Preview: Federer - Davyděnko

  • V Melbourne se střetnou dva velcí favorité. Roger Federer je na grandslamech v takové pozici pravidelně již několik let, Nikolaji Davyděnkovi se však ještě nikdy nevěřilo tolik, jako nyní. Je totiž ve skvělé formě a se Švýcarem vyhrál poslední dva vzájemné souboje.
    26. 1., 15:00 | Previews |  110 komentářů
    Roger Federer - Nikolaj DavyděnkoRoger Federer - Nikolaj Davyděnko 
     

Zatímco Roger Federer je patnáctinásobným grandslamovým vítězem, Nikolaj Davyděnko na žádném ze čtyř velkých turnajů nehrál ani ve finále.

Švýcarský tenista měl největší problémy hned z kraje soutěže, kdy se trápil s Andrejevem. Pak už ale neztratil jediný set a to ani v duelu s domácím Hewittem. "Zápasy s Hewittem byly vždycky náročné, proto jsem rád, že jsem to dnes zvládl ve třech setech a ušetřil síly na další kolo," pochvaloval si Federer.

"Vypadalo to snadno, ale na můj vkus jsem moc chyboval," řekl Federer. "Ale nebylo to tak strašné. Dobře jsem podával, pohyboval se a hrál ofenzivní tenis," pochválil se basilejský rodák.

Davyděnko si do Melbourne přivezl skvělou formu a okamžitě začal potvrzovat, že by stabilní hráč první světové desítky mohl konečně dosáhnout velkého úspěchu i na grandslamovém turnaji.

Úvodní tři zápasy zvládl zcela suverénně a poradit si dokázal i s loňským semifinalistou Verdaskem. Se Španělem sice ztratil vedení 2-0, pětisetové vítězství si ovšem pohlídal.

Osmadvacetiletý Rus tak na Australian Open postupem mezi posledních osm vyrovnal své maximum z let 2005-07.

"Loni jsem si přečetl, že jsem ledový muž, ale letos jsem pořádně nažhavený," prohlásil osmadvacetiletý Davyděnko.

Davyděnko Federera nedávno dvakrát porazil
Tři trofeje ze své skvostné sbírky grandslamových titulů si Federer přivezl z Melbourne. Loni prohrál emotivní finále s Nadalem, vše si však vynahradil na následném French Open a ve Wimbledonu. Na grandslamech již od Roland Garros 2004 - dvaadvacetkrát v řadě - nechyběl v semifinále.

Pokud chce úctyhodnou sérii prodloužit a zůstat ve hře o osmé finále v řadě, musí si vzpomenout, jak kdysi porážel Davyděnka.

Od roku 2002, kdy na Rusa narazil poprvé, se s ním utkal čtrnáctkrát. Dvanáct duelů v řadě vyhrál, ale loni na Turnaji mistrů Davyděnko poprvé dokázal Federera skolit. A navíc to zopakoval i letos v Dauhá.

V zápasech na tři vítězné sety však Davyděnko, který letos skalpoval už i Nadala, ze čtyř duelů proti Federerovi získal pouze jeden set. 

Potvrdí Federer svou dominantnost na grandslamových turnajích? Nebo ho skolí Rus, kterého pořadatelé velkých turnajů dlouho přehlíželi a nasazovali na menší stadiony?

Střetnutí začíná v Areně Roda Lavera v 5:00 hodin SEČ a vítěz si o finále zahraje proti Djokovičovi, nebo Tsongovi. Finalisté z roku 2008 se utkají ve večerním programu od 9:30 hodin SEČ.

 
Federer Roger 3 : 1
(2-6, 6-3, 6-0, 7-5)
Davydenko Nikolay
Avatar 3 ATP žebříček 6 Avatar
8. 8. 1981 Datum nar. 2. 6. 1981
185 cm Výška 177 cm
80 kg Váha 70 kg
P Hraje rukou P
1998 Profesionál od 1999
Celý detail zápasu najdete zde.
 
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
  • Komentáře (110)
27.01.2010 10:56Od: swiss
Rozdelil bych to na tri faze....Roger hral ze zacatku hur a Kolja famozne,nedalo se mu nic vytknout, ale takove milimetrove razantni udery malokdy vydrzi po cely zapas...2. faze byl opravdu zlom, kdy Roger odvratil brejky ve 2. setu a hned svuj prvni breakpoint promenil..trochu ho to nakoplo,ale hral standart,nic vyjmecneho..Kolja zacal chybovat,hodne se mu to v hlave hodnilo..taktika lepsi pro Rogera a ctvrty set-3.faze..kdo z koho...Kolja se pomalu vraci k uderum z prvniho setu,ale Roger uz je na stejne urovni a je to bitva o balonek v jedenacte hre..KDYBY kolja vyhral cvrty set,daval bych mu vetsi sance..Je ale opravdu obdivuhoidne, ze Roger na takovych turnajich sehrava vyrovnane zapasy a to pomyslne stesti ma dosud na sve strane..
[ Reagovat ]
27.01.2010 11:03Od: Vojtaakk
To je jednoduchý: zkušenosti, zkušenosti a zkušenosti!
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:53Od: Mercury
Krásný a dramatický zápas. První set byl ze strany Rogera žalostný, netrefoval prakticky žádné údery a servis mu taky téměř nefungoval, zato Davydenko navazal na vyborne vykony z posledni doby. Uprimne jsem se v te chvili dost obaval, je-li Roger schopen to otočit. Těch následných 13 vyhraných gamů v řadě bylo něco neskutečného a svědčí to jak o ztrátě koncentrace Nikolaye, tak o velké vnitřní síle Fedexe. Takovéto obraty není schopen zvládat každý a opakovaně, tohle prostě už není pouze o štěstí o špatné morálce soupeře. Každopádně, čtvrtý set byl ještě dost zajímavý, čekal jsem, že to Federer dopodává, ale Kolja - možná s vědomím, že už nemá co ztratit - začal hrát podobný tenis jako na začátku, to co jsem od něj vlastně čekal po celý zápas. Ke konci se to přelévalo ze strany na stranu, vyborne vymeny, stesti na obou stranach. Nakonec bych rekl, ze Roger vyhral zaslouzene, prestoze prvni set se mu nepovedl a jsem velmi rad, ze toto utkani nešlo do pátého rozhodujícího setu, protože ten by pro Federera nemusel dopadnout dobre a byly by to poradne nervy.

Takze bravo Rogere! Moc důležitá výhra, už se těším na semifinále (zřejmě s Djokerem).

Mimochodem ta prodloužená série 23 GS semifinále v řadě je něco neuvěřitelného, každým dalším turnajem čekám, že musí skončit a ono zatím stále ne, fantazie.

A Barney - klidne si pukni vzteky, já se ti jen směju..další slavná elegánova výhra! :)
[ Reagovat ]
27.01.2010 11:07Od: abudabi Re: Mercury, Swiss
Pekné komentáre !
Ja som čakal, že zápas bude zápas o 5.00 hod., ale ženy to natiahli. Začal, až keď som dofrčal do práce. Neviem, či si viete predstaviť pozerať tenis v práci, určite áno, na kašu .. Práve v tom čase ,každý niečo po mne chce, som v práci, nedá sa nič robiť. Ale doma som si ho nechal nahrať, tak si ho pustím.
[ Reagovat ]
27.01.2010 11:08Od: Brody Re: Mercury
Hezké shrnutí. Za stavu 1:3 ve 2. setu už bych nevsadil na Rogera ani pětník a hle, 13 gamů v řadě. Kolja má hrozný propady v psychice, to je jeho celoživotní prokletí. Když je nahoře, je ale hodně dobrej, taky jsem se proto obával 5. setu, to by nemuselo dobře dopadnout (pro Rogera). Semifinále bude doufám Roger s Djokou, tudíž pohledný tenis.
[ Reagovat ]
27.01.2010 11:11Od: Brody Re: abudabi
Též jsem vstával brzo ráno a díval se na baby, a pak na R. v práci, takže ti rozumím. Bylo to naposr... :).
[ Reagovat ]
27.01.2010 11:37Od: abudabi Re: Brody
Tak ty mi rozumieš, čo som dnes zažil. Oči mám jak angorák a úplne zbytočne. O sledovaní priebehu zápasu ani nehovorím. Ešteže máme taký technický pokrok!
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:33Od: maru_r
NOLE v cernym..jupiii :-)
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:41Od: Stacey0
Novak je fešák. :)
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:42Od: maru_r
nejvetsi :-)
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:15Od: palcco FEDERER
Federer dokazal, ze on je nejvetsi, to je bez debat, Davydenka uplne zdeptal, proto zacal kazit, a toho bylo dosazeno Federerovou hrou, takze nechapu, co to sem ty tupci,typu Barney pisou za nesmysly. Pokud nerozumi tenisu a umi jen urazet, vyzyvam ho, at zrusi registraci a uz sem neleze...

Roger proste popustil, pritahnul, popustil pritahnul a nakonec znicil:)
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:21Od: abudabi Re: palcco
Samozrejme, dostal ho takticky .
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:21Od: Dumec
Vážně si myslíš, že ten první set a začátek druhého bylo "úmyslné popuštění"?:) To jsi fakt velkej optimista... Jak řekl sám Federer v rozhovoru s J. Courierem, měl štěstí. Kdyby neminul Davyděnko ten špatně trefený return a prostě ho zabil (z jasné pozice), bylo by o 2. setu rozhodnuto... Jenom blázen by nedokázal přiznat, že měl Federer častokrát štěstí. Ale těch úspěchů a rekordů je prostě moc na to, aby bylo štěstí rozhodujícím faktorem.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:22Od: palcco
samozrejme ta posledni veta meho komentare byla myslena s nadsazkou, proto je tam smajlik...DAV byl na zacatku lepsi...o dost
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:23Od: Stacey0 Re: palcco
Ja si nemyslím, Roger hral zle,(na prvý set sa nedalo pozerať) tu rozhodovala psychika a skúsenosti, a tie boli na Rogerovej strane.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:24Od: palcco
Rogerovi to proste na zacatku vub ec neslo, netrefoval se do uderu, z toho pramenily chyby, proto DAV lehce vyhral...
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:37Od: abudabi Re: Dumec
Tak ten okamih som práve nevidel, verím, že by aj tak ten druhý set vyhral. Ale tretí set hovorí jasne. Davydenko mal príležitosť aj v 4. sete. Súčasťou taktiky v zápase je gradovať zápas a zase si oddýchnuť,a tým hospodáriť so silami, meniť stýl hry, používať vhodné údery. Nikolaj má kondičku, dobrý return a viac si nespomínam, čím by ma ohúril...
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:40Od: Dumec
abudabi: bylo by to 4:1 a podávaly by Dejvy... Podle mě by prohrál 2. set, ale zápas by zůstával otevřený (i když bych asi v tu chvíli po prohraném 2. setu mírně favorizoval Kolju)
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:41Od: Dumec
- Federer by prohrál druhý set -
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:42Od: abudabi Re: palcco
Áno, odpich do zápasu ma niekedy zúfalý ! V jednom rozhovore však povedal, že teraz už nemôže vstať a ísť na zápas, keď ho zavolajú. Pred zápasom si musí najmenej 10 min. rozohriať svaly. Asi to ide vekom. Možno to bola príčina.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:43Od: abudabi Re: Dumec
Keďže som zápas sledoval v práci, s prerušeniami. Som ochotný ti dať za pravdu, možno by to tak bolo.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:14Od: Vojtaakk
Teda já fandil Rogerovi, ale že by byl lepší? To bych neřek...
Davyděnko to nezvlád psychicky... Roger to pak dohrál spíš hlavou, nechal ho ať se vyhazuje a když se začal trefovat, tak i on začal víc útočit, nutno ovšem dodat, že mu to zas tak nevycházelo.
P.S. Ty dva returny na první servis za stavu 4:5 byly od Davyděnka fakt dobrý. Měl tam záblesky, kdy hrál famózně, ale pak...
Každopádně to dobře dopadlo!!! :-)
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:17Od: B4rny Re: Vojtaakk
klobouk dolů před tebou, chlape! Být všichni Feďákovci jako ty, tak jsem se nikdy ani neregistroval :D
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:19Od: olfess Re: Barney, Vojtaakk
Přesně tak !!!
O tohle tu vlastně jde.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:44Od: Vojtaakk
Na druhou stranu se projevila velká psychická síla a odolnost u Federera. Já to zapnul za stavu 2:6 a 1:3 a myslel sem že mě vomejou...
V tom druhym setu zabojoval a měl tam pár hodně dobrých výměn zakončených winrem, což právě nalomilo Koljovu psychiku.
Řek bych, že málokterej hráč má psychicky na to, aby porazil Fedexe na GS... kromě Nadala téměř nikdo (jistě podařilo se to Delpovi, Djokovičovi... ale kolikrát???!!!)
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:11Od: raduz Od Radon
Měl jsem vsazeno 2000kč na kolju a od televize jsem odešel za stavu 3 1 pro Kolju ve druhém setu...ten federer mě zase dal!Murrayho jsem za 1000kč včera trefil,ale okaázalý federer to zase otočil ....To ten Kolja to vyházel či co sakra?Stejně to púodle mě vyhraje Murray-nedělá chyby a podrží ho první servis.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:13Od: maru_r
raduz, roger hral standard dobre, krom prvniho setu, kolja byl set a pul vybornej,pak se v nem neco porouchalo a horko tezko to dohanel, chytnul se na zacatku 4. setu,ale pak mel dost sanci, ktery nepromenil, mel snad 20 brejkbolu a promenil jich snad 5 :-(
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:16Od: olfess Re: Kolja
Koljovi ZTUHLA ruka, jestli si někdy hrál fest zápasy, tak se ti to možná stalo taky, pokud ne, tak je to to nejhorší co se ti na kurtě může stát, prakticky se s tim v tu chvíli nedá nic dělat, bohužel...
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:11Od: maru_r
tak a ted ADJE NOLE!!!!!!!!!!!!! :-)
lidi, to je uz nekolikadenni maraton, uz mi z toho tenisu hrabe :-D
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:09Od: Brody
Paráda! I s dramatickou zápletkou na konci. A k těm komentářům dole - nechápu. Vždycky někdo musí prohrát, ale že z některých diskutujících kape taková nenávist, až se jim pletou písmenka, to je k nevíře. Je to přece jen tenis. Nejde o život, tak proč tolik agrese.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:05Od: abudabi
Nechcem dráždiť, tých, čo prehrali s Nikolom, ale predsta to musím napísať. Je to 23 semifinále GS Feda v rade ! To je skutočné majstrovstvo.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:06Od: maru_r
jo, to mas pravdu, on je oopravdu dobrej, jen si myslim, ze je cas ho vystridat, nerikam, ze to mel bejt kolja, ale doufam, ze to bude novak a nebo andy
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:19Od: abudabi Re: maru r
Raz sa to stane, čas sa nezastaví ! Keď zabudnem, že mu fandím, nezaujato poviem, že držať si takú výkonnosť, taký dlhý čas, je niečo fantastické, v tak náročnom športe ako tenis.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:01Od: abudabi
Nepochyboval som, že ruského maľčika dá, aj za nepriaznivého vývoja! Čítal som tu komenty od niektorých, veselo som sa bavil.Hlavne B4, to mu je na zúfanie !To nie je fandenie tenisu, ale ... škoda reči. Nikolevič je dobrý hráč, ale ak nevyhral nič väčšie do 28 rokov, je naivné si myslieť, že vyhrá GS, teraz v takej konkurencii. Jedine,že by sa z popredných hráčov stal v priebehu roka lazaret.
Fede je Fede, taktizuje a o tenise vie, ako málokto, ak vôbec.
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:59Od: Soob B4rny
A treba praskni zavisti blbecku Roger forever:D
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:57Od: olfess Komentátor
Tak jsem na poslední gam kouknul z netu na TV a nevěřil jsem svým uším. Kolja byl prý podle českého komentátora v nejlepší!!! formě a stejně na Federera neměl. Tak jestli tohle byla nejlepší Koljova forma.. :). To je český zoufalství tohle olizování bot, to je stejně v povaze, zahraniční komentátoři ničím podobným netrpí, tam ani nepoznám komu fandí. České zakořeněné lokajství.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:00Od: maru_r
hele, mne to taky hrozne vadi, ty kecy, chapu, ze toho roger dokazal opravdu hodne, ale presne tohle vyzvyhovani mi ho znechutilo, komentator by mel byt preci nestranik:-)
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:03Od: B4rny Re: maru_r
jenže tady je přesně ten problém, kdo je z něj připosranej, tak to nevidí a nedokáže být objektivní! To je to samé, jako když tuším ve třetím kole komentátor řekl, že pan Rogírek by měl hrát rovnou finále GS, prej že je na něm vidět, že si říká - proč musím hrát tyhle nudné zápasy v prvních kolech? Nechápu jak kdyby dementní kydy může vůbec pustit z huby....
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:04Od: Silvie Re: olfess
Pokud koukám na český eurosport, tak jedině se stáhnutým zvukem, to se nedá poslouchat, vždy je to tragické a je jasně slyšet komu se tam fandí, fakt profesionální práce....dokonce jsem tam psala na mail co si o tom myslím.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:07Od: maru_r
silvie a odpovedeli ti neco? :-) ja to mam taky se stazenym zvukem (kuli mimi), ale ne uplne, asi jsem masochista :-D
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:08Od: olfess Re: Silvi
Kam si psala, já tě podpořim, napíšu tam taky. Furt se krčim u internetu (alespoň chytám anglinu), ale tohle nejde, hoď mi sem email, prosim.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:09Od: Silvie
Neodpověděli, s tím jsem ani nepočítala, ale ulevila jsem si.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:11Od: B4rny Re: Silvie
já bych se ani nedivil, kdyby ten komentátor tady byl jeden z těch fanatických elegošů :DDD
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:12Od: Silvie
napsat-studio1@eurosport.cz.........našla jsem to na netu
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:13Od: Dumec
Pokud máš možnost, přepni si to na Eurosportu na anglický komentář... Já sice fandím Federerovi (mimo jiné) a tento zápas jsem sledoval v angličtině, ale o té "profesionalitě" českých Eurosport komentátorů není třeba diskutovat... trapné.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:18Od: olfess Re: Dumec
Právě, že nemám, jinak bych to udělal, no.
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:22Od: olfess Re: Silvi
Díky, já tam taky napíšu. Něco v tom duchu, že už nás to ( nás objektivní fandy tensu ;)) vyhání od obrazovek českého eurosportu na internet (přichází o prachy), jelikož tam je kvalitní a nestranný komentář. Tečka.
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:57Od: xbenp27 Fedex
Zdravím všechny, co Federerovi dnes přáli vítězství i ty co ho nesnáší (nechápu proč). Federer opět ukázal, jak velký je to šampion (už několik let po sobě). Moc mu gratuluji a věřím, že může opět AO vyhrát. Myslím, že jeho kvalitám a stálosti se dlouho nikdo nevyrovná. A i ti, co mu tady tolik nadávají by si měli uvědomit, že právě díky němu je tenis na takové úrovni, jaká v současnosti je. Takže hodně štěstí;-)
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:00Od: B4rny Re: xbenp27
"Federer opět ukázal, jak velký je to šampion"

Ježiš jak já tyhle plky žeru :D A čím to ukázal, prosím tě? Tím, že mu soupeř psychicky totálně odpadl a daroval vítězství???
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:11Od: xbenp27
divný, že je na vrcholu tak dlouho díky tomu, že mu vždycky soupeř odpadne, jak on to jen dělá?????:-)))))Na to nění co říct:-))
[ Reagovat ]
27.01.2010 10:16Od: B4rny Re: xbenp27
no já měl za to, že jsme se bavili o dnešním zápase, nezajímá mě pravěk!
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:53Od: gigiman
WNNER ROGER FEDERER :)
naaadhera
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:41Od: swiss
Vsechna cest, Koljo
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:53Od: maru_r
jo, kolja byl proste dobrej, hrozna skoda :-( gratulace pro rogera..
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:55Od: B4rny Re: maru_r
mě teda labilní kolja zase zklamal....
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:58Od: maru_r
tak mas pravdu, ze si to prohral sam, roger sice hral dobre,ale kolja v tech zablescich lip, halt to nestacilo..jen se obavam, ze takhle blizko titulu uz kolja asi nebude
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:21Od: B4rny Kolja
Nechápu, jak může najednou zapomenout hrát, když byl v prvním setu o 2 třídy lepší! Jestli chce někdy uspět na i na GS, měl by navštívit psychologa!!!
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:27Od: olfess
Jo a já ho asi budu muset navštívit taky, protože na tohle nervy namám... Ten švýcarskej arogantvní ksicht budu vidět ještě příští kolo, protože zase "vyhrál". Djoker musí porazit Tsongu, protože Tsonga je pro případné semi v tříseťáku nepoužitelnej.
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:37Od: B4rny Re: olfess
Přesně tak, říká se, že štěstí chodí dokola, občas sedne na vola, ale nad tím ušklebeným arogantním egoistou stojí všichni svatí, protože tento mega wůl ho má permanentně!
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:39Od: maru_r
nehazejte flintu do zita! :-)
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:42Od: Soob Re: B4rny
jasne, von to Roger neumi a ma jen stesti, no hlavne, ze to umi Rafa, treba se od nej neco Roger jeste priuci:-D
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:43Od: olfess Re: Kolja
Ale smekám před Koljou, že se tak rve, protože podle mně mu ztuhla ruka. Strašně chce vyhrát ,ale s timhle se prakticky nedá nic dělat.. čím víc chce, tím je to horší. Klobouk dolu před ním, už za to, jak se rve by si to zasloužil.
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:44Od: B4rny Re: maru_r
To se vážně nedá, Kolja má na to, aby toho mega (tera) luckera v pohodě rozsekal na kusy, jen se nebát vítězství!!!
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:00Od: swiss
Tak nevim,kdo je vetsi flegmatik..jestli Verdasco nebo Davydenko
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:01Od: maru_r
flegmatik? :-D
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:04Od: maru_r
spis labil :-D ...a ja porad verim, ze to kolja jeste dotahne!
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:54Od: swiss maru
tak ted musis hodne drzet palce..jestli je Nikolaj silny..tak jeste pujde
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:57Od: tomasinho
Nikolaj nikdy nebyl psychicky silný, škoda no, našlápnuto měl dobře,ale rozhodli brejboly az stavu 1-3, nevyužil a pak prohrál servis a najedniou zlom. Bohužel se ukázalo, že Federer je velký hráč a šampion, ale nebojte se, Djoker ho v dalším koel pomstí.
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:59Od: maru_r
k.u.r.v.a. drat koljo!
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:00Od: maru_r
tom : souhlasim, rogewr je velkej hrac, ale musis uznat, ze tohle si kolja prohrava sam :-(
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:04Od: swiss Re: tomasinho
Si vzpomen na RG Federer- Haas....tam Rogera taky nastartoval jeden micek
[ Reagovat ]
27.01.2010 09:04Od: tomasinho
Tak prohrává no, ale koho by to nezlomilo, být jasně lepší a pak během pěti minut zlom.
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:29Od: swiss
Come on Roger
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:28Od: nicy
Joo.. už máme jeden set :-) A Nole nech sa drží, nebudem to sledovať,tak ale potom mi o tom dáte podrobnú správu :)
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:36Od: tomasinho
Já sledovat budu, doma hraju, že jsem nemocný :D
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:24Od: gigiman
roger je majter a no1, jeden set este nic neznamena.
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:05Od: swiss tomasinho
fandim slabsimu :)))
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:06Od: tomasinho
:D Momentálně jo.
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:08Od: swiss
serie semifinale konci....ale aspon bojuj
[ Reagovat ]
27.01.2010 07:52Od: tomasinho
Vamos Kolja!
[ Reagovat ]
27.01.2010 07:56Od: B4rny Re: tomasinho
zatím to je exhibice, elegán tam dělá jen panáka do počtu :D Snad to Kolja zvládne!!! VAMOS KOLJA!!
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:16Od: maru_r
kojla je zatim uzasnej, huraa, to bude penizku, nam :-)
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:46Od: Vojtaakk
trochu se nám to obrací... Kolja vyhazuje jeden míč za druhym...
[ Reagovat ]
27.01.2010 07:14Od: Anonym Koljo
zabij elegána do země!!!
[ Reagovat ]
26.01.2010 21:04Od: Joker
Tak to bude hodně těžký zápas pro Federera, ale věřím, že to zvládne :-)... 3:1 nebo 3:2 pro Rogera!
[ Reagovat ]
26.01.2010 19:56Od: olfess Koljo
Koljo, Slovane,
prosím tě zastav ho !!! A když to fakt nepujde, tak ho prosím tě alespoň utahej, ať ho Djoker může dorazit.
My Slovani musíme držet pohromadě ;)!
[ Reagovat ]
26.01.2010 20:27Od: maru_r
krasny prispevek :-)
[ Reagovat ]
26.01.2010 20:30Od: Vojtaakk
Ač Slovan, fandim Fedexovi... (jsem to ale zrádce)
[ Reagovat ]
26.01.2010 20:54Od: yavanna Re: Vojtaakk
Aaaale, vsak zenu ma Slova(e)nku, tak je to ok.
[ Reagovat ]
26.01.2010 22:23Od: abudabi
Roger má matku z južnej Afriky, tatko je zo Švajcu, manželku zo Slovenska. Deti majú ideálny rodokmeň pre roduverné Slovenky. Takže ja držím Fedovi a dúfam, že ho pošle domov.
Proti Rusom nič nemám, ale spolu s nami "držali 40 rokov", to stačilo.
[ Reagovat ]
27.01.2010 08:32Od: nicy Re: Oli
:D ty si tomu dal :-) super! :D
[ Reagovat ]
26.01.2010 18:29Od: Rakovina
Davyděnko vyhraje...
[ Reagovat ]
26.01.2010 17:40Od: maru_r
tak vsazeno na kolju, tak a ted at se deje vule bozi :-D
[ Reagovat ]
26.01.2010 17:30Od: Inferior
Tak s těma financema to bylo řečeno trošku v nadsázce, ale Kolja má i tak velmi zajímavé myšlení :D Ostatní důvody si ale pro sázku na Rogera v hcp najdu...
[ Reagovat ]
26.01.2010 17:39Od: Mercury
Taky jsem neodolal. Jako -3,5g co má vypsáno fortuna není skoro nic, za 1.8 se to prostě musí zkusit, navíc jej budu tlačit i z pozice fanouška, takže pro mě ideální sázka. Jen jsem zvědav jak se s ruským bohatýrem popasuje on sám. Nečekám jednoduchý zápas, zdaleka ne..
[ Reagovat ]
26.01.2010 17:07Od: romismak Davydenko musi vyhrat 1 set
Ak vyhra Roger pvy set tak si myslim ze je po zapase
[ Reagovat ]
26.01.2010 17:14Od: Reetou
Podle mě ne,se podiv jaký je Roger mistr v otáčení zápasů :)
[ Reagovat ]
26.01.2010 16:30Od: Reetou
Podle mě FedEx vyhraje,ale bude to dobrá bitva,bude rozhodovat hodně servis který má Roger lepší,a budou asi tie-breaky,a tam psychika,takže si myslím že FedEx vyhraje,a pokud vyhraje AO vyhraje celé :)
[ Reagovat ]
26.01.2010 16:14Od: honzaff FD
No jo, ale oni hraji ráno od 5 hodin. Budu si muset nastavit budíka na 5 xD Nevím, kde se na to díváte vy, možná na atdhe.net, ale našel jsem stránku www.fromsport.com a tam to určitě bude, možná už to znáte.
[ Reagovat ]
26.01.2010 16:29Od: firestarter
Koukám na eurosport, vzal jsem si na AO dovolenou...
Sem říkal, že přijdu po dovolenej urvanej a nevyspalej!:-D
[ Reagovat ]
26.01.2010 16:35Od: viktor
ak nemáš Eurosport, tak ešte lepšie než Fromsport je stream2watch.com,tam sú aj odkazy(aspoň doteraz boli) na funkčné linky mimo justin.tv,kde ti to po pár sekundách zablokuje....
[ Reagovat ]
26.01.2010 15:44Od: palcco
asi predcasne finale, DAV opravdu ukazal, ze na tom neni tak fantasticky, jak se rika (v zapase s VER)...FED mu urcite nebude darovat tolik fifteenu jako prave VER...Navic FED se opravdu zlepsil a hraje s blizicim se koncem turnaje porad lepe, proste jako top hrac...DAV na nej mit nebude
[ Reagovat ]
26.01.2010 15:44Od: Inferior
Ještě před turnajem bych vsadil asi na Davyděnka v případě, že by se potkali... nyní se jejich střetnutí podle plánů vyplnilo a já nehraju nic, kurz na Rogera nemá cenu a Koljovi nevěřím. Upřímně nevím, čím by Kolja mohl Federerovi vzít TŘI SETY!! V zápase s Verdascem uradovala jeho pověstná psychika, nasekal mnoho chyb a nebýt Verdascovy ještě horší hlavy v zápase, tak prohraje. Roger na turnajích 250, 500, Masters a Roger na grandslamech je zcela jiná osoba teď... porazil ho v Dauhá a v Londýně, ale to mu vzal dva sety a Roger nehrál nejlepší tenis, ted je situace jiná... Roger jede a hraje na turnaji, kde loni po smolném finále brečel. Je odhodlaný, mám ho, že bude ve finále už pár dní vsazeného, snad to dojde. :)) Kolja navíc často řeší i finance a za AO jich oproti jiným GS "moc není"...kdo ví, co se mu odehraje v hlavě při zápase, Roger je pro mě kompaktnější psychicky
[ Reagovat ]
26.01.2010 16:01Od: viktor
tak financie by som nebral do úvahy tentokrát vobec,podľa mna snáď žiadny tenista na svete v prípade 4-ho najdoležitejšieho turnaja v roku nemá v hlave myšlienku,že ho prípadná prehra kvoli menším prize money až tak bolieť nebude...nikde inde totiž vačšie peniaze Davydenko nedostane...
[ Reagovat ]
26.01.2010 16:32Od: abudabi Re: Inferior
Súhlasím, tak podbne uvažujem aj ja. Veril som mu aj s Hewittom, aj keď som myslel, že to bude náročnejší súboj.
[ Reagovat ]
26.01.2010 17:14Od: Brody Re: viktor
Souhlasím, o financích sice Davyděnko mluvil, ale myslím, že to byla přece jen trošku nadsázka. Při vyrovnaném zápase však Kolja může vzít Rogerovi tři sety klidně. Stačí jeden prohraný vlastní servis, nebo tie-break - ta ruská ruleta a je hotovo. Doufám, že Rogerovi bude chodit první servis.
[ Reagovat ]
26.01.2010 15:38Od: nixon
Myslím, že se můžeme těšit na pěkný tenis. Ať vyhraje ten lepší!
[ Reagovat ]
26.01.2010 15:30Od: tomasinho
Na zápas se těším, kdybych měl brát formu, favorizuju Davyděnka, ale včera proti Nandovi ukázal, že zas tak psychicky silný není a Federerova blance na grandslamech je výborná a forma graduje kolo od kola. Zápas může dopadnout jakkoliv, obávám se výhry Defexe, přeju to Koljovi.
[ Reagovat ]
26.01.2010 15:40Od: firestarter
Snad proti Verdascovi, ne?
[ Reagovat ]
26.01.2010 15:41Od: firestarter
Promiň, četl jsem proti Nadalovi...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist