Šafářová ve Wimbledonu končí. Znovu nestačila na Švedovovou

  • Soutěž žen ve Wimbledonu pokračuje po dnešku bez českých hráček. Lucie Šafářová nestačila ani ve čtvrtém vzájemném utkání na Kazašku Švedovovou, které v dnešním osmifinálovém souboji podlehla 2-6 4-6.
    4. 7., aktualizováno | Aktuality |  180 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Osmadvacátá nasazená Lucie Šafářová se dnes od začátku ocitla pod palbou agresivně hrající Jaroslavy Švedovové. Hned v první hře odvracela česká tenistka čtyři brejkboly, ale podání si ještě udržela. Při tvrdém servisu soupeřky se ale skoro nehrálo a Češka neměla v utkání ani jednu šanci na brejk.

O rychlé hře Švedovové svědčí i to, že před čtyřmi lety zatím jako jediná na grandslamech získala tzv. zlatý set. Ve třetím kole Wimbledonu v roce 2012 vyhrála nad Sarou Erraniovou všech čtyřiadvacet míčů prvního setu v řadě.

V úvodním setu přišla Šafářová o podání dvakrát, zkoušela přitlačit, ale nepomohlo ani fandění legend v hledišti, vítěze Wimbledonu Jana Kodeše a později Heleny Sukové. Na úvod druhého setu předloňská semifinalistka turnaje Šafářová po dvojchybě odevzdala servis a duel prohrála za hodinu a dvacet minut.

Proti moskevské rodačce Švedovové se Šafářové nedaří. S bývalou světovou pětadvacítkou prohrála počtvrté, letos podruhé, a dosud jí vzala jen set.

"Musím říct, že prostě byla lepší. Sedlo jí to. Výborně servírovala. Snažila jsem se čekat na nějakou příležitost, ale nedala mi ji. Výborně returnovala především moje druhé podání. Pořád jsem tahala za kratší konec," řekla Šafářová.

Především je ráda, že po zdravotních problémech z druhé půlky loňské a ze začátku letošní sezony je v zcela pořádku. "Cítím se dobře a jsem zdravá, což je nejdůležitější, a myslím, že už jsem zpátky. Že jsem zase ta stará já," usmála se loňská finalistka Roland Garros a s nadějí hleděla k druhé půlce letošního roku.

Po vleklých zdravotních problémech, kvůli kterým vstoupila do této sezony se zpožděním, se v březnu v Americe cítila unavenější, proto pak začala jako většina tenistů s bezlepkovou dietou. "Mám teď víc energie. Brala jsem spoustu léků, potřebovala jsem je vyplavit z těla," vysvětlila svůj krok.

Změnu pocítila už cestou za titulem na antukovém turnaji WTA na pražské Spartě. "Zvládla jsem tam několik dlouhých zápasů a strava mi hodně pomohla," doplnila Šafářová.

Z dřívějších dobrot musela vynechat například koláčky, které si dopřávala za odměnu. A musí se obejít třeba bez omáček. "Skoro do všeho se přidává máslo nebo smetana. ale dá se to zvládnout. Mému výkonu to pomáhá," řekla.

V Londýně ještě zůstává, nastoupí s Radkem Štěpánkem do smíšené čtyřhry. "Bude to zajímavá zkušenost a trochu zábava. Radek je showman a myslím, že si to užijeme," těšila se Šafářová na zápasy s daviscupovým vítězem.


Cibulková vyřadila turnajovou trojku Radwaňskou
Zatímco v souboji mezi Lucií Šafářovou a Švedovovou diváci žádné drama neviděli, zápas mezi třetí nasazenou Agnieszkou Radwaňskou a Dominikou Cibulkovou nabídl pořádně napínavou podívanou.

Slovenská tenistka má sice s Radwaňskou zápornou bilanci, v posledních dvou utkáních ji ale porazila a navíc před Wimbledonem nabrala na travnatých dvorcích formu, když  ovládla turnaj v Eastbourne. Sebevědomě odstartovala i dnešní zápas, v němž ji k zisku úvodního setu stačil jediný brjek.

V další sadě šla agresivně hrající Cibulková natřikrát do vedení, avšak Polka si pokaždé dokázala vzít podání zpátky. Za stavu 5-4 měla slovenská tenistka první mečbol, jenže její soupeřka se ubránila, srovnala a ziskem dalších dvou gamů vývoj setu otočila.

Cibulková sice promarnila velkou šanci, ovšem v rozhodující sadě se dokázala zkoncentrovat a dál bojovat o své první wimbledonské čtvrtfinále od roku 2011. A do něj se nakonec dostala navzdory tradičně velmi bojovnému výkonu Radwaňské. Ta si za stavu 3-4 vzala zpět ztracený servis, při dalších dvou podáních odvrátila osm brejkbolů a za stavu 6-5 měla dokonce mečbol. Odvážně hrající Cibulková ho ale smazala vítězným forhendem, Polku brejkla a měla další šanci zápas dopodávat.

Ani to nebyl konec utkání - Radwaňská znovu srovnala, avšak další brejk Cibulkové už byl rozhodující. Cibulková po třech hodinách proměnila svůj třetí mečbol a v Londýně si s Ruskou Jelenou Vesninovou zahraje o své první semifinále.

"Zápas byl nesmírně fyzicky náročný, protože ona nedá jediný fiftýn zadarmo. Všechno jsem si musela uhrát, což strašně vysiluje a je náročné i na psychiku. Myslím, že nakonec rozhodly moje vítězné míče," řekla Cibulková, která měla 56 vítězných úderů, zatímco Polka skoro o dvacet méně.

Pokud by finalistka Australian Open 2014 postupovala londýnským turnajem ještě dál, bude muset vyřešit zásadní termínovou kolizi. Na sobotu 9. července, kdy se hraje finále ženské dvouhry, má totiž naplánovanou svatbu s Michalem Navarou.

Cibulková by neměla problém svatbu kvůli finále odsunout. "Nic lepšího by se mi nemohlo stát. Klidně bych svatbu měla o týden později a o to více si ji užila," řekla bratislavská rodačka, které se o tom dokonce zdálo. "Že už je svatební sobota, ale pak jsem se probudila, uvědomila si, že jsem ve Wimbledonu a jdu hrát," dodala s tím, že už v případě postupu do semifinále svatbu posune.

Radwaňská došla v předchozích čtyřech letech ve Wimbledonu třikrát minimálně do semifinále, v roce 2012 prohrála až ve finále. V utkání s Cibulkovou nejprve v druhé sadě odvrátila mečbol, ve třetím setu pak sama jeden nevyužila.

"Byl to skvělý zápas a s přibývajícím časem lepší a lepší," řekla Radwaňská. "Samozřejmě jsem zklamaná, po třech hodinách boje jsem vyčerpaná a naštvaná, že jsem prohrála, ale co s tím můžu dělat. Jsem poražená, to je vše," dodala. Nyní má s Cibulkovou bilanci 7:6, tři poslední zápasy s ní ale prohrála.

Z nejvýše nasazené trojice tak v turnaji zbyla už jen obhájkyně titulu Serena Williamsová. Už dříve vypadla španělská dvojka Garbiňe Muguruzaová. Radwaňská byla na pokraji vyřazení také v druhém kole, kdy proti Aně Konjuhové z Chorvatska musela odvrátit tři mečboly.

Výsledky - Wimbledon - ženy (tráva, dotace 28,1 milionu liber):
Dvouhra - osmifinále:
Švedovová (Kaz.) - Šafářová (28-ČR) 6:2, 6:4
S. Williamsová (1-USA) - Kuzněcovová (13-Rus.) 7:5, 6:0
Cibulková (19-SR) - A. Radwaňská (3-Pol.) 6:3, 5:7, 9:7
Kerberová (4-Něm.) - Doiová (Jap.) 6:3, 6:1
Halepová (5-Rum.) - Keysová (9-USA) 6:7 (5:7), 6:4, 6:3
V. Williamsová (8-USA) - Suárezová (12-Šp.) 7:6 (7:3), 6:4
Pavljučenkovová (21-Rus.) - Vandewegheová (27-USA) 6:3, 6:3
Vesninová - Makarovová (obě Rus.) 5:7, 6:1, 9:7
Čtyřhra - 2. kolo:
Strýcová/Krajiceková (ČR/Niz.) - Duqueová-Marinová/Puigová (Kol./Portor.) 7:6 (8:6), 6:4
Čtyřhra - 3. kolo:
Kar. Plíšková/Görgesová (8-ČR/Něm.) - Broadyová/Watsonová (Brit.) 7:6 (7:5), 6:7 (0:7), 6:3
Grönefeldová/Peschkeová (Něm./ČR) - Jankovičová/Kruničová (Srb.) 6:4, 6:4
Juniorky:
Dvouhra - 1. kolo:
Kaňková (ČR) - Lommerová (USA) 6:2, 6:1
Danilovičová (10-Srb.) - Kilnarová (ČR) 7:5, 2:6, 6:3
pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (180)
05.07.2016 12:56Od: Frick Lucka - zlepšení v průběhu turnaje
Osobně jsem doufal, že se Lucka bude s každým kolem zlepšovat, to se ale v zásadě nestalo.

Taky jste doufali, že si třeba Lucka z tý haluze s BMS vezme jako velký a půjde herně nahoru nebo jste naopak byli smíření s tim, že nemá dobrou formu a těch "pár dní" na tom těžko něco změní?
[ Reagovat ]
05.07.2016 13:09Od: Herbert_Hoover
Fakt dost jsem věřil Jarce, nebylo mnoho důvodů Lucce věřit, podle mě už dosáhla maxima a teď následuje sešup z pozic. Byť z velké části, bohužel, kvůli zranění.
[ Reagovat ]
05.07.2016 13:09Od: Herbert_Hoover
zranění/nemoci
[ Reagovat ]
05.07.2016 13:39Od: Frick
Píšeš to jako kdyby jí vyřadila 20 letá holka, co letí žebříčkem nahoru.

Ve skutečnosti jsou stejně starý.

BTW: Bejt fanouškem Jarky, tak bych snad i cítil vedle radosti i poněkud rozčarování ve stylu "Co děláš na konci TOP 100, když hraješ tak suprově?"
[ Reagovat ]
05.07.2016 13:50Od: Herbert_Hoover
Dvacetiletá holka sice Jarka není, ale žebříčkem nahoru skutečně letí. :)
Píšu to jako, že ji vyřadila hráčka, která se prezentuje v Londýně velmi dobře a již počtvrté ji porazila. Vážně nebylo mnoho důvodů k optimismu kolem Lucčina výkonu. :) Naopak.
[ Reagovat ]
05.07.2016 14:11Od: Frick
To zase zní jako kdyby nyní (= posledních několik měsíců) prožívala zlaté časy. A to taky není pravda.

Na trávě hrála pendrek. Dokonce i Hantuchová si s ní vytřela pr.....

http://www.tenisportal.cz/hrac/shvedova/

Člověk neechápe, co to do ní v tom Wimbledonu vjelo.
[ Reagovat ]
05.07.2016 14:17Od: EllNino
spíš ty to nechápeš
[ Reagovat ]
05.07.2016 14:48Od: Herbert_Hoover
Nyní je nyní. V tenisové terminologii se tento termín může významově nafouknout na jeden turnaj, jinak je nyní právě teď. Rozhodně se však nyní nerovná několika měsícům. Pokud by to bylo posledních několik měsíců, pak napíšu posledních několik měsíců. To ty si ten časový horizont modifikuješ sám pro sebe. Pravdou prostě je, že v Londýně zahrála asi tak tisíckrát lépe než Lucka a proto hraje s Venus ona a ne Lucka a proto možná půjde i přes Venus. :))
[ Reagovat ]
05.07.2016 14:55Od: EllNino
přesně :)
[ Reagovat ]
05.07.2016 15:04Od: Frick
"žebříčkem nahoru skutečně letí" to si člověk může vyložit skutečně s různou časovou délkou.

Hele, zkrátka neni úplně standartní, aby hráčku, co od ledna hraje pendrek, zrazu "osvítil duch svatý" a najednou řádila jak černá ruka.

Ale asi není na místě žehrat na Jarku. Nebyla by Jarka, byla Sabina nebo Svitolina a ty by značně nepřesvědčivá Lucka asi nedala taky.

Prostě tráva nestála za nic a 240 bodů je zlatých.
[ Reagovat ]
05.07.2016 15:10Od: EllNino
vzpomeň si na Tamiru Paszek, která měla do Eastbourne bilanci 2:11 a pak Eastbourne vyhrála a zahrála si čtvrtfinále Wimblu
[ Reagovat ]
05.07.2016 15:11Od: Herbert_Hoover
No však letí. Byla 96. před turnajem nebo kolikátá, momentálně je v live rankingu padesátá tuším. Takže stoupá vzhůru. Standardní to právě u žen docela je, kouzelnice okamžiku, zvlášť u těch druhého-třetího sledu. Není to rozhodně natolik výjimečné, abych se tomu divil víc než tomu, že vyšlo slunce (v nadsázce). Byl-li by to Jarčin úplně prvotní větší úspěch, bylo by to více k úžasu, ale není + tři předchozí skalpy Lucky.
Poslední tři věty, zejména pak ta úplně poslední, už ti vyrýsovaly konečně smířlivou objektivní tvář.
[ Reagovat ]
05.07.2016 15:43Od: Frick
Já už to snad i psal - Lucka by měla šanci, kdyby Jarčino kouzlo přestalo působit a kdyby něco už začala hrát.

Bilance 0:3 byla sice jasná, na druhou stranu - Cinci 2012 už je docela dávno, IW 2016 se zase nedá počítat z důvodu Lucčinýho těžkýho návratu, takže jedinej relevantní zápas je už jen R128 na AO 2015. A tam to bylo velice těsný. Čili si nemyslim, že by třeba zrovna vz. zápasy byly nějakym skutečně relevantnim ukazatelem, proč by měla Lucka prohrát.
[ Reagovat ]
05.07.2016 16:28Od: Herbert_Hoover
Simon porazil poprvý Berdycha v roce 2006 no a porazil ho i v roce 2016. Mezitím samozřejmě ještě pětkrát, stejně jako Berdych jeho, ale rozhodně to je hráč, který mu dělá velké problémy. Stejně tak Petra porazila Lucku pokaždý, i v jejích lepších obdobích a ve svých horších obdobích. H2H s Jarkou nebyla tak dramatická, aby z ní měla Lucka takový komplex, ale určitě nebyla náhodná. Navíc, to že někdo na někoho nenašel recept před čtyřmi lety, neznamená, že na něho najde recept o čtyři roky později, jelikož hra zůstává v zásadě dost podobná. Když se k tomu připočte šedivé období Lucky a třpytivý Wimbledon Jarky (v porovnání s jejími předešlými výsledky), není mnoho důvodů věřit Lucce. Ale chápu, radikální fanda možná některé věci nevidí úplně tak zřetelně. Měl jsem to sem tam podobně s Roddickem nebo s Rafou.
[ Reagovat ]
05.07.2016 17:21Od: Frick
Dva relevantní zápasy mezi kterejma bylo 2,5 roku. Tam myslím prvek náhody sílu mít rozhodně může.

Kdyby Lucka hrála ve Wimblu spolehlivě (a třeba Jarka měla štěstíčko), rozhodně bych neviděl jejich vz. bilanci jako vážný důvod toho, proč Lucka neměla vyhrát.

Lucka ale bohužel nehrála a Jarka se blbě "nevyspala" (což se u hráčky, která zrazu vyletí, určitě stát může) jako třeba dneska Cibuľa z E55...
[ Reagovat ]
05.07.2016 05:15Od: Rudolfek dojmy
Zarazil mě rozdíl v přístupu k utkání Cibule a těch našich hvězd.
2.
Opět 14 dní poslouchám to neposlouchtelné přechylování ženských jmen. Když chce někdo skoňovat, tak proč ne. Ale líp by se mi poslouchalo 2. pád Kuzněcové, Makarové, Šarapové i Muguruzové. Muguruzaová je hnus !!!
U nás taky neříkáme Novotnýová, atd.
[ Reagovat ]
05.07.2016 09:38Od: sprchon
To bys mohl rovnou říct i Cibulkovové, protože to není český. :D
Ano, je to hnus.
[ Reagovat ]
05.07.2016 10:56Od: Herbert_Hoover
Mně přijde jako větší hnus ty příklady, které jsi uvedl. Makarové? Kuzněcové? Co to jako má být?

Někdy je to fakt psycho, u asijských jmen hlavně, avšak u mnoha dalších je větším hnusem zkrácenina. Má to své opodstatnění, tak to tak prostě je. Co naplat, spisovný jazyk je někdy divný, ale jindy je divný ten nespisovný.
[ Reagovat ]
05.07.2016 10:58Od: Herbert_Hoover
Cibulkovové by být nemohlo, jelikož neexistuje mužská obdoba jména ve tvaru Cibulkov. Tedy ne slovenská. Kdežto Šarapov, Makarov, Kuzněcov... :)
[ Reagovat ]
05.07.2016 10:59Od: Herbert_Hoover
Docela mě zaráží, jak se to pořád řeší, přitom je to logické. Se skloňováním českých/slovenských jmen se to nedá srovnávat.
[ Reagovat ]
05.07.2016 11:37Od: darek.vrana
Taky nechápu, jak to tady někteří pořád řeší a ještě se tváří, že je blbec ten, kdo to používá správně. Stejně tak se vysmívají třeba tvaru Kukuškin, když jeho oficiální jméno je přece Kukushkin apod.
[ Reagovat ]
05.07.2016 16:29Od: FulnekUltras
český přepis sh je š - přípona ová v češtině logicky následuje za jménem fotra - co je na tom probůh pořád tak divného????? ;)

ta už skoro 27tiletá anglikanizace našeho jazykového prostředí má bohužel zejména u mladší generace opravdu děsivé dopady... ;)
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:40Od: kada.tom Program na úterý
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/schedule16.html

naprosto logický rozpis - šlágr Halep s Kerber a pak Serena na centrkurtu, zbylá dvě QF na jedničce :-)
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:26Od: Pavol Ruska exibicia.
To by malo Cibulkovej pomoct. Vsadzam na Cikulku.
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:26Od: Pavol
Cibulku.
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:03Od: carodejka_s.r.o. Lucka si svý odpracovala
Po té šňůře zranění a nemocí je tohle dobrej výsledek. Daleko víc zklamaly ostatní holky.
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:13Od: FulnekUltras
ruský kat Káťa byl letos holt neúprosný - a Japonečka klasicky běhavá
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:30Od: tommr Karolína Plíšková
si neúspěch v singlu vynahrazuje aspoň úspěšným tažením v deblu spolu s Goergesovou. Dneska vyřadily britskej pár Broady/Watson a postoupily už do čtvrtfinále ... :)
V deblovým žebříčku se už Karolína posunula před Lucku Šafářovou a pomalu se blíží k první desítce ... :)
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:38Od: misa
Karolína si dojde v Riu pro deblové zlato.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:43Od: tommr
vzhledem k výkonům Lucky z poslední doby se začínám přiklánět k názoru, že toho debla na OH by měla asi přece jenom s Karolínou hrát spíš Bára ...
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:49Od: misa
Na změnu je už pozdě. Možná je asi jen v případě zranění.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:49Od: blixa
Ale ale, není to tak dlouho kdy jste mě kvůli "žebříčkovému postavení" s Fandinou málem umlátili ... :D
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:55Od: tommr
ale to žebříčkový postavení se už od tý doby zásadně změnilo: Lucka jde zdá se nezadržitelně dolů a Karolína naopak nahoru ...
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:01Od: historik
no jestli chce hrát Lucka i mixa...není toho na 1 osobu příliš? Navíc si myslím, že Bára s Kájou se pro debla skvěle doplňují - jak herně, tak povahově. trochu jako mužská obdoba Berdych-Štěpánek. A další aspekt: něco už spolu odehrály.
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:06Od: blixa
Tohle ale naši bafuňáři nechtějí slyšet ... :-(
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:09Od: iqe
Bára s Kájou toho před uzavřením nominace moc neodehrály - přesně dva zápasy.
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:18Od: historik
jj není to moc. Ale Kája s Luckou pokud vím vůbec nic.
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:21Od: misa
Loni jeden zápas v Dubaji.
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:23Od: historik
hm tak to mi uniklo, ale stejně bych byl radši pro variantu B+K
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:20Od: blixa
A byl bys tak benevolentní a prozradil nám, kolik toho odehrály Lucka s Kájou ? :D
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:26Od: iqe
Přesně o jeden zápas míň. ;-)
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:28Od: blixa
A kolik toho spolu vyhrály ?
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:36Od: misa
Kolik toho výhraly Lucie s Mattekovou před Australian Open 2015?
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:43Od: blixa
Jasně, takže když zasedne komise "oborníků", tak myslíš že je nejlepším výstupem dát dohromady dvojici, která spolu nikdy nehrála ?
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:53Od: iqe
Většinou bývá nejlepší nemotat se do věcí, do kterých nevidíme.
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:57Od: triatlet
třeba do lajnových? :-D
[ Reagovat ]
04.07.2016 21:58Od: blixa
Jirko, tuhle myšlenku fixuj, drž se jí a nikam neuhýbej !!! Tvůj živost bude mnohem šťastnější !! ;-)
[ Reagovat ]
05.07.2016 10:01Od: darek.vrana
Tak se prosím nemotej do tenisu;).
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:24Od: kada.tom
Karol jde do QF ve čtyřhře :-)
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:01Od: FulnekUltras Prostě momentální realita...
Šafi ji i tak v letošním Wimblu překročila z našich holek nejvíc. Gratulace na Slovensko - odpratať antitenistku ;) se dnes cení. No a k anglosaským manýrům se střechou poté, co se dnes slovutný Kong poroučel k zemi, se už ani nebudu vyjadřovat.

Čeká nás velký mač Berdi s Jirkou - tak si ho užijme...
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:47Od: PetaM
Supeeeeer! Jelen to nakonec zvládl, super!!! :) Krásný zápas, se super koncem :) Ani ve ČF nejsi bez šance :) Pošli Domču na svatbu :) No ale ať vyhraje ta lepší :)
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:46Od: kada.tom
Elena v QF, docela zajímavé překvapení v rámci celého turnaje :-)
No, snad v něm stopne Cibulkovou ...
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:47Od: Ptakoslav.Kotoul
Bez šance.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:46Od: Dobry-den Vesna
Tak aspoň trocha radosti dneskA :-)
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:59Od: tommr
spíš to vrhá další stín na výkony našich holek. Makarova opravdu není žádná nepřemožitelna supermanka, aby s ní jak Petra tak Bára musely tak snadno vypadnout ... :(
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:03Od: FulnekUltras
vnitrostátní duely mají svá specifika - což známe i od nás... ;)
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:06Od: iqe
Ale nevrhá.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:10Od: FulnekUltras
v zápase dvou kámošek, které se výborně znají z debla, je možné vše
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:10Od: iqe
Asi tak.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:45Od: monty25 Makarova out
To zase byla "tutovka". Na tenis se fakt nedá sázet...
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:42Od: PetaM
Poooooooooooojď Eleno!!!! Doservíruj!!!!
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:40Od: anakin01 Tomáš - Jirka,
před nimi se hrají dva zápasy, a jak na potvoru:
6:3, 5:7, 9:7
7:5, 1:6, 7:7 ... stále se hraje

Pokud to mezi nimi nebude jednoznačné, tak to dneska nejspíš nedohrají. Aby se vůbec dostali na kurt.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:42Od: anakin01
mezitím Bernie v 5. setu s Pouillem odvrací brejkboly, takže soupeř Jirky/Toma bude mít za sebou taky šichtu, ale odehráno už dnes, což Tomáš ani Jirka jisté rozhodně nemají.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:47Od: Ptakoslav.Kotoul
Berdych vyhraje rychle ve třech, Veselý se z něj podělá.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:00Od: tommr
pokud už má Tomáš vyhrát tak at je to rychlý a bezbolestný ... :)
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:33Od: iqe Turnaj mistryň..
http://kves.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=533940
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:39Od: misa
V singlu bez Češek. Báru si v top 10 neumím představit, Karolína neumí na grandslamech a ty dvě další by potřebovaly vyhrát US Open a ještě něco navíc :)
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:44Od: PetaM
Tak tak, budeme rádi, když na TM budou Háčka .... I když i Kája s Julčou nejsou bez šance ... A samozřejmě Lucka s Beth ... No ale ty se musí zvednout :)
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:07Od: iqe
Výhra na US Open by znamenala takřka jistotu postupu, ale nezbytně nutná není.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:51Od: Ptakoslav.Kotoul
Petra vyhraje US Open a bude 9. a na TM se dostane na divokou kartu místo 8. Báry, která jí za to pak zmlátí, Petra bude zraněná, Bára distancovaná a na TM pojede 41. Lucka, protože hráčky na 10.-40. místě už budou mít naplánovanou dovolenou.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:54Od: misa
Kotoule, my tady řešíme závažné věci :)
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:22Od: triatlet
Pokud budou hrát tenistky na TM jako dneska Dominika s Agnieszkou, pak bude mít ČT pěknou reklamu.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:30Od: misa
V ranních hodinách říjnových všedních dnů budou mít přenosy minimální sledovanost.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:38Od: PetraFans.
podzimní prázdniny ;)
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:26Od: misa
Byly doby, kdy jsem měl program prázdnin taky pečlivě nastudovaný :)
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:41Od: triatlet
Fanoušci se rádi podívají.
Občas jsi upnutý na jednu modlu podobně jako iqe.
Tenis není jen o Lucce a Petře.
Čeští fanoušci si určitě užijí FC :-)
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:06Od: misa
Nevím, jak z mé poznámky plyne, že jsem upnutý na jednu modlu. Tenis má u nás mnohem méně příznivců než fotbal nebo hokej, takže turnaj bez našich tenistek bude logicky zajímat mnohem méně lidí než s nimi.
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:09Od: iqe
Přesně tak.
[ Reagovat ]
04.07.2016 20:20Od: FulnekUltras
V operativnosti získávání a zařazování přímých přenosů nebo aspoň záznamů ze sportovních událostí, kde se našim aktuálně daří, je současná ČT sto let za opicemi a tisíc let za Československou televizí z husákovské éry. Ota Černý se spokojeně rozvalí v ušáku na Kavkách, Míra Bosák žoviálně zašveholí - a kdo je tady víc???
[ Reagovat ]
04.07.2016 21:47Od: Ptakoslav.Kotoul
Ota Černý se už pár let rozvaluje tak možná na Kladně v Kongu.
[ Reagovat ]
05.07.2016 00:00Od: FulnekUltras
nějak teď už Kavky pramálo sleduju... ;)
[ Reagovat ]
05.07.2016 00:02Od: FulnekUltras
a když se jednou za čas podívám, je tam obvykle pár nových mladých xichtů se stejně zpuchřelým výstupem, jaký míval Ota... ;)
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:33Od: anakin01
Karlička out, veliké zklamání. Kdo teď dojde do finále, snad Venus.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:06Od: FulnekUltras
finále SW - VW by bylo pro ostatní mladší hráčky dost smutnou vizitkou...
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:31Od: kada.tom Venus
Zdolala Karla a je v QF :-)
Naprostá paráda, snad přidá ještě dvě výhry a setká se se Serenou ve finále :-)
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:32Od: Frick
Pokud Yarka udrží level, tak to bude mít velice těžké.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:33Od: kada.tom
neudrží, při vší úctě k Lucce je Venus naprosto jinej kalibr :-)
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:36Od: Frick
Ale no tak. Venus měla snadnej los, i tak musela 2x tvrdě bojovat.

No a Carla? Kdyby se Denča nepodělala, tak končí ve druhym.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:31Od: Frick ITF turnaje
Jesika bude hrát 100k v Budapešti, Terka S. s Karolínou M. pak 50k ve Versmoldu, kde je nasazenou no. 1 Anna Karenina.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:31Od: Krisboy
Venus vypadá, jako by měla na hlavě ho.vno :))))
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:25Od: historik
doufám, že se tam Makarova s Vesninou nebudou tahat ještě kdovíjak dlouho. Už chci naše kluky
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:17Od: misa Rozhovor s Lucií
http://sport.idnes.cz/lucie-safarova-rozhovor-po-osmifinale-dho-/tenis.aspx?c=A160704_175309_tenis_tp

Nevím, jak "nová" strava pomáhá Lucii k výkonu. Že by překypovala silou a energíí mi vůbec nepřipadá. Aby pak za dva měsíce nevyšel článek o tom, jaká chyba to byla :)
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:19Od: Frick
Tak vyhýbání se laktoze novinka není. Ten lepek jo. Tuším ale, že prospěšnost vyhýbání se lepiku u osob nez celiakie je minimálně diskutabilní.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:23Od: iqe
K té celiakii bych dodal ještě alergii na lepek, jinak souhlas.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:08Od: FulnekUltras
tyhle stravovací novoty jsou k hovnu
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:10Od: iqe
Módní vlna, nic víc..
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:16Od: misa
Radek Štěpánek jednou zkoušel nějakou dietu, a pak se zesláblý rychle vrátil k původnímu jídlu. Lucka se za nějaký čas taky vrátí.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:19Od: FulnekUltras
člověk je všežravec - dlouhodobě o vodě a ptačím zobu zákonitě skomírá...
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:23Od: historik
no nejsem odborník, ale že by byla plná energie to se rozhodně říct nedá.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:25Od: Frick
Zas kdyby na tom byla špatně, tak ty dlouhý zápasy nedá.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:27Od: Dobry-den
jj, ten rozhovor je z její strany celkem úlet, tím mě dost zklamala :-(
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:29Od: Frick
Ale já fakt myslim, že spíše než o fyzičce to bylo o tom, že Lucka byla na trávě trochu mimo herně.

Musejí se s Robem pořádně připravit na hardy.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:45Od: misa
Na hardech se definitivně ukáže, jak na tom Lucka je. Prvním krokem bude vyhrát první letošní zápas na tomto povrchu.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:32Od: misa
Plná energie byla Lucka loni v Paříži. Tam předváděla neuvěřitelně agresivní a přitom přesný tenis, zvládala i debl. Se současností se to nedá vůbec srovnat. Byl bych nerad, kdyby si Lucie něco nalhávala.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:09Od: Mayo Serena
Kks prvý set vyrovnaný a o chvíľu kuknem a 6-0 uff riadne ju spláchla
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:09Od: kada.tom
ve 2. setu to byla neskutečná palba, Světlana neměla nárok
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:06Od: kada.tom Serena Williams X Svetlana Kuznetsova
V 1. setu to nebyl nic moc tenis, Serena šla brzy do vedení, ale svýma nepochopitelnýma vedení hned ztratila, aby nakonec dovolila jít Světlaně do vedení 5-4, navíc hned při využití breakballu Světlany Serena hodně nepříjemně uklouzla po trávě, na kterou už spadlo několik kapek přicházející přeháňky. No ... ještě se hrála jedna hra, kterou Serena vyhrála a dokázala srovnat na 5-5. Pak se přerušilo, nakonec se zatíhla střecha.

A po střechou se odehrál galakoncert světové jedničky, který přinesl 8 her v řadě, Serena suverénně vkročila do zakončení 1. setu a ve 2. setu neměla Světlana už nejmenší šanci, Serena zpřesnila hru a soupeřku rozstřílela málo vídaným způsobem. Kanár byl pro Světlanu asi docela krutý, ale ve vývoji setu zasloužený.

V QF čeká Serenu Nasťa, se kterou má H2H 5-0, na trávě se ještě nepotkaly, jediný set ztratila Serena s Nasťou na RG v roce 2010. Naposledy se potkaly v Římě před rokem, kde Serena Nasťu smázla. Serena bude velkou favoritkou, ale Nasťa se zdá být ve formě, takže bude třeba, aby Serena soupeřku nepodcenila.
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:53Od: Frick
Zatímco bývalého pana prezidetna uvidíme na Challengeru až za tři týdny, ten současný tak učinil již nyní.

http://1gr.cz/fotky/idnes/16/071/org/MV646259_134636_4199582.jpg
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:49Od: Frick Fakt klid
Na antuce od Prahy se jí z 11 zápasů skutečně nepovedl jen ten s Doiovou v Římě. V Praze titul přes dva velice dobrý skalpy, v Madridu bohužel zdraví zradilo, v Řimě zmiňovaná Doika a v Paříži sice jen třetí kolo, ale Sam byla v Paříži velice dobrá a prohra to byla skutečně těsná.

No a tráva je zkrátka specifickej povrch. A pokud se budeme řídit "vyjímka potvrzuje pravidlo" (= Wimbl 2014), tak zjistíme, že Lucka na ní vlastně moc neumí.
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:57Od: Frick
Pokud nebudem počítat předlonský Wimbledon, tak má Lucka na trávě 21:23....
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:57Od: misa
Hm, teď tři týdny bez singlové Lucky a pak Kanada, kde pokud nedostane do 1. kola nasazenou, tak její zápas třeba ani nebudou vysílat :(
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:00Od: Frick
Loni jsme dokonce čekali 5 neděl...
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:38Od: Frick Lucka před infekcí
Taky z ní nedělejma nepřemožitelnou gigatnku. Stupidních proher tam taky měla hodně....
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:20Od: monty25 Rainbledon
To je fakt radost na tenhle turnaj sázet. Člověk ani neví, kdy to dohrajou...
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:07Od: Davor1 Re: :DD
Tak na neho nesázej, keď s tým máš problém. Aspoň ušetríš tých horibilných 50 kaček.
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:46Od: monty25 Re: Davor1
Já sázím většinou za dvě kila.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:14Od: FulnekUltras
tolik žrádla vyhodit oknem... ;)
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:16Od: Frick Lucka
Zajíci se počítají po honu - jak na tom skutečně je, uvidíme až před startem JTB PO 2017....
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:12Od: peggy
Jo Lucinko,kdo umi,umi.Masa neni a Rusky vas vytrikaly,dobry!
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:18Od: misa
Jdi vykouřit Putinovi.
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:20Od: George_Renel
Masa je dost, tady nejsi v Rusku. :-)
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:21Od: Frick
:-D
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:22Od: misa
:)
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:22Od: Krisboy Re: peggy
Zajímalo by mě, proč žiješ v ČR, když Čechy (kromě Radka) a českou povahu nemáš ráda?
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:24Od: Krisboy
a mimochodem - "vytrikaly" v češtině nic neznamená.
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:56Od: bIbec
co se děje na zápasu Sereny? Proč se nehraje?
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:58Od: Kiske007
pry vlhkej trávník, takže se bude zatahovat střecha
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:59Od: bIbec
aha, díky.
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:05Od: lars
A jinde neni vlhky kurt ?
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:06Od: anakin01
jinde není střecha
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:17Od: FulnekUltras
a nehraje tam serenka ;)
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:51Od: misa Wimbledonské trápení Lucie
ve dvouhře je u konce. Díky nebesům za obhájené body, los rozhodně pomohl! Za bojovnost v prvních třech kolech si Lucka zaslouží jedničku. Tenisově ale vůbec nepřesvědčila. Servisem si nepomohla, ztrácet na trávě gemy ze stavu 40:00 se prostě nesmí... Return bez komentáře, každý si mohl udělat obrázek... Plno zbytečných chyb. Lucka se skoro pořád trápila. Věřím, že její fanoušci taky.

Žebříček po Wimbledonu bude mít mezi 28. a 30. místem, race je ovšem horší: nyní je 48. Žádná tragédie. Horší je, že Lucie už dlouho neporazila dobrou hráčku. Jejích pět posledních výher je nad hráčkami: Djatčenko, Golubič, Mattek-Sands, Crawford, Čepelová, spíše tedy tenistky druhé stovky...

Tréninky s Robem jí můžou opět povzbudit, ale mám obavy, že na úplnou špičku už nemá sílu, rychlost.
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:06Od: Frick
Ale tak musíš uznat, že Jarčin servis byl dnes skutečně velmi kvalitní. Bohužel včetně třeba chvíle, kdy byla jiskra naděje - jak Lucka vedla 30:15* a následně jí Jarka nedala šanci :-(
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:16Od: d@ve
A taky ten BH return byl pro Lucku asi frustrující. Jarka nejspíš začíná být pro Lucku noční můrou. :(
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:17Od: misa
Byl. Ale Lucka je na returnu úplně marná. S tím, co v současnosti předvádí, se nedá proti hráčkám z padesátky uspět. Poslední hráčka, kterou Lucka z top 50 porazila, byla Coco na antuce v Madridu. To je dva měsíce zpět.
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:48Od: Frick Jarka vs. Lucka
Kurzy na výhry od R128 do R32

Lucka (BMS, Crawford, Čepelová) 1,33 - 1,18 - 1,36 = 2,13
Jarka (Görges, Svitolina, Lisicki) 2,26 - 2,61 - 3,19 = 18,81

Čas trávený na kurtu
Lucka 172 - 74 - 165 = 411
Jarka 104 - 118 - 80 = 302

Ono fakt není do řešit. Jarka porazila mnohem snadněji tři jasně lepší tenistky.

Jediná šance pro Lucka by byla ta, kdyby Jarka odešla a Lucka by se vzpamatovala. To se nestalo.
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:56Od: Frick
Gratulu všem sázkařům, co to viděli a vsadili na Jarku.
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:41Od: Frick Holky ve Wimbledonu celkově
Jediná, která zahrála asi maximum svejch možností, byla Katka. Jinak všechny pod. Bohužel.
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:52Od: monty25 Re: Frick
A víš, že mi to vůbec nevadí? :) Já se aspoň můžu utěšovat tím, že mi ty nejlepší oblíbenkyně nehrajou, ale čím se můžou utěšovat fanoušci českých tenistek, to teda nevím. Letos ani jedno čtvrtfinále GS a nemyslím si, že by to na US Open nějak vytrhly. To je docela ústup z pozic... Ještě je ale olympiáda, to je fakt.
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:05Od: PetaM
Utěšuju se tím, že žádná naše hráčka nefetuje a nelže :D
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:15Od: monty25 Re: PetaM
Už jsem ti řekl, co jsi a opakovat to nebudu, protože by to zase smazali...
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:00Od: PetaM
Aspoň je vidět, jak krásně se umíš vyjadřovat ;)
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:49Od: monty25 Re: PetaM
A ty zase umíš jenom provokovat, přitom o celé té záležitosti víš ho*no. Prostě jenom říkáš, co se ti hodí (tj. že Masha je feťačka a podvodnice). Přečti si třeba tohle, i když u tebe je to asi zbytečný...

Forbes reported that anesthesiology professor Michael Joyner, at the Mayo Clinic in Rochester, Minnesota, who studies how humans respond to physical and mental stress during exercise and other activities, told them that "Evidence is lacking for many compounds believed to enhance athletic performance. Its use has a sort of urban legend element and there is not much out there that is clearly that effective. I would be shocked if this stuff [meldonium] had an effect greater than caffeine or creatine (a natural substance that, when taken as a supplement, is thought to enhance muscle mass).?[77] Ford Vox, a U.S.-based physician specializing in rehabilitation medicine and a journalist reported "there's not much scientific support for its use as an athletic enhancer".[78]
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:19Od: lars
ceske tenis. maji letos 2 wta singl tituly a, 3 finale na p10 , par deblovych titulu
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:21Od: monty25 Re: lars
Tak to má Vika víc titulů... :D
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:24Od: misa
Marfuška má zase 2 roky :)
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:25Od: monty25 Re: misa
Starej se o svou Prcinku. Pardon, Lucinku. :D
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:35Od: misa
Lucinka je nejkrásnější tenistka na světě :)
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:36Od: monty25 Re: misa
Jo, pro pár lidí na TP. :D
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:41Od: misa
Koblížek Lucinka je nejkrásnější. A že to tak vidí jen pár lidí? Aspoň se umí dívat a nepodléhají nějakým reklamním celebritám :)
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:45Od: monty25 Re: misa
Jasně. Já jdu radši pryč, už mám zase monitor celej od cukru...
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:49Od: misa
http://www.jpeg.cz/images/2016/07/04/qxvLX.jpg
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:55Od: Dobry-den
Petra s Luckou taky uhrály maximum jejich současných možností...
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:55Od: misa
Fed Cup hrajou skvěle, ale na velkých turnajích bohužel české tenistky nepředstavují nebezpečí.
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:58Od: Frick
Skvěle....? Z 8 zápasů 3 nečekané až šokující prohry.
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:06Od: misa
V týmové soutěži se počítají postupy.
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:29Od: lars
Stefkova
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:30Od: Frick
Kvaldu nepčítám.

Jinak tedy ano - Bára překvapila.
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:36Od: POPICI
kdyby se věnovala tenisu a ne psaní blogu na FB,možná by stihla i trenink,už mám těch našich hráček plný zuby!
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:42Od: mikimaus321
ony se nakazili od našich fotbalistů jestli se tomu dá říkat fotbalisté,žádná bojovnost
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:30Od: Ptakoslav.Kotoul
Gratulace Lucce k 4. kolu.
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:29Od: Frick Ach jo.
Připomnělo mi to zápas s Pen Shuai v OF na US Open 2014, kde taky Lucka byla na returnu bez šance a ten jeden servis si ztratit dokázala.
http://www.vysledky.cz/zapas/nkf2YvA4/#prubeh-zapasu;1

:-(

Samozřejmě, že ztráta toho prvního gemu ve druhym setu byla na 25 na holou, ale jestli by Lucka získala hypotetický tiebreak, jestli by pak v hypotetickym třetim setu nějak šťastně urvala Jarčino podání a všechny svoje si udržela..... to už jsou dost divoký teorie.

Největším pozitivem tohoto turnaje je to, že Lucka má z něj slušných 240 bodů a že se nevzdávala, byť samozřejmě bylo velkou chybou, že to nechávala do takovýchto stavů vůbec dopracovat. No a samozřejmě Beth s Jankou velice pomohly, Jarka už ne.

Ona celá ta travnatá sezona prostě stála ze vyližp.rdel. V zásadě se jí povedl jen jeden zápas ze šesti. Jinak 3 hladké porážky a 2 superšťastné útěky hrobníkovi z lopaty.

Budou mít s Robem na čem pracovat. Docela jsem zvědav na výběr turnajů. Tipuju, že budou tři: Rogers Cup - LOH - Cinci. Obávám se, že New Haven bude obětováno :-/

Na závěr něco trochu pozitivního - Lucka "něco" hraje pouhých 11 týdnů, přičemž v sezoně už byl rozehrán 27. týden. A v těchto 11 týdnech, což je vlastně čtvrt sezony, vybojovala už 775 bodů na pěti turnajích. Ok, vyřaďme 60 bodů ze Říma a jsme na čísle 715. To je po vynásobení čtyřmi 2860, což by nyní stačilo na 11. místo...
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:09Od: misa
Skoro každé Lucčino podání bylo na hraně ztráty, takže by zápas rozhodně nevyhrála.
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:14Od: Frick
V druhym setu uhrála Jarka na Luccčinym sevisu vyjma prvního gemu už jen pět fiftýnů. Vedla 0:15* nebo prohrávala *40:30....

V tom je ta tragičnost toho prvního gemu. :-(
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:22Od: misa
tb. by stejně projela, takže to už nemusíme řešit :) Ale prohrát servis na trávě ze stavu 40:0 je špatné.
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:28Od: Frick
To nevíš. Bez prvního gemu Yarka vyhrála na svym servisu 20:7 (2,85:1) a Lucka 16:5 (3,2:1)... rozhodně to tedy nebylo o tom, že by Lucka o svý servisi tvrdě bojovala přes shody a Yarka dávala čistý hry jak na běžícím páse - pokud bys tedy chtěl brát suverénější zisky svých servisů jako předpoklad k výhře v TB...
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:38Od: misa
Bohužel to byl zápas, kde jsem už po pár prvních gemech vůbec nevěřil v úspěch. Stejně jako letos v Miami se stejnou soupeřkou. Lucie se pořád bránila a chybovala.
[ Reagovat ]
04.07.2016 17:41Od: Frick
První set jsem neviděl. Od stavu *1:0 ve druhym na servisu už byla jistý.

A v tom je to nejsmutnější a stupidní ztráta servisu na úvod ten set v zásadě znehodnotila.

Jako když ve fotbale dá defenzivně laděnej favorit rychlýho gola a pak si už jen důsledně hlídá výhru 1:0....
[ Reagovat ]
04.07.2016 18:57Od: tommr
nevím co se snažíš tak vehementně dokázat, ale argumentuješ podobně jako iqe překroucenejma nebo z kontextu vytrženejma faktama. Lucka dneska neměla ani náznak nějaký šance a Shvedova celej zápas bezpečně kontrolovala. Na začátku vždycky sebrala Lucce podání a pak už si jen hlídala svůj servis na kterým byla naprosto suverénní (nebo taky můžeme říct, že Lucka byla na returnu naprosto nemohoucí což vyjde nastejno) ...
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:10Od: Frick
Kdyby si Lucka na začátku udržela servis, tak TB, kde by to bylo otevřené, by byl plně logickým vyústěním.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:16Od: Frick
s čím na tomhle nesouhlasíš?
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:19Od: misa
Jaroslava by pravděpodobně v některém gemu ještě přitlačila a brejk získala. Zápas plně kontrolovala.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:26Od: Frick
To už jsou spekulace. Nemohla spoléhat na to, že si všechny servisy uhraje a že tedy může na zisk dalšího servisu Lucky dlabat.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:37Od: misa
Při returnech Lucie ses zřejmě nedíval. Nedivím se, koho by ta hrůza bavila...
[ Reagovat ]
04.07.2016 21:33Od: Frick
Ano, to jsou returny. Ty nemusí být k dovedení setu do TB potřeba.
[ Reagovat ]
04.07.2016 19:39Od: tommr
čirý spekulace jsou hlavně ty tvoje úvahy. Jak už psal misa kdyby Shvedova Lucku nebrejkla hned v první hře tak by hrála v dalších hrách na returnu podstatně agresívněji a brejk by dřív nebo později stejně získala. Lucka byla dneska na servisu příliš nejistá na to, aby dokázala set dovést až do TB ...
[ Reagovat ]
04.07.2016 21:31Od: Frick
Faktem je to, že v dalších hrách Lucčin servis nebyl ohrožen ani BB a dokonce ani stavem 30:30/40:40. Ty můžeš spekulovat o zvýšený agresivitě, já bych mohl kontrovat tim, že se zvýšenou agresivitou by u Jarky přibývaly chyby. Nebo lze i spekukovat o tom, že by se jako druhá podávající dostávala pod tlak a třeba i ten jeden servis uválčila.

Rozhodně by ziskání prvního gemu druhého setu Lucce zápas nevyhrálo, ale skore na dalších Lucčiných servisech nevypovídalo o tom, že ztráta servisu by byla u Lucky jen otázkou času.
[ Reagovat ]
04.07.2016 21:35Od: Frick
Nebo jinak - proč tedy agresivně = tj. riskantně nehrála? Náskok brejk měla, tak jí nic nebránilo hrát na přijmu trochu vabank.
[ Reagovat ]
04.07.2016 23:13Od: tommr
to je běžná taktika - hráčka vedoucí o brejk šetří na returnu síly na svoje vlastní podání, protože jí k výhře stačí neztratit servis ...
[ Reagovat ]
04.07.2016 16:27Od: senpolia
škoda, Lucka! Moja najobľúbenejšia a najsympatickejšia česká tenistka.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist