Švedovová se zapsala do grandslamové historie. Jako první vyhrála 'zlatý set'

30. 6. 2012, 16:52
Aktuality 61
Vyhrát set 6-0 a neztratit přitom ani míček, to se v tenisu prakticky nestává. Wimbledon dnes zažil premiéru, o kterou se postarala Kazaška Jaroslava Švedovová. Ta vlétla na finalistku letošního French Open Saru Erraniovou, kterou v úvodní sadě smetla za 15 minut bez jediného prohraného fiftýnu.
Jaroslava Švedovová

Jaroslava Švedovová si dnes zahrála poprvé v kariéře ve 3. kole Wimbledonu, nezkušeně ale rozhodně nepůsobila. Na čtvrtfinalistku letošního Australian Open a finalistku z Roland Garros Saru Erraniovou totiž vlétla nevídaným způsobem. 

V prvním setu čtyřiadvacetiletá rodačka z Moskvy reprezentující Kazachstán nasázela 4 esa, zahrála 14 vítězných úderů a za pouhých 15 minut vyhrála 6-0. Kanára soupeřce, která udělala jen jednu nevynucenou chybu, nadělila po zisku všech 24 odehraných fiftýnů, čímž si připsala tzv. 'zlatý set'. To se na grandslamovém turnaji až dodnes nikomu nepodařilo.

"Nedalo se s ní hrát. Já nehrála katastrofálně, ale ona jednoduše trefovala vítězné údery odevšad," řekla Erraniová, letošní finalistka French Open.

Podle historických záznamů vyhráli "zlatý set" už jenom dva další tenisté: Bill Scanlon v úvodním kole turnaje v Delray Beach 1983 proti Marcosi Hocevarovi, když vyhrál 6-2 6-0, a Pauline Betzová, která v roce 1943 v Cincinnati smetla Catherine Wolfovou 6-0 6-2. 

Mezi ženami dosud držela rekordní sérii 23 vítězných míčků v řadě právě Švedovová, která zazářila v roce 2006 v prvním setu turnaje v Memphisu proti Američance Amy Frazierové. Divoký zápas druhého kola tehdy ale prohrála 6-1 0-6 0-6.

Dnes Švedovová nakonec zvítězila 6-0 6-4, když soupeřku přestřílela na vítězné údery 35-6 a dopustila se pouhých 10 nevynucených chyb. 

Švedovová v roce 2010 vyhrála na wimbledonské trávě čtyřhru, ve dvouhře se ale za 3. kolo grandslamového turnaje dostala jen na antukovém Roland Garros, za to hned dvakrát - letos padla až ve čtvrtfinále s Petrou Kvitovou. předloni rovněž prohrála před semifinálovými branami s Jelenou Jankovičovou.

V letošním osmifinále v All England Clubu se Kazaška po víkendu utká se čtyřnásobnou šampionkou Serenou Williamsovou. Američanka sice dnes v duelu se semifinalistkou z roku 2007 Číňankou Jie Zheng ani jednou neztratila podání, zápas však vyhrála až po boji 6-7 6-2 9-7.

"Základem bude uhrát jeden fiftýn v setu a od toho se odvine další vývoj," vtipkovala Serena Williamsová směrem k zápasu se Švedovovou.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

61
Přidat komentář
smazaný uživatel
tak krasny komentář:) serena forever
Reagovat
dadaft
jak by to dopadlo, kdyby i muži hráli GS na 2 vítězné sety:
(číslo kola, kdo by nahradil koho po třech setech)

***** WIMBLEDON 2012 *****
----- 1K (11 z 64 zápasů = 17%) -----
Rochus místo Almagra
Darcis místo Rufina
Isner místo Fally
Lorenzi místo Mahuta
Seppi místo Istomina
Cipolla místo Cervantese
Odesnik místo Phau
Wawrinka místo Melzera
Andujar místo Warda
Haas místo Kohlschreibera
Zopp místo Jaziriho
----- 2K (4 z 32 = 12.5%) -----
Krizan místo Troického
Petzschner místo Mayera
Gulbis místo Janowicze
Melzer místo Lacka
----- 3K (2 z 16 = 12.5%) -----
Janowicz místo Mayera
Benneteau místo Federera
***************************************
(celkem ??? (první 3K: 17 z 112 = 15.2%))

***** ROLAND GARROS 2012 *****
----- 1K (7 z 64 = 10.9%) -----
Melzer m. Ferrer
Sijsling m. Muller
Hanescu m. Andujar
Bellucci m. Troicky
Štěpánek m. Goffin
Machado m. Anderson
Phau m. Mathieu
----- 2K (3 z 32 = 9.4%) -----
Kukushkin m. Seppi
Troicki m. Fognini
Clement m. Goffin
----- 3K (3 z 16 = 18.8%) -----
Simon m. Wawrinka
Anderson m. Berdych
Raonic m. Monaco
----- 4K (1 z 8 = 12.5%) -----
Seppi m. Djokovič
----- QF (2 z 4 = 50%) -----
Tsonga m. Djokovič
Del Potro m. Federer
----- SF - 0
----- F - 0
***************************************
(celkem 16 z 127 = 12.6% (3K: 13 z 112 = 11.6%))
Reagovat
dadaft
***** AUSTRALIAN OPEN 2012 *****
----- 1K (8 z 64 = 12.5%) -----
Ferrero m. Troicky
Udomchoke m. Simon
Jones m. Dolgopolov
Verdasco m. Tomič
Marchenko m. Stakhovsky
Chardy m. Dimitrov
Davyděnko m. Cipolla
Ljubičič m. Lacko
----- 2K (4 z 32 = 12.5%) -----
Sweeting m. Ferrer
Ebden m. Nishikori
Dimitrov m. Almagro
Nalbandian m. Isner
----- 3K - 0
----- 4K - 0
----- QF - 0
----- SF (1 Z 2 = 50%) -----
Murray m. Djokovič
----- F - 0
***************************************
(celkem 13 z 127 = 10.2% (3K: 12 z 112 = 10.7%))

***** US OPEN 2011 *****
----- 1K (8 z 64 = 12.5%) -----
Andujar m. Ferrero
Bellucci m. Sela
Troicki m. Falla
Hanescu m. Llodra
Johnson m. Bogomolov
Tursunov m. Darcis
Bachinger m. Kunitsyn
Farah m. Mahut
----- 2K (4 z 32 = 12.5%) -----
Monfils m. Ferrero
Wawrinka m. Young
Haase m. Murray
Melzer m. Kunitsyn
----- 3K - 0
----- 4K (1 z 8 = 12.5%) -----
Fish m. Tsonga
----- QF - 0
----- SF (1 Z 2 = 50%) -----
Federer m. Djokovič
----- F - 0
***************************************
(celkem 14 z 127 = 11.0% (3K: 12 z 112 = 10.7%))

====================================
po prvních 3K na grandslamech hraných za poslední rok by v případě, že by se hrálo na 2 vítězné sety místo na 3, mělo jiný výsledek 54 z 448 zápasů = 12.05%

pokud by se hrály celé GS na 2 vítězné, tak na posledních čtyřech GS by v prvních třech kolech na rozdíl od toho, jak to dopadlo, překvapivě vypadli tito hráči světové desítky:
Isner 1x, Berdych 1x, Ferrer 2x, Murray 1x a Federer 1x.

kdyby se hrály i 4K + QF + SF + F max. na 3 sety, tak na třech GS, které předcházely W2012 (= USO2011 + AO2012 + RG2012) by:
- 4x vypadl Djokovič (nahradil by ho Murray, Seppi, Tsonga a Federer)
- 1x Federer (nahr. Del Potro)
- 1x Tsonga (nahr. Fish) ----- tj. nejvíce by tratil Djokovič.

=========================================
88.7% zápasů by dopadlo stejně, ať už by se hrálo na 2 nebo na 3 vítězné sety.
=========================================
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Krasně jsi to zpočítal...ale hraje se prostě na 3 sety...:)
Reagovat
smazaný uživatel
kdyby byly v prdeli ryby, nemusely by bejt rybniky....
Reagovat
smazaný uživatel
Shvedovova da zlaty set finalistke RG..Toto su veci,ktore velmi ublizuju zenskemu tenisu,absolutne mu znizuju dostojnost,vaznost a ukazuju vsetky jeho nedostatky..Do rovnakej kategorie patria aj obraty z 0:5,ci 0:6 v TB..
Reagovat
Mark976
souhlas! ženský tenis byl ok, když fungovaly sestry, graff, seleš, sabatini, Sanchez - teď je to přehlídka módy
Reagovat
Fandina
Každá doba má svoje a něčím lepší, horší ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
aniz bych se v tom prilis rachala - a prohra Rafy je z jake kategorie? Dekuji za vysvetleni.
Reagovat
dadaft
statistika zápasů 3K ve Wimbledonu 2012:

Total points
M: 239 230 165 319 324 296 254 209 231 189 499 271 150 212 227 170 = 3985
Ž: 110 181 115 135 86 153 107 76 203 86 94 81 232 179 198 123 = 2159
(M / Ž = 1,85 : 1)

Winners
M: 87 71 54 120 112 106 65 75 99 57 155 75 44 91 82 69 = 1362 (/3985) = 34.2% všeh míčů
Ž: 24 38 21 36 21 37 34 22 75 41 13 22 81 56 59 34 = 614 (/2159) = 28.4% všech míčů

UE
M: 32 61 35 64 61 61 54 32 39 43 110 55 27 25 45 22 = 766 (/3985) = 19.2%
Ž: 20 49 40 43 25 22 19 11 41 17 34 20 40 41 37 35 = 498 (/2159) = 23.0%

Break points
M: 25 22 10 16 19 23 16 11 14 14 24 31 8 3 16 6 = 258 (/3985) = 6.5%
Ž: 14 13 20 19 8 19 9 7 11 9 5 9 30 9 21 17 = 220 (/2159) = 10.2%

Net
M: 99 58 31 128 78 65 49 68 74 52 123 110 37 74 75 34 = 1155 (/3985) = 29.0%
Ž: 15 35 22 22 26 38 41 11 25 32 19 20 40 39 24 27 = 436 (/2159) = 20.2%

muži hrající na 3 vítězné sety uhrajou v průměru skoro 1,85x víc výměn za zápas než ženy hrající na dva.

ale porovnání pár čísel pro 3K tohoto turnaje ukazuje, že kvalita mužského tenisu je v každé kolonce vyšší vždy o pár procent, nikoliv násobně nebo nedostižně, jak by si asi Forehand přál...

z mého pohledu dokonce pro vyšší počet brejkbalů a proto, že v ženském tenise není servis tak dominantní úder, je to lepší a dramatičtější zábava...
Reagovat
smazaný uživatel
jsem rada, ze v podstate potvrzuje, co vidim okem a usoudim logikou.. :-)
Reagovat
dadaft
jsou to samo jen čísla z 16 zápasů... ))
podle mě na ně má vliv i to, že holky hrajou mnohem útočněji a na větší riziko než chlapi. na GS je to vždycky vidět nejlíp - pokud chtějí vyhrát, tak je čeká řekněme 17, 18 setů v 7 zápasech v průběhu 14 dnů, kdy nesmí ani jednou prohrát dva sety po sobě - jinak končí.
nemůžou si, když se nedaří nebo je soupeř urvaný z řetězu, počkat v obraně, až se psychicky i fyzicky vyšťaví, jak to dělají na GS tenisté - za max. 3 sety se žádná dnešní tenistka ze špičky nevyšťaví.
musí útočit...
...
mezi chlapy podle mě v současnosti nikdo neútočí tak tvrdě a bez váhání jako třeba Kvitová, Li Na, Errani či Sharapova...
Reagovat
smazaný uživatel
Pekne si to rozpisal..Ale cely ten prieskum postrada na relevantnosti..Z jednoducheho dovodu..Pravidla su totiz dopredu urcene,hraci vedia co si mozu a nemozu dovolit..Inak povedane,ak by sa hralo na dva sety,Federer by 0:2 neprehraval,Benneteau by sa na konci druheho roztriasol a set by nikdy nedotiahol do vitazneho konca..Nemozes ignorovat psychiku pri tych tvojich suchych poctoch..+ Sojka..Z akej kategorie bola prehra Rafy??..To aj v beznom zivote mas taketo retard reakcie??..Ved my sa nebavime o Rafovi,ale o zenskom tenise..Uz je rano sojecka,preber sa..A nezabudni,hlavne k teme ;)
Reagovat
smazaný uživatel
... si delam legraci, ta velka pismena zanamenaji pejorativni nadech... zname to, chcete znat pravdu nebo statistiku? ;-)
Ale velky dik za tvoje prispevky, o holkach vim svy, ze zivota a prezirave hlouposti mi dost vadi.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
a ty pri otazce nezapomen misto urazek na odpoved, ja ti za ni predem slusne podekovala.. :-)
Reagovat
dadaft
jasně. já vím.
to ale nic nemění na tom, že mužský a ženský GS je momentálně jiný sport.
Reagovat
smazaný uživatel
"Nechapem,preco sa k Heather spravas tak buransky..Je to predsa len dama..

Vzpomínáš Forehande? Vyměň tam Heather za sojku a chovej se podle svého vlastního doporučení.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja len chcem vediet,co ta viedlo k otazke o Nadalovi,kedze to nijako nesuvisi s temou preboha..

Ale uz ked sa pytas..Vzhladom na to,ze Rafa prehral v tejto faze 1x za 7 rokov a Rosol prehral hned v dalsom kole to mozeme povazovat za maximalnu suhru nepriaznivych okolností v jednej udalosti.
Reagovat
smazaný uživatel
dekuji.. :-)
Reagovat
gigin
Tebe tu není, jak je rok dlouhý. A když chci já první vykusovat, poleštit u soječky, tak jsi tu v cuku letu !!! Můžeš mi to vysvětlit ??!! :-DD
Forehand: Já ti rozumím, ale fakt to kroť, aspoň výrazy ... díky ..
Přečti si, co sojka píše mi !! Kdyby nebyla chráněná, hájená, navíc celoročně ... :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
tak sis měl zrobit operaci pohlaví a můžeš hrát tenis jak Petra a taky budeš vydělávat miliony za to že Lepchenko je neschopná hráčka za to nemůže Petra ale Lepchenko.Měl ses dívat na zápas Williamsky a Zheng to byl zápas a podle mě jeden z nejlepších na Wimbledonu .
Reagovat
smazaný uživatel
sledoval jsem ho, pitomecku.
Reagovat
smazaný uživatel
nebuď nervozní za to že si neumíš vydělat peníze je jen tvoje věc
Reagovat
Mark976
proč meleš o penězích... ubožák a celkem i hloupej, podle psaní
Reagovat
freeteepek
Tak já si myslím, že tenisté a tenistky nejsou placeni podle odvedené práce, ale podle toho, jaký je divácký zájem a od toho se odvíjející se zájem sponzorů.
Vemte se nejlepší fotbalisty, kteří vydělávají milion a víc denně. Za co? Za těch pár uběhnutých kilometrů a nějaký ten gól?
Ale zpět k tenisu. Pokud by muži měli být na GS placení podle času stráveného na kurtu a podle počtu propocených triček, tak by měli určitě dostávat víc než ženy. Jenomže ty miliony na odměnách si sportovci zaslouží především díky marketingu v návaznosti na dosažený úspěch. Otázka, zda jde o muže či o ženy, je mimo mísu.
Takže znovu opakuju. Na výši odměn má rozhodující vliv zájem médií, nikoliv množství spálených Kj.
Kemka: Mě se zase zdá, že mužský tenis je ubohý. Většina chlapů akorát využívá své síly a z toho těží. Kolik je tenistů, kteří získávají body díky svému dělovém podání, ale jinak v podstatě umí ho.vno??? Řekl bych, že dost...
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak!
Reagovat
ludolf
Tak by to podle mne mělo být - pode zájmu médií - ale není to tak. Ostatně o tom už byla diskuse pod jiným článkem. Je to "politické rozhodnutí" a je otázka do jaké míry je správné. Oficiálně se to reprezentuje jako "odstranění diskriminace žen", ale ve skutečnosti je to transfer peněz.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže kdyby jim organizátoři nebyli ochotní ty peníze dát, resp. je sehnat, tak by ženský stejně odměny neměly, i kdyby se ve WTA/ITF stavěli na hlavu, tak to prostě je.
Reagovat
ludolf
To organizátoři se rozhodli dávat stejné peníze a média postavili před hotovou věc, že budou platit společný turnaj dohromady. To rozhodnutí tedy není na divácích/médiích. Ta prostě zplatí za celý turnaj (řekněme že mají napříkad 2* větší zájem o muže) a organizátor to přerozdělí. Médiím je to fuk, postižení jsou jenom mužští hráči.
Reagovat
smazaný uživatel
Jednak jsem neměl ani tak na mysli média jako sponzory obecně, a ti si moc dobře hlídají, kam jejich peníze jdou, jednak organizátoři nejsou moc v pozici, kdy by mohli někoho přes něco stavět, oni když přijdou o zájem médií, tak jsou prakticky bez peněz. Navíc se to zcela zjevně prodává zvlášť, když u nás chlapy vysílá Nova Sport, zatímco ženské Eurosport.
Reagovat
freeteepek
Když už si to ti sponzoři tak dobře hlídají, tak proč těm ženskejm takový prachy cpou:-)?
O postižených tenistech bych nemluvil. Nejsou to žádní chudáci. Kdo umí hrát, ten si přijde na pěkné peníze. Na GS se střídají mužské a ženské zápasy. Zajímavé, že nikdo z diváků neprotestuje, že tam ty ženský otravujou, když nejsou zajímavý. NIkdo se nezvedá a neodchází protože na kurtu nastoupila Serena Williams, Sharapovová, Kvitová...Spíš naopak. Každýho zajímají hvězdy, případně zástupci stejné země. Bez ohledu na pohlaví.
Tak proč by chlapi měli dostávat víc než ženský? Nemělo by to být spíš naopak:-)?
Reagovat
smazaný uživatel
Asi se těm sponzorům vyplatí cpát ty prachy i do ženských. :-) Ostatně vysvětlil sis to vlastně sám. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je unikát, gratulace Yarce! :) Vidíte, přesně takhle bych si představoval, že vyhrávají moje favoritky a pěkně jim to odsýpá... Žádné dvouhodinové zápasy nebo něco takového. To možná až v semifinále a finále, kde by došlo na jejich vzájemné zápasy. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Za takovouto ubohost profesionalnich tenistu bych Errani dal pokutu. Je to vysmech. Zeny se nezaslouzi takove penize jako muzi,to je uplne jina kategorie. Kvitova lehce vyhrava, ani se nespoti, ma miliony, chlapy... ani nemluve.
Zensky sport je ubohy, volejbal, basketbal, kdyz to vidim, neskutecne, jak takovy baby muzou mit miliony korun za ho.vno.

Hnusny zkazeny svet.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím. Id.iot vymyslel že ty labilní kravky dostanou stejně jak chlapi. I Stakhovski tvrdí že to je nesmysl a že o tom rozhodují volové co tenis nikdy nehráli.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže ti volové zase rozumí marketingu, propagaci, reklamě. A dokážou se bez profesionálních tenistů obejít. Profesionální tenisté bez nich nikoliv.
Reagovat
smazaný uživatel
ona je to bohuzel v dnesnim svete spise vazba vzajemna....
Reagovat
smazaný uživatel
To asi ano, každopádně porušení této vazby by ekonomicky více ublížilo tenistům, marketéři by se i s penězovody dříve či později dokázali přemístit k vděčnějším příjemcům.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky si myslím, že na GS, kde chlapi hrají na 3 vítězné a holky jenom na dva by si chlapi zasloužili 1,5x větší odměnu. Na ostatních turnajích by to mělo být stejné.
Nicméně pokud tady mluvíme o ubohosti, tak příkladem je právě tvůj příspěvek.
Reagovat
ludolf
Jsi úplně mimo mísu - stejné peníze nejsou věcí marketingu apod., ale "politickým" rozhodnutím.
Reagovat
dadaft
jsem rozhodně pro stejné prachy oběma.
ženský tenis je trochu jiný sport než mužský - a na grandslamech holkám nemůžou ujet dva sety a přitom se frajersky tvářit, že se nic neděje, viď Róžo...
v ženském tenise se ani nerozkoukáš a zápas je v haj.lu.
vyhrát GS je stejně brutální jízda jako u chlapů. jen trochu jiná.
Reagovat
dadaft
a na zápasy takové Šarapovové se opravdu dívá celý svět...
Reagovat
smazaný uživatel
Možná se holky nezapotí tak jako kluci, ale kdyby jste vy byly holky taky byste změnili názor...
HOLKY MAJÍ STEJNÝ NÁROKY JAKO KLUCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže to "politické" rozhodnutí musel někdo na základě něčeho prolobbovat.
Reagovat
smazaný uživatel
pro kemka a betti
neuvěřitelné názory v 21.století! Labilní kravky? Nemohu uvěřit!Umět tenis neznamená umět se zpotit!Nebo snad ano?
Reagovat
smazaný uživatel
Jak někdo může říct že ženský si zasloužej méně peněz než muži copak je doba opic? Tenis jak mužský tak ženský je každý jiný a každej má něco do sebe.Mě osobně třeba zajímá víc ženský tenis!!
Reagovat
smazaný uživatel
To máš jednoduchý - tenis je zřejmě jediný profesionální sport, kde ženy i muži berou stejně, což některé dost dráždí. Obzvlášť na GS, kde muži hrají tříseťáky. Nicméně tady je spíš otázka, jestli ty tříseťáky alespoň v úvodních třech, možná i čtyřech kolech nezrušit, beztak jsou vesměs o ničem a akorát zdržují program.
Reagovat
Mark976
když mají stené nároky, tak by měly mít stejné podmínky - emancipace by byla na místě pokud chceš dělat to samé, ne jen polovic a chtít to samé.......hezká ženská se lepí na bohatého chlapa, hezkej chlap nehledá bohatou ženu, proč? kde je ta emancipace!!!!
Reagovat
dadaft
jak by to dopadlo, kdyby i muži hráli GS na 2 vítězné sety:

***** WIMBLEDON 2012 *****
----- 1K (11 z 64 zápasů = 17%) -----
Rochus místo Almagra
Darcis místo Rufina
Isner místo Fally
Lorenzi místo Mahuta
Seppi místo Istomina
Cipolla místo Cervantese
Odesnik místo Phau
Wawrinka místo Melzera
Andujar místo Warda
Haas místo Kohlschreibera
Zopp místo Jaziriho
----- 2K (4 z 32 = 12.5%) -----
Krizan místo Troického
Petzschner místo Mayera
Gulbis místo Janowicze
Melzer místo Lacka
----- 3K (2 z 16 = 12.5%) -----
Janowicz místo Mayera
Benneteau místo Federera
***************************************
(celkem ??? (první 3K: 17 z 112 = 15.2%))

***** ROLAND GARROS 2012 *****
----- 1K (7 z 64 = 10.9%) -----
Melzer m. Ferrer
Sijsling m. Muller
Hanescu m. Andujar
Bellucci m. Troicky
Štěpánek m. Goffin
Machado m. Anderson
Phau m. Mathieu
----- 2K (3 z 32 = 9.4%) -----
Kukushkin m. Seppi
Troicki m. Fognini
Clement m. Goffin
----- 3K (3 z 16 = 18.8%) -----
Simon m. Wawrinka
Anderson m. Berdych
Raonic m. Monaco
----- 4K (1 z 8 = 12.5%) -----
Seppi m. Djokovič
----- QF (2 z 4 = 50%) -----
Tsonga m. Djokovič
Del Potro m. Federer
----- SF - 0
----- F - 0
***************************************
(celkem 16 z 127 = 12.6% (3K: 13 z 112 = 11.6%))
Reagovat
dadaft
***** AUSTRALIAN OPEN 2012 *****
----- 1K (8 z 64 = 12.5%) -----
Ferrero m. Troicky
Udomchoke m. Simon
Jones m. Dolgopolov
Verdasco m. Tomič
Marchenko m. Stakhovsky
Chardy m. Dimitrov
Davyděnko m. Cipolla
Ljubičič m. Lacko
----- 2K (4 z 32 = 12.5%) -----
Sweeting m. Ferrer
Ebden m. Nishikori
Dimitrov m. Almagro
Nalbandian m. Isner
----- 3K - 0
----- 4K - 0
----- QF - 0
----- SF (1 Z 2 = 50%) -----
Murray m. Djokovič
----- F - 0
***************************************
(celkem 13 z 127 = 10.2% (3K: 12 z 112 = 10.7%))

***** US OPEN 2011 *****
----- 1K (8 z 64 = 12.5%) -----
Andujar m. Ferrero
Bellucci m. Sela
Troicki m. Falla
Hanescu m. Llodra
Johnson m. Bogomolov
Tursunov m. Darcis
Bachinger m. Kunitsyn
Farah m. Mahut
----- 2K (4 z 32 = 12.5%) -----
Monfils m. Ferrero
Wawrinka m. Young
Haase m. Murray
Melzer m. Kunitsyn
----- 3K - 0
----- 4K (1 z 8 = 12.5%) -----
Fish m. Tsonga
----- QF - 0
----- SF (1 Z 2 = 50%) -----
Federer m. Djokovič
----- F - 0
***************************************
(celkem 14 z 127 = 11.0% (3K: 12 z 112 = 10.7%))

====================================
po prvních 3K na grandslamech hraných za poslední rok by v případě, že by se hrálo na 2 vítězné sety místo na 3, mělo jiný výsledek 54 z 448 zápasů = 12.05%

pokud by se hrály celé GS na 2 vítězné, tak na posledních čtyřech GS by v prvních třech kolech na rozdíl od toho, jak to dopadlo, překvapivě vypadli tito hráči světové desítky:
Isner 1x, Berdych 1x, Ferrer 2x, Murray 1x a Federer 1x.

kdyby se hrály i 4K + QF + SF + F max. na 3 sety, tak na třech GS, které předcházely W2012 (= USO2011 + AO2012 + RG2012) by:
- 4x vypadl Djokovič (nahradil by ho Murray, Seppi, Tsonga a Federer)
- 1x Federer (nahr. Del Potro)
- 1x Tsonga (nahr. Fish) ----- tj. nejvíce by tratil Djokovič.

=========================================
88.7% zápasů by dopadlo stejně, ať už by se hrálo na 2 nebo na 3 vítězné sety.
Reagovat
freeteepek
Tady je vidět, koho Petra na French Open vlastně porazila. A je to tudíž i pádná odpověď všem posměváčkům, že Petra měla velmi lehký los a že Švedovová, hráčka druhé stovky, se Petře nemůže vůbec rovnat. Tudíž by jí měla smést z kurtu, což nedokázala!
Reagovat
tommr
doufám, že to potvrdí i v příštím zápase proti Sereně a vyklidí Petře cestu do semifinále ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já si zase myslím,že přijatelnější soupeřkou pro čtvrtfinále by byla Serena,ze Švedovový začíná jít strach.
Reagovat
Heather_Fedex
fenomen!!!!
chudak sara...
Reagovat
Heather_Fedex
jestli dala yarka 14 wineru, tak sara dala 10 nevynucenych chyb...to si ani neumim predstavit, ze by se sara takhle vyhazovala....
Reagovat
tommr
možná, že šlo zčásti o vynucený chyby - taky si neumím představit tolik nevynucenejch chyb zrovna u Sary ... :)
Reagovat
LubosZabloudil
Nevynucenou chybu udělala Sara v 1. setu jen jednu, další míčky mohly být vynucenými chybami.

Statistika zde:
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/stats/day13/2310ms.html
Reagovat
tommr
ve Wimbledonu jsou už tradičně značně podhodnocený údaje UE. Takže bych si tip, že ve skutečnosti měla Sara tak 5 UE ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
aaa koukam tenisportal nebere azbuku:)
Takže Davaaaaj Jaroslava!:)
Reagovat
smazaný uživatel
??????????? ????????????!:))))
Je mi hrozně sympaticka i svoji hrou i vzhledem i chovanim na kurtu i mimo něj, přeju uspěch na Wimbl i na OH.
Hrala přimo skvěle, Sara přeci jen bez antuky ma slaby servis.
Reagovat
smazaný uživatel
souhlasím,na mě Jarka(nebo Slávka)Švedová taky působí velice sympaticky a hraje dobře.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist