom histórie, ale tá komplexnosť nie len v hre, ale aj v plánovaní a menežovaní mimo kurt mu proste chýba. Myslím, že Federer mu tento rok ukázal jasnú a jedinú cestu, ako v jeho veku ostať čo najdlhšie na vrchole, ak tam teda ostať chce.

Nadalov budúcoročný turnajový kalendar by mal vyzerať zhruba takto: Abu Dhabi (exhibícia), AO, IW, (Miami- v prípade potreby vypustiť), potom komplet antuková sezóna. Po nej by mal v prípade klasických výsledkov na antuke, čo znamená skoro všade finále, trávu kompletne vypustiť a regenerovať na druhú polovicu sezóny. Nadal by si mal uvedomiť, že tráva ho už nepotrebuje, podobne ako si to Roger uvedomil pri antuke. V lete 2 kanadsko-americké Masters a USO, po ňom až Paríž+TM, prípadne Basel+ TM, ešte možno ten Sanghaj v prípade veľmi dobrej kondície. V súhrne to znamená 11-12 turnajov + TM, plus nejaká jedna/dve exhibície. Tento rok hral 17 turnajov + TM a 3 exhibície. To je naozaj nezmyselné číslo na hráča v jeho veku a s jeho opotrebením. Roger má 11 turnajov + TM a 2 exhibície, a aj s týmto už mal počas roka problémy to vôbec ustáť...
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:30Od: Kamilos88
+1

Rafa si myslí, že je náctiletý a může objíždět turnaje s Thiemem. Měl by si v první řadě uvědomit, že už fyzicky nemá na to, aby hrál 15 a více turnajů za rok. Limituje ho pohyb a na hardech už to nestíhá.

Roger si naplánoval sezónu přímo skvostně a teď z toho bude těžit. Pravděpodobně vyhraje i TM, nevěřím, že ho někdo bude schopen porazit a teď je mu i jedno, ze kterého místa postoupí. Dneska sundá Sašu, pojistí si SF a bez ztráty kytičky zvedne v neděli pohár nad hlavu.
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:36Od: Franky
skvostne az na Montreal, tam malo byt Cinci...
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:08Od: Kamilos88
Asi tak. Nevím, proč se tam tlačil. Hrál tam, kde měl největší šanci vyhrát.

Rafa hrál tam, kde měl nejmenší šanci vyhrát. Hlavně na trávě.
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:55Od: Forehand
Pozerám, že fanatici, teda pardón fanúšici druhého najlepšieho tenistu sveta majú predčasný Silvester. Gratulujem im k tomu. Vždy som obdivoval ľudi, ktorým stačí tak málo. Po USO ide o houno a tento rok nie je výnimkou.
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:03Od: Franky
On Zije!! :O Dakujeme za gratulacie este nieje vsetkemu koniec dnes zacinaju skutocne zapasy doteraz hrala tenisova skolka :) a ze ide o houno? a co ta tvoja prioritka TM pre Nadala kvoli comu sa rozhodol vypustit Pariz? Zase menime kabatiky? :)
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:10Od: Pe3k
LoL trolnand=troll

Stále platí, že Federer je o parník lepší na trávě, hardu a v hale a Nadal zase na antuce...
[ Reagovat ]
14.11.2017 14:44Od: Forehand
No vidis, a v celkovom sucte je minimálne pre túto sezónu lepší opat Nadal :)
[ Reagovat ]
14.11.2017 14:43Od: Forehand
Priorita bola jednotka, tak sa vyjadrujem celú jesen. Ale na to potrebujes vediet nielen citat, ale citat s porozumením. Ty jelitko :)
[ Reagovat ]
14.11.2017 16:58Od: Franky
Je jasne ze ak by nebol jednotka ale naopak Rog a vyhral by TM pisal by si ze prioritka bol TM...to je tu vsetkym uzivatelom TP jasne este aj tvojim sukmenovcom ale boja sa ti to povedat :D
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:49Od: miros
Tak teď jsem viděl sestřih Nadal goffin a ty kecy Nadala při tiskovce že ho koleno strašně limitovalo že ho bolelo a tak dále a tak co to tady plácá proč se teda nenechal ošetřit ?, Proč si nenechal obvázat koleno prostě ke konci roku na to nemá fyzicky je vyřízený Lítá tady ale na tom tvrdým povrchem nemá prostě šanci neuzná že soupeř byl lepší akorát to shazuje, že on nemohl hrát. je fakt trapnej, ať to zabalí a jde studovat radši na Mallorku, šašek, fakt ho nesnáším. Dřív mi moc nevadil, i když se pořád hrabal v p***** hrůza , ale teď teda to je masakr ať si da.zase nějaký bobule a pak bude na rok 2018 určitě super připravený. VAmos.
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:05Od: Franky
+2 suhlas a suhlas tiez mi dakedy nevadil dokonca v pociatkoch som mu fandil viac ako Rogerovi (finale AO09 co lutujem dodnes..) ale casom sa zneho vyklul had jak sa patri a slusi odvtedy ho ani citit nemozem :)
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:10Od: Ondra979
a Moya je za vola.. nebo ze by se RAfovi jen nechtelo a koleno bylo ok?
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:25Od: Patik
Bežne robia tréneri hentaké vyhlásenia..ale aj tak..dalo sa to očakávať..neviem čo si mysleli fanúšikovia..a celkovo aj jeho team.
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:49Od: Franky R.I.P. Forehand
Kedze tu mame popredneho diskutera nezvestneho od polnoci rad by som pripomenul niekolko z jeho trefnych priam az zabavnych vyrokov pred zaciatkom TM:

11.11.2017 22:34 Finálove obsadenie Federer Nadal?..
Ja by som tomu nedal ani 51%, kludne sa mozu stretnut uz v semi..

10.11.2017 00:18
Rafa utrel podlahu s Federerom na TM, W, Cinnci..Na vsetkých federových baštách..Feder s Rafom na RG, Monte Carle, ci Ríme posobil takým dojmom, ze aj ten najvacsi cynik musel uroniť slzu za tú švajčiarsku kôpku nešťastia :-)

08.11.2017 16:23
Skupiny su vyrovnané, Dimitrov a Zverev su spravodlivo rozdelení. Rafa moze prehrat uz s Goffinom :)
SF proti Federerovi by mi vsak nevadilo.

Nuz, tu prehru s Davidom mr.Money priam vyvestil avsak mam dojem ze Rafa mal sa vyhybal opatovnemu vytretiu podlahy s MaEStrom plnsie gate z toho SF ako sam Forehand :)))
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:50Od: Franky
*ze Rafa sam sa vyhybal...
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:54Od: Pe3k
Že jsou skupiny vyrovnané může napsat jen tenisový analfabet, nebo fanda Nadala. Často se tyto dvě skupiny překrývají...
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:53Od: Forehand
Holt, keď dvaja robia to isté, nie je to vždy to isté :)...Názorný príklad.

Ak uvádzaš cítacie, uvádzaj ich kompletné a hlavne v kontexte. Tie moje platia aj dnes prakticky do bodky. Ale +1 za snahu.
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:09Od: Franky
Ano prvy som skresal lebo zvysok boli len exkrementy nepodstatne ale jake dobodky? kde sa stretnu v semi? ci ty si este v tom ze Rafa postupi zo skupiny mr.money? :D alebo jak ho vyplieskal? v najslabsej Rogerovej sezone raz nad nim vyhral v SF aby ho vyfackal Djoko vo finale? Inak pravidelne od Roga dostava naprdel v TM..a na W prehrava 1:2 a to jedno vysmatlane vitazstve prislo po strasnej drame kludne mohol aj Rog vyhrat...a vyrovnane skupiny? Ti garantujem ze dvaja finalisti zidu zo skupiny Beckera ty rozpravkar
[ Reagovat ]
14.11.2017 14:47Od: Forehand
Ty si strasne hlupy clovek, prepác. Rozoberat s tebou velku nasobilku, ked nerozumies malej je zbytočne. Toto bolo posledne vlakno, kedy sme si my dvaja písali o tenise. Adios
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:29Od: Franky
spravne vyhybas sa jasnym odpovediam a ked niekto vytiahne tvoje argumenty si v uzkych a kopes okolo seba ;) podme sa radsej bavit o tvojich poistkach a ako dobre sa ma tvoj sef ;)
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:42Od: turista
No Rafa Nadal to zkusil i přes bolest kolena tzv. na krev. Bolest kolena obvykle nezmizí za pár dnů. Moya prostě kecal, že koleno je OK. Rafa se letos logicky utavil. Ale byla to pro něj sezóna snů. Měl by si užít zaslouženou dovolenou a příští rok si turnaje víc vybírat a ne jet jeden za druhým jako zamlada.
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:01Od: J-Gat
Ježiši a co měl jako říct? Rafa je v prdeli, koleno na hadry? Řekl to, co musel říct a řekl by to asi každej trenér. Koleno může držet jak chce, ale pak přijde zápas a to je pravej test. Sám mám s kolenama bohatý zkušenosti a moc dobře to znám.
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:19Od: Franky
Kolko operacii mas za sebou?
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:28Od: Pe3k
S kolenem na hadry včera 3 hod běhal po kurtu? Tak určitě...
[ Reagovat ]
14.11.2017 14:13Od: J-Gat
Prosím tě, Petříku, kdepak jsem psal, že má Rafa koleno na hadry a běhal s ním tři hodiny? :-) Pouze jsem napsal, že to Moya nemohl říct, protože by tím sepsal Rafovi závěť... Rafa je bojovník a kdyby to nezkusil, asi by si pak sám prožil několik bezesných nocí...
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:14Od: Pe3k
Kdyby Nadal vyhrál, pokračoval by v turnaji...
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:19Od: J-Gat
Kdyby byly v pr... ryby, nemusely by bejt rybníky co? :-)
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:38Od: Pe3k
Kdo jsi? No vlastně mě to nezajímá...ignored.
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:41Od: annah
Taky si to myslím. Moya nemohl říct nic jiného. Navíc asi doufali, že koleno vydrží, když mělo asi čtrnáct dní odpočinku. Škoda. Ovšem Roger má daleko nebezpečnějšího soupeře než Rafu. Dnes se s ním večer potká...
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:01Od: Franky Apropos
Nevideli ste niekto Forehanda? :O Udajne je nezvestny od dnes zhruba od polnoci :O
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:10Od: Pe3k
Do antukové sezóny prej bude chodit Petržalskymi kanály :D
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:51Od: Franky
amen..
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:56Od: Forehand
Ja nejsom zbabelec a pokrytec Spaniel. Forehand chodí pravidelne počas celej sezóny. Zápas som triezvo zhodnotil, asi si už spal, keďže si mal budík nastavený na nekresťanskú hodinu :)
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:34Od: Franky
mas pravdu rano som trenoval 4x100m predavanie stafety ;)
[ Reagovat ]
14.11.2017 19:17Od: spaniel
Víš jak. Někdo jezdí na Tenisove turnaje po světě, někdo sedí v paneláku a vypisuje mu na TP, ze málo přispívá. Takový je život.
[ Reagovat ]
14.11.2017 20:31Od: Forehand
Takze si obisiel celú antukovu sezonu, MC, Barcelona, Madrid, Rim, Pariz!...A nikde nebol internet?..

Zlatý...

Ale, na jar 2018 chcem ist do Madridu, alebo Ríma. Kludne sa mozes pridat. Ved my dvaja, ked sa nebavime o tenise, mozeme si rozumiet..
[ Reagovat ]
14.11.2017 20:46Od: spaniel
Rim mne uz 3 roky nevysel. Letos jsem to odpiskal kvuli RF. Antuka uz me nepotrebuje :D
Ne, pisu mene, uz me nebavilo se topit v negativismu kazdy den, ted uz jen kdyz se zregeneruju a pak me to zas prejde. Zas byl jsem tady driv, tak mas co dohanet. Plus jsme v presile.
[ Reagovat ]
14.11.2017 10:56Od: Krisboy
To je škoda, Rafo. Absenci pana Berdycha jsi měl využít, taková šance se nemusí opakovat...
[ Reagovat ]
14.11.2017 10:16Od: Labi
Rafy mi je líto, moc chtěl udělat dobrý výsledek ale jak jsem psal dříve při teto porci turnajů co letos odehrál, to byl čistý hazard. Odehrál nejvíce zápasů od roku 2010, kdy odehrál pouze o jeden více, s tímhle přístupem prostě nemůže myslet na to aby na konci sezóny něco uhrál a třeba vyhrál TM, který mu jako jediný ještě chybí
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:54Od: turista
Rafa může mít další možnost vyhrát TM, ale na to musí během sezóny víc odpočívat a ne hrát jeden turnaj za druhým jako zběsilý.
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:58Od: Forehand
Súhlasím. Ak chce vyhrať TM, musí si dať po US Open 6-7 týzdnov pauzu. Ale zrejme to nebude pre neho priorita.
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:14Od: kada.tom
No, tak tohle se Rafovi nepovedlo. Včerejší jeho zápas jsem neviděl, ale je téměř jasné, že kdyby byl v pohodě, s Gofinnem by neztratil set, natož zápas. A to nechci snižovat kvality Goffina, ale na Rafu neumí a navíc že by byl nějak psychicky odolný, to taky ne.

Rafa teda odstoupil. Tahle skupina ztratila velkýho favorita a bohužel se i já musím přiklonit k tomu, že vítězem se stane asi Federer, protože kdokoliv další ho porazí jedině s přičiněním náhody a Švýcarova špatného dnu. I to se ale může stát. Teď se teda bude hrát hlavně o výhry a o postup do finále. A tam se uvidí.
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:44Od: turista
No může vyhrát i Saša Zverev. Tenisově na to má a na Fedexe to umí.
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:03Od: letityfanousek Carreno?
škoda, že se tam nedostal Del Potro, ten by měl finále jistý
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:55Od: turista
Asi ano.
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:59Od: babolat.cz VAMOS
žádná škoda, cíl splněn No.1, zdraví přednější, mezi slepými být jednooký králem nemá vážnost..
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:08Od: Pe3k
Byla to Nadalova 10 nebo 11 prohra letos?
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:08Od: janek_da
a hlavně si nechal bodový polštář na příští rok, kdyby potřeboval pro No1 vyhrát WTF
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:12Od: Franky
mas pravdu blabola s polovicou top 10 na marodke a vyhybanim sa Rogerovi na zaver roka je to skutocna jednooka koncorocna jednotka ;)
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:32Od: babolat.cz
US open nebyl jednooká záležitost, ten primát má TM
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:58Od: Franky
ty si iny saso :D precitaj si 10x co si napisal a skus sa opravit :) K.L.A.U.N.
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:45Od: Kojinho
Vůbec, no. Jen se Nadal na turnaji neutkal s hráčem top 20.
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:21Od: Frantz
To egoista Federer taky ne a přesto vypadnul ;-)
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:38Od: Franky
ano s bolavym chrbtom ktory si doniesol z Montrealu..
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:46Od: turista
No Rafa má letos splněno. Teď může v klidu mnoho týdnů přezimovat na pozici No1.
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:50Od: Pe3k Rafa Cheat-Dal
Velká škoda, že Rafa ze strachu odstoupil, přál jsem si ho do semicka kde by Roger poměrem 6:3, 6:0 ukázal, kdo je světová jednička a goat a kdo naopak jen těžil z marodky ostatních, ultra lehkých losů a nulové antukové konkurenci...Nadal včera běhal 3 hod po kurtu jak laňka, navíc jeho trenér Moya sám přiznal, že je koleno v pořádku, přece by nelhali :D
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:52Od: janek_da
uvidíme, co vyleze o včerejším zápase za týden
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:14Od: Franky
Ten Moya sa pekne strapnil pred TM :D vidno ze spanielsko produkuje samych hercov tenisovych :D hlaska ze je 100% fit a bude BOJOVAT o titul s Rogerom teraz pride ako vyplod fantazie pravidelneho navstevnika psychiatrickej poradne
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:20Od: Pe3k
Nadala a celý jeho camp už po těch letech nemůže brát nikdo vážně, samé lži a podvody...do Nadala se opřel i jeho velký fanoušek a hejtr Federera Pat Cash, který už neunesl Nadalove neustále ztěžováni, že se wtf nehraje na antuce. Navíc včera byly na Nadaluv zápas prázdné sedadla, to Rogeruv zápas byl beznadějně vyprodán už několik dní předem...
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:57Od: Franky
mas ten clanok s Patom o Nadalovi? Joo to je kazdemu jasne kto je magnet na zapasy :) to Nadalove spravanie sa pomaly prekukava cim dalej viac ludi
[ Reagovat ]
14.11.2017 10:53Od: Pe3k
http://www.express.co.uk/sport/tennis/878574/Rafael-Nadal-I-ve-heard-Nadal-say-this-he-needs-to-stop-complaining-Pat-Cash
[ Reagovat ]
14.11.2017 10:58Od: Franky Re: Tato veta je balzam na moju dusu:
I praise Rafael Nadal, I applaud all his achievements but cannot help but think, when he finally quits, there will be a big gap in his record.... YEs indeed mr. Cash! :) :)
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:41Od: miros Opět předvedl divadilko.
Jako obvykle zase kolínko a nebo něco podobného a zase najednou zničeho nic to nejde. Přesně jak někdo tady psal po zápase to vypadal normálně a pak najednou si to rozmyslel Je to prostě jednoznačný - v hale na Rogera absolutně nemá. Je naprosto v p***** Jinak je to jenom vypočítávají španělskej Hajzlík, neříkám, že nic nedokázala, na antuce je prostě nejlepší, musím uznat. Jinak naprosto nechápu, proč trochu nepřemýšlí, kolena má v prdeli, tak at si vybere nějaké turnaje a nehraje jak pako turnaj za turnajem. Na to, jak by měl bejt zkusenej, se chová jako amatér. Vamos Roger, Roger ????????????????
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:05Od: safi1313
Odborník :D :D :D... věk 12-13 let? :-)
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:05Od: safi1313
Odborník :D :D :D... věk 12-13 let? :-)
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:15Od: Franky
tu aj 10rocny prekukne Nadalovsko-Toni-MOyovske divadielka..
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:28Od: janek_da
Dobrou chuť Davore.
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:34Od: Roger_Federer
Jak vis, ze snida??
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:45Od: janek_da
http://www.tenisportal.cz/zpravy/preview-turnaj-mistru-22070/

Od: Davor1
Ak bude iné finálové obsadenie ako Federer s Nadalom, tak zjem svojho psa.
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:47Od: Franky
:D :D :D
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:56Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:17Od: blixa
Doufám, že přípravu svěří odborníkům ! Bobika !!! ;-) :D
[ Reagovat ]
14.11.2017 10:42Od: Davor1 Re: To je ale špeciálny prípad
Toto je ale ako pri skreči, keď sa ti vracia vklad, takže si dnes dám niečo iné no :D
[ Reagovat ]
14.11.2017 10:51Od: janek_da
:-/

To jsem ještě neslyšel, že sázkovky voidují sázku na turnaj, když vsazený hráč po jednom zápase z turnaje odstoupí.
[ Reagovat ]
14.11.2017 10:53Od: Franky
aspon jednu by si mohol zjest lebo Rafa jeden cely zapas odohral ziadny skrec iba odstupil pre extremne slabu formu ;)
[ Reagovat ]
14.11.2017 10:59Od: janek_da
:)
[ Reagovat ]
14.11.2017 12:08Od: blixa
Srabe !!! :D
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:27Od: spaniel
Zjistil jak na tom je, hodil to na kolínko a sel domu. V hale ma tak na challenger. Pa, pocitacova jednicko.
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:33Od: Frantz
Však na chlupáče taky dojde, neboj...na každý prase se vaři voda
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:38Od: spaniel
Tak na nekoho se vari, jiny uz je do krupava :D
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:10Od: Franky
aaa uz je tu prvy Nadalista co vo velkom neunasa :)
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:15Od: Pe3k
V neděli, když hrál Federer tak se tu trolhand a ostatní Nadal stupid fans roztahovali a včera když Rafik dostal na prdel, tak zase ticho po pěšině...Peggy, Frantz, Trolhand, prostě Nadalovci to je hodně zvláštní sorta srabu a tenisových analfabetu.
[ Reagovat ]
14.11.2017 09:19Od: Franky
jaky pan taky pes nie? :D jaky tenista taky fanusikovia :D zakladna FFN je psychicky velmi labilna navyse sa biju do prs vyzeraju nieco ako u nas zastupcovia strany LSNS same hole hlavy co sa biju ani nevedia zaco len aby bol konflikt :P snad okrem Peggy ta zahounila aj dnes rano ale to je taky fanda co ma bud do 15r alebo je mentalne na tom veku...
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:11Od: peek Jednička je Roger
Škoda, že za postup do semi nejsou žádné body, takhle už Roger nemůže Rafu přeskočit v žebříčku. Skončí za ním o pouhých 140 bodů.
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:49Od: turista
Roger Rafu opravdu přeskočit nemůže. Může ale ukrojit další čárky směrem ke 1400 zápasům na okruhu a směrem k Connorsovým rekordům.
[ Reagovat ]
14.11.2017 13:24Od: Frantz
Jedničkou nemůže nikdy být arogant Federer, když nemá koule hrát na antuce.. ;-)
[ Reagovat ]
14.11.2017 15:21Od: turista
Bez antuky to opravdu nejde.
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:04Od: peggy
Je smurtne,ze Rafa odstoupil,byla to dobra sance na celkovou vyhru,ale jiz behem zapasu si malinko ulevoval a snazil se to ustat a vyhrat.Staci vterina a koleno rekne dost.Myslim,ze prohra by jej nezastavila.Telo pri takove namaze za ta leta muze rici dost kdykoli.Snad rok 2018bude jeste lepsi.Skoda Rafo.
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:32Od: peek
Smutný den pro jižní Evropu: Nadal končí, Buffon končí - ten dokonce definitivně. Jiní se ale radují a tak to ve sportu je a má být.
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:47Od: janek_da
kdyby neodstoupil tak by vyhral
[ Reagovat ]
14.11.2017 11:50Od: turista
Je to možný.
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:54Od: annah
To je teda marodka! Z Big4 zdravý jenom Roger, a i ten drží záda na uzdě tu a tam s obtížemi. Bývalo to tak někdy i v minulosti?
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:30Od: aligo
Nikdy v minulosti nebyla big4 takhle stará.....
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:33Od: Roger_Federer
Ani tak otitulovana a bohata...
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:44Od: ttopi Come on Roger!
FedEx má volnou cestu za triumfem! Vamos.
[ Reagovat ]
14.11.2017 08:46Od: Franky
on ju mal bezohladu nato ci tam Rafa bol alebo nie...
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:37Od: steve79
Nechapu proc Nadal do turnaje vstupoval, kdyz vedel ze neni fit. Z jeho pohledu se neni cemu divit, protoze odehral snad o 6 vice turnaju nez Roger.
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:42Od: aligo
A vyhrál jich méně ;))
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:45Od: steve79
Roger mel unikatni sezonu:D. Takovou tezko bude vyrovnavat ci prekonavat:D Vcerejsi zapas Nadal-Goffin nebyl hoden zapasu turnaje mistru z hlediska kvality.
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:31Od: aligo Náhradník
Má ještě šanci postoupit?
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:46Od: Krisboy
Ano.
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:31Od: George_Renel
Když po 2. setu vámosoval, tak na odstoupení nevypadal... :-/
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:32Od: aligo
:DDD
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:43Od: ttopi
:D
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:30Od: stopan
Uz vcera pri pozapasovom odchode z kurtu som mal pocit ze odstupi, lucil sa dakovanim na vsetky strany, asi sam v podvedomi bol uz rozhodnuty ze to bol jeho posledny zapas v tunaji.
[ Reagovat ]
14.11.2017 07:25Od: Roger_Federer
Tak a v cem a kdy Nadal a jeho tym opet lhal ??
Koleno jeden tyden je problem, druhy tyden neni problem.., potom zase je problem..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist