Řecký teenager Tsitsipas si v Torontu vyšlápl na Djokoviče!

  • ATP TORONTO - Devatenáctiletý Řek Stefanos Tsitsipas v Torontu ve svém prvním osmifinále na turnaji Masters 1000 zdolal wimbledonského šampiona Novaka Djokoviče a postoupil mezi osmičku nejlepších.
    9. 8., aktualizováno 10. 8. | Aktuality |  120 komentářů
    Stefanos TsitsipasStefanos Tsitsipas 
     

Na okruhu ATP se čím dál více začíná prosazovat nová generace. Minulý týden ve Washingtonu se poprvé od roku 1995 potkali v semifinále turnaje ATP čtyři tenisté tenisté ve věku 21 let a mladší a jedním z nich byl i Stefanos Tsitsipas

A devatenáctiletému Řekovi, jednomu ze tří teenagerů v Top 100, se daří i nyní v Torontu. V prvním kole porazil Bosňana Damira Džumhura, ve druhém vyřadil světovou osmičku Rakušana Dominica Thiema a dnes při své premiéře v osmifinále turnaje Masters 1000 si vyšlápl i na desátého hráče světa Novaka Djokoviče.

Tsitsipas porazil člena Top 10 popáté v kariéře a poprvé dvakrát na jednom turnaji. Proti o dvanáct let staršímu Srbovi dnes čelil pouze dvěma brejkbolům a oba odvrátil. Sám bývalé světové jedničce a třináctinásobnému grandslamovému šampionovi, který před měsícem triumfoval ve Wimbledonu, sebral servis třikrát a zvítězil 6-3 6-7 6-3.

"Tohle je moje nejcennější vítězství. Porazit takového šampiona se nepodaí každý den a mě to dodá spoustu sebevědomí. Důležité bude tuhle výhru potvrdit v dalších zápasech," řekl Tsitsipas.

Do čtvrtfinále se Tsitsipas dostal už poosmé za posledních deset měsíců a poprvé na takto velké akci. Jeho maximem je dubnové finále z antukového podniku ATP 500 v Barceloně.

O celkově páté semifinále a posun do elitní dvacítky světového žebříčku si 27. hráč světa Tsitsipas zahraje proti obhájce titulu Alexanderu Zverevovi, s nímž prohrál minulý týden ve Washingtonu. Jednadvacetiletý
Zverev v osmifinále porazil hladce 6-3 6-2 Rusa Daniila Medveděva, s nímž si poradil i počtvrté, a svou neporazitelnost prodloužil na sedm utkání.

• ATP MASTERS 1000 TORONTO •
Kanada, tv. povrch, 5.939 970 dolarů
čtvrteční výsledky (09. 08. 2018)
• Dvouhra - 3. kolo •
Nadal (1-Šp.) - Wawrinka (Švýc.) 7-5 7-6(4)
A. Zverev (2-Něm.) - Medveděv (Rus.) 6-3 6-2
Anderson (4-JAR) - Ivaška (Běl.) 7-5 6-3
Dimitrov (5-Bulh.) - Tiafoe (USA) 7-6(1) 3-6 7-6(4)
Čilič (6-Chorv.) - Schwartzman (11-Arg.) 6-3 6-2
Chačanov (Rus.) - Isner (8-USA) 7-6(5) 7-6(1)
Tsitsipas (Řec.) - Djokovič (9-Srb.) 6-3 6-7(5) 6-3
Haase (Niz.) - Shapovalov (Kan.) 7-5 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (120)
10.08.2018 21:04Od: Kamilos88
Tsitsi je dneska hlavou v Cincinnati už asi. Sasovi stačí stát a vracet doprostřed kurtu. Škoda, ze to není lepší zapas. Není to ani koukatelne. Bez emocí, proste nuda.
[ Reagovat ]
10.08.2018 21:12Od: Nola
: DDDD iste je hlavou v Cincy :D , to ako odovzda zapas, lebo v Cincy si ide po titul, neskutocne blaboly :D
teba stve, ze uz je v Race pred Fedexom a nedokazes mu priznat kredit
[ Reagovat ]
10.08.2018 21:20Od: Patik
počkať ono sú to nejaké výhody byť prvý v race ?
[ Reagovat ]
10.08.2018 21:57Od: Kamilos88
Popíras ze Tsitsipas odešel totálně hlavou a zvedl se na konci druhého setu?

PS: Nechápu ten zdejší nešvar, ze se do každého komentu tahá Fedal. Vole já mluvím o zápasu Zverev Tsitsipas a ty mi reknes ze mě štve protože je před Federerem v race. Jste z toho hatovani tak vylizani, ze neznáte jinou než švýcarskou a španělskou vlajku :D
[ Reagovat ]
10.08.2018 17:51Od: lars Kde trenuje Stefanos ?
Nejcasteji v Recku nebo mimo Recko ?
[ Reagovat ]
10.08.2018 18:15Od: Kamilos88
Já si myslím, ze zatím trénuje tam, kde je.

V Halle jsem s nim mluvil tři dny po tom, co vypadnul. Tyhle věci bude asi řešit až teď. Protože za posledních par tydnu vydělal více, než za celou kariéru. A pokud dneska sunda Sasu, tak půjde do milionu dolaru. Už teď musí mít na stole nabídky od Nike a jiných firem. Doufám, ze se z těch peněz nezblazni jako jiní.
[ Reagovat ]
11.08.2018 00:31Od: lars
V Halle mohl trenovat z duvodu, ze v Recku asi nejsou travnaty( kvalitni) kurty.
O cem si s nim mluvil?
[ Reagovat ]
11.08.2018 01:03Od: Forehand
Stefanos, How are you?

I am fine.

Ok, bye.

Bye.
[ Reagovat ]
11.08.2018 01:28Od: gigin
Já jsem podobně prohodil s Rafou v Londonu. Hau du jú dú? Říkám jas, tenisportal, dú Valaši dú, ligu vyhrajú.
[ Reagovat ]
11.08.2018 17:45Od: tito
:-)))
[ Reagovat ]
11.08.2018 11:58Od: Roger_Federer
Ovci veci, chcu met vseci ;)
[ Reagovat ]
10.08.2018 14:50Od: Patik
Wawrinka ma nesklamal..výsledok je viac než dobrý..keby bolo keby.. mohol vyhrať vkľude v dvoch setoch..nato ako hrá v tejto sezóne Nadal a ako hrá Wawrinka až nečakane vyrovnaný výsledok..Stan nato mal ale veľakrát nepoužil rozum ale silu.
[ Reagovat ]
10.08.2018 14:01Od: peggy
Panove,Vy co jste vyhravali pred peti lety a je Vam pres tricet,pocitejte s tim,ze Ti mladi Vas vytlaci.Skoncete na vrcholu a nebo to delejte jako pan Federer hrat turnaje kde nejsou souperi,kteri by Vas mohli vyradit.
[ Reagovat ]
10.08.2018 14:30Od: spaniel
To bude asi na Ferrera. Neboj, končí na US Open.
[ Reagovat ]
10.08.2018 15:15Od: Kozoroh Re: Dodatek
Ještě si zahraje domácí akce - Barcelonu a Madrid.
[ Reagovat ]
10.08.2018 13:11Od: dako
Na TP chodím dlho a pravidelne čítam aj komentáre a diskusie. Často krát je tu veľa zaujímavých a rozumných názorov a príspevkov. Bohužiaľ, často krát sú tu len nezmyselné hádky a hľadania dôvodov, prečo nejaký hráč vyhral zápas, resp. nejaký turnaj. Hľadajú sa pochybnosti, spochybňuje sa výkon súpera, forma súpera, resp. forma všetkých, ktorí na turnaji štartujú. Tieto debaty sa vo väčšine prípadov týkajú Rafu, potom nasleduje Roger a ďaleko za nimi je Novak. Je to logické, sú najlepší, takže ľudia majú potrebu hľadať dôvody, prečo. Dôvodov je veľa, no najčastejšie sa ako argument používa práve ten najhlúpši (aspoň pre mňa), a to forma súpera/ov. Rafa vyhral preto, lebo Wawrinka sa vracia po zranení, Rafa vyhral RG preto, lebo nemá súpera na antuke (Thiem je najlepší antukár po Rafovi široko ďaleko za posledných 10 rokov. Má veľkú smolu, že chytil ešte takto hrajúceho španiela), Rafa vyhráva preto, lebo Djoko hľadá formu. Rafa vyhráva preto, lebo mladá generácia nehraje dobre..bla bla bla. O čom by potom bol šport, keby všetci hrali každý zápas a turnaj v top forme? Nikto by nebol zranený. Všetci 100% zdravý a v maximálnej možnej výkonnosti. Pre 90% ľudí, čo tu prispievajú je toto hlavný argument a merítko, či si daný hráč zaslúži tie víťazstvá alebo tituly. Ale na keby sa nehraje a o to tu ide...Rafa, Roger alebo Novak vyhrávajú práve preto, lebo sú to oni, ktorí dokážu tú formu načasovať vtedy, kedy treba.
[ Reagovat ]
10.08.2018 13:11Od: dako
Lebo sú to oni, ktorí hrajú najlepší tenis. Sú to oni, ktorí tomu športu obetujú najviac. Nie je to o tom, že ostatní sú slabí. Všetci majú rovnakú možnosť trénovať, zlepšovať sa a hrať tenis. Tak nepíšte, že vyhrávajú preto, lebo nejakí iní hráči nemajú formu, alebo sa zle vyspali. Každý má rovnaké možnosti a na konci stále vyhrá ten najlepší alebo najlepšie pripravený. Proste ten najrelelevantnejší dôvod, prečo niekto vyhrá nejaký zápas alebo turnaj, je stále ten, že sa na to dokázal najlepšie pripraviť a v tú chvíľu bol najlepší. Možno keby hral každý v každú chvíľu svoj najlepší tenis a bol v najlepšej forme, tak by sme možno ešte teraz sledovali SF medzi Rafom a Nolem vo W. Pekný deň
[ Reagovat ]
10.08.2018 13:11Od: Kozoroh Djoker-Tsitsipas 3:6, 7:6(5), 3:6
Po prvním setu jsem musel jít pryč, záznam jsem shlédnul před chvilkou, takže své tradiční vyjádření k zápasu posílám až teď.

Co je třeba vypíchnout - No1e měl včera jalový return, v?tšinou jen chabě umístil return do kurtu a nevytvořil si ve výměně tlak, Tsistipas tak měl při svém servisu víceméně lehkou práci. Holt Djoker si svůj tradiční silný return do Toronta nepřivezl...

Po wimbledonské euforii se jedná o první zaškobrtnutí. Novak není na herní úrovni ze sezóny 2015 nebo 1. poloviny 2016, takže pokud někdo počítal s tím, že bude vyhrávat jeden turnaje za druhým, je snílek. Djoker potřebuje zapracovat na větším důrazu svých úderů, ale na to je třeba čas.

I přes prohru No1eho cesta turnajem nekončí, neboť hraje ještě debla s Kevinem. Nestává se, aby Djoker v jednom dni v singlu prohrál a v deblu vyhrál, včerejšek byl takovou anomálií :) Výhra nad tak dobrým párem, jakým jsou Herbert s Mahutem na mně udělala dojem. No1e do budoucna neplánuje s Kevinem hrát další debly, ale možná by to měl přehodnotit, s Kevinem mu spolupráce klape.
[ Reagovat ]
10.08.2018 14:09Od: Patik
Presne tak..včera úplne biedny return..čo sa týka štvorhier mal by ich vynechať..zbytočne mu berú sily.
[ Reagovat ]
10.08.2018 14:27Od: Marduch
V zahr. diskuzích na netu zaznělo, že Nole hraje buď a) s novou lehčí raketou nebo b) s raketou s jiným vyvážením a novým SW(to nevím, co je), kvůli tomu loktu. To by vysvětlovalo, proč oproti minulosti o tolik více spinuje..
[ Reagovat ]
10.08.2018 14:31Od: Patik
SW je vlastne váha ktorú ti udrží výplet..podľa mňa sú tam úpravy vo všetko ..váha rakety aj výpletu telo rakety ..určite to má prispôsobené na mieru :)
[ Reagovat ]
10.08.2018 15:04Od: Krisboy
SW = swingweight. Ale co přesně to je nevím. Liší se to jen nepatrně (o gramy) od hmotnosti rakety...
[ Reagovat ]
10.08.2018 15:31Od: Patik
Swing ? tak sa ospravedlňujem.. myslel som že sa jedná o výplet.
[ Reagovat ]
10.08.2018 15:37Od: Krisboy
Já fakt nevím, jestli je to ono. Klidně to může být i "strung weight", což je ale jenom normální hmotnost vypletené rakety.
Rozhodně Nole nehraje se stejnou raketou, jako dřív:

https://www.tennis-warehouse.com/Head_Graphene_360_Speed_Pro/descpageRCHEAD-HG360S.html

Dřív hrál se Graphene Speed Pro.
[ Reagovat ]
10.08.2018 15:45Od: Patik
To viem..aj bratia Zverevovci ju začali používať.
[ Reagovat ]
10.08.2018 17:21Od: Kamilos88 Re: Re: Kozoroh
Jako nic proti tobě, nebo tvému komentáři, ale měli bychom asi všichni ze "staré školy" přestat používat výrazy typu "zakopnutí, zaškobrtnutí, špatný den atd.". Tihle kluci z NextGen prostě ty naše favority porážet začínají a ta četnost bude stále větší. Vím, že si to my FedFans, Rafa fans a Nole fans moc nechceme připustit k tělu, ale je to tak.

Já osobně cítím, že Stefanos bude můj kůň. Poznal jsem to tak, že jsem měl včera vsazeno na Noleho, na zápas jsem se díval a fandil jsem Stefanosovi. V ten moment jsem mu to prostě ze srdce přál a ty prachy pro mě byly bezpředmětné.
[ Reagovat ]
10.08.2018 19:48Od: Patik
Mladí budú porážať big4 ..ale nie preto lebo sú lepší v tenise..najbližšie roky ich nepreštia..nevedia svoj výkon vystupňovať a skúsenosti budú získavať ešte roky.
[ Reagovat ]
10.08.2018 09:57Od: tito
Nechci po boji dělat chytrého, ale pro mne to až takové překvapení není. Tsitsipas má hlavu i hru na to, porazit každého ze špičky. Ale stejně je to paráda, když minulý rok ještě hrál na futures. Na 1000 bych mu už věřil, GS je zatím otázka, přeci jen je to jiný level.
[ Reagovat ]
10.08.2018 10:58Od: gigin
Tak tímto postem to máme pořešený...
[ Reagovat ]
10.08.2018 09:35Od: Franky Stefanos
Okrem smiesneho priezviska teda u mna talent, navyse jeho hra je pekna celkom pestra a pripomina mi mladeho Fedexa..Navyse vyzera ze psychicky dozrieva a veri si na velkych hracov..uvidime zamna cierny kon nextgen
[ Reagovat ]
10.08.2018 11:42Od: Mayo
Čo je to nextgen? Nejaká počítačová hra?
[ Reagovat ]
10.08.2018 12:09Od: Krisboy
Ano, tenisový simulátor pro PlayStation.
[ Reagovat ]
10.08.2018 12:36Od: gigin
Tu sú špeciálne lieky, tablety.
[ Reagovat ]
10.08.2018 12:40Od: Forehand
To je gén, ktorý naordinovali Mirke Vavrinec, aby mohla porodit dvojičky.
[ Reagovat ]
10.08.2018 12:48Od: ttopi
A ještě před ní ho užíval Nadal. Bohužel se kvůli tomu nemůže zbavit svědení v zadní části těla.
[ Reagovat ]
10.08.2018 12:57Od: Forehand
TO neviem, v tychto partiach sa moc neorientujem..

Spytaj sa Dominika, on je tam doma :)
[ Reagovat ]
10.08.2018 13:20Od: Kozoroh Re: Next Gen je druhý hraný seriál Star Treku
Nejlepší sci-fi seriál všech dob, se Sirem Patrickem Stewartem v hlavní roli.
[ Reagovat ]
10.08.2018 16:14Od: Pe3k
Rozhodně to není nej sci-fi seriál všech dob.
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:59Od: Forehand
Pozrel som si nocne HL a Stan prekvapil..Hral podla nich agresívne, dobre...

Podaval na vyhru v druhom sete, v prvom mal za stavu 4:4, 40:0 na prijme. To sa musi vvuzivat, vyhra v setoch visela vo vzduchu. Mam pocit, ze sa dviha v NY bude s Murraym extremne nebezpecny ako nenasadeny hrac...

Rafa slusne z BH, FH posobi miestami celkom vyžmýkane. Ale citi sancu na vyhru, chce vyhrat,
Preto tie emocie...
[ Reagovat ]
10.08.2018 09:10Od: Kamilos88
Asi cítí možnost titulu. Před turnajem říkal, ze Toronto není priorita. Priority se mění, ale cesta je dlouhá. Ještě tři zápasy, které lehké nebudou.
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:08Od: Roger_Federer
Vyborna vec pro Rafu, turnaj se mu zcela otevrel a v pozdnejsim tenisovem veku uz 2rok tezi i pri svych prumernych vykonech oproti minulosti ze slabe konkurence a upadajici stare gardy matadoru..
Kdyz k tomu pridame 15 letou konkurenci na antuce a Rafovo genialni casovani návratu, je to nestastnejsi hrac poslednich 20let :)
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:12Od: Kamilos88
Já chci aby vyhrál Tsitsi. Proste nebaví mě už sledovat pořad ty stejně lidi s titulem. Dobře na GS jim fandím, ale Masters už by měl vyhrát někdo mladý. Ne pořad Rafa, Nole,Roger. Je to boring
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:13Od: Kamilos88
Jo a ne Zverev :D
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:33Od: Forehand
Akosi si pozabudol priatelu, ze z konkurencie poslednych dvoch rokov vytazil rovnako aj Federer :)

Prirátaj si 03-07, co je v tenisovom svete (krčmy rátajúc) vseobecne akceptovana za obdobie temna a vyjde ti z toho, ze dve tretiny Federerovych GS su prave preto. Ta h2h proti rivalom z velkych zápasov to len potvrdzuje. Federer, jednooky král medzi slepými :)
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:47Od: Roger_Federer Re: Forehend
V jakem tenisovem svete, uvas za barakem kde se schazi na houpackach tatinci co si kdysi myslely, ze tomu rozumi??:)
1% particka.
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:50Od: Forehand
Skus zajst k vychovávatelom pre retardov do kanclu a spýtaj sa ho na prístup k anglických stránkam, nech ta doprevádza trebars :)
[ Reagovat ]
10.08.2018 15:25Od: Roger_Federer Re: Peterko
Podle me mas hlavne dobu temna ty v hlave, od wimledonu 12.
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:48Od: ttopi
Období temna ale ještě nikomu ze skupiny negarantuje úspěch. Roger byl v této době o 2 parníky před ostatními, proto vyhrával. Pak to působilo jako doba temna. Kdyby nehrál Roger, vyhrával by GS někdo jiný. Je to stejný, jako kdyby dnes hrál někdo tak kvalitně, že by byl schopen během roku vyhrát třeba 3 GS. To by se pak taky říkalo, že nemá konkurenci.
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:51Od: Roger_Federer
Samozdrejme, on to klaun dobre ví, zna to z poslednich 15let z RG, akorad se mu to hodi na snizovani uspechu Federera.
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:53Od: Kamilos88
Hodím vám do toho vidle, protože řešíte pořad to samé.

Jaké myslíte, ze by v nextgen mohli vzniknout rivality? Má někdo v hlavě H2H od mladých? Tiafoe, Tsitsipas, Shapovalov,Medvedev, Chung popr. Zverev.

Mě by se líbilo, kdyby Sasa dostal dneska náklad. Ať se to srovná na 1:1.
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:54Od: Forehand
Nejde len o Federera. Ide o to, ze jeho najvacsi súperi nevedeli pravidelne zopakovat ani druhy tyzden GS, a vypadali s outsiderom. Taku mali vykonnost :)...S tym Federer predsa nic nemal...Safin, Baghdatis, Gonzales, Roddick a ostatni rupli pravidelne v 2-3kole, a k Federovi sa pravidelne ani nedostávali...

No a potom prisiel Djokovic s Nadalom a dalej to uz poznas :)
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:59Od: ttopi
Však ano. Dá se objektivně uznat, že kdyby Djokovič s Nadalem vstoupili na ATP o 5 let dřív (že by se jako narodili dřív), tak by Federer měl o nějaký ten kousek GS méně. Ale třeba taky ne.

Stejně objektivně ale taky můžeš uznat, že Djokovič s Nadalem teď vyhrávají GS také proto, že Federerovi už není 26. Kdyby hrál dneska Federer z doby třeba 03-07, kterou zmiňuješ, vyhrál by v době 2013-2018 víc Wimbledonů, AO a US Open.
[ Reagovat ]
10.08.2018 09:07Od: Forehand
No vzhladom k tomu, ze aj 24-26 rocny Federer nikdy nedominoval 19-21r Nadalovi s Djokovicom a uz vtedy s nimi mával problem, tak je to na polemiku.
[ Reagovat ]
10.08.2018 10:51Od: gocii
počítat baghdatise mezi jména jako safin nebo roddick je dost troufalé, dyt ten měl jeden povedenej gs jinak nikdy nic neudělal, nebyl dlouhodob ani člen 10, to spíš nějakej daviděnko nebo ljubicic
[ Reagovat ]
10.08.2018 09:53Od: spaniel
To jsou kecy. Kdyby byl Fed jen floutek, co tezil ze slabe ery, nevyhraval by GS pote co se objevil Nadal. A uz vubec, kdyz se pridal Djokovic. Misto toho byl i po tricitce svetovou jednickou a sbira GS po 35. H2H dominoval Nadal, takze teoreticky mel brat vsechny GS, kde by ve finale porazel Rogera. Jenze tenis neni o dvou hracich, ze ano. A ukazalo se, ze ti hraci doby temna, kterym Roger dominoval, byli dost dobri na to, aby Nadala zastavovali. Tim, ze Nadal si jako jediny dokazal poradit s Rogerem, mel ten slaboucky zbytek drtit, mel jednoduse dominovat. A to on nikdy nedokazal. Co to o nem svedci? Ze neni ani jednookym kralem. Anebo to svedci o tvem nepochopeni, ze tenis neni jen o big 3 a o antuce.
[ Reagovat ]
10.08.2018 12:46Od: Forehand
No vidis, a keby bol taký geroj, alebo goat ako ho niektorí bláhoví nazývaju, tak by dominoval aj s Djokovicom a Nadalom, co sa nikdy nestalo..

Hraci temnej doby Rafu porazali, ked bol tínedzer, tento argument je tradične mimo.
[ Reagovat ]
10.08.2018 13:50Od: spaniel
Jestli je něco mimo, je to tvá teorie slabé éry a hlavně výmluva že Nadal byl teeneger. Byl světová dvojka, držitel několika GS a přemožitel Rogera na hardu. I po přelomovém 2010 jej poráželi hráči jako Tsonga, Mayer, Monfils, Fish, Didg, Davydenko, Melzer (lol), GG Lopez, Baghdatis, a samozřejmě Roddick.
[ Reagovat ]
10.08.2018 15:33Od: Forehand
A kolkati z nich ho teda po dajme tomu prelomovom roku 2008, kedy prvykrat uspel mimo antuku porazili na GS?...

Ci budeme argumentovat plytkými argumentami a vytahovat prehry z no name turnajov?..
[ Reagovat ]
10.08.2018 15:43Od: spaniel
Aha, podmnožinka...klasika.
[ Reagovat ]
10.08.2018 16:16Od: Forehand
Si premostil..

Pritom si s nimi sám začal :)

Kruh sa uzavrel.

Vytahujes bezcenné Rafove prehry, na urovni prehier federa s Hrbatym a Canasom :)...

Temná éra je fakt, naštuduj si to...
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:57Od: atptour
At žije objektivita... Dle tvé rádoby logiky se dá říct totéž např.o Federerovi, ale to už nezmíníš... Zranil se Murray a Djokovič a on měl velkou šanci získat po dlouhých letech GS. Nebýt těch zranění, možná by Roger nezískal už žádný GS a jeho poslední by byl z roku 2012... A ona konkurence bez ohledu na povrch byla naprosto stejná... To taky hrálo roli, tak jako u Rady... Opakuji-dle tvé logiky...
[ Reagovat ]
10.08.2018 09:03Od: Forehand
Je to srandista, krčmový odborník..

Asi si včera trochu hrkol a dnes sa prebudil do mrzuteho rána...

Djokovic s Murraym oslabili najma konkurenciu na harde, aj preto vyhral Fed 2krat AO v kombinacii s Rafovym skrečom...na antuke je najvacsi Rafov konkurent Thiem a ten hral.
[ Reagovat ]
10.08.2018 15:42Od: Roger_Federer Re: Peter
Hrkol si otecko, kdyz te delali ??, proto ten kompex??
[ Reagovat ]
10.08.2018 15:40Od: Roger_Federer Re: Atp
Zajimave, zkontrolujte si cisla, od US.open 13-AO 17 nedokazal Nadal prelest na hardovem granslemu 1/8, na travnatem 4kolo, vypadavava nou name..
Chces to vazne porovnavat z Federerem 14,15,16,17...kdy ho dokazal zastavit jen Djokovic ve finale 3 granslemu ??
Navic, Djokovic i Murray startovali v roce 17 na AO i Wimbledonu..
Takze dalsi mystifikace, big4 byla na techto turnajich kompletni.
[ Reagovat ]
10.08.2018 17:23Od: Amputace
Super. Dva roky z toho období jsou zdaleka nejslabší v Rafově kariéře, kdy se naprosto trápil a celý tenisový svět už počítal s jeho koncem. Dokážeš vymyslet ještě něco účelovějšího? Proč teda nedáš US2013-W2018? To už by tak pěkně nevypadalo, co?

Píšeš o mystifikaci, a přitom Nadal hrál AO 2014 finále.

Btw., kdy naposledy přelezl Federer přes čtvrtfinále antukového GS? 2012. WOW. To mu bylo 31, takže ještě mladší než teď Rafa, respektive loňský Rafa, který vyhrál US Open, hrál finále AO, letos hrál semifinále WImbledonu. Hm. Proč už teda, když má někdo tu ambici pořád ty dva srovnávat, tak účelově vynechává antuku u Federera? Tak když už teda všichni posuzují a kritizují výsledky antukáře Nadala prostřednictvím hardu a trávy, proč nečiní to samé u Federera prostřednictvím antuky? Kdy naposledy zaznamenal Roger nějaký úspěch na antuce? Řeknu ti to, ať nemusíš hledat. Skoro se tomu nechce věřit, ale je to FO 2009, tedy 9 let. Rogerovi bylo krásných 28.
[ Reagovat ]
10.08.2018 17:37Od: Kozoroh
Na Madrid 2012 jsi zapomněl nebo to pro tebe není důležitý úspěch?
[ Reagovat ]
10.08.2018 18:22Od: Amputace
Zapomněl.
[ Reagovat ]
10.08.2018 18:41Od: Forehand
To bola tá modrá odnož?
[ Reagovat ]
10.08.2018 17:05Od: Amputace Re: R_F
Trapas. Bohužel nic jiného. FH tyhle rýpance umí, tobě na to naprosto chybí důvtip a sarkasmus. Radši to příště ani nezkoušej.
[ Reagovat ]
10.08.2018 19:28Od: Roger_Federer Re: Amputace
:), jiste Forehend to umi ;);):):), ale tak uz jsem si zvykl kam az klwsate.
[ Reagovat ]
10.08.2018 06:43Od: Krisboy
Wawrinka zklamal :(
Tsitsi moc pěkně :)
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:37Od: Marduch
Nemyslim, alespon dle HL se spoustou krasnych vymen. Stan je opet nebezpecny.
[ Reagovat ]
10.08.2018 09:00Od: Krisboy
Možná, já jsem zápas neviděl (na HL určitě kouknu). Ale já na něj měl vsazeno, takže - ZKLAMAL! :)
[ Reagovat ]
10.08.2018 09:08Od: Kamilos88
Připravil mě o tři kila, takže souhlasím. Zklamal !!!
[ Reagovat ]
10.08.2018 09:14Od: Krisboy
Já jenom pade. Kurz byl přes osm :) Škoda, chyběl kousek. Ale stejně jsem tam měl i Kvitovou. Jsem včera o ní četl někde článek v jaký je hrozný pohodě, dobrá nálada, tenis si užívá, srandičky atd...a nic :)
[ Reagovat ]
10.08.2018 09:16Od: Krisboy
Teď koukám, že to švýcarský jelito dokonce podávalo na druhej set, takže to bylo fakt vo fous :)
[ Reagovat ]
10.08.2018 09:24Od: Mayo
Chlapci ale veď on nehral proti Djokovičovi (: na Nadala príliš neumi
[ Reagovat ]
10.08.2018 05:16Od: Mayo
Wow tak to som v šoku, pekne mladý.
[ Reagovat ]
10.08.2018 01:42Od: Marduch
To je od Djoka porad samej spin a howno. Takle hraje, kdyz do zapasu vstupuje s mensim respektem k souperi, nez ten by si zasluhoval..
[ Reagovat ]
10.08.2018 00:00Od: svetova.dvojka
Trenčín - Feyenoord 4:0 omg... slavný Feyenoord co jste to tam v tom Trenčíně dělali..., i když chápu přijet s vyspělého části světa do nějakého ...
[ Reagovat ]
10.08.2018 05:17Od: Mayo
Ufóni tak vyfackali Feyenoord :O to sú mi veci
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:46Od: svetova.dvojka palec nahoru
Romská hvězda Bódi Margó v maďarské verzi Prostřena.
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:55Od: slacker
neser tady ty cikansky nacku
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:23Od: Forehand
Rafa v Kanade prehral pred rokom s mladým tínedžerom, aby vyhral US Open.

Nole, to je velký stratég, kam sa hrabe Jirka...

Apropos, rastie nám silná generácia. Skoro by som až povedal, že super silná. Ako super silná by bola hodnotená, ak by sme dnes z rebricka vymazali top3 a oni by mohli vyhravat GS, ti najlepsi dvojciferný pocet. Este sa vsak budu par rokov pretahovat s Nadalom, Djokovicom, zrejme Federerom a presne tieto roky im budu v konecnom dosledku na pár GS chýbat.
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:26Od: Forehand
Taký Thiem to už napriklad extremne pociťuje, dnes mohol mat 2GS..

Z ostatných si zatial nikto nemoze povedat, ze dopláca na TOP3, ale Zverev podla mna zacne pravidelne opakovat QF, SF Grandslamov, minimálne na harde.
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:02Od: Roger_Federer
A,co?, pocitaji se jenom tituli.
Na ty zatim nikdo nema hru a hlavu, vladnou tenisovy duchodce a matadori Nadal, Djokovic.
Big 3 bere jeden granslem zadruhym..ve veku kdy generace pred nima, byla davno v duchodku.
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:10Od: Patik
Najvačšou nevýhodou najvačších šampiónov ako napríklad Federer alebo Djokovič je to že akýkoľvek tenista ktorý proti nemu nastupuje prvýkrát alebo aj poniekoľkíkrát sa chce vždy proti nemu vytiahnuť pred ľudmi alebo pred sebou ..všeobecne chce zahrať ten najlepší tenis aký dokáže aby si porovnal svoj tenis a formu s tenisom legendy..a keď sa životný výkon spojí so slabým dňom favorita tak to skončí ako dneska...ako to už ale býva zvykom a čo ma najviac frustruje že takíto hráči nemajú vôbec budúcnosť..vyradia favorita a v druhom zápase pohoria s úplným outsiderom ..Tsitsipas Toronto nevyhrá a zbytočne zobral víťazstvo niekomu kto by ho vyhrať mohol..dnes ma Novak sklamal..škoda..
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:15Od: Nola
to su blaboly, zmier sa s tym, ze mlada generacia bude porazat tenisovych velikanov, je to normalne a prirodzene, som fanynka Novaka, ale takuto hovadinu by som v zivote nenapisala, vymena generacii casom pride a budes sa musiet s tym zmierit
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:26Od: Patik
Takže ty keby si nastupovala proti Djokovičovi by si chcela ukázať svoje najhoršie a najslabšie stránky tenisu teda hovoríš..Tsitsipas nič nedokáže ..takých tenistov tu už bolooo...skončí ako Thiem..alebo Goffin...a podobní hráči..problém takýchto hráčov je že majú na rakete ale nemajú v hlave.
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:34Od: Nola
uvolni sa, si v krci, ak sledujes tenis a bavi ta, budes si musiet vybrat komu v buducnosti fandit, Federer tu nebude vecne....
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:35Od: Forehand
Este si moze vybrat fandit proti Nadalovi.

Toto bude highlight az do roku 2024, kedy sa Rafa rozluci s kariérou v Paríži.
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:42Od: Patik
Ale nie Nola..je to v pohode..pre mňa je toto také len nahnevanie sa zo srandy..je to len Toronto osemfinále..v podstate o nič nejde viacmenej len príprava na US Open..mohlo to byť aj horšie..veď vyhral Wimbledon..po takom návrate mi to zatiaľ stačí.
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:15Od: Madrileno
Kyselé hrozny, kamo. Úděl šampionů je pořad dokazovat svou extratridu, teď to Idnes Nole. Ale nesouhlasím s podcenovanim, třeba to ten kluk vyhraje.
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:30Od: Patik
Možno to vyhrá..ale môj názor ..v ďalšom kole pohorí a to úplne s prehladom..toto sú hráči o ktorých sa bude roky hovoriť že sú talentovaní..ale v skutočnosti od nich neuvidíme žiadne výsledky.
[ Reagovat ]
10.08.2018 07:58Od: Kamilos88
To není úplně tak pravda. Třeba Stefanos hraje celkem na slusnem levelu od začátku roku a hlavně na každém povrchu. Moc neprohrava s outsidery a své výsledky pravidelně zlepšuje. Muže tady dojít klidně do finále.

Určitě to není tak, ze porazí Djokovice a zmizí. To je blbost.
[ Reagovat ]
10.08.2018 14:25Od: Patik
Nehovorím že zmizne..ale premňa sú to takí hráči..volám to že urobia špinavú robotu..odpracú favorita ale sami turnaj nevyhrajú..to je ako Thiem čo odprace Nadala čím spôsobí obrovské haló a zaistí si pozíciu neviem akého antukára ale v skutočnosti jeho výsledky niesú adekvátne k takým silným slovám..
[ Reagovat ]
10.08.2018 14:31Od: spaniel
To určitě není případ Tsitsipase. Něříkám, že další zápas neprohraje...ale u něj je to jen součást cesty nahoru.
[ Reagovat ]
10.08.2018 14:41Od: Patik
Tak no uvidíme časom.
[ Reagovat ]
10.08.2018 08:11Od: Kamilos88
Děláš z nej tedka hráče typu Darcis, Rosol, Stachovsky. Oni porazili hvězdu a nic z toho. Tady je to trosku něco jiného. A nemyslím si, ze by Tsitsipas hrál životní zapas. Hrál totéž co s Thiem, dobře podával a byl agresivnější. Takže to není žádná super velká pecka, Nole byl favorit, ale klidně mohl taky prohrát. Což se stalo.
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:28Od: Forehand
Si v strese, ze vyhrá Nadal?..

Preto si ho náročky opomenul vo svojej prvej vete?
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:35Od: Patik
Som v strese že prehral Djokovič...ale keď už sme pri tom ulavilo sa ti keď Djokovič vypadol však ?
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:41Od: Forehand
Turnaj chcem zacat sledovat od stvrtfinále, doteraz bez emócií ;)
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:47Od: Patik
Klameš. :)
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:49Od: Forehand
Tvoj názor. Beriem na vedomie.

Idem si lahnut a zajtra si konecne najdem cas na zápasy v Toronte ;)
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:56Od: Patik
Tak o druhej ráno sa tu vidíme :)
[ Reagovat ]
10.08.2018 00:08Od: Forehand
To nedávam priatelu..

Mam za sebou extrémny dlhy den a moj budik bude ráno neúprosný...
[ Reagovat ]
10.08.2018 00:10Od: Forehand
Ale neocakavam, ze by Wawrinka, ktorý odvracal MB proti maďarskému hráčovi mal s Rafom vacsie šance..
[ Reagovat ]
10.08.2018 00:13Od: Patik
V tenise je všetko možné..víťaza tohoto duelu zrejme všetci poznáme ale zaujíma ma skôr hra porazeného.
[ Reagovat ]
10.08.2018 17:22Od: Kozoroh
Nadal stejně turnaj nevyhraje, neboť hraje s Čiličem ;-)
[ Reagovat ]
10.08.2018 05:22Od: Mayo
Neplač, ako trápne vynechal Nadala :D
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:02Od: Pe3k Nol3 bali kufry
Ole Nole? Už ho zajímají jen gs.
Stefanos asi budoucí hvězda...
[ Reagovat ]
09.08.2018 22:58Od: svetova.dvojka
No s tím návratem na nejvyšší příčku to asi nebude tak horké...
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:01Od: Kamilos88
Nevím. Viděl jsem cely zapas a Nole nehrál vyloženě špatně. Nicméně Štefan ho proste drtil a s tím měl Nole problém. Na servisu řeka nezahrál nic cely zapas. Létal zleva do prava a to bylo jedine, na co se zmohl
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:15Od: svetova.dvojka
Jo slyšel jsem, že Řek fantasticky servíroval...
[ Reagovat ]
09.08.2018 23:33Od: Forehand
Ploché údery mu robili problémy, servis taktiež, navyše bol Grék celkom nečitateľný pri hre od BL a Novak moc nevedel, čo hrat.

Ja mam občas pocit, ze aj Hubert Hurkacz má proti Nolemu úder, ktorý mu robí vyslovene problém a potom príde Rafa a musí dreť 20min ako koň, aby si pripísal fiftín..Djokovicova hra je vyslovene antivírus, vakcína na Nadalove zbrane, naopak proti ostatným je čoraz zranitelnejšia.
[ Reagovat ]
10.08.2018 06:43Od: Madrileno
Dobrý comment. S tím Rafou naprostý souhlas.
[ Reagovat ]
10.08.2018 13:35Od: Marduch
Ploché údery.. nevím, snad občas ten jednoručák.. Tsitsipas má hrozně šikovný zápěstí, defakto FH střílí z celkem krátkého švihu, takže se to blbě čte. Druhá věc je ale to, že u Noleho obecně proti "no name" hráčům vídám poněkud jiný mód, než když nastupuje proti velkým jménům..
[ Reagovat ]
09.08.2018 22:56Od: Kamilos88
Snad oplati Sašovi porážku z Washingtonu ! Pokud se tam Saša dostane
[ Reagovat ]
09.08.2018 22:55Od: Kuzzie
Pěkně Cici!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist