Djokovič měl set a půl zdravotní potíže. Nechci to rozebírat, mlžil Srb. Děláš to vždycky, když prohráváš, vzkázal Carreño

  • Zhruba set a půl trvalo Novaku Djokovičovi, než se ve středečním čtvrtfinále Roland Garros proti Pablu Carreňovi dostal do správné provozní teploty. Světovou jedničku trápil bolavý krk a levé rameno, ale Španěla v chladném pařížském večeru zdolal po obratu 4-6 6-2 6-3 6-4. Carreňo měl po zápase pro Srba jasný vzkaz: "Děláš to vždycky, když se ti v zápase nedaří a prohráváš."
    8. 10., aktualizováno | Aktuality |  254 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     

"Dnes jsem se opravdu necítil moc dobře, když jsem šel na kurt. Při rozehrávce se mi stalo pár věcí," uvedl Djokovič, jenž hrál od úvodu s tejpem na zadní straně krku a v průběhu zápasu si nechal ošetřit horní část levé paže.

Zdravotní obtíže třiatřicetiletého Srba zjevně omezovaly při obouručném bekhendu a poprvé na turnaji ztratil set. "V průběhu zápasu se to zlepšovalo a už to tolik nebolelo. Soupeř byl zhruba set a půl lepší, diktoval hru. Já se jen vezl. Neměl jsem moc energie v nohách ani celkově v pohybu. Trvalo asi set a půl, než jsem se začal cítit dobře," uvedl Djokovič.

Přesnou povahu svých zdravotních potíží bělehradský rodák konkretizovat nechtěl. "Měl jsem problémy s krkem a ramenem. Raději bych to moc nerozebíral. Nakonec, jsem stále v turnaji, takže toho nechci prozrazovat příliš."

Carreňo nebyl z ošetřování Djokoviče nadšený. Svého přemožitele obvinil z toho, že se nechává ošetřovat vždy, když se mu nedaří a v zápase prohrává. "Vždycky, když se mu moc nedaří a zápas se pro něj komplikuje, tak si zavolá doktora," uvedl Carreňo na tiskové konferenci.

"Nevím, jestli jsou jeho potíže s ramenem chronické, nebo je to problém v hlavě, že si musí doktora na kurt přizvat pokaždé, když se dostává do úzkých. Ale tohle mě dneska fakt nerozhodilo, počítal jsem s tím, že to může přijít," dodal.

S Carreňem se Djokovič utkal téměř na den přesně měsíc poté, co v osmifinále US Open proti Španělovi nechtěně odpálil ve vzteku míček do čárové rozhodčí a byl diskvalifikován. Pařížský duel nicméně jako odvetu za tento incident nebral.

"Už jsem vám mnohokrát říkal, že už jsem to překonal. Vůbec na to nemyslím. Opravdu, nula procent," tvrdil novinářům Djokovič, pro nějž byla diskvalifikace v New Yorku jedinou porážkou v sezoně.

Ve svém desátém semifinále na Roland Garros se vítěz turnaje z roku 2016 v pátek střetne se zástupcem mladé generace Stefanosem Tsitsipasem. "Očekávám hodně těžký zápas, pro nás oba. Je to vysoký kluk se skvělým podáním, také má silný forhend. Snad se budu cítit co nejlépe," dodal Djokovič, jenž v Paříži usiluje o 18. grandslamový titul.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (254)
09.10.2020 09:29Od: Krisboy Woe tady je
zas nablito.

I ty, Marduchu?M smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 10:04Od: Stan_Borowitz
Náhodou je to celkem zábavné a poučné čtení.

A myslím to upřímně.
[ Reagovat ]
09.10.2020 10:56Od: Krisboy
To ano, ale stačí to padesátkrát. Po stotřicátéosmé už to trochu obtěžuje.
[ Reagovat ]
09.10.2020 12:24Od: Stan_Borowitz
Já jsem tu delší dobu nebyl, tak už mi to naopak skoro chybělo...

V každém případě je ta slovní a statistická ekvilibristika, doplněná o motorické cvičení na klávesnici/mobilu, dobré cvičení mozkových buněk a prevence proti degenerativním onemocněním mozku, jak jistě potvrdí turista.
[ Reagovat ]
09.10.2020 18:36Od: turista
Ano. Budiž.
[ Reagovat ]
09.10.2020 11:43Od: Kamilos88
Já myslím, že jsme si dobře pokecali, kredit u mě má Amputace. Jako Rafa fan přiznal barvu, neměl problém.

Forehanda neřeším, ten má své soukromé tabulky a přes to nejede vlak.
[ Reagovat ]
09.10.2020 12:38Od: Marduch
nj už i já, občas pozdě večer, když sídliště utichne, chceš si jen tak povídat.. Prostě nezapomínej, že jsme Djokoland, artisticko-zábavní park s nevyzpytatelným principálem v čele smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 12:41Od: Krisboy
Ok, máme holt o zábavě naprosto rozdílné představy. To se stává, není to nic vážného smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 22:33Od: peRFect
Dnes jsem se chvíli díval na ženský.To je hrůza,je absolutně diskriminační a mužský tenis dehonestující,že jsou stejné prize money.
[ Reagovat ]
08.10.2020 22:57Od: stefankelner Re: kvit kenin
otras, samé auty!
[ Reagovat ]
09.10.2020 05:34Od: DORSCH Re: peRFect
rovnake PM v tychto dvoch odlisnych sportovych odvetviach su dôkazom,ze boh rozdeluje svoje dary nerovnomerne:)
[ Reagovat ]
09.10.2020 08:55Od: Cico93
To bude stále večná téma.
V podstate máš pravdu, ale mňa toto nikdy nejak neiritovalo.
[ Reagovat ]
08.10.2020 21:31Od: Stan_Borowitz
Teď jsem koukal na HL z obou zápasů a je to jen můj dojem, nebo opravdu lítal míč v zápase Tsi-Rub o dost rychleji?
[ Reagovat ]
08.10.2020 21:41Od: spaniel
Koukal jsem oba zapasy a ano, nebe a dudy.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:57Od: Herbert_Hoover
Já si myslím že se obecně podceňuje Nadal co se týče herního myšlení :) A druhá věc...hodně lidí podceňuje Rafův tým :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:00Od: RF46
O dpingu sme ale mluvit nechteli :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:04Od: Kamilos88
:D
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:08Od: Kamilos88
My se smejeme, ale šance, ze na tom bahně vyhuci Rafa i Novak proste jsou a nelze je přehlížet. Zítra bude cely den pršet, předpokládám, ze Novak s Tsitsipasem budou hrát v dešti a 10x jim přeruši zapas a Rafovi pritopi a zatáhnou střechu.
[ Reagovat ]
08.10.2020 21:14Od: DORSCH
Novakovi strechu zatiahnut nemôzu?
[ Reagovat ]
08.10.2020 21:30Od: Stan_Borowitz
Můžou, ale proč by to dělali? smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 23:54Od: Patik
Djokovič sa nato veľmi rýchlo ohradí..
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:42Od: Kuzzie
Nevíte, prosím,od kolika se má hrát v neděli finále?
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:43Od: Cico93
15:00
[ Reagovat ]
09.10.2020 09:27Od: Krisboy
Jako už několik desítek let smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 10:16Od: Cico93
presne tak.
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:25Od: Forehand
Kamil Ostuda..

Muž, ktorý má veľa času :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:28Od: Kamilos88
Naopak. Amputace se snaží, Herbert taky.

Ty jsi přišel po bitvě, poraženy, bez argumentů.

A tak je to v pořádku. :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:36Od: JCFerrero
Argument : kdyz vynechame antuku :D
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:39Od: Forehand
Kamosko, dal som si obednu kavu, utrusil dve poznamky. Pridem za 4 hodiny a je to tu samý Kamil..:)

Opat utrusim poznamku, a reakčny čas Kamila?..

Tri minúty :)

Travis tu prilis vela času, odkedy ta opustila Katka, je na teba smutny pohlad. Federer na Big2 nemá, prekonaj to a zacni konecne zit svoj zivot.
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:48Od: RF46
Kamosko, zatim je Fedex 1. Trpelive cekej na svou chvili, da-li Buh, Rafa ho vyrovna. Pak mozna zase za rok dalsi FO a Rafa prevezme trun. Ja se ovsem momentalne priklanim ke scenari, ze Rafa Fedexe muze maximalne dorovnat (Achilles a želva) a nasledne si pro zezlo dojde Djok.
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:57Od: Forehand
Vies co je haluz. To vseobecné podcenovanie Rafu. Dnes som cital dalsi rozhovor s nejakým renomovaným trenerom. Tvrdil, ze najviac GS vyhra Djokovic. No ako myslí...Pocuvam to roky, zatial sa nikdy nedotiahol ani len na kontakt.

Tvrdi sa to uz roky a stále nič. Rafa je totálne spajany len s antukou, ale mimo RG vyhral len o dva GS menej ako Nole, s ktorým sa ráta ze vyhrá všade.

V roku 2009 sa tvrdilo, ze Nadal coskoro skonci, o rok neskor mal kariérny. Potom mal skoncit a paberkovat po 30ke.

Po 30ke vyhral 5 Grandslamov :)

Ja mam pocit, ze ludom ani po 15r nedochádza, ze to najvacie eso v rukáve má Nadal a podla mna ma kurzovo najvacsiu sancu mat 20+..Ak sa mu podari tá nedela, tak rozdiel 3 moze byt celkom rozhodujúce, to nie je málo.

S Federerom uz nepocítam, bol by to šok keby navysi 20.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:18Od: RF46
Jasne, oba vime, ze cas nezastavis. Souhlasim s tim, ze u Fedexe by to byl sok, tam se to cislo temer s jistotou zastavi na 20GS.
-
Nepochopil sem tohle - "Rafa je totálne spajany len s antukou, ale mimo RG vyhral len o dva GS menej ako Nole, s ktorým sa ráta ze vyhrá všade."
-
Ano, po tricitce vyhral dalsi GS, oba vime, ze mu k nekterym pomohlo tzv. samo nebe. Taky asi tak nejak vsichni vidime, ze Djok je posledni roky lepsim tenistou, viz. nektere spolecne zapasy, ktery byly misty az dehonestujicismile a z toho usuzuju, ze ma vetsi sanci na dalsi GS nez Rafa.
-
Neodepisuju ho, napsal sem svuj nazor.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:29Od: Forehand
No praveze moc toho za posledne roky neodohrali. Novak znicil Rafu na harde v Austrálii..Nadal si drzi s Nolem antukovu vyhodu, na RG sa Djokovic posledne roky do finále k Rafovi nedostal. Na W. super 5-seťák...

Nevychádza mi z toho, ze by bol Djokovic predurčený vyhravat vsade. Hovorilo sa to uz na konci 2018. No a 2019 zase vyhrali obaja po 2.

S Djokovicom sa rata, ze by mal vyhravat vsade a s Nadalom max na antuke. Ale realita je taka, ze Noleho sance sa nadhodnocujú a Rafove podcenuju.

Nadal vyhral 7GS mimo RG, Djokovic 9GS mimo AO. Naznacuje to, o com pisem vyssie. V podstate ak by Federer premenil matchball, tak by mal len o jeden GS mimo svoju domenu viac, nez hrac, ktory vyhráva len na antuke.

Proste ludia rozmyslaju v stereotypoch.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:38Od: Kamilos88
Souhlas.

Stereotyp je ten, ze Nadal po třicítce vyhrává tam, kde není Djokovic a Djokovic vyhrává tam, kde je Nadal
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:20Od: Forehand
Inými slovami, po 30ke prestal vyhrávať na najlepších povrchoch svojich súperov.

Federer na oplátku nedominoval nikdy ani na tom svojom.

Kamoško, ak to bude nutné, budeme si to opakovať každý den :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:21Od: Kamilos88
Oukej, tak mi snad někdy odpovis na to, čemu se cilene vyhýbat už tak půl roku
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:50Od: Forehand
No skus to nejako logicky, podotýkam logicky pozliepat. Ale be r prosim ta do uvahy moju poznamku vyssie, aby som sa zas nemusel opakovat.
[ Reagovat ]
08.10.2020 22:59Od: Kamilos88
8-6-5-1
8-5-3-1
12-4-2-1

Federer zatím jasné nejlepší rozklad titulu, 3x 5+ z jednoho turnaje.

Nadal nebyl za kariéru schopny obhájit hardovy titul, natož hardovy GS. Ani se tomu poradně nepriblizil.

Je to hegemon, legenda a hlavně král antuky, tam to nikdy nebudu popírat. Má štěstí, ze vyhrál wimbledon a AO někdy v minulém režimu.
[ Reagovat ]
08.10.2020 23:44Od: Forehand
Nahrabané mimo zápasov s BIG2, a teda s druhou vlnou.

Easy like sunday morning, vysvetlené. :)

Zoči voči seberovným vyhral 4 finále, z toho 3, keď boli BIG2 tínedžeri. Celkom hanba, ne?..

Obhajova neantukového GS, je čo?..lol

A áno, je to hegemon a pán antuky. Antuka je jediný povrch, ktorá svojho pána má.

Zároveň je to ale držiteľ kariérneho Grandslamu, ktorý dosiahol ako 24 ročný po skalpe Federera na tráve, harde a Djokovica na harde. A aj toto ho odlišuje od konkurencie, ktorá je sa v Parízi k jeho vlastnému finálovému skalpu priblížila tak, že uhrala maximálne jeden set :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 11:20Od: Kamilos88
Skončím celou diskuzi hned s tvou první větou.

Nemáš právo vůbec rozlišovat éry. Pokud chceš mluvit na rovinu - což většinou neumíš, tak Federer využil weak ery před 2010, Nadal po 2010

Jedíný, kdo může rozlišovat éry je možná fanda Djokoviče, ten to rozbíjel tam i tam.

Ahoj hezké sledování SF
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:46Od: RF46
Proste pockame a spocitame zajice po honu smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:20Od: Forehand
Vytesať do kameňa, súhlasim.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:28Od: woody
Nejak mi to nesedi, nebo jsem to nepochopil
19-12=7
17-1=16
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:37Od: Kamilos88
Forehand no.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:41Od: RF46
Spatne to napsal, proto sem se ptal.
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:33Od: Herbert_Hoover
Kamilos není ztracený :) Možná se nějak jeví, ale podle mě mu to nepřemýšlí úplně špatně tenisově. Víc mi přijde ztracený turista, mnohem víc.
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:39Od: Cico93
To si tiež myslím. Jeho problém je, že píše skôr ako si to vôbec premysli.
Z tých riadkov je to ľahko vyčítať, skrátka prská.
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:41Od: Forehand
Turista je neškodný..Kamil je presne to rozmaznané decko, ktoré nedostane hračku a je schopné 3 hodiny rozmazávať, že prečo ju nedostalo :)

Diagnozka.

A s tym ako sa Nadal s Djokim dotahuju na jednookeho krala, tak sa frustrácia stupnuje. Posledne dni to naznačuju. Rafa ziska 21GS a toho neboráka raz najdu obeseného, fakt...
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:01Od: Kamilos88
Díky za diagnózu, od tebe si to vezmu k srdci.

Vtip je ten, ze vždy v diskuzi dojdu k meritu věci a ty nikde. Opíras se o par argumentů, které nemají ani hlavu ani patu.

Dal jsem si tady dva dny, kde jsme řešili totéž, 2x jsem došel ke stejnému dotazu, 2x nikdo nereagoval.

Tím jsem skončil a svůj názor mám, sociální experiment ukončen. Amen. Držím palce v neděli, snad ti vyjde do finále Tsitsipas ať po pěti gamech napíšeš 20 komentářů jak je Rafa špatný. Se Sinnerem se posral v polovině prvního setu. Těším se.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:05Od: Forehand
Kamosko, vyargumentoval som ta jednou vetou.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:19Od: Kamilos88
Určitě kamosko.

Víš co je tvůj problem? Ty jsi výborný bajkař a polemik, mas rad diskuze typu coby kdyby, vybiras si příspěvky, kde můžeš napsat nic neříkající koment, nebo názor, který když bude lež, tak se reálné nic nestane.

Všichni víme; ze jsi četl celou diskuzi s Herbertem a Amputaci, nemáš co na práci, cestování nefunguje, do Južnej nemůžeš.

Ale ty ses nepřidal, protože v diskuzi padala tvrdá data, Wikipedie, to nejde ojebat, vypodmnozinkovat, nebo obejít, nejde to a to ty nemáš rad, takové diskuze jsou mimo tebe, ty ta tvrdá data neznáš, strilis od pasu, říkáš co by, kdyby.

Amputace mě někdy sice sere; ale on je mnohem lepší Rafa fan než ty, umí se čelem postavit k pravdě.

To ty neumíš a proto budeš vždy pouze tenisový filosof, který si mysli; jak káže dobro, ale nikdo ho nebere vážně, ani na anonymním fóru.

A takový je příběh Forehanda, fandy Nadala, respektive hejtra Federera.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:32Od: Forehand
No len sa mi tu nerozplač..:)

Jj, hodil som po tom očkom, bol to suboj Davida s goliášom, posobil si ako kolovrátok, často si z teba amputka robil prdel a zrejme si to ani nepostrehol:
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:51Od: Herbert_Hoover
Abych hodil vidle do debaty o GOATství, tak můj tip na výsledek semifinále chlapů...

DieGOAT - El Matador 1:3
Heart-sender - Štefan 2:3

Něco mi říká, že bude zítra Vamosland podroben maximální satisfakci za finále AO 2012, semifinále W 2018 a naváže na kariérní výhry v podobě spektakulárního finále RG 2013 a v nepřítomnosti semifinále RG 2011 :) Novak - Stefanos kontrast nadpozemské defenzívy a returnu na straně srbské a obrozeného servisu i útočné variability na straně řecké..vůbec bych nesrovnával Tsitsipase s Rogerem, není to žádný baby Fed, je tam dost herních rozdílů..sám jsem zvědav jak tohle dopadne ale vzhledem k tomu, že Tsitsimu se nedaří na Rafu a oba velikáni si jsou rozdílní, tak na Srba by mohl najít recept. Klíčovým tématem bude zdravotní stav Srba, nad kterým pochopitelně mlží. Oukej i když nebudeme počítat prominentní exhibici v Abu Dhabi, tak Tsitsi vyhrál dva matche na Masters...to není málo :) "Faker" se zapotí :) Tsitsi musí spoléhat na aktivitu, agresivní hru založenou na FH a věřím, že se Djoker zapotí mnohem více než s Bustou..pokud je však tématem Srbův zdravotní stav, stejně tak je Řekův return a backhand obecně může generovat chyby...Busta jako obouručák měl určitě výhodu, no uvidíme, ale já mu ale prostě nějak věřím, klukovi "antickému" :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:43Od: Forehand
Uvidime...

Kazdopadne zajtra to bude sviatok, ocakávam min 8hod tenisu zajtra.
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:51Od: Herbert_Hoover
Ano, ano...lámu chlapy do hospody, ale zdá se, že každý je zaneprázdněn, zrovna v takový svátek, jak píšeš :)) Nezbývá než sledovat s přítelkyní, ale ta bude mít tisíc dotazů..kdo vede? kdo hraje? proč tak dlouho čeká než začne hru? atd.. :D tenisový analfabet :(
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:54Od: RF46
No...Dreyfus hospody od 20h zavre, toz tak.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:36Od: Kamilos88
To buď rad za přítelkyni.

Ženě to je u prdele ale malý přijde a přepne si to na krtecka. smile . Půjdu na druhou TV přijde tam, vezmu notas chce hry, tak mi zbyde telefon.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:38Od: Forehand
U mna je naopak tenis jediny sport, ktory zena dokaze sledovat. Resp: tolerovat ho ako podmaz v tv. Futbal by na 8hod nepresiel veru.

Ale zajtra idem pozriet starého pána, mojho otca, dáme si pánsku jazdu a Nadal je snad jediny sportovec, pri ktorom sa nase preferencie zhodujú.

Suma sumárum, na houno doba, ale som rad, ze sa zacalo s tenisom a to bez ohladu na vitaza. NY aj Pariz ukazal svetu, resp . Austrálii, ze existuje cesta.
[ Reagovat ]
08.10.2020 21:07Od: Marduch
Jako pro mě tady Tsitsipas působí jako trochu jiný hráč než do letoska byl, jako by se během té pauzy ulzrelaxoval od očekávání a netrpelivosti, v interview působí úplně pohodove, pozitivne, žijíci přítomností, nekladouci si cíle typu "letos bych už ten GS fakt chtel konecne vyhrát", jak tomu asi ještě nedávno bylo. A tomu taky odpovídá herní projev. Je to uvolněné koncentrovane hit or miss, teda zatím většinou hit, padá mu to tam, I defenziva má i přes jednoruční BH na vysoke urovni. Je možný, že Djoker nebude stíhat, bude muset ukázat svůj top tenis, což tedy nevím, jestli se po té show s Bustou dá očekávát..
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:33Od: JCFerrero
Inak ten Us Open moze Djoka dost mrziet a kludne moze rozhodovat kto bude najlepsi hrac historie Novak ci Rafa.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:34Od: Mayo
Novak potrebuje vyhrať FO. Nemôže si dovoliť po UO stratiť další GS.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:35Od: JCFerrero
Vidno ako mu na nom zalezi , tento RG je ale dost klucovy
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:09Od: JCFerrero
Neskutocne rovnice, nerovnice, mediany, tangensy vytahuje Kamilos pri porovnani Nadala, Djokovica , Federera ale zial je to len take kopanie maleho dietata ked mu zoberu hracku. Nadal po kariere bude mat viac GS viac masters o 10 zapsov lepsiu bilanciu ale ten poloboazon tam stale bude hladat nejake sialenosti , ze cez akych superov presiel, vysledky medzi 2013 a 2015 a podobne sracckysmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:50Od: Frantz
...když odečteš antuku... smilesmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:07Od: JCFerrero
Srandovny chlapik aj s patikom, stale bojuju ale uz je to obrovsky krc co predvadzaju smile o chvilu aj tak to bude len ze Nadal kolko krat vyhral turnaj Hallesmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:38Od: RF46
Kdyz dostane Djok a Tsisi covid, tak muzou spolu hrat, ne? :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:57Od: Mantra
playstation smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:58Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:37Od: Patik
Na jednu stranu Noleho správanie je občas trošku cez..ale stále keď si to porovnáte s ostatnými športami kde sa bijú na lade..alebo takticky sa válajú po tráve keď ich niekto štuchne plecom na ihrisku..v športoch kde nadávky padajú bežne každú chvílu len sa stratia v kolektíve alebo to nikto nepočuje a nerieši..tenis síce nieje kolektívny šport a je to hra džentlmenov..ale keby bol každý ako Federer tak mimo kurt by sa nič zaujímavé nedialo..takto je aspoň čo riešiť..a rozoberať v diskusiách..
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:39Od: Krisboy
Kdyby hrál Srdíčko fotbal, bude to druhej Neymar.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:40Od: RF46
Kazdy sport ma psana a nepsana pravidla. Tezko porovnavat sachy, hokej, tenis, 100m.
Souhlasim, ze kdyby to byl samej Fedex, tak uz by to bylo moc dokonaly...
Kdyby to byl samej vytahovac trenek..to nechci ani psat...
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:47Od: Frantz
kdyby to byl samej Fedex - SHUT UP..SHUT UP..SHUT UP!!!....jj prostě dokonalost ;-)
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:49Od: RF46
Driv se vztekal paradne, pak mu to Mirka zakazala smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:59Od: Patik
Je to srdiečkar ale na druhej strane výbušná povaha..je to čistokrvný blíženec narodený v máji..blíženci skrývajú v sebe viacero osobností..a charakteristika blíženca dokonale sedí na Djokoviča..ak sa o to niekto zaujíma a rieši také veci..pre niekoho je to hlúposť..
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:12Od: annah
Pro mě je to něco jako věřit na vodníky šijící boty na vrbičce. :-)
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:26Od: Patik
ak si prečítaš charakteristiku Blíženca tak je to akoby si si čítala Noleho povahové vlastnosti..

Väčšina ľudí veri len na veci ktoré si dokážu vysvetliť..je to prirodzené..
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:33Od: annah
To by pak přece všichni narození v tom znamení museli být podobní. Že to na někoho sedí, nic neznamená. Povahové vlastnosti se dědí po předcích, a ne po nějakém znamení.
[ Reagovat ]
08.10.2020 21:29Od: Marduch
Ale oni si (většina) do určité míry opravdu podobní jsou.. Jde spíš o rámcové charakteristiky, podobný vztah k věcem. Nezažil jsem blížence introvert, co má rád ústraní bez lidí, preferuje specializaci na úzce profilivane činnosti, ví co chce, ví kým je, nerad mluví nebo se nezajímá o svět kolem... Něco k tomu můžu říct, protože 1.cervnasmile
[ Reagovat ]
09.10.2020 00:10Od: Patik
Neviem teda ja Noleho skúmam už roky..a dospel som k záveru že v drvivej väčšine vecí sme si podobní..nielen teda že som narodený 22. mája ako on..ale tie vlastnosti,charakter,povaha..občas mám pocit akoby bol miestami mojou dvojičkou..dlho som premýšlal prečo..a dospel som k záveru že by to mohlo byť znamením..blíženci v sebe majú viacero osobností a o Novakovi sa často hovorí že je to pretvárka..čo on nemusí byť..len proste osobnosťami so sebou bojuje..vie byť dobrý ale aj zlý zároveň..znie to šialene..
[ Reagovat ]
09.10.2020 01:20Od: Forehand
Novak Djokovic alias jeho alter ego prevtelené v tele Paitika z Kamenice nad Cirochou.

Tvoj pocit ťa isto neklame, ste jedno telo, jedna duša. Od zajtra vám vykám, pán Djokovic.
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:17Od: RF46
Hele, ja sem ryba a ...a je to vsechno strasna chujovina :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:42Od: Patik
áno ? tak neviem..možno je to hlúposť..ale ja v tom niekedy vidím spojitosť..toto sú celkovo veci ktoré ľudia ale neriešia neveria..nevnímajú..nezaujíma ich to..ako vesmír UFO a podobné veci..niekto radšej povie že Nole je taký lebo je z Balkánu..Fognini rozhadzuje raketou lebo je Talian..Paire Francúz Kyrgios Australan..
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:27Od: peggy
Djokovicsmile toto dělá dosti často,to když už ví,že by mohl prohrát.Ta chvilka jej nakopne.To od něho není hezké.smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:32Od: RF46
Djok to ale vazne dela a vsichni to vedi. Me nastval tim nefer chovanim kdyz mel namale s Berdychem kdysi...

https://sport.ceskatelevize.cz/clanek/tenis/djokovic-s-tipsarevicem-rozbili-ceske-sny-o-finale-davis-cupu/5bdfbb650d663b6fe80ca520
[ Reagovat ]
08.10.2020 12:53Od: RF46
Diky Bohu, ze sem fanda Fedexe! smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 13:17Od: Kamilos88
Ale místní Rafa fans ti řeknou, že to je hráč weak ery. Samozřejmě to, že Nadal vyhrál poslední GS finále proti členu BIG3 v roce 2013 a od té doby má 5GS přes Andersony, to je gold era.

smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 13:58Od: Cico93
Bez BIG3 a od fanúšika Federera?
Nebuď smiešny...
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:02Od: Kamilos88
Juchů, už jsou tady. smile Už sepisuju nejlepší hlášky TP do wordu, máš nějakou perlu? Zatím tam mám.

Definici weak ery a golden ery
Srovnání "více na trávě, než ten druhý na antuce" vs. méně na antuce než ten druhý na trávě.
Každé GS finále pokládá otázku Djokovič, alebo Nadal (2 z posledních 26ti GS)
Jednooký král slepých, který je s jedním okem první v 99% historických tabulkách

Speciální téma věnuji bilanci FEDALU na GS, kdy dle místních stats Nadal Federera ničí celou kariéru na každém turnaji. Mimo FO je bilance na GS 4:4

Djokovič vyhraje FO aby si spravil chuť po diskvalifikaci na USO

Začal jsem včera, ale věřím, že toho bude časem více, možná uděláme i kroniku.
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:03Od: Cico93
Diky, večer pred spaním si prečítam.
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:11Od: Kamilos88
Spíše něco doplň, pak to někde vyvěsíme.
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:26Od: Forehand
Mimo FO je bilance na GS 4:4

Inymi slovami, Federer nevyhráva ani na svojich naj povrchoch a Nadalových najslabšich. A opat sa ukazuje, o kolko je slabsi hrac. Ak urobime rovnaký vzorec naopak, Nadal to ma s Federerom 8:1 :)

Uz som ti pisal minule, pointu mozes vystihnut aj stručnejšie, zbytočná vata okolo :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:34Od: Kamilos88
Jenom jedna věc. Federer došel do finále (dle tvých slov) Nadalova turnaje 5x, jednou vyhrál.

Nadal došel do finále Wimbledonu 3x, vyhrál 2x.

Celá tvá myšlenka posledních let na TP se opírá o jedno haluzácky vyhrané finále Nadala přes dva tiebreaky a 9:7 v pátém setu.

Nic víc nemáš.
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:42Od: Amputace
Ty to opravdu děláš už schválně...? Nadal také došel do finále Wimbledonu 5x.

Znevažuješ tady Nadalovo vítězství nad Federerem, protože to bylo těsné, přitom průběh toho zápasu byl takový, že Nadalovi stačil jeden dva míče a skončilo to potupou 3:0. A ještě napíšeš, že vyhrál přes TB... To si přece musíš sám (pokud jsi ten zápas viděl) připadat jako de.bil, ne?
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:49Od: woody
Finále 2008 Nadal jasně lepší Rogera držel servis.

Stejné jako Novak proti Nadalovi 2018. Novaka zachránil servis.
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:54Od: Amputace
Proti Djokovičovi zřejmě rozhodla střecha, hrát se normálně venku, věřím, že by to Rafa urval. Ale s tím už se nedá nic dělat. Každopádně to byla prohra, která mě za celou dobu, co Nadala sleduji, bolela možná vůbec nejvíc.
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:58Od: woody
Souhlas.
Já se na konec toho zápasu ani nemohl koukat, protože Nadal byl lepší a myslel jsem,že vyhraje a nechtěl jsem to vidět.smile

Ještě teď mě mrazí, když si vzpomenu na ty BH křížem co tam Nadal pálil jeden za druhým.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:01Od: Amputace
A ten náběh na síť na BB, který Rafa zajebal :/
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:06Od: Cico93
Ten nábeh ho stal titul.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:09Od: Marduch
Z manevru na siti během petisetaku s Rafou na RG máme v Djokolandu vlastní trauma smile smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:16Od: woody
Jj RG 2013 a Peking 2008...
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:16Od: turista
Kdyby Novak neudělal ve finále RG 2014 dvojchybu na big pointu tak mohl vyrovnat na 2:2 a pak vyhrát 5.set. Tenis na to tehdy měl. V prvním setu udělal ze slavného antukového krále nestíhajícího statistu. Pak znervózněl a pustil Rafana do zápasu, který ve 4. setu zbabral. Ale je to pryč.
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:38Od: Frantz
A co udělal slavný antukový král z jogurta loni v prvním setu v Římě?
[ Reagovat ]
09.10.2020 02:15Od: turista
Snad 10x jsem napsal že byl Jogurt polomrtvý po několika těžkých night sessions a Nadal odpočatý. Takže to se musí brát s rezervou ten kanár. Podmínky nebyly rovné. To že v Římě letos vyhrál je super pro něj i pro Djokoland.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:05Od: turista
Ale po čáře nenapálil Rafa ani jeden BH. A v klíčových big pointech byl Novak jednoznačně mentálně silnější a zasloužil si to SF vyhrát. Finále s Rogerem loni tam už musel Novak zahaluzit. Ale to se stává.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:24Od: Patik
Rovnako tak trpia fanúšikovia Federera ktorý tiež bol lepší celý zápas minulý rok vo Wimbledone a prehral cez Championshippointy..Djokovič je proste najlepší zvládač kľúčových ťažkých momentov..ísťo do tiebreakov s Djokovičom to chce odvahu a poriadnu mentálnu silu..
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:25Od: Amputace
Ano, to mi bylo Federera až líto. Je takřka neskutečné, že Djokovič dokázal s tou holomajznou vyhrát finále GS...
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:07Od: Patik
W19 still hurts..ono to nasere o to viac lebo s tým mohol myslím si že definitívne rozhodnúť ten GS Race..
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:08Od: Patik
a teda ešte poraziť Nadala a Djokoviča v tak neskorom veku po sebe..
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:26Od: RF46
Tak dik, jdu z kanclu na WC se vybrecet at to nikdo nevidi smilesmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:37Od: Kamilos88
Djokovič má talent vyhrát zápas, ve kterém je horší. K tomu má ještě štěstí.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:00Od: turista
Všichni mají někdy štěstí a někdy smůlu.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:18Od: turista
Střecha tam nerozhodla. Rozhodla Novakova schopnost zkrotit nervozitu.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:24Od: Amputace
Nerozhodla Novakova schopnost zkrotit svoji nervozitu, ale Rafova neschopnost zkrotit tu svoji. Djokovič ten zápas vůbec neměl ve svých rukou. Vyhrál s notnou dávkou štěstí, navíc v podmínkách, které naprosto nesvědčily Nadalovi - hrálo se v podstatě v hale, kde je Nadal celou kariéru marný, a přesto rozhodoval jeden míč. Tak si představ, jak by asi zápas probíhal, kdyby podmínky byly optimální.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:26Od: Herbert_Hoover
No vzhledem k tomu jak dobře podával, tak outdoor podmínky by určitě měly vliv na jeho servis...mimo jiné :) Ale je obdivuhodné že i v komfortních podmínkách pro Rafu byl ten zápas de facto velmi těsný a rozhodl fakt jen lepší Novakův servis, Rafa vy výměnách znamenitý a lepší hráč ;)
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:27Od: Herbert_Hoover
*v komfortních podmínkách pro Djokovice
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:19Od: turista
A od tohoto Wimbledonu Djokovič vyhrál 12 titulů zatímco Nadal pouze 6. Byl to bod zlomu. Ztráta na Nadala zaviněná Djokerovým špatným obdobím z let 2017-2018 už je prakticky smazána. Djokovič je mladší a má tedy o něco víc času z kariéry před sebou než Nadal.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:36Od: Herbert_Hoover
Jsi si jistý? Tohle je tak strašně vrtkavé že to mlžeš předhazovat snad jen ty coby extrémní ND fanatik :) A co ztráta kteoru měl Rafa v roce 2015-16? Potažmo i 14...a vlastně i další roky, hlavně 09, kdy nemohl obhájit titul ve Wimby..tehdy si zrovna říkám že na to měl, páč to byl ročník, kdy byl titul nejslaběji střežen..a jiné další rozehrané a nedokončené sezony...
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:01Od: turista
Od 1.1.2011 to je 63:42 na tituly pro Novaka. Do 31.12.2010 vedl Rafa na celé čáře 43:18.
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:03Od: Herbert_Hoover
A co z toho plyne? :)
[ Reagovat ]
09.10.2020 02:19Od: turista
To že se Novak stále přibližuje vašemu idolu. A v přepočtu na věk už ho dolepil.
[ Reagovat ]
09.10.2020 10:14Od: Herbert_Hoover
No vidíš to a za poslední čtyři sezóny má Rafa o jeden titul víc než Djoker. To je ta vrtkavost, kterou se ti snažím naznačit :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:20Od: turista
Vždyť to byl jenom Wimbledon. To přece není Rafův obývák.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:07Od: Cico93
Kamil je tak naštartovaný, že aj takéto perly nám sem priniesol.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:09Od: Amputace
Pak třeba, že Nadal posledních 5GS vyhrál bez skalpu Top3 (třeba neřadí Federera do top3, kdoví...). Že finále Wimbledonu vlastně uhaluzil o jeden míček a další pecky. Forma jako hrom.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:13Od: Kamilos88
Co jsem na TP, tak si ještě nespojil dohromady dvě věty. Aj taky je život na TP.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:18Od: Cico93
Za to ty sa rozpisuješ, prskáš okolo seba a výsledok žiadny.
Tieto debaty tu majú už tak dlhú históriu, že už poriadne ani nikoho nezaujímajú.
Ale poslúž si, len prosím neprekrúcaj fakty a čísla...
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:45Od: Kamilos88
V pořádku, dneska jsme došli k závěru, už i Amputace to pochopil, to stačí. Forehand má svůj svět 80/20 60/19 a podobné hausnumera, takže tam není pomoci.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:48Od: RF46
Stejne je daleko lepsi diskutovat a prit se v hospode u piva (u eFHáčka asi u kofoly a u Amputace u mlika) smile
-
Klid kluci, jen trapny pokus o zert! smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:55Od: Amputace
Dvě věci. Zaprvé to, že Nadal po třicítce je z big3 nejslabší (přinejmenším ve vzájemné konfrontaci) jsem nikdy nepopíral, naopak jsem to tady několikrát psal sám. Zadruhé jsem nikdy nepopíral ani to, že je méně úspěšný než ti dva na trávě a hardu. Co za názor jsem tady prosazoval já, že ti dva nejsou ani zdaleka tak dobří na svých površích jako on na antuce a současně že nejsou tolik dobří na antuce jako on na hardu či trávě. Takže nějaké řečičky, že jsem konečně něco pochopil, si můžeš strčit někam - přinejmenším do té doby, než budeš s to chápat, jaké názory tady vlastně dlouhodobě zastávám.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:58Od: RF46
tak konecne si to pochopil...
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:59Od: Amputace
Jsi rozžertovaný dnes hodně, že?
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:01Od: Kamilos88
Že ti dva nejsou ani zdaleka tak dobří na svých površích jako on na antuce a současně že nejsou tolik dobří na antuce jako on na hardu či trávě

První část jsem v životě nerozporoval, druhá část je hloupost.

Nadal má na trávě 4 tituly, Federer na antuce 11, Djokovič 15

Rafa má nejméně titulů z BIG3 v hale, na hardu i trávě, dominuje pouze na antuce.

Takže jenom blázen může napsat větu "a současně že nejsou tolik dobří na antuce jako on na hardu či trávě"

Rafa posbíral úspěchy mimo antuku, je jedno jak, o tom není třeba diskutovat, nicméně jeho kariéra je založena primárně na jednom oblíbeném povrchu, který když odečteme ze stats, tak nemá skoro nic.

Přičemž když vezmu Nolemu jeho nejlepší GS a Rogerovi jeho nejlepší GS, tak jsou pořád jinde.

Navíc Federer má pořád 5+ ze tří GS, což nemá ani jeden z BIG3, Rafa to nikdy nedá a Djokovičovi chybí jeden Wimbledon, což nemusí vyjít.
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:14Od: Amputace
Je samozřejmě úplný nesmysl srovnávat trávu a antuku z hlediska počtu titulů, když na antuce se hraje minimálně 3x víc turnajů. Vezmi to procentuálně když už - poměr účastí ve vztahu k získaným titulům. Nadal vyhrál 2x Wimbledon, hrál tam další 3 finále, což je víc, než ti dva dokázali na RG. Jediný další turnaj, z nějž se dá na trávě vycházet, je příprava v Queensu nebo v Halle, což je sakra málo.

Hala je samostatná kategorie. Tam je Nadal samozřejmě jasně nejslabší, tudíž to, co jsem napsal o trávě a hardu, rozhodně nevztahuji také k hale.

Když vezmeš Novakovi s Rogerem trávu a hard, z antuky jim zůstane jeden usmolený RG a pár Masters (či v případě Federera dokonce 250 a 500). Když vezmeš Nadalovi antuku, v počtu GS bude stále v top10 all times.
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:19Od: Amputace
Takže ano: tvrdím, že Nadal je lepší travař a hardař, než jsou oni dva antukáři. A o tom se s tebou tady klidně přít budu. O tom zbytku jsem se nikdy nehádal, leda v případě, že jsi psal nějaké úplné kraviny a například dělal z Nadala antukáře, který sem tam něco uhaluzil i mimo antuku.
[ Reagovat ]
08.10.2020 23:42Od: Marduch
"když vezmeš Novakovi s Rogerem hard a trávu" (3 turnaje a zbyde jim 1, kterej Nadal až nelidsky zamknul) oproti "když vezmeš Rafovi antuku" (1 a zbydou mu ještě 3), to zavání demagogii, nemyslis? To hlavne dokladuje to, jak extremne a výjimečně Rafa antukový tenis a zvláště RG s jeho specifickými podminkami ovládl. Tvrzeni, že Federer s Djokerem jakoby "nejsou tak dobří antukari jako je Rafa hardar a travar), je jen logickým důsledkem jeho extrémního mistrovství na cihle (RG cihle a RG širokými kurty).
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:56Od: Kamilos88
Jenom jedna věc.

Nadal byl ve finále Wimbledonu stejnekrat jako Federer na RG

Rozdíl je jeden jediný titul. to za mě nedela z Nadala lepšího travare, než z Federera antukare.

Nebýt Nadala má Federer 5x French Open, nebýt Federera, má Nadal 3x wimbledon

Ale to jsou už kdyby.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:03Od: Amputace
No tam je právě ten důležitý aspekt, který ty se snažíš znevážit - Nadal Federera ve Wimbledonu porazil a rok před tím k tomu neměl daleko, naopak Federer se výhře nad Nadalem na RG ani nepřiblížil za celou svoji kariéru. Nadal zkrátka ukázal, že je dostatečně dobrý travař na to, aby porazil jednoho z nejlepších travařů všech dob na "jeho" turnaji, Federer naopak to, že je dostatečně dobrý antukář na to, aby porazil nejlepšího antukáře, nikdy nedokázal.

A jen technická - pokud bereme, že nebýt Nadala, vyhrál by Federer všechna RG finále, a naopak nebýt Federera, vyhrál by Nadal všechna finále Wimbledonu, měl by Nadal 4x Wimbledon, nikoli 3x...
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:16Od: Kamilos88
Oukej 4x

Já nic neznevazuji.

Rozdíl jednoho titulu nedela z Nadala krále Wimbledonu, Nebo trávy. Drží si RG kde ho Federer neporazil, ale byl pětkrát ve finále, což z nej děla solidního antukare.

Federer má jedno RG mimo Nadala, Nadal jeden wimbledon mimo Federera a jeden s nim.

Suma sumárum jedna výhra o par micu a tady se z toho děla fatální historicky rozdíl.

O nicem jiném dva dny nepíšu.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:20Od: Amputace
Rozdíl jednoho titulu a schopnost vypořádat se se svým největším rivalem na jeho top povrchu pro mě dělá z Nadala nikoli krále Wimbledonu, ale lepšího travaře, než je Federer antukář. Celé.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:22Od: Kamilos88
Oukej, ale pro mě ne.

Rafa má z travy 4 tituly včetně 2 GS Federer z antuky 11 titulu včetně 1 GS

Nadal lepší ale ne o parník jak se tady na TP prezentuje, o kousek :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:28Od: Herbert_Hoover
Antuka kolik turnajů? Barcelona, Monte Carlo, Řím, Madrid, RG...možnost hrát i třeba Istanbul že? ;)

Tráva? Stuttgart/Halle, Queens, W

5:3

:)
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:29Od: Amputace
Ale ten poměr titulů mimo GS je totálně irelevantní vzhledem k tomu, že na trávě se hraje jeden turnaj a na antuce 3 masters + pětistovky. Nehledě na to, že Federer několik těch antukových titulů urval v Gstaadu a podobně. Na antuce prostě nebyl úspěšnější ani lepší než Nadal na trávě. Smiř se s tím.
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:02Od: Kamilos88
Js jsem v pohodě.

To jsme řešili včera. Kdyby hrál Nadal od roku 1999 tak má těch 250tech 3x tolik.

Halle bylo 250, hrály se úplně jiné turnaje. To nemůžeš tak brát.
[ Reagovat ]
08.10.2020 18:33Od: Amputace
Však neberu. Jen srovnávám ty dva na antuce a trávě a mezi těmi turnaji a jejich množstvím je šílený nepoměr.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:04Od: Herbert_Hoover
Nebýt Federera tak má čtyřikrát Wimbledon ty hlavo :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:12Od: turista
Když vezmeš Novakovi jeho 1 titul z RG tak mu zůstane plných 10 antukových tisícovek masters. A všechny 2x až 5x.To je sakra hodně velkých antukových titulů v éře antukového krále. To nikdo nemá. Roger promarnil mnoho šancí vyhrát tyhle tisícovky v letech 2003 a 2004, kdy ještě Rafa na okruhu nehrál (2003) nebo teprve začínal (2004).
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:24Od: Herbert_Hoover
Mícháš jabka a hrušky :) Řeč je o grandslamech tak tyhle berličky nech v šatně a víš co? Kdyby Nadal vyštípal toho herce a trapného srdíčkáře tak by už mohl skončit..já bych byl spokojen :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:27Od: Kamilos88
Pokud Rafa udělá 20 GS tak mi to jako fed fanovi nebude vůbec vadit.

8-6-5-1, 5+ titulu ze tři GS bude vždy více, než potenciálních 13-4-2-1 a 0 obhajenych GS mimo antuku.

Rivalita Fedal si zaslouzi rovinu, nemám problem, ale z GS komplexnosti bude Federer vždy vycházet lépe.

To proste nemůže popřít sebevetsi Rafa fan
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:32Od: Herbert_Hoover
Mít o jeden titul více z NY než král hardu Djokovic mi přijde jako životní úspěch při všech Rafových skrečovaných sezónách. :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 21:19Od: Marduch
Jak Forehand:) Sezóna je dlouhá, nekdo formu KURWA casuje na RG, jiný to pravidelne rozprostre od AO až do W, takže mu pak následně může trochu dojít jak psychicky, tak třeba i díky US pocasi, načež v Asii pravidelně chytá druhý dech s dalším vrcholem na TM, přičemž Rafa po USO uz mysli na Vánoce smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 21:24Od: Forehand
Na to, ze Djokovic pravidelne casuje formu od januára do septembra má pomerne často trojmesačnú prestavku počas antuky :)

A na to, ze Nadal nečasuje formu na W. je kuriozne ze ma na W. rovnako finále ako ten čo na W. formu časuje :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 21:39Od: Marduch
Hele je to marny, ale donesu to dříví zas do lesa - přes Nadala se na RG defakto nejde prosadit. Takovým bezprecedentní hegemonem tohoto turnaje a většinou i antuky vůbec on je/byl. Prostě to vnimam jako relevantní pevne danou limitující okolnost a ne jako antukove vysvědčení sebekvalitnejsiho hrace napric povrchy. Nakonec i těch antukových titulu mimo RG má Djoker dost a to prosím v éře Hegemona.
[ Reagovat ]
08.10.2020 22:05Od: Marduch
To nakonec dokazuje i bilance Rafy po roce 2010. Od začátku sezóny 2011, od které Djokovic začal naplno realizovat svůj potenciál svými 16GS napric všemi GS turnaji, tak Rafa kromě pravidelných RG trumfů získal za těchto téměř 10 let už pouze 3 GS tituly a to výhradně na USO smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 22:29Od: Forehand
V poriadku. To sa vôbec nevylučuje s tým, čo som písal vyššie. Že Djokovič nemá problém s výkonnosťou, psychickou úvanou, alebo vyhorením na USO. Lebo pravidelne dosahuje finále. Ide mi len o túto premisu, nedáva totiž pri detailnom pohľade na Djokovica v NY zmysel. Chyba bude inde.
[ Reagovat ]
09.10.2020 02:25Od: turista
Ano. Přesně tak. Djokovič není sice antukový král ale excelentní antukar je s mnoha velkými tituly z cihly.
[ Reagovat ]
08.10.2020 21:56Od: Marduch
Ad2) tak podmnozinka finále ve W? Nemáš pravdu, Djoker má o jedno více. Má více i SF, ale hlavně má více titulu, a to nesrovnatelně.
[ Reagovat ]
08.10.2020 22:00Od: Forehand
No ano, ale ty hladas priestor pre premisu, ze Novak je na USO viac unaveny, ako Nadal. Aby si ospravedlnil fakt, ze je Nadal v NY holt lepsi..

Tak ti len naznačujem, ze neni. Poctom zápasov vstupuje Nadal aj Djokovic do USO vzdy bok po boku. Tvoje tvrdenie by malo zmysel, ak by mal Nole odohratych 60 zapasov a Nadal 30. Ale nie je to tak.
[ Reagovat ]
08.10.2020 22:05Od: Forehand
Uz len dodám, ze Djokovic odohral v NY mnozstvo finále. Dokonca tusim rovnaky pocet ako v Melbourne..

Cize 13 dni v NY je Novak koncentrovaný a ten posledny den na neho dolahne unava z celej sezóny?...

Nie je to tak :)

Proste zhoda okolnosti, jedno s druhym, viac faktorov..Je to to isté, ako fakt, ze Nadal má rovnako finále na AO a USO, ale tam kde ma vyslovene smolu, tak na oplatku to ma kompenzované inde. Novak naopak. To je celé.
[ Reagovat ]
08.10.2020 22:32Od: Marduch
Jen bych opakoval, co jsem už napsal. Na USO má Nole z 8 finále 3 tituly, tj. o jeden méně (3) než Rafa, který má 4 z 5 finále. Ale jinde už za posledních téměř 10 let vyhrával Rafa "jen" tituly na RG, ale zádné AO, zadny W, zadny TM. Jaký kontrast oproti Djokovicovi.
[ Reagovat ]
08.10.2020 22:39Od: Forehand
Kontrast áno, ale od-do.

Ešte väčší kontrast je 05-10, kedy Nadal už bol hrajúcou Legendou a Djokovic neexistoval.

Kľudne môžem povedať, že Nadal od 2011 už bol za zenitom, že áno.

Podmnožinky v debate Nadal/Djokovic fakt nemajú zmysel, kedže sú obaja rovesníci.
[ Reagovat ]
08.10.2020 22:43Od: Marduch
V 25 letech může být špičkový profesionální tenista za zenitem? V kterém vesmíru? smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 22:52Od: Kamilos88
Zasekli se v roce 2011, je to marný
[ Reagovat ]
08.10.2020 23:48Od: Forehand
Úplne v kľude, pozri sa na Borga.

Nadal bol na tráve do roku 2010 a po roku 2010 úplne iný hráč, veď to sa dá doložiť v pohode výsledkovo, či?..

Na harde, po 2010 mal plus mínus rovnaký počet finále jak v Melbourne, tak v NY, rovnako ako Djokovic. Ale na jednom mieste mal extremny pech, preto ten rozdiel v počte titulov. Jednoduché a som si istý, že tomu rozumieš.
[ Reagovat ]
09.10.2020 11:26Od: Kamilos88
Nadal nebyl za žádným zenitem, v konkurenci se ukázalo, že na to už prostě nemá. To je celé.

Wimbledon vyhrál naposledy 2010 přes Berdycha, AO někdy 2009, od té doby dominuje jenom na French Open. USO vyhrál díky příznivému losu.

Kromě jeho dominance na FO Nadal jako konkurenceschopný hráč skončil před 10ti lety. O té doby spoléhá samozřejmě na FO, které je obdivuhodné a na příznivý los všude jinde.

TM nemá šanci, v halách nemá šanci, na trávě nemá šanci, na AO dostává naloženo.

Už se prober, bude ti lépe.

Jak říkám, i když Nadal dolepí Federera, tak bude pořád statisticky horší hráč snad úplně ve všem kromě antuky, za což samozřejmě smekám pomyslný klobouk.

Ono je jednoduché si přečíst i wikipedii, kde to je vcelku přesné.

Nadal - Nejlepší antukář všech dob
Federer - Nejlepší hráč všech dob

Vyfarbené.
[ Reagovat ]
09.10.2020 11:43Od: Forehand
Kamil Wikipedia :)

Federer kludne moze byt uspesnejsie na 2 povrchoch z troch, ked bude celkovo stále horsim hráčom :)

Holt, celkove cisla neoklames..A to je na harde uspesnejsi len vdaka weak ere, zoci-voci najlepsim samozrejme zaostava..
[ Reagovat ]
09.10.2020 11:47Od: Kamilos88
Já už to nebudu opakovat po páté, vidí to všichni, kromě tebe. Dokonce i kámoš z gangu Amputace.

Takže si zůstal zase sám se svými čísly.

A to je v pořádku, někdo musí být jiný, o tom to je. Takovým já fandím. smile
[ Reagovat ]
09.10.2020 12:17Od: Forehand
Ee, kamos amputace ta vcera okrem ineho vysmial, ako sa snazis byt vtipny, ale posobilo to zúfalo. Proste houno na lopate mysliace si, ze je torta :)

Ved ja nemam problem priznat, ze Fed je uspesnejsi na dvoch. povrchoch, to pisal aj amputka, ale to je také povrvhne, kedze vsetci vieme s kym tie GS na harde Fed vyhral a tieto vyhry nebudu v prvej lige nikdy respektovane..

Bolí ta to, stale sa s tym nevies zmierit..
[ Reagovat ]
09.10.2020 13:03Od: Kamilos88
Už se mi to nechce číst.
[ Reagovat ]
09.10.2020 02:33Od: turista
Djokovič antuku nikdy nevynechal.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:14Od: turista
GS může mít Nadal víc, ale Djokoviče nikdy nevyštípe z okruhu. Musí se to brát komplexně. Nejde jen o GS.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:35Od: turista
Jsi legrační s tím, že by Nadal měl vyštípat z okruhu hráče který má letošní zápasovou bilanci 36:1 a ještě ta jedna porážka byla administrativní. Vyštípat Novaka to nedokáža ani ten váš Božský Rafa. Může ho sem tam někdy porazit. Ale porážet stabilně ne a vyštípat to už ani náhodou.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:40Od: Herbert_Hoover
Pravda, o to se postará už Tsitsipas :) A sic ho úplně nemusím z té mladé smečky tak ted mu to přeju ať ho sundá...a at se zapíše do historie, ale pokud postoupí Djoker, rádi si smlsneme na jeho srdíčkách a uvaříme si je k večeři. :) Zapomínáš, že ten váš Fakeovic ho porazil na RG jen jednou když šlapal těžce vodu :) a nebylo to finále...tvoje argumenty jinými tituly kromě GS jsou irelevantní
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:44Od: Kamilos88
Ani Djokovic ani Federer nemají RG přes Nadala.

Takže tak.

Noleho porážka Nadala na RG je důležitá asi stejně, jako Federerovo sejmuli Noleho na TM vloni.
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:05Od: turista
Třeba se Nadal ani Djokovič do finále nedostanou. Pak bych to přál Diego Schwartzmanovi.
[ Reagovat ]
08.10.2020 20:06Od: Kamilos88
Cely svět v to doufá
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:18Od: Forehand
Teba to strašne serie, ze je Feder hrac weak ery.:)

Totalne nezvládas.
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:23Od: Kamilos88
Vůbec ne, brutálně mě bavíš od včera. Cituji:

Jako každé finále GS Djokovič alebo Nadal. 2 z 26ti posledních GS finále spolu hráli.

Djokovič alebo Nadal? :D

Maj sa, gold éro :D
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:29Od: Forehand
A teraz si pozri menoslov vitazov GS z posledných rokov, v rámci GS, kde sa obaja ucastnili.

Nadal, Djokovic, Nadal, Djokovic, atd :)

Vidis, a opat zostávaš smutný..To, ze tu mavas ručičkami, nožičkami a plieskaš sa o zem, tym na to len upozornujes. To ber ako priatelsku radu.
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:33Od: Kamilos88
Já jsem nikdy nerozporoval fakta, ale ty tvoje výroky to je někdy čisté střílení od pasu.

Jak říkám, tvé chování v diskuzi Nadal/Federer je stejné, jako vysadit skupinu dvacítek s neomezenýma kreditkama před Dubai Mallem - zatmění očí i smyslů
[ Reagovat ]
08.10.2020 14:48Od: Amputace
Uvědomuješ si ale, že děláš úplně to samé, že jo? Už druhý den se tady oháníš čísly, která vůbec nejsou pravdivá, a pokud tě na to někdo upozorní, bráníš se, že nejde o přesnost čísel, ale o ilustraci. Takhle přece nejde přistupovat k faktům. To si lze potom opravdu tahat jen údaje, které se hodí, ale taková argumentace pak nemá žádnou hodnotu.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:10Od: Kamilos88
Vůbec ne, vy žijete jenom z toho, že Nadal porazil ve Wimbledonu Fedexe, nic víc nemáte.

Když hodím do medianu BIG3, tak je Nadal ve všem poslední, to musí vidět i lajk. Čísla jsou fajn, pravděpodobně to bude stačit 99% světa, ale detail prostě neojebeš.

Vadí mi na Vás 2 věci, říkám to naposled.

Weak era - Federer získal XY GS přes hráče, kteří byli n.1, nebo vítězové GS

Gold era - Nadal získal 5 GS přes hráče, kteří v té době GS neměli, kromě Wawrinky na hardu a to nemůže brát nikdo vážně.

Druhá věc: 8-6-5-1, nebo 8-5-3-1 nemůže nikdo srovnávat s 12-4-2-1 po odečtení nejlepšího a nejhoršího výsledku má Roger 12 GS, Nole 8, Rafa 6

To je bez diskuze, tím bych skončil. Tohle mi tady nikdo ještě nevyargumentovat, nemáte jak, máte 2-3 fakta a ty furt točíte dokola a ještě k tomu blbě.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:18Od: Amputace
Dobře, ale kvůli tomu přece není třeba psát faktické nesmysly...

Ano, my máme to, že Nadal porazil v rámci GS Federera i Djokoviče na jejich nejlepších površích (AO, Wimbledon, US), Federer Nadala nikoli - naopak s ním opakovaně selhával. To je prostě fakt. Stejně jako je fakt - jak píšeš -, že Federer s Djokovičem byli úspěšnější na trávě a hardu.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:25Od: woody
No kdbych měl být šťoural tak Nadal Djokovice na AO neporazil..

Tyhle skalpy má pouze Nole.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:29Od: RF46
Na AO, kde vyhral Nadal porazil Fedexe. Fedex uz moh vypadnout s Berdou...to si pamatuju, ze sem nevedel komu vlastne fandit :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:31Od: Amputace
Myslel jsem to v rámci povrchů (na AO porazil Federera). Ale ano. Djokovič je v rámci těch tří asi nejlepší - pokud překoná, nebo alespoň dorovná počet GS, nebude podle mě o čem. Má lepší H2H, většinu svých triumfů si musel uhrát přes ty dva, i většině rekordů bude nakonec vévodit... Tam by to bylo bez diskuze. Jediné, co mu schází, je větší míra oblíbenosti u fanoušků, ale to už je jiná otázka.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:42Od: Kamilos88
Výborně.

Djokovič je už teď lepší, než Nadal s Federerem, chybí mu "pouze" GS, jinak není o čem.

Nadal má 5 posledních GS aniž by porazil Djokoviče s Federerem ve finále, Federer má GS mimo Djokoviče a hraje mu do karet to, že porazil Nadala na AO17, kdyby porazil i luckera Djokoviče ve Wimbledonu, tak se tady bavíme jinak.

Nicméně Djokovič je poráží oba a bude nejlepší ve všem, možná ty tituly, tam Rogera nedožene asi ani jeden.

Jediná záchrana pro Fedal je ta, že Nadal vyhraje v neděli, pokud ne, tak má Nole 18GS na AO19 a ve Wimbledonu se může pokusit o nemožné ve 40ti Federer, což nevyjde a rok to klidně může být 20-20-19 a nikdo se nebude divit.

Ale je to vrtkavé, Federer může skočit na AO se vším co má, Nole se zraní, Nadal vypadne a má 21 GS, totéž se může podařit Nadalovi.

Až všichni skončí, tak se můžeme bavit, odepisovat někoho z BIG3 se nikdy nevyplatilo.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:49Od: Amputace
Takže těch posledních 5GS bez skalpu Federer/Djokovič už jsi upravil na finále, protože ti konečně došlo, že píšeš několikátý den kravinu? Roztomilé.

Jo, ale takhle i já můžu říct, že kdyby Nadal nezadrbal jeden banální úder v zápase, kde byl lepší, proti Djokovičovi na W19, také se dnes bavíme jinak. A všechny ty řeči, jak Nadal není schopen v posledních letech vyhrát GS přes Federera či Djokoviče, by šly do kopru. O tom je ale bohužel také sport.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:52Od: RF46
Nemel bys pouzivat v jedne vete slovo "Nadal" a slovo "nezadrbal". Vypada to divne a vsichni vedi, ze v tom zapase urcite zadrbal.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:58Od: Amputace
Ze slabšího soudku.
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:04Od: Kamilos88
Ano a kdyby Federer proměnil MB, tak ho Nadal v životě nedožene ani kdyby ho losovali na RG přímo do finále - což dělají celou kariéru.

Forehand psal o GS finále za poslední roky, tak to používám.

Dobře, změníme to na GS, to ti přibude jeden zápas někdy ze 2014, kdy Nadal porazil Djokoviče na RG a 2019 porazil Federera na RG (39ti letého Federera na antuce, na které hrál z prdele po třech letech, ale budiž).

Jinak všeho všudy na GS proti BIG3 uhrál mimo zmiňované FO co? 3 sety?
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:34Od: Amputace
A kolikrát spolu za posledních 5 let na GS vlastně hráli? 6x? Z toho jednou vyhrál ve třech setech, dvakrát prohrál v pěti, jeden zápas byl z roku 2016, kdy Nadal vypadával v prvních kolech GS a hrál zdaleka nejhorší tenis kariéry, a jednou dostal čočku od Djokoviče na AO a s Federerem prohrál 3:1 ve Wimbledonu...

Takže o jakých to zase píšeš 3 setech...?

Ale opět se dostáváme k tomu, kde z mé strany vůbec není předmět sporu - v posledních několika letech na ty dva Nadal (mimo antuku) ztrácí.
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:40Od: Amputace
Jen takový dodatek - pořád v těchto šesti zápasech uhrál víc setů (8) než uhrál Federer v šesti zápasech na RG proti Nadalovi (4). A Federer že je lepší antukář než Nadal travař? Lol.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:18Od: Kamilos88
Správná otázka, kolikrát spolu hráli.

Vidíš to a tady se to nazývá gold érou.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:21Od: Kamilos88
Tvé názory já neberu jako spor; ale diskuzi. Troleni na téma weak éry RF apod je speciálně v kontextu nadalovych posledních sedmi sezon dost troufale. Federer neměl určitě skóre 3:17 se svými největšími rivaly.

Ale to ty víš, takže není třeba to dále rozebírat
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:40Od: Amputace
Tam je hodně problematické, že hodně z těch 17ti porážek spadá do let 15-16, kdy byl Nadal natolik marný, že prohrával opravdu s kdekým. A ti dva (především však Djokovič) se na něm pěkně popásli a nahonili skóre. Nadal však podobou možnost, když byl v háji Djokovič (2017) neměl, protože na sebe téměř vůbec nenaráželi. Pak ten rozdíl samozřejmě vypadá hrozivě, ale realita je taková, že osm nebo kolik z těch 17ti porážek zaznamenal Nadal v období, kdy vypadal na ručník a konec kariéry. Je to samozřejmě jeho problém, že neměl formu atd., jen říkám, že hrozivost a výpovědní hodnota toho skóre a vzájemné bilance posledních let je hodně zkreslená právě tímto obdobím. Jinak by byl Nadal samozřejmě pořád v mínusu, ale určitě ne tolik.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:23Od: turista
No h2h bilanci s Djokovičem Nadal už nezvrátí ani kdyby se na hlavu postavil.
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:09Od: Herbert_Hoover
Olympijské zlato ;)
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:22Od: turista
Ano. Příznivců má Djoki nejméně z těch tří.
[ Reagovat ]
09.10.2020 02:32Od: turista
Ale to je fuk. Connors, Mc.Enroe a Lendl taky nebyli tak oblíbení jako Borg a Laver.
[ Reagovat ]
08.10.2020 12:44Od: George_Renel
Vždycky ne, někdy to odnese lajnový...smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 12:28Od: Mayo
Nechajte už Novaka na pokoji. On si ide pre titul aj keby na kurte zomieral, tak tie zapasy vyhra. smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:44Od: giovani
Zbytočná frustrácia od Pabla. Mal ho proste poraziť. Mal set vo vrecku a neviem o tom že by sa nechal Novak ošetrovať v 2,3, či 4. sete. Áno takto sa bojuje, aj keď hral v prvom sete dosť biedne potom sa naštartoval. Pablo hral ale dobre ale nestačilo to na celkové víťazstvo.
Novak nemal dôvod ísť na kurt už tejpovaný keby mu nič nebolo. Takže môžete trieskať sprostosti na jeho adresu ďalej...
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:59Od: Kamilos88
Já si nemyslím, že je to frustrace. Spíše prostě řekl pravdu, kterou vidí všichni, kromě Srbů a jiných pomatených fanoušku toho rádoby šampiona.

Pablo neřekl žádnou lež a dodal, že se na to připravil.

Jenom vyzvedl to, že je Djokovič klaun a simulant, což všichni víme.
[ Reagovat ]
08.10.2020 12:16Od: giovani
Všichni to nevíme, je to síce klaun ale hraje fér. Na MT ma každý nárok. Myslíš že pred zápasom si dal tejpovačky zo srandy?
A tiež si nemyslím že som pomatený fanoušek nekoho...to aby bylo jasné. Pablo síce povedal svoj názor to je fajn, ale proste zápas nevedel zvrátiť a vyhrať aspoň 4. set. Jednoduché to nemal ani Novak. Po prvom sete som chcel vypnuť televízor, ale povedal som si v dobrom aj v zlom, veď je to šport, nech vyhrá ten lepší. Trebárs Pablo ak na to má.
[ Reagovat ]
08.10.2020 12:28Od: Kamilos88
Pablo hrál dobře celý zápas, Djokovič byl od poloviny druhého setu standardně nehratelný.

A to vše se změnilo tím MTO, který si bere vždy, když prohrává. Djokovič je jediný z BIG3, možná TOP10, který používá MTO účelně na rozhození soupeře a v reálu mu nikdy nic nebylo.
[ Reagovat ]
08.10.2020 12:29Od: woody
Kdy byl ten MTO ?
[ Reagovat ]
08.10.2020 12:49Od: Kamilos88
Začátek druhého setu, pak tam přišel doktor ještě jednou, nebo dvakrát. Určitě se nevlezli do limitu na střídání stran, ale nebylo to 5 minut. Ale zase tam byl 2x že jo, takže to +- vychází.
[ Reagovat ]
08.10.2020 13:32Od: giovani
Ja by som ho diskvalifikoval, za tu drzosť.
[ Reagovat ]
08.10.2020 13:35Od: Kamilos88
Já určitě ne, ale je to cílené rozhození soupeře a nesportovní chování, o kterém všichni vědí, ale nikdo nikdy nedokáže, že to bylo cílené.
[ Reagovat ]
08.10.2020 13:46Od: woody
Přesně, půdu si připravil uź na tréninku, aby to nevypadalo, protoze presne vedel, ze prvni set bude na nic, tak aby měl alibi,že to není jen tak. Plán dokonale vyšel. A nakonec to vlastně stejně udělal jenom proto,aby rozhodil Tsisho v semi. Přesně nastavený plán a důvtip.
[ Reagovat ]
08.10.2020 13:58Od: Kamilos88
Zbytečně to překrucuješ. Nefungovalo mu nic, Busta byl lepší ve výměnách, na returnu v pohybu, Nole se nic moc necítil.

Pobral doktory, spočnul, srovnal hlavu a vyhrál. Kdyby to neudělal, tak teče 0:2 a to se blbě otáčí.
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:06Od: No-le
smilesmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:04Od: Herbert_Hoover
Tak teď už to víš. :) A můžeme to uzavřít.
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:41Od: blax
Ty jeho výbuchy vzteky chápu, mám je při sportu taky, i když on je profesionál a já být profesionál, tak si zaplatím odbornou pomoc :D Ale to jeho simulování je na úrovní WTA, do toho ty jeho srdíčka a pak se hrozně diví, že nemá fanoušky.
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:24Od: safi1313
A na falešná srdicka na konci zbyla energie ??? :D... na instagramu bylo video jak si Djokovic pinká tréninkově s Nadalem - možná to Djokovicovi prinese par fanoušků navíc :)
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:17Od: Ereinion
To je prostě Djokovičova klasika, kterou vidíme bez přehánění několikrát za sezónu...naposled něco takovýho předvedl myslím v letošním Cincinnati ve finále proti Raonicovi, kdy první set vypadal na umření a do druhého totálně přepl a vyhrál ve třech. Jeden z důvodů, proč není tak oblíben no...
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:10Od: Tomas_Smid_fan Joker
ale mívá i jiné potížesmile
https://m.youtube.com/watch?v=zEq-PMXRO-k
Nejnesympatičtější hráč top10.
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:21Od: Marduch
Děláš, jak kdyby sis v práci nikdy nenahnulsmilesmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 13:45Od: Tomas_Smid_fan
To video bylo pro zasmání, ne jako kritikasmile
Zpomalené záběry jsou fakt neuvěřitelnésmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 15:19Od: Marduch
Tvůj příspěvek byl dvojznacny. Kdyby byl pro zasmáti, nenapíšeš poslední větu smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 16:03Od: Tomas_Smid_fan
Pravda, vecpal jsem dvě různorodé věci do jednoho příspěvkusmile Uspěchaná doba, úsporná opatřenísmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:50Od: dappe
Blíží se den, kdy budu přát Nadalovi v grandslamovém finále :) Samozřejmě ale stále doufám ve finále Argentina - Řecko.
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:54Od: turista
To ti nestačí těch 12 Nadalových titulů odsud? Už je to nezajímavé. Měl by vyhrát někdo jiný.
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:55Od: Marduch
V týhle bizarní sezoně bych se finále Arg-Gre vůbec nedivil.. Spíš bych si ale tipnul Rafa-Tsip smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:01Od: dappe
Zatím je ten turnaj o ničem, ale očekávám velmi zajímavý pátek. O něco větší šanci bych ale naopak dal Schwartzmanovi.
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:11Od: turista
Tak ať to Schwartzman klidně vyhraje celé.
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:13Od: Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:48Od: ipko
podobné vyjadrenia sú naozaj zlé a divím sa, že Djokovič si to asi ani neuvedomuje.. nikomu to nepomôže, získa si viac nepriateľov a množstvo ľudí to irituje, patrím k nim aj jasmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:50Od: ipko
a nečudujem sa reakcii Pabla, povedal len na plnú hubu, čo si myslí väčšinasmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:55Od: blixa
Nooo, a ono to tak nebejvá ? Když máš zdravotní problémy, obvykle se nedaří, že ? smilesmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:22Od: ipko
Novak podľa mňa mohol povedať, že to vôbec nebude komentovať.. ale on radšej povie, že mal niečo s ramenom a krkom, ale bližšie k tomu nič nepovie.. tak čo by bolo diplomatickejšie a hlavne menej podozrivejšie?smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:25Od: Marduch
Tak v tom případě bys ho narknul z arogance, že neodpověděl na otázku týkající se dění na kurtu.
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:35Od: ipko
ja nie, hateri určite áno, tí si nájdu niečo vždysmile ja by som také vyjadrenie zobral v pohode a páčilo by sa mi stokrát viac
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:39Od: ipko
a vzhľadom k tomu, že je v semifinále, tak by práve nemusel odkrývať karty, aby to náhodou Tsitsipasovi nezvýšilo sebavedomie, to je aj trochu takticky zlesmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:13Od: Mayo
Novak sa oklepal a vyprevadil PablA z turnaja
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:01Od: turista
Carreňo by možná trochu potrápil Tsitsipase nebo Schwartzmana. Pokud by se střetl s Nadalem tak by měl v kalhotech už v šatně a nechal by si naložit klidně i tři kanáry za sebou. Takže buďme rádi, že nejde dál.
[ Reagovat ]
08.10.2020 09:35Od: Mantra Největší
herečka na okruhu, pak může házet srdíčkama do alelujá smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 09:06Od: peek
To by ani nebyl Narcis Djokovid, aby Jeho Neporazitelnost takovou nemožnou věc, jako je ztracený set, na něco nehodila. Ty jeho teatrální výlevy na kurtu, když prohrál výměnu, jsou už směšné.
[ Reagovat ]
08.10.2020 09:03Od: Kamilos88 Chudák
Škoda, že mu nevěřím ani slovo. Tohle je čistá taktika, kterou chce rozhodit Tsitsipase.

Je to fejkař, lhář a klaun. Jediný turnaj, kdy mu něco bylo je Wimbledon, kdy skrečoval Berďovi.

Jinak mu to nevěřím.
[ Reagovat ]
08.10.2020 09:15Od: woody
Pochybuju. Tohle rozhodně nemá zapotřebí. Kdyby hrál jako proti Kačeně, neztratí na turnaji set. Bohuzel se vyskytly komplikace o kterých ještě nechce ani mluvit.
[ Reagovat ]
08.10.2020 09:17Od: Kamilos88
I kdyby to tak bylo, tak mu to prostě nikdo nebude věřit.

Tyhle a podobné komedie předvádí pořád, řve jako de-bil, řve na ballboys, drží se za levé rameno, záda, krk, pravé rameno, pak vezme MTO a z ničeho nic je to zeď, servis 195 km/h atd.

Set a půl tě trápí potíže a pak se při 100% fyzickém výkonu z ničeho nic vypaří.

Tak určitě.
[ Reagovat ]
08.10.2020 09:24Od: woody
Pokud vím tak MTO neměl.

Z vlastní zkušenosti vím,že pokud tělo dostaneš do varu, některé šrámy povolí, o to horší to pak je, když vychladneš po zápase. Navíc nevíme jaké bral prášky na bolest.

Problémy měl s levou rukou, tou nepodává.

Ballboys je jiná kapitola, to maš pravdu.

Ale brát to jako taktiku na Tsisipase je směšné..
[ Reagovat ]
08.10.2020 09:36Od: Mantra
Mdical samozřejmě měl

a přidám že si ještě nalil do voí vizír, prostě aby to ylo kompletsmile
[ Reagovat ]
08.10.2020 09:42Od: woody
Kdy ho měl?
[ Reagovat ]
08.10.2020 09:50Od: Mantra
několikrát v průběhu 1-2setu, pak jsem to moc nesledoval - co chceš slyšet, přesný čas? prostě tam byl za ním několikrát kvůli ruce a tak, je to herečka, chceš o om pochybovat? smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 09:52Od: woody
Mně zajímá oficiální MTO, ten podle mé nebyl,že si nechá masírovat ruku je věc druhá.. která nemá vliv na soupeře, páč je pauza stejná...
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:07Od: Mantra
v průběhu u tipáče byl i psaný a lášený byl u upíra, jak je to moc ofiko nevím, doktor tam byl, sice měl hadr přes oličej jako lupič, ale asi to nebylo kvůli tomu, že by to dělal tajně
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:11Od: woody
OK, je to možné protože jsem v průběhu 1 a 2 setu odskakoval na chvilky
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:59Od: rybicka
smile
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:27Od: steve79
Přesně. Tohle je taktika Djokoviče. Jsem nemocnej a pak z ničeho nic ožije. Divím se, že má tohle zapotřebí.
[ Reagovat ]
08.10.2020 10:59Od: No-le
Ale vždyť už do zápasu nastupoval s tejpem na krku, tak proč mu nevěřit nějaké potíže, které samozřejmě mohl trochu obarvit? Ale v podstatě...
[ Reagovat ]
08.10.2020 11:04Od: steve79
Kolikrát to udělal proti Federerovi ? Působil, že každou chvíli zkolabuje a pak zázračně ožil. Ty jeho výbuchy vzteku chápu, protože je to sport, ale tohle nedokážu pochopit.
[ Reagovat ]
08.10.2020 17:56Od: Kojinho
Udělal to i Wáwrovi ve finále USO 2016.
[ Reagovat ]
08.10.2020 19:24Od: turista
Tam měl krvavé puchýře.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist