Wawrinka vyhrál i své třetí grandslamové finále. Na US Open zdolal Djokoviče

  • US OPEN - Stan Wawrinka vyhrál i své třetí grandslamové finále. Po Australian Open 2014 a Roland Garros 2015 dobyl také letošní US Open, když ve finále zdolal po téměř čtyřech hodinách boje obhájce titulu a světovou jedničku Novaka Djokoviče.
    11. 9., aktualizováno 12. 9. | Aktuality |  526 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Stan Wawrinka už ve třetím kole proti Danielu Evansovi čelil mečbolu, kritický moment však ustál a psychicky ho posilnil. V dalších čtyřech zápasech totiž zvládl náročné čtyřsetové duely, včetně těch proti těžkým soupeřům: Juanu Martínu Del Potrovi, Keii Nišikorimu a ve finále proti Novaku Djokovičovi.

Přitom srbský favorit začal souboj o titul mnohem lépe. Hned v prvním gamu ukázal skvělou obranu, rychle vedl 3-0 a za stavu 5-2 měl dva setboly. Ale Wawrinka oba zlikvidoval a postupně se rozehrál k velkému výkonu. V prvním setu sice ještě nezvládl zkrácenou hru, když ve vzájemných duelech prohrál devátý tie-break z celkových 10, ale od té doby byl lepším hráčem.

Ač strávil na kurtu před finále dvakrát více času než Djokovič, kterému třikrát soupeři během turnaje duely vzdali, působil o dva roky starší Švýcar svěžeji. Skvěle podával, hrál agresivněji a po 3 hodinách a 54 minutách boje zvítězil 6-7 6-4 7-5 6-3. V duelu odvrátil 14 ze 17 brejkbolů a stejně jako vítězka žen Němka Angelique Kerberová vydělal 3,5 milionu dolarů.


"I když jsem prohrál první set, tak už od chvíle, co jsem vyrovnal na 5-5, jsem si začal věřit a více diktovat hru," komentoval Wawrinka. "Na kurtu jsem nechal všechno. Jsem totálně vyčerpaný, bylo to fyzicky velmi náročné utkání. Po těch dvou týdnech jsem zcela bez energie," přiznal Švýcar. 

Nerozhodila ho ani pauze během třetího setu. V něm se Djokovič, který měl v posledních týdnech zdravotní problémy se zápěstím a paží, nechával ošetřovat. "Bylo pro mě těžké zůstat v provozní teplotě, abych nevytuhnul a neměl zdravotní problémy i já. Bál jsem se, abych nedostal křeče, nebo něco podobného, protože jsem byl zrovna v dobrém rozpoložení," řekl Wawrinka, který vyhrál o jedinou výměnu více, než soupeř.

Jednatřicetiletý Švýcar si v 26. vzájemném duelu připsal teprve pátou výhru, ale z toho už třetí na grandslamu. A pokaždé, když Srba na grandslamu porazil, tak nakonec slavil i titul.

"Nejdříve musím pogratulovat Novakovi. Jsi skvělý šampion i člověk a díky tobě jsem tady," řekl při předávání cen Wawrinka, který od roku 2014 vyhrál už jedenáct finálových zápasů v řadě. "Přijel jsem sem bez cíle vyhrát turnaj, ale šel jsem zápas po zápasu a teď jsem plný emocí. Ani nevím, co se děje."


V grandslamových finále Wawrinka drží stoprocentní bilanci. Vyhrál Australian Open 2014, Roland Garros 2015, nyní US Open 2016 a tak ke zkompletování kariérního grandslamu mu chybí už jen trofej z Wimbledonu.

Djokovič hrál ve finále US Open už posedmé, ale vyhrát dokázal jen v letech 2011 a 2015. Dnes nerozšířil sbírku 12 grandslamových titulů a v historické tabulce se tak dál dělí o čtvrté místo s Royem Emersonem.

"Musím Stanovi za jeho výkon pogratulovat, v rozhodujících momentech zápasu byl lepší. Moje úspěšnost proměňování brejkbolů byl strašná. A když neproměníte tolik příležitostí proti hráčům jako je Stan, tak nemáte šanci vyhrát. S výkonem nejsem spokojený, ale vím, že jsem tu nechal všechno," řekl Djokovič.

"Já dnes v nebyl v důležitých okamžicích dostatečný klidný a soustředěný. Naopak Stanovi se to povedlo. Byl odvážnější, byl na tom lépe fyzicky i psychicky a proto zaslouženě vyhrál," uznal Djokovič. "Ještě před čtrnácti dny jsem v tohle nedoufal, tehdy bych účast ve finále bral," dodal rodák z Bělehradu.

Na dvorci dnes bylo napsáno datum 11. září a po utkání všichni vzdali hold obětem teroristických útoků na New York 2001. "Máme za sebou velkou bitvu na kurtu, ale jsou důležitější věci. Vzpomeňme, co se stalo před 15 lety," uvedl Wawrinka, kterému v publiku gratulovala i jeho přítelkyně - chorvatská tenistka Donna Vekičová.

• US OPEN 2016 •
USA / New York, tv. povrch, 18.162.048 dolarů
nedělní výsledky mužů (11. 09. 2016)
• Dvouhra - finále •
Wawrinka (3-Švýc.) - Djokovič (1-Srb.) 6-7 6-4 7-5 6-3
SATISTIKY:
esa: 9-6
dvojchyby: 3-7
1. podání 'in': 56 % - 51 %
úsp. 1. podání: 71 % - 78 %
úsp. 2. podání: 51 % - 53 %
vítězné údery: 46-30
nevynucené chyby: 51-46
využité brejkboly: 6/10 - 3/17
hra u sítě: 11/20 - 24/31
vyhrané fiftýny: 144-143 
čas: 3 hodiny 54 minut
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (526)
13.09.2016 12:20Od: monty25 Donna
Koukám, že český bulvár se jí poslední dobou docela věnuje...
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/280334/sampion-z-us-open-wawrinka-libacka-s-mladickou-milenkou-ktera-ho-rozvedla.html

Mužské finále jsem nesledoval, ale ty fotky s Donnou byly pěkný. :) Snad se jí taky začne dařit...
[ Reagovat ]
13.09.2016 10:17Od: Krisboy Stan + Angie
= triumf firmy Yonex. Stalo se to už někdy?
[ Reagovat ]
13.09.2016 13:38Od: sprchon
Nevím, ale příští bude na AO.
Kyrgios + Bencic. ;)
[ Reagovat ]
13.09.2016 13:39Od: sprchon
No dobře, spíš ve Wimbledonu.
[ Reagovat ]
13.09.2016 13:44Od: Krisboy
Wimbledon možná, ale AO by mohlo být Čorič + Golubic :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 23:03Od: mahycek
Borg nikdy nevyhrál US-Open a MC-Enroe ani Sampras nevyhráli Roland Garros.
[ Reagovat ]
12.09.2016 19:34Od: Davor1
Páči sa mi ten zoznam víťazov 3 zo 4 GS, do ktorého sa Stan zaradil.
Sampras, Rosewall, Connors, Lendl, Lacoste, Cochet, Newcombe, Wilander, Becker, Edberg.
A Wawrinka. Fakt exkluzívna spoločnosť. Jedna väčšia legenda ako druhá. A Stan medzi nimi.

V tejto skupine už ale zostane. Wimbledon nevyhrá nikdy, jeho hra je na tráve ďaleko neúčinnejšia, taky Andy by ho rozobral na súčiastky, pritom inde s ním má takmer vždy veľjé problémy. Zo slušnosti mu ale dám už povestné forehandove (pol)percento, určite mu tým zvýšim šance. Mne ale táto predikcia určite výjde, ak nie, rád budem za totálneho trkvasa a oslávim Stanov Golden Slam :) (čo sa ale nestane no)
[ Reagovat ]
12.09.2016 19:57Od: NaturalGut Re: to nedokázali ani veličiny ako
McEnroe a Borg
[ Reagovat ]
12.09.2016 20:51Od: Davor1
Zase Borg dokázal niečo takmer nepredstaviteľné, ako v tej dobe dominoval jak na RG, tak na Wimbledone... a to bola ešte tráva trávou...
[ Reagovat ]
12.09.2016 22:07Od: brixner
Se pleteš!
McEnroe to dokázal!
[ Reagovat ]
13.09.2016 07:15Od: NaturalGut
Nedokázal.
McEnroe má iba 2 zo 4
[ Reagovat ]
13.09.2016 15:24Od: Kozoroh
Ale jdi ty brepto. Na FO Mac prohrál s Ivanem to památné finále, kde vedl 2:0 na sety a na AO ve finále nikdy nebyl, ačkoliv v jeho éře se hrálo na trávě.
[ Reagovat ]
12.09.2016 18:55Od: Nola
Stanovi gratulujem, je to zviera, buduci rok sa poriadne pripavi na Wimblas a vsetci tu budu zirat, cely rok hra ako ponocny a na jednom GS rocne po epickom zapase, kde odvracia MP schyta formu a rozmeta vsetko dookola, nie je konzistentny, ale neprekonatelny v premienani GS finale v titul... raz za rok mu to proste sadne a je to tam....urcite by Tomas Berdych svoje konzistetne vykony vymenil za co i len jediny GS titul
[ Reagovat ]
12.09.2016 19:13Od: NaturalGut Re: no a ty sa zobuď
Pred rokom si podobne písala o Fererovi po nejakej 500 alebo 1000ke, že ide jeho doba. No kde ho máš?

Wawrinka nikdy nevyhrá wimbledon, to by si mohla vedieť, keď sleduješ tenis.. Pretože hrávať ho asi nehrávaš!
[ Reagovat ]
12.09.2016 19:29Od: Nola
:D
kludne si tu hejtuj Nadala a Djokovica....
mam pocit, ze si oslavoval doteraz a nerobi ti to dobre, si agresivny a takych typkov nemam v laske
rozkazuj si svojej priatelke co ma napisat, ak teda nejaku mas, h.vno ma zaujima tvoj nazor, ja si mozem napisat co mi pride pod prsty na klavesnici, pravopis ovladam, dokonca aj prstoklad :D
prepac, ze som sa vyjadrila vulgarne, nie som magerka, aby som dokazala vzletne reagovat, tymto nasu diskusiu koncim
[ Reagovat ]
12.09.2016 20:48Od: FulnekUltras
presne tak
[ Reagovat ]
12.09.2016 18:22Od: NaturalGut by ma zaujímalo
Či by sa no2e nechal takto ošetrovať, keby vyhrával

Neskutočné divadlo tam vsunul. Najprv sa chytil triesla po forhende až to vyzeralo na skreč a po piatich minútach prišiel na to, že ľuďom treba aj niečo ukázať, tak zrazu trieslo bolo v pohode /čo je nemožné aby ho hneď prestalo bolieť/ ale boli to zrazu palce na nohách :) /veď aby ľudia videli :) /

Mám tu viacero gramatických chýb, ale je tu jeden Trolerhand, ktorý ma na to stále upozorňuje, tak ťa poprosím, oprav mi to tu kamoško.
Aspoň do gramatiky sa možno trošku rozumieš a to je dobre..
[ Reagovat ]
12.09.2016 19:05Od: cheeky
Helyesírásra nagyon fontos, különösen a szlovák. De ne ess kétségbe, és meg kell próbálni a magyar, talán ez lesz a jobb.
[ Reagovat ]
12.09.2016 20:01Od: NaturalGut
Co vrana krákorá??
[ Reagovat ]
13.09.2016 07:40Od: cheeky
Použij(sílu, Luku) Google, Střevo.
[ Reagovat ]
12.09.2016 18:09Od: Mayo
Idem si konečne vychutnať hajlajty (:
[ Reagovat ]
12.09.2016 18:02Od: steve79
Viděl jsem celý zápas ze záznamu a musím říct, že Wawrinka hrál od druhého setu neskutečně skvěle. Djokovič nemusí smutnit. I když včera prohrál, tak letošní sezona je pro úžasná. Od Australian Open do French Open vyhrál všechno. Ted je v malinké krizi, ale nemůže vyhrát za sezonu 15 turnajů.
[ Reagovat ]
12.09.2016 17:42Od: senpolia
"..dá očekávat, že by ho stejně nevyhrál."
"...kde by Djoko pravděpodobně vyhrál."
No, to sú iba také domnienky. Nevieš, hocičo sa môže stať, napr. skreč. :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 17:43Od: senpolia Re: vencapeRF
tento koment patrí tebe. :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 16:49Od: senpolia
Srb bol v pozícii ako Rafa, keď hrá s ním. On sa aj snaží, ale v hlave má predchádzajúce neúspešné duely. Srb má Stana. Ten strach a bezmocnosť v očiach je rovnaká. Len mi nepripomínajte, že jeden je úplne inde ako druhý. Áno je, ale ten výraz bol rovnaký s myšlienkou; bože, o5 ho neporazím. Tak to vidím ja.

V predzápasovom rozhovore s Matsom povedal, že sa cíti dobre a môže poraziť kohokoľvek na akomkoľvek povrchu. Asi zabudol na Stana. Nuž, aj to sa stáva.

Djokerovci neplačte! Príde čas, ak Stana dá rovnako ako ten, keď Rafa dá vášho.
[ Reagovat ]
12.09.2016 17:16Od: vencapeRF
Tam nejde o toho, ze by neporazil. Urcite ho porazi a ne jednou. Jde o to, ze Stan dost zbrzdil Noleho od GOATa. V podstate ho ,obral, o dva GS ve dvou finale, kde byl aspon podle sazkovek jasnym favoritem. Uz mohl mit stejne GS jak Rafa a ztratu tri na Rogera.
[ Reagovat ]
12.09.2016 17:28Od: senpolia
Nadalovcom sa to celkom hodí či... :) Ak sa to tak vezme, Stan obral aj Rafu a Rogera a vlastne aj ostatných. ale čo už, to sú iba a zas špekulácie, keby, keby, bla bla :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 17:32Od: vencapeRF
Rogera Stan neobral. Na GS ho porazil jenom na RG 2015, kde by moc velkou šanci na úspěch neměl a to ještě v QF. Nadala jen o to loňské AO, ale tam byl evidentně zraněný, takže se dá očekávat, že by ho stejně nevyhrál. Zato Noleho porazil dvakrát ve finále a jednou v QF na jeho balkóně na Australian Open, kde by Djoko pravděpodobně vyhrál.
[ Reagovat ]
12.09.2016 17:38Od: Mayo
Tak tak Stanik obral aj Rafu, ten by mal uz 15 :) a co sak dobre, ze Stánko oberá o tituly hviezdy. Nemusia vyhrávať ti istí. Je to vsetko dobre ako je.
[ Reagovat ]
12.09.2016 17:48Od: senpolia
presne tak, aspoň je to zaujímavejšie. Tak ako WTA, keď Serena odpadáva. To už bola ozaj nuda. Kam prišla, držiteľka titulu bola vopred istá.
[ Reagovat ]
12.09.2016 15:51Od: Roger_Federer
http://www.tennis-arena.cz/wawrinka-pred-finale-nervy-tres-a-plac--14207cz/

Od Murrayho zas tak daleko nejsi, navic mas titul ze tri ruznych granslemu..
A to nema moc hracu.
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:33Od: brixner No, aspoň, že tak!
Dík, Stane!
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:53Od: Pavol Vyhral hrac s lepsou hrou.
Djokovicova obrana nestacila. Skoda ze Pliskova neprebila obranu Kerberovej. Obidva finale mimo mojich predstav.
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:45Od: Romario
Stan hrál výborně gratulace mu patří právem. Nole není zjevně od Paříže zdravotně v pořádku a jak dnes někde v tisku podotknul, že se o účasti na US OPEN rozhodl cca týden před tím. Přeci jen to není robot, ale taky člověk. Teď je důležitý se dát zdravotně do pořádku a od AO najet zas na vítěznou vlnu. Nole si výbírá slabší sezonu (2xGS) trochu ho dohnalo zdravíčko, ale je s podivem, že za ty léta co dominuje tenisu neměl žádný vážnější výpadek.
To zraněný zápěstí levý ruky hlavně ovlivnilo jeho bekhend, včera tam bylo strašně lehkých chyb z bakhendu, kdy se hráli jenom takové ty udržovací výměny.
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:54Od: a.magerova
"Nole si vybírá slabší sezonu..."

Tohle kdyby někdo napsal těsně po FO 2016... kdy mu skoro všichni předpovídali zlatý-kalendářní... obrat neskutečný... zranění a mylím, že i ta rodinná atmosféra je napjatá, Jelena včera neměla ten vášnivý povzbuzovací výraz ve tváři....
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:54Od: a.magerova
opr. myslím
[ Reagovat ]
12.09.2016 15:19Od: Romario
To s tou slabší sezonou jsem myslel spíše ironicky. Věřím, že když se dá Nole do latě tak min. 3 GS příští rok udělá.
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:13Od: Mayo
So zraneným zápästím sa aj da hrat? A byt až vo finále? Kks tak DelPo riadny simulant.
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:31Od: SubOptikT
Serena prý hrála se zraněným kolenem a došla až do semifinále. Tak nevím, proč by to nemohlo jít.
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:27Od: Kiske007 Federer
To víte, že Roger má i Jihoafrické občanství a modrou knížku na záda ?:-) To mě pobavil, on vrcholový sportovec nebyla připustěn k vojenské službě
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:37Od: a.magerova
O občanství víme, to má po mámě.
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:59Od: blixa
Vrcholoví sportovci jsou napůl chromí a k vojenské službě se nehodí ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:11Od: Mayo
Federer ma vsetko.
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:56Od: Krisboy
:D
[ Reagovat ]
12.09.2016 16:30Od: Kozoroh
Nemá šňůru 4 majorů jako No1e :-P
[ Reagovat ]
12.09.2016 17:38Od: spaniel
Takova snura je uplne k hownu. Ale aspon necim se utesuj :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 17:40Od: Mayo
Aha kto tu je. Nesklamal si, nedaj bože by niekto mohol byt v niečom lepsi ako Noje :D Federer je c. 1 tohto športu, s tým nic nespravis.
[ Reagovat ]
13.09.2016 02:22Od: Forehand
Pre ovce urcite.

Snura 4 majorov je cennejsia ako ktorykolvek rekord Federera. Rekord typu 99 QF za sebou je rekord porazených, lebo dalej vzdy vypadol :))
[ Reagovat ]
13.09.2016 04:27Od: DORSCH
17GS je viac a to nie som Rogerov top fanusik
[ Reagovat ]
13.09.2016 04:32Od: DORSCH
ale tych 4GS v rade to je teda pecka,tazko sa to niekomu este v dohladnej dobe(10-15rokov) podari
[ Reagovat ]
13.09.2016 12:51Od: spaniel
Lol.
[ Reagovat ]
13.09.2016 21:35Od: spaniel
Až na to, že to v podstatě ani není rekord. 4GS po sobě už před ním vyhráli.
[ Reagovat ]
13.09.2016 21:37Od: spaniel
A jestli je to cennější než 17GS nebo počet týdnů jako c.1, si může myslet jen někdo jak ty. Tenisový laik.
[ Reagovat ]
13.09.2016 22:07Od: Forehand
Ano, ano vyhráli. V časoch ked boli este ciernobiele televízory a hraci za zisk Granslamu dostali 100 dolárov...

17 GS je samozrejme cool, ale my laici vieme aj pozadie tých GS.

Pocet tyzdnov na prvom mieste...No my laici vieme, ze este cennejsi je vzdy pocet rokov na prvom mieste a práve rokom 2016 sa Djokovic dostane na rovnaku meru ako Federer a bude nahanat prvého Samprasa so siestimi rokmi..
[ Reagovat ]
14.09.2016 00:31Od: spaniel
A takto se dámy a pánové stane z fanouška Nadala fanoušek Djokovice. Konečně jsi to vzdal a uznal, že debata o Nadalovi nemá smysl.

Jinak tvé fantasmagorie o pozadí zajímají jen tebe jak jsem si všiml. Těžký to život, s kým se bavíš, jaký článek otevřeš, všude Federer. Gratuluji k prožití života plného vysvětlování jak to je s tím pozadím a konkurenci :D
Už vidím jak vypisuješ do všech redakcí, že to mají špatně.
[ Reagovat ]
15.09.2016 00:49Od: Forehand
Ale aký fanúsik, to je len strohé konštatovanie.

To je len tvoja paranoja, ze sú vsetci proti Federerovi. Aj ten, čo skonštatuje, že rekord 4GS je unikátny.

Holt, kto nie je so mnou je proti mne..Bu bu bu, bosorkyy :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:26Od: Kiske007 Nole
Překvapilo mě, že Nole byl fyzicky slabý, vůbec z něj nečíšela energie, bud málo natrenváno nebo nějaké ty zranění si uněj vybírají daň za ten jeho nesmírně fyzcky náročný tenis, snad se vzchopí nedopadne vyřízenej jako Rafa, jehož tělo je pěkně zhuntované
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:11Od: Mayo
Ne, Djokovic bude hrat do 40-tky v top kondícii, jeho telo sa vôbec neopotrebuje, to iba Rafove
[ Reagovat ]
12.09.2016 18:24Od: Marduch
Psalo se, ze po OH toho moc nenahral/nenatrenoval kvůli klidu pro zápěstí. A ze o účasti na USO se rozhodl az týden před nim.
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:54Od: Nikkki
Stan :-)
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:55Od: vencapeRF
Vidíš, to byla jediná řízená demolice, co se kdy 11. září v New Yorku odehrála. :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:09Od: Mayo
LOL
[ Reagovat ]
12.09.2016 15:20Od: Herbert_Hoover
+1 :))
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:30Od: Mayo
Kde je Kozoroh s rekordmi? Nejako neprispieva.
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:36Od: janek_da
Jeden rekord zaregistroval mahycek.

44 vteřin mezi koncem výměny a dalším servisem
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:43Od: VLK----1GSL
A jsi si jisty, ze to byl rekord? Ja mam pocit, ze Rafa ho drzi v zapase se Soderlingem na trave, kdy tam Rafa menil raketu a Robin delal nejakou pantomimu nebo co,...;)
Ale neni to smeroplatne. Ja na ty stats a rekordy nejsem...
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:51Od: janek_da
Tak to bysme tam mohli zařadit i jako jeden lidský rekord asi i Lisickou, jak hrála se Slávou a šla si dát odpočinek mezi servisy.

Já to bral jako "čisté" zdržení bez nějakých mimořádných zpomalovacích procedur
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:38Od: VLK----1GSL
Mas pravdu, je treba pomoct Kozorohovi a nabidnout mu odpovidajici kategorii.

Takze kategorie rekordu:
Zdržení bez nějakých mimořádných zpomalovacích procedur.

Ted ovsem No1eho ceka vyzva jako hrom.
Kategorie
Zdržení s jakoukoliv mimořádnou zpomalovací procedurou.

Tam je top 4 opravdu naslapana, primo Big4, ovsem tezko urcit nejake poradi...

Juan del Potro (jeho herecke vykony, nadherne etydy na siti jsou ozdobou okruhu, cela jizni a streni anerika zboznuje, jestli jde o mne, tak u me urcite jednicka)

Rafa Nadal (Jako je to machr, to nemohu rict, ale neni to muj oblibeny salek kavy)

Fabio Fognini (Jako chlap ma styl...to zase jo, ale mam asi radeji vic ty francouzske komedie)

Ernest Gulbis (Tak slusna lotysska skola)

Hodne se tam ted tlaci Andy...ale je otazka, jestli muzeme rict, ze je opravdu v te Big4.

V kazdem pripade je to slaba era, takze No1e sanci ma.
Jestli jde o historicke tabulky tak asi bez sance...pochybuji, ze No1e se dostane mezi ty nejlepsi zdrzovace. To jsou neprekonatelne rekordy.

BigMac, ktery to jednou zdrzel tak, ze vlastne k dalsi vymene nedoslo;D)

Jimbo, ktery debatoval behem GS zapasu v NY s Bigmacem na tribune...

Charismaticky Agassi, ...nasadil otrhane jeansove kratasy, a mezi vymenama rev mladych divek prodluzoval prstavky mezi vymenama Andremu presne jak potreboval, obcas jak jeste chtel pridat par sekund, si prohrabl sve vlasy...take jak mu vypadly, a odhodil ty jeansove kratasy, vykon sel rapidne dolu.

No a pochopitelne Noah, ktery si vpohode mezi dvouma vymenama odskocil na tribunu do publika...
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:49Od: janek_da
Ten Yannick, neodskočil si do publika i během výměny?
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:56Od: VLK----1GSL
Jo, ten si odskocil i behem vymeny, ale ted uz by to asi bylo nerealne, vsichni nekam furt spechaj;)
Ja tam pochopitelne pocitam jeho vylet na tribunu mezi vymenama.
Tak nebyl sam ve sve kategorii, ale ten tu tribunu opravdu celkem slusne prosmejdil;D)
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:08Od: Fandina Stan
je super. Tři finále, tři GS, to je bilance jak hrom. Včera jsem na ně občas koukla a Stan hrál úžasně. Pěkný mač.
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:22Od: Kiske007
Souhlas, u toho 1. měl ale štěstí, protože RAFA měl zraněná záda a mohl hrát tak na 50%
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:31Od: spaniel
Určitěěě, zdravý Rafa neprohrává.
[ Reagovat ]
13.09.2016 02:18Od: Forehand
Si tak strašne natvrdlý, ze si neodpustis tieto poznámky?...Alebo si fakt myslis, ze Rafa zranený nebol?...Vedenie 1:0 je v tenise také ošidne, ze nic neznamená..
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:39Od: a.magerova
Než se Rafa zranil , tak ho Stan drtil, pak se Stanovi proti zraněnému Rafovi začlo hrát špatně, ale ustál to.
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:09Od: Vojtaakk
Tento GS by se měl počítat Nadalovi, protože je jasné, že by jinak vyhrál levou zadní (ten první set pustil schválně) a není proto fér ho o něj ošidit. Komu to ještě není jasné, Forehand a a spol. mu to vysvětlí :D :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 14:44Od: Vojtiik
tezka diagnoza :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:39Od: vencapeRF
?Byl jsem nervózní jako nikdy předtím. V šatnách jsem se celý třásl. Když jsme pět minut před utkáním probírali s koučem Magnusem Normanem poslední věci, začal jsem brečet,? netajil Švýcar emoce na pozápasové tiskové konferenci.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:41Od: babolat.cz Re: slečínka...
nejedno oko zaslzelo, nejedna pussy zvlhla...
[ Reagovat ]
13.09.2016 03:21Od: Stan_Borowitz
Takže nakonec měla ta Mirka přece jen pravdu...
[ Reagovat ]
12.09.2016 18:31Od: Marduch
Tomu se snad ani nedá věřit...I když z takový predzapasovy ocisty se pak muze hráč do zapasu solidne odrazit. Něco jako když odchází těžká kocovina, tak ma člověk najednou pocit, ze by dokázal snad cokoli;-)
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:18Od: Marduch
Tak Wawrinka zase zabil.
Když po rebreaku v prvním srovnal na 5:5., na kurt se do jeho těla inkarnovala chladnokrevná StAnimal bestie model RG 2015. Ten rebreak neměl Nole dopustit, od tý chvíle Wawrinka i přes prohranej TB cítil, že ten zápas dokáže mít pod kontrolou. V tom momentě se dostal do svýho svýho finálovýho flow, ve kterým mívá všechno kromě 1. servisu téměř dokonale vyladěné. Hlavu, pohyb, úžasný timing provedení úderů v ofenzivě i defenzivě... ten timimg.. ten timing když ten kurt neni příliš rychlý, strašidelně dokonalou délku úderů i z těch nejdefenzivnějších pozic. Jak kdyby veškerý napětí či nervozitu v tak důležitém zápase úplně zneutralizoval přístupem "a teď se všichni dobře dívejte, co všechno dovede Stan The Man, když má GS pohár na dosah".
No1e ve výměnách dřel, bránil superkvalitně, útočil ale jen téměř-kvalitně. Těch totálních útoků, kdy k fiftýnu proti plastickému Staníkovi potřeboval alespoň čtyři špičkové jedovaté údery k lajnám za sebou, nebylo takové množství, aby se to výrazněji projevilo na skóre. I proto, že Wawrinka většinu pokusů tlumil otupujícími bochánky deset centimetrů před BL ála loňské RG. I proto, že Nole takřka vůbec nepřecházel z crossových BH výměn do kontra BH po lajně, ostatně jako obvykle v zápasech, kdy z nějakého důvodu není v pohodě.
K tomu Noleho neposlouchal 1. servis, tak málo dobře umístěných servisů na bigpointech jsem od něj ve finále dlouho neviděl, jako by zápěstí nepsalo dostačně. Ani return 2. podání nebyl konkurenceschopný pro finále s bestií, tolik zahozených šancí na bigpointech z 2. servisu, to byl definitivní hřebík do jeho nadějí, tady jsem NO1eho nepoznával. Trestuhodné množství neyužitých BB hovoří samo za sebe.
Takže zásadní gró zápasu se odehrávalo ve výměnách, kdy se jelo na krev o každý balón. A že bylo na co se dívat!
Gratulace Stanovi, hlavně mind-setem na bigpointech úžasné představení. Nole vyřeš si bolístky tělesné i rodinné, ať jsi o pět 110% ready na AO, StAnimal se může vynořit z hlubin kdekoli znovu;) Idemo šampióne!
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:22Od: spaniel
Pěkné.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:38Od: SubOptikT
Asi tak nějak. Servis hrozně slabý a mě přijde, že prostě nemá tu top formu, kdy všechny honí po kurtu, jak se mu zachce. A spousta úderů, kterými nahrál Staníkovi na bombu. Ale nic netrvá věčně, ani forma ani neforma. Snad bude v Austrálii zase ready ;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 18:48Od: Nola
pekne napisane, podla mna momentum zapasu sa odohralo v 2. sete, kedy Nole trafil 3 resp. 4 dvojchyby v jednej hre, sice sa do setu vratil, ale Stan ho znovu brejkol, to mal skoro na zaciatku kazdeho setu BB...
[ Reagovat ]
12.09.2016 22:31Od: Marduch
Jj servis ten byl priznacnej pro cely zapas. Ono mozna i na Noleho je to příliš, když si jako vždy jindy nemůže pomoct esy či primymi body, a naprostou vetsinu bodu musi urvat ve fyzicky vypjatych vymenach, což pak muze byt na ukor vybusnosti, dynamiky pohybu a uderu.
[ Reagovat ]
12.09.2016 09:54Od: HECIS :/
mel to vyhrat Andy kurdeeeeee
[ Reagovat ]
12.09.2016 10:02Od: spaniel
Jen to ne. Dopadlo to absolutne nejlip jak mohlo.
[ Reagovat ]
12.09.2016 16:29Od: Kozoroh
Jak pro koho, spanieli. Stanova výhra musí být hořká i pro fandy Berdycha, Tsongy nebo Ferrera, kteří mají dohromady 0 GS.
[ Reagovat ]
12.09.2016 18:34Od: Marduch
A co teprv pro jednoho fandu Andyho? :))
[ Reagovat ]
12.09.2016 10:15Od: kada.tom
měl, no ... Keie měl prostě porazit, v SF by Wawrinku asi taky dal a ve finále by na Novaka měl ... ale on se sám vyvedl z koncentrace a vlastní hloupostí se vyřadil z boje
[ Reagovat ]
12.09.2016 09:31Od: sigma040 Třetí titul?
Třetí titul a minimálně druhý proti zraněnému hráči. To je fakt terno. :D Minule to byl Nadal na AO. A to nevím, kde byl ten jeden titul, ale typl bych si, že taky proti zraněnému.
[ Reagovat ]
12.09.2016 10:19Od: dunphy
Zraněná je tvoje gramatika.
[ Reagovat ]
12.09.2016 10:22Od: spaniel
Pan starosta puchyr :D
Doufam ze se dostal do nemocnice vcas!
[ Reagovat ]
12.09.2016 09:30Od: sprchon
Super, gratulace! :)
V prvním setu a obzvlášť po tom zazděném TB jsem se trochu bál. Nole hrál dobře, úplně jinak než proti Gaelovi. Ale oproti loňský sezoně tam bylo víc chyb, první servis neposlouchal pokaždý, když bylo potřeba, využití BP mizerný. U Stana se s chybami musí počítat, ale naštěstí jich nebylo až tak moc. Pak ve 2. a hlavně ve 4. setu držel ten svůj vysokej level a Djoka přehrál. Jako Djok hrál i dost razantně, ale Stan většinu ubránil. Nole mi přišel tak 85%, Stan 90%, jestliže na FO 2015 byli oba 100%.
[ Reagovat ]
12.09.2016 09:00Od: Zdeny Wáwra
sportovní gratulace Wawrinkovi a rozhodně klobouk dolů před Novakem. Finále se počítá, příští rok opět minimálně 2GS!!! :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 08:37Od: Tuttovka
Jestli mě včera na Wawrinkovi něco překvapilo, tak to byla nejvíce obrana, kterou měl na své poměry skutečně vynikající. Nechápal jsem z jakých situací, se dokázal dostat, protože většinu roku by tohle nikdy nezahrál, ale na Djokovice si zřejmě věří jako na nikoho. Zápas to byl perfektní. Na začátku jsem tušil, že to bude výmaz na tři sety, ale dopadlo to jinak. Zásadní zlom bylo to vyrovnání na 5:5 a taky první gem druhého setu, kde Stan udržel své podání přes značné problémy.
[ Reagovat ]
12.09.2016 08:42Od: Tuttovka
Zajímalo by mě do jaké míry limituje Djokovice to jeho zranění zápěstí, protože jej určitě v pořádku nemá. Snad se uzdraví a bude moci hrát zase skvělý tenis.
[ Reagovat ]
12.09.2016 08:36Od: letityfanousek Chudák Berdych
Kdysi dávno nedávno byl Tomáš na stejné úrovni jako Wawrinka a patřil do kategorie potencionálních náhodných výherců GS za určitých konstelacích. Teď je situace taková, že Wawro se dostal do sféry, kam se Tomáš už nikdy nedostane. Trošku deprimující, já bych to tak cítil. Každopádně to Stanovi přeju, maká maká maká, vypadá jako normální člověk a nemá hvězdné manýry
[ Reagovat ]
12.09.2016 08:42Od: kada.tom
je to tak, no ... jenže výsledky na GS nejsou ten jediný rozdíl, Tomáš se nedokáže pořádně dostávat ani do finále turnajů 250 či 500, u 1000 ani nemluvím ... a taky je tam rozdíl v tom, že Wawrinka dokáže porážet (ne porazit) ty nejlepší, tj. Novak, Andy, Rafa, Federer ...
[ Reagovat ]
12.09.2016 09:03Od: George_Renel
A přesto bych ho chudákem nenazval....
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:24Od: Kiske007
Navrchol asi nikdy nedojde, ale chudák rozhodně není, dlouhá léta v top 10. Fererovi nebo Roddickovi, Gonzálezovi, Soderlingovi, atd se to také nikdy nepovedlo, ale žádní chudáci to nejsou ..:-)
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:30Od: spaniel
LOL. Roddickovi se to nepovedlo? Dobře :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:35Od: a.magerova
Andy Roddick - USO, No1, 3x finále W
Fernando Gonzalez -zlato, stříbro i bronz z OH
[ Reagovat ]
12.09.2016 13:46Od: a.magerova
A ještě: A-Rod má o 20 titulů víc než Berdych...
[ Reagovat ]
12.09.2016 08:31Od: mahycek
Viděl jsem jen 1 set, podívám se v klidu odpoledne. Jenom podotknu, že v tiebreaku za stavu 2 - 0 pro Djoka, po dech beroucí výměně, nechal rozhodčí, nejméně 45 vteřin času Djokovi, než uvedl další míček do hry. Ano fantastická výměna, ale taky jsou hráči špičkoví a fantasticky trénovaní. A Djoko tam oddychuje a pinká do země. Jinak jsem rád, že Wawroš vyhrál, tak stále zůstáva Djoko na 12 GS.
[ Reagovat ]
12.09.2016 08:24Od: kada.tom Wawrinka - 3 GS
Na finále jsem se díval jen první dva sety, pak jsem šel spát. To, že trofej bere Wawrinka je pro mě trochu překvapující, ale s tím, jak Švýcar ke GS přistupuje to vlastně až taková senzace není - připravuje se na GS, tečka. Novak by už měl něco dělat, protože Wawrinka si z něj začíná na GS dělat máslo na chleba.

Zápas jsem neviděl celý, takže nebudu komentovat vývoj. Každopádně byť nemám Wawrinku v oblibě (ale furt lepší jak jeho starší krajan), musím uznat, že na GS se připravit umí a že ve finále mu to fakt jde, protože aby někdo vyhrál 11 finále za sebou není zase jen tak. A jeho GS tituly dokazují, že se dokáže vybrat vrchol, na který se připraví ... to, že po zbytek roku bude hrát zase tužku je už věc druhá, která mu tituly nesebere.
[ Reagovat ]
12.09.2016 08:19Od: Pe3k Stan the Winnerman
Velká gratulace a respekt. V éře Federera hrál 3. housle a nebyl schopen se prosadit, nyní o 10 let později vyhrává grandslamy...
Respekt i před Wilanderem ,který před zápasem tvrdil, že je Stan favorit, stejně tak jeho prognoza před zápasem Nadal - Pují, málem trefil i tu Plíškovou... :(
Z mé strany spokojenost:
Trollhand nejprve tahal do komentářů maminku a pak dal Stanovi 0,5% na vítězství čímž jen dokázal jaký je patetický ubožák + nerozumí tenisu.
Tomasihno s hanbou opustil zdejší web, po ubohém výkonu a chování Můry ve čtvrfinále (což mě trochu mrzí).
Kozoroh zdejší glory hunter získal další rekordy: 4 prohrané finále US open (and counting), 9 prohraní gs finále, tam už Nole pomalu, ale jistě k rekordu směřuje...a z historického pohledu Novak nikdy nebude Goat, když neporazí Wawrinku, ani goat hardu s pouhými 2 tituly z US open...

Doufám, že Roger poslat Stanovi pěknou sms a bonboniéru :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 09:01Od: Zdeny
ty jsi fakt pacient :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:27Od: Forehand
Pod tieto riadky plné nenávisti si už len mohol dodať známu repliku I.Czákovej "Proč mě nikto nemá rád"..:)

Chýba ti láska, človeče..
[ Reagovat ]
12.09.2016 17:01Od: Kozoroh Re: Hejter Pe3k
No jo, co ti zbývá, než slavit prohry rivalů, když tvůj kůň nevyhrál major 4 roky :-)
[ Reagovat ]
12.09.2016 19:58Od: Marduch
Petrik blinká na všechno okolo jak o život, tedy na tenisportalu je vše, jak ma byt :))
[ Reagovat ]
12.09.2016 08:08Od: Krisboy
Je to ale popleta, ten Stan. Letos měl přeci vyhrát Wimbledon!
[ Reagovat ]
12.09.2016 08:05Od: Pe3k Novak Djokovic vs Stanislas Wawrinka Gejhlights US OPEN 2016 [ Reagovat ]
12.09.2016 07:48Od: panzer.dragon
Stanovi gratulace, stejně jako ve french open 2015 a ao 2014 otočil zápas s djokem když djok vyhrál první set :-), někde byla statistika, že když nole vyhraje první set tak je to téměř jistota, proti wáwrovi to ale platí naopak
[ Reagovat ]
12.09.2016 07:43Od: letityfanousek díky Wawro
potěšils mě
[ Reagovat ]
12.09.2016 07:24Od: babolat.cz
zdá se mi, že Stan hodně zhubnul? Nedrží dietu jako Nole??
[ Reagovat ]
12.09.2016 07:34Od: Davor1
Zdá sa ti.
[ Reagovat ]
12.09.2016 07:18Od: Pe3k Trolhand predikuje finále
Hard je Noleho najlepsi povrch, Stanov top podmaz je práve antuka...A chudák, aj tam mal len 1% šancu.

V NY teda musi mat logicky dvakrát nizsiu a tak mu teda dávam 0.5% sancu...

Ak bude mat Wawrinka ofenzívu na jednotku, tak prehrá, nebude to stacit. S jednotkou s hviezdickou moze hrat vyrovnanú partiu. Nenechajte sa zmiast, ze Nole v NY nic nehrá, on je velká herecka, hra co potrebuje, s vykonom supera porastie aj jeho vlastny.
[ Reagovat ]
12.09.2016 07:33Od: Roger_Federer Re: Forehend
Mam pro tebe vynosny kseft.
Zacnu ti platit, vzdycky pred zapasem mi udelas analýzu, pekne tvuj vlastni pocit..Ono to urcite pak dopadne jak potrebuju.;)

Janekda:
Mam novy "tajny" zdroj.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:29Od: Forehand
Úplna pohodička, splnilo to účel. Nabudúce dám Stanovi 0.25% a tí zabrzdenejší to konečne možno celé pochopia :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:38Od: VLK----1GSL
Uplne bohate staci, jak si to pripomenes tesne pred Wimblasem, a Stanovi to cvrtprocento das na celkove vitezstvi. Tak naslapnuto na GS ve Wimblu ma pekne.
Ale je to treba necim jistit;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:41Od: spaniel
Tentokrát to byl vtip, poprvé ne ;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:21Od: Forehand
Ved áno...Ale tu sa rieši to druhe finále..
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:52Od: Roger_Federer Re: Ja
Myslim ze kecas, zes spis chtel Stanovu prohru. Mas to tezke.
Najednu stranu bys potreboval, aby Nole vyhral a predjel Federera, protoze Rafa to neda, nadruhou stranu ale je Nole 3granslemi od preskoceni Rafana..
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:22Od: Forehand
Si v lese, stratený..Evidentne si včera spal a usla ti celá večerna live diskusia..
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:37Od: Roger_Federer
Ano, nebyl jsem tady.;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:40Od: janek_da
tajny zdroj je jenom jeden, zbytek jsou plagiaty :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 07:13Od: Roger_Federer Nadherne
Rano.., po prvnim setu jsem mel jinou zabavu.
Doufam, ze Kadlec bude mit zkazeny cely tyden.;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 07:08Od: Stan_Borowitz Ještě jedna statistická zajímavost
Pokud bude Stan pokračovat v nastaveném režimu získávání GS, tak v roce 2031 předběhne Rogera a stane se GOATem. Pokud navíc bude cyklicky pokračovat v dané posloupnosti, stane se tak na AO 2031.
[ Reagovat ]
12.09.2016 06:21Od: svetova.dvojka
Stan Wawrinka je Čech !
[ Reagovat ]
12.09.2016 06:29Od: Stan_Borowitz
Není. Neskáče. Maximálně tak čecháček, to jo, to by mohl být. Ale to musí definitivně potvrdit Fulnek, bo ten má na ně ten gaydar.
[ Reagovat ]
12.09.2016 06:31Od: svetova.dvojka
Buď taky gay.
[ Reagovat ]
12.09.2016 06:49Od: Stan_Borowitz
Mně je to jedno, ženská nebo chlap, tak jsem ve výhodě, bo mám dvakrát větší rybník.
[ Reagovat ]
12.09.2016 06:57Od: Stan_Borowitz Re: Ale aby nedošlo k nedorozumění
já jsem nechtěl říct, že je Fulnek gay. To já vím, že on není, vždyť jsme spolu nejednu babu obšťastnili, než se on přidal k temné straně síly a začal místo pyžama nosit ruské armádní maskáče.

Jen jsem chtěl říct, že on pozná čecháčka stejně neomylně jako gay jiného gaye.
[ Reagovat ]
12.09.2016 07:10Od: cheeky Re: Fulnek temné straně síly propadl zcela
http://orig14.deviantart.net/5bbb/f/2007/345/d/0/red_alert__darth_vader_by_dzhu.jpg

http://66.media.tumblr.com/tumblr_ltdg007dBK1r2fe1do1_500.jpg
[ Reagovat ]
12.09.2016 07:17Od: cheeky
tady zve ke světlým zítřkům

https://i.ytimg.com/vi/IRO85tpF_WY/maxresdefault.jpg

a tady si zpěvem častuček krátí čekání na autobus cestou na daču

https://i.ytimg.com/vi/okr0JUFoYRA/maxresdefault.jpg

kde se setká se svým soudruhem Darthem Vladimirem

http://ci.memecdn.com/590/5864590.jpg
[ Reagovat ]
12.09.2016 07:32Od: Stan_Borowitz
Od Vladimíra Vladimíroviče jsem teda čekal, že bude mít nejmíň ten hype oboustranný meč, co měl tuším Darth Maoul, ale ještě spíše něco na tento způsob:

http://www.onlinekoupelny.cz/__upload/__shop/items/images/big/39322.jpg

nebo ještě lépe:

https://im9.cz/iR/importprodukt-orig/243/24308ff7fa2d91c98134b51b1cb4a646--mmf150x150.jpg
[ Reagovat ]
12.09.2016 05:37Od: Mayo Inak
Samozrejme Stan vyhral lebo bol Noje zranený. Takze mal šťastie ale aj taký je šport.
[ Reagovat ]
12.09.2016 06:02Od: Stan_Borowitz
Stan má prostě nejlepší timing nástupu k finálovým zápasům na GS v Open éře. Zásadně nastupuje proti zraněným soupeřům, čímž výrazně zvyšuje své šance na výhru.

Zatím mu tato strategie vychází na 100 %. Uvidíme, jak ve WB2017.
[ Reagovat ]
12.09.2016 10:06Od: spaniel
Ale prd.
[ Reagovat ]
12.09.2016 10:55Od: Mayo
Veď to spanieli.
[ Reagovat ]
12.09.2016 05:24Od: Mayo Staaaaaaaaaaasan (:
Fantázia (: Je to pánes, zase vyfackal na GS Nojeho. Jeho nočná mora.
[ Reagovat ]
12.09.2016 05:10Od: vrabejka
Staaaan!!? Povedlo se mu to otočit stejně jako na RG. Věděl jsem že na něj má. Příští sezonu ještě Wimbledon a bude to dokonalé.
[ Reagovat ]
12.09.2016 04:44Od: baggik
Wawrinka hrál velmi dobře, nezbývá než poblahopřát. Úroveň jeho hry nechápu, protože zbytek roku hraje o 50% horší tenis. Včera mě překvapila jeho kondice a obrana, zlepšil to neskutečně a ten beckhand ten je parádní.
[ Reagovat ]
12.09.2016 05:03Od: Stan_Borowitz
No, má dobře srovnaný priority v hlavě. Vždyť to ostatně naznačuje už tolik let tím svým slavným g.estem (zajímavý, piča zakázaná slovo není, ale g.esto jo).
[ Reagovat ]
12.09.2016 05:26Od: svetova.dvojka
Teď mám zpětně takový pocit, že Djokovič měl celé to finále v piči, podle toho jak hrál v klíčových momentech Djokovič a využívání breakpointů 3/17 18% ...
[ Reagovat ]
12.09.2016 05:56Od: Stan_Borowitz
Velká pochvala za to, že nepoužíváš zakázaná slova jako Ku.vajt nebo ges.tem.
[ Reagovat ]
12.09.2016 06:01Od: svetova.dvojka
Jsem slušně vychovaný chlapec.
[ Reagovat ]
12.09.2016 06:24Od: Stan_Borowitz
Na to, že Roger Stana nepozval na svatbu a na místě nezfackoval Mirku, když na Stana pokřikovala "Cry baby", docela solidní pomsta za loňské finále.

To by se Roger měl chytit za nos a Mirku zpráskat aspoň dodatečně.
[ Reagovat ]
12.09.2016 04:38Od: Kozoroh Djoker-Wawrinka
"'Dá se říct, že se připravuji na Murrayho, Federera a Nadala. Tihle tři hráči jsou vedle mě nejvíc dominantní. Bez urážky k hráčům jako David Ferrer nebo Stan Wawrinka. Snažím se připravit tak, abych na grandslamech podával nejlepší výkony a analyzuji hru těchto tří hráčů,' dodal Djokovič."

Článek - http://www.tenisportal.cz/zpravy/djokovic-hraju-svuj-nejlepsi-tenis-o-hranicich-premyslet-nechci-17828/

Tohle je nejdůležitější důvod další No1eho prohry se Stanem na GS - nepřipravuje se na Stana s obzvláštním důrazem. Vůbec mě nezajímá, jak Stan ve finále hrál, toto měl být vítězný major pro Djokera. Bohužel připadá mi, že se s porážkami od Wawroše smířil, nesnaží se vymyslet společně s Borisem recept na Stana, namísto toho se soustředí na Rafu, který je v těžké herní krizi (nic zlého proti Rafovi) a Rogera, který za rok dva skončí (opět nic zlého). Bohužel s takovou na GS rekord Rogera pomýšlet nemůže, holt Stan se svým způsobem stal obráncem tohoto rekordu.

Z letošní sezóny nemohu být zklamaný, No1emu se konečně podařilo vyhrát RG, zkompletovat kariérní a navrch nekalendářní GS. Ale pachuť po dnešním neúspěchu ve mně nějakou dobu zůstane.
[ Reagovat ]
12.09.2016 05:19Od: Stan_Borowitz Re: Statistika
Pozitivní je, že se Nole po včerejšku osamostatnil na třetím místě v žebříčku GRUOAT (odskočil od Andyho), už mu zbývají jen dvě finálové porážky na GS k dorovnání historického rekordu Ivana Lendla.

To by se mu mohlo podařit už na FO 2017, takže to rozhodně není nereální cíl.
[ Reagovat ]
12.09.2016 05:32Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
12.09.2016 05:32Od: Mayo
Stan to proste na neho vie a pokial zahrá svoj strop je takmer nehratelny. Vidíš žiadna pomsta sa nekonala, netreba mat silne reči (: Oslavujme výhru Stana na treťom rôznom GS, uz len Wimby a bude mat komplet kariérny GS, co tak hneď o rok Kozorohu opäť vo finále proti Nojemu :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 08:02Od: Roger_Federer Re: Kozorohu
Nole stim zranenim( chronicke problemy) prej hraje uz od brezna.
Je zazrak, ze stim vyhral RG.
Stan na neho umi zahrat, predchozich nekolik zapasu na granslemu koncilo velice tesne, herne vyrovnane.
Asi by se mel zacit pripravovat hlavne na Stana..
Ty dva Granslemi mu budou nakonci chybet.
[ Reagovat ]
12.09.2016 16:57Od: Kozoroh Re: RF-Dominik
Disponuješ relevantním zdrojem nebo ne? Viděl jsem No1eho zápasy na RG a vůbec mi nepřipadalo, že by měl problémy se zápěstím.
[ Reagovat ]
12.09.2016 18:34Od: Roger_Federer
Co je relevantni zdroj..;)
Daval jsem to sem asi 4dny -tyden predem, nez to probehlo tiskem.Po vypadnuti z Wimbledonu
Vim jenom to, ze Novak od brezna vicekrat navstivil Pavla Kolare, coz uz samo o sobe znaci nejaky vlekly problem.
To zraneni, nebo spatne lecici se problem tam bude, presnou míru neznam.
[ Reagovat ]
12.09.2016 20:12Od: Marduch
Ono by to nebylo poprvé, co má se zapestim potíže a jezdi s tím za Kolarem.
[ Reagovat ]
12.09.2016 23:23Od: rod_laver
Jj, jsem ho parkrat potkal na Chodove, jak jel za nim, lezl potom myslim na bus c.177, asi se jel nadlabnout do menzy od VSCHT a pak sharoval uber na letiste.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:03Od: Tornes Re: Kozoroh
Přesně o tomhle jsem psal koment vedle, byť trošku obšírněji:

Mimochodem bilance hráčů jako Safin, Lleyton nebo Roddick s Federerem je ve skutečnosti dost logická. Když se Novaka ptali, jestli se nějak speciálně připravuje na Wáwru, tak říkal, že ne. Speciálně se prý připravuje pouze na Federera, Nadala a Murrayho. Celou svou hru v podstatě stavěl na tom, aby tyhle tři hráče překonal a dokázal je porážet. Hráče jako Wáwra v tomto opomíjel.

Na koho si myslíte, že se speciálně připravoval Federer? Na největší hrozby, které v té době, kdy de fakto vyvíjel svou hru, (tedy cca 2003) měl. Tedy na Roddicka, Hewitta, Agassiho či Safina. Vytvořil si hru, kterou je naprosto spolehlivě porážel, stejně jako Nole na Rogera a Rafu (mu to trvalo o něco déle, protože ti dva jsou přece jen o něco vyšší kalibr).

Když přišla nová hrozba, tak Federer nedokázal adekvátně zareagovat, jelikož svou hru již měl vytvořenou a to tak, že mu přinášela takřka dokonalý úspěch - nebyl důvod ji okamžitě měnit a posléze již bylo pozdě. S Rafou pak měl najednou obrovské problémy. Stejně tak Djokovič, když přišla jiná hrozba než ty, které znal a proti kterým stavěl svou hru, tak najednou byl zranitelnější a s Wáwrou už ztratil dva GS, i když je kvalitativně hráčem, který jeho úrovně nedosahuje.

Tohle je mimochodem jeden z důvodů, proč takové ty porovnání jak by kdo hrál, kdyby hrál v jiné době, naprosto nemá smysl...
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:07Od: Tornes
Jen abych to ještě upřesnil, tímhle jsem nechtěl říct, že Roger s Rafou a Nolem práhrával pouze proto, že přišli později a svou hru de fakto chystali na něj. Pouze jsem tím chtěl říct, že i tohle k daným bilancím a zápasům mírně přispělo.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:07Od: janek_da
Stan zase ukradl Major Djokovi?
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:42Od: VLK----1GSL
bezpochyby, ale take si myslim, ze na Standu se pripravovat nemusi.
Spis by se mel lepe pripravovat na Veselku a Kweryho. No a pochopitelne Pellu...to bez debat. Jinak v pristim roce zadny GS uz nebude.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:36Od: Forehand
Ale prdlajz, Wawrinku porazit vie, prakticky aj porážatl. Vyhral s ním uz 22krát..Vcera Stan nepredviedol ziadny nehratelny tenis, to Nole hral slabsie a aj tak musel mat aj kusisko smoly, aby ten zapas prehral. Lebo mat BB 3/17 je áno, aj alebo hlavne aj kusisko smoly..

Spomen si na minulu sezonu, ako bol Nole na BB dominantný, ako skvele tiez servíroval...Včera 51%(!), kopec chyb z FH, od základnej ciary bol len tienom Djokovica z roku 2011..Proste nestastná zhoda okolnosti, nic viac by som v tom nehladal. To vyjadrenie o priprave na zapas bola trochu nedomyslena frajerinka, ale urcite Novak Stanovu hru detailne pozna, neboj.
[ Reagovat ]
12.09.2016 04:17Od: Stan_Borowitz
No to teda čumim, po prvním setu jsem odešle spát s tím, že Stan to asi nedá, a hle ho, švýcarského Nebojsu!
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:13Od: svetova.dvojka
Dobrou noc
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:10Od: VLK----1GSL Pouile
chytl deku od Matse...:)
Je to pry na tuti, ze bude GS sampion...
...no to mu teda nalozil.
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:18Od: cheeky
Chudák Pouille :-D Se divím, že toho Matse ještě někdo poslouchá, trefil se snad vůbec někdy? Měla by to místo nej delat Jolanda, úspěšnost přrdpovědí by zůstala stejná, ale aspoň by byla sranda
[ Reagovat ]
12.09.2016 04:33Od: Stan_Borowitz Re: Jaj, budoucnost!
Hodně eeeeee vysóko eeeeeee miřiš!!
[ Reagovat ]
12.09.2016 04:15Od: Stan_Borowitz
Tak to je konec nadějného mladého hráče...
[ Reagovat ]
12.09.2016 10:37Od: vencapeRF
Naopak, Mats si na letošním US Open dost zlepšil pověst. Už někdy před čtvrtým kolem dokázal vyzdvihnout kvalitu Plíškové a před finále favorizoval Stana.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:50Od: VLK----1GSL
Ale on se netajil, ze ty souboje Stan x No1e na GS uplne zboznuje...a myslim, ze v tom bylo take kus jeho prani nez predikce;)
Ono ale jeden GS jaro nedela. Iqe taky napise obcas normalni prispevek, ale ta povest se asi tim moc nemeni,...;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:55Od: vencapeRF
Jj, v tom se mu ale nedivím, že je zbožňuje. Jejich zápasy na GS jsou asi nejzajímavější match up poslední roky. Samozřejmě na jiných turnajích je to jiný příběh. Jinak, ačkoliv má Mats mouchy, tak jsem rád, že tam je. Má to správné charisma pro pořad, který na něm stojí a který nese i jeho křestní jméno. Třeba Corretja je asi fajn chlápek, ale nudí.
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:41Od: VLK----1GSL
Tak me taky nevadi:) Me prijde pro tu praci adekvatni. Je nadsenec, evidentne tenis ma rad:), je prijemny a prirozeny v rozhovorech s hraci. Nevim, prijde mne, ze se celkem pro tu roli narodil, jestli jde o jeho zpusob vystupovani...
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:59Od: Forehand
Suhlas..
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:57Od: Forehand
Novak od Austrálie 2014 prehral 6 zápasov na GS, z toho tri s Wawrinkom..Napriek tomu, ze s nim vedie v h2h 22:5...To je snad ta najkurioznejsia haluz v historii tenisu..
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:58Od: svetova.dvojka
19:5
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:02Od: Forehand
TP asi ráta aj exhibície, v ktorých je Nole lepší.
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:03Od: svetova.dvojka
jejich blbost...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:59Od: a.magerova
Místo slova haluz bych volila raději slovo ÚKAZ... ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:55Od: a.magerova
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14232665_1027792544006074_5354344811117732265_n.jpg?oh=90b6d903fa70cd5c23d6bcef5abb8fb9&oe=58796B18
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:54Od: svetova.dvojka
Jinak Wawrinka moc čistou pleť teda nemá...
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:13Od: cheeky
Colour is what counts. #notoracism #gadžomore
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:47Od: Forehand
Tak predsa len si z tejto sezóny budem nejaký muzsky GS zápas (dokonca finále) pamatat, bude na co spomínat..Hoci, ruku na srdce, kvalitou by som to radil na nejaké 4-5. miesto ich GS zápasov...

Wawrinka je tipek, ten chlap sa narodil pod stastnou hviezdou. Odtrhol sa od Hewitta, Safina, Raftera, dorovnal Murrayho...ze, WHAT?...Ale proste okolnosti sadli, ma 3 GS, z troch roznych podnikov..A to mu nikto nevezme..
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:50Od: FulnekUltras
Wawrinka podle vzoru Kvitová... ;)

Petra má teď ovšem co dělat - tak jen doufám, že ten dialekticky nevyhnutelný telefonát do Brna nebude moc dlouho odkládat... ;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:51Od: Forehand
V podstate áno. Len Wawro je od prieniku do spicky predsa len konzistentnejší...
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:00Od: FulnekUltras
To nesporně - ovšem číselně

SW AO 2014 RG 2015 USO 2016 ? ????

PK W 2011 W 2014 ? ????

potenciální rozptyl Petry je vskutku úctyhodný... ;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 04:27Od: Stan_Borowitz
To je jako v IQ testu, doplňte chybějící číslo. No, už by se pomalu měli společně zapsat do tanečních, sezóna právě začíná.
[ Reagovat ]
12.09.2016 10:35Od: vencapeRF
Já bych to dal na třetí. Pravda, že ze čtvrtfinále AO 2014 jsem viděl jenom první dva sety, které tolik zajímavé nebyly. Kdežto tady byly tři sety dost zajímavé, až ten čtvrtý byl divný. Jinak já si z US Open budu pamatovat i zápas Nadal - Pouille, dobrý mač. Ale dávám ti za pravdu, že letos to byla jinak na památné zápasy na grandslamech bída.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:39Od: Forehand
Tak dva austrálske a RG bola topka, o level vyssie, s prehladom..

Toto bolo niekde na urovni AO15, resp. USO 13, moj nazor..
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:41Od: vencapeRF
Špička špiček bylo AO 2013, to bych úplně oddělil. To byl nejlepší zápas posledních pěti let. Potom velký distanc a asi FO 2014 a těsně v závěsu letošní US Open. V roce 2013 to byl sice pětiseťák, ale s celkem podprůměrnou úrovní.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:43Od: vencapeRF
Navíc v roce 2013 bylo od začátku do konce jasné, že to vyhraje Nole. Včera si člověk nebyl ničím jistý tři a čtvrt hodiny, dokud se Stan nedostal do vedení 3:0 ve čtvrtém setu.
[ Reagovat ]
12.09.2016 11:57Od: babolat.cz
špička špiček bylo AO 2012, ale s blbým koncem...
[ Reagovat ]
12.09.2016 12:05Od: spaniel
Ale my se bavíme o tenise, ne o atletice.
[ Reagovat ]
12.09.2016 16:34Od: Kozoroh
Naopak, nejstylovější konec v dějinách GS.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:44Od: a.magerova
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis-us-open/280245/wawrinka-ve-finale-zlomil-trpiciho-djokovice-a-ovladl-us-open.html
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:40Od: Vojtiik
co se musi djokovi nechat, krom toho, ze to je tenisovy fenomen sve doby, je ta gracie, s jakou dokaze nest porazky... v tomhle je velky clovek, nepamatuji si lnekoho lepsiho na tour
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:37Od: blixa
Nole, ty vole ... takhle to nechat Wáwru uhaluzit ...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:39Od: a.magerova
http://i.makeagif.com/media/7-29-2015/car4Id.gif
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:48Od: blixa
Tsssssssssssssss :-P Mě to je celkem fuk kdo vyhrál, fandím Delpovi, ale byla to haluz, to musíš uznat i ty ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:50Od: svetova.dvojka
Byla, je vidět, že tenisu rozumíš. Viz. můj komentář níže.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:52Od: a.magerova
Haluz měl Nole celý turnaj, už by bylo nefér, kdyby i ve finále.... vítězství je to spravedlivé !!!
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:57Od: VLK----1GSL
:D)))
jaaasneee...
haluz mel No1e v prvnim kole, ze ho nevyradil invalida Janowicz...
...na takove urovni je ta tva haluz.
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:02Od: blixa
Ježíš já nevím, a ATP skoro nekoukám, to jsem neviděl, vidím že vtipkovat se mezi ATPisty nevyplatí, hned by jednoho sežrali. Možná i dva :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:05Od: FulnekUltras
v ATP je demokratura dosud křehká... ;)))
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:08Od: a.magerova
V ATP jsme samí tvrďáci, křehotinky a fňukny tady nemaj na růžích ustláno... :-P
[ Reagovat ]
12.09.2016 03:11Od: VLK----1GSL
No joooo WTA, hned se urazi:D))))
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:39Od: svetova.dvojka
Mně fakt někdy připadalo , že Djokovič ten zápas ani vyhrát nechce, z těch 14 breakpointů co Wawrinka odvrátil byly tak 2/3 vinou Djokovičovy nevynucené lehké chyby.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:36Od: svetova.dvojka
Djokovič už má z US Open 5 talířů, asi je využívá jako podnos na grilované maso, když má párty s přáteli.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:35Od: Davor1 Legenda
Keby po dnešku hoc aj ukončil kariéru, aj tak už patrí medzi historickú tenisovú smotánku :-))
Neskutočný Pánes, kto by to bol ešte 3 roky dozadu povedal, keď bol z trojice Berdych, Tsonga, Wawrinka ten posledný...
Gratulka Stan, pre mňa najlepší GS (Angie + Stan) za x rokov.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:40Od: FulnekUltras
jj, oba GS vítězové budou jistě velmi sympatičtí i za 10 měsíců... ;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:35Od: a.magerova Velmi líbivá fialovostříbrná kombinace... :-)))
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:32Od: Tornes
Zajímavé finále. Nole vyhrál skoro stejně míčů jako Stan, ale prostě nezvládal ty podstatné. Učí se od Federera zrovna to, co by nemusel :D Ale jinak pěknej tenis a Stan ukázal, že když je v ráži, tak tak je v ráži a dokáže cokoli. Dokázal vyhrát. Třetí GS, to je skvělá vizitka, kterou se řadí k těm vskutku nejlepším.

Na Novakovi na konci šlo vidět, že mu něco fakt je, ale první tři sety byl v pohodě, dokonce hrál podle mne i solidní tenis, ale Stan ho stejně dokázal přehrát. Takže gratulace Stanovi ;)

PS: Tak trošku se tímhle zápasem i podpořila myšlenka, kterou jsem napsal před zápasem...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:31Od: Forehand
Fatálny kolaps Djokovica na breakballoch mu pripravila uz piatu NY finálovu prehru..V kontexte minulého roka si karma do Svajciarska zobrala to, čo tu zo Švajčiarska pred rokom nechala. Nastastie v správnom poradí :)...

Nole mal výbornú sezónu, ale to kalendárne leto zanechá veru trpkú pachuť. Dnes mal len 51% servis, nevyraznu ofenzívu, neposobil úplne v najlepšom svetle. Stan to fantasticky vyuzil a upravil finálovú bilanciu s Novakom na 2:0..

Dnes som sa spojil s diablo, s Fed fanatikmi proti Novakovi. Myslim, ze FFF ziskali omnoho viac ako Nadalovci, Nole uz do 30ky odohrá uz len jeden GS a ked chce pomyslat na 17ku, bude musiet po 30ky vyhrat 4-5 GS, co sa snad este nikomu nepodarilo..GS dostihy vsak nie su vsetko a ja som rád, ze nastala nejaká zmena, tenisu to pomoze. Tomasinho to v stredu zaklial, privolal. Ked to vyslovil, aka bola sanca, ze Stan prejde cez Delpa, Nishiho a Novaka?...1%, 0.5?...Vlastne tieto cisla nosia Stanovi dlhodobo stastie, snad sa stretnu aj v Austrálii a s radostou natipujem jeho sance :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:31Od: svetova.dvojka
Djokovič nemůže uvěřit tomu, že ten zápas prohrál , když měl 17 breakpointů , ten smích je hodně křečovitý a neupřímný v jeho podání...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:25Od: VLK----1GSL 3. GS pro Stanislava
Uz mu chybi jen Wimblas...
No a vzhledem k tomu, ze ziskava konzistentne kazdy rok jeden GS a to z ruznych povrchu, tak je to vlastne na tuti;))) Jen musi chytnout ve finale No1eho.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:27Od: a.magerova
Stanislas

Musí chytnout No1... Nole není podmínkou... :-P
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:27Od: spaniel
:) to by byla haluz, kdyby získal kariérní GS na 4 pokusy. To by tomasinho nerozdýchal.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:28Od: a.magerova
To by nerozdýchal kdekdo.... :-))
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:29Od: svetova.dvojka
Wimbledon nedá, tam je Murray... i Federer by ho na trávě sundal.
[ Reagovat ]
12.09.2016 05:40Od: Mayo
Presne tak. Nojeho musí chytiť. To je pre neho najjednoduchší super.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:24Od: svetova.dvojka
Pěkná haluz od Wawrinky ve 3.kole přežije matchpoint, ve 1/4 a v 1/2 přehraje už vyčerpané soupeře Del Potra respektive Nishikoriho a ve finále za něho Djokovič odvrátil skoro všechny breakpointy...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:24Od: misa
3x ve finále gs. a třikrát titul, zřejmě slušnej oddíl :-)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:25Od: spaniel
A 11/11 :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:23Od: miguel23 Zasloužený
Aby Djokovič uhaluzil titul, když toho odehrál v podstatě o polovinu míň, to by bylo fakt smutný. Stan pěkně, co rok to GS, tak za rok Wimbl a bude mít všechny :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:23Od: FulnekUltras Pálí mě oči společně s Wáwrou
Milovníci číselných posloupností mají o singlových vítězích Wimblu 2017 v této chvíli už jasno... ;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:22Od: Vojtiik
Stanimal! to je vskutku nadhera :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:21Od: Ondra979
parada, Stanimal zauradoval!! toto je moc dulezite, na AO bude Novak pod tlakem a kdyby tam nevyhral, tak...no uvidime
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:21Od: rod_laver
Super!! :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:21Od: spaniel
Magnus Norman je pánes. Ten by možná udělal něco i z Berdycha.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:21Od: svetova.dvojka
Celkově získané míče 144-143 pro Wawrinku...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:27Od: Ereinion
Na to se nehraje, na big points úřadoval...podobná situace jak minulej rok, akorát teď je Djokovič na druhé straně
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:20Od: a.magerova Stan :-)))))
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:20Od: svetova.dvojka
Novaku tohle se ti nepovedlo...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:20Od: spaniel
STAN
THE
MAN
!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:19Od: yenda1
Cirkus Djokovic končí!
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:15Od: Dobry-den
Neska by ten Čokovič prohrál i s Berdyčem, to je jasná věc.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:16Od: spaniel
To určitě ne.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:15Od: VLK----1GSL 3/17
Hmmm, No1e asi uz toho Fedexe uz neprekona, Kozoroh mohl zapsat dalsi rekord,...tak snad priste.
Tak Stane the last game! A je to tam;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:18Od: VLK----1GSL
A jeden MB v haji...;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:14Od: yenda1
New balls, tak co chceš víc!
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:12Od: Vojtiik
tak pulprocentni (forehand zas bodoval) stando, nejtezsi okamzik na konec... :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:12Od: svetova.dvojka
Kdyby Evans proměnil matchpoint ve 3.kole s Wawrinkou, titul by měl Nishikori...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:11Od: FulnekUltras Wáwro
poooooooooooooooooooooojď i za Peťu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:08Od: yenda1
Já vím co má za problém....malý boty vy géniové! :)
Stará mu je podstrčila.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:10Od: svetova.dvojka
od Wimbledonu to s ním jde z kopce, začal sukničkařit a jeho náročná hra si vybírá daň i na jeho zdraví...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:10Od: spaniel
:) nebo třeba tvorbě puchýřů brání lepek...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:06Od: svetova.dvojka
17/3 18% :-)
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:10Od: Forehand
Rovnako ako 4/23, tá symbolika je dnes do očí bijúca..
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:03Od: vaclavsubrt
Na jednu stranu Nole uznávám jako obrovského profíka... ale lidsky mi prostě nikdy neseděl, a sedět nebude...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:03Od: Forehand
Je fajn, ze sa Nole stanovi ospravedlnil, ale problémy s nohou mal uz pred vlastným servisom. Osetrit sa nechal az pred tym Stanovym. Esteze na big pointy sa dnes dá tak super spolahnut..

Wawrinka by sa mal vratit k BH winnerom po čiare, s tými BH cross neboduje jak by mal..
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:06Od: spaniel
Novak kazí více z BH.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:40Od: Forehand
Tak BH hra 3x častejsie ako FH, to preto. Ale BH mal velmi istý..
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:03Od: svetova.dvojka
Djokovič jakoby vlastně ani nechtěl vyhrát, ty breakbally zahazuje jakoby se nechumelilo, tak proč vlastně nastoupil k zápasu, když ho nechce vyhrát..., protože jinak si nedovedu vysvětlit, proč vždy udělá nevynucenou chybu když á breakpoint nebo Wawrinka druhý servis...
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:04Od: spaniel
:D
Věnuj se cikánům.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:02Od: yenda1
Veledůležitá hra. Dej si ice towel za krk Stando a pojď si pro to!
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:02Od: spaniel
Tak Stan překonal krizi z Djokovicovy finty a snad už je zas koncentrovaný.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:01Od: a.magerova UFFF :-))
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:58Od: spaniel
MTO bych zakázal. Obyčejná špinavost pro spekulanty.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:53Od: yenda1
Jinak Wáwra zase pičuje. :)

A když jsem viděl začátek zápasu, jak se mu Nole tlačil do backhandu a Wáwra se krásně vyhazoval, vypadalo to na krátkej proces.
Zabiják.
Dopodávej to ty psychouši! :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:52Od: vaclavsubrt
Měl ho Stan brejknout... ted to muže tu hererčku jen a jen nakopnout a Stana rozhodit.. hlavně udržet
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:53Od: a.magerova
Tak tak.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:56Od: vaclavsubrt
To je sráček ten Nole.. nemohl stát... sice je NO. 1... ale nikdy nebude hráč jako Rodger
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:58Od: yenda1
Nadal a Federer a pak dlouho nic.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:59Od: spaniel
Udělal to samé Murraymu.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:51Od: Ondra979
uz zase hraje komedii, tohle si proste nezaslouzi vyhrat, herecka jedna
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:50Od: vaclavsubrt
Puchýř? to si dělá prdelku že jo?
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:50Od: svetova.dvojka
Ale Djokokovič ten zápas klidně mohl vyhrát, jeho fanoušci budou jistě zklamaní, tolik šancí na returnu celkem 14..., na celkově získané míče je to teď 127-127, a přesto vede Wawrinka 2:1 na sety a 3:1...
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:51Od: a.magerova
Teď zas mohl vyhrát game Wáwra, Nole se tam belhal... takže tak.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:47Od: yenda1
A bude masáž
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:47Od: spaniel
Je to klaun.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:48Od: yenda1
Před finále jsem si říkal Nole skreč...karma. :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:45Od: vaclavsubrt
Tohle bude asi rychlé... problém tam evidentně je... jen nechápu proč nezkusil MTO
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:41Od: Forehand
Uz je to oficiálne..Ak chce Stan vyhrat, musi to ukoncit v styroch. Lebo z tohto ak sa Nole vyhrabe, bude mat v piatom sete na svojej strane také momentum, ze Stanovi na rozdýchanie nepomoze ani kyslikový pristroj.

Djokovic vyzerá akoby mal problem s nohou, ale nenechajte sa zmiast!..:)..
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:42Od: spaniel
Tomasinhovo momentum :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:42Od: vencapeRF
Monfilsova taktika.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:46Od: VLK----1GSL
Staci jak Stan schvalne bude chvilu kazit, prdne tam nejake ty DFka, a to by melo No1eho vpohode rozhodit.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:37Od: vencapeRF
Jelena vypadá jak Bykov onehdá na lavičce sborné. Vítězný fiftýn Noleho, úder století, vynucená chyba, totální blbá nevynucená chyba - furt stejný výraz.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:39Od: vaclavsubrt
Něco mezi nima musí být... ještě nedávno fandila jak o život...
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:39Od: spaniel
Takže jak Lendl.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:40Od: vencapeRF
Lendl se občas usměje nebo pousměje.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:40Od: spaniel
To jsou jen křeče.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:10Od: FulnekUltras
předbankrotní
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:12Od: spaniel
Určitě! Nebo špatně svědomí, že zradil socialistický systém.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:40Od: a.magerova
Tak ale zas konečně vypadá normálně a né jak afektovaná pipina... což mi na ní dřív vždy vadilo.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:42Od: malchar
Jelena nachytala Noleha, jak si to rozdává s masérkou. Proto taky nejel do Cincy a vymluvil se na zranění. Musel řešit soukromé věci, protože Jelena chtěla okamžitě rozvod. Opravdu si nedělám legraci a vím to od spolehlivého zdroje
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:45Od: a.magerova
Takže nejdřív herečka a pak masérka... no to jsou věci...
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:42Od: Forehand
Podla mna je myslou v Indii..:
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:51Od: vencapeRF
Máš pravdu, aj teď působí jako zaměstnankyně z J.P.Morgan, co dostala zadarmo lístky a protože neměla co na práci, šla na tenis a teď přemýšlí, jestli dobře zaparkovala.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:37Od: vaclavsubrt
Nole kterej odehrál asi 5 setů najednou nemůže? :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:36Od: spaniel
Novak si natáhl varle, otázka jestli teď nebo staré zranění z IPTL.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:37Od: Davor1
:DDD
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:41Od: a.magerova
Spíš provalení IPTL a následný trest... :-P
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:35Od: Ondra979
zeby zase komedie
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:34Od: Ereinion
Každopádně zajímavý pozorovat, že Djokovic je na big points horší...to v posledních letech nebývalo pravidlem, možná jen právě proti Wawrovi
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:30Od: VLK----1GSL Stan
Come On!
Uzasne, pekny slajsovy zaver
...a snad sance, ze to chlapi daj pred svitanim, a ted to bude zaverecny set;)
Celkem jsem s bal TajBrejku, v TB to Stanovi proti No1emu fakt nejde.
Jele stale vyhukana na tribune, Leonardo diCaprio taky nervozne posedava...
Je to na dobre ceste;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:33Od: vencapeRF
Hlavně Di Caprio chce být očividně inkognito a v režii si to někdo pěkně odskáče. :))
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:29Od: vaclavsubrt
Stan to dělá skvěle... i přes brejky ztratí a set získá posledním brejkem, tak aby další podával jako první... to chce koule
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:28Od: Forehand
Dva palčeky pre Stana, jeden palček pre Umpire, dobrá robota, chlapi..

Z tých ovácií mám pocit, ze na stadióne AA sa tiesni 22.000 divákov, z toho 10.000 fanuskov RN, 10.000 fanusikov RF a dve tisicky fanusikov ostatných hracov na okruhu.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:29Od: spaniel
Aby měl Nadal tolik příznivců, musel by hrát v Madridu :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:29Od: spaniel
Ale dobrý hlod, to zas jo. Chudák Novak :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:32Od: rod_laver
Stan ma vyhodu, ze vetsina RF fanousku mu fandi. A Nole proste nevyhodu, ze vetsina fanousku jak RF, tak RN mu nefandi :D

Jinak Stan ma neskutecnou psychiku v tskovych zapasech, Roger by se bohuzel uz davno sesypal, asi by mel taky vymenit zenu, Stanovi se to velmi osvedcilo :))
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:33Od: spaniel
:)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:37Od: a.magerova
Roger počká na dojmy a výsledky Noleho a až pak to s tou výměnou nějak promyslí... :-P
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:29Od: a.magerova Re: :-))))
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:34Od: Tornes
No vzhledem k tomu, že Novakovi většinou fandí víc, tak bych ty fanoušky viděl jinak ;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:42Od: VLK----1GSL
To vis je slaba era. Za casu Noaha, Jimba, BigMaca, Borise, Andreho atd. atd. existoval tak pestry fans. svet, ze ted je to slusna seda nuda...
A jak se zeptas jestli nekdo nezna nejakeho tenistu, kdyz ho to tolik ten sport nezajima, tak dneska ty jelita ani neumi ani nic rict, max. Federer, a jeste mu komoli jmeno... nekteri si vzpomenou, ze existuje nejaky Spanel...a vic z nich nevytahnes...;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:44Od: spaniel
Dík. Ale máš tedy odvahu, věčně cpát Noaha do jedné věty s legendami.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:51Od: VLK----1GSL
Bo, to je stale legenda...;)
Letos Francii privede opet k vitezstvi v DC!
tedy pokud nesoupne na singla Monfilse...;D)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:53Od: VLK----1GSL
Jinak nemas zac...kolegyne v praci vubec Nadala neznaji...nic jim to nerika...Federer jeste zvladnou, ikdyz mu komoli prijmeni;D)))
ale neco vic, ted z hrajicich...bez sance...
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:54Od: spaniel
Hm, musím zjistit jak to mají vzdálenější známí.
[ Reagovat ]
12.09.2016 02:07Od: VLK----1GSL
Sim te, si pamatuji jak Rosol porazil Nadala, jsem prisel do prace, oznamil velkou udalost...se me ptaly kdo to je Nadal... Rosol me jaksi neprekvapil:D)))
Jsem jim vysvetlil, ze jde o tenis, tak jedna, ze zna Fedrera...;D) Opravil jsem Na Federer, a vysvetlil, ze to je neco podobneho jako by Katowice porazily Barcelonu...mlade borky mimo, jedna v mojim veku..., ktera znala Fedrerera pochopitelne znala jeste Agassiho...
Tak Agassi byl fakt fenomen...to bylo neco jak tenisovy Majkl Jackson...
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:28Od: vencapeRF
Djokovic - Wawrinka UE ve třetím setu: 8:19

baggik "Wawrinka méně kazí." :)))
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:29Od: baggik
Tak já mluvil o prvních dvou setech a prvních dvou gemech toho třetího, pak se z toho stal úplně jinej zápas.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:32Od: spaniel
Kdepak. Psal si že teď se to otočilo. V té době měl Stan už 16 chyb, Novak 5.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:33Od: vencapeRF
V prvním setu měl Nole o polovinu míň UE. Jedině ve druhém měl míň UE Wawrinka.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:27Od: baggik
Tohle bylo podivný s tim jestřábím okem. Vždyť bylo slyšet jak rozhodčí křikl out.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:28Od: Davor1
Čo? Veď umpire okamžite opravil výrok čiarového.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:30Od: baggik
Tak ale ten výkřik tam byl, takže by se měla správně výměna opakovat.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:35Od: spaniel
Výkřik tam byl, ale Novak tam nebyl :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:27Od: svetova.dvojka
Novak to dneska prohraje...
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:28Od: baggik
Andy jdi spát a spočítej si žebříček. :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:27Od: a.magerova Celkem bych chtěla i jít spát....
Takže už prosíííím jen jeden set !!!
Děkuji... ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:26Od: Davor1 Stan
Ešte jeden !
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:26Od: misa
Tak už jen jeden set!
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:26Od: spaniel
Chum jetzte!
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:18Od: svetova.dvojka
Chudák Novak i páska je proti němu.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:12Od: baggik
Ten třetí set je hroznej, tam se fakt Novak začal bránit. Ale skóre na tu haluz ještě dobré, tak rychle vyhrát tiebreak, ať můžu jít spát.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:12Od: Forehand
Tvl, Nole nevyuziva BB, a Stan zas gamebally...Aj teraz az pokus c. 6.

Noleho ofenziva dnes ani nahodou nie je v poriadku..Len 6FH winnerov, a to Stan nie je ziadny extra obranár..Servis rovnako skor priemer. Nieco podobne tu hral Nole aj pred rokom a aj tak ten GS vyhral, vdaka tej svojej ultragalaktickej defenzive, co predvadza aj dnes..Paradoxne to opat moze stacit..
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:14Od: spaniel
On nemá na to hrát proti Stanovi ofenzivně, takže ty winery mu přibývají pomalu.
No, snad to tentokrát nepostačí.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:27Od: spaniel
Tak hlavně že využívá setbally ;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:09Od: insanezy_
Djoko tam predvadi illegal coaching a zadny napomenuti jo?
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:09Od: spaniel
Teď by se mohl zopakovat scénář druhého setu...
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:10Od: Davor1
Stan ale začína fyzicky zaostávať, mám pocit. Bodaj by nie, keď tu odohral asi o milion setov viac.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:19Od: spaniel
Aby to nedopadlo jak včera. Dojdou síly, bude u míčků později, začne víc kazit a je konec. Snad jeho fyzičku podceňujeme.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:20Od: SubOptikT
Už trefuje kiksy
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:21Od: spaniel
To ještě nemusí nic znamenat. Hned v prvním gemu trefil rámem.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:58Od: VLK----1GSL Zacinam byt v klidu
Pohled na tribunu na manzelku No1eho prozradil, ze je hodne vyhukana, takze asi neni manzel uplne ok...jele ma o neho obavy. Ted jenom jestli to zmakne Stan pred svitanim;)
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:59Od: insanezy_
Dle me ma spis obavy, koho v noci zase prefiknul
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:03Od: Davor1
:DDD
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:05Od: SubOptikT
A co Donna? Je s Kokkinakisem?
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:08Od: baggik
Cockinakiss
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:08Od: Davor1
Však sedí v hľadisku.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:10Od: SubOptikT
Takže už ji Kokki vyklepnul?
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:10Od: Davor1
Ju vyklepol kdekto.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:13Od: baggik
Starej Vekič by mohl vyprávět..
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:07Od: baggik
Nebo přefikne. (Kerber na večírku).
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:55Od: insanezy_
Pamatuju Monte Carlo 2014 a zapas Fedex Tsonga, kde mel Feda 2/17 breakballu a promenil snad az 15. :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:56Od: Davor1
On je v tomto dlhodobo strašný tragéd...
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:52Od: vencapeRF
Noleho anticipace je neuvěřitelná. Občas to působí, jako by byl živý magnet a sám k sobě ty míče přitahoval.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:47Od: Davor1 Sakra
Toto si mal Stan uhrať. Šancí tam mal habadej. Teraz posadil Noleho na koňa.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:50Od: VLK----1GSL
To prasatko mohlo vyjit, to je fakt...
3/14...
ale stale je tu velka sanca prekonat Rogera:)

Neboj Stan jeste zauraduje:0)
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:47Od: Ereinion
Djokovic se přiučil u Monfilse :D každopádně chytře zahrané, Wáwru to dost možná rozhodilo
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:47Od: Forehand
Nole asi potrebuje prehravat 15:40 na prijme, aby mal sancu na break..

Skodo toho haluzneho bodu za zhody, ale to bola Stanova blbost..
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:48Od: insanezy_
Blby je, ze si Wawra pri tech uderech dost casto vybere blbou stranu. Navic ten fh za stavu 40 15 byla blbosz hrat tak na riziko.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:53Od: Davor1
Presne tak. Má skvele údery down the line, ktorými by tie kratšie Djokove defenzívne údery mohol jednoduchšie zabiť, a on to hrá cross na istotu Djokovi na raketu :/
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:56Od: spaniel
Úder po lajně je nejrizikovější. Místo být v pozici a mít víc času.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:56Od: spaniel
*musí
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:57Od: Davor1
To mi je jasné, ale mal tam minimálne 2 pomerne jednoduché pozície na big pointoch, kedy to mal proste skúsiť.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:46Od: blax
Gratulace Novakovi k dalšímu nesportovnímu chování, které vedlo k brejku
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:46Od: SubOptikT
Juuuuu
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:45Od: spaniel
Ajaj.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:44Od: vencapeRF
tvl, ten poslední forhend Noleho, to odkoukal od Gaela?
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:43Od: spaniel
Líbí se mně, že ač je Novak v defenzivě, tak pořád rozhazuje ručičky a kroutí nevěřícně hlavou.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:35Od: spaniel
Novak a jeho smeče :D
Vždycky pobaví...když si navíc vzpomenu, že je nejkomplexnější :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:34Od: PetaM
Novak vypadá, že už to v hlavě vzdává ...
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:38Od: Fandina
To si nemyslím. Podle to bude zkoušet pořád.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:38Od: spaniel
Zatím podlý není...
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:40Od: Fandina
podle mě to bude zkoušet pořád, vypadlo mi zájemeno, sorry
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:39Od: PetaM
To jo, ale ironické úsměvy začínají přibývat :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:42Od: vencapeRF
Novak se od US Open 2010 nikdy nevzdává. Ještě se vzepne.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:32Od: vencapeRF
Pro Noleho to musí být šíleně frustrující. Tolik brejkbolů nevyužitých a i gembolů.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:32Od: Forehand
Preco by Stan vyhraval servis gemy na nulu, ked ich moze vyhravat po odvratených bb a Djokovica tym stale viac a viac vytáčať..Aký stratég!!
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:33Od: a.magerova
To sice jo, ale mé nervy mají taky omezenou pružnost... :-/
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:34Od: Vojtaakk
Jako finale RG 07
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:30Od: vaclavsubrt Wau...
Stan se chytl a Nolemu ty BB musejí už začít lézt na palici
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:27Od: baggik
Djokovič to dneska hraje na Plíškovou, hraje dobře, je opticky o něco lepší, má hezká čísla na podání, ale tragický proměňování i odvracení brejkbolů. Snad to nedopadne jako včera.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:31Od: spaniel
Vůbec. Pliskova je Stan. Akorát že Stan méně kazí (zatím).
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:33Od: baggik
To vůbec. Stan je Kerberová. Hraje samozřejmě lépe než ona a ne tak defenzivně, ale jinak je to to samé co včera v bledě modrém.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:35Od: vencapeRF
Víc mimo už být nemůžeš. Je to na raketě Stana, Nole tam jen pobíhá jak hadr na holi a doufá, že se Stan vyhodí.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:36Od: spaniel
Me fascinuje, jak se někdo může dívat na stejný zápas a vidět něco takové.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:47Od: baggik
Tak já nevim, kde vy vidíte ty chyby u Wawrinky, když dneska doběhne a vrátí všechno, což jsem u něj nikdy neviděl. A že měl Novak na 1. podání vysoký čísla, to tam ukazovali pořád, to samé proměňování brejkbolů a všechno si tam Stan sám neuhrál. Jinak ono záleží komu fandíš, tak se pak zaměřuješ na něj, takže fanda Wawrinky a Djokoviče to uvidí každej jinak. Ale ten zápas je jiný, oba hráči hrají strhující tenis, nahoru dolu.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:53Od: spaniel
Stan na víc chyb než Novak, stejně jako měla včera Karolína. Vyplývá to z útočné hry. Stejně jako Karolína, po horším prvním setu zlepšil poměr winnerů a chyb v druhém a bral ho. Ve třetím vedl jako ona včera a pak zase prodal víc chyb a náskok ztratil. Stan = Karolína, Novak = Angie.
Ale já psal hlavně o stylu hry.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:05Od: baggik
Tak dneska hrají oba stejným stylem při svým podání tlačí, při soupeřovo doběhnou, vrátí a hraje se o každý míč s velkým nasazením, Wawrinka bude mít víc winnerů, protože tam trefuje bekhand po čáře z nemožnejch pozic, častěji než Novak. Ten finální úder má lepší, ale zase nemá moc jinejch variant. Víc chyb měl Wawrinka, teď se to asi otočilo.
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:12Od: spaniel
Statistiky jsou dostupné. Ve 3.setu Stan 16 chyb, Novak 5. Pochop že není možné, aby měl méně chyb než Novak. Stejně jako Karolína proti Kerber. A Stran trefuje i FH, možná víc než BH.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:43Od: baggik
Vy to nechápete. Tady je ten tenis jinej, ale Djokovič stejně jako Plíšková lépe podává a Wawrinka méně kazí a další podobenství Djokovič měl daleko více brejkbolů, ale méně jich využil, stejně jako Plíšková. Akorát tady toho dost uhrál v těch big pointech Wawrinka sám, zatímco včera skoro všechno Karolína zazdila, ale i tak toho Novak promarnil dost, kdy to měl na raketě. Teď samozřejmě ten třetí set je jiný, tam je zatím Novak mimo, ale to byla Plíšková včera na konci taky. :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:47Od: spaniel
A taky Stan je do červena jako Kerber a Novak do modra jako Karolína.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:52Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:53Od: baggik
A taky Wawrinka mluví německy, Novak slovanským jazykem.:D
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:05Od: Fandina
A Novak a Karolína jsou štíhlejší a vyšší než Wawra a Kerber.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:32Od: Ereinion
Djokovic není opticky lepší
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:49Od: baggik
Ve 3. setu ne.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:26Od: misa Djokovič - Wawrinka
na gs. turnajích, počínaje rokem 2013:

AO 13: 1-6, 7-5, 6-4, 6-7, 12-10
US 13: 2-6, 7-6, 3-6, 6-3, 6-4
AO 14: 6-2, 4-6, 2-6, 6-3, 7-9
AO 15: 7-6, 3-6, 6-4, 4-6, 6-0
FO 15: 6-4, 4-6, 3-6, 4-6

Srbova noční můra.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:24Od: janek_da
doufám, že zase, jako obvykle, se Nole zázračně nezvedne a nevyhraje 5-6 gemů za sebou
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:23Od: Davor1
Stan sa dostal do švungu a z BH už úraduje ako na RG. Keby mal trošku viac času na prípravu úderu, tak by to bol veľmi podobný zápas. Comeeee on Stando !!
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:24Od: spaniel
Je to strašný bulldog. Má nejlepší mentalitu na okruhu, ta jeho finálová bilance je neskutečná.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:25Od: vaclavsubrt
nejsem si jistý.. .12 ze 12?
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:26Od: PetaM
https://cs.wikipedia.org/wiki/Stan_Wawrinka

14-9
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:27Od: PetaM
Ale od roku 2014 ve finále neprohrál.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:30Od: spaniel
Od 2014 to má 10/10.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:21Od: Forehand
Djokovic BB 2/11

Lol...Ze by karma za minulý rok..Ved to je úplne obrátené garde..
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:31Od: VLK----1GSL
uz je 2/12
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:32Od: spaniel
Jen ať ho překoná...o parník nejlíp :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:39Od: VLK----1GSL
Zatim ma slusne naslapnuto, tak snad to vyjde:)
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:21Od: vaclavsubrt
Nole je dnes určitě k poražení... využití BB, hra pod tlakem, negativní emoce... ale hlavně... Stan je ten hráč, který do porazit dokáže. Cmon Stan!
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:22Od: vencapeRF
On má negativní emoce občas, i když hraje s Pere Ribou a právě prohrál za stavu 5:0, 15:0 fiftýn lacinou chybou. Jinak souhlasím.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:18Od: Mayo
každopádne Stan prekvapil, už to nebude 0-3 :D
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:17Od: Mayo
nepozerám zápas ale už dával Stan sem tam svoje bomby, že Djokovič odletel aj s botami či ešte sa len chystá Stanko?
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:19Od: janek_da
dokonce i boty se mu vyzuli
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:22Od: Forehand
BH po čiare na BB a iné šmaky..Nole zatial s kludom, len jedna rozmlátená raketa, drzi sa..
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:17Od: janek_da
dneska má Nole efektivitu proměňování BP, jako loni Roger
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:19Od: spaniel
Nemá. Roger měl mnohem horší.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:21Od: janek_da
2/11 x 4/23

máš pravdu Roger to měl horší :)
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:22Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:23Od: vencapeRF
Ale amatérští tenisté mají čas od času díky tomuto pocit, že aspoň v něčem se vyrovnají Rogerovi. :))
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:28Od: VLK----1GSL
tak jeste neni konec zapasu...
...porad ma cas No1e ho sejmout...
at am take Kozoroh co zadavat do pozapasovych stats.:)
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:30Od: VLK----1GSL
2/12...:)
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:20Od: VLK----1GSL
...a jeste to vylepsuje...
btw. ten Roger je prosim te jako kdo?
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:22Od: Ereinion
No, Nole má zatím 2/11, Roger měl myslím 4/23, což je procentuelně skoro stejný, ale samozřejmě není všem hrám konec...
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:27Od: a.magerova
Aaale takový Niktoš, kterému se chce Nole vyrovnat, jak počtem GS, tak popularitou... :-P
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:13Od: Ereinion
Yesss, Wáwra zatím dobře využívá šance, určitě líp než Roger minulý rok...
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:12Od: Forehand
Uz som myslel, ze ten lob, ktorý padol Stanovi na ciaru, Djokovic sa z toho krkolomne vyhrabal, Stan zavahal, ze nebol na sieti, ze to bude nakoniec zlomové. Ale nebolo...

Djokovic proste nemá Wawrinku rád, ked Stan vydrzi 6-7krat nepokazit od zakladnej ciary, tak s tým jeho diktátom má Nole sakramentské problémy..
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:12Od: svetova.dvojka
Djokovič je k poražení, Wawrinka si musí častěji ukazovat na hlavu...
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:11Od: vrabejka
Super Stana ted to ve 3.setu musíš zlomit. Ale parádní match.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:11Od: a.magerova Stanine supeeeer :-))
A teď nepolevit !!!
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:11Od: vencapeRF
Rozdíl mezi Djokem na AO s FO a dneškem? Proti prvnímu brejkbolu by nejprv určitě trefil první servis a měl přímý bod ze servisu a druhý by určitě tak nevyhodil.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:14Od: Davor1
Myslím, že Djokovič je proti Andymu v GS zápasoch psychicky úplne inde ako proti Stanovi, ktorého sa podvedome určite viac bojí...
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:11Od: kada.tom
Hmm, tohle se tady Novakovi fakt nepovedlo ...
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:10Od: spaniel
Jooooo!
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:05Od: Marduch
Tak a jde se lámat bochen.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:04Od: Forehand
Ale áno..Aj Djokovic hra dobre..Zas vo finále, kde treba, ukazuje úplny iný tenis ako cestou tam. V obrane je to starý dobrý Djoko dnes..
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:11Od: Tornes
V obraně jo, ale na druhou stranu se docela často vyhazuje, když zkusí zaútočit. Toho by Stan měl využít - a využil například v tom posledním gemu.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:03Od: svetova.dvojka
Loňské finále to byla jiná kvalitka..., ono taky Wawrinka není Federer že.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:00Od: svetova.dvojka
Djokovič pokud vyhraje dnešní zápas, má ještě šanci zachránit letošní mizernou sezónu, 3.kolo Wimbledon, 1.kolo na OH, 2.kolo v Monte Carlu ( prohra s Veselým), kvůli zranění přišel o Cinncinati , tohle se jsou výsledky, kterými se Djokovič rozhodně chlubit nemůže :-)
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:01Od: spaniel
Blbost.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:05Od: Davor1
Tak ako celá jeho existencia...
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:06Od: spaniel
Tak je to jen dvojka.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:10Od: janek_da
jste obyčejní blbofobové
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:59Od: Davor1
Djoko lucker, Stan ale vypadol z koncentrácie. Už som dúfal, že tento set nejako umláti, dočerta.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:00Od: spaniel
Rozhodně ho musí vyhrát. Z 0-2 neotočí.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:04Od: Davor1
Bojím sa, že sa zase vyhádže v TB, ten godmode mu zapína a vypína a ak mu vypne v TB, je koniec :/
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:58Od: Marduch
To je vono, rozbehat soupere. V running pozicích víc kazi. Idemo!
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:57Od: SubOptikT
No. Hlavně si teď zase neprohrej servis ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:52Od: janek_da
Co to tam má ten pán za čepičku s "Laver cup"? Asi to bude populární i v USA.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:54Od: spaniel
Laver cup je fajn nápad, ale v nevhodnou dobu. Amíci jsou na tom bídně.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:56Od: svetova.dvojka
Amíci hrají parádní hokej.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:57Od: spaniel
Medvěd má kožich.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:58Od: janek_da
a štika není blbá
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:11Od: FulnekUltras
stará ani mladá
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:52Od: svetova.dvojka
Rod Laver v čestné lóži , kdyby sešel na kurt, by je tam oba vymetl z kurtu...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:50Od: Forehand
Akoby som ten prvy servis pre Stana privolal...:)

S nim je to zrazu iny pribeh..
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:50Od: vencapeRF
Stanův přístup se mi strašně líbí. KDyž já jsem za stavu 1:4 nadával, tak on měl ledový klid, hecoval se po každém dílčím úspěchu a ta šance fakt přišla. Pak sice prohrál TB, ale Stana to vůbec nerozhodilo. Působí na mě chladnokrevně sebevědomě. Dobře on! Je to na jeho raketě.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:52Od: Marduch
Jestli Nole nezlepsi servis a ostří vymen, bude to mít Stan na rakete.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:50Od: svetova.dvojka
No to je jasný, když Wawrinka přestane kazit, tak Djoko nemá nárok, poslední výměna toho byla jasným důkazem...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:49Od: Marduch
Wawrinka hele zpomal, jo?
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:50Od: svetova.dvojka
má privysokú rýchlosť na Djokoviče
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:49Od: Fandina
4:1 tak to je super. Stane go!
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:44Od: Davor1 :DDDDD
To je vončo Stan the man :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:46Od: svetova.dvojka
Neříkej hop, dokud nepřeskočíš...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:47Od: spaniel
Stan the ass :/
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:49Od: Davor1
Ale no :DD
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:50Od: spaniel
Nekřič hop... :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:51Od: Davor1
Ale tiež som ho neskutočne vypixoval po tej UE na 0-40 :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:50Od: Marduch
Takto se serviruje na bigpointech.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:44Od: Marduch
Omg Nole prober se na tom servisu!!
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:43Od: svetova.dvojka
horší tenis už jsem teda dlouho neviděl..., oba tam chodí jak tělo bet duše bez zájmu. To na OH se hrál parádní tenis. Tohle letoší US Open je hodně mizerné.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:44Od: spaniel
To asi sleduješ nějaké cikánské US Open.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:45Od: svetova.dvojka
ne to americké, vážně je to bída...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:28Od: vencapeRF
Asi tak dvě stě krát zajímavější než Djokomurárna. Díky Stane a Niši.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:35Od: Davor1
Tak zaujímavejšie ako Djokomurárna je snáď aj apeninské derby Lorenzi- Volandri :DD
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:35Od: kada.tom
nemůžu souhlasím, mně se prostě finále Novaka s Andym líbí, mám rád maratónské výměny :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:37Od: spaniel
Oba mají příliš podobný styl, málo winnerů, spíš o chybách. Navíc se dívat na frustrovaného fu*kera...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:39Od: kada.tom
souhlasím, že to je mezi nimi hodně o chybách, ale mně se zkrátka líbí ty výměny od baseline, asi mám naprosto odlišný vkus, ale prostě ... navíc mám rád Andyho technický vychytávky a dobíhání nemožnýho :-)
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:40Od: spaniel
Dneska jsou taky výměny od BL, jen asi 2x rychlejší. A Djokovic dobíhá nemožné...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:27Od: Marduch
Kurňa vyrovnanej mač zatim! Stanik na to jde po Rolandgarrovsku, dal za BL, všechno vykryt a slabší balon od Noleho hned trestat. Pouze několik chyb ho stalo set.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:27Od: Forehand
Stan to mal radsej prehrat 2:6, tesnu prehru v sete bude ťažko tráviť...

Bolo by fakt vhodné; aby turnaj vyhral Wawrinka..Uz len na počesť Tomasinha, to by bolo také symbolické, turnaj by sa nam s tym akosi automaticky spájal..:)
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:28Od: spaniel
S cim by se spajel? To, ze vyslovene nechtel, aby ho vyhral Stan a dorovnal Muru?
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:51Od: Forehand
No ved to by bola tá irónia osudu..
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:53Od: spaniel
Já jsem jen za (devil smile)
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:25Od: svetova.dvojka
16 winnerů a 30 nevynucených chyb dohromady, to je jako kdyby hráli Franta v Vencou , tak někde za barákem , zatím nekvalita...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:23Od: kada.tom Idemo Nole!!
Set by byl, ale tedy ten TB si mohl Novak klidně odpustit. Snad teĎ zabere a neposadí Wawrinku do sedla.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:23Od: svetova.dvojka
Tak Djokovič to nakonec zvládl, ale místo toho aby to v klidu zavřel na 6:2, tak to nechá dojít až takhle daleko, Wawrinka celý tiebreak vyházel...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:23Od: Davor1
Škoda, Stan býva mimoriadne silný v TB, ale tento totálne posral. Ale aspoň sa už ako tak rozohral. Keď vyhrá druhý set, môže v kľude otočiť, Djoko nehrá žiaden zázrak...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:26Od: spaniel
Stan si z 1.setu nastesti moc nedela. Prohrava ho vetsinou i s ND. Oba vitezne zapasy tusim taky projel 1.set
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:33Od: Davor1
Je to tak. A naopak, v predchádzajúcich päťseťákoch na AO a USO, kde vyhral prvé sety Stan, potom Djoko otočil zápas. Takže je to stále otvorené, teda ak Stan zaberie
[ Reagovat ]
12.09.2016 01:23Od: spaniel
S Novakem vyhrál 1 z 10 teď říkali...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:23Od: SubOptikT
Dobře. Ale mělo to být 6:2
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:20Od: spaniel
Djokovic je nejvetsi trapak v historii tenisu.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:21Od: PetaM
Na Španěla nemá.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:22Od: spaniel
Nadal sem netahej.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:21Od: SubOptikT
Mindrák je těžká věc ...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:23Od: spaniel
Pff. Pisu o tom, ze byla paradni vymena a lidi spontanne jasali. Nasledne dal Djokovic hezky prohoz, ale nic tak skvele jako vymena pred, ale hned si zacal vyzadovat stejny jasot. On chce byt tak milovanyyy.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:25Od: SubOptikT
Všechno šlape. Je to pan Hráč
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:28Od: Mayo
je to na silu veru, ale mohol by už pochopiť, že aj keby sa postaví na hlavu, tak nebude tak populárny ako Fedex ale aj kulturista. Sú veci s ktorými sa nedá nič robiť šak pohoda.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:29Od: spaniel
Tak tak. Strasne tezko to nese a obcas to projevi. Zbytecne. Mozna az se s tim smiri a prestane, tak to prijde samo.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:22Od: Marduch
?
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:23Od: Mayo
čo urobil?
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:18Od: sprchon
Hmmm, to byla výměna. :D :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:19Od: VLK----1GSL
neskutena:)))
co ten gymnasta dobehne...uf...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:22Od: sprchon
Taky jsem si oddechl, když ten fiftýn Stan uhrál. Bohužel jedna vlaštovka jaro nedělá. :/ Gymnasta dneska hraje úplně jinak než v předchozích "zápasech".
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:27Od: VLK----1GSL
No jo, nejenze zvlada cviky, ale dneska se snazi chlapec...
ale to mu prece nemuze vydrzet. I tak jsem neveril, ze Stan da prvni set, ma tady slabe rozjezdy...ten TB byl jeste bonus.:)
Tak snad Stan bouchne par DFek, to Noleho rozhodi, a je to doma:)
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:16Od: FulnekUltras Titulek má správně znít
Wawrinka hraje s Djokovičem o 3. grandslamový titul
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:12Od: Krisboy
Na tý fotce nahoře má Nule fakt upřímnej úsměv.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:11Od: Ereinion
Wawrinka se opět rozjíždí pomalu, naštěstí ho to ale zatím ani ten set nestálo...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:08Od: Mayo
Tak všetko ide ako má, prvý set easy. Už len dva.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:05Od: Forehand
Wawrinka už mal niekedy zápas, kedy sa s prvým servisom dostal nad 65%?..

Či naposledy ešte v žiačikoch na turnaji v Lausanne?..
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:09Od: Davor1
Keď sa dostane do tempa, tak je schopný ten prvý triafať pomerne konzistentne. Dnes to nie je ten prípad, ale pamätám si, že práve v ich pamätnom zápase na AO mu servis padal neskutočne...
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:10Od: Tornes
Například loni na French Open?
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:13Od: Forehand
Mal nad 65?..To sa mi veru nezdá...Skusim to najst neskor..
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:25Od: Forehand
Tak mal 67%, podla oficiálnych...To je naozaj celkom nezvyčajné...Mozno aj preto vyhral..
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:25Od: Tornes
To nebyla otázka. To bylo konstatování. A na rozdíl od tebe se většinou snažím si čísla dohledat předtím, než je začnu prezentovat. 66.7% first serve in.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:29Od: Forehand
To je v poriadku. Ja zas na rozdiel od teba za konštatovaním píšem bodku, ty otaznik. Kazdy sme iný..
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:33Od: Tornes
Jo no... to měla být spíš trošku ironie, protože mi přijde zbytečný ptát se na něco, co se dá dohledat během pár sekund.

Jinak na GS má první podání nad 65 % takřka přesně v 8 % svých zápasů.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:42Od: Forehand
To je kazdy 12-13 zapas zhruba..Tolko niekedy za rok na GS ani neodohrá :)..

Ak by mu prvy servis chodil castejsie, mohol byt Wawrinka niekde inde dnes..
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:33Od: PetaM
To byla řečnická otázka. Ale Bůh ví, jestli tohle na Slovensku vůbec máte.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:41Od: Forehand
Nebola. Bolo to konštatovanie. Na Slovensku vieme čítat vyjadrenie autora :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:46Od: Tornes
Řečnická otázka snad nemůže být konstatování?
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:50Od: Tornes
Ale jinak jo, nevyjádřil jsem se úplně šťastně a pochopitelně, to uznávám. Příště to zkusím vyjádřit tak, ať je to jasné, sorry.
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:53Od: Forehand
Ja som to samozrejme pochopil, len som ta chytil za slovicko..Rovnako ako ty mna...

Ked som pisal, ci mal Stan 65% naposledy v ziakoch, samozrejme som to nemyslel doslova, len som si zalamentovAL nad jeho servisom...A vidis, pisal si, ze nad 65% ma v 8% GS zápasoch, to je zhruba 1 z 12, takze raz za rok cca..
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:02Od: svetova.dvojka
typický Djokovič setball na druhý servis, on return vyhodí, aby pak set ještě prohrál..., zvláštní pojetí tenisu v podání Djokoviče...
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:42Od: a.magerova
Nole příjemná barva trička... ale Stan super vohoz komplet, to by vypadalo na fotkách s pohárem šikézně... :-)))
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:59Od: VLK----1GSL
No. moje oblibena barva to neni, ale jak vyhraje, beru jakoukoliv kompozici s poharem;)
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:05Od: Davor1
Asi tak :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:06Od: Forehand
Az na to, ze Stanovi sa tá farba vobec nehodí...Vyzerá jak gumkáč..
[ Reagovat ]
11.09.2016 23:08Od: brixner
Farba sem, farba tam, on vyhrá!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist