VIDEO: Skandující fanoušci rozplakali Del Potra

  • Elektrizující atmosféra během čtvrtfinálového zápasu na US Open mezi Juanem Martínem Del Potrem a Stanem Wawrinkou vyvrcholila před posledním gamem. Když měl švýcarský tenista podávat na ukončení zápasu a měl dva brejky v zádech, fanoušci nepřestávali ve skandování jména argentinského šampiona z roku 2009. A Del Potra, který v posledních letech laboroval se zraněním zápěstí, to dojalo až k slzám. "Nikdy na to nezapomenu," řekl rodák z Tandilu.
    8. 9., 09:45 | Video dne |  156 komentářů
    Juan Martín Del PotroJuan Martín Del Potro 
     

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (156)
09.09.2016 15:40Od: MANREA JUAN MARTIN del POTRO
Je sice vyradeny z boja na USO 2014,ale ma vernych fanusikov,ja mu vzdy fandim ci vyhrava,alebo prehrava.Fandim mu aj mimo tennis/Zdravie,
[ Reagovat ]
09.09.2016 16:00Od: spaniel
Staré zprávy...
[ Reagovat ]
09.09.2016 16:06Od: a.magerova
Počkáme, jak se jeho názor změnil za poslední dva roky... :-)))
[ Reagovat ]
09.09.2016 08:10Od: letityfanousek to dojalo i mne
Doufám, že bude Delpo dál ničit ty hvězdy
[ Reagovat ]
09.09.2016 00:32Od: Forehand OT
Kazdy, kto hrával, hrá alebo sa chystá hrat v roku 2017, nech si vo fantasy chate zvolí jeden z troch navrhov na novy koncept...Nebuďte leniví a hlasujte..:)
[ Reagovat ]
08.09.2016 23:56Od: Nola
DelPa tu najviac miluje Lunej, asi aj vlcik, vsetci ostatni ho uznavavaju, preco? :D dokaze odstranit potencionalnu hrozbu prekonania rekordu...
k fans zakladni . Stanimal je uspesnejsim hracom, preco ma viac ako o melon menej laikov?:D tu znovu narazam na komunitu, ktora komunikuje svetovym jazykom najrozsirenejsim na svete - spanielcina, Rafa vladne svetu v pocte fans na FB, twitteri, na twitteri dokonca lame rekordy, ale nikdy neprekona popularitu Fedexa.. like na soc. sietach maju urcitu hodnotu, ale potencialni sponzori si vyberaju uspesnych hracov, samozrejme aj krajina povodu hra svoju rolu, napr. Murray, tomu stacia 3 GS a 2 zlata na OH......
[ Reagovat ]
09.09.2016 00:09Od: spaniel
Stan taky dokáže odstranit hrozbu překonání rekordu, řekl bych že líp než Del Potro.
Jinak dával jsem sem analýzu FB od Socialbakers... Ten mini rozdíl, kterým Rafa vede je dán pouze Španělskem. Ve všech ostatních zemích je za RF. Jen prostě ESP > SUI...
Ale i tak je to bída, u všech...takový Jackie Chan má mnohem víc fandů...víc než všichni dohromady.
[ Reagovat ]
09.09.2016 00:31Od: Forehand
Tak u Jackieho platí

Ázia > Spanielsko, Svaciarsko, Srbsko, Velka Britania.
[ Reagovat ]
09.09.2016 05:39Od: Stan_Borowitz
To ukazuje na demografické složení uživatelů FB, asijský puberťák je jeho vládcem...
[ Reagovat ]
09.09.2016 08:35Od: vencapeRF
Tak toto je nesmysl. Já ho mám jako dvojku a až skončí Roger, tak bude jednička a sledovat to kvůli němu budu. Vůbec to není kvůli tomu, že by bral někomu rekordy. Vlastně Nolemu ani Rafovi nevzal na GS snad žádný.
[ Reagovat ]
09.09.2016 09:50Od: baggik
Protože Del Potro je sympaťák. Vyhrál GS mnohem dřív než Wawrinka nebo i Murray. Je to typický tenisový bombarďák, těch už dnes moc není a to že ho nyní uznávají všichni je dáno tím, čím vším si prošel. Nebýt toho stále opakujícího se zranění, tak by měl více GS než Murray s Wawrinkou. Wawrinka není moc populární, protože vždycky vypadal jako buran a do 30ti hrál někde na úrovni Berdycha.
[ Reagovat ]
08.09.2016 18:23Od: FulnekUltras Oba vysoce kvalitní hráči i lidé,
kteří mají do zatuchlých maloměšťáckých kalů na hony daleko...
[ Reagovat ]
08.09.2016 18:39Od: Stan_Borowitz
Normalizačních? To rozhodně, oni měli to štěstí, že se narodili a vyrostli, aniž je to poznali.
[ Reagovat ]
08.09.2016 18:56Od: FulnekUltras
Teda pane vachmajstr, voni sou hlava... ;))) ...nálada mezi obyvatelstvem jedna á... ;)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:11Od: Stan_Borowitz
To víš, normalizační maloměšťáčku, dnes už je doba jiná. Dnes už na tebe všichni serou.
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:12Od: FulnekUltras
Já to věděl, že už z té jímky vlastně ani nechceš... ;)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:50Od: Roger_Federer
;), v jimce si zil do 89.
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:51Od: Stan_Borowitz
Tam jsme žili tehdy všichni, on v ní žije dodnes...
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:31Od: Roger_Federer
On zil urcite ve vetsi nez ja.
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:52Od: FulnekUltras
Tak hlavně, že jsi o tom skálopevně přesvědčený... ;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:19Od: Stan_Borowitz
Skálopevný byl jen Sovětský svaz coby hráz míru... na věčné časy a nikdy jinak, pamatuješ?
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:25Od: FulnekUltras
vyvažovat bezbřehou americkou agresivitu ve světě je bohužel nezbytné - dneska se tak děje trochu jiným způsobem, ale buďme rádi za něj... ;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:38Od: Daffit
Fulnek - proč do všeho rveš tu politiku? Ve světě tenisu jsem si nevšiml, že by mezi oběma státy byla nějaká nevraživost.
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:41Od: FulnekUltras
však mezi normálními lidmi odkudkoliv taky není... ;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:48Od: Stan_Borowitz
Škoda, že ty k nim nepatříš...
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:55Od: FulnekUltras
už se nevysiluj, v žumpě tráví... ;)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:09Od: Stan_Borowitz
Nikoho nezajímá, jak je u vás doma, kdy už to konečně pochopíš?
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:12Od: FulnekUltras
nemusí sem psát - stačí, když se pobaví... ;)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:17Od: Stan_Borowitz
Už máš stráveno?
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:20Od: FulnekUltras
v žaludku mi zrovna teď nikdo neleží... ;)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:10Od: Daffit
Tak zkus nějaké politické stránky, tam se třeba budeš cítit normálněji. A můžeš se vyřádit i dané téma. Řešit tady stále dokola komunismus, který je dávno přežitý a ještě osamocen, jako panák v poli.
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:13Od: FulnekUltras
Když si tady přečteš vlákno odshora - pořád Ti věřím... ;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:52Od: Stan_Borowitz
Zase perla večera z VUMLu.

Vrazi z vólstítu opět na scéně!
[ Reagovat ]
09.09.2016 00:29Od: Forehand Re: OT
Kazdy, kto hrával, hrá alebo sa chystá hrat v roku 2017, nech si vo fantasy chate zvolí jeden z troch navrhov na novy koncept...Nebuďte leniví a hlasujte..:)
[ Reagovat ]
08.09.2016 17:58Od: kada.tom ATP - Wien
Byl někdo z vás na turnaji ATP 500 ve Vídni?
Přemýšlím, že bych tam letos zajel a kdyby byl někdo ochoten se podělit o zkušenosti či rady, budu rád, když mi napíše Zprávu.

Předem díky ochotným ;-)
[ Reagovat ]
08.09.2016 18:04Od: Fandina
Ano, byla jsem tam. Lístky jsem si koupila přes internet z jejich stránek a všechno klaplo.
[ Reagovat ]
08.09.2016 17:25Od: Pavol A Delpo rozplakal mna.
Lebo som mu veril ze ho da a rozplace Wawrinku. No nic skus stastie znova.
[ Reagovat ]
08.09.2016 14:43Od: Fandina
DelPo je oblíbenc, i když upřímně řečeno, já když ho viděla prvně, tak mě nějak neoslovil. Ale respektuji názor většiny :-)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 14:40Od: MANREA JUAN MARTIN del POTRO
Je pre mna famozna persona,tie zapastia...ach,ach!!!A nasledne jeho navrat,velmi velmi mu prajem,aby sa dostal cim NAJvyssie v ATP.Pre mna je a stale bude charizmaticky a charakterny.Je nositelom hracskej i ludskej korektnosti,proste kultivovany tennista
[ Reagovat ]
08.09.2016 14:52Od: spaniel
kulturista
[ Reagovat ]
08.09.2016 15:45Od: insanezy_
Kulturista je jen Rafa, ma lepsi tleo nez kdejakej physique.
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:47Od: spaniel
To jistě ne. Má jen levou ruku, zbytek podprůmer (na soutěže).
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:10Od: brixner
Teraz si ma rozplakal...
Hybaj zpátky do Košíc.
[ Reagovat ]
08.09.2016 13:03Od: senpolia
Delpo je veľký človek a nielen výškou. Kvôli nemu som o 4:00 vstala a práve začali. Myslím, že by mohol byť spokojný. Iste si po návrate nepomyslel, že by mohol na USO prísť tak ďaleko. Žiaľ, koniec som nevidela, povinnosti čakali.
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:39Od: RFtheGOAT
Tak to je síla, škoda že jsem to neviděla, ale vzhledem k výsledku je to tak lepší, jinak by mi to rvalo srdce :( Delpo, jsi legenda, podpora fanoušků je mnohdy důležitější než hromada titulů, a o to tady kráčí :) Eres mi héroe, Delpo
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:02Od: steve79
Del Potro je po Rogerovi druhý nejoblíbenější hráč na okruhu.
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:41Od: Kiske007
souhlas
[ Reagovat ]
08.09.2016 14:01Od: Lina
Já to tak mám. Kéž by už neměl žádné zdravotní problémy, nanejýš nějakou blbost.
[ Reagovat ]
08.09.2016 11:22Od: pockerface
Třeba takový Andy oblíbený u většiny fanoušků, diváků nikdy nebude. Vždyť je sprostý jako dlaždič a to jeho hecování to je taky něco.
[ Reagovat ]
08.09.2016 11:26Od: vencapeRF
Ještěže se toho tomasinho nedožil.
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:43Od: Kiske007
Anebo Wawroš s tím jeho věčným ukazováčkem směřujícím k hlavě ?.
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:45Od: spaniel
Wawroš aspoň není sprostý a netváří se po každém prohraném míčku, že si zlomil nohu a že to on dal druhému šanci svou špatnou hrou. navíc si získává lidi svou agresivní hrou. To je vidět na zápasech jak po jeho BH po lajně šílí celé publikum.
[ Reagovat ]
08.09.2016 11:11Od: Stan_Borowitz Charisma
to je taková zvláštní neuchopitelná věc, se kterou se člověk narodí, nebo ne. Nedá se to naučit, vydřít ani koupit...
[ Reagovat ]
08.09.2016 11:16Od: sojka
a zvlastne a neuchopitelne nepusobi na kazdeho.. :-)
[ Reagovat ]
08.09.2016 11:18Od: Stan_Borowitz
(O) to ani nejde...
[ Reagovat ]
08.09.2016 11:21Od: sojka
ja vim.. :-)
[ Reagovat ]
08.09.2016 11:57Od: Krisboy
To určitě, ale oblíbenost nebo neoblíbenost dělá něco jiného. Juan má nejen charisma, ale i skromnost, pokoru a respekt k soupeřům a vlastně ke všem. A to jsou vlastnosti, které se "naučit" dají, resp. každý se může rozhodnout, jak se bude ke svému okolí chovat.
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:44Od: Kiske007
palec nahoru, to mi zde chybí ..palcování názorů
[ Reagovat ]
08.09.2016 15:43Od: Stan_Borowitz
Jistěže to má vliv, ale tyhle vlastnosti má spousta hráčů, kteří nejsou zdaleka tak oblíbení jako Juan. Namátkou mne napadá Gilles Simon. Slušný kluk, všecko...
[ Reagovat ]
09.09.2016 06:47Od: Krisboy
Jasně, že by se takových našlo víc. Já mluvil spíš obecně, nejen o Juanovi...
[ Reagovat ]
08.09.2016 18:27Od: FulnekUltras
přesně tak - slovo "charisma" je pouhou módní výrazovou berličkou soudobého maloměšťáčka... ;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 18:37Od: Stan_Borowitz
Á, normalizační maloměšťáček se zase ozval se svými zastydlými mindráčky...
[ Reagovat ]
08.09.2016 18:59Od: FulnekUltras
Na nudlovku ani koprofku s veřejnoprávně zastydlým pravičáckým demagogem dnes opravdu nemám chuť ani čas... ;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:08Od: VLK----1GSL
Jsem celkem v soku, ze v CR povstala nejaka pravice:) Co se to stalo?;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:11Od: FulnekUltras
Tak ono v paňstvu je to vidět ještě mnohem míň... ;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:19Od: VLK----1GSL
Ty jses nejaka opice, nebo gorila? Ze neumis normalne odpovedet na otazku...?
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:22Od: FulnekUltras
Jsem nevěděl, že i vlci pod kačeří nadvládou už mají dneska tak zpomalené myšlení... ;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:26Od: spaniel
Kde máš tu většinu? Pořád jsi sám a za bIba...
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:29Od: FulnekUltras
Jak říkám - odmala anglosaským pozlátkem dokonale vyválcovaná trubka ;))) - ale už i hluboko v dutině se občas nějaká ta nadějná vlaštovka pokroku objeví... ;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:38Od: Stan_Borowitz
Drtivá, spanieli, drtivá je ta většina :-)

Plány imperialistů zhatí, naši Ultras boubelatí...
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:47Od: FulnekUltras
Bolševikům - jedno jaké barvy - vždycky ke spokojenosti bohatě stačila většina, viditelná nad povrchem... ;)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:50Od: Stan_Borowitz
Jedinej, kdo tady kdy operoval nějakou většinou, jsi ty, bolševiku jediné možné barvy, tedy rudé.

My pravičáci jsme individualisti, to vás ve VUMLU neučili?
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:53Od: FulnekUltras
Když vám jde o kejhák, spojíte se s kýmkoliv... ;))) ...stará modrobolševická vesta... ;)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:58Od: Stan_Borowitz
Zajímavý, na téhle hodině bolševické propagandy jsi nechyběl...
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:01Od: FulnekUltras
bohatě mi stačí posledních 26 let praxe... ;)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:06Od: spaniel
Akorát že ti, na které narážíš, jsou právě vesměs bolševici v jiných kabátech. Ty si tak se*eš do huby... Ti, které velebíš ti vládnou a ti, na které nadáváš, ještě ani nedostali šanci.
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:20Od: FulnekUltras
Převlečení modrobolševici (dříve rudí nebo nevýrazně při zdi či zalezlí v různých ústavech ;) tady skutečně spolu s mladými bezohlednými kariéristy vládnou už víc než čtvrtstoletí - ale že bych je nějak velebil? Pokud myslíš Jezevce s Babišem, ti jsou pro mě akorát relativně zatím nejlepší, co tady od převratu bylo - a dokonalé není samozřejmě nic.
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:54Od: Stan_Borowitz
Již vzhůru, psanci této země... však vy jednou těm buržoustům zakroutíte krkem, viď?
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:56Od: FulnekUltras
stereotypní sebeprojekce
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:10Od: Stan_Borowitz
Už zase používáš slova, kterým nerozumíš...
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:15Od: FulnekUltras
tak na tvou oblíbenou koprofilii samozřejmě nemám... ;)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:19Od: Stan_Borowitz
Odhoď zbytečnou skromnost, stačí si přečíst pár tvých příspěvků a každému je jasné, jaké jsou tvoje preference...
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:21Od: FulnekUltras
já se za ně módně nestydím ;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:28Od: Stan_Borowitz
Fajn, tak já běžím, na víkend letím zase na jachtu na Riviéru, dokud je teplo. Možná tam bude i Andrej, tak mui u skleničky dobrého vína povyprávím, že je tu na TP jeden starej bolševik, co mu fandí. To se zase nasmějeme...
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:36Od: FulnekUltras
šťastný let a měkké přistání... ;)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:18Od: Stan_Borowitz
Tvoje praxe je jen tvůj problém... naštěstí.
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:14Od: Stan_Borowitz Re: VLK
On ten normalizační blbeček jen za sebe řadí vygooglená slova, kterým vlastně ani nerozumí, bo se v Rudém právu moc nepoužívala, takže si myslí, že snad někoho urazí. Místo toho akorát rozesměje, ale na roli místního šaška už si zvykl a rolničky mu zjevně nevadí...
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:28Od: VLK----1GSL
Hele Stane, spis to bude nejaka cvicena opice, me bylo vzdycky podezrele, jak porad tady opakuje to King Kong...King Kong...asi jeho vzor...nebo co.
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:36Od: Stan_Borowitz
No tak snahu má, dědek bolševickej, urputnej to on je, ale schopnostmi pokulhává. Furt se opakuje, chybí tomu invence a šťáva. V podstatě by se dal snadno naprogramovat, jako jsou ty různé "bullshit generátory" na webu.

Holt Kojzarové se nerodí každý den ;-)
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:38Od: Stan_Borowitz Re: Tady je taková příznačná píseň [ Reagovat ]
08.09.2016 20:03Od: VLK----1GSL
;) No jo klasika a presne...
***
Nej. koncert byl pri prilezitosti Adieu rude armade...jednou jsme hledal na YT...ale nic...
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:26Od: FulnekUltras Re: Kluci, užijte si to ve zdraví... ;) [ Reagovat ]
08.09.2016 19:09Od: Stan_Borowitz
Šak di, ty prde, di a už sa nevracaj...
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:43Od: Kiske007
dá, ale do určité omezené míry?viz politici
[ Reagovat ]
08.09.2016 13:44Od: Forehand
Čo ja viem, či sa nejaké bábatká rodia s charizmou a druhé nie. Pre mňa sú všetky bábatká rovnaké.

Potom samozrejmen nastupuje výchova, k čomu je človek vedený, aké hodnoty sú mu vštepované, utrieďuje si svoje názory, formuje sa ako človek a práve to, keď sa vyformuje do určitej podoby, získava charizmu. Samozrejme, že obrovskú úlohu tu zohráva genetika a nejaké vrodené vlastnosti, hlavne čo sa týka učenia a cítenia.
[ Reagovat ]
08.09.2016 13:49Od: spaniel
Proč do toho taháš mimina? To je nesmysl. Charisma je vrozené, ale projeví se až později.
[ Reagovat ]
08.09.2016 15:39Od: Stan_Borowitz
Přesně tak.

Takové to něco, co přiměje místnost plnou hádajících se lidí ztichnout a naslouchat ti, když klidným hlasem promluvíš... to se nenaučíš a výchovou nezískáš...
[ Reagovat ]
08.09.2016 16:45Od: sojka
myslis, ze zive lidske oko a kamera "sejmou" totez? (Jen dotaz, nic podleho.) :-)
[ Reagovat ]
08.09.2016 18:52Od: Stan_Borowitz
Myslím, že úplně ne. Když pominu fyziologická omezení oka a způsob zpracování (často velmi tvůrčí) mozkem, k němuž je oko připojeno, myslím, že při bezprostředním osobním kontaktu se odehrává něco, co kamera prostě nezachytí. Nemám na mysli nic mimosmyslového, spíše takový komplex vzájemně se doplňujících vjemů.
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:17Od: sojka
:-)
[ Reagovat ]
08.09.2016 18:35Od: Forehand
Aj "rečniť" sa dá naučiť, existujú rozne kurzy pre verejnočinných ľudí....

Ja len neverím tomu, že to je vyslovene na 100% dané do vienka. Je to o poznaní, neustálom učení sa a pracovaní na sebe. Človek, ktorý ma charizmu ma spravidla skvelé vystupovanie, je upravený, dobre vyzerajúci, vkusne oblečený, má skvelé vedomosti a postrehy, ktorými ohúri.. vsetko so vsetkým súvisí, na základe toho si divák robí prvotný dojem a keď ho človek osloví, povie si, ze ma charizmu...A to su vsetko veci, ktore sa ziskaju pocas zivota..
[ Reagovat ]
08.09.2016 18:47Od: Stan_Borowitz
Nejde o "řečnění", ale o upoutání zájmu, pozornosti. Někdo může řečnit hezky, jak chce, a nikdo ho neposlouchá.

Samozřejmě, že naučenými a získanými návyky můžeš charisma podpořit nebo utlumit, ale někteří lidé se prostě rodí jako ti, kteří vedou, ukazují směr, dokážou strhnout masy. Je to prostě vrozená vloha ovlivňovat lidi, jako každý jiný talent.
[ Reagovat ]
08.09.2016 10:53Od: VLK----1GSL
Je me uplne jedno, kdo kolik ma fans. Ale proste pro mne je Juan vzpominkou peknych casu s tenisem, kdy jsem rad sledoval Davida Nalbandiana, Mardyho Fishe...

ikdyz casy, kdy "antukari byli jeste poradni antukari" a na RG se clovek tesil na Kuertena byly jeste pro mne vic paradni...
Juan je fajn, mam pro nej slabost, v noci jsem videl jen cast zapasu, nejak behem tretiho jsem chyl depku...ze to asi nevyjde, tak jsem to zkusil vyresit spankem, ze trebas jak se probudim, budu mile prekvapen...
...a zase nic;)

Ale ja jsem uz zvykly, ja uz nekolik dlouhych a trpelivych let cekam na sveho noveho Yannicka a Stef, jako mam tucha, ze neco takoveho asi neprijde, ale tak nejak cekam, takze ikdybych vcera vydrzel, slza by asi na konci nesjela...jsem uz vytrenovanej a oslehany casem a tvrdymi zkusenostmi;)

V kazdem pripade ten zaver Juane, ten zaver zapasu jsi mel paradni...a takovy by nemel ani nikdy nebude mit nekdo z te slovutne big4, nebot si myslim, ze tady to neni jen o tenise, ale hodne, ale opravdu hodne o Tobe;)

Vamos Juan!
Doufam, ze jeste nejakou dobu vydrzis;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 10:58Od: spaniel
Ale jdi, ty brepto.
[ Reagovat ]
08.09.2016 11:00Od: Roger_Federer
To byla krasna doba, kdy vitez RG letel ve Wiblu v prvnim kole, protoze nevedel jak se tam hraje..
[ Reagovat ]
08.09.2016 11:06Od: Stan_Borowitz
Tak já jsem sice taky ostřílený cynik, ale ještě i teď ze záznamu mi vběhá mrátz po zádech. A to jsem to viděl už v přímém přenosu.

Díky Juanovi a jeho fandům byl mužský tenisový turnaj na OH naprosto jedinečným a asi neopakovatelným zážitkem. To se bude jen těžko překonávat.

A vůbec si nedokážu představit, co se stane, až vyhraje zase nějaký velký titul. Juan je Argentinci milovaný jako Maradona, jen na rozdíl od něj má opravdu boží ruku.
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:01Od: VLK----1GSL
Tak v Argentine jsou nej. koncerty...jestli jde o kulisu.
Tam se rozbreci i takovi tvrdaci jako Dave Mustaine;)

Juan ma to charisma jak pises vyse...(proste ma bohaty charakter), kdybych to mel porovnat s Fedexem, tak ten je proti nemu nudny typek jak spalena topinka...ovsem jak to porovnas tenisove, tak to vychazi spis naopak;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:19Od: spaniel
Je vidět že o RF víš kulový...
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:32Od: spaniel
https://youtu.be/hfpLBr9kOYQ

Roger je to, čemu se říká dork...je velmi příjemný a přátelský. Vnímá ho tak naprostá většina okruhu. Není náhoda, že vyhrává Edberg award jako na běžícím pásu.
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:56Od: Frantz Re: RF gentleman
To je pravda, takové házení prázdné láhve od pití za sebe, pitchování na čárového, nebo SHUT UP do hlediště, jen tak u někoho nevidíš :-DDD
[ Reagovat ]
08.09.2016 13:08Od: spaniel
Za 18 let 3 věci a ještě k tomu takové bibiny :D
Na víc se fakt nezmůžeš? Po čase zase vylezeš z díry a jen toto? Zklamals.
[ Reagovat ]
08.09.2016 13:41Od: Forehand
:D
[ Reagovat ]
08.09.2016 13:48Od: spaniel
Moc se nesměj, máte toho za ušima mnohem víc ;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 15:35Od: Stan_Borowitz
Stejně by mne zajímalo, kdo se skrývá za nickem Frantz, evidentně někdo, kdo je tady skoro furt.
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:49Od: gigin
To su já.
[ Reagovat ]
09.09.2016 05:43Od: Stan_Borowitz Re: Rudá hvězda za hrdinství, gigine!!
Odvážnější coming-out si ani nedokáížu představit... jo, a připíná se na holou (hruď)!
[ Reagovat ]
08.09.2016 13:15Od: VLK----1GSL
Ja si myslim, ze jsem se spis dotkl citliveho mista fanatickych fanousku Fedexe...

Pochopitelne neznam ani jednoho osobne, ani nepopiram, ze herne je Fedex nekde uplne jinde, to tam i pisu, ze to je presne naopak...
...muzu mirne rozvinout pro natvrdle...Juan ma ten svuj FH, a to je tak vsechno, co ma...Roger nabizi tak bohaty tenisovy styl uderu a hry, ze jen tezko se mu nekdo vyrovnava, prohrava jen diky tomu, ze s tenisu se stala pomalu atletika... A porovnovat s nim jakehokoliv hrace...dost asi tezke. Andy je sice technicky famozni i kreativni, ale celkove herne casto pasivni typ, vymysli kraviny proste... krom toho psychicky silny jen s Ivanem za zady,...no a vcera uz ani to ne... No1e je sice drzak ve vymene, ale nejaka technicka kreativnost, nebo stylu hry, to cekat nemuzeme asi, ma ty sve pekne crossy, pohyblivost, a predvidavost mice, ...Nadal ma ten svuj forehand, sileny lift...a nohy a pracky, a tam to konci...a pochopitelne charakter hry, zeby za jeden fiftyn umrel...jo pro nekoho to muze byt take inspirativni...Roger ma proste vsechno, takze jestli jde o hru samotnou jiste...
...jestli jde o neho samotneho, celkem nudny typ...

Ten dokument, co jsi tu dal, jsem nekdy davno videl...myslim, ze to tu uz nekdo i z vas daval...ja u toho usnul, me tyhle veci celkem nebavi, ale ja bych u toho asi usnul, ikdyby to bylo o Johnovi nebo Juanovi...

Nejake ceny Edberga me nezajimaji...a obecne rozdavani nejakych cen fair-play a podobnych sosek, ktere nevim ani k cemu slouzi...
...me zajima, co dela ten hrac na kurtu...u Johna vim, ze je schopny se pohadat s empajrem, aby souperi povolil jestrab, bo si ho zaslouzi... u Juana vim, ze je schopny prejit prez sit a rozesmat soupere, at je to kdokoliv. Oba jsou to schopni udelat i na GS.. Za to se ceny nastesti nedavaji...

Mozna nic nevim o Rogerovi, ale myslim, ze nejen ty... dost tapete v tom, co to je Argentina...;) By me celkem zajimalo, kolik z vas zna nejake Argentince dobre a osobne.
[ Reagovat ]
08.09.2016 13:30Od: spaniel
Který John?

Proč v debatě o tom, kdo má jakou povahu taháš jakou mají hru?

Vítěze Edberga volí samotní hráči, ukazuje jak se kdo chová v zákulisí. Pro mě to znamená, že se tam Roger chová dobře.

A dávat za výhodu, že někdo se vzteká, je blbost. Každý kdo se dostal na vrchol v této době, se hlídá. Změnil se i Novak. Jsou amasadory sportu, spousta sponzorů, nemůžou dělat skandály a špatné jméno tenisu ve většinové společnosti, protože by tím poškodili tenis. Snadno se to kafrá ze suterénu žebříčku. A mně osobně nikdy neimponovali hulváti, ono je totiž omnoho těžší se ovládnout a být slušný, než se chovat jak blb ze IV. cenové.
[ Reagovat ]
08.09.2016 14:59Od: VLK----1GSL
Ja snad nekde adoruji hulvatstvi?
Ja nekde pisu, ze je nekdo super a charismaticky, jak se nekdo vzteka?
Jak si k tomu vubec dosel?
A ty si jako opravdu myslis,
ze ty ceny nejsou ani trochu svazane s tim jak ktery hrac hraje?
Ty si jako myslis, ze nekoho vubec zajima, jaky je Smyczek v zakulisi?
Ja nekde tvrdim, ze Fedex je nejaky arogant nebo hnup?
[ Reagovat ]
08.09.2016 15:04Od: spaniel
Tak ptoom nevím, o čem tvůj sloho byl...píšeš zvláštně, možná to bude tím.
[ Reagovat ]
08.09.2016 16:17Od: VLK----1GSL
O tom, ze Juanovi staci jeden GS a ten jeho pribeh v zadech, aby mu lide zpivali choraly. O tom, ze muzes mit Nadalovce, a vpohode ma rad Juana, muzes mit Federerovce, a bude mit rad Juana, muzes mit Novakovce a bude mit rad Juana, jen tezko najit nekoho, kdo nema rad Juana...tezko proste najit nejake jeho hejtry, v tom je ten fenomen, a prekracujici celou tu big4.

Myslim si, zeby to bylo stejne, ikdyby byl prvni a mel vic titulu.

Nemyslim si, ze charisma je vzdy pozitivni...muze byt i negativni. (Hitler a Stalin meli take charisma)
U Rogera, Novaka, Rafy, Andyho...oni ho maji take, i vetsinou pozitivni...nekdo vic, nekdo min pozitivni,
ale Juan ho ma nejen pozitivni, ale i silne nabozensky zabarvene. Podle me v tom je ten rozdil...proste...
ale opravdu nabozensky...zadny formalismus. On opravdu ma rad lidi, bez rozdilu...
...u neho to neni proste formalni, hrane... jak podle me u Novaka...u ktereho hraje silnou roli kulturni forma...

Na druhou stranu NEPRECENUJI tu atmosferu na konci zapasu, me by to nevzalo, a ni bych se nerozbrecel atd... A to ho opravdu mam rad, Juana, ale Argentici proste takovi jsou...srdcari plni vasne...jenze to muze mit i negativni stranu...trebas s Maradonou.

***
Slovo nudny jak spalena topinka nebylo z me strany vhodne, za to omluva. To jsem ujel.

Yannicka a Stef, nebo Kuertena jsem z toho mohl vynechat, zbytec v to michat, podle me meli neco podobneho, a mozna jeste vic...
[ Reagovat ]
08.09.2016 19:51Od: spaniel
Ano, každý ho má rád, ale prakticky nikdo ho nemá jako prvního. Spíš jako druhého, třetího...
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:19Od: VLK----1GSL
prakticky nikdo?
Nejaky stats., clanek o takove tematice?
Hlavne prosim ne stats. z FB...
...jinak co pises by me ani neprekvapilo, vzdyt Juan furt chybi...
ale mu staci jit na kurt i obcas, byt nekde 147 v zebri;) 1GS. Placka z OH.
A nekteri i zapominaji o svem Nadalovi, Rogerovi, atd.

Pri stejnych podminkach si opravdu nejsem jisty na kolik by byl vubec oblibeny Nadal, Djokovic, Fedex...o Murovi nema asi smysl spekulovat...ten by byl vyrazny i bez vysledku...a oblibenost by byla asi stejna...mozna v Britanii by vic ztracel...nez ted, ...vratil jim ten pohar z Wimblu po dlouhych letech domu.
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:25Od: spaniel
Panebože. Vycházím Z TP a zahraničních fór. Nechápu o čem furt točíš. Jednoduchá věc a píšeš tady jakési elaboráty. Asi vidím, že nějakého skalního fanouška jsem ještě neviděl. Každý ho má rád, ale každý má někoho jiného před ním ...to je vše
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:49Od: VLK----1GSL
Jo z TP, tak to je ovsem bomba;)
Takze doufam ze pocitas do tech zahranicnich for i jihoamericka o tenise...kdyz ses tak jistej, ze nikdo...

jinak cist to nemusis, te nenutim...;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:02Od: spaniel
Já aspoň z něčeho vycházím, z čeho vycházíš ty?
Napiš mě aspoň jednoho jeho skalního fanouška.
Argentina mě nezajímá...to je jak s Kvitovou tady. Venku je obraz jiný.
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:22Od: VLK----1GSL
Mexican, Guatemalec a Chilan muze byt?
Ale malo...
...takze mas pravdu.
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:50Od: Amputace
Celkem se dá s tebou souhlasit v tom, že Juan v oblíbenosti překračuje BIG4, souhlasím také s tím, že v podstatě nemá hejtry. S čím už ale nesouhlasím, že by byl natolik oblíbený a neměl hejtry i v případě, že by byl úspěšnější. Kdyby měl za sebou 18 vyhraných GS, myslíš si snad, že by spoustu fanoušků Federera neiritoval už proto, že překonal jejich oblíbence? Že by si i nadále říkali "jo, Juan, to je takovej sympaťák...". To samé samozřejmě platí i u fanoušků dalších členů BIG4. S tou úspěšností je spojené také to, že na hráče, který vyhraje hromadu GS a je fenoménem své doby, soustředí veřejnost daleko větší pozornost než na hráče, který tolik úspěšný nikdy nebyl a nebude. A při zvýšené pozornosti médií a fanoušků samozřejmě vyplývají na povrch chyby, které za současné situace nikdo moc neřeší. Co ty víš - kdyby patřil Juan k těm úplně nejlepším, třeba by daleko více lidem pilo krev, že jeho prodlevy mezi servisy jsou společně s Nadalem nejdelší z top hráčů. Třeba by si taky utahovali z jeho špatné angličtiny, z toho, jak pomalu se plouží po kurtu atd... Za současné situace, kdy je to hráč relativně úspěšný, s neustálými zraněními, které musí stále překonávat a mluví se o něm ve smyslu "nebýt těch zranění, patřil by k úplně těm nejlepším" je samozřejmě těžké ho hejtovat... není proč. Navíc - on nemá žádného přímého rivala, jinými slovy žádného hráče, jehož fanoušky by mohl s.rát už jen tím, že se často střetává s jejich oblíbencem a poráží ho... Kdyby měl 10 GS a pravidelně byl schopen porážet Nadala, Federera, Djokoviče... zcela jistě by se jeho hejtři vynořili. Komu by mohl za současných okolností Juan vlastně vadit?
[ Reagovat ]
08.09.2016 20:57Od: Stan_Borowitz
Jj, ještě bych dodal, že v Juanovi se snadno zhlédne každý z nás - taky bychom přece byli daleko úspěšnější, kdyby nebylo toho či onoho - nelepila se nám na paty smůla, neměli jsme špatnou vládu, šéfy... a spousta dalších "objektivních" důvodů.
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:14Od: VLK----1GSL Re: amputace
Je to mozne...zeby to tak bylo, a asi i pravdepodobne na 90%
...ale nejsem si jisty, jestli by byl nekdy tak dobry jak ti tri RF, ND, RN ikdyby byl super zdravy, prave kvuli tomu jeho charakteru...a to me tak nejak jde.
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:21Od: spaniel
Pfff :D
Jasně, jeho charakter a dobrota mu brání, aby byl tak dobrý.
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:40Od: VLK----1GSL
Ano myslim si, ze ve Wimblasu 2013 prohral s No1em, protoze je mekej...a ma byt?
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:45Od: Amputace
:D Jak jako měkkej? Že mu bylo Djokoviče líto, tak se v závěru tolik nesnažil a prohrál? Proč nebyl tak měkkej proti Rafovi teď v Riu? To mě teda docela nasr.al :D
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:53Od: VLK----1GSL
No priklad s Rafou nevim, ten ted proziva spis krizi...ne? S nim si poradil i Pouille...ikdyz me celkem nadchl, to zas jo....ale spis s Agutem, nez s Rafou...

Kdyby si me vmetl prvni kolo s No1em, jak ho vubec mohl porazit, tak to bych pochopil...ale take Juan rekl, ze necekal, zeby vubec mohl vyhrat...a byl sam prekvapen a jeste se dojimal...
Myslim si, ze je mekej;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 21:52Od: spaniel
Lol.
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:11Od: vencapeRF Re: Jen poznámka na okraj
Zajímavý názor. Určitě by měl víc hejtrů, ale o hodně míň než Nole nebo Andy. On zkrátka je takový dobrák už od pohledu, že na něm by lidi neměli moc co vyhmátnout závažného. Na kurtu nefuckuje, nemlátí raketama (já si nepamatuju, že by někdy rozbil raketu). Pokud by měl třeba 14 GS jak Rafa měl by podle mě srovnatelnou popularit. Věřím, že v Latinské Americe by byl totální král, něco jak Maradona nebo Pelé, akorát pro všechny, protože ti kromě Guga s třemi GS nikoho neměli nikdy.
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:12Od: vencapeRF
A ten incident s Andym a motherfucker už je vyřešený.
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:28Od: Daffit
Ted jsem se ze zajímavosti podíval na Twittru kolik mé Del Potro sledujících uživatelů, a podle popularity patří na 5. místo. Za Nadalem, Federerem, Djokovicem a Murraym. Což je vzhledem k tomu, že 2 roky nehrál skvělý úspěch.
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:36Od: sojka
to me taky prekvapuje, jinak ale souhlasim s Amputaci, ze by nejake kontroverze nastaly. Ani Vlcek ale neni uplne od veci, hodni kluci a holky to maji obecne tezsi, vsak on by i DelPo pritvrdil, ta cesta vzhuru je dlouha, namahava a clovek narazi na ledaco a ledakoho. Predstavuju si teda.. :-)
[ Reagovat ]
08.09.2016 22:54Od: vencapeRF
No La Monf v prosinci bečel, že je až moc hodný a že to změní na kurtu a podívejme se na výsledek. :D
[ Reagovat ]
08.09.2016 23:03Od: sojka
ja vim, ze je to pro nekoho strasne a neprijatelne, ale toho soupere opravdu neni mozne mit pri zapase rad.. :-)))
[ Reagovat ]
08.09.2016 23:11Od: Daffit
Tak v číslech je to-
Rafa 11mil.
Djokovic 6,6mil
Federer 6,2mil
Murray 3,7mil
Potro 2,6mil
a takový Wawrinka např. 700tis.
[ Reagovat ]
08.09.2016 23:17Od: vencapeRF
zajímavé. Na FB je to takto

Fedex 15 mil

Rafa 14 mil

Djoko 8 mil

Murray 3,7 mil

DelPO 2 mil

Tsonga 844 tisíc

Wawrinka, Nishi 700 tisíc

Berdych 175 tisíc (to je mrzení :DD)
[ Reagovat ]
08.09.2016 23:23Od: vencapeRF
tak pardon Nadal 14,7 a Fedex 14,5

Sharapka 15,5

Serena jen 5 mio

Kvítí 700 tisíc
[ Reagovat ]
08.09.2016 23:27Od: Daffit
Tak jasně - facebook má 1,5 miliardy uživatelů a twitter okolo 300 milionů uživatelů.
Osobně mi víc vyhovuje ale twitter.
[ Reagovat ]
09.09.2016 05:46Od: Stan_Borowitz Re: Mně by zajímalo,
jak by na tom byli na LinkedIn. To je jediná sociální síť, na které podle mne převládají dospělí a svéprávní lidé.
[ Reagovat ]
08.09.2016 23:30Od: spaniel
RF si založil Twitter poslední...
[ Reagovat ]
08.09.2016 14:21Od: Pedronegro
hm, Argentina to je hlavně vášeň, k tangu, ženám, fotbalu, koním ... a národní hrdost, kdo tam nežil nějakou dobu, jen těžko pochopí ...
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:34Od: sprchon
Jo, proto většina kapel točí koncerty právě v Jižní Americe. :)
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:42Od: VLK----1GSL
Argentina je dost povestna, tam se chytne na koncertu i vycpela rockova hvezda... Argentici jsou proste srdcari;) Dokazi stvorit neskutecnou kulisu...dokonce vznikl o tom i dokument;)
[ Reagovat ]
08.09.2016 10:16Od: vencapeRF
Nole sice přišel až jako třetí a fanouškovská obec už byla rozdělena a Murray jako čtvrtý, ale věřím, že kdyby tento obr z Tandillu byl podobně úspěšní jak ti dva, má podobný počet fans jak Roger a Rafa.
[ Reagovat ]
08.09.2016 11:46Od: Mayo
Tak tak, Juanco nie je taký glorytenista, tak nemá tolko fans ale myslím si, ze je aj tak obľúbený slušne a vlastne nepoznám človeka, ktorému by nebol sympaticky.
[ Reagovat ]
08.09.2016 12:41Od: RFtheGOAT
ten jeho pohnutej osud mu přidává ještě víc fanoušků, je to stejně bojovník s velkým srdcem, nech ho síla provází ;))
[ Reagovat ]
08.09.2016 10:14Od: Krisboy DelPo
je prostě sympaťák. Podobná atmosféra byla už v Riu. Chvílema to tam bylo jak na fotbale, jako kdyby Juan byl Barcelona a hrál na Camp Nou s Realem :))) Upřímně přeju vše nejlepší do budoucnosti, mraky titulů, návrat do Top10 kam určitě patří a hlavně to zpropadený zápěstí ať už drží navěky! Vamós DelPo!!!
[ Reagovat ]
08.09.2016 10:12Od: Fildasnb
DelPo a Roger jsou dva nejoblíbenější hráči na okruhu. Sám jim nejvíc fandím. O takové oblibě si může Novak či Andy nechat zdát :-))
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist