Kvitová poprvé nedohrála svůj zápas. V Shenzhenu končí i Smitková

  • České barvy hájí na turnaji v Shenzhenu po dnešku už jen Kateřina Siniaková. Petra Kvitová odstoupila poprvé v kariéře ze zápasu kvůli zdravotním problémům a neobhájí tak loňské semifinále. V úvodním kole vypadla i Tereza Smitková, která Američance Gibbsové vzdorovala pouhých 50 minut.
    5. 1., aktualizováno | Aktuality |  366 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Petra Kvitová sice odlétala do Shenzhenu plná optimismu, v Číně ale poprvé od roku 2009 prohrála svůj první zápas v sezoně. Na vině byly žaludeční problémy, kvůli nimž se v duelu se Saisai Zheng od začátku trápila. Hned v úvodním gamu musela světová šestka odvracet dva brejkboly; v prvním setu nakonec přišla dvakrát o servis a sadu prohrála 2-6.

Česká tenistka ještě nastoupila do dalšího setu, v něm však měla dál viditelné problémy s pohybem. Po neúspěšném náběhu na síť se rozhodla dál nepokračovat a z utkání odstoupila.

Petra Kvitová tak přijde nejen o body za loňské semifinále, ale také o svoji úctyhodnou sérii. Rodačka z Fulneku dosud - podobně jako třeba Roger Federer - na profesionálním okruhu nikdy neskrečovala žádný zápas.

Žaludeční problémy měla česká tenistka nejspíš z jídla. "Ale vůbec si nevybavuji, po jakém by to mohlo být," uvedla Kvitová. "Už jsem několikrát hrála zápasy se žaludečními problémy a dobře jsem si uvědomovala, že to bude moje první skreč v životě, ale zdraví je na prvním místě. Teď se musím dát co nejrychleji do pořádku, abych mohla začít trénovat," dodala svěřenkyně kouče Davida Kotyzy, která by příští týden měla obhajovat titul v Sydney.

O moc déle dnes na kurtu nepobyla Tereza Smitková, přestože odehrála oba sety. Loňská čtvrtfinalistka se sice v Shenzhenu úspěšně prodrala kvalifikací, ve které absolvovala dvě dlouhé bitvy, ale s hlavní soutěží se rozloučila za pouhých 50 minut. V utkání prvního kola nestačila na Američanku Nicole Gibbsovou, které podlehla 0-6 2-6.

Výsledky - Shenzhen (tvrdý povrch, dotace 500.000 dolarů):
Dvouhra - 1. kolo:
Zheng S. (Čína) - Kvitová (2-ČR) 6:2, 0:0 skreč
Gibbsová (USA) - Smitková (ČR) 6:0, 6:2
A. Radwaňská (1-Pol.) - Kruničová (Srb.) 6:4, 6:3
Wang (Čína) - Kontaová (5-Brit.) 6:3, 3:6, 6:3
Bouchardová (6-Kan.) - Vekičová (Chorv.) 6:4, 1:6, 7:5
Kontaveitová (Est.) - Švedovová (Kaz.) 6:4, 7:6 (7:5)
Zhang S. (Čína) - Chromačevová (Rus.) 6:3, 6:3
Kingová (USA) - Vögeleová (Švýc.) 7:5, 6:4
Čtyřhra - 1. kolo:
Duševinová/Siniaková (3-Rus./ČR) - Becková/Rodinová (Něm./Rus.) 7:6 (7:3), 6:3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (366)
06.01.2016 04:54Od: EllNino Broady - Ostapenko 4:6 7:6(4) 7:5
Divočina ! :D ....Jelena vedla 5:2 ve druhém, měla mečbol, 5:1 ve třetím, taky mečbol, nakonec vše bere Naomi :D ...Na konci slovní přestřelka kvůli nastřelení rozhodčího, 21 es Naomi, obrovská úleva a euforie po zápase, pro takovéto zápasy se hraje tenis :D
[ Reagovat ]
06.01.2016 04:54Od: EllNino
http://www.livescore.in/cz/zapas/MFKpJUQM/?iframe_external=119358-11#prubeh-zapasu;3

průběh zápasu :D
[ Reagovat ]
06.01.2016 04:16Od: slacker
Renel, blixa, fandina, iqe, ellnino opuste tento portal. Jste nezadouci
[ Reagovat ]
06.01.2016 03:39Od: EllNino Belinda out :O
proti 142. hráčce světa :)
[ Reagovat ]
06.01.2016 12:44Od: tommr
tak to je opravdu nečekanej výsledek a zároveň dobrá zpráva pro Karolínu na kterou se mohla Bencicová v případě dalšího postupu dotáhnout v žebříčku ... :)
[ Reagovat ]
06.01.2016 03:25Od: EllNino Daria :(
Škoda, měla 5:3 ve 3. setu a nakonec postupuje Hibino ...Nutno říct, že se hrály oprvdu dlouhé výměny a Daria do toho přestala chodit, začala pinkat a to je voda na mlýn Japonky ....takže po upsetu z 1. kola možná vypadnou jak Kasatkina, tak Naomi Broady, ktrá s Jelenou Ostapenko prohrála první set 4:6 ..

Pokud Bára vyhraje nad Julčou, zahraje si s Hibino ve čtvrtfinále
[ Reagovat ]
06.01.2016 04:06Od: EllNino
Teď se stala v Aucklandu zajímavá situace, Ostapenko po jedné výměně napálila míček blížko čárovému rozhodčímu a Naomi chtěla po umpiru, aby ji diskvalifikoval za úmysl ...
[ Reagovat ]
06.01.2016 02:51Od: Frick No hledme
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/v/t1.0-9/1909994_10153360312586342_7459873963612396179_n.jpg
[ Reagovat ]
06.01.2016 02:23Od: EllNino Barča
První polovina pavouka se jí pěkně vyprázdila od nasazených hráček, po tom, co prohrála CoCo a Venus, skončila dneska i Světlana, kterou smetla Tamira 6:2 6:3 :) Takže Barča zůstává v 1. půlce jedinou nasazenou, celkově už je tam pak jenom Caroline a Sloane :) ...Ale i tak už třeba dneska bude zápas s Julčou 50:50, nebude to mít vůbec lehký :)
[ Reagovat ]
06.01.2016 02:57Od: Davor1
Tamira tam hrá famózne, keď jej to vydrží, tak z hornej polky je pre mňa hlavnou kandidátkou na finále :-))
[ Reagovat ]
06.01.2016 02:59Od: EllNino
:) já to právě neviděl :) ...ale včera s Fran to byla bomba a dneska zřejmě navázala :) ale už to bude její 6. duel vřadě, tak uvidíme, jak na tom bude se silami :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:17Od: misa Sydney
Spiceboy je na tennisforu opět aktivní a dnes napsal:

MD change
Safarova OUT
Tsurenko IN

Q change
Tsurenko OUT
Mitu IN

Příští týden bude asi následovat odstoupení z AO. Je to škoda, v lednu měla Lucka slušnou šanci na post české jedničky.
[ Reagovat ]
06.01.2016 00:12Od: Fandina
Takže česká jednička je pro misu důležitá.
[ Reagovat ]
06.01.2016 06:38Od: bIbec
tak odstoupení z AO by bylo ještě dobré. Jenom aby se to netáhlo až do Olympiády.
[ Reagovat ]
06.01.2016 07:02Od: sojka
ne, ze by Lucy pred sebou mela nejakou bezbrehou reku sportovniho casu, ale nejdulezitejsi je ted ona sama, ne vase radustky. At klidne naskoci do sezony pozdeji, hlavne at je zdrava. Prislo mi, ze se konecne nasla, myslim, ze je nadupana a klidne schopna navazat - diky svemu vyzrani, pozitivnimu naladeni, diky osobni pokore, ale i pohodove srande v tymu - na posledni uspechy. Nechci tady propadat tem vseobecnym adoracim, ale z ni to proste zarilo do dalky. Takze Lucy, hlavne to zdravi! :-)
[ Reagovat ]
06.01.2016 09:45Od: VlS
A když úplně nenaváže a bude se tím muset trocho zase prokousat, tak se zas nic neděje a jak říkáš, hlavně ať je zdravá.
[ Reagovat ]
06.01.2016 10:35Od: Fandina Re: sojka
Souhlas a super napsáno. Pohoda a vyspělost, to je to, co zářilo vloni z Šafi. Nádhera.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:00Od: Frick Dubai Premier 470 MD list
1. Williams
2. Muguruza
3. Radwanska
4. Safarova
5. Kerber
6. Bacsinszky
7. Suarez Navarro
8. Bencic

9. Vinci
10. Ivanovic
11. Wozniacki
12. Svitolina
13. Errani
14. Jankovic
15. Makarova
16. Petkovic
17. Kuznetsova
18. Schmiedlova
19. Peng (SR#27)
20. Mladenovic (#29)

Alternates

1. Begu
2. Lisicki
3. Tsurenko

--------------------------------------------------

Termín je stejný jako letos, akorát si s Dauhá vyměnili kategorie. Tj. letos je Dubai pouze Premier (ovšem s ohromnou dotací 2.000.000 USD) a Dauhá bude Premier 5....

Sereny bych se zatím tolik nebál. Kdoví, kam se požene.

Ale Kája skutečně redukuje, redukuje.

Pokud ale tedy nechce hrát Dubai, tak ten Petrohrad zkusit měla.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:11Od: misa
Petra, jak dříve avizovala, chybí. Karolína jako hráčka top 10 může využívat wc.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:12Od: Frick
A hráčky mimo TOP 10 chodí za mez?
[ Reagovat ]
06.01.2016 08:58Od: sprchon
To mě trochu překvapuje, že tam Kája chybí. Myslel jsem, že tam jezdí ráda. Ale je možný, že si Dubaj spojuje spíš s dovolenou než s dřinou. :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:56Od: Frick Rio Open MD list
1. Pereira
2. Bouchard
3. Knapp
4. Larsson
5. Kovinic
6. McHale
7. Hercog
8. T. Maria
9. Arruabarrena
10. Mitu
11. Dominguez Lino
12. Tatishvili
13. Schiavone
14. Parmentier
15. Oprandi
16. Glushko
17. Torro-Flor
18. Vickery
19. Peterson
20. Erakovic
21. Cepede Royg (#141)
---------------------------------

Levné body, takže nezbývá než říct, že škoda, že žádná z našich holek nemá dobrodružmějšího ducha a místo Arábie si nedá jihoamerickou tůru....
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:11Od: Frick Genie
že by strkala rypák tam, kam neměla :-D

https://www.instagram.com/p/_9Ivq5ihxE/
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:26Od: monty25 Re: Frick
To ona dělá často... :D
http://the-slice.com/wp-content/uploads/2013/10/Screen-Shot-2013-10-22-at-10.53.34-PM.png

Ale tady jí to fakt sekne... :)
http://www.shenzhenopentennis.com/2016/photos/2016_01_04/Photo-02.jpg
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:29Od: Frick
Usedlý.
[ Reagovat ]
05.01.2016 21:40Od: Frick Odpuste mi
že prostě tomu tenis prd rozumim a nejsem schopen nějak efektivně rozebírat hru - a nejde jen o tenis, tak mi to nejde ani s hokejem, ani s fotbalem - tak (bohuže?) musím psát své postřehy k věcem organizačním a jiným...
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:00Od: monty25 Re: Frick
Frick dovnitř! :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:08Od: blixa
To jako myslíš do p..... ? :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:10Od: monty25 Re: blixa
Ne, jdu proti proudu. :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:17Od: blixa
Tak to se vzájemně nevylučuje ... :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:19Od: Frick
i když s M25 se názorově ve věci pojetí fanouškovství hluboce rozcházím, tak jsem schopen uznat, že se ke mne chová slušně.
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:50Od: monty25 Re: Frick
Není pochyb o tom, že jsi hodně zvláštní patron. Několikrát jsi mě taky už naštval a co se týče názorů, tak se s tebou rozcházím nejen v pojetí fanouškovství. Třeba když tady začneš rozjíždět téma daně a Monako, tak se mi to hodně nelíbí. Co se týče tématu Štvanice X Stromovka, tak se nedá říct, že bych s tebou nesouhlasil. Každý soudný člověk asi ví, že na Štvanici je lepší areál než na Spartě. Otázkou ale je, jestli být vděčný za to, že se tady nějaký turnaj WTA vůbec pořádá (což je můj případ), anebo pořád rejpat jako ty. :D Co se týče tvých antipatií k Černoškovi, tak už mi to taky někdy přijde přehnané. Je to prostě tvrdý byznysmen, ale zase na druhou stranu se tady díky němu (resp. České sportovní) pořádalo spoustu velkých sportovních akcí a přijely sem velké sportovní osobnosti (já jsem hlavně vděčný za exhibici s Mashou roku 2012, kde jsem sám byl). Takže nemám důvod mít na Černoška negativní názor jako ty... Ale i přes všechny věci, které na tobě nemusím, si tě občas rád přečtu. Píšeš prostě jinak než všichni ostatní a přestože jsi tady poslední dobou hodně neoblíbený, tak jsou tady aspoň z mého pohledu horší případy. Třeba se pletu, ale kdybys sem najednou přestal psát, tak bys možná chyběl i některým svým odpůrcům. :D Pak je v mých očích další výhodou, že nesleduješ jenom tenis, ale i ostatní sporty (nebo věci okolo nich :D). Na druhou stranu zase moc nechápu, že si tak zakládáš na anonymitě a když tě vidím někde na tenise, tak tě nemůžu ani pozdravit. To mi připadá, jakoby ses trochu styděl za svoje názory anebo spíš nechceš, aby ti za ně někdo vynadal. Já bych ti vážně hlavu neutrhnul. :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:59Od: misa
Něco jiného je virtuální komunikace a něco jiného ta skutečná. Mně Frick nevadí, diskuze o bezvýznamném profesionálním sportu a jeho aktérech nejde brát vážně... Některé jeho slovní obraty si pamatuju i po dlouhé době, dovede pobavit :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:01Od: monty25 Re: misa
"Něco jiného je virtuální komunikace a něco jiného ta skutečná."

To už jsem taky párkrát poznal a zatím jsem byl v reálu příjemně překvapen... :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:11Od: Frick
Jsem introvert.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:16Od: monty25 Re: Frick
To já taky, a přesto už znám 4 lidi z TP a 3 lidi z EF. :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:17Od: Fandina
Kdybys byl introvert, tak bys neměl potřebu tady pořád s někým diskutovat. Byl bys spokojen sám se sebou, nepotřeboval bys tady vykládat své pocity.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:20Od: Frick
Ale tady je to anonymní. Relativně.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:25Od: Fandina
Nejde o anonymitu, jde o tvoje potřeby. Introvert si vystačí sám, nepotřebuje se bavit s druhými. Tady se bavíš s druhými, píšeš jim svoje názory a očekáváš odezvu. Podle mě tohle introvert nepotřebuje. Vystačí si sám, nepotřebuje antré.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:26Od: misa
O tobě si zase myslím, že jsi autista.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:28Od: Fandina
A já si o tobě myslím, že nejsi normální.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:29Od: misa
:-))) To je jasné, když s tebou diskutuju. Normální člověk ví, že je to ztráta času.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:33Od: Fandina
Já tě také nežádám, aby ses se mnou bavil, začal si sám, tak se nevymlouvej.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:35Od: misa
Frick asi taky nežádal, aby jsi tady popisovala jeho osobnost. Já jen podle tvého vzoru dělám to stejné u tebe :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:36Od: Fandina
To co je mezi mnou a Frickem, do toho ti nic není. Starej se o sebe a neurážej druhé.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:43Od: Frick
Píšeš to na veřejně diskuzní server, čímž automaticky dáváš možnost i ostatním, aby se připojili do diskuze.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:50Od: Fandina
Ale nemusím se bavit a reagovat na toho, kdo mě uráží a to on dělá.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:27Od: Frick
Tak jsem introvert v tom, že vám tu neřikám třeba svoje osobní věci.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:31Od: Fandina
Máš ale pořád potřebu něco sdělovat, psát druhým. Kdybys byl introvert, tak bys to nedělal. Vystačil by sis sám. Sám by ses bavil, sledoval tenis, nepotřeboval by ses o tenistech bavit s druhými.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:32Od: misa
Škoda, že nejsi podle tvé definice introvert.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:35Od: Fandina
Neurážej druhé, na nic jsem se tě neptala.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:39Od: misa
introvert není urážka
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:42Od: Fandina
Píšeš nepřátelským a urážlivým stylem. Cítím to z tebe na sto honů.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:45Od: misa
Cvičená opička ... jak to napsal RF :-) Zase se snažíš vzbudit něčí odpor a zlostnou reakci, aby se s tebou hádal. Tak jsme si pěkně zacvičili a můžu jít pomalu spát :-)
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:46Od: Fandina
Nemám ráda lidi, kteří mě urážejí, ty to jsi.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:48Od: Fandina
V životě jsi mě neviděl, neznáš mě, ale budeš tady o mně psát nesmysly. Starej se o sebe. Já se o tobe také nestarám.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:50Od: misa
Chceš banán?
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:51Od: Fandina
Ty ano?
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:54Od: misa
Ne, už je pozdě. Poslyš, když píšeš, že jsi se zabývala za ČSSR výpočetní technikou, tak jsem měl s tím autismem pravdu :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:56Od: Fandina
Víš kdo je to autista? Nemocný člověk. Tvoje řeči na moji adresu si nech pro někoho jiného. Já o to nestojím.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:57Od: misa
Však jsi, dobrou noc!
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:58Od: Fandina
Nic nevíš, píšeš nesmyly.
[ Reagovat ]
06.01.2016 00:00Od: Frick
"Na Fandinu jsem krátký."

Chuck Norris
[ Reagovat ]
06.01.2016 00:11Od: Fandina
misa není normální, to ví každý.
[ Reagovat ]
06.01.2016 00:25Od: Frick
Jestli si ty myslíš, že misa není normální, OK.

Ale za ostatní, DO PR.DELE, nehovoř.
[ Reagovat ]
06.01.2016 00:27Od: Fandina
Já budu hovořit za koho chci. Neurčuj mi, co mám a nemám dělat. Takový člověk se ještě nenarodil, aby určoval druhým, co mají psát.
[ Reagovat ]
06.01.2016 00:29Od: Frick
ty budeš mluvit jen za sebe a za toho, kdo ti k tomu dá mandát
[ Reagovat ]
06.01.2016 00:31Od: Fandina
nevyhrožuj
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:40Od: iqe
Ale zato máš potřebu se hrabat v osobních věcech jiných (a teď nenarážím na sportovce).
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:44Od: Frick
Iqe, na tvém místě bych mlčel.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:45Od: iqe
No já tady na nikoho soukromé fotky nevytahoval.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:57Od: Frick
Tak mají soukromé fotky zůstat soukromé.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:59Od: Fandina
Do fotek druhých lidí ti nic není. Nech ležet, co není tvoje.
[ Reagovat ]
06.01.2016 00:00Od: iqe
Nevymlouvej se.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:35Od: iqe
V zásadě máš pravdu, nicméně (anonymní) internetová diskuze má oproti běžnému životu svoje specifika.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:14Od: Frick
Co se týče Černoška, tak by mne zajímalo, co dělal před revolucí a krátce po ní. A co by na sóstruha řikali třeba ti, co ho znali, ovšem nebyli s minulym režimem tak za dobře. Protože třeba měli nějaký morální zásady a do strany by nešli.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:26Od: Roger_Federer
Takze vlastne hledas nekoho kdo by ho poplyval?
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:28Od: Frick
Chci vědět pravdu. Myslím si, že jeho obraz je lepší než si on zaslouží.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:38Od: Fandina
Za něj hovoří výsledky. Takový je jeho obraz. To, co dokázal, uspořádal, co vlastní. To si každý zaslouží, to co je za ním a za každým z nás vidět.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:38Od: iqe
Před pádem režimu bylo ve straně přes milion lidí a bůhvíkolik čekatelů na členství.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:41Od: Frick
Ano, ale neni to nic, čím by se člověk nyní chlubil.

Pokud není dnes členem KSČM.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:45Od: iqe
Ale ani to není nic, za co by se člověk musel apriorně stydět.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:52Od: Frick
No v zásadě ano.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:54Od: iqe
V zásadě o tom víš prd.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:46Od: Fandina
Ve straně bylo hodně lidí a málokdo z nich je tak aktivní, jako on.

Já jsem nikdy ve straně nebyla a odmítla jsem tam být. Měla jsem ale výhodu, že jsem se zabývala výpočetní technikou, takže to nevadilo, když jsem se stala vedoucí výpočetního střediska. Kdyby se nejednalo o počítače, kterými se v té době zabývalo pár lidí v zemi, ani bych si neškrtla. Každý jen trochu výše postavený člověk musel být ve straně.
[ Reagovat ]
05.01.2016 23:57Od: Frick
No vidíš a to tě šlechtí.
[ Reagovat ]
06.01.2016 00:03Od: Fandina
A jeho zase šlechtí, že mezi milionem bývalých komunistů dokázal zvednout tenis v ČR. A znovu přitahnout turnaj WTA, který se před několika lety neuživil a další věci.
[ Reagovat ]
05.01.2016 22:14Od: lars
proc by mel myslet do papuli ? :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 20:25Od: Fandina
Docela mě zaujalo tohle vyjádření Daniela Filja, trenéra Katky, k zápasu Bouchard Vekič v jeho blogu.

Na Bouchard je vidět, že zesílila hořejšek ramen a ve výměnách se nebojí hrát, sice ještě chybuje, ale půjde postupně nahoru. Vekič hrála výborný zápas, po úvodní ztrátě setu 4-6, hrála opravdu dobře a šla do vedení 6-1 3-1, ale vyhraný break nepotvrdila a nakonec třetí set prohrála 5-7.
[ Reagovat ]
05.01.2016 21:59Od: monty25 Re: Fandina
Jenom takový detail - Donna vedla 4:2. Jinak se na tom blogu člověk dozví spoustu zajímavého.
[ Reagovat ]
05.01.2016 20:09Od: dadaft
blixa:::::: "Kerberku a Muguruzu Azarenka zvládne" jo ? :D :D Ty si dneska snídal vtipnou kaši ne ? Viděl si zápas proti Vesnině ? S takovým výkonem odejde s brekem ;-)

zvláštní, jak jde vidět jeden zápas různýma očima.
podle mě skvělý zápas s vysokou úrovní hry od obou a jednoznačně to nejlepší z pěti zápasů, co jsem letos zatím viděl.
[ Reagovat ]
05.01.2016 20:14Od: blixa
Tak to jsme asi každý koukali na jiný zápas. Průměrné utkání s průměrnou soupeřkou překvapivě vyrovnané, i když skore vypadá jinak. Na kvalitnější soupeřku by takový výkon nestačil.
[ Reagovat ]
05.01.2016 19:29Od: Jabadu
"Čo je to tuná za bordel?! Velitel čaty ku mne! Ako si to strážite svojich podriadených?! ...
Ten kanón tuná budete čistiť až do rana!!"
:-)
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:42Od: lars Mohl se ten zapas Petry odlozit ?
na asi dalsi den ?
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:43Od: iqe
Těžko..
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:58Od: sprchon Copak
se to tu děje?
Aha, hrála Petra.
Takže můžeme do půlnoci čekat 894 příspěvků, z toho 800 plevelných. :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:06Od: Lunej..
Petra začala hrát, hrála, dohrála a odešla. Stačí na to pár sloves :D:D
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:10Od: sprchon
Tak jednoduchý to očividně není. :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:25Od: Frick
http://www.sportovninoviny.cz/zpravy/turnaj-v-praze-obhledl-druhy-muz-wta-za-rok-mozna-bude-kvitova/1211807

"Máme dohodu, že by se příští rok mohla divákům představit."

Petra Černošková 2.5.2015

Takže je evidetní, že někdo z Petřina okolí pochybil, když se neobeznámil s tim, že neůčastí na PM turnajích Petra přichází o možnost hrát třetí INT turnaj.

Pokud Petra přislíbila účast v Praze a zároveň měla víceletou smlouvu v Šenzenu, tak muselo být jí/jejímu týmu jasné, že by bylo nutné využít pravidlo o třetím INT-tu. A je tedy logické, že to pravdilo měl mít její tým nastudováno do té míry, aby veděl, že musí odehrát všechny PM. V okamžiku, kdy se Petra v na začátku března odhlásila z IW+Miami, tak měli být organizátoři JTB PO obeznámeni s tím, že účast v roce 2016 nepřipadá v úvahu. A ne, že Černošková maže ještě v květnu med kolem huby.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:31Od: EllNino
jdi svinit jinak, už nás fakt se*eš
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:37Od: Hasselt
shenzhen open - vice infa tady

http://holcomb-vedenanet.blogspot.cz/2016/01/destivy-den-v-shenzhenu-den-2.html
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:37Od: Frick
Když dojdou věcné argumenty, nastupují útoky.

Tak mi laskavě sdělte s čim v tom příspěvku nesouhlasíte. Já jsem jasně uvedl fakta.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:39Od: EllNino
tady vubec nejde o příspěvek, ae o tebe, jsi příjemnej jako osina v zadku a už tady fakt každýho sereš ...tenisu dávají tři prdele a ty furt řešíš tohle ! Petra protě hrát v Praze nebude , jela si do Shenzhenu pro Prachy, na Čecháčky sere a tečka ! A jestli se ti to nelíbí, tak si polib p*del !!
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:40Od: EllNino
A bydí v Monaku, ale to je uplně mimo mísu tohle téma, protože já ji sleduju, protože raje skvělý tenis a ne , protože bydlí v Monte Carlu, tak už to pochop ty joudo
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:49Od: Frick
Ok - tak třeba já nejsem člověk kterej má tenisty za nějaký roboty bez duše, co jen pobíhaj po kurtu. Zajímá má mne třeba i jaký jsou jako lidi a od toho se pak odvíjej moje sympatie k nim.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:58Od: blixa Re: Frick
Z tebe mám neustálý dojem, že tě vlastně tenis jako takovej nezajímá, že tě zajímá jen to okolí té hry. Z toho pak plynou tvé, "poněkud zvláštní" (uznávám, eufemizmus jako prase :D), duševní procesy. Je trochu těžko pochopitelné, že tak vytrvale setrváváš někde, kde musíš cítit u většiny přispivatelů jejich odpor až pohrdání vůči tobě, ale ty si asi na to zvyklej. Ty si byl nejspíš takový to dítě, co mu nevadilo že ho spolužáci mlátili, hlavně že mělo trochu jejich pozornosti. Proto tě vyhánět je nesmysl, tebe se prostě nezbavíme. Ale mohl bys více respektovat to, že většinu tu zajímá tenis a ne píčoviny okolo něj.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:00Od: Frick [ Reagovat ]
05.01.2016 18:14Od: Fandina
Celý článek byl o osobních věcech, ne o tenise.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:15Od: Davor1 Re: blixa
+100
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:39Od: iqe
My je tady uvádíme celou dobu, zatímco ty je spokojeně ignoruješ.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:31Od: iqe
Je evidentní, že neustále řešíš kocotiny.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:32Od: George_Renel
Frick ven!!!
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:32Od: EllNino
Přesně !
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:40Od: rusedski
Proč si ho nedáte do ignorace, když vám tolik vadí?
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:42Od: EllNino
co je ti do toho
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:43Od: rusedski
Taky dobrý, když nemám odpověď říct co je ti do toho :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:47Od: Cico93
Tiež by som rád poznal odpoveď na tvoju otázku.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:49Od: Fandina
Každému někdo leze na nervy, někomu Frick, někomu já, je to pořád dokola.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:50Od: Frick
Jedme v tom spolu, Fandino. :o)
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:55Od: Fandina
Až na to, že ty řešíš tenisty, jejich životy, já se tu jedině hádám o vlastní blbost, ne o konkrétní lidi.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:58Od: Frick
Tak já aspoň řeším jejich sportovní život. Jiný "mistr" tu řeší i její ryze osobní život.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:01Od: Fandina
Zase poukazuješ na jiné. To oni. Já nic.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:14Od: iqe
Nekopej nožičkama kolem sebe, když už nevíš, kudy kam, díky.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:16Od: Frick
Jenom chci upozornit na to, že magorů je tu plno.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:22Od: Roger_Federer
;)..to mas pravdu.Vy 3se pretshujete o prvni 3 fleky.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:23Od: Frick
Říká milovník nudlovek s Fandinou?
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:31Od: Roger_Federer
Ja mam z Fandiny akorad srandu, o tebe se bojim.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:25Od: iqe
A ty se na nás zatím zdatně dotahuješ :-))
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:29Od: iqe
No jo, jenže já ty svoje "záchvaty" mám jednou za čas a obvykle rychle odezní, ty tady meleš krávoviny neustále.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:15Od: George_Renel
A proč bychom měli ustupovat nějakému úchylovi?
Pokud neumí nic jiného než svinit, tak ať táhne on.
Vybere si téma a jede jak kolovrátek na motor. Dělá ze sebe morálního soudce a sám je usvědčený lhář.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:17Od: Frick
ten post jsem nenašel... a hledal...
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:25Od: George_Renel
Pod některou z diskusí k Šafářové jsi ve slabé chvilce napsal.
Musím to říct, Kvitovou nemůžu mít rád. Hledat ti to nebudu. stačí když si sáhneš do svědomí a přiznáš, že to tak cítíš.
Nakonec to z tvých mnoha příspěvků vyplývá.
Opravdu bych ti doporučil dát si pár týdnů odchod, abys trošku získal odstup a třeba ti pár věcí dojde. Dojde ti, že ty tvé noční výstřiky a pak ty co následují za poledne poté až se vyspíš jsou většinou naprosto mimózní. I dnes se odehrálo mnoho zápasů,a tys snad ani žádný neviděl, nekomentoval, protože meleš dokola dvě tři témata. Bezvýchodně.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:29Od: Roger_Federer
Jaky odstup?
On tady v podstate zije..to by bylo jako by se odstehoval od rodiny.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:35Od: George_Renel
Ano, tak by to mělo fungovat. Odstěhovat se od rodiny a žít vlastní život.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:53Od: Frick
Jak seš si jistej, že to bylo 4.4.? To Lucka vůbec nehrála...
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:57Od: iqe
Řekl bych, že G. měl na mysli čtvrté čtvrtletí.
[ Reagovat ]
05.01.2016 19:26Od: George_Renel
Tak, tak.
[ Reagovat ]
05.01.2016 19:29Od: Frick
já to nenašel
[ Reagovat ]
05.01.2016 19:03Od: Frick
Kdybych jí tak neměl rád, tak proč tolik toužim jí vidět v Praze, místo Lucky? Hm?
[ Reagovat ]
05.01.2016 19:08Od: iqe
Já mám podezření, že ty ani nijak zvlášť netoužíš vidět Petru v Praze, ale že ti celý tenhle pseudoproblém slouží výhradně k tomu, aby sis mohl kopnout jak do ní, tak jejím prostřednictvím i do Černoška.
[ Reagovat ]
05.01.2016 19:27Od: George_Renel
A třešinkou na dortu by pro něj bylo, kdyby Kvitová prohrála....
[ Reagovat ]
05.01.2016 19:29Od: Frick
Ale já fakt chci vidět Petru, fakt. Ještě jsem jí neviděl.

No a samozřejmě - pokud by divácký zájem byl enormní, tak kdo ví, co by bylo...
[ Reagovat ]
05.01.2016 19:31Od: iqe
V posledních letech jsi měl možností víc než dost.
[ Reagovat ]
05.01.2016 19:42Od: VlS
A proč jsi na ní nešel na Fedcupu? Měl jsi ji v Praze! Jo, nebylo to zadara? Hmmmmm
Zajeď si do Paříže, do Londýna, do Říma, Madridu - všechno je to kousek, přímý spoje z Prahy, letenky za babku. Nebo do Prostějova na ligu. Autobus z Florence do Brna, z Brna za rohem, autem něco nad 2 hoďky. V čem máš problém?
Proč by do prkýnka měla dělat něco jen proto, že by se to tobě líbilo. A neměl by ti Černošek postavit kurt pod oknama, abys nemusel vstávat z pelechu?
Ať holky hrají, kde chtěj, jak chtěj a jak potřebujou. Nikdo ti holky neprodal ( ja bych ti prodal leda tak pořádně naštvanýho divokýho kocoura, aby ti dal co proto). tak co furt prudíš, co by měly, kde by měly, s kým by měly, co by si měly oblíct, kde a jak se (ne)nechat tetovat ..... fakt jseš děsnej, vlezlej a úchylnej.
[ Reagovat ]
05.01.2016 19:57Od: Frick
Ale stejně je to sranda, jak se to skoro všechno točí jen kolem Černoška.

Asi mi ten člověk hodně nesedí.
[ Reagovat ]
05.01.2016 20:04Od: George_Renel
Opravdu opusť tento portál. Taky nesedíš, až na výjimku, nikomu.
[ Reagovat ]
05.01.2016 20:20Od: Frick
Slacker?
[ Reagovat ]
05.01.2016 20:27Od: George_Renel
Ta otázka zní špatně.
Měla být: Kdy?
Odpověď: Včera bylo pozdě....
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:24Od: rusedski
Ustupování? Jedno kliknutí a nevidíš ho. To se vyplatí, ne?
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:26Od: George_Renel
Proč? Od čeho je tu administrátor, když nechává psát naprosto mimo témata? Ať odejde narušitel. Snaží se jen prudit.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:39Od: Hasselt
Petra má smlouvu s IMG taky a turnaj v Shenzhenu je pod IMG. víc bych to neřešil. Petra bude až v roce 2017.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:47Od: Frick
Ať klidně neni, ale ať se to řekne rovnou, že ten turnaj má na hofno termín a ne žádný tanečky. To mi prostě vadí.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:41Od: Hasselt
Petra má smlouvu s IMG a Shenzhen pořádá IMG.) Víc bych to neřešil. V Praze bude 2017.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:15Od: mahycek
Zdravím všechny v novém roce, nejprve hodně zdraví a mnoho štěstí. Byl jsem na portále, ale nic nekomentoval. Takže v rychlosti, ten Marchenko co nyní hraje s Ferrerem vůbec není marnej. Má neskutečný údery a kdyby se občas nevyhodil, tak chudák David.
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:03Od: PetaM Ještě jednou Petra:
I'm so disappointed to have to retire in Shenzhen with a stomach virus. I came back here to this great tournament with high hopes but unfortunately I got sick and wasn't able to continue today. Big apologies to the fans and organisers of this fantastic event and I hope to make it up to you next year
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:05Od: Frick
Aby se z těch žluťásků nepo.srala....
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:14Od: EllNino
aby ses z toho Černoška neposral :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:38Od: Frick
Mne se to jako Čecha prostě dotýká. Účastí na tomto turnaji v zásadě ubližuje českým fanouškům.

Proč taky na FB nenapsala, že se omlouvá všem českým fanouškům, že se nebude moci účastnit turnaje v Praze, ačkoliv to tak slíbila už před rokem?
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:43Od: Fandina
Omluvila se, protože nemohla hrát z důvodu nemoci, to se tě nemá co dotýkat, to je slušnost.

Co se týká Prahy, tak svoji účast dojednávala s Černoškovými a jak známo, jsou teď tři s povinnostmi první desítky a hrát mohou jen dvě, takže zase se na tom domlouvala s Černoškovými.
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:45Od: Frick
Ale Petra to slíbila. Měla hrát místo Lucky.
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:47Od: iqe
V Praze hrát nemůže, protože jí to zakázala WTA. Kapišto?
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:56Od: Frick
Jsi si jistej, že by jí nemohli udělit nějakou vyjímku?

Ty vidíš nějakej rozdíl v tom, že by hrála jeden turnaj v lednu a druhej na samym konci dubna a tím, že by hrála jeden turnaj v květnu a druhej v červenci?

A přitom jedno by možný bylo a druhý ne.
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:59Od: PetaM
Výjimku.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:01Od: blixa
Jímku možná. Výjimku rozhodně ne.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:18Od: Frick
Proč?

Chápu, že je třeba potrestat takto nějakou chronickou objížděčku INTů, který si jezdí vyhrát a přebírat startovný, ale to Petra není.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:35Od: iqe
Protože WTA.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:15Od: blixa
WTA výjimky nepeče. Což chápu, protože to by je pak chtěla každá.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:29Od: Frick
Ale těch důvodů...

1) Unikátnost turnaje v podobě domácí země
2) Hrála by stejně jen dva INTy, jen by byly během první půlky sezóny
3) IW+M nehrála ze zdravotních důvodů, byť zpětně zjištěných
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:32Od: blixa
Jak se jednou povolí výjimka, je to konec pravidel a cesta do pekla. V tomhle jsem s WTA zcela ve shodě.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:36Od: iqe
Výjimka pro turnaj hraný na domácí půdě v případě, že se jiný turnaj vyšší kategorie v dané zemi nehraje by měla svůj smysl, ale musela by být zakotvena rovnou v pravidlech, ne udělovaná jen tak od stolu, to je kravina.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:39Od: blixa
To už pak není výjimka ale pravidlo ;-). Výjimka je jednorázové porušení/obejití pravidel z nějakých uznaných důvodů.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:40Od: iqe
To je pravda :-)
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:51Od: Frick
No a tady si myslim, že by taková vyjímka ničemu neuškodila.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:57Od: Frick
tak v zásadě na tohle by (i jen) ty dva INT sloty měly stačit. Jeden domácí INT a jeden INT někde v p*deli za tučný startovný.

Problém je bohužel ten, že si Petra ten INt za tučný startovný musí odbývat ve stejný půlce sezóny jako je Praha....
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:46Od: iqe
Co to zase blábolíš? Komu ubližuje?
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:54Od: Frick
Že zrovna tobě to nevadí. Že kvůli týhle tý křeči v podělaný Číně jí neuvidíš hrát doma.
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:58Od: Fandina
Kdo chce, Petru doma vidí a často. Nejen FED Cup, ale i extraligu avizovala, že bude hrát a hrála jí.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:01Od: Frick
Ovšem turnaj je něco jinýho.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:03Od: EllNino
turnaj, kterej se jí absolutně nehodí do programu a kterej by stejně nejspíš vypustila
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:21Od: Frick
Ano, to je bohužel další okolnost.

Ale to už věděla v prosinci 2014.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:39Od: EllNino
ty taky vždycky dodržíš vše, co slíbíš ?
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:54Od: Frick
To třeba ne, ale zajisté by pak ktitika mého počínání na mou osobu byla oprávněná.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:05Od: Fandina
Každý rozumný člověk chápe, že jsou nějaké podmínky, kdy a kde mohou hrát hráčky první desítky a že jsou další důvody, proč třeba Petra dostala zákaz hraní kvůli neúčasti vloni na dvou povinných turnajích. I můj čtrnáctiletý vnuk by se pořád takhle na to nevyptával. Je mu to jasné.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:23Od: Frick
Podmínky jsou, ale Petřina situace je ta, kdy zrovna by se nemuselo otrocky lpět na jejich slepym dodržování.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:29Od: Fandina
Je každého věcí kde a proč hraje.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:53Od: Frick
Ano. V tom případě má mlčet a ne něco slibovat 16 měsíců předem.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:57Od: iqe
A ona snad něco slibovala?
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:00Od: Frick
Tak hned se psalo o tom, že při prvnim ročníku to ještě nepůjde, ale hned v tom dalším už jo.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:07Od: iqe
Pokud vím, psalo se o tom, že Černošková říkala, že jí Petr účast přislíbila, ale nějak si nevybavuju, že by se k tomu někdy vyjádřila přímo Petra.

Navíc pořád zjevně nechceš pobrat, že to, že do Prahy nejede, není otázka její libovůle, ale toho, že jí to zatrhla WTA.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:08Od: Frick
Otázka její libovůle je ale hrát turnaj v Šenčenu.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:09Od: Fandina
Tak jí to nezáviď. Je to její věc, kde hraje.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:10Od: iqe
V Šen-čenu měla evidentně smlouvu dřív než v Praze. Navíc ten turnaj jí do programu zapadá daleko líp než Praha, která by tak jako tak byla "nutným zlem."
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:15Od: Frick
Tak to má říct. Omlouvám, ale turnaj v Praze mi svým termínem nevyhovuje.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:20Od: EllNino
a pak budeš spokojenej ? :D pochybuju
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:27Od: Frick
Budu zklamán, ale uvědomím si, že to bohužel dává smysl.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:29Od: Fandina
Smysl pro tebe, ale ve skutečnosti jí termín třeba vůbec vadit nemusí a důvod, proč tu nehraje je úplně jiný.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:02Od: Frick
Ano, finanční nevýhodnost.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:16Od: Fandina
Mohou to být finance, může to být slib, smlouva s reklamní agenturou, cokoli.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:33Od: iqe
Pro pomalejší ještě jednou - kdyby jí to WTA nezatrhla, tak v té Praze nejspíš hraje.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:44Od: Frick
Nesplnila kritéria pro třetí "bonusový" INT. To jí/její manažerce ale mělo být jasné hned v březnu 2015, když se odhlásila z IW+M, načež měli být o této informaci obeznámeni i organizátoři turnaji, se kterými má Petra vcelku blízký vztah.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:45Od: iqe
A ty víš, kdy ty kritéria vešly ve známost? Kdy ty pravidla WTA nastavila?
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:53Od: Frick
Tak předpokládám, že v březnu 2015 už byl rulebook na sezónu 2015 dostupnej.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:55Od: iqe
To asi jo, jenže my se bavíme o sezóně 2016.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:04Od: Frick
Ovšem to pravidlo zasahuje do dvou sezón.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:07Od: Fandina
Petře nebylo dobře, proto nehrála ty dva povinné turnaje. A zjevně jí nezajímalo co bude potom. To jsou ty situace, které nemůžeš předvídat a řešíš je, když nastanou. Zdraví předem, pak ostatní věci.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:14Od: Frick
Na to má lidi.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:21Od: Fandina
Ale vůbec. Sama se rozhodla, že nebude hrát povinné turnaje, bylo to její rozhodnutí, necítila se dobře a nakonec se zjistila nemoc.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:25Od: Frick
A lidi okolí ní mají zajistit administrativu.
[ Reagovat ]
05.01.2016 18:29Od: Fandina
Kdyby se rozhodla skončit, tak je administrativa k ničemu. Je to všechno její věc. Když jí bylo blbě, tak řešila to, co to přinese dále je až následná věc. Je vidět, že jsi nikdy nic neřešil. Nevíš, co to znamená.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:58Od: Fandina
Každý rozumný člověk chápe, že nastávají různé okolnosti, změny, události a nikdo neví, co bude zítra, natož za rok. Každý rozumný člověk tohle ví a chápe.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:01Od: Frick
V tom případě má mlčet a o své (ne)účast hovořit až později.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:04Od: Fandina
Každý normální člověk pochopí, že když nastala jiná situace, tak se účastnit nemůže. Předpokládám, že jsi normální a pochopíš to také. Jsou věci, které neovlivníš, musíš je řešit až poté.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:38Od: iqe
Já ji loni viděl hrát "doma" v Ostravě, dokonce se mi i podepsala. :-p Pak jsem ji viděl loni na tréninku před finále s Moskvou, to se mi taky dokonce podepsala, i se s náma vyfotila, takže já to, že letos doma hrát nebude, nějak přežiju. Zvlášť pokud by měla hrát jenom v Praze, kam bych se stejně, pokud bude vstupný zadara, nevešel.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:56Od: Frick
Já bych si zase nedělal iluze. Dvě češky ve finále, krásné počasí počátku května, sobota a stejně 1500 kapacita hlavní tribuny byla naplněna až po začátku zápasu.

Na Kvitovou v úvodnim kole všední den někdy odpoledne by to bylo klidně obdobný.
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:55Od: George_Renel
To, že se tě něco zase dotýká je nám všem, chápej, úplně putna. To si říkej doma do zrcadla. Že si tvé mindráčky musíš vylévat zrovna na TP je tedy pro nás všechny politování hodné.
Prostě jdi do háje.
Frick ven!
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:58Od: Frick
Já se zeptám - Vás to neštve, že jedinej důvod toho, proč nebude možné vidět nejlepší českou tenistku po 5 letech na domácím turnaji je ten že se musela hnát do přiblblý Číny?
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:04Od: EllNino
ne
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:04Od: EllNino
a znovu, tady není žádná schránka důvěry nebo kniha stížností, tak se podle toho chovej
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:04Od: blixa
ne
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:29Od: George_Renel
Znovu zopakuju, že by ses měl nad sebou zamyslet a pokud neshledáváš na tvých příspěvcích nic divného (a ostatní ano), tak by sis měl sbalit tvých pět švestek a táhnout si léčit tvé mindráky někam jinam. Začala sezona a nikdo není na ty tvé soap opery zvědav.
Jsi prostě nepříjemný diskutér. Ne proto, že máš jiné názory, ale proto, že nerespektuješ jiné. Proto zopakuji.
Frick ven!
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:59Od: Frick
Po nekonečných osobních hádkách jistých jedinců je to u mne ještě dobré.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:01Od: Fandina
Nestarej se, co dělají druzí, do hádek druhých ti nic není. Starej se o to, abys neotrvaoval ty, když ti to někdo říká.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:03Od: Frick
Ok a co je tedy Renelovi potom? Já jsem nereagoval na žádný jeho příspěvek. Nemusí si toho vůbec všímat.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:05Od: Fandina
Lezeš mu na nervy.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:07Od: rusedski
Takže když někdo kritizuje příspěvky Fandiny, tak mu do toho nic není, ale když někdo kritizuje příspěvky Fricka, tak by z toho Frick měl vyvodit osobní důsledky? :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:08Od: Fandina
Ty kritizuješ moje příspěvky?
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:10Od: rusedski
Ty vždycky všechno tak pokroutíš, že se s tebou nedá diskutovat :/
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:11Od: Fandina
Stačí odpovědět.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:15Od: rusedski
Nekritizuji, ale o tom vůbec řeč nebyla.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:22Od: Fandina
Ale psal jsi to, že Fandiny příspěvky se kritizují.

Problém je v tom, že Renelovi vadí příspěvky Fricka, proto ho vyzval k odpovědnosti.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:25Od: rusedski
A co kdyby někdo vyzval k odpovědnosti tebe?
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:26Od: Fandina
To tu bylo nejednou.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:28Od: rusedski
Evidentně marně :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:31Od: Fandina
Psal jsi, že moje příspěvky nekritizuješ a najednou ti vadím.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:31Od: rusedski
To se vylučuje?
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:32Od: Fandina
To musíš vědět sám.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:35Od: rusedski
O to ale nejde. Původně jsem se chtěl zastat Fricka, zas to sklouzlo jinam...
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:37Od: Fandina
Ty ses zastal Fricka. Celý tvůj příspěvek bylo zastání se Fricka.
[ Reagovat ]
05.01.2016 17:24Od: Fandina
Tím samozřejmě netvrdím, že moje příspěvky někomu nevadí.
[ Reagovat ]
05.01.2016 16:39Od: iqe
Ne.
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:14Od: iqe
Jedinej, kdo je z nich pos..nej, jsi ty. Ale spíš z toho, žes je nikdy neměl, nemáš ani mít nebudeš.
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:31Od: monty25 Re: iqe
Já myslím, že Frick by Číňany ani nechtěl mít. Co by s nima dělal? :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:45Od: iqe
U něj nikdy nevíš :-D
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:59Od: freeteepek 2016
Jedna skreč za druhou. A samý favoritky. To nám ten rok pěkně začíná:-( Jediný pozitivum to má, když čelo pelotonu zpomaluje, že Lucce Šafářový moc neujedou. Přál bych jí, aby se v první desítce udržela i po AO. Ale bude to těžký...
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:53Od: vrabejka
Kvitova zase dělá ostudu českému tenisu. Už se tesim až Kája bude českou jedničkou.
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:56Od: EllNino
strašná ostuda, když je ti špatně no :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:59Od: vrabejka
Tak nemela hrát.
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:05Od: EllNino
a skreč je ostuda ?
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:13Od: vrabejka
vlastně si musela přijít pro tučné startovné už chápem :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:14Od: PetaM
Paráda. Po několika hodinách ti to došlo ... Jakože slušný tok myšlenek.
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:15Od: EllNino
nakonec nebudeš takovej imbecil
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:17Od: iqe
Nebo nechtěla platit pokutu.
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:03Od: iqe
Jasně, Petra dělá tenisu takovou ostudu, že už třikrát po sobě (a čtyřikrát celkem) získala od samotných hráček cenu za fair play a sportovní přístup. By mě jenom zajímalo, jak bys ohodnotil ty ostatní, co tu cenu nedostaly. :-)))
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:40Od: fanynka5 to je běs
No, střevní chřipka taky může být " výživná ". Tak hlavně, aby se Petra uzdravila. Ale těšila jsem se, nedá se nic dělat. Teď ještě se Kája a Jirka nechali snést od Ukrajinců.....
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:29Od: PetaM
Kolují po sociální síti spekulace, že Petra odstoupila z utkání kvůli nedoléčené mono.! Její manažerka uvedla věci na pravou míru
"Petra má jen žaludeční nevolnost. Nesouvisí to s mono"
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:31Od: tommr
na tu mononukleózu jí přece nedávno dělali testy s pozitivním výsledkem ...
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:40Od: PetaM
Jo, ale někteří jsou prostě na hlavu padlí :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:44Od: VlS
Já doufám, že s negativním :-)
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:54Od: tommr
pozitivní v tom smyslu, že jí nic nenašli a měla by být tudíž už vyléčená ... :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 15:04Od: iqe
My to pochopili, ale obvykle se po pojmem pozitivní test na nemoc XY rozumí, že dotyčný pacient tou nemocí trpí. :-)
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:33Od: EllNino
tak ještě že tak :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:37Od: iqe
Se divím, že ještě někdo nevypustil informaci, že je (zase) těhotná. :-)))
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:59Od: peggy
Skrec nyni bude u Kvitove casty,vrchol je pryc.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:58Od: dadaft
nejvíc vysmátá může být Vika --- tyhle top-trosky bude v Austrálii rubat jako kuželky (jestli je vůbec potká).
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:01Od: iqe
Aby ses nedivil..
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:02Od: tommr
jj po odstoupení Halepky a Sharapky je Azarenka v Brisbane rázem favoritkou číslo jedna ...
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:05Od: blixa
Číslo jedna ? Ona tam nehraje Garbine a Kerber ? :D Osobně si myslím, že ji vypráská už Bobina ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:08Od: tommr
Kerberku i Muguruzu Azarenka zvládne. Máš ale pravdu, že by jí mohla zaskočit Vinciová, která hraje v poslední době hodně dobře. Na jejich zápas jsem hodně zvědavej ... :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:15Od: blixa
"Kerberku a Muguruzu Azarenka zvládne" jo ? :D :D Ty si dneska snídal vtipnou kaši ne ? Viděl si zápas proti Vesnině ? S takovým výkonem odejde s brekem ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:21Od: tommr
já toho ted moc následováno nemám, ale co jsem tak čet na TP i jinde tak Azarenka nehrála špatně ...
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:10Od: monty25 Re: blixa
Vinci má sice od US Open na stará kolena životní formu, ale osobně si myslím, že horší soupeřka by pro Viku byla Cibule, která už ji třikrát porazila. Já věřím, že Vika dá aspoň finále, i když je tam ještě Belinda. Ale fakt by toho měla využít...
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:17Od: blixa
Pokud to nezvládne Bobina (ale já jí věřím), Belinda to jistí ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:21Od: monty25 Re: blixa
Radši budu věřit dadaftovi než tobě. :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:23Od: blixa
:D
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:03Od: Fandina
Vika byla také dlouho mimo, tak teď třeba zase nebude.
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:40Od: kada.tom
naprostý souhlas, jen do toho Vika musí jít a nesmí zbytečně trojčit, zítra by měla Bonaventure zničit a pak asi Vinci, která bude těžkou soupeřkou, ale měla by jí taky dát ... každopádně Vika by měla s novou sezónou naplno začít posilovat svoje pozice a vrátit se minimálně do TOP 10
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:26Od: aligo
po dlouhé době neli po prvé jsem viděl Petru skrečovat...
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:31Od: EllNino
ona skrečovala poprvé v životě
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:34Od: iqe
Prý už jednou v roce 2009. Ale nevím, jestli to tehdy nebyl třeba "jenom" nějaký ITF pouťák..
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:35Od: EllNino
teď jsem na to koukal a nevidím tam nic :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:38Od: iqe
Mám to z druhé ruky, neověřoval jsem to, takže za správnost bohužel ručit nemohu..
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:39Od: Frick
JJ, v roce 2009 jí dvě soupeřky skrečovaly a nebohá Ballatcha nenastoupila.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:39Od: Frick
Ale že by skrečovala ona sama, to ne.
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:03Od: iqe
Záhada vyřešena, mělo jít o zápas v prvním kole Madridu a zdroj informace to poněkud domotal a přehodil skrečující hráčku. :-)
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:33Od: iqe
Naposled v roce 2009..
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:10Od: tommr Petra nezačla sezónu zrovna nejlíp
a hned v prvním turnaji přišla o 109 bodů. V žebříčku se to zatím nijak neprojeví, protože její největší konkurentka Venus taky vypadla už v prvním kole a přišla ještě o víc bodů ... :(
Problémy ale můžou přijít už v Sydney kde Petra obhajuje z lonska titul a pokud by tam nemohla nastoupit tak by přišla o dalších 470 bodů ... :(
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:12Od: iqe
Uvidíme, má nějaký týden na to se dát do kupy.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:27Od: tommr
pochybuju, že jí bude týden stačit na to, aby se dostala do optimální formy a bez ní titul neobhájí. Sydney už vidím jako beznadějný a otázka je spíš jestli bude fit aspoň na AO ... :(
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:29Od: iqe
Človeče, to sis do nového roku jako předsevzetí nemohl dát trochu víc optimismu? :-) Jestli je to nějaká střevní chřipka nebo něco podobného, tak klidně za dva dny může být v cajku.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:31Od: EllNino
nemaluj zas čerty na zeď :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:37Od: VlS
Jak Petra pustila do světa, jak je skvěle připravená a jak se těší, tak jsem říkal bacha, průser :-(
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:54Od: tommr
jj to je bohužel u Petry už tradice - jakmile začne hlásit jak je v pohodě tak to skončí nějakým průšvihem ... :(
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:06Od: marekv
mononukleoza je svina, jeji nasledky vykouknou kdy se jim zachce...bojim, moc bojim...
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:11Od: iqe
Tak zlý to snad nebude, spíš něco špatnýho snědla..
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:18Od: marekv
mononukleoza, resp jeji nasledky se projevuji zejmena nevyzpytatelne, pacient muze tri tydny behat marathony a pak ani nevyleze z postele...obavam se, ze parkem nevalne chuti to nebylo...
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:20Od: Fandina
Nemusí to být kvůli mononukleoze, střevní chřipka také udělá svoje.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:23Od: marekv
tak samozrejme, ja jsem ji nevysetroval :-) ale proste...no, kez by si mela pravdu se strevni virozou...
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:25Od: Fandina
také bych si to přála, aby to nebylo kvůli mononukleoze
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:23Od: iqe
Jak píše Fandina, ona střevní chřipka taky dokáže svoje..
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:03Od: Pavlis
To je dneska tedy den :( Jediný štěstí, že v tom Petra není sama. Nezbývá než se dát do kupy a začít pořádně makat. Viděl jsem akorát začátek druhého setu, nakonec ani jednu nedohranou hru, fíha. To nepamatuji.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:02Od: monty25 Petra
Nějak mi není jasné, proč v takovém stavu vůbec nastupovala...
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:02Od: EllNino
podle mě musela ...:)
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:03Od: monty25 Re: EllNino
To je možný, že by se IMG asi moc netvářilo, kdyby nehrála...
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:00Od: dadaft
může mi někdo vysvětlit, co to jako mělo bejt?
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:02Od: EllNino
sponzorská povinnost řekl bych, jinak nevím :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:04Od: iqe
Taky to tak vidím.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:04Od: Frick
Ale pak je to i dost netaktní k případné LL....
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:05Od: EllNino
znám případ, kdy v 1. kole AO nastoupila Polona Hercog a po prvním gemu vzdala :) to bych byl teprv nasranej
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:22Od: vibbi
LL v Shenzhenu nastoupila..víc LL už by měly fakt velkou kliku ;)
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:24Od: Frick
No, tak by nastoupili dvě. Pořád lepší než aby hrála hráčka se srágorou.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:34Od: monty25 Re: Frick
Říká se s diareou. :D
https://pbs.twimg.com/media/CU0i6d-WwAIpO5B.png
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:41Od: iqe
Co hezky česky - průjem? :-) Tomu by třeba ten sadistický kouč z příspěvku víc rozuměl :-))
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:39Od: VlS
LL je mi úplně šumák.
[ Reagovat ]
05.01.2016 12:57Od: Frick Tohle je prostě k naštvání.
Já myslim, že JTB Prague Open měl bejt určitým způsobem turnaj pro Kvitovou a když to nevyjde ani na druhý pokus a jen kvůli jednomu setu, tak je to prostě k nasr...

Přitáhne Bolta do Ostravy!!! každoročně, ale svojí Petru do Prahy nedotáhne?
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:01Od: misa
Nevím, proč se staráš o účast Petry v Praze, když ji nemáš rád.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:05Od: blixa
Protože klacek na Černoška :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:05Od: Frick
To jsem nikdy nenapsal.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:06Od: EllNino
celou dobu jí tu hejtíš, to myslím stačí :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:10Od: iqe
Přímo možná ne, ale z tvého postoje to jinak vyplývá celkem jasně.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:33Od: George_Renel
Lžeš, napsal jsi to. Napsal jsi přímo, že ji nemáš rád.
Ale hledat ten příspěvek nebudu, na rozdíl od některých si archiv nevedu. Každopádně je ze 4/4 2015.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:05Od: iqe
Možná je to tím, že atletická federace svoje ovečky neotravuje nesmyslnými omezeními. :-p
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:08Od: Fandina
Petra hraje v Praze pořád. Před měsícem byla na FEDu.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:23Od: Frick
Fandino - My nejsme tvoje 9-letá vnučka, ano?
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:24Od: iqe
To má v tom případě Fandina velkou kliku, tebe mít jako vnučku, to by bylo za trest :-))
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:27Od: sprchon
:D
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:27Od: Fandina
Neuraž se, ale můj čtrnáctiletý vnuk reaguje logičtěji a slušněji.
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:54Od: Frick
V tom postu je jasně patrno, že řeč je o turnaji.
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:01Od: Fandina
Chce to trochu nadhled z tvojí strany, nerozumíš ani nadsázce.
[ Reagovat ]
05.01.2016 14:25Od: bIbec
nakonec budou rádi za tu Karolínu.. která v té době bude v žebříčku kdovíkde. Zbytečně navyšovali tu dotaci, řekl bych.
[ Reagovat ]
05.01.2016 12:14Od: Frick Špaténka, no
Myslel jsem si, že je to na lepší cestě po tý ubojovaný kvaldě, ale toto je hrůza...

Tak třeba se zase o něco více bude dařit jiným. Cetkovský, půjde trochu nahoru omalovánka nebo Bára Kr. no a taky by konečně mohla začít opět úřadovat.... no víte kdo...
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:12Od: VlS
Fricku, ještě pořád jsi nepřišel na to, že některý turnaje se vyhrávají a jiný ne? To je tenis.
[ Reagovat ]
05.01.2016 11:42Od: monty25 Donna - Genie 4:6, 6:1, 5:7
Ach jo. :( Donna to měla dobře rozehrané, vedla 4:2, ale v závěru byla Genie lepší. A taky jsem se zase přesvědčil, že nemám dávat live sázky...
[ Reagovat ]
05.01.2016 11:43Od: Cico93
to ja som sa už presvedčil dávno:-)
[ Reagovat ]
05.01.2016 11:59Od: monty25 Re: Cico93
No jo, když na tipáči jsou streamy a nesekají se. To pak člověka naláká. :D Sice nejdou dát přes celou obrazovku, ale to se dá zvětšit lupou... Dneska Petra Vlhová -30 Kč, Donna -60 Kč. Snad aspoň Sobotka za Omsk dá góla. :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 12:08Od: Cico93
Niekedy som to hral a nikam to nevedie, teda niežeby normálne stávky nekam viedli:-))

Včera som na to lyžovanie pozeral a lákalo ma dať, že Veronika bude lepšia ako Petra...kurz 2,2. no nakoniec som to nechal. Stači aby Veronika došla a bolo by to vyšlo.
Včera mi hukli Švédi to som bol riadne nasratý, veľmi som im veril.
Tie hokeje ma už riadne serú, mal som Davos na celk. víťaza Spengleru a čo tí tragédi porobili s tou Kanadou.
hokej mi teraz vôbec nejde.
ale tenis mi teraz celkom ide, musím zaklopať:-)

tak snáď dá Sobotka:-)
[ Reagovat ]
05.01.2016 12:15Od: monty25 Re: Cico93
Já jsem dal na Petru naštěstí jenom málo. Sice ten kurz 4 na vítězství nebyl nic moc, ale zase jela poprvé s nízkým číslem. Bohužel jí to dneska nesedlo... Jo, taky jsem čekal, že bude finále Švédsko - USA a oni si to rozdají jenom o bronz... O tom Davosu mi ani nemluv, já jim i fandím. :D Tipsport nevypsal Spengler Cup celkově, jinak bych to taky dal. Vsadil jsem na ně jenom proti Jekatěrinburgu, po tom výkonu už jsem se neodvážil. :D
[ Reagovat ]
05.01.2016 12:19Od: Cico93
Nike to malo v kurze 4, veril som im mali totiž veľmi dobrú formu v domácej lige. A po tom obrate s jokeritom som už fakt veril, žeby to mohli dať. Mohli prehrať radšej už s nimi, aspoň by som nebol taký nasratý...zo 4:1 panebože.:-((
[ Reagovat ]
05.01.2016 12:21Od: monty25 Re: Cico93
To jo, semifinále vyloženě prosrali. A ještě s Kanadou, kterou nemám rád...
[ Reagovat ]
05.01.2016 12:24Od: Cico93
človek by povedal, že sa na rýchlo poskladajú z tých europských tímov, že to proste nemôže fungovať a oni sa perfektne zohrali.
Ale treba povedať, že tých známych mien, čo kedysi hrali NHL tam bolo celkom dosť. Mal som si pred tou stávkou zistiť kto všetko za ňu príde hrať.
[ Reagovat ]
05.01.2016 12:28Od: monty25 Re: Cico93
To jo, navíc Davos měl nějaké absence a pak se ještě zranil Sciaroni... Já teda Kanadu v hokeji celkově nemusím, ale jejich tým na loňském MS aspoň hrál hokej. Kanaďani z Evropy jsou spíš takoví dřevorubci. :D Navíc jak měl Davos půjčeného Picarda, tak se spolu pořád provokovali...
[ Reagovat ]
05.01.2016 11:41Od: Cico93 jop Genie výborne!
[ Reagovat ]
05.01.2016 11:30Od: George_Renel
Nestačím dnes nějak vše sledovat.
Petra jde po Vekič?
[ Reagovat ]
05.01.2016 11:33Od: EllNino
jj :) poslední singl
[ Reagovat ]
05.01.2016 11:37Od: George_Renel
Tak to by mohlo vyjít akorát tak do Tomáše :-).
[ Reagovat ]
05.01.2016 10:52Od: monty25 Donna - Genie 4:6, 6:1
Pozor, Donna se rozjela! :) Ve 2. setu hrála dobře, někdy pomohla i Genie. Tak snad dá Donna ještě jeden...
[ Reagovat ]
05.01.2016 10:20Od: monty25 Donna - Genie 4:6
Škoda. Sice jsem teda neviděl celý 1. set, ale vypadalo to vyrovnaně...
[ Reagovat ]
05.01.2016 09:28Od: George_Renel
Z Číny nejsou žádné streamy?
[ Reagovat ]
05.01.2016 09:35Od: Fandina
prý se hraje v hale, kvůli počasí a ta je asi pět minut od kurtů, asi nepočítali s tím, že odtud budou přenosy

http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/posting/2016/1063/OP.pdf
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:38Od: dadaft
takže po těžkých kvalifikačních bojích s hráčkami z třetí stovky přichází výprask od No.109.

to na začátek sezóny nevypadá moc dobře.
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:44Od: EllNino
Ba ne, Tog byla 123. tedy o místa výš tež Terka :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:44Od: EllNino
*Tig
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:24Od: Fandina
Ježiš Terka, já se radovala, že má dva mače v kvaldě a teď tohle. Snad ten předloňský rok nebyl jen vlaštovka a ještě nebo teprve se zvedne. Vždyť bývá tak šikovná, hraje pestře a má i dobré údery, tedy hrála tak, když vyhrávala.
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:01Od: EllNino
Zbytek Shenzhenu se dneska dohraje v hale :) ...takže Petru neuvdíme :(
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:03Od: EllNino
zajímavý ...zápas Konta - Wang začal venku a bude se dohrávat vevnitř :)
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:17Od: iqe
To jde, takhle měnit kurty během zápasu!?
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:21Od: EllNino
vidíš snad rozpis ne ?
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:31Od: iqe
A co má rozpis společného s tím, že se jeden zápas hraje na dvou kurtech, navíc na jednom venku, na druhém v hale?
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:32Od: EllNino
začalo se venku, dohrává se v hale, ano smí se to
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:34Od: iqe
Divný.
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:44Od: EllNino
tak co mají dělat, když je předpověď špatná ..
[ Reagovat ]
05.01.2016 08:46Od: Fandina
Mám dojem že předloni nebo kdy se na ITF ve Stromovce uvažovalo, že se bude muset hrát dokonce na jiném povrchu v hale, protože byla hrozná zima a pořád pršelo.
[ Reagovat ]
05.01.2016 07:46Od: vendulkabendulka
Ten ilustracni obrazek (i kdyz je nejspis starsiho data) presne odpovida Terezine naturelu.
[ Reagovat ]
05.01.2016 06:38Od: EllNino
Nechápu, co tam dělala ...
[ Reagovat ]
05.01.2016 06:55Od: sojka
zrejme nic.. :-( Kdyby alespon plakala, tak ji to nakopne.
[ Reagovat ]
05.01.2016 06:57Od: EllNino
sledoval jsem jen, jak naskakují čísílka Amičce ...
[ Reagovat ]
05.01.2016 13:36Od: VlS
A kdyby plakala zvlášť upřímně, tak by se třeba ledové srdce soupeřky otřáslo :-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist