Štěpánek našel trenérské angažmá. S Agassim by měl restartovat Djokoviče!

  • Radek Štěpánek se stane členem trenérského týmu Srba Novaka Djokoviče. Pár dní poté, co bývalý osmý tenista světa oznámil konec kariéry, začaly bujet spekulace a deník MF Dnes v dnešním vydání bez udání zdroje tvrdí, že už je jeho angažmá jasné. Osmatřicetiletý Štěpánek by měl v týmu vítěze 12 grandslamových titulů ve dvouhře Djokoviče doplnit amerického mentora Andreho Agassiho.
    22. 11., aktualizováno | Aktuality |  80 komentářů
    Radek Štěpánek a Novak DjokovičRadek Štěpánek a Novak Djokovič 
     

Samotný hráč se zatím nechce k situaci vyjadřovat. "Radek nebude spekulace médií nijak komentovat," řekl ČTK Štěpánkův mluvčí Karel Tejkal.

O možném spojení Štěpánka s Djokovičem se spekulovalo už v létě. Štěpánek ale pořád doufal, že se po operaci páteře dá dohromady a bude hrát. Minulé úterý ale na tiskové konferenci oznámil odchod ze scény.

Tehdy na přímý dotaz ČTK ohledně možného angažmá u Djokoviče mimo jiné řekl: "Spekulace jsou vždycky. Tenis byl můj život odmalička a bude mě nadále provázet životem. Dneškem to rozhodně nekončí. Teď si vezmu čas, rozhlídnu se a uvidíme, kam mě život zavede."

Štěpánek pak odjel do Abú Dhabí na dovolenou, kterou strávil se svou bývalou manželkou Nicole Vaidišovou, a tenisový svět diskutoval o jeho možném spojení s Djokovičem. Zřetelně to naznačil australský kouč Darren Cahill. Bývalý trenér Agassiho při víkendovém komentování pro americkou stanici ESPN uvedl, že při večeři s Agassim probírali, že Štěpánek bude s Djokovičem v týdnech mimo grandslamové turnaje.

Pro srbský deník Novosti se Djokovič vyjadřoval o osobě nového člena týmu neurčitě. "Nemůžu odhalit, kdo to je, ale řeknu, jaký profil by mi seděl," pronesl bývalý první hráč světa a dodal: "Je to bývalý tenista, který měl záviděníhodnou kariéru a dokázal ze sebe dostat většinou to nejlepší. Nebyl první na světě, ale byl dost bystrý a vytrvalý a mimochodem, jeho životní hodnoty jsou v souladu s mými."

Na turnajích spolu Djokovič se Štěpánek občas trénovali, český tenista někdy napodoboval styly soupeřů včetně Rogera Federera či Andyho Murrayho. A Srb složil karvinskému rodákovi a kamarádovi poklonu.

"Tenis miluju a chtěl bych se mu věnovat co nejdéle. Radek je můj vzor, ukazuje mi cestu. Inspiruje mě k tomu, že bych mohl hrát stejně dlouho jako on," řekl Djokovič po vzájemném utkání v Dauhá. V Melbourne spolu zašli i do kina na Revenanta s Leonardem Di Capriem.

Štěpánek zase tvrdil, že najít v Djokovičově hře slabinu ja téměř nemožné. "Je to strašidelně těžké. Mám pocit, že nehledá balon, ale balon hledá jeho. Jeho genialita spočívá v úžasném čtení hry."

Jenže Djokovičův zápal pro tenis po loňském triumfu ve Wimbledonu pohasl. Hodně se začal věnovat meditaci se španělským guru Pepem Imazem, limitovala ho zranění a letos kvůli přetrvávající bolesti v lokti předčasně ukončil sezonu již v červenci. Naposledy vzdal čtvrtfinále s Tomášem Berdychem ve Wimbledonu. Proto je aktuálně ve světovém žebříčku až dvanáctý.

Novou sezonu by měl Djokovič začít v prosinci na prestižním exhibičním turnaji v Abú Dhabí, kde mají hrát třeba i Stan Wawrinka a Rafael Nadal.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (80)
23.11.2017 11:48Od: Padme Veganská strava
není pro vrcholového sportovce. Ať se koukne na jídelníček Phelpse. Bez pořádné stravy to jeho tělo nevydrží.
[ Reagovat ]
23.11.2017 12:03Od: Krisboy
Udělal bys lépe, kdyby sis o tom nejdřív něco zjistil, takhle jsi směšný.
[ Reagovat ]
23.11.2017 12:04Od: Krisboy
Btw. co je to "pořádná strava"?
[ Reagovat ]
23.11.2017 13:41Od: Padme
Veganská strava je nedostatková co se týče složení živin i minerálů. Energeticky také. Vrcholový sportovec má mnohem vyšší metabolické nároky. Reparační mechanismy se s věkem snižují, elasticita tkání také. Mám vystudované všeobecné lékařství. Člověk je všežravec. Můžeš mi nadávat ale míň pravda to kvůli tomu nebude...
[ Reagovat ]
23.11.2017 14:09Od: Krisboy
Nemáš pravdu v ničem. (Kromě toho vzdělání, samozřejmě). Správně sestavený veganský jídelníček je nejenom plnohodnotný, ale v mnoha případech i lepší, než jídelníček konvenční. Chceš vyjmenovat namátkou několik vrcholových sportovců-veganů, nebo si to najdeš sám/sama? A nevím, proč bych ti měl nadávat? Kde ti nadávám? Kde se nadávkami snažím snižovat nebo snad popírat pravdu?
[ Reagovat ]
23.11.2017 14:23Od: Pe3k
Jasně, že se dá vše nahradit a i vegan může dostat ze stravy vše co potřebuje, ale to neznamená že je to pro sportovce ideální. Samozřejmě znám vegany sportovce... Navíc tzv.odbornici neustále mění to co je zdravé a co ne, což znamená, že to v podstatě nikdo pořádně neví. A lékaři všeobecně neví nic o ničem, zato aroganci mají zvládnutou na jedničku...nic proti Padme.
[ Reagovat ]
23.11.2017 14:33Od: Padme
Vystuduj medicínu a můžeš to změnit ;)
[ Reagovat ]
23.11.2017 15:07Od: Pe3k
Ne děkuji, mám 10 let po VŠ a i kdyby, stejně by se nic nezměnilo...
[ Reagovat ]
23.11.2017 14:30Od: Padme
"Vrcholový sportovec má mnohem vyšší metabolické nároky. Reparační mechanismy se s věkem snižují, elasticita tkání také." Jasně úplná nepravda. Říkat někomu že je směšný není vůbec urážlivé... Veganský jídelníček prostě plnphodnotný není, protože v něm není maso, chybí tam železo ve formě hemu, které je pro tělo mnohem lépe vstřebatelné než železo z rostlinné stravy. Poměr aminokyselin je v živočišné i rostlinné stravě jiný. Energetická hodnota ovoce a zeleniny je taky dost výrazně nižší, takže člověk který denně potřebuje třeba 16 000kJ musí sníst neuvěřitelné množství. Jestli se ve vrcholovém sportu nachází pár jedinců, jejichž organismus to zvládá, tak to ještě neznamená, že je to pro ně to nejlepší. Chci vidět, který vegan by přežil Tour de France... Každý má právo jíst, co chce. Ale Djokovičovo tělo to očividně nezvládá, viz chronické zdravotní obtíže.
[ Reagovat ]
23.11.2017 14:45Od: Krisboy
Myslím, že nebudeme diskusi na tenisovém portále zanášet debatami o veganství, bylo by to na hodně dlouho. Snad jen k té TdF - vegan byl např. David Zabriskie. Tour sice nedokončil, ale v důsledku hromadného pádu, ne v důsledku veganství :) Jinak obecně platí - čím náročnější, delší, extrémnější sportovní výkon, tím je veganství vhodnější. Takže hledejme v bojových sportech, kulturistice, mezi ultramaratonci atd....z tenisového prostředí například sestry Williamsovy. Za větu "nemáš pravdu v ničem" se tedy omlouvám, reagoval jsem hlavně na tu tvojí první větu, to je prostě nesmysl. Měj se fajn. Jinak souhlasím - každý má právo jíst co chce. Nikdy jsem netvrdil opak.
[ Reagovat ]
23.11.2017 15:11Od: Pe3k
To je sice moudré, ale já s tady radeji přečtu o veganství ve vztahu k sportu než o politice a různých jiných koninach co se zde řeší, není to úplně of topic. Že je Serena vegan jsem četl, ale nevěřím tomu.
[ Reagovat ]
23.11.2017 15:13Od: Krisboy
Serena se k veganství dostala přes Venus, které to doporučili lékaři, když bojovala s tou nemocí, co měla před pár lety. Zřejmě jí to maximálně vyhovovalo, tak to doporučila i sestře. Sestřička vyzkoušela a - zůstala u toho :)
[ Reagovat ]
23.11.2017 13:06Od: Pe3k
No a ty zase než se začneš o5 do někoho navažet, tak si zjisti jestli se jedná o ženu, či muže...nic zlého nenapsala.
[ Reagovat ]
23.11.2017 14:06Od: Krisboy
Ani z nicku, ani z té věty není pohlaví poznat. Do nikoho se nenavážím. Pouze říkám, když kdokoliv mluví o čemkoliv, o čem evidentně nic neví, může působit směšně. Jako v tomto případě. Také jsem nenapsal nic zlého. Když se to vezme kolem a kolem, jediný, kdo se do někoho naváží, jsi ty. Do mě. :)
[ Reagovat ]
23.11.2017 14:16Od: Pe3k
No nic proti tobě, jen jsem se chtěl Padme zastat...
[ Reagovat ]
23.11.2017 22:24Od: VlS
Z čeho soudíš, že o tom nic neví? Z togo, že má jiný názor, než ty? Její argumenty mi připadají docela věcné. Tvé argumentyjsou emotivní, někdo se dotkl tvýho svatýho grálu?
[ Reagovat ]
24.11.2017 08:54Od: spaniel
Sorry, ale reaguje vpoho a je pravda ze spousta vrcholovych sportovcu jsou vegani. Treba i kulturiste, u kterych je strava naprosty zaklad. A ze to djokovicovo telo nezvlada je totalni bIbost. Je snad jediny zraneny? Vzdyt je spousta hracu, kteri byli mnohem nachylnejsi na zraneni a vegani nebyli.
[ Reagovat ]
24.11.2017 23:37Od: VlS
Nařknout někoho, žeo něčem nic neví není v poho. Je rozdíl mezi vegetariánem ( nejí maso) a veganem ( nejí nic živočišnýho původu, tedy ani mlíko, sýry, vajíčka a td.) Veganství je náboženství, ne racionalita. Kdyby to šlo vše snadno nahradit, tak by se zřejmě historicky masožravci nevyvinuli, protože lov je činnost extrémně riziková a energeticky náročná.
[ Reagovat ]
25.11.2017 18:19Od: spaniel
Tak ja jsem vsezravec, takze rozhodne se nezastavam veganstvi. Myslim ze je nemozne to nakombinovat dokonale. Porad spoustu veci nevime, studie jsou zaplacene atd. Jen vim, ze je par top sportovcu, kteri jsou vegani. Kazdopadne lidstvu a cele planete by prospelo, kdyby radikalne omezilo maso.
[ Reagovat ]
23.11.2017 16:48Od: sprchon
Má to něco do sebe (teda spíš vegetariánská strava), člověk k životu maso opravdu nepotřebuje. Lidi tenhle názor odsuzují, protože nejsou dostatečně informovaní.
[ Reagovat ]
23.11.2017 18:24Od: blixa
A já jsem si doteď myslel, že seš celkem normální ... :D :D
Maso potřebuje , nepotřebuje ... no ... člověk je velmi adaptabilní. Dokáže se přizpůsobit téměř výhradně živočišné potravě (eskymáci), stejně tak by asi dokázal se za pár století přizpůsobit výhradně rostliné stravě, ovšem jedině tvrdým přirozeným výběrem, který dnes už prakticky neexistuje. Nikde na světě ovšem nejsou tak extrémní podmínky, aby taková specializace přirozeně existovala. Vegeteriánství i veganství je pouze psychická úchylka moderní společnosti. Zdravý dospělý člověk to při vhodné skladbě potravy přežije celkem bez nějaké úhony (většinou), ovšem dělat vegany z dětí je zločin za který bych bez milosti střílel za úsvitu.
Howgh.
[ Reagovat ]
23.11.2017 18:30Od: Krisboy
Větší zločin je setrvávat v bludu. Ale na střílení to není.
[ Reagovat ]
23.11.2017 18:36Od: blixa
Větší zločin než setrvávat v bludu je bludy šířit. ;-)
[ Reagovat ]
23.11.2017 23:19Od: Krisboy
Souhlasím :)
[ Reagovat ]
23.11.2017 19:13Od: sprchon
Jím všechno, ale zároveň vím, že maso nepotřebuju (a taky ho dobrovolně jím). Ale ono je moderní dopřávat si hlavně to, co nepotřebujeme. ;) A bohužel se v tomhle světě prakticky nedá vyhnout sajrajtům, jsou všude.
Jinak máš pravdu s tím přizpůsobováním atd.
[ Reagovat ]
24.11.2017 17:30Od: Fandina
Na to, jestli člověk potřebuje maso nebo ne, existuje dost vědeckých studií a tady je o tom také jeden článek viz citace a odkaz.

Maso: Ano nebo ne?

Obecně nelze říci, který způsob stravování je pro člověka ten nejzdravější. Neshodnou se na tom laici ani odborníci, avšak platí, že nic se nemá přehánět. A stejný extrém, jako jíst masné a tučné výrobky denně po dobu několika let, je nejíst je po stejnou dobu vůbec.

Zdroj: http://zahranicni.eurozpravy.cz/amerika/183538-veganstvi-a-vegetarianstvi-skodi-zdravi-nebo-prospiva/
[ Reagovat ]
23.11.2017 20:00Od: Forehand
Mozeme sa zamysliet nad pojmom "potrebovat". Ak sa myslí k existencii, k tomu aby prežil, tak áno, maso nepotrebuje.

Teoreticky si clovek za zivot nemusi ani umyvat ruky, ale doporučuje sa to...A tu sa dostavame k tomu, ze prečo papať masko. Yumiee..
[ Reagovat ]
23.11.2017 22:15Od: sprchon
Nevhodný přirovnání. Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
24.11.2017 15:47Od: Forehand
Ani veda tomu zrejme nerozumie, ked cloveka definuje ako vsezravec.

Ty budes zrejme len z dalsich tipkov, ktori neje maso, svoje deti nedava ockovat a choroby lieci homeopatikami, ze?..V tomto pripade ti len mozem pogratulovat k tvojmu svetonazoru a mozeme sa rozlucit a ist si svojou cestou, Ja do reality a ty niekam do svojho hipsterskeho podniku na kavu, samozrejme bezkofeinovu so sojovym mlieckom :)
[ Reagovat ]
24.11.2017 16:13Od: sprchon
Nauč se číst... o pár příspěvků vejš píšu, že maso jím. A to, co píšeš dál, samozřejmě taky není pravda.
[ Reagovat ]
24.11.2017 20:31Od: triatlet
Forehand, týpek jeden všeznalý, tvoje diagnoza má jen jedno řešení...
[ Reagovat ]
22.11.2017 22:11Od: mendrit Jelena
Z toho prohlášení asi Jelena nebude mít úplně radost.
"...jeho životní hodnoty jsou v souladu s mými."
[ Reagovat ]
22.11.2017 21:38Od: tito
Po tenisové stránce bude Radek nepochybně pro Noleho přínosem a pomůže zlepšit to, v čem Nole zaostává. V práci od zákl. čáry už není na čem pracovat, to je jasné každému. Ale je potřeba hledat tenisovou dokonalost? Nebyl dominantním prvkem Noleho úspěchu mentorsko - otcovský přístup Mariana? Nebylo by lepší vykopnout Pepeho, který tuto roli převzal a začít zpětným angažováním Vajdy? Teprve kombinace Vajda -Štěpánek by pro mne byla dokonalá. Nicméně možná se Radek zhostí více rolí a moje plky jsou bezpředmětné...
[ Reagovat ]
22.11.2017 21:50Od: Fandina
Přesně, Radek byl na síti jako ryba ve vodě, takže to je přesně to místo, kde má Nolemu co nabídnout. Tak uvidíme, co se z té spolupráce ještě vyvrbí.
[ Reagovat ]
22.11.2017 22:57Od: Patik
Novak ale pri sieti nepotrebuje hrať..a ani nebude..ak mu má Štepánek pomôcť tak jedine mentálne.
[ Reagovat ]
23.11.2017 00:05Od: turista
Mentálně mu to pomůže. Novak je založením hráč od základní čáry, což dovedl k dokonalosti. Když potrénuje tak přemůže i toho Nadala a Federera.
[ Reagovat ]
23.11.2017 00:44Od: Patik
Keby ho Štepánek tlačil viac ku sieti bola by to hlúposť..ako aj v prípade Edberga a Federera..ich miesto je základná čiara..pri sieti majú dostačujúce skúsenosti aj teraz.
[ Reagovat ]
23.11.2017 11:06Od: VlS
Kluci, já nechápu, jak mohl Nole přehlídnout vaši odbornost a místo Štěp e neangažoval vás.
[ Reagovat ]
23.11.2017 11:45Od: Krisboy
Asi mu ten Pepé opravdu zatemnil mozek, jinak to není možné :) Ještě by mu mohl Frick sestavit kalendář turnajů pro rok 2018 a pozice jedničky je jistá.
[ Reagovat ]
23.11.2017 13:40Od: Patik
To vie každý kto sleduje jeho tenis..a tenis celkovo :)
[ Reagovat ]
22.11.2017 17:42Od: Patik
Jediné čo by Djokoviča mohlo namotivovať je ešte zlatá olympíjska medaila..možno Golden Slam ..ale to sú ešte roky pred nami..ťažko povedať čo dovtedy bude..myslím že ani Agassi..ani Štepánek toho veľa nezmenia..čo sa motivácie prístupu týka.
[ Reagovat ]
22.11.2017 17:30Od: Kozoroh
Každý nový impulz No1emu prospěje. Takže budu rád, když se Radek stane Djokerovým mužem.
[ Reagovat ]
22.11.2017 20:38Od: Frantz
No12emu
[ Reagovat ]
23.11.2017 09:11Od: Franky
:DDDD ale prestan ved nehral polroka daj mu vydychnut :) vrati sa supersilny ;)
[ Reagovat ]
22.11.2017 17:30Od: Kamilos88 Vtip roku
Tonoucí se stébla chytá. Je zvláštní, že jenom Djokovič má takové nápady vzít do týmu člena, který mu nijak nepomůže. Ne, že bych snižoval Radka, je to skoro národní hrdina, ale Djokovič potřebuje přijít k rozumu sám a ne si najímat 10 trenérů ročně.

Pokud budou životní priority od Novaka stále mimo tenis, tak mu nepomůže ani duch svatý. Kdyby přestal metidovat s Imazem, tak možná v letošní sezóně něco uhraje.

Novak nemá v sobě ten hlad, který má Federer, nebo Nadal. On se jednoduše uspokojil hned po tom, když vyhrál French Open. Od té doby nemá žádný pořádný cíl, vyhrál GS, byl n.1, takže mu to stačí, otevřel si pár veganských restaurací a bude se věnovat rodině a meditaci.

Nevěřím, že někdy bude ještě něco pořádného hrát.

Můj názor.
[ Reagovat ]
22.11.2017 17:56Od: Mayo
Niečo ako Penguins. Po dvoch findžiach v rade bez motivácie.
[ Reagovat ]
22.11.2017 20:27Od: turista
Tak si přečti co Djoker řekl před 2 lety v rozhovoru po srovnání bilance H2H s Nadalem. Jednou si vzal do hlavy, že ho překoná ve všech směrech a to z něj nikdy nevyprchalo. Měl krvácení do kosti v lokti takže musel skrečovat Wimbledon s Berďou. To nebyla žádná legrace hrát dlouhodobě s bolestí. Myslím si, že toho Nadala překoná kromě GS. Tam už to asi bude velký problém.
[ Reagovat ]
22.11.2017 20:41Od: Marduch
"vyhrál GS a byl no.1, a to mu staci". Tvl to je formulace, jak kdyby mel 1GS a par tydnu no 1. Hrozně napsano :D
[ Reagovat ]
22.11.2017 20:48Od: Nola
mal by s tim prastit a basta :D, tu je odbornikov, trenerov, psychologov co vidia Novakovi do hlavy....
[ Reagovat ]
23.11.2017 00:01Od: turista
Novak s tím praští až po Federerovi a po Nadalovi.
[ Reagovat ]
22.11.2017 16:27Od: kada.tom
tak to mě Novak zklame, pokud se to potvrdí ... :-(
[ Reagovat ]
22.11.2017 16:47Od: Nola
jemu je jedno, ci bude mat o jedneho hatera naviac....
[ Reagovat ]
22.11.2017 12:48Od: VlS No, těším se
na nějakou jejich společnou tiskovku. To by mohla být dobrá klauniáda.
[ Reagovat ]
22.11.2017 13:44Od: Marduch
a vzhledem k nesporným tanečním, imitátorským a speakerovským dispozicím Djokera bychom se třeba mohli dočkat i spolupráce ve formě nějakých vypečených fun videí ála Rob & Šafářovic :)
[ Reagovat ]
22.11.2017 11:25Od: peggy
Radek byl vzdy dobry a dokaze Noeho nabudit tak,ze bude zase jednicka.
[ Reagovat ]
22.11.2017 12:27Od: Krisboy
Obávám se, že Noeho už nenabudí (ba ani nevzbudí) nikdo.
[ Reagovat ]
22.11.2017 16:30Od: turista
Do půl roku bude Novak Djokovič zpátky na pozici světové jedničky.
[ Reagovat ]
22.11.2017 16:53Od: Forehand
Takze do 22.5?

Aj keby vyhrá AO, IW, Miami, MC, Madrid a Rafa uhral 0b, bolo by to velmi tesné.
[ Reagovat ]
23.11.2017 09:12Od: Franky
+RG
[ Reagovat ]
22.11.2017 10:34Od: Mayo
Noje bude fackovat rad radom. Prvá prehra príde až po pár mesiacoch, možno až v lete.
[ Reagovat ]
22.11.2017 10:46Od: Forehand
Pri pomyslení, ze finále USO sa hrá stále v kalendárnom lete, naháňa jeho forma už teraz strach. Nole to vyhrá celé.
[ Reagovat ]
22.11.2017 10:54Od: Franky
50:0 bude Nolemu svietit po RG :)
[ Reagovat ]
22.11.2017 13:25Od: spaniel
Mohl by zacit svym boxem...
[ Reagovat ]
23.11.2017 09:13Od: Franky
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tomu 'samanovi' by som dal kopacku na prsa ako prvemu
[ Reagovat ]
22.11.2017 09:59Od: Labi
Věřím, že to může být prospěšná spolupráce, zaběhnutý systém hry Djokovicovi nikdo nevezme a myslím, že i Aggasi se postará o to aby to tak zůstalo, Radek určitě má co dát směrem k té variabilitě a hře na síti ale hlavně co se týče chuti do tenisu, po vyhraném FO si myslím, že ho prohry až tak nepálily, zápasy, které dříve "uřval" tehdy jen odevzdal...takže jsem pro a těším se na to jak to bude vypadat
[ Reagovat ]
22.11.2017 09:45Od: Pe3k
Štěpec, Nol3 a André zajímavé kombo.
[ Reagovat ]
22.11.2017 09:27Od: safi1313
Tak chudák Jelena až ji náš lev Radek lapí do svých spárů :))
[ Reagovat ]
22.11.2017 11:11Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
22.11.2017 09:09Od: Forehand
Quo Vadis Novak Djokovic...
[ Reagovat ]
22.11.2017 09:34Od: Marduch
asi tak... Jediný herní přínos, co mě napadá, je variabilita a improvizace. Jen aby pak Djoker zůstal Djokerem...
[ Reagovat ]
22.11.2017 10:20Od: Franky
nahodou to vidim zaujimavo..Radek ako slusny volleyer s obcasnymi prekvapivymi udermi aj od baselajny (ako spomina Marduch) boli veci ktore by Djoko mohol vylepsit kedze jeho hra nepatri k variabilnym.Prave ta achillova pata v podobe smecov volejov a trochu korenia v podobe variacii by mohli priniest kalendarny GS :) Samozrejme az ked skonci Roger :)))
[ Reagovat ]
22.11.2017 16:47Od: Nola
neviem... podobnu otazku si kladli FFF, ked angazoval kamosa Ljubicica....
[ Reagovat ]
22.11.2017 20:10Od: Herbert_Hoover
K síti.
[ Reagovat ]
22.11.2017 09:08Od: George_Renel
Jsem zvědav, jak se porovná s tím duchovním guru.
Podle mě je ten člověk za pádem Djokoviče z výšin.
[ Reagovat ]
22.11.2017 09:44Od: Marduch
Guru je spíš jeden z následků toho pádu. Né, že bych tu situaci znal, ale podle mě když člověk dosáhne ve svém oboru defakto všeho, co si kdy vysnil, často začně přemýšlet jinak o hodnotách. Ruku na srdce, ani slávu ani všechny ty nablýskný GS hrnce a talíře si do hrobu nevezmeš.
[ Reagovat ]
22.11.2017 20:12Od: turista
To je pravda.
[ Reagovat ]
22.11.2017 08:54Od: Krisboy
Měl sis radši vybrat Nicka, Radku, ale i tak přeju oběma (resp. všem třem) hodně štěstí!
[ Reagovat ]
22.11.2017 11:14Od: Fandina
Nick by byl dobrý, je to mlaďoch, pořád ještě je co tvořit.
Ale také se mohl dát dohromady s Baruškou, kdyby šlo o ženy :-)).
[ Reagovat ]
22.11.2017 11:31Od: pockerface
To je fakt, k Báře si ho taky umím představit. Oba impulzivní, každý trošku v jiném smyslu, ale mohlo by to klapat. Tak až ho Nole nebude potřebovat, ale to už třeba Bára nebude hrát. Věk nezastavíš. A Nick, ten by si musel nejdřív v hlavě přepnout, že bude uznávat rady a nápady Radka. Tohle ještě neumí. Má svojí hlavu. Nole je už vyzrálý profík, ten si nechá od druhých poradit a snaží se to dodržovat. Bude to hezké vidět Radka v jeho lóži a ten jeho smích nebo tu zaťatou pěst.
[ Reagovat ]
23.11.2017 11:50Od: Davor1
Ja si ho neumímn predstavit k žiadnej žene, však ho nedokáže udržať v nohaviciach, to by nedopadlo dobre...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist