Djokovič poprvé na Roland Garros porazil Nadala, o finále si zahraje s Murraym

  • Novak Djokovič poprvé v kariéře porazil na antukovém Roland Garros devítinásobného šampiona Rafaela Nadala. Srb nad Španělem zvítězil 7-5 6-3 6-1 a připravil mu tak teprve druhou porážku na French Open. V boji o finále vyzve vedoucího muže žebříčku ATP Brit Andy Murray, jenž dnes poprvé na antuce přehrál Davida Ferrera.
    3. 6. 2015, aktualizováno | Aktuality |  354 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič v Paříži usiluje o zkompletování kariérního grandslamu, French Open je totiž jediným turnajem velké čtyřky, který ještě nevyhrál. V letošní sezoně Srb zcela dominuje - dobyl už Australian Open, turnaje ATP Masters 1000 v Indian Wells a v Miami a uspěl i na antukových podnicích v Monte Carlu a v Římě.

Díky skvělé formě prošel nejvýše nasazený hráč na Roland Garros bez ztráty setu do čtvrtfinále, v němž dnes narazil na místního 'krále' Rafaela Nadala.

Djokovič ve sledovaném utkání ukázal a potvrdil, kdo je aktuálně pánem tenisové planety. Proti devítinásobného šampionovi hrál agresivněji, pestřeji, dokázal si dojít pro vítězný volej a účinně hru zkracoval za síť. Nadal hrál pod tlakem a jeho údery byly o hodně kratší. Bojoval, ale recept na výbornou hru Djokoviče, kterého v minulosti na French Open šestkrát porazil, dnes v Paříži poprvé nenašel.

V prvním setu začal Djokovič zostra a během pár minut si vypracoval slibné vedení 4-0. Nadal se však dokázal zvednout a srovnal, ve dvanácté hře ale znovu ztratil podání a Djokovič získal úvodní sadu poměrem 7-5.

První sada trvala hodinu a sedm minut a další dva sety se už dohromady hrály jen hodinu a 19 minut. Djokovič od stavu 3-3 ve druhém dějství získal sedm her v řadě a Nadalovu bezmoc vystihovalo i jeho slábnoucí hekání při úderech. Oba hráči udělali v utkání shodně 30 nevynucených chyb, Djokovič ale jasně vyhrál na vítězné míče v poměru 45-16. Zlomený Nadal v sobě nenašel síly na odpor a souboj po dvou a půl hodinách ukončil dvojchybou.

Devítinásobný šampion, který dnes slaví 29. narozeniny, si tak na svém nejoblíbenějším turnaji připsal teprve druhou porážku od své premiéry v roce 2005. Před Djokovičem dokázal antukového krále z Mallorky na Roland Garros porazil jen Švéd Robin Söderling v osmifinále roku 2009.

"Je to pořád šampion," řekl Djokovič, jenž na kurtu z úcty k soupeři nepředváděl žádné bouřlivé oslavy. "Taktika byla hrát agresivně a soustředit se na každý míč, což není snadné, když hrajete proti Rafovi a tady," dodal.

Na kontě Španěla tak prozatím zůstane sedmdesát vítězných zápasů na French Open a nezmění se ani číslo 9 na patě jeho boty symbolizující jeho předchozí tituly. Ve světovém žebříčku po dnešní porážce určitě klesne až na konec první desítky. Pokud do finále postoupí Francouz Jo-Wilfried Tsonga, bude dokonce až jedenáctý.

"Novak byl prostě příliš dobrý, tak jednoduché to je," řekl Nadal po zápase. "Ale prohrál jsem tu v roce 2009 a nebyl to konec všeho. Dneska jsem prohrál, ale taky to není konec. Budu tvrdě pracovat a vrátím se silnější," dodal.

Naopak Djokovičova šance na zkompletování kariérního grandslamu tak v Paříži přežila možná tu největší výzvu. Postupem do semifinále navíc Srb prodloužil svou vítěznou sérii už na 27 utkání.

V boji o finále vyzve Djokoviče Andy Murray, jenž dnes v Paříži poprvé v kariéře na antuce porazil Španěla Davida Ferrera. Brit letos prožívá na antuce své nejlepší období. Dlouho se na ní nemohl dostat ani do finále, v posledních dvou měsících však na oranžovém povrchu vyhrál již 14 zápasů v řadě a získal dva tituly. Díky dnešní výhře nad Ferrerem, kterého přehál ve čtyřech setech, si tak připsal již patnáctou výhru v řadě a na French Open postupem do semifinále srovnal své dosavadní maximum z let 2011 a 2014.

Třetí nasazený Skot má s Djokovičem negativní bilanci 8-18, od finálového triumfu ve Wimbledonu v roce 2013 Srba neporazil.

• FRENCH OPEN 2015 •
Francie / Paříž, antuka, 26.928.600 eur
středeční výsledky mužů (03. 06. 2015)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Djokovič (1-Srb.) - Nadal (6-Špa.) 7-5 6-3 6-1
Murray (3-Brit.) - Ferrer (7-Špa.) 7-6(4) 6-2 5-7 6-1
Petr Pokorný, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (354)
04.06.2015 13:10Od: panzer.dragon prorok
wimbledon 2005, Toni Nadal

-"Rafael, We have a situation."
- "What do you mean?" - He asked.
- "I'm saying that we have a problem" - I repeated. "His name is Novak Djokovic and he is playing against Juan Monaco on court 18 ".

:-)

http://www.tennisworldusa.org/Toni-Nadal-and-the-Prophecy-on-Novak-Djokovic-at-Wimbledon-2005-articolo24311.html

taky si pamatuju když novak začal vystrkovat drápky, ignoroval sem to protože Fedex bral všechno krom rg a to bral zas rafa, ale pamatuju si jak mi někdo řikal, že novak bude určitě světová jednička :-)
[ Reagovat ]
04.06.2015 13:17Od: panzer.dragon
taky si pamatuju nějaký prohlášení kde bylo, že Fedex zmíňoval, že hewitt a myslim rodick už pro něj nejsou takový soupeři :-)
[ Reagovat ]
04.06.2015 11:48Od: martinek37 Kdo získá titul?
Tak jasně, že je Nole největší favorit, ale ta čtyřka v semíčku je dost zajímavá, hlavně s ohledem na Stana, kterej Noleho dokáže porazit. Záleží v jakém bude zrovna rozpoložení. Zatím hraje výborně. Tsongu požene domácí publikum, může klidně Stana překvapit. Andy má proti Nolemu šanci pouze při perfektním výkonu. Osobně tedy tipuju na titul Noleho, ale jistota to není ani omylem.
[ Reagovat ]
04.06.2015 12:31Od: Pe3k
Hodně bude záležet na tom, jestli z Novaka spadne ta tíha okamžiku, nebo na něj ten obrovský tlak stále doléhá, tak jako v zápase s Nadalem. Tam bylo jasně vidět, že Nadal nemá vůbec nic čím by mu mohl jakkoliv ublížit a Novak se mohl porazit jedině sám (což se v prvním setu málem stalo). Andy i Stan jej mohou porazit, ale více šancí bych dával Wawrinkovi, protože Andy s ním prohrál spoustu zápasů v řadě a i když má životní antukovou sezonu, na Novaka nemá recept. To Stan nemá co ztratit, už účast v semíčku je pro něj velký úspěch a může hrát uvolněně.
[ Reagovat ]
04.06.2015 11:43Od: Vojtiik
Na Andyho 5,5.. to je taky dost šílené :-O
[ Reagovat ]
04.06.2015 08:26Od: babolat.cz
včerejší den úplně na hov.no. David i Rafa venku. Co to je za dobu temna v mužském tenise?
[ Reagovat ]
04.06.2015 08:28Od: VlS
Tak si vytáhni rolety a rozhlídni se, je krásnej den :-)
[ Reagovat ]
04.06.2015 08:34Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:01Od: Fandina
Záleží na tom, kde se nachází, někde krásný den být nemusí.
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:16Od: Vojtiik
Vskutku hluboké!
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:20Od: Fandina
a pravdivé
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:17Od: babolat.cz
každý nežije v prde.li jako ty
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:20Od: Fandina
a ty tam žiješ?
[ Reagovat ]
04.06.2015 08:13Od: panzer.dragon rafa
příští rok bude rafovi na rg 30 to je docela dost nemyslim si, že tam ještě vyhraje titul, bude tam pořád našlapanej djok, kterej bude k tomu ještě pravděpodobně obhajovat titul a ví jaký to je porazit tady rafu, minimálně djok bude velmi velkej trouble i příští rok, nehledě na ostatní mladší hráče, kteří by mohli už konečně zamíchat kartama pozdějších kol gs
[ Reagovat ]
04.06.2015 08:24Od: janek_da
Výhra nad Nadalem neznamená, že Djokovič vyhrál titul. V tvojem vesmíru FO asi vyhrál i Soderling.
[ Reagovat ]
04.06.2015 10:20Od: baggik
Píše pravděpodobně
[ Reagovat ]
04.06.2015 10:24Od: janek_da
Mě to sštve i s tim pravděpodobně, ale ok moje chyba.
[ Reagovat ]
04.06.2015 12:34Od: mihate Re: janekda
Súhlasím, vyhrá Stan, Novak padne s Andym. Píšem to už 3x.
[ Reagovat ]
04.06.2015 12:54Od: baggik
Tak to napiš třeba 10x, třeba tomu potom sám začneš věřit.
[ Reagovat ]
04.06.2015 07:37Od: Malda
Dost lidí argumentuje: "Kdyby Nadalovi fungoval forehand..." no jo, ale přeci to nemůže mít postavené na jediném úderu. Naopak Novak je velmi komplexní hráč, už i na sítí je to o dost lepší, servis taktéž velmi dobrý. A včera proti Nadalovi to rozhodně nebylo nic světoborného ten výkon. Pokud mu to v sobotu sedne a vyhraje první set, tak je Andy bez šance.
[ Reagovat ]
04.06.2015 10:38Od: Smazaný účet
Semifinále se hraje už v patek, ne v sobotu.
[ Reagovat ]
04.06.2015 10:43Od: gigin
Jenomže Malda je rodina se Zákopčaníkem a ví, že zítra bude crkat, tak to bude v sobotu.
[ Reagovat ]
04.06.2015 10:46Od: a.magerova
Slunce v duši.
[ Reagovat ]
04.06.2015 11:05Od: Vojtiik
:))
[ Reagovat ]
04.06.2015 11:06Od: Smazaný účet
Kéž by!
[ Reagovat ]
04.06.2015 11:24Od: baggik
Kéž by, nic by mi neudělalo teď větší radost, ale nevěřím, to by muselo pršet celej den.
[ Reagovat ]
04.06.2015 11:42Od: martinek37
Pro Paříž na příští 4 dny nehlásí téměř žádný srážky
[ Reagovat ]
04.06.2015 16:30Od: Malda
Omluva :D Jelikoz to zitra neuvidim, tak si asi vnitrne tolik preji sobotu, ze jsem to i napsal :D
[ Reagovat ]
04.06.2015 07:15Od: gigin Přezdívky
http://www.rolandgarros.com/en_FR/news/articles/2015-06-03/its_a_thing_players_nicknames.html
[ Reagovat ]
04.06.2015 07:29Od: janek_da
Takové obyčejné. Chybí tam Aspik a Kanec.
[ Reagovat ]
04.06.2015 07:30Od: gigin
Jj :-DDD a Genius samozřejmě
[ Reagovat ]
04.06.2015 07:55Od: janek_da
no jeje. A Plukovník, Doktor
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:26Od: a.magerova Re: A hlavně... [ Reagovat ]
04.06.2015 09:55Od: spaniel
Egoista, gymnasta a řiťohrab tam chybí.
[ Reagovat ]
04.06.2015 07:59Od: rod_laver
Benjamin Becker is Benni - kdyby to alespoń bylo Benito.. :D
[ Reagovat ]
04.06.2015 08:08Od: janek_da
Tak to bych mu už spíš říkal "Plechovko"
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:58Od: Fandina
Dolgo je také dredy.
[ Reagovat ]
04.06.2015 06:58Od: ipko najlepší jednoručný bekhend?
pre mňa stále Rogerov, ale je už vidieť že na 5 víťazných úderov za zápas spôsobí niekedy aj trojnásobok UE.. nie je efektívny z tejto strany, je to v jeho súčasnej asi najväčšia slabina.. v zápase s Wawrinkom sa ukázal veľký rozdiel.. Stan ho má BH veľmi efektívny.. dokáže z neho zahrať veľmi veľa víťazných úderov, vie zatlačiť na súpera alebo ho používal aj keď Roger chodil na sieť a dokáže ho prehodiť.. a čo sa týka estetickej stránky, tak ho má asi najkrajší Gasguet, neskutočne pritom hýbe celým zápästím.. :)
[ Reagovat ]
04.06.2015 08:35Od: Stan_Borowitz
Nejkrásnější jednoručák má přece Carla Suarez-Navarová, kdyby vypadala jako Garbine, tak vlastně nekoukám na nic jiného, i Rogera bych obětoval.

Ale jak se praví v závěru klasického kinematografického skvostu - nikdo není dokonalý.
[ Reagovat ]
04.06.2015 08:51Od: VlS
Ani já? Tak zas budu mít zkaženej celej den :-((
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:14Od: Roger_Federer Re: Stane
Chces naznacit , ze ted by si Carlu nepovozil ve svem letadle?
[ Reagovat ]
04.06.2015 10:18Od: slacker
ani na ocasku by ji nepovozil
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:18Od: Vojtiik
nejlepší je Stanův... ale to jen proto, že uzž nehraje Justine Henin :)
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:45Od: Smazaný účet
+1
[ Reagovat ]
04.06.2015 10:46Od: turista
No proti Wawrinkovi to nebylo od Rogera úplně ono. Ale v předchozích kolech v Paříži i v Římě hrál Roger BH vynikajícím způsobem a s minimem UE takže bych o žádné slabině nemluvil. V úspěšnosti i v estetice BH se Roger plně vyrovná Gasquetovi. Wawrinka má patrně nejlepší BH na okruhu ATP. Rovněž výborný BH má Almagro. Příčina Rogerovy porážky byl jeho obecně slabší den a hlavně ve všech směrech vynikající Wawrinka.
[ Reagovat ]
04.06.2015 01:04Od: baggik
Paráda, další mýtus byl pokořen. Novak letos překonává jednu metu za druhou - páté vítězství v Melbourne, třetí americký double, triple amerika plus Řím, posun v žebříčku vítězných zápasů, také v žebříčku týdny jako č.1, vítězství na Nadalem v Paříži, výhry nad Nadalem a Fedexem na grandslamu na všech površích atd., je toho mraky, skoro každý zápas nějaký milník. Teď je na řadě další meta - kariérní grandslam a nikdo na světě nemůže říct, že by si ho nezasloužil. Tak pojď No1e už jen dva zápasy,
[ Reagovat ]
04.06.2015 10:58Od: turista
Novak Djokovič si výhru za RG zaslouží. Na tenisové zápasy se dívám zhruba od roku 1970. Takhle jako Novak Djokovič dominovali pouze Lendl v letech 1985-1989 a Federer v době 2004-2007. Ani Borg, ani Connors, ani McEnroe, ani Sampras, ani Agassi, ani Nadal takto nevyčnívali nad špičku. Lleyton Hewitt už vůbec ne. Novak Djokovič má potenciál na to vyhrát klidně i 120 titulů ATP bude-li hrát dlouho.
[ Reagovat ]
04.06.2015 00:14Od: DORSCH
nesuhlasim s tym,ze je to Rafou definitivny koniec,ale zaciatok konca to asi je,dufam este v poriadnu labutiu piesen
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:53Od: Smazaný účet Novak
Díval jsem se ze záznamu, ale on je už úplně jinde, než Rafa a spol, jak fyzicky, ale hlavně mentálně. Jedině nějaké zranění, nebo něco jiného nepředvídatelného mohlo do budoucna ohrozit
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:56Od: Smazaný účet
Není jinde než Rafa a spol. Je jinde než Rafa (ten dnešní). Na lepší hráče dnešní výkon Noleho stačit nemusí. Z Andyho jsem viděl jen 4. set. A doufám, že si ho pustí ze záznamu i Novak a půjde na kurt s pokorou a připravený podat maximální výkon.
[ Reagovat ]
04.06.2015 01:00Od: Marduch
Andy prověří Novaka důkladněji než Rafa. Hraje vláčný celodvorcový tenis, balony mu lítaj s dostatečnou délkou k lajnám. Naproti tomu Novak především za nerozhodnutého stavu hraje opatrněji, tedy hlavně křížem nebo na střed, moc se mu nechce do BH po lajně, protože z něj často chybuje, jako s Rafou v prvnim setu.
[ Reagovat ]
04.06.2015 06:33Od: tito
Mentálně? Kdyby Rafa hrál svou hru z minulých let, to znamená fungoval by mu forehand, nic nového by nemusel, tak by to bylo včera otevřené a spíše bych věřil Rafovi. Narážím hlavně na Novakovo hru v prvním, kdy se Rafa zvedl a on začal kupit chyby. Pochopitelně nebylo možné si nevšimnout, co Novak v posledních 2 letech zlepšil, ale o to více je to vidět, když soupeř hraje tužku a nikoliv svůj dřívější standart.
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:23Od: Fandina
OT .. na ČT sport Rozlučka s Horváthem a Janda zpívá Skončili jsme jasná zpráva. Jsou tam slzy. Dojemné.
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:40Od: FulnekUltras
Horvi si to přesně takhle zasloužil...
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:44Od: slacker
Ale ne aby to zasiralo primetime v televizi
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:47Od: FulnekUltras
Mezi 20.00 a 21.00 šel určitě nějaký prorežimní mozkovýplach...
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:42Od: gigin
A?
[ Reagovat ]
04.06.2015 01:41Od: Fandina
Bylo to dojemné, i jak zpíval Janda.
[ Reagovat ]
04.06.2015 01:43Od: slacker
z Abraxasu?
[ Reagovat ]
04.06.2015 05:55Od: Stan_Borowitz
Dalibor
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:04Od: Fandina
:-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:19Od: Stan_Borowitz Kam
vlastně zmizel nick "rafaholic009" nebo tak nějak podobně? Prošel další metamorfózou?
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:53Od: Smazaný účet
Já hlavně doufám, že se tady neobjeví a nezačne psát, jak se s Rafou spletl, že vlastně vždycky fandil víc Novakovi a ten teď vyhraje všechny 4 GS. Protože to by byl polibek smrti.
[ Reagovat ]
03.06.2015 22:03Od: Frick BTW
Taky se už těšíte na to, že zase konečně tenist/ka zvedne po těsném míči ruku a uvede se do chodu jedno jisté zařízení? Já jo, tedy. Už mi to chybělo.
[ Reagovat ]
03.06.2015 22:59Od: FulnekUltras
leť, ptáku, leť !!! ;)
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:53Od: Smazaný účet
jedina nevyhoda nadalovy potupy je to, ze nas ceka nejhroznejsi zapas na okruhu a 5 hodinova nuda podporena tim, ze se bude hrat na antuce, go Stan! snad se stane zazrak a primocary tenis zvitezi
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:51Od: Smazaný účet to je pekné
Nadalovu bezmoc vystihovalo i jeho slábnoucí hekání při úderech.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:50Od: Frick Sázel někdo
na Djokera 3:0 na sety? 3,30 (Pinnacle) se nyní jeví jako bomba kurz...

Já jsem byl trochu při zemi a vsadil jsem si Sety-1,5 asi za 1,75. Povžoval jsem za reálné, že Rafa jednu sadu udělá.
[ Reagovat ]
03.06.2015 22:15Od: spaniel
Novak -4,5 za 1,8
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:03Od: Frick
Mne sázet sety přijde lepší.

Gemy jedině, že by hrál s takovym outsiderem, že by i kurz na 3:0 byl nízký...
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:08Od: spaniel
Já sázím pouze sety, ale jen v bo3. Na GS je tech moznosti prilis a neni to výhodné. Bud je to jasne a kurz za to nestojí, nebo je to prilis riskantní. Chtel jsem dat i ze Nole vyhraje prvni set, ale kurz byl jen 1,4 takze HCP mne doslo lepsi moznost.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:47Od: Frick Big four
Myslíte, že je to pasé?

Rafa zdr. rozhozenej, Roger stále vynikající, ale už je sec jenom už "má své odehráno" a Murray je (i přes jeho nesporné kvality) lehce nafouklá bublina a v zásadě to byla vždy jen "big three"...

A co u žen? Dalo se třeba kolem roku 2012 mluvit o big three "Serena - Maša - Vika"?
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:49Od: Cico93
ano v roku 2012 to bola sezona týchto 3.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:52Od: Frick
A v jiných letech (2011, 2013, 2014)... dalo by se mluvit o nějaký silné trojce/čtyřce, která by byla jasně vzdálená od "pelotonu". To asi ne, že?
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:54Od: Cico93
to už nie.
Ale v tom roku 12 to bola fakt táto trojka a zvyšok.(OH to vystihli)
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:37Od: ipko
veľmi zaujímavé, že Andy hraje na antuke neskutočne od toho vyrovnaného zápasu s Rosolom v Mníchove.. :D
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:40Od: Forehand
Rosol ho drgol a Andymu konečne zaplo.
[ Reagovat ]
03.06.2015 23:04Od: Fandina
jo jo, tak to bylo
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:24Od: spaniel
Ja myslim, ze Nadal je hotovy. Nebude po třicítce tak uspesny jako Roger a nekteri dalsi. On si nepomůže servisem, neutoci a nechodí na sit. Porad hraje 5 metru za zakladni carou jako zamlada, ale uz neni tak rychly. Uz soupere nedonuti zahrat dalsi 3 winnery navic. Vetsinou vrati jen krátký neškodný mic na stred. S kazdou prohrou ztrácí autu neporazitelnosti a nekteri hraci si na nej začnou verit. Samozrejme ho nebudou porazet vsichni, ale jen špička.

Vim, ze Nadalovci nebudou souhlasit, je to normalni, musi verit. A treba se seredne pletu a daji mne to za cas sežrat, ale takto to vidim.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:27Od: SwissMaestro
Nechci říkat, že Nadal tuto sezónu odpíská- to rozhodně ještě ne, ale troufal bych si říci, že příští rok se ještě jednou, naposledy vrátí v plné síle. Jeho styl je sice velice náročný, ale je mu 29 let....ano Hewitt odešel ještě mnohem dřívěji, ale to nebude Nadalův případ :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:28Od: SwissMaestro
Tak torchu mi to připomíná Andyho minulou sezónu kdy se prakticky po celou dobu hledal aby se letos vrátil silný jak dříve.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:37Od: Forehand
Na tráve úspech nečakám, ale na americké leto som zvedavý..Dovtedy sa može skonsolidovať a prekvapiť..
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:42Od: spaniel
Je to mozne. Taky me napadla ta varianta, ze se vrati do formy tam, kde to nikdo nečeká. Otazka je jen, jestli to cele je o sebeduvere, ktere nedostatek se projevuje na forehandu, nebo jestli uz nestíhá. Pokud to druhe, tak uz mu neverim.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:20Od: Cico93 Rafa
Mal som určité vydarené momenty, ale celkovo patrila kontrola nad dianím Novakovi. Bol lepší ako ja - to je celé. Zažíva najlepšie okamihy svojej kariéry a má dobrú šancu získať trofej. Ja som tu prehral v roku 2009 a nebol to koniec sveta. Nie je ani teraz. Dúfam, že budúci rok som nazad. Chcem pracovať ešte tvrdšie ako dosiaľ, aby som sa vrátil silnejší.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:25Od: tito
Pěkné. Máme se Cico na co těšit :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:26Od: Cico93
Vamos
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:32Od: Forehand
Videl som tú tlačovku..Vyzeral nasratý a motivovaný zobrať si o rok to, čo mu patrí :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 22:46Od: Smazaný účet
Tlacovku som nevidela, nu verim, ze nasranost je lepsi jak ubulenost ci bezmoc, nebo urcita "zlomenost", nevim jak to jinak napsat.

To, ze se to v nem vari je vyborne dobudoucna, je to ta nejlepsi emoce. Vamoooos.

Taky se to ve me dnes varilo nervama pred zacatkem, ani jist jsem nemohla. Pak to nejak opadlo a vidim svetlo na konci tunelu:-) snad me ten optimismus jednou nezabije :-D
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:17Od: Cico93 tito
dávaš Andyho?
pekný kurz.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:24Od: tito
Dal jsem ho na celkového vítěze. Kurz 10.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:25Od: Cico93
ja asi skúsim proti Novakovi. Dnes som videl Andyho 3 a 4 set a mal tam neskutočné momenty.
Má naňho.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:28Od: tito
Myslím si že jo. A už to nebude taková sebevražedná sázka jako dneska.
[ Reagovat ]
03.06.2015 22:55Od: Smazaný účet
Ja dneska taky koukala chvilkama na Andyho, dostal me jeho servis, je to jak od Karlovice nebo Isnera, kde se to v nem vzalo...? :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:16Od: turista
Teď už to je Novak Djokovič a ti ostatní.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:12Od: Smazaný účet Nadalovci
Berte to pozitivně, bude víc času připravit se na trávu, o týden víc navíc i tak. Takže je fakt možné, že letos přežijete úvodní kola Wimbledonu.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:19Od: Denis92
Nemyslim si, ze mu ten tyzden naviac pomoze. S momentalnou formou urcite nie. Navyse uz do 4.kola moze schytat Djokovica, Murrayho, Federera, ktoremu by som este naposledy veril ze ho na GS moze porazit na tej rychlej trave ak to zvladne v hlave.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:20Od: Smazaný účet
Ty jo, on už vlastně bude za osmičkou. Tak to je hodně hustý :D Takže ok, za 4. kolo asi ne.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:22Od: Cico93
Niesom si istý, ale myslím, že 1-4 nemôže mať v osemfinále hráčov 9 a 10.
raz tu niekto dával tieto pravidlá a tuším to tam bolo, ale možno kecam...
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:34Od: Forehand
Je to tak na niektorých GS.:Neviem, či to pravidlo plati pre kazdy turnaj..Ale hraci 1-4 dostavaju v osemfinále hracov 13-16..
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:35Od: r.Fever
nemôže, ako nasadený 10. alebo 11. schytá na 4.kolo jedného z 5-8 teda Berdych, Wawrinka a spol. Top 4 príde na rad v QF
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:43Od: Denis92
Aha, tak beriem spat. Ale kludne ho moze vystrielat aj Berdych, Wawrinka ci Raonic.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:47Od: r.Fever
Berdych určite, Wawrinka súdiac podla minuloročného QF tiež, a Raonič .. vlastne hocikto ho môže vystrielať, aj Gombos ak mu vyjde deň
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:49Od: Denis92
Jj, tiez mi hned potom napadlo, ze kludne moze dostat nejakeho ranara znova v prvych kolach a zrejme pojde von pri sucasnej forme. Trava podla mna nebude tym povrchom kde sa Rafa nakopne.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:26Od: tito
Neprovokuj, teď se budeme chvíli plavit na stejné lodi :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:31Od: Smazaný účet
Promiň, vím, že do mrtvol se nekope, ale pro jednou jsem musel. Poplaveme, ale moc nevěřím, ež to bude víc než 1 zápas.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:06Od: Cico93 Rafa
Today it wasn?t meant to be. Thanks to all my fans for their support, the spectators at this wonderful tournament and the city of Paris which has always treated me so well
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:55Od: Fandina
OT ... ve fantasy, která je aktuální a jsou tam i bývlí tipéři z TP jsem momentálně první. Musím se pochlubit, protože to třeba dlouho nepotrvá. Ale je to ták.

Fan-team
Fandina
1 936 (117)
-----------------------------------------------

Kvítko
Kvitko76
2 896 (110)
-----------------------------------------------

BerdaTeam
kacenka30
3 888 (99)
------------------------------------------------

#TeamPetra
PetraFans
4 832 (95)
------------------------------------------------

DerSpiegels
BooOoo
5 816 (101)
------------------------------------------------

R&K United
biglou1
6 792 (90)
------------------------------------------------

tommr team
tommr
7 784 (100)
------------------------------------------------

BeeTeam
Bee
8 752 (98)
------------------------------------------------

Tenisovy fanda
Kuprot
9 752 (88)
------------------------------------------------

No nazdar
a.magerova
10 744 (87)
------------------------------------------------

BajereceTeam
Bajerece
11 704 (81)
------------------------------------------------

gumidci
mask
12 648 (90)
------------------------------------------------

The best of ...
PetaM
13 640 (75)
------------------------------------------------

Ivanovic Team
Hayde
14 624 (75)
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:58Od: Forehand
Gratulujem..Si legenda..Myslím, že tých rebríčkov je viac, kde by si skončila prvá..:)
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:59Od: Smazaný účet
:D :D
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:01Od: Fandina
Děkuji moc a souhlasím. Jsem legenda. Chytrá, milá, vtipná, hodná, hezká. Kdo by to nebral.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:16Od: Cico93
dokonca aj hezká?
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:18Od: spaniel
Jelikoz jsi znama lharka, tak je to nejspis presne naopak, takze hloupá, protivná, trapná, zlá a stará.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:21Od: Fandina
Já jsem nejchytřejší člověk na TP. Na mě nikdo nemá.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:22Od: Fandina
spaniel, víš jak vypadá arogant?
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:35Od: gigin
Už zalez do dupy, megero jedna bláznivá.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:40Od: Fandina
Nejsi normální. Jdi se léčit.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:42Od: gigin
:)))) ty si fakt mor. Horší jak mor. Běž spinkat blbánku. Dobrou!
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:46Od: Fandina
K tomu se dá řici jediné. Jdi se chlapče.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:48Od: Cico93
nečuješ?

ic spac!!!
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:51Od: Fandina
Na nic jsem se tě neptala.
[ Reagovat ]
04.06.2015 08:49Od: babolat.cz
pitcha na n-tou. ideální etalon osamělé panny v bytě s plno kočkami. tlustý dioptrie a děsný smrad kolem...
[ Reagovat ]
04.06.2015 09:06Od: Fandina
tak si vyvětrej, kočky rozdej a máš to
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:05Od: Smazaný účet
Nevím, o jakou ligu jde, hraju ligu podle pravidel Vlka...
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:06Od: gigin
Tam už níkdo nehraje. Ona tam hraje sama.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:07Od: Cico93
.-)))))))))
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:07Od: Smazaný účet
To je možný. Já ani nevím, že jsem ještě někam jinam prohlášená. :D
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:08Od: Smazaný účet
*přihlášená
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:25Od: Fandina
Je to stará liga a jsou tam tipy těch, kteří letos na tom servru tipovali a započítává se to do všech lig, ze kterých se neodhlásíš. Stačí si to proklikat v ligách a máš tam přehled svých.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:17Od: Fandina
gigin jasně, hraji jí sama. Jsem nejlepší.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:53Od: Forehand
Murray je inak veľmi zaujímavý tenista..V Big four je prakticky "do počtu" (bez urážky), no napriek tomu, že je v tieni vsetkých troch si ide svoje, každého z velkej 4 už na GS porazil a Nolemu zobral GS už aj na harde, aj na tráve..Hoci s ním prehral posledných 9? zápasov, je pravdepodobné, že ho može ozbíjať aj na antuke..Kozoroh tu pisal o Noleho kompletnych skalpoch RF+RN na vsetkych turnajoch velkej stvorky, ale ako to má s Murraym?..A sme doma..
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:56Od: VlS
Ježíšku, chtěl bych bejt tak do počtu. a co je ten pán na přelomu desítky a dvacítky?
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:03Od: a.magerova
A já bych chtěla mít něco s těmi co jsou i nejsou do počtu ;-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:13Od: VlS
No takhle veřejně? To vypadá jako jasná výzva.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:48Od: a.magerova
Člověk nemá mít malých cílů :-))
[ Reagovat ]
03.06.2015 22:23Od: VlS
No a jak velkej máš "cíl" to mě
a) bude neodolatelně přitahovat
b) okamžitě zdrhnu a schovám se v houští
[ Reagovat ]
04.06.2015 00:25Od: a.magerova
No.... zkus nastínit, která odpověď by Tě maximálně
a) nažhavila
b) uspokojila
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:05Od: HayashiM
Velká čtyřka je jen termín Britů, Murray má k RF+RN+ND asi tak daleko, jak je daleko před ostatníma. Až si připíše dalších pět grandslamů, pak si bude o čem povídat.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:14Od: Denis92
Pre mna je Murray taky medziclanok medzi TOP3 a zvyskom. Neni na urovni ani jednej z tychto skupin.
Inak je to zaujimavy poznatok. V Australii ho Novak porazil niekolkokrat, na RG sa este nestretli..na W a USO len raz a to Andy vzdy vyhral.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:18Od: Forehand
Andy nie je na ich úrovni ani nie kvoli tomu, že s nimi castejsie prehrava ako vyhrava, ale hlavne preto, ze prehrava s ostatnými viac, nez je vhodné..A samozrejme dodnes stracal aj na antuke..
[ Reagovat ]
03.06.2015 22:17Od: Smazaný účet
No, na velkých turnajích prohrává výhradně jen s nima. A všecko krom GS je prostě pořád nic, Masters měl poslední roky špatné, ale na GS od roku 2011 prohrál jen 3x s někým mimo top 3 - 2012 s Fererem RG, 2013 USO Wawrinka a 2014 Dimitrov Wimbledon. A třeba od toho roku 2011 nechyběl jedinkrát ve ČF GS, v semifinále krom těch tří zápasů asi 2x, když nastoupil (nepočítal jsem vynechané RG 2013).
[ Reagovat ]
04.06.2015 11:40Od: baggik
Na USO maji bilanci 1:1.
[ Reagovat ]
04.06.2015 00:42Od: baggik
No Murray byl v big 4 dopočtu, ale bacha, nyní už žádná big 4 neexistuje, nyní je big 1 Djokovič, druhej už je ale momentálně Murray při vší úctě k Fedexovi s Rafou. Já beru právě Murrayho v semifinále jako nejtěžší překážku pro No1eho v cestě za titulem. Samozřejmě věřím Novakovi, je lepší než Murray, ale je třeba brát ten zápas se vší vážností, protože lepší vyzyvatel na okruhu není a Andy už prohrává téměř výhradně jen s Novakem a na antuce získal letos dva tituly.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:49Od: Madrileno Sbohem Rafo
Jako jeden z tvych nejvetsich fanousku jsem z toho smutny. To je konec. Uz neverim ze se vratis stejne jako Roger. Diky vam obema za krasne tenisove obdobi, ale uz jste mimo oba. Bohuzel
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:38Od: Smazaný účet
nadal je strasne strhany, mal by to zabalit...vyzera na 40
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:17Od: Frick OT - Lovkyně Míša na ČT 24 v Hyde parku
Asi jste o ní už slyšeli. Mi přijde vcelku nesympatická, nepříjemná. Co vám?
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:27Od: letityfanousek Re: off topic
Teď se hraje FO, takže nějaká blbá lovkyně, která si myslí, že je děsně "in" když zabíjí zvířata mi může políbit prrrdel.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:31Od: Stan_Borowitz
Já jsem o ní v životě neslyšel, myslel jsem, že to má být Ochotská...
[ Reagovat ]
04.06.2015 01:08Od: baggik
Co loví, chlapy po netu?
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:16Od: Stan_Borowitz Když v roce 2011
zahájil Novak Djokovič své vítězné tažení celým rokem výhrou ve finále AO nad Andym Murrayem a šampióni dvou předchozích let Roger Federer a Rafa Nadal vypadli v semifinále, resp. čtvrtfinále, novináři se Rogera ptali, zda skončila éra dvojice Federer-Nadal. Tehdy to ale ještě nebylo, Roger se vrátil v roce 2012 a Rafa v roce 2013. Nicméně od té doby už to s oběma pomalu, ale jistě a nezadržitelně jde z kopce.

A dnes k tomu došlo. Nastal definitivní konec té krásné tenisové éry dvou titánů, na kterou budeme už jen vzopomínat. Sice jeden nebo druhý ještě nějaký ten titul posbírá, ale budoucnost už definitivně patří jiným. Pro dobu nejbližších dvou, tří let to vidím na vládu a rivalitu dvojice Novak Djokovič - Andy Murray, a pak se uvidí. Takže to finále AO 2011 bylo vlastně skutečně symbolické, tehdy to celé začalo. Andyho pak sice zbrzdila zranění, ale teď je zpět. Po WB asi půjde na druhé místo a pak možná ještě výš...

Předčasné finále tak nebylo dnes, ale bude nejspíš v pátek, z něj vzejde jediný neporažený hráč na antuce v letošním roce. Při vší úctě ke Stanovi nevěřím, že svou hru dokáže udržet konstantně na úrovni, jakou předvedl proti Rogerovi, ale třeba překvapí.

Každopádně mi titulky, které Novaka pasují na nového krále Paříže, připadají vzhledem k fázi turnaje poněkud neuctivé k ostatním třem hráčům, kteří zůstali v pavouku.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:17Od: gigin
Taka jak pravíš, pravíš fajn.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:33Od: Cico93
Finale GS Rafa-Roger. Už je asi tabu čo?
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:40Od: Forehand
Súhlasím..Akurát doplním, že keď píšeš, že Andyho zbrzdili zranenia, treba to napísať aj v spojitosti s Nadalom..

Rafovi dávam ešte čas, krízové obdobie nie je ešte tak dlhé, aby sa vynášali definitívy..No pokial sa ponesie v tomto duchu aj budúca sezóna, tak to naberie reálny rozmer..
[ Reagovat ]
03.06.2015 22:58Od: Stan_Borowitz
Tak ano, samozřejmě. Rogera zase limitovalo vleklé zranění zad v roce 2013, mononukleóza v roce 2008. Každý hráč má v kariéře větší či menší problémy. S tím se nedá asi nic moc dělat.
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:41Od: Davor1 Re: Stan
Presne tak, vidím to navlas rovnako...
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:13Od: gigin Heh...
https://twitter.com/TrollTennis/status/606155659047010304/photo/1
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:02Od: gigin Z jiné diskuze
Tomáš Procházka, Jindřichův Hradec
dnes 19:09
Nadal do toho bušil, Djokovič si jen tak pinkal a stejně vyhrál.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:06Od: Smazaný účet
Předem říkám ze nejsem extra fanouškem Nadala ale bylo mi ho líto když odcházel zlomenej
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:09Od: VlS
A to znáš, jak bača spí, najednou někdo buší na okno a řve :" bača, jebů ti ženu". Bača se pidívá, Mara leží vedle něj a chrní. Otočí se na druhej bok a spí dál a za chvíli zas bušení a řev: " bača, jebů ti ženu" . Tak mu to bedá, natáhne kalhoty a pantofle a jde se podívat ven. Jak vyjde ze světnice, borec vlítne oknem dovnitř a dá se do díla. Bača se došourá k oknu, pidívá se dovnitř a pivídá :"jojka, zvonka to tak vyzerá".
Tak možná je ten pan Procházka Bača a zvonka to tak vyzerá.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:15Od: Smazaný účet
Dobry
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:15Od: VlS
a z Jindřicháče
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:20Od: Pedronegro
furt super a přitom tak starý :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:26Od: Pedronegro
jen místo jojka tam bylo naozaj :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:24Od: Smazaný účet
my tady v těch jižních krajích máme největší spotřebu trávy z republiky, pan Procházka je toho důkazem. :D
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:50Od: VlS
To my hned vedle na Vysočině hlavně brambory
[ Reagovat ]
04.06.2015 10:31Od: baggik
Tak v Hradci teče ve vodovodních trubkách rum takže asi tak :-D
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:55Od: kolapse
Rok jsem se těšil na tuto superbitvu a bylo to teda rychlovka :-) no co už, hlavně že Djoker to konečně dal a zápas s Andym bude speciltka RG kde šance jsou dost vyrovnané především v mega důležitým 1.setu. No1e Idemoooooo !!!!!!!!!
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:54Od: Cico93 spaniel
Už sa nevieš dočkať semička Andy-Novak. a este na tehle;-)čo?
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:55Od: Davor1
Pohoda, semi sa ešte dá prekúsnuť, ale neviem čo by robil, ak by to bolo ďalšie GS finále :DD
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:57Od: Cico93
Finale by mohlo byt zaujimave. Už nech tam prejde hocikto.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:39Od: spaniel
Murray letos překvapuje a popravdě na antuce se podívám, bude to zmena. Necekam tenis dle mého gusta, ale zajimave by to mohlo byt.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:52Od: ipko Djokomurárna
na antuke! :D
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:52Od: Fandina Je to tadyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Hráďa a Matkowski ve finále mixu ................... juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:07Od: Fandina
Jinak to byl pěkný mač, Hráďovic byli lepší a jsem zvědavá na finále. Mají proti sobě Beth s M. Bryanem. Silný pár, ale já držím palce, teď hráli super tak proč ne i ve finále. Lucinko pooooooooooooooooooojď!!!
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:46Od: Jan
Nadala mi bylo líto. Jeden z králů posledních let odchází. Novaka to také jednou čeká až zestárne. A tak to má být :) Zase vyraší nové výhonky a vstanou noví bojovníci :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:49Od: gigin
Tvl však je mezi nima rozdíl jednoho roku. Tady to asi nebude o věku.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:51Od: Davor1
Čo vieš, možno to N111ho čaká budúci rok :DD
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:03Od: yenda1
Možná V rodnym listě. BA mají hozenej každej trochu jinak.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:07Od: gigin
Myslíš British Airways nebo SPZ Bratislavy?
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:16Od: a.magerova
Brumbálova armáda (Tajný spolek čarodějů z knihy Harry Potter a Fénixův řád)
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:53Od: VlS
no to teda skoro bojim bojim
[ Reagovat ]
03.06.2015 21:11Od: Smazaný účet
Tak za tohle tě miluju ještě víc :-)))
[ Reagovat ]
04.06.2015 00:27Od: a.magerova Re: ;-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 22:44Od: Jan
Každý má ten odchod jinak. Nadal mi připadal starší o 5 let. Je už zhuntovaný, Novak je v nejlepší formě.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:40Od: kada.tom
Andy ve 4. setu smáznul Ferrera a je v Sf. To mě těší :-)
Zápas s Novakem bude asi hodně zajímavý :-))
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:40Od: Smazaný účet
VAMOOOOS! Geniální 4. set, kolaps ve třetím odpouštěn, výborný výkon. Takhle přehrávat Ferrera na antuce, bravo Andy!
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:41Od: gigin
King of clay 2015!!
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:43Od: Smazaný účet
Marriage works no, stejný den svatby jak Roger a nasál jeho vítěznou auru :D Záleží, jak to půjde s Nolem.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:44Od: gigin
Jak po másle.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:53Od: a.magerova
Přesně :-))
Roger po svatbě vyhrál RG i W, tak snad Andy ví co se od něj čeká :-))
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:00Od: Smazaný účet
:-))))
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:38Od: panzer.dragon djok
teď sem nějak zabrousil na statistiky djokera na masters a on neprohrál finále masters od shanghaie 2012, taky docela hustý :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:39Od: panzer.dragon
včetně
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:38Od: gigin Cico
Rozhovor Cica se svou manželkou:

Cico: Dones my pivo!
Ona: Zazracne slovo na p?
Cico: Prijebem ti?
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:40Od: Smazaný účet
Cico je někde od Košic? Jestli jo, tak tomu věřím, mám tam dobrého kamaráda.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:41Od: gigin
Je no :DDD
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:41Od: Davor1
Vyhod style :-DD
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:55Od: Cico93
;):))
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:38Od: Jabadu
Přiznám se, že mi Rafy bylo trochu líto. Ale prakticky celý zápas vracel míčky ještě před midline.
No to nejde!
Rozdíl byl propastný.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:14Od: Pedronegro
jo, mně vlastně taky, ale proti tomu stojí jeho nekoukatelný ohavný rituál, vyřazení rozhodčího, a podle některých i ta letošní trapná antuková oranice, takže vlastně dobře mu tak ;-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:36Od: steve79
Aspon ma dostatek casu na travu
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:35Od: steve79
Rafa dnes hral spatne. Stale ma do stareho nadala hodne daleko. Jeho pohyb uz neni takovy a hraje hrozne kratke udery.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:35Od: Smazaný účet
Nepomohla kila antuky, nepomohly tenisáky ani vyloučení sudího. Přišel Novak a bylo hotovo. Gratulace.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:34Od: dadaft
a stejně fandím Andymu i kvůli Amelie.

když napíšu jména těch, které už nehrají -- Henin, Davenport, Clijsters, Novotná, Suková, Myškina, Pierce, Capriati -- ,,,,,,,,,,,, tak to poslední jméno zní Mauresmo. ))
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:38Od: Davor1
Justine...doteraz moja najobľúbenejšia hráčka, akú si pamätám. Amalie som v tých časoch nemusel, hlavne keď jej zobrala Wimbledon a kariérny GS, teraz je mi ale strašne sympatická :-))
[ Reagovat ]
04.06.2015 11:36Od: baggik
Justin zlatíčko. A za mě ještě Dementěva. Sice nikdy nevyhrála GS, ale aspoň ta olympiáda, že vyšla. Taky holka co měla párkrát Serenu skoro na lopatě a nedopadlo to.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:33Od: ipko
ale neverím že Novak nakoniec na RG vyhrá.. :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:36Od: Smazaný účet
Jasne ze to nedá. Ten kolaps v prvním setu hovoří o všem. Kdyby Rafa dneska nehrál na 30% původního Rafy tak je v tomhle článku trosku jiný nadpis. Nole není dominantní bohužel tezi z respektu a málokdo jej dokáže skutečně prověřit. Což je Škoda
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:26Od: ipko koniec jednej éry?
myslím si že ešte nie.. Rafa sa v priebehu sezóny určite bude zlepšovať, neverím že jeho hra ostane na takejto mizernej úrovni.. Novak to už konečne prelomil, ale mal to veľmi ľahké.. tenisový svet sa opäť posunie ďalej.. len mi je ľúto že Roger za celú svoju kariéru asi neporazí Rafu na RG.. :/ Rafa VAMOS za to čo si tu dokázal a nabudúci rok la desima.. :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:29Od: panzer.dragon
ač jsem Rogerův skalní fanoušek tak Roger neporazil nadala ani na AO ani na US jak tady je níže zmíněný, takže to zas takovej skalp zrovna z toho rg taky neni
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:30Od: Smazaný účet
Do RG vládne Nole od RG Roger ;)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:31Od: SwissMaestro
Tak na US Open Federer s Nadalem nikdy nehrál :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:32Od: ipko
na RG by to malo veľmi sladkú príchuť.. mal nato dosť možností, bohužial vtedy bol Rafa na antuke neporaziteľný.. :/
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:33Od: Davor1
Poraziteľný bol, ale vo veľmi obmedzenom rozsahu :-))
[ Reagovat ]
03.06.2015 22:15Od: Pedronegro
co to je za blábol?
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:26Od: Davor1 Andy
50 winnerov proti Ferrerovi
zasraný pinkalista...
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:38Od: dadaft
zatímco Novak s Rafou se prohazovali a kraťasovali, Andy si otevírá kurt a zakončuje.
radost pohledět.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:40Od: Davor1
Je perfektný. Ani sa nechce veriť, že ešte donedávna bol dlhé roky na antuke také nemehlo :D
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:23Od: Smazaný účet Vyhrál někdo 4 slamy v 1 roce??
.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:23Od: Davor1
Laver
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:24Od: Smazaný účet
ještě někdo??
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:25Od: Davor1
z hlavy neviem o nikom inom...
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:27Od: a.magerova
Rod Laver 2x a pak ještě:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Don_Budge
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:28Od: Davor1
toho Budge ani nepoznám, tenis v jeho začiatkoch ma nejako extra nezaujíma...
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:34Od: Smazaný účet
Djokovic nevyhraje všechny GS v roce :) ma co dělat aby vyhrál French open natož dalsi dva GS
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:35Od: Davor1
To si nemyslím ani ja, Wimbledon berie Andy, tam ho Djoko nedá...
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:38Od: Smazaný účet
Ja si myslím ze druha část sezóny bude zajímavá. Nezapomeň ze to je Rogerova polovina. Tráva a betony tam bude kousat. Naposledy hrál ma rychlém povrchu v Dubaji kde Noleho sundal ve
Dvou setech.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:40Od: Smazaný účet
Predtim Šanghaj kde ho dal taky ve dvou...
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:41Od: Smazaný účet
Ale to byl mnohem rychlejší povrch, než je na US Open. Ten je pomalejší než v AO
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:43Od: Davor1
Rogera nepodceňujem, ale Andy vo vrcholnej forme je na tráve v súčasnosti jednotka. Roger je na svoj vek neskutočný, ale už to nie je ten dominátor, ako v najlepších rokoch.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:44Od: Smazaný účet
A o to je to smutnější. Ze jediný hráč který dokáže Noleho sestřelit od wimbledonu dále je prave federer který ma 33 let
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:46Od: Davor1
To zas nie. Zostrelil ho aj doktor Ivo Karlovič :-))
A ešte pred ním Tsonga a Robredo...
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:48Od: Davor1
A zabudol som na Nishiho na USO...
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:48Od: Smazaný účet
Jasne ze jo. Jenom tady z nej lidi děláji někdy boha který vyhraje všechny GS bez ztráty setu a všechny turnaje do konce roku. Je to král teto sezóny ale "zatim" :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:50Od: Davor1
Žiadne strachy. Zopár prehier ešte pripíše :-))
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:52Od: Smazaný účet
Me jako skalnímu fanouskovi Rogera staci ještě 1 jediný GS nic víc :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:53Od: Davor1
Mne ako skalnému fandovi Nishiho a Simony tiež stačí jeden GS :-))
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:06Od: panzer.dragon
:-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:26Od: Kozoroh
Don Budge roku 1938, 30 let před začátkem Open éry.
Rod Laver v letech 1962 a 1969, první získal jako amatér, druhý jako profesionální hráč.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:20Od: gigin DF na mečbolu
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtf1/v/t1.0-9/11391508_757910317660966_6001268535720625558_n.jpg?oh=ebbe7bf166a52cedffee49927df13229&oe=55F910FC&__gda__=1443312039_65b6aa42d3c23eb054d78a7e6adcbab1
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:21Od: Davor1
:DDD
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:18Od: Fandina
Andy, dneska ti fandím, tak koukej vyhrát chlapče. Go go go!!!
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:14Od: Davor1 QF RG
Tak, a máme tu koniec jednej éry. Aspoň dnes je to definitívne potvrdené. Nadalova prehra v 2009 bola úplne iná, tam sa mu zišiel deň blbec s Robinovym neskutočným výkonom. Dnešná prehra je už ale odrazom jeho dlhodobej (ne)výkonnosti. Raz ten deň musel prísť, keď už Nadal nebude stíhať na najlepších ani na RG a prišiel dnes. Priznám sa, že ani ja som nečakal taký výprask, a to som Nadala odpísal už po prvom antukovom turnaji v Brazílii a prehre s Fogninim. Tento rok ho sledujem trochu podrobnejšie, ako po minulé sezóny a ten jeho minimálny progres aj po desiatkach odohratých zápasov mi už voľačo napovedal, pred RG po žrebe som už bol presvedčený, že v QF končí, čakal som ale, že Djokovič zo seba bude musieť vyžmýkať maximum a možno nejaký set stratí. Nakoniec ani to. Uvidíme, ako bude vyzerať ďalší priebeh sezóny, Nadal už prakticky nič neobhajuje a možno teraz, keď z neho spadol ten tlak, začne hrať konečne lepšie a pôjde pomaly hore. Ak sa bude trápiť ako doteraz, tak je zrejme jasné, že už fyzicky a psychicky odišiel z top úrovne...

Djokovič to paradoxne po tejto výhre môže mať ešte ťažšie, doteraz ho na turnaji absolútne nikto nepreveril a keď príde prvý zápas proti súperovi top kvality v top forme (zrejme Andy), tak môže mať problémy. A prípadné finále s Wawrinkom (ak mu v piatok neblikne v lebeni) určite nebude žiaden med, Stan presne v tejto forme Djoka porazil na AO a niekoľkokrát stál blízko jeho vyradenia, navyše antuka bude hrať ešte viac v jeho prospech. Novak ešte určite nič isté nemá.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:14Od: Davor1
Osobne si prajem finále Murray- Wawrinka, nech vyhrá s určitosťou niektorý z mojich obľúbencov, reálne to zrejme bude Djokovič- Wawrinka. Ostáva dúfať, že Stan udrží tú úroveň z celého doterajšieho turnaja a uvidíme tak ďalší nádherný súboj medzi nimi dvoma na GS, ktorých už bolo za posledné 2-3 roky skutočne požehnane, dalo by sa povedať, že v súčasnom tenise je to asi najlepší možný matchup, čo je skutočne paradoxné. Ak aj vyhrá Djokovič, tak až tak smutný nebudem, predsa len si to jednoznačne zaslúži ako málokto a ten kariérny GS mu prajem. Čo ma neskutočne se*ie je, že v piatok som celý deň mimo a neuvidím ani jedno SF, to sa mi na GS dávno nestalo. :((
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:20Od: Davor1
PS: Všetko najlepšie Rafa, síce nie si moja šálka kávy, ale rád by som ešte videl z tvojej strany top tenis, hráčov ako súčasná b4 možno dlhé roky znovu neuvidíme...
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:12Od: Cico93
By bola bomba, keby to teraz Novak celé nevyhral.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:24Od: Kozoroh
Z toho by mě ranila mrtvice!
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:25Od: gigin
No Můra bude konečná asi...
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:27Od: Kozoroh
Nestraš gigine :DDD
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:31Od: gigin
Tvl, nestraším, jenom sa trošku bojím. To by byla hrůza hrůz totiž :DDDD
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:34Od: a.magerova
Já si myslím, že Noleho konečná bude Stan ;-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:37Od: Davor1
Cry baby :-)) To by bol sen :D
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:37Od: gigin Re: magu
No tak to by mne úplně odvezli a zbytek života bych strávil na kapačkách.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:58Od: a.magerova
No tak vidíš, krásná vyhlídka, povezeš se zadara a ani na WC bys už nemusel vstávat, by Ti TO nosili až pod nos :-)))))
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:43Od: Smazaný účet
To by se mnou fakt švihlo, kdyby se mu Andy zrovna takhle pomstil za těch 7 proher v řadě. Ale nahnáno teda mám, i 2011 ho málem dal v Římě.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:08Od: Smazaný účet
Nevadí Andy, dáš Davida ve čtvrtým... Teda vadí :-), ale co se dá dělat.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:07Od: VlS Spaniel
ty toho Andyho teda hlídáš, tobě bych tak svěřil děcka.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:14Od: VlS
Promiň, Tomasinho tam měl bejt
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:07Od: d@ve Hezký David F.
Dejve, vyřaď Andyho, vyřaď jej. :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:06Od: Kozoroh Djokerův komplet výher nad Fedexem a Rafou
Zajímavostí, která vyplynula z dnešní Novakovy výhry, je kompletní skalp obou největších Djokovičových rivalů na všech čtyřech GS, vis -
AO
Federera porazil v letech 2008, 11; obojí SF
Nadala porazil v roce 2012; F
FO
Federera porazil v roce 2012; SF
Nadala porazil v roce 2015; QF
WCH
Federera porazil v roce 2014; F
Nadala porazil v roce 2011; F
USO
Federera porazil v letech 2010, 11; obojí SF
Nadala porazil v roce 2011; F
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:14Od: Forehand
To je pekna vizitka..
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:16Od: panzer.dragon
nedoplnil bys ještě jak je to naopak?
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:17Od: Kozoroh
Doplňuji, že podobný komplet skalpů dvou největších tenisových rivalů Federer a Nadal nemají. Fedex nikdy nezdolal Býka na AO, RG a na USO se nestřetli. Nadalovi schází skalp Djoka z Melbourne a Fedexe z New Yorku.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:36Od: Stan_Borowitz Re: Je to prostě
legenda na druhou
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:05Od: Mayo
nemám slov, takto strácať sily prípadné, no cemment
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:02Od: dadaft
super Davide, teď to dopodávej.
chce to ještě set.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:02Od: SubOptikT
David, šastni ho!
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:01Od: Smazaný účet Nadal možná bude z TOP 10
Na eurosportu říkali, že Nadal klesne na 10 místo a pokud se Tsonga dostane do finále, bude 11
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:02Od: Cico93
Tak aspoň pozitívum, že do konca sezony nič neobhajuje.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:08Od: Smazaný účet
Tsonga to nebude mať proti Stanovi ľahké. Isté je, že tretím hráčom budú zas diváci. Tsonga je môj obľúbenec a priala by som mu, keď už Rafa vypadol.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:15Od: Marduch
Wawrinka Tsoungu klepne min. 3:1
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:15Od: Marduch
*Tsongu
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:01Od: Cico93
bojuj David!
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:58Od: Smazaný účet
Trochu mi to začíná připomínat větu z Pána prstenů "Jeden vládne všem" ...Nowak to snad letos vyhraje vše.

Podařilo se to někomu v minulosti?
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:57Od: dadaft
a úplně jiná, mnohem lepší, bouřlivá a nadšená atmosféra na zápase Murray - Ferrer.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:58Od: dadaft
Ferrer tam má opravdu hodně fanoušků ---- "David, David,..........." teď skandovaly stovky hlasů,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:55Od: Marduch
Nevíte, jestli bude v TV repríza?
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:59Od: Smazaný účet
najdi si to v archívu české televize na inetu
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:52Od: Smazaný účet
No a čo? Rafa prehral, jahody nebudú viac sladké. Niektorí sú viac nadšení z jeho prehry ako výhry Srba, to je smutné. Neva, aj tak Rafovi všetko najlepšie k narodkám a ešte veľa tenisových úspechov. Verím, že ešte prídu.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:54Od: Mayo
(:
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:56Od: Cico93
.-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:10Od: Kozoroh
To už je letos podruhé, kdy Novak svou výhrou někomu jinému pokazil narozky. Letos toto "provedl" Ferrerovi v Miami :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:51Od: dadaft
neskutečný Andyho prudký obstřel sloupku hraný z plného běhu.
to se muselo vejít do centimetrů.
osobně bych to hrál stejně razantně jako Andy.
akorát, že já bych se za tím returnem jen razantně podíval. ))))))))))))))))
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:54Od: VlS
On je to vůbec moc pěknej zápas.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:56Od: Fandina
tak tak Andy go!!!
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:50Od: Frick Slušná zhýralost
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/238125/nadaluv-trumf-spanel-hraje-s-hodinkami-za-29-milionu-korun.html

Ok, ať má nějaký luxusní hodiny třeba za 10 000 Eur, ale za cenu ještě 100x vyšší?
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:00Od: VlS
Třeba to má ve smlouvě, že je buď nosit i na zápasy.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:46Od: Mayo
kriste pane Andy, zbytočne si to komplikuje
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:43Od: r176 wow!!
Nadal v live rankingu mimo top 10!!!!
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:17Od: Smazaný účet
aj škodoradosť je radosť, tak si jej užívaj
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:42Od: yenda1
Do zápasu Djoko vlétl, aby se pak dostavilo mírné dejavu. Nadal už několikrát vypadal v posledních letech po pár prvních minutách na ručník, aby pak zase ukázal čí je to tu dvoreček. Za stavu 4:4 tam byl na chvilinku ten Nadal z předchozích let. Novakův servis na 5:4, pod obřím tlakem, považuju za ten moment, kdy se vrátil do zápasu, kdy ho svým způsobem překlopil na svou stranu.

Nadal špatný výkon. Vlastně takový jsem od něho letos vídal nesčetněkrát. Djokovičova převaha ve výměnách rozevřela mezi oběma hráči nůžky až do obludných rozměrů. Ten rozdíl je vlastně patrný i v porovnání s top10. Psychika v hajzlu, hraje při zdi a když útočí tak mrví. Jeho hra se nemá absolutně o co opřít.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:35Od: UnrealTom
zaslouženě Djokovič nemá letos konkurenci
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:32Od: Predal
inak k Rafovi.. servis a backhand je paradoxne na úrovni z jeho najlepších rokov,ak nie lepšej, ale zrádza ho jeho najväčšia zbraň - forhand. Nadal je v ňom príliš neistý, hrá ho trhavo a chýba mu dlžka, presnosť a sila, Skrátka sa ukazuje, že forhand je to rozdielové čo nadal má bohužiaľ mu momentálne vôbec nefunguje.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:36Od: dappe
Podle mě se ani jeden úder nepřibližuje tomu z nejlepších let...akorát u forehandu to je nejvíce vidět, protože to byl úder číslo jedna.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:45Od: Marduch
Po tý pauze 2013 to byl snad ´´uder č. 1 na okruhu vůbec. Neskutečný zrychlení hry, s kterym si neporadil nikdo. I sám pistolník Pete jenom žasnul.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:32Od: dadaft
tak to nakonec dopadlo, jak se tady říkalo.
kromě prvních setů dva jasné zépasy.
(i když Andy si těď iniciativně vyrábí problém)
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:28Od: Marduch
Zapas jsem bohuzel nemohl videt, i tak si nemyslim, ze Novak ma po vyrazeni Hegemona RG titul temer v kapse. Spis naopak, at uz Murray nebo Wawrinka, oba maji fazonu Noleho poradne potrapit a mozna i neco vic.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:28Od: dappe
Nechci nějak podceňovat výhru Djokoviče (ukázal že je nejlepší), ale není to úplně taková ta výhra nad Nadalem, na kterou se na RG v posledních letech čekalo, protože tohle prostě Nadal není. Od stavu 4:4 strašně jednoznačný zápas, a to Djokovič nehrál nějak zázračně. Ted je otázka, jak Djokovič zareaguje a jestli se nedostane pod ještě větší tlak. Myslím, že takhle jednoznačná výhra v tomhle směru bude mnohem lepší, protože se o tom nebude tolik mluvit, Nadal nebyl soupeř a v pavouku jsou momentálně o dost lepší hráči.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:27Od: Smazaný účet
Tak první krok by byl. Bravo, Novaku. Neobešlo se to bez komplikace, ale nakonec ve třech, to jsem ani nečekal. Rafa je ale hodně dole, nejspíš by ho dnes porazil i Andy nebo Stan. Takže žádná přehnaná euforie a teď pěkně s pokorou a zdravým sebevědomím na Andyho. Ještě dva kroky, No1e, a nebudou lehčí než ten dnešní.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:26Od: kada.tom
Novak sice Rafu porazil, to je pěkný, jenže Andy drtí Ferrera, takže v SF bude mít Novak v Andym další přetěžkou překážku. Aby ho ta výhra nad Rafou neuspokojila a pak nevyletěl s Andym :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:11Od: mihate
Už som to písala ráno, že Djokovič prehraje s Andym a finale bude Andy a Stan, ktoré Stan vyhraje.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:25Od: Forehand
Gratulujem Djoko Fans, hlavne giginovi a Nole..Djokovic dnes dokazal to, co sa nedarilo hracom skoro dve generácie, vyhral ostro sledovaný zápas roku, porazil Rafu v Paríži a to je velka vec..

Nadal nehral dobre, tak ako po celu sezónu, ale to nie je Djokovicova starost..

Ci splnil zapas ocakavania?..Co ja viem..V podstate áno, obaja predviedli taký tohtoročný štandard, nič výnimočné sa nedialo, hoci sme dúfali..Mrzí ma Rafova hra, útočná snaha bola úplne marná, nebol schopny zakoncit výmenu a s týmto handicapom ozaj nemal nárok..V plnej nahote sa vyfarbil jeho problém s FH, nedarilo sa mu zatlačiť súpera, hrať lajny, absolútne sa nemohol spolahnut na svoju zbran cislo jedna a to je samozrejme problem..K tomu priemerný na servise, kratke údery, slo to jedno s druhym..

Každopádne, to jak sa tento zápas očakával, aké pozdvihnutie vyvolal v spoločnosti a nielen v športovej, to je len ukážka toho, čo Rafa v Paríži dokázal..Za to si zaslúži obrovský obdiv a respekt..A ze dnes prehral?..Raz to muselo prist, nie je muzikant, ze bude stale vyhravat..Jedna 10ročná etapa je teda za nami a tešme sa na tú ďalšiu..Som presvedceny, ze Nadal sa do Paríža vráti motivovaný, nabudený a urcite lepší.,
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:38Od: Cico93
pekne si to napísal

Treba len dúfať, že budeš mať pravdu s tou poslednou vetou.

Mňa mrzí jedna loptička a to ten volej v 1 sete za stavu 5:6 a 30:15, možno nič neriešiaca loptička a možno to bol zlom.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:46Od: tito
Mohlo to být napínavější, ale Novak by vyhrál stejně. Rafa dosud tvoří hodně UE a FH nefunguje. To jsou prostě fakta. Ale zlepšení je patrné a o další průběh roku se nebojím a už vůbec ne o rok další. Jen by to možná chtělo doplnit tým. Nějaký nový impuls. Už jsme se o tom s Forehandem bavili a já bych navrhoval Carlose Moyu :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:52Od: Cico93
To nemôžme vedieť...ale zbytočne to riešiť.

niekto nový v tíme?
to nehrozí si myslím, Rafa to potiahne s týmto tímom až dokonca kariéry.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:56Od: Smazaný účet
Myslím, že nejaké oživenie by nezaškodilo. Hlavne servis, servis, ten tiež dnes nepomohol.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:57Od: Cico93
to nepopieram
ale nemyslím si, že príde zmena v tíme.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:03Od: Smazaný účet
zmena nemusí, stačilo by rozšírenie. Srb má tiež dvoch koučov. Každý niečo nové pridá a úspech sa môže dostaviť.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:05Od: tito
Asi tak
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:08Od: Cico93
Ano
ja netvrdím, že by to nebolo dobre...

ale
Rafa je pedant, ja si fakt myslím, že od tu zmenu/ rozšírenie neurobí.
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:13Od: Forehand
Rozšírenie timu je dobrý nápad..Return má potenciál, len ho treba zmeniť, určite zagresívniť, tam je najvacsi priestor na zlepsenie..

Carlos Moya je skvelý nápad, on je v podstate už tera ako clen rodiny, Rafu velmi dobre pozná.

Treba si uvedomit, ze to vsetko, co Rafa dokázal, dokázal bez profesionálneho trénera, ale so svojim prvým trénerom kariéry..Som zvedavý, kam by to dotiahol Djokovic, ak by ho dodnes trenovala ta stará pani, ktorá ho ucila zaklady tenisu ako žiačika :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:15Od: gigin
Ona zomrela ale.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:32Od: Forehand
Neboj, po dnešku má k tomu aj Tony blízko :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 19:34Od: r.Fever
Aká je aprobácia na profesionálneho trénera, to by ma tak zaujímalo.. veď vlastne ani Vajda či Gilbert nie sú profi tréneri, len bývalí hráči.
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:36Od: Fandina
V podstatě je jedno, že je Tony strýc, jsou i jiní trenéři, kteří umi a nemusí na to mít školy a tím, že umí, tak jsou to profíci.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:25Od: pockerface
zdá se, ho ten slepák a ta dlouhá pauza srazilo do kolen víc než se čekalo. To jsou ty kdyby, ale možná kdyby šel na tu operaci o ty 3 týdny dřív než šel, tak to mohlo dnes vypadat úplně jinak
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:48Od: George_Renel
Přesně to jsem psal loni na podzim, že ho to odkládání operace a hraní se zápalem slepáku bude mrzet. Naplňuje st to do puntíku.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:25Od: monty25 Novak - Rafa 7:5, 6:3, 6:1
Sice moc nesleduju mužský tenis, ale viděl bych to tak, že momentálně nejlepší hráč světa potvrdil, že už je nejlepší i na antuce. Myslím, že Novak je ještě větším favoritem na titul než Serena v ženské části. A přeju mu to. Kéž by vítěz a vítězka dvouhry letošního RG byli ze stejné země (a nemyslím Švýcarsko :D)... :)
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:24Od: Smazaný účet
Mohl by mi někdo kompetentní říct, co to od Novaka bylo za stavu 4:0 v prvním setu? S kamošem jsme řešili, jestli to bude kanár a jaký je kurz a nakonec to byl ze všech nejvyrovnanějších set.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:26Od: pockerface
Dobře to komentoval Svačina na ČT. Ten řekl, že Novak se zalekl toho, že je to po 15.min 4:0 a úplně ho to vykolejilo, protože tak rychlé a snadné vedení nečekal.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:24Od: Predal
Djokovič poprvé na Roland Garros porazil Nadala a postoupil do semifinále...
hm podľa toho nadpisu by som čakal tak rok 2018, djoko sa výhrou nad nadalom posunie len do semi, to už je dosť pruser... a bude šte horšie, nadal už mimo top 10 hm..
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:33Od: Paseka
Ale muze byt brzy zpet- v Top ten. Pak uz obhajuje hodne malo bodu do konce roku.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:23Od: pockerface
Možná právě protože to bylo "jen" QF, tak to prostě nemělo ten správný náboj. Věřím, že o titul to bude bitva jako hrom. Pokud tedy Wawrinka bude mít svůj den, nebo v případě Jo jestli ho to moc nevynervuje. Možná to Novak bude mít těžší víc s Andym než dnes s Rafou.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:24Od: tito
Tak to určitě.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:24Od: Smazaný účet
tak to stoprocentně.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:22Od: Smazaný účet
El Řiťopich Nedal končí, už nikdy na antuce jic neuhraje papa. Podle mých výpočtů Nadal nevyhraje už nikdy RG na 90%
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:47Od: Smazaný účet
Teda tvoje komentáre, to je sila, skôr hnus.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:21Od: PH94
Ale vůbec bych neodepisoval Andyho
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:21Od: panzer.dragon djoker
doufam, že uvidíme lepší tenis v semi nebo finále, tohle nebyl vrchol turnaje a je lepší, že tenhle zápas byl už ve čtvrtfinále
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:21Od: COMEON
Waterlooooo Waterlooo :O :D
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:21Od: PH94
Famozní Nole
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:19Od: Smazaný účet
Bravo Novak, skvělý výkon. Rafa už je vážně jen stínem toho hráče z předchozích let. Žádné sebevědomí, údery před základní čáru, return úplně hrozný. Snad se zvedne, ale moc nevidím jak, pohyb byl vždy jeho silnou stránkou a teď nedoběhne hodně míčků ani na antuce.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:25Od: pockerface
zdá se, ho ten slepák a ta dlouhá pauza srazilo do kolen víc než se čekalo. To jsou ty kdyby, ale možná kdyby šel na tu operaci o ty 3 týdny dřív než šel, tak to mohlo dnes vypadat úplně jinak
[ Reagovat ]
03.06.2015 20:40Od: spaniel Re: Tak vis co...
...udery za zakladni caru jsou dost naprd.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:19Od: Smazaný účet byla by prrr.del, kdyby ho ted vysmahl Mura
..
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:19Od: Smazaný účet
Nadal dnes ptedvedl ostudny vykon, 3 winnery z forhendu, to at se na me nikdo nezlobi je Waterloo. Kdyby jeste Djokovic neprestal hrat v tom prvnim setu, byla by ta ostuda vyraznejsi, tohle nemelo s predcasnym finale nic spolecneho.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:20Od: VlS
Ale no tak, Rafa má narozky a strejda Toni mu dneska mražák nekoupí
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:21Od: W.G.M.
Jako predcasne finale to mohli titulovat snad jen novinari a naivni snilci. Ti, kdo sleduji, jak se vyviji sezona, snad od tohoto nemohli zadnou velikou bitvu cekat. Rafa momentalne zdaleka nedosahuje sve mozne urovne.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:23Od: Smazaný účet
Jako předčasné finále to viděl každý. Všichni ví, a říkal to pěkně i komentátor a Mats ve studiu myslím, že Nadal na Roland Garros a Nadal na ostatních turnajích je jiný tenista, tedy až do dneška. I letos nehrál nijak špatně na French Open, ale to, co předvedl dnes bylo hodně slabé kafé po obědě.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:27Od: W.G.M.
Tak to teda pri vsi ucte ke vsem, co si to mysleli, ale byli tedy vazne slepi. To nekdo opravdu veril tomu, ze tenista, kteremu chybi sebeduvera, rytmus, celou sezonu se trapi, se najednou ze dne na den vyspi a bude hrat jako Buh? Za me to byla jen bulvarni snaha prilakat k obrazovkam vice divaku. Jinak si to nedovedu vysvetlit.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:28Od: Smazaný účet
a kde si byl před tímto zápasem, chytráku? Po bitvě je každý generál.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:31Od: tito
To je ona. A tenis sleduje dlouhodobě. To že nepřispívá na TP je chybou? Navíc stejný názor měla i před začátkem zápasu.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:35Od: Smazaný účet
Ok, jestli měla, tak jo. Jenom, že jsem tady nic nečetl, tak jsem myslel, že to je jeden z těch chytráků, co si založí nový nick a pak tu rozdává moudrosti, ok.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:37Od: W.G.M.
Dekuji, Tito, ty jsi byl vzdycky gentleman :-).
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:39Od: tito
Není zač. Tohle bylo jen nedorozumění, vencapeRF je v pohodě.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:41Od: gigin Re: tito
Běž už trénovat ty volejíčky a nehoň tu sukně, tvl.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:48Od: tito
No na tebe jsem čekal. A m.j. nějakou tisícovku už mám za sebou. Přestávky :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:48Od: Smazaný účet
Jen ať tu je, dělá mi tu pěkně pozitivní reklamu před slečnama, děkuji tito. :))
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:50Od: tito
:-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:53Od: gigin
tito, venca

:)))))))))))))
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:17Od: Kozoroh Hip Hip Hurááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Já ani nedovedu popsat, jak moc se raduji nad No1eho výhrou nad Rafou! :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:17Od: Smazaný účet
Škoda té koncovky 1. setu. Ale i tak by to nestačilo, Rafa byl dnes špatný. No nic, gratulace Novakovi. Teď přeju titul tomu skotskému spratkovi.
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:14Od: kada.tom
Zasloužená výhra. Bez diskuze :-)
[ Reagovat ]
03.06.2015 18:17Od: Smazaný účet
OK, ať admin zruší diskuzi :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist