Strýcová přehrála Vinciovou počtvrté v řadě. Cibulková, Kuzněcovová a Kerberová končí

  • WTA SYDNEY - Už počtvrté v řadě si Barbora Strýcová poradila s nepříjemným stylem Roberty Vinciové. Italku porazila ve druhém kole turnaje WTA v Sydney 6-2 6-3, vyrovnala tak se svou žebříčkovou sousedkou vzájemnou bilanci a po dvou letech si v australské metropoli zahraje čtvrtfinále. V něm narazí na Caroline Wozniackou.
    10. 1., aktualizováno | Aktuality |  209 komentářů
    Barbora StrýcováBarbora Strýcová 
     

Výsledkově je zatím letošní sezona Barbory Strýcové stabilní, výkonnostně je to však nahoru dolů. Na úvodním turnaji v Aucklandu se po výhrách nad Barborou Štefkovou a Lucií Šafářovou probojovala do čtvrtfinále, v němž ale podala hodně špatný výkon proti pozdější vítězce Lauren Davisové.

I když zatím v Sydney neztratila jediný set, proti Jekatěrině Makarovové střídala dobré chvíle s těmi horšími a jinak tomu nebylo ani v dnešním zápase s Robertou Vinciovou, s níž se střetla po necelých dvou měsících už poosmé v kariéře.

V prvním setu byli diváci svědky koncertu nevynucených chyb. Ve výměnách se nedařilo Strýcové ani Vinciové. Nakonec byla úspěšnější Češka, která od stavu 1-2 svou hru zlepšila a uhrála pět gamů v řadě. K zisku úvodního dějství potřebovala rodačka z Plzně celkem šest setbolů.

Italka pokračovala v mizérii i na začátku druhé sady. Další hru přidala až ve třetím gamu, přičemž Strýcová disponovala třemi brejkboly v řadě. I ve druhé sadě si světová devatenáctka vypracovávala na returnu tlak, v každém gamu dnešního utkání měla na příjmu minimálně jeden brejkbol a sama přišla o svůj servis jen dvakrát.

Šanci na dopodávání zápasu sice Strýcová nevyužila, v následující hře si nicméně vypracovala první mečbol a hned ho využila. Italku tak porazila počtvrté v řadě a srovnala s ní vzájemnou bilanci.

Ve čtvrtfinále se česká tenistka, jež si v Sydney zahrála mezi nejlepšími osmi naposledy před dvěma lety, střetne s bývalou světovou jedničkou Caroline Wozniackou, s níž má negativní vzájemnou bilanci.

Strýcová následně uspěla i v prvním kole deblové soutěže. Svou krajanku Andreu Hlaváčkovou a její partnerku Shuai Peng udolala spolu se Saniou Mirzaovou v super tie-breaku.

Končí Kerberová, Kuzněcovová i Cibulková
V Sydney vypadla kromě nasazené devítky Vinciové i turnajová pětka a loňská vítězka Světlana Kuzněcovová, jež nestačila na svou krajanku Anastasii Pavljučenkovovou.

Vítězka loňského Turnaje mistryň Dominika Cibulková znovu potvrdila, že se jí proti Eugenii Bouchardové dlouhodobě nedaří. Z pěti vzájemných duelů s ní dnes již počtvrté prohrála. Kanaďanka zvítězila hladce ve dvou setech a ve čtvrtfinále poprvé vyzve Pavljučenkovovou.

O největší překvapení se postarala Darja Kasatkinová. Devatenáctiletá ruská tenistka vyřadila po setech 7-6 6-2 světovou jedničku Angelique Kerberovou, které se tak jako vedoucí ženě žebříčku WTA nadále nedaří.

"První zápasy nové sezony jsou vždycky těžké. Ještě jsem se nedostala do rytmu, dělám hrozně moc chyb a nemám cit pro míč," vysvětlovala nečekaný kolaps německá jednička. "Je to těžká porážka, ale aspoň jsem si před cestou do Melbourne zahrála zápas," dodala Kerberová, jež měla v prvním kole v Sydney volný los.

V minulém týdnu v Brisbane vypadla ve čtvrtfinále s Ukrajinkou Elinou Svitolinovou. "Odehrála jsem teprve dva turnaje, nedělala bych z toho drama," dodala Kerberová.

Kasatkinová, 26. hráčka pořadí WTA, zářila po svém první skalpu hráčky Top 5 štěstím. "Porazit nejlepší hráčku žebříčku, to se nepodaří každý den. Určitě mi to zvedne sebevědomí," radovala se mladá ruská tenistka. Ve čtvrtfinále vyzve šestou nasazenou Britku Johannu Kontaovou.

Roli favoritky ve večerním utkání zvládla Agnieszka Radwaňská, která neztratila set proti Američance Christině McHaleové ani v pátém vzájemném duelu. Dnes v Sydney polská šampionka z roku 2013 vyhrála 7-6 6-1 a zkompletovala osmičku čtvrtfinalistek. O semifinále si zahraje s Číňankou Ying-Ying Duan.

• WTA PREMIER SYDNEY •
Austrálie, tv. povrch, 776.000 dolarů
úterní výsledky (10. 01. 2017)
Dvouhra - 2. kolo
Strýcová (ČR) - Vinciová (9-It.) 6-2 6-3
Kasatkinová (Rus.) - Kerberová (1-Něm.) 7-6(5) 6-2
A. Radwaňská (2-Pol.) - McHaleová (USA) 7-6(1) 6-1
Bouchardová (Kan.) - Cibulková (3-SR) 6-4 6-3
Pavljučenkovová (Rus.) - Kuzněcovová (5-Rus.) 7-5 6-3
Kontaová (6-Brit.) - Gavrilovová (Austr.) 6-1 6-3
Wozniacká (10-Dán.) - Putincevová (Kaz.) 6-0 7-5
Ying-Ying Duan (Čína) - Vandewegheová (USA) 6-3 6-2
Čtyřhra - 1. kolo
Mirzaová/Strýcová (1-Ind./ČR) - Hlaváčková/Shuai Peng (ČR/Čína) 5-7 6-1 10-5
Čtyřhra - čtvrtfinále
Kingová/Švedovová (4-USA/Kaz.) - Grönefeldová/Peschkeová (Něm./ČR) 7-5 6-3
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (209)
11.01.2017 03:29Od: vendulkabendulka
Lucie je naprosto bez jiskry. Tohle je uz jenom slapani vody, potrebuje nejaky impuls.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:30Od: blixa
Horší je, že už to sere i Bára :(
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:31Od: EllNino
nechceš doufám srovnávat Caro a Ozaki
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:33Od: blixa
No to ne :D
[ Reagovat ]
11.01.2017 14:02Od: VlS
Ano omylem, Ozaki je hezčí
[ Reagovat ]
11.01.2017 15:20Od: monty25 Re: VIS
Tak jsem se schválně podíval, jak ta Ozaki vypadá. Jako každá druhá vietnamská prodavačka ve večerce... :D
[ Reagovat ]
11.01.2017 17:17Od: tommr
Ozaki je náhodou moc hezká ... :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 17:19Od: blixa
Původně byla řeč o tenisových kvalitách, chasníčci !!! ;-) :D
[ Reagovat ]
11.01.2017 18:18Od: Krisboy
Jak se do něčeho vloží monty, jde tenis stranou.
[ Reagovat ]
11.01.2017 18:29Od: monty25 Re: Krisboy
VIS začal s tím, že Ozaki je hezčí než Caro...
[ Reagovat ]
11.01.2017 18:38Od: EllNino
je zajímavá :) a ně osobně se Asiatky hodně líbí, takže :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 18:40Od: monty25 Re: EllNino
Jako Asiatky proč ne, ale zrovna Ozaki mi moc zajímavá nepřijde... :D
[ Reagovat ]
11.01.2017 19:46Od: EllNino
taková roztomilá :) holt každý má o kráse jiné představy a my dva se v ní moc neshodujem :D
[ Reagovat ]
12.01.2017 09:57Od: VlS
No, a Caro jak každá druhá prodavačka na rybím trhu v Kodani :-) A co jako?
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:20Od: Fandina Barča
má s Caro set. Nebylo to jednoduché, ale je to tam.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:19Od: VLK----1GSL prase Lucky
No konecne;D) Tohle musi byt nove momentum ComeOn Lucy!!!
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:19Od: VLK----1GSL Re: 4:5
A Lucy ma dva brejky,,,;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:21Od: VLK----1GSL
A jsme ve shode...a jsme na brejku, a je promeneny:)!
To prase bylo bozi, ...by rekl maradona;D)))
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:21Od: EllNino
no ...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:23Od: EllNino
skvělá výměna, rejk čistou, Ozaki bude mít druhou šanci
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:25Od: VLK----1GSL Re: 5:6
No jo, ale hned ztracime servis...Lucka nesoustredena...
No a ted abychom zase privolavali dalsi bozi prasatko;)))
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:11Od: VLK----1GSL Lucy x Risa 6:2
Tak prvni dva gemy jsem si rikal, ze nas ceka tvrdy orisek. Risa potvrdila dobre obihany FH...a supla tam hned dva winnery na zacatek...
...nastesti, to bylo skoro vsechno, co dnes na FH ukazala. Jeste jeden pekny pass, ale tam jsem jich cekal asi vic, jinak nastesti Risa nic moc.
Ale i tak se hrala svizna hodinka;))) Je to neuveritelne, ale je to tak. Nastesti se Lucy na tech BP drzela, a jen potvrdila, ze jestli ji ted neco zachranuje, tak urcite servis...kdyz uz ji tece do bot.
Nevim, jestli ji Franta poradil hrat vic na jeji BH, nebo je to spis prirozene tim, ze je levoruka, ale celkem ji tam tlacila...
Ovsem, kdyz uz ji dostala i z kurtu, a pekne si na tu sit nabehla, tak to supne do site no...uf...
Bohuzel Lucy hodne necistych uderu, ktere stridaji lepsi udery, takze casto jdeme prez shodu, ale vsechno co ma spolecneho se stestim, dnes zatim stoji pri nas...a tak mame zvladnuty prvni set. Ale ta hodina byla celkem narocnou hodinkou.
Snad se Risa uz uplne polozi, a Lucy to doklepe do vitezneho konce, no a po pul roce bychom mohli slavit dva vitezne zapasy za sebou....
....sakra uz;) Kdyz uz ta Risa dneska na tom FH je strasna, tak tohle bychom mohli vyuzit...
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:28Od: VLK----1GSL Re: Lucy x Ozaki 2:2
Tak na zacatku druheho setu to vypadalo slibne...Lucy hned brejkuje...Risa ve srabu....a nejednou...si Lucy nekrokuje, vyhazuje tri mice za lajnu, 3BP, jasne brani, drzi, ale ten treti vyvali od site prez pasku ven... Ozaki brejkuje, a vemne hrklo jako v praseti, ktere vidi reznika s palici v ruce...snad to nebude nejake samurajske momentum...
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:42Od: VLK----1GSL Re: Lucy x Risa 6:2 - 3:6
No, a ted se citim, jak by me ten reznik tou palici umlatil;D)))
To je supa.
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:44Od: VLK----1GSL
Jako ta Risa uplne ten FH nezlepsila, ale Lucy proste nekrokuje dobre...chapu, ze je vitr, ale tim spis si musi dat na to bacha, no..jinak to fak nepujde, a bude prehazovat a tech necistych uderu bude hodne...
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:53Od: VLK----1GSL Re: Franta Cermak u Lucky
Tak jsem si Frantu odposlechl...ano, tak je to potvrzeno, opravdu ji radi tlacit ji na BH...to je jiste dobra rada...fungovala v prvnim setu...jenze ve druhem Lucy zacla blbnout s krokama, proste spatne...Risa se az tak nezlepsila...jen byla trochu jistejsi potom rebrejku...
Horsi rada od Franty ovsem podle mne je, ze chce, aby s ni hrala vice vymen...nooo, jako jooooo, proc ne, ze;) Ale chtelo by to, aby si to krokovala...proste je tuha holka no...a to je potreba ji asi rict.
Urcite Franta ok, aspon v tom, ze ji zkousi povzbudit, aby si vyslapla hloubeji do kurtu, jenze ji povzbuzuje takovym zpusobem, ze ja bych se asi nenabudil. Franta asi dobry chlap, urcite rozumi tenisu, ale trener to pro mne neni. Pro Lucy rozhodne ne...je mekky...

Nejhorsi je to, ze ta Lucy na nej reaguje ve stylu, hmmmm, no jo, tak jo. Pokrci rameny a hned se necha brejknout...
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:56Od: VLK----1GSL
Drsna podivana...jen pro drsne povahy;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:10Od: FulnekUltras
větrná loterie jako prase ;) - i Japonka má místy velké problémy se s podmínkami vyrovnat
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:18Od: VLK----1GSL
Japonka hraje jak hraje, Lucy v prvnim krokovala hezky, mela neciste udery, ale jinak hrala dobre. Dobre se drzela i rady Franty... Ve druhem ztratila v tom jistotu, zacala hrat vic neciste udery a slo to do kelu...
Risa chytla sve momentum tim brejkem...
...hracky nehraji poprve ve vetru, tyhle podminky jsou caste na USOpen, Anglie v Eastbourne atd. nesvadejte neco na vetry...
Lucka si za to muze sama..cus...
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:58Od: VLK----1GSL
Ted je Lucinka v modu nejak to tam slahnu;D)
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:59Od: VLK----1GSL
To by mozna mohla byt jeste zachrana:)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:01Od: VLK----1GSL
Styl proste to tam nejak slahnu, by mohlo byt zase momentum Lucy;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:04Od: VLK----1GSL
jo rebrejk!!!:)
Tak Lucy bys mohla pokracovat, tenhle mod flaknu to tam, je mne to fuk...se nam libi:)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:07Od: EllNino
.....
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:09Od: VLK----1GSL
Ovsem ma to par nevyhod;D)))
Obcas se Lucy ustreli...no a blby je jak se trebas ve shode ustreli 2x za sebou...a jsme zase tam, kde jsme byli...brejk dole;D))) Ale trebas bude zas dalsi brejk;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:12Od: VLK----1GSL
Jo, jenze ted to nakoplo tu Risu, a kurde ted si zacina vzpominat i na ten svuj lepsi FH...si vybrala chvilu...eh...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:14Od: VLK----1GSL Re: Lucy x Risa 6:2 - 3:6 - 3:5
Tak Lucy, je to dooost na hrane. Toz ComeOn...sakra!:)
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:28Od: Fandina
Šafinka s Ozaki má brejk ve třetím game, tak super Šafi.
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:02Od: Fandina
A nakonec 6:2, ale dvakrát si svoje podání hodně prodloužila. Tak ještě jeden Šafi pojď!!!
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:28Od: janek_da
Lucčino kladivo zatím funguje. Brejk. Uvidíme jak bude servírovat proti Slunci.
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:48Od: janek_da
asi je spíš horší vítr. pro obě
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:51Od: janek_da
ted srandovní gem, Lucka odvrátila zatím 5BP a asi tolik měla i GP
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:53Od: janek_da
za stavu 40:0 pro Lucy, nakonec to ale urwala
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:44Od: Fandina
Od
1:00 Šafi Ozaki
2:00 Bára Caro
3:30 Veselka Bautista
Takže bude se na co dívat a snad všechno bude na O2.
Pak 5:30 zase Bára s Mirzou deblíka proti Brengle Rodionova a také Voráčová Schuurs proti Niculescu Spears. To asi bude na streamech.
Tak asi zalehnu a dám si budíka na jednu hodinu.
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:48Od: sojka
tak to nedokazu, pritom by mi pet hodin stacilo, spim jak Napoleon.. :-))
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:57Od: Fandina
Já to dokážu, už pár dní to teď zkouším, jen nevydržím až do těch pěti, to asi zase usnu.
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:04Od: George_Renel
Vstanu dřív a pustím si to zpětně.
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:07Od: janek_da
to já zas vstanu později
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:18Od: VLK----1GSL
a to ja zase vstavat nebudu vubec.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:33Od: brixner Lahváčková je kopyto!!!
Ježiši...Ta má tak max. na nějakou pralesní ligu! Jako jó, bude to asi hodná holka, i do voka dostala...vona bude asi fajn...todle...Ale jakmile se dotkne pálky, je to vostuda! To, že občas uzme nějaký ten titul, je spíš uměním jejích spoluhráček, které vyčnívají! Ona je naprostá parodie na tenis!
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:55Od: triatlet
Vzhledem k tomu, jaký parodie tady píšeš, tak to vypadá na opakované vyznání lásky Andreji.
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:03Od: brixner
Nene, já miluju Sam :-)
Andreja je prostě prkno a hotovo!
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:05Od: A.R.R.
Samička je Lunejky,na to bacha!!!!! :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:08Od: janek_da
v tomhle se Lunejka nebrání grupáči
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:11Od: A.R.R.
Lunejka a grupáč? Zajímavá představa :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:21Od: triatlet
Tak maximálně Andrej.
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:04Od: A.R.R.
že jo, mě už to taky tak přijde. Já když byl malý a miloval jsem nějakou holku, tak aby se to nepoznalo, byl jsem na ní děsně hnusnej :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:08Od: janek_da
jj, jasné znamení lásky
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:58Od: FulnekUltras Rozkolísaná špička WTA
o to víc obrovská škoda Petry...
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:07Od: gigin
Vydrž. Všechno co se děje má svůj důvod.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:09Od: FulnekUltras
jj, a všechno zlé je k něčemu dobré ;) ať Ti šlape časem vzhůru i regulovčík... ;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:14Od: gigin
Stále věřím, diky :)
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:28Od: Fandina Baruška
postupuje i v deblu s Mirzou porazily Andrejku s Peng. Já spíš věřila Andy. Je vidět, že se ještě budu muset hodně učit, co se týká tipování,i když Barča s Mirzou byly nasazené jedničky. Takže pro Andrejku blbý los. V Sydney je dost silné obsazení v deblu. A jinak prohrála i Květa s Groenefeld s King Shvedovou a příští zápasy jsou Hingis Coco proti Babos s Pavlju. Bára s Mirzou budou hrát o postup do semifinále proti Brengle s Rodionovou. Tak držím palce pojďte!!!
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:56Od: FulnekUltras
Andrea kvalit Barči ani na síti absolutně nedosahuje.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:01Od: Fandina
Minulý týden s Peng vyhrály titul a s ní se jí hodně daří. Šlo mi spíš o to, že v deblu jim to spolu jde, takže by mohly porazit kde koho. Nestalo se.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:07Od: FulnekUltras
Baruška se Saniou ovšem nejsou kdekdo. Pokud jim to bude i nadále vztahově klapat, očekávám velké věci. ;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:12Od: Fandina
Samozřejmě, Mirza je nomber wan, tedy pár dní ne, ale má x GS atd.. O tom žádná. Jinak nevím, proč by jim to nemělo vztahově klapat, myslím, že přeceňuješ vztahy v deblu, přece jenom jde o partnerství v práci, nejsou to milenci.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:15Od: FulnekUltras
Nevím no... ;) myslím, že zrovna s Martinou se to Mirze čistě jenom na tenisových věcech nebloklo...i když výstup na veřejnost byl samozřejmě diplomatický
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:21Od: Fandina
Právě proto, že Mirza řekla co řekla není nutné přeceňovat vztah deblistek. Takových párů už bylo, co se spolu rozešly a pak znovu daly dohromady. Smyslem je si vyhovovat herně. Takže zbytečné je přeceňování vztahů v deblu. Jde o tenis a to je podstatné.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:24Od: FulnekUltras
Taky doufám, že Sanie je nějaké divadlo Ponec těžce ukradené... ;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:28Od: Fandina
Divadlo Ponec je super. To se mi líbilo a pokud mluvíš o tomhle, tak o5 jsi na omylu. Každéhoi věc, jaké má politické smýšlení. Myslím, že zrovna Mirza s tímhle má svoje zkušenosti, když si vzala za manžela člověka, který se nelíbí tamnimu režimu. Tedy teď nevím, jak to přesně je, ale něco takového jsem zaslechla.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:42Od: FulnekUltras
Na kontaktu hinduismu s islámem to vřelo vždycky...

http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/89390/indicka-tenistka-mirzaova-si-bere-pakistance.html
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:47Od: Fandina
A vezmi si to, že jsou to kolegyně, které spolupracují a jde jim o nějakou věc, tady tenis, tak se o nějakou politiku u druhé vůbec nestarají. A to je dobře.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:57Od: FulnekUltras [ Reagovat ]
10.01.2017 19:02Od: Fandina
Nesmíš všechno brát tak vážně. Samozřejmě, že když něco chceš, tak pro to něco musíš udělat. Takže pozitivně na všechno, žádné stěžování a pláč. Je to k ničemu.
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:09Od: FulnekUltras
No budu se muset ještě porozhlédnout, jestli jsem náhodou něco nezrestituoval. ;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:11Od: Fandina
Restituce jsou dobré, svědčí to o tom, že předci něco měli.
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:13Od: FulnekUltras
a že se tady ani za socialismu nikdo neflákal
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:16Od: Fandina
Restituce se přece týkají majetku, který právě komunisti před nástupem socialismu sebrali lidem. Kdyby to nedělali, tak se nemuselo nic vracet.
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:23Od: FulnekUltras
Kdyby se tento majetek minimálně neudržoval nebo dál nezhodnocoval, nebyl by o něj po převratu zcela jistě takový zájem.
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:27Od: Fandina
Ale k čemu to všechno bylo? Majetek byl většinou zanedbaný a znehodnocený, domy určitě. Socialismus v tomhle selhal na všech čarách. Sebral to lidem, kteří to vypiplali, naspořili na to a když někdo chtěl třeba o celý svůj dům, který měl nájemníky pečovat dál, tak ani nemohl, protože to lidem zakazovali. Teprve když se domy vrátily v restituci, tak zase kvetou, mají nové omítky, lidi se o ně starají. Bohužel, socialistický experiment v tomhle selhal.
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:46Od: FulnekUltras
Fasáda ještě žádný barák dlouhodobě nastojato neudržela. Zvenku to samozřejmě vypadá líbivě, jako celý kapitalistický konzum. Skutečné rekonstrukce zevnitř se za socialismu prováděly zcela běžně a současní majitelé z toho mnohdy těží dodnes. Zanedbané objekty se restituční spekulanti většinou snažili co nejrychleji prodat skutečným nadšencům a uživatelům, případně se k nim vůbec nehlásili. Církev je v tom zářný příklad. A ostatní lidi museli za privatizované nemovitosti tvrdě zaplatit. Čili experiment spíš dneska - s lidmi, a kdo z nich co a jak dlouho ještě vydrží.
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:14Od: VlS
Ty tak kecáš, zkorumpovanost a zlodějinu soudruhů stejně neobhájíš. Jen se podívej, v jakým stavu se vracelo cokoliv, co měla v užívání JZD, nebo armáda. Prohlídni si většinu zámků - jasně, pražskej hrad, hluboká ani lednice nez hátrala, ale na kždej takovej případ máš 10 zcela opačnejch.
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:36Od: FulnekUltras
Je fakt, že na dokonalé udržování všech staveb tehdy nebylo - zato bylo na platy, důchody a dotace potravin či energií. A slovo "dotace" právě ve zmíněných případech nevnímám nijak pejorativně - hlavně ve srovnání s mnohými (euro)dotacemi současnými a jejich častým zneužíváním, což zrovna tak platí o sociálních dávkách apod. Radši masovou státní dotaci na věci základní potřeby, než selektivní podporu zbytečností nebo úplných píčovin, o níž rozhodují lidi často zcela mimo realitu.
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:43Od: Fandina
A posrupem casu by uz nebulo uz na nic. Dlih se zvysoval, az to zakonite krachlo. Takze spatne hospodareni vsech. Socialismus je nefunkci uz to pochop.
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:47Od: FulnekUltras
Jsi na omylu - ale to je u tvárných jedinců po více než čtvrtstoletí systematické mediální masáže celkem běžné... ;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:53Od: Fandina
Me nikdo masirovat nemusi, prozila jsem v socialismu mnohem vetso dobu nez dvacetpetlet vim svoje. Ale ty nevis o cem mluvis. Co slovo to hloupost.
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:59Od: FulnekUltras
Myslím, že své víme oba. ;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 00:01Od: Fandina
V kazdem pripade ty pises nesmysly.
[ Reagovat ]
11.01.2017 00:04Od: FulnekUltras
wahnsinnig... ;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:42Od: triatlet
To by mě zajímalo, kde dělali soudruzi chybu. Na chmelu v 80. letech jsme bydleli v obci Milý u Srbče v polorozpadlé ruině. Před pár lety jsem se tam byl podívat, noví majitelé budovu krásně opravili.
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:45Od: FulnekUltras
první chmel tehdy jsme bydleli v něčem podobném - slamníky atd. - dodnes nezapomenutelné zážitky, druhý chmel rok nato už v opravené budově, třetí to samé - akorát poslední "kanadskou" noc skončila ubytovna celkově poblitá, pochcaná a posraná - což ani trochu nepřeháním - ráno sice jezevci ;) chvíli blokovali autobusy, dokud to ty študácké kurwy ;) po sobě neuklidí - ale nakonec se stejně jelo - mimochodem za tři týdny práce výdělek 1800,- Kčs - na tu dobu více než slušné
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:05Od: Fandina
Vubec tomu nerozumis. To ze spolecne vlastnictvi kde vsechno pstri vsem a nikomu nefunguje co svet svetem stoji, jen ty to nechapes.
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:16Od: Fandina
Problem je v tom ze se spolecne vlastnictvi kdy vsechno patri vsem v praxi neujalo, takze veskere socialisticke projekty jsou na nic. Kazdi rozumny clovek tohle vi. Ty to zcela urcite vis take. Tak hloupy snad nejsi. A v praxi to dnes clovek vidi na kazdem kroku, jak ted vipadaji domy a ulice a jak to vypadalo za vlady komunistu a jak vsechno chatralo. A kdyby tohle intermezzo v podobe socialismu u nas nebylo, ČR by mozna byla s zivotni urovni dal nez jsou zeme na zap od nas, kde socialisticky experimen neprobehl. Ostatne pred druhou svetovou valkou jsme k tem nejlepe hospodaricim uz patrili. Socialismus to zastavil. Ted uz zase bezime v kolejich jako ostatni vyspele zeme.
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:22Od: Fandina
Omlouvám se za hrubky. Je jich opravdu moc.
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:53Od: FulnekUltras
ovšem v reálné kupní síle většiny obyvatel zaostáváme ještě víc než v roce 1990 - pokud by se měla aspoň srovnat, musela by např. prodavačka brát 20.000,- a to zatím "díky mimořádně schopnému" managementu nejen soukromých firem, ale i celého státu bohužel ještě dlouho nehrozí
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:58Od: Fandina
Ale nepovidej. Tady prece jde o system a tenje v zapadnich zemich stejny jako u nas, takze je jen na nasi sikovnosti, kdy je dohonime, ale socialismus byl brzdou. Ten nefunguje nikde.
[ Reagovat ]
11.01.2017 00:00Od: FulnekUltras
čísla nelžou - bez ohledu na systém
[ Reagovat ]
11.01.2017 00:03Od: Fandina
Tak si je nastuduj, nez zacnes tvrdit neco, cemu nerozumis.
[ Reagovat ]
11.01.2017 00:03Od: FulnekUltras
přičemž svalovat vinu na "nedostatečnou produktivitu" či (ne)šikovnost pracovní síly je už za 25 let zdejšího parazitního a věčně nenažraného vydřidušského kapitalismu obehranější než kdejaká vinylová deska
[ Reagovat ]
11.01.2017 00:09Od: Fandina
Priznej si uz jednou, ze komunisti selhali, ulevi se ti.
[ Reagovat ]
11.01.2017 00:50Od: FulnekUltras
selhalo maximálně jejich vedení - zvláště pak v SSSR po roce 1985 - některé chyby jsou bohužel nadlouho nevratné
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:09Od: Fandina
Systém musí být takový, aby počítal s tím, že v něm je potřeba fungování lidí ideálních, průměrných i chybujících. Jen takový systém je životaschopný. Pokud při nejbližší příležitosti selže, tak to není systém stavěný pro lidi. Lidi se vyvíjí, mění, ale potřebují žít v takovém systému, který jim prospívá, přispívá k jejich rozvoji na všech frontách. Jen takový systém je životaschopný.
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:46Od: FulnekUltras
Tak samozřejmě - kapitalismus z chyb lidí programově žije - volná soutěž, kdo koho víc přečurá - návrat mezi zvěř - pokrok lidstva v mínusu - tomuhle nefandím.
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:51Od: Fandina
Nerozumíš tomu. Nejde o to druhého přečurávat, ale poctivě vydělat peníze.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:12Od: FulnekUltras
tak by to jistě mělo být
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:18Od: Fandina
Konečně rozumné slovo. Snahou lidstva je být lidmi, neubližovat si navzájem, rozvíjet se. A já to kolem sebe vidím.
[ Reagovat ]
11.01.2017 00:15Od: Fandina
Nehlede na to, ze o vine mluvis ty. Ja jsem se ani slovem nezminila, ze by Cesi byli neschopni. Jen je zbrzdil socialismus. V systemu soucasnem se jim dari hospodarit dobre.
[ Reagovat ]
11.01.2017 00:55Od: FulnekUltras
makroekonomické ukazatele o vyrobených nových modelech aut (která však z velká části neprodaná končí po výjezdu nového modelu na velkokapacitních vrakovištích), jakož i o meziročních ziscích bank z vyexekuovaných nesplácených půjček jsou zatím opravdu pozitivní a optimistické ;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:15Od: Fandina
Celkově se ČR posunuje směrem k vyspělým zemím. Některé zboží je pro Čechy výhodnější nakoupit v západních zemích, je to levnější. To jsou znaky za socialismu nemyslitelné. Obecně je na tom ČR ve srovnání s ostatními zeměmi dobře. A o to jde především.
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:48Od: FulnekUltras
;))))))))))
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:52Od: Fandina
A ne snad? Nebo je na tom Polsko, Slovensko i Rusko líp?
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:32Od: FulnekUltras
stačí porovnat s ČSSR
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:34Od: Fandina
Kdo nechce, nevidí.
[ Reagovat ]
10.01.2017 14:50Od: EllNino Hobart
V Hobaru je na programu už 2. reprízovaný zápas z kvaldy. Po Mertens a Vickery, kdy teda zápas skončil skrečí Američanky po prvním gemu, si Jana Fett a Veronica Cepede zopakují zápas s 3. kola kvalifikace už ve čtvrtfinále :D Je to turnaj plný rarit a rekorů :)
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:46Od: fialka
Domi mala šancu urobiť na turnaji dobrý výsledok, posledné jej najväčšie rivalky Svetla i Angie fuč a ona toto. škoda
[ Reagovat ]
10.01.2017 12:54Od: Frick Kerber
Tak nevim. Kdyby předloni padla světová no. 1 s hráčkou z 26. místa, tak se to bere jako naprostá bomba, dneska je to spíš o tom, že jedna kvalitní hráčka (trochu překvapivě) porazí o něco kvalitnější hráčku..

Skutečně - každá může prohrát s každou.

Jen jestli se tim neztrácí trochu to kouzlo, že jo...
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:03Od: blixa
Frick objevil Ameriku :D :D
Ale jinak, Fricku, ztrácí ! Tenis stojí za prd, už na to nekoukej a sem nepiš. Věnuje se radši fotbalu a hokeji, tam se to tohle jistě nestane ;-) :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:22Od: slacker
blixo uz sem prosim nic nepis, venuj se radsi sypani drobku holubum
[ Reagovat ]
10.01.2017 12:38Od: blixa
Chmmm, Evža se stává krajně nespolehlivou, i když teda Cibule pomáhala jak mohla. Ještě že nesázím :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:44Od: fialka
hej, pomáhala. Skrátka nestíhala dobiehať rýchlo returnujúce loptičky. Kým si vyrovnala rovnováhu po servise, už mala loptičku v kurte. Zdala sa mi strašne ustráchaná a Genie to vycítila. Pôsobila veľmi odovzdane. Komplex Genie zafungoval. Využívanie BB Dominiky katastrofa, 3/8. Servis biedny a nedokázala potvrdiť brejk.
Musím sa však uznať, že Genie hrala dobre.
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:18Od: Fandina
Genie s Domčou byl super zápas a doufám, že se Genie vrátí zpět tam kde byla před pár lety a zase začne hrát a vítězit se svým super rychlým tenisem. Už by to chtělo. A Domi možná teprv hledá optimální formu, vloni to bylo hodně náročné, tak možná teprve ladí.
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:28Od: janek_da
tak Krisí zase nic, ale teda Aga s touhle grcačkou dojde na AO tak leda do QF
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:33Od: Hector21
nj, ale aspoň kanárek nezazpíval..

ale mohlo by to být hoodně zajímavé AO, už se těším :)
[ Reagovat ]
10.01.2017 12:13Od: janek_da
Kdo by se netěšil? :)

Snad Aga seřídí mířidla a začne hrát trošku aktivněji (nerovná se tvrději). Byla by škoda, kdyby postupovala jenom díky UE soupeřek.
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:12Od: gigin Kvalda AO chlapci
Radek No1

http://www.ausopen.com/en_AU/scores/draws/2017_QS_draw.pdf
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:14Od: gigin
Doufám, že postoupí Bublík a Ernesto.
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:28Od: Krisboy
Škoda, kdyby v pátek Radek porazil toho dřeváka Djokoviče, možná se mohl vmáčknout přímo. A kromě de Scheppera a možná Kavčiče tam nemá nijak silný soupeře, tak by to měl dát.
[ Reagovat ]
10.01.2017 12:05Od: VLK----1GSL Re: hmmm
Koukam, ze kvaldu hraje taky Dodig, Sousa, Lacko, Ebden, Golubev, Vasek Pospisil a Smyczek...
...to sou supy, teda *(:-O
[ Reagovat ]
10.01.2017 12:52Od: Krisboy
To ale není "ten" Sousa.
[ Reagovat ]
10.01.2017 12:53Od: janek_da
Joao, to je solidní materiál.
https://www.youtube.com/watch?v=GVTQ00tks9s

A nejen proto mu fandim
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:08Od: Krisboy
Jasně, Joao je v poho, ale tohle není on, tohle je ňáký Pedro
http://www.atpworldtour.com/en/players/pedro-sousa/s483/overview
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:10Od: Krisboy
Aha, tak to je ještě ten třetí, to není portugalskej Sousa, ale brazilskej Souza. Prase aby se v nich vyznalo. Jsou teda celkem tři (minimálně) :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:34Od: VLK----1GSL Re: ;D)
Mel jsem na mysli toho Jaoa, Brazilce;D) Ale pochopitelne jsem tam strelil hrubici jak "prase" a napsal jsem to se "s"...taky by mne strelil z tech Sousu slak...;)

https://www.youtube.com/watch?v=hsWyL9nf1d4

;D)
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:36Od: VLK----1GSL
No, ale v te kvalde by to mel byt fakt ten Brazilec 
Pisou:
65. SOUZA, Joao BRA (9)
Tak snad se oni v tom orientuji;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:38Od: VLK----1GSL Re: *
*oprava
Joaa
;D) tk,
...ani tak jednuducha brazilska jmena uz neumim sklonit...
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:19Od: Krisboy
No oni tam jsou totiž oba, já původně viděl jenom jednoho :D Řádek č. 13 - Pedro Sousa, Por (toho jsem vůbec neznal) a jak píšeš ty - řádek č. 65 - Joao Souza, Bra. Ten třetí - Joao Sousa/Por má předpokládám účast v hlavní soutěží jistou. Uf!
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:01Od: VLK----1GSL
;D)
To je pecka tihle Sousove...tak snad uz je mame pod kontrolou...
Supa by byla, jak by v prvnim kole hrali BRA Souza z POR Sousou;D)
Ja jen, abychom si je vice ujasnili a zazili ty rozdily...;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:03Od: Krisboy
Jsou horší než Hujerovi, tyhle Sousové :)
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:22Od: VLK----1GSL
;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:05Od: kada.tom
Aga se v 1. setu rozehrávala a momentálně jí to kazí jen deštík, který je nad Sydney :-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 10:58Od: Haitik OT
Tak Maruš se vrátí ve Stuttgartu!! :-))
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:01Od: Fandina
Takže Praha nic?
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:05Od: Haitik
To nevím.. Ale nečekám, že by se po Stuttgartu hnala hned do Prahy..
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:07Od: kada.tom
taky to nečekám ... přece jen po Stuttgartu je trocha volna a pak je kombinace Madrid+Řím a pak FO, takže ... navíc si tak nějak myslím, že Sharapova bere pražský turnaj tak trochu pod její úroveň :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:51Od: George_Renel
Co bude po prvním startu ukáží až dopingové testy .-).
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:02Od: monty25 Re: kada.tom
"Ruská tenistka Maria Šarapovová se na okruh WTA po trestu za doping vrátí v dubnu ve Stuttgartu, stále trvá zájem o její start i na pražském turnaji."
(zdroj: sport.idnes.cz)
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:05Od: blixa
Tak pokud tam vyletí v 1-2 kole, mohla by přijet. Pokud dojde dál, tak by se z Prahy asi odhlásila.
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:07Od: monty25 Re: blixa
Vidím to stejně. Ale spíš se tím Stuttgartem šance na start v Praze snížila...
[ Reagovat ]
10.01.2017 14:25Od: George_Renel
Taky to bude záležel koho jí v Německu našvindlosují.
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:04Od: kada.tom
v "poršáckém" Bádensku-Württembersku jí to vždycky šlo, takže se tomuhle jejímu rozhodnutí nelze divit :-)

a vzhledem k tomu, že ve Stuttgartu tradičně startuje většina světové elity, může Sharapova dostat do 1. kola opravdu nelehkou soupeřku, třeba by namátkou mohla začít se světovou jedničkou Kerber :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 12:28Od: vrabejka
Aby Angie ještě to 1kou na jaře byla :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 12:42Od: blixa
Na jaře ještě bude. Přeci jen má na Káju cca 4000 bodů náskok a antukovou sezonu Kája prakticky vypouští ;-) :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:13Od: kada.tom
tak samozřejmě, může o světovou jedničku přijít už po Melbourne, myslím ..
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:21Od: blixa
No můžou se dočasně prohodit se Serenou ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 10:38Od: janek_da
Karlička letí do Austrálie
[ Reagovat ]
10.01.2017 10:19Od: janek_da
no je to šichta Kris ... Aga vrací jak vzteklá :))
[ Reagovat ]
10.01.2017 10:21Od: janek_da
ovšem tenhle fh slajs byl super
[ Reagovat ]
10.01.2017 10:39Od: Hector21
TB jednoznačně
[ Reagovat ]
10.01.2017 10:41Od: janek_da
Kris se přestalo dařit. Buď riskantnější údery kazila anebo hrála moc na jistotu. Tak je mimo top30. Na tyhle Agin tenis platí.
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:48Od: kada.tom
Dámy z TOP 10 na začátku nové sezóny zatím nijak nezáří. Dneska v Sydney to byl přímo exodus - Kerber OUT, Cibule OUT, Světlana OUT ... no, karty před AO neodkrejvaj, jen aby ty karty nepozstrácely před Melbourne :-) ... jinak Aga v Sydney taky nezačal nijak dobře.

Duel Bouchard - Cibulková ... to je něco pro mě :-D ale samosebou jsem přál Kanaďance, volba menšího zla. A prohra Kerber mě taky neobyčejně těší, Němka chce evidentně letos ten post světové jedničky hájit přímými konfrontacemi a na nějakou bodovou zásobu kašle ... :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:49Od: kada.tom
Bára hezky vyřadila Vinci, zítra duel s Caro ... hmmm, Bára by si mohla zlepšit kariérní maximum, ale Caro potřebuje body taky - asi nechť vyhraje ta lepší :-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:45Od: bIbec
xtina začala pěkně.
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:46Od: janek_da
snad i pěkně skončí
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:47Od: Andrew89
aga je marná....
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:47Od: janek_da
aga je téměř vždycky marná, když soupeřka nekazí/nenahrává
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:48Od: Andrew89
to je taky fakt:D
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:52Od: bIbec
teď to teda pokazila solidně.. za toho stavu 40-15..
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:30Od: janek_da
Synchronizované vysoušení

http://giphy.com/gifs/wta-daria-gavrilova-tennis-rain-l3vRdGEF7fw1cGF6o
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:15Od: vrabejka
No teda holky ze špičky nic moc. Angie nechápu. Proč po vybuchu v Brisbane radši nedala předniost tréninku před dalším turnajem.
Mugu brzo vypadla, Serena, Kontu i Halep vyučila Katka.

Z top 10 má formu jedině Kája bude patřit k velým favoritkám. Snad už ten blok z GS nebude mít.
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:22Od: Krisboy
Tolik věcí mluví pro Káju, až se toho trochu bojím. Ale ne, ona to zvládne. GS blok zlomila už v New York City, teď už bude válcovat. Sezóna 2017 bude její!
[ Reagovat ]
10.01.2017 08:51Od: gigin ...
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/1505614_10153143281028900_4345556134309382223_n.jpg?oh=5aa77c630b5682910c45f329ca2591d0&oe=591FBDB5
[ Reagovat ]
10.01.2017 08:46Od: janek_da
Dneska by to Christie šlo ...
[ Reagovat ]
10.01.2017 08:38Od: Krisboy
Angie teda zatím post jedničky nehájí moc dobře.
[ Reagovat ]
10.01.2017 08:37Od: peggy
Snad si danka poradi aby postoupila dale.Neni Petra!
[ Reagovat ]
10.01.2017 08:29Od: bIbec
jinak určitě celkem zajímavé výsledky.. ale usuzovat z nich, co by se jako mohlo stát na AO.. asi ne.
Já pořád zůstávám u té Cibule. Jednou se ji tipnul, tak neotočím. Hlavně se teda vyhnout té Evže.
[ Reagovat ]
10.01.2017 08:25Od: A.R.R.
No do pr. to jsou zase věci, tak dnes už žádné překvapení prosím :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 08:11Od: bIbec Caro k Putince
https://twitter.com/WTA_insider/status/818703416864030720/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw
[ Reagovat ]
10.01.2017 07:53Od: Andrew89 Dalo se to čekal
Angie opět padla...už na prvním turnaji nehrála dobře, dnes se to jen potvrdilo. Na letošní sezonu predikuju klidně možné 2 nové světové jedničky. letosní sezona bude nejotevřenějsí za poslední dobu....o to víš mě štve:/ , že Petra letošní sezonu do toho nepromluví:/
[ Reagovat ]
10.01.2017 07:55Od: Andrew89
nebojim se říct, že při dobré konstalaci, shodě okolností a bodů na GS by Kája mohla být jednou z adeptek
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:01Od: FulnekUltras
přesně tak...dostat tak toho zmetka do ruky...
[ Reagovat ]
10.01.2017 06:53Od: sojka Evzenko! :-)))
[ Reagovat ]
10.01.2017 07:25Od: gigin
Plus Harry ti vyhrál. Mi Thanasi ani nenastoupil :-(
[ Reagovat ]
10.01.2017 07:30Od: sojka
Harryho viiiim, ale s 1111 dostali na budku. Jinak soucitim. I unor je jeste daleko.. :-(... :-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 07:34Od: gigin
Jo, tož kvarteto máš jedno. Děkuji :-))

Jinak Evženka super:

http://www.tennisnow.com/Blogs/NET-POSTS/January-2017/Bouchard-Not-Letting-Haters-Get-Her-Down.aspx
[ Reagovat ]
10.01.2017 07:40Od: sojka
taky mam sve (i Slunce jasne ma sve skvrny) :-))) ale myslim, ze si jeste hodne lidi poprska naprsenku.. ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 07:42Od: gigin
Tak jak pravíš, pravíš fajn ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 07:51Od: gigin
Tak ještě ti dám po ránu tohle:

https://twitter.com/tennis_photos/status/818487836638900226

Přeju krásný den! :-))
[ Reagovat ]
10.01.2017 07:55Od: sojka
At se ti taky dari! :-))
[ Reagovat ]
10.01.2017 08:21Od: janek_da
Jsme tak říkajíc na jednom krmítku.
A finále AO by zase mohlo být s Cibulkou.
[ Reagovat ]
10.01.2017 09:33Od: janek_da
i WTA

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15894455_1341537519235899_6498447658237283846_n.jpg?oh=70ee5803eed8ea2484982e3730b89472&oe=5919DF62
[ Reagovat ]
10.01.2017 06:18Od: Hector21
jsem naštvanej kvůli Světlance ale rád kvůli Nastěnce :)

hezky pěkně Nasti, teď hlavně neprohraj s tou fiflenou
[ Reagovat ]
10.01.2017 05:33Od: vrabejka
Genie se pomstila Cibuli za vyřazení z US Open a snažila ji ve 2 setech. C'Mon Genie!!!!
[ Reagovat ]
10.01.2017 07:16Od: dunphy
Nějak mimo, ne? Už po dvěstěosmdesátéšesté.
[ Reagovat ]
10.01.2017 08:26Od: A.R.R.
Nazdár místopředsedo, jsem myslel, že ještě slavíš nový rok :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:01Od: dunphy
Zdravím :D Né, to né. Jen toho mám teď hodně do školy :)
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:42Od: A.R.R.
O.k., tak já to teda budu koučovat sám, ale zatím jsme se s formou nepotkali :-D Tak ti píšu omluvenku :-D Co studuješ?
[ Reagovat ]
10.01.2017 05:14Od: Frick OT - Zlatá devadesátá
http://abload.de/img/nova-20letmzqi7.png
[ Reagovat ]
10.01.2017 03:28Od: Frick Hm
Jedna fiflena dostává od megafifleny.
[ Reagovat ]
10.01.2017 03:47Od: FulnekUltras
V duelu dvou třeskutých sympaťaček ;) je Kanaďanka už jen gem od vítězství. A poslední vítězka TM zatím ukázala hlavně změnu hekání z dřívějšího ŠIIIT na nové IJÁÁÁ...
[ Reagovat ]
10.01.2017 06:37Od: aligo
Ija měla už vloni
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:02Od: FulnekUltras
při servisu myslím ne
[ Reagovat ]
10.01.2017 03:27Od: Frick Super, Bára.
Ale i přes ty dvě jasný výhry nad kvalitníma hráčkama, mne to zatim nějak neunáší.

Ale je to čistě subjektivní dojem. Částečně danej tim, že ty Bařiny zápasy prožívám méně než zápasy Lucky, že se na to místy dívám jednim okem, i tim, že se zatim hrálo na menších kurtech s mizernou pozicí kamery, což podvědomě vytváří dojem "malýho zápasu"

No ale chybky na Bářinym výkonu se včera i dneska najít daly, no ni? Jistě, že nehrála zle, ale maximum možného to asi taky nebylo.

Každopádně je vidět, že Vinci teď skutečně je více než k poražení a Kája s ní ztrácet set fakt nemusela.
[ Reagovat ]
10.01.2017 02:51Od: EllNino Nastěnka supeeer
škoda, že to muselo bejt se Světlanou ... ale gratulace :)
[ Reagovat ]
10.01.2017 03:08Od: tommr
to je skvělá zpráva i pro Karolínu Plíškovou, protože si výrazně navýší náskok na Kuznetsovovou. Ještě by to chtělo, aby Bouchardová vyklepla Cibuli a budu dneska maximálně spokojenej ... :)
[ Reagovat ]
10.01.2017 03:48Od: FulnekUltras
už je to blízko ;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 02:47Od: tommr Bára Strýcová
mě dneska hodně potěšila když Vinciovou jasně přehrála. Je vidět, že Bára už má tu nepříjemnou hru Vinciový dokonale přečtenou, protože jí dokázala porazit už počtvrtý za sebou. Menší problémy měla pouze s dopodáváním obou setů - v prvním na to potřebovala 6 setbolů a musela odvrátit 3 brejkboly a ve druhým to dokonce vůbec nezvládla a musela zápas ukončit až při následujícím podání soupeřky ... :)
Dnešní výhra nad sousedkou v žebříčku taky mj. znamená, že se Bára po dnešku posune na 18.místo což je její nové kariérní maximum. O jeho udržení ale nejspíš bude muset ještě ve čtvrtfinále bojovat s Wozniackou ... :)
[ Reagovat ]
10.01.2017 02:46Od: FulnekUltras Výhra nad Vinci není nikdy úplně zadarmo,
a tak buďme rádi, že to Barča i přes jistou spotřebu materiálu ;) nakonec zvládla. Bobina měla hodně rozštelovaný servis, dlouhé míče od Barči k BL ji často nutily k přílišným podběrákům, a stereotypní čopy na Tetu neplatí. Dnes pěkně odpracované a odkousané. Tak hodně štěstí v dalším kole nebo raději kolech... ;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 11:29Od: Fandina
JJ Barča hrála dobře a chytře, nikam nepospíchala a Vinci si vychutnala. I když to zadarmo nebylo. Vinci se nechtěla dát.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist