Nadal v Paříži porazil Chunga a přezimuje na tenisovém trůnu

  • MASTERS PAŘÍŽ - Rafael Nadal odstartoval své působení na Masters v Paříži vítězstvím nad korejským talentem Hyeon Chungem a zakončí sezonu jako světová jednička, což se mu povedlo počtvrté v kariéře. O postup do čtvrtfinále si jednatřicetiletý Španěl zahraje s Pablem Cuevasem z Uruguaye.
    1. 11. 2017, aktualizováno | Aktuality |  93 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Rafael Nadal i na 17. letošním turnaji zvládl úvodní zápas. První hráč světa na Masters v Paříži, kde byl nejdále ve finále v roce 2007, své působení v pařížské hale Bercy odstartoval vítězstvím 7-5 6-3 nad korejským talentem Hyeon Chungem, kterého porazil stejně jako letos v Barceloně, a vyhrál 17 z 18 posledních duelů.

Španěl měl v úvodním dějství obrovské problémy se servisem. Hned v prvním gamu čelil brejkbolu a ve třetí hře si s brejkbolovou hrozbou už poradit nedokázal. Ztracené podání si ovšem ihned vzal zpět a v pátém gamu úspěšně zlikvidoval stav 0-40. Poté Chunga znovu brejknul a vedl 5-2.

Sadu ale do úspěšného konce doservírovat nedokázal, když v deváté hře ztratil podání čistou hrou. Korejec následně srovnal na 5-5, a poté měl dokonce brejkbol. Zkušený Nadal ale šanci outsidera odvrátil, Chungovi sebral servis čistou hrou a po hodině hry šel do vedení.

Ve druhém setu už Nadal na podání dominoval. Na servisu ztratil jen sedm výměn a tentokrát žádnému brejkbolu nečelil. Chung mu však byl vyrovnaným soupeřem.

Korejec v dramatickém čtvrtém gamu smazal čtyři brejkboly světové jedničky a zápas definitivně ztratil až v osmé hře, v níž o podání přišel čistou hrou. Nadal poté utkání bez potíží doservíroval a po necelých dvou hodinách slavil postup.

Nadal v osmifinále vyzve Pabla Cuevase, který v Paříži v prvním kole přerušil sérii deseti porážek a dnes přehrál 6-7(5) 7-6(1) 6-2 nasazenou patnáctku Alberta Ramose. S uruguayským tenistou má Nadal pozitivní vzájemnou bilanci. V hale proti sobě nastoupí poprvé.

Jednatřicetiletý rodák ze španělského Manacoru díky dnešnímu vítězství počtvrté v kariéře přezimuje na tenisovém trůnu. Tohoto úspěchu v minulosti dosáhl v letech 2008, 2010 a 2013. Na postu světové jedničky zakončí sezonu jako nejstarší hráč a první třicátník od zavedení světového žebříčku v roce 1973.

"Letošní rok je úžasný. Loni se mi ani nesnilo, že bych mohl být světovou jedničkou. Znamená to pro mě strašně moc. Jsem nadšený a jsem rád, že se to stalo zrovna tady v Paříži, která je nejdůležitějším městem mé kariéry," řekl Nadal, jenž desetkrát ovládl antukové French Open, v pozápasovém rozhovoru na kurtu.

Rafael Nadal přezimuje na tenisovém trůnu

Robin Haase si ve druhém kole vyšlápl na světovou čtyřku Alexandera Zvereva, kterého po obratu porazil 3-6 6-2 6-2. Proti dvacetiletému německému tenistovi, jenž si dnes na Masters v Paříži odbyl premiéru, uspěl ve třetím vzájemném duelu teprve poprvé a připsal si celkově šesté vítězství nad hráčem Top 10.

Ve svém prvním osmifinále v pařížské hale Bercy vyzve Juana Martína Del Potra. Argentinec si podruhé během dvou týdnů poradil s Joaem Sousou. Vítěz US Open 2009 přehrál portugalského kvalifikanta dvakrát 6-2, v hale na podzim vyhrál 9 z 10 zápasů a dál živí šanci na Turnaj mistrů v Londýně. Nad Haasem vyhrál všechna tři předchozí vzájemná měření sil.

John Isner v Paříži pokračuje. Loňský finalista ve druhém kole po téměř tříhodinovém boji v premiérovém duelu udolal 7-6(2) 6-7(11) 6-3 Diega Schwartzmana, přičemž už v tie-breaku druhé sady měl tři mečboly, a postoupil do osmifinále. V něm narazí na nasazenou šestku Grigora Dimitrova.

Kevin Anderson podruhé během dvou týdnů prohrál s Fernandem Verdascem a od senzačního postupu do finále US Open se i nadále trápí. Jihoafričan dva zápasy v řadě nevyhraje po dnešní porážce 7-5 4-6 5-7 ani v Paříži a definitivně ztratil možnost kvalifikovat se na Turnaj mistrů v Londýně. Verdasca v osmifinále čeká pátý nasazený Dominic Thiem. S Rakušanem se utká podruhé.

Lucas Pouille navázal na triumf z minulého týdne vítězstvím 6-3 6-4 nad Felicianem Lópezem, jehož letos porazil i podruhé, a zopakuje minimálně loňské osmifinále. O premiérové čtvrtfinále na pařížském Masters se utká s Jackem Sockem, nebo Kylem Edmundem.

Julien Benneteau oplatil dva týdny starou porážku krajanovi a šampionovi z roku 2008 Jo-Wilfriedovi Tsongovi, kterého dnes po obratu zdolal 2-6 7-6(4) 6-2, a znemožnil mu pokračovat v boji o Turnaj mistrů. O premiérové čtvrtfinále v hale Bercy bude bojovat proti Davidovi Goffinovi.

• ATP MASTERS 1000 PAŘÍŽ •
Francie, tv. povrch (hala), 4,273.775 eur
středeční výsledky (1. 11. 2017)
• Dvouhra - 2. kolo •
Nadal (1-Šp.) - Hyeon Chung (Kor.) 7-5 6-3
Čilič (3-Chorv.) - Čorič (Chorv.) 6-4 6-3
Haase (Niz.) - A. Zverev (4-Něm.) 3-6 6-2 6-2
Dimitrov (6-Bulh.) - Gasquet (Fr.) 6-4 6-4
Goffin (7-Belg.) - Mannarino (Fr.) 6-2 2-6 6-3
Isner (9-USA) - Schwartzman (Arg.) 7-6(2) 6-7(11) 6-3
Benneteau (Fr.) - Tsonga (11-Fr.) 2-6 7-6(4) 6-2
Verdasco (Šp.) - Anderson (12-JAR) 5-7 6-4 7-5
Del Potro (13-Arg.) - J. Sousa (Portug.) 6-2 6-2
Cuevas (Urug.) - Ramos (15-Šp.) 6-7(5) 7-6(1) 6-2
Pouille (17-Fr.) - F. López (Šp.) 6-3 6-4
Sock (16-USA) - Edmund (Brit.) 4-6 7-6(4) 7-6(5)
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (93)
02.11.2017 13:22Od: spaniel
Najednou je tady pro trollhanda 30 let neskutečný věk :D Když ještě před rokem 35 nic neznamenalo :D Klasický trapáček.
[ Reagovat ]
02.11.2017 14:03Od: Forehand
Tak po 30ke nikto nebol koncorocna jednotka za 44 rokov..:Takze to asi neskutočné je...

No Inak sa to da aj otocit...Ty si zacal byt alibista uz ked mal Federer 28! Ale ty si pokrytček, tebe to nedobne neboj :)
[ Reagovat ]
02.11.2017 16:24Od: turista
Ani Lendl ne?
[ Reagovat ]
02.11.2017 21:26Od: Forehand
He is also the first player to finish No. 1 four times in non-consecutive years, the first aged over-30 and the first to finish in the top spot four years since he last achieved the feat (2013)..
[ Reagovat ]
06.11.2017 13:59Od: spaniel
T si tak seres do huby :D Predtim to bylo pro tebe totalni prd a h2h svaty gral a ted presny opak. Jo, velky uspech, ze Nadla v 30 vyhraje o par bodu pred 36 letým a muze prohrat s kazdym. To vypada do dalsich let nadejne.
[ Reagovat ]
02.11.2017 07:37Od: Pe3k Roger vs Rafa
Roger byl po 30 světová 1 v té nejsilnější sezóně (2012), Nadal v té nejslabší (letos), což tak nějak mluví za vše...
[ Reagovat ]
02.11.2017 07:39Od: mats23
na to sa história nepýta...
[ Reagovat ]
02.11.2017 08:00Od: Pe3k
Všichni fanoušci tenisu to budou vědět stejně jako to, že 35 letý Federer zničil Nadala, tzv.svetovou jedničku, ve všech letošních duelech...
[ Reagovat ]
02.11.2017 08:31Od: Franky
amen..
[ Reagovat ]
02.11.2017 09:06Od: blixa
... slyšeli jste slovo boží. ;-)
[ Reagovat ]
02.11.2017 09:12Od: Pe3k
Kdybych už teda nebyl převor Ori a člen rady rytířů Jedi, mohli bychom založit nějaké náboženství
[ Reagovat ]
02.11.2017 18:06Od: janek_da
chvaalte federeraaa
[ Reagovat ]
02.11.2017 00:59Od: svetova.dvojka pěkný guláš
Divný tenisový rok, opravdu divný. Federer v 36 letech našel recept na Nadala. A hráči od 3. do 10.místa 5 x v řadě prohrávají s hráči mimo top 50, je to neskutečný guláš, takovou břečku jako je současný tenis, prostě nepamatuji a to tenis sleduji již skoro 20 let.
Turnaj mistrů bude zase o ničem, Federer 5x vyhraje a dojde si pro další titul, už ani nevím kolikáty... A Nadalovci budou zase smutnit a kopat kolem sebe a hledat výmluvy pro to, jak je možné že takový hráč, nedokáže ani jednou vyhrát ten pouťák na konci roku...:-)
[ Reagovat ]
02.11.2017 00:08Od: brixner Cože???
Rafan letos hrál 18 turnajů? Od doby, kdy vehementně a někdy až, přiznávám, vlezle, naháním sousedky, mi čas od času leccos z tenisu unikne...;-)
Takže - osmnáct startů je hodně, dost, nebo tak akorát? Celoroční harmonogram ATP a WTA zkrátka v malíku nemám, jako třeba Forhend nebo Fricek, takže...Já dám za rok taky osmnáct, ale setů :-)) Nutno podotknout, že vesměs vítězných, oni ti servismani ty sety získávaj tak nějak snáz, no :-))
Jo, po dlouhé době jsem dal pinčes...Od svýho kapitána jsem dostal takovej céres, že jsem mu musel vynadat, co si to jako dovoluje mě takhle zhmoždit a nakonec i zesměšnit! Kam se tenhle němčour vrtne, tam to už nikdy není, jako dřív!
Šajze!
:-))
[ Reagovat ]
01.11.2017 23:41Od: Stan_Borowitz
Senioři Rafa s Rogerem zase letos zase pěkně přepsali tabulky všelikých rekordů. Rekord sem, rekord tam, čert aby se v tom vyznal.

A tak je to spravne, tak to ma byt...
[ Reagovat ]
01.11.2017 21:32Od: Ondra979
tak jo Rafo, vyhrals, tak je to zaslouzene. Nakonec rozhodlo US Open, ono by to jinak slo i bez antuky, ale tam Roger ztratil prilis moc, skoda toho blbeho Montrealu, na ten se mel vykaslat. Ted by to chtelo vyhrat TM, at je to pristi rok zajimavejsi.
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:47Od: Patik
Už by ste to nemali toľko preháňať s tou rivalitou..počítať každý jeden bod za zápas a potom sa hádať kto z nich je lepší..vôbec na tom nezáleží..Obaja si to zaslúžia rovnako.
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:05Od: Labi Forehande...
vím, že máš radost že jedničkou zůstane přes zimu...jenom nevytahuj tady prosimtě tyhle statistiky, je to směšné a zavádějící z toho důvodu, že přijdou další lidi, kteří ti tady předhodí letošní bilanci s Rogerem, za další dva týdny nulu, kterou má Rafa na kontě u titulů z TM atd....fakt to nemá smysl :)
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:13Od: Forehand
Ja vám k tohtoročnej bilancii s Rafom úprimne gratulujem. Taký tenista ako Federer si takú jednu sezónu bilanciu za svoje celoživotné úsilie, trpezlivost a schopnost prijimat od neho pocetne prehry, naozaj zasluzil :)

Snad sa aj Roger docka svetovej jednotky po 30ke, tak teda na osmy pokus next year..:)
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:20Od: Labi
jedině že by Rafa ztratil na antuce a Roger aspoň z části obhájil v Austrálii a Americe...ale na konci roku už asi ne, to by musel odehrát více turnajů ;)
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:27Od: Forehand
Cakám, ze Nadal ukonci rok niekde so ziskom 11500-12000b. Do RG obhajuje cca 5000, cize Djokovic by prakticky musel nahrat do juna 6500b a Federer by musel vyhrat TM a vsetok zimny hard snad a Rafa vsetko prehrat. Mala sanca. Po USO to uz bude zaujimavejsie..
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:50Od: janek_da
Já budu rád když Roger bude hrát. O víc mi nejde. Však to poznáš sám až bude mít Rafa 35 ... a víc
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:32Od: a.magerova
Roger letos odehrál (zatím) 11 turnajů a je druhý... Rafa (zatím) 18 a je první... je to celkem spravedlivé při těch výkonech, které letos předvádějí... ;-)
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:37Od: Smazaný účet
Tak příští sezona bude jistě zase v plné sestavě. Širší konkurence, větší úsilí, pro oba hráče to bude daleko složitější. Roger si to letos rozložil, tak aby měl sezonu pod kontrolou, Rafa zase absolvoval většinu turnajů, což je dobré znamení pro další sezonu. Letos byla Austrálie pro tuto sezonu klíčová, uvidíme jak tomu bude příští rok.
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:52Od: Smazaný účet Re: a,magerova
To, že hrál tak málo turnajů není jistě náhoda, a že to loni plánoval dopředu potvrzuje fak, že prohlašoval návrat v supersilné formě. Vybral si turnaje, kterému mu sedí, rozložil síly. Je to i určitý návod pro hráče, kteří chtějí plánovat tak dlouhou kariéru. Oběma hráčům také pomohlo, že širší špička se letos podstatné zúžila, ale takový už je tenisový život.
[ Reagovat ]
01.11.2017 21:14Od: turista
Tak teď už má Nadal jistých 156 týdnů, od poloviny listopadu do konce prosince je to takový zasloužený bonus. Federer by si to vynechání antuky nezasloužil. Bez antuky to prostě nejde být No1. Ale i on si toho kdysi na antuce odehrál dost. Po Novém roce na ně oba vlítne Nole a doufám, že je oba rozebere na součástky a na konci jara si přebere No1 zpátky.
[ Reagovat ]
01.11.2017 21:27Od: Smazaný účet
Jak bude hrát Novak, asi čeká většina, kdo sledují tenis. Já spíš očekávám, že forma půjde postupně nahoru. Je fakt, že Rogera vítězství na AO hodně povzbudilo v dalším úsilí, tak u Novaka může nastat podobný efekt. A Andy je taky taková záhada. Ten hraje na AO taky pravidelně dobře.
[ Reagovat ]
01.11.2017 19:11Od: Forehand
Tak jako tak, Rafovi hlavne vela zdravia, nech absolvuje buducu sezónu plnú, to ostatné príde samo...

Do RG bude isto prvý, naskok ma dostatočný, aj vzhladom na Rogerove obhajoby..
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:51Od: Nola
Tsongovi sa na TM nechce, radsej sa bude venovat rodine...nakoniec tam pojde Puj, ale Benetka hra posledny turnaj, tak nech to tam vyhra cele
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:02Od: letityfanousek Re: Tsonga mne teda totálně zklamal
na TM by měl být Del Potro, ten má na to to vyhrát
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:21Od: kada.tom
já naopak doufám, že se tam Del Potro nedostane
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:49Od: kada.tom
ti, co bojují o TM na poslední chvíli to hrubě nezvládají
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:44Od: Forehand
Dámi a páni, prepisujeme históriu.

Rafael Nadal sa dnes bezprecedentne 3x dokázal vrátit na svetový koncoročný trón. Toto snad nikdy nikto neprekoná. Hlavne, ked sa to nikomu nepodarilo ani 2krát..

Stal sa zároven najstaršou konročnou svetovou jednotkou. Tento rekord vsak stojí na hlinených nohách, hocikto zo zvysných TOP 4 by buduci rok ukoncil na tróne, tak bude starší...

Fanusikom Rafaela Nadala je byť úžasné. Tolko navratov a zmrtvychvstania po zraneniach a vypadkoch je naozaj kúzelné. Tazko sa to opisuje, to musite zazit :)

Pariz a Bercy je inak katastrofálny turnaj. Rafa by sa na to mal vykaslat, ale ma do SF super zreb a turnaj urcite dohrá.
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:49Od: Nola
dufam, ze sampano sa chladi a zajtra mas v praci volno
ja mam pocit, ze 2 x na tron sa podarilo vratit ako Fedexovi, tak aj Djokovi, ci?
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:49Od: Nola
vlastne nie, iba jeden krat, oni totiz vladli v kuse viac rokov
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:57Od: DORSCH
zaklad vsetkeho je vyhladat si statistiky,ktore nam vyhovuju,aby sme mali dôvod oslavovat:)
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:02Od: Pe3k
:D
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:14Od: Forehand
Opatovny navrat iba jeden...

Je to na zvázeni, co ma vacsi vyznam. U mna urcite 3-násobný návrat v priebehu 10 rokov, nez vladnut trebars dva roky v kuse. Navyse Rafu vzdy sezónu, kedy obhajoval jednotku zlynčovali zranenia, okrem sezóny 2011. S vynechanými GS sa na konci roku končí na vrchole len ťažko. Teda s výnimkou Rafy v sezóny 2013 :D
[ Reagovat ]
01.11.2017 22:36Od: Franky Re: matko zem :D
FH je macher! unho momentalne typek ktory by bol aj 30tyzdnov jednotka ale skoncil by 3x ako koncorocna malo vacsiu hodnotku ako 6x koncorocna 400tyzdnov ale!! pozor! ani raz s navratom na jednotku :D sam si vyberie statistiky..sam si pokeca..sam si pochvali svoj vyber :D ty si iny exot :D a inak kamo tie ''zranenia'' a silne navraty vseci vieme ako je to s nimi...
[ Reagovat ]
01.11.2017 23:03Od: Forehand
Ak by si mával v skole radsej matematiku, ako telesnú výchovu. Tak by si vedel, ze tie tvoje pocty snad ani nie su mozné.

A hoci ako tenisového diletanta, aj tak by ťa mohlo osvietit. Koncoročná jednotka znamená, ze hrac bol oficiálne najlepši hrac sezóny. Tyzdne to nezaručujú. Tie su skreslujuce v kontexte kalendára a obhajob...Az na konci roku sa misky váh vyrovnaju, oba rebricky sa ziednotia. Blik, blik rozumeno?...

Práve preto je Samprasovych 6 a cca 280 cennejsich, nez Rogerových 5 a cca 302. Samozrejme 5 je stále viac ako 4..Je vsak Cool vyhrat a dominovat 4 roznym obdobiam, nez dlhodobo avsak len jednej plejáde hracov. A potom akoby uťalo.
[ Reagovat ]
01.11.2017 23:40Od: turista
No Rogerovi 302 týdnů stačí. Rafa tam je myslím 152 týdnů. Aby dohnal Novakových 223 týdnů tak by tam musel trůnit ještě rok a půl.
[ Reagovat ]
02.11.2017 08:36Od: dappe
Teď ještě vědět, co je to ve sportu dominance. Jeden rok a pak několik let pauza, to asi nebude. Ale je to nadějné, ještě loni ses tady ohledně žebříčků ztrapňoval základní neznalostí, a dnes už tady ironicky o nich poučuješ všechny ostatní.
[ Reagovat ]
02.11.2017 14:05Od: Forehand
Tebe nepride tych 9 rokov ako dlhodoba dominancia?..:)

Viac rokov v kuse proste neslo, kedze zranenie. To su fakty.

Roger zas dominoval viac rokov v kuse, ale len jednej generácii. Viac to uz neslo, nebola kvalita.
[ Reagovat ]
02.11.2017 14:21Od: dappe
Nadal nebyl jednička ani dva roky po sobě, takže spíše ani nikdy nedominoval. Jinak, ty si vážně myslíš, že Nadal letos dominuje? Co potom ale dělá Federer? Vždyť to vidí každý...Ale tak ty jsi tady letošní sezónu nedávno přirovnával k roku 2006, což je asi ta největší hloupost, co se tady v tomto roce vyskytla.
[ Reagovat ]
02.11.2017 15:24Od: Forehand
Nadal nemohol byt dva roky za sebou jednicka, kedze rok po triumfe vynechával pravidelne GS. Kto bol jednicka na konci roku s tým, ze neabsolvoval plný program GS??..

Ano Roger dominoval Gonzalesom, Roddickom a Ljubicicom. V tych časoch ozaj dominovat slo. Hoci, to ze v roku 2003 nechal byt zaverecnou jednotkou Roddicka je hanba...Po nastupe Rafu s Novakom uz nikdy nedominoval, skor paberkoval..Ak ta uspokoja tie styri roky druheho sledu, tak prosím...

Rafa dominuje antuke tri generácie a rozbíjal "dominancie" sokov na ich povchoch, kde ich viacnásobne porážal.

Áno, rok 2017 je podobny v tom, ze svetova jednotka ma 4 prehry s dvojkou. Roger si to zasluzi, ved snad za tych dlhych 15 rokov kariery nemal sezonu, kedy by vyhral H2H s Rafom. Napada ma este 2015, 1:0 no..
[ Reagovat ]
02.11.2017 15:19Od: a.magerova
Hele ty ohýbači faktů podle toho jak se ti to zrovna hodí... nezapomínáš tak trochu třeba i na Novaka a jeho koncoroční jedničky 2011, 2012, 2014, 2015?!

A když se tak rád oháníš H2H Rafy s Rogerem, tak bys měl vzít jako bernou minci i H2H s Novakem a tu má Rafa za těch 9 let "údajné" dominance 18:24 pro Noleho....
[ Reagovat ]
02.11.2017 15:41Od: Forehand
Ja o voze, ty o koze...Nikto nehovori o sustavnej sérii...

Co sa ohybania faktov týka, mozem ta presmerovat na oficiálne stranky ATP, kde si ich vzali za vlastné. Zaujimavé, ze?
[ Reagovat ]
02.11.2017 15:54Od: a.magerova
"....tych 9 rokov ako dlhodoba dominancia?"

Hovoříš o 9 rocích dlouhodobé dominance nikoli o 9 rocích, kdy dominoval s přestávkami... v tomhle se ta čeština se slovenčinou neliší, takže ohýbáš nejen počty, ale i vlastní psaná slova... :-/
[ Reagovat ]
02.11.2017 21:23Od: Forehand
Tvoj problém je, ze nevidis kontext. Vidis 9 rokov, dominancia, a bodka, staci ti to. Fakt jak. Londina..Vobec nechapes, co ta 9 vlastne symbolizuje. Ze to je nejaký historický, prenikavy interval od-do...Skoda reči..
[ Reagovat ]
02.11.2017 21:44Od: a.magerova
Mám Rafu ráda, přeju mu No1... ale ty tvoje neustálé ohybací manévry se mi fakt hnusí, chováš se jak Fandina, něco napíšeš a vzápětí napadneš oponenta, že špatně pochopil tvůj účelově formulovaný jasný koment ... :-/
[ Reagovat ]
02.11.2017 21:50Od: Forehand
Sorry, ale podla mna je úplne zrejmé, co ta devina znamená. Si ako hnidopich, a to nie je prvykrat...
[ Reagovat ]
02.11.2017 16:30Od: turista
Od října 2013 včetně, tedy za poslední 4 roky do dneška má Novak skóre H2H s Rafou dokonce 12:2 ve svůj prospěch.
[ Reagovat ]
02.11.2017 19:08Od: a.magerova Re: ;-)
Tak a Forehandovi došla překvapivě slova... :-))
[ Reagovat ]
02.11.2017 21:27Od: Forehand
A od 26.7.2017 do 30.10.2017 (vrátane) to majú 0:0!!!

Argument jak svina, ze áno?
[ Reagovat ]
02.11.2017 21:40Od: a.magerova
Za 5 hodin jsi vymyslel jen tento ubohý blábol.... srovnáváš 4 roky soupeření se 3 měsíci, ve kterých Nole nehrál.... :-/
[ Reagovat ]
02.11.2017 21:44Od: Forehand
Ty asi nemás sukromný, zivot, ked za posledných 5 hodin si bola 5hod na TP.

Bohuzial to len ilustruje ako jednoducho rozmyslas. Rovnako si ukazala, ze si ani len nepochopila, co bolo zámerom toho komentu, a sice poukázat na absurditu turistovho výcucu z obdobia. Magerka, magorka...och
[ Reagovat ]
02.11.2017 21:51Od: a.magerova
3x jsem se za těch pět hodin koukla, jsi-li online a hádej, jestli jsi byl.. ale už jsem si zvykla, že vždy zbaběle utečeš od faktických argumentů... Forehande, Forehande.... buď aspoň chlap !!!
[ Reagovat ]
02.11.2017 22:05Od: Forehand
Kukla si, ci som online?...ty si zlatá...Aká typická plytká zenská praktika..

Tak ja ti to teda poviem, o 17:30 som sa stretol so svojou drahou, isli sme na prechádzku. Ked volala s tatom, tak som si pozrel livescore, aky je stav medzi Pujom a Sockom, ako dlho este budu hrat. A raz som si pozrel livescore, ked som isiel na hajzel v reštike. To uz dohrali...Dufam, ze si spokojná a citis sa lepsie :)...A to ti mozem odprisahat na mojú malú...

Ty online specialista...
[ Reagovat ]
02.11.2017 08:56Od: Franky
Nic neutalo Roger bol 1 takisto po 30 a tesnu mu to v novembri uslo aby neprezimoval znova...takisto ako tento rok ale sam sa nato nesustredil...isiel z tazsej pozicie ako Nadal a ma odohratych menej turnajov..drzi krok s najlepsimi uz dlho a tento rok dokonca nasekal jednotke zakazdym sa stretli..v podstate mozem s kludnou hlavou povedat ze Rafa neporazil Rogera uz takmer 4 roky...Suhlasim Samprasovych 6 je viac...ale nie tyzdnov, tyzdne je zas ina statistika hovori o tom kolko dokaze hrac vydrzat a hrat konzistentne dlho nie nabuchat body pri absencii hracov a bojovat o 1 s hracom ktory ma v kalendari o 6 turnajov menej...To je typicky Rafa, raz zahra houno a potom rychlo naskreckuje body a zrazu je jednotka (samozrejme nie na dlho...)
[ Reagovat ]
02.11.2017 08:57Od: Franky
*po 30 myslim r2012 aby si si nemusel teraz otvarat wikipediu podnikatel lebo ti ujde podpisana zmluva ;) poistovak vypatlany...
[ Reagovat ]
02.11.2017 14:07Od: Forehand
Jj, 2012..:Par tyzdnov, po W tusim...Ak by bol prvy hard a potom trava, Djokovic by bol neustale...Preto sa viac ceni rebricek na konci roku.
[ Reagovat ]
01.11.2017 23:14Od: Forehand Re: Moje statistiky prebrala aj sama ATP, taktiez celkom tendenčne
At 31, Nadal is the oldest player to finish year-end No. 1 in Emirates ATP Rankings history (since 1973). Having previously finished at the top in 2008, 2010 and 2013, Nadal becomes the first player to hold, lose and regain the year-end No. 1 on three occasions.

He is also the first player to finish No. 1 four times in non-consecutive years, the first aged over-30 and the first to finish in the top spot four years since he last achieved the feat (2013). The nine-year gap between his first year-end No. 1 season (2008) and his last (2017) is also a record.

Ten 9 years gap je tiez cool, tazko prekonatelny..Prvy 30nik je fajn, ale nebude posledný.
[ Reagovat ]
02.11.2017 09:11Od: Franky
I would emphasize the word - lose ...yes that is appropriate word for Rafa in term of n1
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:02Od: peggy
Souhlasim a Rafa opradu prepisuje dejiny tenisu,kazdy by to zabalil,ale on dokazal Svoji pili,ze je alespon do konce roku jednicka.Pro Fafu je tenis jednicka a potom penize.FAFO vydrz a zustan stale stejny.
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:06Od: Pe3k
Proč by to každý zabalil? Sou hráči co hrajou až do 40...
FAFA je holt jen jeden :D
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:04Od: Krisboy
FAFA holt rulezz. Můžeme s tím souhlasit, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se s tím dá dělat.
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:29Od: Pe3k
Co musí uhrát JMDP, aby se dostal na turnaj mistrů?
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:35Od: Denis92
semifinale
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:40Od: insanezy_
Podle me to neda, tohle je ultra zahul.
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:05Od: Pe3k
Čtvrtfinále bude rozhodují, proti Grigorovi. Turnaj vyhraje buď Nadal nebo Del Po.
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:06Od: Denis92
Pokial nebude moc unaveny, tak to zvladne.
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:07Od: Denis92
Je dobre, ze dnes to zvladol rychlo. Zajtra s Haasem by to mal tiez rychlo vybavit.
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:21Od: Pe3k
Právě, navíc mi připadá, že jeho forma ma neustále stoupající tendenci.
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:23Od: tito
Vamos! A teď už by nebylo špatné se na vše vykašlat a dát si prázdniny. Já bych to uvítal.
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:27Od: a.magerova
Souhlas... odpočinek nade vše... ;-)
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:09Od: Smazaný účet
Tak přece. Návrat krále.

Dobrá sezona.
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:17Od: blixa
Haha. GOAT je jen jeden. A Rafa to není :-P
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:18Od: Forehand
Tak snad to je aspon niekto, kto bol najlepsi hrac svojej doby :D
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:23Od: Smazaný účet Re: blixa
Nejlepší hráč historie tenisu a nejlepší hráč sezony je tak trochu myšlenkový rozdíl. Jelikož Rafa vládl již několika sezonám, je to zcela namístě.
[ Reagovat ]
01.11.2017 18:48Od: blixa
Mě je to fuk, já má z toho vašeho poměřování pindíků prdel ;-) ATP mě v podstatě nezajímá, sympatickej mi je akorát Delpo a Roger, zbytek je mi fuk. Rafa mi přijde jako neškodný lehký šílenec :D
[ Reagovat ]
01.11.2017 19:05Od: Smazaný účet
Ale to sis nějak popletl, k ATP se vyjadřuji málokdy, jelikož mi ATP oproti WTA připadá statická. A když tak, tak výhradně k Rafovi. Pravda, nedávno jsem reagoval na příspěvek, zda by případně Rafa podle bodů byl skutečnou jedničkou. Když hráč hraje celou sezonu, a má na konci nejvíc bodů, tak je to samozřejmé. Roger tu šanci taky měl, zvolil jinou strategii, bohužel, při té mu body nestačily k No.1. To, že většina fandů Rogera odběhla od původní otázky, je věc druhá. Je fajn, že si vyjmenoval své oblíbené hráče, u mě je taky patrné, komu fandím.
[ Reagovat ]
01.11.2017 19:27Od: a.magerova
No ale musí uznat, že FAFA je letos dobrej... :-))))
[ Reagovat ]
01.11.2017 19:33Od: a.magerova
opr. musíš
[ Reagovat ]
01.11.2017 19:36Od: Smazaný účet
Je.
[ Reagovat ]
01.11.2017 19:39Od: blixa
Ale jo, asi jo, bo co ;-) A jako on je no.1 nebo proč se tu tak křepčí ?
[ Reagovat ]
01.11.2017 20:06Od: a.magerova
A či já vím... ale zas tu dostává matematika na prdel... prý 152 je víc než 302 a 4x se vrátit je víc než 4x vkuse plus 1x se vrátit... tak nevím, člověk státnicoval z matematiky a k čemu... :-P

https://www.youtube.com/watch?v=ilz0d5fIZy4
[ Reagovat ]
01.11.2017 23:13Od: Stan_Borowitz
:-)
[ Reagovat ]
01.11.2017 16:54Od: raduz
Ač autistu nesnesu,je zaslouženou jednotkou.Sel do všeho a měl výsledky,není co řešit.
[ Reagovat ]
01.11.2017 16:40Od: Mayo Vamos (:
Poklonte sa antukarovi.
[ Reagovat ]
01.11.2017 16:42Od: Nola
klaniam sa, zasluzena NO1, teraz uz moze hrat bez tlaku, alebo sa uplne na tento turnaj vies co a sustredit sa na TM
[ Reagovat ]
01.11.2017 16:43Od: fialka
Stalo sa. (:
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:15Od: a.magerova Re: Pánes... ;-)
[ Reagovat ]
01.11.2017 17:19Od: Hypertac
Také se klaním. Hlavně vyhrát TM. Vamos!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist