Plíšková si v Pekingu poradila se Suárezovou, Siniaková nestačila na Stosurovou

  • WTA PEKING - Karolína Plíšková má za sebou úspěšný vstup do turnaje v Pekingu, když si ve dvou setech poradila se Španělkou Carlou Suárezovou. Naopak Kateřině Siniakové se od červencového triumfu na antuce v Bastadu dál nedaří, sedmou porážku z posledních deseti zápasů jednadvacetiletá Češka utrpěla se zkušenou Australankou Samanthou Stosurovou.
    1. 10., aktualizováno | Aktuality |  167 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Karolína Plíšková na posledních třech turnajích vypadla ve čtvrtfinále. Naposledy ho nezvládla ve čtvrtek ve Wuhanu, kde po dvou a půlhodinové bitvě podlehla Australance Ashleigh Bartyové a přišla o možnost vrátit se v pondělí do čela světového žebříčku. 

Už dnes vstoupila do dalšího velkého turnaje v Číně a v Pekingu dokázala tři dny starou těsnou porážku hodit za hlavu. V prvním kole si poradila 6-3 6-4 se Španělkou Carlou Suárezovou, se kterou vyrovnala vzájemnou bilanci na 3-3.

Plíšková hned ve třetím gamu úspěšně odvrátila dva brejkboly, od stavu 3-3 získala pět gamů v řadě a vypracovala si vedení 6-3 a 2-0. O výhodu brejku v druhé sadě sice přišla, ale následný rychlý rebrejk už neprohospodařila. Poslední tři hry na podání bez potíží zvládla a po hodině a čtvrt slavila úspěšný vstup do turnaje.

O zopakování loňského osmifinále se světová čtyřka Plíšková utká s Němkou Andreou Petkovicovou, s níž jedinou výhru ze tří vzájemných duelů zaznamenala před třemi lety ve Wuhanu. Třicetiletá Němka si dnes poradila hladce 6-4 6-0 s Nizozemkou Kiki Bertensovou.

Siniaková se trápí dál
Kateřina Siniaková koncem července vyhrála antukový turnaj v Bastadu, od přechodu na tvrdý povrch se jí ale přestalo dařit. Z deseti zápasů odešla jako vítězka jen třikrát, když dvakrát zdolala ve třech setech hráčky druhé světové stovky Marianu Duqueovou Marinovou a Janu Čepelovou a set neztratila jen s trápící se Kristinou Mladenovicovou.

Poslední porážku utrpěla dnes na úvod prestižního turnaje WTA Premier Mandatory v Pekingu. Jednadvacetiletá rodačka z Hradce Králové nestačila v prvním vzájemné utkání na o dvanáct let starší Australanku Samanthu Stosurovou, proti které přišla pětkrát o servis a podlehla hladce 3-6 2-6.

První kolo Siniaková nezvládla už na sedmém z posledních dvanácti turnajů. Z posledních čtrnácti akcí vyhrála alespoň dva zápasy po sobě jen ve vítězném Bastadu.

Naopak bývalá světová čtyřka a vítězka US Open Stosurová přerušila sérii čtyř porážek a připsala si první výhru po čtyřech měsících. Naposledy se radovala ve třetím kole Roland Garros, po kterém tři měsíce léčila únavovou zlomeninu v pravé ruce.

Siniaková si náladu částečně spravila alespoň ve čtyřhře, ve které na prvním společném turnaji s Barborou Strýcovou porazily dvakrát 6-2 rusko-polskou dvojici Kudrjavcevová/Rosolská. Obě Češky kvůli zranění přišly o své současné partnerky; Lucie Hradecká léčí zranění kolena, Lucie Šafářová má problémy se zápěstím.

V deblu úspěšně odstartovaly také Květa Peschkeová a Němka Anna-Lena Grönefeldová, které zdolaly 3-6 6-2 12-10 americko-britské duo Melicharová/Smithová. Zkušené deblistky v závěru super tie-breaku odvrátily mečbol a získaly další body v boji o Turnaj mistryň.

Kromě Plíškové postoupila z českých tenistek do druhého kola dvouhry ještě Petra Kvitová, která si už v sobotu poradila s krajankou Kristýnou Plíškovou. Barboru Strýovou čeká první kolo proti světové jedničce Garbiñe Muguruzaové až v pondělí.

• WTA PREMIER MANDATORY PEKING •
Čína, tv. povrch, 4.402.250 dolarů
nedělní výsledky (01. 10. 2017)
• Dvouhra - 1. kolo •
Kar. Plíšková (4-ČR) - Suárezová (Šp.) 6-3 6-4
Stosurová (Austr.) - Siniaková (ČR) 6-3 6-2
Svitolinová (3-Ukr.) - Lin Zhu (Čína) 6-3 6-2
Wozniacká (5-Dán.) - Qiang Wang (Čína) 6-1 6-7(4) 6-1
Niculescuová (Rum.) - Kontaová (6-Brit.) 6-1 6-2
Arruabarrenaová (Šp.) - Kuzněcovová (7-Rus.) 6-7(2) 7-5 6-1
A. Radwaňská (11-Pol.) - Witthöftová (Něm.) 7-5 6-3
Shuai Zhang (Čína) - Putincevová (Kaz.) 6-4 6-4
Rybáriková (SR) - Bouchardová (Kan.) 6-4 6-3
Makarovová (Rus.) - Bradyová (USA) 6-3 6-3
Petkovicová (Něm.) - Bertensová (Niz.) 6-4 6-0
Görgesová (Něm.) - Brengleová (USA) 6-4 6-3
Cornetová (Fr.) - Yafan Wang (Čína) 6-3 7-5
• Čtyřhra - 1. kolo •
Siniaková/Strýcová (5-ČR) - Kudrjavcevová/Rosolská (Rus./Pol.) 6-2 6-2
Grönefeldová/Peschkeová (8-Něm./ČR) - Melicharová/Smithová (USA/Brit.) 3-6 6-2 12-10
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (167)
02.10.2017 04:04Od: brixner TVLE, tady to zas jede...
Chlorella...kde já to jen...Jo aha, už vim: sousedka vod vedle z baráku a prej "Hele Brixi, posledněs byl ňákej měkkej, já vim-únava a zápřah v práci...Ale to už se nesmí vopakovat, to už můžu na sebe nechat lehat zas svýho starýho,aspoň si u toho lousknu sudoku a popřemejšlim,jak to bejvalo krásný a zvířecí s tebou! Víš co?Zkus todle!" a podala mi sklenici ňákýho zelenýho slizu a já si myslel, že vodchytla toho chcípáka Alzáka a rozpustila ho na pánvi a teď chce jeho nadčasovost šoupnout do mě! Ale ouha, prej ňáká řasa nebo co a když to vypiju,ztvrdnu jako socha Buddhy a vrátěj se zase starý dobrý časy superúdržby! To sem, samosebou zbystřil a prostě to z vodporem naklopil do chřtánu! Ale to se vám pak začaly dít věci! Copa vo to, ztvrdnul sem, doslova zcepeněl, ale můj žaludek se v tu ránu proměnil v Bruce Lee a kopem doslova smrtícím vypudil vobsah sklenice zase ven! No, já vám hodil takovou metlu, že tlaková vlna mě vodšoupla vo metr dozádu a všechno to svinstvo dopadlo sousedce na kozy a kazajku a druhej vrh sestával i ze špičníků a babek ze včerejší bramboračky a sousedka taky ztvrdla a byla schopná pouze nespravedlivě heknout:"Brixi, ty si neskutečnej dobytek!" No, já radši zmizel z jejího bytu jako Kaprfíld,pro jistotu, ale cítil jsem, jak náramně se mi ulevilo a hned jsem nasadil širokej úsměv a z vesela mastil domů.
Hele, žádný řasy a tydle kraviny, pořádně se s chutí vyblejt na tom správnym místě je ten nejlepší detox, teď už vo tom fakt vim hodně:-)))
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:51Od: Jabadu For "Jan Spasitel" ...
Hele dobrý, Jene z Husi - spasiteli a vykupiteli.
Už Einstein říkal, že Bůh je zde pro toho, kdo v něj věří. Ale ať s tím neotravuje ostatní.
Krleš!
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:05Od: Jan OT považuji to za důležité, jinak bych to sem nedával
http://www.cum.sk/v/iuZ5/jedy-ktorymi-nas-elity-travia-a-pomaly-zabijaju/?seek=0.4

http://www.silaprozivot.com/roundup-pliziva-smrt-ze-zahrady/

https://vitalitis.cz/2016/05/24/studie-ukazuje-ze-gmo-jsou-az-125-krat-smrtelnejsi-nez-si-kdokoliv-dokazal-predstavit/

http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/glyosat-rondup-monsanto-ceske-ministerstvo-zemedelstvi

https://www.youtube.com/watch?v=4Ts1PLoyiwQ

http://www.priznakytransformace.cz/index.php/zdrava-strava/948-co-se-stalo-s-psenici-ze-po-ni-vsichni-tloustneme

http://www.vylectese.cz/skutecny-duvod-proc-psenice-toxicka-neni-lepek-slechteni/

http://www.rukojmi.cz/clanky/800-bill-gates-priznal-vakciny-maji

http://www.rukojmi.cz/clanky/1775-vakciny-a-bill-gates-filantropie-nebo-terorismus-pokracovani-nejctenejsiho-clanku

http://veksvetla.cz/take-si-cistite-zuby-jedem-seznam-skodlivych-latek-v-konvencnich-zubnich-pastach/

http://www.czechfreepress.cz/svet-kolem-nas/historie-totalitnich-snah-o-manipulaci-populace-pomoci-fluoru.html

https://www.youtube.com/watch?v=LDfUiPMiwCM

http://cestyksobe.cz/chemtrails-tajna-vojna/13949

https://www.youtube.com/watch?v=GoTSeP6ex1c

http://cestyksobe.cz/co-dela-chemtrails-s-vasim-mozkem/6363

https://abbartos.wordpress.com/2011/11/01/haarp-pravda-o-nejdesivejsi-zbrani-sveta-12/

https://abbartos.wordpress.com/2011/11/01/haarp-pravda-o-nejdesivejsi-zbrani-sveta-22/

http://orgo-net.blogspot.cz/p/proc-se-manipuluje-pocasi.html

http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/9193-vyzkumnik-chemtrails-nanotechnologie

https://www.youtube.com/watch?v=5ZLeHlUm3pc

https://www.youtube.com/watch?v=bkCdTXDUBxo

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/5712-tajemstvi-levnych-letu-po-evrope-nizkonakladove-spolecnosti-si-privydelavaji-chemtrails

http://www.svetkolemnas.info/novinky/kontroverzni-realita/364-uznavany-expert-promluvil-chemtrails-jsou-globalni-skrytou-operaci-pro-totalni-kontrolu

http://czechfreepress.cz/zdravi/chemtrailsova-chripka-uz-ji-mate.html

http://www.quintus-sertorius.net/news/kniha-o-chemtrails
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:13Od: blixa
Chasníčku, tak to ti fakt nezávidím. Ty musíš mí strašně těžkej život. Skoro k neunesení ... ;-) :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:24Od: Jan
Podívej se občas na oblohu.
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:26Od: Jan
V čase 2:21 mluví o znečištění, jedech v jídle a prostředí a detoxikaxi pomocí Modrého květu, která má vyřešit i těžké kovy. Já v současnosti beru Rudý strom (jako předstupeň Modrého květu pro rozproudění metabolismu pro starší lidi) a Dračí krev a cítím se výrazně lépe, bystřejší, poslední roky jsem byl čím dál unavenější a ospalý, takže to vypadá, že to má dobré účinky. Dračí krev řeší záněty v těle a bere se s Rudým stromem i Modrým květem. https://www.youtube.com/watch?v=Mpc8ofksz7M
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:30Od: triatlet
Tak napiš Sereně, třeba bude nějakou kúru potřebovat, aby byla fit na obhajobu AO. :-DDD
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:30Od: Jan
Jedna z možností detoxikace (jinak lze použít řasy chlorella, spirulina, ...):

http://petr-chobot.eu/cs/detoxikace-organismu-11/b/

http://petr-chobot.eu/cs/sangre-de-drago-draci-krev-croton-lechleri-16/b/
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:27Od: dunphy
Tyvole, tak toto je zcela nový a šokující level trollování. :OOO
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:29Od: triatlet
Komu fandíš v Pekingu? :-D
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:29Od: sprchon
Aha, další do ignoru. Díky, že ses připomněl, nedávno jsem si omylem vyčistil filtr. ;)
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:32Od: triatlet
Asi se dneska předávkoval :-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:31Od: triatlet Re: Za každé sdílení Parlamentních listů umře jedno koťátko
https://www.facebook.com/Za-ka%C5%BEd%C3%A9-sd%C3%ADlen%C3%AD-Parlamentn%C3%ADch-List%C5%AF-um%C5%99e-jedno-ko%C5%A5%C3%A1tko-994423287334480/
[ Reagovat ]
01.10.2017 20:11Od: janek_da
Pomáhá na to alobal na hlavě.
[ Reagovat ]
01.10.2017 20:13Od: blixa
Mohl by zkusit i vlažné obklady na přirození ... :D
[ Reagovat ]
02.10.2017 03:36Od: brixner
Snad přímo na ptáka, né?
Ale chápu, Blixa, de vo vopatrnost :-)))
[ Reagovat ]
01.10.2017 21:20Od: Fandina
A nebylo by lepší se věnovat něčemu užitečnějšímu, než těmhle aktivitám. To moje sledování tenisu a ježdění po turnajích považuji za daleko zábavnější způsob trávení volného času.
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:55Od: dunphy
Chudák Johanna. :( Pokud se tam dostane, tak s ní každá bude chtít ve skupině, protože je to bod zdarma stejně jako Eugenie v roce 2014.
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:56Od: dunphy
*být
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:59Od: svetova.dvojka [ Reagovat ]
01.10.2017 16:18Od: Hector21
tak Johanna vloni o prsa čínské gymnastky nehrála
letos tam bude statovat
tak snad příští rok by to mohlo být adekvátní
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:20Od: EllNino
tak třeba se chytí ... v dnešní nevyrovnanosti tenistek :) TM je za měsíc
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:39Od: sprchon
Dostane. Kiki a Světla jsou zraněný. Caro, Sloane, nebo Colleen by se musela zbláznit a vyhrát třeba ten Peking.
Ale jak píše EllNino, třeba se ještě chytí. Stejně tak Simona.
[ Reagovat ]
01.10.2017 17:07Od: bIbec
já osobně bych to s tou Kontou neviděl nějak dramaticky. Když se člověk podívá, s kým vlastně ty zápasy v poslední době prohrála, tak to není extra nic překvapivého. Samé nepříjemné hráčky.
Jako kdyby tam byla třeba ta Mladenovic na té osmé pozici, tak to bych si asi o ni starosti i dělal, 18 prohraným setů v řadě je extrém.
[ Reagovat ]
01.10.2017 17:11Od: bIbec
jako v klidu pohodě může postoupit ze skupiny. Já bych se tomu nedivil. Když se podívám na ten zbytek těch hráček, tak nevím , proč by neměla mít šanci.
[ Reagovat ]
01.10.2017 17:15Od: blixa
Tak prognózovat, kdo postoupí ze skupiny, může buď šílenec, nebo majitel delfské věštírny ... :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 17:49Od: bIbec
tak to asi jo :-) I Když prognózovat ty skupiny je asi furt takové, řekl bych, pohodlnější, než prognózovat ty klasické turnaje, kde člověk dopředu moc neví.
Každopádně já neprognózuju, prostě si myslím, že v té konkurenci, která tam bude, nemusí být bez šance.
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:40Od: svetova.dvojka každá žena je hezká
Omlouvám se za hloupou poznámku. Každá žena je hezká.
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:42Od: Jabadu
Že tys zase něco provedl?
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:52Od: svetova.dvojka
vždy jen maličkosti
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:55Od: Jabadu
Kdybys dostal mou "výchovu" nadporučíka Českoslovens ... lid ... arm = vím, že je to oxymoron = konečně byste poznali, vy buržousti, co je to tvrdá dělnická práce!
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:34Od: Torn
Chudák Karlička. :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:40Od: com
Tak Konta opet mimo, sem zvedavej jestli se nakonec i tak kvalifikuje na Turnaj mistryn, nebo Peking vyhraje jedna z tria Garcia/Vandeweghe/Stephens a dostane se tak pred ni
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:20Od: tommr
Konta má příliš velkej náskok na to, aby se ještě někdo před ní dostal. Garcia druhej velkej turnaj za sebou nevyhraje a Američanky jsou mimo USA poloviční ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:35Od: Frick ITF tento týden
Docela mne překvapuje, jak špatné to nyní je. Skoro bych čekal, že když se hraje jen Peking, tak už by se mohlo hrát nějaké slušné halové ITF v Evropě, nebo nějaké hardové v Asii.

Místo toho se hrajou jen dvě 25k...
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:57Od: Pavlis
Petru čeká další zápas až v úterý? První kolo rozložené do tří dnů. Fíha. Vím, že je Peking šestizápasová štace. Akorát finalistky z Wuhanu začnou druhým kolem.
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:57Od: Hector21
ufff Světlíku, ty seš fakt cvok...

zápěstí v čudu, nastydlá a ještě tam dvě hodiny válčí...
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:36Od: skott
Už to vypadá, že Sveta toho má dost a Arruabarrena se nakonec největšímu trapasu vyhne. Svetu může mrzet gem ve 2.setu při 5-5, pak by Laru asi dorazila.
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:46Od: sprchon
Jojo, měla toho dost. Ale i tak je dobrá, že něco uhrála. Velká bojovnice. ;)
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:49Od: skott
nedokážu si představit nikoho jiného z holek na jejím místě, kdo by z takového handicapu takhle udělal přednost;)
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:35Od: sprchon
Přednost? Kdyby to byla přednost, tak by hrála lépe než dřív, ne? Já třeba uhraju s jednoručným BH skoro to samý jako s obouruč. V jednom zápase jsem to taky zkoušel a šlo to dobře. :) Zase je toho ale pak moc na pravou ruku, tak raději hraju obouruč.
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:15Od: skott
no zaprvé to byla mírná nadsázka;) a zadruhé myšleno tak, že její vynucený bh jednoruč se ukázal jako docela účelná zbraň se kterou si Arruabarrena nevěděla rady.
[ Reagovat ]
01.10.2017 19:26Od: sprchon
No dobře. S normálním (obouručným) BH Světly si ale Arruabarrena vůbec nevěděla rady, to uhrála jen tři gamy. :) Každopádně to dneska nebylo špatný od Světly.
[ Reagovat ]
01.10.2017 20:39Od: skott
ok, ale to byla trošku jiná Lara Arruabarrena než je dneska, tehdejší tři hry byli úměrné okolnostem, zatímco dneska odvrátila velký trapas s vypětím všech sil.
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:47Od: skott
dvě a půl hodiny:)) Daša říká díky...
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:52Od: EllNino
snad toho Kosatka využije :) ...

Jinak, nevíš, co s tou rukou má ? ...zápěstí tolik olí, že nemůže hrát oběma rukama bekhend ? ... aby to nebylo nic vážného
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:58Od: skott
jo je to zápěstí už od záapsu s Vondroušouvou.
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:04Od: EllNino
tak to jo ...no nevypadá to moc dobře ...

Prosímtě, kdo je to s Elinou v Pekingu ? Teď na něj byl záběr, když vyhrála gem na 4:1
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:10Od: dunphy
To je Andrew Bettles. Jsou spolu od začátku roku a je to její hitting partner. Předtím byl třeba i s Anou Ivanovic. :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:11Od: EllNino
díky :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:46Od: tommr Katka Siniaková / Bára Strýcová
náš novej nouzově složenej deblovej pár dneska podal velice slušnej výkon ... :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:58Od: Torn
A proč Katka nehraje s Hráďou?
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:00Od: bIbec
má nohu v háji Lucie.
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:11Od: tommr
jj obě Lucie jsou na tom špatně - Hradecká má v háji koleno a Šafářová zápěstí ... :(
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:00Od: EllNino
Hráďa si v kvalifikace o Wuhan zranila koleno, proto ta skreč proti MOnice Puig, momentálně asi ani netrénuje, měla ortézu ... uvidíme, jestli stihnout TM
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:01Od: Torn
Aha, já si ani nevšiml, že tam hrála kvaldu. :( No jsem zvědavý na dvojici Katka a Bára, protože obě to jsou lehce héérečky, teda Baruna hlavně. :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:23Od: svetova.dvojka Kája
Jsem rád, že Kája porazila toho chlapce Karla Suaréze Navara.
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:26Od: blixa
Ty máš v tý makovici taky úplně vylízáno, viď ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:43Od: svetova.dvojka
Náhodou, já jsem se svou inteligencí velmi spokojený, kdyby byli všichni tak chytří jako já, bylo by dobře na světě...
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:46Od: Jabadu
"Pročpak ty klacky nespadnou zpátky na zem?"
"Počkejte do zimy, loupežníčkové, spadnou. Tak, tak ..."
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:48Od: EllNino
souvislost ?
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:50Od: sprchon
On má svaly, cikán má čáry.
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:52Od: Jabadu
A ... a nebo tak.
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:51Od: Jabadu
Občas tomu humoru dám mocninu na druhou.
Vím, že je to moje chyba.
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:52Od: EllNino
a kde je ten humor ?
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:53Od: Lunej..
:D:D:D
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:56Od: Jabadu
Tak možná je ten mocnitel trochu vyšší, no.
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:01Od: Lunej..
Asi bude chyba mem prijimaci, tve stale citace neni muj obor.
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:04Od: EllNino
ani psát jinak neumí :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:14Od: Jabadu
Ale umím. Já jenom nerad mnoha slovy sděluji, co každý dávno ví.
Civilní projev mi přijde na dnešní dobu (v konkrétně tak specifikované skupině), jako je na TP, dost hardcore.
To jsou vesměs vyprofilovaní, zkušení a málo čím šokovatelní lidé.
Tvrdé jádro.
Ty nic nezlomí.
Pouze bych jim (nám) při (čistě teoreticky) předpokládaném úspěchu Petry navrhl, abychom potom nepoužívali zastaralý výraz "Kvitova utras", ale přejmenovali se genderově na "Svědci Petry Kvitové".
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:04Od: Jabadu
Bez citací bych psal jen to, co každý ví.
A to by nebylo k diskusi.
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:06Od: Lunej..
A takhle to k diskusi je?:)
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:15Od: Jabadu
Nezačínáš být zlá?
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:19Od: Lunej..
Nemyslim si. Nenadavam ti, pisu jasne a dam dle potreby smajla. A uz jednou jsem ti na rovinu napsala svuj nazor. Tot vse.
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:21Od: Jabadu
Ok. Jsem zvyklý poslouchat.
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:22Od: Lunej..
Nemusis, nejsem o 20 let mladsi squaw:)
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:25Od: Jabadu
Já zkušenost a ... ctím.
Takový jsem já!
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:34Od: EllNino
chceš, aby byli Romové respektování a sám haníš homosexuály ?
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:41Od: tommr
snad lesbičky,ne? Když už musíš moralizovat tak si nejdřív aspoň ujasni pojmy ... :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:56Od: EllNino
a lesbička není homosexuál ? :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:56Od: EllNino
a ty si zase ujasni čárky, máš mezery v syntaxi :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:57Od: Torn
A lesbička není homosexuál? :D Homosexuál je unisex označení...gay/lesba je pak jen upřesnění pohlaví homosexuála. :D Stejně jako máš transsexuála, pansexuál, heterosexuál a další sexuály... :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:16Od: tommr
tyhle vědecký názvy jsou sice moc hezký, ale v běžný mluvě mezi normálníma lidma je pod pojmem homosexuál odjakživa míněnej muž, kterej je teplej zatímco ženám takovýho vyznání se říká lesby ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:18Od: EllNino
jaký vědecký názvy ? ... prostě buď jsi heterosexuál, nebo homosexuál ... a vzhledem k tvým neustálým výlevům pláče bych tipoval to druhé
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:23Od: Jabadu
V případě Freddieho Mercuryho se ještě zmiňuje pojem hypersexuál. Kdyby v zásuvce nebyl proud a nekopala ...
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:26Od: EllNino
:D
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:23Od: tommr
že to říká zrovna někdo kdo se tu bije za práva homosexuálů jako lev ... :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:25Od: EllNino
:D kde vidíš, že se biju ? reagoval jsem na trola světovou dvojku, kterej tu protěžuje cikány a pak napíše takovou blbost :D ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:25Od: EllNino
a nebiju se za práva homosexuálů, ale za tvou nevědomost a psaní nesmyslů :) navíc gramaticky špatně
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:30Od: tommr
ty už ani nevíš na co vlastně reaguješ ty hysterko ... :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:31Od: EllNino
to si povíme, až tu začneš zase sázet negaticní smajly na běžicím pásu :)))
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:34Od: tommr
nauč se psát správně česky. Hlavně, že mě tu kritizuješ za špatnou syntaxi studente ... :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:35Od: EllNino
:D
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:37Od: Jabadu
Myslel si Albert Einstein, že žije mezi samými blbci?
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:46Od: Hector21
ten měl chytrou ženu, takže asi ne...
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:51Od: Jabadu
Moudrá slova.
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:54Od: Lunej..
Byt blbcem je tezke, nebot konkurence je velika.
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:01Od: Jabadu
Kdybych žil ještě jednou, dopustil bych se stejných hloupostí a chyb, ale snažil bych se je udělat dřív.
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:04Od: Lunej..
Jenze uz znovu zit nebudes, tak se jedine snaz uz je nedelat.:)
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:12Od: Jabadu
Já to mám těžký. Před mou rozvzteklenou (o dvacet let mladší) squaw neobstojí ani můj výzor Ondřeje Vetchého.
(Už mlčím ... už mlčím ...)
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:18Od: Lunej..
Jaky si to udelas, takovy to mas:)
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:23Od: Jabadu
Sice přeháním, ale my jsme fakt neskutečná dvojka. Jezdíme na kole, děláme shyby na konstrukci dětských hřišť, chodíme plavat do bazénu, ... a přitom jsme oba kuřáci!
Nedokázali jsme se toho zbavit.
Ach jo.
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:26Od: Lunej..
Jo, skvela dvojka.
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:32Od: Jabadu
Problém je v tom, že já na tom asi budu muset zapracovat dřív.
:DDD
Jinak ... nejsme jediní. Na "dálném východě" je situace složitá a jak se počet salátků zmenšuje vzhledem k počtu slimáků, lidé se uzavírají do rodinných komunit.
Tak ... tak.
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:39Od: svetova.dvojka
o 20 let mladší ? Tobě je 35 a jí 15 ?
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:41Od: Jabadu
Je mi 52 let, "bratře cikáne". Tvůj příměr mne ale nijak nezaráží.
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:53Od: Lunej..
O tom "bratrovi" mluvis doufam jen za sebe.
[ Reagovat ]
01.10.2017 15:58Od: Jabadu
Mám jich pár pod sebou. A nebýt mé kondice a vzhledu ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:02Od: Lunej..
Jak jinak.
[ Reagovat ]
01.10.2017 17:07Od: blixa
Neděláš ty šéfa kanálníků ? Kdysi jsem seděl v kanclu s jehovistou, jehož předchozí zaměstnání bylo právě takové. Říkal, že v průměru jednou za dva dny dostal od svých rómských soudruhů po tlamě a nebýt jeho víry, tak si to hodil ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 17:20Od: Jabadu
šéfa kopáčů
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 17:26Od: Jabadu
... a nemysli si, že jsou tam špatný peníze. Jsme první linii, ke které se vážou k politic ...
Já jsem nic neřekl!
[ Reagovat ]
01.10.2017 17:30Od: Jabadu
Abych nepřeháněl. Vždy to jde přes starostu, ten je většinou nějak napojený a výslednou cenu se nedozvím ani já.
To je celý.
A spokojeni jsme všichni.
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:26Od: Jabadu
Ono to bude spíše tím, že čím ujetější odchylka, tím více se o tom píše. Klik na jakoukoliv p.čovinu nebo bizár je současná prestitutská mantra.
Howgh!
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:18Od: dunphy
Prý VYZNÁNÍ. Tak to už mám svou dávku odpozorované demence v diskuzích přesaženou na rok dopředu. :DD
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:22Od: tommr
a co je zase špatně na slově vyznání? To není správně česky nebo co? Rád se nechám poučit od pana nejchytřejšího ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:22Od: EllNino
vyznání má co dočinění s vírou ... takže celkem vedle :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:30Od: Torn
Jj, vyznávají obří vagínu a nosí jí oběti. :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:58Od: blixa
Pojmy by sis měl ujasnit především ty, chlapče ;-)

https://cs.wikipedia.org/wiki/Homosexualita
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:01Od: dunphy
Lol, trapáku. To se zas něco jednou obrátilo proti tobě...prej moralizovat :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:12Od: tommr
ty abys ses nepřidal ty trapnej přicmrndávači ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:14Od: dunphy
Nemůžu za to, že jsem to teď napsal jako poslední, to je prostě časově dané. A nekraď slackerovi jeho pojmy, pane Originálníjakprase :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 14:16Od: Jabadu
Nehádejteseprosímvás!
:-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 16:31Od: Torn
Já si spíš říkám, proč se rozčiluješ. :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 17:26Od: triatlet Re: EllNino, tommr
Že se chcete hádat kvůli světový dvojce :-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:29Od: Jabadu
Je-li nepořádek na stole odrazem nepořádku v mysli, co potom odráží prázdný stůl? ...

(Albert Einstein)
[ Reagovat ]
01.10.2017 17:25Od: triatlet Re: světová dvojka?
Kopie Fricka.
Taky trapně zesměšňuje Karličku.
[ Reagovat ]
01.10.2017 17:27Od: Lunej..
Charakter cloveka odhaluje nejvic to, cemu se posmiva. Takze na TP mam jasno:)
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:08Od: skott
Zajímavý bizár, co předvádí Sveta. Levou ruku používá jen při nadhozu míčku na servisu, jinak hraje jednoruč bekhend, Arrruabarrena přesto moc netuší, co s tím. Sveta se dokonce propracovala k setbolu. Zatím ale skreč v nedohlednu...
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:25Od: skott
Sveta nakonec získala i celý set v tie-breaku, když tím jednoruč bekhendem proměnila setbol:-))
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:57Od: EllNino
Světa to snad na starý kolena chce řevzít po Robertě :))
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:20Od: skott
jen to ne:) řekl bych že Sveta přes tu nouzi dneska i tak zahrála víc bh topspinů než Vinci za celý rok;)
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:25Od: EllNino
jo :D to je pravda ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:36Od: sprchon
A teď BH winner po lajně. :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 13:40Od: skott
naprostá fantazie!;)
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:04Od: sprchon Kája
Viděl jsem to po kouskách, ale hezky. Dokázala zabrat, když byla potřeba. V prvním setu to zkusila i při stavu 0:40* na returnu a game nakonec získala. V následujícím prohrávala na servisu 0:30 a zase to otočila. Ve druhém tam taky něco takovýho bylo... Ale je fakt, že Carla nehrála vůbec dobře. V dalším kole Petko, to taky jde.
[ Reagovat ]
01.10.2017 12:03Od: tommr Karolína Plíšková
dneska podala velice solidní výkon. Začátek měla sice trochu pomalejší, ale od konce prvního setu už nebylo o vítězce pochyb. Výhra nad nebezpečnou CSN je velice cenná ... :)
V dalším kole čeká na Karolínu nejspíš Petkovicová takže v podstatě totéž co dneska ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:59Od: vrabejka
Karo překvapila nečekal jsem tak easy výhru :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:31Od: tommr Karolína Plíšková
a brejk pro Karolínu hned na úvod druhýho setu - to už je docela slibný ... :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:39Od: tommr
ted měla Karolína namále, ale naštěstí si dokázala ztracenej brejk vzít okamžitě zpátky ... :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:45Od: Torn
Dneska na mě působí docela fit, i když jsem to zapl až teď, dokonce dobíhala míče. :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:59Od: tommr
jj dneska to ušlo ... :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:22Od: skott Peking
Máša si zahraje ve 2.kole s Káťou, se kterou má sice jednoznačnou bilanci, ale tentokrát proti sobě bude mít letos už podruhé Thomase Hogstedta.
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:19Od: tommr Karolína Plíšková
závěr prvního setu ovšem Karolína zvládla ve velkým stylu ... :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:14Od: com
hmmm vyhrat hru ze 40:0 dost dobry :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:10Od: tommr Karolína Plíšková
na returnu je dneska zatím marná ... :(
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:14Od: bIbec
Karlička teď zaváhala 40-0 a stejnak to projela.
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:17Od: bIbec
jinak hezky si to zatommroval :-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:19Od: tommr
jj to se mi povedlo ... :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:08Od: blixa
Jéé, Evženka už je out. No tak to se budou WC na China Open jen lesknout !!! ;-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:24Od: George_Renel
Je to spíše o házení perel.....
[ Reagovat ]
01.10.2017 10:54Od: tommr Karolína Plíšková
nezačala zrovna nejlíp a už ve třetí hře musela odvracet dva brejkboly ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 10:58Od: bIbec
Karlička je velká tenistka.
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:02Od: tommr
no letos to zatím moc nepotvrzuje tak doufám, že se nechytí zrovna dneska proti Karolíně ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 11:05Od: blixa
Jen tommruj chlapče, bude to dnes zapotřebí ;-)
[ Reagovat ]
01.10.2017 09:10Od: tommr průběžnej singlovej žebříček WTA
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném turnaji ve Wuhanu a před začátkem turnaje v Pekingu...
Všem hráčkám už byly odečteny body za lonské výsledky z Pekingu ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka je v Pekingu ještě ve hře ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Karolínu Plíškovou ...

1. Muguruza 6135 (+640) *
2. Halep 5535 (+40) *
------------------------------------
3. Plíšková, Karolína 5495 *
------------------------------------
4. Svitolina 5260 (-235) *
5. Williams, Venus 4642 (-853)
6. Wozniacki 4530 (-965) *
7. Ostapenko 4130 (-1365) *
8. Kuznetsova 4005 (-1490) *
9. Konta 3795 (-1700) *
10. Cibulková 3330 (-2165) *
11. Kerber 3126 (-2369) *
12. Mladenovic 2981 (-2514)
13. Garcia 2870 (-2625) *
14. Keys 3213 (-2672)
15. Vandeweghe 2764 (-2731)*
16. Stephens 2722 (-2773) *
17. Sevastova 2295 (-3200)
18. Radwanska, Aga 2260 (-3235) *
19. Vesnina 2190 (-3305) *
------------------------------------
20. Kvitová 2152 (-3343) *
------------------------------------
21. Pavlyuchenkova 2150 (-3345) *
...


Karolína Plíšková se posunula na třetí místo a má opět šanci na návrat do čela žebříčku. Potřebuje k tomu ovšem získat titul a současně Muguruza nesmí dojít dál než do čtvrtfinále ...

Petra Kvitová klesla na 20.místo a bude mít co dělat, aby nevypadla z první dvacítky ...

Světovou jedničkou zůstává i nadále Muguruza, kterou ale můžou za určitých okolností z trůnu sesadit vedle Karolíny i Halepová a Svitolinová ...

Velký pokles žebříčkem zaznamenala Aga Radwanská, která bude mít podobně jako Petra co dělat, aby nevypadla z první dvacítky ...
[ Reagovat ]
01.10.2017 09:37Od: triatlet Re: Petra x Agnieszka
Líbilo by se mi takové složení finále :-)
Aspoň by udržely sérii, že od r. 2011 každý rok spolu hrály.
[ Reagovat ]
01.10.2017 10:54Od: sprchon
To bych taky bral. ;)
[ Reagovat ]
01.10.2017 08:50Od: Lunej..
Samicka pekne, jsem zvedava co predvede ve 2. kole. Ale aspon je tu po navratu konecne jedna vyhra.
[ Reagovat ]
01.10.2017 08:53Od: sprchon
Viděla jsi ten zápas? Pro mě docela překvapení... :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 08:55Od: Lunej..
Prave ze jsem ho zaspala, ale taky jsem prekvapena, mile teda:)
[ Reagovat ]
01.10.2017 08:22Od: EllNino
Sloane při deblu už zase ohrožuje brouk :D
[ Reagovat ]
01.10.2017 08:19Od: EllNino
Na jeden titul 10 1. nebo druhých kol ... tak mi to připadá ...opravdu zajímavé, že na tu letošní bídu má 2 tituly z ne zrovna slabě obsazených turnajů :)
[ Reagovat ]
01.10.2017 08:13Od: pivrnec
No já nevím,mě soupeřka která ju spláchla takovým stylem rozhodně k poražení nepřišla..
[ Reagovat ]
01.10.2017 08:09Od: George_Renel
Je smutné, že to začíná být ohranou písničkou - Siniaková opět vypadla v 1. kole.... Dnes navíc naprosto zaslouženě soupeřkou, která rozhodně byla k poražení. :-/
[ Reagovat ]
01.10.2017 09:13Od: tommr
dalo se čekat, že si Stosurová první výhru po návratu připíše zrovna proti Katce ... :(
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist