Plíšková nevyužila šest setbolů. Do finále Turnaje mistryň postoupila Wozniacká

  • TURNAJ MISTRYŇ - Karolína Plíšková prohrála souboj o finále Turnaje mistryň a přišla o šanci přezimovat v čele světového žebříčku. Caroline Wozniacké dnes v Singapuru podlehla po téměř dvou hodinách boje 6-7 3-6, když v prvním setu nevyužila celkem šest setbolů. Dánka si o svůj nejcennější titul zahraje s americkou veteránkou Venus Williamsovou.
    28. 10., aktualizováno | Aktuality |  142 komentářů
    Karolína PlíškováKarolína Plíšková 
     

Karolína Plíšková i Caroline Wozniacká vletěly do Turnaje mistryň dvěma drtivými výhrami a jako první si zajistily semifinále. Nic na jejich postupu ze skupiny nezměnily ani porážky ve třetím kole, ve kterém obě nenašly dostatečnou motivaci.

Ale zatímco dánská tenistka se v dnešním semifinále vrátila zpět do herní pohody, česká hráčka suverenitu a vysoký level své hry ze začátku turnaje najít nedokázala.

Přesto zápas nabídl velmi dobrý tenis, spoustu skvělých výměn a řadu dramatických momentů. Ty nejdůležitější v koncovce prvního setu zvládla lépe jistěji hrající Wozniacká, což se nakonec ukázalo být klíčem k vítězství.

Statistiky zápasu
Plíšková - Wozniacká
4 esa 5
1 dvojchyby 3
68 %
1. podání 'in' 69 %
50 %
úsp. 1. podání 61 %
43 %
úsp. 2. podání 38 %
34 winnery 25
27 nevyn. chyby 9
4/13 brejkboly 5/9
čas: 1:56

Přitom lépe měla utkání rozehrané Plíšková. Do zápasu vstoupila odvážně, v očekávaných dlouhých výměnách se dobře pohybovala a snažila se výborně bránící Dánku tlačit. Opakovaně úspěšně atakovala druhý servis Wozniacké, ale na pomalém povrchu v Singapuru nebyla tolik úspěšná při vlastním servisu.

Pětadvacetiletá Češka v úvodním dějství nepotvrdila brejk na 4-2 ani 5-3 a za stavu 5-4 při servisu soupeřky nevyužila tři setboly. V tie-breaku sice dohnala téměř beznadějnou ztrátu 1-6 a dostala se k dalším třem setbolům, ale při zakončení výměn jí chyběla i trocha štěstí.

Naopak Wozniacká svůj celkově šestý setbol po chybě Plíškové využila a ve druhém setu už předvedla jednoznačně lepší výkon. Měla víc es než Plíšková a byla úspěšnější po svém prvním servisu. I když sadu začala prohraným podáním a ztratila vedení 3-1, získala poslední tři hry zápasu, po bezmála dvouhodinovém boji vyhrála 7-6 a vedení ve vzájemné bilanci zvýšila na 6-3. Letos si obě hráčky připsaly po třech výhrách.



"Byl to dost bláznivý zápas. Hlavně první set byl divoký, v tie-breaku jsem ztratila vedení 6-1. Byla jsem šťastná, že jsem první set vyhrála, protože to bylo hodně důležité. Ať už by ten první set vyhrála kterákoli z nás, měla by velkou psychickou výhodu při vstupu do toho dalšího," komentovala Wozniacká. Plíšková zápas hodnotila podobně.


"Myslím si, že to bylo celé o prvním setu. Šancí jsem měla milion. Samozřejmě ty setboly mrzí nejvíc. Asi ten na můj servis, protože jsem dala dobrý první servis. Tam jsem měla takový lehčí bekhend, což jsem mohla určitě zahrát jinak," popisovala novinářům Plíšková.

Caroline WozniackáBývalá finalistka US Open Plíšková hrála na Turnaji mistryň podruhé v kariéře a poprvé byla v semifinále. V případě triumfu se mohla vrátit na post světové jedničky, vinou dnešního neúspěchu skončí třetí, nebo čtvrtá. 

První místo za sezonu 2017 má po dnešku jisté Rumunka Simona Halepová. A to i přesto, že letos vyhrála jen jeden turnaj a stále je bez grandslamového titulu.

Wozniacká startuje na Turnaji mistryň popáté v kariéře, počtvrté nechyběla v semifinále a znovu po sedmi letech postoupila do finále. O svůj nejcennější titul si bývalá světová jednička bez grandslamové trofeje zahraje s šampionkou z roku 2008 Venus Williamsovou. Se sedmatřicetiletou Američankou uhrála v sedmi vzájemných zápasech jediný set.

Venus v druhém dnešním semifinále zdolala po dvou a půl hodinách boje 6-7 6-2 6-3 čtyřiadvacetiletou Francouzkou Caroline Garciaovou.

• TURNAJ MISTRYŇ 2017 •
Singapur, tv. povrch / hala, 7.000.000 dolarů
sobotní výsledky (28. 10. 2017)
• Dvouhra - semifinále •
Wozniacká (6-Dán.) - Kar. Plíšková (3-ČR) 7-6(9) 6-3
V. Williamsová (5-USA) - Garciaová (8-Fr.) 6-7(3) 6-2 6-3
• Čtyřhra - semifinále •
Babosová/Hlaváčková (3-Maď./ČR) - Yung-jan Chan/Hingisová (1-Tchaj-wan/Švýc.) 6-4 7-6(5)
Bertensová/Larssonová (Niz./Švéd.) - Makarovová/Vesninová (2-Rus.) 6-3 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (142)
29.10.2017 01:19Od: lars Proc Karol nebude ve finale TM ?
Muze zato Caro?
Nedopodavala zapas s Garcii , pac asi nepotrebovala vyhrat. Proc by mela hrat SF s Venus s kterou ma H2H 0:7 , kdyz mohla hrat SF s Karol s kterou mela H2H 5:3 ? :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 09:44Od: triatlet
Může za to Caro, ale Garcia, která měla prostě jiskru v oku :-)
To jako Caro W. tušila, že Elina vyhraje nad Simonou?
[ Reagovat ]
29.10.2017 12:59Od: lars
Kdyby Caro porazila Garcii, tak by se o moznost hrat SF s Karol sama pripravila.
[ Reagovat ]
28.10.2017 16:51Od: Nola
Karolina Pliskova to je Tom v sukni, bez debaty, Tom, ale nemal to stastie vystupat na vrchol rebricka, lebo B4, ak porazil jedneho, popr. 2 v rade, tretieho uz nezvladol, Kaja vyuzila materstvo Sereny, Azarenky, stopku Mashi, a nielen iba ona, Simona detto :D, Petra to stastie nemala, ale 2 GS a TM je rozhodne viac, ako NO1 na par tyzdnov bez uspechu na nejakom vacsom turnaji
[ Reagovat ]
28.10.2017 17:00Od: Nola
Kaja nech sa zbavi tej baby v jej boxe, cim skor, jej priatel je na baby, ale aj ona, nemam nic proti homesexualom, ale nemozem si pomoct, je mi vrcholne nesympaticka....
[ Reagovat ]
28.10.2017 17:07Od: dunphy
Homesexuál je někdo, kdo je přitahován svým domovem? :D
[ Reagovat ]
28.10.2017 17:08Od: Nola
:D
[ Reagovat ]
28.10.2017 19:35Od: lars
A vyhral Tomas vic jak 2 lepsi turnaje (alespon atp500) za 1 sezonu?
[ Reagovat ]
28.10.2017 20:38Od: Nola
? chapes pisanemu slovu, Tom sa musel vysporiadat s inou konkurenciou ako Kaja, ak by tito styria v jedinej sezone absentovali, ako vzorka dam, co som uviedla, Tom ma na konte urcite GS, vacsinou koncil na GS prave po porazke s niektorym z nich, v dobach, kedy bol hracom T10....
podobni su si stylom hry, postavenej na kvalitnom 1.servise, zabijackom FH, taktiez konzistentym BH, pohybom po kurte, vyskou, po 2. servise su viac-menej hratelni pre pohyblivejsich superov, alebo aj po tom prvom pre hracov so skvelym returnom....

PS: Torn ma podobne nazory, neznasa Cibulku, Novaka, mam pocit, ze ste dvojicky :D
[ Reagovat ]
28.10.2017 21:00Od: lars
chapes pisanemu slovu ?
Pisu neco o GS ?
Tom ma lepsi pohyb, protoze ma pro pohyb lepsi parametry postavy nez Karol.
[ Reagovat ]
28.10.2017 21:13Od: Nola
Tom je ta ista vyskova kategoria v panoch ako Kaja v damach, skoda s tebou stracat cas....
platonicku lasku skus nejak nahradit v realnom zivote tou hmatatelnou, nemusi to byt zrovna laska k zene, pomoze aj nejaka cinnost, ktora sa stane tvojim zivotnym cielom, konickom, zaujmom, zabavou, neskor sa prestanes pozerat ruzovymi okuliarmi na svoj tenisovy idol a budes ho vnimat realne
[ Reagovat ]
28.10.2017 21:27Od: lars
nejde primo o vysku. Tom ma nize polozene teziste tela nez Karol.
prestan pozerat ruzovymi okuliarmi na svoj tenisovy idol Jokerovice a budes ho vnimat realne
Proc si mi neodpovedela na otazky?
[ Reagovat ]
29.10.2017 00:42Od: lars Re: Nola
mas slabou obhajobu svych nazoru,hypotez.
[ Reagovat ]
28.10.2017 21:10Od: lars
Je aktualni No.1 Halep slaba No.1 ?
[ Reagovat ]
28.10.2017 16:14Od: dadaft
Wozejk hrál dobře od začátku, finále moc nepřekvapuje, ale Vee.... - to je bomba!
:-))
[ Reagovat ]
28.10.2017 16:16Od: triatlet
V závěru doslova CG zašlapala. Neskutečně agresivní.
Venus x (K)Carolinam srovnává na TM na 1:1 :-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:48Od: baggik
Karolína zakončila sezonu ve stejném duchu v jakém se celá nesla. Opět nezklamala, pěkný výsledek, hra na úrovni, ale opět to nedotáhla do finále. Ona působí mentálně silně, nehroutí se, nevzteká, ale ty rozhodující míče jakoby v klidu nechá projít kolem a vždy ty okolo vyhraje, ale nakonec zjistíte, že jí něco asi uteklo a to byl dneska přesně 10. gam prvního setu.
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:51Od: Dobry-den
To je bohužel celkem výstižné
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:43Od: a.magerova Jen tak...
http://cz.loccitane.com/beauty-box-podle-petry-kvitove,15,2,14522,1146395.htm
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:40Od: brixner A je to!
Měl jsem Martinu docela rád...
Ta událost s antitenistkou byla sice na první pohled zlá, ale co by se vlastně změnilo, kdyby jí po tom zásahu začala vobjímat a hladit a utěšovat a dávat vobklady a infůze a přestat hrát a posílat jí šeky jako bolestný a zvát jí na večeře a volat rychlou záchrannou službu a bojkotovat další účast v turnaji a bulet a nadávat si jaký že to je nemehlo a vysvětlovat, že to taklenc nemyslela a to rozhodčí, divákům, vedení WTA a uklízečkám a sběračům a našemu panu prezidentovi a slibovat jí, že příště bude líp volit, aby v rámci restrukturalizace zdravotního systému dostala vyšší vodškodnění a vysvětlovat jí, že její reflexy už nejsou, co bejvaly a jestli by se na to už teda nechtěla vysrat a pozvat jí so Švajcu třeba na Matterhorn a tam jí dát sněhovej vobklad a povozit jí zubačkou a pak si sednout a důsledně si naplánovat další turnaje tak, aby se zase nemusely potkat a tím pádem znovu aktivovat ty její zpomalený reflexy, páč jeden nikdá neví...
Ne, nezměnilo by se nic, Lahváčkovou by to pořád bolelo a měla by moncla tak jako tak a vobvazy na voku a Martinu by to jistojistě pořád sralo, protože ono je to tak, že v té sekundě, kdy se to stalo, člověk úplně zcepení a pokud v následujících 2-3 sekundách nezareaguje aspoň omluvou, už se to nedá vzít zpátky a pak je asi lepší čumět jako tele, než po chvíli vobíhat síť a dávat první pomoc, páč to už by vypadalo až příliš falešně! Já myslím, že Martinu to dodnes mrzí a divím se těm, kdož jí přejí, aby jí to Lahváčková voplatila!
Takhle svět fungovat nemůže, holenkové!
[ Reagovat ]
28.10.2017 16:13Od: triatlet
Proč to kopíruješ, NRP?
[ Reagovat ]
28.10.2017 16:50Od: slacker
proc furt stalkujes uzivatele TP?
[ Reagovat ]
28.10.2017 18:56Od: triatlet
Ptá se vrchní stalker slacker ... :-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 20:09Od: slacker
ovladas jen 2 "techniky" komunikace, neustale zrcadleni a otaceni jako to delaji mala decka.
[ Reagovat ]
28.10.2017 22:20Od: triatlet
Slacker rozumbrada neodhalil moje další techniky :-)
Sám se naváží (viz tommrovy žebříčky) a komentuje jen když se hráčkám nedaří (kvitovské chyby u Plíškové).
Užívej pěknýho tenisu, Prskale :-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 23:04Od: slacker
dej si moje prispevky do ignoru a laskave nediktuj ostatnim o cem muzou psat.
"prani" spojena s urazkma bude tvoje oblibena specilaita, az najdes nejakeho adresata ktyery to oceni tak bude konec vesmiru
[ Reagovat ]
28.10.2017 23:08Od: triatlet
Nemusíš moje komenty číst, Prskale. Ale chápu, že málokdy a málokdo ocení slackerovy tenisové analýzy a reaguje na ně, tak slacker vezme zavděk kdejakým přicmrnávačem :-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 20:13Od: slacker
ta druha "technika" je ze at nekteri napisou cokoliv ty ihned zautocis na osobu
[ Reagovat ]
28.10.2017 22:21Od: triatlet
někteří vybraní trolové:
slacker
Pe3k
vrabejka
Frick
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:01Od: Dobry-den Karolína
Zápas jsem neviděl, ale moje očekávání tak nějak splnila. Dvě výhry a postup do SF je fajn.
Bohužel na jedničku nemá ani náhodou.
Letos tři vyhrané obyčejné premiery, ale na větších turnajích maximálně SF, to je na jedničku tuze málo. Díky vyrovnanosti se však může v top 10 udržet setsakra dlouho. A jednou to třeba i prolomí a konečně něco velkého vyhraje, ale spíš ne... ;-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:20Od: turista
Prohra Karolíny Plíškové s Wozniackou je jednoznačně neúspěch. Škoda.
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:26Od: lars
Neni. nerozumis tomu, a tak se radeji venuj turistice :)
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:34Od: petr123 Re: Před
turnajem vyhlásila, že si jede pro vítězství v tom případě je to neúspěch.
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:37Od: lars
A kde to vyhlasila ?
Ja cetl , ze chce SF TM
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:50Od: petr123 Re: Třeba tady
https://www.denik.cz/tenis/utok-na-trun-hlavne-ale-na-turnaj-mistryn-pliskova-ma-novou-trenerku-20171004.html
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:59Od: George_Renel Zajímavé postřehy
https://sport.idnes.cz/zahranicni-tenisova-reporterka-courtney-nguyen-rozhovor-pn6-/tenis.aspx?c=A171026_195657_tenis_ald
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:26Od: Fandina
Jj, milá Šafi, upřímná Barča, to je hezké, ale celkem mě překvapilo jak říkala, že Petra s Kájou nejsou nejlepší kamarádky.
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:41Od: Jabadu
Taková analogie:
Jako obdivovatele britské superskupiny Queen mne kdysi překvapilo, že mezi sebou také nebyli bůhvíjakými kamarády.
Freddieho respektovali všichni, ale mezi sebou se ti tři byli schopni porvat o každou notu!
Většinou to prý hasil Freddie a byl klid.
Jistě, bavíme se o nevšedním spojení čtyř hudebních géniů, ale dost mě to překvapilo.
:-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:52Od: tommr Garcia vs Venus Williams
zatím se to vyvíjí docela dobře. Garcia je poslední naděje pro Karolínu. Pokud by se jí podařilo získat na TM titul zůstane Karolína na třetím místě. Pokud titul získají Wozniacká nebo Venus tak Karolínu odsunou na 4.místo ...
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:53Od: triatlet
:-D
Sleduješ tenis, nebo jen skóre?
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:56Od: tommr
sleduju obojí jestli dovolíš ...
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:58Od: triatlet
Jasně, máš svolení. A neber ten žebříček tak vážně :-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 16:03Od: COMEON
Som človek, ktorý berie rebríček vážne ale či ukončíš sezónu na 3. alebo 4. priečke je maximálne jedno. Nepoviem keby šlo o No.1, poprípade druhé miesto v rebríčku, alebo či skončíš na 11. mieste alebo v TOP10 .. ale tretie a štvrté miesto is not such a big deal.
[ Reagovat ]
28.10.2017 16:15Od: triatlet
:-)
A tommrovi se to vymstilo, ale Venus nešlo nepřát.
Tragédie! Karolína nebude no.3!
Leda by si střihla Honolulu :-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 16:30Od: lars
Na Honolulu asi hrat nemuze jako top10 hracka
[ Reagovat ]
28.10.2017 18:57Od: triatlet
Proto tam je asi ten :-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 16:35Od: lars
neni to jedno , pac 4 vzorste riziko nasazeni mimo top4 na AO, nebot v Brisbane 2018 neziska ani bod do zebriku (obhajuje tam titul) :(
[ Reagovat ]
28.10.2017 16:36Od: lars
* vzroste
[ Reagovat ]
28.10.2017 16:51Od: bIbec
v té vyrovnané konkurenci v rámci té top 8 to asi jedno je. Hráčky top 4 sou kvalitativně na velice podobné úrovni jako hráčky "druhé čtverky". A některé (nebo možná i většina) z té top 8 se stejně pravděpodobně do ČF nedostane.
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:49Od: Fandina
Garcia má set. Tak ještě jeden Caroline. Viens, go, pojĎ!!!
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:50Od: triatlet
Hezký!
Allez, Caroline!
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:39Od: petr123 Už se
stává pravidlem, když se očekává od Karolíny dobrý výsledek tak většinou selže.
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:26Od: Jabadu Čistě lety mimo ...
Sice jsem níže nazval Karolínu "Berdychem v sukni", ale doufám, že se tak nestane. Tomáš měl a má mnohem těžší úlohu, protože hraje v éře Big4 a s tím se nedá nic dělat.
Karolína je momentálně asi nejkonzistentnější hráčkou na okruhu a u českých fans to má také těžké, protože hraje v éře Petry a Lucie.
Všichni ví, jaké emoce umí u fans vzbudit Petra v zóně nebo "svatá Lucie".
Karolína nemá tak velké a pronikavě modré oči ze kterých se podlamují kolena a na kurtu není čitelná (bodylanguage) jako třeba Petra.
To by ale paradoxně měla být její výhoda.
Ona se No.1 ještě asi stane a možná to všechno jednou klapne i na těch největších turnajích.
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:34Od: tommr
já si naopak myslím, že ta analogie s Berdychem sedí dokonale i v tom detailu, že Karolína není u našich fanoušků moc oblíbená stejně jako Tomáš ...
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:37Od: Jabadu
Já jim náhodou fandím a to dost.
Ale ... alééé ... fandit třeba Petře, n .. no to je něco úplně jinýho. D .. dyk vona je jak z jinýho světa!
:-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:39Od: tommr
hrát dneska Petra a vypadnout podobným způsobem tak je tady milión příspěvků ... :)
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:42Od: petr123 Re: Ona
Petra je osobnost která přitahuje pozornost velké části tenisových příznivců a to se o Karolíně říci nedá.
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:49Od: Jabadu
Podle mě je to tím, že o x-faktoru u Petry není pochyb, zatímco u Karolíny to ještě není zřejmé.
Já jsem tu někde kdysi zahlédl, že u Petry bylo i 1000 příspěvků (vítězství ve Wimbledonu 600). A to se tady bavíme tak o 50 lidech, kteří sem píší pravidleněji.
Sémantickým vyplýváním mi z toho vychází, že členy "Kvitova ultras", co si budeme povídat, jsou zde prakticky všichni.
:-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:58Od: lars
A vyhral Tomas vic jak 2 lepsi (alespon atp500) turnaje za 1 sezonu?
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:01Od: Jabadu
Tak to přece nešlo. Bavíme se o dvou různých sportech s rozdílnou konkurencí. Akorát se to hraje ve stejném prostředí a se stejným materiálem.
:-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:17Od: lars
Ale asi slo. nektere atp500 byly slabeji obsazenene.
[ Reagovat ]
28.10.2017 15:24Od: lars
napr. DelPo to dal
[ Reagovat ]
28.10.2017 13:46Od: Fandina
Když ne Kája, tak alespoň dvě moje Caroline ve finále by byli fajn. Garcia viens!
[ Reagovat ]
28.10.2017 13:46Od: Fandina
byly
[ Reagovat ]
28.10.2017 13:38Od: bIbec
vzpomínám si na konci minulého roku, že sem sem z legrace napsal, že Karolína bude s Petrou bojovat o světovou jedničku. No a nakonec se to alespoň u jedné stalo realitou. Samozřejmě bylo to ještě před tím 20. prosincem.
V jednom roce 3x ve druhém týdnu GS, to je na ženskou skvělá bilance. A dokonce SF French Open. To by mě ani ve snu nenapadlo.
Už se těším na sezónu 2018, jak to Karolína a Petra budou zase kosit :-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:03Od: triatlet
+1
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:22Od: tommr
neměj moc přehnaný očekávání. Karolína toho má na začátku roku hodně k obhajování a bude ještě ráda když se udrží v první desítce. U Petry si netroufám odhadovat vůbec nic, ale s návratem do desítky moc nepočítám ...
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:24Od: bIbec
sorry, ale z tvých příspěvků mi spíš přijde, že přehnaná očekávání máš spíš ty .-) Já se držím na zemi.
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:32Od: tommr
no když píšeš, že se už těšíš na sezónu 2018, jak to Karolína a Petra budou zase kosit tak to mi jako držení se při zemi moc nepřipadá ... :)
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:40Od: bIbec
tak mezi kosit a kosit může být rozdíl. Kosit soupeřky jak Serena určitě nebudou, ale pořád věřím, že sou to hráčky, které nám budou dělat tu největší radost.. mně teda určitě. (a taky si s něma nejvíc užijem, co se těch nervů týče-:-))
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:43Od: tommr
s těma nervama souhlas a ještě bych k tomu přidal Lucku Šafářovou pokud se uzdraví ... :)
[ Reagovat ]
28.10.2017 13:33Od: letityfanousek Gratulace
Být v semifinále je úspěch.
[ Reagovat ]
28.10.2017 13:28Od: Frick BTW
Byla vůbec někdy jednička na konci roku, která by v té sezoně vyhrála jen jeden turnaj?
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:22Od: sprchon
Hezkej zápas od obou, škoda toho prvního setu, šancí bylo hodně. Tak snad ještě druhá Caro. :)
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:21Od: Frick Karolína
Dnes bohužel potvrdila, že její pobyt na pozici no. 1 byl pro ženský tenis trapnou epizodkou.
[ Reagovat ]
28.10.2017 13:14Od: lars Re: Frick
Lejnari, neplet si TP s WC
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:20Od: Fandina
To je škody, to je škody. Zdálo se mi, že je Kája moc svázaná, zbytečně vyměňuje a málo riskuje. Caro všechno doběhne, ale nějaké ty úhly od Káji mi tam chyběly.
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:20Od: tommr Halepová jako jednička?
to je pro ženskej tenis opravdu nelichotivá vizitka. Karolína ale dneska bohužel ukázala že není o nic lepší ... :(
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:21Od: Hlavsa
Přesně tak !! A to bude ještě po zítřku v žebříčku 5. !!!!!
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:26Od: tommr
nejhůř bude čtvrtá. A třetí místo jí ještě může zachránit Garcia pokud získá titul ...
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:49Od: lars
Kolik let jeste budes muset sledovat tenis , kdyz ti zatim nestacilo vic nez 6 let sledovani tenisu, abys neblabolil ? :)
Halep vyhrala na TM proti Caro 2 gamy Karol 9 gamu.
[ Reagovat ]
28.10.2017 13:13Od: Lunej..
Tommr zase klasika, neni vyherkyne podle nej, tak jsou svetove jednicky ostuda... Trapny.
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:17Od: tommr
no myslím, že trapnej je tady někdo jinej než já. Podívej se občas i za humna co si o tom myslí tenisoví příznivci ve světě a uvidíš, že já to hodnotím ještě velice mírně ...
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:31Od: Lunej..
Mně je jedno, co si myslí tenisoví příznivci jinde. Já reaguju na tebe, že ty tu pořád jen pomlouváš světové jedničky, Angie, Simonu atd. jak jsou hanbou ženského tenisu a jiné blbosti, píšeš, že se dostávají na post jedničky kolabováním jiných tenistek. Vždyť to je přesně tvůj styl fandění, jedeš jen podle žebříčku a a přeješ té a té kolaps, aby ta a ta vyhrála. Nemáš vůbec žádnou úctu k něčemu, co jiný dokáže a ty ne. Jsi jak nějaký diktátor, který určuje, která si to zaslouží a která ne. Všechny holky dřou a že někdy prohrajou je normální, jen u tebe je všechno ostuda.
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:36Od: tommr
ježíšmarjá to je zase kázání že by z toho jeden blil ... :(
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:43Od: Lunej..
Tak běž, ty chudáku a hlavně se zase nezblázni, že si tě někdo dovolil kritizovat, což ty děláš pořád. A nezapomeň na dementa a krávu, to je tvá obvyklá inteligentní reakce.
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:45Od: tommr
nejsi dneska náhodou pod vlivem?
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:48Od: Lunej..
jsem, pod vlivem tvých blbých komentů.
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:51Od: triatlet
:-D
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:50Od: triatlet
+1
Lunej, koukej na CG s Venus, intergalaktický tenis. Občas teda nějaký dvojchyby, hlavně od Venus :-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:51Od: Lunej..
Já koukám na Juana s Marinem, to je lepší pohled. :)
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:14Od: tommr
no pokud se světový jedničky porovnávají podle toho jakou dostaly na TM nálož od Wozniacký tak máš samozřejmě pravdu. Normální člověk ale vidí, že je jedna horší než druhá a na post jedničky se dostávají spíš selháním ostatních než vlastní zásluhou ...
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:52Od: lars
pro porovnavani No.1 se musi pouzit vice kriterii a vysledky s Caro mohou byt jednim z tech kriterii a vysledky na TM dalsim.
Letosni No.1 vyjma Seriny nedominuji.
[ Reagovat ]
28.10.2017 13:27Od: Frick
Halepová aspoň opanovala antuku. I když samozřejmě s velkým "fousem" v podobě ztraceného finále. Ale byla ve finále GS, vyhrála Mandatory, v dalším byla ve finále a další dvě finále přidala na P5. Tj. celkem 5x se podívala do finále jednoho ze 14 největších turnajů.

Kája těch finále hrála kolik? NULA.
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:20Od: Labi Bez ohledu...
...na veškeré okolnosti, tento zápas Plíšková prohrála už s Ostapenkovou. Vesměs to platí napříč všemi sporty, že jakmile se za jistoty jistého postupu vypustí poslední zápas(y), tak se těžko vrací na předešlou úroveň hry.
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:15Od: Frick Bordel v hlavě
Ta výhra skupiny po 2. zápase byla tím nejhorším, co se mohlo stát. Karolíně se tim do hlavy dostal bordel, že s Ostapenko nemusí a už to jelo.

Jinak nechápu, proč ji v tom Singapuru nemohl trénovat otec, který by ji mohl i "rovnat" hlavu.
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:14Od: tommr Karolína Plíšková
si to podle mýho názoru prohrála už v zápase s Ostapenkovou, kterej nepochopitelně odflákla. Na vítěznou vlnu se znovu naskakuje jen těžko ... :(
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:29Od: lars
blbost. Caro byla tezsi nez Venus a Mugu.
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:13Od: rib
A to je taková hezká tečka za tím naším případem... Dnes Karolína na Caro opravdu neměla.
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:12Od: triatlet Gratulace
Caroline k finále.
Lunej a Simone k no.1.
Finále? Rád bych viděl repete včerejšího zápasu.
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:11Od: historik
No jo no, hned jak v prvních dvou returnovacích gemech Karolína neproměnila stav 15:40, tak jsem si říkal, že tohle je obrovská chyba. A taky jo, zahazování příležitostí to byl tento zápas.
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:17Od: tommr
jj takový zahazování šancí si proti hráčce jako je Wozniacká prostě nemůže nikdo dovolit. Herně nebyla Karolína o nic horší, ale prohrála si to svým přístupem k zápasu ... :(
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:17Od: Frick
To bych zas tak neviděl. Podávala do setu? Podávala.
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:29Od: Hlavsa
Pravda. "Jenom" 6x - to je taky úspěšná ostuda v takovém zápase.
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:10Od: slacker
predposledni vyeana typicka, "utok" po lajse ale jde to pres metr od bocni lajny, zato Wozejk to dava na lajnu
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:11Od: Torn
Wozni dneska hrála dost dobře...často bych řekl až na hranici vlastních limitů, nechybovala, což je pro hráčku jako je Kája těžký.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:56Od: Torn
Škoda no, si myslím, že to je dost o Káje, prostě smůla no, snad se hecne.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:53Od: slacker
jak muze prohrat 3 podani ze 4 a to 4te uhajit hodne s odrenyma usima?
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:26Od: sprchon
Jednoduše.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:53Od: Fandina
Věřím tomu, že problémem je pomalý povrch. Jinak by tam Kája poslala bombu a bylo by to.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:54Od: slacker
no halvne se to boji hrat k lajnam, to wozejk klidne vymete ruzek
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:52Od: peggy
Karolino,Karolino zatim nic moc,pridej.
[ Reagovat ]
28.10.2017 12:13Od: dunphy
Pro tebe paní Karolína!
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:47Od: tommr Karolína Plíšková
bohužel pokračuje i ve druhým setu v zahazování šancí jako na běžícím pásu ... :(
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:45Od: HAJ KAROLINA
To utkání je jenom pro silné nátury
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:45Od: slacker
to zacinaji byt uz kvitovske chyby
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:56Od: triatlet
tak ještě kvitovské úspěchy :-)
TM 2011!
TM 2017?
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:58Od: Fandina
Kája se do toho teď opře a bude to!
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:43Od: HAJ KAROLINA
Takové vlny jsem už dlouho neviděl
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:41Od: drabona
Potvrzuje se to co jsem o Kar. Pl již dříve tvrdil o rozhodujících okamžicích, ale ten budulínek co komentuje zápas to je malá hrůza...
[ Reagovat ]
28.10.2017 13:18Od: Basa
Nikdo není dokonalý...:)

Budulínek
[ Reagovat ]
28.10.2017 13:22Od: Lunej..
Ty jsi Budulinek a maly?:D
[ Reagovat ]
28.10.2017 13:52Od: Basa
To netuším - ale podle komentu bych řekl, že myslel dotyčný mě:)
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:38Od: Jiri Paradni tenis
Skoda Kaji, ale je to opravdu zapas nejvyssi urovne. V takovem fyzicky narocnem matchi ty blbe chyby proste prichazeji, ale dlouho jsem nevydel tak kvalitni damsky tenis.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:38Od: vrabejka
To je škody :/ Už jsem myslel že se Káje ten neuvěřitelný obrat v TB podaří.
Hraje dobře ale ty minely za stavu 5-3 ji stály set. Pokud se psychicky nezlomí stále může pomýšlet na obrat. Ale zatím skvělý tenis.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:37Od: tommr Karolína Plíšková
nakonec ztratila první set v TB i když měla mraky příležitostí ho získat. Mj. promarnila 3 setboly za stavu 5:4 a 3 setboly v TB. To je prostě v tak důležitým zápase neodpustitelný ... :)
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:42Od: lars
spis skoda, ze aspon 1 z pokusu o winner za stavu 5:4 nedopadl do kurtu :(
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:36Od: bIbec
To bolí.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:38Od: bIbec
ale jako 1. set to byl pěknej, hodně super výměn. Teď už to asi bude rychlovka tipuju.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:36Od: Krisboy
Neuvěřitelný. Tommr má pravdu :( Karolína to prostě vyhrát nechce.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:35Od: slacker
do prdele, to neni dobre ztyratit tak tesne prvni set
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:35Od: Jabadu
Jak už bylo dávno řečeno:
Berdych v sukni.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:40Od: tommr
výstižně řečeno. Karolína už asi nikdy nic velkýho nevyhraje, protože je prostě strašnej nervák i když to na ní na první pohled vidět není ... :(
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:08Od: triatlet Re: Jabadu
Kde máš věže pro bílou královnu?
[ Reagovat ]
28.10.2017 14:32Od: Jabadu
Trpělivost ... trpělivost.
:-)
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:35Od: historik
No, nevidím to dobře. Karolína do toho dala spoustu sil, měla hrozně moc příležitostí ten set vyhrát, proměňování BB bylo prostě špatný a je po hodině a čtvrt set dole. Prostě z toho asi i ona má pocit, že ten set měla vyhrát.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:29Od: slacker
neuveriltne zmtvychstani v Tajbrejku,
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:20Od: Krisboy
Jj, pěkně se přetahujou...ale už to Královna mohla dorazit, to jest pravda.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:24Od: Lunej..
Je videt, jak hra Wozejku Kaje nesedi i kdyz ty dve minely na ukonceni 1. setu byly blby.
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:16Od: tommr Karolína Plíšková
snad dneska ani nechce vyhrát. Tolik promarněných příležitostí se jen tak nevidí ... :(
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:19Od: historik
myslím že je na sebe až moc frustrovaná, že nedokáže proměňovat BB, to je vlastně už prvního servis gemu Woz
[ Reagovat ]
28.10.2017 11:15Od: Lunej.. Kajo
Vim, ze je to otrava, ale vydrz!!!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist