Šafářová v Madridu odstoupila z turnaje

3. 5. 2016, 12:03
Aktuality 373
Turnaj žen v Madridu neuvidí reprízu finálového souboje z pražské Stromovky mezi Lucií Šafářovou a Australankou Stosurovou. Česká tenistka se dnes pořadatelům Mutua Madrid Open omluvila kvůli otravě z jídla.
Profily hráčů
Lucie Šafářová

"Dnes jsem se bohužel musela odhlásit z turnaje v Madridu kvůli silné otravě z jídla," napsala Šafářová na svém Facebooku. "Jsem z toho moc smutná i kvůli své parťačce Beth, těšila jsem se na ‪#‎teambucie‬ v akci! Za pár dnů bych měla být zase v pořádku a doufám, že v Římě navážu na dobré výkony z Prahy!"

Lucie Šafářová po loňském US Open laborovala s bakteriální infekcí, která jí prakticky ukončila životní sezonu. S následky nemoci se potýkala i v sezoně nové, do níž  zasáhla poprvé až koncem února. Na pěti turnajích ve dvouhře vypadla vždy v 1. kole, čekání na první letošní výhru ukončila teprve před týdnem na domácí půdě v Praze.

Na antukovém podniku WTA International ve Stromovce nakonec oslavila zisk sedmého titulu na okruhu WTA, když v sobotním finále zdolala Samanthu Stosurovou. Pochvalovala si, že je na sto procent zpět, ale na oslavy nebyl čas. Už v neděli totiž nastoupila v Madridu a porazila Američanku Coco Vandewegheovou.

Včera měla devětadvacetiletá rodačka z Brna volno a dnes si měla znovu po třech dnech zahrát s Australankou Stosurovou. O sedmou výhru v řadě v řadě bude po svém odstoupení bojovat až příští týden v Římě.


Na přelomu května a června pak Šafářovou čeká obhajoba finále na Roland Garros. V Paříži navíc bude obhajovat titul ve čtyřhře.

Stosurová se ve třetím kole madridského podniku  střetne s vítězkou duelu Lisická - Suárezová.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

373
Přidat komentář
Krisboy
Letmo jsem prolétl tuhle diskusi a závěr je nevyhnutelný: zakomplexovaný vzteklý dement iqe tiqe jde do ignorace. Dostáváš se fakt vybrané společnosti :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Že si mě do ignoru strčí zrovna zamindrákovaný nesoudný tenisu absolutně nerozumící Krisboy mě fakt žíly netrhá. ;-)
Reagovat
Atoidi1
Iqe, mám k Tobě prosbu, mohl bys mi říci, jaká je Tvá VĚCNÁ reakce (týkající se merita věci) na příspěvek dadafta & Jabadua k jednomu ze Stutgarttských zápasů - nenašel jsem ji nikde později, ale možná mi někde unikla. Všimni si, že Ti píši bez invektiv... Hezký den!
Reagovat
Jabadu
Přeceda je trochu "nervosní", no. To se stává i v královských rodinách.
:-)
Reagovat
blixa
Tvl. tady je zase nablito ... :D Ještě že jsem neměl čas na to koukat ;-)
Reagovat
Atoidi1
Chjo, nevida naživo, domnívalť jsem se, že si zde trochu udělám obrázek o HŘE, avšak zdeť jen toliko zvratků záplava...
Reagovat
blixa
Udělat obrázek o hře, hmmm, to by musela napsat sojka nebo vlk, jinak vesměs bez šance.
Reagovat
FulnekUltras
ale však ono se to ještě zlepší. Psychobalvan D.G. se teď sice zas o něco zvětšil, ale Peťa už dokázala odvalit i onačejší, včetně hyperambiciózně meldoniového, na jehož pochybnou image si tenhle střečkovitý "natural-Aussie" tak rád a tak trapně hraje. RG pořád před námi - a tam uvidíme...
Reagovat
smazaný uživatel
Super. Ještě dojde Havlát a máme to komplet... :D
Reagovat
Lunej..
Jo, FU, Havlat, iqe, to jsou místní opory TP, odborníci na vše. Jen nějak pořád neumí nahlížet do zrcadla.
Reagovat
FulnekUltras
Leninova teorie odrazu REALITY funguje vždy a všude... ;)
Reagovat
Atoidi1
Ale to mě zajímá, mohu poprosit o přiblížení a aplikaci na konkrétní situaci?
Reagovat
FulnekUltras
Vidím-li něco na vlastní oči, nemůže to v mém vnímání přebít ani x názorů opačných, motivovaných bůhvíčím...tím se taky v umění liší realismus od pseudopsychologična... ;)
Reagovat
Atoidi1
Gnoseologické okénko - až nebudu muset psát z mobilu, vrátím se k tomu.????
Reagovat
Lunej..
Jasně, skvělá ideologie, na kterou lze aplikovat vlastni myšlenky podané jako jednoznačne a jediné správné. I když to může být sebevětší blud a pitomost.
Reagovat
FulnekUltras
A pokud se zrakově vždy aspoň nějak relativizovatelný vjem dá ještě navíc fyzicky ohmatat, tím líp... ;)
Reagovat
slacker
Afektovany urvany skret, to myslis Iqe?
Reagovat
FulnekUltras
o autech radši ani nemluvím... ;)
Reagovat
rysan
Neprohlásil náhodou iqe nedávno, že to u zápasů Petry rozhodně nepřehání a chová se normálně? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ten už toho nakecal... Jednu dobu (když přišel s novým nickem) dokonce popíral, že je to on, ale nakonec ho stejně všichni poznali. :D
Reagovat
rysan
to vím, já sem sice moc nepíšu, ale čtu to tady už několik let :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybyste se chovali normálně vy, chovám se tak i já. To, že tady záměrně přehlížíte jasný chyby lajnových jenom proto, abyste si mohli kopnout do Petry, to je k smíchu a k pláči zároveň.
Reagovat
rysan
Proč si teda Petra nezastaví výměnu? Když to stíhají sledovat chlapi v ATP, tak s rychlostí WTA by neměl být problém ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Protože na to obvykle není moc času, kor když ten míček dobíhá a odehrává na poslední chvíli?
Reagovat
rysan
Stejná otázka, stíhají to chlapi taky v pohybu, kde ta rychlost úderů je vyšší než ve WTA, proč to teda nezvládne Petra? Neber to jako navážení se do ní, osobně proti ní nic nemám, ale tvoje komenty směrem k rozhodčím jsou fakt něco uhozenýho.
Reagovat
smazaný uživatel
Chlapi to ale nestíhají o nic víc, to je jenom tvoje mylná představa.
Reagovat
rysan
Ale rozhodčí tím pádem okrádají Petru jasně. Já na rozdíl od tebe rozhodčího dělám (i když jenom pro ČTS), ale v životě bych se neodvážil tvrdit, že to s televize vidím líp než oni z kurtu. Navíc chlapi to stíhají celkem bez problému, rozhodně to není jenom představa.
Reagovat
d@ve
To je zbytečná diskuze.. To je spíš na léčení (min. zraku). ;)
Reagovat
rysan
já vím, ale teď chvíli nemám co dělat :D
Reagovat
d@ve
Jo aha, tak to přeju pevné nervy... :D
Reagovat
rysan
ono nebude na co, jemu zjevně došly pseudoargumenty :D
Reagovat
smazaný uživatel
Některý chyby jsou prostě tak zřetelný, že jsou vidět i z televize.

Nevím, jak to vypadá na té úrovni, na které děláš rozhodčího ty, ale co mohu soudit z top tenisu, tak tam to chlapi rozhodně nestíhají sledovat o nic víc než holky.
Reagovat
rysan
když se jim rozhodnutí nezdá, přeruší hru a zavolají si rozhodčího. Navíc televize zkresluje tak, že aut 2 - 3 cm u čáry podání a základní čáry nemáš šanci poznat. Záleží na úhlu kamery, jak velkej je ten prostor, někdy je to i víc. Tak ůroveň jak kdy, v lednu u nás hrál Zdeněk Kolář.
Reagovat
rysan
úroveň :D
Reagovat
smazaný uživatel
To ženský dělají taky. A neřekl bych, že méně často než chlapi.
Reagovat
rysan
Já neříkám že ne, ale Petra to dělá dost málo. Takže buď je hloupá ona i celej její tým, že si toho nevšímají a nebo jí pískají správně, ale ty si to nedokážeš přiznat. Jiný vysvětlení pro tvoje chování prostě není.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo to prostě nevidí. Těžko říct.
Reagovat
rysan
Jo, protože to vidíš jenom ty a tvoje druhé já vibbi, ale nikdo z jejího týmu si toho za poslední rok nevšiml. To máš o svých schopnostech opravdu hodně vysoký mínění.
Reagovat
smazaný uživatel
Vibbi není moje druhé já.
Reagovat
rysan
Selektivní reakce, ok.
Reagovat
Roger_Federer
Nekdo, jestly se uz letos hral turnaj z ucasti PK, kde ji nezarizly rozhodci?, ja uz to nestiham sledovat, diky.
Reagovat
Serpens
Bylo jich tolik, kolik jich určí Kvěš.
Reagovat
smazaný uživatel
Wimbledon 11, 14. Sice teda v zápase s Venus trochu blbli, ale ke konci naštěstí hráli fér. Takže díky tomu má Petra 8 GS, ale mohla jich mít mnohem víc.
Reagovat
smazaný uživatel
podobná zkouška ,jako Kája s Mc Hale- zeď příliš odolná.Zápas Péti měl ještě větší úroveň.Ale oběma zápas pomůže hrát i z pozice "té druhé".S tím se hrát naučit obě musí.Kája to loni nezvládala,letos už bojuje.Pétě to na stará kolena nezávidím,před 5 lety něco takového nepotřebovala.Ale ,že se nenechala zlomit,je velké Velké plus.
Reagovat
vibbi
Takže tak. Petra si proti té neportovní ruské slepici prostě nevěří. Zato Ruska si věří, což potvrzuje tím, že je schopná prohrát s kdejakou raketodržičkou, ale na Kvitovou, jo to se vytáhne. Jak se přitom chová, nechám na posouzení vás. Pro mě je to s Niculescu absolutně nesympatická žena s chováním rozmazleného spratka.
A další věc, kdyby tam bylo, věřte, že Petra vyhrála. Rozhodčí Rusce auty nehlásili, Petře si auty domýšleli. Tak to bylo. Na dva Petřiny auty ukázali tváře těch rozhodčích a bylo krásně vidět, že si nejsou jisti sami sebou. Opravdu takové výrazy by svět pohledal.
Reagovat
smazaný uživatel
Kvěši, nech toho. :D
Reagovat
vibbi
Je těžký pochopit, že to takto vidí více lidí? Dokonce i ti, co to nemají potřebu psát na diskuze?
Reagovat
smazaný uživatel
Je těžký pochopit a hlavně uvěřit tomu, že takových de*ilů je víc... :D
Reagovat
smazaný uživatel
a) nejsem vibbi
b) že ty chyby lajnových nevidím jenom já jasně dokazuje, že je prostě dělají.
Reagovat
d@ve
Tak to bude tedy asi schizofrenie. :)
Reagovat
Andrew89
s první částí souhlasím

To s těma autama už je trapný.

Souboj s Vikou zas nic:/
Reagovat
smazaný uživatel
Trapný je, že lidi ty zjevné chyby buďto nevidí, pak mají potíže se zrakem, nebo je vidí, a pak záměrně lžou.
Reagovat
rosm
V cem je nesportovni proboha? Ze se raduje po chybe souperce?? Co to je za nesmysl to dela 60% hracek. Ach jo, hloupe zufale kecy...
Reagovat
vrabejka
Dasha krása, výborný výkon. Kvitova předvedla svůj tradiční výkon se 100 chybami a Daria zaslouženě postupuje.
Na souboj s Bílou se hodně tesim :)
Reagovat
smazaný uživatel
Krása? Vždyť si sama nic neuhrála.
Reagovat
vrabejka
To je jeden úhel pohledu.
Druhým je že spousta míčů neskutečně vybehala,
Nezalekla se vítězství. Nedělala příliš chyb. Já jsem spokojený.
Reagovat
smazaný uživatel
za to tvoje Evžena a kája letěly dávno. A nedokázaly ani z desetiny co Petra
Reagovat
vrabejka
Ony hodně souvisí s tím zapasem aha :D Ale jste nasrani z jejího strašného výkonu to chápu.
Reagovat
smazaný uživatel
ne nejsem protože nejsem zakomplexovaná jako ty, já tady neskáču radostí z prohry jiných hráček. Máš nudný život.
Reagovat
vrabejka
FAndim Dashe jinak by mě její prohra byla sumak.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně fandíš Dashe to určitě. V dalším zápase si jí ani nevšimneš. Nikdy jsi Dashe nefandil.
Reagovat
vrabejka
Preju ji už min. Rok. To že se tu jako její fanda každý den neprojevují neznamená že ji nefandim
Reagovat
rosm
presne tak, antitenis Kvitova opet, nepotrebovala Gavrilova ani nijak zvlast hrat tak co
Reagovat
FulnekUltras
antikvite... ;)))
Reagovat
rosm
oleee, dockali jsme se konce, nevim proc hraje takove zapasy bez emoci, bez pohybu, bez sebemensiho zajmu, vzteka se jak pubertacka jen.
Reagovat
smazaný uživatel
Nežvaň nesmysly.
Reagovat
rosm
nepis kraviny
Reagovat
d@ve
Petru asi taky postihla nějaká otrava.:(
Min. jedno pozitivum na tom výpadku Petry vidím, že už zase bude nějakou chvilku "čistší" diskuze.. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Pohoda, jedem podle dlouhodobého antukového plánu. Loni Madrid, letos Řím, příští rok Paříž. Pak už jí antuka nebude potřebovat.
Reagovat
Lunej..
a je vymalováno. Totálně nasazené hráčky padají jak hrušky. Jediná.výhoda Petriny prohry je, že uz tu nebude iqe komentovat. Teď se tu vyřádí, pak bude snad zase chvili klid.

Takže teď fandím Simce.
Reagovat
A.R.R.
3 kolo a já skoro nemám komu fandit, hrozné, hrozné, hrozné....takže Simča a Samička!!!!!
Reagovat
Lunej..
Jo na Samičku jsem zapomněla, že se nestydim.
Reagovat
smazaný uživatel
Promiň, ale za to, že lajnoví jsou chuji a dneska Dashe vydatně pomáhali, za to se omlouvat nebudu.
Reagovat
lars
tak ty auty upresni, kde byly
Reagovat
smazaný uživatel
Skoro v každé hře. O neuvěřitelně tendenčním posuzování servisů ani nemluvě.
Reagovat
lars
ty nehlasene auty byly presne kde ?
Reagovat
d@ve
A po celým kurtu.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
admine, co takhle přidat pravidlo o zákazu dehonestování jakéhokoliv tenisty/stky, ať přímo či nepřímo, a potrestávat to permanentním banem?
Reagovat
vibbi
to by sem nikdo nechodil A chápu, že to teď myslíš opačně, nicméně...je národním sportem nadávat na Kvitovou, takže by tu zbyl jen slušný a věcný iqe
Reagovat
rysan
:D:D:D
Reagovat
FulnekUltras
to by se muselo hlavně začít od "dehonestování" ;) přispěvatelů...
Reagovat
PetaM
Co už, dostala jsi, co sis zasloužila.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty bys taky potřeboval dostat, ty kryplíku.
Reagovat
PetaM
Od tebe? To bys nepřežil.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky bohu už je konec:D
Reagovat
PetaM
Zase zleva do FH a opět out :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Opět meleš kraviny.
Reagovat
rosm
Chodi tam zase jak spici pana, no neskutecny pohled na Kvitovou.
Reagovat
Andrew89
tohle už nedá ://// a já tak věřil a těšil se na zápas s Vikou
Reagovat
PetaM
Pokud jí nedostane do prvního kola, nemá šanci se s ní potkat.
Reagovat
Andrew89
jo no :/
Reagovat
PetaM
Pořád stejný vzorec ... Zleva servis do FH Petry a ta to opět vyhazuje ...
Reagovat
smazaný uživatel
Co to meleš?
Reagovat
PetaM
Jsi slepý a ještě hloupý, nebo jen neumíš číst?
Reagovat
smazaný uživatel
Slepej a hloupej je tady někdo jinej.. :-/
Reagovat
Lunej..
Fakt, pořád stejný vzorec i u tebe. Zase tady budeš prskat a nadávato všem jen proto, že se Petře nedaří a ty si potřebuješ vybít svůj vztek. V reálu bys dostal možná po cuni, tak je statečné jít na TP.
Reagovat
smazaný uživatel
Divadlo pokračuje. Dasha za stavu 15:30 jasnej aut a opět jí prošel.
Reagovat
d@ve
To je tady zase spamu dneska.. Nechceš si to, ige, psát aspoň do jednoho komentu a nehnojit to tady?
Reagovat
PetaM
Dole už by mu ty sračky nikdo nečetl, tak nás musí obtěžovat stále nahoře :)
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám, že sis před zápasem nezapomněl vzít brýle... :D
http://abload.de/img/pkivsj8.jpg
Reagovat
PetaM
Jak to, že nejsou růžové?! :D
Reagovat
themimone
:D
Reagovat
kodkar
Napiš na jakým svinstvu jedeš, co to hulíš.
Reagovat
Haitik
Mohl by prozradit jméno svého dealera no.. :D :D Ať to zkusíme taky.. Musí to být kvalitní matroš totiž..
Reagovat
smazaný uživatel
http://img24.cz/images/39287611099617901071.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
"Jekyll and Hyde performance from Petra Kvitova today." :D
Reagovat
Lunej..
plus komentátor na digi2 plus komenty iqe = jedna velká tragédie.
Reagovat
Lunej..
Petra mělo být.
Reagovat
rosm
Kvitova ma opet svuj den, naprosto nekoukatelne.
Reagovat
smazaný uživatel
Opět. Dasha za shody zahrála aut a nikdo nic nehlásil. Fakt mi někdo chce tvrdit, že jsou lajnoví nestranní?
Reagovat
SubOptikT
Tak jestli ho zahrála, tak tam měla Petra jít, podívat se a zavolat si umpire, když to byl jasný aut ;)
Reagovat
PetaM
Zbytečný argument. To ti stejně neuzná.
Reagovat
SubOptikT
Je mi to jasné, můj příspěvek byl jasný aut ;)
Reagovat
smazaný uživatel
asi nebýt lajnových, tak by letošní bilance byla 19-1 místo 11-9 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Protože je to hovadina. Když ten míček dobíháš a musíš ho hrát, nemáš moc času na rozmyšlenou.
Reagovat
PetaM
V pohodě, právě jsi dokázal, že jsi nikdy tenis na antuce nehrál.
Reagovat
smazaný uživatel
Zaprvé jsem nikdy ani netvrdil, že hrál, za druhé je to zcela irelevantní. Tvoje představa, že jsi schopen to posoudit, vychází z naprosto iluzorní a nesmyslné představy, že amatérská pinkaná má něco společného s vrcholovým tenisem.

Prostě meleš hovadiny.
Reagovat
rysan
Takže jako netenista to dokážeš posoudit líp než tenista amatér? Vážně?
Reagovat
Roger_Federer
;), mistni sasek.
Reagovat
rosm
ma snad pusu, navic to je jen kapka v mori chyb Kvitove, nepodstatne, nedokaze tri gamy po sobe zakoncit z vyhody, tak to je psycho jen.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mi ale řekni jedinej důvod, proč by rozhodčí nadržovali Dáše?
Reagovat
smazaný uživatel
Se zeptej těch rozhodčích.
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
tak tohle jestli Péťu nezlomí, tak má u mě respekt
Reagovat
A.R.R.
Jsem nekoukal na skore, mrkl jsem tu na komenty a už mi bylo jasné, že Petra teče. Teď jsem zapl stream, čelenka dole, to vypadá blbě....
Reagovat
A.R.R.
Pardon, to měl být samostatný koment, nějak mi to skočilo k tobě.
Reagovat
smazaný uživatel
těžká zkouška
Reagovat
A.R.R.
hm, já to na otočku nevidím, Petra se vzteká, je otrávená...koukám od stavu 3:2 v druhém, dělá mraky chyb.
Reagovat
smazaný uživatel
ty dělala při dlouhých výměnách vždycky
Reagovat
Lunej..
Na Digi2 umí teda diváka vtáhnout do zápasu. Kde berou tyhle talenty?
Reagovat
George_Renel
Ten mě irituje od první věty.
Naprosto neskutečný hňup.
Reagovat
Lunej..
Tenhle plus jeden Slovák, to je profesionální výkvět.
Reagovat
mahycek
Co dělá Petra ? Dívám se na Berdycha v TV a stream Tip sportu se mi seká. To asi má problémy ne ? Chtěl bych to vidět.
Reagovat
PetaM
Spousta zbytečných chyb.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemel píčoviny. Děkuji.
Reagovat
PetaM
Proč mluvíš sám se sebou?
Reagovat
smazaný uživatel
Mluvím s tebou. A nelíbí se mi, jak se do Petry navážíš.
Reagovat
PetaM
To ty z ní děláš, co píšu. Bohužel.
Reagovat
smazaný uživatel
Fraška. Dáša nejdřív na game bol zahraje aut, který byl vidět i z vesmíru, ale nikdo ho nehlásil, pak pro změnu na BB Petře upřou jasný eso.
Reagovat
Lunej..
Ano fraška, opět u tvého nicku.
Reagovat
smazaný uživatel
Tobě se fakt líbí, jak rozhodčí kur.í zápas?
Reagovat
Lunej..
Petra si ho ku..i sama, chybuje a neumí na soupeřku zahrát, bohužel. Takze se nauc vidět chyby i na své modle, bude ti lip.
Reagovat
Andrew89
Vedel jsem že bude problém...tahle nesympatická tenistka proste jí nesedí. Je to videt i na H2H
Reagovat
Serpens
To je zase zápas. Ruska mi leze na nervy s tou snahou napodobovat Šarapku.
Reagovat
kada.tom
Petra ale hraje s Australankou
Reagovat
Serpens
Pro mě je to pořád Ruska
Reagovat
Krisboy
Šaratici napodobuje čím dál víc tenistek. Ovčí syndrom proniká i do tenisu. Hlavně nebejt sama sebou!
Reagovat
PetaM
Ta holka sama neví, co je.
Reagovat
Krisboy
Stará dobrá Petra.
Reagovat
d@ve
Petra konečně brejk.. Tak jsem ale zvědav, jestli jej potvrdí..
Reagovat
smazaný uživatel
Fraška, ty vole. Hrozná fraška.
Reagovat
PetaM
Proč se o svých komentářích takhle vyjadřuješ? Trochu schíza co :D
Reagovat
smazaný uživatel
Evidentně nejsem jedinej, kdo vidí tu frašku, co z toho dělají rozhodčí.
Reagovat
PetaM
V tom případě opět tvrdíš, je Petra je neschopná a slepá pizda. Což od tebe rozhodně není nic pěkného.
Reagovat
PetaM
*že je
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli v mých slovech vidíš podobně nesmyslnou souvislost, asi bys měl vyhledat odbornou pomoc.
Reagovat
PetaM
Ano, pokud je Petra neschopná si jít zkontrolovat stopu - navíc, když je to na její polovině - tak je to slepá a neschopná nanynka.
Reagovat
PetaM
Samozřejmě je tady možnost, že Petra stopu míčku dobře viděla, v tom případě byl dobrý a ona neměla důvod protestovat. V tom případě jsi ale hlupák ty, což samozřejmě neuznáš, že bys mohl mít chybu, takže jsme stále u toho, že je Petra to, co je.
Reagovat
Andrew89
co to je? :// skoda, že to nevidim:/ sakra!
Reagovat
smazaný uživatel
De*ilní lajnoví.
Reagovat
smazaný uživatel
co to bylo? Darja míč kilometr v autu a nic ty vole. Ať se jdou bodnout.
Reagovat
slacker
Jdi se bodnou ty, a poradne at uz jses uz konecne mrtvej
Reagovat
SubOptikT
Kolik špatně zahlášených autů? 12? 13?
Reagovat
smazaný uživatel
super tenis (úroveň skoro jako Mugu-Šafi na RG).Už se těším na 2. set
Reagovat
Andrew89
Koukám jen na scoring..jak to probíhá? první set fuč..ale o chlup teda ://
Reagovat
smazaný uživatel
Normálně. Gavrilová vrací, vrací a zase jenom vrací a s pomocí boží a lajnových uhaluzila první set.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli existuje spravedlnost, tak to Petra otočí.
Reagovat
vibbi
Sorry, ale to, jaký nepovšimnutý auty nechávaj Gavrilové, to je legrace prostě.
Reagovat
smazaný uživatel
To mi povídej.
Reagovat
d@ve
Vy dva jste se teda sešli. :D
Reagovat
vrabejka
Pojď Dasho!
Reagovat
vibbi
uuuuuíuíí....
mizernej život, když veškeré tvoje radosti spočívají v tom, že na diskuzi tlačíš hráčku proti druhé, které neskonale závidíš!
Reagovat
vrabejka
Uuu já zapomel že fandit hráčkám které nejsou z česka se tady nenosí.
Reagovat
lars
kolik si vsadil penez na Gorilku ?
Reagovat
vrabejka
Madrid - 3R
Halep < Bacsinszki
Suárez Navarro < Stosur
Gavrilova > Kvitová
Tig < Keys
Azarenka > Chirico
Cibulková > Pavlyuchenkova
McHale < Begu
Siegemund > Cirstea
Reagovat
tommr
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném druhém kole turnaje v Madridu ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka postoupila v Madridu do třetího kola ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 8235 (+5168)
2. Kerber 5740 (+2673)
3. Radwanska, A. 5665 (+2598)
4. Muguruza 4847 (+1780)
5. Azarenka 4530 (+1463) *
6. Halep 3770 (+703) *
7. Vinci 3505 (+438)
8. Bencic 3330 (+263)
--------------------------------------------
9. Kvitová 3067 *
--------------------------------------------
10. Suarez Navarro 3065 (-2) *
11. Bacsinszky 3065 (-2) *
12. Sharapova 3041 (-26)
13. Pennetta 2964 (-103)
14. Williams, V. 2931 (-136)
15. Šafářová 2843 (-224)
16. Ivanovic 2530 (-537)
17. Svitolina 2475 (-592)
18. Kuznetsova 2450 (-617)
19. Errani 2450 (-617)
20. Plíšková, Karolína 2420 (-647)
21. Stephens 2310 (-757)
...


Petra Kvitová zatím klesla na 9.místo a má jen dvoubodový náskok před CSN a Bacsinszkou takže jí stále hrozí vypadnutí z top-10.
V případě dalšího postupu se ovšem může posunout i směrem nahoru: postup do semifinále by znamenal 8.místo a posun před Bencicovou, postup do finále 7.místo a posun před Vinciovou a nejvýš může být v případě obhájení titulu šestá pokud Halepová nepostoupí do semifinále ...

Lucka Šafářová zatím klesla na 15.místo. Předstihnout už jí můžou jen Keysová nebo Stosurová pokud by v Madridu získaly titul ...

Karolína Plíšková zatím zůstává na 20.místě, ale stále jí ještě hrozí, že vypadne z top-20. Můžou jí ještě předstihnout Keysová nebo Stosurová pokud postoupí v Madridu do finále a Pavlyuchenkova pokud by tam získala titul ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně paradoxní návrat Kerberový na pozici světový dvojky i přes ostudnou porážku s Bárou v prvním kole ...
Reagovat
Haitik
Maruš už mimo TOP 10.. :-((
Ale držela se tam pěkně dlouho.. :D
Reagovat
tommr
jj to je ta setrvačnost. Ted už ale bude padat poměrně rychle a po Římu vypadne i z top-20 ...
Reagovat
Krisboy
Nevíte někdo, proč si včera po zápase Laura S. s Mirjanou L.B. nepodaly ruce? Byl tam nějaký incident nebo šlamastyka? Já jsem viděl jenom poslední game...
Reagovat
kada.tom
Halep >= Bacsinszki
Suárez Navarro =< Stosur
Gavrilova =< Kvitová
Tig < Keys
Azarenka > Chirico
Cibulková =< Pavlyuchenkova
McHale < Begu
Siegemund =< Cirstea
Reagovat
smazaný uživatel
Halep =< Bacsinszki
Suárez Navarro > Stosur
Gavrilova = Kvitová
Tig = Keys
Azarenka >= Chirico
Cibulková > Pavlyuchenkova
McHale > Begu
Siegemund > Cirstea
Reagovat
Krisboy
Dvě remízy? Kolik je na to kurz?
Reagovat
smazaný uživatel
1:1589
Reagovat
Krisboy
Díky, za pětku to zkusím.
Reagovat
bIbec
Simonka, Karlička, Dášenka, Viktorka, Cibulka, Kristýnka, Laura
Reagovat
bIbec
*Laurinka
Reagovat
Frick
https://www.instagram.com/p/BE9ennwucbq/
Reagovat
Frick
Bude největší SK turnaj. Z našich tam hrát Plíšková Kr., Snikaková, Krejčíková(Q - 2. pod čarou), Štefková (Q), Vondroušová (Q)....

Upřímně řečeno.... Fakt nevim, proč si Týna nemohla radši uhrát to svý jistý v Japonsku a místo toho se bude chtít opět přesvědčovat o tom, jak je na antuce marná. Už teď je 106. v livku...

V Gifu by byla turnajovou dvojkou. I za finále by měla velice slušných 80 bodů a za SF 48, pokud by se jó hledala.

Ve Fukuoce by byla jasnou turnajovou #1 (je tam psaná Mestach ze 169. místa).

Takže skutečně věřim tomu, že by se Kája byla schopna z Asie vrátit se 128-160 bodama a i celkem dostatečnym časem na to se připravit trochu antuce. S myšlenkou, že když se to na RG nepovede, tak se nic neděje a jede se na trávu.
Reagovat
tommr
třeba se nechce kvůli pár bodům trmácet přes půl zeměkoule do jiných časových zón. Navíc se na tý antuce prostě musí naučit hrát chce-li jednou patřit aspoň do tý širší špičky ...
Reagovat
Frick
Pár? I těch 128 je celá 1/5 toho, co má nyní...

Ano, pokud zabere a bude třeba za rok 50., tak bych se tý antuce nebránil.

Teď se pořád motá kolem TOP 100 a tyto hráčky ty vyšší ITF-ka normálně hrají...
Reagovat
smazaný uživatel
S tím souhlasím, ale pokud jde o letošní sezónu, tak mám stejný názor jako Frick. Kristýna na antuce je momentálně hodně špatná a před RG obhajuje ještě 109 bodů. To by v Japonsku nejspíš nahrála, v Evropě na antuce těžko. "Učit se" hrát na antuce může i za rok, když tou dobou bude kolem top 50. Místo toho teď zřejmě zase vypadne z top 100 a bude mít zase složitější pozici. Navíc pak obhajuje 130 bodů z Wimbledonu, může tam chytit do 1. kola nehratelnou soupeřku (Petra apod.) a přijde další propad. Je fajn, že to chce na antuce prolomit, ale upřímně já budu překvapený jakoukoli její výhrou nad hráčkou +- do 150. místa. No snad ví, co dělá...
Reagovat
Frick
Skoro si řikám, jestli ona (nebo Minář) ze sebe nedělá otroka nějakých (pseudo?)dogmat o tom, jak se nelze vyhýbat antuce, chce-li být komplexní tenistkou atp.

Je-li to tak, tak to prostě považuju za blbost. Prostě si říct. Jsem na antuce marná. Dokážu s tim moje kariéra nyní "žít"? Dokáže. Tak se na tu antuku kašlu a jedu do země vycházejícího slunce.

Prostou matematikou si lze vypočítat, jaké turnaje mohou být ještě pro hráčkou na tom či onom postu atraktivní.
Reagovat
Frick
Tak třeba na 75k+H v Gifu lze získat 130 bodů. Krát 16 je to 2080 bodů, což je nyní na úrovni 23. Stosur. I 80 bodů ve Fukuoce je x16 1280 a to je na úrovni 40. Beckové. A i pokud by se Týně dařilo méně a v Gifu by udělala jen SF a ve Fukuoce by podlehla ve finále, tak by to bylo (2x) 48 bodů. 48x 16 = 768 To je na 85. místo.... To jen pro ilustraci.

Takže dokud nebude v TOP 50 (nebo spíš výše), tak skutečně jí antuka nemusí trápit.

Asi se řekne, že antuka je tradiční povrch kontinentální Evropy atp., ale jak část sezóny se na ní hraje? Tak 1/5... 1/4 GS, 2/9 PM+P5, 2/12 PRE...

No, tak už tu antuku nějak ta Týna doplácá. Před RG už je v plánu jen Trnava (do Strasbourgu/Norimberku psaná není). Osobně by mne překvapilo, kdyby došla dále než do ČF (za to by bylo usmolených 25 bodů). Na RG jí od konce v R128 zachrání jen nemožná soupeřka. Zřejmě.

Pak začne ale už její nejsilnější část sezóny. A bohužel, její žebříčkové postavení ji asi nezachrání od nutnosti hrát kvaldy i na těch trvnatých INTech. Což rovněž znamená, že nebude možné si třeba zahrát ve druhém týdnu RG už první travnatou padesátku v Británii.

Samozřejmě, že se bude chít zaměřit na Wimbl, ale když není nasazení, tak los prostě může stát za pendrek.

Nicméně i kdyby tandem antuka+tráva nevyšel, tak pořád má Týna ohormnou rezervou ve druhé půlce sezóny. Jenže bude třeba udělat něco jinak než loni. To jsme si to po tom R32 ve Wimbl taky malovali, jak to bude super a místo toho to byly jen krachy.

No, osobně by se mi líbilo, kdyby si po Wimblu dala čínskou šňůru - 100k Wuhan, 50k Shenzhen a INT Nanchang. Tam asi bude špatná konkurence. Mohla by si tam nabrat...
Reagovat
George_Renel
Opět.
Proč si myslíš, že tomu rozumíš více, než ti, kteří se v tom pohybují celý život.
Opět.
Proč se tak vehementně snažíš někomu jinému cpát do života.
Když už, napíšu názor a fertig. Ne se v tom matlat, dny, týdny, měsíce, roky.
Reagovat
lars
tak marny jsi Ty, kdyz si nedokazal ani prijit vcas na finale v Praze :))
tak v Praze se ji to nepovedlo a v Madridu mela smulu na los. treba neco ziska na dalsich turnajich
Reagovat
Frick
Ty to píšeš, jak kdybych tam dorazil během 1. setu. Byl jsem tam v 11:10...

Loni, když byla kapacita o cca 150-250 lidí menší, to v pohodě stačilo.
Reagovat
lars
ale finale si nesledoval z hlediste u kurtu.
a ostatni divaci , co sledovali finale primo na kurtu, to stihli prijit tam vcas :))
Reagovat
Frick
A marná je tvoje a) znalost Týniných výsledků b) smysl pro obejktivitu

Týna už hrála i kvaldu o Stuttgart. Soupeřky mizerných kvalit sice porazila, ale první hráčce jakýs takýs kvalit - Dodinové (která ale není žádnou antukářkou) podlehla hladce 3:6 3:6...

Takže tři turnaje a třikrát bez náznaku překročení svého antukového stínu.
Reagovat
lars
nevymyslej si !!
ad b) obejktivitu - nezname slovo :)

ad a)
o vysledkach ve Stuttgartu vim
Tyna tam uhrala proti Dodin vic gamu nez Brengle ( asi 66.) , ktera tam loni porazila Kvitko

na hodnoceni vysledku z antuky je jeste brzo
ale pokud ma hrat pred RG jenom jeden turnaj, tak to je asi spatne
Reagovat
vrabejka
Jo v antukové sezóně nehrát vůbec na antuce to dává smysl :D Musí to na na ní jednou zlomit.
Reagovat
Frick
Jo, připravit se o pozici v TOP 100, přijít o šanci si uhrát slušnou porci celkem "levných" bodů jen kvůli tomu, že kdo si řekne, že je antuková sezóna, to dává smysl.

Může si to zkoušet, až bude padesátá....
Reagovat
rusedski
Tak se jí asi nechtělo letět do Asie kvůli dvěma turnajům...předloni tam hrála čtyři, loni tři + se "při cestě" zastavila v Istanbulu. A nikde není psáno, že by na těch dvou turnajích udělala těch 128-160 bodů, i když je to samozřejmě pravděpodobnější, než že je udělá na antuce. Na druhou stranu - stačilo zdolat Hsieh a měla z Prahy + Stuttgartu 48 bodů (+ šanci jít přes Konjuh ještě dál), což by nebyly úplně marný body (stejný jsou např. za finále Fukuoky).

Těch 25 bodů z Trnavy by bylo zlatejch, protože právě to může být hrana mezi Wimbledon MD a Wimbledon Q...ale bude to těžký, protože těch holek co budou chtít nahonit body na Wimbl tam bude spousta :/
Reagovat
smazaný uživatel
Sorana Cirstea vs Danka Kovinic 6:3,7:5,Sorana kamoska Any Ivanovic,mam radost!Sorana skvele!
Reagovat
Frick
Vypadá to, že se po letech probouzí z komatu...
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem za to rád... :)
Reagovat
Fandina
Když jsem dnaska rano prisla v Madridu do arealu kouzelne krabice uvidela jsem trenovat na trojce Sam a rekla jsem si ze se na miste pripravuje na Safi, ale pak jsem se dozvedela ze odstoupila tak jsem byla hrozne zklamana a misto nich presunuli na trojku Hacka. Hraly se Spanelkama a byl to super mac i kdyz v STB prohravaly tusom 0:4 nakonec to vyhraly. Byly lepsi, i kdyz publikum hnalo domaci a hlavne Medine to slo, tak tam bylo i dost ceske podpory a nakonec se zaslouzene radovala Hacka. Byly fakt dobre.
Reagovat
smazaný uživatel
tak si to tam užij
Reagovat
Fandina
Diky uzila jsem si tenisu super krasny areal vsechno super organizovane, jsem nadsena. Videla jsem moc peknych macu, krome Hacek Nadala s Kuznetsovem, moc pekne, Monfilse s Kevinem, Carlu se Sabine, Cibuli s Caroline, Grigora s Bustou, Fognu s Tomicem, Raonice s Dolgem a vcera celou Petru, Stepulu s Vaskem atd atd..Zazitku je moc,
Reagovat
tommr
a Petra je zdravá? Nevšimla sis u ní nějakých zdravotních potíží? :)
Reagovat
Fandina
Petra hrala na centru takze jsem ji nevidela moc zblizka, ale z ochozu vypadala super a po nekolika super winerech si naklonila i neutralni divaky. Ja si zadneho limitu nevsimla.
Reagovat
Frick
345/1575

No, ještě budou (snad) 4 zastávky, to půjde.

Tak třeba... Řím R16 = 105, Paříž R16 = 240, Birmingham ČF = 100, Eastbourne SF = 185...celkem 975 bodů... a 600b. ztráty...

To by mohlo znamenat nějaký 22.-24. místo by šlo...
Reagovat
COMEON
Neviete ako sa ta afera s meldoniom vyvíja?
Reagovat
Frick
Dostala na výběr mezi Bangkokem, Alcatrazem, Sibiří nebo Světlou n. S.
Reagovat
PetaM
Už chystají celu.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mých zdrojů Máša bude hrát ve Wimbledonu.
Reagovat
lars
v roce 2020 :)
Reagovat
Krisboy
Teď jsem přepnul na Lauru a právě včas. Break na 5-3, tak pojď lásko moje!!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dobrou noc lidi, jdeme spinka. Hezkou noc ať na vás z Azkabanu hledí Maruška celou noc.
Reagovat
brixner
Pod nátlakem bych i snesl!
Ale VVV tedy fakt ne!
Reagovat
FulnekUltras
zachovejme střízlivou paniku - neboť i týden prošlí kastilští šneci dovnitř můžou a ven musí... ;)

Petra nám snad ještě nejmíň do pátku vydrží... ;) ...hlavně ať jí to vyjde zítra při odvalování dalšího psychobalvanu či snad věřme že zatím jenom psychobalvánku, který už se navíc od AO v nestálých vodách WTA pořádně omlel...

Pooooooooooooooooojď si pro fracka, lvice naše !!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
brixner
No jo, první kolo a čau...
Reagovat
smazaný uživatel
DÁMETOOOOOOOOO DÁMÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ UŽ JSME DALY HORŠÍ SOUPEŘKY, PETRO ZNIČ JI POOOOOOOOOOOOOJĎ
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně aby byla v pohodě zdravotně, pak to snad nějak zvládne. ;)
Reagovat
FulnekUltras
víceméně odpočinkový den jenom s lehčím tréninkem snad pomůže...
Reagovat
smazaný uživatel
Nezbývá než doufat..
Reagovat
smazaný uživatel
Snad to zítra Petra dá, Dáša bude nebezpečná, ale v Madridu je Petra silnější. Pojď Petro, znič tu rusku
Reagovat
FulnekUltras
Zítra je ideální den na to, prepotentního skřeta ;) řádně umravnit...
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda že to neuvidim :((( možná stihnu konec, když po mě Iveta (bos kuchta) po mě nebude toho chtít moc. Snad
Reagovat
Lunej..
Je super, jak úroveň TP stále stoupá....
Reagovat
blixa
To ještě jde ? :D :D
Reagovat
Lunej..
I za tvé asistence jde, jak vidíš. :)
Reagovat
blixa
Oh, děkuji za mé ocenění ;-)
Reagovat
Lunej..
Nemáš zač, jsem ráda, že jsi tu našel tu správnou duši k diskusím :)
Reagovat
blixa
Havlát je můj kůň :D
Reagovat
Lunej..
Jo, já vím. Je super, že se vrátil, aspoň je tu o čem psát. :)
Reagovat
brixner
Si dávám pozor, co žeru, né?
Spíš se jí nechtělo hrát, výhra v Prehe byla náhoda!
Reagovat
smazaný uživatel
kdyby snědla špagety ala Kvitovka s mojí tajnou specialitou tak už by si tenis v životě nezahrála :/ jo já vím jsem ve třeťáku a umim sotva omeletu s vysočinou.
Reagovat
brixner
A to jsi ještě nezažila, když vařím nudle já!
Pozval bych Tě, ale kolik že to je u nás za úkladnou vraždu? Dva roky?
:-))
Reagovat
blixa
A ty svoje výtvory raději nejíš, nebo už sis vybudoval imunitu ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
jednou jsem snědla svoji svíčkovou, máma se pozvracela a mě nic. Asi jo mám imunitu, ale těšim se na Červen, až komise ochutná moji ambrozii tak naší školu zažalujou :D
Reagovat
smazaný uživatel
ale moje kuřecí polévka by ti moc chutanala (bujon+horká voda+nudle) mňam :D
Reagovat
blixa
Sajrajty nepapám, vařit umím ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
to se máš :D včera jsem si koupila kuchařku od Polreicha :D tak snad to za měsíc naženu
Reagovat
brixner
To raději ani nechci vidět ani vědět a natož jíst!
Jestli jsi kuchař jako já tenista...
:-)
Reagovat
blixa
Tak nevím, jakej seš tenista :D. Já jsem teda rozhodně lepší kuchař než tenista ;-) Ještě bys škemral, chasníčku, ale tobě jen přivonět ! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Petra (snad) zítra 1. na Arantxa Sanchez. Jinak nechápu ty španěli, Viku s Petrou dvě momentálně nejvýše nasazené šouply na druhý a Viku až na třetí kurt, ale simonu zase daly na centr. R.I.P. logic
Reagovat
vrabejka
pokud vim tak Halep je furt výš ež Petra a Vika.
Španělský souboj nebo souboj Noleho s Bornou jsou určitě zajímavější.
Reagovat
Michaelus
Halepka je až za nima
Reagovat
smazaný uživatel
není, halep je 6., Petra 5., Vika 4.
Reagovat
vrabejka
Kvitova je 9. Mimochodem :D
Reagovat
smazaný uživatel
ale je výše nasazená, mimochodem.
Reagovat
smazaný uživatel
furt výš než ta tvoje evžena která bude hrát za chvíli kvalifikace
Reagovat
vrabejka
Tady někdo nezná žebříček :D to směšné madridské nasazení se nepočítá.
Reagovat
smazaný uživatel
??? co, Petra je devátá v LIVE RANKINGU, ale v oficiálním rankingu je stále 6. a je pátá nasazené. Chápeš to, radši se starej aby na USO se vešla evža do kvaldy.
Reagovat
vrabejka
Super že je od všech tak podceňována. O to větší šok bude až vyhraje Wimbledon.
Reagovat
blixa
:D :D :D Vyskoč, ftipe ! ;-) Jestli Evža vyhraje Wimblas, sním svoji čepici ! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli Evža vyhraje Wimblas, tak sním jídlo co jsem sama navařila.
Reagovat
blixa
Nemusíš být k sobě tak krutý. Dám ti půlku své čepice :D
Reagovat
smazaný uživatel
a to za měsíc mám závěrečky a až komise a mistrová ochutná můj mistrovský výkon, tak se všichni zblijou, budou mít 14 dní totální průjem a radši odletí do Afriky žrát kytky a hlínu.
Reagovat
smazaný uživatel
ach jo, jestli nedám ani výučák tak skočim pod vlak a alespoň zkazim všem den. Já chci maturitu do svíčkoví
Reagovat
smazaný uživatel
a ještě se na to s Fandinou budete muset dívat naživo
Reagovat
bIbec
já bych spíš řekl, že právě to deváté místo se nepočítá. Ona může být po Madridu klidně horší jak devátá. A nebo může obhájit body a zůstat tam kde je. Ale tak nějak reálně je pořád šestá.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu. Neznáš žebříček.
Reagovat
brixner
Asi to tak bude!
Ale VVV je z nich nejhnusnější!
Asi to tak bude...
Nene, ono to tak je!!!
Reagovat
tommr
ono je celkem jedno jestli Petra bude hrát na prvním nebo na druhým kurtu. Hlavní je, že ze zápasu bude přenos. Mrzí mě jen, že Petra bude hrát současně s Tomášem takže budu zase muset sledovat dva zápasy najednou ...
Reagovat
bIbec
Halep hraje s Bačinskou, čili to může být dost atraktivní zápas pro lidi (2 vysoko postavené hráčky je víc jak jedna), pak Karlička jako domácí je jas, že je na centru.
Já bych v tom žádné záludnosti nehledal.
Reagovat
tommr
jj mě třeba zápas Halepky s Bacsinszkou bude zajímat mnohem víc než zápas Azarenky s Chiricovou. Ten první slibuje vyrovnanou bitvu zatímco ten druhej bude nejspíš jednoznačná záležitost ...
Reagovat
Haitik
Maria a Caro se včera zúčastnily Met Gala v New Yorku.. :-))

Maria
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/05/03/00/33C0E3C700000578-0-image-m-18_1462231766874.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/05/03/00/33C0DBB800000578-0-image-a-19_1462231780554.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/05/03/00/33C0F69000000578-0-image-a-25_1462231907652.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/05/03/00/33C0D50C00000578-0-image-m-21_1462231839428.jpg

Caro
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/05/03/11/33C5A7F400000578-3570380-image-a-267_1462271284852.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/05/03/11/33C2CA9200000578-3570380-image-m-266_1462271275405.jpg

No nevím, jak u vás, ale u mne jednoznačná vítězka Maruš!! Seklo jí to! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Na kolik dní má vycházky z vězení?
Reagovat
Haitik
5 dní v týdnu.. Pondělí až pátek
Reagovat
smazaný uživatel
tak Marii kdybych takhle v neděli potkal na hradě u Trenčína,tak uteču i s holým zadkem . Od Caro bych si možná nechal podat polévku
Reagovat
smazaný uživatel
Sice bych je viděl radši na kurtu, ale moc pěkný! :) Musím ale uznat, že vítězkou večera se stala Emily Ratajkowski... :)
https://pbs.twimg.com/media/ChfyGAQUgAAHtjT.jpg
https://pbs.twimg.com/media/ChijNVYWwAEbhcq.jpg
Reagovat
blixa
Tak Emika se ti líbí ;-) Ale jo, jenže mě přijde, jak když je vyrobena z čistého polypropylénu ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Mně se jich líbí... Naposledy se mi líbila, když loni fotila pro SI Swimsuit. Letos se nefotila, tak teď se zase připomněla. :D
Reagovat
smazaný uživatel
tak to na mňa pôsobí ...
Reagovat
COMEON
:D :D tak to aj je :D
Reagovat
Haitik
Tak já tu absenci Mashy už většinu času beru pozitivně.. Říkám si, že si teĎ užívá kamarádů a tak a hlavně dá tělu celkem pohov.. Třeba nakonec kvůli tomu bude hrát o to déle.. :-)) Stejnak myslím, že by se Maria jak z Miami tak ze Stuttgartu odhlásila..

No u mě to asi vyhrála Maria a nebo Blake Lively.. To je taky kočka! :-)

http://media.vogue.com/r/h_660,w_440/2016/05/02/blake-lively1.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Tak o tom nepochybuj, že bude hrát o to dýl. :)
Reagovat
COMEON
Emilyy kralovna večera :) ale Maša s Yoncé su hned za nou :)
Reagovat
bIbec
a co dělá ta Emily, že ste z ní všeci tak udělaní? Dělá něco, co je hodné obdivu? Vyniká v něčem, co dělá? Já o téhle dámě nikdy neslyšel.
Reagovat
blixa
Modelka hérečka. Vyniká ... no, má údajně nejhezčí přírodní kozy ... ;-) :D
Reagovat
bIbec
ajo. A to sem velkej filmovej fanda. Je pravda, že moje nejoblíbenější herečky sou buď babičky nebo nebožky.
Reagovat
Haitik
Podívej se na klan Kardashian-Jenner.. :D :D Ty taky nedělají nic, co je hodné obdivu, jen vynikají obrovskýma prdelema.. :D A hlavně v USA jsou z nich úplně hotový..
Reagovat
bIbec
tyhle jména mi taky nic neříkají :-)
Reagovat
bIbec
jo počkat, ta první je vlastně manželka Westa, tak o té už sem slyšel. Od něj se mi líbí pár písniček, to zase jo.
Reagovat
Haitik
Jj, Kim je manželka Westa.. Jj, nějaké písničky má fakt dobré.. :D

Ale je to zvláštní rodina.. Dělají naprosté hov*o, jen se nechávají natáčet v soukromí ty Kardashian-Jenner a kvůli tomu jsou slavní a bohatí jak svině.. :D Takhle chci taky žít ty jo.. :D
Reagovat
blixa
Tvl. fakt bys tohle chtěl ? Ani za brambůrky ... :D
Reagovat
Haitik
No mít za prdelí kamery kvůli slávě a penězům.. Hm, to bych asi překousl.. :D :D ty ne? :D
Reagovat
blixa
Ne, to fakt ne !!! O slávu nestojím a prachy se dají vydělat normálně, i když ne tak velký, ale to vem čert.
Reagovat
Haitik
Tak stejnak se do takové situace nikdy nedostanem.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, je to úspěšná modelka.
http://www.si.com/swimsuit/2015/models/emily-ratajkowski/photos/1
Reagovat
brixner
Co to je za běhnu, proboha!
Monty, nic neumíš a ani ten vkus nemáš...
Vrať se zase do nory!
Čau
Reagovat
COMEON
myslím si, že Maria by sa nestratila ani vo svete filmu :)
Reagovat
brixner
No čo to táraš!
Muhehehehehehehe :-)
Reagovat
smazaný uživatel
hurááá, Domi POME! neskutočný duel, to sa len tak nevidí výhra s kanárom.
Reagovat
smazaný uživatel
z 0:6,0:3. to jsem si akorát říkal-čas na sázení(mávnutí rukou ale vyhrálo)
Reagovat
smazaný uživatel
"čas na sázení".. dúfam, že si odolal :-)
Reagovat
smazaný uživatel
samo chtěl vsadit na Dominiku, ale nevsadil
Reagovat
smazaný uživatel
vím,že dívčí tenis je takový a zvláště Garcia je na to expert
Reagovat
smazaný uživatel
držala sa, ale ten záver skrátka nedala. Nešlo jej do hlavy, že by mohla prehrať pri takom priebehu duelu, psychika v kýbli.
Reagovat
smazaný uživatel
určitě bojovala,protože má zkušenosti ,ale Domča se dostala do laufu a bylo to těžké
Reagovat
smazaný uživatel
z 0:6,0:3. to jsem si akorát říkal-čas na sázení(mávnutí rukou ale vyhrálo)
Reagovat
smazaný uživatel
Vyženie live kurz na svoje víťazstvo niekam ku 20.00 a potom začne hrať.
Teda ... buď toto alebo súčet gemov celého zápasu do 15 alebo do 13 s podobným kurzom.
Reagovat
vrabejka
Vamos Cibule!
Reagovat
tommr
tak šílenej zápas se často nevidí ani na WTA okruhu. Cibule nejdřív prohrála devět her za sebou a pak se pro změnu zase rozložila Garcia a prohrála šest her za sebou. Jsem zvědavej která bude víc vyvádět ve třetím setu ... :)
Reagovat
tmora
Se tam kur(.)va postav a neco delej! Podporující styl coachingu :)
Reagovat
blixa
Lucka je ještě měkká. Správná drsoňka by to udělala jako angličtí lučištníci v bitvě u Kresčaku, stižení úplavicí ;-) :D
Reagovat
Frick
První zápas pro Nicole byl formalitou - nějaká domácí hráčka na WCMD, první zápas na profi tůře pro ní. Nakonec uhrála jen gem.
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že tady bude podrobná reportáž ze zápasu.
Reagovat
Frick
Že Lucka nepřešel aspoň trochu humor.

No, fotku z haiselu tam dávat nebude :-D
Reagovat
Frick
Pokud se stravovala jen v areálu nebo na hotelu, neměl by to mít "na talíři" organizátor turnaje?

Nebo že by Lucka využila volné pondělí k procházce Madridem a při té příležitosti by něco ochutnala v nějaké sice "roztomilé", ale zapadlé restauraci s hygienou "na štíru"?

Navíc zrovna teda Lucka, co má nesnáší laktózu a tedy zřejmě vynechává mnoho jídel, která jsou mnohdy riziková, bo se snadno kazí - tj. různé jogurty, dresinky atp.
Reagovat
misa
Nikdo další ze stejného důvodu z turnaje asi neodstoupil.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, že nejsou informace o tom, že by nevolností z jídla trpěl i někdo další, lze variantu zkažené jídlo podané organizátorem takřka určitě vyloučit. V zásadě vidím tři možnosti:

a) Lucka něco snědla mimo areál/hotel.
b) Lucčino tělo přehnaně reagovalo na pro většinu lidí neškodnou látku.
c) Nejde o otravu z jídla, i když se to tak na první pohled může tvářit.
Reagovat
tommr
varianta c nevypadá dobře ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Salmonela :/
Reagovat
d@ve
A tak jsem se z toho Lucčinýho rozjezdu radoval a těšil se na další super výsledky. Snad se dá Lucka brzy dohromady..
Reagovat
misa
Rozjezd bohužel trval jen minulý týden, dále se uvidí podle průběhu nemoci ... taky se může stát, že ve 100 % kondici bude Lucka zase až na trávě. U ní se nedá nic vyloučit.

Lucie v Madridu:
2010 - vzdala v průběhu semifinále kvůli zranění
2012 - nenastoupila do 3. kola kvůli nemoci
2016 - nenastoupila do 2. kola kvůli nemoci
Reagovat
George_Renel
Tak to je nadějné - další odstoupení lze pro Madrid plánovat až na 2020. :-)
Reagovat
tommr
podle matematické řady to vychází až na rok 2024 ... :)
Reagovat
George_Renel
Máš pravdu.
Reagovat
misa
Madrid 2024 už Lucku opravdu trápit nemusí, jestli si vůbec zahraje na tom příštím.
Reagovat
tommr
třeba bude Lucka hrát tak dlouho jako Štěpec ... :)
Reagovat
misa
Snad ne, na to bych neměl nervy :) Už teď hraje stylem nemoc, těžký návrat zpět, pár dnů štěstí, nemoc, ...
Reagovat
tommr
mě to taky ničí - jakoby nestačilo, že nám takhle cuchá nervy Petra ... :(
Reagovat
d@ve
Chlapi, nevěšte hlavu! Lucka nám určitě brzy přinese zase radost.. ;)
Musíme se na to dívat pozitivně jako Lucka. Bojuje statečně..
Reagovat
smazaný uživatel
Doufal jsem ,že alespon 2. set poobědvám s Luckou ,a zase abych se vrátil makat do fitka. Lucko- hadi ,šneci i ústřice jsou akorát pro Francouze, zůstaň u koláčů od maminky nebo omelety od Lady Stark prosím ,jinak nám kazíš odpoledne.
Reagovat
Kytka
Já nevím proč furt zkouší nějaké takové věci. Pamatuji jak měl Tom pokažený žaludek kdoví z čeho předloni v Miami a nanastoupil tak do semifinále. Del Po jednou v Japonsku sežral štíra a druhý den se ploužil sotva po kurtu a Tom měl pak velice snadnou práci, Rafa si zas jednou spálil prsty o mísu s horkým jídlem - no on je takový živočišný, atd. atd. Žesi nedají pokoj.
Reagovat
tommr
když dneska udolaly nepříjemný Španělky v STB i když v něm už prohrávaly 0:4. Soupeřky jim ale hodně pomohly když za stavu 7:6 vyrobila Parra Santonja dvě dvojchyby za sebou ... :)
Případná další výhra by už Háčka posunula do první desítky a výrazně tak zvýšila jejich šance na OH. Ve čtvrtfinále na ně ovšem čekají nejtěžší možný soupeřky: Hingis/Mirza ... :(
Reagovat
PetaM
Tak Háčka hezká otočka :) Nakonec to bylo i na streamu, to jsem nečekal ...
Reagovat
tommr
a kde si ho našel smím-li se zeptat? Na Batmanovi Háčka vypsaný nebyly ... :)
Reagovat
PetaM
Nebyly vypsány, to je fakt. Proto jsem první set sledoval jen čísla. Ale pak jsem si chtěl pustit nějaký zápas, už nevím jaký a šel jsem na svůj obvyklý odkaz: http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=dmx1ZnpofGF6aG9hdnBn&c=en&i=eWlxYXJjcGd0Yg%E2%84%96f%E2%84%96f&hc_location=ufi

A vpravo v kolonce tenis se mi objevil zápas Háček. Takže jsem ho od druhého setu sledoval, asi od stavu 3:0.
Reagovat
tommr
mě se tam bohužel vpravo žádná kolonka tenis nezobrazuje ... :(
Reagovat
PetaM
No, musíš jít kolečkem dolů, je tam spousta sportů. A tenis od T je až ke konci :D
Reagovat
mahycek
Něco veselejšího a to, že včera tady někdo psal, že turnaj v Madridu strácí na kvalitě a to nejen kvůli Rogerovi a některým hráčkám, ale kvůli sličným sběračkám míčů. Můžu ho i mnohé pány ubezpečit, že v nočním zápase D. Ferrera, který skončil až dnes, po jedné hodině ranní, tak tam sličné španělky byly nasazené a hned měl člověk lepší náladu. Zvláště ta černá v pravém dolním rohu obrazovky. Hned jsem si obraz zastavil a španělku detailně vyfotil. Bylo to, ale na centr kurtu, tak si myslím, že Tiriac je bude dávat asi tam. Teď u Thiema a Delpa také nejsou. Nechme se překvapit, ale myslím, že u Nadala po 16 hodině budou. Uvidíme, a nyní jdu na Dominika a Delpa. Ten by mohl set udělat, ale Thiem je skvěle fyzicky připravený a záleží kolik Delpo vydrží.
Reagovat
smazaný uživatel
hm Lucko, kdyby radši zašla na oběd do KFC, tohle by se nestalo. No nevím jestli je tohle nějaká smůla, spíše to vypadá na nepozornost Lucky.
Reagovat
Michaelus
Můj kamarád byl jednou v KFC a z nějakého masa tam dostal otravu takovou, že ležel 14 dnů v posteli
Reagovat
smazaný uživatel
Psali někde, kdo ji chtěl otrávit? Jestli to byla některá soupeřka konkrétně?
Reagovat
PetaM
Jasně, Sam.
Reagovat
d@ve
Sam si asi chtěla s Luckou vylepšit bilanci.. :/
Reagovat
Kytka
Pokud Lucka vůbec nenastoupila, tak se to do bilance nezapočte.
Reagovat
babolat.cz
migrující paraziti zaplavují evropu nejen svou přítopmností, ale i svými jedy...
Reagovat
Pavlis
Sakra, na tenhle zápas jsem se těšil. Bylo to pro mě lákavé proto, že měly spolu opět hrát po třech dnech.

To aby si fakt každá tenistka všude vozila vlastního kuchaře.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad se odrazí již ode dna
Reagovat
historik
to je hrůza, opět konec v 1. kole, navíc z vedení set a 5:3. Už byl tak blízko stovce a teď těmi nepovedenými obhajobami zase spadl.
Sorry že to píšu sem.
Reagovat
Hector21
Giorgi taky odstoupila
Reagovat
blixa
Koukám, teda to je totál pohroma ten Madrid :(((
Reagovat
tommr
ted jen čekám kdy odstoupí i Petra ... :(
Reagovat
misa
Když jsi to už napsal, tak se obávám, že ještě dnes :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Běžte do háje, oba. :-p
Reagovat
Kytka
Doufám, že nebyly ve stejné restauraci.
Reagovat
Hector21
tak Kamilku bolí záda...

to mě bolí každou chvíli taky :(
Reagovat
Kytka
Mně už v mém věku denně, než se ráno rozhýbu, jsem jak robot.
Reagovat
smazaný uživatel
mě taky :( z praxí, dneska jsem málem spálila omeletu :/ :)
Reagovat
Krisboy
Spálila omeletu? Pohlreicha na tebe!!!
Reagovat
misa
https://www.instagram.com/p/BE8PnL9u7rw/

Ty jihoevropské státy: Řecko, Španělsko jsou pro ni snad prokleté... Bohužel zase ztratí hodně sil, pár týdnů před Paříží.
Reagovat
tommr
tak snad to nebude nic vážnýho když věří, že na Řím už bude připravená. Je to ale každopádně další velká nepříjemnost a Lucka ztratí další cenný body jak v singlovým tak v debovým žebříčku ... :(
Reagovat
misa
Na facebooku dokonce uvádí kvůli "silné otravě z jídla". Člověk aby se pomalu bál jet do "vyspělých" evropských států jako je Řecko nabo Španělsko. Jestli tam na něj nečíhají stejná zdravotní rizika jako někde v Africe :(
Reagovat
tommr
při tom nikým nekontrolovaným zaplavení západní Evropy Arabama a černochama je jen otázkou času kdy tam vypuknou ve velkým epidemie jako ve středověký Evropě ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Můžeš být v klidu, to se nestane.
Reagovat
smazaný uživatel
no nevim, sice je 21.století ale třeba Neštovice léčit neumíme, víš kolik je v Africe parazitů a nemocí? A teď to vše přinesou sem, zejména AIDS, pokud bude narůstat počet znásilnění. Vypukne v Evropě epidemie TBC, AIDS, černého moru, černého kašle...
Reagovat
blixa
Jojo, zemřeš Havláte ! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
já nosím pepřák a jestli na mě nějaký černoch hrábne tak mu vypálim oči a přerazim pracky, ale pak bych byla souzena za netoleranci :( Evropistán 21.století :((((((((((
Reagovat
themimone
wow :D
Reagovat
smazaný uživatel
To chce klid. Už v souvislosti s Petrou se řešilo, že vrcholoví sportovci tyhle věci snášejí hůř než my obyčejní smrtelníci..
Reagovat
Krisboy
Možná jenom nechtěla Petře komplikovat obhajobu...víme, jak je to hodná holka
Reagovat
PetaM
Jako .. Že by ji snad mohla ve finále porazit jo?
Reagovat
Krisboy
Jasně
Reagovat
SubOptikT
Podle všeho má to, co Federer v Miami.
Reagovat
George_Renel
Snad je to jen něco banálního.
Reagovat
misa
Pokud je to stejně "banální" jako nemoc Petry ze začátku letošního roku, tak má Lucka zase na pár týdnů tenisový útlum.
Reagovat
smazaný uživatel
ajáj, to je škody, to je škody a tak som sa na Lucku tešila, no nič, nabudúce...
Reagovat
misa
jakoby si neužila nemocí už dost. Na Tennisforu je uvedeno "GI illness".
Reagovat
smazaný uživatel
:-(
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist