Preview: Federer - Murray

  • Oba zvládli nástrahy na cestě do finále Australian Open bez výraznější újmy. Federera nezastavili Hewitt, Tsonga ani Davyděnko. Murray si zase poradil s obhájcem titulu Nadalem nebo Čiličem a je krok od prvního grandslamového titulu pro Británii po 74 letech. Bilanci má se švýcarským fenoménem pozitivní, favoritem však stejně není.
    30. 1., 17:00 | Previews |  133 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů
  • Anketa
Kdo vyhraje finále Australian Open 2010?
Roger Federer (154 / 77%)
Andy Murray (45 / 23%)
Anketa byla ukončena
 
Archiv anket

Nemuseli absolvovat žádný pětisetový zápas a tak by v nedělním zápase měli mít dostatek sil.

Roger Federer zahájil rozpačitě, když v prvním kole musel dohánět ospalý start s Rusem Andrejevem. Pak už ale pokračoval strojovým tempem, až narazil na obávaného Davyděnka.

Rusa, který byl pasován na černého koně turnaje a Švýcara v posledním dvou vzájemných soubojích porazil. Davyděnko vedl 6-2 3-1 a měl dva brejkboly, jejich neproměnění však nastartovalo Federera, který nakonec zápas jednoznačně ovládl a postoupil do 23. grandslamovám semifinále v řadě.

V něm si světová jednička poradila hladce s unaveným Tsongou a postoupila do finále. To si od French Open 2005 Federer nezahrál jen předloni na Australian Open.

Andy Murray turnajem procházel doslova jako nůž máslem. Ohledy nebral ani na obhájce titulu Rafaela Nadala, který za takřka rozhodnutého stavu kvůli zranění vzdal.

Prvního zaváhání jsme se u jednadvacetiletého Brita dočkali v semifinále. Do toho Murray nastoupil poněkud nervózně a s Chorvatem Čiličem, se kterým vypadl i loni na US Open, prohrál první set na turnaji. Až po sérii 14 prohraných fiftýnů nakopla čtvrtého hráče žebříčku výměna, ve které předvedl fantastickou rychlost a dotáhl své snažení k druhému grandslamovému finále v kariéře.

Vzájemná bilance: 7-4 pro Murrayho
Na to první příliš dobré vzpomínky nemá. V roce 2008 jeho i celou Velkou Británii připravil o radost z triumfu Federer. Švýcarský tenista tehdy potvrdil, že v utkáních hraných na tři vítězné sety je mistrem.

Na to spoléhá i nyní. "Už dost zápasů jsem s Murrayem prohrál, ale na grandslamech je to úplně něco jiného," říká Federer, který na přelomu sezon 2008 a 2009 prohrál s o sedm let mladším Skotem pět vzájemných soubojů v řadě. Ze dvou posledních duelů ale už zase vyšel vítězně.

Švýcarský tenista si zahraje už své 21. grandslamové finále v kariéře a pokusí se rozšířit sbírku rekordních 15 trofejí z turnajů velké čtyřky.

Federer: Očekávání Britů ho svazují
Naopak Murray, se kterým má švýcarský tenista nepříznivou bilanci čtyř výher a sedmi porážek, bude útočit na premiérový grandslamový triumf. Pokud ho získá, stane se prvním Britem, kterému se to podařilo, od roku 1936, kdy slavný Fred Perry zvítězil ve Wimbledonu a na US Open. 

"Vím, že by rád ukončil to britské čekání. Jak dlouho to je? Asi 150.000 let?" žertoval Federer. "Hodně ho to svazuje," dodal trojnásobný šampion Australian Open, jež by nerad zopakoval loňský výsledek - emotivní finále, ve kterém podlehl Nadalovi. 

"Hrát proti Rogerovi, to je vždy speciální výzva. Ale mám hru, která mu může dělat problémy," věří Murray. "Ale abych ho porazil, tak musím vydržet hrát svou nejlepší hru celých pět setů."

Duel v Areně Roda Lavera začíná v 9:30 hodin SEČ.

 
Federer Roger 3 : 0
(6-3, 6-4, 7-6 (11))
Murray Andy
Avatar 3 ATP žebříček 4 Avatar
8. 8. 1981 Datum nar. 15. 5. 1987
185 cm Výška 190 cm
80 kg Váha 79 kg
P Hraje rukou P
1998 Profesionál od 2005
Celý detail zápasu najdete zde.
 
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
  • Komentáře (133)
31.01.2010 12:48Od: jandys
tak kdo je furt nejlepší,jooo
,ROGER FEDERER
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:31Od: paiter9
Letos Federer nevyhraje ani jeden grandslam!:-D tak nic no:-D
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:30Od: swiss
Do cervence tutove number 1
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:34Od: olfess
Kdo, Roger? Hodně toho do července obhajuje.
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:47Od: swiss
Jednak ma solidni naskok a tolik toho neobhajuje o proti dotirajicim souperum...mozna zmena prijde po RG A W.
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:30Od: Soob B4rney
Ja si to stejne neodpustim:), B4rney muzes mi prosimte rict, kdo je nejlepsi tenista planety?
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:33Od: olfess Re: Soob
Určitě můžeš, dneska to bylo jasně vidět, je to zatím Rafa Nadal když je zdráv a může hrát ;))). To si chtěl slyšet, viď? No neděkuj, jsme tu pro tebe, když se budeš chtít zase na něco zeptat, tak se optej, jo? Hlavně se nestyď. ;)))
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:36Od: Soob Re: olfess
Samozrejme s touto odpovedi jsem pocital:)
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:56Od: lolita2222 Re: Re
No a samozrejme ta odpoved je aj pravdiva,tam kde Roger predvadza svooj max tenis,cize grand slam a konkretne finale grandslamu tam roger s rafom vyyhral 2 krat a prehral 6 krat,o tom ci je lepsi rafa alebo roger ak stoja proti sebe sa nejak moc netreba bavit,to myslim uznavaju aj fanusikova rogera,
no urcite teraz ked je rafa zraneny je lepsi roger,ale za normalnych okolonosti bolo jasne kto je bol najlepsi tenista sveta,ne co to rebricku(keby neprislo zranenie,tak je jasne ze roger by sa uz svetovou jednotkou nestal),ale hry.
[ Reagovat ]
31.01.2010 17:23Od: Soob
Rafa byl zdrav a mohl hrat na 100% na turnaji mistru, aspon to tvrdil...
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:30Od: Ladin86
Reger je opravdu skvělý tenista dnes to zase potvrdil...Andy hrál také moc dobře..skvělý tenis
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:29Od: swiss
Celou dobu Andy tahal za kratsi konec...nejvic sanci mel Kolja
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:27Od: viktor
pekný zápas,Murray určite nepodal najlepší výkon,ale Fedex hral dobre,dnes skvelý backhand....
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:27Od: Anhi
ten tie-break, to byly nervy ... škoda, že to zas vyhrál Federer. :(
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:25Od: manhoef
No jo, Murray na to zkratka psychicky nema! Gratulace Federerovi, i kdyz jsem mu nepral.
Koukam, ze uz tu zase maji rej ty dve zmagorene skupiny R a R..zase nadavky :D
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:27Od: tomasinho
Přesně, šancí zvrátit zápas měl habaděj, bohužel se vždycky z toho podělal a zaslouženě prohrál. Arogantního Federera sice nemám rád, ael je to prostě šampion, ukázal, že takocvé zápasy umí jako nikdo jiný a klíčové okamžiky vždy zvládá.
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:24Od: Soob
velka poklona Andymu za tie break, hral famozne
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:24Od: lolita2222 Re: re
famozne?:)))))hech:)
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:23Od: viktor
COME ON !
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:09Od: nicy
bum bum, pink pink, pink, pink...skoro žiadny útok, len preťahovačky prez sieť... :-(( to je nuda až praští... a už ma ani vôbec nezaujíma víťaz, vydržala som u toho jeden set a stačilo mi....
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:10Od: nicy
zlatý Rafan, Fernando, Gonza, Djoker alebo hocikto iný....
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:13Od: Dumec
No jo, takto vypadá většina Andyho zápasů... soupeř se mu přizpůsobuje.
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:43Od: olfess Načim fandům
Dneska se bohužel asi nedočkáme, ani se stavem 4-2, Andy předvádí výkony 60% své obvyklé hry a to je málo a tak mám do vesmíru a k tenisovému nebi, jednu jedinou prosbu :
" PROSÍM uzdravte nám Rafu Nadala a ať mu to zdraví vydrží, nežádám ani o formu, ta se dostavuje u něj s pevným zdravím automaticky, nežádam, aby se ostatním soupeřům nedařilo, většinou je dost poráží ;)" Tohle nám úplně stačí. Tady je vidět, co byl Rafík za komplexního hráče, kterej težko snese srovnání. Andymu stejně budu fandit do konce sezóny. Teď je to 5 - 2, tak je ještě malinká jiskřička naděje..
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:44Od: olfess
..našim fandům, je hrozný psát a sledovat zápas...
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:01Od: Frantz
To opravdu nikdo krome Nadala nedokaze prekonat psychicky blok ve finale GS proti te svycarske svi.i?! To snad neni pravda..
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:07Od: Soob Re: Frantz
ne
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:11Od: nicy Re: Frantz
... no nie no.... :-(( veľká škoda...
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:17Od: B4rny Re: olfess
přesně tak, další labil je na světě - neschopnost dopodávat set, těch zbytečných chyb v tiebreaku, prostě jedině Rafa dokáže vygumovat ve finále GS toho ušklebenýho aroganta!
[ Reagovat ]
31.01.2010 15:03Od: Vojtiik
jj jenom Rafa ktery hraje rok na 120% toho co jeho telo vydrzi a pak je zraneny :)
[ Reagovat ]
01.02.2010 07:42Od: kunclik
Rafa,je v koncích a jeho kolena a kotníky také...
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:37Od: Soob
nevim jak vy, ja jsem klidnej
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:38Od: majjkaa
ja to pisem s humorom :)
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:48Od: Soob
COME ON
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:35Od: majjkaa
No dockali sme sa konecne Murryho super vyrazu :)))
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:36Od: majjkaa
A teraz pozor pozor ide velky murray sebavedomie mu narasatlo do neuveritelnej vysky :))
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:12Od: jandys
tak to je moc pěkný,to už by neměl pustit,go ROGER
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:13Od: a.magerova
Taky doufám, že už si nedá vzít tu šanci !!!
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:15Od: majjkaa
murray sa od zaciatku nechal usliapat...
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:24Od: jandys
to je ta genialita Rogera
[ Reagovat ]
31.01.2010 12:13Od: nicy Re: Jandys
:DDD tak teraz si ma teda fakt pobavila :D si zabila :DDD
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:12Od: Ladin86
Tak 2:0 na sety Murray je celkem dost neškodný ikdyž se snaží, ale to jeho podání je dost tristní a navíc se neumí vypořádat ani Federerovým klidem ani s očekáváním na něj kladená
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:33Od: olfess
No s tim očekáváním, to máš pravdu, obzvláště, když se najde hajzlik, který to médiím a divákům s výsměchem ještě rád připomene 2 dny před utkáním...
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:10Od: majjkaa
Dobry trening vsak? :)
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:12Od: lolita2222 Re: re majenka
JJ,Andy sa zatial len rospinkava..:)a uz teraz ma Roger na male..:)
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:18Od: majjkaa
rozpinkava? Murray je zahnaty do kuta tak ze sa z toho bude este dlho spamatavat, ale ved to vidis aj sam netreba ti vyklad :))
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:22Od: lolita2222 Re: re:majenka
cim dlhsi cas sa hra,tym lepsie murray hra...a vieme predsa ze murray ma momentalne vetsi strop ako federer,cize zapas sa pomaly zacina otacat,ale to ti nemusim rozpravat,to predsa vidis aj sama...:)
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:23Od: lolita2222 Re: re
strop vykonosti,momentalne je jeho maximum vyssie:)
[ Reagovat ]
31.01.2010 11:23Od: majjkaa
hej hej jasne :) som zvedava kam az sa to otoci :)
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:31Od: Anddrew Re: a.magerová
Přesně tak, je to rok stará zpráva. Já s del Potrem absolutně souhlasím, ta nadávka McEnroea II. vystihuje. Pak v tom článku taky uvedl, že by Elegána s chutí zaškrtil, doufám, že to nejrychleji vykoná, neboť bych se toho sám rád ujal.
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:41Od: Soob Re: Anddrew
je to dobry jeste zijes:D, ja uz myslel ze te kleplo:)
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:43Od: majjkaa Re: soob
do konca dbesneho zapasu ho urcite....:)
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:44Od: Soob Re: majjka
aspon bude klid:)
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:07Od: B4rny Andy
Otřep ze sebe tu nervozitu a smeť toho bastarda z kurtu!! Ten jeho první servis gem byl hrozný!
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:08Od: Soob
proc bastarda
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:10Od: Soob
ja myslim, ze by ses mel radsi starat o toho svyho simulanta, kterej by neprenes pres srdicko dostat kanara:D
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:11Od: B4rny Re: Soob
tak třeba pro tu jeho nechutnou aroganci, která mu přímo čiší z očí!
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:13Od: Soob Re: B4rney
nechutna arogance mu cisi z oci? to bych nerek...
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:15Od: majjkaa
prosim ta jak sa moze murray otrepat ked ma na pleciach celu britaniu a horydoly co uz dopredu nasluboval:))
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:05Od: majjkaa
Roger nebud taky opatrny...poood!!!
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:08Od: Soob
sen zati jen tak otukavaj:)
[ Reagovat ]
31.01.2010 09:55Od: majjkaa
Strasna nervozita je tam....na oboch stranach
[ Reagovat ]
31.01.2010 09:55Od: a.magerova
U mne takyyyy :-((
[ Reagovat ]
31.01.2010 09:58Od: majjkaa
vyrovnany zapas to bude.....bud-alebo :) achjaj
[ Reagovat ]
31.01.2010 10:04Od: Soob
jj
[ Reagovat ]
31.01.2010 09:30Od: Soob Anddrew
3x 6:0? to bys chtel moc ne?
[ Reagovat ]
31.01.2010 09:17Od: swiss
Bude to urputnej tenis....lehce svazanej nervozitou...oba se hodne nabehaji..vydrz bude slavit vitezstvi...at vyhraje lepsi:)
[ Reagovat ]
31.01.2010 08:12Od: Anddrew Pro Elegánovce
Elegánovci, přečtěte si tohle !
www.deniksport.blesk.cz/clanek/skandaly/66051/del-potro-federer-je-zkur.vysyn.html

PS: Při vyhledávání si tečky u nadávky nevšímejte, vynechte ji!
[ Reagovat ]
31.01.2010 08:29Od: Ruud Re: Anddrew
Zadny takovy clanek jsem nenašel..
[ Reagovat ]
31.01.2010 09:43Od: a.magerova
To je přesně rok starý článek, Delpa tenkrát vytočilo, že ho Roger na AO klepl 6:3 6:0 6:0 a napsal to argentinský bulvár.
[ Reagovat ]
31.01.2010 02:03Od: Anddrew
Vsadím se, že John McEnroe II. dostane těžkej výprask od Murrayho, protože Skot na něj umí. Jenom Elegánovci si myslí, že jejich bouřlivák získá 16.Grandslam. Spravedlnost však bezpochyby zvítězí a McEnroe II. ukončí AO opět v slzách. Doufám, že Andy vyhraje co nejhladším způsobem, nejlépe 6-0,6-0,6-0. Všichni Elegánovci by jistě skončili na kapačkách, kdyby tam Elegán udělal takovej výkon a určitě by došlo i na emoce, jako např. rozbíjení raket, slzy apod.. Čím to je, že všechny celebrity jsou takovými egoisty? Jistě tou slávou, ve které je John McEnroe II. ponořený až po uši. Je přesně takovej jako ten nácek Schumacher, ten taky po každém nepovedeném závodu odsekával na tiskových konferencích. Doufám, že po svém návratu zklame všechny fanoušky a bude dojíždět na posledních pozicích.
[ Reagovat ]
31.01.2010 07:11Od: weak Re: hej, chlapče...
to, že sve prispevky pises jen proto, abys vyprovokoval co mozna nejpestrejsi reakci a ostrou prestrelku, je zcela evidentni - delas to totiž moc hloupě a okatě...
Jinak být na místě správce tohoto serveru, tak bych tě za tvůj rasismus a antisemitismus okamžitě vyhodil...
[ Reagovat ]
31.01.2010 09:19Od: lolita2222 Re: weak
ty o com tocis,aky rasismus a antisemitismus ?
[ Reagovat ]
31.01.2010 09:26Od: weak
vyjed si vsechny jeho zdejsi prispevky... s vyrazy typu "negr", "nácek..." apod.
[ Reagovat ]
31.01.2010 00:46Od: Mutademus
bude to super tenis, a kdyby Andy vyhrál bylo by tu SUPEEEEEEEER, ale fede bude dost těžkej soupeř jak jinak
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:50Od: JaroslavaA6
Dnes ženské finále nebylo špatné,ale Justine má co vylepšovat, hlavně jistotu 1.podání.Ale vždyt teprve hraje druhý turnaj. Do budoucna to vidím dobře, určitě si užijeme.
Na zítřek jsem zvědavá a těším se. Doufám, že to bude ten slibovaný boj od Andyho na pět setů. Bylo by to důstojné vyvrcholení.Hlavně ať je na co se dívat. Myslím si, že Roger je už ve finále jako doma, že Andy si musí na tuto atmosféru ještě pořádně zvykat.Ale v tenisu je možné vše, tak uvidíme.
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:55Od: Ruud Murray
Andy verim TI.

http://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTk4MDEwMDMwMzY2MzAwMDqTNYGk0m58wpmqPoA%3D
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:10Od: a.magerova
Odvážný tah, ale jsem tentokrát nepřející :-))
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:27Od: maru_r
ty jsi odvazlivec!! risk je zisk, preju ti, aby ti to vyslo:-)
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:36Od: vajicko Re: to Ruud
Neeee, proč zrovna tam?
Bwin nabízí na Murrayho kurz 2,48...
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:38Od: vajicko
... a stejně vyhraje Roger... ;)
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:15Od: olfess
Tak je fajn, že Roger "kolegiálně" připomněl Andymu, že na jeho titul čeká celé Spojené království, asi kdyby se náhodou nervoval chlapec moc málo tak ať má důvod přidat ;). Přiznám se, že už bych na to skoro i zapomněl, a tak nějak mi to přijde adekvátní spíš k Wimbledonu, než kazit tím hráči každý GS, obzvlášť pokud se koná až v Austrálii.

Píšu o tom proto, že teď záleží i na Murrayho týmu, aby ho udrželi pozitivního a bez nervů před utkáním a po celou dobu zápasu! Kdybych si měl vsadit na vítěze, tak bych musel říct Rogera, ale do poslední chvíle budu věřit a doufat že jím nebude, že se z něho Andy nepo.., že unese i GS FI, protože na něj má herně, fyzicky i mentálně!!! Dále v tomto zápase podle mne vůbec nebude rozhodující, kdo vyhraje první set, velký vliv bude hrát úroveň zítřejšího Rogerova podání a taky, pokud se utkání dostane do páté sady, tak by měla být šťastnější pro Andyho vzhledem k jeho současné, pravděpodobně nejlepší fyzické kondici na okruhu.
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:38Od: B4rny Re: olfess
:) taky jsem si to říkal, že zase hraje mediální psychologickou válku, hajzlík jeden křivej! Věřím, že spravedlnost zvítězí, že Andy bude hrát svoji hru a že se z něj nepo.... jako všichni předchozí. Herně na něj s přehledem má, jen ustát ten tlak a je vyhráno .)
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:50Od: olfess Re: Barney
Docela by mě zajímalo, jestli by si ten úšklebek ohledně 150.000 letého čekání Britů dovolil ve Wimbledonu ... ale tam bude asi zase tvrdit, že se cítí jako Londýňan ;)
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:55Od: saskia Re: B4rny a OLI
no v nejakou silu od vedle tez doufam...jde o to jak by vypadal postup RF,kdyby mel na ctvrfinal on MURRYHO a na semi dobre hrajiciho NOVAKA-zda by pah v tom "185"finale v rade byl:o( no to uvidima zitra..
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:02Od: olfess Re: Saski
To mě ani tak netrápí, co kdyby, stačí mi, jak jsem nervózní ze zítřejšího FI, takhle hodně zvědavej nebejvám ani když hraje Rafa. :D
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:14Od: saskia Re: OLI
to je jak dite jak ceka na bonbon co?taky bychom meli uz ten bonbon dostat uz ne?a nejvic ten pocit,ze vzdy se to dalo odhadnout ne,s KOLJOU,TSONGOU,RAFA S ANDYM...tentokrat ti fakt nevim,jak ty jsi od zacatku tvrdil jaky je ANDY postrach a ja ti neverila,tak ted se to potvrdi nebo vyvrati...
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:17Od: Vojtiik
jasne ze na nej andy ma jak fyzicky tak i mentalne tak i psychiky... "kazdy" totiz muze porazit kazdeho a naopak :) ..
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:26Od: saskia Re: Vojtiik
kazdy ne,treba u TSONGY bych vsadila barak,ze to neda...tak nejak vis-kdo by mohl,.ale fakt,je to sazka-u FEDA se vsak pocet co MOHOU zmensuje nez u ostatnich
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:50Od: Vojtiik
myslis ze karlovic ma na feda mentalne psychicky nebo snad dokonce herne ? ale i tak ho porazil, na dva sety ale porazil.. stejne tak tsonga, pred vcerejsim zapasem meli bilanci 1-1 :) .. ja vim ze to je finale grandslamu (semi) ale neda se to tak brat :)
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:56Od: olfess
Ono se myslí, pokud oba mají formu, zda ten papírově slabší je dostatečně vybaven k tomu ho porazit. Karlovič samozřejmě nedosahuje těchto kvalit, ovšem stává se, že ten papírově kvalitnější hráč nemá den, Karlovičovi naopak přeje štěstí a tak může vyhrát. Je na tom něco nepochopitelnýho?
[ Reagovat ]
30.01.2010 21:11Od: Vojtiik
kazdopadne pokud maji oba stejnou tak je kvalitnejsi hrac urcite federer :)
[ Reagovat ]
30.01.2010 21:28Od: olfess
Vojtííku mně je to jedno, jenom tě upozorňuju, že ještě jedno vítězství Murrayho a je to 8 - 4 na zápasy pro Murrayho, to už moc nevypadá na náhody..
[ Reagovat ]
30.01.2010 18:57Od: weak FINÁLE
osobně fandím MURRAYMU, při pohledu na jeho hru mi jde mráz po zádech, ten kluk má talent od boha... ale i tak se obávám, že zkušenosti zítra rozhodnou...
FEDERER měl semifinále zadarmo, TSONGA byl slabý jako čaj, v podstatě WALK OVER... do teď nechápu, jak mohl DJOKOVIČ zápas s tsongou prohrát, kde se to zlomilo, byl 3 sety jasně lepší, ale pak vždy udělal pár šílených chyb... TSONGA zahrál skvěle jen v pátém setu... kdyby DJOKOVIČ vyhrál, bylo dnešní semi super tenis, takhle to byla strašná poprava a osobně bych byl naštvaný zaplatit drahé lístky a pak vidět takový úpadek, TSONGA dneska dělal chyby jak v přípravce a s takovým tenisem se proti solidně a bez nervů hrajícímu feďákovi prostě hrát nedá... nejvíc mě "bavily" jeho drop shoty - roger se vždycky jen tak proběhl a míč okamžitě zamáznul...
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:00Od: tomasinho
1. první dva sety byl Djokovič děsný, ale aspoň jeden urval.
2.třetí setr byl výborný a Tsongu roznesl
3.Djokovič měl problémy, navíc Tsonga jak se dostane do laufu, je těžko k zastavení a Tsonga už to dohrál.
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:05Od: weak
tak to mame opacny nazor - podle me byl v prvnim setu novak jasne lepsi, ale set si prohral svou blbosti... jinak pokud ve vymenach byl trpelivy, tsonga nemel co nabidnout... TODD MARTIN Novakovi evidentně psychicky pomohl - uz tak nespecha a ceka na svuj mic... Mozna kdyby nemel ty zaludecni problemy, zvladl by to...
Osobne si myslim, ze Djokovic letos nejaky grand slam vyhraje... nemam ho rad, vadi mi jeho fanaticka gesta a buseni do hrudi s vykulenyma ocima, ale teniste je to fantasticky...
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:14Od: tomasinho
První dva sety dobrý prostě Novak nebyl. Možná na Tsongu to stačilo, ale na klepšhíjo hráče by s tímto neměl. Hrál příliš defenzivně a míče dával krátké a dostředu, takže si Tsonga klidně mohl obíhat forehand a pálit ty svoje dělové koule. Až třetí set začal útočněji neslo to ovoce, hrál taky přesněji, skoro až k lajnám a najednou měl hladký set. Pak už to přišly nevolnosti no, ale na to se nechci vymlouvat. Myslím, že pokdu bude fit Nadal, tak jedinou šanci má na US Open. Na trávě to moc neumí a ač loni byl podle mě na antuce ve famózní formě, RG nevyhraje, pokud bude 100% Rafa.
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:18Od: skott Re: To : weak
A ktery myslis, ze by mohl Djokovic vyhrat? AO nic.Roland Garros, kdyz nedal loni bez Nadala, tak letos tezko s nim.Wimbledon nevyhraje nikdy, protoze se na trave neumi pohybovat a voleje nestoji za nic.US Open taky tezko, Murray je nejlepsi hardar soucasnosti, Federer finale da jako obvykle a nemluvim o tom, ze semi a finale ve dvou dnech je nad Djokovicovo sily.Tim padem mi z toho vychazi dalsi rok bez GS...;-)
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:01Od: tomasinho Re: skott
Přesně tak skottě, ač je Djoker můj oblíbenec, největší šance má v Austrálii.
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:08Od: tomasinho Re: skott
I když ty voleje celkem zlepšil. Oproti loňsku na tom s Martinem popracovali, Martin jako někdejší excelentní síťař ví co a jak.
[ Reagovat ]
30.01.2010 21:40Od: skott
Tak to verim, ale ja si nejakeho vyrazneho zlepseni teda nevsimnul.Ovsem je pravda, ze jsem videl jenom zacatek s Ballem (kde jsem chvili citil prekvapeni;) a cvrtfinale s Tsongou...takze nic moc k posouzeni.S Djokovicem spolupracuje jak dlouho, az od konce lonske sezony?
[ Reagovat ]
30.01.2010 21:42Od: olfess
Od US Open?
[ Reagovat ]
30.01.2010 21:45Od: manhoef
Od srpna 09
[ Reagovat ]
30.01.2010 21:52Od: tomasinho Re: skott
od US Open a s Ballem hrál Verdasco. Djkovič hrál s Gimenem, Chiudienellim, Istominem, Kubotem a Tsongou.
[ Reagovat ]
30.01.2010 22:12Od: skott
ok diky panove...;)
tomasinho: jj, pravda, zamenil jsem omylem Chiudinelliho s Ballem,protoze prubeh a moje nadeje byli podobne:-DD
[ Reagovat ]
30.01.2010 22:31Od: skott
jinak mi to pri tom pohledu neda...ale ted kdyz vidim ty jmena Djokovicovo souperu pekne za sebou, tak je to jako cesta za titulem nekde na challengeru a ne do cvrtfinale GS:-)
[ Reagovat ]
31.01.2010 08:52Od: tomasinho
Jasně, lso měl jasně nejlehčí ze všech hráčů a možná proto selhal s Tsongou. Neměl az sebou pořádnou prověrku, vždycky to byl skoro trénink, než zápas. Ale i tak si stojím za tím, co jsem napsal ve vedlejším článku u Bryanovců.
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:51Od: D.A.N
Já tipuji 55-45% pro Rogera zkušenosti budou hrát opět velkou roli. Jen mne štve, že to neuvidím :-(((((, nicméně ať vyhraje ten lepší a pěkný tenis.
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:57Od: Moonique.
Vím, že mně do toho nic není, ale jakto, že to neuvidiš ?
[ Reagovat ]
30.01.2010 18:42Od: Holy
To já to taky neuvidim :-(
Jinak tipuji 3:1 pro Fedexe. Come on Roger!
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:16Od: D.A.N
žel jsem v práci :-((((( tak aspoň doufám, že se mi podaří vidět záznam.
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:49Od: LIRA Re: D.A.N
Jaké zkušenosti ? , Můra má taky zkušenosti už GS a byl ve finále US Open a sám tvrdil že se už mnohokrát zlepšil a ví jak hrát . Del Potro poprvé ve finále taky neměl zkušenosti a vyhrál US Open tak z těma zkušenostma bych mlčel .
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:30Od: v-a-p-e-t
Murray vyhraje už jen pro to že se třepe na titul a bude 100procentně připravený a měl v pavouku těžší soupeře než Roger který měl pouze labilního Davyděnka a trapného Tsongu !
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:40Od: sks1892
a Muray zraněnýho Nadala, unavenýho Ciliče, hmm? to můžeš říct o každym něco
[ Reagovat ]
30.01.2010 22:00Od: v-a-p-e-t Re: sks1892
Jo ale pokad vím tak Nadal uhrál dva sety a byl v pořádku zranil se až jak uklouzl ve třetím setu druhého gemu jak už byl breaknutý , Cilic možná unavený byl ale odehrál plný výkon a ne jak Tsonga a to jsem ještě nemluvil o Isnerovy který měl formu a vyhrál turnaj předešlý tak si určitě věřil.
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:29Od: majjkaa
To bude vzrusooooo....uz teraz mi dviha adrenalin, len si pomyslim na zajtrajsok :))
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:09Od: Ruud tenis
Nevite kde se na netu dá podívat na záznam obou semifinálovych zapasu? děkuji
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:18Od: dabelsobul
Urcite Eurosport player, pokud mas predplacenej.

http://videos.eurosport.com/eurosport-player/teaser.shtml
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:28Od: Ruud Re: tenis
To bohužel nemam... ale diky
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:02Od: carolyn
Tak jak to zítra vidíte? :-)
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:05Od: Moonique.
Mohli by předvést pořádnou bitvu, ze které by vítězně vyšel Federer :)
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:05Od: tomasinho
Tuhý boj, na normálním turnaji bych favorizoval Andyho, na grandslamu je Federer jiná káva. Může to dopadnotu jakkoliv, ale i díky osobním sympatiím se přikládám k Andymu. Come on Andy! http://www.youtube.com/watch?v=0lVzmtPHBr8
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:12Od: manhoef
Hodne bude zalezet na Murraym jak se vyporada s nervozitou, urcite na to tenisove ma a ten jeho styl mixovani rytmu Federerovi tak moc nesedi. Budu prat Andymu, at ma svou prvni velkou trofej. Ale hlavne se tesim na tenis.
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:28Od: majjkaa
16 grandslam! :) bolo by to super no, sama som zvedava, drzim vsetky prsty co mam!!!
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:53Od: skott
Ja bych videl sance tesne ve prospech Rogera, zhruba jak jsem rikal pred semifinale 60/40, ciste kvuli tomu, ze na nem nelezi tiha ocekavnai a ma vetsi zkusenosti.Jinak forma hovori pro Andyho a cekam aspon 4 sety...
[ Reagovat ]
30.01.2010 17:59Od: vata
já to vidím jako absolutně jasnou záležitost v podání Fedexe.3:O na sety
[ Reagovat ]
30.01.2010 18:02Od: skott Re: To : vata
a videl jsi vubec nekdy nejaky jeho zapas jinak?:o)
[ Reagovat ]
30.01.2010 18:07Od: carolyn
tomu nevěřím, říkám 4 a více setů
[ Reagovat ]
30.01.2010 18:28Od: vata
no jasně že viděl.Třeba řadu zápasů s Nadalem a i hodně zápasů na 2 vítězné sety s jinými hráči.Prostě je to můj názor,Roger bude hrát absolutně uvolněně a všechen tlak bude na Murraym.Prostě to tak vidím.
[ Reagovat ]
30.01.2010 18:31Od: tomasinho
A Murray ten tlak zvládne a vyhraje 3:1.
[ Reagovat ]
30.01.2010 18:52Od: great
Tipuji pětiseťák. 3:2 pro Federera.
[ Reagovat ]
30.01.2010 19:13Od: raduz Re: finale
stejně mě štve,že ve finále nehraje s fedexem rafa.Federerovi už moc nefandím,ale Murrayho uplně nesnáším.tipuji,že vyhraje Roger,protože mu až tak o nic nejde a navíc je podle mě spokojenej,že zase došel dále než Nadal.Na us open to finále za stavu 2 1 na sety zcela podcenil,nečekal,že Delpo začně tak děsně zabíjet.Delpo ale už tak skvěle nikdy nezahraje.
[ Reagovat ]
30.01.2010 20:47Od: saskia Re: raduz
to si taky myslim o DELPOVI,ANDY nevim,musi uz konecne zacit vyhravat finale...myslis az tak-ze je rad,ze dosel dal nez RAFA?Ten ho tak stale chvali a ze RF by az tak bral tu rivalitu?je to mozne,taky me to napadlo,ale tady by me kamenovali hned...taky me mrzi,ze ta, RN NENI A KDOVI KDY A KDE BUDE...
[ Reagovat ]
31.01.2010 01:00Od: nagini6
Tohto hraca vo finale GrandSlam Murray este neporazi, keby tam bol hocikto iny tak jednoznacne Murray vyhra, tento krat to vsak este nepojde ....
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist