Tým Evropy ve vyhroceném Laver Cupu vede už 11-1

26. 9. 2021, 08:11
Aktuality 136
LAVER CUP - Tým Evropy vede v Laver Cupu nad Týmem světa po dvou dnech už 11-1 a jediná výhra ho dělí od triumfu i na 4. ročníku. V sobotu Evropané v Bostonu vyhráli všechny čtyři zápasy.
Stefanos Tsitsipas a Andrej Rubljov

Úvodní páteční den vyvrcholil slovní přestřelkou. Evropa po třech výhrách ve dvouhrách prohrála čtyřhru a jeden z jejich aktérů Alexander Zverev v hecu u sítě pronesl, že je to jediný bod, který Tým světa získal.

"Je*at toho člověka," rozčílil se kapitán Týmu světa John McEnroe. "To fakt řekl? Ať jde do p*dele," nebral si servítky John Isner. 

Olej do ohně pak přilil ještě Reilly Opelka. "A taky řekl, že je nevinný," narážel vysoký Američan na obvinění německého tenisty z domácího násilí. "Dobrá poznámka," reagoval McEnroe. 

V sobotu vyostřený Laver Cup pokračoval a zatím se potvrzují Zverevova slova. Tým světa totiž žádný další bod nepřidal, naopak Evropa jich přidala osm, neboť sobotní výhry jsou za dva body.

Řek Stefanos Tsitsipas nejprve porazil 6-3 6-4 Australana Nicka Kyrgiose, Alexander Zverev pak v bitvě bez jediného brejku udolal 7-6 6-7 10-5 Johna Isnera, když v super tie-breaku získal všech osm míčků po svém podání. 





Vedení následně navýšil ve svém premiérovém vystoupení na Laver Cupu druhý hráč světa Rus Daniil Medveděv, jenž smetl 6-4 6-0 Denise Shapovalova. Na 11-1 v závěru programu zvýšili ve čtyřhře Andrej Rubljov s Tsitsipasem.

V neděli bude každá výhra za tři body. Laver Cup, jehož vznik inicioval Roger Federer jako poctu legendárnímu Australanovi Rodu Laverovi, jedinému dvojnásobnému držiteli Grandslamu, tak bude mít zřejmě i počtvrté stejného vítěze. Evropa vyhrála v Praze 2017, Chicagu 2018 i Ženevě 2019. Loni se kvůli koronavirové pauze nehrálo.

• LAVER CUP 2021, BOSTON (4. ročník) •
Kanada, tv. povrch / hala
páteční a sobotní výsledky (24. - 25. 09. 2021)
• Tým světa - Tým Evropy 1-11
páteční výsledky (24. září):
Opelka - Ruud 3-6 6-7(4) ... 0-1
Auger-Aliassime - Berrettini 7-6(3) 5-7 8-10 ... 0-2
Schwartzman - Rubljov 6-4 3-6 9-11 ... 0-3
Isner/Shapovalov - Zverev/Berrettini 4-6 7-6(2) 10-1 ... 1-3
sobotní výsledky (25. září):
Kyrgios - Tsitsipas 3-6 4-6 ... 1-5
Isner - Zverev 6-7(5) 7-6(6) 8-10 ... 1-7
Shapovalov - Medveděv 4-6 0-6 ... 1-9
Isner/Kyrgios - Rubljov/Tsitsipas 7-6(8) 3-6 4-10 ... 1-11
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

136
Přidat komentář
SwissMaestro
No nechtěl bych mít lístky na dnešní den :D
Reagovat
Pe3k
Těšil jsem se na zápas FAA vs Zverev. smile
Letošní ročník LC byl ze všech v celé historii této soutěže nejslabší.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Myslím, že po letošním ročníku by se měli zamyslet nad pravidlem předčasného ukončení turnaje, nebo aspoň zvednout laťku. No, nevěděli úplně, jak to bude fungovat, takže by myslím nějaká úprava v tomhle smyslu nezaškodila...
Reagovat
a.magerova
smile smile

A jen tak pro radost nejen nás FFF... smile

https://www.youtube.com/watch?v=_CdCr1QVMrg
Reagovat
Tomas_Smid_fan
může se stát, že se po prvním zápase budou muset sbalit a jít domů? To mi přijde trochu podivné.
Reagovat
EllNino
Uz je konec ne
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Debly jsem teď nějak přehlídnul, nicméně pak teda nechápu, proč se hrály dvasmile
Reagovat
Fandina
Ten druhý, aby diváci neodstrouhlali.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Hmm, tak to měli dát radši singlasmile
Reagovat
Fandina
Hrál se ještě deblík.
Reagovat
Fandina
Respektive, hrály se dva debly, první rozhodl a po vyhlášení se hrál ještě jeden.
Reagovat
spaniel
Laver Cup je opajcly golfovy Ryder Cup, ktery mimochodem prave probiha (USA vs Evropa). Vyhoda Ryder Cupu je, ze zacal davno a ta historie a vaznost tam je velka. U LC ukaze cas, zda to do neceho takoveho proroste nebo ne. Ryder Cup rozhodne exhibice neni, a za me ani Laver Cup (vsichni hraji naplno, ale ta historie tam neni). Myslim ze Roger a jeho agentura bude promovat LC, i kdyz on skonci a za par desitek let muze mit uplne jiny zvuk nez dnes.
Reagovat
Herbert_Hoover
smile
Reagovat
paddy
Jenže v golfu na jednom turnaji nezáleží na rankingu, protože velkou roli hraje náhoda, takže je slušná šance pro slabší tým a RC je proto napínavý.

LC je trapně nudný, protože se nehraje o vítězství, ale 3 dny se musí čekat na předání trofeje. smile

V tenise je ranking hodně důležitý při počtu 12 zápasů. Svět je bez šance, dokud se neobjeví silní hráči, což v případě USA nelze čekat, jelikož je to tam minoritní sport.
Reagovat
Krisboy
Nenavážej se do minorit smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smile
Reagovat
Fandina
V golfu záleží na náhodě. Fakt? Jsi úplně mimo.
Reagovat
ipko
Agassi, Sampras, Connors, Courier, McEnroesmile nevidím dôvod, aby sa v budúcnosti nenašli ich nástupcovia
Reagovat
a.magerova
I A-Rod... smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
...dicksmile
Reagovat
a.magerova
Andrew Stephen Roddick... smile

----------------------------------------

Díky Tobě jsem si dohledala a osvěžila či nově objevila... smile

https://www.functionaltennis.com/blogs/news/tennis-player-nicknames
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smilesmile
Reagovat
Fandina
Chang a 2 roky také Lendl
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Teď McDonald, Seb, Paul, Nakashima... A k nim Australani a třeba si příště zahraje i Lloyd. Teď mohl klidně hrát i Nishi. Latino jsou mimo antuku bohužel marný...
Reagovat
smazaný uživatel
Prave Rafove preexponované emocie ukazali, ze to bolo len silené a hrané. On chudák je fakt katastrofálny herec a nevedel byt prirodzený.

Je mozne, ze tento rok ked to bolo bez osobnosti tak si to hraci dali viac naostro a bolo to menej dirigované.

Som si isty ze s Federerom by sa vysledok 14:1 ci kolko nedopustil.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smile
Reagovat
vladka
mně udělal zase radostsmile V tenisu je prostě modrá dobrásmile
Reagovat
hanz
Mě by zajímalo zodpovězení jedné otázky, a to porovnání výkonnosti očkovaných a neočkovaných hráčů/hráček. Zdá se mi, že od té doby, co je Kvítí píchnuté jdou její výkony a zejména fyzička strmě dolů, většinou je na turnaji už ve druhém kole bez dechu, bez fyzičky.
Reagovat
Pe3k
Bude jí 32 a nerada trénuje. Nehledal bych v tom žádnou konspiraci, při vší úctě k České lvici smile.
Reagovat
hanz
Mně je jen divné, že taková Krejča, Saba, Djokovic aj. nejsou a jedou jak fretky, kdežto očkovaní Kvítí, Osaka, Azarenka aj. nehrají nic extra, va je vidět pokles formy. Snad jen Barty si drží vysokou úroveň hry.
Reagovat
dappe
Nejvíce divné by ti mělo být to, že zrovna u těchto hráček tě napadne tento důvod slabších výsledků.
Reagovat
smazaný uživatel
Napiš rovnou redakci tip na článek, trole.
smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
já bych to zas nastopro nevylučoval. Důvody mohou být samozřejmě různé, ale pokud se část lidí s očkováním pere i dva měsíce, není nikde psáno, že některý z tenistů/ek se s tím nemůže potýkat (zvlášť když se od něj/ní očekávají maximální výkony). Nejsou to nadlidi a na každého tyhle věci působí jinak...
Reagovat
Herbert_Hoover
Big Mac prokaučoval soupisku, to říkám já.
Zcela jasně chybí Sock, s ním v týmu udělal Svět mnoho bodů a povodil by si asi s kýmkoliv Evropu v deblu. Harrisovi by rozhodně slušelo jak se správně zmiňuje za letošní výkony dát šanci, ovšem nutno říci, že ten slow motion povrch prostě znevýhodňuje víceméně všechny členy týmu Johna. Možná vlastně až na toho Diega či Izzyho, ale stárnoucí John už nezvládne odehrát větší porci zápasů v kratším časovém horizontu. No nutno přiznat, že World nemá z čeho moc brát, jejich skvadra stárne nebo ještě nedozrála pro takové akce (Shapo, FAA) a Kyrgios skládá zcela jasně zbraně, nemá motivaci. Možná se hecoval pro tuhle soutěž, ale zjistil, že prostě nemá natrénováno a jeho herní úroveň je tragikomická. Hlášky typu pojedu domů nebo už dlouho hrát nebudu, netřeba komentovat. smile Evropa bude v tomto formátu soutěže válcovat Svět minimálně v dalších dvou ročnících.
Reagovat
SwissMaestro
Kdxyby byl Del Potro zdráv, ale to jsou jen kdyby.....
Reagovat
Pe3k
Měl by více gs než můra, za to BIG 3 by měli všichni gs méně a to by vzhledem k historii tohoto sportu asi i lépe vypadalo...Novak vyhraje třeba 24 gs, takže překoná Samprase o celých 10 gs? To je absurdní při vší úctě k Djokovicovemu grindění.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smile
Reagovat
annah
Nevíte někdo, proč u lavičky týmu Světa postává Harris? V soupisce přece nebyl. Teda předpokládám, že je to Lloyd.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Hlavně by tam neměl postávat, ale měl by hrát! Rozhodně by si to za letošní výkony zasloužilsmile
Reagovat
SwissMaestro
v roce 2017 například Verdasco za tým Evropy, letos Lopéz....jedná se o náhradníky
Reagovat
Maarek
Jenže náhradníkem za tým světa je tento rok Jack Sock. Lloyd ani není uveden na webu Laver Cupu jako součást týmu světa.
Reagovat
annah
Přesně tak. Náhradníkem je Pokožka.
Reagovat
annah
Teda Ponožka ... :-)
Reagovat
paddy
Freud by se radoval smile
ještě žes nenapsala Předkožka smile
Reagovat
annah
Mobil si píše, co chce... Jsem v tom nevině...
Reagovat
Patik
klasický trashtalk.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
trashtalk v přátelské exhibici? Kdyby tomu tak bylo, tak by se tomu zrovna I11y spíš zasmál. Asi to moc přátelsky nevyznělo.
Reagovat
Patik
tá exibícia je celkovo sílená..trashtalk by ma neprekvapil..patrilo by to aj k promu a popularite..veď pozri sám koľko ľudí tu zrazu píše teraz a koľko by tu písalo keby sa to nestalo..
Reagovat
Pe3k
Nemluvě o Patikovi tohle to černobílé myšlení moc nechápu. Buď je to teda ostrý soutěžní, turnajový zápas a nebo nic jiného? Prostě existují jen dvě možnosti, jo?
Podle mého Lavec cup je prostě nový formát.
Reagovat
Patik
Nefunguje to..nehladiac nato čo si myslím ja..ten formát je hlúpo spravený..nedomyslený..a nechcem si to predstaviť keby tam bol ešte trebárs Thiem v top forme nehovoriac Big3 v top forme..by tam nadelovali porážky každý rok ako na páse..ide len o peniaze..a o to aký si súťaživý akého máš tímového ducha inak si myslím že 9 z 10 hráčov by to zamenilo za klasický titul v singli..páči sa mi ale že je to taká osviežujúca vsuvka do sezóny..oslava tenisu.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smile
Reagovat
smazaný uživatel
Trashtalk si dali aj tvoji rodičia tu osudnú noc, kamoško :)
Reagovat
Mantra
smilesmilesmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Tak to vypadá, že za chvíli bude kámoš tak maximálně s Rublem, teda jestli si blbě nepustí hubu na špacír i vůči němusmile
V přátelské atmosféře LC se určitě můžou hráči špičkovat, ovšem podle reakcí tohle nebude ten případ a Zverev bohužel potvrzuje spekulace o tom, že je samolibý arogant a kdoví, jestli ne i násilník. Těmhle lidem ovšem často nedocházejí následky, takže se může poměrně brzy a snadno ocitnout v o dost horší pozici než třeba Joker, který trpí nedostatečnou přízní fanoušků.
Opakovaně jsem mu dával šanci, ale asi jen díky kvalitě hry. Některé věci se zkrátka přehlížejí těžko...
Reagovat
Pe3k
Pomineme li to údajné domácí násilí, tak tohle špičkování, tím myslím, že řekl, že uhrají jeden jediný bod mě osobně připadá v rámci toho sportovního poměřování sil naprosto v pořádku. Někde se v tomhle ohledu jede nekompromisní styl (fotbal) a někde jsou zas všichni přecitlivělí na všechno (tenis).
Jednou po zápase se mě spoluhráč zeptal jak mi to šlo (zápas) a já řekl, že jsem vyhrál lehce (popravdě), jenže hráč druhého teamu to slyšel a málem mě tam tehdy za tuhle větu zmlátili...Nevím no, když sem dostal kartáč tak jsem férově řekl, že jsem neměl šanci a naopak když zas vyhraji dominantním způsobem, řeknu to taky na rovinu.
Reagovat
blixa
Tak být "samolibý arogant" je vcelku ideální soubor vlastností pro špičkového tenistu, ne ? smile Jestli je i násilník to fakt nevím, jestli jo, tak je to špatně ale o tom nemám dost informací.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
o soukromí to jsou zatím prostě spekulace. Nicméně ve srovnání s bráchou nebo tátou ve mně moc sympatií nevzbuzuje. Ale tak on se ještě buď tak či onak projeví a uvidíme. Zatím je u mně lehce v mínusu.
Reagovat
Herbert_Hoover
Já bych z toho nedělal velké téma. V jiných sportech se hráči špičkují běžně, jen tenis je v tomto nehorázně křehký. Ano, postaven na odlišných základech, sport gentlemanů, neposkvrněný...nicméně tohle je specifická soutěž...mně osobně nebude asi Saša nikdy úplně blízký prezentací (mimoherní) na kurtu, ale reakce týmu Maca byla neadekvátní. Presumpce neviny se má ctít. Pokud si něco hráči myslí, je to ok, ale veřejně hlásat názory na osobní život soupeře jen tak mimochodem v zápase mi nepřijde košér. Saša si rýpl na sportovní úrovni, Opelka na osobní.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Já to předtím nenapsal, ale pOpelka mi taky není dvakrát sympatický a tímhle výpadem to jen potvrdil...
Reagovat
Herbert_Hoover
Za mě tím vlastně dal naopak Saša najevo, že tuhle soutěž bere/berou vážně...pokud by tam byla úplně komorní atmoška, divák by nedostal autentický důkaz o tom, že má tenhle mini turnaj nějakou prestiž.
Reagovat
Pe3k
Jo a to je přesně to, co stádo tupých fans (hááádej, které...) tady se neustále snaží znehodnotit LC na úroveň exha, micky mouse tourament prostě cokoliv co je napadne, jen proto, že to organizoval Federer...Viděl jsem spoustu zápasů z LC a všichni pokaždé hráli naplno, tak jaké exhibice?
Reagovat
Herbert_Hoover
Jojo navíc je to o tom, že vzdávají hold hráči, bez něhož by tenis nebyl tím sportem, v jaké podobě ho dnes známe. Rod Laver je prostě mnohými přehlížen, ale on de facto formoval tenis, i proto Laver Cup...není to náhodný název. Vyšší smysl podniku hecuje hráče, aby tomu dali vše.
Reagovat
Pe3k
smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smile
Reagovat
smazaný uživatel
Je to exhibicia, to, ze to nepoznas len ilustruje tvoj intelekt. Kazdemu to musi byt dopredu jasne a tie preexponované emocie su tejto maškarády súčasť.
Reagovat
spaniel
Potrefena hus zagagala
Reagovat
Pe3k
zbytečně urážíš husy smile
Reagovat
smazaný uživatel
Lol, tak ty tiez tak trochy myslitel.

Tvoje neurony idu spiatočkou, čo sa tu uz neraz ukazalo :)
Reagovat
spaniel
Ta prvni veta svedci spis o tvych neuronech smile
Reagovat
Pavol
Aby nás to viac bavilo. Ale to nevadí mi im to akože zožerieme lebo celkom sa dá nato dívať.

Možno najbližší zápas dokonca Alexander pustí aby to bolo zaujímavejšie. Ja to tak symbolicky skúsim. smile
Reagovat
paddy
Svět je už jen 4 výhry od vítězství v LC smile

https://www.youtube.com/watch?v=t0hK1wyrrAU&t=22s
Reagovat
Pe3k
Felix měl porazit hubené lýtko a vše by bolo jináč.
Reagovat
Frantz
anebo měl nastoupit egoista, aby to bolo aspoň trošku vyrovnané smile
Reagovat
Pe3k
Proč vlastně Rafa nehrál?
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Protože mu to FH rozmluvilsmile
Reagovat
smazaný uživatel
Tak že je Zverev uplný deme nt to ví asi každý.
Reagovat
Pe3k
Co ti na něm vadí?
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba to, co udelal teď na Laveru či to, že má dítě s babou a se re na něj totálně.
Reagovat
Pe3k
Co teď udělal? Má dítě a sere na něj a to sere tebe? Takže má nechat keriéry tenisty a být v domácnosti a kojit?
Reagovat
Nenela
Ne, to po nem nikdo nechce, pouze se chovat slusne. Zverev je totalni de ment, krome blbych kecu lze, je agresivni (fakt neverim, ze by si nejaka zena vymyslela, ze ji Zverev bije jen proto, aby byla zajimava), no proste duvodu k sympatiim je malo
Reagovat
Pe3k
Blbé kecy má každý.
Kdo se z vrcholových tenistů chová slušně?
Kdy přesně a v čem lhal?

V dnešní době me too, krize maskulinity, xtou vlnu feminizmu a celkové zženšťování společnosti i hlupačky typu Zverevova přítelkyně ví, že lhát se vyplatí...smile smile

Celé to vypadá, jako že se Zvereva zastávám, já jen neviděl žáden důkaz o tom všem, za to jen spoustu bulvárních žvástů. smile
Reagovat
smazaný uživatel
Ono zas moc tenistů, na který tohle vyplulo, není smile
Reagovat
Pe3k
Každý má něco. Federer pronese jednu větu a vy jeho hejtři ho za to budete nenávidět ještě 20 let poté...Djokovic svou ženu x krát podvedl, Rafa je zase homoděj a i tak mají miliony fanoušků...
Reagovat
Nola
jj a Petrik bol pri tom, ked Novak x krat podvadzal svoju zenusmile je aspon kvalitny samec?
Reagovat
Pe3k
Aha, takže ostatním drbům bezmyšlenkovitě věříš, ale když se jedná o Djokovice, tak jsou to lži smile
Reagovat
Kozoroh
Ať už se No1e dopustil nevěry nebo ne, tak je to max. morální prohřešek, nikoliv zločin. Proto je ta kauza ohledně násilnictví Zvereva na jiné úrovni. Sašova aféra je navíc opepřena tím, že ATP se tváří, že se jí to netýká. Bafuňáře ATP vůbec neznepokojuje, že se jejich turnajů účastní potencionální zločinec. Narozdíl od jiných sportů tenis postrádá politiku proti domácímu násilí, což je ostuda.
Reagovat
Pe3k
Sice souhlasím s tím co jsi napsal, ALE ta holka to neohlásila policii, čili v současné chvíli je to jen bulvární drb, nepotvrzená pomluva a co s tím asi tak Atp může dělat? NIC.
Jinak jsem nechtěl dávat to co udělal Zverev s tím co dělal Nole (což btw. dělá velké procento mužů i dalších pohlaví smile).
Osobně bych politiku do sportu netahal. Z toho atp zas němůžeš dělat všemocný orgán, co si dělají tenisti doma není přeci věc atp.
Reagovat
Kozoroh
Ne každý má náturu na to, jít k soudu. Soudní proces je sám o sobě velice psychicky náročný a z těch informací, co jsem se o Sašově bývalé přítelkyni Olze Sharypově dozvěděl vyplývá, že je psychicky křehká, labilní. Málem spáchala sebevraždu inzulínem. Nechce čelit dotěrným otázkám Sašova právníka v potenc. soudním procesu. Další věc je, že samotný soudní proces by byl velice komplikovaný, protože k činům domácího násilí ze strany Zvereva došlo na vícero místech světa - Šanghaj, New York, Ženeva. Jsou německé zákony nastaveny tak, aby šlo potrestat pachatele za čin, který spáchal v cizině, lépe řečeno mimo EU? Domnívám se, že ano, ale německé právo jsem nestudoval.

A co se týče ATP, min. v případě Šanghaje se měla o skutek domácího násilí zajímat, protože k němu došlo na "půdě ATP Tour", v hotelu pro Šanghaj Masters. Laver Cup je rovněž ATP událost a u tohoto incidentu je pozoruhodná přítomnost neznámého úředníka Laver Cupu, který Olze dal glukózové tablety na potlačení inzulínu. Ten by k tomu mohl říct víc podrobností. No ATP nad tím zavírá oči. Zřejmě spoléhají na to, že aféra vyšumí do ztracena.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
A bude ATP přivírat oči i v případě Jokerových sedánků s odsouzenými nacionalisty? Tam jsou důkazy v podobě fotografií jasné. Pokud by tedy fotografie samotné nebyly podvrh, ale to už by se k nim Joker asi vyjádřil...
Reagovat
Herbert_Hoover
smile
Reagovat
Herbert_Hoover
Djokovic je hlavně extrémistický srbský nacionalista co se bratříčkuje s válečnými zločinci. smile
Reagovat
Nola
jj, taky novodoby vladca tretej rise...
Reagovat
Herbert_Hoover
No on si to o sobě jistě myslí, že je obdařen prozřetelností a čím víc bude přehlížen, vypískáván tím spíš bude mít potřebu stavět Srbsko do výsadní role na mapě. Ten člověk mi není mimo kurt ničím sympatický a tím, s kým se stýká, mě v tom jen utvrzuje. To nejsou konspirace jako tvůj blábol ohledně Fedexe, to jsou fakta snadno verifikovatelná.
Reagovat
Marduch
Co tím chceš říct, že se "stýká"? Jako že spolu chodí na pivo? To asi ne. Osobne vnímám Djokovice jako liberála se sklony k aktivismu, a to na zaklade výroku behem migrační krize, časté a blízké spolupráci s Chorvaty či organizování akcí typu Balkan Cup. Do toho mi extrémní nacionalismus moc nepasuje. Že se na nějaké větší sešlosti v Srbsku drzel za ramena mimo jine i s lidma se zlou minulostí samozřejmě působí na fotkách hodně nepatřičně až ostudně. Možná by měl radši sedět doma na zadku, protože na každé větší akci tam vlastně vzhledem k tragediím nedávného Balkánu hrozí, že potká nějakou černou ovčí minulosti, která se k němu pohrne.. Nebo prostě manažer tentokrát neodvedl dobre svoji práci se seznamem hostů. Nebo mozná v tom specifickém vesmíru bezvýhradního obdivu v Srbsku ke své osobě nehodla nic moc řešit, když už tam čas od casu zajede na dovolenou, no tentokrát spís na ozdravný pobyt.
Reagovat
Herbert_Hoover
Pardon, abych mu nekřivdil, je mi sympatický svým jídelníčkem, jak se stravuje. A tím, že využívá všech prostředků, aby byl lepším sportovcem.
Reagovat
Nola
netrap sa, daj este par prednasok o politike, ta ma zaujima ako vlanajsi sneh :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Jak říkám.
Ty mi připomínáš voliče Babiše. I kdyby Babiš zapíchl vlastní matku v přímém přenosu, tak ho budou volit a řeknou, že je to kampaň. Páč už nevím, co by musel Andrej udělat, aby ho začali nemít rádi i ti, co mu tam furt cpou ty hlasy. Stejně tak to máš ty s Djokovičem. Když někdo napíše relevantní argumenty, proč není sympatický, ty napíšeš, že tě to a tamto nezajímá a jedeme dál. Naopak řešíš úplné kraviny u jiných tenistů. Je mi za tebe stydno upřímně. smile
Reagovat
Nola
tak sa vyzvracaj, ulavi sa tismile
Reagovat
Nola
si normalny? mna vasa ceska politicka scena absolutne nezaujima, ani ta slovenska a Novakove politicke nazory detto, zajdi si svoje politicke s.acky riesit s niekym inym, ja som skoncila, ohladne Fedexa som riesila tenis, ak si si nestihol vsimnut
Reagovat
Herbert_Hoover
Jsi pacient. Asi se ti stalo něco opravdu hrozného. U Fedexe řešíš zákulisní věci, tedy nesouvisející přímo s tím, jaký podal výkon, nebo jestli na kurtu práskal raketou nebo někomu nadával (mimochodem doména Djokoviče smile), de facto jsou to taky politické věci v rámci ATP tour, manažerské. Nicméně tenista je balíček, nejde jen o to, jak hraje, ale i jak se prezentuje. Alespoň já to tak třeba mám s Rafou, takže mi přijde úplně normální, že by fanoušek měl řešit to, jak se prezentuje i mimo kurt. smile
Reagovat
Pe3k
smile
Reagovat
Herbert_Hoover
A pokud se stýká tenista s pofidérními lidmi, kteří jsou usvědčeni z válečných zločinů a zpívá "nazi" písně po zápase, tak to něco znamená. To, že to neřešíš je možná jen důkaz toho, že nemáš tak široký záběr. Tak budiž, alespoň máš jednodušší život. smile
Reagovat
Herbert_Hoover
A hlavně bože to nejsou ani fakta co tu plácáš, jen tvoje smyšlenky, ale ohledně Djokera to jsou snadno dohledatelné věci, kdybys nebyla líná nebo lépe řečeno ignorantská. Domluvil jsem.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smile
Reagovat
Pe3k
Mě je sympatický právě tím, jak proti němu mainstream zbrojí, jinak moc ne.
Reagovat
Pe3k
Je v Srbsku vůbec někdo, kdo není nacionalista?
Já mám celé Srbsko, balkán u zádele, ale tahle doba, kdy člověk nemůže mít rád svůj národ, nebo svoji zem a ihned je nálepkován za fašistu, xenofoba, nacionalistu atd.,z toho je mi na blití. Pokud je národ tak silně nacionální v praxi to znamená, že má alespoň šanci přežít, což se o Švédsku, Německu atd. říct nedá.
Takový Trump nebo Orbán ti dostávají čočku v médiích dnes a denně a nemusí vůbec nic špatného udělat. Stačí když si pravičák a máš rád svojí zem a hned si celosvětový nepřítel číslo 1. V USA nazývají Orbána totalitním politikem, přitom jestli je něco totalitní, tak to je demokratická strana USA. Bohužel lidi jsou ovce, denně čtou o tom, že je Trump imbecil, atd. a tak to pak přejímají za svůj názor a když se zeptám co tak špatného udělal, mlčí...Já bych fandil Djokovicovi už jen proto, jak po něm jdou média. Téměř každý (až na vyjímky) kdo je trnem v oku EU nebo novinářů, tak tomu já fandím.
Reagovat
Herbert_Hoover
Petříku vygůgli si s kým se Novak stýká a co za písně zpíval mimo kurt. Pak pochopíš a snad přehodnotíš, že stýkat se s válečnými zločinci není to samé jako když Landa přijde na Slavíka s kohoutem. smile
Reagovat
Pe3k
Ne v tomhle konkrétním případě s tebou souhlasím, ale já to napsal trochu více obecně...
Reagovat
Herbert_Hoover
Ok, pak jsem to blbě pochopil, sorry.
Reagovat
Nola
kde som napisala, ze mu verim ? si domyslavy... ja som pri tom nebola, tym padom ma bulvar netrapi, tak ako neriesim partnerov a partnerky ostatnych hracov, ich kauzy, tak mi je sukromny zivot Novaka ukradnuty, to iste plati pre Rafu a Fedexa, je to ich zivot, ich vyber, kludne nech sa s prepacenim k.rvia od rana do vecera
Reagovat
Pe3k
Mě taky, jen sem to použil jako příklad, že každý má něco...
Reagovat
Herbert_Hoover
Tebe netrápí nic co se šustne okolo Novaka ale vymýšlíš tu konspirace ohledně LC na Fedexe smile jsi už jen parodie na slušnou diskutérku, škoda tě..
Reagovat
Nola
smile
Reagovat
smazaný uživatel
Petricku, to ako bezdetny panic, ktory jedine co zasunul boli prúty do rybnika, nikdy nepochopis.

Predstav si, ze kariera tenistu sa nijako nevylučuje s tym, ze by bol otcom aspon na čiastočny uvazok a mal v zivote dietata svoje miesto.
Reagovat
Nola
smile uved radsej lepsi dovod, preco ho nemusis... male je urcite skvele zabezpecene a do kuchyne im nevidis
Reagovat
smazaný uživatel
Penize ti tatu nikdy nenahradi a je jedno, kolik jich je. Pro me je ten clovek moralni dno, ubozak.
Reagovat
Pe3k
S tou první větou souhlasím, ale i biologický otec může být totální dno...a pokud je teda Zverev takové dno jak tvrdíš (možná je, jeho chování tomu nasvědčuje), tak pro dítě možná lepší, že ho bude vychovávat někdo jiná než Zverev.
Reagovat
smazaný uživatel
S tím já souhlasím. Takže vlatsně máme stejný názor. Prostě je to koko tí hlava.
Reagovat
SwissMaestro
Zrovna letos jsem tedy nečekal výhru rozdílem třídy
Reagovat
Nola
smile odkedy sa rozhodol Fedex pripisat si vyhry na LC do oficialneho H2H, dokonca aj spatne, skoncila zabava, ktoru by mal tento format poskytnut....


ziadny spickovy hrac si predsa nepripise prehru do svojho zivotopisusmile
Reagovat
Pe3k
Co to zas meleš Nolka?
Reagovat
Nola
to ma byt argument? smile
Reagovat
Pe3k
Ne to má být otázka. Ty nerozeznáš otázku od argumentu?

odkedy sa rozhodol Fedex pripisat si vyhry na LC...Jak si na něco takového přišla?
Reagovat
annah
Nejsem si jistá, ale mám dojem, že se výhry na LC počítají do statistik tour.
Reagovat
Pe3k
No třeba tady na tenisportálu počítají, na atp tour oficiálně asi taky, ale tak jako tak Federer o ničem takovém nerozhoduje a tak jsem se chtěl zeptat Nolky, jak přišla na to, že jo...
Reagovat
Nola
ha, ha, ha, ha, ha smilesmile
nie rozhodol o tom Djokovic s Nadalom, aby si pripisali na konto o jednu prehru spatne naviac

netusim ci tak naivny, alebo sa tak iba tvaris smile
Reagovat
Pe3k
Aha, takže ty si vážně myslíš, že o tom rozhoduje Federer? lol Nolka i na tebe je to úlet.
Reagovat
annah
Asi tim myslela, že Rogerova agentura, která LC pořádá, čili i Roger sám, vyjednali s ATP zařazení turnaje do ofiko bodování.
Reagovat
Pe3k
No to je od tebe milé, že odpovídáš za ní, kdoví jaký nesmysl by zase napsala, každopádně je to je spekulace a body za LC nejsou...pochybuju, že Roger který se topí v miliardách a úspěších potřebuje lobovat k vůli nějakému vyhranému zápasu nebo co...
Reagovat
Nola
to su zase argumenty, topi sa v miliardach :D

ked nevies kam.... ATP je skorumpovana organizacia, pod slnkom nic nove, deje sa to vsade okolo nas, tak si kludne tahaj medove motuzy pod nosom smile
Reagovat
Pe3k
Tak je zkorumpovaná a co to dokazuje? Nic.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Nolka, ruku na srdce - nesouvisejí tvoje dnešní komenty s jistou fází Měsíce?smile
Reagovat
baba
Nevím, co čekali, vždyť to bylo jasné, že Evropa vyhraje rozdílem třídy
Reagovat
com
baba jaga ma pravdu smilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
"Je*at toho člověka," rozčílil se kapitán Týmu světa John McEnroe. "To fakt řekl? Ať jde do p*dele," nebral si servítky John Isner.smilesmile
Reagovat
ipko
"Je*at toho člověka," rozčílil se kapitán Týmu světa John McEnroe. "To fakt řekl? Ať jde do p*dele," nebral si servítky John Isner.smilesmile
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist