Rafa Turnaj mistrů stihne, řekl jeho kouč Moya

  • Rafael Nadal dle slov svého kouče a krajana Carlose Moyi závěrečný vrchol sezony stihne. Nad účastí světové jedničky visel otazník, jelikož se šestnáctinásobný grandslamový šampion v posledních dnech potýkal se zraněním pravého kolene, kvůli němuž musel odstoupit z Masters v Paříži. Koleno je však dle vyjádření Moyi v pořádku a Nadal se v londýnské O2 areně popere o svou premiérovou trofej z Turnaje mistrů.
    9. 11., 11:29 | Aktuality |  180 komentářů
    Rafael NadalRafael Nadal 
     
  • Profil hráče

Rafael Nadal v minulém týdnu startoval na Masters v pařížské hale Bercy, kde si zajistil přezimování na postu světové jedničky. Po další výhře nad Uruguaycem Cuevasem se ovšem kvůli bolestem v pravém koleni, které měl už v rozhodující sadě posledního zápasu obvázané, rozhodl z turnaje odstoupit. Musel tak navštívit rodinného lékaře a sám nevěděl, zda se Turnaje mistrů bude moci zúčastnit.

Start prvního hráče světa v londýnské O2 areně ale před pár hodinami potvrdil jeho kouč Carlos Moya. "Rafa je v pohodě, koleno je v pořádku," řekl médiím na právě probíhajícím Turnaji mladých nadějí v Miláně. "Z Paříže se odhlásil hlavně proto, aby nic neriskoval. Rafa v Londýně nastoupí ve své nejlepší formě a bude bojovat o trofej, která mu ve sbírce zatím chybí," dodal.

Jednatřicetiletý Nadal měl zdravotní potíže už na konci loňské sezony. Loňský rok ukončil kvůli problémům se zápěstím již po turnaji v Pekingu. Letos se však vrátil v plné síle, došel do finále Australian Open, dominoval na antuce a podesáté dobyl French Open, celkově 16. grandslamový vavřín oslavil na US Open a výbornou formou se prezentoval i po závěrečném grandslamu sezony. Díky letošním výsledkům se v srpnu vrátil na tenisový trůn.

Moyu, s nímž začal rodák z Manacoru spolupracovat zhruba před rokem, výsledky jeho svěřence nepřekvapily. "Očekával jsem, že se Rafa znovu stane světovou jedničkou. Viděl jsem ho trénovat s obrovskou vášní, takže mě to nepřekvapuje. Jeho tenis a jeho mysl mu pomohly vrátit se na post světové jedničky."

Nadal a Federer jsou jasnými favority letošního ročníku Turnaje mistrů, který startuje v neděli a o týden později vyvrcholí soubojem o titul. Nadala v pondělí čeká Belgičan Goffin, dále se ve skupině Peta Samprase utká s debutantem Dimitrovem a Rakušanem Thiemem.

"Vyhrát Turnaj mistrů je mým snem. Pokud ve finále nastoupím proti Rogerovi, určitě jsou moje šance menší než proti jinému hráči. Ale do finále chci a jestli mám hrát s Rogerem, tak do toho dám všechno," řekl Nadal.

Největším soupeřem by měl být pro Nadala právě švýcarský fenomén a očekává se, že se obě legendy střetnou ve finále. Šestatřicetiletý Švýcar do britské metropole přijede se šňůrou deseti vítězství v řadě a vynikající letošní bilancí 49 výher a pouhých čtyř porážek.

Šestinásobný šampion Turnaje mistrů Federer letos Nadala porazil ve všech čtyřech vzájemných duelech - třikrát ve finále (Australian Open, Miami a Šanghaj) a také v osmifinále v Indian Wells. "Letos jsme proti sobě nastoupili na površích, které spíše vyhovují Rogerovi. Udělám vše pro to, abych nad ním letos poprvé zvítězil."

TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (180)
11.11.2017 14:58Od: spaniel
Logika Nadalovcu: kdyz reknu ze 2+2=4 tak jsem ovce.
[ Reagovat ]
11.11.2017 15:37Od: Franky
+1
[ Reagovat ]
10.11.2017 21:10Od: Ondra979
tady je zase nablito, nutno rict ze z obou stran. Jeden bez druheho by nebyl tim, kym je, to by si meli vsichni uvedomit. Ja jsem Fedfan, ale Rafu za jeho houzevnatost a bojovnost rozhodne ocenim, i kdyz me samozrejme nekdy stval (hlavne driv). Nektere argumenty Nadalovcu uz ani nejsou k smichu, je videt, ze popularitu Rogera nekteri neunasi a tak ji trapne dehonestuji. To, co Rafa udelal ted v Parizi nebylo zrovna sportovni, ale narok na to mel, tak se neda nic robit, byl tam kvuli pojisteni YENr1, tak uz pak asi nemel motivaci. Jsem na nej zvedav na TM, pokud je opravdu zdrav, tak by mu postup rozhodne nemel uniknout, skupina ma o neco lehci. Pak by ale mel potkat driv nebo pozdeji Rogera..
[ Reagovat ]
10.11.2017 17:51Od: Nola
je usmevne, ako sa tu poniektori navazaju do Rafu, bez absencie jeho osoby, by Fedex nikdy nebol taky popularny ako je dnes, ak by porazal na kazdom turnaji nejakeho nahodneho hraca, a nie hraca, ktory kraluje rebricku, a nie iba tento rok, nikdy by nebol taky popularny, Rafovi vdaci za velku cast svojej popularity, ci si sa to FFF taboru paci, alebo nie, mali by byt vdacni, ze Rafa existuje
[ Reagovat ]
10.11.2017 13:22Od: Frantz
Koukám že TM ještě ani nezačal a kompletní sestava vyšinitých pomatenců FFF už ejakuluje u článku o Nadalovi ;-)))
[ Reagovat ]
10.11.2017 13:25Od: Franky
matkozem....zijes?ty si v ktorej bedni bol zalezeny?
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:41Od: Roger_Federer Aaa
Rafova simulace ukoncena, Forhenduv vysneny titul je nadosah, ve hre jedina prekazka, Federer a jeho forma..
Pocitam ze pokud Rafa nedej boze zahraje spatne ve skupine, svede se to opet na koleno.
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:45Od: Labi
pamatuji si jak hned po finále v Montrealu byly hlasy, že Roger na to neměl a že zranění je jen výmluvy a ejhle on fakt byl zraněný, myslím že Rafa nic nesimuluje, je to prostě ta nepoučitelnost, kdy hraje úplně všechno během sezóny a i když o svých kolenech ví, tak rok co rok dopadne tak, že na konci roku je nepoužitelný
[ Reagovat ]
10.11.2017 13:08Od: tito
Souhlas. A k té nepoučitelnosti- s tou mne kolikrát štve, nicméně si myslím, že v případě TM hrají dvojnásobně roli i sponzorské smlouvy, závazky atd. Takže pokud může trénovat a hrát, nastoupí. On už je takový. Ale v jaké formě je věc druhá. Dle mého názoru je utavený více než dost a na kolenou se ta zátěž musí projevovat. Pokud by se náhodou dostal do finále, bylo by to pro mne velké překvapení. Spíše očekávám, že vypadne ve skupině.
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:45Od: Franky
nic nove robi to celu karieru...spinave hry a zhadzovanie prehier na zranenia..nehovoriac o latkach ktore ma v tele
[ Reagovat ]
10.11.2017 11:15Od: Pe3k
Dirty player with dirty fan base...
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:25Od: jaja Re: Petřík
Bože, ty jsi ale ubohý kok... Předpokládám, že když Rafa kromě letošního roku Rogera drtil, držel si hubu. Rogera nemám rád, ale uznávám že je letos nejlepší.
Škoda, že nehráli na antuce.
Ale zpátky k tobě. Předpokládám,že jsi zamindrákovaný,tlustý, tenis nemohoucí prasátko.
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:42Od: Pe3k
Netrefil ses v ničem, ale vsadím se, že jsi ten nick vymyslel sám :D
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:55Od: jaja
Dobře ty,
proto ti ta reakce trvala trochu déle než obvykle. Ano, můj nick je samozřejmě oproti tvému(pracně vymyšlenému) nicka. Tak co tenisto? Jak si na tom?
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:56Od: Franky
ja obcas hram tenis povec kedy kde a hrame...uvidime co si ty zac..
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:00Od: jaja
Chci kamaráda Pe3ka. Ale rád si pinknu s každým,kdo to umí.
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:03Od: Franky
uz som tu riesil par tyzdnov dozadu tenis s giginom(vraj tu uz niekoho porazil) a nic...uz sa tu riesil aj turnaj..opat som bol jediny kto bol ochotny az do ostravy prist a zase nic...takze predpokladam ze aj ty len naslubujes a nic..ani s Pe3kom aj keby prijal tvoju ponuku
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:07Od: jaja
Já jsem z Ostravy a chodím hrát do Orlové. A opravdu nemám problém si s tebou zahrát.
[ Reagovat ]
11.11.2017 02:04Od: Franky Re: Ostrava
v januari 2018 by som tam mal byt tak dolat formu a kludne tu mozme aj vysledok zverejnit pripadne pridat video zaujimavych vymien :) vies o nejakych krytych kurtoch?
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:07Od: jaja
Já jsem z Ostravy a chodím hrát do Orlové. A opravdu nemám problém si s tebou zahrát.
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:22Od: jaja
Zdejší debaty cca sledují 2 roky a jediný rozumný a vždy vtipný názor (samozřejmě z pohledu Rafy) má Forehand. Akorát si myslím, že vzhledem k poslední formě Rafy, by se měl přejmenovat na ,,bekhend?? S jeho názory a příspěvky, se skoro vždy v 99% ztotožňuji.
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:33Od: Forehand
Dakujem, ale to nie je nutné...Schuti diskutuj a pripájaj aj svoje pohlady. Kazdý, nový rozumný fanusik diskutujúci najma o tenise je vítaný...a ako fanusik Rafu budeš vzdy v mensine, ale koho uz dnes zaujímajú počty?..;)
[ Reagovat ]
10.11.2017 17:03Od: Pe3k
ROFL
[ Reagovat ]
10.11.2017 17:09Od: jaja
LOL 26-15
[ Reagovat ]
10.11.2017 17:11Od: Pe3k
26-15 to je co? Jediná znalost fandů Nadala? Aneb nepřesné H2H.

Btw. jdeš do ignoru, tak se nediv, že tě budu ignorovat jako Frantze, Trolhanda a ostatní místní žumpy ;)
[ Reagovat ]
10.11.2017 17:46Od: Forehand Re: Jaja
Ten blbeček si teraz mysli, ze sa ti zrúti svet..:)

O par dni neskor zacne reagovat na obsah tvojich prispevkov...To je definicia ignoru u blbečkú na dvorečku
[ Reagovat ]
10.11.2017 17:47Od: jaja
Á mistr smrtka se ozval. Já už myslel, že jsi zkolaboval. Toto H2H je uvedené na těchto stránkách, kde přispíváš svými ??kok?? příspěvky.
[ Reagovat ]
10.11.2017 18:00Od: Kozoroh
Toto H2H neprávem připočítává exhibice (a ne všechny, mimochodem). Oficiální H2H jest 23-15.
[ Reagovat ]
11.11.2017 14:51Od: spaniel
Co cekat od Nadalovce? Znalosti urcite ne. Meli by si za maskota zvolit peggy, ta dokonale vystihuje jejich inteligenci.
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:45Od: Roger_Federer Re: To
Zase Nadalovci potrebovali tady navýšit pocet, tak vzaly nejake dalsi inteligenty :)
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:18Od: Amputace
Nic nenaděláš, jsme v menšině, kdejaká ovce dnes totiž fandí Federerovi. Prostě hnusná komerce - Michal Viewegh tenisu.
[ Reagovat ]
10.11.2017 22:51Od: turista
Nic si z toho nedělejte. Djokoland je ještě mnohem menší.
[ Reagovat ]
11.11.2017 10:27Od: Roger_Federer Re: Amputace
Amputko,definuj slovo ovce, v te souvislosti semnou jako fans Rogera..diky
Protoze ja si myslim, mnohem mnohem vetsi ovce jsou ti fanousci Rafy, kteří mu věří a zerou tu gloriolu, cnosti, uprimnosti..a potom se zani verejne biji na forech, aniz by vubec tusili co je pravda a ze jsou jenom loutky v masazi..
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:55Od: Franky Re: Forehand
vieme dobre ze si to ty :D
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:18Od: annah
Roger je opět králem tenisových cen, na zahájení Turnaje mistrů převzal tři
- Fans? Favourite Awards - 15 nepřetržitých 2004 - 2017
- Stefan Edberg Sportsmanship Awards - 13. v pořadfí - 2004 - 2009, 2011 2017
- návrat roku

předávání ceny
https://twitter.com/twitter/statuses/928731048497774600

nástup hráčů na zahájení na člunu na Temži, focení před Towerem, na konci je předávání cen
https://www.youtube.com/watch?v=4TZZyruq7jI
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:19Od: annah
oprava:
- Stefan Edberg Sportsmanship Awards - 13. v pořadí
2004 - 2009, 2011 - 2017
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:37Od: annah
Ještě pár záběrů na twitterech

https://twitter.com/twitter/statuses/928797197981900801
https://twitter.com/twitter/statuses/928778717836513280
https://twitter.com/twitter/statuses/928730235205509121
https://twitter.com/twitter/statuses/928723826535534592
https://twitter.com/twitter/statuses/928713940342886401
[ Reagovat ]
10.11.2017 11:25Od: Franky
brilliant!!
[ Reagovat ]
10.11.2017 11:19Od: Pe3k
Typický arogant :D
[ Reagovat ]
10.11.2017 11:28Od: Franky
:DDDD toto je odpoved vsetkym haterom od FFN a inym co sa snazia zdehonestovat Fedexa za jeho 'aroganciu' asi sa potom vseci mylia co hlasuju a takisto ATP je mimo ked menuje jeho na tuto cenu...ale co cakat od fanbase ktora si mysli ze Nadal v zivote ziadnu nelegalnu latku nevzal a ze na RG16 nehral :D :D
[ Reagovat ]
10.11.2017 11:49Od: spaniel
Nejlepší jsou komenty na youtube od Nadalovců...že Federer získal sportsmanship award, protože má nejvíc fanoušků. Oni ani neví, že hlasují hráči. Navíc roky se chvástali, že je Rafa populárnější, že má víc fandů na FB...ale asi nehlasují...stejně jako nechodí na zápasy.
[ Reagovat ]
10.11.2017 14:45Od: Amputace
Jen s prominutím tupá ovce by se chvástala tím, že fandí tenistovi, kterému fandí nejvíc dalších tupých ovcí :D
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:34Od: Roger_Federer
No to povrzuje, co tvrdim roky, Rafovi fans jsou z velke casti prostacci.
Kteri vefldi velmi malo o tenise a fungovani.
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:57Od: Franky
presne tak vidia napumpovany (nasypany) Rafov biceps tak su z neho hotovy je to ich 'fitnes' vzor tenisovy...
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:07Od: Amputace
Ty nechápeš tu větu? :) Nadal má snad nejpočetnější základu fanoušků nebo co? Co s vámi dnes je...
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:13Od: Amputace
A btw. - nevím, jaká je tvá zkušenost, ale co pozoruji, jsou to veskrze fanoušci Federera, kteří mají tendenci se chvástat, že fandí tomu nejlepšímu, nejbohatšímu, nejoblíbenějšímu, nejvíce bezvýznamných cen vyhrávajícímu, nejcharismatičtějšímu a nejinteligentnějšímu tenistovi všech dob. Fanoušci Nadala? Ti se veskrze snaží prosadit, že Nadal je ještě lepší tenista než Federer, ale ten zbytek mají vesměs solidně na háku. Jestli měl v hledišti více fanoušků Nadal nebo Federer, kolik lidí mělo Rogerovu kšiltovku atd. - popravdě, koho z Nadalovců jsi to tady kdy viděl řešit?
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:34Od: Forehand
Najviac bezvyznamných cien vyhrávajúci..

:-)))
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:49Od: Frantz
Hlasovali hráči, hlasovali hráči, hlasovali hráči, hlasovali hráči.....!!!
[ Reagovat ]
10.11.2017 17:03Od: Amputace
No a co?
[ Reagovat ]
11.11.2017 02:07Od: Franky Re: Amputace
Vela slov malo obsahu....
[ Reagovat ]
11.11.2017 02:08Od: Franky
FH - copyright
[ Reagovat ]
11.11.2017 10:40Od: Roger_Federer Re: Rozumis
Vubec ocem mluvim roky ja?
Me vubec nezajima kdo ztech dvou je "nejlepšímu, nejbohatšímu, nejoblíbenějšímu, nejvíce bezvýznamných cen vyhrávajícímu, nejcharismatičtějšímu a nejinteligentnějšímu tenistovi všech dob.

Rafa a jeho tym, jeden z nejprolhanejsich lidi/tenistu historie.
Tony je brutalni manipulator, vsechno jenom business, 10-12 let krmi svoje slepoucke ovecky pohadkami o zraneni, cistote, gloriola hodneho chlapce z Malorky., fanatickym verim...a potom se bijí na forech za jeho, uzas, ludskost, jednoduchost..
[ Reagovat ]
10.11.2017 12:17Od: a.magerova Re: :-)))
Že jsou švihlí FFF to tu čtu pořád, ale že jsou švihlí i tenisté-profíci-soupeři Rogera a nevidí jaký on opravdu je, když tady na TP to ví kdekdo z jiných táborů... :-P

Mám radost TROJITOU... ;-)
[ Reagovat ]
10.11.2017 12:25Od: a.magerova
Dodatek
Jak by řekl/napsal Forehand - hlasující tenisté: "To sú typické ovce.."
[ Reagovat ]
10.11.2017 12:45Od: Pe3k
Ještě mu pořád nedošlo, že největší ovce je on sám...
[ Reagovat ]
10.11.2017 13:27Od: Franky Re: Forehand urob:
beee
[ Reagovat ]
10.11.2017 14:53Od: Forehand
No ale to sa predsa vobec nevylucuje draha Magerka. Aj hráci hlasuju stádovito, mozno polovica ho v satni doteraz ani nevidela, alebo sa s nim raz pozdravila...
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:41Od: Roger_Federer
Ano, tal si to zrneme.Vsichni jsou ovce, akorad Nadal je byk ;)
[ Reagovat ]
10.11.2017 21:32Od: triatlet
:-)
Pobavilo :-)
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:46Od: Kozoroh Re: FH
Zkrátka tě štve, že hráči to nehodili Rafanovi.
[ Reagovat ]
10.11.2017 17:44Od: Forehand
Je mi to ukradnute. Ani som nevedel, ze taká cena sa udeluje :)
[ Reagovat ]
10.11.2017 21:51Od: a.magerova
Rafa tu cenu získal v roce 2010... moc toho o něm nevíš... ale už jsem si zvykla, že čím míň víš, tím víc se tu hádáš a prudíš... :-/
[ Reagovat ]
11.11.2017 14:53Od: spaniel
Jo, on o ni nevi, zato o ni uz tak 5 let kazdy rok diskutuje :D Klaun
[ Reagovat ]
11.11.2017 16:04Od: Forehand
Ano a neviem ani co jedol dnes na ranajky. Nezaujima ma to...Rovnako ako ta cena.

Ako obvykle si mimo misu...
[ Reagovat ]
11.11.2017 16:09Od: spaniel
Jedl si hovna, jako obvykle.
[ Reagovat ]
11.11.2017 23:24Od: Forehand
Nepochopil si text, ako obvykle. O mojich ranajkách nebola reč, ty tragég :)
[ Reagovat ]
10.11.2017 09:59Od: Stan_Borowitz Hm...
Takže to s tím kolenem byl jen zastírací manévr, jak bez postihu odstoupit z Paříže po tom jednom vyhraném zápase, co stačil, odpočinout si a v klidu se připravit na TM...

Trochu nečekané od toho koncentrátu všech ctností, kterým Rafa bezpochyby je. Od švýcarského egoisty a aroganta by se něco takového dalo čekat, ale od téměř svatořečené mužské verze Matky Terezy? To ani v nejhorším snu...
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:31Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:34Od: Roger_Federer
:), Tony stayl :)
[ Reagovat ]
10.11.2017 11:09Od: Marduch
Jako zase ruku na srdce, kdyby postupoval jinak, tak bychom tady museli zapochybovat o jeho zdravém rozumu.. Po tak dlouhé, úspěšné a neskutečně náročné sezoně hazardovat s no.1 na konci roku.
[ Reagovat ]
10.11.2017 11:14Od: Pe3k
Jasně, ale jde o to, že je prah-sprostý lhář...no pro některé asi novinka :D
[ Reagovat ]
10.11.2017 14:53Od: Amputace
prah-sprostý :DDDD To ne. Inteligence Federerovy fanouškovské základy opět v akci.
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:41Od: Pe3k
Mám na to copyright, tak bacha!
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:15Od: Amputace
Neboj, takovou zhovadilost už bych znovu nepoužil.
[ Reagovat ]
10.11.2017 17:04Od: Pe3k
Jasně, chápu vlastních máš dost :D
[ Reagovat ]
10.11.2017 17:13Od: Amputace
Těžko - na českých fórech píšu výhradně česky.
[ Reagovat ]
10.11.2017 17:16Od: Pe3k
Congratulations.
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:56Od: Marduch
Vidíš to černobíle. Je možný, že Nadala pobolívají kolena (a třeba i něco dalšího) průběžně. Když má odehráno v kratší době víc, tak ho nejspíš pobolívají víc. Byl by blázen, kdyby šel nadoraz na téměř bezvýznamném turnaji před turnajem, na kterém se může významně zapsat do historie.
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:59Od: Franky
atp masters 1000 je bezvyznamny turnaj?? donedavna to bolo jedno z kriterii Nadaloveho GOAT...uz je bezvyznamny?
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:08Od: Amputace
Je až natolik významný, že ho vyhrál Sock.
[ Reagovat ]
11.11.2017 02:09Od: Franky
asi ako dalsich 30Nadalovo - Dojkovicovych titulov....
[ Reagovat ]
11.11.2017 13:58Od: Marduch
Ano, v kontextu toho, co za vyzvu je prave pred Rafou, to byl vlastne brutálně bezvyznamny poutak. Kdyz to promyslíš, tak by ti to melo dojit...
[ Reagovat ]
10.11.2017 11:32Od: annah
:-))))))))))))))))
[ Reagovat ]
10.11.2017 14:48Od: Amputace
Jo, taky to ještě mohl pustit s Cuevasem třeba 6:1, 6:3 - aby to tedy bylo se vším všudy etické.
[ Reagovat ]
10.11.2017 14:56Od: Forehand
Nadal nema vynimku ohladom povinnej ucasti na Atp Masters...Holt, bezny smrtelnik...
[ Reagovat ]
10.11.2017 09:54Od: peggy
To je super!!!
[ Reagovat ]
10.11.2017 09:04Od: Mayo
Rozmýšľam či pozrieť aspoň 2 zápasy TM alebo iná ten víťazný Rafov vo finále.
[ Reagovat ]
10.11.2017 09:04Od: Mayo
iba
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:32Od: spaniel
Ani klávesnice tu bIbost nechtěla napsat :)
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:56Od: Mayo
Telefón si píše čo chce (:
[ Reagovat ]
10.11.2017 11:30Od: Franky
schyzofrenik opat boduje....tabletku si zobral rano?
[ Reagovat ]
10.11.2017 12:24Od: Mayo
Zobral som si so sebou ráno ale nebolo potrebné si ju dať napokon.
[ Reagovat ]
10.11.2017 13:36Od: Franky
to je dobre..da sa to potlacit do velkej miery :) drzim palce aj do spolocnosti sa casom zaradis v pohode, ps. doporucujem aby ta kontaktoval FH mam dojem ze unho to stadium je ovela horsie: pridala sa aj paranoia(vsade vidi armadu FFF ktora mu ublizuje) a notoricke klamstva
[ Reagovat ]
10.11.2017 12:24Od: turista
Ještě ani Federer ani Nadal nejsou ve finále a už se špekuluje o tom kdo z nich tenhle turnaj vyhraje. To je předčasné.
[ Reagovat ]
10.11.2017 12:25Od: Mayo
Vyhraje to Novak Djokovic.
[ Reagovat ]
10.11.2017 15:59Od: Marduch
Vyhraje Saša nebo Čadič, to bude prdel:)
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:50Od: Kozoroh
Federer jim to letos nedovolí.
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:14Od: turista
No tohle je bohužel letos nesplnitelné přání i pro Djokoland.
[ Reagovat ]
10.11.2017 12:27Od: a.magerova
Tak tak... zápas od zápasu a hlavně dopředu nic nezakřiknout... ;-)
[ Reagovat ]
10.11.2017 08:42Od: George_Renel Trocha osvěty .-)
https://ona.idnes.cz/obsedantne-kompulzivni-porucha-ocd-d69-/zdravi.aspx?c=A171106_185259_zdravi_jup
[ Reagovat ]
10.11.2017 08:17Od: panzer.dragon 6:0 :-)
https://pbs.twimg.com/media/DOPw1ueVQAAerzx.jpg
[ Reagovat ]
10.11.2017 08:58Od: Krisboy
http://kanarek.cz/wp-content/uploads/2015/02/25-004-4-2.jpg
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:36Od: panzer.dragon
olé
[ Reagovat ]
10.11.2017 07:42Od: MartinPa
Přátelé obdivuji některé optimisty, že ve finále bude Rafa s Rogerem.
Než bude možno předvídat výsledky je nutno vyčkat na odpovědi následujících otázek.
1. Bude povrch rychlostně spíše na úrovni předloňského AO nebo to bude něco jako letos v Šanghaji?
2. Co Rafovo koleno?
3. Překoná Rafa svou lehkou halovou klaustrofobii?
4. Dokáží se Grigor se Sašou a Dominikem hecnout?
5. Bude Marin bezchybný na podání?
6. Zahraje Jack svůj nejlepší tenis?
7. Vystoupí David z šedi své hry?
8. Půjde Rogerovi první podání nebo bude hrát vždy přes druhé?

Při určité konstelaci může být složení semifinálových dvojic Marin-Dominik a Jack-Grigor a Rafa s Rogerem si pak můžou dát exhibiční duel pro diváky.
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:33Od: spaniel
My se bavíme co je nejpravděpodobnější, ne co vše se teoreticky může stát. Takže nejde o optimismus, ale spíš realistické očekávání. Že se nemusí naplnit je každému jasné, je to sport. To s Thiemem je ale fantasmagorie.
[ Reagovat ]
09.11.2017 23:28Od: Forehand
Fanatici, akí sebavedomí po jednej vydarenej H2H sezóne z 12 posledných. Zlatí :)))
[ Reagovat ]
09.11.2017 23:29Od: spaniel
Lol, na TM si z nej delal trhaci kalendar vzdy a vpoho. Zato ty jsi nejaky priposrany po jedne sezone, vzdyt on prece muze prohrat uplne s kazdym :O
[ Reagovat ]
09.11.2017 23:35Od: Forehand
Vzdy?..

Zlatý :)
[ Reagovat ]
09.11.2017 23:47Od: spaniel
Jiste. Jedna upocena vyhra v Rogerove nejhorsi sezone znamena prd. A ani tak nebyl schopny vyhrat :D
[ Reagovat ]
10.11.2017 00:18Od: Forehand
Rafa utrel podlahu s Federerom na TM, W, Cinnci..Na vsetkých federových baštách..Feder s Rafom na RG, Monte Carle, ci Ríme posobil takým dojmom, ze aj ten najvacsi cynik musel uroniť slzu za tú švajčiarsku kôpku nešťastia :-)

Este stále to znamená prd?..:)...A teraz sa možeš utešit Šanghajom, fanatik
[ Reagovat ]
10.11.2017 01:52Od: blixa
Bože, co ty seš za vola :D :D Všude je holt nějaký boží trest za naše hříchy. Ve WTA máme Fricka, v ATP máte Forehanda ... ;-) :D
[ Reagovat ]
10.11.2017 07:34Od: Pe3k
Njn.
[ Reagovat ]
10.11.2017 07:46Od: George_Renel
Na toho panelákového blba se nevyplatí rozumně reagovat. Vystihuje ho tento refrén:
https://www.youtube.com/watch?v=Zedi2LPFu10
[ Reagovat ]
10.11.2017 09:50Od: Forehand
Ak by si mal mozog, bol by si nebezpečný...Takto len pripomínaš nechceného čoklíka, čo mi chodí za zadkom...Haf haf, ty duševný bankrot...

A smajlik dneska nebude?..Aspoň ten fejkový :)
[ Reagovat ]
10.11.2017 13:19Od: George_Renel
:-D
[ Reagovat ]
10.11.2017 14:45Od: Forehand
Ako pekne plníš rozkazy pána, poslušný pejsek :)
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:48Od: George_Renel
:-D
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:35Od: spaniel
Výborně, zas exceluješ, principále. Bavíme se o TM a ty začneš blábolit o Cinci a Wimbledonu :D
[ Reagovat ]
10.11.2017 10:51Od: Forehand
No ono to spolu nepriamo súvisí keď hovoris o tom trhacom kalendári. Ty mentálny stratég :)
[ Reagovat ]
10.11.2017 11:47Od: spaniel
Já jsem nikdy nepopíral jejich bilanci, nedělám to ani teď...ale řeč byla o TM.
[ Reagovat ]
10.11.2017 14:47Od: Forehand
Trhací kalendár vzdy a v poho...

Ono to totiz neplati ani o TM. Tak som jedným dychom dodal turnaje, kde to platí bezvyhradne..
[ Reagovat ]
09.11.2017 23:48Od: spaniel
V hale neni Nadal historicky ani v top 50...
[ Reagovat ]
10.11.2017 00:19Od: Forehand
V hale neni ani Ronaldo s Messim v Top 50....:D
[ Reagovat ]
10.11.2017 13:54Od: Franky Re: Rafa
Indoorove tituly: 1x Madrid v roku 2007 :D :D to je fakt GOAT :D Rogerova taktika na Nadala do buducna je jasna: Hrat s nim uz len na hardoch(kedze na trave je Nadal od W12 stelesnena havaria, a na antuke uz to zrejme Rog vypusti uplne do konca kariery) takze H2H moze skoncit aj (iba)22-24 pre Nadala co uz nebude take suverenne ako sa tu ohanas
[ Reagovat ]
10.11.2017 16:49Od: Kozoroh
Mícháš jabka a hrušky...
[ Reagovat ]
11.11.2017 14:55Od: spaniel
Jako obvykle. Ale co nadelas, kdyz se snazis jednou sklenkou vody zaplnit Grand Canyon :D
[ Reagovat ]
09.11.2017 22:27Od: Denis92 Federer Takes Home Three Awards [ Reagovat ]
09.11.2017 23:28Od: spaniel
GOAT
[ Reagovat ]
10.11.2017 00:20Od: Forehand
Ovca
[ Reagovat ]
10.11.2017 13:57Od: Franky
poistovak
[ Reagovat ]
09.11.2017 15:52Od: kada.tom
Už se těším na ty příspěvky až všem Rafa vytře zrak a příští neděli bude kousat do trofeje :-)
[ Reagovat ]
09.11.2017 16:09Od: Franky
:D diky clovek sa rad zasmeje v takyto pochmurny den :)
[ Reagovat ]
09.11.2017 16:18Od: Labi
Tyden co tyden to same.....tyhle reci tu byly uz pred Parizi ze je jasny vitez apod. :-D
[ Reagovat ]
09.11.2017 16:58Od: Mayo
To je jasne, že si zakusne.
[ Reagovat ]
09.11.2017 15:42Od: Krisboy
Bodejť by ho nestihl.
[ Reagovat ]
09.11.2017 15:26Od: spaniel
Nejpravdepodobnejsi je, ze ve finale prohraje Rafa s Rogerem...neco jako 2x 3:6...
Ale klidne muze prekvapit Cilic. Zverev vypadá být z formy a Sock i kdyz je ve forme, by Rogera porazit nemel. Prece jen mu chybi backhand a Roger to vi. Nadala muze prekvapit jen Dimitrov, ale je velky favorit.
[ Reagovat ]
09.11.2017 15:39Od: Kamilos88
Turnaj mistrů je obecně událost, kde se vymažou veškeré výsledky z předchozích týdnů a stejně to vyhraje Federer. Skončí to tak, že naloží ve skupině úplně všechny ve dvou setech v SF chytne horšího z druhé skupiny, který se psychicky sesype ještě před zápasem, protože to bude jeho první SF na TM a ve finále dostane naloženo Rafa a bude po turnaji. Tato varianta se stane tak na 95%
5% šance je, že Čilič bude trefovat 95% první servis v každém zápase, že se Zverev nesesype jako na každém velkém turnaji a že Rafa bude hrát jako na antuce a že Dimitrov předvede zápas proti Nadalovi někde ze SF Australian Open.

Pokud Roger bude hrát to, co v Šanghaji, nebo Basileji, tak prostě no chance.
[ Reagovat ]
09.11.2017 17:21Od: Ground_stroke
dokonale zhrnuté :-)
[ Reagovat ]
09.11.2017 18:48Od: Marduch
Chápu, že jsi velký Rogerův fanda, ale z tvého příspěvku je cítit suverenita až taková, která někdy bývá předvojem výbuchu favorita. Pojednává o tom jedno staročeské a lety prověřené přísloví. Každopádně povíme si potom;)
[ Reagovat ]
09.11.2017 13:40Od: dappe
Stejně je to dost zvláštní období. Na jedné straně je sice výjimečné, co Federer předvádí, ale na druhou stranu to není úplně lichotivé pro zbytek hráčů. Aby se řešilo, jestli vůbec může 36 letý hráč prohrát apod., to není úplně v pořádku. Nadal po třicítce úplně bez konkurence na antuce, Federer v ještě mnohém pokročilejším věku bez konkurence celý zbytek sezony. Nikdo jiný jakoby neexistoval...On kdyby se nezranil v tom Montrealu, tak by se teď beztak řešilo, jestli letos prohraje alespoň jeden zápas na nějakém významnějším turnaji. Jsem zvědavý, co se bude dít příští sezonu.
[ Reagovat ]
09.11.2017 14:42Od: Franky
Vrati sa supersilny Djokovic a Murray :) Roger svoj slub uz splnil(aj s Rafom) teraz su na tahu tito dvaja :)
[ Reagovat ]
09.11.2017 16:39Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
09.11.2017 19:10Od: Marduch
S Djokomůrou to moc nevidim... Murray sám defakto prohlásil, že už toho má plný zuby. Djokovič jako správný blíženec svojí pozornost a energii už nějaký ten pátek nevkládá jen do jedné věci, tj. do tenisu. Dominance Fedalu bude podle mě pokračovat i příští rok (teda pokud si Roger něco nenatáhne/nenatrhne)
[ Reagovat ]
09.11.2017 23:22Od: spaniel
Aaa, zahada rozlustena. On je v prdeIi, protoze je blizenec. Nejsi preoperovana zena?
[ Reagovat ]
10.11.2017 00:31Od: Marduch
To nejsem. Jsem totiz preoperovany muz, vole:D
[ Reagovat ]
09.11.2017 13:23Od: janek_da
Koleno začne zlobit po postupu do semifinále. A ve finále už bude hrát přes velkou bolest.
[ Reagovat ]
09.11.2017 13:29Od: Franky
:D :D asi tak
[ Reagovat ]
09.11.2017 23:25Od: Forehand
Aké úbohé.

Staré dobré časy s Jankelou, nehaterom..Nuž
[ Reagovat ]
09.11.2017 23:28Od: spaniel
Crying violation mr. forehand
[ Reagovat ]
10.11.2017 13:55Od: Franky
:D :D
[ Reagovat ]
09.11.2017 12:53Od: Patik
Tohtoročný TM sa nedá považovať za plnohodnotný turnaj skutočných majstrov tenisu..samozrejme s výnimkou Rafu a Rogera..čo sa Rafu týka nepredbiehajme hneď do finále..Rafu môže zastaviť aj Goffin a Dimitrov..a keď aj pôjde proti Rogerovi..musí ísť do toho fyzicky na 110 percent..čo si myslím že určite nepôjde aj keď Moya tvrdí že je všetko v poriadku..Rafa zase v Paríži tvrdil že pri zápase ho dosť bolelo koleno..takže pravda bude niekde medzi tým..samozrejme Rogerovi nesmie fungovať prvý servis a šťastie alebo malá náhoda musí byť na Rafovej strane.
[ Reagovat ]
09.11.2017 13:08Od: Pe3k
Goffin?
[ Reagovat ]
09.11.2017 13:17Od: janek_da
jj, i Gomboš by bol oriešok
[ Reagovat ]
09.11.2017 14:31Od: Patik
áno Goffin..aj keď po zranení tá hra ešte nevyzerá stopercentne..ale na tvrdom povrchu..ho potrápi minimálne :)
[ Reagovat ]
09.11.2017 15:10Od: Pe3k
Gofen nemá zbraně, aby Nadala porazil.
[ Reagovat ]
09.11.2017 15:28Od: Patik
Nemyslím si..poraziť Nadala na tvrdom povrchu ..Goffin vo forme by to zvládol..len no..tá forma mu žial chýba uvidíme :)
[ Reagovat ]
09.11.2017 13:21Od: Labi
ze strany Rafy to je čistě kalkul v tom smyslu, že letos chybí hodně favoritů a podobné složení na TM už asi nezažije....kdyby tam zbytek světové špičky hrál tak si myslím že to letos už zabalí
[ Reagovat ]
09.11.2017 13:32Od: Franky
to je snad kazdemu kto trochu sleduje tenis jasne..
[ Reagovat ]
09.11.2017 13:52Od: Labi
asi ne když se tu spekuluje jestli ho bolí koleno nebo ne, že mu nic není a že chtěl jen odpočívat....koleno ho určitě bolet bude šlo to vidět na jeho hře ale půjde prostě přes mrtvoly, i když si to tu někteří nepřipouští
[ Reagovat ]
09.11.2017 14:35Od: Patik
Aj keď by ho nebolelo..určite ako sám povedal berie to z dlhodobého hladiska..minimálne bude nato myslieť počas zápasu aby sa nezranil takže nebude hrať úplne naplno..myslím si že prvé zápasy to bude v pohode ale po pár zápasoch sa problémy opäť prejavia..uvidíme..prajem mu nech je zdravý a nech vyhrá ten lepší :)
[ Reagovat ]
09.11.2017 14:43Od: Franky
Osobne si myslim ze su 3 moznosti: bud nenastupi vobec, odstupi po 1,2 zapasoch alebo dostane velke vyprasky a pojde tak ci tak z turnaja....vo finale ho nevidim
[ Reagovat ]
09.11.2017 15:08Od: Pe3k
LoL, od koho dostane velký výprask? Dom? Gofén?
[ Reagovat ]
09.11.2017 19:16Od: Franky
ak to pichanie v kolene tam ozaj je...plus unava - neni o com top hraci ktori patria na TM by nemali mat problem porazit 70% hrajuceho hraca...alebo sa mylim?
[ Reagovat ]
09.11.2017 20:00Od: Pe3k
70% je čirá spekulace a Goffin s ním ještě neuhral set...
[ Reagovat ]
09.11.2017 19:16Od: Marduch
souhlas, Goffin i přes svůj vyrovnaný úderový rejstřík nemá žádný killer úder, kterým by galakticky odolného Nadala mohl dostat do úzkých (tedy pokud je Nadal aspoň aspoň z 90% zdráv).
[ Reagovat ]
09.11.2017 20:01Od: Pe3k
Přesně tak. A T?m je na hardu slabý, takže pro Nadala jako obvykle nejlehčí los.
[ Reagovat ]
09.11.2017 20:06Od: turista
Holt tam chybí ten Djoker. Bez něj to není ono.
[ Reagovat ]
09.11.2017 20:24Od: Pe3k
Kdyby jen Nol3, je jich vic...
[ Reagovat ]
10.11.2017 19:30Od: Kozoroh
Především No1e!!!
[ Reagovat ]
09.11.2017 12:45Od: peggy
Souhlasim,ze Rafa si jde pro titul a moc,moc mu jej budu prat,hlavne aby vydrzelo zdravi.Herne je na tom Rafa jako kdyz v roce 2008 na OH vyhral zlato.Tak Rafo nyni titul!!!
[ Reagovat ]
09.11.2017 13:17Od: janek_da
Pani Peggy jako vzdycky vystizna
[ Reagovat ]
09.11.2017 15:03Od: Davor1
:DDD
[ Reagovat ]
09.11.2017 12:25Od: Mayo
A je to jasne, Rafa si ide pre titul.
[ Reagovat ]
09.11.2017 12:21Od: Pe3k
Rafa jak viděl svou skupinu, tak ho i to koleno bolet přestalo...
[ Reagovat ]
09.11.2017 13:19Od: Franky
presne tak...ziadne koleno ho ani podla mna nebolelo..prisiel do Pariza cisto kvoli jednotke a skor citil mensiu unavu z tazkej sezony, teraz by chcel slizacky zabit 2muchy uvedomujuc si ze ma jedinecnu sancu na titul pri absencii skutocnych hracov top10(okrem Fedexa)..Fedex musi tento quest zastavit lebo to bol podly tah...uz som to tu spominal ze ziadne koleno ho neboli a toto su len tahy aby oddychol(vycistil telo a pod..) taka univerzalna vyhovorka viacmenej nedokazatelna: Genialne!
[ Reagovat ]
09.11.2017 16:38Od: turista
Hmm, tak nevím jestli Rafu Nadala to koleno skutečně bolelo nebo zda šlo jen o kalkul. Možná chce hrát v Londýně za každou cenu jako v Riu, kde ledoval bolestivou ruku. No nakonec pokud se rozhodčí někdy splete a přizná mu neprávem bod taka Rafa a mnoho dalších hráčů fiftýn bere s kamennou tváří. Každý holt není Smyczek, který v takovém případě žádal opakování výměny.
[ Reagovat ]
09.11.2017 12:19Od: Labi
no z rozhovoru jsem pochopil, že Moya je nyní už i doktor a věštec, když sám hodnotí co snese nebo nesnese koleno a Rafa přemýšlí nad tím koho potká ve finále...jsem rád že tam startuje ale měl by začít prvně ve skupině...
[ Reagovat ]
09.11.2017 11:53Od: Marduch Elegoš to zadarmo nedostane:)
"Rafa will be competitive in London because it's the only big tournament he hasn't won."
Přesně podle očekávání.
[ Reagovat ]
09.11.2017 11:56Od: Kamilos88
"Vyhrát Turnaj mistrů je mým snem. Pokud ve finále nastoupím proti Rogerovi, určitě jsou moje šance menší než proti jinému hráči. Ale do finále chci a jestli mám hrát s Rogerem, tak do toho dám všechno," řekl Nadal

Sám ví, že na tom hardu v hale neuhraje v případném finále proti Fedexovi ani 8 gamů.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist