Plíšková: Být první na světě? Víc mě láká vyhrát grandslam

  • Tenis zcela naplňuje život Karolíny Plíškové. Žádný jiný sport nesleduje ani v televizi. I proto stoupá její hvězda vzhůru, účastí ve finále US Open dosáhla na dosud největší úspěch a už se mluví o tom, že by mohla být světovou jedničkou.
    13. 9., 19:53 | Aktuality |  97 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

"Víc mě láká vyhrát grandslam. Když vyhraju grandslam, tak asi budu i první, ale teď hledím na další turnaje," řekla čtyřiadvacetiletá Plíšková den po návratu z New Yorku do Prahy, kde nestráví ani celý týden a odletí na další turnajovou pouť.

Díky úspěchu na US Open se posunula na šesté místo světového pořadí, což jej její dosavadní maximum. "Beru tenis s pokorou a na první místo nekoukám. Před námi je pátý, čtvrtý, třetí místo. Snažíme se jít krok za krokem, aby šla pomalinku pořád nahoru. Kdyby se jednou stalo, že by byla první hráčkou na světě, tak aby byla připravená," uvedl její trenér Jiří Vaněk.

První účast v grandslamovém finále Plíškovou staví do pozice kandidátky na velký titul. "S Jirkou (koučem Vaňkem) víme, že na to mám, i když se nedaří a nejsou úspěchy. A tyhle dva turnaje potvrdily, že na to mám," poukázala Plíšková vedle US Open i na turnaj v Cincinnati, kde získala trofej a porazila tři hráčky ze světové pětky.

Newyorský úspěch dodal Plíškové ještě větší odhodlání a chuť do hry. "Tenis už mě baví na maximum," podotkla a doplnila: "Chtěla bych se vrátit do (grandslamového) finále a vyhrát, ale k tomu je dlouhá cesta. Na to zatím nebudu ani myslet."

Podle Vaňka je fyzicky výborně připravená, bez zdravotních komplikací. "A její výhodou je, že nevyletěla nahoru mladá, ale jde postupně. Už je v mladším středním tenisovém věku," řekl Vaněk. Plíšková mu v té chvíli skočila do řeči se smíchem a s poznámkou: "V přechodu." A trenér pokračoval: "Lépe věci vnímá, lépe je vstřebává a je připravená."

Tenistka doufá, že postupem do finále ve Flushing Meadows nabrala potřebné zkušenosti, aby příště uspěla. "Hrát finále grandslamu je sen. Titul nevyšel o kousek, ale snad to příště už vyjde," přála si Plíšková. Věří, že zvýšený zájem o svoji osobu zvládne. "Na to jsem si už snad loni zvykla. V tenisu to tak je," řekla vítězka Fed Cupu.

Úspěch na US Open přišel poté, co odmítla jet na olympijské hry do Ria. Hodně lidí ji za to odsoudilo. "Možná mě přestali mít rádi, ale líp to asi dopadnout nemohlo. Teď už mě po finále v New Yorku možná zase rádi mají," poznamenala s úsměvem.

Tenisově si Plíšková pochvalovala, že dokázala konečně v zápasech ukázat také kvalitní voleje a vyrovnanou hru od základní čáry. "Zjistila jsem, že to nestojí jenom na servisu, i když podání potřebuju, ale dokážu hrát i bez něj," řekla. "A já ocenil, jak ve finále sama změnila taktiku a ukázala, že má i plán B," uvedl Vaněk.

Na centrkurtu Arthura Ashe Plíšková ukázala, jak je silná mentálně. Proti Venus Williamsové i proti její sestře Sereně hrála s ledovým klidem. "Jakmile vstoupím na kurt, tak už ani v rozehrávce nervózní nejsem. Tak jsme to měla vždycky," řekla. Co ale ukázala, bylo více emocí. Zaťatou pěst či oslavný křik. "Už jsem si párkrát ověřila, že když si fandím, tak mi to pomáhá. Měla bych to dělat častěji, ale jsou zápasy, kdy se do toho nedostanu, mám sklony, že bývám ospalá," řekla Plíšková.

Sezona letí kvapíkovém tempem dál. Plíškovou čekají asijské turnaje a haly v Evropě. A nakonec vedle finále Fed Cupu snad poprvé také Turnaj mistryň. "Loni mi to uteklo. Teďka jsem tomu dost blízko, tak to snad vyjde. Chci zůstat na dobré vlně. A když se tam dostanu, tak se mi tam snad něco povede uhrát," přála si.

Podrobnosti připravujeme.

Plíšková přiletěla bez talíře, auto využije maminka
Den po příletu do Prahy už finalistku US Open Karolínu Plíškovou v areálu Sparty na vlastní oči obdivovali malí caparti, třeba příští čeští vítězové Fed Cupu a Davisova poháru. Usměvavá čerstvá světová šestka oblečená v bílém tričku a kraťasech dostala od klubu dort, byť sama trofej v podobě talíře za druhé místo z New Yorku ukázat nemohla.

"Talíř dorazí asi až v lednu. Bude se na něj vyrývat moje jméno," vysvětlila čtyřiadvacetiletá Plíšková, proč u sebe nemá cenu za životní úspěch. Neměla u sebe ani vázu ze Cincinnati, kde triumfovala před cestou na US Open. "Tu jsem si nechala poslat poštou a ještě nedorazila," doplnila rodačka z Loun.

Od manažera Miroslava Černoška dostala květinu, náušnice, které má ráda, i informaci, že jeden z partnerů už přislíbil navýšení smlouvy i bonusů. "Dobré výsledky jsou po zásluze odměněny. Je to krásnej příběh, jsem spokojenej, že jsi vstoupila do tenisového nebe a tvoje hvězdy budou dále zářit," řekl Černošek.

Plíšková převzala i klíčky od lepšího modelu vozu BMW, který ale sama nevyužije. Důvod? Nemá řidičský průkaz. "Ještě ne," řekla. Vůz tak bude mít k dispozici její matka. Sama možná bude řídit auto v budoucnosti, i když ne v té nejbližší. "Auto je velká motivace (mít řidičský průkaz), ale bohužel nemám čas. Klíče přijdou mamince."

Po sobotním finále už se i sama odměnila. Vyrazila na oblíbené nákupy už v New Yorku a stihla to už i v Praze. "Koupila jsme si toho hodně," přiznala s úsměvem a prozradila, že si pořídila oblečení, kabelky a boty. "A taky jsem si koupila zimní bundu," doplnila.

V české metropoli zjistila, že se z ní stala ještě známější osobnost, než jakou byla. Lidé ji na ulici poznávali a zastavovali ji. "Docela dost. Je to docela příjemný, pokud nemají desetiminutový proslov. Když gratulují, tak je to příjemné," řekla.

Na letošním US Open měla vedle realizačního týmu i přítele Michala Hrdličku. "Nejsem zvyklá si někoho brát, mamka s tátou jezdí jen párkrát za rok. Přítel byl poprvé a je hezké mít někoho, kdo vám fandí," zjistila Plíšková.

Nyní má dva tři dny volna. Projde se po městě a navštíví rodiče. "Ležení tam bude taky, ale pak zase trénink a už v neděli letím do Tokia," uvedla Plíšková. Kolotoč turnajů se nezastaví a do konce roku by měla hrát ještě v čínském Wu-chanu, Pekingu, Linci, možná v Moskvě a poprvé snad i na Turnaji mistryň v Singapuru.

Ještě před cestou na další turnaje možná zvládne malou oslavu svého prvního grandslamového finále. "Moc důvodů k oslavám dosud nebylo, ale tohle by se možná oslavit mohlo. Probíráme to a snad ještě něco stihneme," culila se Plíšková.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (97)
14.09.2016 15:35Od: brixner Chlapi, vy patříte do ringu!
A charita? Hele, já myslím ,že ani já nejsem lakomý člověk bez srdce, nebo jak to napsat. Rád pomáhám druhý, je už jedno, jestli babce u nás v baráku s nákupem aspoň do výtahu, anebo založím kámoše, co nevyšel...Ale charita? Už jen to vědomí, že bych nevěděl, kam přesně ty prostředky půjdou a kolik sviní si z ní uloupne jako z perníkové chatky...to by mě brzdilo! Dejme tomu charita zaměřená na tenis-dát tam peníze? EE, ani náhodou! Postavím raději kurt a koupím pálky a míče a pozemek atd atd. Myslím, že ty "očekávané kecy" o charitách jsou prostě jen kecy!
A Magerce obrovskou formu na obrovské dorty:-)
[ Reagovat ]
14.09.2016 15:18Od: George_Renel A zde o stejném Vaněk
http://sport.idnes.cz/karolina-pliskova-trener-jiri-vanek-po-us-open-fq4-/tenis.aspx?c=A160914_105816_tenis_mne
[ Reagovat ]
14.09.2016 17:57Od: Nola
finale GS hralo viacero hracok, trebars Dinara Safina nieco podobne prehlasila o sebe v casoch minulych, mala podobnu vysku,dokonca bola uz NO1...tlak na jej osobu sa vystupnoval....
Wozniacki hrala 2 finale na USO, Dementieva hrala 2 finale....
u zien moze GS titul ukoristit hociktora hracka ak jej niekto odpravi favoritky z cesty, popr. schyta formu, hracky odstupia vinou zranenia, - Stosur, Franceska, Bartoli, Penetta....
proroctva Matsa radsej necitam, raz za cas mu vyjde predpoved, podobne predikcie mal pred a po finale Wimbledonu v roku 2010, Kaje samozrejme titul prajem, jej tenis ma bavi, mozno je fajn, ze prve finale jej uslo a bude viac motivovana, ale ten tlak zo strany ceskych medii je neskutocny... Petru som zaradila medzi obete medii, nie je mozne, aby hracka, ktora v roku 2011 valcovala okruh, ma zrazu problem vyhrat zapas s outsiderkou
[ Reagovat ]
14.09.2016 23:45Od: Fandina
Petra na posledních třech turnajích na kterých hrála a na dvou došla do semifinále nevypadla z žádnou neschopnou hráčkou, ale s pozdější vítězkou.
[ Reagovat ]
14.09.2016 12:09Od: Frick Tak to se mi ještě nestalo...
http://tn.nova.cz/clanek/zazrak-rodine-na-slovensku-se-na-sporaku-zjevil-jezis-video.html
[ Reagovat ]
14.09.2016 15:03Od: a.magerova
Asi nezasloužíš.... :-P

Ovšem proč ti novináři nezašli také za farářem, je mi celkem záhadou.... jeho slova by mě zrovna zajímala.... ač mě teda jinak slova farářů neberou, v tomto případě bych udělala výjimku.
[ Reagovat ]
14.09.2016 17:41Od: VlS
No, když na tom sporáku pálíš domácí borovičku, tak se může zjevit cokoliv :-))
[ Reagovat ]
14.09.2016 18:39Od: mrafe
Magu, proč bys zjišťovala názor faráře, když Roger ti to zjistí rovnou u Papeže, když se měl zúčastní globální konference ve Vatikáně na kterou je pozván od Papeže.

http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/1105--roger-federer-by-se-mel-zucastnit-globalni-konference-ve-vatikane
[ Reagovat ]
15.09.2016 15:27Od: Anonym
Tak průběh této konference mě bude velmi zajímat.
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:57Od: Frick Omezení na Premier 5
Prosim vás, co jste to vymějšleli? :-D

Hráčky TOP 10 se musí účastnit min. čtyř Premier 5 z pěti - tj. aby žádná nebyla sankcionována (případy zranění nechme stranou), musí být využito nejméně 40 "TOP 10 slotů" z 50. Kdyby Premier 5 mohlo hrát jen 7 hráček TOP 10, tak by těch slotů bylo jen 35 :-D
[ Reagovat ]
14.09.2016 12:47Od: blixa
To už jsme tu diskutovali před dvěma lety a nikdo neví, jak to WTA řeší.
[ Reagovat ]
14.09.2016 13:13Od: Frick
http://ww4.sinaimg.cn/large/ddb1c049gw1f6wrex3byqj21ww2pgnei.jpg

Kromě Kasatkinový a těhotvný Viku je tam celá TOP 45.

To jako ještě vyhoděj dvě další hráčky TOP TEN, co tam jsou řádně přihlášený? A na jakym principu? :-D
[ Reagovat ]
14.09.2016 13:26Od: VlS
Blixa se dívá na článek, kterej upravuje vztahy mezi organizátorem turnaje a WTA, kde WTA garantuje organizátorům účast příslušného počtu příslušných hráček tak, aby na to organizátor sehnal prachy. Jinak WTA zaplatí sankci. Jde o chybnou interpretaci článku, na premiere 5 a 700 jsem žádnou limitaci počtu hráček top ten nenašel.
[ Reagovat ]
14.09.2016 13:40Od: blixa
Premier 700 žádné omezení nemá protože účast není regulována hráčskou smlouvou WTA. Premier 5 je regulován. Tvl já to snad najdu ale pak vás všechny zabiju že jste mě k tomu donutili :D
[ Reagovat ]
14.09.2016 15:44Od: tommr
máš to všechno popletený a okecáváš to, aby sis nemusel přiznat, že jsi vedle jak ta jedle. Na to není potřeba číst nějaký pravidla stačí používat zdravej rozum. Jak by WTA zdůvodnila, že tři hráčky z top-10 se nemůžou zúčastnit tak velkýho turnaje jako je Premier-5 a podle jakých kritérií by se určovalo, které z nich budou vyřazeny? Zatímco hráčky na 11.-50.místě by mohly startovat bez omezení? Zamysli se aspoň trochu nad tím nesmyslem co hlásáš ...
[ Reagovat ]
14.09.2016 17:44Od: VlS
Už jsem ti to psal vedle - u právních textů musíš číst, co je předmětem a kdo je subjektem a číst, ne se domýšlet, o co by třeba taky mohlo jít a nepouštět se do extenzivních interpretací.
[ Reagovat ]
14.09.2016 18:13Od: blixa
Ne ale fakt už jdi do prdele :D Opravdu lituju, že jsem se to v noci pokoušel dohledat a v tom rozpoložení, co jsem byl jsem si naběhl, protože jsem to skoro nečetl.
Primárně to celé vychází z interpretace wikipedie, ne z tohle textu !
jednak zde : https://cs.wikipedia.org/wiki/WTA_Premier_Tournaments
a taky zde : https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDeb%C5%99%C3%AD%C4%8Dek_WTA
Jak už jsem psal, zabýval jsem se tím, a ne jen já někdy před dvouma rokama. A jsem přesvědčen, že jsme tehdy našli dokument, který to potvrzoval. V tom byly právě omezení, které se týkají startů hráček TOP 10 na turnajích international i na Premier 5, což ani jedno v tomhle dokumentu není. Ano, mohu se mýlit a třeba si jen myslím že jsme to tehdy našli. Ale rozhodně se to nezakládá na tom textu z "rules", to jen únava a nepozornost způsobila, že jsem sem hodil nesmysl čehož všichni radostně zneužíváte :D
[ Reagovat ]
14.09.2016 19:59Od: VlS
Blixo, dejchej z hluboka a nezuř, netrefil ses, tak nenadávej kolem sebe, pěkně do koupelny, před zrcadlo a v soukromí:-)
[ Reagovat ]
14.09.2016 20:14Od: blixa
Já jsem klidnej, jen mě serou jedinci kteří se ze mě snaží udělat ještě většího deb.ila, než opravdu jsem :D Napsal jsem uctivý dotaz soudruhům (či soudružkám) do WTA, tak uvidím, jestli se uráčí odpovědět.
[ Reagovat ]
14.09.2016 02:05Od: Frick US Open - Linec
Tj. 7 týdnů a jediný volný tento.

Neřikal Vaněk před sezonu, že ten kalendář chtěj redukovat?
[ Reagovat ]
14.09.2016 08:45Od: rusedski
Tomuhle programu prostě nevěřím.

2 týdny US Open, na otočku do ČR, oslavy, rozhovory, odlet do Asie, Tokio, Wuhan, Peking, zpátky do Evropy, Linec, Moskva a zase hned do Asie na TM - naprostá šílenost...
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:12Od: Frick
Moskvu vynechá a v Linzi si půjde pinknout osmifinále, za což dostane šek na 25.000 Euro... Asi tak.
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:15Od: blixa
Závist je strašná svině, viď ? Žere a žere mrcha ... ;-)
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:25Od: Frick
Já jen řikám, jak to je.

Obecně jsem proti startovnýmu. Buď na ten turnaj jedu, protože je pro mne atraktivní takový, jaký je a jedu ho s úmyslem ho tam vyhrát a nebo tam nejedu vůbec.

Pokud má pořadatel prachy navíc, tak má navýšit PM plošně. Ta vypadnuvší holka z posledního kola kvaldy ze 170. místa bude ráda, když místo 1000 Euro dostane 1250....
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:28Od: blixa
Obecně seš rovnostářskej magor, jenže tak svět nefunguje. A když funguje, tak hodně krvavě.
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:36Od: Frick
No, pak je celkem rovnostářaská i NHL. :-D 500. hráč NHL sice nebere tolik jako Crosby, ale míň než 0,5 mil. USD na sezonu to neni určitě.

500. nejlepší tenista tře bídu s nouzí.
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:49Od: blixa
Ale prd. Kolektivní sport je zcela odlišný od individuálního, pro ten nižší level je to prostě slušně placená práce. U tenisu to tak není a asi u žádného individuálního sportu, protože se projevuje právě ten individualizmus. Dobře vydělají jen ti nejlepší.
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:39Od: George_Renel
Když jedeš, tak jeď a nezasmrádej to tady zase.
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:21Od: Frick
Nebo se na to vys... úplně. Což by bylo pro ni nejlepší. Vrátit se z Pekingu. Pár dní nic nedělat, potom se s Vaňkem zavřít do haly ve Stromovce a klidu se připravit na TM.
[ Reagovat ]
14.09.2016 12:50Od: rusedski
Mně ta sezona hlavně přijde hrozně nahuštěná. Když jsem kdysi začínal tenis sledovat, tak se ještě v listopadu hrály normálně turnaje a na konci listopadu si střihli TM. Dokonce když jsem zabrousil do výsledků někdy z 80.let, tak tam mastili turnaje ještě v prosinci a TM byl před Vánocema.

Teď je to všechno posunutý, vlastně na začátku září skončí USO a už příští měsíc končí sezona. Do tý doby se musí stihnout asijský turné, evropský haly a TM, takže na nějaký velký pauzy tam není moc prostor. Ale hrát všechno, to prostě nejde.
[ Reagovat ]
14.09.2016 14:09Od: Frick
No, právě proto je tam to omezení zápočtu na 16 turnajů, aby se regulovalo nějaký šílená objíždění.

Bez 1x HC + 2x FC má už teď Kája objeto 18 turnajů, s Tokyem, Wuhanem, Pekingem a Singapurem + FC jsme na čísle 22 (+4). To myslím, že je na 10,5 měsíce (od ledna do půlky listopadu) skutečně více než dost.
[ Reagovat ]
14.09.2016 17:46Od: VlS
Ne, proto to tam není, to omezení je proto, aby se ranking nedal ujezdit, ale aby se musel uhrát.
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:25Od: tommr Karolína jde nahoru pomalu ale jistě
souhlasím s Vankem, že pro Karolínu je dobře, že se zlepšuje postupně. Karolína je přímo učebnicovej příklad hráčky, která se každým rokem o něco zlepší a posune nahoru. Stačí se podívat na její konečný umístění v uplynulých létech:

2006 = 1168
2007 = 860
2008 = 427
2009 = 228
2010 = 203
2011 = 159
2012 = 120
2013 = 67
2014 = 24
2015 = 11
2016 = první desítka?
2017 = světová jednička?
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:53Od: misa
Desítku má letos snad už jistou.
[ Reagovat ]
14.09.2016 00:17Od: tommr
jj letos by jí o tu desítku mohla připravit jen nějaká zdravotní kalamita podobná té, která postihla loni Lucku ...
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:41Od: Frick Měla by dát něco na charitu
Ty peníze, co zinkasovala, jsou nechutně vysoký.
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:41Od: EllNino
co je ti do toho vyžírko
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:48Od: Frick
Já kdybych vyhrál 1,75M USD, tak bych dal aspoň 50.000 někam.
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:49Od: EllNino
na záchod, na utírání zadku
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:52Od: Frick
Ano. Může užívat bankovky místo haislpapíru. Bylo by to její svaté právo. Ale měli bychom jí kravku, co není co s prachama.
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:55Od: EllNino
nemluv pořád za dav, mluv za sebe :) ...to je furt "měli" "mysleli" "malovali" "chcali" "srali" ...nebo ty "mykáš" ? :)
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:06Od: Frick
Ok. Pokud by někdo řekl, že si vytírá p*del bankovkama, protože rád dává na odiv, že na to má, tak bych ho měl za vola.

Spokojen?
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:08Od: EllNino
Ano :)
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:08Od: VlS
Hmmm, fakt jsi masochistickej Troll. Hele, jeď do Trondheimu, najdi si tichej fjord a troluj a troluj
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:08Od: misa
:)
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:09Od: PetaM
To bych rád viděl teda ... Akorát ona je nevyhrála, ale vydělala. Rád rozdáváš ze své výplaty? Pardon, sociálních dávek? No silně pochybuju.
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:09Od: EllNino
:) pochybuju ...
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:16Od: misa Re: Frick
Sice teoreticky vyhrála 1,75 mil. USD, ale hned v USA musela pořádně zdanit. Pak se jistě připomenul doc. Černošek a další, takže na konci jí toho zbyde mnohem méně.

V článku o Lucii z jejího loňského tažení v Paříži napsal Knap z MF Dnes, že jí ze všech peněz po zdanění a odečtení nákladů zbyla asi 1/3. To je dost zoufalé.... Tady vidíš, jak hodně zavádějící jsou čísla o inkasovaných turnajových odměnách.
[ Reagovat ]
14.09.2016 01:31Od: Frick
Je to pořád asi 8,5 mil. Kč....

Pokud by brala medián čisté mzdy (pro člověka bez slev) tak by to vydělávala 38,5 roku.....

Navíc se musí říkat kromě A i to B a to jsou příjmy ze sponzorských a reklamních smluv, když kvůli jejim nedanění vyplatí celá ta monacká šaškárna.
[ Reagovat ]
14.09.2016 01:32Od: Frick
tedy asi nemůžou být úplně malé...
[ Reagovat ]
14.09.2016 01:46Od: blixa
Ty vypatlanej blbečku, smlouvy okolo reklam vůbec nemusí být nezdaněné. Může to být velmi podobné jako se zdaněním PM, třeba Británie jí je určitě poměrnou částí zdaní, a je tam milion dalších aspektů o kterých nemáš ani ponětí. Tvé primitivní vidění světa nemá s realitou vůbec nic společného, tak se s tím smiř a nedělej ve svém tupém mozečku vůbec žádné závěry. Jsou totiž zcela úchylné.
[ Reagovat ]
14.09.2016 01:55Od: Frick
Kdyby to tak bylo, tak v čem jim ta monacká residence tak pomůže?

Systém sociálního a zdravotního ja udájně spjat s francouzským systémem.
[ Reagovat ]
14.09.2016 02:04Od: blixa
Ale do toho, v čem jí to pomůže ti vůbec nic není, stejně jako mě. Ani se to nikdo z nás nedozví, protože nám do toho nic není. Jen ti říkám, deb.ile, že celé zdanění všeho možného je nesrovnatelně složitější než si vůbec umíš představit a vůbec není tak přímočaré, jak se tvůj kuřecí mozeček domnívá. Ty výhody můžou spočívat třeba v sídle spolupracujících firem v Monaku atd. atd. Prostě do toho vůbec nevidíš, já taky ne, ale vím jak jsou tyhle věci složitý. Odborníci jí prostě spočítali, že ve výsledku to bude výhodnější, je to v souladu s našimi zákony, tak proč házet prachy lopatama do nenažraných chřtánů takových Fricků ?
[ Reagovat ]
14.09.2016 02:14Od: Frick
No ale tak prostě je to známka toho, že ty příjmy mimo PM nejsou zanedbatelný.

Šlo mi jen o to, že když se argumentuje tim, že z uvedených PM tenistovi zbyde menšina, tak by se mělo dodat i to, že další slušný příjem je od sponzorů.
[ Reagovat ]
14.09.2016 02:18Od: blixa
Dement .. prostě dement .. ty znáš její smlouvy ? Víš, jaký a jestli vůbec má nějaký příjmy od sponsorů ? Já vím akorát o tom, že má smlouvu s Filou, což ale není sponsoring, to je obchod, něco za něco. Ale ty budeš furt žvatlat a furt spekulovat. Zabít tě je málo ....
[ Reagovat ]
14.09.2016 02:35Od: Frick
Tak zrovnaKarolína ta nášivky tam mít nebude jen z dobrý vůle.
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:31Od: Frick
Tak to je snad princip sponzoringu, ne? Známý sportovec či sportovní klub zviditelňuje svými úspěchy tu a a tu značku, která do sportovce/klubu na oplátku vráží peníze.
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:41Od: blixa
Já sponzoring vnímám spíš takhle - https://cs.wikipedia.org/wiki/Sponzor
Smlouvy s oděvními firmami je podle mě ryzí business. Ale budiž, každý máme asi vnímání toho pojmu jinak posunuté.
[ Reagovat ]
14.09.2016 11:42Od: Tornes
Nebo třeba princip startovného - známý hráč přijede na turnaj, dostane za to zaplaceno, ale turnaj zviditelní a ten tím vydělá víc, než kdyby to startovné nezaplatil a nepřilákal ho. Vlastně je to též sponzoring trochu jinak.

btw, srovnávat individuální a kolektivní sporty moc nejde.
[ Reagovat ]
14.09.2016 01:51Od: VlS
a co tak nechat její charitu na ní? kolik dáváš ty? Už jsem se te na to ptala nikdy jsem se odpovědi nedočkal.
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:48Od: PetaM
Neměla, nemusí, klidně by si tě mohla i koupit na lízání nohou. Vsadím se, že bys to vzal.
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:49Od: EllNino
:D :D :D
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:50Od: Frick
Nemusí, ale bylo by to pěkné.

Nejvíce si cením těch, co samo mají málo a stejně se obětují pro jiné.

Pro mne by třeba Kája byla hrdinkou, kdyby dala na dobročinnost všchno nad zisk 1.000.000 Kč ročně netto.
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:03Od: Fandina
Neboj se, peníze si do hrobu nevezme a ani se neztratí z povrchu zemského. Někam přijdou, záleží na tom, jak se ona rozhodne s nimi naložit.
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:07Od: Frick
Snad ne na chov Hrdliček.
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:18Od: Fandina
Nezáviď druhým lidem.
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:22Od: misa
Fandino, v roce 1953 se u nás ztratily peníze z povrchu zemského jediným rozhodnutím KSČ. Takže opatrně...
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:26Od: Fandina
To samozřejmě, ale to se ztratili všem, to není tenhle případ.
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:26Od: Fandina
ztratily
[ Reagovat ]
14.09.2016 00:16Od: FulnekUltras Re: misa
od prvního masivního zdražení potravin 1.1. 1991 se u nás peníze lidem ztrácejí plíživě imrvére - a dodnes tuhle státem posvěcenou zlodějinu ještě nikdo nezastavil
[ Reagovat ]
14.09.2016 01:54Od: blixa Re: Frick
Jasně, na straně výdajů má být Kája a na straně příjmů tvoje nenažraná tlama ! To víš. Líný prase co jen bere ale nic nedává bude poučovat, kolik kdo a komu má dávat z toho co vydělal. Tos uhod, magore !
[ Reagovat ]
14.09.2016 07:23Od: George_Renel
Odpovídající by bylo, kdybys ty dal na charitu vše co přesahuje tvůj roční čistý příjem 100.000,- czk. Činíš tak?
[ Reagovat ]
14.09.2016 08:24Od: mrafe
Fricek, umí pouze organizovat a určovat co mají dělat druzí. Co mě udivuje, jak přesně ví, co mají všichni ostatní dělat, a kolik ostatní dali na charitu. Ale co má dělat sám a kolik dal na charitu, to už se nám neráčí sdělit.
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:16Od: FulnekUltras
;)))))))))))))))))))))))))
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:32Od: mikimaus321
Jaký typ kočáru BMW to dostala Karolína?
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:19Od: Fandina
Kája je ve dvou nominacích v hlasování na WTA stránkách, hráčka měsíce a průlom měsíce.
http://www.wtatennis.com/news/article/5886538/title/vote-augusts-player-of-the-month
http://www.wtatennis.com/news/article/5886633/title/vote-august-breakthrough-of-the-month
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:09Od: brixner Pleasheck!
Není to po americku?

Ale sluší jí to tady, sluníčku!
[ Reagovat ]
13.09.2016 20:44Od: Fandina
Koukám, že kolem Káji je velký kolotoč. A teď opakují finále na Eurosportu a v podstatě to bylo o ten poslední game. Ten kdyby se povedl vyrovnat, tak GS je už teď. Bylo to opravdu o vous. Tak doufám, že příště už to vyjde. Nejlépe na AO. Finále s Petrou by se mi líbilo.
[ Reagovat ]
13.09.2016 21:36Od: Roger_Federer
Nelzi, ja tam vidim Wawrinku a Djokovice.
[ Reagovat ]
13.09.2016 21:43Od: George_Renel
I před hodinou?
[ Reagovat ]
13.09.2016 21:52Od: Roger_Federer
Jak mam vedet co tam bylo pred hodinou.?
[ Reagovat ]
13.09.2016 21:54Od: Fandina
Nelži.
[ Reagovat ]
14.09.2016 09:19Od: Rip.win
. Ten kdyby se povedl vyrovnat, tak GS je už teď...tvl
[ Reagovat ]
14.09.2016 12:20Od: Fandina
ubohé
[ Reagovat ]
14.09.2016 13:45Od: Rip.win
chudinko
[ Reagovat ]
14.09.2016 21:37Od: Fandina
neotravuj
[ Reagovat ]
14.09.2016 23:42Od: Rip.win
ty
[ Reagovat ]
13.09.2016 20:26Od: PetaM
Tak aspoň jsi Kájo na 100 % potvrdila, že jedeš do Tokya ... A máme to vyřešené :D
[ Reagovat ]
13.09.2016 20:42Od: George_Renel
Daleko je Tokyo .-)
http://player.mashpedia.com/player.php?q=6dVosh4wN_E
[ Reagovat ]
13.09.2016 20:45Od: blixa
Jojo, daleko synečku, daleko ... ;-)
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:37Od: Carloss
já mám asi nějaký dlouhý vedení, ale tokio se hraje ted ne? proč by tam měla ted kája teda jezdit?
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:38Od: EllNino
Příští týden je ještě jeden turnaj v Tokiu a tentokrát kategorie Premier :)
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:44Od: Carloss
ahá. to by mě teda nenapadlo, že se turnaj WTA hraje v jednom mestě dvakrát hned po sobě. :) to je nějaká novinka ne?
[ Reagovat ]
13.09.2016 23:45Od: EllNino
od loňska no :)
[ Reagovat ]
13.09.2016 20:15Od: VlS Kajo,
pravdu díš. Vyhraj 4 GS v řadě a ta jednička přiběhne sama :-)
[ Reagovat ]
14.09.2016 00:15Od: tommr
1-2 GS ročně by měly na jedničku stačit ... :)
[ Reagovat ]
14.09.2016 01:09Od: VlS
Jo, ale něco k nim
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist