Plíšková v Tokiu neuspěla, končí ve 2. kole

  • Karolína Plíšková v Tokiu své třetí turnajové finále v řadě nevybojuje. Česká jednička nezvládla hned svůj první zápas po US Open, Běloruska Sasnovičová ji dnes porazila 6-4 a 6-2.
    22. 9., aktualizováno | Aktuality |  217 komentářů
    Karolína PlíškováKarolína Plíšková 
     

Karolína Plíšková po svém úspěšném vystoupení na newyorském grandslamu vystoupala v pořadí WTA na životní šesté místo, ale na milionovém turnaji v Tokiu roli jedné z velkých favoritek nepotvrdila. Aleksandra Sasnovičová, které ve světovém žebříčku patří 107. místo, proti ní nastoupila zcela bez respektu. V úvodní sadě turnajová trojce sebrala třikrát podání a v dalším setu vyhrála od stavu 1-2 pět gamů za sebou.

Zápas trval hodinu a 14 minut a Sasnovičová po něm mohla slavit premiérové vítězství nad hráčkou z elitní desítky. "Už jsem se viděla na cestě na další turnaj do Wuhanu, protože Karolína je vážně dobrá a nečekala jsem, že ji porazím. Ale takový prostě tenis bývá," prohlásila 107. hráčka světa na webu WTA.

Plíšková usiluje o premiérovou účast na říjnovém Turnaji mistryň v Singapuru. Přiblížit by si ji mohla zejména na turnajích ve Wu-chanu a Pekingu, hrát by měla ještě v Linci a v Moskvě.

Do tokijského čtvrtfinále se tak nedostala ani jedna česká zástupkyně. Ve středu v druhém kole neuspěly sedmá nasazená Petra Kvitová ani Barbora Strýcová.

Výsledky - Tokio (tvrdý povrch, dotace 1.000.000 dolarů):
Dvouhra - 2. kolo:
Sasnovičová (Běl.) - Kar. Plíšková (3-ČR) 6:4, 6:2
Muguruzaová (1-Šp.) - Sevastovová (Lot.) 6:3, 6:3
Svitolinová (Ukr.) - Pavljučenkovová (8-Rus.) 7:6 (7:5), 6:4
Linetteová (Pol.) - Putincevová (Kaz.) 4:6, 6:3, 7:5
pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (217)
24.09.2016 00:06Od: VLK----1GSL Hele znalci
Hraji jeste??? je pamatuji pffff...davno....

https://www.youtube.com/watch?v=axBx0ZPgOZA
[ Reagovat ]
24.09.2016 00:06Od: VLK----1GSL
Jo prosim svetovou.dvojku...hlavne nereagovat;D)))
[ Reagovat ]
24.09.2016 00:13Od: VlS
Nemám zdáni , ale Gypsy CZ jo a je to dobrý ( Radek Banga)
[ Reagovat ]
23.09.2016 01:59Od: cheeky
VIS: naprostý souhlas, je to hodně o atmosféře a místu a pocitech. Jsou věci, které mě třeba v určitém životním období dostávaly a dneska už ne a naopak.Je to o tom, co v člověku hudba evokuje. S tím chrámovým chlapeckým sborem mám podobný zážitek z Londýna a i jsem tam zažil gospelový vodvaz v metodistickém kostele. Překvapivě v Alabamě mi gospelový sbor v kostele proti tomu přišel až moc efektní a umělý. Ale zase mě tam dostala country, které jsem do té doby neměl rád. S tím, co se tady vydává za country se to nedá vůbec srovnat. Tam na jihu je fakt takový to ryzí country který ti až vhání slzy do očí. (o blues pomlčím protože na tom ujíždím už od malička)

Vlk: s těmi interpretacemi máš pravdu. Hodně záleží i na dirigentovi. Já třeba miluju Vltavu, i jen tak zahranou na klavír nebo na kytaru bez dalšího doprovodu. Ale i geniální skladba jde interpretací zprasit. Jako se to jednou povedlo Frankfurtskýmu symfoňáku, udělali z toho neskutečný cajdák. To i ten Karel když jí zpívá tam má mnohem víc emocí. Můj nejvíc zážitek živě byla Zuzana Navarová, ta mě opravdu dojala.
[ Reagovat ]
23.09.2016 10:07Od: VlS
Jo, Zuzana , super na živo, a Michnovou jsi ba živo slyšel? Nejlépe s původními Marsyas?
[ Reagovat ]
23.09.2016 10:10Od: blixa
Zajímavý. Říkáš, že se o muziku nezajímáš, ale znáš nejen Navarovou, ale i Michnovou a původní Marsyas. Kdo dneska ví o co vůbec jde. Ty ňák kecáš :D
[ Reagovat ]
23.09.2016 10:49Od: VlS
Ale tak, začínali kdysi na portě někdy v sedmdesátkách a v tom trampským prostředí sentimentu, nebo bluegrassu byli jako zjevení. Prostě něco mimo žánry, byť i pistavený na blues.
[ Reagovat ]
23.09.2016 17:54Od: FulnekUltras
Nebudu tady ze sebe dělat za každou cenu alternativního intelektuála ;))), ale občas se i v této jinak vesměs neposlouchatelné ;) zóně něco povede... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=CccWd9uvc18
[ Reagovat ]
23.09.2016 18:51Od: VlS
To tedy nevím, pro mě to je úlet, pro mě je Zuzka spíš tohle:
https://youtu.be/rx_CgDFSYnw
[ Reagovat ]
23.09.2016 19:06Od: FulnekUltras
Ale jo, hlavně díky textu jsem vydržel až do konce... ;) jinak jsem asi přece jenom víc na ty (pokud možno melodické) úlety ;), které dnes (bohužel) mnoha zpěvákům chybějí - viz např. rádoby alternativní bártovsko-dusilovské kakofonie Anety Langerové (a přitom holka k úletu jako stvořená ;)... Ale samozřejmě, gusta jsou různá... ;)
[ Reagovat ]
23.09.2016 19:39Od: blixa
Bártovsko dusilovské kakofonie ? Bože, vždyť ta holka dělá úplně normální písničky, ty seš fakt naprosto komplexně zkroucenej mozek, ne jen politicky :D
[ Reagovat ]
23.09.2016 20:16Od: FulnekUltras
Vzhledem ke svému hlasovému potenciálu je Anet pro mě poslední dobou tak trochu mrhačka, no ;)...a že by za to uměla vzít! ;)
[ Reagovat ]
23.09.2016 20:25Od: blixa
Přesný opak je realitou, právě "poslední dobou" dělá Aneta skvělou muziku, před tím to nebylo špatné ale stále tomu něco chybělo.
[ Reagovat ]
23.09.2016 20:52Od: FulnekUltras
"Pouhou kopii" nebo "strašnou angličtinu" nechme teď stranou...tohle Anet umí (nebo snad uměla? ;).

https://www.youtube.com/watch?v=fEzsbh18PM8
[ Reagovat ]
23.09.2016 19:47Od: VlS
Aneta je bezva a dělá skvělou muziku. Jinak u Zuzany si tu Orlici vysvětluju jedině nějakou její srdeční záležitostí, protože jinak ta písnička nemá nic, proč bych si ji měl pislechnout vimc než jednou. Ale je to výjimka.
[ Reagovat ]
23.09.2016 19:54Od: blixa
Koukám, že se náš vkus možná protíná víc než bych tušil ;-)
[ Reagovat ]
23.09.2016 20:51Od: VlS
Byl jsem na Anetinně živým koncertu ( recitálu) pod širým nebem a byla to lahůdka. Ona zpěvačku - zpěváku nedělá jen hlasová technika a rozsah. Za tím musí být i osobnost, která z toho udělá komplexní dílo a tu zrovna Aneta má, neuhýbá a jde si za svým a je to pak vidět. ( ale to platí pro obě dříve zmíněné Zuzany taky - a jistě jich je řada - nezapomínal bych na Irenu Budweisrovou třeba, a teď se mi začíná hodně líbit dcera Lenky Filipový Lenny )
[ Reagovat ]
23.09.2016 20:59Od: blixa
Jojo. Lenny taky není špatná. Navíc jedna z mála s určitým zahraničním přesahem. Já z české scény ujíždím aktuálně třeba na tomhle : https://www.youtube.com/watch?v=OQgj_M7SLB0
ale to už bude asi mimo tvůj fokus ;-)
[ Reagovat ]
23.09.2016 22:07Od: cheeky
Blixoo to je moc dobrý, to se mi líbí!!! Mosím si je vygůglit, neznám je. To jsou češi? Zní to světově, to by se mohlo chytnout i venku
[ Reagovat ]
23.09.2016 22:16Od: blixa
No mrkni, jsou to češi a makaj a jedou !!! Letos byli už kde všude, třeba v Glastonbury ;-) Jestli se tahle kapela neprosadí i venku, tak už nevím kdo ! ;-)
[ Reagovat ]
23.09.2016 23:11Od: VlS
No, není to můj šálek kakaa, ta muzika mi až tak nevadí, ale ten klip je pro mě za čárou. Ale tak co bys čekal od dědka, no. Pro mě musí písnička vyprávět nějakej příběh, nebo popisovat pocity, který pochopím. Tohle buď nechápu, nebo chápu jako křečovitou snahu šokovat. Trochu jako Saudkovská atmosféra, ale bez jeho vize, kontrastu.
[ Reagovat ]
23.09.2016 23:17Od: blixa
Tak elektroswing (i když Mydy Rabycad už se posouvají dost mimo žánr k vlastní originální formě) tady nemá moc kořeny, je to záležitost spíš mladý generace která je na stejný vlně. Já, ač taky dědek ještě pořád surfuju s ní. Jsem prostě divnej ;-) :D
[ Reagovat ]
23.09.2016 23:28Od: VlS
Kdo není něčím divnej, ten je divnej celej :-))
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:00Od: FulnekUltras
Lenny taky není špatná... Anet jsem naživo viděl od roku 2004 zhruba 50krát - a osobností samozřejmě zůstává, jen někdejší "populistická" ;))) dynamika a švih jsou poněkud zbytečně v hajzlu ;) spolu s "určitými" rozpaky nad (ne)výsledkem zvenčí vnuceného klusovského pseudomotta Vyměňte politiky...
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:08Od: VlS
Jdi s politikou do hajzlu, kecáme o muzice. Jestli čekáš mezi svobodomyslnejma lidma podporu komoušství nebo zemanismu, tak to se teda obrň trpělivostí, protože to si teda počkáš :-).
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:11Od: FulnekUltras
Všechno souvisí se vším - stejně jako pateticky proklamovaná svobodomyslnost a rádoby hluboká alternativa za každou cenu s těžce zúženým a povrchním totalitním uvažováním... ;)))
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:10Od: VLK----1GSL Re: blixa, fulnek
Hele chlapi, jak si ctu vase posledni prispevky...tak uznavam...
JSEM UPLNE MIMO. MAGOR, JOUDA A JESTE NESVEPRAVNY...;)))
Ja to mu vubec nerozumim...o cem jako pisete...
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:16Od: blixa
Klídek vlku, to je česká scéna. To je to co neposloucháš ;-) Nemůžeš stihnout všechno :D
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:20Od: VLK----1GSL
Jak ty muzes vedet, co posloucham nebo jsem poslouchal...z ceske sceny?
To by me zajimalo...jako...
Ses asi Ded Vseved;D)))
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:22Od: blixa
To byl vtip ;-) :D Nesmíš mě brát tak vážně :D
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:34Od: VLK----1GSL
Vsak ty ses neskutecne vtipny dedek...
...aspon to rikala Lunejka...no ale
ja jsem radeji vopatrnej.
Se "preptavam", zkontroluji formou ironie,
a pak uz vim na cem opravdu jsem;D)))
ale joooo, obcas se zeptam i normalne...
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:14Od: cheeky
Mě se Orlice líbí. Hlavně díky textu. Zuzana nebyla geniální textařka, ona byla básnířka. "Odpust mi, modlím se, ať všechno prestanem" je obrat, který můj katastrofický milosný život shrnuje do 7 slov :-D

Na Zuzaně se mi líbí, že měla spoustu podob, od španělské, přes tragickou, smutnou, veselou, furiantskou až k infantilně praštěné. Najdeš u ní písničku snad pro každou náladu.

Uměla nechávat nevyřčené věci, nechat tě domýšlet si a její hlas měl obrovskou kvalitu v tom, že vždycky zněla, jako že zpívá jen tak napůl.

Pro mě je Zuzana asi tohle. Jsou tam její podoby všechny. ...je to její poslední písnička vůbec, nahrála ji 14 dní před smrtí, když už věděla..

https://www.youtube.com/watch?v=9haLTnmNlfU
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:21Od: blixa
No jo, Zuzana ... chybí mi, holka ..
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:23Od: cheeky
Tak od Dusilové se má Aneta ještě hodně co učit, jak po stránce pěvecké, tak po stránce autorské.

Já mám s Anetou trochu problém. Hlas skvělý, byla jako zjevení, když se objevila. To, že někdy kolem 2. alba začala šišlat, to bych ještě skousnul, ale já jí prostě to, co dělá nevěřím. Jako jo je to dobrý, ale přijde mi to umělý a bez opravdových nápadů. Jako tak teď udělám desku, co se bude líbit kritikům, bude alternativní a hlubokomyslná, ale zas ne moc...Asi jí křivdím, mám ji rád, je mi moc sympatická jako člověk, ale její tvorba se mi nelíbí.
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:29Od: FulnekUltras
Máš pravdu, že začátek cca 2004-2006 sliboval hodně - ale až ona tu opravdu SVOU cestu najde, ještě se možná budeme divit...
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:40Od: blixa
Aneta i Lenka dělají úplně jiný věci, těžko se od sebe můžou něco učit. Aneta je skladatelka i textařka, Lenka se víc opírá o kreativitu lidí ze svého okolí, nicméně její přínos je taky zásadní. Na to šišlání si vzpomínám, to bylo srandovní období :D Jestli pro tebe není autentická, to je osobní věc, s tím nikdo nic nenadělá. Pro mě autentická je, nicméně její alba byly taková ... no, ehm ... něco tak nějak jo, něco ne, prostě pořád jsem čekal až to přijde. A přišlo, poslední album je konečně to, v co jsem celou dobu doufal. Prostě skvělý. Ale tak to mám já.
[ Reagovat ]
23.09.2016 22:01Od: cheeky
Mylím si, že Lenka je lepší skladatelka než Aneta ale to je věkem. Lenky první solovky byly tak na úrovni těch Anetiných. Učit by se od ní mohla spoustu věcí. Lenka je technicky lepší zpěvačka. Má spoustu zkušeností a prošla hodně žánrama narozdíl od Anety.

Ale nechci aby to vypadalo, že Anetu haním. Jesli někdo má na to stát se fakt velkou osobností je to ona. Ono tý Lence to taky trvalo a když je srovnám ve stejném věku, tak kromě toho, že Lenka byla syrovější a divočejší se moc neliší.

Tu poslední desku jsem neslyšel jen ten singl co hrajou z rádia a přišlo mi to že žádný posun, ale tak dám na tě a poslechnu si celou desku.
[ Reagovat ]
23.09.2016 22:10Od: FulnekUltras
Posun byl teda vidět hlavně na ceně lístků... ;)
[ Reagovat ]
23.09.2016 22:14Od: blixa
Seš někde pět-šest let zpátky, myslím :D Lenka právě že moc neskládá, je spíš jen "spoluautorkou", většinu repertoáru tvoří spíš lidé z jejího hudebního okolí. Co se techniky zpěvu týče, myslím že Aneta je dneska dál než Lenka, ale jak říkám, to není vůbec důležité. Hlavně nevím, proč tyhle dvě vůbec srovnávat. Nevím co by je nějak výrazně spojovalo, věkově, žánrově, výrazově, textově ... každá jinde ;-)
[ Reagovat ]
23.09.2016 22:49Od: cheeky
To Fulnek je srovnával a přihdil ještě Bártu
[ Reagovat ]
23.09.2016 22:54Od: blixa
Jo tohle myslíš .. no jo, StalinUltrasův zkroucenej mozek splácá i to co splácat nejde :D
[ Reagovat ]
23.09.2016 23:42Od: FulnekUltras
Z Bárty a Dusilové Anet vycházela od první chvíle tvůrčího osamostatnění - jak tehdy i sama opakovaně říkala - a bylo to sakra vidět. Bohužel těchto pochybných "alternativních" vlivů věčně bzučících vážek a zadrhávající kavárenské pseudopoetiky se nezbavila dodnes, ba dokonce stále víc potvrzuje, že se od nich nedokáže odtrhnout - zřejmě právě proto, aby pro salónně "hlubší" obecenstvo nebyla "komerční" a "plytká". Většinu diváků však spíše zajímá, jestli se to ještě dá poslouchat a oné "zaručeně netuctové" potemnělé mnohoznačnosti tam není už přespříliš.
[ Reagovat ]
24.09.2016 00:14Od: VlS
Nemám pocit, že by na konzertech měla prázdno
[ Reagovat ]
24.09.2016 02:06Od: FulnekUltras
To určitě ne, ale už bych si na jejím místě dlouho nezahrával... ;) Ne - jistě své věrné posluchače má pořád, už jen jako v našem "šoubyznysu" zjev pořád hodně ojedinělý...
[ Reagovat ]
24.09.2016 02:38Od: blixa
Hele, StalinUltras, říkáš že jsi byl na 50ti koncertech Anety ? No, pokud si vzpomínám, nějakej stalinistickej magor se okolo ní v začátcích vometal, nejseš ty ten magor s panenkou ? :-o Docela by to odpovídalo ... :D
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:47Od: VlS
Cheeky, byl jsi na ní naživo? Z rádia to vypadá jinak, je to otázka dramaturgie stanice, co vybere. Nevím, mě se to líbí. Dusilovou nemám naposlouchanou, nechci se cyjadřovat za každou cenu k něčemu, co moc neznám.
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:52Od: cheeky
Naživo jsem na ní byl ale už je to dýl, někdy kolem vydání 3. desky.
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:59Od: blixa
No jooo, tak tím se to vysvětluje ;-) :D Ne , beze srandy, myslím že klíčový přelom byl při turné "pár míst", kdy hrála přearanžované věci se symfoňákem. Tam dospěla pěvecky a výrazově. To bylo až po třetí desce. A vůbec nejlepší je to teď. Ale vnucovat ti to nebudu ;-)
[ Reagovat ]
23.09.2016 23:25Od: VlS
Párkrát se mi stalo, že jsem slyšel desku a byl jsem nadšenej a naživo pak zklamanej, ale i naopak, ale ja. fakt nejsem zrovna hudební nadšenec a moc desky neposlouchám. Hodně jezdím autem ( Tak 50 - 100 tisíc ročbě a poslouchám prostě rádio. Když se mě něco nějak dotkne, tak se po tom pak podíván aspoň na netu. Ale nesleduju muziku nějak systematicky, cíleně a už vůbec ne žánrově. 99% je pro mě prostě hudební clona, pozadí. Fakt je, že na konzert klasiky bych nejspíš nešel, to bych musel mít nějakou speciální náladu. Já to mám fakt jen na pocitech, na tom, co mě něčím osloví.
[ Reagovat ]
23.09.2016 20:34Od: cheeky
Jo, Michnovou jdem naživo slyšel, na původní Maryas jsem moc mladý, to jsem byl ještě u maminky v příšku, když se původní sestava rozpadla
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:04Od: VlS
To je trochu škoda, u ní se ta kvalita s věkem hodně vytratila, v osmdesátejch letech to byla veliká paráda, i když si myslím , že Vondráček Oskara Petra nemohl úplně nahradit, tak to piřád bylo zatraceně dobrý. Ty pozdější různý uskupení po odchodu Kalandry a po jeho smrti, to už prosté vždycky postrádalo tu autentičnost. Dneska bych na ní prostě nešel a radši si pustím starej vinyl. Ona asi Michnová není příkladem životosprávy a její hlas strašně utrpěl.
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:18Od: VLK----1GSL Re: VlS
Hele ty asi budes vic v obraze nez ja...
Videl jsi ji nekdy na zivo?

https://www.youtube.com/watch?v=BEHfv7L2WDk

Celkem by me zajimala tvoje zkusenost...diky...
Ja jsem z te ceske sceny dost vypadl...
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:20Od: VLK----1GSL
Myslim koncertove, pochopitelne....
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:23Od: blixa
Viděl jsem ji mnohokrát. Co konkrétně tě zajímá ?
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:25Od: cheeky
Taky jsem ji viděl naživo mockrát, Co chceš vědět?
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:41Od: VLK----1GSL Re: cheeky
No vybiram tebe;)...tomu nahore nerozumim...
Napisu ti vzkaz;)
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:51Od: VLK----1GSL
Maz to ve vzkazniku...
...jak se ti bude chtit...tak odepis, jestli ne...nevadi.;)
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:27Od: FulnekUltras
tak o šéfce sacího komanda z andělského pendolina Praha-Ostrava raději nic kontroverzního... ;)
[ Reagovat ]
23.09.2016 23:37Od: VlS Re: Vlčku,
neslyšel a nějak mě nechytla. Já nějak ty protestující z principu a řemesla úplně moc nemusím. Mě u ní chybí kousek pozitivna, ale třeba jsem neslyšel ty správný věci.
[ Reagovat ]
23.09.2016 23:41Od: VLK----1GSL
dik...za odpoved;)
[ Reagovat ]
23.09.2016 23:49Od: blixa
Radůza ? Protestující ??? Cocococo ? Vždyť ta je pozitivní až na půdu !! Sice ne prvoplánovitě, často tak nějak hořce, ale rozhodně pozitivní ! A kdybys mě teď přerazil, tak si nevzpomenu na nic "protestujícího" ! Píšeme o stejný osobě ? :-o
[ Reagovat ]
24.09.2016 00:16Od: VlS
Je to o pocitech - pro mě hořce je protest, protože proč bejt hořkej, když nemám problém?
[ Reagovat ]
24.09.2016 00:42Od: blixa
Tak to nechápu. Když mám problém, tak protestuju ? To bych teda řekl že ne. Jako Radůza je pro mě člověk naopak až extrémně pozitivní, pravý opak nějakého protestování. Z principu, protestovat musíš proti něčemu. Proti čemu protestuje Radůza ? To mi teda pověz. Fakt absolutně nechápu, opravdu si ji nepleteš s někým jiným ?
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:37Od: cheeky
Jo to máš bohužel pravdu. Jinak Budweiserová je moc dobrá. Mám rád hlas Ulrichový, pořád zní dobře , baba jedna. Lenny zatím nevím, přijde mi podobná jako to, co jsem psal o Anetě možná jí to věřím i víc, ale slyžel jsem jen pár songů.

Jinak já jsem možná i na ten mladý český rybíček dost přísný.. Hodně lovím mladé talenty a lozím po klubech a hospodách po světě... takhle jsem v roce 2002 slyšel zpívat v hospodě v londýnském Camden Town nosatou židovskou holku, co mě posadila na prdel a pak na ní byl mocrát na koncertech. O pár let později jsem tam šel do klubu kde pro 30 lidí zpívala taková tlustá 19 letá holka..absolutně mě posadila na prdel a několikrát jsem pak letěl do UK jen kvůli jejímu koncertu, pokaždé přišlo trochu víc lidí pak obě vydaly desky a už to jelo...Ta první holka byla Amy Winehouse, ta druhá Adele.
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:48Od: cheeky
Pamatuju si, že speciálně u tý Adele, jsem byl uplně paf, na druhý její kncert jsme šel asi po měsíci lidí tam nebylo ani 50 a když jsem tam pak na baru prohlásil, že to je budoucí mega hvězda, všichni se mi smáli, včetně jí samotné a odpověděla mi že jí bude stačit když příště přijde stejně lidí, aby zaplatila nájem a že tada až bude ta hvězda, že jí mám zavolat a dá mi podíl za to, že jsem jí tipnul úspěch. jenže já netipoval, já si byl fakt 100% jistej. Možná bych měl dělat scouta pro vydavatelství. :-D
[ Reagovat ]
23.09.2016 01:59Od: cheeky
Jabadu: Freddie by byl na tu operu možná měl. měl obrovský rozsah byl vlastně baryton, přestože zpíval tenorem. Barcelonu měl původně zpívat barytonem a operní technikou, ale bál se, že by to fandové nevzali. Mimochodem M. Caballé byla unešná z jeho pěvecké techniky, prý byla lepší než většiny operních zpěváků. Dokonce na to téma dělali vědecký výzkum (za účasti českých vědců) a zjistili, že uměl s hlasivkama věci, které nikdo jiný na světě nedokáže. http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3548327/The-secret-Freddie-Mercury-s-incredible-singing-voice-revealed-Scientists-say-exceptional-vocal-control-turned-Queen-frontman-force-nature.html

jinak s tou kytarou smekám, já hraju hodně a rád, ale neskutečně špatně, takže jen za zavřenými dveřmi :-D
[ Reagovat ]
23.09.2016 01:57Od: cheeky
Já poslouchám celkem všechno bez rozdílu žánru. Musí to ale ve mě nějak rezonovat. A není to o tom dobrá nebo špatná hudba. Jsou věci, které uznávám jako dobré, ale prostě mě neoslovují jako Collins nebo U2 a věci, co vím, že jsou špatné, ale třeba se mi k nim váže nějaká vzpomínka, proto je mám jako takové quilty pleasure. Hodně u mě dělají texty, dobrý text i průměrnou věc posune mnohem výš. Přiznám se, že mám slabost pro vypjaté sopránové árie a pro altové hlasy v populární hudbě. U hodně klasických věcí mám pocit, že je tam hodina vaty a fidlání a pak 2-3 hitové melodie (taková obdoba některých alb) Neopovrhuju popem. Některé popové věci jsou moc moc dobré a ono je sakra umění napsat song aby byl přístupný masám a zároveň měl úroveň. Mám rád coververze a živé verze. Rád porovnávám, jak se dá ta samá věc interpretovat různými způsoby.
[ Reagovat ]
23.09.2016 01:01Od: brixner Bohemians rapsody?
To je ňákí dorostenecký středisko pro čutálisty? Jako na Bohemce?? Jako v Praze? No jo, Bohemians...no
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:46Od: cheeky
Omluva všem za včerejšek. Šlo o experiment, podobného ražení jako jsem onehdy dělal pro Montyho o Darje.

Gratulace Blixovi, za pohotové a správné rozpoznání Bohemian Rhapsody.

Potěšila mě i následná hudební debata, kde s něčím souhlasím a s něčím ne. Zjistil jsem, že s Vlkem, Giginem a VISem bych si někdy rád u piva pokecal nejen o tenisu, ale i o hudbě. Byl by to určitě zajímavý večer.

Bohemian Rhapsody protože je hrozně moc slavná, ale zas ne každý ji pozná podle textu hned. Taky proto, že ji považuju za jednu z nejlepších věcí, jakou kdy kdo napsal. Je to jedna z věcí, co mě bude opravdu mrzet až už je neuslyším. Vím to už delší dobu, ale teď mě rozhodili na orl s tím, že to postupuje rychleji než u většiny ostatních ...Gigin to na mě myslím poznal.

BR je Záležitost na úrovni Mozarta nebo Beethovena. (klasiku miluju, ale myslím si, že spousta věcí je slavných jen proto, že je to klasika od velkého jména a nejsou zas tak dobré a naopak spousta moderních věcí, kdyby vznikla tehdy, byly by dnes za klasiku)

Nezklamal Frustrát Ultras, který i když nemá k tématu, co říct přispěchá s antiametickým žvástem a nezklamal fricek, celý nesvůj, že jednou nevaří nudlovku on.

Ještě jednou se omluvám vešm, koho to pobouřilo a děkuji všem, které ne. Za odměnu si můžete zkusit poznat tohle..Je to těžké, protože jde jen o jeden akord, ale zas ne tak moc, protože v daném songu byl použitý přesně takhle jak je zahraný a i já když jsem to slyšel, jsem poznal hned. A zaujalo mě jak jeden jediný akord stačí na to poznat píseň

https://coub.com/view/1gcjb
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:52Od: FulnekUltras
Tohle mě vážně nenapadlo - to víš, ve zdejších poměrech člověk časem otupí...
[ Reagovat ]
22.09.2016 23:29Od: FulnekUltras
takže zcela mimo soutěž slyším Čajkovského... ;)
[ Reagovat ]
22.09.2016 23:41Od: Jabadu
... Čajkovskij ... toho jsem neuvedl v těch hlavních.
Asi takto:
Jako dítě jsem hrál 7 let na akordeon a všechny Bachovy fugy mi přišly na jedno brdo a nechápal jsem, proč po mně rodiče chtějí abych to uměl, když všichni mí vrstevníci poslouchali Katapult!
Pravda, přišlo mi to neobvykle jednoduché, ale když mne maminka naučila hrát první akordy na kytaru, zjistil jsem (to mi bylo asi tak 16 let), že ty tři akordy mají (ve vztahu k dívkám) i své výhody ...
:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 23:01Od: Jabadu
Tos napsal pěkně, cheeky.
Já tu debatu sledoval zpovzdálí, protože Bohemian Rhapsody nejenže znám do posledního tónu, ale já ji i do posledního tónu umím na kytaru i zahrát.
To není chlubení. Hraji na kytaru asi 35 let a co jiného by mě mělo (jako rockera) více přitahovat?
Smoke on the water?
OK. Ale to je pro mě desetiminutovka. Vždyť je to víceméně tříakordovka.
Občas si to rád zahraji, ale ...
Mimochodem "Vlk" v té debatě hodil udičku na mě a urážel mě s tím, že ani nechce vědět, jakou klasickou hudbu poslouchám. OK - když ho to nezajímá, řeknu to jiným.
Tak především Bach, Mozart, Dvořák a Gershwin.
Stal jsem se i milovníkem opery. Freddie operu zbožňoval. Neměl na ni pěvecky, ale skladatelsky rozhodně ano. Škoda, že se o to nepokusil. Byl to hudební génius, jakých se rodí tak 4 za 200 let (počítám tam i zbylé členy Queen). :-)
A jsem nekritickým obdivovatelem Anny Netrebko.
:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 23:11Od: lars
A byl si na koncerte Queen ?
[ Reagovat ]
22.09.2016 23:14Od: Jabadu
V Budapešti ne, ale v Praze ano a málem jsem se z toho pomátl. A ještě jsem byl v Bratislavě na May + Kerri Ellis.
:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 23:36Od: VlS
Jabadu, já někdy nevím co je klasika a co je hěco jinýho. U Bacha nebudeme mít asi problém, ani u Dvořáka, ale co s tím dobovým popíkem Mozarta, to nevím. Co uděláš s Janáčkem? Narodit se o 100 let líp, byl by z něj super rocker, takhle zůstal přikovanej k instrumentům a prostředkům, který byly k dispozici a mě to zní divně- nemám to rád a pislouchal bych to jen za trest ( ale tolik zas nezlobím). A Gerschwin? Co je na tom za klasiku? Vždyť je to blues, jen produkovaný symfonickým orchestrem ( pro mě teda krok špatným směrem, protože blues rozhodně žádný vylepšování nepitřebuje), ale jo Porgy a Bess můžu.
[ Reagovat ]
23.09.2016 00:05Od: VlS
Yo, a kam bys dal Yes?
[ Reagovat ]
23.09.2016 00:08Od: Jabadu
Do první "pětky".
[ Reagovat ]
23.09.2016 00:24Od: Jabadu
Stejně jako Genesis, Deep Purple, Pink Floyd, Prince, Májkl ... prostě performeři.
Lidé, kteří ovlivňovali vkus a vnímání jiné hudby, než klasické.
Uvědomme si,že náročnou klasickou hudbu většina lidí na světě nezná a když ji poprvé uslyší, jejich mozek to vyhodnotí jako šílenost.
Tak to prostě je!
Není třeba se kvůli tomu horšit, například černošští rapeři našli zkratku.
A úplně nejvíc mě dostal ten nejlepší z nich - Kanye West - jako mi se líbilo, že se toho nebál ... :D:D:D

https://www.youtube.com/watch?v=JhH1Bx_B3po
[ Reagovat ]
23.09.2016 00:13Od: VLK----1GSL Re: Jabadu
Jabadu*
Hele podivej...jak jsem psal potom Giginovi. Nemam problem, ze se nekomu neco libi nebo nelibi, ale spis to, ze nekdo neco stavi jako, ze je nej. a ostatni se jakoby nepocita a vzdy jeste pripomene to sve rockerske hrani na kytaru, asi aby to tim kvalifikoval jako zichr?... Takovy pocit mam z tebe uz pekne dlouho, pokud dojde na to, ze tu musis vsem opet pripomenout Queen The Best...
To me jiste provokuje.
...urazeni si predstavuji jinak...to, ze mne tu pise monty ze jsem vul atd. To je urazeni... Ale ani to bych mu nezazlival...nebot muj pohled na Marii musi byt pro nej asi tezky...ale mam snad lhat, nebo svejkovat? Svekovani je me cizi...

Pochopitelne Bacha, Mozarta nebo Dvoraka neposlouchas, poslouchas interpretace techto skladatelu. Coz jsem tam take psal, ze tohle je to, co vnimam a z toho hlediska me to proste u tebe nezajima, protoze kdyz nekdo tvori kult jedne skupiny, tak mam od techto lidi poradny odstup. U tebe to nevnimam ani jako recesi...to bych bral...

Jsou proste interpretace Bacha, ktere vypinam po nekolika sekun.dach. A jsou takove, na ktere ujizdim...ale nebudu tu lidem cpat, ze Alison je bohyna a po ni potopa...slysel jsem pianisty hrat Bmoll Petra Ilice, technicky to bylo bezchybne, a usinal jsem...

K hudbe XX.stoleti mam vztah vesmes jak k zabave...Ja proste mam postoj, ze to co vznikalo s Elvisem a dale je strasne zabarveny marketingem a hudebnim prumyslem...kulty z toho delat nebudu...

Ale uznavam, ze to z me strany mohlo byt vic vlci nez lidske, ale jsem obcas takovy, co na srdci...myslim, ze uz se bavit o hudbe tady nechci...
[ Reagovat ]
23.09.2016 15:20Od: Jabadu
OK, jsem v pohodě a nechci vyvolávat nějaké nepříjemnosti jenom proto, že jsem třeba něco špatně pochopil.
Vím, že to se srandičkami občas přeháním a že některé "rádoby chytré" komenty mohou někomu lézt na nervy.
Soráč, přátelé.
:-)
[ Reagovat ]
23.09.2016 16:29Od: VLK----1GSL
;-)
Tak ja jsem zase obcas neurvalec no...tak Vlci povaha, obcas narocny na provoz.
[ Reagovat ]
23.09.2016 15:32Od: blixa
Vlku, vlku ... já tě čtu rád, byť s tebou třeba nemusím souhlasit, ale to je zcela v pohodě. Když se však pustíš do svých tezí o hudbě .. :D :D .. to seš tak dokonalej mimoň :D no nic ve zlým, jen to opět potvrzuje moji teorii o tom, že každý člověk je prostě v nějaké oblasti nesvéprávnej ;-) A aspoň vím, jak je to s tebou ;-)
[ Reagovat ]
23.09.2016 16:27Od: VLK----1GSL
Rict, jsi mimo...je podle me ok...
Rict me, ze nemam vkus je ok.
Rict me, ze tomu nerozumim...je take ok...
Ale psat, ze jsem nesvepravnej?
Co to jako je za pitomou psycho hru?;D)))

Jakych tezi?
V cem se lisim, je to, ze rikam, ze vsechno bylo davno tzv. vymysleno...objeveno...
...obecne se podle me hudba da jen interpretovat. Ona proste JE. Existuje ve sve harmonicke entite, a ty jen z ni dokazes cerpat, dle svych moznosti a schopnosti...nazvalbych to takovou meta-existenci...

Tvrdim, ze vnimani hudby ve XX.stoleti u lidi ovlivnil dost hudebni prumysl v tom, co je jako dobre, a co ne, dale originalitu ovlivnila silne technologie...a s tim spojena invence cloveka....nevim, co je na tom tak nesvepravneho...

Tvrdim to strizlivy;D)
Muzes me napsat, ze jsu magor, picza a tak...ale nevim proc nesvepravny...

A na dodatek k tem odbornikum:
hudebni odbornici v USA napsali rozsahle recenze na tema desky Watersa Amused To Death (cetl jsem ze zaujetim v '94, primo v USA) Poblil jsem se...
...pravdepodobne, recenzenti byli bud katolici, komuniste, konformiste, kapitaliste nebo jini kurw*isti.
Nerikam, ze to je bozi dilo...eh...ale stahovat to z nekterych storu a nazvat to srackou...
Radeji budu magor...;D)))

Ale odpovedny za sebe dokazu v hudbe bejt...si poustim, co opravdu chci, a ne to, co me tzv. nuti Uzasni Odbornici si poustet...;D)
[ Reagovat ]
23.09.2016 17:39Od: blixa
:D :D No nesvéprávnej, to je takovej můj pracovní název ... jako že mimo a nemůže za to :D Má to tu výhodu, že si v daný oblasti můžeš blábolit co chceš a nikdo ti vlastně nemá co vytýkat či oponovat :D Ale pokud chceš i v tomhle bejt svéprávnej, tak budiž, nes si zodpovědnost ... i když, můžeš o tom jako nesvéprávnej rozhodovat ? :D :D
[ Reagovat ]
23.09.2016 17:55Od: VLK----1GSL
No, podle me jses peknej popleta... a anebo ches "na silu" svepravnoti vnest jiny vyznam....
Nebo aspon uved v cem jses nesvepravny ty? ;)
Treba to zacnu chapat,
nebot se pomalu v tom ztracim...
[ Reagovat ]
23.09.2016 18:04Od: blixa
Já ? V jakýkoli práci s tlakovou vodou :D Všechno co udělám beznadějně teče, byť to udělám sebepečlivěji a dodržuju správný technologický postup. A je jedno jestli koudel nebo teflon, prostě vždycky teče. Jsem mimo a nemůžu za to :D
[ Reagovat ]
23.09.2016 18:17Od: VLK----1GSL
No ted uz to asi vubec nechapu...jsem myslel, ze cinnost, nejaky pohled, nebo pristup k necemu, a schopnost, ze to jsou rozdilovy zalezitosti.

Spis jses v tomhle jouda...ale ne nesvepravny;D)))
Nebo trpis na Ressentiment a ches si omluvit nejakou neschopnost nejakym nesmyslem...si vyber...

Ja za sebe beru radeji toho magora nebo joudu;)
[ Reagovat ]
23.09.2016 19:36Od: blixa
No ne, myslím že "nesvéprávnej" je daleko přesnější než magor nebo jouda ;-) Je to něco, k čemu by člověk neměl být vůbec připuštěn, a když už, tak by neměl být brán vážně :D Ale připouštím, že pocitově ten výraz každý může vnímat jinak, tak si to interpretuj dle gusta ;-)
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:14Od: VLK----1GSL
Ja ti nerozumim...
Ale to nevadi;)))
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:17Od: blixa
Klid, to časem doběhne ;-) :D
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:21Od: VLK----1GSL
Pochybuji;D)))
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:21Od: VLK----1GSL
Spis uplne odbehne;D)))
[ Reagovat ]
23.09.2016 21:27Od: blixa
No jo, vlci běhaj rychle :D
[ Reagovat ]
22.09.2016 23:21Od: VlS
Cheeky, se mnou by sis asi o muzice tak moc nepokecal, já nejsem žádnej muzikolog a ani nějakej velkej fanda, spíš konzument a ani nějak vysloveně vyhraněnej, spíš jde o atmosféru, kam se co hodí. K ohýnku je to prostě nějakej trampskej cajdák s kytarou ( a pivem), v chrámu je to širší, byl jsem před lety v katedrále v Exeteru chvilku před vánocema a zkoušel tam chlapeckej sbor. Úplně mě to v tý atmosféře a akustice posadilo ba zadek,seděl jsem tam asi 2 hodiny, vychutnával si tyvícehlasy, vrstvení a proplítání zvuků a byl jsem smutnej, když to skončilo. Něco podobnýho jsem zažil později v Pise, tam tedy navíc zpívaly krásný holky a málo platný, čistej soprán v chrámu he dílem božím. Celkem od tý doby občas zajdu kolem Vánoc na bějakej sbor, a úplně největší pecka byl sbor asi třiceti černochů a černošek a jejich gospely. Z toho prostě ta energie srší, to snad rozsvěcuje žárovky. To chci zažít někde v Mississipi nebo Alabamě, nebo tam někde v metodistickým kostelíku v originálu. A ani to nemá velká jména ani u autora, ani u
zpěváků, ale ta energie je úžasná.
A jinak? Rozhodně radši Dolores O Riordan než Madonu, Raděj Phila Colinse než Mercuryho, alehlavně v tom musí bejt kus pocitu a prožitku, ne kalkul, co se bude dobře prodávat.
[ Reagovat ]
23.09.2016 00:15Od: VLK----1GSL Re: cheeky
Nejprve omluva, ze jsem si vcera z Tebe vystrelil...ze ses z toho tP asi zblaznil...no asi blba sranda...

Nevim jestli bys se mnou o hudbe taky pokecal...spis bychom si mohli poustet nejaky ty kousky...

Spis se blizim k tomu Vlsovi...celkem me to u nej prekvapilo a musim rict ze pozitivne;)Take cim dal vic mam radeji ten "no-name" koncert na ulici, nebo v parku, katedrale atd.
Lidovku bych si doma nikdy nepustil, povazuji to za ABSURDNI, ale pokud slysim nekde pod stromem v parku vecer hrat maniky...tak se me od toho nechce ani odtrhnout...
Proste vim, ze ten cesky Kaja jako ma hlas, ale me nedonutis ani heverem si to poslouchat...vim, ze Queen je zdatny, ale proste ti to nevezmu...
Co necitim...nedavam...a muze to byt 1000x technicky famozni...
Byl jsem na Rolling Stones hned po revoluci...jako bylo to fajn, vsechno...
ale jak sem slysel Fleret s Jarmilkou, tak me to fakt dojalo...

Ale taky toho uz necham, jen jsem tady asi nasr*al plno lidi...;)
[ Reagovat ]
23.09.2016 07:38Od: gigin
cheeky já tě mám rád, což jsem psal už minule. Je vidět, žes chytrý, bystrý kluk se smyslem pro humor. Moc rád čtu tvé glosky. Proto mne ta nudle zarazila. Hele víš jak, nikdo nic tady velice o sobě nevíme, ale podle příspěvků si určitý obrázek můžem vytvořit. Je mi líto, co se děje....
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:49Od: Frick Abych nezapomněl - Štvanice Open Air
http://www.supporters.cz/clanek/fotoreport-fbs-bohemians-chodov/7684.html

Škoda toho počasí, nedohrálo se. Lidí tam bylo nějakých 1 100. Dalo se jít i do horního patra, vyhled tedy skutečně impozantní byť vzdálenost už je logicky nemalá. Hned jsem si řikal, co tak vidí lidi z horních řad stadionu A. Ashe, kam se vejde ještě 3,5x tolik lidí. Vnější ochoz fungoval jako místo, kde se rozvinuly různé stánky.

Opticky 1100 lidí vypadá takto - https://abload.de/img/110087k0n.jpg

Pro srovnání 570 lidí "vedle" - https://abload.de/img/asi570lid7osv0.jpg
(BTW: Je to jen 1/3 kapacity tribuny. To by člověk odhadl spíše tak na dobrou polovinu, co?)
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:55Od: Jabadu
A to ještě nevíš, jak vypadá natřískanej "stadion", když přijede "dvojnásobná" do Znojma, woe ...
:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:58Od: Targaryen123
Štvanice je nevyužitá, ale chtělo by to postavit ještě lepší tenisový areál, v ČR je jen Štvanice a Prostějov jinak v ČR už není žádný tenisový areál na lepší úrovni, nemáme ani pořádný tenisový dvorec třeba pro 12 tisíc lidí. Na Štvanici by se ale i tak mohl hrát Premier, kapacita na to je a peníze taky. Ale na druhou stranu pochybuji že by na Premier byl vstup zdarma, takže ta návštěvnost by nemusela být dobrá
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:11Od: Jabadu
Štvanice by si zasloužila kompletní rekonstrukci. Černošek ale (bohužel nebo bohudík?) koupil Spartu.
Andrej má Prostějov, ale mohl by se ustrnout ...
:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:19Od: Jabadu
... mám na mysli rozšíření areálu. Centr a jednička jsou samozřejmě krásné kurty.
:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:28Od: Frick
Na ostrově je stavební uzávěrka, tušim.

A na ostrovně je celkem 19 dvorců (15x CL, 2x H, 2x IH). To je jako málo?
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:38Od: Jabadu
Aha. No, myslel jsem zázemí ... a tak.
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:41Od: Frick
Tak kvůli tomu se plánuje ta nadstavba na malym centru.
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:25Od: Frick
Tak Černošek má snad hlavně Prostějov, ne?
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:36Od: Jabadu
Pochopitelně.
Te má myslím v hlavě to "národní olympijské centrum", což by měla být obnova nějakého "sportovního střediska mládeže" (nejen tenisu), které tunelpapá (a nejen on) poslal v 90. letech do kopru.
Proto v v drahých kolektivních sportech jsme tam, kde jsme.
Mně se ta myšlenka líbí.
Dnes fandíme jednotlivcům, kteří od státu většinou nedostali ani vorla!
OK - investice páně Černoška přinesla ovoce. Mimochodem, on měl vizi, ale dvojnásobnou se podle mě Petra stala za Andrejovy peníze!
Tu vizi a risk musel někdo zaplatit.
Na to bych v neposlední řadě nezapomínal.
:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:29Od: Frick
V O2A ten tenisový dvorec pro 12 tis. máme :o)
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:39Od: Jabadu Vždyť i mě to zmátlo ...
Je to Genie, není to Genie? ...
Ale za deset let by takto vypadat mohla:

http://images4.fanpop.com/image/photos/23700000/Kristanna-Loken-kristanna-loken-23717609-1280-1024.jpg

:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:57Od: Frick
Hm..... https://www.film.ru/sites/default/files/images/266960_full.jpg
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:05Od: Jabadu
Ale jinak všímáš si, jak se její tvář (Kristanna Loken) od té naducané, půvabné tvářičky změnila?
Před rolí T-X za tři měsíce přibrala 7 kg svalstva! Pochopitelně i ve tváři.
Jo Winstrol je svinstvo.
:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:52Od: Haitik
Tak Maruška porazila i Taylor!!!! :-)) Supeer, jen tak dál!
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:53Od: sojka Re: Maruskaaaa.. :-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:02Od: tommr
a v příštím kole musí pomstít Báru. Minellaová už musí konečně padnout ... :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:08Od: sojka
Maruska je panes, uz prosla, deklasovala, vyslapla si, tak proc by i nepomstila? :-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:36Od: tommr
doufám, že tenhle zápas dají taky na centrkurt a bude z něj stream abychom si to mohli náležitě vychutnat ... :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:42Od: Jabadu
S jistou nelibostí sleduji, že personifikace našich hvězd se nebezpečně přelévá do zvířecí říše.
Výraz "kudlanka" je jistě vtipně odpozorovaný, já bych však přece jen raději zůstal u neosobních, neurážlivých filmových strojů.
Petra (královna matka) = RoboCop
Karolína (projektovaná královna) = ženský Terminátor T-X (zlověstný klid ...)

Měli jsme to v tych brožurach, kurwa!
:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:48Od: tommr
na zahraničních DF je Karolína známá i pod přezdívkou "Cyborg" ... :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:48Od: Jabadu
No, proč ne?
:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:37Od: Frick Nevím, co k tomu říct...
Otázka je, zda tu jde jen o čistě herní zklamání či o zklamání z pohledu profesionality.

Já si pořád myslim, že by se mělo jet na turnaj s myšlenkou ho vyhrát nebo by se na něj nemělo jet vůbec.

Jestli Kája neměla o Tokyo zájem, měla se na něj vys.rat a přenechat svý místo někomu, kdo ten zájem má.

Jako vypadnout s hráčkou, co letos ještě v MD na WTA turnaji nevyhrála dva zápasy za sebou a navíc tak jasně, WTF?! Ano, vyhrála v Tokyu už předtím čtyři zápasy, na druhou stranu kvaldu měla celkem snadnou a Yanina po vítěznym Washingtonu jela serii čtyř proher v řadě (toto byla pátá). Jako... těžko se mi přistupuje na to, že hráčka, co hraje před dvěma týdny finále na GS, najednou by mohla zrazu hladce prohrát s někým, kdo se motá kolem hrany TOP 100 (byť třeba trochu chytá formu), ačkoliv by hrála svůj herní standart. Tj, herné standart světové šestky.
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:38Od: Dobry-den
Tvůj problém.
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:44Od: VlS
Fricku, zaslechl jsem, že nějaký renomovaný sochař připravuje tvou sochu v životní velikosti. Budeš tamprý sedět za stolem, zamyšlen a s rukama od práce odvrácenýma. Údajně tam bude v bronzu vyrytej nápis: Řešil všechny starosti světa .
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:36Od: Frick
To je hezké. Prostě se snažím trochu polemizovat nad tím, zda Kája ostudně propadla, pohoršila si své renomé nebo se to skutečně dá všechno omluvit "napozemským" výkonem jinak podprůměrné soupeřky
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:50Od: rusedski Re: Rozhovor s Vaňkem
https://sport.aktualne.cz/tenis/chladna-pliskova-nekomu-se-to-nemusi-libit-ale-je-to-zbran-v/r~a60e89027e6d11e69966002590604f2e/

"Někomu se může zdát nešťastné, že jela Karolína hned po grandslamu do Tokia, ale tyhle turnaje se musí hlásit šest týdnů dopředu a my tehdy nevěděli, že bude hrát finále v Cincinnati a pak i finále v New Yorku. A za odhlášení jsou velké finanční postihy. V Tokiu tedy Karolína bude hrát, ale na tenhle turnaj neklademe velký důraz, to přiznáváme. Důležitější bude potom Wuhan a Peking."
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:55Od: misa
Takže ti, kteří se odhlásí pár dní před startem turnaje, ty velké pokuty opravdu platí? Třeba Lucka měla hrát loni po French Open Birmingham a taky se odhlásila. Nebo mnohaleté odhlašování Petry z Moskvy. Myslím, že stačí poslat omluvenku s lékařským potvrzením, taková bolest zad se hodí vždy.
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:58Od: lars
asi zalezi na duvodu odhlaseni
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:58Od: PetaM
Nevím, je to celé nějaké divné.
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:39Od: Frick
Tak se to musí hlásit šest týdnů předem nebo v prosinci?
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:54Od: blixa
Jako "při tvé inteligenci", kterou se tak rád chlubíš bys měl vědět, že WTA je tak vyrovnaný, že hráčka na hranici stovky která chytne svojí maximálku klidně smázne některou z TOP10, která není zrovna "na vlně". A tenhle jev bude častější a častější.
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:56Od: Frick
Já vim. Ale zrovna Sasnovič se mi nejeví jako nějaká vyložená štika. Nevim, no.
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:58Od: EllNino
viděl jsi ten zápas ? :D
[ Reagovat ]
22.09.2016 23:00Od: lars Re: Frick
Mas strach na tu otazku odpovedet ? :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 23:16Od: Frick
Neviděl.
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:11Od: lars
A Kucova v Montrealu v 2.kole se ti jevila jako stika ?
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:33Od: Frick
ne.
[ Reagovat ]
22.09.2016 21:30Od: triatlet
vyvěste fangle
[ Reagovat ]
22.09.2016 19:15Od: Serpens
Štefková vs Minellaová, dvojka, kde se člověk nepotřebuje dívat na tenis :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 19:30Od: tommr
máš sice pravdu, ale přesto bych uvítal kdyby Bára na Minellaovou tak často nenarážela. Nějak na ní neumí zahrát ...
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:15Od: Frick
Dneska to asi na výhru nebylo. Na její servis se vůbec nechytala a sama si nějaký ztratila. No ale je třeba říct, že závěr druhé sady Bára těžce nezvládla, kdy si za stavu *3:4 projela servis ze stavu *40:0. Měla i smůlu, když při gameballu jeden míček jí jen těsně nepřešel přes síť...
[ Reagovat ]
22.09.2016 18:39Od: Frick Pašík 0:4
Neměl si dát celýho krocana. Pak by třeba stíhal.
[ Reagovat ]
22.09.2016 19:06Od: Frick
2:6

Aby za chvíli nebyl krocan na kurtě.
[ Reagovat ]
22.09.2016 19:13Od: Serpens
Na to že máš neustále skrytou identitu na internetu, tak si až moc pouštíš hubu na špacír, řeknu ti...
[ Reagovat ]
22.09.2016 19:40Od: EllNino
hlavně na to, jak vypadá ;)
[ Reagovat ]
22.09.2016 22:37Od: Frick
http://www.extra.cz/images/thumbs/07/17/0717720-78728-ju3-668x376-crop.jpg
[ Reagovat ]
22.09.2016 18:20Od: Frick Bára Š. - Mandy
http://www.colemanvision.com/tennis-tournament-live-stream
[ Reagovat ]
22.09.2016 18:12Od: Neor Karolína
Nestačím se divit, co je tady v diskuzi zase za odborníky. Stačí jeden prohranej zápas a každej už má hned názor, jak Karolína spadne mezi průměrný hráčky, jak by si měla dojít k psychiatrovi, co by pro ní bylo lepší a jak je hned jasný, že na absolutní špičku nikdy nevyšplhá.. Živíte se předvídáním budoucnosti nějak profesionálně? nebo jste někdo z vás natolik tenisovej odborník s letitou praxí v oboru, že máte možnost posuzovat její výkonnost podle jednoho prohranýho zápasu? Tenista=robot, kterej jak nenaplní přání fanoušků, tak je okamžitě odepsanej? Vsadim boty, že před finále USO jste ji tady všichni opěvovali, jaká je skvělá tenistka. Ono je vážně pravda, že to co se před lety začalo říkat o fotbalu, jak je u televize každej odborník, už bezpečně platí i o tenisu.
Pardon, jestli reaguju i na některý komentáře, který byly psaný v ironii. V tom množství "plevelu" se to tady nedá rozeznat.
[ Reagovat ]
22.09.2016 18:26Od: ipoeta
Chlape, neblbni, nikdo ji neodepisuje, jsou to názory. Pravda, mohou být i neobjektivní, ale to přece ještě neznamená, že se člověk nemůže vyjádřit. A propos - místo protiargumentů jsi jen zaútočil na názory druhých. Trochu málo, nemyslíš? :-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 18:46Od: Neor
Spojení, že je něco "zcela zřejmé", je z mýho pohledu dost ultimátní. Co do protiargumentů budu spíš opatrnej, protože určitě žádnej odborník nejsem. Karolína za poslední rok hodně zapracovala na pohybu, vrací údery z míst, na který dřív kašlala a byla k nim laxní. Perfektní mi přijdou ty její squashový údery, který hodně zapojuje do hry a kterejma protihráčku ve většině případů rozhodí z rytmu. Servis je jasně stěžejní součást její hry a když nejde, tak prostě nejde. Každopádně bych si vůbec netroufal tvrdit něco podobnýho, co tvrdíš ty, že na špičku nemá. Jakmile Serena skončí, pozice #1 se víc otevře ostatním hráčkám a z mýho pohledu budou stačit dva dobrý výsledky na grandslamech (titul+finále, 2x finále, nebo semifinále), aby se hráčka na první post posunula. Příklad může být Wozniacki, která se na prvním místě držela bez vyhranýho GS až překvapivě dlouho. A to se v případě Karolíny klidně může stát taky. Její vrcholná kariéra je podle mě teprve na začátku.
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:20Od: PetaM
Říkalo se, když vypadla na dalších turnajích, o Petře, že už nikdy nic nevyhraje. No, pár turnajů ještě vyhrála (i druhý Wimbledon), ale jak vidíš, letos nic moc, proroctví se začíná naplňovat.

Po finále FO se Lucce předpovídalo, že FO byl jen záblesk a že stejně nikdy nebude českou jedničkou, že si to Petra pohlídá. Petra si to pohlídala a Lucka bude ráda, když se udrží v top 4 (ČR) - co na tom, že byla nemocná, předpověď opět vyšla.

No a co Kája, za pár let může předpověď vyjít stejně :D

Vše jednou přijde. Ten kdo, po prvním Wimbledonu Petry řekl, že vyhraje další, VYHRÁLA. Kdo po něm řekl, že upadne do šedého průměru, no měl vlastně pravdu, jen se naplnila letos.

Absolutně nevidím, kde se kdo spletl :D :D
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:23Od: Frick
Jestli si to Petra "pohlídala", tak musela Lucce něco dát do pití. Nepohlídala si nic.
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:27Od: PetaM
Úplně v pohodě zůstala českou jedničkou. Osud Lucky byl prostě jasně daný. Ten se nedal změnit. A pokud ho někde vyčetla, tak byla v klidu.
[ Reagovat ]
22.09.2016 17:47Od: ipoeta
Tak je zcela zřejmé, že se Karolína na absolutní špičku nevyšplhá. Na to zkrátka nemá (nemyslím herně), ale komplexně..
[ Reagovat ]
22.09.2016 18:19Od: VlS
Tak hlavně, že existuje jasnozřivec, kterej to ví.
[ Reagovat ]
22.09.2016 18:28Od: ipoeta
To je názor (slovo "zřejmě" neznamená trvzení...), tak mi ho nechej a raději vyjádři svoje mínění...
[ Reagovat ]
22.09.2016 18:47Od: Neor
Nechci si hrát na slovíčkaření, ale "zřejmĚ" a "zcela zřejmÉ" je ve významu dost velký rozdíl.
[ Reagovat ]
22.09.2016 19:15Od: VlS
Je zcela zřejmé, že slovní spojeni " je zcela zřejmé" tvrzením je.
[ Reagovat ]
22.09.2016 19:36Od: ipoeta
Dobře, budeme "slovíčkařit: Kdybych chtěl něco tvrdit, pak bych napsal "zcela jisté". Ale vzhledem k tomu, že uvádím "zcela zřejmé", pak je to pouze můj názor. Byť třeba nesprávný, ale dovoluji si ho vyjádřit...:-(
[ Reagovat ]
22.09.2016 19:40Od: ipoeta
P.S.
Přiznávám, že jsem neuvedl "je pro mě ...". Za to se omlouvám. :-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 19:51Od: sojka
zrejme by bylo nejlepsi uz si priznat to, co nam je naprosto zrejme.. :-)))
[ Reagovat ]
22.09.2016 19:53Od: VlS
:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:10Od: ipoeta
Sojko, tak hlavně, že mluvíš za všechny...:-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:19Od: sojka
ve vlakne.. ;-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 20:28Od: VlS
Podívej, napsal jsi co jsi napsal, k tomu vyla reakce jaká byla. Teď se z toho snažíš vykecat. To nefunguje ( a ber to klidně jako tvrzení ) neboť je všeobecně známo, že čím vic se do lejna šťourá, tím víc smrdí.
[ Reagovat ]
22.09.2016 23:58Od: ipoeta
Však si za ním stojím. To je neměnné. Kapišto?
[ Reagovat ]
22.09.2016 17:14Od: tommr Wuhan
Katka Siniaková si zahraje kvalifikaci. V prvním kole narazí na domácí hráčku Han ...
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:58Od: misa Karolína Plíšková
Kdo chce, může si zítra koupit Sport, v jehož příloze bude obsáhlý rozhovor s aktuální českou jedničkou.

A kdo nechce, tak se aspoň může podívat, jaké pěkné šaty v Japonsku předvedla:
https://www.instagram.com/p/BKiW58EgG5K/
[ Reagovat ]
22.09.2016 18:40Od: Frick
Dneska se předvedla. Jednička.
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:44Od: brixner Nechte jí bejt! Vždyť skoro vyhrála!
Ten přechod na antuku jí asi moc neprospívá...
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:52Od: Targaryen123
antuka? Já myslela že se hraje na trávě
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:03Od: Targaryen123
Hlavně že Petru jste včera upálili a namleli do salámu a to nehrála tak zle, Karolína hrála příšerně a chovala se jak totální kráva začíná se mi hnusit, absolutní nezájem absolutní a mlácení rakety je trapné. Tohle u Petry ani u Lucky neuvidíte, nikdy nikdy nikdy ty se chovají na úrovni a nevím co by se muselo stát aby švíkly raketou. Bára sice občas vybouchne, ale nechová se jako totální kráva a umí pěkně bojovat, Karolína tohle neumí. A pamatujete si hráčky jako Helga Niessen Masthoff? Florenţa Mihai? Betty Stöve? Sharon Walsh? Kathy Jordan? Maria Sharapova? Většina lidí ne, všechno jsou to GS finalistky (Marfuška sice GS vyhrála ale v Azkabanu ji zabanovali všechny GS tituly) Hodně lidí co se o tenis zajímá je nezná, a to jsou GS finalistky i vícenásobné. To samé Cibulková, Lisicki, Plíšková pokud GS nevyhrají (předpokládám že ani jedna z nich GS nevyhraje) tak se na ně za 10 let zapomene. Ale jména jako PETRA KVITOVÁ, Viktoria Azarenka, Venus a Serena Williams, Martina Hingis, Amélie Mauresmo, Kim Clijsters, Justine Henin, Li Na, na tyhle jména nikdy nezapomeneme a můžeme být rádi že máme na okruhu po více než 20-ti letech vícenásobnou GS vítězku
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:43Od: VlS
Petru jsem už raketou mlátit viděl, ale fakt je, že to zaujetí jako u Barči tomu chybí. Normálja, pi veljejch bojích trochu sprcha, to nají snad všechny, kromě Sereny a Marie.
[ Reagovat ]
22.09.2016 23:53Od: lars
Ty se chovas jeste mnohem hur nez totalni krava :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 15:43Od: Jirajsw
Pliskula to je síla no jo stoupla ji sláva do hlavy a honem rychlé na zem!!! považoval jsem ji za lepší hračku to samé co kvitka holky psychiatra na vás!!!!
[ Reagovat ]
22.09.2016 15:50Od: Kiske007
Neblázni?.Plisule si měla dát delší pauzu jako Kerber a né hned na drou stranu planety
[ Reagovat ]
22.09.2016 15:54Od: Targaryen123
Kdybych byla Petrou a někdo na internetu napsal že jsem labilka najdu si gorily a vyhledám si ho a pak bych ho nechala zbičovat do krve
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:28Od: slacker
za tohle by te mel nekdo zbicovat do krve
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:36Od: Targaryen123
já zbičuju tebe
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:45Od: VlS
Do bičování se Vám michat nebudu, užijte si to oba :-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 15:24Od: Tony Já to říkal... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..a měl jsem pravdu, že to kudlanka nezvládne a to se taky stalo a zcela vyplnilo !! :-) Bohužel, jak Petra tak i Karolína spadnou zase do průměrné kategorie tenistek na WTA. Pravda, vydělávají velké peníze a jsou v popředí žebříčku, ale slávy a výkonů Gráfové, Navrátilové či Serény jen tak asi nedosáhnou !!! Musíte holky tvrdě makat a na míček se pořádně naštvat...tak tak :-) GOOD LUCK !! :-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 15:31Od: Stan_Borowitz Re: A hlavně
zjednodušovat! Rozumíš?
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:46Od: VlS
Nepřekonatelný vrchol zjednodušení je skreč, víc to už zjednodušit nejde :-))
[ Reagovat ]
22.09.2016 14:25Od: petr123
Tak nám všechny bublinky popraskaly a můžeme se těšit na další turnaj.
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:30Od: Hector21
jedu na ty nohy Nasti :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 14:28Od: Hector21
ty seš mamlas Nasti :(
[ Reagovat ]
22.09.2016 14:37Od: Hector21
no třeba se někdy (časem) dočkám toho, že konečně zúročíš ten svůj velký talent...

ale jak by řekl Aragorn, dnes to nebude :(
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:29Od: senpolia
Tsurenková to mastí. Zas otočila zápas podobne ako s Dominikou na USOpen.
[ Reagovat ]
22.09.2016 14:13Od: dunphy
Teď jí tam momentálně přeju titul ze všech holek nejvíc, za ty trable se zdravím co letos měla, by si to moc zasloužila :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 12:56Od: George_Renel
O půl desáté jsem váhal, zda koukat na Karolínu nebo si dát svoji denní 30 km dávku na kole. Jeden pohled z okna a vlastní pohyb vyhrál.
Naštěstí. Když jsem si to pak ze záznamu pustil, tak to vypadalo, že místo sebe poslala sestru.
Ale ono to asi bude tak jak říkal Vaněk. Na turnaj v Tokiu "neklademe velký důraz". .-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:00Od: freeteepek
Vaněk tam ani nebyl, aby ji povzbudil. Ten její otec (jestli je to on) to neumí.
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:49Od: VlS
A tak startovný je na účtu, aklimatizace z Ameriky na dálnej východ probíhá, takže co je v nepořádku?
[ Reagovat ]
22.09.2016 12:26Od: PetaM
Lucka vypadla s Cibulkovou, která je 12. na světě.
Bára vypadla s Agou, světovou čtyřkou.
Petra vypadla s olympijsou vítězkou.
Kája vypadla s hráčkou mimo 100.

A největší buzeraci tady dostala Petra, pak Bára a nakonec Lucka. Kája byla snad za prohru ještě pochválena, že se teď může soustředit na Wuhan. No je to normální? Ne.
[ Reagovat ]
22.09.2016 12:27Od: kada.tom
Není.
[ Reagovat ]
22.09.2016 12:56Od: senpolia Re: kada.tom
Včera si sa radoval, že "Naomi potěšila rozsekáním Cibule na drobno :-)" a tu ho máš! Po výkone Karolíny sa tešíš tiež? Každému sa všetko vráti!
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:00Od: senpolia
Nezaškodí pripomenúť, že v Soule ide Janka Čepelová ďalej. Vyradila nasadenú 1.
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:15Od: tommr
Cepelový to přeju je to docela sympatická hráčka. Snad si v příštím kole poradí i s tou bláznivou Niculescu ... :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:19Od: senpolia
No, zrušila Schmiedlovú. Dúfam, že sa to nebude opakovať a Janka ju dá. Ak nie, nič sa nedeje. Jede sa dál. :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 14:15Od: kada.tom
tak prohra Karol mě určitě nemrzí tak jak mě těší vypadnutí Cibule :-D
[ Reagovat ]
22.09.2016 12:36Od: bIbec
hmm, těžko říct. U Petry se asi víc diskutuje, takže to znamená, že se od ní stále čeká nejvíc.
Jinak vždycky si někdo rejpne a někdo to bere trošku z nadhledem. Možná kdyby to dneska u Karolíny bylo tak těsné jako u Lucie a Báry, tak by se to taky probíralo víc.
[ Reagovat ]
22.09.2016 12:45Od: bIbec
jinak pokud bychom brali procentuální poměr mezi buzerací a "pochvalou" (nebo spíš těmi přispěvky řekněme pozitivnějšími), tak by to prostě vyšlo cca nastejno.
Může to někdo zkusit spočítat. Já do toho nepůjdu :-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 12:50Od: bIbec
no.. i když s tou Lucy nevím nevím.. tam té buzerace bude asi míň. Procentuálně. To je přeci jenom typ hráčky, který se moc nekritizuje.. i vzhledem k tomu, čím si prošla.
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:06Od: tommr
Karolína je v pozici český jedničky jenom krátce a dneska to byl její první zápas po USO. Jsem si jistej, že pokud nebude naplnovat očekávání ani na dalších turnajích tak se ta kritika taky začne množit ...
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:16Od: bIbec
jj, souhlas. Kvítko se potřebuje v těch sra.čkách rochnit delší dobu, aby ji lidi přestali buzerovat. Pak budou lidé, kterým se ta buzerace nelíbí, třeba spokojení. Akorát nevím, jestli oni sami budou spokojení s výsledky té Petry :D No spíš myslím, že ne.
Úspěch a hlavně to očekávání množí tyhlencty reakce.
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:17Od: bIbec
a zároveň Karolína potřebuje ukázat víc, aby těch reakcí (a buzerace) bylo větší množství, to je jasné.
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:45Od: tommr
já si myslím, že Karolína si sama moc dobře uvědomuje, že dneska zklamala a že udělá všechno proto, aby se to ve Wuhanu a v Pekingu už neopakovalo ... :)
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:49Od: bIbec
no nevím :D Uvidíme :-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 12:38Od: tommr
musíš to brát v kontextu. Karolína má na ten výpadek právo, protože má za sebou úspěšný USO a je už jednou nohou na TM. Řada lidí jí dokonce doporučovala Tokio úplně vynechat. Petra, Lucka a Bára naproti tomu na USO neuspěly a další neúspěch v Tokiu pro ně znamená velkou komplikaci v boji o TM/ET ...
[ Reagovat ]
22.09.2016 14:29Od: Dobry-den
Lucka hraje o ET nebo dokonce o TM? To bych si nechal líbit ;-)
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:51Od: VlS
Myslím, že Lucku TM vzrušuje jen v deblu, protože do školy chodila počítat umí, a ten druhej turnájek jí asi žíly netrhá, když se pidívám na Race, tak je taky mimo realitu.
[ Reagovat ]
22.09.2016 16:58Od: tommr
účast na ET byla pro Lucku před začátkem Tokia ještě v rámci reality. Ted už je tady opravdu jen teoretická možnost ...
[ Reagovat ]
22.09.2016 17:01Od: misa
S její dlouhodobou singlovou formou určitě v rámci reality nebyla.
[ Reagovat ]
22.09.2016 17:27Od: VlS
Ale teď jí chybí cca 800 bodů a 42 míst, takže je to jen v oblasti teorie.
[ Reagovat ]
22.09.2016 12:22Od: tommr Karolína Plíšková
už je bohužel taky venku. Musím se přiznat, že jsem z toho v lehkým šoku. Ani ne tak z toho, že Karolína vypadla (kocovina po USO se dala čekat), ale spíš z toho co tam dneska předváděla ta Běloruska. Pokud by takhle hrála normálně tak už je dávno minimálně v top-20. Karolína předvedla svůj standardní výkon, ale Sasnovichová dokázala vrátit i ty její nejtvrdší rány za kterejma by se většina ostatních hráček jenom ohlídla. Navíc nedělala skoro žádný chyby. Nechci Karolínu nějak omlouvat, ale proti tomu se hraje opravdu těžko ... :(
Předčasný vypadnutí v Tokiu se naštěstí nijak neprojeví na postavení Karolíny v žebříčku. Mrzutý je ovšem to, že tady propásla velkou příležitost nahrát si spoustu bodů a přiblížit se tak účasti na TM. Nezbývá než doufat, že se Karolína z dnešní prohry náležitě poučí a že ve Wuhanu a v Pekingu už předvede lepší výkony ...
[ Reagovat ]
22.09.2016 12:53Od: Stan_Borowitz
Prostě soupeřka podala životní výkon, na to si holt musíme u českých hráček zvykat, že se proti nim budou chtít soupeřky vytáhnout...
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:03Od: tommr
zdá se mi to jenom nebo je tvůj komentář opravdu ironicky zabarvenej? Já tyhle výmluvy na životní výkony soupeřek taky normálně nemám rád, ale dneska jsem opravdu nevěřícně zíral na to jak Sasnovichová hraje jako z partesu ...
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:09Od: Stan_Borowitz
Jo, myslel jsem to ironicky jako odkaz na nejmenovaného uživatele a nejmenovanou českou hráčku, ale kus pravdy v tom, co píšeš určitě je. Přece jen se Karolína stala po USO hráčskou celebritou.
[ Reagovat ]
22.09.2016 13:07Od: freeteepek
Já myslím, že Karolína nepředvedla svůj nejlepší výkon. Nešlo jí první podání a nehrála dost agresivně. Je ale pravda, že ji Běloruska svým výkonem dostala pod tlak. Rozhodně není normální, aby hráčka z druhé stovky v takovém zápase prakticky nechybovala. Karolína nebyla rozehraná, zatímco pro soupeřku to bylo už páté utkání v Tokyu. Sasnovičová navíc výborně returnovala dokonce i první podání. Řekl bych, že returnovala dokonce lépe, než Serena v zápase s Karolinou na USO.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist