Wawrinka je zraněný, nebude obhajovat titul v Tokiu

  • Stan Wawrinka nebude příští týden obhajovat titul na turnaji v Tokiu. Třetí hráč světa má podle švýcarských médií znovu potíže se zády a další start plánuje až na Masters v Šanghaji od 9. října.
    30. 9., 13:39 | Aktuality |  10 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Jednatřicetiletý Wawrinka laboruje se zády delší dobu a ze stejného důvodu odřekl i účast na olympijském turnaji v Riu. Letos včetně grandslamu v New Yorku vyhrál čtyři turnaje, tituly má také z Dubaje, Ženevy a Čennaí.

Naposledy hrál v minulém týdnu v Petrohradu a v nedělním finále prohrál třísetovou bitvu s Alexanderem Zverevem. Účast na londýnském Turnaji mistrů už má Wawrinka jistou.

pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (10)
30.09.2016 17:28Od: Jirajsw
Jo porazil novaka ale zraněného!!!nějak bych to nepřeceňoval jediný titul proti zdravému hráči byl Roland garos!!!Australan open zraněný nadal......tak to nějak nevyzdvihujte..
[ Reagovat ]
30.09.2016 15:36Od: Kozoroh
Článek o odhlášení Stana tu je, No1e se "musel" spokojit jen s expres zprávou. Kdybych mohl, tak bych článek napsal sám, ale holt pánové Zabloudil s Pokorným si myslí, že vystačí sami dva :-/
[ Reagovat ]
30.09.2016 16:20Od: Fandina
Tak ho příště napiš a pošli jim ho. Ušetříš jim práci.
[ Reagovat ]
30.09.2016 16:48Od: Vojtiik
boha jeho, ještě abys tady začal psát články a už to bude fakt v kopru :D
[ Reagovat ]
30.09.2016 17:01Od: Nola
:D mozno by clanky neobsahovali chybne udaje, ako je tomu v poslednej dobe zvykom, nezavid, mozes sa ku Kozorohovi pripojit :D
[ Reagovat ]
30.09.2016 16:57Od: Nola
akoby napisal Forehand, toto forum patri najma Fedexovi, to nie je o case, proste ignoruju NO1 hraca, Klizan, Lacko, Laver Cup, mlady jihoafrican/netusim o koho sa jedna/ tu dostavaju viac priestoru... skoda komentovat, nastastie su aj ine media, kde fanusik dostane relevantne informacie, nechapem z akeho titulu ma tento portal v nazve slovicko "tenis", bez uzivatelov nie su schopni uverejnit pomaly ziadny clanok, poniektore clanky uverejnuju s chybnymi udajmi, kasli na to, Noleho fandovia to povacsine vzdali a odisli nadobro z tohto portalu
[ Reagovat ]
30.09.2016 20:37Od: senpolia
Mám taký pocit, že iba čítajú komentáre a keď tu niekto napíše nejakú novinku - zaujímavosť, hodia do expresiek a vzápätí je aj článok. Tunajšie komentáre sú podnetným zdrojom. :)
[ Reagovat ]
30.09.2016 21:10Od: Nola
je to celkom jedno, uroven tohto portalu klesa blednutim hracov TOP4... celkom si ma zaujala svojim prispevkom pod Thiemom, netusim, kto ovladne okruh po odchode dominantnej TOP4, ale urcite to nebude hrac, ktory presahuje vysku 190 cm, historia sa neda prepisat, vysoki hraci dokazu vyhrat nejaky GS, na chvilu zotrvat na poste NO1 /Safin/, ale nikdy nebudu dominovat, staci zhliadnut vysku hracov, ktori sa dlhsie udrzali na poste NO1, kto to bude? Zverev porazil Stana a uz ho pasuju na buducu NO1, urcite nieco vyhra, ale nebude dominovat okruhu...
[ Reagovat ]
30.09.2016 14:32Od: Krisboy
Škoda Stana, doufám, že se dá co nejdřív do kupy. Trofej z Masters už čeká.
[ Reagovat ]
30.09.2016 14:25Od: Gregi
Blbost. Je unavený, ale má na to právo. Porazit NOvaka je něco užasného. Stále z toho mám radost jak ho porazil v New Yorku. :)
[ Reagovat ]