WTA Elite Trophy: Kvitová a Strýcová jsou ve stejné skupině

  • Na turnaji WTA Elite Trophy v čínském Zhuhai se představí dvě české tenistky Petra Kvitová a Barbora Strýcová. Los je svedl do stejné skupiny, což znamená, že jedna z nich se s turnajem rozloučí už v počáteční fázi turnaje.
    31. 10., 11:50 | Previews |  202 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Zítra začíná akce s názvem WTA Elite Trophy pro hráčky z 9. až 20. místa žebříčku, které se nedostaly na Turnaj mistryň v Singapuru. Turnaj má dotaci 2,2 milionu dolarů a hrát se bude od úterý do neděle.

Dvanáct účastnic soutěží ve čtyřech skupinách po třech a vítězka každé skupiny postoupí do semifinále. Petra Kvitová s Barborou Strýcovou na sebe narazí v Pivoňkové skupině, jejíž třetí účastnicí je Italka Roberta Vinciová.

"Slyšela jsem, že to je hezký turnaj. Po takové sezoně jsem vůbec ráda, že to hraju. Beru to hodně pozitivně," řekla Kvitová, která se letos v první polovině sezony trápila, pak ale získala olympijský bronz a vyhrála turnaj ve Wuhanu.

Teoreticky může v Zhuhai zabojovat o návrat do elitní desítky, ze které na podzim po pěti letech vypadla. Turnaj ale musí vyhrát a záleží i na výsledcích soupeřek. "Je to třešnička na dortu, že je možnost se tam vrátit," uvedla Kvitová.

Elite Trophy se hraje od loňska, kdy ve finále prohrála Karolína Plíšková s Američankou Venus Williamsovou, a navazuje na dosavadní Turnaj šampionek, který se hrál od roku 2009.

Azalková skupina; © WTA

V Azalkové skupině bude největší favoritkou nejvýše nasazená Johanna Kontaová, které znemožnila účast v Singapuru na poslední chvíli Světlana Kuzněcovová.
Tituly: Stanford
Finále: Peking
Semifinále: Australian Open, Eastbourne
Předchozí účast: premiéra
Letošní bilance: 44-21

Tu se pokusí zastavit Australanka Samantha Stosurová, jíž se letos dařilo hlavně v antukové části sezony.
Tituly: -
Finále: Praha
Semifinále: Madrid, French Open
Předchozí účast: premiéra
Letošní bilance: 30-22

Poslední členkou Azalkové skupiny je Caroline Garciaová z Francie. Ta získala největší porci bodů díky titulům z Mallorcy a Štrasburku.
Tituly: Štrasburk, Mallorca
Finále: -
Semifinále: Dubaj, Monterrey
Předchozí účast: premiéra
Letošní bilance: 33-24

AZALKOVÁ SKUPINA TURNAJE ŠAMPIONEK
vs Kontaová vs Stosurová vs Garciaová
Kontaová (1-Brit.) - H2H 0-0 H2H 1-1
Stosurová (Austr.) H2H 0-0 - H2H 0-0
Garciaová (Fr.) H2H 1-1 H2H 0-0 -


Kaméliová skupina; © WTA

Kaméliovou skupinu vede Carla Suárezová. Španělka loni skončila už ve skupině a letos bude chtít dostát svému nasazení a postoupit do semifinále.
Tituly: Dauhá
Finále: -
Semifinále: Brisbane, Birmingham, Linec
Předchozí účast: skupina (2015)
Letošní bilance: 39-21

Timee Bacsinszké se v poslední době sice nedaří, ale účast si zajistila hlavně díky titulu z Rabatu, čtvrtfinále French Open a semifinále z Miami. Švýcarka měla v Zhuhai startovat už loni, ale kvůli zranění kolene se turnaje nezúčastnila.
Tituly: Rabat
Finále: -
Semifinále: Miami, Gstaad
Předchozí účast: premiéra
Letošní bilance: 31-22

Domácí divoká karta Shuai Zhang chtěla loni ukončit kariéru. Číňanka ovšem letos šokovala jako kvalifikantka postupem do čtvrtfinále Australian Open, kde vyhrála vůbec svůj první zápas v hlavní soutěži na grandslamu. Účast si ale zasloužila také výsledky na asijské tour a je dobře, že si konec kariéry rozmyslela.
Tituly: -
Finále: -
Semifinále: Tokio, Soul
Předchozí účast: premiéra
Letošní bilance: 37-21

KAMÉLIOVÁ SKUPINA TURNAJE ŠAMPIONEK

vs Suárezová vs Bacsinszká vs Zhang
Suárezová (2-Šp.) - H2H 4-3 H2H 2-0
Bacsinszká (Švýc.) H2H 3-4 - H2H 0-1
Zhang (Čína) H2H 0-2 H2H 1-0 -


Pivoňková skupina; © WTA

Největší českou nadějí na turnaji je v Pivoňkové skupině nasazená Petra Kvitová. Dvojnásobné grandslamové šampionce se letos zpočátku nedařilo, ale zisk bronzu na letošních olympijských hrách nakopl Kvitovou k solidním výsledkům.
Tituly: Wuhan
Finále: Lucemburk
Semifinále: Stuttgart, New Haven
Předchozí účast: premiéra
Letošní bilance: 42-22

Roberta Vinciová se bude snažit obhájit loňské semifinále. Třiatřicetiletá Italka se na turnaj dostala díky titulu z Petrohradu a čtvrtfinále na US Open.
Tituly: Petrohrad
Finále: -
Semifinále: -
Předchozí účast: semifinále (2015)
Letošní bilance: 28-24

Los svedl dohromady obě české tenistky. Barbora Strýcová uzavírá Pivoňkovou skupinu. Češka letos žádný titul nezískala, ale přesto prožila nejlepší sezonu v kariéře. Poprvé nakoukla do světové dvacítky a zahrála si finále v Dubaji a Birminghamu.
Tituly: -
Finále: Dubaj, Birmingham
Semifinále: -
Předchozí účast: premiéra
Letošní bilance: 37-23

PIVOŇKOVÁ SKUPINA TURNAJE ŠAMPIONEK
vs Kvitová vs Vinciová vs Strýcová
Kvitová (3-ČR) - H2H 3-3 H2H 6-1
Vinciová (It.) H2H 3-3 - H2H 4-2
Strýcová (ČR) H2H 1-6 H2H 2-4 -


Růžová skupina; © WTA

Poslední favoritkou na semifinále je Jelina Svitolinová. Ukrajinka už má s turnajem zkušenosti, loni vypadla v semifinále s Karolínou Plíškovou. V závěru sezony se Svitolinové daří, z šesti posledních turnajů došla čtyřikrát minimálně do semifinále.
Tituly: Kuala Lumpur
Finále: New Haven
Semifinále: Dubaj, Tokio, Peking, Moskva
Předchozí účast: semifinále (2015)
Letošní bilance: 38-21

Ukrajince bude chtít obhajobu loňského semifinále překazit Jelena Vesninová. Ta se musela do Zhuhai přesunout po včerejším deblovém triumfu na Turnaji mistryň v Singapuru. Ještě na začátku roku byla Vesninová mimo elitní stovku, ale skvělé výsledky jí vynesly kariérní maximum - 19. příčku v žebříčku.
Tituly: -
Finále: Charleston
Semifinále: Wimbledon
Předchozí účast: premiéra
Letošní bilance: 39-19

Herní pole uzavírá Kiki Bertensová. Nizozemka se na French Open probojovala až do semifinále a má za sebou životní antukovou sezonu. Poté sice výsledkově stagnovala, ale na posledním turnaji v Lucemburku došla do semifinále.
Tituly: Norimberk
Finále: Gstaad
Semifinále: Rabat, French Open, Lucemburk
Předchozí účast: premiéra
Letošní bilance: 49-20

RŮŽOVÁ SKUPINA TURNAJE ŠAMPIONEK
vs Svitolinová vs Vesninová vs Bertensová
Svitolinová (4-Ukr.) - H2H 1-2 H2H 0-0
Vesninová (Rus.) H2H 2-1 - H2H 0-0
Bertensová (Niz.) H2H 0-0 H2H 0-0 -


V Zhuhai se hraje i čtyřhra. Vítězky skupin si zahrají o titul.

Orchidejová skupina: Soyluová/Xu, Savčuková/Rodionovová, Wang/Liang

Lotosová skupina: Klepačová/Parraová, Mariaová/Kalašnikovová, You/Yang

TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (202)
01.11.2016 09:25Od: VlS Zhang
jede. Chudák Timi, dostává za uši a přitom hraje dobře. Čučím na Číňanku, hraje úžasnej tenis.
[ Reagovat ]
01.11.2016 09:27Od: Nancy_z
Taky se koukám a Zhang hraje v neskutečný pohodě.
[ Reagovat ]
01.11.2016 09:57Od: VlS
Ty jo, tomu bych nevěřil, Timi hrála dobře a přejela ji jak dráha. Fuj, to byl kobercovej nálet. Jak Petra, když ve Wimblu zválcovala Genie :-)
[ Reagovat ]
01.11.2016 10:01Od: Nancy_z
:-) Padalo jí tam všechno... a teď čtu, že se odhlásila Karlička, tak má Číňanka šanci na postup dál :-)
[ Reagovat ]
01.11.2016 10:05Od: VlS
No, jestli bude držet takovej výkon, tak může myslet vysoko. Ale to by byl zázrak. nicméně, na druhou Timeu ve skupině určitě má taky.
[ Reagovat ]
01.11.2016 01:33Od: brixner Lidi
Je nějaký TP nebo něco podobného na slovenském webu?
Link?
[ Reagovat ]
01.11.2016 10:23Od: vencapeRF
Ne, na Slovensku ještě nemají síť, jenom pár šťastlivců z Bratislavy (jako Forhend) chytá z Rakouska signál. Proto taky Cicko, který zas chytal signál z Polska, už nepřispívá.
[ Reagovat ]
01.11.2016 10:40Od: blixa
Už nechytá, křesťanská lustrační komise ho uřízla pro nespolehlivost ! ;-)
[ Reagovat ]
01.11.2016 00:59Od: Lopuch VODPORNEJ ŽOK SÁDLA
to je my ale konverzace todle takle si tady nadávat to se přce nedělá né mněly bychom bít ksobě výc slušný né todle se nedělá ani na slovenckejch vebech
[ Reagovat ]
01.11.2016 00:19Od: Frick Pokud by Čínani
do toho nechtěli dávat prachy, tak ten turnaj neni, o tom jsem přesvědčen. Tak ať si Barunka nestěžuje, že naše vláda chce mít dobrý vztahy se zemí, díky který může hrát zbytečný, ale velice štědře dotovaný turnaje.
[ Reagovat ]
01.11.2016 00:34Od: Fandina
Nekomentuj věci, kterým nerozumíš. Je to trapné.
[ Reagovat ]
01.11.2016 00:35Od: Frick
Ona tomu hofno rozumí. Naočkoval jí ten kavárenskej vypatlanec Kraus.
[ Reagovat ]
01.11.2016 00:36Od: Fandina
Jestli je někdo vypatlanec, tak ty.
[ Reagovat ]
01.11.2016 11:26Od: slacker
A ty jses amoralni smejd a krava. Takze vetsinou plati pravy opak co pises
[ Reagovat ]
01.11.2016 13:11Od: Fandina
Zalez šmejde.
[ Reagovat ]
01.11.2016 00:34Od: Frick
A ještě dodám - do mýho klubu tak lejou prachy Čínani. Slávistický prezident LuftJarda Tvrdík je šéfdirigentem nad všema těma čínskejkma investicema v ČR. Je mi jasný, jak ty Čínany potřebujem jako Slavie.

Tak proto tady nekýčuju s Dalajlámou a jsem vděčnej.
[ Reagovat ]
01.11.2016 00:44Od: blixa
Jasně, ti blbí Tibeťani ať si klidně chcípnou, jen když má tvoje Slávka prachy. Ty seš ještě ubožejší stvoření než jsem si myslel. Morální lejno !
[ Reagovat ]
01.11.2016 00:48Od: FulnekUltras
Od mccarthystické karikatury na svobodu projevu to teda sedí... ;)))
[ Reagovat ]
01.11.2016 01:06Od: blixa
Zalez ty stalinistická zrůdo !
[ Reagovat ]
01.11.2016 01:28Od: FulnekUltras
Na podobné invektivy nahnědlých pazdrátů s prozápadně vyplavenou mozkovnou už jsme za posledního čtvrtstoletí dostatečně zvyklí ;))) ...takže jsem opravdu nečekal žádné zázraky ;) - ta hrstka pentagonrektálů, co zatím ještě pořád přežívá, by se však zaradovala, jak myšlenkově znetvoření jedinci mohou ještě stále také působit na dosud necenzurované diskuzi. ;)))
[ Reagovat ]
01.11.2016 10:34Od: Fandina
Mluv za sebe. Já na žádná přízviska zvyklá nejsem a ani nevím, proč bych měla být.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:33Od: FulnekUltras
myslel jsem samozřejmě lidi s poněkud odlišnými názory ;)
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:40Od: Fandina
nevšimla jsem si, že by tě někdo kdo má jiné názory častoval přízvisky jak to děláš ty
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:42Od: FulnekUltras
přečti si aspoň tohle vlákno od začátku
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:45Od: Fandina
Člověče, ty tu častuješ maloměšťáky čecháčky a nevím čím ještě a budeš povídat, že jsi trpitel.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:49Od: FulnekUltras
pokud umíš číst, blixa se tady podle svého zvyku celkem nechutně obul do Fricka - tak jsem prostě jen nemlčel - už jen z důvodu, že právě tenhle demokrat na baterky by tady chtěl nositele názorů, které se mu nelíbí, nejradši rovnou zakázat
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:55Od: Fandina
Takže jedna nechutnost překrývá druhou. Jeden za osmáct a druhý bez dvou za dvacet.
[ Reagovat ]
02.11.2016 01:53Od: FulnekUltras
Pravda - někdy je největší umění včas zabrzdit... ;)
[ Reagovat ]
02.11.2016 01:09Od: blixa
Frick není "nositel názoru", Frick je blbec. Ovšem je pravda, že ve svých "kvalitách" má ještě rezervy. Tvému zkroucenému mozku se ještě pořád nevyrovná, i když dělá pokroky.
[ Reagovat ]
01.11.2016 00:45Od: Fandina
Takže je jedno, jestli se někde porušují lidská práva, ale hlavně, když jsou prachy, že.
[ Reagovat ]
01.11.2016 01:04Od: Frick
Ok, tak když na tom Báře tak záleží, tak at ten turnaj bojkotuje..
[ Reagovat ]
01.11.2016 01:15Od: VlS
Fricku, jako obvykle - podstata ti uniká. V těch protestech nejde o Tibet, nebo Dalajlámu, ale o právo svobodnýho človeka se potkat s kým chce a poplkat s ním a nebejt kvůli tomu vydíranej.
Kdyby tenhle prostej fakt vzal Zeman na vědomí, tak po nějakým Hermanovi neštěkl ani pes. Celou tu kauzu si vyrobil Zeman.
[ Reagovat ]
01.11.2016 01:22Od: Frick
https://www.facebook.com/zahradil/posts/10207722707449099

Tady si přečti.
[ Reagovat ]
01.11.2016 01:53Od: blixa
No to sis vybral za příklad pěknýho kreténa :D Inu svůj k svému. Ano jistě, pan Herman ukázal téhle ubohé zkurvené vládě "fuck off" a nejspíš by měl být odejit, což by ho jistě potěšilo. Tristní na tom především je, že tihle ubožáci se zavázali k jakémusi antidalajlámismu posraní před Číňánky až za ušima. Přitom Dalajláma nevolá po odtržení Tibetu, nevolá po ozbrojeném odporu, nevolá po terorizmu, jen skromně požaduje alespoň zachování aspoň nějakých práv Tibeťanů. A ani to arogantním Číňanům nestačí. Za těchto okolností je nepřijímání Dalajlámy nejvyšší reprezentací státu jen ubohostí, směšnou posraností a vlezdoprdelkovstvím a žádnej slušnej člověk tohle nemůže přijmout. Pan Herman se zachoval jako člověk a jako nepředposranej chlap. A naivní chiméry, že nás Číňánci odmění nějakými kšefty jsou ubohé v samotném principu, nehledě na to že jsou to skutečně jen chiméry. Číňani se na nás vyserou, a proč by neměli. Mají zajímavější obchodní partnery.
[ Reagovat ]
01.11.2016 02:22Od: FulnekUltras
Jak na co. Že s nimi Zeman už dříve nějaké významné státní smlouvy podepsal, je jasné. Na druhou stranu pokud se už někdy v létě rozhodl, že Bradyho vyznamená, nemělo mít Hermanovo (a případně kohokoliv jiného z příbuzenstva) pozdější konání na původní záměr jakýkoliv vliv. Tím to Miloš skutečně rozpatlal přesně do onoho stadia gradující čecháčkovské trapnosti, ve kterém "kauza" nyní je.
[ Reagovat ]
01.11.2016 23:37Od: Frick
Já věřim (resp. chci věřit), že prostě Zeman to primárně v úmyslu neměl, ale Herman loboval a Zeman mu nabídl "deal"....
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:03Od: FulnekUltras
Prezidentův celoživotně pozitivní vztah k Židům a Izraeli je všeobecně známý - a i ve funkci a při udělování státních vyznamenání ho opakovaně potvrzoval, čili žádné postranní úmysly v první fázi nevidím...
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:19Od: Frick
Mohl mu to dát loni i předloni.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:25Od: FulnekUltras
byli na řadě jiní - a že jich ještě zbývá
[ Reagovat ]
01.11.2016 09:07Od: VlS
Přečetl jsem - a co z toho vyvozuješ? Srovnávat nikým neuznávanou část Kypru vzniklou vojenskou anexí Turecka s Dalajlámou v mnohém nesedí, Dalajláma - je přijímán kudy chodí, protože reprezentuje náboženské hodnoty mnohonásobně přesahující Tibet. Nevím, že by vedl nějakou partyzánskou gerilu, nebo, že by se jakkoliv podílel na terorizmu. A to pan Zahradil jistě ví. Volby se blíží a ODS se vymezuje vůči lidovcům ( Klaus mladší napsal chytřejší komentář, ale vyznění je trochu podobné). Znovu - o Dalajlámu nejde ( to by se chudáci Číňani uprotestovali, není moc státníků, kteří si dovolí setkání s ním odmítnout, bůhví proč. Nemyslím, že by zrovna Tibeťané byli utiskovaní význameně víc, než jiní obyvatelé Číny a zatím jim tam dokonce ani nestaví chemičky, holt je to takový oblíbený okopávání kotníků, on ani lámovský Tibet nebyl zrovna rezervací lidských práv a nikdy nebyl úplně nezávislý). Znovu - jde o to, že si nikdo nemá brát rukojmí pro prosazení své vůle - to jsme ve stalinistickém Rusku nebo v maoistickéČíně nebo v Sevení Koreji. Jestli se ti tam líbí, syn svatého ti jistě dá politický azyl.
[ Reagovat ]
01.11.2016 09:26Od: VlS
A ty do tohohle bordelu budeš Fricku tahat chudáka Barču.
[ Reagovat ]
01.11.2016 23:50Od: Frick
No právě i cizí politici zrovna nemaj v setkávání s Dalajlámou volný ruce.

Sice se setkal s Obamou několikrát, ale šel do bílýho baráku k černýmu Barackovi bočnim vchodem. Proč? Protože si Obama nechtěl komplikovat vztahy s Čínou, jejímuž prezidentovi udělal velkolepý přivítání. A to se jedná o nějvětší mocnost světa. Takže se tu zachoval Šalamounsky. A Herman měl učinit to samý tim, že by se setkal někde v kavárně a ne ve svym úřadě. Zaorálek připustil, že i neofiko setkání by vzbudilo nevoli, ale přijatelnou nevoli, kterou byli připraveni ustát. Ale Herman si jel svou jak mezek.

Dalajláma (a celý Tibet) je v Česku vzhledem k přáteství s Havlem takový "morální kýč"...
[ Reagovat ]
01.11.2016 23:52Od: blixa
Co ty můžeš mlít o morálním kýči, ty odpornej morální odpade ...
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:12Od: FulnekUltras
VIS tady už připomněl, že současná iluze západní propagandy o Tibetu a jeho historii je přinejmenším sporná, ale spíš hodně účelová a podprahově zaměřená na logickou, byť často naivní touhu lidí po jednoznačném oddělení dobra a zla...

To, co Čína v 50. letech primárně vojensko-strategicky (!!!) řešila, nebyla žádná sluníčková země nevinnosti, ale tvrdě klero-otrokářský teokratický společenský systém s nevolnictvím a robotou na úrovni evropského středověku.
[ Reagovat ]
02.11.2016 01:00Od: VlS
Ale prdlajs, prostě byli silnější a tak si to zabrali, protože věděli, že se kvůli Tibetu nikdo do války s Čínou pouštět nebude. Nic novýho pod sluncem, barbaři taky zabrali Řím. Nemyslím, že Číňani šli bránit otroky proti otrokářům :-). Ale budhismus je i byl prostě jinej filozofickej systém a pro normálního Evropana vychovanýho na základě křesťanství a humanismu nepochopitelnej. Interpretace budhismu jako dvou principů - moudrosti a laskavosti pochopitelně vůbec nekoresponduje se skutečnou politikou a společenskou praxí. Japonsko je taky budhistická země, ale císařská armáda nebyla ani laskavá, ani moudrá, že? To, že v šedesátkách bylo pro zkourený umělce moderní se hlásit k budhismu ještě neznamená, že věděli co to je - jen tak mimochodem - Indie, kam za tím všechny děti květin jezdily je v principu zemí hinduismu a ne budhismu a při meditacích v Himalájích - tedy v Kašmíru, bys nejspíš potkal muslima, že. Nemám potřebu se tím podrobně zabývat, prostě tomu nerozumím a nebudu to tedy soudit. Jo, a maskáče a samopal si nevezu a nepůjdu bojovat za " samostatnost Tibetu a vyvěšovat vlajky a dělat gesta nemá smysl, ale pokud má někdo jibej názor, já ho k ničemu presvědčovat nebudu a ať si dělá co chce, pokud to není teror nebo útlak oponentů. Ten rozruch tady u nás je revolta proti pokusu donutit mocensky někoho dělat něco, co chce někdo jinej. Tibet je jen kulisa a vůbec o něj nejde. A ta revolta je zcela legitimní, ten pokus " zadupat a zahnat na útěk" tady evidentně byl.
[ Reagovat ]
02.11.2016 02:23Od: FulnekUltras
Však píšu, že ta akce ČLR měla primárně význam vojensko-strategický. Kdyby tehdy Číňani - beztak jen zpětně (!) - nezískali toto území, byly by na něm dneska vzhledem k nadmořské výšce velmi pravděpodobně umístěné raketové základny USA.

Jinak o nějakém útlaku dnes už nemůže být řeč. Normální globalizovaná (a pořád autonomní) provincie, kde akorát náboženství už není nejvyšším neomezeným prostředkem moci, do něhož automaticky neplynou finance. Udržují se vyhlášené kulturní památky, ostatní záleží na samotných věřících - něco jako situace církve v ČSSR. Mimo hlavní město Lhasu (mj. zákaz žebroty) se venkovská buddhistická praxe nijak neliší od té nepálské či indické. Emigrují spíš jen vyznavači ortodoxní lámaistické vádžrajány, neboť zjednodušeně řečeno - třeba v Nepálu si v několika komunitách na turisticky vyhledávaných místech můžou solidně přilepšit bez větší námahy. ;)
[ Reagovat ]
02.11.2016 02:25Od: FulnekUltras
opr. do něhož automaticky plynou finance
[ Reagovat ]
02.11.2016 06:43Od: VlS
Asi ne USA, ale Britové, kteří tam nějak začali budovat infrastrukturu
[ Reagovat ]
02.11.2016 09:17Od: FulnekUltras
Po 2. sv. válce by se k nim USA minimálně přifařily, pokud by to - samozřejmě v rámci "oboustranně výhodného spojenectví" ;))) - nepřevzaly samy.
[ Reagovat ]
02.11.2016 09:29Od: VlS
Ale to je fuk, Kdyby se Mao nerozkmotřil se sovětama, tak vy tam byli Rusové. Je to jak to je.
[ Reagovat ]
02.11.2016 09:43Od: FulnekUltras
A samozřejmě - roky 1966-69 a "kulturní revoluce", to bylo období skutečné likvidace buddhistických svobod, které se dnes v pojetí západní propagandy bohužel zevšeobecňuje na celé desítky let až dodnes. V podstatě to samé, jak naši antikom. dogmatici operují se začátkem 50. let, aby mladá generace nabyla dojem, že takhle to v ČSSR vypadalo pořád až do roku 1989.
[ Reagovat ]
02.11.2016 09:48Od: Fandina
Antikomunistickým dogmatikům stačí mluvit pravdu. Nemusí nic přikrášlovat.
[ Reagovat ]
02.11.2016 09:54Od: FulnekUltras
X krát opakované dogma se v myšlení normálně uvažujících lidí pravdou automaticky nikdy nestane.
[ Reagovat ]
02.11.2016 09:57Od: Fandina
Pravda je vždycky pravdou a je jedno, kdo jí říká. Ty jsi psal o anikomunistických dogmaticích. Já ne.
[ Reagovat ]
02.11.2016 10:07Od: FulnekUltras
Jak už jsem jednou psal - v té době jsem žádný pocit omezování osobní svobody či dokonce špiclování, udávání, nedýchatelného šedivého života v zadrátovaném lágru apod. rozhodně neměl. A troufám si tvrdit, že ani drtivá většina ostatních obyvatel ČSSR - pokud zrovna nebyli placeni Západem za její podvracení. Dneska se s těmito dogmaty operuje zcela záměrně - jednak v médiích s cílem ovlivnit mladší generace, a často bohužel i soukromě hlavně proto, aby si dotyčný nepřipadal ve zdánlivém hlavním proudu "nápadný".
[ Reagovat ]
02.11.2016 10:16Od: Fandina
Neměl jsi žádný pocit ze špiclování vězení a něco podobného. Ale byl jsi uzavřen v nesprosperující společnosti, která se nerozvíjela. Hospodářsky zaostávala za západem. Výroba šla do skladů a nikam to nevedlo. Kdybys chtěl odejít z toho socialistického vězení, tak by tě na hranicích čekalo zastřelení, případně, kdybys odešel jinak, vycestoval a tam zůstal, tak by tě čekalo zbavení občanství.
[ Reagovat ]
02.11.2016 10:31Od: Fandina
Na obranu socialistického zřízení ti za zády stály ruské a jiné tanky. Nikdy jsi nemohl vědět, jestli nedostanou pokyn střílet.
[ Reagovat ]
02.11.2016 10:38Od: FulnekUltras
Jistě Tě nepřekvapím, když oba tyto příspěvky označím za projev režimem dokonale zmasírovaného myšlení. ;))) Osobně mám zcela reálný strach, aby za našimi zády nezačali střílet ušáci - a to už by šla veškerá legrace opravdu stranou.
[ Reagovat ]
02.11.2016 10:47Od: Fandina
A v čem je rozdíl bát se tanků tenkrát a ne teď. V ničem. Vždycky se musíš bát. Teď na rozdíl od tenkrát nemám tanky za zády. Ne já, ty podléháš masáži.
[ Reagovat ]
02.11.2016 10:56Od: FulnekUltras
Záleží na tom, k čemu jsou ty tanky určeny. A tu jejich úlohu dneska považuju za mnohem nebezpečnější, než před rokem 1990. Hlavně v tom, že ani v nejmenším nemají sloužit obraně našich, ale cizích zájmů.
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:01Od: Fandina
Tenkrát ty tanky byly určeny k obraně socialismu. Proti vlastním občanům, kteří nesouhlasili s komunisty. To je velký rozdíl.
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:20Od: FulnekUltras
Většina lidí hlavně ke konci už komunisty moc nebrala, zato socialismus ano. Proto taky převrat od prvních opatrných studentských požadavků do otevřeného odmítnutí systému jako takového trval až do února 1990. Teprve tehdy si mohli noví mocipáni být definitivně jistí, že ulice splnila svou roli a teď jim už upevněnou moc nevezme - a tak se 25.2.1990 Havel poprvé "hrdinsky" vyjádřil o "únorovém puči 1948". Pak už to šlo jen dál a dál - až k těm dogmatickým zrůdnostem, co se běžně říkají dnes. Přičemž na "zahlazující" běh a odstup času už zjevně začínají spoléhat i takové kreatury, jako "JUDr." Kalvoda, jeden z největších vlastizrádců a rozbíječů Československa, který má v těchto dnech po boku Kocába i jiných podobných dávno vyhnilých fosilií dokonce tu drzost požadovat trestní stíhání prezidenta.
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:28Od: Fandina
Odbočuješ od tématu. Tohle nesouvisí s tím, že ty ruské tanky sem najely proto, aby bránily socialismus. A ten kdo se někdy bavil třeba s těmi vojáky, tak moc dobře věděl, že kdyby dostali rozkaz tak budou střílet a je to jedno kdy, klidně v roce 1989.
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:37Od: FulnekUltras
Obrana socialismu byla pro mě naprosto legitimní a v pořádku. Na rozdíl od současného kapitalistického útoku kdekoliv ve světě, který permanentně hrozí rozpoutáním války širších rozměrů.
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:48Od: Fandina
Obrana socialismu střílení do vlastních obyvatel?
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:58Od: FulnekUltras
Současným režimem opět záměrně zkreslované a zveličené - mnozí z "kopečkářů" na hranicích byli sami ozbrojení a fanaticky odhodlaní ke všemu. Neporovnatelně víc lidí u nás by ovšem tehdy podobné excesy nikdy nenapadly - a ti byli zbraněmi skutečně chráněni. Ne jak dneska, kdy tady USA chrání pouze peníze a moc nad těmi, kteří je fakticky vytvářejí, ale téměř nevidí...
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:01Od: Fandina
Jsi na omylu. Ty ruské tanky sem přijely, aby střílely do obyvatelstva, které podle nich ohrožovalo socialismus. Jsi úplně mimo.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:09Od: FulnekUltras
Těch pár lidí, co u nás, v MLR, NDR či PLR v ulicích odskákalo většinou svou vlastní blbost, nelze s množstvím nevinných obětí us agresí v celém světě absolutně poměřovat. Výsledkem byly desítky let normálního života v socialismu se základními jistotami pro všechny ostatní.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:18Od: Fandina
Takkže na jedné straně USA, která zabijí nevinné lidi. To myslíš vážně?
A socialistické tanky zastřelily pár blbců, kterým to patří.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:24Od: FulnekUltras
Rozdíl v počtech obětí a zmařených životů vinou socialismu a kapitalismu je jednoznačný - módní pokrytecké fráze o "milionech umučených v lágrech" na tomto faktu nezmění nic.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:27Od: Fandina
Komunisti stříleli do lidí proto, že s nimi nesouhlasili. Ty jsi úplně mimo.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:37Od: FulnekUltras
Američani pozabíjeli lidí řádově mnohem víc. Mimo jsi sama, ale já si teď už dám radši česnečku... ;)
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:39Od: Fandina
Lžeš.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:40Od: FulnekUltras
trapné
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:42Od: Fandina
ano
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:25Od: VlS
Tak zkus ty naše a cizí zájmy definovat, ať se dostaneš z úrovně reklamy na úroveň věcný argumentace. Můj zájem, jako občana je mít stát, kterej mi zajistí primární bezpečnost, dopravní infrastrukturu, obere mě jen přiměřeně o daně a jinak mi dá pokoj a nechá mě žít jak chci, pokud tím nebudu ohrožovat ostatní. A v tomhle ohledu pořád mají ti ušáci před zbytkem světa včetně EU náskok. Jinak, co se touhy po světovládě týká si nemají mocnosti moc co vyčítat, zásadní rozdíl je v tom, jak ta touha dopadá na člověka středního stavu, kterej chce pracovat, mít rodinu, vychovat rozumně děti, mít nějakou radost ze života a netrávit život vyplňováním úředních formulářů a studiem novejch a novějších regulací. Klidně tomu můžeš Fulneku říkat " zájem maloměšťáka".
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:43Od: FulnekUltras
Všechny Tebou vyjmenované osobní zájmy pro mě bohatě splňovala ČSSR. Včetně jistoty žitelného důchodu za celoživotní práci. Daně a vyplňování lejster jsou specialitou spíš současnosti, řekl bych... ;)
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:50Od: Fandina
Mně vadilo to omezování lidské svobody. Nemožnost říct co si myslím, aniž bych se bála, že mě zavřou. Nemožnost svobodně cestovat, podnikat na vlastní pěst. To za socialismu možné nebylo.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:04Od: FulnekUltras
Restituenti to samozřejmě mohou vidět jinak, zrovna jako skladníci v Amazonu, pokladní v Albertu nebo bezdomovci u Havany...
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:07Od: Fandina
Restituenti by nebyli, kdyby jim komunisti nesebrali majetek. A co se týká bezdomovců, existuje sociální sít, z rozpočtu jde na to hodně peněz, možná víc, než za socialismu.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:14Od: FulnekUltras
zcela zbytečně - neboť v socialismu by vůbec nebyli, stejně jako nejrůznější přirážky, deregulace, DPH, nepracující cikáni ;) a jiné zhovadilosti, bez nichž se komunisti v pohodě obešli - a přesto ten systém fungoval zcela uspokojivě a normálně, přestože mnozí emeritní vymetači Tuzexu a současná nevědomá holátka zmasírovaná z duchovně zkorumpovaných škol, budou jistě sveřepě tvrdit opak.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:20Od: Fandina
A když to bylo všechno tak ideální, proč to zkrachlo? Máš vysvětlení?
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:26Od: FulnekUltras
protože lidská blbost je nekonečná ;)))
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:30Od: Fandina
Krachlo to proto, že to lidem nevyhovovalo. A každý člověk hledá to lepší pro sebe. Proto je člověkem, aby se o sebe a své okolí postaral co nejlíp. A když je něco co mu nevyhovuje, tak to nemá důvod v tom pokračovat.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:40Od: FulnekUltras
Dneska už opravdu hodně lidí pochopilo, co je lepší - a ono se to taky dřív nebo později projeví.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:41Od: Fandina
Nic se neprojeví. Jsi úplně mimo.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:56Od: FulnekUltras
ono se to už projevuje - až to praskne i na povrchu, budou zase všichni chytří, jak to čekali a že to jinak dopadnout nemohlo... ;)
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:58Od: Fandina
Jsi úplně mimo. Neuraž se, ale nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:03Od: FulnekUltras
to si ještě možná někdy povíme ;)
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:04Od: Fandina
nerozumíš tomu
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:22Od: VlS
Teď normálně, propagandisticky lžeš. I k cestování s Čedokem jsi musel dostat výjezdní doložku a nejeden ji nedostal s tím, že dostal papír : Vaše vycestování není v souladu se zájmy státu. Proč, že to bylo a k čemu byla ta blbá doložka potřeba? Podnikat jsi nemohl, k přihlášce děcka na střední nebo vysokou školu se vyjadřoval příslušnej výbor KSČ, od mala tě někdo sledoval a kádroval atd atd. Mohl sis koupit, nebo pistavit a provozovat letadlo, nebo námořní jachtu? ( postavit si ultralehký letadlo není problém výšky platu, pro šikovný lidi to jde do 100 tisíc, tedy tři standardní pkaty kvalifikovanýho člověka. Fakt normálně lžeš.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:35Od: FulnekUltras
když píšu "doklad", myslím tím všechno - pas, doložku, doložku pro dítě, cokoliv - a stojím si za tím, že kdo nedělal nějaké zásadní problémy nebo mu někdo z příbuzenstva nezdrhl na Západ, nejmíň jednou za tři čtyři roky tuhle pomůcku k vycestování normálně dostal, aniž by nutně musel kohokoliv uplácet, což však nebyl případ mnou také zmíněných modrých knížek...vlastní firmu ani letadlo jsem vážně nikdy nepotřeboval...ale jak už "docela obyčejně lžu", tak koukám, že nervičky pochodují ;)...doufám, že nám to nezhorší ještě Petra... ;)
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:39Od: Fandina
A kolikrát si vycestoval ty? A co sousedi, lidi z rodiny. Těch, kdo mohli na západ vycestovat bylo pár vyvolených. Nelži.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:54Od: FulnekUltras
Za sebe můžu říct, že martyrium žádostí tehdy přes SSM kolem jednoho výjezdu do Rakouska jsem si nakonec odpustil (1986 poté, co Husák po setkání s Kirschlägerem naznačil určité uvolnění), ale nijak zásadně mi to nevadilo. Na vycestování a tuzexovém zboží život nestál. Po vojně u jistých odborností bylo tenkrát dokonce běžné, že člověk nemohl za hranice vůbec - ani na východ.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:56Od: Fandina
Tak vidíš, nevíš nic a mluvíš.
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:02Od: FulnekUltras
Kdybych měl trpělivost a všechno povyplňoval a obchodil, vyjel bych. Jízdenka na Slovensko za prakticky stejným účelem se ale dala koupit hned a stála kolem 80 Kčs. Takže jsem šel cestou menšího odporu.
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:06Od: Fandina
Jen potvrzuješ, jak bylo komplikované ze socialistického tábora kamkoli odejít. Jak jsem psala, když bys šel přes hranice zastřelí tě a jinak jsi tu byl v podstatě uvězněn.
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:12Od: FulnekUltras
Vězení vypadá úplně jinak.
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:17Od: Fandina
Ani ne, také nemůžeš dělat to co chceš.
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:20Od: FulnekUltras
Takový pocit bezvýchodnosti zažívá mnohem víc lidí právě teď.
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:22Od: Fandina
Takový ne. Nikdo ti nebrání kamkoli vycestovat, podnikat, říkat co si myslím.
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:26Od: FulnekUltras
peníze a důstojná existence mnohdy a mnohde ano - a to tak, že hodně
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:42Od: Fandina
každý člověk chce žít důstojně a nebýt vazalem politiků
[ Reagovat ]
02.11.2016 10:55Od: VlS
Přeháníte s Fandinou oba - perzekuce věřících byla, v 50. letech intenzivní, postupem času mírnější až téměř bezzubá. Zapomínat, že lidovci byli po celou dobu pevnou součástí národní fronty je stejná blbost, jako perzekuci popírat úplně. Z Rusů mám pořád řádově větší husí kůži, než z amíků a osobně mám řadu osobních kontaktů na obou stranách. V USA bych klidně žít mohl, v Rusku bych nechtěl.
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:06Od: Fandina
Já o lidovcích nic nepsala. Psala jsem o tom, že když se někdo komunistům nelíbil, cítili se ohroženi, tak ho zavřeli. A dělo se to i po padesátých letech. Samozřejmě v menší míře. A pokud jsem psala v socialistickém vězení, tak to bylo myšleno na celou zemi. Že to bylo vězení celé, že se nedalo z republiky kromě do socialistického tábora vycestovat, natož svobodně odejít.
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:34Od: FulnekUltras
Vycestovat se samozřejmě dalo i na Západ (normální zájezdy Čedoku, Rekrey i CK SSM) - jenom sehnat potřebný doklad a peníze bylo složitější. Rozhodně však ne víc, než třeba modrou knížku k vyhnutí se vojně, čímž se dodnes mnozí "tehdy strašlivě utiskovaní" tak rádi chlubí. Odejít se svobodně dalo taky - ovšem bez možnosti návratu, což bylo dáno hlavně tehdejším rozdělením světa, které si sovětský blok rozhodně nevymyslel sám od sebe, ale kořeny tomu zapustily už výsledky 2. světové války a následně chorobný strach Západu z dalšího šíření socialismu.
[ Reagovat ]
02.11.2016 11:47Od: Fandina
Těžko může někdo vycestovat na západ a tam šířit socialismus. Komunisti se právě báli lidi na západ pouštět, aby tam neviděli jak se tam ve skutesčnosti žije, co se tam děje a mohli tady vykládat jak je to tam všechno špatné. A proto komunisti měli pod kontrolou výjezdy na Západ. Normální člověk se tam nedostal. Všechno bylo pod kontrolou. Minimální výjezdy s Čedokem nebo malé množství devizových příslibů, které dostali jen vyvolení.
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:21Od: FulnekUltras
Píšu o stavu těsně po roce 1945, kdy ještě Evropa nebyla tak zoufale zpitomělá konzumem. Tam vznikla dělicí čára a Západ si pak už hlavně hlídal, aby za ni nepustil nic, co by ho mohlo technologicky mrzet. Lidi od nás, kteří se při návštěvě Západu později až pomočovali maloměšťáckou konzumní rozkoší, je mi dodnes hlavně líto...
[ Reagovat ]
02.11.2016 12:25Od: Fandina
Ty jsi úplně mimo. Neuraž se, ale ty vůbec nevíš o čem píšeš.
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:05Od: FulnekUltras
Už se opakuješ... ;)
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:24Od: Fandina
Úmyslně, aby ti to došlo.
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:27Od: FulnekUltras
nemá co
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:41Od: Fandina
Došlo ti, že jsi úplně mimo.
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:45Od: FulnekUltras
hlavně už to tady ani nepřečtu ;)
[ Reagovat ]
02.11.2016 13:47Od: Fandina
tak nic nepiš
[ Reagovat ]
01.11.2016 23:53Od: Fandina
A jaký v tom vidíš rozdíl, setkat se s někým na úřadě. Vždyť je to úplně jedno, kde se s kým scházíš. Řešíš nesmysly.
[ Reagovat ]
01.11.2016 23:56Od: Frick
Číně to jedno neni.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:01Od: Fandina
To je ale jejich problém, že se starají s kým se kdo kde baví.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:22Od: Frick
A náš problém je zase si kvůli pár Havlistickejm pomatencum přibouchávat dveře do ekonomický supervelmoci.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:25Od: Fandina
S dalajlámou se schází kde kdo, nepleť do toho Havla. Pomatenec jsi ty sám.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:39Od: Frick
Ukaž mi nějaký obdivovatele Dalajlámy u nás, co neni Havlista.

nebo se k němu tulil Klaus?
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:42Od: Fandina
Já psala o jiných zemích.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:59Od: Frick
Já psal o našem problémů = problému naší země
[ Reagovat ]
02.11.2016 01:07Od: Fandina
Nejsme jediná země na světě.
[ Reagovat ]
02.11.2016 01:59Od: Frick
Lituju, že ztrácim čas s někym, jehož mentální schopnosti nedovolují pochopit psaný text.
[ Reagovat ]
02.11.2016 08:36Od: Fandina
Chlapče, jdi si hrát na píseček a nebav se o věcech, kterým nerozumíš.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:32Od: FulnekUltras
Peníze naštěstí trumfují všechno ;))) jinak řečeno - "díky" současnému extrémnímu vykořisťování české pracovní síly (pro "méně chápavé" ;) to především znamená navzdory permanentní plíživé inflaci dlouhodobě stagnující mzdy při trvalém tlaku na zvýšení výkonu) jsme při dané kvalitě pro ČLR pořád zajímaví až až...
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:38Od: Fandina
Bohužel jsme trhem mi pro ně, díky pracovním táborům v Číně je naše pracovní síla pořád drahá a tak hlavně textilky na tom jsou špatně, protože levné zboží se šine s Číny.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:38Od: Fandina
z Číny
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:40Od: Frick
Čína je už drahá na textil. Teď letí Bangladéš atp.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:44Od: Fandina
Přesto naše textilky Čína zlikvidovala.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:45Od: FulnekUltras
i tenhle neustálý tlak níž a ještě níž má ale své meze - trpělivosti vykořisťovaných, čímž jsme vlastně i zpátky v Tibetu 50. let.
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:39Od: FulnekUltras
u jednoduché ruční práce ano
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:50Od: FulnekUltras
technologicky jednoduché
[ Reagovat ]
02.11.2016 00:50Od: Fandina
my pro ně ... y oprava ... je to děs
[ Reagovat ]
01.11.2016 01:10Od: VlS
Takže tvůj LuftJarda Tvrdík zas šéfuje prázdný kapse a virtuálním investicím, co?
[ Reagovat ]
01.11.2016 01:24Od: Frick
No, to uvidíme.
[ Reagovat ]
01.11.2016 00:16Od: NaturalGut
http://msport.aktuality.sk/c/244346/byvala-ceska-tenistka-sa-oprela-do-sereny-berie-latky-podobne-heroinu/
[ Reagovat ]
01.11.2016 00:21Od: Frick
https://youtu.be/2KOpQapTuao?t=31s
[ Reagovat ]
31.10.2016 23:52Od: Lopuch kdyby to Fric napsál jináč
ja bych taky psal jinač ale Fric použyl to přirovnání k pracovnicy na e55 a jas em to jem zvopakoval kdyby fric napsal že cibule vypadá jako tenysák v šatech tak bysem to zvopakoval mymochodem ja mam cibuly docela rád je dobrá a fandím jí už dlouho a sem rád že vyhrála takle důležitej turnaj za všechno může Fric von mně defakto jakoby naved
[ Reagovat ]
31.10.2016 23:25Od: kada.tom
Je škoda, že se holky utkaj hned ve skupině - nicméně to zvyšuje šanci, že budeme mít semifinalistku, Vinci je poslední dobou hratelná. Názvy skupin se organizátorům povedly :-)

Co se týče postupů ze skupin, tipuji to takto:
Azalka = Konta
Kamélie = Súarez-Navarro
Pivoňka = Kvitová
Růže = Bertens
[ Reagovat ]
31.10.2016 21:30Od: Frick Eliška Klučinová
Ta pohledná a vždy usměvavá sedmibojařka vzkazuje, že se po olympijské sezoně cítí dočista mrtvá.

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14639709_1675802905975497_927202620397304016_n.jpg?oh=b96f6b42f47f5fb06588337280b63d18&oe=588E703D
[ Reagovat ]
31.10.2016 21:55Od: monty25 Re: Frick
Když už jsme u těch atletek...
https://www.instagram.com/p/BMIva2AAXkC/
[ Reagovat ]
31.10.2016 22:19Od: Frick
Jen jestli Denisiný "klidně mě vyfoť" neznamenalo místo "klidně mě vyfoť ať mou p.del vidí celej internet", spíš "klidně mě vyfoť, ale měj rozum a nikam to nedávej, nemusí vidět muj zadek celej internet"
[ Reagovat ]
31.10.2016 22:26Od: monty25 Re: Frick
To bych se divil. Denča už nafotila odvážnější snímky... :)
http://1gr.cz/fotky/idnes/11/033/cl6/MBB3a1734_deni.jpg
[ Reagovat ]
31.10.2016 21:19Od: Targaryen123 Šťastný hallowen/dušičky všem
Já neslavim, nevím jak vy, ale přeji všem dlouhou a hrůzostrašnou noc bu bu bu :) https://www.youtube.com/watch?v=F1J-vdbp66E
[ Reagovat ]
31.10.2016 21:20Od: Targaryen123
Halloween sakra :D já fakt neumim psát
[ Reagovat ]
31.10.2016 19:11Od: Haitik OT - Masha - Halloween
Maruš včera vyrazila v Los Angeles na halloweenskou párty.. :D Oblékla se jako Pipi.. :DD
https://pbs.twimg.com/media/CwGqLL8UIAE1d43.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CwGqLL9UAAA3cGo.jpg
[ Reagovat ]
31.10.2016 18:04Od: sprchon
Chudák Barča, Bobinu ani Petru jí nepřeju...
[ Reagovat ]
31.10.2016 19:26Od: marekv
Cítím v kostech, že Barča zaboduje, pro Petruš tenhle turnaj zas nemusí být takové terno, o výkonostních výpadcích netřeba psát.
[ Reagovat ]
31.10.2016 19:27Od: marekv
Ikdyž ta dotace, to docela čubrním...
[ Reagovat ]
31.10.2016 16:00Od: George_Renel TM jiným pohledem
http://sport.idnes.cz/komentar-turnaj-mistryn-v-singapuru-dsz-/tenis.aspx?c=A161030_201657_tenis_tof
[ Reagovat ]
31.10.2016 16:19Od: Targaryen123
Vůbec taková akce jako Turnaj Mistryň by se podle mého měla konat v Evropě,v Asii zejména v té Jihovýchodní je zájem o tenis strašně malý. V Evropě je míst dost, jen v ČR by se TM mohl konat tak na třech místech, ale WTA to radši strčí do bohatého městského státu který si to krásně zaplatí
[ Reagovat ]
31.10.2016 17:25Od: lilly
Když by to bylo na příklad v ČR tak by to měli vyprodané hned.
[ Reagovat ]
31.10.2016 17:28Od: George_Renel
Když ono jim, bohužel, vůbec nejde o diváky v hale. Jde jim hlavně o globální sponzory a TV diváky. Halu, jak bylo uvedeno v glose, si nasvítí tak aby nebylo hlediště vidět a je vystaráno. :-/
[ Reagovat ]
31.10.2016 17:41Od: Targaryen123
No jo no, stáčí turnaje v Číně, Číňani si to zaplatí a maj to. https://en.wikipedia.org/wiki/WTA_Finals tady to je krásně vidět, poslední destinace. Dauhá, Istanbul, Singapur země (města) kde o tenise ani neslyšeli.
[ Reagovat ]
31.10.2016 17:38Od: Targaryen123
No kdyby lístek stál 600 kč na tam neni ani noha :D v tomhle státě nikdo nechce platit, ale zadarmo si koupí i zkažený jogurty :D
[ Reagovat ]
31.10.2016 20:08Od: FulnekUltras
za 2,90... ;)))))
[ Reagovat ]
31.10.2016 15:08Od: aligo
Teď už opravdu nepochybuji o tom že i losování pavouka v tenise je zmanipulované....
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:23Od: tommr Petra Kvitová
se už letos na 99,99% do první desítky nevrátí. Aby se totiž ještě na 10.místo dostala musela by ET vyhrát bez porážky a ještě by musela Konta z ET odstoupit. Nejlepší v co může Petra reálně doufat je 11.místo. Nejhůř může skončit na 14.místě v případě, že by ET vyhrála Svitolina ...
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:25Od: SubOptikT
Vždyť to nevadí, ne?
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:33Od: tommr
já jen upřesnuju tu informaci z článku, že Petra by v Zhuhai mohla teoreticky zabojovat o návrat do elitní desítky ...
[ Reagovat ]
31.10.2016 18:33Od: triatlet
Díky za upřesnění.
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:28Od: Targaryen123
Na AO je stejně jedno jestli bude nasazená jako 9. nebo 13.
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:23Od: Lopuch
tady je zase nablyto turnaj jako turnaj stejně se na to neda divad tak vam znova zvopakuju ja se nedivam
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:26Od: SubOptikT
Nedíváš se, jo? Tak to mě teda dostalo, to si asi budu muset lehnout ...
[ Reagovat ]
31.10.2016 18:34Od: triatlet
To neděláš dobře...
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:12Od: petr123
Tento turnaj je absolutně o ničem. To je jako finále B v Pardubicích při Zlatý přilbě.
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:14Od: Targaryen123
A v čem je tento turnaj méně než Brisbane nebo třeba New Haven? Nebo jiný Premier. Vítěztví na ET je bodově někde mezi Premierem a Premierem 5
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:15Od: petr123
TM je TM ,ostatní je jen cena útěchy.
[ Reagovat ]
31.10.2016 16:04Od: PetaM
Radši vyhrát cenu útěchy, než 3x prohrát na TM v RR.
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:36Od: Targaryen123
Jinak jak je to s vítězkami skupin. Jde 1A proti 1C nebo 1A proti 1B?
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:34Od: Targaryen123
Pokud Petra předvede alespoň 70% z Wuhanu tak by měla vyhrát, není to žádná překážka, možná Carla nebo "Polívková" na ty Petra neumí, ale obě jsou z formy, jinak tu není žádná hráčka se kterou by si Petra neměla poradit, Garcia, Konta nebo Bertens se umí zakousnout, ale i tak. Každopádně známe Petru a musíme jít výhra z výhrou
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:06Od: Fandina Program
na zítra našeho času

8:30 - [6] Timea Bacsinszky (SUI) V [12] Shuai Zhang (CHN)

10:30 - [4] Elina Svitolina (UKR) V [10] Kiki Bertens (NED)

12:00 - [5] Roberta Vinci (ITA) V [9] Barbora Strycova (CZE)

14:00 - [1] Andreja Klepac / Arantxa Parra Santonja (SLO / ESP) V [4] Oksana Kalashnikova / Tatjana Maria (GEO / GER)
[ Reagovat ]
31.10.2016 12:53Od: Targaryen123
Petra vs Vinci to bude peklo
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:18Od: VlS
Jestli bude Petra hrát to, co umí, tak Bobina problém nebude, jestli nebude hrát co umí, bude problém kdokoliv.
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:20Od: SubOptikT
Asi tak. Na takové úrovni si soupeřky stejně vybírat nemůže.
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:31Od: Targaryen123
Pravda i když lehčí možnost tu byla, hlavně mě mrzí že Petra s Bárou jsou ve stejné skupina, ale za ten výstup u Krause si u mne Bára pohoršila, sice nehodnotím hráčky podle jejich osobních životů, ale když jsem viděla Báru mezi tou sebrankou nezajímavých zoufalců kteří chtějí být středem pozornosti ale všem jsou u pr.ele, myslím že Bára taková není, alespoň doufám
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:50Od: Fandina
Když josu tak nezajímaví, tak proč ti to tak vadí, že s nimi byla?
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:54Od: Targaryen123
Protože Bára není nezajímavá a není troska :) Prostě se mi nelíbilo když tam Bára byla, ale nechci ji do ničeho kecat
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:01Od: Fandina
Ale kecáš jí do toho.
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:05Od: Targaryen123
Stejně o tom neví
[ Reagovat ]
31.10.2016 14:10Od: Fandina
Když šla mezi politiky, tak musela počítat, že se to někomu nebude líbit. Například tobě. Ale mně to třeba vůbec nevadí, že tam byla, je to její věc, kam chodí a co dělá.
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:27Od: Targaryen123
Když hraje Petra co umí tak ani Serena problém není
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:38Od: bIbec
Roberta je typem hráčky, co jí to může určitě minimálně znepříjemnit. Je to celkem ošidný matchup.
Pokud bude mít Roberta dobrý den, má hru na to, aby Petru porazila (přinutila Petru se porazit).
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:44Od: tommr
s Vinciovou to má Petra podobný jako s Niculescovou ... :(
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:54Od: Targaryen123
Ale Vinci není tak "šílená"
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:56Od: Targaryen123
A s Vinci prohrála jen na antuce, na rychlejším povrchu vyhrála vždy Petra a loňský Wuhan tam Vinci hrála skvěle celý turnaj, teď není v takové formě ani náhodou
[ Reagovat ]
31.10.2016 12:49Od: tommr ten los je úplně šílenej
horší už to prostě v žádným případě nemohlo bejt. Je to taková symbolická tečka za letošní sezónou ve který naše hráčky smůla na los provázela skoro na všech turnajích ... :(
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:01Od: janek_da
ještě by tam mohlo pršet :D
[ Reagovat ]
31.10.2016 13:46Od: tommr
na to taky ještě dojde ...
[ Reagovat ]
31.10.2016 15:20Od: makro99
a jestli pojede stream ze všech kurtů :)
[ Reagovat ]
31.10.2016 12:01Od: George_Renel No co, no
Pivo ňková, je určitě lepší než všechny ty ostatní kytky dohromady. :-)
[ Reagovat ]
31.10.2016 12:03Od: Lunej..
Tenhle turnaj má pro mě mnohem zajímavější hráčky než TM. Už se těším :)
[ Reagovat ]
31.10.2016 12:20Od: George_Renel
Jj, O2TV to jistí, rotoped bude nažhavený. :-)
[ Reagovat ]
31.10.2016 20:11Od: FulnekUltras
;)
[ Reagovat ]
31.10.2016 11:57Od: slacker
to jsou ale svine co to losovali
[ Reagovat ]
31.10.2016 12:07Od: Misa13
Báru si vylosovala sama Petra.
[ Reagovat ]
31.10.2016 12:42Od: Kytka
Fikaná. Ví, že Vinciovou asi neporazí a Češky jsou u ní zatím jistota. Chudák Bára.
[ Reagovat ]
31.10.2016 11:53Od: Fandina
Tak to je děs. Těšila jsem se, že by mohlo být české finále a ono toto.
[ Reagovat ]
31.10.2016 11:56Od: Fandina
A ještě navíc Vinci ve skupině. Hrůza.
[ Reagovat ]
31.10.2016 20:15Od: FulnekUltras
stále pohledná cozze di taranto
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist