Ve Wuhanu postupují Siniaková i Šafářová. Tu čeká krajanka Plíšková

25. 9. 2016, 09:25
Aktuality 202
WTA WUHAN - Stoprocentní bilanci měly první den na turnaji WTA Premier 5 ve Wuhanu české tenistky. Kateřina Sinaiková poprvé na třetí pokus porazila Maďarku Timeu Babosovou a navázala na dvě výhry z kvalifikace. Lucie Šafářová si pak i ve čtvrtém vzájemném měření sil poradila s Američankou Varvarou Lepchenkovou a zajistila si souboj s krajankou Karolínou Plíškovou.
Kateřina Siniaková

Kateřina Siniaková si před šesti dny v Tokiu zahrála podruhé během dvou měsíců ve finále turnaje WTA a byla i blízko k premiérovému triumfu. Vedení proti Američance McHaleové ale neudržela a dva dny poté utrpěla debakl s Estonkou Kontaveitovou v prvním kole turnaje v čínském Guangzhou.

Z těžkých porážek se však teprve dvacetiletá Češka dokázala rychle oklepat a po dvou dnech volna a přesunu na další turnaj v Číně už zase vítězí. Ve Wuhanu prošla popáté v řadě kvalifikací podniku WTA, když si poradila se dvěma domácími hráčkami, a dnes přidala třetí výhru během tří dnů. 

V úvodním kole štědře dotovaného turnaje si Siniaková poradila po setech 6-3 7-5 s o tři roky starší Maďarkou Timeou Babosovou a oplatila ji porážky z předchozích dvou vzájemných duelů.

Česká tenistka přitom v obou sadách ztratila jako první podání. V druhé sadě dokonce prohrávala už 1-4, ale nepříznivý vývoj dokázala vždy otočit a po hodině a půl proměnila hned svůj první mečbol. 

53. hráčka světa Siniaková, která dnes v Číně úspěšně vtoupila i do čtyřhry se Srbkou Kruničovou, bude mít v pondělí volno. Pouze bude čekat na svou příští soupeřku, kterou bude buď čerstvá šampionka z Tokia a bývalá světová jednička Dánka Caroline Wozniacká, nebo dvojnásobná grandslamová šampionka Samantha Stosurová z Austrálie.

Pár desítek minut po Siniakové postoupila do 2. kola i Lucie Šafářová. Ta v dvouhodinovém souboji s Američankou Varvarou Lepchenkovou odvrátila osm z devíti brejkbolů a i když v druhé sadě prohrávala 0-2, zápas vyhrála 7-5 6-3 a vedení ve vzájemné bilanci zvýšila na 4-0.

Devětadvacetiletá rodačka z Brna si od postupu do osmifinále Wimbledonu připsala teprve třetí výhru z posledních devíti utkání. O postup do osmifinále se Šafářová utká s pátou nasazenou krajankou a aspirantkou na Turnaj mistryň Karolínou Plíškovou, s níž prohrála tři z pěti vzájemných soubojů.  

Plíšková už dnes úspěšně vstoupila do čtyřhry, ve které se s Němkou Julií Görgesovou může rovněž kvalifikovat na Turnaj mistryň do Singapuru. Česko-německá dvojice v Číně začala výhrou 6-3 7-5 nad domácí dvojicí Chang Liu a Kai-Lin Zhang.

Další dvě Češky do turnaje vstoupí až v pondělí. Vítězka z roku 2014 Petra Kvitová se letos už počtvrté utká s Lotyškou Jelenou Ostapenkovou (
h2h 1-2), deblová šampionka z Tokia Barbora Strýcová vyzve neoblíbenou Italku Saru Erraniovou (h2h 1-7).

Na podniku WTA Premier 5 dotovaného částkou 2,5 milionu dolarů se sejde takřka kompletní světová špička, ze které chybí pouze zraněná Serena Williamsová.

• WTA PREMIER 5 WUHAN •
Čína, tv. povrch, 2.589.000 dolarů
nedělní výsledky (25. 09. 2016)
• Dvouhra - 1. kolo •
Siniaková (ČR) - Babosová (Maď.) 6-3 7-5
Šafářová (ČR) - Lepchenková (USA) 7-5 6-3
Kuzněcovová (9-Rus.) - Bencicová (Švýc.) 6-3 3-4 skreč B.
Chiricová (USA) - Bacsinszká (12-Švýc.) 6-3 4-3 skreč B.
Vinciová (13-It.) - Puigová (Portor.) 6-3 6-3
Wickmayerová (Belg.) - Rogersová (USA) 6-3 7-6(1)
Siegemundová (Něm.) - Koviničová (Č. Hora) 6-7(7) 7-5 6-4
Švedovová (Kaz.) - Saisai Zheng (Čína) 6-0 6-3
Beguová (Rum.) - Kuličkovová (Rus.) 4-6 7-6(4) 6-2
Makarovová (Rus.) - Lisická (Něm.) 6-1 6-2
• Čtyřhra - 1. kolo •
Görgesová/Kar. Plíšková (8-Něm./ČR) - Chang Liu/Kai-Lin Zhang (Čína) 6-3 7-5
Kruničová/Siniaková (Srb./ČR) - Gavrilovová/Kasatkinová (Austr./Rus.) 7-5 6-4
Klepačová/Srebotniková (Slovin.) - Grönefeldová/Peschkeová (Něm./ČR) 7-6(3) 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

202
Přidat komentář
fujtajblick
to vzala za správný konec... je třeba Erani pokořit.. už je na čase se s ní nemazat..:-)
Reagovat
George_Renel
Petře dnes stačil na vítězství průměrný výkon, soupeřka to ke konci zabalila.
Jeden dotaz. Po rozběhnutí streamu z Batmana mi tento po cca minutě zamrzne a ani po restartu nejde. Máte někdo podobný problém? Již to trvá několik dní.
Reagovat
fujtajblick
http://www.fromhot.com/
Reagovat
George_Renel
JJ, ten používám.
Reagovat
tommr
jj stává se mi totéž. Stream mi normálně běží, ale jen do doby než si zavřu všechny reklamy a pak mi zamrzne. Nevím čím to je. Všechny zápasy ted musím sledovat přes ukrajinský streamy ...
Reagovat
slacker
Prave si to popsal cim to je, zavrel jsi vsechny reklamy
Reagovat
smazaný uživatel
A Denča má 1.set super
Reagovat
smazaný uživatel
je hezky opálená
Reagovat
smazaný uživatel
a v Taškentu mají hezký areál.Docela bych si tam zahrál,kdybych to uměl
Reagovat
VlS
ještě že Ostapenko hrála jak hrála. A Medina by mohla účinností návštěv konkurovat Piotrovi v nejlepší formě:-)
Reagovat
PetaM
Petra postup, super :) Nečekaně lehká práce s Ostapenko, co více si na úvod přát :)

Já bych si teď tedy moc přál, aby Beth porazila Svitolinu a utkala se s Petrou. To bych moc rád viděl :)
Reagovat
smazaný uživatel
Lehká výhra, super výkon zejména na returnu a podání. Super práce Petro
Reagovat
misa
pokračuje ve výkonu z minulého vzájemného zápasu na US Open, špatný servis a množství chyb. Petra směřuje ke snadnému postupu.
Reagovat
misa
6-3, 6-1. Z Ostapenko se pomalu stává oblíbená soupeřka :)
Reagovat
PetaM
Víc takových ...

I když na oblíbenosti záleží jen nám. Když Petra nedělá hlouposti, oblíbené jsou všechny. S Puig to k dnešnímu dni mohla mít 2:0.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi tommrův druhý nick? Poslední dobou jste úplně stejní
Reagovat
PetaM
Vždyť je to pravda. Když nedělá hlouposti, má na každou hráčku. Co se ti na tom jako nelíbí?
Reagovat
smazaný uživatel
Tobě se o tom lehko kecá, ale na kurtu to vypadá úplně jinak. Nevím čím myslíš tím hlouposti, UE není hloupost je to prostě chyba, ale né hloupost. Kecá se o tom pořád Petra a UE ale je hrozně těžké udržet UE na uzdě
Reagovat
PetaM
Vím, jak to vypadá na kurtu, na rozdíl od tebe. A ano, lehce se mi o tom kecá, protože nejsem tak úzkoprsý, jako ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nejsem úszkoprsá a když jsi takový expert (když jsi stál 2 minuty na tom kurtu) tak by jsi mohl vědět jak těžké to je
Reagovat
PetaM
2 minuty? :D :D Já hraju několik let pravidelně min. 1x týdně 2 hodiny ty blbko :D :D Ale budiž, nechám tě v nevědomosti.
Reagovat
smazaný uživatel
nejsem blbka, jsem inteligentní osoba
Reagovat
A.R.R.
Nejchytřejší jsou vždy ti co v životě nedrželi raketu v ruce :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Ta Ostapenko je trapka, švíkla raketou protože Petra dala winner :D
Reagovat
smazaný uživatel
Není to sice top výkon, ale ujde to. Máme set a to je hlavní
Reagovat
smazaný uživatel
Ou tak to byla dokonalost od Petry a WTA to určitě ZASE do nominace WTA hot shot měsíce nedá, tam dají zase Agu kterou tam dávaj jen z povinosti a už to začíná být trapný
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Petro jedem!!!!!!!!
Reagovat
Frick
dnes velkolepě oslavila triumf Caroline v Tokyu!
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/14424889_561628230692026_1135210497645414539_o.jpg
Reagovat
Ma3ek
Od dnes nefandím Cibulkovej vymazala môj komentár na facebooku pričom nebor niakym spôsobom urážajúci ale ako fanúšik som povedal iba svoj názor ako som to videl nič v zlom napísal som že podla mna videla hrať Naomi Osaka prvýkrát asi ked stála proti nej na kurte, že podľa mňa vôbec nebola pripravená na to aká je Naomi už dobrá aj ked je mladá a že to je škoda lebo body budú chýbať na postup na Turnaj majsteriek. Napísal som to k fotke kde mala čelenku a pýtala sa ludí či s čelenkou alebo bez to som nekomentoval iba k zápasu som napísal pretože to bolo hned na druhý den po ňom a hned si ma blokla a nemožem už nič komentovať neumrem kvoli tomu iba je to smiešne, že to vymazala a blokli ma za taký slušný text:D
Reagovat
Ma3ek
asi somnou moc vela ludí súhlasilo lebo som mal moc vela lajkov skoro viac ako ona na fotke tak som asi nebol daleko od pravdy ked sa ich to tak dotklo:D
Reagovat
kada.tom
pravda vždycky bolí ... a Cibulačka tak patrně jen potvrdila, že je prostě taková jaká je ...
Reagovat
Ma3ek
A to som ju tu na tenisportali ešte minulý týždeň obhajoval:D
Reagovat
smazaný uživatel
pritahuje ma,ale na nejaku dlhsiu konverzaciu by som to nevidel
Reagovat
smazaný uživatel
ked hrala finale AO,tak som fandil cinanke,nieco mi u nej nehraje
Reagovat
smazaný uživatel
cibule je ****** *****
Reagovat
adalv87
těžká volba komu to přát,za normálních okolností bych fandil Lucce,ale díky tomu že Karolína bojuje o TM,tak to budu přát ji
Reagovat
smazaný uživatel
U mne jasna volba. Lucy,
ale tip mam taky,
ze ji Karolina vpoho ve dvou udela...;(
Reagovat
misa
Lucie potřebuje body mnohem víc než Karolína. Ta si postup na TM pohlídá na příštích turnajích.
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka výhru potřebuje jako sůl, zvlášť před obhajobou z TM a chtělo by to nabrat nějaéto sebevědomí. Lucka na turnaji WTA vyhrála 2 zápasy po sobě naposledy v Praze a to už je pěkně dlouho. Navíc Karolíně nic nehrozí, TM má v cajku a v Top 10 je teď zakotvená jako tlustá ženská u čokolád v Kauflandu. Navíc Karolínu nemám ráda, takže Lucko pojď
Reagovat
smazaný uživatel
nějakéto
Reagovat
sprchon
http://www.anakonjuh.net/index.php/en/newsen/812-wuhan-ana-s-battery-went-low

Tak asi to byl zbytečnej výlet, ale prostě to chtěla zkusit, no... Nebo fakt jen nechtěla platit pokutu. ;)
Reagovat
EllNino
no zápasy jsem viděl tak kouskové, Katku jsem stihl od 2. setu a hrála zezačátku dost pasivně, ale pak se neskutečně ubránila a Timea předvedla několik kravin, hlavně to podcenění míčku za stavu 4:2 40:0 a pak za stavu 5:5 15:15 ...tak jsem si říkal, že to snad ani není možný :D ...a taky to skvěle Katka dopodávala, to je fajn, v druhém kole Caro nebo Sam, já jí věřím, spíš si myslím, že půjde dál Sam ...a na tu by Katka mohla platit, kik servis vrací dobře a když bude hrát Sam do bekhendu jejím lepším bekhendem, tak to může vyjít ...proti Caro to bude tak trochu styl na styl, hrají podobně, ale to uvidíme, až s kým bude vlastně hrát :)

Lucku jem viděl jen od pulky 1. setu a na konci 1. setu jsem odcházel, co jsem viděl, tak dobré moenty střídaly ty horší, ale to už jsem si nějak tak zvykl, její hraje je ale taková rozlámaná furt, musí si to sednout, uvidíme, jestli už se Kája probudila z agonie a na ten zápas jsem hodně zvědav, Lucka může klidně vyhrát :)
Reagovat
misa
Trenér Karolíny přece už po finále US Open oznamoval, že do Tokia jede tak trochu z povinnosti se jen zúčastnit. Ten její konec ve 2. kole nejde brát vážně.

Lucka střídá dobré momenty s těmi horšími, to máš pravdu. Celkem slušně jí fungoval bekhend, měla dost zbytečně vyhozených forhendů. Oproti červnu, červenci je její return úžasný :) Už vrací podání soupeřky do kurtu. Servis taky pomalu stabilizuje, trochu by potřebovala zvýšit úspěšnost toho prvního, dnes něco pod 60%. Ve druhém setu prohrávala Lucka 0-2, ale pak nastartovala obrat. Lepchenko možná odcházela fyzicky, bylo přes 30 stupňů a Lucka si už konec pohlídala. A proměněný mečbol oslavila výkřikem pojď :) Samozřejmě měla velkou radost.
Reagovat
EllNino
já jí mám momentálně z Češek asi nejradši, protože hodně prožívám její návrat a je to zlatíčko, snad se dostane ještě aspoň na pár let stabilně do třicítky nebo do dvacítky, v desítku už nevěřím, ale tu dvácu by ještě dát mohla, snad bude zdraví držet :) ...

Ona má ten bekhend blbě založenej, takže prostě musí dřít dřít a dřít a na loňském RG už byl téměř dokonalý, teď musí prostě zase na tu úroveň dřít, to není jako Petra, která má geniální švih od pánaboha a její údery jsou technicky pomalu nejlepší na světě ...:) pokud bych někdy někoho učil základní údery, dal bych Petru jako učebnicový vzor, dokonalá technika :) a Lucčín bekhend jako odstrašující případ :D hned po forehandu Niculescu ;)
Reagovat
misa
Top 30 by ještě Lucka zvládnout mohla, výš už to bude těžší. Ale kdo by řekl, že Vinci se po třicátých narozeninách objeví v desítce? Sport občas přináší nečekané příběhy. Kromě fungujícího zdraví by taky potřebovala vyřešit nejasnou trenérskou situaci.
Reagovat
smazaný uživatel
ja se strasne bojim, ze se vsechno to, co jsme (Lucy, Rob, Betka, 1GSL..) ;-) pracne vystaveli a nasledne vydreli, temi zdravotnimi lahudkami totalne a nenavratne pretnulo a zhroutilo. Lucy se zase bude urcite zlepsovat, tomu verim, ale je po posviceni, bude to jina vlna, jina kvalita... a taky s jinymi lidmi, Rob uz se nevrati. Kam to dosplouchne, to si netroufam odhadovat... Frantu nevnimam jako reseni, ale predevsim jako sparringa, stejne jako u Petry. A je velmi dobry, obema solidne popiloval(vava) mezihru! :-))
Reagovat
misa
To je všechno možné, ale nemělo by se zapomínat, že ty Lucčiny zdravotní problémy nakonec dobře dopadly. V tenise už možná nikdy nedosáhne na dvacítku, ale může normálně sportovat, vyhrála domácí turnaj, deblové US Open, má medaili z olympiády. Taky jsme dnes o ní nemuseli mít žádné zprávy a ona by se smiřovala s tím, že se už nikdy bez bolesti neproběhne, možná neprojde. Její artritida se mohla zvrhnout i v chronickou formu bez naděje na podstatné zlepšení.
Reagovat
smazaný uživatel
tak samozrejme, ale vratila se k tenisu, takze ji uz mame opet ve sparach.. :-)
Reagovat
misa
:)
Reagovat
VlS
Jasně, ale protoze jí máme rádi, tak jí chceme vidět zase zářit. Míso, já mám Lucku úplně nahoře opravdu dlouhý roky, i v dobách, kdy byla ( skoro) bez mezihry a hrála ještě víc vabank než Petra. To byla " moje" Lucka Billy the Kid, pistolnice. Ledovej pohled ( Sojka mě špičkovala, že je zmrzlej) a střílela to. Holt, někdy ( a někdy často) byla ta muška trochu vychýlená, no. To hodně změnila Biljana a Rob to posunul na nejvyšší level. Právě ta atmosféra týmu, Rob, Beth, srandičky, opičky - to všechno bylo strašně důležitý, z tý dřinu to dokázalo asi udělat super zábavu a Lucku to polilo živou vodou. Moc bych Lucce přál, aby se to pivedlo resetovat. Ale bojím se, že má Sojka pravdu, že to už bylo. Ať to bude, jak to bude, stejně bude Lucka naše ukázněný sluníčko ( neexistuje druhá hráčka s tak fér přístupem a s takovou kázní při hře, nekonfliktní, nevymýšlí problémy, nedělá podrazy, nezdržuje, nezneužívá MTO, a i když dostane na budku, tak se na soupeřku usměje, pidá jí ruku a dívá se jí do očí a pokud brečí, tak až někde sama v koutku. Absolutní sportovní osobnost, mám k ní obrovskej respekt a je fuk, jestli ještě loňskej rok vyrovná, překoná, nebo ne, kvůli tomu ji nefandím.
Reagovat
sprchon
:)
Reagovat
smazaný uživatel
Krasne shrnuti, lepe bych to nedal, ani kdybych byl v laufu;)
Hele, ale nahodou ty jeji zdravice od site do tribun, byly legendarni, a jeste se u toho usmivala;)

Tak Ti nevim,
ale asi ji budeme muset nekoho najit;D)
Reagovat
makro99
Lucie není nijak výjimečně psychicky slabá hráčka. Jinak by nedokázala pravidelně porážet hráčky TOP 20 i TOP 10 (letos 8:8, dlouhodobě aktivní bilanci má se Stosur, Radwanska, Wozniacki, Sharapova, Schiavone, Ivanovic, Henin..); navíc je často dokáže porážet i v těsných koncovkách, viz aktuální Stosur 7:6 (11:9), 7:6, ze setbolů a 2:5 v 1. sadě, 1:3 ve druhé; Wozniacki v Dauha 7:6 ve třetím po 5:6 a 0:40. Nemluvě o zápasech s papírově slabšíma soupeřkama ? letos třeba v Praze byla v semi kousek od vyřazení s Cornet 3:6 7:5 6:1, a o titul prohrávala s Klárou ve 2. setu 2:5 a otočila na vítězných 7:5. Loni v Kodani finále, když všechny zápasy otáčela z 0:1 na sety atd.
Reagovat
smazaný uživatel
Rob z ní udělal silačku
Reagovat
misa
Pěkný komentář.
Reagovat
smazaný uživatel
No doufal jsem v nejake svetylko;)))
Je treba vyvinout mentalni usili,
aby se zase pripletl do jeji cesty nejaky jiny Rob...no...
Reagovat
tommr
se přesunula z Albuquerque do Las Vegas kde dneska úspěšně zahájila kvalifikaci na místní ITF turnaj ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
hlavne, at ta Maruska uz drzi pohromade, snad uz trochu zesilila.. :-)
Reagovat
tommr
já jí viděl v Albuquerque hrát s Minellaovou a přišlo mi, že zesílila dost - v tom dobrým slova smyslu. Už to rozhodně není taková hubená tyčka jako když jsem jí viděl naposledy asi před rokem. Herně mě ale moc nenadchla - pořád ještě hraje takovou plácanou, která není ani defenzíva ani ofenzíva ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
ja jsem ji ted prave vubec nevidela.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
já jí viděl proti Minelleo 2. setu a v ničem nezaostávala,akorát podělala 1 celý gamme v závěru
Reagovat
Haitik
Tak super, snad ve městě hříchů taky udělá nějaký dobrý výsledek :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ale je ti jasne, ze pokud Maruska Vegas nevyhraje, tak jednicka na vysvedceni nebude...;)
Reagovat
Frick
Dnes bude Zdeněk velice neščasný.
Reagovat
smazaný uživatel
https://twitter.com/monty025/status/780065823893446657
Reagovat
kada.tom
jsem rád za výhru Slavie, ale jen proto, že S*alta tímto ztrácí na Plzeň :-D
nadále ale platí, že mému srdci je z pražských klubů nejbližší Bohemka :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Jabadu
Já ti ani nevím, jestli jsem rád, že někdo zkouřil Spartu. Asi jo, ale jenom to potvrzuje, kam se kolektivní sporty v Česku dostaly. Netvrdím, že je to jen otázka peněz. Zrovna fotbal je na okresní úrovni jeden z nejlevnějších sportů, ale ta absence jakékoliv morálky, možnost ovlivnit zápas ... atd.
Můj synovec hraje fotbal na venkově (ono tam nic jiného není) a i když ho podporuji, věřím, že si vybere časem nějaký jiný sport. Spravedlivější.
:-)
Reagovat
Frick
Červenobílý gigant vyplenil toaLetnou. Odcházím dlouze a velkolepě slavit!!!
Reagovat
Jabadu
Máš na to právo!
:D:D:D
Reagovat
bIbec
koukám, že Bára je proti Sáře kurzová favoritka :-)
Reagovat
horska.kraslice
Sázkové kanceláře nevědí nic o tenise, znají jen žebříček.
Reagovat
tommr
já doufám, že tentokrát jim to vyjde. Jestli Bára neporazí Erraniovou ted tak už nikdy ... :)
Reagovat
tommr
v ryze českým finále konečně urvala první ITF titul Miriam Kolodziejová, která letos prohrála ve finále už třikrát ... :)
Reagovat
bIbec
Kopřiva taky dneska vyhrál svou premiérovou desítku. Každopádně výsledek z Brna mě moc nepotěšil. Přál sem její soupeřce.
Reagovat
tommr
já pořádně neznám ani jednu z těch finalistek a Miriam jsem to přál hlavně kvůli tomu, aby neprohrála i čtvrtý finále za sebou ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
mi je z rozhovoru sympaticka, prijde mi velmi normalni, ze stoji pevne na zemi, jak hraje teda nevim.. :-)) Jeji finalova souperka Sumova se mi naopak zda ze stejnych zdroju (Tenisovy svet) pekne strelena, ale asi fajn holka a prijde mi docela tak skryte ambiciozni... to vubec neni na skodu, jen me tim prekvapuje.. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=xlc6gjShruU
Reagovat
smazaný uživatel
Šumová je naprosto skvělá holka. Nejsympatičtější ze všech, správně střelená. Miriam ale o moc nezaostává, v sympatičnosti, nikoliv ale v střelenosti. To je parketa Diany. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Faaakt dobra;D))) Jako uz je moje oblibenkyne;D)))

https://www.youtube.com/watch?v=r9t6WK_VXP0
Reagovat
smazaný uživatel
Vlastne jsem se tesila vic na to skladani nez na ten tenis, takze ten tenis mi byl takovej volnej...takze jsem hrala dobre;D))))
Hodnoceni sezony, potkala dva chlapy, jeden ji nadchl do hry, druhy, no nemuze vlastne rict ten druhy, ten prni-druhy;D) me nadchl do psani pisnicek...
Reagovat
sprchon
Výborný. :D :D :)
Reagovat
sprchon
A hned mě napadlo, že je asi taky Váha. :D Docela se v tom vidím.
Reagovat
sprchon
https://www.youtube.com/watch?v=bxfJOCHwH34

Studovala jsem víc než jsem měla. :D
Reagovat
VlS
Jo, ta holka vPadá sympa, může s ní být sranda. Ten novinář toho ( po tommrovsku) trestuhodně nevyužil, příležitost zmačkal a hodil do koše a předvedl se jako sterilní ťuňťa. A když je někdo ťuňťa, tak mu není pomoci.
Reagovat
smazaný uživatel
Larsson se odhlásila, bude mít Japonskou kvalifikantku.
Reagovat
tommr
vítězí i v deblu. Spolu s Krunicovou dneska porazily pár Gavrilova/Kasatkina. V příštím kole narazí na čtvrtej nasazenej pár Hingis/Vandeweghe. Doufám, že se jich nezaleknou a pošlou Hingisku předčasně domů ... :)
Reagovat
kada.tom
Lisicki dostala slušnej sekec mazec od Rusky :-D
Reagovat
horska.kraslice
No ruku na srdce, dalo se to čekat :-(, Sabine je daleko předaleko za svými parádními časy....
Reagovat
tommr
turnajová jednička Larssonová odstoupila což vedlo k překopání pavouka ...
Vydělala na tom hlavně Denisa Allertová, která je ted turnajová devítka a v prvním kole bude hrát s japonskou kvalifikantkou Kuwatovou. Snad toho Denisa náležitě využije ... :)
Tereza Martincová, která do hlavní soutěže postoupila z kvalifikace bude v prvním kole hrát s Ruskou Khromachevovou ...
Reagovat
horska.kraslice
Už jsem skoro věřila, že Denča umí víc spíš na lepší hráčky, takže los proti Larsson jí vlastně paradoxně nahrává, když toto. Ale Denčo, tohle je velká příležitost, tak se kousni i proti outsiderce, ano? :-)
Reagovat
tommr
od Larssonový schytala Denisa na USO těžkej výprask takže s tou by to asi zase nedopadlo dobře. Denisa měla velký štěstí ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Já vím, ale snažila jsem se namluvit si, že to bude odveta :-). Ale vážně, snad se Denise ulevilo a nová situace do ní vlije patřičnou dávku bojovnosti.
Reagovat
tommr
případná odveta by sice byla sladká, ale takhle je to asi lepší. Denisa už musí konečně zabrat pokud se chce zase vrátit do první stovky. V její polovině pavouka není žádná nehratelná hráčka ... :)
Reagovat
kada.tom
Tereza Martincová dostala do 1. kola Khromachevu
Reagovat
EllNino
to je hratelné, rozhodně :)
Reagovat
kada.tom
ono i případné 2. kolo nevypadají nijak zle :-)
Reagovat
PetaM
http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/posting/2016/1075/OP.pdf

Zítřek už bude nabitější, než dnešek ...

Petra začíná jako první na centru, zas a opět skvělá hodina pro nás :/ Ale asi vstanu, klidně to může být její poslední zápas ve Wuhanu.

Bára hraje na kurtu č. 1 jako třetí v pořadí, takže to taky uvidíme, super :)

A Lucka s Kájou zakončí program na centru, takže to taky uvidíme. Opět super :)
Reagovat
tommr
Karolína s Luckou jsou psaný až od 15:00 což je pro nás ideální čas. Škoda, že v takovou dobu nemůžou hrát všechny naše holky ... :)
Reagovat
bIbec
Sleduje někdo Lojzinku a Timeu? Teď sem to zapnul a Timea vypadá nějak špatně.. co se tam děje /stalo?
Reagovat
smazaný uživatel
Nevim, jen jsem ted jen koukl na prubezny vysledek. No ja jsem spokojeny za Lojzicku. Ale jen z vysledku.;)
Reagovat
tommr
ted tam nad kurtem lítal nějakej drone ... :)
Reagovat
blixa
Bel skreč ? No jo, zase prepitá a prejásaná, já to tušil, ty mladý nic nevydrží ... :D
Reagovat
smazaný uživatel
zrovna, když začala hrát dobře a Kuznu by zvládla tak kecla na kostrč a bylo hotovo. Myslím že ji už léčila. Potřebovala by zhubnout
Reagovat
dunphy
Muselo to bolet jako kráva. Je mi jí strašně moc líto :(
Reagovat
sprchon
Co se tam stalo? :( Kostrč už měla bejt v pořádku sakra...
Reagovat
dunphy
Spadla. Hrozně ošklivě. A právě na tu kostrč. Na twitteru už psali, že je to úplně to stejné místo, které měla letos zraněné, takže si to tím pádem asi obnovila :(
Reagovat
sprchon
No dopr... Tak to je asi konec sezony.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mozna je tu vetsina spokojenych, ale ja tedy ne;)
Jiste vyhra potesi, o tom zadna...ale...

Lucy hraje ted svou starou klasiku, tlaci souerku za BL, tlaci ji, aby zkratila uder a mohla dobre zakoncovat vymeny. Jiste, to je dobre, ale jeji postup zebrickem a finale GS 2015 bylo zpusobeno tim, ze zacla variovat vic hru.
Tohle nemuze stacit na lepsi souperky, a lepe pripravene...jako neni to spatne, ze to hraje, ale neni to proste dostacujici, a je to opet jeden napad na zapas...

Dneska jiste tezky a vyrovnany souboj s levorukou Varvarou...ale rozhodlo opravdu par momentu, a klidne by mohlo byt vsechno jinak.

Jeste, abych nebyl tak tvrdy...ty insajout forehandy dneska bylo mozne videt...no, ale bylo to tak 50 na 50.
To, co se nedalo Lucy uprit, ze bojovala, ale ona na svuj zpusob bojovala vzdycky...ikdyz Rob ji naucil byt trochu silnejsi...

V dalsim kole Karolina. Tak pokud ta holka nebude mit pribite paty ke kurtu, tak Lucy nema v tom souboji co nabidnout. Zatim hodne monotonni na to, aby ji mela cim prehrat. Nevyuzivat nabidnute BB...si nebude moct proste dovolit. Vypadky pri servisu take ne...to vsechno se projevi...a myslet si, ze jen tak Karolinu zatlaci...na BL...no...nevim;)

Takze Lucy, do dalsiho zapasu je treba se zlepsit...hlavne na returnu, tam je to straaaasne videt, ze proste je trochu bez napadu...nebo lepe receno s jednim napadem...(ale behem jednoho dne a s Frantiskem, to asi pujde dooost tezko)

Tak muze se vratit do toho herniho modu jeste pred Biljanou...jako proc ne...mozna i tu pomyslnou vetsinu, pomyslnych fandu nadchne, ale nejsem fanda, su Vlk;) takze spis bych to povazoval za prusvih...
...za mne spatne, zatim spatne no...

Nic, ted jen cekam, jak se k teto prekerni situaci vyjadri kolegove z GSL, sojka, janekda a vls...
...trebas to nejak zlepsi;)))
Reagovat
misa
Stal se z tebe pesimista :) A ten Steckley umírá nebo je zavřený na psychiatrii, že s ní nejezdí?
Reagovat
blixa
Tipoval bych to na chorobně žárlivou manželku.
Reagovat
misa
Hráčka se s trénerem ubytuje na týden, dva ve wimbledonském domku nebo pařížském bytě a nikdo neví, co tam vlastně dělají :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo taky bych to tak tipoval, bohuzel, ale on s tim sakra musi neco delat...takhle to nejde.
Reagovat
blixa
Nejhorší je, že to stejně vždycky blbě dopadne. S magorem se žít nedá, akorát ten kdo to zkouší zachránit zažije pár let šíleného života, než se stejně rozvede.
Reagovat
misa
Pokud je to pravda, tak jako trenér v ženském tenisu skončil.
Reagovat
dunphy
Ještě je možnost, že by u něj skončila paní manželka :D
Reagovat
smazaný uživatel
Coz by bylo nejlepsi;D)))
Ale nic zleho jim nechci prat no...ale jasne, ze z hlediska Lucy...
Reagovat
smazaný uživatel
No to je mozne...
...a asi proto mu to dela tak velky problemy to rozseknout.
Reagovat
smazaný uživatel
Pry pesimista;D)
Ja trebas verim, ze Rebel jak bude mit kliku GS urve;D)))
Verim v 1111ho
Verim v KiKi Mladenovic, a to je jen pro nej. tvrdaky.
Verim i v Lucy, ale neee takhle, to bych musel byt nality jak doga;D)

Proste usli jsme s Lucy kus dlouhe cesty...takze...nemuzu v tuto chvili vymeknout sakra;) Jak si to jako predstavujes?;D)

Rob je magor no...nechat ju Frantovi, ktereho prvni stace bylo delat partaka Petre na cestach...at si klidne jako trenuje, ale at zacne s juniorkou, nebo systematickou praci, a ne s hrackou, ktera ma 30 roku...jako fakt nekteri lidi nemaj snad soudnost...;)
Se nedela, takhle ji nechat...jsem psal, ze Rob je ve vetsim srabu nez Ana Ivanovic...aspon, kdyby ji nejak dal predal...s rozumem proste...

eh...a nezlob me miso;)
Reagovat
misa
A proč si třicetiletá hráčka nesestavuje hraní plán a taktiku sama? Fakt se za tu dobu nic nenaučila? Zkušeností má mraky. Trenér by pak mohl fungovat jako motivátor a v případě Čermáka i velmi kvalitní sparing při tréninku. Stejně je to jen provizorní řešení do konce roku.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale za Roba se to i ucila, uz ji to trochu i slo, ale asi by potrebovala vice casu no.
Karolina se to taky ucila, a nakonec se to tomu Vankovi celkem povedlo. Ale koukni na to takhle, ze za jednu sezonu to nebylo...polovicni reseni, nejsou reseni.

Takhle at s ni jezdi trebas jako trenerka a hracka Betka, a horsi to rozhodne nemuze byt;) Spis naopak, ale to je jen dohad....
Reagovat
smazaný uživatel
Krom toho bys mel vzdy pocitat s tou mentalitou Lucy...
...hodna holka no;)
Reagovat
VlS
Lucka by si to měla s Robem ujasnit a pokud to nepůjde, tak si prostě najít jinýho trenéra, kterej jí dokáže připravit na konkrétní zápas, jak to uměl Rob. Pokud by mělo jít o problém wimbledonskýho domku, tak tam snad může manželku vzít s sebou. Nebo může bydlet v hotelu jinde. Zas ty prachy za lňskej rok asi bebyly špatný. A pokud i to je problém , tak viz Blixa, stejně není šance, ani u tenisu, ani u filmařiny. A že by chtěl jít Rob dělat do banky k přepážce, na to moc nevypadá. Ale třeba je všechno jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenze znas nasu Lucinku...
...chodici dobrota proste. Nevim jestli je toho vubec schopna. To by se spis mel vzpamatovat ten Rob a fakt rychle. Zacinam byt nevrly;)
Reagovat
tommr
když se dokázala Petra zbavit Kotyzy tak by to Lucka taky měla zvládnout. Jen si nemůže dovolit s tím tak dlouho otálet ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Noooo, a co ta Petra tim jako dokazala, ze se ho zbavila...
NIC od TE doby poradneho neuhrala.
(Krom toho trochu jina hracka)
Takze faaaakt super priklad;)))

Ale vim, ze mas tu Kotyzofobii, takze zase je treba k tomu prihlidnout.
Zbavit se muzes cehokoliv a kdykoliv, ale je treba vedet, cim to nahradit...a ne strilet od boku jak to prijde, tak to prijde....
Reagovat
tommr
Petra s tím váhala právě příliš dlouho a napáchané škody se nedají odstranit ze dne na den. Podívej se na Wozniackou - ta se ho zbavila rychle a rázem letí nahoru jako kometa ... :)
Reagovat
EllNino
to se přece nedá vůbec srovnávat ...
Reagovat
tommr
já myslím, že je to docela dobrej příklad, kterej ukazuje, že:
1. Kotyza je k ničemu ...
2. pro hráčku je lepší bejt bez trenéra než s trenérem "na baterky" kterej na ní nikdy nemá čas ...
Reagovat
EllNino
Kotyza dovedl Petru k největším úspěchům, trochu úcty :)
Reagovat
misa
Kotyza by po letech zase mohl trénovat Lucii, bydlí teď prý v Brně :)
Reagovat
dunphy
K ničemu jsi ty, tvoje vyjadřovací schopnosti a taky pravopis.
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
VlS
A to myslíš jako vážně? To už smrdí paranoií.
Reagovat
tommr
je v tom trochu nadsázky, ale opravdu jen trochu. Fakta jsou ale neúprosná - jakmile šel Kotyza od válu začala Wozniacká vyhrávat ... :)
Reagovat
misa
Ale Petra pod ním získala všechny své WTA tituly. Bez něj nehrála letos ani jedno finále.
Reagovat
smazaný uživatel
On ma jasnou Kotyzofobii...

Piotr Wozniacki se nikdy ani moc netajil tim, ze jak si berou do ty svy podareny rodinky trenera, tak to te Karoline ma neco dat herne a mu trenersky...ale aby ten trener mel uplnou volnost...eh...snad ne...

...kefrat si do toho nenechaji, a nechavat si nekoho na delsi dobu...pche...to uz vubec ne.
Udelali to tak se vsema co meli. Piotr je fotbalista, tenisu rozumi amatersky proste, vzdy si nekoho vezme, neco od neho odkouka, neco se nauci, a pak mu zamava. Nikdo u nich nevydrzel dlouho a ani nevydrzi.

Az budou mit zase pocit, ze se potrebuji necemu naucit, tak si nekoho na nejakou chvilu koupi.
Me by spis zajimalo jestli ta Karolina letos opravdu konci?

No a jinak, hlavne ze s Cermakem Kvitova vyhrala plno titulu...ze se ji policky primo prohybaji pod tou tihou poharu...

...bez Kotyzy by si pochopitele na ten Wimblas nesahla...bylaby nejaka prumerna hracka a mrhacka.
On ji naucil hrat na min. pocet vymen. Defacto udelal v tenisu revoluci...na svuj zpusob zavedl lajna, lajna...

Ze ji nedokazal dal posunout, to uz je jina vec...ale nevsiml jsem si, ze v CR beha hafo treneru, kteri maji zkusenosti s GS vitezkama, ktere tam nejen dotlacili, ale dal posunuli...

Trebas to zvladne Vanek. Celkem bych mu to pral;)
Reagovat
VlS
No, tak zatím nikdo s Petrou nedokázal víc než Kotyza a uvidíme, co bude dál. Třeba to bude daleko horší. Myslím, že problém není zdaleka jen v Davidovi a Petra není tak tvárná, jak si možná myslíme. Bude pěkně paličatá. Davidův vliv na Caro byl nulovej, kolik měli tréninků, 10?
Reagovat
tommr
tak on taky Kotyza nikoho jinýho k Petře nepustil takže nemáme žádný srovnání. Frantu Čermáka při vší úctě neberu jako trenéra ale spíš jako sparring-partnera. Tvárná asi nebyla nikdy, ale určitě byla v létech 2012-2013 tvárnější než je ted. Každej kdo k ní ted příjde to bude mít strašně těžký, protože už je dlouhodobě zajetá v určitých kolejích ...
Reagovat
smazaný uživatel
Frantu Čermáka při vší úctě neberu jako trenéra ale spíš jako sparring-partnera.

***

No hlavne zes nedavno te Lucy toho Cermaka pral;D)))
Reagovat
misa
:)
Reagovat
tommr
jako náhrada za Steckleyho je i Franta dobrej. Předpokládám ale, že to bude jen přechodný řešení než si Lucka najde někoho zkušenějšího ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
jako náhrada za Steckleyho je i Franta dobrej.
***
No, tak rict to muzes, pohled takovy mit muzes. Brat ti to nebudu.
Ovsem podle me je uz lepsi, jakby byla sama, nebo ji trenovala Betka.

Tohle neni dobre ani jako docasne reseni...a jak mas rad ty fakta.
Tak pouziji tvou zbran:
Za doby Franty u Petry to pomohlo Petre jak mrtvemu zimnik.
Vysledky to jen dokladaji. Jak je mas tak rad. O hre se nebudu snad ani bavit.

Jesteze na OH tam byl u tech holek aspon Pala...ze...
Reagovat
smazaný uživatel
Podle tommorovské úvahy je Kotyza k ničemu, bo měl výsledky, ale Franta je dobrej, bo je nemá.
A to nemám nic proti Frantovi.
Reagovat
tommr
zase překrucuješ moje slova. Neříkám, že je Franta nějakej trenérskej génius, ale určitě je pro Lucku lepší než Steckley, kterej věčně řeší nějaký problémy doma a na Lucku tak nemá čas ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Kotyza zbaběle utekl za rodinou a Steckley je s rodinou, ale jako oficiální trenér vlastně netrénuje. V tom aby se čert vyznal.
Reagovat
tommr
kolikrát za poslední rok si viděl Steckleyho s Luckou na nějakým turnaji? Mě jeho důvody proč pořád absentuje nezajímají, ale je evidentní, že takovej trenér je k ničemu ...
Reagovat
VlS
A tak důležitý je spíš co si o tom myslí Lucka. Já neplatím ani Roba, ani Frantu. Roba bych osobně taky třískl, ale nevím co za tím je. Za děcka a jejich vývoj bych obětoval klidně i 20 GS, protože na světě není nic důležitějšího. Houby o tom víme, jen tady tvoříme nějaký teorie.
Reagovat
smazaný uživatel
Při vší úctě k tommrově aktivitě zde na TP lze říct, že to je takové klouzání po povrchu a spíš to odráží jeho vnitřní rozpor než nějaká tenisová fakta.
Schválně jsem se podíval na tvrdá data >
Kotyza ji převzal v dubnu, Kerolajn začala hrát v červnu a odehráli spolu 6 turnajů. Výsledky byly nevalné, ale to byly i před nástupem na post trenéra. To že se chytla na US open může být i jeho zásluha, navíc je to její oblíbená část sezony.
To jako chceš říct, že za 3 měsíce trénování se pod ním tak zhoršila?
Reagovat
tommr
nic takovýho jsem samozřejmě nemyslel. Pro mě je působení Kotyzy u Wozniacký jen taková úsměvná epizoda, která ale dobře ukazuje jeho charakter. Nic nepokazil ani nevylepšil (v tak krátkým čase ani nemoh) a když to s Wozniackou vypadalo nejhůř tak zbaběle utek. Současná vítězná šnůra Wozniacký ukazuje, že to bylo předčasný a špatný rozhodnutí ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale on neutekl?
On byl odporouceny, jestli jsem to dobre pochopil.
To adjektivum: zbabele
Tak pouzit ho muzes, ale v tvem pripade je to podle me trosku za hranou...
Reagovat
tommr
podle vyjádření Wozniacký odešel na vlastní žádost - údajně proto, aby moh bejt víc doma s malým děckem ...
Reagovat
smazaný uživatel
Úsměvné jsou spíš tvé úvahy a předpoklady, když čtu cos tady dokázal napsat. Osobně jsem Kotyzu nikdy moc nesledoval, protože byl tak trochu v pozadí za Petrou, ale tvá zaujatost je více než patrná. S tvrdými daty to nemá nic společného. je to tady sice taková žvanírna, ale jsem zvědavý zda Petra předvede nebo vyrovná alespoň jednu sezonu, když ji trénoval.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak povest se ji to muze. Ale jednoduche to asi nebude.
Kazda ta hracka je nejaka osobnost, a kazda potrebuje nekoho, kdo ji proste sedne. A jeste ji herne posouva, nebo udrzuje, motivuje jit dal... Tak zadna sranda to neni...

Tak Kotyza asi udelal chybu v tom, ze si ji moc prispustil tzv. k telu...ale rekneme si na rovinu. Kdo by z nas obstal...
Jak by nas nekdo totalne zboznoval, byli bysme pro nekoho proste pomalu "bohem"...protoze nam zmenil totalne zivot, a dotahl nas ke GS titulu...atd.
...tezky proste...tohle ustat...

V pozadi on nebyl, bych rekl. Hodne komentatoru komentoval jejich vztah.
Ze je az neksutecny... v tom, jak je blizky, jak si veri atd. Jak dva pratele atd...atd.... Ale nevim...
Jak si clovek v takove pozici nenecha ten odstup...muze to byt supa jako hrom...

Ale popravde
...teda ja bych na to asi nemel...;) Predstava, ze trebas Lucka se na mne diva pomalu jak na bozi obrazek...nevim...ja bych se z toho asi zblaznil...a rozhodne bych se s ni neobjimal...to je konec...jako muzete si myslet o mne co chcete, ale jsme jen lide...a proste to jsou supy, kterym odolavaji jen hodne vnitrne silni jedinci;)

Jako kazdy trener se snazi ten odstup mit...ale jak rikam...jina situace je, jak ma uspech a sverenec ho zboznuje jak boha...
Reagovat
VlS
Já si myslím, že spolupráce Petry s Kotyzou měla skončit nejpozději po druhým vítězným Wimbledonu. Prostě proto, že už ta spolupráce trvala dlouho a možná už to začalo být stereotypní, Petře už nebyl schopnej rozmlouvat tu a tam hlouposti ( vyhazov Stoibera) a tak, možná přestával být autorita a začal být víc kamarád .... prostě to trvalo dlouho. A když zabral za záchranou brzdu a místo foukání na bebinko zařval, tak letěl. Chyba spíš byla nechat to dojít tak daleko ( vztahově, sociálně), možná se nechal vytlačit z důležitejch věcí v týmu ( např. mediální fungování Petry považuju za amatérský )ale to už je fuk. Nicméně, nic z toho z něj nedělá neumětela nebo blbečka. ( Ale k Lucce by mi neseděl, na to je moc suchar, ale to by byl po Robovi každej)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo souhlasim se vsim...i s tim Kotyzou, ktery by se k Lucy asi nehodil, nakonec on ji trenoval...takze, kdyby jim to sedelo, tak by ji trenoval asi dele...
Reagovat
smazaný uživatel
Napsal všeználek tommr...
Reagovat
VlS
Znám - a proto ju mám rád
Reagovat
smazaný uživatel
Mám obavu, že s Lucčinou hrou už nebudu spokojený nikdy. Ani tak mi nevadí, že nehraje čopy, dropšoty atd. nebo že se netlačí na síť, ale chybí mi u ní nějaký nápad, herní plán. Přijde mi, že prostě na ten kurt přijde, nějak to odehraje, dá pár vítězných úderů, pár chyb a konec, nějak to dopadne.

Paradoxně se mi nejvíce líbila její hra pod Biljanou. Technicky to sice nebylo to stejné jako s Robem, ale nahrazovala to taktickou přípravou. Moc se mi líbil zápas v Montréalu 2012 s Bobinou. Nepouštěla se s ní do dlouhých neřešitelných výměn přes Bobinin bekhend, místo toho se nebála s ní klidně vyměňovat přes forhend, kde si vždy počkala na příležitost. Výsledek byl tuším 6:2 6:2 pro Lucku.

Je to sice "blbost" - místo do BH do FH, ale přesně takový prvek mi u dnešní Lucky chybí.
Reagovat
misa
Lucie ke hře Roberty Vinci, konec roku 2012:

"Hraje čop, má dobrý první servis. Spousta hráček se jí to snaží hrát přes bekend, ona z něj hraje většinou jenom čop. Z toho se pak dál moc vymyslet nedá, aspoň nic moc rychlého. A ona právě čeká na to, až jí to člověk zahraje jakkoliv, aby se sama dostala k forhendu. A aby převzala iniciativu, přešla na síť. Já jsem jí to hrála rychle přes forhend. Jakmile jí to člověk nehraje do forhendu pomalu, nemá to ráda a dělá chyby."

Mně se u hry Lucky hlavně nelíbí, že neumí čopovaný bekhend. Tady je vidět, že její trenéři v mládí tenhle důležitý údwr zanedbali. Pak se Lucka těžko brání z bekendu, taky nemůže změnit rytmus hry.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to neni paradox s Biljanou;)
To zacala jeji hra kosatet, nejlepsi by byla asi kombinace Biljana + Rob...Biljana rozviji jeji hru dale, a Rob samostatnost a hlavu...
No, ale shodneme se, ze tohle asi ted nevyjde.;)
A s Frantou to asi nevytrhne.
No, tezke casy nas ted cekaji.
Reagovat
misa
Těžké časy byly před rokem, když nehrála a ještě těžší na konci 2015, kdy se už málem loučila se sportem.
Reagovat
smazaný uživatel
:) Myslel jsem vzhledem k výsledkům pod Biljanou a pod Robem.

Kombinace by to byla dobrá, ale Rob je bůhví kde a Biljana, netrénuje ještě Alizé, asi ne, co?:)

Lucka se mi teď zdá tak nějak rozsypaná. Snad akorát v deblu ji Bětka na chvíli "slepí", ale pak následuje dvouhra a vše je zase při starém.
Reagovat
tommr
Lucka není typ hráčky, která by mohla dlouhodobě fungovat bez trenéra. Současnej bezprizorní stav jí velice škodí. Čím dřív se zbaví Steckleyho a pořídí si nějakýho stálýho trenéra/trenérku tím líp ...
Reagovat
tommr
už je zase na kurtu. Spolu s Krunicovou budou hrát debla proti páru Gavrilova/Kasatkina. Katka si toho naložila opravdu hodně. Nevím jestli to je rozumný ...
Reagovat
blixa
Kurnik, blbej los. Kája proti Lucce, to je peklo. Navíc obě ty body potřebujou jak sůl. Já snad na to ani nebudu koukat :(((
Reagovat
misa
Karolína je v letošním race 5. Ta má bodů na rozdávání :)
Reagovat
tommr
dokud nebude mít TM jistej tak žádný rozdávání nepřipadá v úvahu ... :)
Reagovat
misa
Lucince by mohla pár bodů nadělit :)
Reagovat
blixa
To je jen zdání. Do TM je ještě ve hře 900+1000+470. Na rozdávání to fakt není.
Reagovat
misa
Současný náskok 929 bodů na 9. místo v letošním žebříčku mi přijde hodně slušný. Situace se může ještě zamotat, to je pravda.
Reagovat
blixa
No hlavně že Když už Kája vyhučela v Tokiu, tak ji kolegiálně "podržely" i její konkurentky, akorát Aga toho zbaběle využila aby se dostala o pár bodů před ní ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, ale takhle premysli fandove, ne hraci, ze...kdyby tak premysleli, tak se z toho zblazni...
...si predstav, kdyby ti hraci sli na kurt s tim kalkulem, ze jako neco pustim, bo mam nabodovano. Nebo i naopak, nepustim, bo me jeste nejake body chybi, nemam nabodovano.
Oni se soustredi hlavne na daneho soupere se kterym hraji. Uz tak tohle soustredeni neni zadna sranda...a hlavne obcas nemit toho soupere tzv. v hlave;)
Proste maji uplne jine starosti;)
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm, škoda. Monča na technické hráčky typu Aga nebo Vinci neumí... Top 20 na konci roku asi nevyjde, ale aspoň Monča nebude muset slavit narozeniny na turnaji. :)
Reagovat
PetaM
Pěkně babi!
Reagovat
smazaný uživatel
Opičáku. Navíc na tu melodii se hodí jenom jednoslabičné příjmení... :D
Reagovat
PetaM
Na tu melodii se hodí vše, co porazí druhou melodii.
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť ty ani nevíš, která melodie to je... :D
Reagovat
PetaM
Mám svoji melodii :D :D Jak mi to zní, takovou mám melodii :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych ti našel, co je originál, ale nevím kde. Občas to hrajou trumpeťáci na USK při Eurolize žen v basketu... :D
Reagovat
kada.tom
zase jednou mě výhra Vinci potěšila :-)
Reagovat
dunphy
již od začátku nechce nikoho zklamat, tak nechává Světlanu esovat a ještě k tomu sem tam vezme nějakou naprosto zbytečnou challenge :/ :D
Reagovat
sprchon
Fuj, ještě že jsem to neviděl. :D A zase skreč. :(((
Reagovat
Frick
Dobře holky, avšak moje nejmilovanější bytost rodu ženského, 124 let stará dáma hraje až od 15:30.
Reagovat
misa
vybojovala důležité body. A teď pozor: Byla to její první výhra na WTA Tour mimo grandslamy od 9. 5. v Římě!!!
Reagovat
tommr
dneska hrála Lucka dobře. Škoda, že v příštím kole narazí na Karolínu ...
Reagovat
Frick
No nevím. UE tam bylo jak máku. A v prvním setu hodně hazardovala se svym servisem.
Reagovat
misa
Chyb bylo dost, Lucka se snažila diktovat tempo výměn a občas jí to uletělo.
Reagovat
tommr
začátek měla Lucka slabší, ale od konce prvního setu už hrála dobře. Statistiky má velice slušný:

Šafářová vs Lepchenko
W = 32:13
UE = 29:22
Reagovat
PetaM
Pěkně Katkaaaaa, pěkně Luckaaaaa :D Potěšily jste, navíc jste i hezky hrály, co více si přát před zítřejším ... Hm ... Propadákem? :D :D
Reagovat
sprchon
A ještě k tomu Kája s Julčou v deblu. ;)
Reagovat
PetaM
A tam to bylo jasný :D To jsem se vůůůbec nestrachoval.
Reagovat
tommr
já to jako samozřejmost neberu. Karolína mohla bejt ještě rozhozená z Tokia nebo mohla debla vypustit, aby se mohla koncentrovat jen na singla a u Goergesový člověk nikdy neví. Jsem proto rád, že to první kolo zvládly. Je to další krůček na cestě na TM ... :)
Reagovat
PetaM
Tak jde asi o to, že já jim věřil. Debla si užívají a nemají z toho takový stres, jako ze singla třeba :)
Reagovat
mikimaus321
I Šafářová vyhrála nebe a dudy oproti minulému turnaji
Reagovat
Krisboy
Dobře Katka, dobře Lucka. Příjemné nedělní probuzení :)
Reagovat
smazaný uživatel
Parádní obrat ve 2. setu! Babos si to pokazila sama hlavně za stavu 5:5 a 15-15, když měla úplně nalitou smeč a poslala ji do sítě. Pak už to Katka dotáhla... Takže ve 2. kole proti Caro? :)
Reagovat
sprchon
Spíš proti Sam, ale těžko říct... Každopádně kurz pěknej. :)
Reagovat
tommr
Wozniacká je neunavitelná. Zítra proti Stosurový už bude plně fit a smete jí. Střetnutí s Katkou je bohužel nevyhnutelný ...
Reagovat
VlS
Proč, Katka může klidně skrečnout :-)
Reagovat
sprchon
Skvěle, docela to šlape. :) Caro by mohla bejt unavená, dneska musí zvládnout přelet asi 2500 km a zítra nastoupit zase do 1. kola. A Sam je k poražení skoro vždy. Těším se na 2. kolo. ;)
Reagovat
misa
Wozniacká by myslím tu vzdálenost stačila i přeběhnout :) Sam na tvrdém povrchu je vždy hratelná.
Reagovat
sprchon
No třeba s Caro má na hardu 3:1.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist