Šafářová v Torontu nevyužila tři mečboly proti Stephensové

  • WTA TORONTO - Obě české naděje ve čtvrtfinále turnaje v Torontu neuspěly v třísetových duelech. Po Plíškové skončila i Lucie Šafářová, která dokonce neproměnila tři mečboly při svém podání proti Američance Sloane Stephensové.
    12. 8., aktualizováno | Aktuality |  71 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

V Torontu mohlo dojít na české semifinále, nakonec však Češky v Kanadě dohrály. Světová jednička Karolína Plíšková podlehla v tříhodinové bitvě Caroline Wozniacké, když ve třetím setu neudržela vedení 4-2, a Lucie Šafářová prohrála 2-6 6-1 5-7 s Američankou Sloane Stephensovou, když ve třetím setu za stavu 5-4 zahodila při svém servisu tři mečboly.

Třicetiletá Šafářová, která v předchozích kolech vyřadila domácí Abandaovou, světovou jedenáctku Cibulkovou a sedm zápasů neporaženou Makarovovou, první dva vzájemné zápasy s o šest let mladší Stephensovou vyhrála a blízko k úspěchu měla i ve třetím vzájemném měření sil. Poslední míček však uhrát nedokázala. 

Po prohraném prvním setu, v němž třikrát po sobě neudržela servis, si česká tenistka dokázala za další necelou půl hodinu hry vynutit rozhodující sadu. V té otočila vývoj z 1-3 na 5-4 a v patnáctiminutovém gamu měla postupně měla tři mečboly. Jenže žádný nevyužila, ztratila 11 z posledních 13 výměn a Američance poprvé podlehla.



Šafářová tak nevyrovnala své maximum na Rogers Cupu z roku 2012, kdy se hrálo v Montrealu. Čtvrtfinále v Torontu prohrála i v letech 2009 a 2011. 

Ještě než Šafářová odletí na další turnaj do Cincinnati, kde ji hned v prvním kole čeká odveta proti Stephensové, může si v Kanadě dojiít pro úspěch ve čtyřhře. V té startuje s Barborou Strýcovou a jejich včerejší čtvrtfinále proti dvojici Dabrowská/Ostapenková se kvůli dešti odehrát nestihlo.

Čtyřiadvacetiletá Stephensová hraje na svém teprve třetím turnaji po téměř rok dlouhé pauze, kterou si vyžádala operace nohy. Na prvních dvou akcích vypadla v prvním kole, na Rogers Cupu vyřadila kromě Šafářové také Petru Kvitovou, Angelique Kerberovou a Julii Putincevovou.

Bývalá světová jedenáctka Stephensová, které nyní patří 934. místo v žebříčku, si o postup do svého největšího a celkově pátého finále, v nichž pokaždé vybojovala titul, zahraje s bývalou světovou jedničkou Dánkou Caroline Wozniackou. Se čtvrtfinálovou přemožitelkou Karolíny Plíškové prohrává ve vzájemné bilanci 1-5, poslední zápas loni v Aucklandu však vyhrála.


Deštivý den v Torontu zabránil odehrát kompletní program čtvrtfinálových zápasů. Duel Garbiñe MuguruzaovéJelinou Svitolinovou byl přerušen po prvním setu, který vyhrála Španělka 6-4. Boj o poslední místo v semifinále mezi obhájkyní titulu z Montrealu Simonou HalepovouCaroline Garciaovou vůbec nezačal.

• WTA PREMIER 5 TORONTO •
Kanada, tv. povrch, 2.735.139 dolarů
páteční výsledky (11. 08. 2017)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Wozniacká (6-Dán.) - Kar. Plíšková (1-ČR) 7-5 6-7(3) 6-4
Stephensová (USA) - Šafářová (ČR) 6-2 1-6 7-5
• Čtyřhra - čtvrtfinále •
Grönefeldová/Peschkeová (8-Něm./ČR) - Hingisová/Yung-jan Chan (2-Švýc./Tchaj-wan) 6-4 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (71)
12.08.2017 21:07Od: Jabadu
Lucie by byla důstojnou deblovou No.1, protože je stále i elitní singlistkou.
Možná ne na žebři, ale hrou ano.
[ Reagovat ]
12.08.2017 21:46Od: FulnekUltras
pokud není moc blízko k vítězství, hraje Lucka na úrovni top10 ;)
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:52Od: misa Bára s Luckou
postupují do semifinále a Lucii tak dělí jediný zápas od místa světové jedničky.
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:03Od: tommr
po špatným začátku se holky zvedly a poměrně jasně vyhrály. Líbil se mi hlavně výkon Lucky na který nebylo vůbec znát, že včera utrpěla tak těžkou porážku. Bára taky nehrála špatně i když na úroven BMS nemá ... :)
Lucka si ted snad už tu jedničku utýct nenechá. Veteránky Groenefeld/Peschke jsou při vší úctě k nim relativně snadno k poražení ... :)
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:07Od: misa
Na voleje Bathanie nemá nikdo. Lucka se vyspala a na včerejší prohru už nemyslela.
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:11Od: tommr
jj Lucce ten přesun zápasu na dnešek jednoznačně pomoh ... :)
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:11Od: Frick
Osobně si myslim, že je to neuvěřitelný nesmysl. Deblový žebříček by měl být žebříček párů, stejně jako je race "párový"...
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:19Od: tommr
Race v deblu slouží jen k nominaci na TM a k ničemu jinýmu. Oficiální žebříček musí zohledňovat to, že hráčky hrají během roku s různými partnerkami ...
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:46Od: Frick
No, tak tam bude jedna hráčka vícekrát s několika partnerkami. Ale aby Lucku dostalo na trůn ne to, že by s Bethany třeba vyhrála Wimbledon, ale to, že si Beth rozseká koleno, to mi přijde, jistym způsobem, snad až zvrácený.
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:47Od: Frick
Prostě stoupání v žebříčku by mělo na základě převahy nad soupeřemi. Ne "převahou" nad spoluhráčem.
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:52Od: tommr
zvrácený je hlavně tvoje uvažování. Když je BMS jedničkou, protože vyhrála jeden turnaj s Mirzaovou navíc oproti Lucce tak ti to nevadí? A ted když se může jedničkou stát podobným způsobem Lucka tak na ní budeš kydat hnůj?
[ Reagovat ]
12.08.2017 21:03Od: Enterprise
Často s tvými komentáři nesouhlasím, ale tady si to řekl naprosto přesně.
[ Reagovat ]
12.08.2017 21:29Od: Frick
Vadí mi ten princip. Chci se dívat na žebříček, kde bude první pár Lucka/BMS a ne jednotlivec, když jde o PÁROVOU disciplínu.
[ Reagovat ]
12.08.2017 21:41Od: tommr
takže Lucka by ted neměla vůbec hrát když je BMS zraněná aby si byl spokojenej? A post jedničky by měla přenechat bez boje Ruskám nebo Hingisový?
[ Reagovat ]
12.08.2017 22:19Od: Frick
Mělo by se to jinak počítat, kapišto? Spolu hrají, spolu hodnocený.
[ Reagovat ]
12.08.2017 22:32Od: blixa
Ty seš dobře vymaštěnej. Spousta holek přeci různě střídá partnerky, ne vždy jsou stabilní páry. To by musely být úplně jiný pravidla, prostě totální nesmysl.
[ Reagovat ]
12.08.2017 22:44Od: Frick
No říkám, tak by tam některý hráčky byly víckekrát jako součást různejch párů.

V singlu se race s rankingem slejou na konci sezony dohromady. Tak proč by to nemohlo bejt i v deblu.
[ Reagovat ]
12.08.2017 22:46Od: Frick
Debl je párová disciplína. Skutečně mi nepřijde logický, aby v "primárním žebříčku" byly hodnocený jednotlivkyně.
[ Reagovat ]
12.08.2017 22:54Od: George_Renel
Píšeš nesmysly, ostatně jako skoro pořád. Atletické štafety jsou také disciplína a jejich složení se běžně v od rozběhů do finále mění.
[ Reagovat ]
12.08.2017 23:10Od: Frick
Tah tahat sem sport, ve kterym se hromadně závodí, to už chce slušnou fantazii.
[ Reagovat ]
12.08.2017 23:13Od: Fandina
Tenistky jsou přece hodnoceny i jako páry. Žebříčky jsou dvojí.
[ Reagovat ]
12.08.2017 23:29Od: Jabadu
Nepouštěj se do zbytečných půtek, bratře v trysku.
Tvůj potenciál je vysoký.
Chápu, že tvůj kamarád Pavel Nov .. se snaží o totéž, ale u něj to má jednu chybu. Je to zlý a zamindrákovaný člověk.
Ty ses stal sociometrickou hvězdou (zatím jenom zde) aniž bys o to usiloval. Stal ses jí, protože jsi fakt dobře ulítlej na kdeco.
To není trestné!
Pavel Nov ... jde za hranice slušnosti a soukromí. Každý člověk má právo na intimní zónu, kam by neměl nikdo vstupovat. Ať už jde o sex, nemoci, zranění ...
Na to má právo i "dvojnásobná".
On se toto přirozené právo snaží porušit.
Pokud ho budeš nadále podporovat, poznáš hněv "Kvitova ultras".
A to jsme zde, co si budeme povídat, prakticky všichni.
(bez úsměvu, hombre)
[ Reagovat ]
12.08.2017 18:46Od: Frick Vysvědčení našich hráček 32/2017
1) Karolína Plíšková
(WTA 900 Toronto QF, 190 b.)

Na svém prvním turnaji v pozici #1 Karolína rozhodně neoslnila. R32 proti Nastě ještě zvládla, v dalším kole už ale šla dál díky skreči a nakonec selhání v QF proti Caroline, když zazdila vedení 5:1 v první a 4:2 ve třetí sadě. Pokud Karolína nebude chít být #1 jen na pár týdnů, bude muset přidat.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

2) Petra Kvitová
(WTA 900 Toronto R32, 60 b.)

Petra navázala na RG, Wimbledon a Stanford, když opět ve druhém zápase na turnaji prohrála s Američankou. Jestli je to jen náhoda nebo ne? Těžko říct.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

3) Bára Strýcová
(WTA 900 Toronto R16, 105 b.)

Dva cenné skalpy Mladenovičové a Gavrilové Bára bohužel poněkud znehodnotila těžkým výpraskem od Halepové. Osmifinále určitě není zlé, ale když prohrát, tak důstojněji...

ZNÁMKA: 3 (5/10)

4) Lucie Šafářová
(WTA 900 Toronto QF, 190 b.)

Lucie bohužel dala včera vzpomenout na ztráty již vyhraných zápasů z minulosti. Prohrát zápas ze třech MB na servisu, to se prostě nesmí stávat. Ohromná škoda, Lucka měla konečně formu a určitě z toho mohlo být více než QF.

ZNÁMKA: 2- (6/10)

5) Kateřina Siniaková
(WTA 900 Toronto R32, 60 b.)

Roli favoritky v R32 proti Duque-M. Katka i přes těžkosti zvládla, v tom druhém už ale na Venus recept nenašla. Žádná katastrofa tento turnaj, ale pokud se chce Katka dostat ještě výše, bude třeba ještě něco přidat.

6) Bára Krejčíková
(WTA 900 Toronto Q2, 20 b.)

Bára nejprve zvládla otočit nepříznivě se vyvíjecí zápas proti Linette, ve finále kvalifikace pak bohužel nevyužila jeden MB na retrunu a Ósaka ji do MD nepustila. Trochu škoda, ale co se dá dělat.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

7) Jesika Malečková
(ITF 60 Hechingen R32, 1 b.)

Jess bohužel pokračuje ve špatném herním období.

ZNÁMKA: 4- (2/10)

8) Karolína Muchová
(ITF 60 Hechingen Q1, 0 b.)

Karolína dala zapomenout na skvělou Štvanici a v Německu zcela propadla. Možnost, že za tím bylo zranění se vzhledem k vývoji zápasu nejeví jako moc pravděpodobná.

ZNÁMKA: 4- (2/10)
[ Reagovat ]
12.08.2017 18:58Od: misa
Chybí ti hodnocení Katky! 3 pro Báru je moc přísné hodnocení, jako nenasazená si zahrála 3. kolo. Lucka by si zasloužila taky lepší známku.
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:04Od: VLK----1GSL
Vzdyt ma nejlepsi znamku ze vsech:D)
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:18Od: tommr
což ale neznamená, že 2- není příliš přísná známka. Lucce se nedalo skoro nic vytknout - prohrála protože soupeřka hrála neskutečnej tenis ...
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:22Od: misa
No a dnes už prohrává 0-3.
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:26Od: tommr
ani mě to nepřekvapuje. Takový výkony jako včera nemůže předvádět dlouhodobě ...
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:37Od: VLK----1GSL
jenze ja to hodnoceni neberu vubec vazne:)))
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:42Od: Frick
Prohála i neschopností trefit první servis a následně i pak psychickym zhroucenim.
[ Reagovat ]
12.08.2017 21:00Od: Enterprise
Frick mi připomíná mého učitele fyziky na střední škole, který když už musel dát někomu jedničku, tak se u toho tvářil jak kdyby mu právě umřela půlka rodiny.
[ Reagovat ]
12.08.2017 21:06Od: misa
:)
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:12Od: Frick
Pravda...

ZNÁMKA: 3 (5/10)
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:14Od: Frick
Kdyby prohrála bez výprasku, tak by známka byla vyšší.

Lucka by též měla lepší známku, kdyby prohra nenesla známky "zazdění".

Třeba Karolíně jsem dal na druhý týden US Open taky "jen" 1-. Ne kvůli tomu, že prohrála finále, ale kvůli tomu, že ho zazdila.
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:18Od: misa
Za finále grandslamu by měla být 1 nebo 1* a Lucka by zasloužila 1-, celý týden hrála výborně, do turnaje šla jako 42. hráčka světa.
[ Reagovat ]
12.08.2017 22:12Od: Frick
No a Slonice tam šla jako 1000. +/-
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:10Od: Torn
Hlavně Karolína by si určitě zasloužila lepší známku než Petra Kvitová, která by měla za ten výkon dostat tak 4.
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:14Od: tommr
Frick je proti Karolíně dlouhodobě zaujatej ...
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:17Od: Frick
Dyť je jednička, proboha.
[ Reagovat ]
12.08.2017 20:39Od: blixa
Dyť jsi blb, proboha !!! ;-)
[ Reagovat ]
12.08.2017 22:07Od: lars
Ty mas zazdeny cesty rozumu :)
[ Reagovat ]
12.08.2017 17:22Od: dadaft kvalda Cincinnati
nechápu, jak to že musí hrát Ash Barty pořád ještě kvaldy (???) - dyť je No.58.:!

naštěstí teď na Rogers Cupu zase prošla kvaldou a hrála i tři zapásy v hlavním turnaji a prohrála až ve třech s Muguruzou --- takže v součtu a střízlivě další úspěch, slušné body a postup žebříčkem vzhůru.
[ Reagovat ]
12.08.2017 18:20Od: triatlet
Premiery jsou našlapaný. Cca 50 nejlepších v halvní soutěží, nějaká WC + 12 úspěšných kvalifikantek.
Ash by musela být před Wimbledonem v top 40, aby byla v hlavní soutěži. I Magda znovu bojuje v kvalifikaci.
Snad to obě zvládnou.
[ Reagovat ]
12.08.2017 21:22Od: fialka
Magda duel s Andreou dala 6:4, 6:1, azda sa jej bude dariť i naďalej. Teším sa na ňu.
[ Reagovat ]
12.08.2017 22:59Od: triatlet
Proti Simoně bojovala. Ať dál sbírá bodíky.
[ Reagovat ]
12.08.2017 18:22Od: misa
58. hráčka je na P5 většinou mimo hlavní soutěž, protože se tam nahrne celá elita.

Letošní poslední přímo přijá by podle
http://www.tennisforum.com/3794-western-southern-open/1261289-main-draw-entry-list.html
měla být Putinceva s žebříčkem 43.
[ Reagovat ]
12.08.2017 17:13Od: vrabejka
Pod Caroline dnes ti na Simonu věřím
[ Reagovat ]
12.08.2017 14:57Od: tommr Lucka Šafářová
hrála včera opravdu velice dobře a je velká škoda, že se jí nepodařilo proměnit jeden z těch tří mečbolů. Stephensová ale hrála v těch momentech neskutečnej tenis ... :(
Lucka ale bude mít dneska možnost vynahradit si to aspoň v deblu. Pokud dneska spolu s Bárou porazí ve čtvrtfinále pár Dabrowski/Ostapenko a v semifinále česko-německou dvojici Groenefeld/Peschke tak se Lucka stane novou světovou jedničkou v deblu ... :)
[ Reagovat ]
12.08.2017 16:53Od: misa
Lucii zase zbyla ta stará dobrá čtyřhra :) Bára trčí v Kanadě kvůli deblu, neodvažuju se vůbec přemýšlet o její náladě. Snad kamarádce pomůže. Už první zápas bude hodně těžký: Ostapenko je singlová špička a Dab. je domácí určitě s velkou touhou uspět (a taky vítězka z Miami).
[ Reagovat ]
12.08.2017 17:45Od: tommr
soupeřky mají určitě těžký, ale je to pořád mnohem lepší než kdyby musely hrát s Australankama nebo dokonce s Hingisovou jak to původně vypadalo podle rozpisu ...
Souhlasím ale s tebou v tom, že rozhodující bude v jakým rozpoložení bude náladová Bára. Když se jí bude chtít hrát tak musí to finále v pohodě udělat. Když ale bude Bára otrávená tak hrozí, že to bude flákat a stáhne s sebou i Lucku ...
[ Reagovat ]
12.08.2017 18:49Od: misa
Nedaří se.
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:13Od: tommr
už je to trochu lepší ... :)
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:16Od: misa
Pěkná otočka z 2-5 na 7-5 :)
[ Reagovat ]
12.08.2017 19:25Od: tommr
začátek druhýho setu ovšem zase zaspaly ... :(
[ Reagovat ]
12.08.2017 18:21Od: triatlet
+ 1 za pochvalu soupeřky! :-)
[ Reagovat ]
12.08.2017 10:08Od: dadaft zajímavý turnaj, ten letošní Rogers Cup
škoda že ho vidím s jednodenním zpožděním a ze záznamů,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
12.08.2017 10:04Od: sprchon Los Cincinnati
Kája a Katka mají v prvním utkání rozehranou kvalifikantku. Petra Anett, to bude pumelice. Lucka opět Sloane, ale to tak někdy bejvá... Baruna má Makróna, ale na toho umí, pokud nebude blbnout.

Pokud nebudou změny v losu, tak si myslím, že Lucka tentokrát Sloane udolá. Tak jako tak, v Cincinnati hraje špička, každá může porazit každou a já budu rád za každej vyhranej zápas mých oblíbenkyň. Psát tu o nějakém špatném losu mi přijde zcestný.

Zajímavé zápasy prvního kola: všechny
[ Reagovat ]
12.08.2017 10:20Od: triatlet
Zajímavé zápasy 1. kola: všechny :-)
I když - mě teda nudí ty s Byeovou :-)
Snad se tam někam přimotají i Magda a Ash.
A CoCo s Mad po týdnu repete!
[ Reagovat ]
12.08.2017 10:52Od: sprchon
Já teda ještě žádnej proti Byeový neviděl. :) Jen pár fotek, ale Byeová na nich ani nebyla.

Třeba tohle je zápasu Kája vs Byeová v Torontu. :)

https://www.instagram.com/p/BXd291XnKlU/?taken-by=karolinapliskova

Nebo tady Nasťa proti Byeový ve Stanfordu. ;)

https://www.instagram.com/p/BXO5ypjg8XA/?taken-by=nastia_pav
[ Reagovat ]
12.08.2017 11:32Od: Fandina
Pokud beru i kluky, tak los je těžký. Berďa DelPa a J1rka Karlovic. Pro Čechy, jak se píše v Expres zprávách je los těžký.
[ Reagovat ]
12.08.2017 12:11Od: sprchon
A pro koho není? :D
[ Reagovat ]
12.08.2017 12:46Od: VLK----1GSL
Trebas pro Pabla Carrena Bustu, nebo Fogniniho, Corice, Aguta a tak:))) Ja si myslim, ze muzou byt kluci spokojeni:)
A pak bych dodal konstantu 1111, pro ktereho je kazdy los easy:) To je jasne!!! Ten by mohl mit do prvniho i Nadala...a je skoda, ze ho nema...:(

Souhlasim s tim, ze pro Rebela a J1r1ho jsou to neprijemne prvni kola, coz sice potom muze mit, rekneme nejakou vyhodu...jak u Berdycha tak J1rky. Ale prave musis prejit to prvni kolo:D)

Jak by to bylo obracene, J1r1 by mel Potra, tedy i motivaci soupere porazit a Rebel Karlovica, toz to by byl super los, to potom jo, ale naopak...trosku o nicem...

Ja se du radeji kouknout, jestli v Cinci nebude nejaky zajimavy koncert...to by mozna bylo uplne nejlepsi reseni, pro oba...:)
[ Reagovat ]
12.08.2017 13:06Od: VLK----1GSL
Jinak u holek souhlasim, tam je to jedno, tam je to slusne naslapane. Tam jsou spis nektere losy ironicke:)
[ Reagovat ]
12.08.2017 13:19Od: Fandina
Mám dojem, že pořadatelé v Cinci nezajistili žádný koncert tenistům, tak jako v Montrealu.
[ Reagovat ]
12.08.2017 09:52Od: sprchon Kája a Lucka
Káju jsem viděl až od stavu 5:2 v prvním, protože během těch prvních tří hodin, kdy se čtyřikrát přerušovalo, většinou nešel stream. Kája i Caro seděly na lavičkách, obě už měly dost. Není to sranda bejt tři hodiny v pohotovosti, napnutej jako kšandy (bude se hrát, nebude hrát), furt odcházet, přicházet, rozehrávat se, zase odcházet a soustředit se na hru, když se furt přerušuje. A za tu dobu se nedohrál ani první set. Čekal jsem, že to pak minimálně jedný z nich nepůjde a že to asi nebude hezkej zápas. Taky že jo, Kája hrála zbytek prvního setu a i kousek druhýho v módu "na salámu" i když to na salámu neměla, bylo vidět, že ji to štve, praštila s raketou, prostě to nešlo. Caro stačilo vracet. Pak to ale Kája zkusila, byl tam zlomovej moment, kdy si podržela servis na 3:2, kde už prohrávala 0:40. hrály se sice delší výměny, ale aspoň se hrálo. A Kája pak až to půlky třetího setu byla na kurtu lepší hráčkou. Co se stalo pak, to nevím. Možná to na ni dolehlo.

Jak je opět vidět, Kája není robot, je to člověk. 5 a půl hodiny hrát nehrát je vyčerpávající. Tak si dál remcejte o ostudných prohrách. (úsměv)

Na Lucku už jsem neměl energii, viděl jsem jen kousek prvního setu, kde prohrávala. Věřil jsem, že to dokáže zdramatizovat a že aspoň jeden set uhraje. Ale nakonec bohužel, koukám, že podávala na vítězství ve třetím. To zamrzí, ale je třeba hodit to za hlavu a jít dál. ;)
[ Reagovat ]
12.08.2017 09:42Od: bIbec
No.. přiznám se, že sem holkám včera vůbec nevěřil. Nakonec byly obě celkem blízko vítězství, takže to teď trochu mrzí. Ale co mě teda mrzí hodně, tak že Maky dostane WC na tak velký turnaj a nakonec kvůli zranění nemůže hrát. To je fakt na houno. Ach jo.
[ Reagovat ]
12.08.2017 09:53Od: sprchon
To jo, to mě mrzí víc než ty včerejší prohry... Snad bude na USO v pořádku.
[ Reagovat ]
12.08.2017 11:48Od: misa
Je jí 18, pokud nebude mít zdravotní problémy, tak má reálnou šanci, že bude hrát ještě v roce 2030. Markéta má všechno před sebou. Takže psát o tom, že její neúčat v Ohiu je horší než zmíněné prohry, mi přijde úsměvné...
[ Reagovat ]
12.08.2017 12:09Od: sprchon
Nepsal jsem, co je horší a s věkem to nemá co dělat. Navíc v tom s tebou taky nesouhlasím. Podle tebe je teda lepší bejt zraněnej než prohrát, jo?
[ Reagovat ]
12.08.2017 16:37Od: misa
Největší problém Markéty je ten, že letos sehrála v mladém věku obrovské množství zápasů (letos už 69, třeba Wozniacká má 60). Pauza jí proto jen prospěje a zřejmě jí nic vážného není. Tak si v Cincinnati zahraje příští rok nebo v dalších mnoha letech.
[ Reagovat ]
12.08.2017 09:34Od: Bloody13
Naše holky včera ty svoje jasný příležitosti doslova vyhazovaly z okna. A na Lucčinu odvetu se Sloane nedojde, protože pokud dojde do F, ze Cincinnati se odhlásí. A tady v Torontu se hrálo o víc. Takže škoda, škoda.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist