Plíšková: I prohra ve finále je obrovský úspěch

  • S hlavou vztyčenou odletí Karolína Plíšková z US Open. Ve svém prvním grandslamovém finále odehrála v New Yorku s Němkou Angelique Kerberovou vyrovnanou bitvu a měla ze sebe dobrý pocit.
    11. 9., 10:10 | Aktuality |  79 komentářů
    Karolína PlíškováKarolína Plíšková 
     
  • Profil hráče

"Nebudu z toho špatná. Odehrála jsem dobrý zápas a jsem ráda, že se mi povedlo dojít do finále. I přes prohru je to obrovský úspěch," řekla Plíšková po prohře 3:6, 6:4 a 4:6 Radiožurnálu, a na tiskové konferenci uvedla: "Odvedla jsem dobrou práci. Bylo to moje první finále a byla jsem blízko k výhře. Kdyby mi někdo před dvěma týdny řekl, že budu hrát finále, tak to beru. Jsem na sebe pyšná. Nejsem smutná."

Před turnajem s podobným výsledkem nepočítala. Na předchozích grandslamech nepřešla přes třetí kolo, ale tentokrát ukázala své schopnosti. "Skvělé, je to budoucí šampionka," napsala o Plíškové na sociální sítích Martina Navrátilová.

Pro Plíškovou by mohlo finále US Open znamenat určitý zlom. "To teď nedokážu odhadnout. Řekneme si to za rok," usmála se čtyřiadvacetiletá rodačka z Loun. "Většinou po turnajích hned nepřemýšlím, co bude dál. Možná se něco změní, možná taky ne. Prostě si z US Open vezmu všechna pozitiva a uvidíme," uvedla.

Spolu s turnajem v Cincinnati, kde získala titul, vyhrála jedenáct zápasů v řadě a porazila pět hráček světové desítky. "To je největší plus. Vím, že to můžu dokázat, a forma mi vydržela i v New Yorku," hledala zmíněná pozitiva z americké šňůry. "I tady jsem mohla vyhrát. Bylo to o pár míčích a musím hledět dopředu."

Doufala, že až příště nastoupí do grandslamového finále, tak zužitkuje zkušenosti ze zápasu o titul s Kerberovou. "Takových zápasů si za život moc nezahrajete, takže to určitě pomůže. Na příštím grandslamu se budu snažit hrát stejně dobře od prvního do posledního kola, a ještě se zlepšit. To je klíč k úspěchu."

Na dalších turnajích se pokusí navázat na úspěšné letní týdny. "Odvedla jsem teď dobrou práci, v hodně věcech se zlepšila, především v utkáních s předními hráčkami, ale musím jít dál turnaj po turnaji," řekla a na otázku, co se jí honilo hlavou, když soupeřka přebírala vítěznou trofej, řekla stroze: "Nic."

Více než dvouhodinový zápas s Kerberovou byl v horku hodně náročný. "Více fyzicky než psychicky," řekla Plíšková a vysvětlila: "S ní to není, že dáte bum sem, bum tam a máte bod. Ona vrátí tolik míčků, co ostatní holky nevrátí, takže je tam hodně úderů navíc. Nutí mě hrát agresivněji, až udělám chybu."

Ve třetím setu získala Plíšková první brejk a po svém servisu vedla 3:1. Výhodu ale neudržela a v posledním gamu utkání přišla o podání čistou hrou. "Ten poslední game se nepovedl, ale pořád to byl skvělý tenis a dobrý zápas. Co jsem s ní (Kerberovou) hrála, předvedla jeden ze svých nejlepších zápasů. Nejsem zklamaná," řekla.

Kerberová výhrou potvrdila nástup na pozici světové jedničky a ukázala, jak těžké je překonat její obranu. "Nemá dny, kdy jí to vyloženě nejde a daruje vám to. Může tam běhat týden," řekla agresivně hrající Plíšková. "Svoji hru měnit nehodlám. Nechtěla bych jen běhat a vracet míčky, ale klobouk dolů před ní, musí být super fyzicky připravená," ocenila svou soupeřku.

Z New Yorku zamíří Plíšková na pár dnů domů. "Bylo to dlouhé a není to lehké zůstávat na turnajích do konce, jak to vypadá v televizi. Jsou to nervy, je to náročné a už se těším, až si odpočinu a naberu novou energii," uzavřela česká jednička.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (79)
11.09.2016 21:25Od: senpolia
Čo je to zač ten Hrdlička? Pletky v médiách akosi nesledujem a na toto som narazila. hmm, cesta na Slovensko
http://www.pluska.sk/sport/tenis/09/pliskova-ziari-us-open-jej-frajer-hrdlicka-dostal-dzob-slovensku.html#disqus_thread
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:33Od: sprchon
Ja tyhlety lidi taky nesleduju a az donedavna jsem o Hrdlickovi taky neslysel. Jevi se mi jako 1d1ot, ale jestli Kaje tenhle vztah pomaha, tak zaviram obe oci.
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:36Od: senpolia
tak aj ja ich zatvorím ;) nech sa jej teda darí
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:48Od: a.magerova
Velmi zjednodušeně a navíc jen můj názor - je to zlatokop, ale né primárně kvůli prachům od daných žen, ale kvůli zviditelnění a následným prachům z jiných zdrojů.... takovéto - 1x jsem se vyspala s Jardou Jágrem a teď mám o hodně víc kšeftů....
Michal Hrdlička je synek z bohaté rodiny, který se dostal do TV Nova jako moderátor Sportovních novin... prý velký děvkař a pařmen, který se prý vsadil s kamarádem taky z TV Nova Petrem Suchoněm, že sbalí Lucii Borhyovou... s tou má teď dceru a rozešli se... pak se vnutil na párty po vyhraném Fed Cupu a tam sbalil Karolínu... z Novy ho vyhodili, protože dělal bordel a ostudu na Karlovarském festivalu, národ čekal, že i Karolína ho kopne do řiti, ale nestalo se, je zamilovaná, takže ho vzala na milost... s Lucií se zviditelnil v Česku, s Karolínou se zviditelnil ve světě... a má vystaráno... :-))

Jo a Petr Suchoň se zakoukal do Koukalové, prý už mluví i o dětech...
http://img.blesk.cz/img/1/normal620/2549417_petr-suchon-v2.jpg?v=2

A Strýcová chodí se synem Jana Krause Davidem... ale ten mě zklamal fest... :-P

http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/258257/jak-strycova-skolila-tenisoveho-panice-krause-to-je-federer-ty-idi ote.html
[ Reagovat ]
11.09.2016 21:52Od: sprchon
Zamilovaná? Hmm, bohužel běžná choroba. :) Snad se z toho Kája brzo dostane a kopne ho.

Nevěděl jsem, jak to bylo, tak díky. :D

Kraus mi ale jinak přijde v pohodě. Spoustě lidí sport vůbec nic neříká, no, on je ten případ.
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:05Od: a.magerova
Jj zamilovaná je fest, toto mě dostalo, jako by to psala jedna z TP:

"Myslím, že vám tady do toho nikomu nic není, ale já vím, závist."

A reakce jednoho fanouška:

"Tak věřim slečno Karolíno, že Vám může leckdo závidět například krásu, zdraví, talent no i možná penízky, ovšem nechce se mi věřit, že by Vám někdo záviděl pana Hrdličku."

https://www.super.cz/448723-fanousci-pliskove-se-pustili-do-michala-hrdlicky-zamilovana-tenistka-jim-poslala-tento-vzkaz-a-smazala-vulgarity.html
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:13Od: sprchon
No tak Hrdlička se přímo nabízí jako věc, do který můžou závistivci kopat i když Káje třeba nezávidí zrovna jeho. ;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:39Od: Fandina
Přesně.
[ Reagovat ]
12.09.2016 20:57Od: VlS
Hlavně je to její věc a nám je do toho pendrek.
[ Reagovat ]
12.09.2016 23:13Od: Fandina
Přesně.
[ Reagovat ]
12.09.2016 17:04Od: senpolia Re: a.magerova
Vďaka za uvedenie do situácie. ;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:48Od: tommr průběžnej singlovej žebříček WTA
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném USO ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na nejvýše postavenou českou hráčku Karolínu Plíškovou ...

1. Kerber 8730 (+4305)
2. Williams, S. 7050 (+2625)
3. Muguruza 5830 (+1405)
4. Radwanska, A. 5815 (+1390)
5. Halep 4801 (+376)
-----------------------------------------------
6. Plíšková, Karolína 4425
-----------------------------------------------
7. Williams, V. 3815 (-610)
8. Suarez Navarro 3330 (-1095)
9. Keys 3286 (-1139)
10. Kuznetsova 3250 (-1175)
11. Azarenka 3121 (-1304)
12. Cibulková 3100 (-1325)
13. Konta 2865 (-1460)
14. Bacsinszky 2773 (-1652)
15. Vinci 2595 (-1830)
16. Kvitová 2390 (-2035)
17. Pavlyuchenkova 2255 (-2170)
18. Stosur 2200 (-2225)
19. Vesnina 2114 (-2311)
20. Svitolina 2101 (-2324)
21. Strýcová 1930 (-2495)
...
44. Šafářová 1240 (-3185)
...
65. Siniaková 939 (-3486)
...
89. Allertová 729 (-3696)
...
95. Plíšková, Kristýna 679 (-3746)
...


Karolína Plíšková se posunula do první desítky na 6.místo což je její nové kariérní maximum. Její náskok na nejbližší pronásledovatelky už vzrostl natolik, že je téměř jistý, že sezónu zakončí v top-10 ...

Kristýna Plíšková se vrátila do první stovky když se zřejmě inspirovala sestrou a na nejmenším WTA turnaji v čínském Dalianu získala titul (i když s notnou dávkou štěstí). V první stovce už tak zase máme 7 hráček ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně Kerberová, která na postu světový jedničky vystřídala Serenu ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:07Od: horska.kraslice
Bylo by snad vhodnější aktualizovat formulaci ohledně Kristýny Plíškové. V čem se jako inspirovala? V semifinále jí skrečovala soupeřka hned v 1. setu a ve finále se finišující soupeřka - téměř jistá vítězka (2:5 a 0:30 z pohledu Kristýny) ošklivě zranila.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:11Od: tommr
Kristýna za to ale nemůže, že jí soupeřky skrečly. Djokovicovi na USO vzdali dokonce tři soupeři a pokud získá titul tak určitě nebude proto méně hodnotnej ... :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:12Od: EllNino
to jo ...ta první skreč se dá brát, tam Kristýna vedla, ale ta "výhra" ve finále je fakt kuriózní, ona celkově je Kristýna těch kuriozních zápasů plná :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:14Od: horska.kraslice
Navíc, v semifinále sice vedla, ale pouze v jejím "oblíbeném" prvním setu.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:16Od: tommr
není to příjemný takhle vyhrát, ale takovej už tenis někdy je. Vzpomínám si, že Klára Koukalová takhle jednou vyhrála zápas ve kterým snad neuhrála ani jednu hru ... :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:18Od: sprchon
A měla její soupeřka mečbol?
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:20Od: horska.kraslice
Údajně měla, protože se to snažila dohrát, ale pak už to nešlo vůbec, znovu upadla, zůstala ležet a odvezli ji na vozíčku
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:26Od: sprchon
Já myslel tu soupeřku Kláry.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:28Od: horska.kraslice
Pardon.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:29Od: tommr
Klára prohrávala už 1:6 0:4 když musela soupeřka skrečovat ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:19Od: EllNino
myslíš tehdy s Friedsam ? :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:20Od: tommr
jj ta si tenkrát taky nějak ošklivě pochroumala nohu ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:21Od: EllNino
jo to bylo ošklivý
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:17Od: sprchon
To jo, Tynda je na tohle jak magnet. :D A někdy jako by byl kurt pod ní ze železa. :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:17Od: horska.kraslice Re: Tommr.
Jenom pořád nevím, v čem se Kristýna inspirovala Kájou. Káje neskrečoval nikdo.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:24Od: tommr
nesmíš to brát tak doslova. Prostě Kristýna předvedla v Dalianu podobnou jízdu jako Karolína na USA jen na něco nižší úrovni. Kristýnu to vyneslo do první stovky a Karolínu do první desítky ... :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:30Od: horska.kraslice
Mně to teda nepřipadá jako podobná jízda, jen na nižší úrovni, když dva poslední zápasy Kristýny dopadly jak dopadly, ale o.k., je to můj pohled proti tvému, každý máme právo na názor.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:39Od: EllNino
Kritsýna ale herně neoslnila a ten titul vyhrála víceméně náhodou, posun k lepšímu jsem neviděl ani omylem bohužel :/ ...ale třeba ji titul nakopne :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:42Od: Praguna
svojí depkou ve 3. setu přímo zklamala
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:20Od: EllNino
7 hráček sice máme, ale v Race je Denisa až ve 12. desítce, takže se musí pokusit obhájet to finále z Kantonu, jinak letí :/
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:32Od: Praguna
V Kantonu a 2. kole USO(Larsson) to bylo jako nebe a dudy
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:38Od: EllNino
no musí pár bodů ještě nahrát, jinak má malér :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:40Od: Praguna
mám obavy .Po zápase s Halep v Kantonu u mě hodně vyrostla ,s Larsson zase hodně spadla
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:43Od: EllNino
prosímtě, mezi zápasy s Halep a Larsson odehrála dalších spoustu zápasů, kde hrála hůř i líp, u mě stoupla teda výhrou nad Kerber v Indian Wells :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:47Od: Praguna
to je tím ,že to bylo na USO hned po Lucce s Halep,tam jsem se namlsal.Jinak O.K.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:48Od: EllNino
ten zápas s Larsson absolutně neřeším, mě potěšila výhrou nad Anou na velkým kurtu a Larsson už byla favoritka, která předtím hrála SF v New Havenu :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:47Od: tommr průběžnej singlovej žebříček WTA
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném semifinále na USO ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka postoupila do finále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na nejvýše postavenou českou hráčku Karolínu Plíškovou ...

1. Kerber 8030 (+3605) *
2. Williams, S. 7050 (+2625)
3. Muguruza 5830 (+1405)
4. Radwanska, A. 5815 (+1390)
5. Halep 4801 (+376)
-----------------------------------------------
6. Plíšková, Karolína 4425 *
-----------------------------------------------
7. Williams, V. 3815 (-610)
8. Suarez Navarro 3330 (-1095)
9. Keys 3286 (-1139)
10. Kuznetsova 3250 (-1175)
11. Azarenka 3121 (-1304)
12. Cibulková 3100 (-1325)
13. Konta 2865 (-1460)
14. Bacsinszky 2773 (-1652)
15. Vinci 2595 (-1830)
16. Kvitová 2390 (-2035)
17. Pavlyuchenkova 2255 (-2170)
18. Stosur 2200 (-2225)
19. Vesnina 2114 (-2311)
20. Svitolina 2101 (-2324)
21. Strýcová 1930 (-2495)
...
44. Šafářová 1240 (-3185)
...
65. Siniaková 939 (-3486)
...
89. Allertová 729 (-3696)
...
108. Plíšková, Kristýna 576 (-3849) x
...


Karolína Plíšková se posunula do první desítky na 6.místo což je její nové kariérní maximum.
Její náskok na nejbližší pronásledovatelky už vzrostl natolik, že je téměř jistý, že sezónu zakončí v top-10.
Pokud by na USO získala titul posunula by se na 5.místo ...

Kristýna Plíšková se zřejmě inspirovala sestrou a na nejmenším WTA turnaji v čínském Dalianu už postoupila do semifinále. V žebříčku se posunula na 108.místo a pokud by se jí podařilo v Dalianu získat titul vrátila by se do první stovky ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně Kerberová, která na postu světový jedničky vystřídala Serenu ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:50Od: tommr
tohle jsem sem postnul omylem. Platí žebříček kterej je výše ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:07Od: Fandina
Tak tak, finále je obrovský úspěch. Třešnička na dortu tomu sice chyběla, ale doufám, že příště už tomu tak nebude. Škoda prvního a posledního game. Jinak super zápas. Gratulka.
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:45Od: sprchon Karo11na
Včera mě příjemně překvapila. Nevěřil jsem, že bude schopna hrát na takový úrovni skoro celej zápas, trochu jsem čekal, že se brzo sesype a nic moc neuhraje. Mýlil jsem se a musím opravdu hluboce smeknout a omluvit se. Od 2. gamu prvního setu až to 5. gamu třetího setu hrála nejlépe, co jsem ji kdy viděl. Tu chladnokrevnost a soustředěnost jsem obdivoval, já bych hrál nejspíš jako Monf proti Djokovi. :D Od BL paráda, Angie jí hrála hodně do BH, ale ten měla Kája včera luxusní. Na síti úplně super (až na tu jednu velkou minelu), halfvoleje jako od GOATa. Úplně na 100 % asi nešlapal servis, což je velká škoda, chybělo málo. První servis moc nechodil a po druhém Kája moc bodů neuhrála. Ale každopádně obdivuhodný výkony na celém turnaji. Klobouk dolů. :)

Nečekám, že takhle dobře bude hrát pořád, ale jsem rád, že sobě i všem pochybovačům dokázala, že umí hrát i na GS, umí velký zápasy. Snad se jí takhle všechno ještě hodněkrát sejde a pár GS třeba vyhraje.

Samozřejmě gratulace Angie, je to úžasnej rok, hraje skvěle. Málokdo se dostane ze 4 GS do tří finále během jednoho roku. Pokud vím, tak ani Serena nedala v jednom roce všechny 4 finále. Ať se daří dál! :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:39Od: Pavol Skoda.
Bola to velka sanca na GS. Kerberova to len vracala a cakala na chyby.A to jej stacilo na titul.Ta dlho jednotkou nebude.KAROLINA viac si mala riskovat.
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:06Od: themimone
"len vracala a cakala na chyby" Naopak přišla se hrou, která každou soupeřku nutí riskovat, protože hrát proti Angie s tím, že budeš schopný se s ní fyzicky udržet ve výměnách je sportovní sebevražda(pro naprosto drtivou většinu soupeřek). Nechápu kde se bere myšlenka, že pokud nejsi ranařka která se snaží ukončit výměnu co nejdříve (protože v delší výměně tvoje šance letí prudce dolů), ale jsi hráčka která i díky svým tělesným dispozicím atleticky přehraje téměř kohokoliv, tak je tvoje vítězství snad méněcenné nebo co protože soupeřka se v návalu zoufalosti/strachu rozhodne riskovat až příliš a vyhází se.
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:06Od: senpolia
nesúhlasím
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:54Od: tommr
Kerberka už má na pozici jedničky takovej náskok, že by se tam mohla udržet až do konce příští sezóny ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:58Od: sprchon
Podle toho, jak na tom bude Serena. 800 bodů není až tak moc.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:02Od: tommr
u Sereny se dá čekat, že se na zbytek sezóny vyflákne podobně jako loni ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:38Od: darek.vrana
Do konce letošní myslíš, ne? Na konci příští nebude mít z dnešních bodů ani jeden.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:43Od: tommr
ty 2000 bodů za USO jí budou držet nahoře i celou příští sezónu. Kerberka není typ hráčky, která by vypadávala už v prvních kolech ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:45Od: EllNino
fakt ne ? :) A co IW, Madrid, RG ? :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:47Od: tommr
výjimky potvrzující pravidlo. I Serena už párkrát vypadla v prvním kole ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:49Od: EllNino
no Kerber vypadává v 1. kolech docela často :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:50Od: EllNino
letos dokonce 7x :) z toho teda 2x to bylo odstoupení z turnaje :) ale Antuka jí hrubě nevyšla :) až na Stuttgart
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:44Od: bIbec
jinak Karolína poslední měsíc prolomila prokletí turnajů Premier a 3. kola grand slamu.

Další krok, pokud chce někdy pomýšlet na velké tituly, je prolomit prokletí zrádných "match-upů". Tam má Karolína oproti jejím koleginím v topce ještě obrovskou rezervu. Největší problém je jistě "problém Radwnanská". Ale těch zrádných by se našlo víc. Třeba Halep (podle mě mnohem větší oříšek než třeba ta Angelique). Tyhle hráčky jí budou stát v cestě, pokud se teda Karolína jednou stane konzistentnější hráčkou a bude s nimi častěji hrát.
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:01Od: George_Renel
Já bych viděl jako další krok co nejdříve se kvalifikovat na TM. To by měl být cíl pro zbytek sezóny.
A tam, tam zdolat všechny ta prokletí během jednoho týdne. :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:06Od: bIbec
tak Karolína je už v podstatě kvalifikovaná. To by se muselo sejít nějak úplně šíleně, aby byla před TM devátá.
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:09Od: EllNino
navíc bůhví, jestli bude Serena ready :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:46Od: bIbec
jj, Serena je otazník, to je jas.
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:47Od: bIbec
ale jako máš recht. Pokud by se ukázala v dobrém světle, byla by to pecka. Varianta s Radwanskou a (zároveň s) Halep by byla smrtící, na druhou stranu obrovská výzva.
[ Reagovat ]
11.09.2016 16:57Od: tommr
Karolína má obecně velkej problém s běhavejma obranářkama. To není jen o Radwanský, ale i o Kerberový, Halepový, Wozniacký a dalších ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:33Od: bIbec
myslel sem to spíš tak, že sou hráčky, která Karolína neumí porážet. S Radwanskou to má 12-0 na sety. Simonu jednou porazila, ale to ještě nemusí nic moc znamenat.

S Kerber hraje vždy vyrovnané zápasy a je schopná ji porážet. S Woz už dlouho nehrála. Pro mě už to není ta defenzivní elita. Věřím, že ta by pro ni v budoucnu už neměla představovat takovej nepřekonatelnej problém.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:38Od: tommr
na USO hrála Wozniacká už zase docela slušnej tenis. Uvidíme jestli jí to vydrží nebo jestli to bylo jen takový chvilkový vzepětí na jejím oblíbeným turnaji ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:22Od: Praguna Kužmová
už v Praze,kde smetla Golubičovou,jsem se divil,že o ní nebylo slyšet,takže finále juniorky pro mně není překvápko.Její poctivá hra mě uchvátila
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:05Od: bIbec
Gratulace Angelique a jejím fans!

Celkem hezké finále, Kája hrála první 2 sety moc pěkně, Angelique byla hlavně v tom 1. setu jako zeď. Nakonec škoda. Hratelné to nakonec určitě bylo.

Já hlavně doufám, že jsme v posledních 4 týdnech neviděli to nejlepší, čeho je Kája schopná. Že se třeba ta šance ještě někdy v budoucnu objeví. Finále GS vám nikdo nedá zadarmo. Taková Aga ví své.
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:01Od: tommr
jj taky doufám, že se Karolína po letošním USO nezasekne jako Lucka loni po FO (i když u Lucky to bylo daný hlavně tou nemocí). Jsem strašně zvědavej jak jí to půjde v Asii ... :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:03Od: Jabadu
"Náčelníku, já myslím, že by bylo vhodné tak nějak vyzdvihnout, poděkovat, zhodnotit ... a tak."
:-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 13:20Od: jirkaS
"Vy jste se úplně zbláznili. Jak můžeme sníst psi, když žádný nemáme..?"
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:40Od: sojka Kaja
"Nechtěla bych jen běhat a vracet míčky.....".. :-))) Z11oun rodacka se nezapre! (Treti jednicku pridam, az zneskodni Kerber.) ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:20Od: jirkaS týna
získala 1. titul wta single
ale je to takovej titul netitul
japonka skrečla těsně před výhrou
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:24Od: a.magerova
Historie se neptá... ale je to úkaz:

Plíšková Kr. - Eguchi M. 7-5, 4-6, 2-5
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:29Od: Praguna
..a 0:30,ale zranění bylo ošklivé
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:29Od: sojka
takze obe Pliskovy vyhraly ve finale 13 gemu.. :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:43Od: Praguna
pro někoho 13ka nešťastná,pro jiného naopak
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:51Od: a.magerova
No pro dnešek bych ale tu třináctku už nevelebila... ona trojka je taky pěkná.. :-)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:02Od: Kozoroh
Budou obě - 13. GS a 3. USO :-)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 14:22Od: a.magerova
Aaaale... poprvé je poprvé... a ona i ta polička má určitou nosnost.... :-P
[ Reagovat ]
11.09.2016 17:05Od: tommr
a která z nich to uhraje? :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 18:20Od: Fandina
Stan :-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist