V Shenzhenu na sebe znovu po roce narazí Berdych a Veselý

  • Tomáš Berdych jako nejvýše nasazený hráč zvládl vstup do turnaje v Shenzhenu. Michajla Kukuškina dnes porazil ve dvou tie-breacích a je ve čtvrtfinále. V něm se stejně jako před rokem utká s krajanem Jiřím Veselým, který zdolal Španěla Iniga Cervantese.
    29. 9., aktualizováno | Aktuality |  94 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Jednatřicetiletý Tomáš Berdych je aktuálně na devátém místě světového žebříčku i v pořadí pro účast na Turnaji mistrů. V Shenzhenu by se z pozice favorita rád přiblížil jistotě startu na akci pro osm nejlepších hráčů sezony, a první krok zvládl.

Michajl Kukuškin byl ale obtížným protivníkem. V první sadě si oba tenisté podrželi servis až do zkrácené hry. V ní hned Berdych na začátku vzal soupeři dvě podání a nakonec po třetím setbolu vyhrál 9-7.

Ve druhém setu český tenista soupeře dvakrát brejknul, ale vždy si nechal vzít servis zpět, takže znovu musela rozhodnout zkrácená hra. V ní Berdych při svém podání zaváhal jen jednou a využil hned první mečbol.

Ve čtvrtfinále nejvýše nasazený hráč narazí stejně jako před rokem na krajana Jiřího Veselého, který vyřadil už dva Španěly. Po skalpu Andújara neztratil set ani s Inigem Cervantesem, kterého přehrál 7-6 6-3.

Zápas Veselého se Cervantense se zlomil v tie-breaku prvního setu, ve kterém český tenista ztratil jen dva míčky. V druhé sadě Veselý vyhrál všech 16 výměn při svém podání, soupeře brejknul na 3-1 a zápas doservíroval k vítězství. V celém utkání dovolil Cervantesovi jen dva brejkboly a při svém podání ztratil pouze 12 míčků.

Berdych se s Veselým utká potřetí v kariéře. Kromě loňské výhry v Číně vyhrál zkušenější Čech i letos ve Wimbledonu.

Výsledky - Shenzhen (tvrdý povrch, dotace 704.140 dolarů):
Dvouhra - 2. kolo:
Berdych (1-ČR) - Kukuškin (Kaz.) 7:6 (9:7), 7:6 (7:4)
Veselý (8-ČR) - Cervantes (Šp.) 7:6 (7:2), 6:3
Tomic (4-Austr.) - Harrison (USA) 6:4, 4:6, 7:5
Bellucci (Braz.) - Fabbiano (It.) 7:6 (7:2), 7:6 (7:4)
pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (94)
30.09.2016 16:49Od: letityfanousek škoda Jiří
toho starýho kozla už bys měl vyklepnout
[ Reagovat ]
30.09.2016 16:46Od: George_Renel
Tomáše ke konci nějak tshala noha, tak to snad nebude nic vážného.
A Jirka by se měl umět vyhecovat i ne jiné hráče jako na Tomáše.
[ Reagovat ]
30.09.2016 17:04Od: Kytka
Ona Toma ani tak netahala noha jako to, že při jednom returnu šel do kleku a asi tvrději dopadl na koleno než čekal. Přitom ten balón nakonec vyhrál, i když musel z kleku v jednom rohu sprintovat na druhou stranu. Jen jsem si říkala, jak si procvičoval nohu, pozor na kolena. U těchto starších hráčů, to s koleny nikdo neví.
[ Reagovat ]
30.09.2016 17:14Od: tommr
jj bylo to kvůli tomu nepovedenýmu pokleku. MTO si ale Tomáš nebral takže by to nemělo bejt nic vážnýho ... :)
[ Reagovat ]
30.09.2016 16:27Od: Krisboy
Tak překvapení se nekonalo, ale pěkně J1rka Tomáše potrápil. Škoda, že se nepotkali ve finále.
[ Reagovat ]
30.09.2016 16:33Od: Fandina
Tak tak, byl to pěkný mač, jen škoda, že to nebylo dál v turnaji. Výhru jsem přála oboum. Berďa hrál dobře. TM by zase mohl dát.
[ Reagovat ]
30.09.2016 17:06Od: Kytka
No od TM je bohužel dost daleko, v žebříčku pro Londýn skoro 500 bodů za osmým Nadalem.
[ Reagovat ]
30.09.2016 17:07Od: Kytka
Kdyby Jirku na dva jeho servisní gamy tak nerozhodily ty kobylky, co občas po kurtu poskakovaly, tak nevím, nevím. Ale tři gamy celkem řešil ty kobylky.
[ Reagovat ]
30.09.2016 15:23Od: Fandina
Jan Šátral hraje na challengeru v Římě čtvrtfinále s Bedenem. První set vyhrál a ve druhém je to 3:3. Tak Honzo pojď, hraješ dobře!!!
[ Reagovat ]
30.09.2016 15:40Od: Fandina
Je to tam. V sedmém game druhého setu měl brejk a pak čistou hrou dopodával. Dvakrát 6:4 super a gratulka!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
30.09.2016 17:16Od: tommr
skalp hráče z první stovky Bedeneho je cennej. V poslední době hraje Šátral opravdu dobře ... :)
[ Reagovat ]
30.09.2016 15:22Od: Fandina
Berďa má první set v TB. Ze začátku setu vedl Jirka, Berďa přišel o podání, pak si ho vzal zpět. Ale je to vyrovnané. V TB měl ale navrch Berďa.
[ Reagovat ]
30.09.2016 12:49Od: Krisboy
Dneska by J1rka mohl překvapit.
[ Reagovat ]
30.09.2016 10:17Od: Fandina
Ríša už přes dvě hodiny hraje se Zverevem a nakonec to snad urve ve dvou TB. Zverev ho ale ničí. Ríšo go!!!
[ Reagovat ]
29.09.2016 21:22Od: Stan_Borowitz OT
Švýcarsko je momentálně jediná země, která má v Top 10 více než jednoho tenistu.
[ Reagovat ]
29.09.2016 21:35Od: gigin
Ičú je tam mrak. Tři.
[ Reagovat ]
29.09.2016 21:39Od: kada.tom
ale jeden je Srb, druhý Chorvat a třetí Černohorec ...
[ Reagovat ]
29.09.2016 21:40Od: gigin
Čilič je 11.
[ Reagovat ]
29.09.2016 21:49Od: kada.tom
tak v tom případě jsou tam ičové ale jen dva ..
[ Reagovat ]
29.09.2016 21:55Od: gigin
Tři. Dobře tak dva plus jeden Yč no :-D
[ Reagovat ]
29.09.2016 21:59Od: kada.tom
jo, tak berdyč je ten "třetí" :-D
dobře, tak jsou tam dva ičové a jeden yč :-D
[ Reagovat ]
29.09.2016 22:01Od: gigin
:-D tak
[ Reagovat ]
29.09.2016 22:53Od: Stan_Borowitz
Takže Srb, Černohorec a Baníkovec.
[ Reagovat ]
29.09.2016 21:54Od: Jabadu
Z hlediska výrokové (predikátové) logiky je to správně.
Ale také se dá říci, že Alexander Zverev je budoucí světovou jedničkou navzdory všem Švýcarům.
A budu tvrdit, že tento výrok je nejen pravdivý, ale že je tzv. tautologií = (potvrzeným výrokem za všech okolností)
:-)
[ Reagovat ]
29.09.2016 22:28Od: Stan_Borowitz
Já jsem jenom šéfbagrista.

S nějakou prefabrikátovou logikou na mně nechoď.

Zverev by mohl být jedničkou v nějaké temné éře, ale éra, ve které bude kralovat Jirka Veselý, temná určitě nebude. To je ta ufologie.
[ Reagovat ]
29.09.2016 22:36Od: Jabadu
Výroková logika je neúprosná, mistře.
Jestliže Alexander Zverev bude No.1, pak platí, že Jíří Veselý (vulgo Medvědí tlapa) bude No.2.
Není to sice tautologie, ale pravděpodobnost je dost vysoká.
:-)
[ Reagovat ]
29.09.2016 22:45Od: Stan_Borowitz
Logistika sem, logistika tam, dneska už se dá dopravit cokoli kamkoli. Rusům ten Buran stejně nikdy ani nelítal a Remkovi se taky všichni vysmívali, že. Jirka to Rusovi nandá jako naši hokejisti tehdá ve Stockholmu...

https://www.youtube.com/watch?v=0Bu-6vNxWE8
[ Reagovat ]
29.09.2016 22:55Od: Jabadu
Dnes jsem Jirku zkouknul proti šílenému španělákovi a byl v pohodě.
Španělák do toho pral jako šílenec a také tak skončil.
Fyzické parametry v tenisu nerozhodují, ale jsou předpokladem.
Nikdo nemá momentálně fyzické parametry (a nikdy v historii neměl) jako Jiří Veselý. (s výjimkou Zvereva).
A je mu 23 let ...
:-)
[ Reagovat ]
29.09.2016 22:56Od: Stan_Borowitz
Ten Španěl nemá pud sebezáchovy, v Marakéši se chtěl s Jirkou poprat...
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:03Od: Jabadu
???
To jako fakt?
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:20Od: Stan_Borowitz
Fakt, bylo tam po zápase dost dusno, Španěl neunesl porážku. Byla to ale od něj odvaha, chtít se pustit do křížku s vlkodlakem...
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:23Od: Jabadu
Jsem sice trénovaný, ale při představě pověstné Jirkově pěsti se vždy na čele orosím ...
:-)
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:32Od: Stan_Borowitz
Jj, vybavila se mi při té představě scéna z Terminátora (toho starého, dobrého), kde chce jeden z motorkářů v baru dát Arnoldovi pěstí, on ji v tom úderu chytí do dlaně a rozdrtí mu ji...
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:33Od: Jabadu
Řekni to mé ruce!
:-)
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:19Od: VLK----1GSL Re: Stan_Borowitz
U me ta vzpominka probouzi ten Frickovsky "talent" se zeptat jestli se nedalo neco udelat jinak;) Opominu to, ze sport behem studene valky byl spinen politikou (a dodnes jeste svym zpusobem tou politikou zapacha)...a spis me to prijde smutne vzpominani.
Ale k te otazce jestli se nedalo udelat neco jinak.
Opravdu jsme museli v tom 48em to tem komousum dat? Opravdu ta demise byla nutna? Chapu, zeby asi nastal solidni burdel, a ty tanky by mozna prijely drive, jenze je tam to ale... mozna by to nemeli tak jednoduche...
Me jen prijde, ze v Ceskoslovensku byl skoro kazdy nastvany na komunismus, ale nikdo vlastne nic nedelal, zase jsme si nechali nasr. na hlavu...a probudila se na chvilu jedna generace prave v tom 68, ale probudila, no jako, to byla uz generace, ktera byl uz stejne pod nejakym vlivem te doby, takze ty hesla socialismu s lidskou tvari, ono s jakou tvari, stejne to byli zase komunisti.
No, ale zmenit se to uz neda...proto je to takove Frickovske...no;)
Ja jsem to kdysi i nejak vnimal pozitivne ty vzpominky, ale dneska nevim...prijde me, ze jsme nakonec vyresili vsechno prez sport...;( asi bohuzel...;(
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:29Od: Stan_Borowitz
...there's no need for turning back
Cause all roads lead to where we stand;
And I believe we'll walk them all
No matter what we may have planned...
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:54Od: VLK----1GSL
Morning comes and morning goes with no regret
And evening brings the memories I can't forget
Empty rooms that echo as I climb the stairs
And empty clothes that drape and fall on empty chairs
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:32Od: Jabadu
Já bych to řekl jednodušeji:
Ruská armáda dala hajzlům moc.
To je celý.
Myslíš si snad, že francouzská revoluce byla jiná?
:-)
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:44Od: Stan_Borowitz
Američani se nechali v Jaltě Stalinovou partou uchlastat vodkou a nebyli pak schopni klást tvrdší podmínky. Vyjednávej něco v kocovině...

Nakonec si mysleli, že bude důležitější omezit vliv Británie než Sovětského svazu.
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:55Od: VlS
Vidím, že nezávisle na sobě píšeme to samý :-)
[ Reagovat ]
29.09.2016 23:54Od: VlS
Vlčku, to je dlóóóuhou debatu a není to jen o tom, co jsme chtěli my ( naši rodiče). To se stalo na Jaltě, Churchil byl proti, holt Roosewelt byl ze svýho vozejčku zamilovanej do Stalina. Trochu ho z toho probrala Varšava, ale už bylo pozdě a ještě se neprobral úplně. Byl to idealista a to byl zásadní průser tý části Evropy, kterou Rooswelt hodil Stalinovi do chřtánu. Volby, vůle národů a podobně - irelevantní.
[ Reagovat ]
30.09.2016 00:08Od: VLK----1GSL
Ja tuhle odpoved znam...
...slysel jsem ji na mnoho bohatych zpusobu...
...a cim vic krok po kroku prichazi podzim zivota,
tim mene ji verim...:)
a proto i mene mam rad ty tzv. sportovni vzpominky...
...ale vim, ze to uz nezmenim...
jedine co jsem si z toho nejak vzal je,
ze resit otazku vlastenectvi sportem je podle me,
az uuuplne to posledni...jestli vubec.
[ Reagovat ]
30.09.2016 00:17Od: Stan_Borowitz
No, neměli jsme třeba Tita, kterého se i Stalin svým způsobem bál. Bez velkých osobností se dějiny tvořit nedají, to jsi odsouzen k tomu je prožívat.
[ Reagovat ]
30.09.2016 00:36Od: VLK----1GSL
Podle me, jako cesi, jsme proste pasivni...
(myslim obecne s pouzitim stereotypu)
pokoru zamenujeme za zbabelost,
a svejkovani za odvahu. nerikam vsichni...jen to uzivam cilene, jako zobecneni.
Podivej, po II.sv.v. polaky presidlovali,
polovina naroda vykorenena ze sveho prirozeneho prostredi,
ztrata tradice, vrazdeni...tvl. to jsou fakt problemy...
My jsme jeli dva roky dal vpohode...to svoje.
...az si soudruzi na vychode najednou vsimli, ze ti cesi nejak nejsou vcajku:)))
a Benes se sesune ze zidle...
...a lidi vpoho s nim...(zjednodusene)
Obdivuji TGM...podle me machr prez machry...a jednuduche to nemel...
Asi ta osobnost chybela...ale stejne...:)
[ Reagovat ]
30.09.2016 00:49Od: VlS
A jak jinak dopadli bojovní Poláci? A co hrdí Maďaři? A jak dopadli němci na východ od demarkační čáry? Všichni do stejný hromady hnoje. Že by náhodou? Slyšel jsem to od člověka, kterému to po válce vysvětloval Beneš osobně, asi víš od koho.
[ Reagovat ]
30.09.2016 00:59Od: Jabadu
Kdysi se v nějakém televizním dokumentu ptali zasloužilého bojovníka z Dukly:
"Češi? ... Ani Hitler je nechtěl do armády!!"
:-)
[ Reagovat ]
30.09.2016 01:15Od: VlS
Promiň, ale někdy mi připadá, že ty bobule co si polykal nezůstaly bez následků. Tak si projdi seznamy kluků, kteří tam zemřeli. Být bohem, probudím je k životu, aby ti nakopali prdel. Tohle už není sranda, to je dost blbá křeč. Fakt máš cosi společnýho s Fulnekem.
[ Reagovat ]
30.09.2016 01:25Od: Jabadu
Neser míííí!
Můj děda na té Dukle byl a dobře věděl, proč je tam poslali. Měli tam chcípnout do jednoho, protože je nechtěli ani Rusové, ani zkurvení Češi v Londýně. Ale pár jich to přežilo.
Třetina z nich byli volyňští Češi.
[ Reagovat ]
30.09.2016 08:46Od: VlS
Tím divnější je, co tady píšeš. Už tu flašku radši zahoď.
[ Reagovat ]
30.09.2016 08:31Od: VLK----1GSL Re: VlS
Ja to chapu, "cara je cara";) ale polaky bych do toho ani netahal...ti byli bez jakekoliv inteligence, kterou jim Stalin mistrne vyhladil...takze vlastne tam ani nemel kdo cokoliv udelat, rozhodovat, totalni chaos...
Me jen prijde, ze nekdy je lepsi do toho hnoje obcas spadnout...no...:)
...potom z toho mas takove ty jabaduuu... a s bobuli to nebude.
Proste nekdy je dobre spadnout trochu na zadek...38 chapu, 48 uz moc ne...
[ Reagovat ]
30.09.2016 10:53Od: VlS
Jen z toho bratry Poláky nevynechávej, oni se sice rádi tváří, jak jsou jiní, ale není to pravda. Taky nás v 68 poslušně podle Moskvy "zachraňovali" a nejsou vůči kultům odolnější než my, spíš naopak. Koukám co dělá Právo a spravedlnost a jen čumím. My máme aspoň toho Švejka a podstatně míň páterů ( už si je i naši věřící v Polsku půjčují, asi se našim klukům nechce skládat slib čistoty :-)
[ Reagovat ]
30.09.2016 11:25Od: VLK----1GSL
Me nejde o 68smy. To je uz z toho nevylucuju. Jde me o povalecnou situaci. Do toho 48-49... Tam polaci nemeli uz co rict...si to predstav, asi stejne jakoby cele cechy a moravu presunovali do bavor...co s tim chces jako proboha delat? Na zacatku druhe svetove vlastne polsko svym zpusobem zaniklo...se proto nediv... pozdeji zbyl "plebs", ktery ochotne resi jakykoliv problem v kostele nebo vodkou. To nejlepsi jim rusaci vyrizli...predvalecne polsko je hutny mix zidovske kultury, slovanstvi, atd.
Po valce zbyly nejake zbytky... a zbabeli panbickari...nebo slouzacy;)

Proto rikam, jeste 38smy rozumim...usetrila se inteligence, atd.
48smy nerozumim...;)
[ Reagovat ]
30.09.2016 11:40Od: VlS
A tak ono hlavně de facto i de Jure zaniklo o 200 let dřív, kdy si ho rozebrali Prušáci, Rusáci a Rakušáci - skvělej výsledek " šlechtický republiky" a sejmíků. Hádali se hádali, až přišli o stát. U nás trochu podobně, nicméně České království de jure zaniklo až ustavením Československa v 1918. Polsko mělo exilové vůdce za války v Anglii stejně jako my a domácí inteligenci u nás hitler vybil taky skoro komplet. Trochu máme tendenci zapomínat, že si Polsko taky s chutí po Mnichově lízlo z Československýho území holt se neradovali ze zisků dlouho. A Pilsudsky byl taky veljej dobrák, že? Jasně, územní změny Polska byly markantní, zabrání Haliče Ruskem a naopak přidělení Slezka a hranice na Odře a Nise, ale to nebyl ten sůvod, to opravdu vyla ta Jalta.
[ Reagovat ]
30.09.2016 13:14Od: VLK----1GSL
Tak Pilsudsky byl asi z toho vseho co meli, nej!
Ceske predstavy o nem jsou obecne zkreslene. Vetsinou neco na urovni predstavy Fulneka o nem.
Ja tu preci netvrdim, ze byli idealni...
Odbihame porad od tematu samotnych Cechu. Proste bez nejakeho vetsiho odporu...to bylo. Pasivni rezistence.

Jinak srovnavat vybiti inteligence Stalinem v Polsku, nejen tzv. Katyn s tim co delal cechum Hitler...Bych si vubec netroufl...na to fakt nemam. A do toho bych, ani nikdy nesel...
[ Reagovat ]
30.09.2016 00:46Od: gigin
Tita tu máme. Je to kámoš sojky. Vrána k vráně sedá.
[ Reagovat ]
30.09.2016 00:59Od: Stan_Borowitz
To je tito s malým, tamten byl s velkým. A pak že na velikosti nezáleží.
[ Reagovat ]
30.09.2016 06:51Od: gigin
Pravda.
[ Reagovat ]
30.09.2016 06:53Od: Stan_Borowitz
Ty snad nikdy nespíš.
[ Reagovat ]
30.09.2016 07:28Od: gigin
Jen mezi jednotlivými čísly, chvilku vždycky.
[ Reagovat ]
30.09.2016 08:56Od: Stan_Borowitz
Tak to já nemůžu, bo bych se musel koncem srpna uložit k zimnímu spánku.
[ Reagovat ]
30.09.2016 07:29Od: gigin
Ale ty taky vidím nezabereš. Tak ale ty si zase zvyklý dlouho vyšetřovat jako komisař, to je pochopitelné.
[ Reagovat ]
30.09.2016 08:57Od: Stan_Borowitz
Musím být pořád ve střehu, kdyby se náhodou té mojí zachtělo, abych tu příležitost neprospal. Letos už asi oka nezamhouřím.
[ Reagovat ]
30.09.2016 09:06Od: gigin
:DDD Je to řehole, rozumím.
[ Reagovat ]
30.09.2016 09:13Od: Stan_Borowitz
Manželství by mělo být Organizací spojených národů konečně prohlášeno za sexuální genocidu a některé manželky pohnány před mezinárodní soud v Haagu za zločiny proti lidskosti.
[ Reagovat ]
30.09.2016 09:32Od: gigin
Klidně bych se nebál pár příkladů nechat veřejně zlynčovat jako odstrašující příklad.
[ Reagovat ]
30.09.2016 09:39Od: Stan_Borowitz
Ještěže existují baby jako a.magerka, které tvrdí, že je to u nich doma jinak. Ona je vlastně něco jako Hlas Ameriky. Ale kdoví, třeba je to, jak tvrdí Fulnek, jen lživá propaganda a je to jak v Orwelovi všude stejně na howno...
[ Reagovat ]
30.09.2016 09:57Od: gigin
Ostatně ty určitě moc dobře víš jak hluboká je vagína. Dost na to aby v ní muž utopil rozum, sebeúctu, dům, auto, psa a půlku úspor.
[ Reagovat ]
30.09.2016 10:09Od: Stan_Borowitz
V dnešní době možná spíš "... a všechny vypůjčené peníze."
[ Reagovat ]
30.09.2016 10:17Od: gigin
Pravda. Který osel by dnes spořil.
[ Reagovat ]
30.09.2016 09:39Od: Stan_Borowitz
...jako Hlas Ameriky za Komančů.
[ Reagovat ]
30.09.2016 09:52Od: gigin
Jj rozumím ti. Ale magu je fakt taková. Je to ta Žena, kvůli kterým chlapi mění závěti.
[ Reagovat ]
30.09.2016 10:05Od: Fandina
Dlouho jsem se tak nepobavila.
[ Reagovat ]
30.09.2016 10:07Od: Stan_Borowitz
Jj, ona je hlas Naděje, že je ještě někde svět v pořádku.

Tedy jinde než v hypermarketech Globus.
[ Reagovat ]
30.09.2016 10:16Od: gigin
:DDD To je náš největší, nejvýznačnější zákazník.
[ Reagovat ]
30.09.2016 18:45Od: Stan_Borowitz
Kruh se uzavřel...
[ Reagovat ]
29.09.2016 19:51Od: Fandina
Berďu s Kukuškinem teď opakují na SuperTennisu. A tak mám čas si pořádně všimn out, že Berďa zhubl, na nohou tedy určitě. Tak jsem zvědavá, jak to s jeho hrou bude dál. V každém případě, dneska se mi jeho podání moc líbilo. Třeba vliv Gorana.
[ Reagovat ]
29.09.2016 19:34Od: tommr Tomáš Berdych
sice přes Kukushkina postoupil, ale herně moc nepřesvědčil. Je na něm pořád ještě vidět ta nerozehranost po dlouhý herní pauze. V zítřejším zápase s Veselkou ho proto tentokrát nevidím jako jasnýho favorita ...
[ Reagovat ]
29.09.2016 19:02Od: Nola
Stan je vraj tiez zraneny, nebude hrat v Tokiu...
[ Reagovat ]
29.09.2016 19:14Od: kada.tom
takže turnaj v Tokyu je naprosto otevřený, ani Nishi nebude mít nic jistýho :-)
[ Reagovat ]
29.09.2016 21:08Od: gigin
A Delpo nejde do Šanghaje.
[ Reagovat ]
29.09.2016 18:48Od: Jabadu
Jiřine!
Přišel tvůj čas.
:-)
[ Reagovat ]
29.09.2016 18:53Od: Marduch
tak tak, je čas výměny garnitury na postu CZE-NO-1
[ Reagovat ]
29.09.2016 19:13Od: Fandina
Nastal čas, ale lepší by to bylo přímo výměnou v top deset. Tak uvidíme.
[ Reagovat ]
29.09.2016 17:57Od: kada.tom
zítra český souboj a pěkně až na konec programu :-)
[ Reagovat ]
29.09.2016 17:55Od: Fandina Veselka
s přehledem, 16 es, 73 procent první podání. Cervantese přehrál. Pěkně a jsem zvědavá na zítřejší mač s Berďou.
[ Reagovat ]
29.09.2016 18:00Od: Fandina
13 es, 16 jich měl Berďa
[ Reagovat ]
29.09.2016 17:53Od: mkubis17
tak Berďa s Veselkou čtvrtfinále, to sem zvědav :-)
[ Reagovat ]
29.09.2016 17:14Od: Fandina
Berďulka pěkně. A teď hraje TB také Veselka. 3:1 Jirko pojď!!!
[ Reagovat ]
29.09.2016 17:17Od: Fandina
Jinak fajn, že zápasy jsou k vidění na O2.
[ Reagovat ]
29.09.2016 17:20Od: Fandina
A nakonec 7:2 v TB a tam Jirka dominoval. Tak ještě jeden set, Veselko pojď!!!
[ Reagovat ]
29.09.2016 17:48Od: Kiske007
No Berda pouze dobře podával, jinak to nebyla žádná sláva
[ Reagovat ]
29.09.2016 17:51Od: Fandina
jj podání mu šlo, hlavně, že zvládl ty TB
[ Reagovat ]
29.09.2016 18:00Od: Kytka
Kukuškin je nepříjemný soupeř. Vyhrál, a to se počítá.
[ Reagovat ]
29.09.2016 18:28Od: Fandina
tak tak
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist