Štěpánek vytvoří na olympiádě pár s Rosolem, Šafářová bude hrát se Strýcovou

17. 7. 2016, 17:38
Aktuality 70
Čeští tenisté vytvořili pro olympijské hry v Riu de Janeiro dva nové páry. Po odhlášení Berdycha a Plíškové došlo ke změně nominace a v Brazílii tak budou o medaile ve čtyřhře bojovat Radek Štěpánek s Lukášem Rosolem a Lucie Šafářová vytvoří duo s Barborou Strýcovou.
Radek Štěpánek a Lukáš Rosol

Změny v české nominaci vznikly poté, co v sobotu oznámili Tomáš Berdych a Karolína Plíšková, že do Ria nepojedou kvůli obavám z viru zika. Berdych měl hrát debla se Štěpánkem a Plíšková s Šafářovou. Nové dvojice již byly oficiálně nahlášeny Českému olympijskému výboru i Mezinárodní tenisové federaci (ITF).

"Sportovní komise tenisového svazu (ČTS) rozhodla, že postaví nejsilnější dostupný mužský deblový pár ve složení Štěpánek, Rosol. Hodiny nejistoty jsou v tuto chvíli vyřešeny a Štěpánek na olympiádu jede," oznámil Karel Tejkal, mluvčí daviscupového týmu.

Sedmatřicetiletému Štěpánkovi reálně hrozilo, že na olympiádu nepojede, protože do dvouhry se nedostal a doufal v boj o medaili s Berdychem ve čtyřhře. "Jsem rád, že to dobře dopadlo a můžu se lvíčkem na prsou odjet na olympiádu. Mám z toho velkou radost a momentálně je to i obrovská úleva," řekl Štěpánek médiím. "S Radkem se na olympiádu těším a jedeme tam bojovat o medaili," vyhlásil Rosol.

O čtyřhru tak přijde Jiří Veselý, který měl hrát původně s Rosolem. Veselého ale čeká dvouhra stejně jako Rosola, Petru Kvitovou, Šafářovou a Strýcovou. Čtyřhru budou hrát v Riu i stříbrné medailistky z Londýna 2012 Andrea Hlaváčková s Lucií Hradeckou.

Teoreticky by Česko mohlo mít zastoupení i ve smíšené čtyřhře, do které se bude přihlašovat 9. srpna v Riu z hráčů, kteří už jsou na olympiádě. V úvahu tak nejspíše připadá Štěpánek s někým ze čtveřice Šafářová, Strýcová, Hlaváčková, Hradecká. "Předjímat s kým, je hodně předčasné," řekl Štěpánek.

Komentáře

70
Přidat komentář
smazaný uživatel
http://oh.idnes.cz/komentar-masakr-v-nice-virus-zika-vyssi-princip-kdyz-je-vysledek-zavodu-bezvyznamny-gat-/rio-2016.aspx?c=A160717_191657_olympiada-rio-2016_tof
Reagovat
EllNino
Lucka Hradecká i Katka Siniaková postoupily do hlavní soutěže, když dneska obě otočily po hladce ztracené úvodní sadě :) ...

Lucka otočila 2 zápasy v řadě, kde byla set a brejk dole a porazila nebezpečné Bonaventure a pak hlavně Sakkari, která trápila ve Wimbledonu pozdější semifinalistku Venus Williams ...v hlavní soutěži čeká Teliana Pereira, která sice na antuce hraje suverenně nejlépe, ale rozhodně to ení nepřekonatelná překážka ...

Katka Siniaková splnila roli nasazené jedničky, po hladké výhře nad Kerkhove dneska úspěšně otočila zápas proti dobré antukáře Soler Espinoze ...v hlavní soutěži bude hrát s Jankou Čepelovou a byla nalosovaná do hratelné části pavouka, neboť ve 2. kole bude čekat buď AKS v kriti a nebo domácí Celik :) ...

Tak a teď jsem zvedav na Denisu :)
Reagovat
tommr
na zápas Katky s Cepelovou popřípadě s AKS jsem hodně zvědavej a doufám, že to bude někde k vidění ...
A Denisa bohužel začala katastrofálně ... :(
Reagovat
EllNino
no minulý týden odhlášení z turnaje, teď 1:4....ve Wimbledonu to vypadalo docela dobře, ale zdá se, že nám roste nová Petra Cetkovská :(
Reagovat
makro99
Schmiedlová vyhrála :)
Reagovat
tommr
to se dalo čekat - slabší soupeřku už mohla dostat jen stěží ... :)
Reagovat
rusedski
"AKS v kriti"
Máš tam "k" navíc :)
Reagovat
EllNino
no chtěl jsem apsat v krizi :D ....ale tak
Reagovat
a.magerova
Ale zas mi to připomnělo film Anton Špelec, ostrostřelec.... :-))

Radku jedeš na OH?
Jedu.
Z toho omylu Tě vyvedu.

https://www.youtube.com/watch?v=1rL4Nfg7NIA
Reagovat
Herbert_Hoover
Nojo...to bylo taktizování, zdali Karolína s Bárou nebo Lucka s Karolínou...a nakonec je to Lucka s Bárou! Člověk míní...a Karol mění :)
Reagovat
horska.kraslice
Nemůžu se zbavit pocitu, že kdyby byla Karolína původně nominovaná na OH do debla s Bárou, jak si to holky přály a těšily se, tak by do Ria asi jela. Každopádně by se misky jejích vah nakláněly jinak.
Reagovat
blixa
Je to dost možný. Jako tři faktory vidím - a) rizika (a to zdaleka nejen zika), b) čtyřhra, kterou chtěla hrát s Bárou a ne s Luckou, c) mix s Berďou, který nakonec nejede. Když se to sečte, vidím rezignaci jako logickou. A Bára si aspoň zahraje čtyřhru, o kterou hodně stála.
Reagovat
Lunej..
Aneb mnoho povyku pro nic.
Reagovat
misa
Jasně, Lucka je pro takovou hvězdu nula :)
Reagovat
blixa
Co to zas meleš ?!
Reagovat
misa
Tak píšeš, že Karolína chtěla hrát s Bárou, a když to nevyšlo, tak debl s Šafářovou ji víceméně odradil do Ria jet.
Reagovat
Herbert_Hoover
Protože si více rozumí s Bárou lidsky.
Reagovat
makro99
zas tak tragický to asi nebude... Always fun to practice with Kaja!
https://www.facebook.com/safarovalucie/photos/a.452843968113759.101762.437408476323975/1095246650540151/?type=1&theater
Reagovat
Herbert_Hoover
Nojono, na druhou stranu zábavný trénink super přátelství nedělá...jako ta jedna vlaštovka, co nedělá jaro? :)) Těch faktorů při rozhodování muselo být opravdu vícero, nicméně u žen holt hrají roli ty věci, kterým chlapi nepřidávají takovou váhu. A obecně si myslím, že kolikrát řeší kde co.
Reagovat
makro99
letní vlaštovka :)
https://www.instagram.com/p/-N5xCUO7qq/?hl=cs
Reagovat
Herbert_Hoover
Fed Cup 2015 :) buďto oslavy titulu nebo ještě foceno během víkendu..
Reagovat
makro99
tak zimní vlaštovka :) ale máte je tam všechny 3 pohromadě, šťastné...;)
Reagovat
blixa
Nic takového jsem nenapsal, umíš číst ? Ano , chtěla hrát s Bárou a to že ji dali do dvojice s Luckou pro ni určitě není motivační, prakticky spolu nehrály a ani si zřejmě nejsou nijak blízké. Je proto logické, když uvolní místo Báře která hrát hodně chtěla a s Luckou si lidsky dobře rozumí.
Reagovat
smazaný uživatel
Měla být ráda, že ji do té čtyřhry vůbec napsali, když o ni původně tolik stála.
Reagovat
misa
Mně se líbí ta tvoje arogance. To málokdo umí, to prý se ještě krotíš :-))
Jinak máš asi pravdu, ty dvě mají společné max. to Monako :)
Reagovat
misa
Pokud je to tak, jak píšeš, tak to je od Plíškové profesionalita opravdu na úrovni. Snad to je jen tvá domněnka.
Reagovat
blixa
Nerozumím. A co má olympiáda společného s profesionalitou ? Ta má snad být hlavně pro amatéry, ne ? :D
Reagovat
misa
To bylo za časů Coubertina.

Myslel jsem tohle: "Ano , chtěla hrát s Bárou a to že ji dali do dvojice s Luckou pro ni určitě není motivační, prakticky spolu nehrály a ani si zřejmě nejsou nijak blízké." ... Ale pokud nejede, tak je to určitě lepší, než kdyby ten debl odchodila. Bára bude určitě bojovat na 100 % a hrát chtěla.
Reagovat
blixa
To byl ftip ;-) Určitě by to neodchodila, ale Bára s Luckou jdou víc dohromady než Kája s Luckou. Takže ohledně našich olympijských ambicí to bylo profesionální. Někdo musí mít rozum, když už ho nemají bafuňáři.
Reagovat
makro99
jo, asi jako Tomášovi, kterej byl 2 roky domluvenej s Radkem...
Reagovat
bIbec
Dobře Katka!
Reagovat
Frick
Přiřazuju si jí k těm méně sympatickým hráčkám. Jakože bych jí nefandil proti Denče, Káje M., Markétě, Báře Š. nebo Lucince.

Bo stejna Sinikaková, Plíščata atp. je také sparťankou. Ale ne ve smyslu toho, že chodí pinkat do Stromovky. V tom jinym slova smyslu. Blééé...
Reagovat
blixa
Sám seš to největší blééé, demente !
Reagovat
peggy
Moc dekuji Lukasovi,ze bede hrat s Radkem.Krok pana Bwrdicha je hnusny,mohl to rici hned,ale jsou v tom penize.Verim,ze Radek s Lukasem budou debre postupovat.
Reagovat
babolat.cz
spíše děkuj Jirkovi!
Reagovat
janek_da
Jakože, čím později to řekl, tím víc peněz dostal? Od koho?
Reagovat
babolat.cz
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis-davis-cup/275053/kde-byli-divaci-rosola-a-spol-hnaly-v-trinci-vpred-proridle-tribuny.html
Reagovat
Herbert_Hoover
Dobře jim tak (těm "fanouškům"), přišli o nejlepší zápas víkendu a jediný český bod. Vesmír je stále nakloněn spravedlnosti.
Reagovat
Frick
http://fotbal.idnes.cz/limbersky-ve-fotbalove-reprezentaci-skoncil-fnf-/fot_reprez.aspx?c=A160718_084334_fot_reprez_par
Reagovat
blixa
Jojo, doufám, že si to v zoufalství hodíš ;-)
Reagovat
babolat.cz
největší ztráta byla lafatata, ten je nenahraditelný
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo hraje s top ten v Torontu?
Reagovat
Frick
S (hráčem) top ten bude hrát ten, na koho to vyjde při losu. :o)
Reagovat
Frick
http://img.blesk.cz/img/1/full/2778180_.jpg

Taky má celkem mladou matku, jako Karolína. Je *12/1988, takže matka může bejt klidně ročník 68-69
Reagovat
smazaný uživatel
nejspíš bez Murrayho, který patrně upřednostní trénink na olympiádu. Začíná se mi tam rýsovat finále Berdych x domací Raonic :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo, 1000 bodů v prdeli, to toho Noleho fakt nestáhne ani trochu.
Reagovat
tommr
jak nasvědčuje jeho strohá reakce na dotaz novinářů:

Jak jste prožíval debaty o složení čtyřhry na olympijském turnaji po Berdychově odhlášení?
Nebudu se k tomu vyjadřovat.

Zdroj: http://sport.idnes.cz/davis-cup-2016-cesko-francie-vesely-rozhovor-fjh-/tenis.aspx?c=A160717_183102_tenis_bem
Reagovat
Lina
Všechno nakonec dobře dopadlo, jsu za Radka ráda. Jirka má ještě šance, zahrát si na olympiádě čtyřhru a mixu si bude, taky moct vybírat. :)
Reagovat
tommr
Jirka si na OH čtyřhru určitě nezahraje - kde by vzal partáka když budou Lukáš a Radek hrát spolu?
Reagovat
a.magerova
Jakože čtyřhru za 4, 8, 12 let.... ;-)
Reagovat
tommr
tak to je jasný, ale z toho prvního příspěvku nebylo zřejmý že byly míněný budoucí OH ... :)
Reagovat
Lina
Jaktože není, poznat, že jsem měla na mysli budoucí olympiádu(y). Jirka má šance, ... . Roky jsem nevypisovala, protože jsem předpokládala, že je na TP všem jasné, že nemá letos Jtrka, s kým hrát.
Připouštím, že se to dá, vztáhnout i na letošek, když jsem zmínila i mix a nenapsala na příští olympiádě.
Reagovat
a.magerova
Co si budem povídat.... CHLAPI... vše, aby jim člověk psal POLOPATĚ... ;-)
Reagovat
Lina
To máš pravdu. :)
Ale přesto jsem věřila, že to nebude, až tak polopatě potřeba vypsat, když se v článku píše, že Veselý přijde o čtyřhru.

Díky, za pomoc tommrovi to vysvětlit.:)
Reagovat
lars
za 4 ( 8 )roky muze byt Veselka treba mimo top 100 , cimz se na OH nedostane, nebo muze byt v dobe konani OH zranen :)
Reagovat
janek_da
jak to vypadá na tu olympiadu se nakonec dostane každý, kdo umí chytnout pálku a chce tam jet
Reagovat
Lina
Stát se to samozřejmně může. Šance zahrát si i čtyřhru na OH, má Jirka přece jen ty tři, a že by to nevyšlo ani jednou, je malé %.
Tím nechci, říct, že mě ho není líto. Víc líto, by mně bylo ale Radka, jeho šance na poslední OH je přece jen větší. Paradox, že by si Radek zahrál ještě za 4 roky a Jirka již nikdy, snad nenastane.
Reagovat
smazaný uživatel
No stejně by ty české páry nalosovaly proti sobě, tak nevadí, že teď budeme mít jen jeden. A ty ženské taky půjdou k sobě, to je bez debat.
Reagovat
a.magerova
Radek o OH nepřijde.
Reagovat
a.magerova
No a 4 baby na výběr pro mix.... lišák jeden, ten se uměl narodit... :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli to nakonec nebylo celé zinscenované ve prospěch Radka :D že by to celé udělal v takovém turcekém stylu :-)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
a.magerova
Anebo... :-)))

https://bbtennis.files.wordpress.com/2008/03/bachelorrrrrrrrrrrrr1.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
jéžis kdo vyrobil tu fotku :DDD
Reagovat
a.magerova
Snad vyfotil... :-P

No ale ani ten origoš není nijak oslňující, takže se asi nedaly dělat zázraky...

http://img.ceskatelevize.cz/program/porady/1051218912/foto/01.jpg?1093520354
Reagovat
Empe
Jsem ráda, Báře jsem toho debla hrozně přála. :)
Reagovat
Frick
Měly by spolu hrát v Kanadě. Doufám.
Reagovat
misa
Bára si nakonec debl zahraje, pro obě to s Luckou bude poslední olympiáda :)
Reagovat
lars
mozna posledni OH
Reagovat
misa
Máš pravdu, ještě se něco může přihodit a nakonec do Ria některá z nich ani nepoletí.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist