Rosol v zamračeném Stuttgartu zvládl tie-breaky proti talentovanému Zverevovi

9. 7. 2014, 20:30
Aktuality 215
ATP STUTTGART - Lukáš Rosol se na antuce ve Stuttgartu po téměř dvoudenním čekání, které zavinil vytrvalý déšť, dočkal svého vstupu do soutěže. Na úvod si český tenista poradil s domácím mladíkem Alexanderem Zverevem, proti kterému musel v obou setech odvracet setboly, aby nakonec zvítězil dvakrát 7-6.
Lukáš Rosol

Lukáš Rosol měl odehrát svůj úvodní zápas na turnaji ve Stuttgartu už v úterý krátce po poledni, tenisty ale na kurt nepustil déšť, který dělal pořadatelům vrásky na čele i dnes. Počasí se umoudřilo až během odpoledne a českému tenistovi se tak vpodvečer postavil domácí talent Alexander Zverev, který byl ještě loni na podzim nejlepším juniorem světa.

Rosol zápas rozehrál lépe a za stavu 5-4 a 40-0 měl při svém podání tři setboly. Ani jeden ale nevyužil, svůj servis nakonec poprvé neudržel a rozhodnout muselo přijít až v tie-breaku. V něm český hráč neproměnil další dva setboly a dokonce musel jeden soupeřův odvracet, situaci však ustál a ujal se vedení.

V druhém dějství to byl naopak Rosol, který musel dohánět manko brejku. I on si ztracený servis dokázal vzít zpět a set znovu dospěl do zkrácené hry. V té osmadvacetiletý rodák z Brna odvrátil tři setboly, než proměnil svůj celkově třetímečbol a po hodině a 45 minutách zvítězil 7-6 7-6.

"Dnes jsem měl i trochu štěstí, myslím, že rozhodly mé zkušenosti. Alex je velmi dobrý hráč a určitě o něm uslyšíme," zhodnotil Rosol své vítězství nad sedmnáctiletým německým talentem Zverevem, který před týdnem vyhrál antukový challenger v Braunschweigu.

Jméno svého příštího soupeře, který vzejde ze souboje domácích hráčů mezi loňským finalistou Philippem Kohlschreiberem a Janem-Lenardem Struffem, se Rosol dozví až ve čtvrtek. Zda se o postup do čtvrtfinále utká už zítra, nebo až v pátek v den čtvrtfinálových zápasů, pořadatelé zatím neinformovali.

Svou premiérovou výhru na turnaji ATP si dnes připsal jednadvacetiletý Philipp Davyděnko. Synovec bývalé světové trojky Nikolaje Davyděnka, který je ve světovém žebříčku až na 658. místě, porazil 6-4 7-6 Slovince Blaže Rolu.

- ATP 250 STUTTGART -
(Německo, antuka, 485.760 eur)
středeční výsledky (09. 07. 2014)
• Dvouhra - 1. kolo •
Rosol (ČR) - Zverev (Něm.) 7-6(7) 7-6(9)
García-López (6-Šp.) - Cecchinato (It.) 6-4 1-6 7-5
Giraldo (7-Kol.) - Delič (Chorv.) 6-4 6-2
Becker (Něm.) - Paire (Fr.) 3-6 6-2 6-2
Gimeno-Traver (Šp.) - Gojowczyk (Něm.) 7-5 6-3
Marti - Laaksonen (oba Švýc.) 7-5 6-4
Sorensen (Ir.) - Sijsling (Niz.) 6-4 6-1
Davyděnko (Rus.) - Rola (Slovin.) 6-4 7-6(8)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

215
Přidat komentář
smazaný uživatel
Dimitrovová je uřvaná namachrovankyně - ještě ke všemu má hnusný bonbóny!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Náhodou se podívám pod mužský článek a co tady nevidím... Ty chceš ke mně do ignoru? :D
Reagovat
smazaný uživatel
To byla zkouška, zda už tam nejsem.:D))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to máš štěstí, že to byla jenom zkouška. :D
Reagovat
a.magerova
A která to je?
To jméno mi nic neříká :-/
Ale pokud nemá čokoládové bonbóny, tak to je fakt PRŮSER :-P
Reagovat
smazaný uživatel
To je ta, kvůli které bys byla i ochotna změnit sex. orientaci, jak ses tady vyjádřila 01.07.2014 v 10:43. :)
http://www.tenisportal.cz/zpravy/9-den-ve-wimbledonu-tri-cesky-hraji-o-semifinale-14534/
Reagovat
a.magerova
Jj vím, ale furt platí ta má podmínka :-))

01.07.2014 14:35Od: a.magerova
Re: monty25
Jo, ale ještě jednu podmínku mám...
Musela by Máša zařadit do výroby vedle ovocných pusinek i pusinky čokoládové a čokoládovo-nugátové tenisáky :-))
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, furt něco... :D
Reagovat
a.magerova
Jen tak mezi námi, aby nikdo jiný neslyšel, Ti něco povím:
Nedávno kdesi ve světě dělali anketu, jestli by si ženy daly čokoládu před sexem nebo po sexu a...... 70 procent žen odpovědělo, že by si ji dalo místo sexu ;-)

Čokoláda je prostě čokoláda :-)))
Reagovat
slacker
To je furt takovych cavyku s tim kopulovanim :-)
Reagovat
a.magerova
Myslíš coitus? :-)
Reagovat
slacker
Nevim, zase se v tom tak do detailu nevyznam :-))
Reagovat
a.magerova
No já se v tom teď už vyznám celkem dobře a díky Sheldonovi :-))
Reagovat
VlS
Co máš radši? Sex nebo Vanoce? Vánoce, jsou častějc.
Reagovat
smazaný uživatel
Ále, tu asi nebudeš znát, nic významného....Čoko bonbóny určitě nemá.;-)
Reagovat
a.magerova
Aha, tak to jak nemá čoko-bonbóny, tak to už chápu, že ji neznám....

Toto je pak jiné kafe :-P
http://www.sportprofit.ro/wp-content/uploads/2014/05/rr.png
Reagovat
smazaný uživatel
A to je kdo, toho neznám zase já.

Ale ta čokoláda může být dobrá.:-)
Reagovat
a.magerova
Čokoláda je opravdu super.

No a ten dotyčný je otec tady těch dvou tenistek, asi monty by Ti řekl o nich víc :-)))

http://f.blick.ch/img/incoming/origs2956795/4225563815-w644-h429/Charlene-Riva-und-Myla-Rose-Federer.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, takže to je otec tenistek, tak díky. Já myslel, že je to snad někdo slavný.:-P

Tak to by si je měl monty urychleně přidat do své stáje, určitě by neprohloupil, už teď to vypadá na velmi nadějné tenistky.:D)))

Ale jinak pěkné.:-) Teď by ještě mohli naaranžovat už nějakou rodinnou fotku i s prťatama.:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já sice můžu vidět potenciál i v mladším věku, ale nejprve musí děvčata opravdu dospět, abych se nepouštěl na nějaký tenký led. :D U těch dvojčat je to ale trochu problematické. Nevím, jak moc si budou Rogerovy dcery v dospělosti podobné, ale já si třeba nedokážu představit, že bych fandil někomu, kdo má dvojče a když se postaví vedle sebe, tak je od sebe nerozeznám (třeba jako Plíščata :D)... Ale jinak má Roger samozřejmě roztomilé holky. :)
Reagovat
slacker
Uz byly draftovane?
Reagovat
a.magerova
Koukni, z těch nemůžou vyrůst ošklivky...... jo druhá je této na fotce hoooodně podobná ;-)

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1385882_611727922208204_381975684_n.jpg
Reagovat
George_Renel
Tohle může vypustit je policajt a poslanec. Na něj jednoznačně platí, ještě blbější, než jsme si mysleli. Líbí se mi reakce mluvčího Petry. Kdo je Huml....
Reagovat
pepin
Místo, aby se staral o to co má a nebo proč naši lidé mění bydliště tak plká nesmysly.
Reagovat
VlS
A tenhle znáš? ( pochopil hsem včera, že jsme stářníci, tak si dovolím tykání)
Sedí mrtvička na stromě v parku. Pod stromem jde starej pán, mrtvička na něj skoči. a je po něm. Za chvíli jde pod stromem babička, mrtvička skočí a je mrtvá.
Pak jde po stromem policajt . Mrtvička na něj skočí a nic. Honem to zkusí znova a zas nic. Pak se plácne do čela a říká, já kráva, vždyť já jsem přece mozková.

A pak se div.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nějak :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Huml měl ve Snídani s Novou na starosti dopravní informace, ale už je to pár let:)... Nemůžu si pomoct, Petra tímto úspěchem udělá ve světě jakési jméno i samotné ČR, a my bychom se jí takhle zbavili, bravo!
Reagovat
rod_laver
Nehledě na to, že souhlasil s tvrzením, že Petra je "špína". Socialistický ko. kot, ale tihle lidi prostě mají problémy s tím, že celý život žili jen ze státního.

http://www.imgup.cz/images/2014/07/10/7uJxK.png
Reagovat
smazaný uživatel
přes menší potíže v závěru předvedl dobrý a soustředěný výkon. Myslim, že mokrá antuka mu vyhovovala. Tak teď ještě aby ho následovala Petra.
Reagovat
EllNino
Jop nakonec jo! :D ...tak Petra si trochu zkomplikovala situaci ...ale dobrý, je ve čtvrtfinále ! :D
Reagovat
tommr
jj Lukáš dneska zahrál velice dobře. Překvapilo mě i to jak si zachoval klidnou hlavu i v několika situacích kdy rozhodčí přisoudili Kohlschreiberovi velice sporný míčky a nenechal se tím rozhodit ... :)
Reagovat
kada.tom
Reagovat
pepin
Tak bych chtěl vyhlásit klid zbraní, konec kočkování a pojdme si užívat TP k čemu byl stvořen. Jirka to nevydržel jak zde čtu, takže se tu již nikdo nemusí obávat něco napsat o Petře a očekávat nějaký důsledek na svoji osobu. Jen chci ještě připomenout, dávat si pozor na montyho mušketýrky, protože by to mohlo vzít stejný konec. Takže Peto ne pojd, pojd, pojd, ale šplhej, šplhej, šplhej a budeš tam, kde Tě chce vidět většina z nás.
Reagovat
VlS
Pepine, vyzveš ke klidu zbraní a kopneš si do Montyho? No tak to abych ty kolty radši ještě neodkládal.
Reagovat
pepin
Do nikoho jsem nekopl, jen jsem napsal slušné upozornění. Nikoho jsem nenazval ani pakem, ani volem apod. názvy, které tu úposlední dobou lítaly. Takže naprostý klídek.
Reagovat
tommr
zápas Rosola s Kohlschreiberem bude vysílat SlovakSport1. Zápas by měl začít každou chvíli. Lukáš v něm bude v poměrně značný výhodě, protože Kohlschreiber už má dneska za sebou jeden zápas ... :)
Reagovat
tommr
zatím hraje velice dobře a na Kohlschreiberovi je přece jen trochu znát, že už má dneska v nohách jedno odehraný utkání ... :)
Reagovat
EllNino
joo a brejk ! :D
Reagovat
EllNino
dobrý, nakonec to ustál, super proměněný mečbol ! :D
Reagovat
tommr
jj hezky se s tím popral, nezlomilo ho ani nedoservírování druhýho setu ani poměrně jasná nepřízen rozhodčích ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Serena v Bastadu hrát nebude..
Reagovat
PetaM
Tak to se nedivím ...

Jinak jsem teď poslední dobou stále četl, jak Serena potvrdila svou účast v Bastadu a najednou tohle ... Tak buď lhali lidi z Bastadu, nebo Serena :D

Jako chápu, že si chce odpočinout, kdo by nechtěl - na druhou stranu se dá položit otázka, z čeho :D Ale už má svá léta, a bude lepší, aby se připravila na betony Severní Ameriky ... :)
Reagovat
tommr
pokud Serena v Bastadu opravdu nebude hrát tak se Petra příblíží postu světový jedničky o dalších 280 bodů. Totéž ovšem platí i pro Sharapovou a další hráčky v závěsu za Serenou ...
Reagovat
kada.tom
LOL :-D
Reagovat
slacker
Dokonce i ja se priblizim o 280 bodu
Reagovat
smazaný uživatel
To mě pobavilo.. :DD Ještě před měsícem se tu psalo, jak Petra vypadne z top 10 apod. a najednou má být světová jednička? :DDD
Reagovat
VlS
Tak tobě to teda nepřeju:-)
Reagovat
slacker
grrrrrrr ;-))
Reagovat
tommr
jenže před měsícem asi nikdo nemoh tušit, že Serena ve Wimbledonu pohoří a Petra ho vyhraje. Situace se prostě náhle a dost výrazně změnila ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže Petra je v race 5. a na první Mashu ztrácí přes 1500 bodů, takže hlavní kandidátkou na světovou jedničku je Masha a hned za ní Simona. A Serenu bych ještě taky moc nepodceňovala..
Reagovat
PetaM
Hele, Petra vyhraje všechno v Severní Americe a po US Open se stane světová jednička, chápeš? :D :D :D :D :D :D
Reagovat
tommr
tak to je snad jasný - Petra je jen jednou z adeptek na post jedničky a Halepová a Sharapova mají zatím o něco lepší pozici ...
Nicméně po měsících strádání kdy Petře hrozil propad žebříčkem přišla konečně doba kdy je zase možný uvažovat i o posunu nahoru a je třeba si toho užít dokud to jde ... :)
Reagovat
pepin
Tak uvidí se hned po prvním, nebo lépe řečeno na prvním turnaji, zda po wimbledonské dění Petru zase nehodilo někam jinam a zdali bude pokračovat v té wimbled. euforii.
Reagovat
EllNino
https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10552489_775826475772365_9116047075178506772_n.jpg ...:D já je prostě nerozeznám :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vlevo je Karolína, vpravo je Kristýna.. :-)
Reagovat
EllNino
Kristýna je hezčí teda :D
Reagovat
VlS
Karolína je asi o 3 cm větší (186). Tak holky, a pěkně dojit krávy, ať je z čeho dělat Milku :-)
Reagovat
tommr
tak jak to vlastně je? Nejdřív napíšeš, že je nemůžeš rozeznat a vzápětí tvrdíš, že je Kristýna hezčí ... :)
Reagovat
EllNino
no v obličeji jsou snad na vlas stejný ...ale všechno okolo má hezčí ta napravo - tedy jak jsem zjistil, Kristýna :D ...
Reagovat
PetaM
Jak vzápětí? 9 minut na to, aby si zjistil, která je která a podle toho usoudit, která je hezčí, se snad dá celkem s přehledem ne? :D
Reagovat
EllNino
přesně tak, myslím, že vzápětí to ani bejt nemohlo :D ...
Reagovat
PetaM
Já si myslím, že jsou obě dvě stejný, nevím, jak se která jmenuje a hezký mi přijdou obě dvě úplně stejně :D :D Akorát tenisové výsledky mají jiné a NAŠTĚSTÍ mají i jinou fotku na TP, takže tak je rozeznám já :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Mně připadá každá jiná, i v obličeji.. :-)
Reagovat
slacker
Asi bude mit kazda jineho otce :-))
Reagovat
a.magerova
I když dvojvaječná dvojčata můžou mít každé jiného otce, zde se jedná nespíš o jednovaječná dvojčata a tam je vždy jen jeden otec ;-)
Reagovat
slacker
Tak kdyz z jednoho vejce se vylihnou 2 embrya tak to jedno vejce muze splinout se 2 spermiema. Mozne je uplne vsechno :-))
Reagovat
EllNino
"splinout" teda určitě nemuže :D
Reagovat
a.magerova
Hele mám to nastudováno díky Rogerovi :-))
Jednovaječná dvojčata - vajíčko je oplodněno jednou spermií, po pár dnech se oplodněné vajíčko rozdělí na dvě a vzniknou dva identičtí jedinci se stejnou krví i se stejným DNA i stejného pohlaví, otisky prstů budou různé.
Zajímavost: pokud se vajíčko rozdělí do 12 dne po oplodnění je vše většinou OK, pokud dojde k rozdělení až po 13 dnu po oplodnění, tak se narodí siamská dvojčata :-/
Reagovat
pepin
Dobrá práce.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak určitě to mají ty spermie složitější než jejich rozsévači ;-)
Reagovat
slacker
A kazde jednovajecne dvojce ma jen polovinu bunek co normalni dite:-)) Furt mi unika kde se rozhodne o tom deleni na 2 embrya
Reagovat
a.magerova
"Furt mi unika kde se rozhodne o tom deleni na 2 embrya"
- tak to už je na odbornou debatu a já jsem tu za laickou veřejnost, takže sorry ;-)
Reagovat
carolyn
byl o tom dokumet v tv tak si to najděte, tam to bylo úplně dokonale vysvětleno, že by to snad pochopila i ..... :-)
Reagovat
VlS
Já teda nevím holky, ale já bych chtěl mít jednovaječný dvojčata s dvěma matkama, kdyby to šlo nějak zařídit :-)
Reagovat
a.magerova
Jo šlo, ale měl bys pak stejně dvojčat jako Roger :-)
Reagovat
carolyn
:-))))))
Reagovat
VlS
Ježiš, to by bylo chudejch dětí :-)
Reagovat
PetaM
Dobře, řeknu to na rovinu, ta napravo mi přijde trošku silnější :D Asi o 2 cm :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Liza-Marie ma teda celkem dost drsne problemy na servise... Kamila opet hloubeji v kurtu na prijmu a nedava ji moc sanci... co se tyce servisu Kamily, tak tam to dnes hori teda slusne, ale i tak bez ztraty gemu ma prvni set...;)
Reagovat
tommr
myslíš, že by Giorgiová mohla nějak ohrozit Erraniovou? Chtělo by to, aby Erraniová co nejdřív vypadla a ztratila nějaký body, ale nikoho kdo by jí moh zastavit tam nevidím ...
Reagovat
smazaný uživatel
Kamila nebyla v zapase uplne dobra na servisu, na zacatku druheho setu nebylo asi prekvapeni, ze ho i ztratila,
....ale ono vlastne je jedno jak servirujes, ale jde asi o to, aby si z neho neco vytezil...;) jestli Ti jde o to, ze nemuzes zkousnout malinkou Saru za to jak serviruje;))) (((tam musis pochopit, ze ona jinak asi ani nebude moc hrat)))

Na prijmu je Kamila velmi neprijemna...je to snad jedna z mala opravdu utocnych hracek...aspon podle mne, nebot nepocitam ty, ktere maji ten somatyp, a neni problem do toho flakat nebo hrat lajna lajna diky i vyskove prevaze...

Kamila je opravdu utocnice par excellance... to, co dela na prijmu je opravdu - aspon pro mne obdivuhodne...
...dost ji fandim, aby ji to vyslo celkove, ale rekl bych, ze ji ceka dost tvrda cesta...mentalne bude asi muset byt jeste drsnejsi a hlavne to bude muset zvladat technicky...
...v tehle pozici to odebirat...;) je krasne blaznovstvi, a narocne;)))

Neznam tu americanku, ktera dnes znicila Karlicku na antuce, ale taky se ji nemuselo chtit...

Pokud by se Sara potkala s Kamilou, tak se da ocekavat, ze budou rebrejky jak nic;) Pokud by Kamca zabrala na servisu, mela by Saru porazit...ale s dnesnim vykonem nevim...nevim...

Co ti tak ta Sara zere nervy, vzdyt je uz nekde 14.ta;)
Reagovat
VlS
jde o Lucku, ne o Petru :-)
Ke Camilce - nechci zde dávat nějaký expertní posudek, ale ta holka je tikající bomba, jen jen vybuchnout. Sleduj ji o přestávkách. Hopsalka Marion hadr. Fakt jak arabská klisna v boxu. A tatík ji spíš ještě víc žene do laufu, než aby ji uklidnil. To nemusí dopadnout uplně dobře, ta se psychicky uplně odrovná.
Reagovat
smazaný uživatel
No, taky ten styl je dost drsny;)
Ono byt takhle utocnym hracem, na to musis mit ocelove nervy, material nejlepe svedska ocel,;D)))

Ja bych ji to pral, aby to vyslo...ale jak jsem psal bude to jeste drsna cesta...

O Lucku?:)
No mne spis zajima jak si povede v NY...behem leta se asi do top 4 nedostane;D)) pak je to uz asi jedno, z ktere pozice asi pujde...hlavne, aby netrefila brzo na Petru, nejlepe vubec;D))) Ikdyz na tech betonech....
Reagovat
tommr
a to se ještě ptáš? Jako zakladatel 1GSL bys měl tlačit Lucku i když zrovna nehraje. Já bych chtěl Lucku vidět aspoň jednou v první desítce a Erraniová je jednou z těch, který by Lucka mohla v dohledný době předstihnout ... :)
Reagovat
PetaM
Strašně moc bych chtěl, ale v Top 10 byla jak Lucka, tak Petra ... Jen škoda, že Petra na turnajích Lucku musí vždycky porazit, když má naději na slušný výsledek ...
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyz ja ten zebrik tolik nesluduju ;DDD)))
Od toho mame Tebe;D)))
Obcas si najedu na ten live ranking, ...a jestli jde o Lucy, tak hlavni cil je pohar...to muze zvladnout i z toho mista, kde je ted;)))

Uz jak by Ti nestacilo, ze jsem dnes domluvil s Karlickou, aby to dnes pustila;)
Reagovat
tommr
dobrý umístění v žebříčku je ale pro Lucku důležitý i co se týče šancí na zisk GS. Čím výš v žebříčku bude tím výhodnější nasazení a tím i větší šance, že na favoritky (včetně Petry) narazí až později ...
Máš ovšem pravdu v tom, že vyřazení Suarezový je momentálně pro Lucku mnohem důležitější. Pokud v tom máš prsty (tlapy) tak to velice oceňuju ... :)
Reagovat
Cico93
prepač Vickina
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=263535323837819&set=p.263535323837819&type=1&theater

ale
fandim s Angie:)
https://www.facebook.com/AngeliqueKerberOfficial/photos/a.591290320948432.1073741830.112796148797854/651058738304923/?type=1&theater
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Cico93
prepač, o čo ide?
chcem sa aj ja zapojiť do hlasovania:)
Reagovat
a.magerova
Cico je tam anketa o "oblíbenosti" queshe :-))
Reagovat
Cico93
ouuu vidim, že tam sa viedli zaujimave debaty.
Už aj idem načítať:)))
Reagovat
a.magerova
Abys TO nemusel složitě hledat, tak zadej přes Ctrl F slovo "udelejte".... bez uvozovek samozřejmě a ono Tě to samo navede na konkrétní hlasovací vlákno ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Uz to hledat nemusi, ja to aktualizoval a praskl to zase nahoru;)
Si mne inspirovala;)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, my stale cekame na tvuj konkretni krok, abys nam napsal ten seznam (jedno jestli vetsinu nebo nevetsinu) tech, kteri jsou pro tebe ti zamindrakovani ubozaci, kteri nejsou schopni prijmout jiny nazor;)

Jinak tezko Ti mohu navrhnout reseni, abys nemel pocit, ze na Tebe nekdo neustale utoci atd.;) Vsechno se da vyresit, ale musis nam vyjasnit konkretne veci - nicky, jinak se tu nikdy nepohnem z mista;)

Ja to chci pro jednou vyresit...a co ty...?
Reagovat
anton77
http://sport.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A110817_194453_tenis_par&razeni=vlakno/
Jste tam ve mně vyvolali nostalgii (pod článkem o Petře a podepisování). Moc nepíšu, jsem spíš čtenář, takže si mě asi nevybavíš.
Tady jsem našel diskuzi diskuzi, kde chválím tebe i queshe i tommra (i další). Byla to doba, kdy ještě všichni žili v míru a pohodě. Postupem času však došlo k radikalizaci zejména queshe a jeho výpady začaly být mimo mísu i realitu. Třeba se Jiří vzpamatuje a vše se zas v dobré obrátí. Zavímavý je, že tommr se skoro nezměnil, byť i on je trochu ostřejší.
Reagovat
EllNino
Kveš ...si zrušil učet, jestli by vás to zajímalo :D
Reagovat
Roger_Federer
Zruseni uctu je naprosto detska reakce, myslel jsem ze je Quesh vice inteligentni.
Reagovat
EllNino
nevím, psal to na FB, tak asi jo ...
Reagovat
a.magerova
Jo, tak je to pravda, teď jsem to zkoušela, uživatel quesh neexistuje.
Opravdu je to charakter, všem nám tu bezdůvodně a hnusně vynadá a pak uteče jako malý fakan, je ještě horší než jsem původně myslela :-/
Reagovat
PetaM
Pokud se nepletu, v jednom příspěvku jsi urazila všechny, kteří fandí Petře Kvitové, zrovna ty máš co říkat o charakteru ...
Reagovat
a.magerova
Napiš mou citaci, prosím.
Reagovat
PetaM
"Pokud vím, tak Tebe se zastává leda tak Fandina, Kitty a pár dalších fanatických Kvitovců, takže vlastně samá paka, ... "

Je super, že jsme se do diskuze vůbec nezapojili a všichni jsme paka :D :D

Člověk fandí Petře, automaticky je z něho fanatický Kvitovec a díky tobě už jsme i paka :D :D Já nevím, nepřipadám si jako pako, spíše jsem Boží :D :D :D :D
Reagovat
slacker
Ja to ctu ze zastance queshe = pako :-D a ne ze fanaticky kvitista = pako
Reagovat
Roger_Federer
Pocazujes se za fanatika jo :)?, ze se te to dotklo.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se ji zeptej, kterych par ma na mysli;)
Reagovat
PetaM
Já jen tak, že některé to nasralo :D Mě je to jedno, já s ní nediskutuju, nebo jsem zatím neměl moc příležitostí, ale tak ... :D Chudáci lidi, v konverzaci píše snad jenom quesh a všichni jsou paka .. :D :D :D :D
Reagovat
a.magerova
Né, já se Tě ptala na to, kde urážím VŠECHNY, KTEŘÍ FANDÍ PETŘE KVITOVÉ?
Reagovat
PetaM
Podle veřejného mínění jsou všichni, co fandí Petře fanatičtí fanoušci :D Neznám moc lidí tady, co fandí Petře a nebyli minimálně jednou nazváni fanatickými fanoušky ...

Prostě se z toho nevykroutíš, napsala jsi to tak všeobecně, že to více, než polovinu fanoušků Petry urazilo, chápeš?
Reagovat
a.magerova
Nechápu. Psala jsem o PÁR jedincích čili je z toho víc než jasné, že jsem nemyslela všechny fanoušky Petry Kvitové, ale max. 6-10 lidí/nicků.

Zatímco quesh tady napsal viz níže.... a zahrnul do toho stovky diskutujících za poslední dva roky :-/

Od: quesh 08.07.2014 18:19
Kdyby mi Vlk hned na začátku řekl pravdu, totiž, že tohle není diskuze tenisových fanoušků, ale zamidrákovaných ubožáků, co neumí nic jinýho než slepě kritizovat, tak jsem sem nešel.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pockej...tak snad par jsou dva;)
Jak si dosla k tem dalsim sesti az deseti;)
Reagovat
a.magerova
Chtěla jsem mu (PetaM) udělat radost :-P

No vycházela jsem raději z rad Wikipedie, kde pár jsou nejen dva, ale i "malé neurčité množství něčeho".... prostě jsem nechtěla na někoho z ochránců queshe zapomenout, tak jsem to číslo raději nadhodnotila ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak male neurcite mnostvi, to je hezke;)
Reagovat
VlS
Jábych požil několik, to je čislo zpravidla větší než 1 a menší než 10, takže vlastně přesně sedm.

PetaM - nebuď vztahovačnej. Fanda Petry není automaticky fanatickej fanda Petry. Pro to, aby byl zařazen mezi fanatické Kvitisty ses do pustil celé řady herezí, například jsi zapochyboval, jestli Petra vždycky všechno vyhraje, nevyjádřil jsi jednoznačně, že všechno co se týká Petry je posvátné a nedotknutelné a dokonce jsi zde nejméně jednou vyjádřil názor, že se zrovna nepředvedla a přehlédl jsi při tom, že to byl jen komplot lajnovejch rozhodčích, kteří zatvrzele odmítali lajnu posouvat podle potřeby, protože jak známo, Petra auty nedává, jen rozhodčí blbě vidí.
Reagovat
PetaM
Já nejsem vztahovačný :D Jen jsem vám sdělil, že si to spousta lidí vzalo dost osobně :D

Někteří, když napíšou fanatičtí Kvitovci, myslí tím všechny a je jim to nějak tak jedno. A někdy to myslí jen na určitou skupinu. Nevím, jak to kdo má :D Mě se to ani moc nedotklo, jak říkám, jsem Boží, ale ostatníma to celkem zacloumalo :D :D :D
Reagovat
VlS
A Peťo, spousta, kolik to je?
Reagovat
a.magerova
VlS :-)))))

PetaM: a probral jsi s ostatníma i to, jestli s nima zacloumalo i vyjádření queshe, že jsou zamindrákovaní ubožáci?!
Reagovat
PetaM
Já jsem s nikým nic neprobíral :D Jen jsem si četl, že je to urazilo :D :D Ani jsem se do diskuze na toto téma nezapojil :D Všechny nevhodné mám v ignoru, takže, mám šťastný život na TP :D
Reagovat
a.magerova
A můžeš mi, prosím, hodit odkaz na to, kde jsi četl, že je to urazilo?
Reagovat
smazaný uživatel
Mě to urazilo, samozřejmě. Jsem předsedkyně fanatiků, takže jsi pohanila moje ovečky, kdy, kde a jaké zbraně zvolíme? :D
Reagovat
a.magerova
A že quesh Tě nazval zamindrákovaným ubožákem Ti nevadí?!

Takže měla-li bych porovnávat vzniklé škody:
- označení pako je mnohem mírnější než označení zamindrákovaný ubožák
- nazvat pakem 1-10 nicků je menší zlo než nazvat několik stovek nicků zamindrákovanými ubožáky
- takže výzvu k souboji přijímám, ale jsem na řadě až po Tvém souboji se queshem..... ;-)
Reagovat
PetaM
Jooooo, budou dvě bitvyyyyyyyyyyy!!!! :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já se za zamindrákovaného ubožáka nepovažuju a nikde jsem ani nečetla svůj nick, takže se mě to nemohlo dotknout, to je ta samá slovní hříčka, kterou vedeš s PetouM o fanatických Kvitovcích, podle mě teda zcela zbytečnou. :) Pokud se budeme vzájemně chytat za slova, tak to tady můžeme být do soudného dne. :D Souboj s queshem už mám za sebou, dokonce osobní, takže mám výhodu. Takže jsi na řadě teď ty :D
Reagovat
PetaM
Fakt? Osobní? :D
Reagovat
PetaM
Nemůžu, protože se o tom diskutovalo na FB :D
Reagovat
smazaný uživatel
Aha tak se o tom diskutovalo na Fejsbooku, ale jako o cem?;)
Reagovat
PetaM
Jen tam Jirka dal odkaz na to, jak a.magerova napsala, že jsme paka :D Tak se tam pak strhly takové komentáře, jakože co si to dovoluje, že je nasrala, a tak :D
Reagovat
PetaM
A urazila :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
To muselo stát za to teda.. :D Ještěže namám Facebook, šťastný to člověk jsem.. :DD
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Tak, to je uz na mne i moc;DDD)))

Chudak magerova...
...vzdyt jsme tu vsichni obcas tak trochu paka;)))
Reagovat
a.magerova
Ale vidíš to?
Místo, aby Ti tu quesh dodal seznam, tak raději jde žalovat na FB a tam s ostatními pomlouvaj za bukem ani nemaj odvahu mi to tu říct/napsat "do očí".... tak co jsme mohli taky čekat jiného, že?!
Reagovat
carolyn
takže oni někde kdesi na fejsu mluví o tom žes je naštvala, přijdou ti to vyčítat sem, aniž bys chápala oč jde - no nejsou to paka? :-)))
Reagovat
slacker
Ja Face mam (ale ne Queshe mezi prateli), kde to tam je? Abych si overil jestli si z nas PetrM jen nedela sprtouchlata.
Reagovat
smazaný uživatel
No...hledam usmev...
nastesti jsem tak trochu sasek;)
Jinak bych to nedal...
...ja cekal, ze kdyz tady uz vsechny jinak komentujici Petru Kvitovou komanduje,
tak se aspon zachova jak chlap...;/
Reagovat
VlS
Peťo, nezamotávej se sám do svejch prohlášení. Jestli chceš bejt seriózní debatník, tak opatrně s termíny spousta, všichni, většina, menšina, nikdo a podobně Když nejseš schopnej ty neurčitý pojmy vymezit, naběhneš si. A navícpak někdy můžeš dokonce vypadat, želžeš a vymyslel sis to, ale nevěřím, že ty bys něco takovýho udělal.
Reagovat
PetaM
Já už radši nic psát nebudu :D :D :D :D
Reagovat
a.magerova
A kde jsi četla svůj nick pod pojmem pako?

Zdá se mi, že zde hledáš HŮL (kdo chce psa bít, hůl si vždy najde)...
Reagovat
smazaný uživatel
Prosímtě co to píšeš, jakou já hledám hůl? Ja ti tady napíšu koment s nadhledem pro odlehčení a ty se čertíš, úplně zbytečně teda. Mně je jedno, kdo má nebo queshe rád, mě taky někdy štvou jeho komenty, ale kdybych si měla připouštět všechno, co sem kdo napíše o ostatních na TP, tak bych se musela urážet pořád. Promiň, ale teď to opravdu vůči mně zbytečně přeháníš, takže tím moje reakce končí, nemám důvod se zrovna s tebou dohadovat, když jsme spolu v pohodě, teda aspoň mluvím za sebe. :)
Reagovat
a.magerova
Já pochopila, že chceš situaci odlehčit, ale opravdu zde to na místě nebylo :-/
quesh tady 2 roky uráží kdekoho a my mu to máme neustále odpouštět či to přehlížet či nereagovat?!!! PROSTĚ NE!!!

Přece neznamená, že když se s ním znáš osobně, budeš nad těmi jeho hnusy zavírat oči :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, co po mně chceš? Já snad můžu reagovat podle svého, jsou i jiní, kteří píšou hnusy a taky na ně nereaguju. Ty ano, dobře, nikdo ti to přece nezakazuje, ale já si nepřipadám jako zločinec tím, že na queshe nereaguju jako ty. Hele, nechme toho, myslím, že jsou mnohem lepší témata než quesh.
Reagovat
VlS
No vidíš, a já trouba si myslel, že kdo chce psa bít, najde si toho psa. A když si najde hůl, kde sakra veme toho psa?
Reagovat
a.magerova
Ber to tak, že jsem včera byla, třeba dnes zase budu, hvězdou FB a to ho ani nepoužívám....
Reagovat
smazaný uživatel
Já hlavně nějak nechápu, proč jsou někteří fanoušci Petry (dle slov PetiM) tak vztahovační, že se považují za nějaké potrhlé fanatiky?

Je přece jasné, jak to a.magerova myslela. Nelze za jejími slovy hledat něco, co tam vůbec není. Lidé v diskuzích si totiž domýšlí něco, co dotyčný vůbec nepsal, a na to pak reagují. Reagují vlastně na své domněnky než na skutečný obsah příspěvku.

Ono je vůbec otázka, jak to quesh na dané diskuzi podal a jaký k tomu dal komentář. Protože odkazovat se na jednu větu, která je vytržená z kontextu příspěvku - potažmo z celé dlouhé diskuze - je velmi zavádějící.
Reagovat
carolyn
ono vůbec řešit něco z jednoho webu na jiném je dost zavádějící, né li úplně nemožné
Reagovat
J.M.
.
Reagovat
smazaný uživatel
*Lidé v diskuzích si totiž občas....

Petra má přece plno fanoušků, kteří žádnými fanatiky nejsou. Myslím, že tu na TP Petře přeje hodně lidí, myslím, že jí vítězství přála velká většina zdejších diskutérů.

A pak jsou skalní příznivci jenom Petry. Lidé, kteří fandí jenom jí s pracovním názvem Kvitisté. Ale ani ti nejsou všichni nějací fanatici, se kterými se nedá bavit. Naopak, řekl bych, že těch opravdu fanatických fanoušků je menšina.
Tuhle to napsal dobře VIS - že je až s podivem, jaký dojem dokáže vyvolat skupinka 4 - 5 lidí.
Reagovat
spaniel
Máš velký problém s chápaním psaného slova...mně to z toho vůbec neplyne.
Reagovat
PetaM
Každý ať si z toho vyvodí co chce ;) Nevidím jediný důvod, proč psát: "Máš velký problém s chápaním psaného slova", když spousta věcí má více významů a každý si cokoli pochopí po svém. ;) ;) ;)
Reagovat
a.magerova
No to ne, nemůžeš si z toho vyvodit co chceš a co se Ti zrovna hodí, musíš vycházet z napsaného textu a já TO napsala víc než jasně.
Reagovat
PetaM
Já si z toho nevyvozuji, co chci. Ale když to pochopím jinak, než jak to bylo psáno, tak si z toho vyvodím to, co pochopím :D :D
Reagovat
carolyn
Já se v té vaší debatě moc nevyznám, ale podle toho co čtu v tomhle vlákně - co když Kveš je charakter tím, že dobrovolně odešel, protože tu anketu vyplnilo víc lidí, tudíž pochopil co mu tím chcete říct .....??
Reagovat
smazaný uživatel
No nejsem Magi;)))
Ale ani nejde o anketu, ale ON SAM si TO vyzadal, ode mne a dal k tomu usmev:), abych mu napsal tu vetsinu, ktera s nim proste uz nemuze ani hovorit atd...vystat ho...
..., kdyz po nem chci konkretne ty, kteri jsou neschoni prijmout jiny nazor, a tedy jak se o TP vyjadril, tu vetsinu, kteri jsou zamindrakovani ubozaci...;)

Ok...tak chtel po mne neco, co podle mne je dost drsne... nebot jsem mu mel napsat lidi...kteri s nim maji problem, sorry, ale chtit po druhem, aby hovoril za jine je nuz do zad...

...jenze jsem to udelal tak, ze jsem chtel aby to napsali lidi sami...klidne i s tim, ze to nemuseli udelat;) Jde o princip;)
Mne opravdu nevadi, ze budu vypadat jak pako.... Splnil jsem to.

On za to mel prednest, kdo jsou Ti ubozaci bez reflexe, coz by vyjasnilo tu vetsinu, a bylo by to aspon clear!!! A ted by nenechal lidi na pochybach, koho tim jako vsechny myslel....

Ale co udelal???

Nic...sel brecet na FB... promin... ale to povazujes za ok ???

Ze napises, ze vetsina tu je blbu a blbek, a pak zdrhnes???
Kdyz se Ti fakt na to konecne lide ozvou a nenechaj si tzv. slapat na hlavu???

Tak kde jsme:)???

Kdyby mel jen kousek smyslu pro humor, mohl tu flaknout par lidi...doporuculi bychom mu jejich ignore, a bylo by to v pohode...ale takhle nechal ty lidi v tzv. nejistote...tohle mne fakt charakterni nepripada...ale spis povysenecke chovani...
...nemerim to osobne...at si je osobne jaky chce, ale jak Vls spravne povedel...tohle je nejaky verejny prostor...
Reagovat
carolyn
já když jsem to tu psala, tu ještě nic o FB psáno nebylo, reagovala jsem jen na jediný magerky příspěvek a to ještě s lehkou ironií - že pochopil, že ho tu nemusí,když mu to tu přiznali a tím pádem jako "charakter" sám odešel
a zdůraznuji, že můj příspěvek byl ironický

na tento příspěvek:
Od: a.magerova
Jo, tak je to pravda, teď jsem to zkoušela, uživatel quesh neexistuje.
Opravdu je to charakter, všem nám tu bezdůvodně a hnusně vynadá a pak uteče jako malý fakan, je ještě horší než jsem původně myslela :-/
[ Reagovat ]
Reagovat
carolyn
vpodstatě mi je to úplně jedno, kveše nečtu, takže je to váš boj

možná byl celý můj příspěvek zbytečný, ale takových tady je :-))))
už se vám dotoho teda nebudu motat, pač ani nevím co tu vyvádí
Reagovat
slacker
To psani na FB je fakt nebo fama? Jsem dost zvedavy a link zadny.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak magerka je vrazi;)
A uprimne !!! - ani se ji nedivim...

Je tu od zacatku TP, vzdy se tu snazila ty lidi skloubit, nejak s humorem, dotazniky, spis davat dohromady atd.

A on s ni udela uplnou blbku, ktera by se mela lecit...

...jako ja bych rekl, ze magerka je jeste klidna...
...na jejim miste bych radil asi jako Tornadu Lu;)))
To pojeti paka, je podle mne jeste nadherny;))))
Reagovat
a.magerova
Oni maj na FB uzavřenou skupinu nebo jak se tomu říká.... "Věrní fanoušci Petry Kvitové", takže se asi ke zdroji nedostaneš ;-)
https://www.facebook.com/groups/fanousci.petra.kvitova/?fref=ts
Reagovat
carolyn
No je fakt, že Magerka, která tady vše bere s humorem a tak nějak to tu udržovala v nějaké rovině, ted z ní jedna věta může udělal pěkný "pako" co je tu za nánu, která tu nadává lidem - a dobře víme, jak se dá rozebrat jedna kravina v debatě až z toho jde hlava kolem :-)))))
myslím si že řádit nemusí, proč? kůli pár jedincům co pomlouvaj? to ne, sobě tím nepomůže (stejně každý za ty roky ví jaká je) a oni si stejně udělaj co chtěj
Reagovat
Roger_Federer
Tak a takle se podle meho projevuj fanatismus, uzavrit skupinu a bavit se jen z "pritakavaci" a zdileci nazoru.
Reagovat
slacker
No tam mu bude asi nejlip :-))
Reagovat
carolyn
:-))) dneska máme stejný pohledy na věc
Reagovat
slacker
jenze ti jeho "Verni fanousci" vynaseji ven jako krysi :-))
Reagovat
a.magerova
No oni si ten FB "Věrní fanoušci Petry Kvitové", založili snad před rokem, už tehdy si někteří mysleli, že quesh se bude raději realizovat tam a né na TP, ale jemu to nestačilo, on se potřebuje někde rozhádat a pak si jít mezi své poplakat.
Taky je zvláštní, že někteří fanoušci Petry byli u zrodu tohoto FB a teď už tam nejsou, ale asi se nedozvím důvod jejich odchodu :-/
Reagovat
a.magerova
"...jako ja bych rekl, ze magerka je jeste klidna..."

Kdybys věděl jaká já jsem v reálu ohnivá povaha, by se quesh nestačil divit, co by si vyslechl při našem osobním setkání, on má jediné štěstí, že jsem si v roce 2009 slíbila, že na TP nebudu psát sprostě ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Promin, ja te az fakt tolik neznam;), ale blbku z Tebe nikdo delat proste nebude...
...vzdycky s Tebou sel humor...tady...
...jako, tim, ze te poslal k psychousovi, zasmal jsem se tomu tim, ze jsem se tam poslal take, ale tohle mne dozralo na tom asi skoro nejvic...
Reagovat
smazaný uživatel
Mně na tom celém přijde přijde jako nejsmrdutější to, že se tu rozjede nějaká diskuze, které je aktivně účasten. On napadne plno lidí, chce po tobě nějaký seznam. Ty ho dodáš (založíš anketu), on žádný nedodá - ani tentokrát nedokázal být konkrétní.

A pak od toho uteče a demonstrativně si zruší účet. Ok. Ale že se jde vybrečet někam úplně jinam a ještě tam zatahuje věci odsud?! To mi přijde jako hodně v nepořádku a krajně nefér. On vlastně zatáhl a.magerovou někam na FB tím, jak tam hodil kus jejího příspěvku bez toho, aby se ona mohla bránit. To mi přijde jako nechutná podpásovka a další projev diskuzního hulvátství! No kde to jsme? Tak jednou se to rozjelo tu, tak se to tu mělo dořešit! A ne aby s tím každý běžel fňukat někam jinam.

A pak přijde PetaM s tím, jak se to spousty lidí dotklo. Nakonec z toho vyjde, že ta spousta to neřeší ani zde.

Byl bych rád, kdyby tu někdo hodil odkaz.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako, uz chtit po nekom, aby ti vysypal tu vetsinu, ktera ho nemusi...ja ty obraty beru celkem z nadhledem, ale pokud neco zaproklamujes...drsnyho, smerem k uzivatelum...tak to vyresim...kdyz uz po nekom neco chci...

Podle mne se to k nam ani nedostane ty vpisy v FB...

Donaset mu odstut take nikdo nemusi, tohle je verejny prostor, tak si nas muze jeste vpoho vychutnavat...ze...

Neboj, myslim, ze se to sveze stejne nejvic po mne nebo Vlsovi, ktery jasne deklaroval ze je se mnou...;)))

No ale magerka to odnesla fakt nepravem... ;/
Reagovat
a.magerova
Já to odnesla zcela právem, přece už loni napsal, že odchází kvůli mně a slackerovi (už i loni jsme po něm chtěli nějaké vysvětlení jeho blábolu a on raději zbaběle utekl než by nám odpověděl)...... bohužel po čase napsal, že kvůli mně zase přišel :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Já se ničeho nebojím. A mou podporu máš samo taky.:-)

Mě už to u něho ani nepřekvapuje, že od toho utekl.

Pamatuješ na to, jak po nějaké prohře Petry sepsal něco na blog, který o ní vede (vedl?), taky tam napsal všeobecné urážky o expertech, radilech apod. Pak na tu úvahu hodil na TP odkaz. Když jsme se ozvali s názory, tak nám vykládal, že kejháme jako potrefené husy, a že neví, proč to bereme na sebe.

Nedalo mi to a musel jsem to najít.

Zde úvaha:
http://www.kvitova-petra.cz/2013/06/blog-prohra-fandovstvi-diskuzni-experti.html

Zde následná diskuze na TP:
http://www.tenisportal.cz/zpravy/safarova-si-zahraje-o-semifinale-chybujici-kvitova-v-eastbourne-vypadla-12409/pridat-komentar/?id=225546

Mi to silně připomíná tu včerejší situaci. Akorát už používá ostřejší slova. Ale ten princip je stále stejný.
Reagovat
a.magerova
No takže má J.M. pravdu.... nechali jsme zlo bez povšimnutí a ono nám rozrostlo a přerodilo se v agresivní zlo :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Ta jeho uvaha na blogu je eticky elementarne spravna...pochopitelne, jenze fandeni neni zadne zamestnani, ani nejaka bohuliba cinnost...sakra...takze nalozit takove hezke idee, na stupidni fandeni tenistce, a je jedno jaka je?! Je proste sileny...prazdny, bez obsahu...je to jen vysledek toho, ze Ti chybi poradne jine hodnoty....nebo poradna prace;D)
To, ze jsou fanousci v nejakem sportu, fajn...
...ale delat z toho pomalu nejakou nabozensko-filozoficko-pracovni misi?!!!

Proste, kdyz ja tady placnu come on!!! Tak je to infantilni, a s tim do toho do prcic jdu, je to zabava...
... a on nebo nekteri jini z toho delaji sakra nejaky posukany kult prace....nebo neco zasluzneho...nebo ja nevim, kdo vi co...

Stejne stupidni je si myslet, ze kdyz ja tady napisi, zeby bylo fajn, kdyby Petra chodila vic na sit, nebo Petru Isnerizovat, tak ze si to precte a udela to...
...take nemam rad jek nekdo jen tak kritizuje za stolem, a prd pro to dela... ale fandeni neni do prcic prace...

A jak z toho jeste nekdo dela neco charakterniho nebo vlasteneckeho, tak mne berou vsechny mory...vzdyt je to sakrys zabava...

Horsi nez vulgarni blb, ketreho fakt muzes odstrelit adminem, je prazdny clovek, ktery se ukryva za pekny slova...
...jak najednou mu zacne neco svankovat ihned se zacne chovat arogantne a povysene...ublizene, a nevim co jeste...
A uplne nejhorsi je, jak se nekteri zacnou chovat stylem...

Ze ti napisi:

To, co jsi napsal, je nelogicke, nebot preci fandit se musi, jinak by nebyl sport, diky tomu je fandeni bohuliba cinnost, to je preci logicke...tyhle dialekticke traktaty "zboznuji" ze vseho nejvic;)

Potom je nejlip jit na detox...a kaslat na to...
Reagovat
spaniel
Hlavně to přirovnání s kosmonautem je úplně mimo...Sport je fyzická věc, kde se neustálým opakováním zdokonaluje nějaký úkon. Nevyžaduje inteligenci (není na škodu), ani dlouholeté studium. Pochybuju, že nějaký fakt amatérský fanda by psal, že ma o 2mm změnit grip na forehandu apod. Zbytek sportovce je člověk jako každý jiný a když to nejde, je potřeba něco změnit. Spousta dobrých trenérů nebylo špičkovými hráči, stejně jako z top hráče nemusí být top trenér. Šikovný fanda může mít klidně dobrý postřeh a dobrou radu.
Reagovat
J.M.
Ale hlavně postřeh není rada. Celý jeho útok, celá myšlenka jeho pamfletu spočívala v tom, jak je špatné, že radílkové tady Petře radí. Ale to, že si tady lidi mezi sebou vyměňují názory na to, co je s Petrou špatně, není žádné radění. To je výměna názorů mezi diskutéry. Kdyby Petře radili, nebavili by se o tom tady mezi sebou, ale postřehy by posílali přímo Petře. To je věc, kterou on (i jeho legendární kolegyně) neustále odmítali akceptovat.

Čili celá jeho úvaha na blogu nebyla ani tak "eticky elementárně správná", jako prostě zgruntu, od základu čistokrevná blbost.
Reagovat
PetaM
Nejvíce inteligentní je nehádat se.

A pokud se někdo neumí ovládat, tak je tady takové udělátko na IGNOR. Pokud neumíte ani jedno z toho, není inteligentní nikdo ... :D :D
Reagovat
slacker
Pokud idelatko fitruje vic nez jen fitrovaneho je to udelatko na nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle musi fungovat oboustranne...
Kdyby napsal, kdo mu vadi...ja myslim, zebychom to prijali...nevim jestli vsichni, ale myslim, ze vetsina by to nejak zkousla;)
Dohoda by potom byla jednoducha...da si nas do ignoru... tim ho nebudeme rozcilovat, bude mit klid...a bylo by to aspon vyresene;)
A pak by to mohlo i fungovat...a melo by to podle mne smysl...
Reagovat
Roger_Federer
Je strasne zajimave ze se zavedl ignor, ale stejne pribilo nazorovych konfrontaci a "hadek"..
Vsiml jsem si napr. ze Fandina to vzdala a vubec nekomentuje :), ted quesh..Samozdrejme ze ne kazdy nazorove sedne a zkutecne par lidi( nazory a vystupovani), nemusim..ale zruseni uctu je spise kravina..Otazka pak je, pokud by si napr.Quesh hodil do ignoru vsechni kdo snim nesouhlasi, zkym by pak si menil nazory?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak vsechny by si tam preci nedal;)
Menil by je s temi, kteri ho uplne netoci a nema pocit, ze je musi za kazdou cenu napravovat...nebo nejsou pro nej temi zamindrakovanymi blazny... tak snad nas nevidel tak vsechny, o tom bych dost pochyboval...dokonce i ta vetsina nebude urcite vetsina;)
To si myslim bylo jasne;)

Jinak, co se tyce Fandiny, tak ma urcite dovcu;) A urcite jak se vrati z dovolene, napise spoustu prispevku, o ni se vubec nebojim:)
Reagovat
Roger_Federer
:)..je to legenda tak bacha.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinymi slovy, neboj, ona se Ti vrati;)
Reagovat
slacker
Ty nekonecne maratony s fandinou konecne prinesly sve ovoce, utavila se.
Reagovat
J.M.
"Nejvíce inteligentní je nehádat se."

Tohle nemá s inteligencí co dělat, navíc jsou miliony daleko inteligentnějších věcí.

Podstatné je především blbovi/gaunerovi dát najevo, že je blb/gauner. To, že se tak dnes málokdy děje, je příčina toho, proč je dnešní společnost v takovém srabu, v jakém je. Apatie lidí ze všeho. To, že někdo blba pošle do zámezí, kam patří, není hádání se. To je jenom adekvátní reakce. Pokud se tak nestane, blb bude otravovat lidi dál a ještě víc se roztáhne, protože mu v tom nikdo nebude bránit. Je důležité umět říct zlu ne.
Reagovat
J.M.
"A pokud se někdo neumí ovládat, tak je tady takové udělátko na IGNOR."

A tohle je jenom strkání hlavy do písku, ne řešení. Vychází to ze stejné pseodofilozofie jako ta apatie lidí - když se to netýká mě, tak se do toho nebudu motat.

Spousta lidí se třeba ptá "proč se do mě navážíš, když já ti nic nedělám?" To, že dotyčný něco dělá spoustě jiných lidí, už nebere v potaz, protože spousta lidí má zafixované, že jediný důvod, proč proti někomu jít, je ten, když ten dotyčný jde proti mně. Pokud ubližuje ostatním, tak je to v pořádku, mě se to netýká (typický přístup, který je vidět i na těch občasných videích z kamer, kde někoho mlátí na ulici, a lidi jenom netečně přihlížejí). A toto je stejný případ - to, že si nějakého blba, který tady otravuje lidem život, dám do ignoru, nijak neřeší to, že tady ostatním lidem (ne jen mně) otravuje život. Daleko lepší je se proti němu prostě ohradit, dát najevo, že tohle do slušné společnosti nepatří.
Reagovat
Roger_Federer
Spis je otazka kdy doslo proc doslo k te zmene..
Reagovat
PetaM
Nezapomeňme, že za vše vždy můžou dva subjekty, ne jenom jeden ... :)
Reagovat
spaniel
To neni pravda... Treba kdybych te ted urazil, tak za to muzes?
Reagovat
PetaM
Jo, protože jsem tě vyprovokoval svým příspěvkem :D :D :D
Reagovat
VlS
Peťo, podle týhle logogiky může oloupenej za to, že se nechal znásilnit, znásilněná holka může za to, že se narodila jako holka a tak dál? Relativizace všeho, jednání, motivů, následků, to je cesta do pekel ( a bohužel euroatlantická civilizace po ní ušla strašně velikej kus za posledních 50 let. Místo toho, abychom Breivika pověsili budeme koukat, jak vydává svůj životopis a budeme diskutovat, jestli k běmu projevujeme dostatek humanity, když má jen x televizních kanálů v cele. Chápeš tu zvrácenost? Bavíme se o stvůře, která střílela děti jen proto, že jí to připadalo jako dobrej nápad. A to je ta relativizace, budeme zkoumat, jestli měl dobrý dětství, jestli bedostal od mámy pohlavek a jestli mu nenatloukli kluci ve škole. Ve spoustě civilazací děcka dostávají doma nářez, od kluků taky a vůbec je to beomlouvá před ničím. Jsem z generace, která to i zde měla stejně a učitel mohl ve škole drzouna zřezat. A je mi moc líto, že ta doba je pod vlivem pseudohumanity pryč. S humanitou to bemá společného vůbec nic, vědět jasně a zřetelně co se smí a co už ne je totiž velká výhoda, jinak jsou lidi odsouzeni k hledání a zdaleka ne každej, kdo hledá, taky opravdu najde.
Reagovat
J.M.
To je taková tradiční pseudomoudrost. Když ožralý řidič projede na červenou a smete děcko, které na místě zemře, můžou za to oba. Řidič za to, že tam jel, děcko za to, že tam šlo. Vykládej to jeho matce.

Mnoho těch věcí, "za které můžou obě strany", jsou z tohoto soudku.
Reagovat
smazaný uživatel
V miru to bylo na idnes a na zacatku... dokonce jsme si i pomahali, ale za nejaky cas tady na TP zacal najizdet soustavne do tommra (((pritom se tommr moc nezmenil, teda rekl bych vubec...neslo ani o to, co pise a jak, preci ho znal, ale musel, neustale...jak nejaky zpusob ponizovani, coz branil soustavne tim, ze pise tommr spatne..... tohle se mne prestalo libit uz davno...delal obcas z neho uplneho blba))), nakonec to zacal delat i obecne...
...neustale si stezoval, ze na neho lide utoci...tak to je pak tezke, kdyz reaguje na plno prispevku jak reaguje...

Vetsinou to lide nechavali byt...nakonec vyslo, co si o nas mysli...ok...ma na to pravo...ale at to napise konecne konkretne, kdyby to udelal, jen bych se s nim dohodl, aby si nas dal do ignoru, a aspon ho nebudeme rozcilovat, pokud ho to tak stve, jak jednoduche...a myslim gentlmanska nabidka.

Ale musel by chtit, ono nakonec je tezke napsat, kdo te stve a proc;) Ale pokud se to udela, da se to resit;) Je to skoda, nebot si nas fakt mohl do toho ignoru dat, napsat nam, ze jsme posuci...ok...ja bych byl rad, aspon bych ho nerozciloval;)
Mel by klid, a nikdo by se nehadal...mel by klid od tommra, a nejen od neho, od tech, co ho soustavne rozciluji nazory...
Reagovat
anton77
chápu a souhlasim. Zajímal by mě ten důvod, proč se z normálního diskutéra stane útočnej magor, kterej hledá a vyrábí nepřátele tam, kde žádný nejsou
Reagovat
smazaný uživatel
Ja myslim, ze se to stava castecne nam vsem...(((mozna ne vsem...ale urcite tem, kteri pisis casteji a casteji)))
Jak zacnes v tom dele zit, najednou jsi si jisty sam sebou, a zacinas prijmat proste zvyky, ktere te nenapadne zacinaji omezovat, a najednou zacinas citit u sebe, ze vlastne vyrabis spis nez pohled nejakou jasnou pravdu, a jiny nazor se ti zda proste najednou mene prijatelny...nebot zacinas fungovat na nejakem schematu...ty mentalni automatizmy zacinas nakladat na kohokoliv...takze treba tu nekdo napise neco o nejakem hraci...a uz to beres proste, ze to je utok nebo spatne...ale pisatel tim jeste nemusel nic spatneho myslet...(((neberu v uvahu vylgarni urazky pochopitelne, tam je to jas)))
---
Jednoduseji receno, najednou ma clovek pocit, ze necemu rozumi skvele a tak...a musi tzv. tem lidem vysvetlovat, jak to je...opravdu;) A tohle podle mne postihuje vetsinu z nas...ted jen zalezi, jak se v tim sami popereme...je to nebezpecne...muze se z toho stat i obsese...

Rekl bych, ze existuji nektere moznosti, jak v to uplne nezapadnout...
nebot si myslim, ze tohle se muze stat kazdemu...

Smysl pro humor, potom opet humor, potom opet humor, a opet humor...brat, ze to je sport, a zabava, a ne nejaka zivotni mise a podobne nesmysly....kdyz uz to nepomaha, tak detox... ja tam chodim celkem pravidelne, nebot se fakt bojim, a tohle ted myslim vazne, abych se v tom uplne neutopil...pokud mas tu zakladni obavu, a drzi se Te, je to dobre, jak ji ztratis, je podle mne konec...nebot si budes navzdy myslet, ze vsemu rozumis, a reakce jsou jen tim, ze si neceho obeti...jenze se clovek podle mne stal obeti sam sebe...
Reagovat
VlS
No ale to je problém a odpovědnost kohokoli a není zas tak velkej problém se vrátit na zem. Vlčku, dovolím si s tebou nesouhlasit. Každej tu a tam ujedeme. Většinou pak dostaneme od ostatních po čumáku a dáme zas pokoj. Vytváření vlastní reality je patologie a nemůže to být omluva pro nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad vim, co mne chces asi rict...mas pravdu urcite v tom, ze jsem tu sami za sebe tak nejak odpovedni...za to, co piseme, tvorime atd. Ano, pokud dosteneme po cumaku, a jeste to vnimame, ze jsme ujeli, je to dobre, jenze za nejaky cas se muzeme citit spis obeti, nez, ze sami ujizdime...
...co potom s tim?
Reagovat
smazaný uživatel
Krom toho si myslim, ze tenis je dost problematicky... je to jednak individualni sport, ale dost tvurci... a kazdy hrac to resi na kurtu jak to umi nejlepe, a ten prostor mu dava mnoho variant...
...fixace jen na jednoho hrace...dejme priklad treba Isner, z nas muze udelat fandy, kteri budou vnimat tu hru jak servis half...
...jak potom se budeme divat na jiny zapas, muzeme mit pocit, ze kluci zbytecne prehazuji ten mic na vic vymen...
...tohle podle mne dost v tenise hrozi teda....a neznam moc jinych sportu, kde tohle hrozi;)
Reagovat
VlS
Vlku, ale pak tedy můžeme poslat celou pátou velmoc (novináře) buď do vlády, nebo do blázince. A já tedy mezi novináři zatraceně rozlišuji, ti dobří mají sebereflexi jako hrom. Bulvár mezi novináře nepočítám, jejich vytahováňí a vyrábění špíny a senzací jsou entertainment, ne novinařina.
To bys potom ( jak ostatně včera přesně popsal JM) musel tyhle ulety tolerovat i mimo diskuse. Nejsme v žádným virtuálnim světě, ten ať si laskavě každej nechá na svoje zcela privátní divoký sny. Ve veřejném prostoru - což internet bezesporu je - musí být za sebe každý normálně zodpovědný. K zodpovědnosti právě patří to, že od ostatních dostaneš do čumáku, když je ten ulet přes čáru. Když je někdo za tou čárou permanentně a ještě si to promítne do roviny, že on je svatej a jen ostatní ho pronásledují, tak to je bohužel diagnóza stihomamu. Tu je třeba léčit a ne tolerovat.
Reagovat
slacker
lecit? nebo jen utlumit oblbovaky?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak o rezistentni toleranci mne asi nejde...
...spis jestli se to da jeste nejak resit, jak cumak nezabere;)
ze to nemusis poslat na leceni...

Ja myslim, ze treba humor je dobrou profilaktikou...;)
ale je tu to ale;)
Reagovat
VlS
to znáš, jak jde zajíc po lesa a řve" dám do tlamy vlkovi, dám do tlamy vlkovi"
Potká ho ježek a říká, zbláznil ses zajíci? A zajíc na to, nezbláznil, dám do tlamy vlkovi a jde dál a furt řve.
Potká veverku a rozhovor má stejnej průběh. Ježek i veverka se chtěj zalíbit u vlka a zatepla mu to donesou.
Vlk si pičká na zajíce, vykoukne z houští a zepta se zajíce, co tady vyvádíš zajíci? A zajíc se na něj provinile podívá a říká, ale skoro nic vlku, jen tady běhám po lese a blbě žvanim´.

Včera mě tenhle vtip připoměly ty nevinné šplechty :-D
Reagovat
smazaný uživatel
ten neznam;DDD)))
Dost dobre;)
Reagovat
a.magerova
Tak já ten vtip znám, ale přesto jsem se zasmála, ten překlep je úžasnej :-))))))
Reagovat
VlS
zatracený mobilní krámy, klávesnice je holt klávesnice.
Reagovat
anton77
Zajímavé... s tou obsesí jsi to asi trefil, protože jeho hájení Petry postrádalo jakýkoli odstup a racionální uvažování. A protože v queshovi zbývá ještě zdravý rozum, tak si dává pauzu. Dělá to sice trochu demonstrativně, ale detox se snad vyplatí...
Reagovat
slacker
Minule mu sel docela k duhu. Sice se bude psat jak ho Vlk vystval z Tenisportalu ale oba to prezijou :-))
Reagovat
VlS
Hlásím se do vlčí smečky, já v tom Vlka samotnýho nenechám.
Reagovat
smazaný uživatel
;)
Tak, ja bych to zkousl, ikdyz to fakt cilem nebylo... ale i tak dekuji, ze v tom nezustanu sam;)
Reagovat
PetaM
Myslím, že s ním už nikdy nic nevyřešíš ...
Reagovat
smazaný uživatel
Skoda... podle mne by se to dalo resit;)
i jednoduse...
Reagovat
tommr
zajímavá debata. Myslím si ale, že moc reprezentativní vzorky názorů ted nedostaneš, protože spousta lidí si po Wimbledonu dává od tenisu oraz a navíc ten článek už dávno zapad. Já jsem si ho třeba az doted vůbec nevšim a to na TP chodím poměrně často ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele travofilove, jestli jsem to pochopil dobre, tak by se cely turnaj mel premenit na travu ;) Jupiii!!!
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.youtube.com/watch?v=ZwCkC0CaORE

Nasel jsem aspon cast te exhibice na trave;)
Reagovat
smazaný uživatel
Stuttgart 2014 Grass-Court Opening ;-O
http://www.atpworldtour.com/Media/Video-Landing/*/Tennis/Media/Videos/Uploaded/2014/7/9/Stuttgart-2014-Grass-Court-Opening.aspx

(((Bohuzel video se seka...)))

Vcera jsem zahlidl tu exhibici v programu Stuttgartu...ale nevedel jsem, ze to chlapi hraji na trave, a ve Stuttgartu oteviraji travnaty kurt... Sakrys... Germani prekvapili, mozna by to mohli cely dat na travu, nakonec proc hrat na antuce pred betonama, ze...
Tak skoda, ze jsem to netusil....

Vzkaz redakci...
MOZNA MISTO TECH CLANKU TYPU BULVAR (((NIC PROTI NOLEMU;))) JAKO ZE SVATBA VRCHOLI, BY JSME SE MOHLI SPIS DOVEDET, ZE SE OTEVIRA TRAVNATY KURT...;)))) Takova udalost.... a Vy nic...;))))
Reagovat
a.magerova
http://img.blesk.cz/img/2/full/2025312_.jpg
Reagovat
Cico93
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=931438476871663&set=a.129105197104999.24606.126966253985560&type=1&theater
Reagovat
smazaný uživatel
Viděli jste dnes někdo týdeník ATP? Pokud ne, tak vypíchnu zajímavosti:
1. Berdych dělal se Štěpánkem rozhovor - Štěpánek prozradil, která oslava vítězství se mu nejvíc líbila -> kankán Kubota a Linstedta na AO
2. Roger Federer bude chtít být po skončení aktivní kariéry pořadatelem tenisového turnaje
3. John McEnroe popsal, co je okouzlující na Champions Tour - hvězdy minulosti popsaly, jak je těžké ukončit kariéru
4. Vzestup Grigora Dimitrova na ATP
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist